Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.10.05 szombat, 20:19:55 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 711 712 713 714 715 716 717 [718] 719 720 721 722 723 724 725 ... 1558   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 21475951 alkalommal)
0 Felhasználó és 41 vendég van a témában
Hyperborg
Vendég
« Új hozzászólás #35850 Dátum: 2012.03.22 csütörtök, 09:40:09 »

Sziasztok.Olyan kérdésem lenne,hogy a pollenszürőt hol találom és hogyan kell cserélni? ???Előre is kösz.

http://mondeo.hu/index.php?topic=5062.0
Naplózva
Doby
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 449



E-mail
« Új hozzászólás #35851 Dátum: 2012.03.22 csütörtök, 16:03:17 »

Sziasztok!

Egy rövid kérdés.
A gyári alufelnikhez van ill. kell lennie műanyag központosító gyűrűnek?
Nem emlékszem hogy kaptam volna hozzá, viszont elbizonytalanodtam hogy kell-e lennie...  gun

Köszi
Doby
Naplózva

MKIV Titanium 2014 2.0 TDCI 100kW, 5 ajtó, Red Candy

Korábban:
MKIII F2 ; 2006.06 ; 4 ajtós limuzin ; 2.0L Duratorq TDCi (131Le) ; MMT6 ; Platinum Metallic ; Aras ; Ghia
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27020


E-mail
« Új hozzászólás #35852 Dátum: 2012.03.22 csütörtök, 16:04:42 »

Sziasztok!

Egy rövid kérdés.
A gyári alufelnikhez van ill. kell lennie műanyag központosító gyűrűnek?
Nem emlékszem hogy kaptam volna hozzá, viszont elbizonytalanodtam hogy kell-e lennie...  gun

Köszi
Doby


A gyári felni lyukja szerintem passzos lesz az autóhoz... Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26668


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #35853 Dátum: 2012.03.22 csütörtök, 16:08:23 »

Sziasztok!

Egy rövid kérdés.
A gyári alufelnikhez van ill. kell lennie műanyag központosító gyűrűnek?
Nem emlékszem hogy kaptam volna hozzá, viszont elbizonytalanodtam hogy kell-e lennie...  gun

Köszi
Doby


Nem.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #35854 Dátum: 2012.03.22 csütörtök, 16:16:26 »

Sziasztok.Olyan kérdésem lenne,hogy a pollenszürőt hol találom és hogyan kell cserélni? ???Előre is kösz.

http://mondeo.hu/index.php?topic=5070.msg540480#msg540480
Naplózva
Doby
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 449



E-mail
« Új hozzászólás #35855 Dátum: 2012.03.22 csütörtök, 17:08:06 »

Köszi!  worship

Nem.
Naplózva

MKIV Titanium 2014 2.0 TDCI 100kW, 5 ajtó, Red Candy

Korábban:
MKIII F2 ; 2006.06 ; 4 ajtós limuzin ; 2.0L Duratorq TDCi (131Le) ; MMT6 ; Platinum Metallic ; Aras ; Ghia
rizsa83
Vendég
« Új hozzászólás #35856 Dátum: 2012.03.22 csütörtök, 18:02:10 »

Sziasztok Wink
Ma levettem a jobb első kereket,s a dobból a burkolatot hogy felderítsem a ciripelő hang forrását.
Hát amit észleltem eléggé meglepett:-a féltengely gumiharangja,(ami közvetlen a generátor alatt van)és környéke csupa zsír rinya,elég tetemes mennyiség van ott szétcsapódva.Gondolom az a gumiharang alól tudott odakerülni,de hogy?
Semmiféle szakadás rés nem látszik rajta.lehet hogy a bilincs lazult meg?A fő gondom az hogy vasárnap megyek ki Németbe,s nembiztos hogy ha rendelek gumiharangot hogy lejön-e addig.De mivel nincs rajta semmi szakadás,ha leveszem,s telenyomom zsírral,s lecserélem a bilincset, akkor az elég vagy sem.Más hibáját nem tapasztaltam,nem lóg nem morog kopog,se semmi wave
Naplózva
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #35857 Dátum: 2012.03.22 csütörtök, 18:54:33 »

