Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 14:48:10 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 45 46 47 48 49 50 51 [52] 53 54 55 56 57 58 59 ... 1558   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 21897190 alkalommal)
0 Felhasználó és 111 vendég van a témában
Vendég
« Új hozzászólás #2550 Dátum: 2005.09.02 péntek, 12:53:00 »

ez nekem is túl kevésnek tűnik
Egy telefon vagy emil és rögtön adnak árajánlatot tokkal-vonóval.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2551 Dátum: 2005.09.02 péntek, 13:00:00 »

Sziasztok!Tegnap a Cromaxnál leszervizeltettem az autót.MKIII TDCI. Olajcsere,összes szűrő csere a pollenszűrő kivételéve.28,000 ft lett a számla.A szerelő srác úgy láttam képben van,korábban is Ford szervízben dolgozott.Utána átmentem Budára váltózárat szereltettem a kocsiba.Olyat rendeltem, amiben már csak a kulccsal kell mahinálni,magát a reteszt nem kell kivenni.A kulcs elfordításakor teleszkóp szerűen előre tolja magát a retesz a segédvasba(vagy mibe).Ennek úgy gondolom két előnye van: baromi egyszerű használat,csak a kulcsot kell 360 fokkal elfordítani, valamint ránézésre nem lehet megállapítani, hogy a váltó le van-e zárva.A régebbi záraknál látszik, hogy bent van-e a retesz.
Hol szereltetted a váltózárat?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2552 Dátum: 2005.09.02 péntek, 18:19:00 »

Nekem is 28 volt az olajcsere legutóbb.Üzemanyagszürőt minden második olajcserénél cserélnek ( máshol nem szoktak ), összes folyadék, futómű és levegőnyomás ellenörzése is benne van.  
 
Én Gyálra hordom egy elég komoly szervizbe a kocsit, ami azt jelenti hogy nem márka szerviz de kb. olyan a felszereltsége ( és az ára is )
 
 
Ők csinálták az öninditómat, már szoltam hogy garis javitás lesz Smiley
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2553 Dátum: 2005.09.03 szombat, 06:42:00 »

Hol szereltetted a váltózárat?
III.ker. Bojtár u 36. Diamond lock.Ők forgalmazzák,tehát nem valami viszonteladók. 06209337705. Elég okostojás vagyok,ami azt jelenti,hogy eléggé beleástam magam a témába.Szerintem ezen a téren minden szempontból ez a legjobb választás jelenleg (hacsak el nem viszik egyszercsak az autót!!).Ja és rendszámot is tudnak gravírozni ott a műhelyben.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2554 Dátum: 2005.09.03 szombat, 07:50:00 »

Én a Vörösvári úton, az OMW kút mögötti Laserline szakműhelybenszereltettem, DefendLock-ot. Nem tudom biztonságtechnikailag jobb, vagy rosszabb de én olyat rakattam aminek nincsen kihúzható tüskéje. Korrek cég, megadott időpontba oda mentem és még az ÁFÁ-t is lealkudtam Smiley Jah és 5 év garancia!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2555 Dátum: 2005.09.03 szombat, 08:01:00 »

Én a Vörösvári úton, az OMW kút mögötti Laserline szakműhelybenszereltettem, DefendLock-ot. Nem tudom biztonságtechnikailag jobb, vagy rosszabb de én olyat rakattam aminek nincsen kihúzható tüskéje. Korrek cég, megadott időpontba oda mentem és még az ÁFÁ-t is lealkudtam Smiley Jah és 5 év garancia!
Az első mondatod kivételével: szintén zenész...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2556 Dátum: 2005.09.04 vasárnap, 14:17:00 »

Asszem behalt a risztóm... Össze-vissza riaszt és kezdem unni egy picit. Zárt helyen állok, vhogyan be lehet zárni az autót a risztó nélkül?? Vagy húzzam le a szirénát?? Vkivel történt már ilyen? De az is lehet, hogy csak az akksi merül... Passz. Lassan meghülyülö
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2557 Dátum: 2005.09.04 vasárnap, 18:50:00 »

III.ker. Bojtár u 36. Diamond lock.Ők forgalmazzák,tehát nem valami viszonteladók. 06209337705. Elég okostojás vagyok,ami azt jelenti,hogy eléggé beleástam magam a témába.Szerintem ezen a téren minden szempontból ez a legjobb választás jelenleg (hacsak el nem viszik egyszercsak az autót!!).Ja és rendszámot is tudnak gravírozni ott a műhelyben.
Szerintem a Tytan-dipol a legjobb. Lehet, hogy nem a legkényelmesebb, de a legerősebb, az biztos.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #2558 Dátum: 2005.09.04 vasárnap, 18:54:00 »

kiisb,
az elkerülendők (személyes vélemény/tapasztalat):  
 
