Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.10.06 vasárnap, 01:18:24 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 756 757 758 759 760 761 762 [763] 764 765 766 767 768 769 770 ... 1558   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 21483453 alkalommal)
0 Felhasználó és 319 vendég van a témában
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #38100 Dátum: 2012.07.02 hétfő, 14:53:43 »

szia ! Köszöntem a vàlaszodat és akkor elmèletileg ez lehet a hiba oka???  ez amúgy ezeknél a jàrgànyoknâl ez gyakori jelenség
Tisztelt Fórumtárs!
Én mindenképp javasolnék egy Ford gyári hibakód kiolvasást. Azután döntenék, az esetleges alkatrész beszerzésről, és cseréről. A magasnyomásu szivattyún lévő nyomásszabályozó meghibásodás, nem tipus hibája a Mondeónak. Amióta én tagja vagyok a klubnak 2-3 esetről tudok, ez nem nevezhető tipus hibának. A nagyobb probléma az, hogy igen kevesen értenek valójában a Mondeóhoz, és a te zsebedre kisérleteznek, a nem éppen olcsó alkatrész cserével. Ha a csere eredményes eljátszák a szakamber szerepét, ha nem akkor jön a pingvin figura, szét tárt karokkal közlik veled, sajnos mi mindent megtettünk, és nem értjük, mért nem jó a gépezet. Ennek elkerülése érdekében keresd a  fórumon Németh Viktort, ő a te embered. wave
Tisztelettel László! worship
« Utoljára szerkesztve: 2012.07.02 hétfő, 15:55:06 írta László » Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Lafy17
Vendég
« Új hozzászólás #38101 Dátum: 2012.07.02 hétfő, 15:40:20 »

Tisztelt Fórumtárs!
Én mindenképp javasolnék egy Ford gyári hibakód kiolvasást. Azután döntenék, az esetleges alkatrész berszerzésről, és cseréről. A magasnyomásu szivattyún lévő nyomásszabályozó meghibásodás, nem tipus hibája a Mondeónak. Amióta én tagja vagyok a klubnak 2-3 esetről tudok, ez nem nevezhető tipus hibának. A nagyobb probléma az, hogy igen kevesen értenek valójában a Mondeóhoz, és a te zsebedre kisérleteznek, a nem éppen olcsó alkatrész cserével. Ha a csere eredményes eljátszák a szakamber szerepét, ha nem akkor jön a pingvin figura, szét tárt karokkal közlik veled, sajnos mi mindent megtettünk, és nem értjük, mért nem jó a gépezet. Ennek elkerülése érdekében keresd a  fórumon Németh Viktort, ő a te embered. wave
Tisztelettel László! worship


Válaszod nagyon szépen köszönöm ... És Viktort ezen a néven találom Huh?  Üdv Lafy
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #38102 Dátum: 2012.07.02 hétfő, 15:48:24 »


Válaszod nagyon szépen köszönöm ... És Viktort ezen a néven találom Huh?  Üdv Lafy

http://mondeo.hu/index.php?action=profile;u=3269
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #38103 Dátum: 2012.07.02 hétfő, 15:58:34 »

Ő a te embered. A legjobb a Ford szakemberek között. Ford szerviz, Auto Forte, Könyves Kálmán krt Lurdy házzal szemben
Sok sikert a géphez.
Tisztelettel László!
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27020


E-mail
« Új hozzászólás #38104 Dátum: 2012.07.02 hétfő, 16:16:59 »

Ő a te embered. A legjobb a Ford szakemberek között. Ford szerviz, Auto Forte, Könyves Kálmán krt Lurdy házzal szemben
Sok sikert a géphez.
Tisztelettel László!

A fórumon elég reménytelen megtalálni, mobilon kell inkább hívni, vagy munkaidőben a kereskedésben személyesen.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Shad
Vendég
« Új hozzászólás #38105 Dátum: 2012.07.02 hétfő, 22:13:45 »

Szerintetek miért nem sikerül ez alapján beállítanom az autót, hogyha elindulok, akkor bezárja automatikusan az összes zárat?
Pontosan így csináltam:

Automatikus ajtózárás

Az autó indulás után 3km/h elérésekor bezárja automatikusan a központi zárat.

