Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 07:51:44 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 777 778 779 780 781 782 783 [784] 785 786 787 788 789 790 791 ... 1558   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 21879585 alkalommal)
0 Felhasználó és 266 vendég van a témában
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #39150 Dátum: 2012.08.17 péntek, 07:21:03 »

Sziasztok,

Előre is bocs a hülye kérdésért, de még új vagyok a Mondeók terén, mert most szándékozok vásárolni.
Szeretnék egy Ghia felszereltségű kombit, és némelyik Ghia felszereltségű autóban a közép konzolon nincs ESP kikapcsoló gomb, akkor nincs is abban az autóban? Mert az oldalról letöltött MK3-as katalógusban azt írják, hogy ez széria felszereltség.

Előre is köszi.
Ha nincs ott a kapcsoló, akkor nincs benne ESP. A keresőbe üsd be, és akkor csak olyanok jönnek elő amibe van.
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
safranyb
Vendég
« Új hozzászólás #39151 Dátum: 2012.08.17 péntek, 07:27:45 »

Ha nincs ott a kapcsoló, akkor nincs benne ESP. A keresőbe üsd be, és akkor csak olyanok jönnek elő amibe van.


Köszi!

Pont ez a bajom, hogy a hirdetésben szerepel, de a valósában nincs ott a gomb....
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #39152 Dátum: 2012.08.17 péntek, 07:39:21 »


Köszi!

Pont ez a bajom, hogy a hirdetésben szerepel, de a valósában nincs ott a gomb....
Így van ez ebbe a "becsületes" országba.  Oda kell figyelni mindenre, mert másképp szívás van. Amúgy utólag az ilyenből nagy balhét lehet csinálni 1 kinyomtatott hirdetéssel!
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
norbi1212
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 21



E-mail
« Új hozzászólás #39153 Dátum: 2012.08.17 péntek, 10:15:29 »

Üdvözlök Mindenkit!

Új vagyok az oldalon, és rögtön lenne is egy fontos kérdésem. Körülbelül 3 hete vettem egy 2006-os, 2.2 TDCi Mondeot. Az autónak olyan hiba jelensége van, hogy hidegen normális gázadásra rángat olyan 3000-es fordulatszámig, de viszont nagyobb gázadásnál nem jelentkezik a probléma, valamint ha teljesen  üzemmeleg lesz, akkor is megszűnik a rángatás. A ford szervizbe bevittem, semmilyen hibakódot nem hoz a gép, valamint az kocsi műszerfalán sem villan fel egyik jelzőlámpa sem. Van egy nagyon jó szerelőm, ő gyanakodott egy hibára, le is falazta az EGR szelepet, ezzel megszűnt a rángatás, nagyon szépen ment az autó. Meg is rendeltem az új EGR-t, ford szalonban, barátomtól (tehát biztos, hogy jó), tegnap beletették és ugyan úgy jelentkezik a rángatás. Most már mindenki csak a fejét csóválja, hogy mi lehet. Nagyon megköszönném, ha tudna valaki erre mondani valami tippet még, hogy mi lehet, vagy esetleg ha valaki találkozott már hasonló jelenséggel. Ja és a legszebb, hogy 93e kilométer van az autóba, tényleg annyi, utána néztünk a Forban, azért is vettem meg, még a nyári gumik a gyáriak rajta nullára futva, de 2006-osak, tehát a kilométer az tuti. 2004 óta III-as mondeot használ a csdalád, azóta már ez a 7-dik, volt 1.8-as, 2.0-as benzines, 3 darab 2.0 TDCi, meg egy rövid ideig egy 2.5 v6, de még egyikkel sem szívtam így, pedig a dízelekben bőven 200e fölött volt kilométer mikor eladtam őket. Előre is köszönöm a segítséget.
Naplózva

Ford Mondeo 2.5 V6 Ghia, 6 sebesség, 2005
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #39154 Dátum: 2012.08.17 péntek, 10:20:35 »

Üdvözlök Mindenkit!