A Budai-Seregélyesi sarkon van egy (Exovo-róluk már korábban "áradoztam")
 
illetve a 8-as felé a Kadocsán még egy, talán Benz2000 álnév alatt fut, tele volt szervízkönyves autóval, de érdekes módon mindegyik könyvébe ugyanaz a szervíz pecsételt, az összes szervízt, bármelyik (német) városból származott is az autó (mert a pancserok az első rendszámkeretet rajtahagyták ám, onnan le lehetett olvasni az várost)
 
Aztán van az Alba Autópark, nagyon csinos hely (tényleg egy park), csak az árai magasak...  
 
Az én autóm is fehérvári, de egy másik Seregélyesi úti kereskedésből származik (a Budai úti saroktól az M7 felé az Agip/Shell vagy hasnoló benzinkútnál), valós szervízkönyvvel és km-rel...
Én az általad szidott fehérvári kereskedésben (Exovo) vettem a mondeo-mat. Kintről hozták. 150 e kmkörül volt benne.A lizing miatt állitották vissza. De láttam az eredeti állapotot is, teljesen korrekt volt a srác. Sőt,még amikor a bank kevesebbet adott az autóra,akkor felajánlotta, hogy elvihetem a kocsit igy is, és kapok 2 hetet összeszedni a fennmaradt pénzt. Biztos van ellenpélda is, de nekem jó a tapasztalatom.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2559 Dátum: 2005.09.04 vasárnap, 19:02:00 »

Segitségre lenne szükségem. 2002-es TDCI Mondeo-m van. Nemrég vettem. Távirányitós központizárja van. Ha bezáráskor kétszer nyomom meg a kulcson a gombot. akkor úgy villog,  mintha riasztó lenne benne. Belül az órán pedig villog egy piros fény. De hiába próbálom pár perc múlva rázni az autót vagy nyitogatni a kilincseket, nem szólal meg a sziréna. alehet, hogy csak álriasztó? Vagy én vagyok túl szőke? Előre is köszönöm a segitségst.
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #2560 Dátum: 2005.09.04 vasárnap, 19:46:00 »

Segitségre lenne szükségem. 2002-es TDCI Mondeo-m van. Nemrég vettem. Távirányitós központizárja van. Ha bezáráskor kétszer nyomom meg a kulcson a gombot. akkor úgy villog,  mintha riasztó lenne benne. Belül az órán pedig villog egy piros fény. De hiába próbálom pár perc múlva rázni az autót vagy nyitogatni a kilincseket, nem szólal meg a sziréna. alehet, hogy csak álriasztó? Vagy én vagyok túl szőke? Előre is köszönöm a segitségst.
szumo,
 
csak azt jelzi, hogy bezárta az autót, nincs összefüggésbe azzal, hogy van-e riasztó benne. De ha lenne is benne, rázására, és nyitogatásra akkor se kapcsolna be. Smiley
Az óra melleti LED, pedig az immob. -é.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2561 Dátum: 2005.09.04 vasárnap, 20:49:00 »

Segitségre lenne szükségem. 2002-es TDCI Mondeo-m van. Nemrég vettem. Távirányitós központizárja van. Ha bezáráskor kétszer nyomom meg a kulcson a gombot. akkor úgy villog,  mintha riasztó lenne benne. Belül az órán pedig villog egy piros fény. De hiába próbálom pár perc múlva rázni az autót vagy nyitogatni a kilincseket, nem szólal meg a sziréna. alehet, hogy csak álriasztó? Vagy én vagyok túl szőke? Előre is köszönöm a segitségst.
Riasztó nincs benne gyárilag, az extra. Mindegyiknek távirányítós a központi zárja, és mindegyikben villog az órán a piros. Ha nincs belül érzékelő, rakass bele riatót, az a tutttti.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #2562 Dátum: 2005.09.04 vasárnap, 20:56:00 »

szumo,
 
csak azt jelzi, hogy bezárta az autót, nincs összefüggésbe azzal, hogy van-e riasztó benne. De ha lenne is benne, rázására, és nyitogatásra akkor se kapcsolna be. Smiley
Az óra melleti LED, pedig az immob. -é.
Ha vkinek kell egy, ami mindenre bekapcsol és riaszt, szóljon...a hócipúm tele van a belsô érzékelôs vackokkal. Miér' nem lehet egy olyat csinlni, ami kilincs meghúzásra riaszt?Huh?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2563 Dátum: 2005.09.04 vasárnap, 21:48:00 »

Segitségre lenne szükségem. 2002-es TDCI Mondeo-m van. Nemrég vettem. Távirányitós központizárja van. Ha bezáráskor kétszer nyomom meg a kulcson a gombot. akkor úgy villog,  mintha riasztó lenne benne. Belül az órán pedig villog egy piros fény. De hiába próbálom pár perc múlva rázni az autót vagy nyitogatni a kilincseket, nem szólal meg a sziréna. alehet, hogy csak álriasztó? Vagy én vagyok túl szőke? Előre is köszönöm a segitségst.
szumo!
 
