Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 09:54:46 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 742 743 744 745 746 747 748 [749] 750 751 752 753 754 755 756 ... 1558   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 21886468 alkalommal)
0 Felhasználó és 120 vendég van a témában
ASMODEUS
Vendég
« Új hozzászólás #37400 Dátum: 2012.05.25 péntek, 20:50:23 »

A rásegítő dobba engedi az olajat. Állt a kocsi egy ideig és teljesen eltűnt belőle az olaj (a főfékhengerből)

Fékolaj is szökik?! Basszus neked tényleg minden olaj elfolyik...
A motorfelújítás mennyibe fáj eddig? Múltkor odaléptem neki, enyém is kiköhögött egy szép füstgomolyt, nem nagyon tetszett...  Angry
Naplózva
Hyperborg
Vendég
« Új hozzászólás #37401 Dátum: 2012.05.25 péntek, 21:11:08 »

Fékolaj is szökik?! Basszus neked tényleg minden olaj elfolyik...
A motorfelújítás mennyibe fáj eddig? Múltkor odaléptem neki, enyém is kiköhögött egy szép füstgomolyt, nem nagyon tetszett...  Angry

Végül is igaz .... szervóolaj, motorolaj, fékolaj ... kihagytam valamit? Smiley

Hengerfej felújítás : 40.000 HUF  (1 szelepcserével)
Főfékhenger: 31.750 HUF
Dugattyúgyűrűk: 25.385 HUF
Alsó-felső komplett tömítéskészlet, vezérműlánc + fogaskerekek: (magyarországi források ajánlatai: 190.000 Ft körül kedvezménnyel), beszerezve a gyártótól közvetlenül, házhoz szállítva: 213.06 EUR
Munkadíj: még nem ismert
Folyadékok, olajok: még nem ismert

(Ami viszont jó, hogy az előző tulaj összes mocska kijött a motorból, így 2 hét múlva egy bejáratós motort vehetek át, s onnantól kezdve ismert lesz az előélete)
« Utoljára szerkesztve: 2012.05.25 péntek, 21:14:16 írta Hyperborg » Naplózva
ASMODEUS
Vendég
« Új hozzászólás #37402 Dátum: 2012.05.25 péntek, 21:23:35 »

Végül is igaz .... szervóolaj, motorolaj, fékolaj ... kihagytam valamit? Smiley

Hengerfej felújítás : 40.000 HUF  (1 szelepcserével)
Főfékhenger: 31.750 HUF
Dugattyúgyűrűk: 25.385 HUF
Alsó-felső komplett tömítéskészlet, vezérműlánc + fogaskerekek: (magyarországi források ajánlatai: 190.000 Ft körül kedvezménnyel), beszerezve a gyártótól közvetlenül, házhoz szállítva: 213.06 EUR
Munkadíj: még nem ismert
Folyadékok, olajok: még nem ismert

(Ami viszont jó, hogy az előző tulaj összes mocska kijött a motorból, így 2 hét múlva egy bejáratós motort vehetek át, s onnantól kezdve ismert lesz az előélete)


Na igen... Sajnálod majd eladni is.. Smiley
Első körben én is ráuszítom majd a szerelőt a PCV-re...
Naplózva
Hyperborg
Vendég
« Új hozzászólás #37403 Dátum: 2012.05.25 péntek, 21:34:25 »

Na igen... Sajnálod majd eladni is.. Smiley
Első körben én is ráuszítom majd a szerelőt a PCV-re...

Nem nagyon tervezem az eladását, mert ezt a kocsit rohangálósnak vettük. Úgy akarunk belerakni 120-140.000 km-t a következő 6 évben, hogy csak tankolni (meg olajcserézni) kelljen.
Ezt a pénzt vagy most fizetem ki egyszerre, vagy apránként, de állandóan attól rettegve, hogy otthagy valahol a kocsi.

A Te problémádra visszatérve: a PCV szelep nekem csak az olajfogyasztás felét oldotta meg. Ha a PCV-n megy ki Neked az olaj, akkor ugyancsak gyűrűs lesz a motorod.
Naplózva
ASMODEUS
Vendég
« Új hozzászólás #37404 Dátum: 2012.05.25 péntek, 21:58:01 »

Nem nagyon tervezem az eladását, mert ezt a kocsit rohangálósnak vettük. Úgy akarunk belerakni 120-140.000 km-t a következő 6 évben, hogy csak tankolni (meg olajcserézni) kelljen.
Ezt a pénzt vagy most fizetem ki egyszerre, vagy apránként, de állandóan attól rettegve, hogy otthagy valahol a kocsi.