Sziasztok Wink
Ma levettem a jobb első kereket,s a dobból a burkolatot hogy felderítsem a ciripelő hang forrását.
Hát amit észleltem eléggé meglepett:-a féltengely gumiharangja,(ami közvetlen a generátor alatt van)és környéke csupa zsír rinya,elég tetemes mennyiség van ott szétcsapódva.Gondolom az a gumiharang alól tudott odakerülni,de hogy?
Semmiféle szakadás rés nem látszik rajta.lehet hogy a bilincs lazult meg?A fő gondom az hogy vasárnap megyek ki Németbe,s nembiztos hogy ha rendelek gumiharangot hogy lejön-e addig.De mivel nincs rajta semmi szakadás,ha leveszem,s telenyomom zsírral,s lecserélem a bilincset, akkor az elég vagy sem.Más hibáját nem tapasztaltam,nem lóg nem morog kopog,se semmi wave
Meg tud ám viccelni. Én utángyártott gumiharangot vettem, aminek az lett a vége (nem volt annyira rugalmas a gumi, mint a gyárié), hogy nem ment fel a helyén, csak úgy, hogy  a féltengelyt ki kellett robbantani a kocsi alól.  szomoru1 váltóról le, segédalvázkeret le, gólyalábból ki, stb...nem kis meló. Mire össze lett végre rakva, kiderült, hogy a zéger csöcsre ment rajta, így elforgott a féltengely, mikor VIK ki akart állni a garázsból vele. (meredek kocsibeálló) Szóval meg tud viccelni, OFF autón 20 perc szokott lenni.
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #35858 Dátum: 2012.03.22 csütörtök, 19:04:08 »

Sziasztok Wink
Ma levettem a jobb első kereket,s a dobból a burkolatot hogy felderítsem a ciripelő hang forrását.
Hát amit észleltem eléggé meglepett:-a féltengely gumiharangja,(ami közvetlen a generátor alatt van)és környéke csupa zsír rinya,elég tetemes mennyiség van ott szétcsapódva.Gondolom az a gumiharang alól tudott odakerülni,de hogy?
Semmiféle szakadás rés nem látszik rajta.lehet hogy a bilincs lazult meg?A fő gondom az hogy vasárnap megyek ki Németbe,s nembiztos hogy ha rendelek gumiharangot hogy lejön-e addig.De mivel nincs rajta semmi szakadás,ha leveszem,s telenyomom zsírral,s lecserélem a bilincset, akkor az elég vagy sem.Más hibáját nem tapasztaltam,nem lóg nem morog kopog,se semmi wave
Úgy ahogy írtad, jó lesz.. gyakran láttam, hogy a gyári bilincs alól ki tud jönni a zsír, mert egyszerűen nem elég szoros, és húzni sem lehet rajt...le kell dobni és normális bilincset rakni rá, utána jó lesz, nem kell másik harang ha nincs kiszakadva.
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
pasmabk
Vendég
« Új hozzászólás #35859 Dátum: 2012.03.22 csütörtök, 19:27:52 »

Hello!

Próbáltam megkeresni a fórumon, de nem találtam (lehet, hogy fent van csak én vagyok hülye), úgyhogy most kérdezem:

Honnan tudom meg, hogy melyik gyári alkatrész?
Most Pl.: féket meg olajat kéne cserélnem, ahogy kerestem neten, nem jöttem rá, hogy melyik a gyári féktárcsa, mert találtam olyat ahol gyárinak a Ford, Bosch vagy a Ferodo volt megjelőlve. Szűrőkben is több fajtát találtam gyárinak.

MKIII-hoz nincs valami letölthető szerelési manuál?

A kocsi: MKIII 2005 2.0 TDCI, 130PS

Ja és ha, már kérdezek:
A kocsi nagy gázadásnál eléggé kormól, em rég vettem és nem is figyeltem addig, amíg egy ismerősöm nem mondta, hogy kormol. Az EGR-t kipucoltam, de az egész beömlő rendszer pucolására még nem volt időm, a turb csöveket még nem néztem, de erő van benne, a szerelő azt mondta, hogy valószínű a porlasztó csúcsok fognak hamarosan tönkre menni. Kerestem, de nem találtam olyan videot amin látszik, hogy mi a normális füstölés.

A válaszokat elöre is köszönöm:

Üdv
Naplózva
rizsa83
Vendég
« Új hozzászólás #35860 Dátum: 2012.03.22 csütörtök, 19:38:13 »

 taps taps taps
Úgy ahogy írtad, jó lesz.. gyakran láttam, hogy a gyári bilincs alól ki tud jönni a zsír, mert egyszerűen nem elég szoros, és húzni sem lehet rajt...le kell dobni és normális bilincset rakni rá, utána jó lesz, nem kell másik harang ha nincs kiszakadva.
integet2 taps taps taps taps eplus2
Naplózva
ezsolt
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1435



« Új hozzászólás #35861 Dátum: 2012.03.22 csütörtök, 19:49:05 »

