Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 14:58:42 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 757 758 759 760 761 762 763 [764] 765 766 767 768 769 770 771 ... 1558   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 21897512 alkalommal)
0 Felhasználó és 108 vendég van a témában
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #38150 Dátum: 2012.07.04 szerda, 22:11:46 »

Kösz. Ilyenkor lenne jó ha nem győri lennék, hanem pesti, vagy ha itt is tundék valakit aki ilyenekben tud segíteni...  szomoru1
bocs,győrben nem vágom.....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Doby
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 449



E-mail
« Új hozzászólás #38151 Dátum: 2012.07.04 szerda, 22:15:31 »

bocs,győrben nem vágom.....
majd kigyúrom az utat, és ha lesz más is errefelé ilyen gondokkal akkor már én fogok tudni segíteni  eplus2
Naplózva

MKIV Titanium 2014 2.0 TDCI 100kW, 5 ajtó, Red Candy

Korábban:
MKIII F2 ; 2006.06 ; 4 ajtós limuzin ; 2.0L Duratorq TDCi (131Le) ; MMT6 ; Platinum Metallic ; Aras ; Ghia
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #38152 Dátum: 2012.07.04 szerda, 22:32:53 »

Kösz. Ilyenkor lenne jó ha nem győri lennék, hanem pesti, vagy ha itt is tundék valakit aki ilyenekben tud segíteni...  szomoru1

Mondanám, hogy vegyél bontottat, de... ha csak a kefék, nem éri meg az egészet.

Ez nem jó?

JUDT LÁSZLÓ Gépjárművillamossági műszerészmester
9027 Győr, Bólyai F. u. 5.
Telefonszám: 96/325-466
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Doby
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 449



E-mail
« Új hozzászólás #38153 Dátum: 2012.07.04 szerda, 22:41:58 »

Mondanám, hogy vegyél bontottat, de... ha csak a kefék, nem éri meg az egészet.

Ez nem jó?

JUDT LÁSZLÓ Gépjárművillamossági műszerészmester
9027 Győr, Bólyai F. u. 5.
Telefonszám: 96/325-466

Már folyamatban több csatornán a dolog  vigyor3
Ha egyik se jön be megcsörgetem Őt is!

Köszönöm mindenkinek a segítséget és tanácsokat!
 worship worship worship
Naplózva

MKIV Titanium 2014 2.0 TDCI 100kW, 5 ajtó, Red Candy

Korábban:
MKIII F2 ; 2006.06 ; 4 ajtós limuzin ; 2.0L Duratorq TDCi (131Le) ; MMT6 ; Platinum Metallic ; Aras ; Ghia
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #38154 Dátum: 2012.07.04 szerda, 22:47:50 »

Már folyamatban több csatornán a dolog  vigyor3
Ha egyik se jön be megcsörgetem Őt is!

Köszönöm mindenkinek a segítséget és tanácsokat!
 worship worship worship

Csak a netről szedtem, nem ismerem őket...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Hyperborg
Vendég
« Új hozzászólás #38155 Dátum: 2012.07.04 szerda, 23:06:51 »

szerintem arra, hogy nem olyan rozsdabánya mint pl az enyém.  hehe hehe
te általad linkelt kép előtt látható a különbség.

a te autód alja becsülendő.  eljen

fújva volt? wow1
Pontosan! Gyönyörű alja van! eljen
Naplózva
Tomi20
Vendég
« Új hozzászólás #38156 Dátum: 2012.07.05 csütörtök, 01:11:57 »

Sziasztok!

Klíma probléma:

Bekapcsolásra nem nyom semmi hideget. Pollenszűrő csere megvolt, ez annyit segített, hogy nem büdöset nyom. Lehet
kiürült? Üres állapotban nem fogja vissza a motort, mert semmi teljesítmény változást nem érzékelek ha bekapcsolom, ellenben tavaly amikor még "jó" volt, bár akkor is elég húrka hideget nyomott.

Szerintetek?



Voltam szakinál ma. A Mondeo hozta ismét a formáját, nehogy már ilyen melegben legyen egy kis konfort érzetem és használhassam a klímámat. Töltő készüléket rárakva rögtön látta, hogy van benne nyomás, tehát nem üres a rendszer, tölteni nem kell. Klimakompreszor nem indul el. Csatlakozót megnézve nem is kap áramot. Motortérben a biztosíték táblánál sincs áram, így azt mondta GO motordiagnosztika, mert valami tiltja, hogy áramot kapjon. Direktre kötve kipróbálás erejéig a mágnes behúzott, de a rendszerben nem forgatta meg a gázt, valószinű behalt a klimakompreszor.