A Te problémádra visszatérve: a PCV szelep nekem csak az olajfogyasztás felét oldotta meg. Ha a PCV-n megy ki Neked az olaj, akkor ugyancsak gyűrűs lesz a motorod.

Csak hát első körben nem csapatnám szét...
Kompressziómérés esetleg kimutatja?
Naplózva
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #37405 Dátum: 2012.05.26 szombat, 06:28:50 »

VIN 13-17. karakter - Gépkocsi-sorozatszám
http://mondeo.hu/index.php?topic=5305.0  Wink
wave
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
Hyperborg
Vendég
« Új hozzászólás #37406 Dátum: 2012.05.26 szombat, 08:47:39 »

Csak hát első körben nem csapatnám szét...
Kompressziómérés esetleg kimutatja?

Nem. Max a veszteségmérés, de az sem biztosan.
Szét kell szedni mindenképp.
Naplózva
ASMODEUS
Vendég
« Új hozzászólás #37407 Dátum: 2012.05.26 szombat, 09:38:39 »

Nem. Max a veszteségmérés, de az sem biztosan.
Szét kell szedni mindenképp.

Pihen a projekt... Most kaptam egy 30-as csekket...  Angry
Mennyi dugattyúgyűrű kijött volna ebből...  szomoru1
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #37408 Dátum: 2012.05.26 szombat, 09:53:22 »

Pihen a projekt... Most kaptam egy 30-as csekket...  Angry
Mennyi dugattyúgyűrű kijött volna ebből...  szomoru1

Látod? Széthajtod, és még meg is bírságolnak érte.  taps

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Hyperborg
Vendég
« Új hozzászólás #37409 Dátum: 2012.05.26 szombat, 11:08:02 »

Pihen a projekt... Most kaptam egy 30-as csekket...  Angry
Mennyi dugattyúgyűrű kijött volna ebből...  szomoru1

12 db Smiley

Ha nincs legalább 100.000 a projektre, akkor nem érdemes belekezdened.
Naplózva
ASMODEUS
Vendég
« Új hozzászólás #37410 Dátum: 2012.05.26 szombat, 12:23:27 »

Látod? Széthajtod, és még meg is bírságolnak érte.  taps

AndyA

67 km/h az széthajtás?!  Angry
Naplózva
Hyperborg
Vendég
« Új hozzászólás #37411 Dátum: 2012.05.26 szombat, 12:30:25 »

67 km/h az széthajtás?!  Angry

Lakó- és pihenőövezetben az! Smiley
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #37412 Dátum: 2012.05.26 szombat, 13:18:54 »

67 km/h az széthajtás?!  Angry

Egyesben már azt is nehezen veszi...  nyes

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #37413 Dátum: 2012.05.26 szombat, 13:33:01 »

Egyesben már azt is nehezen veszi...  nyes

AndyA

Az egyik benzinesünk 70-et ment elsőben... max fordulatszámnál. Csak egyszer próbáltam  vigyor3
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Hyperborg
Vendég
« Új hozzászólás #37414 Dátum: 2012.05.26 szombat, 13:35:40 »

Az egyik benzinesünk 70-et ment elsőben... max fordulatszámnál. Csak egyszer próbáltam  vigyor3

... mert már az első esetnél széthullott a motor Smiley
Naplózva
norberto31
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 95


« Új hozzászólás #37415 Dátum: 2012.05.26 szombat, 13:54:28 »

Szevasztok kollégák. Nem nyílik a kombi csomagtérajtóm falbav falbav Már kicseréltem a mikrokapcsolót is de csak nyöszörgő hangokat hallat az ajtót nem nyitja. Ha pedig nyomkorászom egymás után többször  (akár bentről is) egy pár nyomkodás után már semmit nem hajlandó csinálni hangját se hallani.
Járt már így valaki? 
Naplózva

2004-es 2.0TDCI Ghia Kombi Aut.
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 937


E-mail
« Új hozzászólás #37416 Dátum: 2012.05.26 szombat, 14:02:43 »

Sziasztok!
Hátha valakinek volt ilyen jelenség vagy van elképzelése mi lehet.
Szóval a középkonzol felől valahonnan belülről ha zötyis vagy macskaköves úton megyek nyikorgás vagy nyiszorgás hallatszik elég hallható és idegesítő. Már kibontottam a közepét amit tudtam mozgattam feszegettem de semmi nem találtam ami nyiszoroghatna. Mi lehet ez honnan jöhet? Szellőztető klíma egységben valami vagy mi a fütty. Hőmérséklettől fűggetlen -20ban és +40 ben is csinálja. falbav
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #37417 Dátum: 2012.05.26 szombat, 14:02:52 »

