Ford Mondeo Club Hungary
2024.10.05 szombat, 23:30:18
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
MK3 Általános kérdések
Oldalak:
1
...
756
757
758
759
760
761
762
[
763
]
764
765
766
767
768
769
770
...
1558
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: MK3 Általános kérdések (Megtekintve 21480191 alkalommal)
edk
és 235 vendég van a témában
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #38100 Dátum:
2012.07.02 hétfő, 14:53:43 »
Idézetet írta: Lafy17 - 2012.07.02 hétfő, 10:27:40
szia ! Köszöntem a vàlaszodat és akkor elmèletileg ez lehet a hiba oka??? ez amúgy ezeknél a jàrgànyoknâl ez gyakori jelenség
Tisztelt Fórumtárs!
Én mindenképp javasolnék egy Ford gyári hibakód kiolvasást. Azután döntenék, az esetleges alkatrész beszerzésről, és cseréről. A magasnyomásu szivattyún lévő nyomásszabályozó meghibásodás, nem tipus hibája a Mondeónak. Amióta én tagja vagyok a klubnak 2-3 esetről tudok, ez nem nevezhető tipus hibának. A nagyobb probléma az, hogy igen kevesen értenek valójában a Mondeóhoz, és a te zsebedre kisérleteznek, a nem éppen olcsó alkatrész cserével. Ha a csere eredményes eljátszák a szakamber szerepét, ha nem akkor jön a pingvin figura, szét tárt karokkal közlik veled, sajnos mi mindent megtettünk, és nem értjük, mért nem jó a gépezet. Ennek elkerülése érdekében keresd a fórumon Németh Viktort, ő a te embered.
Tisztelettel László!
«
Utoljára szerkesztve: 2012.07.02 hétfő, 15:55:06 írta László
»
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Lafy17
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #38101 Dátum:
2012.07.02 hétfő, 15:40:20 »
Idézetet írta: László - 2012.07.02 hétfő, 14:53:43
Tisztelt Fórumtárs!
Én mindenképp javasolnék egy Ford gyári hibakód kiolvasást. Azután döntenék, az esetleges alkatrész berszerzésről, és cseréről. A magasnyomásu szivattyún lévő nyomásszabályozó meghibásodás, nem tipus hibája a Mondeónak. Amióta én tagja vagyok a klubnak 2-3 esetről tudok, ez nem nevezhető tipus hibának. A nagyobb probléma az, hogy igen kevesen értenek valójában a Mondeóhoz, és a te zsebedre kisérleteznek, a nem éppen olcsó alkatrész cserével. Ha a csere eredményes eljátszák a szakamber szerepét, ha nem akkor jön a pingvin figura, szét tárt karokkal közlik veled, sajnos mi mindent megtettünk, és nem értjük, mért nem jó a gépezet. Ennek elkerülése érdekében keresd a fórumon Németh Viktort, ő a te embered.
Tisztelettel László!
Válaszod nagyon szépen köszönöm ... És Viktort ezen a néven találom
Üdv Lafy
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #38102 Dátum:
2012.07.02 hétfő, 15:48:24 »
Idézetet írta: Lafy17 - 2012.07.02 hétfő, 15:40:20
Válaszod nagyon szépen köszönöm ... És Viktort ezen a néven találom
Üdv Lafy
http://mondeo.hu/index.php?action=profile;u=3269
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #38103 Dátum:
2012.07.02 hétfő, 15:58:34 »
Idézetet írta: Styleair - 2012.07.02 hétfő, 15:48:24
http://mondeo.hu/index.php?action=profile;u=3269
Ő a te embered. A legjobb a Ford szakemberek között. Ford szerviz, Auto Forte, Könyves Kálmán krt Lurdy házzal szemben
Sok sikert a géphez.
Tisztelettel László!
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27020
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #38104 Dátum:
2012.07.02 hétfő, 16:16:59 »
Idézetet írta: László - 2012.07.02 hétfő, 15:58:34
Ő a te embered. A legjobb a Ford szakemberek között. Ford szerviz, Auto Forte, Könyves Kálmán krt Lurdy házzal szemben
Sok sikert a géphez.
Tisztelettel László!
A fórumon elég reménytelen megtalálni, mobilon kell inkább hívni, vagy munkaidőben a kereskedésben személyesen.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Shad
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #38105 Dátum:
2012.07.02 hétfő, 22:13:45 »
Szerintetek miért nem sikerül ez alapján beállítanom az autót, hogyha elindulok, akkor bezárja automatikusan az összes zárat?
Pontosan így csináltam:
Automatikus ajtózárás
Az autó indulás után 3km/h elérésekor bezárja automatikusan a központi zárat.