Ha kétszer nyomod meg a távirányitó bezáró gombját,akkor kettős reteszelést csinál a rendszer,nem pedig a riasztót aktivizálja.
A kettős reteszeléskor pedíg még belülről sem lehet kinyitni a kocsit.Pld:hiába töri be az ablakot,a belső kilincsre sem reagál az ajtónyitási funkció.A záráskor történő villogás ezt jelzi és nem a riasztót.Üdv.Zsoel.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2564 Dátum: 2005.09.04 vasárnap, 22:28:00 »

És úgy zárni az autót, hogy a riasztó nem kapcsol be??? Hm??
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2565 Dátum: 2005.09.04 vasárnap, 22:56:00 »

És úgy zárni az autót, hogy a riasztó nem kapcsol be??? Hm??
kULCSAL?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2566 Dátum: 2005.09.04 vasárnap, 23:25:00 »

Mindegy, csak a riaztó ne legyen bekapcsolva
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2567 Dátum: 2005.09.04 vasárnap, 23:26:00 »

Mindegy, csak a riaztó ne legyen bekapcsolva
Kulccsal is csipog egyet ha bezárom, sôt ha bentrôl zárom be a vezetô oldalit, akkor is
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2568 Dátum: 2005.09.05 hétfő, 01:14:00 »

Lenne egy-két naiv kérdésem. A 130 lóerős  facelift előtti TDCi hány sebességes? A 115le-s és a 130-as között mi a különbség,csak a chip, mint a (off)Volkswagen 1.9PDTDI-iknél?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2569 Dátum: 2005.09.05 hétfő, 01:26:00 »

Autóvásárlás előtt állok es 99% hogy egy Mondeot veszek(2002 130le TDCi). Viszont ez a cikk elbizonytalanított egy kicsit
 
http://totalcar.hu/nepitelet/index.php?op=itelet&cat_id=32290
 
Igazak az itt leírt dolgok? Egyszavas válasszal is megelégedek.
Naplózva
REF100
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 376

gyulairobert@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #2570 Dátum: 2005.09.05 hétfő, 09:08:00 »

Autóvásárlás előtt állok es 99% hogy egy Mondeot veszek(2002 130le TDCi). Viszont ez a cikk elbizonytalanított egy kicsit
 
http://totalcar.hu/nepitelet/index.php?op=itelet&cat_id=32290
 
Igazak az itt leírt dolgok? Egyszavas válasszal is megelégedek.
Próbálj szerezni egy ismerőst akinek cvan TDCI Mondeoja és próbáld ki.
Egyből meg akarod venni:-)
 
Ja és nem értek egyet a leírtakkal kapcsolatban!
 
REF100
Naplózva

MKV 2.0 TDCi (180LE) Ruby red
Vendég
« Új hozzászólás #2571 Dátum: 2005.09.05 hétfő, 09:23:00 »

Lenne egy-két naiv kérdésem. A 130 lóerős  facelift előtti TDCi hány sebességes? A 115le-s és a 130-as között mi a különbség,csak a chip, mint a (off)Volkswagen 1.9PDTDI-iknél?
A legtöbb öt sebességes,de a vége felé a facelift előtt is készült hatsebességes váltóval.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2572 Dátum: 2005.09.05 hétfő, 09:58:00 »

Lenne egy-két naiv kérdésem. A 130 lóerős  facelift előtti TDCi hány sebességes? A 115le-s és a 130-as között mi a különbség,csak a chip, mint a (off)Volkswagen 1.9PDTDI-iknél?
A 2.0 tdci: csak a 130 lovasok 6 sebességesek, de azok is csak 2003 árilisától. A faceliftben jelent meg a 115 lovas tdci, ambiente és trend felszereltséggel, de az csak 5 sebességes.
Ha igaz, a 115 lovasnak nem változó geometriás a turbója. Ha abban töröd a fejed, hogy "átállítsd" a 115-öst 130-ra, szerntem ez nem fog menni, azaz nem éri meg a vesződséget, inkább eleve 130-ast vegyél.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2573 Dátum: 2005.09.05 hétfő, 10:03:00 »