Lakó- és pihenőövezetben az! Smiley
dehogy vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
ASMODEUS
Vendég
« Új hozzászólás #37418 Dátum: 2012.05.26 szombat, 16:04:03 »

Egyesben már azt is nehezen veszi...  nyes

AndyA

Egyes?! Én csak "D"-be lököm és kész...  vigyor3
Amúgy 70-es megengedett felüljáró után jövő, a lejtő közepén lévő 50-es táblánál fotóztak... Tuti lehet ott aratni...
Naplózva
Hyperborg
Vendég
« Új hozzászólás #37419 Dátum: 2012.05.26 szombat, 16:27:38 »

Egyes?! Én csak "D"-be lököm és kész...  vigyor3
Amúgy 70-es megengedett felüljáró után jövő, a lejtő közepén lévő 50-es táblánál fotóztak... Tuti lehet ott aratni...

Ott is van Overdrive, nem?

A fénykép jól sikerült? Smiley
Naplózva
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #37420 Dátum: 2012.05.26 szombat, 16:30:44 »

Ott is van Overdrive, nem?

A fénykép jól sikerült? Smiley
ennyi forintért jó legyen a fotó,nem?
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
ASMODEUS
Vendég
« Új hozzászólás #37421 Dátum: 2012.05.26 szombat, 18:13:42 »

Ott is van Overdrive, nem?

A fénykép jól sikerült? Smiley

Jól... El is mentettem...  vigyor3
Azért durvának tartom, hogy rögtön 30 ezerről kezdődik a büntetés...  Undecided
Egyébként valóban büntetni fognak a lézerblokkolóért?!
Naplózva
akela
Vendég
« Új hozzászólás #37422 Dátum: 2012.05.26 szombat, 19:19:56 »

Ha,csak alvázszámom van,abból ki lehet deriteni a szinkódot?Vagy csak Fordéknál?
Naplózva
ultio
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1242


rasti rusti

ultio.ultionis@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #37423 Dátum: 2012.05.26 szombat, 20:37:35 »

1. M.Márk segítségével ledugóztuk ma délelőtt a szívósort. Ezúton is köszönöm nagyon a segítségét!
Nagy hangja még nem volt, de nem akartam, hogy gond legyen belőle később.
A szívósornak száraznak kellene lenni? Mert az enyém olajos volt kissé. Azt tudom, hogy eszegeti az olajat az autó, de csak autópályatempónál. Nem vészesen, de azért látni egy hosszabb menet után.

2. Régebben írtam, hogy bal oldalon nem megy vissza teljesen a biztonsági öv. Na ma leszedtem a tömítéseket és megcsináltam. Nem volt gondja, csak megcsavarodott, kissé kitisztítottam és most úgy megy vissza, hogy elkapni is alig tudom.
Nem nagy munka, ha valakinek ilyen gondja van, csináltam néhány képet, hogy kell leszedni azon a részen a tömítéseket és már tudom, mire kell figyelni.

3. És kérdés is, hiszen egy 10 éves majd 225 000 km-t futott autó majdnem tökéletes, de a majdnem is zavaró lehet.
30-40-es tempónál folyamatos cicegő hang hang hallatszik jobb oldalról. Lehet más sebességtartományban is, de itt hallható a legjobban. Nemrégen féket csináltak, elképzelhető, hogy valami súrol? Gondolom, ha megemelem a jobb oldalát és megforgatom a kereket és hallom a cicegést, akkor ott a gond. Viszont azt is megfigyeltem, hogy ha jobbra tekerem a kormányt, jobban hallatszik. De állóhelyben nem, ezért nem hiszem, hogy a szervóval lenne gond. Futómű esetleg?
« Utoljára szerkesztve: 2012.05.26 szombat, 22:56:32 írta ultio » Naplózva

rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
Hyperborg
Vendég
« Új hozzászólás #37424 Dátum: 2012.05.26 szombat, 21:02:16 »

A szívósornak száraznak kellene lenni? Mert az enyém olajos volt kissé. Azt tudom, hogy eszegeti az olajat az autó, de csak autópályatempónál. Nem vészesen, de azért látni egy hosszabb menet után.