Van valakinek ötlete vagy tényleg ez a baj? (Nekem van ötletem -> gázolaj+gyufa (ennyit nem szoptam még kocsival, sőt, hogy ennyi pénzt elvitt volna.)
Naplózva
ultio
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1242


rasti rusti

ultio.ultionis@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #38157 Dátum: 2012.07.05 csütörtök, 09:53:30 »

Pontosan! Gyönyörű alja van! eljen

Köszi, az legalább rendben van  vigyor3.
Na ez pont nem teljesen igaz, de valami nyűgje mindig van.

Bő 2 éve, kb. 20 000 km-el ezelőtt cseréltem a gyújtókábeleket, trafót és a gyertyákat. A gyertyák gyáriak voltak, a kábelszett és a trafó utángyártott. Mostanában megint elkezdte a rángatás 2000-es (1500 körül) fordulat alatt. Nem vészes, lehet úgy is menni az autóval, hogy ne rángasson, de valami biztos van megint a gyújtásnál.
Én a trafóra és a kábelekre gyanakszom, és remélem a gyertyákkal nincs gond.

A kábeleknek és a trafónak mennyit kellene bírni, illetve valahogy ki lehet deríteni, melyik a hibás?

Korábban nem egyszerre cseréltem ki a kérdéses alkatrészeket, hanem egymás után néhány hét elteltével, de akkor egyértelmű volt, hogy mindent cserélni kell, most azért csak nem ment tönkre minden.

Naplózva

rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
Doby
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 449



E-mail
« Új hozzászólás #38158 Dátum: 2012.07.05 csütörtök, 10:45:25 »

Már folyamatban több csatornán a dolog  vigyor3
Ha egyik se jön be megcsörgetem Őt is!

Köszönöm mindenkinek a segítséget és tanácsokat!
 worship worship worship

Ma muszáj volt eljönnöm kocsival dolgozni, nem volt választásom...
Indulásnál áttettem a batt-ra a kijelzőt. Ha nem kapcsoltam lámpát tartotta a 14,2-14,3-at a töltés, klimával, rádióval együtt is.
Tompított fényszóróval pedig a 13,6-13,7 volt amire beállt...
Ennyit fogyasztanának a lámpák?  Huh?

Jövő héten tudja csak szerelőm bevállalni hogy leszedi a generátort és megnézeti...
Naplózva

MKIV Titanium 2014 2.0 TDCI 100kW, 5 ajtó, Red Candy

Korábban:
MKIII F2 ; 2006.06 ; 4 ajtós limuzin ; 2.0L Duratorq TDCi (131Le) ; MMT6 ; Platinum Metallic ; Aras ; Ghia
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #38159 Dátum: 2012.07.05 csütörtök, 11:04:58 »

Köszönöm, megoldjuk  Wink Amugy maga a szíjfeszítő "rugós rész-öntvény" nem lesz cserélve csak a görgök, a szilenteket pedig a wikiben található módon a alura cseréljük. Kérdés hogy elég-e ez vagy jobban járnék ha azt is cserélnék?
Tisztelt Fórumtárs!
Ha már egyszer szét van szedve a rendszer, és cseréled a görgőket, alupogácsázod a hidraulikus rugót, akkor mindenképp megérné, a fötengely ékszijtárcsát is cserélni, és vele együtt feltenni a generátorra egy szabadon futó tárcsát. Ha mindezt megcsinálod nagyon hosszú ideig, elfelejtheted a generátor oldalt, mint zaj és hiba forrást. Hosszú távon ez a kifizetődő és a legolcsóbb legkevesebb munkát igénylő megoldás.
Tisztelettel László! wave
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #38160 Dátum: 2012.07.05 csütörtök, 11:41:50 »

Ma muszáj volt eljönnöm kocsival dolgozni, nem volt választásom...
Indulásnál áttettem a batt-ra a kijelzőt. Ha nem kapcsoltam lámpát tartotta a 14,2-14,3-at a töltés, klimával, rádióval együtt is.
Tompított fényszóróval pedig a 13,6-13,7 volt amire beállt...
Ennyit fogyasztanának a lámpák?  Huh?

Jövő héten tudja csak szerelőm bevállalni hogy leszedi a generátort és megnézeti...

és képzeld el ha tél volna és rátennéd még az első szélvédő fütést lehet elsem indulna.Én nem akarok kötekedni de addig egy villa terhelést az akksin csak tud valaki csinálni és egy hiba forrás kiszürve vagy azt kell csak venned egy újjat és más minden ok.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #38161 Dátum: 2012.07.05 csütörtök, 11:52:03 »

és képzeld el ha tél volna és rátennéd még az első szélvédő fütést lehet elsem indulna.Én nem akarok kötekedni de addig egy villa terhelést az akksin csak tud valaki csinálni és egy hiba forrás kiszürve vagy azt kell csak venned egy újjat és más minden ok.