Autóvásárlás előtt állok es 99% hogy egy Mondeot veszek(2002 130le TDCi). Viszont ez a cikk elbizonytalanított egy kicsit
 
http://totalcar.hu/nepitelet/index.php?op=itelet&cat_id=32290
 
Igazak az itt leírt dolgok? Egyszavas válasszal is megelégedek.
Amit leírt, az baromság. A kuplungot valóban erősebben kell nyomni, mint egy benzinesnél, de ez az irdatlan nyomaték miatt van. Hogy az autó zörögne, az marhaság. Alapjáraton valóban gyenge, de az összes common rail is, meg a sima tádék is, csak azok nál nem akkora a különbség. Simán meg lehet szokni. A benzines 16 szelepesekkel is hasonló a helyzet, bár nem ekkora a különbség.
 
A mondeo nagyon jó autó, mindenesetre érdemes azon elgondolkodni, hogy ha lenyomta eladáskban mo-on a passatot, és most az első a kategóriában, ami azért elég nagy dolog, mert annak nálunk jóval nagyobb a presztízse, szóval rossz nem lehet. Nem is az, például a futóműve, kormánya biztosan a legjobb a kategóriában, de a váltó motor is az egyik legjobb, összeszerelési minőség vetekszik a japppánokéval, a szervizköltsége pedig a legalacsonyabb.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #2574 Dátum: 2005.09.05 hétfő, 10:17:00 »

Kulccsal is csipog egyet ha bezárom, sôt ha bentrôl zárom be a vezetô oldalit, akkor is
Vision,
 
enyém is ilyen. A motortérbe van a központi egysége itt ki lehet kötögetni dolgokat róla.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #2575 Dátum: 2005.09.05 hétfő, 10:17:00 »

Autóvásárlás előtt állok es 99% hogy egy Mondeot veszek(2002 130le TDCi). Viszont ez a cikk elbizonytalanított egy kicsit
 
http://totalcar.hu/nepitelet/index.php?op=itelet&cat_id=32290
 
Igazak az itt leírt dolgok? Egyszavas válasszal is megelégedek.
redőnygurtni,
 
én csak annyit mondok, hogy nekünk most van a családba a 4. dízel Mondeo, és az 5. is Mondeo lesz. Azt hiszem ebbe minden benne van. Smiley
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #2576 Dátum: 2005.09.05 hétfő, 10:24:00 »

redőnygurtni,
 
nuh, lassuk csak....
Az emberunk kisse le van tevedve es neha eleg nagy hulyesegeket ir.
 
"Korszerű diesel ide-vagy oda szerintem iszonyatos zajt csap, megspékelve jókora vibrációval. "
 
Bazzz, ettol meg diesel marad. Probalna ki egy MKI tadet, akkor megtudna mijaza igazi diesel Cool))
Ennek a csokanak szerintem fingja nincs arrol, hogy milyen egy diesel es mi varhato el tole.
 
"Hála az iszonyatos Pirelli P6000-es gumiknak a gördülési zaj is jelentős (a téli Semperitekkel sokkal csendesebb volt) "
 
Nyilvan ezis az auto hibaja 8DDDD Es micsoda felismeres! A teli kisebb Semperittel csendesebb volt. Ki hitte volna Cool))
 
"Az autó legszörnyűbb része a kuplung, igen nagy erővel kell taposni és hamar tapad."
 
Ez viszont igaz. Pl. buzukihoz kepest nehezebb a kuplung, es olyan hirtelen fogos, de meg lehet szokni... Egyebkent az, hogy mennyire nehez a kuplung az igen relative.
 
"Mivel a motor alapjárat közelében harmatgyenge, nagyon könnyű lefullasztani."
 
Logikus, hisz turbos dizelrol van szo. A turbos dizelek suritese joval kisebb turbo nelkul, mint egy sima szivodizelnek. Igy ergo alapjarat korneyeken, mikoris nincs turbo nyomas, ertelemszeruen gyenge a moci. De szerintem minden turbos dizel igy muxik.
 
"A váltó sem valami könnyű,teherautós jelleggel kapcsolható."
 
Szerintem annak a verdanak xar volt a valtoja. Nalam pl. nagyon jo a valto, konnyen kapcsolhato stb.
 
"Az automata klíma nem valami okos szerkezet, szinte állandó állítgatást kíván, mert egyébként a képünkbe fújja a jeges levegőt,"
 
Esetleg a folyamatos klima baxtatas helyett 1x megvarna, mig beall a hofok, es lon csoda, nem fujja a kepebe a luftot. egyebknet az automata klimak tobbsege sajna igy muxik.
 