Welcome to motorgenerál. Az enyém is így kezdte.
Naplózva
ultio
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1242


rasti rusti

ultio.ultionis@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #37425 Dátum: 2012.05.26 szombat, 21:22:29 »

Welcome to motorgenerál. Az enyém is így kezdte.

Remélem nem, mert mióta megvan az autó, eszegeti az olajat. Utánatöltök és kész.
Naplózva

rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 937


E-mail
« Új hozzászólás #37426 Dátum: 2012.05.26 szombat, 21:52:25 »

Remélem nem, mert mióta megvan az autó, eszegeti az olajat. Utánatöltök és kész.
Kolléga OFF Vectra-ja 1000km ént 1l olaj és ez gyári adat és ezt be is tatja a motor. Nekünk dízeleseknek ez kicsit durva adat. Lehet hogy drágább javítani egy dízelt de a benzines mindenből többet eszik 200000km nél lehet számolni, még ha csak 10000km/év melyik olcsóbb.
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
Hyperborg
Vendég
« Új hozzászólás #37427 Dátum: 2012.05.26 szombat, 22:05:39 »

Remélem nem, mert mióta megvan az autó, eszegeti az olajat. Utánatöltök és kész.

Mondom, nekem is így kezdte. Kis olajeszegetés, kis olajeszegetés, aztán hirtelen nagy olajeszegetés ..

Ha már a szívósorban van az olaj, akkor a PCV-n keresztül jön. Ha nem a PCV-d a hibás, akkor már akkora blow-by-od van, hogy kinyomja az olajat.
Onnan pedig egyenes az út a gyűrűcseréhez.
Naplózva
ultio
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1242


rasti rusti

ultio.ultionis@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #37428 Dátum: 2012.05.26 szombat, 22:45:51 »

Mondom, nekem is így kezdte. Kis olajeszegetés, kis olajeszegetés, aztán hirtelen nagy olajeszegetés ..

Ha már a szívósorban van az olaj, akkor a PCV-n keresztül jön. Ha nem a PCV-d a hibás, akkor már akkora blow-by-od van, hogy kinyomja az olajat.
Onnan pedig egyenes az út a gyűrűcseréhez.

Nem tudom.
Nem volt olajos nagyon, de volt rajta. Folyni nem volt, úgy fogalmaznék, olajpárás volt.

Tenni nem tudok ellene, míg ennyi az eszegetés (igazából nem tudom mennyi az ennyi, régebben nézegettem, akkor 3000-4000 km alatt ment le a szint max-ról min-re), utánatöltök. Ha még évekig így marad, akkor nem zavar.

De tényleg csak autópályán, amit nem is értek, de örülök neki, mert nem megyek sokat pályán. Egy 600 km-es út alatt már észrevehető a fogyás a pálcán, ha autópályán használom.
De tavaly voltunk négyen + csomagok a Szlovák Paradicsomban. Nem autópályán mentünk kb. 500 km-t. Volt ugye kevés város, falu, a többi országút és szerpentin. A szerpentinen azért nyomtam neki, máshol meg a megengedett + 10%. A nívópálcán nem volt észrevehető fogyás.
Naplózva

rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
ultio
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1242


rasti rusti

ultio.ultionis@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #37429 Dátum: 2012.05.26 szombat, 22:48:47 »

Kolléga OFF Vectra-ja 1000km ént 1l olaj és ez gyári adat és ezt be is tatja a motor. Nekünk dízeleseknek ez kicsit durva adat. Lehet hogy drágább javítani egy dízelt de a benzines mindenből többet eszik 200000km nél lehet számolni, még ha csak 10000km/év melyik olcsóbb.

Azért ez nem általános a benzines Mondeoknál, bár ahogy hallom, azért elő-előfordul. De nagyon drasztikus olajfogyásról Hyperborg-nál tudok, máshol csak az enyémhez hasonló mértékben.

Persze attól is függ, hol használjuk az autót. Én írtam előző hozzászólásomban, hogy autópályán viszonylag keveset megyünk. Így nem zavaró. Nyilván ha havi több ezer km-t mennénk pályán, más lenne a helyzet.
Naplózva

rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
Denon
Vendég
« Új hozzászólás #37430 Dátum: 2012.05.27 vasárnap, 00:02:35 »

Sziasztok!