- Adjuk rá a gyújtást. 
- Az ajtónyitó kar melletti gombbal háromszor egymás után zárjuk be és nyissuk ki az ajtót. 
- Vegyük le a gyújtást. 
- A gombbal ismételjük meg az elöbbi műveletet újra háromszor. 
- Adjuk rá gyújtást (egy rövid sípolást hallunk). 
- A gombbal egyszer zárjuk be és nyissuk ki az ajtót (egy hosszú sípolást hallunk).

Nekem semmi, nincs sípolás  Huh?
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #38106 Dátum: 2012.07.02 hétfő, 22:27:51 »

Szerintetek miért nem sikerül ez alapján beállítanom az autót, hogyha elindulok, akkor bezárja automatikusan az összes zárat?
Pontosan így csináltam:

Automatikus ajtózárás

Az autó indulás után 3km/h elérésekor bezárja automatikusan a központi zárat.

- Adjuk rá a gyújtást. 
- Az ajtónyitó kar melletti gombbal háromszor egymás után zárjuk be és nyissuk ki az ajtót. 
- Vegyük le a gyújtást. 
- A gombbal ismételjük meg az elöbbi műveletet újra háromszor. 
- Adjuk rá gyújtást (egy rövid sípolást hallunk). 
- A gombbal egyszer zárjuk be és nyissuk ki az ajtót (egy hosszú sípolást hallunk).

Nekem semmi, nincs sípolás  Huh?

Ajtó csukva, kézifék húzva, üresben?
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Koniman
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2569



WWW
« Új hozzászólás #38107 Dátum: 2012.07.03 kedd, 04:57:20 »

Alf írt egyet. Katt a nevére, és mutasd az utolsó hozzászólásait.
Amúgy halásztelken is van egy. Jó áron.

Köszi, megtaláltam!  worship
Naplózva

2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
Lafy17
Vendég
« Új hozzászólás #38108 Dátum: 2012.07.03 kedd, 06:15:38 »

Ő a te embered. A legjobb a Ford szakemberek között. Ford szerviz, Auto Forte, Könyves Kálmán krt Lurdy házzal szemben
Sok sikert a géphez.
Tisztelettel László!

Köszöntem szépen remélem sikerrel jàrok ....
Naplózva
Lafy17
Vendég
« Új hozzászólás #38109 Dátum: 2012.07.03 kedd, 06:22:28 »


 Kösziii ! :-) ;-) :-P
Naplózva
Lafy17
Vendég
« Új hozzászólás #38110 Dátum: 2012.07.03 kedd, 06:26:25 »

a nagynxomasu szelepes cserélhető alkatrész a nagynxomasu pumpan.



Okés köszöntem ... Majd egy szakival megnézetem .. De köszöntem vàlaszodat
Naplózva
Shad
Vendég
« Új hozzászólás #38111 Dátum: 2012.07.03 kedd, 09:41:59 »

Ajtó csukva, kézifék húzva, üresben?

Ajtó zárva volt, a kézifékre és a sebességre nem emlékszem. Az is számítana?
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #38112 Dátum: 2012.07.03 kedd, 09:53:57 »

Ajtó zárva volt, a kézifékre és a sebességre nem emlékszem. Az is számítana?
Ezeket a dolgokat figyelembe véve meg,hogy eddig nem jött össze mielőtt elkezded újra áramtalanítsd a kocsit egy fél órára!! és ezután kezd csak újra.Utána nefelejtsd el az ablakot és a rádiót ujra programozni.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Shad
Vendég
« Új hozzászólás #38113 Dátum: 2012.07.03 kedd, 10:00:19 »

Ezeket a dolgokat figyelembe véve meg,hogy eddig nem jött össze mielőtt elkezded újra áramtalanítsd a kocsit egy fél órára!! és ezután kezd csak újra.Utána nefelejtsd el az ablakot és a rádiót ujra programozni.

Köszi!

Áramtalanításnál arra gondolsz, hogy akku testkábel le?
Naplózva
ice850303
Vendég
« Új hozzászólás #38114 Dátum: 2012.07.03 kedd, 11:01:34 »

Hello

Nincs valakinek elfekvoben egy “szijlazito kezikeszuleke“ szivesen megvennem Smiley
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27020


E-mail
« Új hozzászólás #38115 Dátum: 2012.07.03 kedd, 11:06:25 »

Hello

Nincs valakinek elfekvoben egy “szijlazito kezikeszuleke“ szivesen megvennem Smiley

Tekerd ki a főtengely végén a három csavart - kettőt teljesen, egyet csak meglazítva, és semmi szükséged többé a szíjfeszítőre.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #38116 Dátum: 2012.07.03 kedd, 11:36:21 »

Tekerd ki a főtengely végén a három csavart - kettőt teljesen, egyet csak meglazítva, és semmi szükséged többé a szíjfeszítőre.