Új vagyok az oldalon, és rögtön lenne is egy fontos kérdésem. Körülbelül 3 hete vettem egy 2006-os, 2.2 TDCi Mondeot. Az autónak olyan hiba jelensége van, hogy hidegen normális gázadásra rángat olyan 3000-es fordulatszámig, de viszont nagyobb gázadásnál nem jelentkezik a probléma, valamint ha teljesen  üzemmeleg lesz, akkor is megszűnik a rángatás. A ford szervizbe bevittem, semmilyen hibakódot nem hoz a gép, valamint az kocsi műszerfalán sem villan fel egyik jelzőlámpa sem. Van egy nagyon jó szerelőm, ő gyanakodott egy hibára, le is falazta az EGR szelepet, ezzel megszűnt a rángatás, nagyon szépen ment az autó. Meg is rendeltem az új EGR-t, ford szalonban, barátomtól (tehát biztos, hogy jó), tegnap beletették és ugyan úgy jelentkezik a rángatás. Most már mindenki csak a fejét csóválja, hogy mi lehet. Nagyon megköszönném, ha tudna valaki erre mondani valami tippet még, hogy mi lehet, vagy esetleg ha valaki találkozott már hasonló jelenséggel. Ja és a legszebb, hogy 93e kilométer van az autóba, tényleg annyi, utána néztünk a Forban, azért is vettem meg, még a nyári gumik a gyáriak rajta nullára futva, de 2006-osak, tehát a kilométer az tuti. 2004 óta III-as mondeot használ a csdalád, azóta már ez a 7-dik, volt 1.8-as, 2.0-as benzines, 3 darab 2.0 TDCi, meg egy rövid ideig egy 2.5 v6, de még egyikkel sem szívtam így, pedig a dízelekben bőven 200e fölött volt kilométer mikor eladtam őket. Előre is köszönöm a segítséget.
szia!
És kell neked az az egr szelep?Ha le volt dugózva volt hibakód?
Azért kérdem,mert ha nem,akkor lekell dugózni,és ennyi.A hiba örökre megoldva.Ha meg dobál sárga lámpát,azt is csak kikell ütni időnként.Problémát nem okoz.A dugózással érdemes az egr-t és a szívósort kitakarítani.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
norbi1212
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 21



E-mail
« Új hozzászólás #39155 Dátum: 2012.08.17 péntek, 10:31:54 »

szia!
És kell neked az az egr szelep?Ha le volt dugózva volt hibakód?
Azért kérdem,mert ha nem,akkor lekell dugózni,és ennyi.A hiba örökre megoldva.Ha meg dobál sárga lámpát,azt is csak kikell ütni időnként.Problémát nem okoz.A dugózással érdemes az egr-t és a szívósort kitakarítani.

A ledugózással megszűnik a probléma, de a műszerfalon dobja folyamatosan a hibalámpát, szerintem azért mert elektronikus az egr. Meg ami nem tetszik, akkor jóval keményebben és hangosabban jár a motor, de ha nem találjuk meg a hibát, akkor marad a dugózás.
Naplózva

Ford Mondeo 2.5 V6 Ghia, 6 sebesség, 2005
H. Balázs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1667



« Új hozzászólás #39156 Dátum: 2012.08.17 péntek, 10:38:15 »

A ledugózással megszűnik a probléma, de a műszerfalon dobja folyamatosan a hibalámpát, szerintem azért mert elektronikus az egr. Meg ami nem tetszik, akkor jóval keményebben és hangosabban jár a motor, de ha nem találjuk meg a hibát, akkor marad a dugózás.
Szia
nekem is elektromos az egr szelepem le van dugozva ,van mil lámpa szokás kérdése,néha kiütöd és kész,bár nekem kb 5km és visszajön,már nem zavar,kb havi egyszer ki üttetem+ránézünk nincs valami más hibatáróba.
Naplózva

2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le

2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
 EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci  combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #39157 Dátum: 2012.08.17 péntek, 10:48:43 »

Szia
nekem is elektromos az egr szelepem le van dugozva ,van mil lámpa szokás kérdése,néha kiütöd és kész,bár nekem kb 5km és visszajön,már nem zavar,kb havi egyszer ki üttetem+ránézünk nincs valami más hibatáróba.

Csatlakozom, én is most dugóztam le, és jön a lámpa, aztán néha kiolvasom, hogy van-e más kínja. Ha nagyon nagy a baj úgyis vészüzemre vált  vigyor3
A kicsit hangosabb és durvább járás nekem megszűnt párszáz km után, szerintem kell egy kis idő a PCM-nek, amíg hozzászokik, hogy nem szemet szív be a hengerbe.
Naplózva
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #39158 Dátum: 2012.08.17 péntek, 10:51:50 »

Szia
nekem is elektromos az egr szelepem le van dugozva ,van mil lámpa szokás kérdése,néha kiütöd és kész,bár nekem kb 5km és visszajön,már nem zavar,kb havi egyszer ki üttetem+ránézünk nincs valami más hibatáróba.
mondjuk 2.2-es a "norbi" szekere. ott van némi szopika asszem az EGR-el. ha jól csal az emlékezetem.
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #39159 Dátum: 2012.08.17 péntek, 10:53:11 »

mondjuk 2.2-es a "norbi" szekere. ott van némi szopika asszem az EGR-el. ha jól csal az emlékezetem.