Nem hiszem, hogy az aksival lenne gond. Ha ennyire rossz lenne, be sem indulna a motor.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
polgab
Vendég
« Új hozzászólás #38162 Dátum: 2012.07.05 csütörtök, 12:00:03 »

Ma muszáj volt eljönnöm kocsival dolgozni, nem volt választásom...
Indulásnál áttettem a batt-ra a kijelzőt. Ha nem kapcsoltam lámpát tartotta a 14,2-14,3-at a töltés, klimával, rádióval együtt is.
Tompított fényszóróval pedig a 13,6-13,7 volt amire beállt...
Ennyit fogyasztanának a lámpák?  Huh?

Jövő héten tudja csak szerelőm bevállalni hogy leszedi a generátort és megnézeti...

fények nem villódznak? akkor nagy valószinűséggel bronzkefe lesz
Naplózva
Doby
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 449



E-mail
« Új hozzászólás #38163 Dátum: 2012.07.05 csütörtök, 12:03:31 »

fények nem villódznak? akkor nagy valószinűséggel bronzkefe lesz

Kb 2x láttam olyat az utóbbi 2 hónapban hogy a töltés visszajelző egy pillanatra felvillant, menet közben, mindkétszer 3-asban kigyorsításnál, majd el is aludt...
Ezen kívül mást nem tapasztaltam, csak amiket most leírtam...

Jövő hét elején szétborítjuk a kocsit, generátor ki, akksi is letesztel, aztán majd meglátjuk mi is a hiba...
Naplózva

MKIV Titanium 2014 2.0 TDCI 100kW, 5 ajtó, Red Candy

Korábban:
MKIII F2 ; 2006.06 ; 4 ajtós limuzin ; 2.0L Duratorq TDCi (131Le) ; MMT6 ; Platinum Metallic ; Aras ; Ghia
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #38164 Dátum: 2012.07.05 csütörtök, 12:06:25 »

Kb 2x láttam olyat az utóbbi 2 hónapban hogy a töltés visszajelző egy pillanatra felvillant, menet közben, mindkétszer 3-asban kigyorsításnál, majd el is aludt...
Ezen kívül mást nem tapasztaltam, csak amiket most leírtam...

Jövő hét elején szétborítjuk a kocsit, generátor ki, akksi is letesztel, aztán majd meglátjuk mi is a hiba...

Nem olvastam vissza, de tulajdonképpen milyen hibajelenséged is volt, azon kívül hogy a tesztben leesett 11-13 köré? Volt valami konkrét baj? Mert ha nem, akkor csak simán gyengélkedik az akksid. Szerintem.
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
polgab
Vendég
« Új hozzászólás #38165 Dátum: 2012.07.05 csütörtök, 12:16:06 »

Kb 2x láttam olyat az utóbbi 2 hónapban hogy a töltés visszajelző egy pillanatra felvillant, menet közben, mindkétszer 3-asban kigyorsításnál, majd el is aludt...
Ezen kívül mást nem tapasztaltam, csak amiket most leírtam...

Jövő hét elején szétborítjuk a kocsit, generátor ki, akksi is letesztel, aztán majd meglátjuk mi is a hiba...
mármint olyan jelenségre gondolok fényvillódzás alatt, hogy sötétben látod, hogy a műszerfalvilágitás lüktet,
nálam ez volt és bronzkefe csere óta okés. Belinkelem neked a wiki leirást:
http://mondeo.hu/wiki/index.php/Villog%C3%B3_f%C3%A9nyek-avagy,hogyan_cser%C3%A9lj%C3%BCnk_bronzkef%C3%A9ket_a_gener%C3%A1torban
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #38166 Dátum: 2012.07.05 csütörtök, 12:17:12 »

Nem hiszem, hogy az aksival lenne gond. Ha ennyire rossz lenne, be sem indulna a motor.
Addig ok de ezt is megszokták nézni hiba abból nem lesz.Én megnézetném.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Doby
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 449



E-mail
« Új hozzászólás #38167 Dátum: 2012.07.05 csütörtök, 12:22:20 »

Addig ok de ezt is megszokták nézni hiba abból nem lesz.Én megnézetném.

Sokat segítettetek! Köszönöm!
Majd értesítem a nagyérdeműt az eredményről hogy mi/mik is volt/voltak a hiba/hibák  vigyor3
Naplózva

MKIV Titanium 2014 2.0 TDCI 100kW, 5 ajtó, Red Candy

Korábban:
MKIII F2 ; 2006.06 ; 4 ajtós limuzin ; 2.0L Duratorq TDCi (131Le) ; MMT6 ; Platinum Metallic ; Aras ; Ghia
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #38168 Dátum: 2012.07.05 csütörtök, 12:23:32 »

Addig ok de ezt is megszokták nézni hiba abból nem lesz.Én megnézetném.