- Adjuk rá a gyújtást.
- Az ajtónyitó kar melletti gombbal háromszor egymás után zárjuk be és nyissuk ki az ajtót.
- Vegyük le a gyújtást.
- A gombbal ismételjük meg az elöbbi műveletet újra háromszor.
- Adjuk rá gyújtást (egy rövid sípolást hallunk).
- A gombbal egyszer zárjuk be és nyissuk ki az ajtót (egy hosszú sípolást hallunk).
Nekem semmi, nincs sípolás
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #38106 Dátum:
2012.07.02 hétfő, 22:27:51 »
Idézetet írta: Shad - 2012.07.02 hétfő, 22:13:45
Szerintetek miért nem sikerül ez alapján beállítanom az autót, hogyha elindulok, akkor bezárja automatikusan az összes zárat?
Pontosan így csináltam:
Automatikus ajtózárás
Az autó indulás után 3km/h elérésekor bezárja automatikusan a központi zárat.
- Adjuk rá a gyújtást.
- Az ajtónyitó kar melletti gombbal háromszor egymás után zárjuk be és nyissuk ki az ajtót.
- Vegyük le a gyújtást.
- A gombbal ismételjük meg az elöbbi műveletet újra háromszor.
- Adjuk rá gyújtást (egy rövid sípolást hallunk).
- A gombbal egyszer zárjuk be és nyissuk ki az ajtót (egy hosszú sípolást hallunk).
Nekem semmi, nincs sípolás
Ajtó csukva, kézifék húzva, üresben?
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Koniman
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2569
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #38107 Dátum:
2012.07.03 kedd, 04:57:20 »
Idézetet írta: Angel - 2012.07.02 hétfő, 09:20:35
Alf írt egyet. Katt a nevére, és mutasd az utolsó hozzászólásait.
Amúgy halásztelken is van egy. Jó áron.
Köszi, megtaláltam!
Naplózva
2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
Lafy17
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #38108 Dátum:
2012.07.03 kedd, 06:15:38 »
Idézetet írta: László - 2012.07.02 hétfő, 15:58:34
Ő a te embered. A legjobb a Ford szakemberek között. Ford szerviz, Auto Forte, Könyves Kálmán krt Lurdy házzal szemben
Sok sikert a géphez.
Tisztelettel László!
Köszöntem szépen remélem sikerrel jàrok ....
Naplózva
Lafy17
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #38109 Dátum:
2012.07.03 kedd, 06:22:28 »
Idézetet írta: Styleair - 2012.07.02 hétfő, 15:48:24
http://mondeo.hu/index.php?action=profile;u=3269
Kösziii ! :-) ;-) :-P
Naplózva
Lafy17
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #38110 Dátum:
2012.07.03 kedd, 06:26:25 »
Idézetet írta: alf - 2012.07.02 hétfő, 11:23:54
a nagynxomasu szelepes cserélhető alkatrész a nagynxomasu pumpan.
Okés köszöntem ... Majd egy szakival megnézetem .. De köszöntem vàlaszodat
Naplózva
Shad
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #38111 Dátum:
2012.07.03 kedd, 09:41:59 »
Idézetet írta: Angel - 2012.07.02 hétfő, 22:27:51
Ajtó csukva, kézifék húzva, üresben?
Ajtó zárva volt, a kézifékre és a sebességre nem emlékszem. Az is számítana?
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #38112 Dátum:
2012.07.03 kedd, 09:53:57 »
Idézetet írta: Shad - 2012.07.03 kedd, 09:41:59
Ajtó zárva volt, a kézifékre és a sebességre nem emlékszem. Az is számítana?
Ezeket a dolgokat figyelembe véve meg,hogy eddig nem jött össze mielőtt elkezded újra áramtalanítsd a kocsit egy fél órára!! és ezután kezd csak újra.Utána nefelejtsd el az ablakot és a rádiót ujra programozni.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Shad
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #38113 Dátum:
2012.07.03 kedd, 10:00:19 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2012.07.03 kedd, 09:53:57
Ezeket a dolgokat figyelembe véve meg,hogy eddig nem jött össze mielőtt elkezded újra áramtalanítsd a kocsit egy fél órára!! és ezután kezd csak újra.Utána nefelejtsd el az ablakot és a rádiót ujra programozni.
Köszi!
Áramtalanításnál arra gondolsz, hogy akku testkábel le?
