Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 06:50:18 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 717 718 719 720 721 722 723 [724] 725 726 727 728 729 730 731 ... 1558   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 21875996 alkalommal)
0 Felhasználó és 100 vendég van a témában
ASMODEUS
Vendég
« Új hozzászólás #36150 Dátum: 2012.04.05 csütörtök, 11:19:49 »

Így van, sokkal jobb teljes sebességgel szemből belecsúszni az oszlopba sikló "kormányzott" kerékkel.. taps

Én is inkább így használnám. Szerintem jobb ha elöl van az új gumi, hisz jobb a tapadás, jobb a kanyarstabilitás, illetve kisebb a vízenfutás lehetősége. És ugye kormányzott-hajtott keréknél ez nem lényegtelen. Smiley
Én úgy használom, hogy elöl új, hátra kopottabb. Mivel elöl úgyis jobban kopik, mire a hátulja elkopott mehet az első hátra, elölre meg az új. Így kettesével veszem az új gumikat. Válságstratégia...  Angry
Naplózva
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #36151 Dátum: 2012.04.05 csütörtök, 12:02:17 »

Nyáron.

Télen inkább hátra tenném. Smiley

AndyA

Bizomány! Általánosságban azt mondják a gumisok, hogy a jobb gumi legyen hátul, de:
Szvsz szezon függő is, illetve ha azonos márkájú és kopottságú, szezonú gumik vannak, akkor évente mindig meg kell cserélni elöl és hátul, hogy egyformán kopjanak.
Ha a szezon tél, és mondjuk csak két téli gumid van, akkor javasolt _hátra_ tenni a téliket, előre a nyárikat. Aki még egyenes kormányzás melletti vészfékezésnél nem járt úgy, hogy az autó segge majdhogynem megelőzte, annak nehéz lesz elmagyarázni Smiley Az első, és a mi esetünkben hajtott kerekeket könnyebb a gázpedál+fék+kormány segítségével kordában tartani, mint a hátsó tengelyt, ami önnálló életre tud kelni. Ez még egyszer mondom a fékezésre értendő. Kanyarban, ha száraz úton megcsúszik, nyilván ellen lehet kormányozni.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #36152 Dátum: 2012.04.05 csütörtök, 12:34:42 »

 nyes
mindig van 1-2 jó nagy marhaság amin van lehetőség rágódni pár napot.
Ha a gumik jók-jelzés felett vannak,lágyak,nincsenek félrekopva stb.akkor tök mind1,hogy melyik van elöl vagy hátul.
Veszel 4 újat,és az elsők kb dupla annyira megkopnak,mint a hátsók néhány hónap alatt.Azért kell az elsőket cserélgetni a hátsókkal,hogy ne legyen 2 tropa gumi elöl 3 szezon alatt.
Az,hogy ha van 2 kopottab a 4ből,hogy melyik kerüljön előre,az teljesen szubjektív megítélés dolga.Ha jó mind,akkor tök mind 1.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Guen
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 696


drizzt@maffia.hu
E-mail
« Új hozzászólás #36153 Dátum: 2012.04.05 csütörtök, 12:42:27 »

Tedd most előre a jobbat és a következő nyáron fordítva tedd fel,hogy egyenletesen kopjanak.Az elsők kicsit mindig több terhelést kapnak mivel a súly fékezéskor jobban ránehezedik.Én mindig forgatom őket.

valamint ha a pár gumi fixen a jóval kisebb terhelésű hátsó tengelyen van hajlamos kagylósra kopni függetlenül attól hogy a lengéscsillapító jó.
Naplózva

2001/3(aus der DDR Cheesy) Mk3 2.0tddi kombi 115 lovacska.
EGR Off, TDCI kipufogó rendszer, katalizátor off
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #36154 Dátum: 2012.04.05 csütörtök, 18:53:59 »

nyes
mindig van 1-2 jó nagy marhaság amin van lehetőség rágódni pár napot.
Ha a gumik jók-jelzés felett vannak,lágyak,nincsenek félrekopva stb.akkor tök mind1,hogy melyik van elöl vagy hátul.
Veszel 4 újat,és az elsők kb dupla annyira megkopnak,mint a hátsók néhány hónap alatt.Azért kell az elsőket cserélgetni a hátsókkal,hogy ne legyen 2 tropa gumi elöl 3 szezon alatt.
Az,hogy ha van 2 kopottab a 4ből,hogy melyik kerüljön előre,az teljesen szubjektív megítélés dolga.Ha jó mind,akkor tök mind 1.
nyes eljen
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
H. Balázs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1667