"A műszerfalból és az egész autóból hallhatók zörgések, nyiszorgások. Az első ülés egyrészt nem támasztja a combot, másrészt igen puha és izzasztó plüssel van bevonva."
 
Ez szerintem egyeni megiteles dolga. En pl. meg soha nem izzadtam bele az ulesbe, pedig pluss. De ha melegem van, akkor ott a klima. Jah, hogy tudni kene hasznalni az autot...
 
"A gyári rádió vételkészsége igen gyenge csak jó térerő esetén ill. CD-ről szól elvielhetően, de akkor sem valami nagy szám."
 
Szerintem jo a veteli erzekenysege. A CD szol ahogy szol. Minitalin meg lehetett sasolni, hogy nalam milyen. Nyilvan a gyari hangszorokkal nem egy csucsszuper valami, de azert azokkal sem szolt rosszul. szerintem a minosege egesz jo, de nem varjon az ember HighEnd minoseget egy autoban.
 
bye
zacci
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #2577 Dátum: 2005.09.05 hétfő, 10:59:00 »

Vision,
 
enyém is ilyen. A motortérbe van a központi egysége itt ki lehet kötögetni dolgokat róla.
Scratch! Ott merre?? Hol keressem??  A sziréna alatt???
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2578 Dátum: 2005.09.05 hétfő, 11:54:00 »

redőnygurtni,
 
Nekem ez az első dízelem és egyben az első Mondeom. Egy rossz szót nem tudnék mondani róla (ez egy 2,2 TDCI). Voltam a teljesítményt leméretni mert chippet rakattam bele. Ha érdekel a mérés eredménye írj egy e-mailt és válasz ként elküldöm.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2579 Dátum: 2005.09.05 hétfő, 12:10:00 »

Üdv a brigádnak. Az lenne a kérdésem, hogy egy használt Mondeo vásárlása esetén kihez lehetne elvinni a kiszemelt autót egy felülvizsgálatra
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2580 Dátum: 2005.09.05 hétfő, 13:03:00 »

köszi a válaszokat, sokat segítettek
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2581 Dátum: 2005.09.05 hétfő, 13:40:00 »

Az Autobild szeptemberi számában van egy összehasonlító teszt a  2.2TDCi kombi és az Avensis 177 lóerős csodadízeljéről. A Mondeo nyer Smiley. Egyébként volt szerencsém tesztvezetésen kipróbálni az Avensist, nem érezni benne a 177le-t.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2582 Dátum: 2005.09.05 hétfő, 14:26:00 »

Üdv a brigádnak. Az lenne a kérdésem, hogy egy használt Mondeo vásárlása esetén kihez lehetne elvinni a kiszemelt autót egy felülvizsgálatra
Zhooley !
 
Egy kicsit általános a kérdés!
Mert ugye adhatunk mi Székesfehérvári autószerelő tippet,ha te mondjuk Nyíregíyházán vennél kocsit!-:)
Feltételezem,hogy Pesten szeretnél jó szerelőt találni.Pontosítsd igényed,nagy valószinűséggel kapsz 1-2 jó tippet.Üdv.Zsoel.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2583 Dátum: 2005.09.05 hétfő, 15:32:00 »

Az Autobild szeptemberi számában van egy összehasonlító teszt a  2.2TDCi kombi és az Avensis 177 lóerős csodadízeljéről. A Mondeo nyer Smiley. Egyébként volt szerencsém tesztvezetésen kipróbálni az Avensist, nem érezni benne a 177le-t.
MiniTalin egy-két hozzáértô kolléga elmagyarázta, hogy miért nem lehet érezni azt a 177 pacit: mer' fôtengelyen mérik... Ez van.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2584 Dátum: 2005.09.05 hétfő, 15:33:00 »

redőnygumi,
 
Én is kiprobáltam a az avensist nem olyan jó mint a mondeo. A 2,0 D4-D 116 lereje csak a főtengelyen annyi mert valójában csak 103. Mert a japánok általáéban nem mindig!! a főtengelyen mért lóerőt adják meg (ott mondták ahol a kocsimat mérettem le). Ezért lehet, hogy a 177 ló nem is annyi. A 2,2-es mondeom gyárilag tudott 162!!!! le-t. Nem rossz
 
Üdv.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2585 Dátum: 2005.09.05 hétfő, 15:56:00 »

Akkor pontosítom, egy megbízható szerelőt keresek Pest környékén,  
aki megnézné, hogy a kiszemelt m ondeo megéri-e az árát.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2586 Dátum: 2005.09.05 hétfő, 16:40:00 »