Naplózva
ice850303
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #38114 Dátum:
2012.07.03 kedd, 11:01:34 »
Hello
Nincs valakinek elfekvoben egy “szijlazito kezikeszuleke“ szivesen megvennem
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27020
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #38115 Dátum:
2012.07.03 kedd, 11:06:25 »
Idézetet írta: ice850303 - 2012.07.03 kedd, 11:01:34
Hello
Nincs valakinek elfekvoben egy “szijlazito kezikeszuleke“ szivesen megvennem
Tekerd ki a főtengely végén a három csavart - kettőt teljesen, egyet csak meglazítva, és semmi szükséged többé a szíjfeszítőre.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #38116 Dátum:
2012.07.03 kedd, 11:36:21 »
Idézetet írta: AndyA - 2012.07.03 kedd, 11:06:25
Tekerd ki a főtengely végén a három csavart - kettőt teljesen, egyet csak meglazítva, és semmi szükséged többé a szíjfeszítőre.
AndyA
Hogyan teszi vissza a szíjat a művelet végén?
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27020
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #38117 Dátum:
2012.07.03 kedd, 12:12:31 »
Idézetet írta: GiN - 2012.07.03 kedd, 11:36:21
Hogyan teszi vissza a szíjat a művelet végén?
Simán kézzel, erőlködés nélkül el tudod fordítani a főtengely szíjtárcsát annyira, hogy a csavarokat vissza tudd tenni.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #38118 Dátum:
2012.07.03 kedd, 12:24:11 »
Idézetet írta: AndyA - 2012.07.03 kedd, 12:12:31
Simán kézzel, erőlködés nélkül el tudod fordítani a főtengely szíjtárcsát annyira, hogy a csavarokat vissza tudd tenni.
AndyA
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4945
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #38119 Dátum:
2012.07.03 kedd, 12:39:12 »
Idézetet írta: ice850303 - 2012.07.03 kedd, 11:01:34
Hello
Nincs valakinek elfekvoben egy “szijlazito kezikeszuleke“ szivesen megvennem
Nekem van. Kölcsönadom, ha kell. XXII ker.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
ice850303
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #38120 Dátum:
2012.07.03 kedd, 12:43:57 »
Koszi a valaszt remelem konnyu is lesz kicsavarni oket
a motortarto bakot celszeru leszedni?
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27020
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #38121 Dátum:
2012.07.03 kedd, 14:42:30 »
Idézetet írta: ice850303 - 2012.07.03 kedd, 12:43:57
Koszi a valaszt remelem konnyu is lesz kicsavarni oket
a motortarto bakot celszeru leszedni?
Nem, egyáltalán nem célszerű.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
ice850303
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #38122 Dátum:
2012.07.03 kedd, 15:45:12 »
Idézetet írta: AndyA - 2012.07.03 kedd, 14:42:30
Nem, egyáltalán nem célszerű.
AndyA
Oke, csak azert kerdeztem mert lattam egyik angol forumon, hogy azt is kikaptak a konnyebb szerelhetoseg miatt. Koszonom a segitseget!
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27020
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #38123 Dátum:
2012.07.03 kedd, 17:27:49 »
Idézetet írta: ice850303 - 2012.07.03 kedd, 15:45:12
Oke, csak azert kerdeztem mert lattam egyik angol forumon, hogy azt is kikaptak a konnyebb szerelhetoseg miatt. Koszonom a segitseget!
Ha van hová fellógatni a motort, akkor lehet jó, mert lejjebb lehet ereszteni. De zsiráf nélkül hozzá ne nyúlj, mert csak baj lesz belőle.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
ice850303
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #38124 Dátum:
2012.07.03 kedd, 18:05:56 »
Idézetet írta: AndyA - 2012.07.03 kedd, 17:27:49
Ha van hová fellógatni a motort, akkor lehet jó, mert lejjebb lehet ereszteni. De zsiráf nélkül hozzá ne nyúlj, mert csak baj lesz belőle.
AndyA
www.talkford.com/topic/127282-tdci-aux-belt-tensioner-how-to/
Itt nem zsirafoznak, lazan emelovel
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27020
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #38125 Dátum:
2012.07.03 kedd, 18:59:28 »
Idézetet írta: ice850303 - 2012.07.03 kedd, 18:05:56
www.talkford.com/topic/127282-tdci-aux-belt-tensioner-how-to/
Itt nem zsirafoznak, lazan emelovel
Mindegy, lényeg, hog ha lebontja, magától nem marad meg a levegőben a motor.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
ice850303
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #38126 Dátum:
2012.07.03 kedd, 19:47:47 »
Idézetet írta: AndyA - 2012.07.03 kedd, 18:59:28
Mindegy, lényeg, hog ha lebontja, magától nem marad meg a levegőben a motor.