« Új hozzászólás #36155 Dátum: 2012.04.05 csütörtök, 20:37:30 »

nyes
mindig van 1-2 jó nagy marhaság amin van lehetőség rágódni pár napot.
Ha a gumik jók-jelzés felett vannak,lágyak,nincsenek félrekopva stb.akkor tök mind1,hogy melyik van elöl vagy hátul.
Veszel 4 újat,és az elsők kb dupla annyira megkopnak,mint a hátsók néhány hónap alatt.Azért kell az elsőket cserélgetni a hátsókkal,hogy ne legyen 2 tropa gumi elöl 3 szezon alatt.
Az,hogy ha van 2 kopottab a 4ből,hogy melyik kerüljön előre,az teljesen szubjektív megítélés dolga.Ha jó mind,akkor tök mind 1.
Na végre, dolog lényege pont itt van leírva,de lehet cifrázni feleslegesen taps
Naplózva

2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le

2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
 EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci  combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
sNatch
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 580



« Új hozzászólás #36156 Dátum: 2012.04.06 péntek, 21:49:38 »

Mai minitalinkon figyeltük meg, hogy különbözőek a ghia jelvényeink. Van ami címer-jellegű rajta koronával, illetőleg van sima pajzs alakú. Ez mitől van?
Naplózva

MKIII 2005 1.8 SCI 130 LE Ghia Hatchback
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #36157 Dátum: 2012.04.06 péntek, 21:54:41 »

Mai minitalinkon figyeltük meg, hogy különbözőek a ghia jelvényeink. Van ami címer-jellegű rajta koronával, illetőleg van sima pajzs alakú. Ez mitől van?
nemtom, de mindenképp a koronás ér többet  nyes
főleg, ha aranyból van..  taps
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #36158 Dátum: 2012.04.06 péntek, 22:06:11 »

http://a5.hu/auto/ford-es-psa-peugeot-citroen-jovoben-kulon-fejleszti-nagyobb-dizelmotorokat
Ezt olvassátok el !!!!!!!!
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #36159 Dátum: 2012.04.06 péntek, 22:09:06 »


12 éve? Ergo az MK3ban lévő CI az közös fejlesztés?
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #36160 Dátum: 2012.04.06 péntek, 22:13:26 »

Mai minitalinkon figyeltük meg, hogy különbözőek a ghia jelvényeink. Van ami címer-jellegű rajta koronával, illetőleg van sima pajzs alakú. Ez mitől van?

Évjárat függő. 2005 vagy 2006 után a nem koronás van, az az újabb. Ez van a 4 es mondeon és a galaxyn is. integet2
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #36161 Dátum: 2012.04.06 péntek, 22:15:26 »

Évjárat függő. 2005 vagy 2006 után a nem koronás van, az az újabb. Ez van a 4 es mondeon és a galaxyn is. integet2
Csak annyi a különbség most olvastam nemrég,hogy a motorblokk és több alkatrész uyganaz de a befecskendezés az más.A PSA a HDi-t használja a FORD meg a sajátját.Most úgy néz ki minden más lesz.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #36162 Dátum: 2012.04.06 péntek, 22:38:00 »

No valami jó ötlet ajtó állításra,vagy küzdjek vele? Roll Eyes 

A múltkor írtam mit nézz meg és írd le mit látsz. Segíteni csak annak lehet aki hagyja/elfogadja.
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
sNatch
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 580



« Új hozzászólás #36163 Dátum: 2012.04.07 szombat, 08:26:29 »