Vészüzemre vált?
Naplózva
H. Balázs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1667



« Új hozzászólás #39160 Dátum: 2012.08.17 péntek, 10:55:08 »

Vészüzemre vált?
Szerintem nem.teljesítmény csökkenésről nem irt.
Naplózva

2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le

2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
 EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci  combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
norbi1212
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 21



E-mail
« Új hozzászólás #39161 Dátum: 2012.08.17 péntek, 11:04:31 »

Szerintem nem.teljesítmény csökkenésről nem irt.

Nem vált vészüzemre, nagy gázadásra nem rángat, és megy mint a vonat. Ja és reggel teljesen hidegen nagyon csúnyán jár a motor, rángatózi, csattog, füstöl. Üzemmelegen minden probléma megszűnik, nagyon szépen jár és gyorsul, nem rángat. Dugózott egr-rel pedig eltűnik a rángatás, csak hangosan jár a motor és nem lehet kiütni a hibalámpát, mert vissza jön pár percen belül.
Naplózva

Ford Mondeo 2.5 V6 Ghia, 6 sebesség, 2005
norbi1212
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 21



E-mail
« Új hozzászólás #39162 Dátum: 2012.08.17 péntek, 11:10:47 »

A Fordban azt mondták, hogy szerintük nem maradt más, valamelyik porlasztó rossz, az is lehetséges ?
Naplózva

Ford Mondeo 2.5 V6 Ghia, 6 sebesség, 2005
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #39163 Dátum: 2012.08.17 péntek, 11:11:20 »

Nem vált vészüzemre, nagy gázadásra nem rángat, és megy mint a vonat. Ja és reggel teljesen hidegen nagyon csúnyán jár a motor, rángatózi, csattog, füstöl. Üzemmelegen minden probléma megszűnik, nagyon szépen jár és gyorsul, nem rángat. Dugózott egr-rel pedig eltűnik a rángatás, csak hangosan jár a motor és nem lehet kiütni a hibalámpát, mert vissza jön pár percen belül.
http://www.talkford.com/topic/156357-22-tdci-has-died-egr/
Vészüzemre vált?
Ha megdöglik az egér benne, akkor van szopika vele, mint ahogy olvasható a hivatkozásban, amit linkeltem.
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #39164 Dátum: 2012.08.17 péntek, 11:14:41 »

A Fordban azt mondták, hogy szerintük nem maradt más, valamelyik porlasztó rossz, az is lehetséges ?
nem szop@sd meg magad velük..
hibakódok mik is?
(szerintem itteni fórumos bontósoktól kell majd venni használt egeret olcsón, ha van nekik)
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
norbi1212
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 21



E-mail
« Új hozzászólás #39165 Dátum: 2012.08.17 péntek, 11:17:51 »

nem ***@sd meg magad velük..
hibakódok mik is?
(szerintem itteni fórumos bontósoktól kell majd venni használt egeret olcsón, ha van nekik)

Semmilyen hibakódot nem dob a gép.
Naplózva

Ford Mondeo 2.5 V6 Ghia, 6 sebesség, 2005
norbi1212
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 21



E-mail
« Új hozzászólás #39166 Dátum: 2012.08.17 péntek, 11:19:54 »

Az egr meg zsír új, tegnap jött meg és lett beletéve.
Naplózva

Ford Mondeo 2.5 V6 Ghia, 6 sebesség, 2005
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #39167 Dátum: 2012.08.17 péntek, 11:21:48 »

Semmilyen hibakódot nem dob a gép.
Felvilágosítanálak, hogy a MIL lámpa magától nem kezd el világítani, hacsak nincs hibakód.
Nagyon úgy fest a helyzet, hogy ahol próbálják javítani a gépedet, nem értenek hozzá és/vagy le akarnak húzni (már csak azért is, mert porlasztót akarnak cserélni)
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #39168 Dátum: 2012.08.17 péntek, 11:23:50 »

Az egr meg zsír új, tegnap jött meg és lett beletéve.
ja, hogy már új EGR van benne? Akkor más a leányzó fekvése... szomoru1
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #39169 Dátum: 2012.08.17 péntek, 11:25:48 »

http://www.talkford.com/topic/156357-22-tdci-has-died-egr/Ha megdöglik az egér benne, akkor van szopika vele, mint ahogy olvasható a hivatkozásban, amit linkeltem.