Hogyan tudnám levenni a műszerfalról a műanyag borítást. Rengetek kis kosz,por van benne,és szeretném megtisztítani .
Köszönöm szépen előre is.
Üdv : Denon
Naplózva
Hyperborg
Vendég
« Új hozzászólás #37431 Dátum: 2012.05.27 vasárnap, 07:19:31 »

Azért ez nem általános a benzines Mondeoknál, bár ahogy hallom, azért elő-előfordul. De nagyon drasztikus olajfogyásról Hyperborg-nál tudok, máshol csak az enyémhez hasonló mértékben.

Persze attól is függ, hol használjuk az autót. Én írtam előző hozzászólásomban, hogy autópályán viszonylag keveset megyünk. Így nem zavaró. Nyilván ha havi több ezer km-t mennénk pályán, más lenne a helyzet.

A probléma az, hogy ha autópályás menetnél Neked is eszi az olajat rendesen, akkor el fogsz jutni oda előbb vagy utóbb, hogy a zöld kártyát normális módon nem adják ki. Ha az NKH menet közben elkap, akkor az is kellemetlen lesz. Nem mellesleg nyomod teli olajjal a kipufogó rendszert és gyilkolod le vele vele a kipufogó szelepeket. Ha Az olaj miatt koksz fog képződni a hengerben, minden egyéb helyen, így a javítás nem lesz elkerülhető. A kokszosodás miatt várható, hogy a gyűrű-d előbb-utóbb le fog tapadni.

A kérdés mindig az, hogy ha nem normális az olajfogyasztás - akármilyen kevéssel is tér el az elfogadhatótól - akkor javítod kényelmesen, tervszerűen, vagy megvárod, amíg előáll az a helyzet, hogy nem tudod biztosra, hogy van elég olaj a kocsiban a hazaérésre.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #37432 Dátum: 2012.05.27 vasárnap, 09:27:54 »

Jól... El is mentettem...  vigyor3
Azért durvának tartom, hogy rögtön 30 ezerről kezdődik a büntetés...  Undecided
Egyébként valóban büntetni fognak a lézerblokkolóért?!

Szemléletes az összehasonlítás, hogy a mélyszegénységben élő Ausztriában ez 35 Euro lett volna.

Nem fognak büntetni, mert egyelőre új Kreszt akarnak csinaálni, és addig nem tiltják be. Tegnapi hír a Totalcaron.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #37433 Dátum: 2012.05.27 vasárnap, 09:28:36 »

Ha,csak alvázszámom van,abból ki lehet deriteni a szinkódot?Vagy csak Fordéknál?

Kétesélyes. Megadja a konfigot, de ismerős gyárilag fehér, soha át nem festett autóját pl. vörösnek írja. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #37434 Dátum: 2012.05.27 vasárnap, 09:48:52 »

Szemléletes az összehasonlítás, hogy a mélyszegénységben élő Ausztriában ez 35 Euro lett volna.

Nem fognak büntetni, mert egyelőre új Kreszt akarnak csinaálni, és addig nem tiltják be. Tegnapi hír a Totalcaron.

Dehogynem fognak büntetni. Csak idő kérdése. És jogos is.

Azért az osztrákok is tudnak ám büntetni. Pl egy autópálya-matrica hiánya tud ám húzós lenni.
Gyorshajtásért az egyik ismerősöm 1000 ojrót fizetett. Jó, nem 131/130, hanem sokkal több  vigyor3
Vagy egy tolatás a pályán 300 euró. Nyilván, ne tolassunk...
Cserébe az osztrákok sokkal jobban betartják a szabályokat. Ott mernek sört árulni a mekdonáldszban.
Nem döngetnek végig a buszsávon, ott nincs a nagy-fekete-autókra vonatkozó különszabály.
És ott az ódi/mercisek is indexelnek.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #37435 Dátum: 2012.05.27 vasárnap, 10:29:48 »

Dehogynem fognak büntetni. Csak idő kérdése. És jogos is.

Még nem büntetnek, ez volt a kérdés. Amúgy valóban kellene. De azért ehhez is hadd tegyem hozzá, hogy amíg .hu a rendőrség sportot űz belőle, hová bújjon, hogyan trafizzon minden lelopott (ki lopta le...?) 70-es táblánál az 50 túllépésért, addig minimum egy radar/lézerjelző még nálam is belefér az állampolgári engedetlenségbe, hiába tartom alapvetően én is jogosnak, hogy irtsák tűzzel-vassal az ilyent.