Természetesen igazad van. Felvehet az az aksi akár 40 ampert is...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
farika84
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 442



E-mail
« Új hozzászólás #38169 Dátum: 2012.07.05 csütörtök, 12:32:57 »

Sziasztok! Véleményre illetve segítségetekre lenne szükségem. Amint már pár hete írtam, vásároltam egy Mondeot! Cheesy
És az észrevételem annyi volt hogy az autó 2050 és 2100 rpm nél kezd el (rúgni), addig eléggé lomhácska.
Mondtátok, hogy EGR szelep dugózás és szívósor pucolása segít valamennyit. Viszont észrevettem ma ahogy az autó alá néztem, hogy egy hajszálnyi olajréteg van a motor alján. Lehetséges hogy valamelyik turbó csövön hajszál repedés van? És ha igen azt hogy tudnám kideríteni? Illetve Pécs környékén tud esetleg valaki ajánlani egy megbízható szerelőt akivel át tudnám nézetni az autót! (Mondeo Fan) !! Cheesy
Válaszotokat és segítségeteket előre is köszönöm.
farika
Naplózva

2003'  Mondeo Trend MK3 2.0 TDCI Facelift 115LE
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #38170 Dátum: 2012.07.05 csütörtök, 12:39:35 »

Sziasztok! Véleményre illetve segítségetekre lenne szükségem. Amint már pár hete írtam, vásároltam egy Mondeot! Cheesy
És az észrevételem annyi volt hogy az autó 2050 és 2100 rpm nél kezd el (rúgni), addig eléggé lomhácska.
Mondtátok, hogy EGR szelep dugózás és szívósor pucolása segít valamennyit. Viszont észrevettem ma ahogy az autó alá néztem, hogy egy hajszálnyi olajréteg van a motor alján. Lehetséges hogy valamelyik turbó csövön hajszál repedés van? És ha igen azt hogy tudnám kideríteni? Illetve Pécs környékén tud esetleg valaki ajánlani egy megbízható szerelőt akivel át tudnám nézetni az autót! (Mondeo Fan) !! Cheesy
Válaszotokat és segítségeteket előre is köszönöm.
farika

Néz még körbe egy kicsit a motortérben. Lesz még ott olajréteg bőven... vigyor3 hehe

Egyébként a csöveknél tapasztalt egyértelmű olajsár, az kifújást, vagy repedést jelezhet...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
farika84
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 442



E-mail
« Új hozzászólás #38171 Dátum: 2012.07.05 csütörtök, 12:58:09 »

Néz még körbe egy kicsit a motortérben. Lesz még ott olajréteg bőven... vigyor3 hehe

Egyébként a csöveknél tapasztalt egyértelmű olajsár, az kifújást, vagy repedést jelezhet...


Köszönöm! Körül kukucskálok!
Naplózva

2003'  Mondeo Trend MK3 2.0 TDCI Facelift 115LE
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #38172 Dátum: 2012.07.05 csütörtök, 13:15:58 »

Sziasztok! Véleményre illetve segítségetekre lenne szükségem. Amint már pár hete írtam, vásároltam egy Mondeot! Cheesy
És az észrevételem annyi volt hogy az autó 2050 és 2100 rpm nél kezd el (rúgni), addig eléggé lomhácska.
Mondtátok, hogy EGR szelep dugózás és szívósor pucolása segít valamennyit. Viszont észrevettem ma ahogy az autó alá néztem, hogy egy hajszálnyi olajréteg van a motor alján. Lehetséges hogy valamelyik turbó csövön hajszál repedés van? És ha igen azt hogy tudnám kideríteni? Illetve Pécs környékén tud esetleg valaki ajánlani egy megbízható szerelőt akivel át tudnám nézetni az autót! (Mondeo Fan) !! Cheesy
Válaszotokat és segítségeteket előre is köszönöm.
farika
Bunyek környékbéli.. chiptuningban is van kapcsolata.
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #38173 Dátum: 2012.07.05 csütörtök, 14:39:19 »

Sziasztok! Véleményre illetve segítségetekre lenne szükségem. Amint már pár hete írtam, vásároltam egy Mondeot! Cheesy
És az észrevételem annyi volt hogy az autó 2050 és 2100 rpm nél kezd el (rúgni), addig eléggé lomhácska.
Mondtátok, hogy EGR szelep dugózás és szívósor pucolása segít valamennyit. Viszont észrevettem ma ahogy az autó alá néztem, hogy egy hajszálnyi olajréteg van a motor alján. Lehetséges hogy valamelyik turbó csövön hajszál repedés van? És ha igen azt hogy tudnám kideríteni? Illetve Pécs környékén tud esetleg valaki ajánlani egy megbízható szerelőt akivel át tudnám nézetni az autót! (Mondeo Fan) !! Cheesy
Válaszotokat és segítségeteket előre is köszönöm.
farika
a motor alján? az inkább főtengely szimmering probléma lesz. Vagy első vagy hátsó. Smiley
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
ice850303
Vendég
« Új hozzászólás #38174 Dátum: 2012.07.05 csütörtök, 14:45:44 »