AndyA
Nem bontogatok
Naplózva
Doby
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 449
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #38127 Dátum:
2012.07.03 kedd, 21:31:07 »
Sziasztok!
Pár oldallal ezelőtt valaki írta, hogy kell ellenőrizni a töltést az inditás előtt közben és után. Kipróbáltam.
Indítás előtt ilyen 14,1-en állt. Ráindítottam, sajnos 10 körülre is visszaesett, majd azonnal felment ilyen 12-12,5 közé, és onnan szépen lassan 1-2 másodpercenként 1-1 tizedet emelkedve ment fel mindösszesen 14,1-ig.
Ergó akkor gondolom itt van valami gond? Akksi? Generátor? Mindkettő?
Köszi!
Naplózva
MKIV Titanium 2014 2.0 TDCI 100kW, 5 ajtó, Red Candy
Korábban:
MKIII F2 ; 2006.06 ; 4 ajtós limuzin ; 2.0L Duratorq TDCi (131Le) ; MMT6 ; Platinum Metallic ; Aras ; Ghia
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #38128 Dátum:
2012.07.03 kedd, 21:39:17 »
Idézetet írta: Doby - 2012.07.03 kedd, 21:31:07
Sziasztok!
Pár oldallal ezelőtt valaki írta, hogy kell ellenőrizni a töltést az inditás előtt közben és után. Kipróbáltam.
Indítás előtt ilyen 14,1-en állt. Ráindítottam, sajnos 10 körülre is visszaesett, majd azonnal felment ilyen 12-12,5 közé, és onnan szépen lassan 1-2 másodpercenként 1-1 tizedet emelkedve ment fel mindösszesen 14,1-ig.
Ergó akkor gondolom itt van valami gond? Akksi? Generátor? Mindkettő?
Köszi!
Indítás előtt 14,1?
Biztos?
Naplózva
Doby
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 449
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #38129 Dátum:
2012.07.03 kedd, 22:02:51 »
Idézetet írta: tpmportal - 2012.07.03 kedd, 21:39:17
Indítás előtt 14,1?
Biztos?
Őőőő. Az indítás előttiben nem vagyok most hirtelen biztos, azt lehet összekevertem, de a többi az tuti....
Naplózva
MKIV Titanium 2014 2.0 TDCI 100kW, 5 ajtó, Red Candy
Korábban:
MKIII F2 ; 2006.06 ; 4 ajtós limuzin ; 2.0L Duratorq TDCi (131Le) ; MMT6 ; Platinum Metallic ; Aras ; Ghia
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #38130 Dátum:
2012.07.03 kedd, 23:25:13 »
Idézetet írta: Doby - 2012.07.03 kedd, 21:31:07
Sziasztok!
Pár oldallal ezelőtt valaki írta, hogy kell ellenőrizni a töltést az inditás előtt közben és után. Kipróbáltam.
Indítás előtt ilyen 14,1-en állt. Ráindítottam, sajnos 10 körülre is visszaesett, majd azonnal felment ilyen 12-12,5 közé, és onnan szépen lassan 1-2 másodpercenként 1-1 tizedet emelkedve ment fel mindösszesen 14,1-ig.
Ergó akkor gondolom itt van valami gond? Akksi? Generátor? Mindkettő?
Köszi!
Akkor még tedd meg azt,hogy terhelve is mérd meg a töltést.Ez alatt azt értem kapcsolj rá sok fogyasztót.Ekkor sem szabad változni 14.4V dieselnél a töltés
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Doby
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 449
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #38131 Dátum:
2012.07.04 szerda, 05:58:43 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2012.07.03 kedd, 23:25:13
Akkor még tedd meg azt,hogy terhelve is mérd meg a töltést.Ez alatt azt értem kapcsolj rá sok fogyasztót.Ekkor sem szabad változni 14.4V dieselnél a töltés
Csinálok ma délután még egy tesztet és jövök majd az adatokkal!
Köszi srácok!
Naplózva
MKIV Titanium 2014 2.0 TDCI 100kW, 5 ajtó, Red Candy
Korábban:
MKIII F2 ; 2006.06 ; 4 ajtós limuzin ; 2.0L Duratorq TDCi (131Le) ; MMT6 ; Platinum Metallic ; Aras ; Ghia
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #38132 Dátum:
2012.07.04 szerda, 06:15:48 »
Idézetet írta: ice850303 - 2012.07.03 kedd, 12:43:57
Koszi a valaszt remelem konnyu is lesz kicsavarni oket
a motortarto bakot celszeru leszedni?
Tisztelt Fórumtárs!