De ha nincs, amitől beragadjon (ledugózva), akkor az elektronika sem hal be, és akkor nincs vele szívás sem.

Nem vált vészüzemre, nagy gázadásra nem rángat, és megy mint a vonat. Ja és reggel teljesen hidegen nagyon csúnyán jár a motor, rángatózi, csattog, füstöl. Üzemmelegen minden probléma megszűnik, nagyon szépen jár és gyorsul, nem rángat. Dugózott egr-rel pedig eltűnik a rángatás, csak hangosan jár a motor és nem lehet kiütni a hibalámpát, mert vissza jön pár percen belül.

A reggeli rángatózás, füstölés lehet porlasztó, előtte ü.a szűrő cserével érdemes megpróbálkozni. Ha új EGR-rel is rángat, akkor szerintem hagyd a fenébe az EGR-t, és hagyjátok
ledugózva, aztán vegyél ELM327-et vagy hasonlót, és mondjuk hétvégenként, vagy kettőnként olvasd ki, hogy van-e más hiba is.

Felvilágosítanálak, hogy a MIL lámpa magától nem kezd el világítani, hacsak nincs hibakód.
Nagyon úgy fest a helyzet, hogy ahol próbálják javítani a gépedet, nem értenek hozzá és/vagy le akarnak húzni (már csak azért is, mert porlasztót akarnak cserélni)

Gondolom a lezárt EGR hibakódja jön, P0401
Naplózva
norbi1212
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 21



E-mail
« Új hozzászólás #39170 Dátum: 2012.08.17 péntek, 11:29:56 »

Felvilágosítanálak, hogy a MIL lámpa magától nem kezd el világítani, hacsak nincs hibakód.
Nagyon úgy fest a helyzet, hogy ahol próbálják javítani a gépedet, nem értenek hozzá és/vagy le akarnak húzni (már csak azért is, mert porlasztót akarnak cserélni)

A hiba lámpa csak dugózott egr nél világit, alap esetben nincs hibalámpa, se hibakód
Naplózva

Ford Mondeo 2.5 V6 Ghia, 6 sebesség, 2005
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #39171 Dátum: 2012.08.17 péntek, 11:32:03 »

De ha nincs, amitől beragadjon (ledugózva), akkor az elektronika sem hal be, és akkor nincs vele szívás sem.

A reggeli rángatózás, füstölés lehet porlasztó, előtte ü.a szűrő cserével érdemes megpróbálkozni. Ha új EGR-rel is rángat, akkor szerintem hagyd a fenébe az EGR-t, és hagyjátok
ledugózva, aztán vegyél ELM327-et vagy hasonlót, és mondjuk hétvégenként, vagy kettőnként olvasd ki, hogy van-e más hiba is.

Gondolom a lezárt EGR hibakódja jön, P0401
már kezd összeállni a kép bennem, szal új EGR van benne, tehát a 2.2-es egr betegség kizárva (hacsak nem kaki már újonnan is).
Az egr meg zsír új, tegnap jött meg és lett beletéve.
Nos miket szoktak hideg rángatózásra javasolni a fórumtársak? .. MAF takarítás volt már?
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
norbi1212
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 21



E-mail
« Új hozzászólás #39172 Dátum: 2012.08.17 péntek, 11:36:27 »

Az autót ahogy megvettem, megcsináltuk a szervizét, olajcsere, olajszűrő, levegőszűrő, gázolajszűrő új. A porlasztó csere meg úgy lenne, hogy az egyik barátomnak is van 2.2-es, és abból áttennénk a porlasztókat, és megnéznénk hogy úgy van-e rángatás, nem akarnak lehúzni a Fordban, már nagyon rég ismerem őket, minden autóm oda hordom, eddig még mindent megoldottak a legolcsóbban nekem, de most ők is tanácstalanok, csak próbálgatni tudnak ők is.
Naplózva

Ford Mondeo 2.5 V6 Ghia, 6 sebesség, 2005
norbi1212
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 21



E-mail
« Új hozzászólás #39173 Dátum: 2012.08.17 péntek, 11:37:46 »

már kezd összeállni a kép bennem, szal új EGR van benne, tehát a 2.2-es egr betegség kizárva (hacsak nem kaki már újonnan is).Nos miket szoktak hideg rángatózásra javasolni a fórumtársak? .. MAF takarítás volt már?