Tisztelt Fórumtárs!
Ha már egyszer szét van szedve a rendszer, és cseréled a görgőket, alupogácsázod a hidraulikus rugót, akkor mindenképp megérné, a fötengely ékszijtárcsát is cserélni, és vele együtt feltenni a generátorra egy szabadon futó tárcsát. Ha mindezt megcsinálod nagyon hosszú ideig, elfelejtheted a generátor oldalt, mint zaj és hiba forrást. Hosszú távon ez a kifizetődő és a legolcsóbb legkevesebb munkát igénylő megoldás.
Tisztelettel László! wave

A főtengely szíjtárcsa is cserélve lesz, csak a szabadonfutósítás marad ki.
Naplózva
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #38175 Dátum: 2012.07.05 csütörtök, 16:08:08 »

A főtengely szíjtárcsa is cserélve lesz, csak a szabadonfutósítás marad ki.
Tisztelt Fórumtárs!
Ha nem cseréled le a generátor ékszijtárcsát szabadon futóra, legközelebb ismét cserélheted a főtengely tárcsát, ami a mai árakon számolva 25-35ezer Ft között mozog gyártótól függően. Ezzel szemben 20 ezer Ft-ér már eredeti gyári INA szabadonfutót kapsz. Én minden képp lecserélném, hisz a szabadonfutó tárcsa tehermentesiti és csillapítja  a rendszerben keletkező káros lengéseket, mely előbb vagy utóbb, megöli a többi alkatrészt. Ez a probléma gyárilag van aplikálva a rendszerbe, ami biztositja a szervizek későbbi állandó munkáját. Egyszer kell megcsinálni. Én is nagyon szivtam a fogam a kiadásoktól, de merem mondani megérte. Azóta ezt a problémát elfelejtettem. Semmiről nem akarlak meggyőzni, tudom a pénz manapság, nagy úr. De hidd el hosszú távon kifizetődik és ez a legolcsóbb megoldás. Elnézést az okvetetlenkedésért.
Tisztelettel László! worship 
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
soho001
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1262


CUKRÁSZ. /MPFC/


WWW E-mail
« Új hozzászólás #38176 Dátum: 2012.07.05 csütörtök, 17:23:23 »

Voltam szakinál ma. A Mondeo hozta ismét a formáját, nehogy már ilyen melegben legyen egy kis konfort érzetem és használhassam a klímámat. Töltő készüléket rárakva rögtön látta, hogy van benne nyomás, tehát nem üres a rendszer, tölteni nem kell. Klimakompreszor nem indul el. Csatlakozót megnézve nem is kap áramot. Motortérben a biztosíték táblánál sincs áram, így azt mondta GO motordiagnosztika, mert valami tiltja, hogy áramot kapjon. Direktre kötve kipróbálás erejéig a mágnes behúzott, de a rendszerben nem forgatta meg a gázt, valószinű behalt a klimakompreszor.

Van valakinek ötlete vagy tényleg ez a baj? (Nekem van ötletem -> gázolaj+gyufa (ennyit nem szoptam még kocsival, sőt, hogy ennyi pénzt elvitt volna.)


Nekem egyszer  valami előtét ellenállás tiltotta le a klímát. 3 szerelő sem jött rá.Cseréltek klímakuplungot,klíma kompresszort,gázt.Majd mindenki a másikra fogta,hogy mégsem megy.Mígnem ajánlottak egy valóban profit aki 6000ft ért megcsinálta az előtét ellenállás cserét.Azóta jó.
Naplózva

2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS,                BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK.  STB....

Ford Puma
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #38177 Dátum: 2012.07.05 csütörtök, 18:57:29 »


Nekem egyszer  valami előtét ellenállás tiltotta le a klímát. 3 szerelő sem jött rá.Cseréltek klímakuplungot,klíma kompresszort,gázt.Majd mindenki a másikra fogta,hogy mégsem megy.Mígnem ajánlottak egy valóban profit aki 6000ft ért megcsinálta az előtét ellenállás cserét.Azóta jó.