Azért az osztrákok is tudnak ám büntetni. Pl egy autópálya-matrica hiánya tud ám húzós lenni.
Gyorshajtásért az egyik ismerősöm 1000 ojrót fizetett. Jó, nem 131/130, hanem sokkal több  vigyor3
Vagy egy tolatás a pályán 300 euró. Nyilván, ne tolassunk...
Cserébe az osztrákok sokkal jobban betartják a szabályokat. Ott mernek sört árulni a mekdonáldszban.
Nem döngetnek végig a buszsávon, ott nincs a nagy-fekete-autókra vonatkozó különszabály.
És ott az ódi/mercisek is indexelnek.

Pályamatrica hiányáért kb. 2 éves matrica ára a büntetés, és még kell vegyél egy érvényeset (10 napos is elég) pluszban.

Gyorshajtásnál az osztrákok erősen nézik azt is, hogy hanyadik, nem csak azt, hogy mennyi. A harmadik után a jogosítvány is ugrik, kérdés nélkül, külföldi esetében meg, mivel a jogsit nem tudják bevonni, nem mehet be az autó az országba egy darabig.

A fekete autókról éppenséggel tudnék mesélni, ahogyan a török taxisok szabályismeretéről és -követéséről.

És nem, az ódisok/merdszósok ott sem indexelnek mindig. (Erről hadd ne nyissak vitát, szerintem nagyságrendileg többet autózom Ausztriában, mint te. :-))

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #37436 Dátum: 2012.05.27 vasárnap, 10:56:15 »

Még nem büntetnek, ez volt a kérdés. Amúgy valóban kellene. De azért ehhez is hadd tegyem hozzá, hogy amíg .hu a rendőrség sportot űz belőle, hová bújjon, hogyan trafizzon minden lelopott (ki lopta le...?) 70-es táblánál az 50 túllépésért, addig minimum egy radar/lézerjelző még nálam is belefér az állampolgári engedetlenségbe, hiába tartom alapvetően én is jogosnak, hogy irtsák tűzzel-vassal az ilyent.
Az M3-ason Gödöllő utáni völgyben van egy sebesség korlátozás. Majdnem mindig a forgalommal szemben fényképeznek a leállósávban. Olyan lesz a törvénykövetés mint amilyen a példa.
A jammerre meg annyit, nem kell kirakni a lökhárítóra. Én azért eg gyakran vagyok kénytelen járni a környező országokban is. Inkább legyen takartabb így valamivel rosszabb hatásfokú, (meg azzal hogy külföldön ki van kapcsolva) nincs gond.

Pályamatrica hiányáért kb. 2 éves matrica ára a büntetés, és még kell vegyél egy érvényeset (10 napos is elég) pluszban.
Főleg, hogy fajlagosan olcsóbb a magyar matrica. (A környéken csak  a szlovák drágább, nekem az tetszik amikor ausztiából direkt megyek pozsonyba , a tótók egy 400méteres szakaszért is díjat kérnek  a határ után)

A fekete autókról éppenséggel tudnék mesélni, ahogyan a török taxisok szabályismeretéről és -követéséről.
A taxis mindenütt rossz példa, mert azok egy külön állatfaj.
De valóban tudnak parasztok lenni a labancok is, külön tettszik amikor Hegyeshalomnál átérnek és azt hiszik hogy itt akkor már mindent lehet.


De hogy ne legyen off: az MKIII-ason az f2 méhsejtrács mögé nehezebb elrejteni a jammert (ki kell hátulról gyengíteni kicsit) Az f1-nél nincs gond ott könnyen felrakatható, nem kell faragni semmit ugyanúgy mint a IV-esnél.
Naplózva
csaszarmate
Vendég
« Új hozzászólás #37437 Dátum: 2012.05.27 vasárnap, 14:17:32 »

Üdv Mindenkinek!

Hozzáértők véleménye érdekelne!Autóvásárlásra készülődök épp és az MK3-as mondeo ami idáig elnyerte a tetszésem!2005-2007 Dízel kombira titanium felszereltséggel fog esni a választás!Hálás lennék ha írnátok véleményeket mit érdemes mit nem , mire kell odafigyelnem ennél a tipusnál, motrorhibák gyengeségek stb!