Hello!
Próbáltam megkeresni a fórumon, de nem találtam (lehet, hogy fent van csak én vagyok hülye), úgyhogy most kérdezem:
Honnan tudom meg, hogy melyik gyári alkatrész?
Most Pl.: féket meg olajat kéne cserélnem, ahogy kerestem neten, nem jöttem rá, hogy melyik a gyári féktárcsa, mert találtam olyat ahol gyárinak a Ford, Bosch vagy a Ferodo volt megjelőlve. Szűrőkben is több fajtát találtam gyárinak.
MKIII-hoz nincs valami letölthető szerelési manuál?
A kocsi: MKIII 2005 2.0 TDCI, 130PS
Ja és ha, már kérdezek:
A kocsi nagy gázadásnál eléggé kormól, em rég vettem és nem is figyeltem addig, amíg egy ismerősöm nem mondta, hogy kormol. Az EGR-t kipucoltam, de az egész beömlő rendszer pucolására még nem volt időm, a turb csöveket még nem néztem, de erő van benne, a szerelő azt mondta, hogy valószínű a porlasztó csúcsok fognak hamarosan tönkre menni. Kerestem, de nem találtam olyan videot amin látszik, hogy mi a normális füstölés.
A válaszokat elöre is köszönöm:
Üdv
A szerelők fele mindig mindent a porlasztócsúcsra ken, mert azt nem tudják mi a konkrét baj, de azt igen, hogy az a szó "mumus" a mondeósoknak. És a vele kiváltott pánik visz a pénztárca nyitogatás irányába...
A kormolásnak több oka is lehet.
Alacsony fordulaton közlekedőknél a relatíve kisebb kipufogónyomás miatt lerakódik a szennyeződés. Nagyobb gázadásnál ez takarítódik ki, ez is kormolhat. Néha menni kell az autóval.
Ha a levegő aránya nem megfelelő, akkor szokott füstölni (pl. lukas töltőcső). A pcsúcs hibának lesz hibakódja is, felmehet tőle nagyon a fogyasztás, bejelez az izzításjelző, leáll az autó, stb...
Inkább visszakérdezek, milyen az alapjáratod?
Bejelzett már az izzításjelző?
Naplózva

2003/09* 2.0 TDCi EGR, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
Hyperborg
Vendég
« Új hozzászólás #35862 Dátum: 2012.03.22 csütörtök, 19:51:25 »

A szerelők fele mindig mindent a porlasztócsúcsra ken, mert azt nem tudják mi a konkrét baj, de azt igen, hogy az a szó "mumus" a mondeósoknak. És a vele kiváltott pánik visz a pénztárca nyitogatás irányába...
A kormolásnak több oka is lehet.
Alacsony fordulaton közlekedőknél a relatíve kisebb kipufogónyomás miatt lerakódik a szennyeződés. Nagyobb gázadásnál ez takarítódik ki, ez is kormolhat. Néha menni kell az autóval.
Ha a levegő aránya nem megfelelő, akkor szokott füstölni (pl. lukas töltőcső). A pcsúcs hibának lesz hibakódja is, felmehet tőle nagyon a fogyasztás, bejelez az izzításjelző, leáll az autó, stb...
Inkább visszakérdezek, milyen az alapjáratod?
Bejelzett már az izzításjelző?

Dízelnek van PCV-je? Az nem okozhat ilyet?
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #35863 Dátum: 2012.03.22 csütörtök, 20:02:36 »

Hello!

Próbáltam megkeresni a fórumon, de nem találtam (lehet, hogy fent van csak én vagyok hülye), úgyhogy most kérdezem:

Honnan tudom meg, hogy melyik gyári alkatrész?
Most Pl.: féket meg olajat kéne cserélnem, ahogy kerestem neten, nem jöttem rá, hogy melyik a gyári féktárcsa, mert találtam olyat ahol gyárinak a Ford, Bosch vagy a Ferodo volt megjelőlve. Szűrőkben is több fajtát találtam gyárinak.

MKIII-hoz nincs valami letölthető szerelési manuál?

A kocsi: MKIII 2005 2.0 TDCI, 130PS

Ja és ha, már kérdezek:
A kocsi nagy gázadásnál eléggé kormól, em rég vettem és nem is figyeltem addig, amíg egy ismerősöm nem mondta, hogy kormol. Az EGR-t kipucoltam, de az egész beömlő rendszer pucolására még nem volt időm, a turb csöveket még nem néztem, de erő van benne, a szerelő azt mondta, hogy valószínű a porlasztó csúcsok fognak hamarosan tönkre menni. Kerestem, de nem találtam olyan videot amin látszik, hogy mi a normális füstölés.

A válaszokat elöre is köszönöm:

Üdv
A gyári alkatrész FORD emblémával ellátva és MOTOCRAFT feliratu.A csúcsokat ha kiakarsz belőle indulni akkor poharaztasd meg Egy jó szerelő ezt szónélkül megteszi és utána beszél nem előre a vakvilágba.Ha nemtudja mi az a poharazás már másikat kell keresni egyből.Piucolj először mindent ki:Szívósor-MAF szenzor/LÉGSZÜRŐNÉL VAN/EGR-t dugózd is le.A turbó csöveket nézd át de nagyon figyelmesen ahol olaj és olajpára van gyanús.Jól nyomkod meg.Légszürőt cserélj kitudja milyen.Vidd el egy gyári diagra és ott megnézed nincs-e benne tárolt hiba.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
pasmabk
Vendég
« Új hozzászólás #35864 Dátum: 2012.03.22 csütörtök, 20:03:35 »