Szerintem szabvány határozza meg, hogy a teljesítményt hogy és hol kell mérni. Németországban ahol teljesítmény alapú az adózás különösen fontos kérdés ez.Az Avensis azért tűnik gyengébbnek (de csak érzetre stopper szerint nem), mert ahogy a reklámban (a tiszta maradó selyemkendő) is láttuk a tervezésnél a  környezetvédelem volt a fő szempont. A katalizátzor(ok) + a részecskeszűrő és levesz a teljesítményből.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2587 Dátum: 2005.09.05 hétfő, 16:47:00 »

redőnygumi,
 
Én is kiprobáltam a az avensist nem olyan jó mint a mondeo. A 2,0 D4-D 116 lereje csak a főtengelyen annyi mert valójában csak 103. Mert a japánok általáéban nem mindig!! a főtengelyen mért lóerőt adják meg (ott mondták ahol a kocsimat mérettem le). Ezért lehet, hogy a 177 ló nem is annyi. A 2,2-es mondeom gyárilag tudott 162!!!! le-t. Nem rossz
 
Üdv.
Minden autónál a főtengelyen mérik a teljesítményt. Ha belegondolsz, az automataváltón sokkal több a veszteség, mint a kéziváltóson, és mégis ugyanúgy 130 ló a 2.0 tdci, ahelyett, hogy a kéziváltós 130 lenne, az automata meg mondjuk 122.
 
Az avensisről meg annyit, hogy a kisebb kasztni (az avensisé), meg nagyobb ló, és mégis a mondeo nyer a gyorsulásban, mert pár tizeddel jobb. Ennek több oka lehet. Rossz áttételezésű váltó, mittudomén. Ott van a 2.0 HDi/TDCi. A cmaxban 9,6s alatt van 100-on, míg a 407-ben 11s. Igaz, hogy a cmax valamicskével könnyebb, de közel nem ennyivel. Másik. A 2.0 mondeo vs 1,9 ctdi vectra. Itt is a mondeo nagyobb nehezebb, a m 130 ló, a v 150. 0-100-ra egyformán 9,8, míg 400 méteren a mondeo 0.6s-al megveri a vectrát (ez vagy 16 méter, ami 3 autó).
 
Az avensisről annyit, hogy míg valami világ 11-ik csodájaként harangozták be, gyakorlatilag csak annyira tiszta, mint bármelyik koromfogós eur-4-es motor. Azt azért tegyük hozzá, hogy a mondeo 2.2-ese eur-3, csak most lett 4, mert jan elsejétől nem lehet eur-3-ast forgalmazni. Az avensisnek van egy nagy újítása, hogy lejjebb vitték a kompressziót, így terhelés nélkül halkabb a motor, valamint abban már piezo befecskendezők vannak, míg a mondeójé még mechanikus. Míg a mondeo asszem 3-at sprickol egy ütembe, az avensis 5 vagy 7-et. Szóval újabb motor. Ez igaz, meg annak azért tényleg 400 Nm a nyomatéka, nem csak túltöltéssel, mint a mondeóé, de valamit az másként csinál, mert a kevesebb lóval is lenyomja a mondeo.
 
Ezt a mennyinek érezni a sebességet ez annyira szubjektív, hogy ihaj. A pár ló különbséget úgymond észre sem veszed. Például mentünk a haver omega 2,5 TD-jével (130 ló, 12,5s alatt 100-on). Azt mondta a haver, úgy érzi, az övé jobban megy. Megkérdeztem, most mennyivel megyünk. 80-mondja. Na,120-al mentünk. Így azért nehéz reális ítéletet hozni. Persze itt az volt a baj, hogy ki-ki a saját autóját vezette, a másik csak utas volt.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2588 Dátum: 2005.09.05 hétfő, 16:51:00 »

redőnygumi,
 
Én is kiprobáltam a az avensist nem olyan jó mint a mondeo. A 2,0 D4-D 116 lereje csak a főtengelyen annyi mert valójában csak 103. Mert a japánok általáéban nem mindig!! a főtengelyen mért lóerőt adják meg (ott mondták ahol a kocsimat mérettem le). Ezért lehet, hogy a 177 ló nem is annyi. A 2,2-es mondeom gyárilag tudott 162!!!! le-t. Nem rossz
 
Üdv.
Azért én kétkednék abban a 162 lóban. A nyomatékra is 410 Nm-ert írtak. Szerintem ennyivel nem lehet több: a gyári 360 Nm (a 400 csak 4-5-be, és csak rövid ideig).
Én arra tippelek, hogy a hajtásláncon elszenvedett veszteséget csak becsülni tudják, és ott egy kicsit felfelé kerekítettek.
 