Tegnap megvolt a MAF takarítás is, azzal sem oldódott meg a probléma  falbav
Naplózva

Ford Mondeo 2.5 V6 Ghia, 6 sebesség, 2005
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #39174 Dátum: 2012.08.17 péntek, 11:39:03 »

Tegnap megvolt a MAF takarítás is, azzal sem oldódott meg a probléma  falbav

GO-szűrő csere?

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #39175 Dátum: 2012.08.17 péntek, 11:40:56 »

Tegnap megvolt a MAF takarítás is, azzal sem oldódott meg a probléma  falbav

Akkor tényleg marad a porlasztók ellenőrzése. Bár ennyi km alatt mitől halnának be?

GO-szűrő csere?

AndyA

Előzőben írta, hogy minden szűrő csere megvolt, csak nem, hogy mikor.
Naplózva
norbi1212
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 21



E-mail
« Új hozzászólás #39176 Dátum: 2012.08.17 péntek, 11:45:34 »

Akkor tényleg marad a porlasztók ellenőrzése. Bár ennyi km alatt mitől halnának be?

Előzőben írta, hogy minden szűrő csere megvolt, csak nem, hogy mikor.

Múlthéten lett leszervizelve az autó, minden szűrő, olaj cserélve
« Utoljára szerkesztve: 2012.08.17 péntek, 11:48:41 írta norbi1212 » Naplózva

Ford Mondeo 2.5 V6 Ghia, 6 sebesség, 2005
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #39177 Dátum: 2012.08.17 péntek, 11:55:59 »

Akkor tényleg marad a porlasztók ellenőrzése. Bár ennyi km alatt mitől halnának be?
Hát a szokásos  Wink  Ha hidegen kopogós/csattogós+ 1 fordulaton erősebben csinálja, és melegen nem, akkor simán lehet az.
A mil lámpát miért nem veszitek ki? Ha nagy a baja ott a izzító.
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #39178 Dátum: 2012.08.17 péntek, 11:58:12 »

A porlasztó csere meg úgy lenne, hogy az egyik barátomnak is van 2.2-es, és abból áttennénk a porlasztókat, és megnéznénk hogy úgy van-e rángatás
Ha ezt kipróbálod, legalább kizárhatod a pcs mizériát. Azért, hogy hidegen kicsit megjárassátok, felesleges a kalibrációs kódokat felprogizni, csak a porlasztókat jegyezzétek meg, milyen sorrendbe vettétek ki a másikból, hogy ugyanúgy kerüljön vissza bele.
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
norbi1212
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 21



E-mail
« Új hozzászólás #39179 Dátum: 2012.08.17 péntek, 12:23:01 »

Köszönöm szépen a gyors választ Mindenkinek. Próbálkozunk, ha van fejlemény, akkor megírom.
Naplózva

Ford Mondeo 2.5 V6 Ghia, 6 sebesség, 2005
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #39180 Dátum: 2012.08.17 péntek, 13:40:44 »

Köszönöm szépen a gyors választ Mindenkinek. Próbálkozunk, ha van fejlemény, akkor megírom.
nem teljesen értem a sztorit. Dugózott EGR mellett a hideg egyenetlen alapjárat, füstölés és rángatás is megszűnik? Mert akkot egyértelmű, hogy az EGR miatt van a hiba, és ha új szelep mellett is csinálja, akkor ott az EGR vezérléssel lesz gond. Ha úgy is van jó 2,2-es tdci (remélem elektromos egr-es) érdemes először összenézni az EGR vezérlési paramétereket egy diagnosztika során, mert abból egyértelműen látszik, hogy az ECU nyitja-e a szelepet vagy sem.
Ha a hideg egyenetlen alapjárat, füstölés és rángatás EGR dugótól függetlenül megvan, az bizony porlasztó gond lehet.