A szerelők fele mindig mindent a porlasztócsúcsra ken, mert azt nem tudják mi a konkrét baj, de azt igen, hogy az a szó "mumus" a mondeósoknak. És a vele kiváltott pánik visz a pénztárca nyitogatás irányába...
A kormolásnak több oka is lehet.
Alacsony fordulaton közlekedőknél a relatíve kisebb kipufogónyomás miatt lerakódik a szennyeződés. Nagyobb gázadásnál ez takarítódik ki, ez is kormolhat. Néha menni kell az autóval.
Ha a levegő aránya nem megfelelő, akkor szokott füstölni (pl. lukas töltőcső). A pcsúcs hibának lesz hibakódja is, felmehet tőle nagyon a fogyasztás, bejelez az izzításjelző, leáll az autó, stb...
Inkább visszakérdezek, milyen az alapjáratod?
Bejelzett már az izzításjelző?

Az alapjárat rendben van, mondjuk amikor most télen volt a nagy hideg és a szivató is működött, akkor egy ideig ugrált, aztán ahogy kezdet melegedni, akkor beállt.
Az izzításjelző nem jelzett még be, meg hiba kód sem volt, a szerelő is azt mondta, hogy az izzításjelzővel fog kezdődni.
Én max 1500-nál már váltok általában, de viszont 95-97%-ban autópályán használom.
Lehet, hogy nem is kormol nagyon csak az a baj, hogy nem tudom, hogy mi a normális. Smiley
Naplózva
pasmabk
Vendég
« Új hozzászólás #35865 Dátum: 2012.03.22 csütörtök, 20:11:42 »

A gyári alkatrész FORD emblémával ellátva és MOTOCRAFT feliratu.A csúcsokat ha kiakarsz belőle indulni akkor poharaztasd meg Egy jó szerelő ezt szónélkül megteszi és utána beszél nem előre a vakvilágba.Ha nemtudja mi az a poharazás már másikat kell keresni egyből.Piucolj először mindent ki:Szívósor-MAF szenzor/LÉGSZÜRŐNÉL VAN/EGR-t dugózd is le.A turbó csöveket nézd át de nagyon figyelmesen ahol olaj és olajpára van gyanús.Jól nyomkod meg.Légszürőt cserélj kitudja milyen.Vidd el egy gyári diagra és ott megnézed nincs-e benne tárolt hiba.

Ez oké, de ha neten rendelsz meg valamit, akkor honnan tudod meg, hogy azon van e ford meg motorcraft felirat? Vagy elöször hívd fel az eladót aztán vásárolj! Smiley
Azt akarom megcsinálni amit mondasz, csak még nem volt rá időm.
Az EGR ledugózást viszont nem tudom, mert elvileg a rendszer része és ha kitisztítod elvileg normálisan kéne működnie!?
Naplózva
ezsolt
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1435



« Új hozzászólás #35866 Dátum: 2012.03.22 csütörtök, 20:14:36 »

Az alapjárat rendben van, mondjuk amikor most télen volt a nagy hideg és a szivató is működött, akkor egy ideig ugrált, aztán ahogy kezdet melegedni, akkor beállt.
Az izzításjelző nem jelzett még be, meg hiba kód sem volt, a szerelő is azt mondta, hogy az izzításjelzővel fog kezdődni.
Én max 1500-nál már váltok általában, de viszont 95-97%-ban autópályán használom.
Lehet, hogy nem is kormol nagyon csak az a baj, hogy nem tudom, hogy mi a normális. Smiley
Hát ha a tükörbe nézel, gázadáskor, nem kéne látnod a saját füstödet. Ha látod a kormot, az nem normális.
Ha 1500-nál elváltasz, akkor bizony lehet lerakódásod, mert az átlagos kipufogónyomásod nem magas.
Szerintem: meleg motornál indulj el dinamikusan, kapcsolj fel negyedikig, és ott hagyd, pörgesd fel kb. 100 km/óráig. Az a nyomás már takarítani fog, ki fog menni az összes korom. Ha tényleg nem lukas a rendszer, ez kiviszi a korom nagyját. Ha meg tényleg rossz a pcsúcs, a kemény gyorsításnál lehet izzításjelzésed.
« Utoljára szerkesztve: 2012.03.22 csütörtök, 20:17:09 írta ezsolt » Naplózva

2003/09* 2.0 TDCi EGR, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #35867 Dátum: 2012.03.22 csütörtök, 20:15:03 »

Ez oké, de ha neten rendelsz meg valamit, akkor honnan tudod meg, hogy azon van e ford meg motorcraft felirat? Vagy elöször hívd fel az eladót aztán vásárolj! Smiley
Azt akarom megcsinálni amit mondasz, csak még nem volt rá időm.
Az EGR ledugózást viszont nem tudom, mert elvileg a rendszer része és ha kitisztítod elvileg normálisan kéne működnie!?
Az egr az ördögtől való.. Űzéssel lehet védekezni ellene!
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #35868 Dátum: 2012.03.22 csütörtök, 20:17:43 »