A profit hol lehet elérni?
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #38178 Dátum: 2012.07.05 csütörtök, 19:56:22 »

Tisztelt Fórumtárs!
Ha nem cseréled le a generátor ékszijtárcsát szabadon futóra, legközelebb ismét cserélheted a főtengely tárcsát, ami a mai árakon számolva 25-35ezer Ft között mozog gyártótól függően. Ezzel szemben 20 ezer Ft-ér már eredeti gyári INA szabadonfutót kapsz. Én minden képp lecserélném, hisz a szabadonfutó tárcsa tehermentesiti és csillapítja  a rendszerben keletkező káros lengéseket, mely előbb vagy utóbb, megöli a többi alkatrészt. Ez a probléma gyárilag van aplikálva a rendszerbe, ami biztositja a szervizek későbbi állandó munkáját. Egyszer kell megcsinálni. Én is nagyon szivtam a fogam a kiadásoktól, de merem mondani megérte. Azóta ezt a problémát elfelejtettem. Semmiről nem akarlak meggyőzni, tudom a pénz manapság, nagy úr. De hidd el hosszú távon kifizetődik és ez a legolcsóbb megoldás. Elnézést az okvetetlenkedésért.
Tisztelettel László! worship 
Én láttam azt az autót. Borzalmasan kerepel, de a szíj érdekes módon nem remeg. Én a feszítő cseréjének elmaradását kifogásoltam, annak a fényében, hogy a görgők egyébként cserélve lesznek.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
ice850303
Vendég
« Új hozzászólás #38179 Dátum: 2012.07.05 csütörtök, 20:12:21 »

Amúgy van szabadonfutó nem 20 ért, már ha ez jó nekem  Huh?

http://zsu.hu/webaruhaz/htmls/cikkszam?km=0&cikkkod=ZEN+5429+%2ABR&keres=zen+5429
« Utoljára szerkesztve: 2012.07.05 csütörtök, 20:16:47 írta ice850303 » Naplózva
Tomi20
Vendég
« Új hozzászólás #38180 Dátum: 2012.07.05 csütörtök, 20:54:40 »


Nekem egyszer  valami előtét ellenállás tiltotta le a klímát. 3 szerelő sem jött rá.Cseréltek klímakuplungot,klíma kompresszort,gázt.Majd mindenki a másikra fogta,hogy mégsem megy.Mígnem ajánlottak egy valóban profit aki 6000ft ért megcsinálta az előtét ellenállás cserét.Azóta jó.

Engem is érdekelene a profi. Jó lenne csak, ha ennyi lenne.
Naplózva
soho001
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1262


CUKRÁSZ. /MPFC/


WWW E-mail
« Új hozzászólás #38181 Dátum: 2012.07.05 csütörtök, 21:03:00 »

Engem is érdekelene a profi. Jó lenne csak, ha ennyi lenne.


06209334257   Remélem még ez a száma,már rég hívtam. A Keresztúri úton van.
                    Ha a klíma a hibás akkor ő kell neked.
Naplózva

2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS,                BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK.  STB....

Ford Puma
H. Balázs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1667



« Új hozzászólás #38182 Dátum: 2012.07.05 csütörtök, 21:03:34 »

Sokat segítettetek! Köszönöm!
Majd értesítem a nagyérdeműt az eredményről hogy mi/mik is volt/voltak a hiba/hibák  vigyor3
Gurulj vele a Bély kft-hez  Magyar-Tihanyi sarok (akkus) megnéz neked mindent, töltés, akkumulátor műszeresen álltálában ingyen,nekem is 2hete behalt az akksi ,csak nekem vinni kellet az aksit,hogy mi a helyzet vele ,(12-13ig ebéd idős)
Naplózva

2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le

2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
 EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci  combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #38183 Dátum: 2012.07.06 péntek, 05:49:13 »

Amúgy van szabadonfutó nem 20 ért, már ha ez jó nekem  Huh?

http://zsu.hu/webaruhaz/htmls/cikkszam?km=0&cikkkod=ZEN+5429+%2ABR&keres=zen+5429
Tisztelt Fórumtárs!
Szabadonfutó ügyben kesed meg Relhistet. Ő a te embered. Szabadon futó tekintetében az INA a Ford gyári beszállitója. 2 hónappal ezelőtt Budapasten a Kertész u 38-ban, Generátor szerviz, 20.000Ft volt az INA szabadonfutó A Zen szabadon futóról annyit. 60.000 Km mentem már vele, és eddig probléma mentes.
Tisztelettel László!
« Utoljára szerkesztve: 2012.07.06 péntek, 06:05:17 írta László » Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
bagocsi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26


E-mail
« Új hozzászólás #38184 Dátum: 2012.07.06 péntek, 07:29:14 »

Sziasztok!

Érdeklődnék, hogy az ELM327 diagot hova kell bedugni?
Naplózva

2004.01 MK3 2.0 TDCI Trend 6.seb.130Le
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #38185 Dátum: 2012.07.06 péntek, 07:57:49 »

Sziasztok!