Érdemes még a turbót is ellenőrizni, mert az elkokszolódott geometria szabályozás csodás hibákra képes.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #39181 Dátum: 2012.08.17 péntek, 13:52:25 »

nem teljesen értem a sztorit. Dugózott EGR mellett a hideg egyenetlen alapjárat, füstölés és rángatás is megszűnik? Mert akkot egyértelmű, hogy az EGR miatt van a hiba, és ha új szelep mellett is csinálja, akkor ott az EGR vezérléssel lesz gond. Ha úgy is van jó 2,2-es tdci (remélem elektromos egr-es) érdemes először összenézni az EGR vezérlési paramétereket egy diagnosztika során, mert abból egyértelműen látszik, hogy az ECU nyitja-e a szelepet vagy sem.
Ha a hideg egyenetlen alapjárat, füstölés és rángatás EGR dugótól függetlenül megvan, az bizony porlasztó gond lehet.

Érdemes még a turbót is ellenőrizni, mert az elkokszolódott geometria szabályozás csodás hibákra képes.
elégtelen áramlás miatt dobná a hibakódot vakolatlanul is. Nem?! Azt írta, vakolva dobta neki..
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
norbi1212
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 21



E-mail
« Új hozzászólás #39182 Dátum: 2012.08.17 péntek, 14:21:00 »

nem teljesen értem a sztorit. Dugózott EGR mellett a hideg egyenetlen alapjárat, füstölés és rángatás is megszűnik? Mert akkot egyértelmű, hogy az EGR miatt van a hiba, és ha új szelep mellett is csinálja, akkor ott az EGR vezérléssel lesz gond. Ha úgy is van jó 2,2-es tdci (remélem elektromos egr-es) érdemes először összenézni az EGR vezérlési paramétereket egy diagnosztika során, mert abból egyértelműen látszik, hogy az ECU nyitja-e a szelepet vagy sem.
Ha a hideg egyenetlen alapjárat, füstölés és rángatás EGR dugótól függetlenül megvan, az bizony porlasztó gond lehet.

Érdemes még a turbót is ellenőrizni, mert az elkokszolódott geometria szabályozás csodás hibákra képes.

Vakolt egr-nél megszűnik minden hiba jelenség, nem rángat hidegen, szép az alapjárat, nem füstöl.
Naplózva

Ford Mondeo 2.5 V6 Ghia, 6 sebesség, 2005
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #39183 Dátum: 2012.08.17 péntek, 14:24:12 »

Vakolt egr-nél megszűnik minden hiba jelenség, nem rángat hidegen, szép az alapjárat, nem füstöl.

Akkor amit Reilhist írt, EGR vezérléssel lehet valami gubanc. Fordnál gyári eszközzel az ilyesmit tudniuk kéne nézni, hogy a PCM éppen mit vezérel neki.
Naplózva
malay
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 180


E-mail
« Új hozzászólás #39184 Dátum: 2012.08.17 péntek, 14:42:04 »

Akkor valószínűleg ventilátor felé lesz a probléma, vagy annak a vezérlésével valahogy.

A ventillátor továbbra sem megy, ha a klíma bekapcsol. Kipróbáltam a ventit, hogy direktbe kötöttem rá 12V-ot és szépen ment, igaz a szénkeféknél kis szikrázás van. A direktbe kötött venti mellett gyönyörűen hűtött a klíma.
A venti előtt van valami szabályzás (előtét?), kis ém doboz benne fetek, induktrivitás, meg eyg elkó. Rámértem a bemenőre, ahol három érintkezési pont van. A két nagy érintkező hozza a tápfeszt. Az egyik oldal és a kis érintkező között 2.4V van ha nem kell menjen a venti, 0.22V ha teljes fordulaton megy és 1.18V ha féljáraton... Szóval bemenő jelen van, még kimenő nincsen. Valaki tudja, hogy mi ennek a doboznak a szakszerű megnevezése és hol kaphatnék. (Szerintem itt van a kutya elásva.) Ha valakinek van jó ötlete, akkor várom.
Bocs hogy nem elektromos topikba írtam, de it kezdtem el a hiba elején.
Naplózva

2018. Galaxy MkIV. TDCI 2.0, 2014. Mondeo MKV TDCi2.0, Ex 2005. MKIII TDCi 2.0 130Le, EGR OFF, Generátor szabadonfutó
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #39185 Dátum: 2012.08.17 péntek, 14:44:44 »

Akkor valószínűleg ventilátor felé lesz a probléma, vagy annak a vezérlésével valahogy.