Évjárat függő. 2005 vagy 2006 után a nem koronás van, az az újabb. Ez van a 4 es mondeon és a galaxyn is. integet2

akkor 2005től Smiley azt hittem valami gagyi utángyártott cucz, mert nem olyan piros, mint a koronás (inkább rózsaszín) meg hát a forma is kissé faék. Gondolom ezt is utolérte a jóárasítás Smiley
Naplózva

MKIII 2005 1.8 SCI 130 LE Ghia Hatchback
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #36164 Dátum: 2012.04.07 szombat, 09:40:32 »

akkor 2005től Smiley azt hittem valami gagyi utángyártott cucz, mert nem olyan piros, mint a koronás (inkább rózsaszín) meg hát a forma is kissé faék. Gondolom ezt is utolérte a jóárasítás Smiley

Szerintem sokkal jobb az újabb. Gyors át is cseréltem most reggel az enyémen eplus2
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #36165 Dátum: 2012.04.07 szombat, 11:14:17 »

Csak annyi a különbség most olvastam nemrég,hogy a motorblokk és több alkatrész uyganaz de a befecskendezés az más.A PSA a HDi-t használja a FORD meg a sajátját.Most úgy néz ki minden más lesz.

Nincs olyan, hogy hdi befecskendezés. Az összes fantázianév ugyanazt az elvet takarja: a közös nyomócső.
A rendszert szállíthatja a bosch meg a delphi (és még sokan mások).
A vezérlőelektronika úgymond más.
A puma dízel (mk3) nem közös fejlesztés, hanem saját. A tranzithoz készült, még először a tddi, csak túl jól sikerült, és alkalmas volt személyautóba is.
Az, hogy összeálltak a psa-val, az szimplán anyagi indíttatású volt. Sokkal olcsóbb, ha egy motort jóval nagyobb példányszámban gyártják.
A motorok eddig is készültek így. A fiesta 1,25-ös motorja tán yamaha (vagy más hasonló) származású, a 4-es mondi 2,3-asa, a 3-4 2,0 benzinese, tán az újabb 2,5 v6, és vélhetőleg az 1,8-as is mazda származású. (Ugye a régi 1,8-as hidrotőkés volt, az új meg korongos, ami azért visszalépés) Az 1,4, 1,6 dízel psa, meg az új 2.0 és 2.2 is. Ha jól tudom, az új 6 sebességes automata (nem a dsg/póvershift) meg gm/ford fejlesztés. De há az elektronikát meg szinte kizárólag a bosch (meg siemens) gyártja, az európai autók többéségbe. Még az olasz autók is ezt használják, csak ritkán a Magneti m-met.
Ez a globalizálás.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #36166 Dátum: 2012.04.07 szombat, 18:20:29 »

Nincs olyan, hogy hdi befecskendezés. Az összes fantázianév ugyanazt az elvet takarja: a közös nyomócső.
A rendszert szállíthatja a bosch meg a delphi (és még sokan mások).
A vezérlőelektronika úgymond más.
A puma dízel (mk3) nem közös fejlesztés, hanem saját. A tranzithoz készült, még először a tddi, csak túl jól sikerült, és alkalmas volt személyautóba is.
Az, hogy összeálltak a psa-val, az szimplán anyagi indíttatású volt. Sokkal olcsóbb, ha egy motort jóval nagyobb példányszámban gyártják.
A motorok eddig is készültek így. A fiesta 1,25-ös motorja tán yamaha (vagy más hasonló) származású, a 4-es mondi 2,3-asa, a 3-4 2,0 benzinese, tán az újabb 2,5 v6, és vélhetőleg az 1,8-as is mazda származású. (Ugye a régi 1,8-as hidrotőkés volt, az új meg korongos, ami azért visszalépés) Az 1,4, 1,6 dízel psa, meg az új 2.0 és 2.2 is. Ha jól tudom, az új 6 sebességes automata (nem a dsg/póvershift) meg gm/ford fejlesztés. De há az elektronikát meg szinte kizárólag a bosch (meg siemens) gyártja, az európai autók többéségbe. Még az olasz autók is ezt használják, csak ritkán a Magneti m-met.
Ez a globalizálás.
Azt írtam amit olvastam nem tettem és nem is vettem el belőle
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
H. Balázs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1667