AndyA
Hogyan teszi vissza a szíjat a művelet végén?
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27020


E-mail
« Új hozzászólás #38117 Dátum: 2012.07.03 kedd, 12:12:31 »

Hogyan teszi vissza a szíjat a művelet végén?

Simán kézzel, erőlködés nélkül el tudod fordítani a főtengely szíjtárcsát annyira, hogy a csavarokat vissza tudd tenni.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #38118 Dátum: 2012.07.03 kedd, 12:24:11 »

Simán kézzel, erőlködés nélkül el tudod fordítani a főtengely szíjtárcsát annyira, hogy a csavarokat vissza tudd tenni.

AndyA
wow1
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4945



E-mail
« Új hozzászólás #38119 Dátum: 2012.07.03 kedd, 12:39:12 »

Hello

Nincs valakinek elfekvoben egy “szijlazito kezikeszuleke“ szivesen megvennem Smiley
Nekem van. Kölcsönadom, ha kell. XXII ker.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
ice850303
Vendég
« Új hozzászólás #38120 Dátum: 2012.07.03 kedd, 12:43:57 »

Koszi a valaszt remelem konnyu is lesz kicsavarni oket Smiley a motortarto bakot celszeru leszedni?
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27020


E-mail
« Új hozzászólás #38121 Dátum: 2012.07.03 kedd, 14:42:30 »

Koszi a valaszt remelem konnyu is lesz kicsavarni oket Smiley a motortarto bakot celszeru leszedni?

Nem, egyáltalán nem célszerű. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
ice850303
Vendég
« Új hozzászólás #38122 Dátum: 2012.07.03 kedd, 15:45:12 »

Nem, egyáltalán nem célszerű. Smiley

AndyA

Oke, csak azert kerdeztem mert lattam egyik angol forumon, hogy azt is kikaptak a konnyebb szerelhetoseg miatt. Koszonom a segitseget!
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27020


E-mail
« Új hozzászólás #38123 Dátum: 2012.07.03 kedd, 17:27:49 »

Oke, csak azert kerdeztem mert lattam egyik angol forumon, hogy azt is kikaptak a konnyebb szerelhetoseg miatt. Koszonom a segitseget!

Ha van hová fellógatni a motort, akkor lehet jó, mert lejjebb lehet ereszteni. De zsiráf nélkül hozzá ne nyúlj, mert csak baj lesz belőle.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
ice850303
Vendég
« Új hozzászólás #38124 Dátum: 2012.07.03 kedd, 18:05:56 »

Ha van hová fellógatni a motort, akkor lehet jó, mert lejjebb lehet ereszteni. De zsiráf nélkül hozzá ne nyúlj, mert csak baj lesz belőle.

AndyA

www.talkford.com/topic/127282-tdci-aux-belt-tensioner-how-to/

Itt nem zsirafoznak, lazan emelovel Cheesy
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27020


E-mail
« Új hozzászólás #38125 Dátum: 2012.07.03 kedd, 18:59:28 »


Mindegy, lényeg, hog ha lebontja, magától nem marad meg a levegőben a motor. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
ice850303
Vendég
« Új hozzászólás #38126 Dátum: 2012.07.03 kedd, 19:47:47 »

Mindegy, lényeg, hog ha lebontja, magától nem marad meg a levegőben a motor. Smiley

AndyA

Nem bontogatok Smiley
Naplózva
Doby
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 449



E-mail
« Új hozzászólás #38127 Dátum: 2012.07.03 kedd, 21:31:07 »

Sziasztok!