Ez oké, de ha neten rendelsz meg valamit, akkor honnan tudod meg, hogy azon van e ford meg motorcraft felirat? Vagy elöször hívd fel az eladót aztán vásárolj! Smiley
Azt akarom megcsinálni amit mondasz, csak még nem volt rá időm.
Az EGR ledugózást viszont nem tudom, mert elvileg a rendszer része és ha kitisztítod elvileg normálisan kéne működnie!?
Nem a müködés a lényeg hanem megint elkezdi a trutyit bedolgozni a motorba és egy re kevesebb a lfriss levegő a trutyitól a szívósor beömlő nyílása leszükül a kosztól.Ha viszont megáll a az EGR nyitva akkor még a motor is lefullad és trélewr viheted a szervízbe.A tipust tedd ki aláírásba mert könnyebb a tanácsadás.Ha az EGR elektro,os csatlakozóval ellátva akkor hibát fog dobni de ez egy másik dolog.A hiba jeltől még megy a kocsi az nem jelent semmit.Ezt szokták hiba törlővel néha törölni.Küldök képet mailben a szívósoromról,hogy milyennek kell lenni dugózás utám
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
skyjezus
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 321


E-mail
« Új hozzászólás #35869 Dátum: 2012.03.22 csütörtök, 20:31:24 »

 eplus2 eplus2 eplus2
Az egr az ördögtől való.. Űzéssel lehet védekezni ellene!

 eplus2 eplus2 eplus2      wave wave wave     angel
Naplózva

2003/6 MK3 TDCI 2.0 GHIA (130 Le); EGR off, egy kis carbonozás
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #35870 Dátum: 2012.03.22 csütörtök, 20:35:40 »

eplus2 eplus2 eplus2
 eplus2 eplus2 eplus2      wave wave wave     angel
na megjött a motyó Kraft kollégától? Jártam nála hétvégén. Volt Pcs-je számodra?
 wave
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
pasmabk
Vendég
« Új hozzászólás #35871 Dátum: 2012.03.22 csütörtök, 20:37:29 »

Hát ha a tükörbe nézel, gázadáskor, nem kéne látnod a saját füstödet. Ha látod a kormot, az nem normális.
Ha 1500-nál elváltasz, akkor bizony lehet lerakódásod, mert az átlagos kipufogónyomásod nem magas.
Szerintem: meleg motornál indulj el dinamikusan, kapcsolj fel negyedikig, és ott hagyd, pörgesd fel kb. 100 km/óráig. Az a nyomás már takarítani fog, ki fog menni az összes korom. Ha tényleg nem lukas a rendszer, ez kiviszi a korom nagyját. Ha meg tényleg rossz a pcsúcs, a kemény gyorsításnál lehet izzításjelzésed.

Na, akkor gond az van, mert a tükörbe látszik a cucc, ha a mögöttem levő megvilágítja! Izzításjelzés szerencsére még nem volt, de amikor az EGR-t kipucoltam a kb 5-10 centis lyukból csak 2-3 centi volt szabad úgyhogy tele van rendesen!
Naplózva
Doby
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 449



E-mail
« Új hozzászólás #35872 Dátum: 2012.03.22 csütörtök, 20:39:47 »

3-as, 4-es fokozatban az enyém is nyom ki egy adag fekete füstöt ha alacsonyabb fordulatról megpadlózom....
Fogyasztásom 6 littyó alatt van ha így jobb az idő, általában 90%-ban autópályán 130-al, 6. sebességbe használom, a maradék 10% teljesen vegyes, városi, közúti közlekedés.
Nem tudom mi baja lehet, csak nem porlasztó, mert hibaüzenetet még nem láttam... Fene tudja. Diesel = füst...  Sad

Nem a müködés a lényeg hanem megint elkezdi a trutyit bedolgozni a motorba és egy re kevesebb a lfriss levegő a trutyitól a szívósor beömlő nyílása leszükül a kosztól.Ha viszont megáll a az EGR nyitva akkor még a motor is lefullad és trélewr viheted a szervízbe.A tipust tedd ki aláírásba mert könnyebb a tanácsadás.Ha az EGR elektro,os csatlakozóval ellátva akkor hibát fog dobni de ez egy másik dolog.A hiba jeltől még megy a kocsi az nem jelent semmit.Ezt szokták hiba törlővel néha törölni.Küldök képet mailben a szívósoromról,hogy milyennek kell lenni dugózás utám
Naplózva

MKIV Titanium 2014 2.0 TDCI 100kW, 5 ajtó, Red Candy

Korábban:
MKIII F2 ; 2006.06 ; 4 ajtós limuzin ; 2.0L Duratorq TDCi (131Le) ; MMT6 ; Platinum Metallic ; Aras ; Ghia
pasmabk
Vendég
« Új hozzászólás #35873 Dátum: 2012.03.22 csütörtök, 20:42:21 »

Az egr az ördögtől való.. Űzéssel lehet védekezni ellene!