« Új hozzászólás #36167 Dátum: 2012.04.07 szombat, 20:15:19 »

A múltkor írtam mit nézz meg és írd le mit látsz. Segíteni csak annak lehet aki hagyja/elfogadja.
A B oszlopról leveszed az ütközőt, becsukod és kézzel nyomva tartod. Közben nézed a hézagot a hátsó ajtóval, és azt, h a fölső élek 1 magasságban vannak e a kilincs fölött. Meg a szint stimmel e lent és fent.Ezt úgy értem, h 1 síkban van e a hátsó az elsővel. Pl az első alja kintebb van a hátsóhoz képest. Az első ajtót is nézd az első sárvédőhöz ugyanígy.

Írd le mi volt csinálva/cserélve, meg amit látsz most.
Bal első sárvédő ,bal első ajtó mindegyik új ,fogjuk rá frissen festve szebben megcsináltam volna ,először nem csukódott rendesen,vissza szerviz rendben, után autó pálya hatalmas szélzaj (16-oskerekem van) megint szerviz kicsit csavartak rajta (azt mondták ,hogy az mk3 eléggé szélzajos( anyád) előtte nem volt ilyen) ez így kb jó csak nem olyan szépen csukódik mint a törés előtt, kicsit fémesen,a festésről annyit egy hányadék,elkértem a javítószint kijavitatom rendes fényező műhelybe
ui már nagyon bánom,hogy náluk csináltattam, pedig 15-éve hozzájuk járok szerviz stb Kb ennyi 

Az élek szépen futnak
Naplózva

2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le

2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
 EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci  combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
Hyperborg
Vendég
« Új hozzászólás #36168 Dátum: 2012.04.07 szombat, 20:18:10 »

után autó pálya hatalmas szélzaj (16-oskerekem van)

Mi az összefüggés a 16-os kerék és a szélzaj között?
Naplózva
H. Balázs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1667



« Új hozzászólás #36169 Dátum: 2012.04.07 szombat, 20:22:46 »

Mi az összefüggés a 16-os kerék és a szélzaj között?
Azt én se tudom csak a szerviz mondta(baromság)csak Dentcraft kérte a pontos történetet.
Naplózva

2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le

2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
 EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci  combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
ezsolt
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1435



« Új hozzászólás #36170 Dátum: 2012.04.07 szombat, 20:51:45 »

Szélzajt kiváltó okot 2 helyen tudtam beazonosítani.
Egyik a szélvédő üveg teteje és a tetőlemez találkozásánál lévő nút. Leragasztottam próbaképp papír TESA ragasztóval, és a szélzaj lement a felére. Oda kell tenni vmi gumicsíkot, elvileg van gyári, de nagyon drága.
A másik hely a legkisebb oldalablak, a kis háromszög kerete, aminek a szöge nagyon rosszul lett méretezve. Ha elölről megnézitek, ki is áll valamennyire. Na, az tudja még túrni a levegőt.
« Utoljára szerkesztve: 2012.04.07 szombat, 20:59:59 írta ezsolt » Naplózva

2003/09* 2.0 TDCi EGR, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
Hyperborg
Vendég
« Új hozzászólás #36171 Dátum: 2012.04.07 szombat, 20:57:15 »

A másik hely a legkisebb oldalablak, a kis háromszög kerete, aminek a szöge nagyon rosszul lett méretezve. Ha elölről megnézitek, ki is áll valamennyire. Na, az tudja még túrni a levegőt.

Erre van megoldás?

Naplózva
ezsolt
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1435



« Új hozzászólás #36172 Dátum: 2012.04.07 szombat, 21:00:43 »

Erre van megoldás?
Csinálni kellene, tervezni és készíteni rá másik gumikeretet, aminek a szöge laposabb.
Naplózva

2003/09* 2.0 TDCi EGR, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
Hyperborg
Vendég
« Új hozzászólás #36173 Dátum: 2012.04.07 szombat, 21:03:12 »

Csinálni kellene, tervezni és készíteni rá másik gumikeretet, aminek a szöge laposabb.