(Esetleg ha számít most opel vectra b-m van, viszonyításképp)

Köszönöm

üdv Máté
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #37438 Dátum: 2012.05.27 vasárnap, 15:56:20 »

Az M3-ason Gödöllő utáni völgyben van egy sebesség korlátozás. Majdnem mindig a forgalommal szemben fényképeznek a leállósávban. Olyan lesz a törvénykövetés mint amilyen a példa.
A jammerre meg annyit, nem kell kirakni a lökhárítóra. Én azért eg gyakran vagyok kénytelen járni a környező országokban is. Inkább legyen takartabb így valamivel rosszabb hatásfokú, (meg azzal hogy külföldön ki van kapcsolva) nincs gond.
Főleg, hogy fajlagosan olcsóbb a magyar matrica. (A környéken csak  a szlovák drágább, nekem az tetszik amikor ausztiából direkt megyek pozsonyba , a tótók egy 400méteres szakaszért is díjat kérnek  a határ után)
A taxis mindenütt rossz példa, mert azok egy külön állatfaj.
De valóban tudnak parasztok lenni a labancok is, külön tettszik amikor Hegyeshalomnál átérnek és azt hiszik hogy itt akkor már mindent lehet.
De hogy ne legyen off: az MKIII-ason az f2 méhsejtrács mögé nehezebb elrejteni a jammert (ki kell hátulról gyengíteni kicsit) Az f1-nél nincs gond ott könnyen felrakatható, nem kell faragni semmit ugyanúgy mint a IV-esnél.

Törvénykövetés: mire gondolsz? Ott a 120-as tábla, le kell lassítani és kész. Mi ezzel a baj?

Jammer: külföldön meg az is tilos több helyen, hogy legyen az autódban. Nem jó ötlet.

Érdekes, az angol taxis is megy, mint a bolond, mégsem derogál neki megállni a zebránál egy gyalogos miatt. Vajon miért?

Labanc @ .hu: miért, számonkér rajta bárki bármit? Sőt, számon tud kérni egyáltalán? Bolond lenne, ha nem "lazítana", ha egyszer teheti...

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Hyperborg
Vendég
« Új hozzászólás #37439 Dátum: 2012.05.27 vasárnap, 16:00:31 »

Jammer: külföldön meg az is tilos több helyen, hogy legyen az autódban. Nem jó ötlet.

Ha szétszedem a jammer, elrejtem az autóban úgy, hogy semmilyen kezelőszerve nem látszik, akkor vajon szétszedik az autót?
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #37440 Dátum: 2012.05.27 vasárnap, 16:05:29 »

Ha szétszedem a jammer, elrejtem az autóban úgy, hogy semmilyen kezelőszerve nem látszik, akkor vajon szétszedik az autót?

A külső sugárzót nemigen tudod úgy elrejteni.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Hyperborg
Vendég
« Új hozzászólás #37441 Dátum: 2012.05.27 vasárnap, 16:08:28 »

A külső sugárzót nemigen tudod úgy elrejteni.
AndyA

Ok, akkor nem a jammer, hanem a detektorról beszéljünk.
Naplózva
KNT85
Vendég
« Új hozzászólás #37442 Dátum: 2012.05.27 vasárnap, 23:09:22 »

Az st- be ugyan az a kuplunszett van mint a diesel 5sebességesben?? mert mind kettő mtx75 néven fut
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #37443 Dátum: 2012.05.28 hétfő, 10:23:49 »

Törvénykövetés: mire gondolsz? Ott a 120-as tábla, le kell lassítani és kész. Mi ezzel a baj?
csak annyi hogy a forgalommal szemben állnak a leállósávon....

Jammer: külföldön meg az is tilos több helyen, hogy legyen az autódban. Nem jó ötlet.
Nem szoktak megállítani hogy szétszedjék az autót, még a eseti határ ellenőrzések se erről szoktak, (pedig ezt a dígok és a labancok is szeretik néha csinálni ahogy nálunk is szokott lenni amikor mindenkit kiterelnek)

Érdekes, az angol taxis is megy, mint a bolond, mégsem derogál neki megállni a zebránál egy gyalogos miatt. Vajon miért?
Ez húsz évvel ezelőtt tény, valóban igaz volt. De mostanában utoljára olyan taxiban ültem aminek a sofőrjét majdnem megverték menetközben a tahósága miatt. (igaz hogy elég nagyon dél angliai volt , valahonnan pakisztan grófságból)

Labanc @ .hu: miért, számonkér rajta bárki bármit? Sőt, számon tud kérni egyáltalán? Bolond lenne, ha nem "lazítana", ha egyszer teheti...
Miért tehetné? Semmivel sem többek mint mi csak annyival hogy egy rühes kutyát is meghúznának egy eurocentért (na ezért viszont több is van nekik)
Naplózva
B.Ricsi
Vendég
« Új hozzászólás #37444 Dátum: 2012.05.28 hétfő, 12:54:52 »

Sziasztok!
Segítségre lenne szükségem, mégpedig azért mert tönkre ment az autóm távirányítója és nem tudom, hogy hol lehet beszerezni jó áron egyet. Amennyiben van ötletetek úgy kérem jelezzetek vissza. Köszönettel: Ricsi
Naplózva
soho001
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1262


CUKRÁSZ. /MPFC/


WWW E-mail
« Új hozzászólás #37445 Dátum: 2012.05.28 hétfő, 12:55:40 »

Szerintetek mi a jobb megoldás?