A főtengely ékszijtárcsa csavarok meglazitásához, ajánlott a légkulcs használata. Ha nincs, akkoris meglehet lazitani a csavarokat, csak a főtengelyt rögziteni kell elfordulás ellen. Egyébként ez a legegyszerübb módja, az ékszij levételének.
Tisztelettel László!
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #38133 Dátum:
2012.07.04 szerda, 06:30:04 »
Idézetet írta: Doby - 2012.07.03 kedd, 21:31:07
Sziasztok!
Pár oldallal ezelőtt valaki írta, hogy kell ellenőrizni a töltést az inditás előtt közben és után. Kipróbáltam.
Indítás előtt ilyen 14,1-en állt. Ráindítottam, sajnos 10 körülre is visszaesett, majd azonnal felment ilyen 12-12,5 közé, és onnan szépen lassan 1-2 másodpercenként 1-1 tizedet emelkedve ment fel mindösszesen 14,1-ig.
Ergó akkor gondolom itt van valami gond? Akksi? Generátor? Mindkettő?
Köszi!
Tisztelt Fórumtárs!
A dieesel gépek vezérlő moduljai nem szeretik ha az akku feszültség 10.5 Volt alá csökken. Ennek az alacsony feszültségnek a vezérlésben megjelenő tünetei, zavaróak lehetnek a normál üzemre. Pl egyenetlen alapjárat, stb...stb. Mindenképp ajánlatos, egy terheléses akku vizsgálat, és a generátor+feszültség szabályozó teljes átvizsgálása. Elöszőr az akksit kell górcső alá venni, lehet csak az haldoklik.
Tisztelettel László!
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
wofer
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3727
Minden a mágnes körül forog,csak észre kell venni!
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #38134 Dátum:
2012.07.04 szerda, 08:02:44 »
Hallott valaki olyanról ,hogy kettős tömegű lendkerék felújítás?
Egyik barátom kérdezte tőlem de én kissé értetlenül fogadtam, már csak azért is mert a gyáriról
sem lehetne állitani azt hogy tökély lenne.
Naplózva
https://audioshop.hu/
Subwoofer guru + minden ami autóhifi!
Fordok,3 Capri,1Focus,3 Mondeo,S-MAX,Grand C-MAX, egyelőre OFF Skoda Octavia
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27020
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #38135 Dátum:
2012.07.04 szerda, 08:20:11 »
Idézetet írta: wofer - 2012.07.04 szerda, 08:02:44
Hallott valaki olyanról ,hogy kettős tömegű lendkerék felújítás?
Egyik barátom kérdezte tőlem de én kissé értetlenül fogadtam, már csak azért is mert a gyáriról
sem lehetne állitani azt hogy tökély lenne.
Kicsit keresgéltem, de sehol nem írnak ilyenről, csak cseréről. Ráadásul azt is felemlegetik, hogy a tapadó felület kopása miatt is célszerű egyszerre cserélni a kuplunggal.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Akiee
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #38136 Dátum:
2012.07.04 szerda, 15:09:36 »
Hello Mondysok!
Mk3-as Diesel Kombi Mondeot tervezünk vásárolni,de eddig akárkivel beszéltünk mindenki le akar beszélni róla és mindenki szidja őket, hogy ennyire meg annyira nincsenek összerakva meg a törökök csinálták és még a lendkereket se csavarozták össze rendesen, már 800ezret költöttem motorgenerálra, ez *** rajta az ment tönkre és társai szövegekkel jön mindenki.
Valóban ennyi sok és drága hibája lenne az Mk3-nak?
Mert én ezt nem nagyon akarom elhinni.....
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27020
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #38137 Dátum:
2012.07.04 szerda, 15:15:20 »
Idézetet írta: Akiee - 2012.07.04 szerda, 15:09:36
Hello Mondysok!
Mk3-as Diesel Kombi Mondeot tervezünk vásárolni,de eddig akárkivel beszéltünk mindenki le akar beszélni róla és mindenki szidja őket, hogy ennyire meg annyira nincsenek összerakva meg a törökök csinálták és még a lendkereket se csavarozták össze rendesen, már 800ezret költöttem motorgenerálra, ez *** rajta az ment tönkre és társai szövegekkel jön mindenki.
Valóban ennyi sok és drága hibája lenne az Mk3-nak?
Mert én ezt nem nagyon akarom elhinni.....
Mennyit akarod használni? Ha nincs meg a 25-30 ezer km futás éves szinten, akkor ne vegyél dízelt.