Pár oldallal ezelőtt valaki írta, hogy kell ellenőrizni a töltést az inditás előtt közben és után. Kipróbáltam.
Indítás előtt ilyen 14,1-en állt. Ráindítottam, sajnos 10 körülre is visszaesett, majd azonnal felment ilyen 12-12,5 közé, és onnan szépen lassan 1-2 másodpercenként 1-1 tizedet emelkedve ment fel mindösszesen 14,1-ig.
Ergó akkor gondolom itt van valami gond? Akksi? Generátor? Mindkettő?  rinya rinya rinya

Köszi!
Naplózva

MKIV Titanium 2014 2.0 TDCI 100kW, 5 ajtó, Red Candy

Korábban:
MKIII F2 ; 2006.06 ; 4 ajtós limuzin ; 2.0L Duratorq TDCi (131Le) ; MMT6 ; Platinum Metallic ; Aras ; Ghia
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #38128 Dátum: 2012.07.03 kedd, 21:39:17 »

Sziasztok!

Pár oldallal ezelőtt valaki írta, hogy kell ellenőrizni a töltést az inditás előtt közben és után. Kipróbáltam.
Indítás előtt ilyen 14,1-en állt. Ráindítottam, sajnos 10 körülre is visszaesett, majd azonnal felment ilyen 12-12,5 közé, és onnan szépen lassan 1-2 másodpercenként 1-1 tizedet emelkedve ment fel mindösszesen 14,1-ig.
Ergó akkor gondolom itt van valami gond? Akksi? Generátor? Mindkettő?  rinya rinya rinya

Köszi!

Indítás előtt 14,1?  wow1 Biztos?
Naplózva
Doby
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 449



E-mail
« Új hozzászólás #38129 Dátum: 2012.07.03 kedd, 22:02:51 »

Indítás előtt 14,1?  wow1 Biztos?

Őőőő. Az indítás előttiben nem vagyok most hirtelen biztos, azt lehet összekevertem, de a többi az tuti....
Naplózva

MKIV Titanium 2014 2.0 TDCI 100kW, 5 ajtó, Red Candy

Korábban:
MKIII F2 ; 2006.06 ; 4 ajtós limuzin ; 2.0L Duratorq TDCi (131Le) ; MMT6 ; Platinum Metallic ; Aras ; Ghia
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #38130 Dátum: 2012.07.03 kedd, 23:25:13 »

Sziasztok!

Pár oldallal ezelőtt valaki írta, hogy kell ellenőrizni a töltést az inditás előtt közben és után. Kipróbáltam.
Indítás előtt ilyen 14,1-en állt. Ráindítottam, sajnos 10 körülre is visszaesett, majd azonnal felment ilyen 12-12,5 közé, és onnan szépen lassan 1-2 másodpercenként 1-1 tizedet emelkedve ment fel mindösszesen 14,1-ig.
Ergó akkor gondolom itt van valami gond? Akksi? Generátor? Mindkettő?  rinya rinya rinya

Köszi!
Akkor még tedd meg azt,hogy terhelve is mérd meg a töltést.Ez alatt azt értem kapcsolj rá sok fogyasztót.Ekkor sem szabad változni 14.4V dieselnél a töltés
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Doby
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 449



E-mail
« Új hozzászólás #38131 Dátum: 2012.07.04 szerda, 05:58:43 »

Akkor még tedd meg azt,hogy terhelve is mérd meg a töltést.Ez alatt azt értem kapcsolj rá sok fogyasztót.Ekkor sem szabad változni 14.4V dieselnél a töltés

Csinálok ma délután még egy tesztet és jövök majd az adatokkal!
Köszi srácok!
Naplózva

MKIV Titanium 2014 2.0 TDCI 100kW, 5 ajtó, Red Candy

Korábban:
MKIII F2 ; 2006.06 ; 4 ajtós limuzin ; 2.0L Duratorq TDCi (131Le) ; MMT6 ; Platinum Metallic ; Aras ; Ghia
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #38132 Dátum: 2012.07.04 szerda, 06:15:48 »

Koszi a valaszt remelem konnyu is lesz kicsavarni oket Smiley a motortarto bakot celszeru leszedni?
Tisztelt Fórumtárs!
A főtengely ékszijtárcsa csavarok meglazitásához, ajánlott a légkulcs használata. Ha nincs, akkoris meglehet lazitani a csavarokat, csak a főtengelyt rögziteni kell elfordulás ellen. Egyébként ez a legegyszerübb módja, az ékszij levételének.
Tisztelettel László!
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #38133 Dátum: 2012.07.04 szerda, 06:30:04 »

Sziasztok!