Az motor irányából menő kipufogó cső kiszakadt a középső dobból és a dob lefittyent.

1-Valahogy vissza heggeszteni a helyére?
2-Vagy kivágni a középső dobot és összekötni a két csövet a dob nélkül? conf /Én ezt favorizálnám/

(Több lehetőséget nem fogadok el) eplus2
« Utoljára szerkesztve: 2012.05.28 hétfő, 12:59:39 írta soho001 » Naplózva

2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS,                BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK.  STB....

Ford Puma
akela
Vendég
« Új hozzászólás #37446 Dátum: 2012.05.28 hétfő, 16:18:06 »

egy barátom,a hétvégén remélhetőleg boldog tulajdonosa lett egy TDDi-nek.Viszont a géptetőzár igen nehezen nyitható.Próbálnék neki segiteni,de nem emlékszem,hogy itt hol volt tárgyalva a téma,pedig olvastam róla. Tud ebben segiteni valaki?
Köszönöm.
Naplózva
tuza35
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 583



E-mail
« Új hozzászólás #37447 Dátum: 2012.05.28 hétfő, 19:29:07 »

Szia.Nem kell oda az a középső dob.Nekem sincs


Szerintetek mi a jobb megoldás?

Az motor irányából menő kipufogó cső kiszakadt a középső dobból és a dob lefittyent.

1-Valahogy vissza heggeszteni a helyére?
2-Vagy kivágni a középső dobot és összekötni a két csövet a dob nélkül? conf /Én ezt favorizálnám/

(Több lehetőséget nem fogadok el) eplus2
Naplózva

1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend    1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #37448 Dátum: 2012.05.28 hétfő, 19:41:29 »

csak annyi hogy a forgalommal szemben állnak a leállósávon....
Nem szoktak megállítani hogy szétszedjék az autót, még a eseti határ ellenőrzések se erről szoktak, (pedig ezt a dígok és a labancok is szeretik néha csinálni ahogy nálunk is szokott lenni amikor mindenkit kiterelnek)
Ez húsz évvel ezelőtt tény, valóban igaz volt. De mostanában utoljára olyan taxiban ültem aminek a sofőrjét majdnem megverték menetközben a tahósága miatt. (igaz hogy elég nagyon dél angliai volt , valahonnan pakisztan grófságból)
Miért tehetné? Semmivel sem többek mint mi csak annyival hogy egy rühes kutyát is meghúznának egy eurocentért (na ezért viszont több is van nekik)

Forgalommal szemben az gáz, menetrögzítő kamera, és simán fel kell őket jelenteni. Ez nem az az eset, amikor zöldterületen állnak, és újabban azt már szabad nekik.

Magyarországon egy külföldin a rendőr nem tud semmit számonkérni, még ha akarná sem. Nincsenek nemzetközi egyezmények, amik ezt lehetővé tennék, sem olyan jogszabályok, mint pl. az osztrákoknál, hogy amíg nincs lének csengetése, addig az autó nem megy sehová.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Guen
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 696


drizzt@maffia.hu
E-mail
« Új hozzászólás #37449 Dátum: 2012.05.28 hétfő, 19:46:58 »

Szerintetek mi a jobb megoldás?

Az motor irányából menő kipufogó cső kiszakadt a középső dobból és a dob lefittyent.

1-Valahogy vissza heggeszteni a helyére?
2-Vagy kivágni a középső dobot és összekötni a két csövet a dob nélkül? conf /Én ezt favorizálnám/

(Több lehetőséget nem fogadok el) eplus2

nekem sincs középső dob igaz nekem le lett cserélve  CI rendszerre azért de  nem hiányzik belőle... még a katalizátor van kicsit útban a kiáramló gázoknak de remélem már az se sokáig eplus2
Naplózva

2001/3(aus der DDR Cheesy) Mk3 2.0tddi kombi 115 lovacska.
EGR Off, TDCI kipufogó rendszer, katalizátor off
Oldalak: 1 ... 742 743 744 745 746 747 748 [749] 750 751 752 753 754 755 756 ... 1558   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.168 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.