A ventillátor továbbra sem megy, ha a klíma bekapcsol. Kipróbáltam a ventit, hogy direktbe kötöttem rá 12V-ot és szépen ment, igaz a szénkeféknél kis szikrázás van. A direktbe kötött venti mellett gyönyörűen hűtött a klíma.
A venti előtt van valami szabályzás (előtét?), kis ém doboz benne fetek, induktrivitás, meg eyg elkó. Rámértem a bemenőre, ahol három érintkezési pont van. A két nagy érintkező hozza a tápfeszt. Az egyik oldal és a kis érintkező között 2.4V van ha nem kell menjen a venti, 0.22V ha teljes fordulaton megy és 1.18V ha féljáraton... Szóval bemenő jelen van, még kimenő nincsen. Valaki tudja, hogy mi ennek a doboznak a szakszerű megnevezése és hol kaphatnék. (Szerintem itt van a kutya elásva.) Ha valakinek van jó ötlete, akkor várom.
Bocs hogy nem elektromos topikba írtam, de it kezdtem el a hiba elején.

Ez a venti előtét "ellenállása". Tipusazonos bontottat tudsz venni ventillátor egységgel együtt.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #39186 Dátum: 2012.08.17 péntek, 14:51:47 »

Vakolt egr-nél megszűnik minden hiba jelenség, nem rángat hidegen, szép az alapjárat, nem füstöl.
ebben az esetben a gyanú az lehet, hogy az ecu valamilyen hibás bemenő paraméter alapján akkor is nyitja az EGR szelepet, amikor nem kellene. Ennek eredményeként alapjáraton is kap kipufogógázt a motor, ami a kiszorítási hatás miatt oxigénszegénnyé teszi a keveréket. (1500 1/min alatt nincs igazi levegőtöltés a turbó felől)
Az EGR vezérlés állapotát már F-super illesztővel is lehet nézni, EGRp és EGRd értékek.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Conor
Vendég
« Új hozzászólás #39187 Dátum: 2012.08.17 péntek, 18:53:05 »

Sziasztok!

Ma találkoztam egy 2002-es TDDi kombival, 260 ezer km volt benne (osztrák behozott), meleg motornál kezdett olyat produkálni, hogy nagyobb gázra megtorpant, izzításjelző felvillant, majd le is állította a motort (fordulatszámmérő mutatója meg maradt ott, ahol leállt). Megnéztük a hibakódokat, befecskendező szivattyúra, meg egr-hez kapcsolódóan volt 12 hibakód. Visszavette az eladó (hozzá már vontattuk, mert beindulni sem akart), most megnézeti, ha megcsináltatja újra elhoznánk tőle. Van esetleg ötletetek, hogy mi lehet ez és milyen költség lehet a javítása?
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #39188 Dátum: 2012.08.17 péntek, 19:36:54 »

Sziasztok!

Ma találkoztam egy 2002-es TDDi kombival, 260 ezer km volt benne (osztrák behozott), meleg motornál kezdett olyat produkálni, hogy nagyobb gázra megtorpant, izzításjelző felvillant, majd le is állította a motort (fordulatszámmérő mutatója meg maradt ott, ahol leállt). Megnéztük a hibakódokat, befecskendező szivattyúra, meg egr-hez kapcsolódóan volt 12 hibakód. Visszavette az eladó (hozzá már vontattuk, mert beindulni sem akart), most megnézeti, ha megcsináltatja újra elhoznánk tőle. Van esetleg ötletetek, hogy mi lehet ez és milyen költség lehet a javítása?

Inkább a tddci topicban kérdezz... jó lenne tudni a hibakódokat. Ami a legvalószínűbb, a jó öreg AC ment tönkre. Kb 30e... az egr lehet egy régebbi ügy, nem hiszem, hogy ehhez kapcsolódik. Az fura, hogy a mutató ottmaradt... ilyet nem szokott.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Conor
Vendég
« Új hozzászólás #39189 Dátum: 2012.08.17 péntek, 19:39:42 »

Inkább a tddci topicban kérdezz... jó lenne tudni a hibakódokat. Ami a legvalószínűbb, a jó öreg AC ment tönkre. Kb 30e... az egr lehet egy régebbi ügy, nem hiszem, hogy ehhez kapcsolódik. Az fura, hogy a mutató ottmaradt... ilyet nem szokott.
http://www.youtube.com/watch?v=aDQHjyLW5rA&feature=related
Ugyanezt művelte csak épp menet közben, majd ott tartott, hogy nem is lehetett menni vele, mert egyből leállt. Majd felírom pontosan milyen hibakódok voltak.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #39190 Dátum: 2012.08.17 péntek, 20:40:19 »

http://www.youtube.com/watch?v=aDQHjyLW5rA&feature=related
Ugyanezt művelte csak épp menet közben, majd ott tartott, hogy nem is lehetett menni vele, mert egyből leállt. Majd felírom pontosan milyen hibakódok voltak.