A japán autóknál azt szokták mondani, hogy a gyár mindig alábecsüli az adatokat, azok sokkal jobbak, mint a gyári. Erre én befizetnék.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #2589 Dátum: 2005.09.05 hétfő, 17:22:00 »

Azért én kétkednék abban a 162 lóban. A nyomatékra is 410 Nm-ert írtak. Szerintem ennyivel nem lehet több: a gyári 360 Nm (a 400 csak 4-5-be, és csak rövid ideig).
Én arra tippelek, hogy a hajtásláncon elszenvedett veszteséget csak becsülni tudják, és ott egy kicsit felfelé kerekítettek.
 
A japán autóknál azt szokták mondani, hogy a gyár mindig alábecsüli az adatokat, azok sokkal jobbak, mint a gyári. Erre én befizetnék.
Az a baj, hogy az /off/ Type-R /on/ ótó pontosan annyi mint amennyi a prosiban. Évekig dolgoztunk a Hondának és több mérésen, versenyen stb. részt vettem mint szemlélô. Ezek szerint nem mindegyik Japán gépcsodánál m?xik így...
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2590 Dátum: 2005.09.05 hétfő, 17:29:00 »

Az a baj, hogy az /off/ Type-R /on/ ótó pontosan annyi mint amennyi a prosiban. Évekig dolgoztunk a Hondának és több mérésen, versenyen stb. részt vettem mint szemlélô. Ezek szerint nem mindegyik Japán gépcsodánál m?xik így...
Én azt mondtam, hogy így szokták mondani. Ezt sem megerősíteni, sem megcáfolni nem tudom, de annyira talán nem is fontos. A lényeg úgyis az aszfalton derül ki...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #2591 Dátum: 2005.09.05 hétfő, 17:32:00 »

Ez így van. Egy pont Angel-nek
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #2592 Dátum: 2005.09.05 hétfő, 18:33:00 »

redőnygurtni,
 
nuh, lassuk csak....
Az emberunk kisse le van tevedve es neha eleg nagy hulyesegeket ir.
 
"Korszerű diesel ide-vagy oda szerintem iszonyatos zajt csap, megspékelve jókora vibrációval. "
 
Bazzz, ettol meg diesel marad. Probalna ki egy MKI tadet, akkor megtudna mijaza igazi diesel Cool))
Ennek a csokanak szerintem fingja nincs arrol, hogy milyen egy diesel es mi varhato el tole.
 
"Hála az iszonyatos Pirelli P6000-es gumiknak a gördülési zaj is jelentős (a téli Semperitekkel sokkal csendesebb volt) "
 
Nyilvan ezis az auto hibaja 8DDDD Es micsoda felismeres! A teli kisebb Semperittel csendesebb volt. Ki hitte volna Cool))
 
"Az autó legszörnyűbb része a kuplung, igen nagy erővel kell taposni és hamar tapad."
 
Ez viszont igaz. Pl. buzukihoz kepest nehezebb a kuplung, es olyan hirtelen fogos, de meg lehet szokni... Egyebkent az, hogy mennyire nehez a kuplung az igen relative.
 
"Mivel a motor alapjárat közelében harmatgyenge, nagyon könnyű lefullasztani."
 
Logikus, hisz turbos dizelrol van szo. A turbos dizelek suritese joval kisebb turbo nelkul, mint egy sima szivodizelnek. Igy ergo alapjarat korneyeken, mikoris nincs turbo nyomas, ertelemszeruen gyenge a moci. De szerintem minden turbos dizel igy muxik.
 
"A váltó sem valami könnyű,teherautós jelleggel kapcsolható."
 
Szerintem annak a verdanak xar volt a valtoja. Nalam pl. nagyon jo a valto, konnyen kapcsolhato stb.
 
"Az automata klíma nem valami okos szerkezet, szinte állandó állítgatást kíván, mert egyébként a képünkbe fújja a jeges levegőt,"
 
Esetleg a folyamatos klima baxtatas helyett 1x megvarna, mig beall a hofok, es lon csoda, nem fujja a kepebe a luftot. egyebknet az automata klimak tobbsege sajna igy muxik.
 
"A műszerfalból és az egész autóból hallhatók zörgések, nyiszorgások. Az első ülés egyrészt nem támasztja a combot, másrészt igen puha és izzasztó plüssel van bevonva."
 
Ez szerintem egyeni megiteles dolga. En pl. meg soha nem izzadtam bele az ulesbe, pedig pluss. De ha melegem van, akkor ott a klima. Jah, hogy tudni kene hasznalni az autot...
 
"A gyári rádió vételkészsége igen gyenge csak jó térerő esetén ill. CD-ről szól elvielhetően, de akkor sem valami nagy szám."
 