Pár oldallal ezelőtt valaki írta, hogy kell ellenőrizni a töltést az inditás előtt közben és után. Kipróbáltam.
Indítás előtt ilyen 14,1-en állt. Ráindítottam, sajnos 10 körülre is visszaesett, majd azonnal felment ilyen 12-12,5 közé, és onnan szépen lassan 1-2 másodpercenként 1-1 tizedet emelkedve ment fel mindösszesen 14,1-ig.
Ergó akkor gondolom itt van valami gond? Akksi? Generátor? Mindkettő?  rinya rinya rinya

Köszi!
Tisztelt Fórumtárs!
A dieesel gépek vezérlő moduljai nem szeretik ha az akku feszültség 10.5 Volt alá csökken. Ennek az alacsony feszültségnek a vezérlésben megjelenő tünetei, zavaróak lehetnek a normál üzemre. Pl egyenetlen alapjárat, stb...stb. Mindenképp ajánlatos, egy terheléses akku vizsgálat, és a generátor+feszültség szabályozó teljes átvizsgálása. Elöszőr az akksit kell górcső alá venni, lehet csak az haldoklik.
Tisztelettel László! 
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
wofer
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3727


Minden a mágnes körül forog,csak észre kell venni!


E-mail
« Új hozzászólás #38134 Dátum: 2012.07.04 szerda, 08:02:44 »

Hallott valaki olyanról ,hogy kettős tömegű lendkerék felújítás?
Egyik barátom kérdezte tőlem de én kissé értetlenül fogadtam, már csak azért is mert a gyáriról
sem lehetne állitani azt hogy tökély lenne.
Naplózva

https://audioshop.hu/ Subwoofer guru + minden ami autóhifi!
Fordok,3 Capri,1Focus,3 Mondeo,S-MAX,Grand C-MAX, egyelőre OFF Skoda Octavia
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27020


E-mail
« Új hozzászólás #38135 Dátum: 2012.07.04 szerda, 08:20:11 »

Hallott valaki olyanról ,hogy kettős tömegű lendkerék felújítás?
Egyik barátom kérdezte tőlem de én kissé értetlenül fogadtam, már csak azért is mert a gyáriról
sem lehetne állitani azt hogy tökély lenne.


Kicsit keresgéltem, de sehol nem írnak ilyenről, csak cseréről. Ráadásul azt is felemlegetik, hogy a tapadó felület kopása miatt is célszerű egyszerre cserélni a kuplunggal.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Akiee
Vendég
« Új hozzászólás #38136 Dátum: 2012.07.04 szerda, 15:09:36 »

Hello Mondysok!
Mk3-as Diesel Kombi Mondeot tervezünk vásárolni,de eddig akárkivel beszéltünk mindenki le akar beszélni róla és mindenki szidja őket, hogy ennyire meg annyira nincsenek összerakva meg a törökök csinálták és még a lendkereket se csavarozták össze rendesen, már 800ezret költöttem motorgenerálra, ez *** rajta az ment tönkre és társai szövegekkel jön mindenki.
Valóban ennyi sok és drága hibája lenne az Mk3-nak?Huh?
Mert én ezt nem nagyon akarom elhinni.....
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27020


E-mail
« Új hozzászólás #38137 Dátum: 2012.07.04 szerda, 15:15:20 »

Hello Mondysok!
Mk3-as Diesel Kombi Mondeot tervezünk vásárolni,de eddig akárkivel beszéltünk mindenki le akar beszélni róla és mindenki szidja őket, hogy ennyire meg annyira nincsenek összerakva meg a törökök csinálták és még a lendkereket se csavarozták össze rendesen, már 800ezret költöttem motorgenerálra, ez *** rajta az ment tönkre és társai szövegekkel jön mindenki.
Valóban ennyi sok és drága hibája lenne az Mk3-nak?Huh?
Mert én ezt nem nagyon akarom elhinni.....

Mennyit akarod használni? Ha nincs meg a 25-30 ezer km futás éves szinten, akkor ne vegyél dízelt.

Ha egy rommá hajtott és rosszul karbantartott szekeret sikerül kifognod, mindegy, milyen gyártmány, ugyanúgy széjjelhull hamar. Ha sikerül egy normális példányt kifognod, ezzel sem lesz több bajod, mint tetszőleges másik gyártó tetszőleges modelljével.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #38138 Dátum: 2012.07.04 szerda, 15:15:57 »

Hello Mondysok!
Mk3-as Diesel Kombi Mondeot tervezünk vásárolni,de eddig akárkivel beszéltünk mindenki le akar beszélni róla és mindenki szidja őket, hogy ennyire meg annyira nincsenek összerakva meg a törökök csinálták és még a lendkereket se csavarozták össze rendesen, már 800ezret költöttem motorgenerálra, ez *** rajta az ment tönkre és társai szövegekkel jön mindenki.
Valóban ennyi sok és drága hibája lenne az Mk3-nak?Huh?
Mert én ezt nem nagyon akarom elhinni.....