Ez mennyire életképes ötlet? Kis darabszám esetén kivitelezhető?
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #36174 Dátum: 2012.04.08 vasárnap, 15:06:48 »

elértem a 200ekm-t  afro1

Illene tényleg megszervizelni már a verdát tisztességesen!
Elvileg és gyakorlatilag minden tökéletesen működik a futómű kopogásán kívül...csak azért mégis messze járok ahhoz hogy kiessen a motor  vigyor3

Egyébként az, hogy a gáz elengedése után később mozdul a váltó is az a tartók kikopását jelenti?

Szóval ha van valakinek tapasztalata a 200ezres szervízzel, hogy mit rakjunk bele újat akkor várom szeretettel  nyes

Egyébként kezd halkulni a szíj berregése is... hehe
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #36175 Dátum: 2012.04.08 vasárnap, 15:09:53 »

elértem a 200ekm-t  afro1

Illene tényleg megszervizelni már a verdát tisztességesen!
Elvileg és gyakorlatilag minden tökéletesen működik a futómű kopogásán kívül...csak azért mégis messze járok ahhoz hogy kiessen a motor  vigyor3

Egyébként az, hogy a gáz elengedése után később mozdul a váltó is az a tartók kikopását jelenti?

Szóval ha van valakinek tapasztalata a 200ezres szervízzel, hogy mit rakjunk bele újat akkor várom szeretettel  nyes

Egyébként kezd halkulni a szíj berregése is... hehe
A rugó berakásakor átkellett volna nézetni felvolt emelve.5 perc lett volna.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #36176 Dátum: 2012.04.08 vasárnap, 16:01:15 »

elértem a 200ekm-t  afro1

Illene tényleg megszervizelni már a verdát tisztességesen!
Elvileg és gyakorlatilag minden tökéletesen működik a futómű kopogásán kívül...csak azért mégis messze járok ahhoz hogy kiessen a motor  vigyor3

Egyébként az, hogy a gáz elengedése után később mozdul a váltó is az a tartók kikopását jelenti?

Szóval ha van valakinek tapasztalata a 200ezres szervízzel, hogy mit rakjunk bele újat akkor várom szeretettel  nyes

Egyébként kezd halkulni a szíj berregése is... hehe

Egy új sofőr kell neki,semmi több Cheesy Cheesy Cheesy
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #36177 Dátum: 2012.04.08 vasárnap, 16:15:09 »

A rugó berakásakor átkellett volna nézetni felvolt emelve.5 perc lett volna.
Akkor alig vártam már hogy indulhassak Gödöllőre, nem értem rá ilyenekre  vigyor3
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #36178 Dátum: 2012.04.08 vasárnap, 16:15:40 »

Egy új sofőr kell neki,semmi több Cheesy Cheesy Cheesy
Vigyázok rá, csak néha ki van kormolva  Wink
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #36179 Dátum: 2012.04.08 vasárnap, 16:20:04 »

Akkor alig vártam már hogy indulhassak Gödöllőre, nem értem rá ilyenekre  vigyor3
Ha megint lesz időd kérek időpontot és megnézeted
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
obszerver
Vendég
« Új hozzászólás #36180 Dátum: 2012.04.08 vasárnap, 19:31:46 »

Ha nem találok sehol alapjárati motor tömítést egyik alkatrészes cégnél, valamint a Cromaxnál sem, akkor
- én vagyok bamba?
- nem is kell bele tömítés, hiába van meg a helye?
- valami más néven fut mindenhol ez a tömítés?
Naplózva
tomeed
Vendég
« Új hozzászólás #36181 Dátum: 2012.04.09 hétfő, 12:35:48 »

Sziasztok,
Van egy kis gondom, fater mondeoja beállta garázsba, viszont ki már nem akar jönni.
Indítózik, de nem indul.
Kódot nem találtam, ennyit ír ki, hogy Er 0302, és egy ilyen is van, hogy DT 2CC9, de erre nem találtam semmi okosat a neten.
A jelenség:
Alapjáraton rángatózik az autó, olyan, mintha egy henger nem menne, nem lehet vele gyorsítani, olyan mintha vészüzem lenne, kis gáznál nincs gond, de ha odalépek neki akkor lámpa be és megtorpan az autó.
Indítózást követően ha sokáig pörgetem bejön a hibakód lámpa.
Porlasztócsúcs gyanús a dolog vajon?