Szerintem jo a veteli erzekenysege. A CD szol ahogy szol. Minitalin meg lehetett sasolni, hogy nalam milyen. Nyilvan a gyari hangszorokkal nem egy csucsszuper valami, de azert azokkal sem szolt rosszul. szerintem a minosege egesz jo, de nem varjon az ember HighEnd minoseget egy autoban.
 
bye
zacci
zacci,
 
mondjuk az ülés nekem is izzadós. Smiley De erre is van megoldás, legközelebb klímás üléssel kell venni! Smiley
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #2593 Dátum: 2005.09.05 hétfő, 18:34:00 »

Scratch! Ott merre?? Hol keressem??  A sziréna alatt???
Vision,
 
a Tiedbe passz, most így látatlanba én se tudom, nekem hol van. Smiley De mindenképp akkor jársz a legjobban, ha riasztóssal csináltatod meg.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #2594 Dátum: 2005.09.05 hétfő, 18:34:00 »

Egyebkent meg a belso razkodas, csorges-zorgesre visszaterve.... Szerintem a japan autok jok, mert megbizhatoak. De anyag minosegben igencsak hagynak nemi kivanni valot maguk utan. Egy csomo japan verda belul total muanyag xar. Es pont e miatt csorog zorog. Arrol nem is beszelve, hogy bratyom off Lianaja on belul ugyan nem zorog, de olyan hihetetlen nagy a motor zaj, hogy az mar faj. Jo, hozza kell tenni, hogy 4kerekes a joszag. Ara kb. 4milla. Ehhez kepest az en 2.5millas Mondeom egy alom. ok, a Liana 4millas ara uj autot takar, az enyim meg 4eves. De inkabb veszek egy 4eves verdat, mint egy draga de igenytelen uj japan csodat. A OFF uj buzuki ON mar egesz kafas, csendes meg minden, de az meg atom kicsi es relative gyenge. Az elso par meteren talan meg le tudna gyorsulni, de utana.... jo nyilvan egy swift es egy Mondeo nem egy kategoria. A mondeo nemet xar, a buzuki meg japan xar. A Mondeo kevesbe megbizhato, mint a japan, de legalabb kenyelmes es kulturalt verda.
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #2595 Dátum: 2005.09.05 hétfő, 18:35:00 »

Akkor pontosítom, egy megbízható szerelőt keresek Pest környékén,  
aki megnézné, hogy a kiszemelt m ondeo megéri-e az árát.
Zhooley!
Egy pesti (ill. Budai) szerelő: Szántó Őcsi. Tel.: 20-9240-697. Az MK II-esemet csak Ővele csináltattam,pedig Fehérvárról kellett mindig felvinnem Hozzá az autót. Korrekt, s nagyon érti a dolgát. Az újat,(MK III)nem látta még, de csak azért, mert semmi baja. Keresd meg, ha gondolod, én jó szivvel ajánlom.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2596 Dátum: 2005.09.05 hétfő, 18:39:00 »

Az ülésbe izzadásról csak annyit, az enyémben bőr van, de 40 fokban sem izzadok bele ( pedig 140 kg, és izzadós vagyok ). Ha meleg van, bekapcsolom a klimát, és megoldva a probléma.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2597 Dátum: 2005.09.05 hétfő, 18:40:00 »

A központi zárral kapcsolatban köszönöm a segitséget. Elballagok riasztót rakatni bele.
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #2598 Dátum: 2005.09.05 hétfő, 18:59:00 »

Volt mar nektek olyan gond, hogy pl. anyos oldali ajtot nem vagy csak nehezen a kilincs tobbszori rangatasara lehetett csak kinyitni ? Neha olyan, mintha csak a kilincs mozogna, de belul nem mozgat semmit. Nincs aza termeszetes ellenalasa, mikoris a kilincs meghuzasanak kb. haromnegyedenel jon elo, mikoris a belso mechanikat mozgatod vele vagymi. Nalam neha ilyen. Mi lehet a baj ? Valami pocok elkopott vagymi ?
Naplózva

blah blah blah
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2599 Dátum: 2005.09.05 hétfő, 19:05:00 »

Az ülésbe izzadásról csak annyit, az enyémben bőr van, de 40 fokban sem izzadok bele ( pedig 140 kg, és izzadós vagyok ). Ha meleg van, bekapcsolom a klimát, és megoldva a probléma.
Találó a nicked... Egyébként volt itt egy izzadós vs viszketős vita, póló ügyben. Na az tuti volt.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Oldalak: 1 ... 45 46 47 48 49 50 51 [52] 53 54 55 56 57 58 59 ... 1558   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.072 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.