Szia!

Mint 2szeres MK3 dízel tulaj írom most ezt le...Nem szarabb a Mondeo,mint a kategória többi típusa,sőt az alkatrész fényévekkel olcsóbb,mint egy fócvágenbe vagy egy toyotába. Viszont sokat hoztak be kintről,ami visszatekert példány,és ezt a sok "birka" megveszi,mondván ő belenyúlt a tutiba és a 6-7 éves kocsiban van 70ezer km...Ami valójában 5-6-7szer ennyi. És akkor csodálkoznak,hogy nemsokára porlasztócsere-kuplungcsere-ésatöbbi...Innen a rossz előítélete a Mondeonak.
Nekünk van egy 250ezret és egy 400ezret futott,mindegyiknél eredeti a turbo-porlasztó-magasnyomású kombó,és csak a 400ezresnél kellett lendkereket cserélni kb. 320ezernél.
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #38139 Dátum: 2012.07.04 szerda, 17:12:52 »

Hello Mondysok!
Mk3-as Diesel Kombi Mondeot tervezünk vásárolni,de eddig akárkivel beszéltünk mindenki le akar beszélni róla és mindenki szidja őket, hogy ennyire meg annyira nincsenek összerakva meg a törökök csinálták és még a lendkereket se csavarozták össze rendesen, már 800ezret költöttem motorgenerálra, ez *** rajta az ment tönkre és társai szövegekkel jön mindenki.
Valóban ennyi sok és drága hibája lenne az Mk3-nak?Huh?
Mert én ezt nem nagyon akarom elhinni.....
Mindenki akit megfogsz kérdezni/kivéve minket/ leakar beszélni.Engem sem érdekelt.A kötelezőt kikell ezen is meg a másikon is cserélni és kész.A fő dolog:pcsúcs-kettőstömegü lendkerék-esetlegt ha kell turbó nem olcsó!!!de a másiknál sem.Én már cseréltem rajta az enyémen pcsúcs-nagynyomásu szivattyút mert tönkre ment.Nem káromköpodtam mert tudtam ha megveszem akkor ez bekövetkezhet.Tudod nagyon sokszor csak néázek megveszik ezt a kocsit és utána jön a hú de sok az alkatrész.Jól nézd át esetleg vigyél magaddal valakit aki ért hozzá és utána itt meg kérdezel és megtanulsz mindent.Amelyik elakar romlani az elis fog mindegy milyen márka!!!!
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #38140 Dátum: 2012.07.04 szerda, 17:27:39 »

Hello Mondysok!
Mk3-as Diesel Kombi Mondeot tervezünk vásárolni,de eddig akárkivel beszéltünk mindenki le akar beszélni róla és mindenki szidja őket, hogy ennyire meg annyira nincsenek összerakva meg a törökök csinálták és még a lendkereket se csavarozták össze rendesen, már 800ezret költöttem motorgenerálra, ez *** rajta az ment tönkre és társai szövegekkel jön mindenki.
Valóban ennyi sok és drága hibája lenne az Mk3-nak?Huh?
Mert én ezt nem nagyon akarom elhinni.....

Azért azt jó tudni, hogy a gyártósor, amin a mondeo készül, a legmodernebb, ilyenen készül a c merga is.
Az autó genkben készül, nem tudom mennyi török munkás leledzik arrafelé.
Én újonnan vettem, apróságokat leszámítva semmi gond nem volt vele. A kopókat leszámítva a szíjfeszítőt cseréltük.
Így nem volt visszatekergetett óra... valós a km.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
ice850303
Vendég
« Új hozzászólás #38141 Dátum: 2012.07.04 szerda, 19:44:03 »

Tisztelt Fórumtárs!
A főtengely ékszijtárcsa csavarok meglazitásához, ajánlott a légkulcs használata. Ha nincs, akkoris meglehet lazitani a csavarokat, csak a főtengelyt rögziteni kell elfordulás ellen. Egyébként ez a legegyszerübb módja, az ékszij levételének.
Tisztelettel László!