Smiley Gyertyát már gyujtottam! Smiley
Naplózva
pasmabk
Vendég
« Új hozzászólás #35874 Dátum: 2012.03.22 csütörtök, 20:43:43 »

Nem a müködés a lényeg hanem megint elkezdi a trutyit bedolgozni a motorba és egy re kevesebb a lfriss levegő a trutyitól a szívósor beömlő nyílása leszükül a kosztól.Ha viszont megáll a az EGR nyitva akkor még a motor is lefullad és trélewr viheted a szervízbe.A tipust tedd ki aláírásba mert könnyebb a tanácsadás.Ha az EGR elektro,os csatlakozóval ellátva akkor hibát fog dobni de ez egy másik dolog.A hiba jeltől még megy a kocsi az nem jelent semmit.Ezt szokták hiba törlővel néha törölni.Küldök képet mailben a szívósoromról,hogy milyennek kell lenni dugózás utám

Oké, indok elfogadva! De hol tudok ilyet szerezni, mert amennyire utána olvastam, ezt külön kell esztergáltatni!
Naplózva
pasmabk
Vendég
« Új hozzászólás #35875 Dátum: 2012.03.22 csütörtök, 20:46:50 »

3-as, 4-es fokozatban az enyém is nyom ki egy adag fekete füstöt ha alacsonyabb fordulatról megpadlózom....
Fogyasztásom 6 littyó alatt van ha így jobb az idő, általában 90%-ban autópályán 130-al, 6. sebességbe használom, a maradék 10% teljesen vegyes, városi, közúti közlekedés.
Nem tudom mi baja lehet, csak nem porlasztó, mert hibaüzenetet még nem láttam... Fene tudja. Diesel = füst...  Sad


Az enyém enyhén vegyes kb. 130-140 és 5,5-el eljárok.
Naplózva
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #35876 Dátum: 2012.03.22 csütörtök, 20:47:18 »

Oké, indok elfogadva! De hol tudok ilyet szerezni, mert amennyire utána olvastam, ezt külön kell esztergáltatni!
esztergályos csak cecíliának kell Smiley de ehhez nem.
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Doby
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 449



E-mail
« Új hozzászólás #35877 Dátum: 2012.03.22 csütörtök, 20:52:51 »

Computer szerint vagy méred tankolásoknál?  vigyor3
Az enyém enyhén vegyes kb. 130-140 és 5,5-el eljárok.
Naplózva

MKIV Titanium 2014 2.0 TDCI 100kW, 5 ajtó, Red Candy

Korábban:
MKIII F2 ; 2006.06 ; 4 ajtós limuzin ; 2.0L Duratorq TDCi (131Le) ; MMT6 ; Platinum Metallic ; Aras ; Ghia
pasmabk
Vendég
« Új hozzászólás #35878 Dátum: 2012.03.22 csütörtök, 20:56:29 »

esztergályos csak cecíliának kell Smiley de ehhez nem.

Na ezzel nem sokkal jutottam elöbre! Smiley
Naplózva
ezsolt
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1435



« Új hozzászólás #35879 Dátum: 2012.03.22 csütörtök, 20:57:26 »

.
Nem tudom mi baja lehet, csak nem porlasztó, mert hibaüzenetet még nem láttam... Fene tudja. Diesel = füst...  Sad
Ez a régi dízelekre volt igaz. A maiak nem füstölnek, kikérjük magunknak  Wink
Szerintem.....ha kicsi a fogyasztásod, akkor tudod, hogy kell vezetni a dízelt, ez sokat elárul. De néha azért meg kell hajtani a paripát, mert bealszik  nyes
« Utoljára szerkesztve: 2012.03.22 csütörtök, 20:59:23 írta ezsolt » Naplózva

2003/09* 2.0 TDCi EGR, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
pasmabk
Vendég
« Új hozzászólás #35880 Dátum: 2012.03.22 csütörtök, 20:57:50 »

Computer szerint vagy méred tankolásoknál?  vigyor3

Computer (átlag), a méréseim szerint az csal egy tanknál olyan 1-2 litert.
Naplózva
ezsolt
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1435



« Új hozzászólás #35881 Dátum: 2012.03.22 csütörtök, 20:58:08 »

Oké, indok elfogadva! De hol tudok ilyet szerezni, mert amennyire utána olvastam, ezt külön kell esztergáltatni!
Nekem van belőle több is.
Naplózva

2003/09* 2.0 TDCi EGR, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
pasmabk
Vendég
« Új hozzászólás #35882 Dátum: 2012.03.22 csütörtök, 20:59:36 »

Ez a régi dízelekre volt igaz. A maiak nem füstölnek, kikérjük magunknak  Wink
Szerintem néha menjél már az autóval, ha kicsi a fogyasztásod, akkor tudod, hogy kell vezetni a dízelt, ez sokat elárul. De néha azért meg kell hajtani a paripát, mert bealszik  nyes

Na ezt éreztem én is, adsz neki egy kis 160-180-as tempót és máris teljesen másképp viselekedik!
Naplózva
Doby
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 449



E-mail
« Új hozzászólás #35883 Dátum: 2012.03.22 csütörtök, 21:00:35 »

Computer (átlag), a méréseim szerint az csal egy tanknál olyan 1-2 litert.