Ha egy rommá hajtott és rosszul karbantartott szekeret sikerül kifognod, mindegy, milyen gyártmány, ugyanúgy széjjelhull hamar. Ha sikerül egy normális példányt kifognod, ezzel sem lesz több bajod, mint tetszőleges másik gyártó tetszőleges modelljével.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Nika91127
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #38138 Dátum:
2012.07.04 szerda, 15:15:57 »
Idézetet írta: Akiee - 2012.07.04 szerda, 15:09:36
Hello Mondysok!
Mk3-as Diesel Kombi Mondeot tervezünk vásárolni,de eddig akárkivel beszéltünk mindenki le akar beszélni róla és mindenki szidja őket, hogy ennyire meg annyira nincsenek összerakva meg a törökök csinálták és még a lendkereket se csavarozták össze rendesen, már 800ezret költöttem motorgenerálra, ez *** rajta az ment tönkre és társai szövegekkel jön mindenki.
Valóban ennyi sok és drága hibája lenne az Mk3-nak?
Mert én ezt nem nagyon akarom elhinni.....
Szia!
Mint 2szeres MK3 dízel tulaj írom most ezt le...Nem szarabb a Mondeo,mint a kategória többi típusa,sőt az alkatrész fényévekkel olcsóbb,mint egy fócvágenbe vagy egy toyotába. Viszont sokat hoztak be kintről,ami visszatekert példány,és ezt a sok "birka" megveszi,mondván ő belenyúlt a tutiba és a 6-7 éves kocsiban van 70ezer km...Ami valójában 5-6-7szer ennyi. És akkor csodálkoznak,hogy nemsokára porlasztócsere-kuplungcsere-ésatöbbi...Innen a rossz előítélete a Mondeonak.
Nekünk van egy 250ezret és egy 400ezret futott,mindegyiknél eredeti a turbo-porlasztó-magasnyomású kombó,és csak a 400ezresnél kellett lendkereket cserélni kb. 320ezernél.
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #38139 Dátum:
2012.07.04 szerda, 17:12:52 »
Idézetet írta: Akiee - 2012.07.04 szerda, 15:09:36
Hello Mondysok!
Mk3-as Diesel Kombi Mondeot tervezünk vásárolni,de eddig akárkivel beszéltünk mindenki le akar beszélni róla és mindenki szidja őket, hogy ennyire meg annyira nincsenek összerakva meg a törökök csinálták és még a lendkereket se csavarozták össze rendesen, már 800ezret költöttem motorgenerálra, ez *** rajta az ment tönkre és társai szövegekkel jön mindenki.
Valóban ennyi sok és drága hibája lenne az Mk3-nak?
Mert én ezt nem nagyon akarom elhinni.....
Mindenki akit megfogsz kérdezni/kivéve minket/ leakar beszélni.Engem sem érdekelt.A kötelezőt kikell ezen is meg a másikon is cserélni és kész.A fő dolog:pcsúcs-kettőstömegü lendkerék-esetlegt ha kell turbó nem olcsó!!!de a másiknál sem.Én már cseréltem rajta az enyémen pcsúcs-nagynyomásu szivattyút mert tönkre ment.Nem káromköpodtam mert tudtam ha megveszem akkor ez bekövetkezhet.Tudod nagyon sokszor csak néázek megveszik ezt a kocsit és utána jön a hú de sok az alkatrész.Jól nézd át esetleg vigyél magaddal valakit aki ért hozzá és utána itt meg kérdezel és megtanulsz mindent.Amelyik elakar romlani az elis fog mindegy milyen márka!!!!
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #38140 Dátum:
2012.07.04 szerda, 17:27:39 »
Idézetet írta: Akiee - 2012.07.04 szerda, 15:09:36
Hello Mondysok!
Mk3-as Diesel Kombi Mondeot tervezünk vásárolni,de eddig akárkivel beszéltünk mindenki le akar beszélni róla és mindenki szidja őket, hogy ennyire meg annyira nincsenek összerakva meg a törökök csinálták és még a lendkereket se csavarozták össze rendesen, már 800ezret költöttem motorgenerálra, ez *** rajta az ment tönkre és társai szövegekkel jön mindenki.
Valóban ennyi sok és drága hibája lenne az Mk3-nak?
Mert én ezt nem nagyon akarom elhinni.....
Azért azt jó tudni, hogy a gyártósor, amin a mondeo készül, a legmodernebb, ilyenen készül a c merga is.
Az autó genkben készül, nem tudom mennyi török munkás leledzik arrafelé.
Én újonnan vettem, apróságokat leszámítva semmi gond nem volt vele. A kopókat leszámítva a szíjfeszítőt cseréltük.
Így nem volt visszatekergetett óra... valós a km.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
ice850303
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #38141 Dátum:
2012.07.04 szerda, 19:44:03 »
Idézetet írta: László - 2012.07.04 szerda, 06:15:48
Tisztelt Fórumtárs!