Köszönöm, megoldjuk  Wink Amugy maga a szíjfeszítő "rugós rész-öntvény" nem lesz cserélve csak a görgök, a szilenteket pedig a wikiben található módon a alura cseréljük. Kérdés hogy elég-e ez vagy jobban járnék ha azt is cserélnék?
Naplózva
Doby
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 449



E-mail
« Új hozzászólás #38142 Dátum: 2012.07.04 szerda, 20:04:15 »

Csinálok ma délután még egy tesztet és jövök majd az adatokkal!
Köszi srácok!

Sziasztok!

Csináltam egy videót.
http://youtu.be/yk2_XVrV5o8
12,1-ről startol az akksitöltés. Indításnál ahogy látszik lemegy elég jól, aztán 14 fölé tölti a generátor. Mikor ráadom a klimát fullon, meg a rádiót, akkor leesik 11,6 körüli értékre.... A lámpákat még fel sem kapcsoltam...
Utána próbáltam a kopogó hangot felvenni, de az nem sikerült jól, arról majd megpróbálok egy jobb videót csinálni...
Vélemény?  szomoru1

Üdv.
Doby
Naplózva

MKIV Titanium 2014 2.0 TDCI 100kW, 5 ajtó, Red Candy

Korábban:
MKIII F2 ; 2006.06 ; 4 ajtós limuzin ; 2.0L Duratorq TDCi (131Le) ; MMT6 ; Platinum Metallic ; Aras ; Ghia
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #38143 Dátum: 2012.07.04 szerda, 21:26:07 »

Sziasztok!

Csináltam egy videót.
http://youtu.be/yk2_XVrV5o8
12,1-ről startol az akksitöltés. Indításnál ahogy látszik lemegy elég jól, aztán 14 fölé tölti a generátor. Mikor ráadom a klimát fullon, meg a rádiót, akkor leesik 11,6 körüli értékre.... A lámpákat még fel sem kapcsoltam...
Utána próbáltam a kopogó hangot felvenni, de az nem sikerült jól, arról majd megpróbálok egy jobb videót csinálni...
Vélemény?  szomoru1

Ne fáradj az újabb videókkal. Neked valójában nincs töltésed (azaz, az autónak). Ha a motor beindult, nálam akármit bekapcsolhatsz egyszerre, 14,2 alá nem esik.
Hogy mi a rossz - a fene se tudja, valószínűleg a bronzkefék, de egyszerűbb egy szakival megnézetni, az majd megmondja a tutit...
Ha van rendes feszültség, akkor rá lehet térni a kopogásra.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Doby
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 449



E-mail
« Új hozzászólás #38144 Dátum: 2012.07.04 szerda, 21:36:10 »

Ne fáradj az újabb videókkal. Neked valójában nincs töltésed (azaz, az autónak). Ha a motor beindult, nálam akármit bekapcsolhatsz egyszerre, 14,2 alá nem esik.
Hogy mi a rossz - a fene se tudja, valószínűleg a bronzkefék, de egyszerűbb egy szakival megnézetni, az majd megmondja a tutit...
Ha van rendes feszültség, akkor rá lehet térni a kopogásra.

Értem, köszi.
Most már csak az a kérdés, mennyire merjem így használni a kocsit amig nem tudom megnézetni?  szomoru1
Pénteken mennem kellene Szegedre....  falbav
Naplózva

MKIV Titanium 2014 2.0 TDCI 100kW, 5 ajtó, Red Candy

Korábban:
MKIII F2 ; 2006.06 ; 4 ajtós limuzin ; 2.0L Duratorq TDCi (131Le) ; MMT6 ; Platinum Metallic ; Aras ; Ghia
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #38145 Dátum: 2012.07.04 szerda, 21:50:14 »

Értem, köszi.
Most már csak az a kérdés, mennyire merjem így használni a kocsit amig nem tudom megnézetni?  szomoru1
Pénteken mennem kellene Szegedre....  falbav

Hát... én biz el nem mennék így szögedre. Ha végleg bexarik, a tréler nem lesz olcsó.
Inkább csináltasd meg fürgén... szoktak egy címet bedobni, nekem most nem ugrik be.
De Szigetszentmikin is van generátoros. Ha csak a keféléssel van gond, azt hamar megcsinálják.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
wofer
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3727


Minden a mágnes körül forog,csak észre kell venni!