Computer nekem is 5,3 áll most. Holnap megyek tankolni, és kiszámolom a valóságot (már ugye amennyire az is az, mert a kutaknál is csalhat a kijelző...), de már most tudom hogy kb 0,45-el több lesz, azaz 5,75 körül fog kijönni a számításnál  eplus2
Naplózva

MKIV Titanium 2014 2.0 TDCI 100kW, 5 ajtó, Red Candy

Korábban:
MKIII F2 ; 2006.06 ; 4 ajtós limuzin ; 2.0L Duratorq TDCi (131Le) ; MMT6 ; Platinum Metallic ; Aras ; Ghia
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26668


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #35884 Dátum: 2012.03.22 csütörtök, 21:00:48 »

Ez a régi dízelekre volt igaz. A maiak nem füstölnek, kikérjük magunknak  Wink
Szerintem néha menjél már az autóval, ha kicsi a fogyasztásod, akkor tudod, hogy kell vezetni a dízelt, ez sokat elárul. De néha azért meg kell hajtani a paripát, mert bealszik  nyes
Dpf nélküli dízel, főleg a puma tdci tud füstölni, mint állat.

Nagy kigyorstáskor normális egy füstfelhő. Persze nem olyan amitől lezárják az utat a rossz látási viszonyok miatt...

Ha finoman mész, vagy állandó sebességen nem szabad látni füstfelhőt.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Doby
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 449



E-mail
« Új hozzászólás #35885 Dátum: 2012.03.22 csütörtök, 21:02:48 »

Ez a régi dízelekre volt igaz. A maiak nem füstölnek, kikérjük magunknak  Wink
Szerintem.....ha kicsi a fogyasztásod, akkor tudod, hogy kell vezetni a dízelt, ez sokat elárul. De néha azért meg kell hajtani a paripát, mert bealszik  nyes

Szóval néha azért égessem ki belőle a mocskot. 4., 100-as tempó, 10 km?  vigyor3 Vagy mi a jó tanács?   police
Naplózva

MKIV Titanium 2014 2.0 TDCI 100kW, 5 ajtó, Red Candy

Korábban:
MKIII F2 ; 2006.06 ; 4 ajtós limuzin ; 2.0L Duratorq TDCi (131Le) ; MMT6 ; Platinum Metallic ; Aras ; Ghia
pasmabk
Vendég
« Új hozzászólás #35886 Dátum: 2012.03.22 csütörtök, 21:02:54 »

Computer nekem is 5,3 áll most. Holnap megyek tankolni, és kiszámolom a valóságot (már ugye amennyire az is az, mert a kutaknál is csalhat a kijelző...), de már most tudom hogy kb 0,45-el több lesz, azaz 5,75 körül fog kijönni a számításnál  eplus2

Ja, meg, ha tudnád, hogy pontosan mennyi is van a tankban! Smiley
Naplózva
Doby
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 449



E-mail
« Új hozzászólás #35887 Dátum: 2012.03.22 csütörtök, 21:04:15 »

Dpf nélküli dízel, főleg a puma tdci tud füstölni, mint állat.

Nagy kigyorstáskor normális egy füstfelhő. Persze nem olyan amitől lezárják az utat a rossz látási viszonyok miatt...

Ha finoman mész, vagy állandó sebességen nem szabad látni füstfelhőt.

Ha normálisan közlekedek nincs füst. Akkor van ha 3-as 4-esben mondjuk 1250-es fordulatról nyomok neki egy padlógázt amig birja  vigyor3
Naplózva

MKIV Titanium 2014 2.0 TDCI 100kW, 5 ajtó, Red Candy

Korábban:
MKIII F2 ; 2006.06 ; 4 ajtós limuzin ; 2.0L Duratorq TDCi (131Le) ; MMT6 ; Platinum Metallic ; Aras ; Ghia
Doby
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 449



E-mail
« Új hozzászólás #35888 Dátum: 2012.03.22 csütörtök, 21:04:55 »

Ja, meg, ha tudnád, hogy pontosan mennyi is van a tankban! Smiley

Miért érdekel engem az hogy mennyi van a tankban? Az nem kell....  smile
Naplózva

MKIV Titanium 2014 2.0 TDCI 100kW, 5 ajtó, Red Candy

Korábban:
MKIII F2 ; 2006.06 ; 4 ajtós limuzin ; 2.0L Duratorq TDCi (131Le) ; MMT6 ; Platinum Metallic ; Aras ; Ghia
pasmabk
Vendég
« Új hozzászólás #35889 Dátum: 2012.03.22 csütörtök, 21:06:02 »

Dpf nélküli dízel, főleg a puma tdci tud füstölni, mint állat.