A főtengely ékszijtárcsa csavarok meglazitásához, ajánlott a légkulcs használata. Ha nincs, akkoris meglehet lazitani a csavarokat, csak a főtengelyt rögziteni kell elfordulás ellen. Egyébként ez a legegyszerübb módja, az ékszij levételének.
Tisztelettel László!
Köszönöm, megoldjuk
Amugy maga a szíjfeszítő "rugós rész-öntvény" nem lesz cserélve csak a görgök, a szilenteket pedig a wikiben található módon a alura cseréljük. Kérdés hogy elég-e ez vagy jobban járnék ha azt is cserélnék?
Naplózva
Doby
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 449
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #38142 Dátum:
2012.07.04 szerda, 20:04:15 »
Idézetet írta: Doby - 2012.07.04 szerda, 05:58:43
Csinálok ma délután még egy tesztet és jövök majd az adatokkal!
Köszi srácok!
Sziasztok!
Csináltam egy videót.
http://youtu.be/yk2_XVrV5o8
12,1-ről startol az akksitöltés. Indításnál ahogy látszik lemegy elég jól, aztán 14 fölé tölti a generátor. Mikor ráadom a klimát fullon, meg a rádiót, akkor leesik 11,6 körüli értékre.... A lámpákat még fel sem kapcsoltam...
Utána próbáltam a kopogó hangot felvenni, de az nem sikerült jól, arról majd megpróbálok egy jobb videót csinálni...
Vélemény?
Üdv.
Doby
Naplózva
MKIV Titanium 2014 2.0 TDCI 100kW, 5 ajtó, Red Candy
Korábban:
MKIII F2 ; 2006.06 ; 4 ajtós limuzin ; 2.0L Duratorq TDCi (131Le) ; MMT6 ; Platinum Metallic ; Aras ; Ghia
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #38143 Dátum:
2012.07.04 szerda, 21:26:07 »
Idézetet írta: Doby - 2012.07.04 szerda, 20:04:15
Sziasztok!
Csináltam egy videót.
http://youtu.be/yk2_XVrV5o8
12,1-ről startol az akksitöltés. Indításnál ahogy látszik lemegy elég jól, aztán 14 fölé tölti a generátor. Mikor ráadom a klimát fullon, meg a rádiót, akkor leesik 11,6 körüli értékre.... A lámpákat még fel sem kapcsoltam...
Utána próbáltam a kopogó hangot felvenni, de az nem sikerült jól, arról majd megpróbálok egy jobb videót csinálni...
Vélemény?
Ne fáradj az újabb videókkal. Neked valójában nincs töltésed (azaz, az autónak). Ha a motor beindult, nálam akármit bekapcsolhatsz egyszerre, 14,2 alá nem esik.
Hogy mi a rossz - a fene se tudja, valószínűleg a bronzkefék, de egyszerűbb egy szakival megnézetni, az majd megmondja a tutit...
Ha van rendes feszültség, akkor rá lehet térni a kopogásra.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Doby
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 449
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #38144 Dátum:
2012.07.04 szerda, 21:36:10 »
Idézetet írta: Angel - 2012.07.04 szerda, 21:26:07
Ne fáradj az újabb videókkal. Neked valójában nincs töltésed (azaz, az autónak). Ha a motor beindult, nálam akármit bekapcsolhatsz egyszerre, 14,2 alá nem esik.
Hogy mi a rossz - a fene se tudja, valószínűleg a bronzkefék, de egyszerűbb egy szakival megnézetni, az majd megmondja a tutit...
Ha van rendes feszültség, akkor rá lehet térni a kopogásra.
Értem, köszi.
Most már csak az a kérdés, mennyire merjem így használni a kocsit amig nem tudom megnézetni?
Pénteken mennem kellene Szegedre....
Naplózva
MKIV Titanium 2014 2.0 TDCI 100kW, 5 ajtó, Red Candy
Korábban:
MKIII F2 ; 2006.06 ; 4 ajtós limuzin ; 2.0L Duratorq TDCi (131Le) ; MMT6 ; Platinum Metallic ; Aras ; Ghia
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #38145 Dátum:
2012.07.04 szerda, 21:50:14 »
Idézetet írta: Doby - 2012.07.04 szerda, 21:36:10
Értem, köszi.
Most már csak az a kérdés, mennyire merjem így használni a kocsit amig nem tudom megnézetni?
Pénteken mennem kellene Szegedre....
Hát... én biz el nem mennék így szögedre. Ha végleg bexarik, a tréler nem lesz olcsó.