Köszi,

Üdv,

Tomi
Naplózva
wolfgabor
Vendég
« Új hozzászólás #36182 Dátum: 2012.04.09 hétfő, 13:00:32 »

sziasztok!

Találok valahol listát az Mk3-ba szerelhető/kérhető extrákról valahol??
Hogy tudom kideríteni,minek van előkészítése a kocsimban?? Smiley
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #36183 Dátum: 2012.04.09 hétfő, 13:52:58 »

Sziasztok,
Van egy kis gondom, fater mondeoja beállta garázsba, viszont ki már nem akar jönni.
Indítózik, de nem indul.
Kódot nem találtam, ennyit ír ki, hogy Er 0302, és egy ilyen is van, hogy DT 2CC9, de erre nem találtam semmi okosat a neten.
A jelenség:
Alapjáraton rángatózik az autó, olyan, mintha egy henger nem menne, nem lehet vele gyorsítani, olyan mintha vészüzem lenne, kis gáznál nincs gond, de ha odalépek neki akkor lámpa be és megtorpan az autó.
Indítózást követően ha sokáig pörgetem bejön a hibakód lámpa.
Porlasztócsúcs gyanús a dolog vajon?

Köszi,

Üdv,

Tomi


CMP jeladó?

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
tomeed
Vendég
« Új hozzászólás #36184 Dátum: 2012.04.09 hétfő, 14:22:10 »

Azt honnan tudom kideríteni, hogy jeladó gondja van -e?
Jó lenne kicsit éltre kelteni,hogy legalább ne kelljen húzni a Fodig holnap, de sok esélyt nem látok rá.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #36185 Dátum: 2012.04.09 hétfő, 15:13:45 »

Azt honnan tudom kideríteni, hogy jeladó gondja van -e?
Jó lenne kicsit éltre kelteni,hogy legalább ne kelljen húzni a Fodig holnap, de sok esélyt nem látok rá.

Milyen színű? Az első szériásnak szériabetegsége a meghalás, de csere után tulajdonképpen örök életű a módosított cuccal.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #36186 Dátum: 2012.04.09 hétfő, 15:16:00 »

sziasztok!

Találok valahol listát az Mk3-ba szerelhető/kérhető extrákról valahol??
Hogy tudom kideríteni,minek van előkészítése a kocsimban?? Smiley

Amire éppen szükséged lenne, azt megnézed, hogy benne van-e. Más tutti módszer nincs, teljesen esetleges, hogy minek van vagy nincs előkészítése az autóban. Évjárattól, célországtól, balról sütő holdfénytől, fekete kakas áldozásától stb. függ, ahogy esik, úgy puffan alapon csinálták a többséget.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #36187 Dátum: 2012.04.09 hétfő, 15:25:19 »

Azt honnan tudom kideríteni, hogy jeladó gondja van -e?
Jó lenne kicsit éltre kelteni,hogy legalább ne kelljen húzni a Fodig holnap, de sok esélyt nem látok rá.
A CMP jeladónak van hiba kódja.Ha gyárilag fekete az csere szürke a jó.De a szürke ment tönkre annak  hiba kódja van.Kérdezd meg ALF-ot a dtc kódra.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #36188 Dátum: 2012.04.09 hétfő, 15:37:00 »

A CMP jeladónak van hiba kódja.Ha gyárilag fekete az csere szürke a jó.De a szürke ment tönkre annak  hiba kódja van.Kérdezd meg ALF-ot a dtc kódra.

A dtc kódtáblázat benn van a wikiben.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #36189 Dátum: 2012.04.09 hétfő, 22:45:01 »

http://www.autonavigator.hu/galeria/ford_mondeo_2000-2007-628/6584#!/galeria/ford_mondeo_2000-2007-628/6585

Mi a furcsa az 1. és 2. képen?