Nagy kigyorstáskor normális egy füstfelhő. Persze nem olyan amitől lezárják az utat a rossz látási viszonyok miatt...

Ha finoman mész, vagy állandó sebességen nem szabad látni füstfelhőt.

Na, akkor nem füstöl. Lámpánál monjuk, 1, hirtelen 2, 3, azzal már beálsz sebességre és onnantól nincs gond, csak, ha kövér gázt adsz.
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26668


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #35890 Dátum: 2012.03.22 csütörtök, 21:06:10 »

Ha normálisan közlekedek nincs füst. Akkor van ha 3-as 4-esben mondjuk 1250-es fordulatról nyomok neki egy padlógázt amig birja  vigyor3

Ez normális.

Nekem is volt mk3 tdci-m. 150e km-nél adtam el tipp-topp állapotban, és tudott füstfelhőket nyomni.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
pasmabk
Vendég
« Új hozzászólás #35891 Dátum: 2012.03.22 csütörtök, 21:08:22 »

Miért érdekel engem az hogy mennyi van a tankban? Az nem kell....  smile

Főleg a végén, amikor már habosodik, és még csak belemegy 2-3 liter! Smiley
Naplózva
Hyperborg
Vendég
« Új hozzászólás #35892 Dátum: 2012.03.22 csütörtök, 21:36:20 »

2.0-s benzinesbe milyen olaj kell?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48504



« Új hozzászólás #35893 Dátum: 2012.03.22 csütörtök, 21:37:09 »

2.0-s benzinesbe milyen olaj kell?
5w30
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Szili
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 450


+36309729832


E-mail
« Új hozzászólás #35894 Dátum: 2012.03.23 péntek, 07:25:58 »

Köszi Wink
Naplózva

2004.08... Ford Mondeo 2.0 TDCi GHIA  5 ajtó,EGR OFF,Visteon szabadonfutó, 1 db kormány,4 alukerék+1 pot stb.
R 1 3 5  
 └-┼┼┤   
   2 4 6
Szili
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 450


+36309729832


E-mail
« Új hozzászólás #35895 Dátum: 2012.03.23 péntek, 07:31:01 »

Köszi vigyor3
Naplózva

2004.08... Ford Mondeo 2.0 TDCi GHIA  5 ajtó,EGR OFF,Visteon szabadonfutó, 1 db kormány,4 alukerék+1 pot stb.
R 1 3 5  
 └-┼┼┤   
   2 4 6
ASMODEUS
Vendég
« Új hozzászólás #35896 Dátum: 2012.03.23 péntek, 09:35:34 »

Ez komoly? Mondjuk a dízelekben nem egyforma generátorok vannak?

Valahol azt olvastam itt, hogy benzin-dízelben egyforma generátorok vannak.
Jó lenne valami műszaki rajz féle a felfogatásukról...
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26668


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #35897 Dátum: 2012.03.23 péntek, 09:54:04 »

Ez komoly? Mondjuk a dízelekben nem egyforma generátorok vannak?

Mk4-ben két fajta van. Gondolom igaz ez mk3-ra is.

Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #35898 Dátum: 2012.03.23 péntek, 10:15:57 »

Na, akkor nem füstöl. Lámpánál monjuk, 1, hirtelen 2, 3, azzal már beálsz sebességre és onnantól nincs gond, csak, ha kövér gázt adsz.
dugózott EGR-el, nappal taplógáznál SE kéne látni pamacsot, ha a tükörből nézed.
más eset, ha követed az autódat és közvetlenül a kipuffot figyeled. ugyanígy, ha este megvilágítják hátulról, egyértelműen látszik a füst.
« Utoljára szerkesztve: 2012.03.23 péntek, 10:17:39 írta GiN » Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1674


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #35899 Dátum: 2012.03.23 péntek, 10:31:39 »

dugózott EGR-el, nappal taplógáznál SE kéne látni pamacsot, ha a tükörből nézed.
más eset, ha követed az autódat és közvetlenül a kipuffot figyeled. ugyanígy, ha este megvilágítják hátulról, egyértelműen látszik a füst.
Ez így van. Jó MK3-as dugózott euro 3-as motor nem füstöl csak max akkor, ha sokat tötymörög városban, de azt egy 20km-es autópálya szakaszon már kidolgozza ilyen időben eljen
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Oldalak: 1 ... 711 712 713 714 715 716 717 [718] 719 720 721 722 723 724 725 ... 1558   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.451 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.