Inkább csináltasd meg fürgén... szoktak egy címet bedobni, nekem most nem ugrik be.
De Szigetszentmikin is van generátoros. Ha csak a keféléssel van gond, azt hamar megcsinálják.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
wofer
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3727
Minden a mágnes körül forog,csak észre kell venni!
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #38146 Dátum:
2012.07.04 szerda, 22:00:29 »
Idézetet írta: AndyA - 2012.07.04 szerda, 08:20:11
Kicsit keresgéltem, de sehol nem írnak ilyenről, csak cseréről. Ráadásul azt is felemlegetik, hogy a tapadó felület kopása miatt is célszerű egyszerre cserélni a kuplunggal.
AndyA
Kössz.Maradt a gyárinál.
Naplózva
https://audioshop.hu/
Subwoofer guru + minden ami autóhifi!
Fordok,3 Capri,1Focus,3 Mondeo,S-MAX,Grand C-MAX, egyelőre OFF Skoda Octavia
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48504
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #38147 Dátum:
2012.07.04 szerda, 22:02:53 »
Idézetet írta: Doby - 2012.07.04 szerda, 21:36:10
Értem, köszi.
Most már csak az a kérdés, mennyire merjem így használni a kocsit amig nem tudom megnézetni?
Pénteken mennem kellene Szegedre....
"Leírom mi volt a probléma : a generátor állórésze égett le . levettem bevittem a kertész utcába (megjegyzem nagyon normálisak ) és rámértek ott mondták hogy leégett de látszódott is a tekercsen
adtak egy másikat
felújítottat 31000 pénz haza felrak és tökéletes .A fel ill a leszedésnél csak a tőcsavart kellett kiszedni hogy kiférjen meg a kormányösszekötőt ."
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Doby
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 449
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #38148 Dátum:
2012.07.04 szerda, 22:06:29 »
Idézetet írta: alf - 2012.07.04 szerda, 22:02:53
"Leírom mi volt a probléma : a generátor állórésze égett le . levettem bevittem a kertész utcába (megjegyzem nagyon normálisak ) és rámértek ott mondták hogy leégett de látszódott is a tekercsen
adtak egy másikat
felújítottat 31000 pénz haza felrak és tökéletes .A fel ill a leszedésnél csak a tőcsavart kellett kiszedni hogy kiférjen meg a kormányösszekötőt ."
Kösz. Ilyenkor lenne jó ha nem győri lennék, hanem pesti, vagy ha itt is tundék valakit aki ilyenekben tud segíteni...
Naplózva
MKIV Titanium 2014 2.0 TDCI 100kW, 5 ajtó, Red Candy
Korábban:
MKIII F2 ; 2006.06 ; 4 ajtós limuzin ; 2.0L Duratorq TDCi (131Le) ; MMT6 ; Platinum Metallic ; Aras ; Ghia
wofer
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3727
Minden a mágnes körül forog,csak észre kell venni!
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #38149 Dátum:
2012.07.04 szerda, 22:09:16 »
Idézetet írta: Doby - 2012.07.04 szerda, 20:04:15
Sziasztok!
Csináltam egy videót.
http://youtu.be/yk2_XVrV5o8
12,1-ről startol az akksitöltés. Indításnál ahogy látszik lemegy elég jól, aztán 14 fölé tölti a generátor. Mikor ráadom a klimát fullon, meg a rádiót, akkor leesik 11,6 körüli értékre.... A lámpákat még fel sem kapcsoltam...
Utána próbáltam a kopogó hangot felvenni, de az nem sikerült jól, arról majd megpróbálok egy jobb videót csinálni...
Vélemény?
Üdv.
Doby
A kopogó hangot nem tudom mi lehet,de ha ekkorát esik a fesz általában akku probléma van.
Viszont ilyenkor beinditani sem tudod az autót,vagy csak nyögvenyelősen.
Az ingázás 11.x-14.xvoltig vagy felfejebb általában fesszabályzó hiba.
Az akku 12.4alatt teljesen alultöltött igy tuti le van szulfátosodva-szinte használhatatlan.
Mivel van 14.x is a generátor elméletben tölt,...de ezt csak méréssel lehet megállapitani.
Így ne indulj sehova.többe fog kerülni a végén,ahogy már irva vagyon
Naplózva
https://audioshop.hu/
Subwoofer guru + minden ami autóhifi!
Fordok,3 Capri,1Focus,3 Mondeo,S-MAX,Grand C-MAX, egyelőre OFF Skoda Octavia
Oldalak:
1
...
756
757
758
759
760
761
762
[
763
]
764
765
766
767
768
769
770
...
1558
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