E-mail
« Új hozzászólás #38146 Dátum: 2012.07.04 szerda, 22:00:29 »

Kicsit keresgéltem, de sehol nem írnak ilyenről, csak cseréről. Ráadásul azt is felemlegetik, hogy a tapadó felület kopása miatt is célszerű egyszerre cserélni a kuplunggal.

AndyA

Kössz.Maradt a gyárinál. Wink
Naplózva

https://audioshop.hu/ Subwoofer guru + minden ami autóhifi!
Fordok,3 Capri,1Focus,3 Mondeo,S-MAX,Grand C-MAX, egyelőre OFF Skoda Octavia
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48504



« Új hozzászólás #38147 Dátum: 2012.07.04 szerda, 22:02:53 »

Értem, köszi.
Most már csak az a kérdés, mennyire merjem így használni a kocsit amig nem tudom megnézetni?  szomoru1
Pénteken mennem kellene Szegedre....  falbav
"Leírom mi volt  a probléma : a generátor állórésze égett le . levettem bevittem a kertész utcába (megjegyzem nagyon normálisak ) és rámértek ott mondták hogy leégett de látszódott is a tekercsen adtak egy másikat felújítottat 31000 pénz haza felrak és tökéletes .A fel ill a leszedésnél csak a tőcsavart kellett kiszedni hogy kiférjen meg a kormányösszekötőt ."
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Doby
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 449



E-mail
« Új hozzászólás #38148 Dátum: 2012.07.04 szerda, 22:06:29 »

"Leírom mi volt  a probléma : a generátor állórésze égett le . levettem bevittem a kertész utcába (megjegyzem nagyon normálisak ) és rámértek ott mondták hogy leégett de látszódott is a tekercsen adtak egy másikat felújítottat 31000 pénz haza felrak és tökéletes .A fel ill a leszedésnél csak a tőcsavart kellett kiszedni hogy kiférjen meg a kormányösszekötőt ."

Kösz. Ilyenkor lenne jó ha nem győri lennék, hanem pesti, vagy ha itt is tundék valakit aki ilyenekben tud segíteni...  szomoru1
Naplózva

MKIV Titanium 2014 2.0 TDCI 100kW, 5 ajtó, Red Candy

Korábban:
MKIII F2 ; 2006.06 ; 4 ajtós limuzin ; 2.0L Duratorq TDCi (131Le) ; MMT6 ; Platinum Metallic ; Aras ; Ghia
wofer
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3727


Minden a mágnes körül forog,csak észre kell venni!


E-mail
« Új hozzászólás #38149 Dátum: 2012.07.04 szerda, 22:09:16 »

Sziasztok!

Csináltam egy videót.
http://youtu.be/yk2_XVrV5o8
12,1-ről startol az akksitöltés. Indításnál ahogy látszik lemegy elég jól, aztán 14 fölé tölti a generátor. Mikor ráadom a klimát fullon, meg a rádiót, akkor leesik 11,6 körüli értékre.... A lámpákat még fel sem kapcsoltam...
Utána próbáltam a kopogó hangot felvenni, de az nem sikerült jól, arról majd megpróbálok egy jobb videót csinálni...
Vélemény?  szomoru1

Üdv.
Doby

A kopogó hangot nem tudom mi lehet,de ha ekkorát esik a fesz általában akku probléma van.
Viszont ilyenkor beinditani sem tudod az autót,vagy csak nyögvenyelősen.
Az ingázás 11.x-14.xvoltig vagy felfejebb általában fesszabályzó hiba.
Az akku 12.4alatt teljesen alultöltött igy tuti le van szulfátosodva-szinte használhatatlan.
Mivel van 14.x is a generátor elméletben tölt,...de ezt csak méréssel lehet megállapitani.

Így ne indulj sehova.többe fog kerülni a végén,ahogy már irva vagyon Wink
Naplózva

https://audioshop.hu/ Subwoofer guru + minden ami autóhifi!
Fordok,3 Capri,1Focus,3 Mondeo,S-MAX,Grand C-MAX, egyelőre OFF Skoda Octavia
Oldalak: 1 ... 756 757 758 759 760 761 762 [763] 764 765 766 767 768 769 770 ... 1558   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.413 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.