Más: Ezek a felnik a Titanium felnik? És a képen látható az 17-es v 18-as méret?
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #36190 Dátum: 2012.04.09 hétfő, 22:49:08 »

http://www.autonavigator.hu/galeria/ford_mondeo_2000-2007-628/6584#!/galeria/ford_mondeo_2000-2007-628/6585

Mi a furcsa az 1. és 2. képen?


Más: Ezek a felnik a Titanium felnik? És a képen látható az 17-es v 18-as méret?

Az a fura,hogy a csaj ronda a kocsi mellett?  eplus2
(Mi a fura?)
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #36191 Dátum: 2012.04.09 hétfő, 22:55:56 »

Az a fura,hogy a csaj ronda a kocsi mellett?  eplus2
(Mi a fura?)

Nem nyert. Ha holnap sem lesz helyes megfejtés, akkor megmondom.  Wink
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #36192 Dátum: 2012.04.09 hétfő, 22:57:23 »

http://www.autonavigator.hu/galeria/ford_mondeo_2000-2007-628/6584#!/galeria/ford_mondeo_2000-2007-628/6585

Mi a furcsa az 1. és 2. képen?


Más: Ezek a felnik a Titanium felnik? És a képen látható az 17-es v 18-as méret?
xenonhoz nincs lámpamosó.... vigyor3
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #36193 Dátum: 2012.04.09 hétfő, 23:00:49 »

Az a fura,hogy a csaj ronda a kocsi mellett?  eplus2
(Mi a fura?)
Azzal nem sok baj lehet, csak a gönccel rajt.... eplus2
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #36194 Dátum: 2012.04.09 hétfő, 23:04:27 »

xenonhoz nincs lámpamosó.... vigyor3
Ez a helyes megfejtés, erre gondoltam én is.  eljen
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
kisgyerek83
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1652



E-mail
« Új hozzászólás #36195 Dátum: 2012.04.09 hétfő, 23:22:07 »

http://www.autonavigator.hu/galeria/ford_mondeo_2000-2007-628/6584#!/galeria/ford_mondeo_2000-2007-628/6585

Mi a furcsa az 1. és 2. képen?


Más: Ezek a felnik a Titanium felnik? És a képen látható az 17-es v 18-as méret?
más a rendszám, illetve a 2ik képen jobban sötétítve vannak az oldalablakok Cheesy xD  taps  duhos2
Naplózva

MK3, 2001.12.20. fekete Kombi , 2.0 TDDI, Ghia 
EGR-t már nyomokban sem tartalmaz Cheesy
AIR SPRING légrugó Smiley
Hyperborg
Vendég
« Új hozzászólás #36196 Dátum: 2012.04.09 hétfő, 23:32:02 »

Nem nyert. Ha holnap sem lesz helyes megfejtés, akkor megmondom.  Wink

A bal első kerék 4-es csavarja csak 17Nm-el lett meghúzva?
Naplózva
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #36197 Dátum: 2012.04.09 hétfő, 23:39:07 »

Azzal nem sok baj lehet, csak a gönccel rajt.... eplus2

Háát...Lehet. De hozzám még öreg lenne  eplus2
És amúgy tényleg basszus,a fényszórómosóó... wow1
Naplózva
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #36198 Dátum: 2012.04.10 kedd, 01:00:32 »

elértem a 200ekm-t  afro1

Én is, épp húsvét hétfőn  Wink
Kapott egy új módosított chipp progit is a múlt héten és most már 1000 km-t akar megtenni  wow1 az eddigi 850 helyett - ennek igen nagyon örülök  taps .
Naplózva
Hyperborg
Vendég
« Új hozzászólás #36199 Dátum: 2012.04.10 kedd, 06:39:59 »

Háát...Lehet. De hozzám még öreg lenne  eplus2

Nyugi, ez az állapot Neked is el fog múlni Smiley
Naplózva
Oldalak: 1 ... 717 718 719 720 721 722 723 [724] 725 726 727 728 729 730 731 ... 1558   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.17 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.