Üzemanyag-szűrőt ír a linked.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #39191 Dátum: 2012.08.17 péntek, 21:11:16 »

Inkább a tddci topicban kérdezz...
Ez tetszik "tddci"  eplus2  levédeted?  vigyor3
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #39192 Dátum: 2012.08.17 péntek, 21:26:09 »

Sziasztok!

Ma találkoztam egy 2002-es TDDi kombival, 260 ezer km volt benne (osztrák behozott), meleg motornál kezdett olyat produkálni, hogy nagyobb gázra megtorpant, izzításjelző felvillant, majd le is állította a motort (fordulatszámmérő mutatója meg maradt ott, ahol leállt). Megnéztük a hibakódokat, befecskendező szivattyúra, meg egr-hez kapcsolódóan volt 12 hibakód. Visszavette az eladó (hozzá már vontattuk, mert beindulni sem akart), most megnézeti, ha megcsináltatja újra elhoznánk tőle. Van esetleg ötletetek, hogy mi lehet ez és milyen költség lehet a javítása?

Szerintem van még annyi szép TDDI eladó.... eljen
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #39193 Dátum: 2012.08.18 szombat, 11:22:42 »

Ez tetszik "tddci"  eplus2  levédeted?  vigyor3

Pár sör után  pias írok én mindenfélét...
Amúgy túl hosszú. 4 betűnél nem szabad hosszabbat. Sőt, a 3 jobb.
A tdi a legjobb, érdekes, hogy a tci-re nem csapott le senki.
A másik, ami még logikus, a dci, de azt ismerjük.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #39194 Dátum: 2012.08.18 szombat, 12:38:39 »

Szerintem van még annyi szép TDDI eladó.... eljen
annyira sok azért nincs sajnos szomoru1
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
tibike71
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 298



« Új hozzászólás #39195 Dátum: 2012.08.18 szombat, 13:05:15 »

érdekes, hogy a tci-re nem csapott le senki
De igen, a kia kisteher. Pár éve hajtottam ilyet már nem tudom, hogy kia miafene volt. Szerintem nem is cr motoros volt. Az oldalán ott volt, hogy TCI. worship
Naplózva

2001. 12. MK III tdci 96kw trend combi, EGR OFF, ZEn (Ex:()
2008. 06. MK IV TDCI 103kw trend kombi (még nem csípem, ez mostanra elmúlt:))
2005. 06. MK III TDCI 96kw trend EGR OFF (igazából a fiamé)
2018. 10.MK V Business 2.0 TDCI 150+30LE (PF)
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #39196 Dátum: 2012.08.18 szombat, 13:08:08 »

Pár sör után  pias írok én mindenfélét...
Amúgy túl hosszú. 4 betűnél nem szabad hosszabbat. Sőt, a 3 jobb.
A tdi a legjobb, érdekes, hogy a tci-re nem csapott le senki.
A másik, ami még logikus, a dci, de azt ismerjük.

DTCi? Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #39197 Dátum: 2012.08.18 szombat, 13:14:30 »

DTCi? Smiley

AndyA

De igen, a kia kisteher. Pár éve hajtottam ilyet már nem tudom, hogy kia miafene volt. Szerintem nem is cr motoros volt. Az oldalán ott volt, hogy TCI. worship

Akkó ezt buktam.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
szgabi
Vendég
« Új hozzászólás #39198 Dátum: 2012.08.18 szombat, 20:47:41 »

Sziasztok!!!

Ha a klímát bekapcsolom valami zörög...tudtok segíteni ?  help
Naplózva
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #39199 Dátum: 2012.08.18 szombat, 20:57:27 »

Sziasztok!!!

Ha a klímát bekapcsolom valami zörög...tudtok segíteni ?  help

Tudod lokalizálni hogy hol zörög? Motortér, utastér, stb?
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
Oldalak: 1 ... 777 778 779 780 781 782 783 [784] 785 786 787 788 789 790 791 ... 1558   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.186 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.