Érdeklődnék, hogy az ELM327 diagot hova kell bedugni?
a verdában vagy az usb-t keresed a számítógépeden?  eplus2 esetleg ha bluetooth-os még lehet izgalmas az usb-t keresni. Roll Eyes
Szal a verdában a bal térded körül a műszerfal alatt lehet lelifteztetni a csatlakozót. Ez volt a kérdés? Bocs a közjátékért Grin
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
bagocsi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26


E-mail
« Új hozzászólás #38186 Dátum: 2012.07.06 péntek, 08:36:00 »

a verdában vagy az usb-t keresed a számítógépeden?  eplus2 esetleg ha bluetooth-os még lehet izgalmas az usb-t keresni. Roll Eyes
Szal a verdában a bal térded körül a műszerfal alatt lehet lelifteztetni a csatlakozót. Ez volt a kérdés? Bocs a közjátékért Grin

Természetesen a verdában:)
Ez egy külön csatlakozó, vagy több van egymás mellett.
Bontani akkor nem kell semmit?
Naplózva

2004.01 MK3 2.0 TDCI Trend 6.seb.130Le
ice850303
Vendég
« Új hozzászólás #38187 Dátum: 2012.07.06 péntek, 08:52:05 »

Tisztelt Fórumtárs!
Szabadonfutó ügyben kesed meg Relhistet. Ő a te embered. Szabadon futó tekintetében az INA a Ford gyári beszállitója. 2 hónappal ezelőtt Budapasten a Kertész u 38-ban, Generátor szerviz, 20.000Ft volt az INA szabadonfutó A Zen szabadon futóról annyit. 60.000 Km mentem már vele, és eddig probléma mentes.
Tisztelettel László!
Epp azert linkeltem hogy 11ezerert van a ZEN szabadonfuto ZSU-nal, Relhist pedig 14 korul adja mostansag ha jol olvastam, ha nem, akkor elnezeset kerem Smiley
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #38188 Dátum: 2012.07.06 péntek, 09:08:59 »

Epp azert linkeltem hogy 11ezerert van a ZEN szabadonfuto ZSU-nal, Relhist pedig 14 korul adja mostansag ha jol olvastam, ha nem, akkor elnezeset kerem Smiley
lesz ZEN árban attól sokkal jobb minőségű (INA-nak megfelelő, japán gyártmány), ha valakit érdekel.
http://mondeo.hu/index.php?topic=3745.msg677442#msg677442
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #38189 Dátum: 2012.07.06 péntek, 10:11:31 »

Természetesen a verdában:)
Ez egy külön csatlakozó, vagy több van egymás mellett.
Bontani akkor nem kell semmit?
neeem hátul van a tűzfalon, hanem egyből a műszerfal alá van szerelve és liftezik, így csak akkor kell lehúzni, ha csatlakozol hozzá. véletlenül nem vered bele a lábad, csak ha nagyon akarod  smile
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
bagocsi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26


E-mail
« Új hozzászólás #38190 Dátum: 2012.07.06 péntek, 11:16:15 »

neeem hátul van a tűzfalon, hanem egyből a műszerfal alá van szerelve és liftezik, így csak akkor kell lehúzni, ha csatlakozol hozzá. véletlenül nem vered bele a lábad, csak ha nagyon akarod  smile

Köszi a tájékoztatást,megvan a csati.
Naplózva

2004.01 MK3 2.0 TDCI Trend 6.seb.130Le
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #38191 Dátum: 2012.07.06 péntek, 11:50:02 »

Epp azert linkeltem hogy 11ezerert van a ZEN szabadonfuto ZSU-nal, Relhist pedig 14 korul adja mostansag ha jol olvastam, ha nem, akkor elnezeset kerem Smiley
Tisztelt Fórumtárs!
A 11ezer a ZEN futóért nagyon kedvező ár. Relhist most japán gyártmányt árul INA -val egyenértékűt, ZEN áron. Én semiképp nem hagynám ki a rendszerből a szabadonfutót
A döntés joga nálad van.
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
kisgyerek83
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1652



E-mail
« Új hozzászólás #38192 Dátum: 2012.07.06 péntek, 22:50:42 »

Nah, elkészült a verda végre Cheesy
Sztetek volt ezen vezérlés csere?? a volt tulaja azt mondta Ő cserélt Cheesy na persze Cheesy

http://kepfeltoltes.hu/view/120706/IMG_20120706_224027_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

http://kepfeltoltes.hu/view/120706/IMG_20120706_224003_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Az eredeti gyári vezérlése volt a kocsinak csodálom h nem csattant el nagyobb galibát okozva nekem Cheesy a láncfeszítőn nem igazán látni de azon a barnás műanyagon van, kn. 4-5mm-es perem  wow1
Naplózva

MK3, 2001.12.20. fekete Kombi , 2.0 TDDI, Ghia 
EGR-t már nyomokban sem tartalmaz Cheesy
AIR SPRING légrugó Smiley
ice850303
Vendég
« Új hozzászólás #38193 Dátum: 2012.07.06 péntek, 23:37:25 »

Nah, elkészült a verda végre Cheesy
Sztetek volt ezen vezérlés csere?? a volt tulaja azt mondta Ő cserélt Cheesy na persze Cheesy

http://kepfeltoltes.hu/view/120706/IMG_20120706_224027_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

http://kepfeltoltes.hu/view/120706/IMG_20120706_224003_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Az eredeti gyári vezérlése volt a kocsinak csodálom h nem csattant el nagyobb galibát okozva nekem Cheesy a láncfeszítőn nem igazán látni de azon a barnás műanyagon van, kn. 4-5mm-es perem  wow1

Amugy mi volt ami miatt cserelve lett a vezerles? Mennyibe kerultek az alkatreszek?
Naplózva
kisgyerek83
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1652



E-mail
« Új hozzászólás #38194 Dátum: 2012.07.06 péntek, 23:48:51 »

Amugy mi volt ami miatt cserelve lett a vezerles? Mennyibe kerultek az alkatreszek?

1,5 éve vettem, és tavaly összel elszakadt a generátor ékszíjam, ami a vezérműtengely tömítését kicsapta a féltengely mellett, és ugye a cseréhez le kell szedni a vezérlést takaró lemezt, akkor láttuk h kicsit kopottasak a lánckerekek, ezért lett cserélve, és mikor szét lett szedve akkor lett észrevéve ha  vezérműtengely egy perselybe van, amin volt egy kisebb repedés de így minden alkatrész gyárira ki lett cserélve a motorba meg sztem, kb. 400 lehet az órája 213-at mutat(183-al vettem én)
Naplózva

MK3, 2001.12.20. fekete Kombi , 2.0 TDDI, Ghia 
EGR-t már nyomokban sem tartalmaz Cheesy
AIR SPRING légrugó Smiley
Tomi20
Vendég
« Új hozzászólás #38195 Dátum: 2012.07.07 szombat, 09:06:45 »

Help! Nem jár ma valaki Siófok felé? Elrepedt a kiegyenlitő tartályom. Vennék egyet. Benzines 2000 -es.
Naplózva
McRae
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 129



E-mail
« Új hozzászólás #38196 Dátum: 2012.07.07 szombat, 10:19:09 »

Sziasztok!

A gondom az, hogy tegnap kigyulladt a motorkontroll lámpa. Nem veszek észre semmi furcsát, nem csökkent a teljesítmény stb..  EGR le volt dugózva, kb. egy hete kilyukadt az alatta lévő turbócső, akkor leszedtem, és láttam, hogy az egr dugó átégett. Kipucoltam, kicseréltem újra és nem is volt gond, de most pár napra rá kigyulladt a motorkontroll lámpa?
Mi lehet a probléma? Diagnosztikát csináltassak? Van ötletetek mit nézzek meg?
Naplózva

2004.10. Mondeo 2.2 Tdci Ghia 155 Le  Phanter Black
2010.12. Mondeo 2.0 Tdci Trend 140 Le
2015.12. Mondeo 2.0 MK5
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #38197 Dátum: 2012.07.07 szombat, 11:11:27 »

Sziasztok!

A gondom az, hogy tegnap kigyulladt a motorkontroll lámpa. Nem veszek észre semmi furcsát, nem csökkent a teljesítmény stb..  EGR le volt dugózva, kb. egy hete kilyukadt az alatta lévő turbócső, akkor leszedtem, és láttam, hogy az egr dugó átégett. Kipucoltam, kicseréltem újra és nem is volt gond, de most pár napra rá kigyulladt a motorkontroll lámpa?
Mi lehet a probléma? Diagnosztikát csináltassak? Van ötletetek mit nézzek meg?
P0401 hibakód jött be a dugózott EGR miatt, töröld.
Naplózva
McRae
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 129



E-mail
« Új hozzászólás #38198 Dátum: 2012.07.07 szombat, 11:24:51 »

P0401 hibakód jött be a dugózott EGR miatt, töröld.

Ennyi lenne? Remélem! Diagnosztikai eszközzel tudom csak töröltetni? Amikor először dugóztam le, ami most átégett, nem volt ilyen...
Amíg nem jutok diaghoz, nem csinál bajt, mehetek így vele?
Naplózva

2004.10. Mondeo 2.2 Tdci Ghia 155 Le  Phanter Black
2010.12. Mondeo 2.0 Tdci Trend 140 Le
2015.12. Mondeo 2.0 MK5
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #38199 Dátum: 2012.07.07 szombat, 11:35:30 »

Ennyi lenne? Remélem! Diagnosztikai eszközzel tudom csak töröltetni? Amikor először dugóztam le, ami most átégett, nem volt ilyen...
Amíg nem jutok diaghoz, nem csinál bajt, mehetek így vele?
Egy elm327 vagy valami hasonló egyszerűvel is lehet 10-15eft kb egy egyszerű codescanner. Szervizben meg 5eft alatt nem állnak veled szóba ezért. Hamar megtérül.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 757 758 759 760 761 762 763 [764] 765 766 767 768 769 770 771 ... 1558   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.164 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.