alf®
|
 |
« Új hozzászólás #40200 Dátum: 2012.09.30 vasárnap, 17:31:31 » |
|
Nem kívül megy. Ma nekiálltam lenyomozni a témát, vettem 5m vezetéket, stb. A vezeték befordul a hővédő lemez alá, és egy lukon bemegy az utastérbe, az ülés alá. Ott egy csatlakozó után színt vált a vezeték. Tehát nem egyben van a kábel. Az első kábel kb 35-40cm hosszú. Nekem mint kiderült az érzékelőnél levő csatinál tört el. Megforrasztottam és azóta ha ráülök a lökhárítóra kb fél perc után állít a szinten.
Az első érzékelőt hogy lehet kipróbálni? Löködtem az elejét de nemigen láttam hogy szabályzott volna.
hurrá.akkor már erről is van pontos infó! 
|
|
|
Naplózva
|
 TDCI Űrhajó  Titanium Smax 18"
|
|
|
vzoli
Vendég
|
 |
« Új hozzászólás #40201 Dátum: 2012.09.30 vasárnap, 17:52:08 » |
|
hurrá.akkor már erről is van pontos infó!  az első xenonszint érzékelőt hogy lehet kipróbálni? (a kar leszerelése nélkül  )
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
alf®
|
 |
« Új hozzászólás #40202 Dátum: 2012.09.30 vasárnap, 18:27:28 » |
|
az első xenonszint érzékelőt hogy lehet kipróbálni? (a kar leszerelése nélkül  ) A gyújtás ráadásakon szintez?
|
|
|
Naplózva
|
 TDCI Űrhajó  Titanium Smax 18"
|
|
|
vzoli
Vendég
|
 |
« Új hozzászólás #40203 Dátum: 2012.09.30 vasárnap, 18:43:16 » |
|
A gyújtás ráadásakon szintez?
mozdul valamennyit mostmár, amióta rá van kötve a hátsó érzékelő is. eddig nem mozdult. Gondolom a mondeo ezek szerint nem folyamatosan szintez, mint pl a volvo, mert ott szinte azonnal mozdul a lámpa amint leül az eleje vagy a hátulja.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2012.09.30 vasárnap, 18:44:58 írta vzoli »
|
Naplózva
|
|
|
|
Angel
|
 |
« Új hozzászólás #40204 Dátum: 2012.09.30 vasárnap, 19:55:39 » |
|
mozdul valamennyit mostmár, amióta rá van kötve a hátsó érzékelő is. eddig nem mozdult. Gondolom a mondeo ezek szerint nem folyamatosan szintez, mint pl a volvo, mert ott szinte azonnal mozdul a lámpa amint leül az eleje vagy a hátulja.
Csináld a következőt. Megállsz egy járdaszegély mellett, világító lámpával. Majd felállsz a jobb első kerékkel (csak azzal) a járdára. Erre neki korrigálnia kell. Csak állóhelyzetben korrigál (kis sebességnél), nagynál nem. Legalábbis, én ezt tapasztaltam.
|
|
|
Naplózva
|
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
|
|
|
alf®
|
 |
« Új hozzászólás #40205 Dátum: 2012.09.30 vasárnap, 19:58:01 » |
|
Csináld a következőt. Megállsz egy járdaszegély mellett, világító lámpával. Majd felállsz a jobb első kerékkel (csak azzal) a járdára. Erre neki korrigálnia kell. Csak állóhelyzetben korrigál (kis sebességnél), nagynál nem. Legalábbis, én ezt tapasztaltam.
 az milyen az?mármint amikor kis sebességgel állsz?Azt értem,hogy nagy sebességű állásnál nem tapasztaltad,de valami nem smakkol..... 
|
|
|
Naplózva
|
 TDCI Űrhajó  Titanium Smax 18"
|
|
|
Styleair
|
 |
« Új hozzászólás #40206 Dátum: 2012.09.30 vasárnap, 20:01:33 » |
|
az első xenonszint érzékelőt hogy lehet kipróbálni? (a kar leszerelése nélkül  ) Szerintem ez marhaság. A két szintérzékelő együttes működése alapján korrigál a magasságállító motor! A két érzékelőnek köszönhetően állapítja meg az autó dőlésszögét. Ha már az egyik rossz, akkor nem is fog állítani. 
|
|
|
Naplózva
|
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
|
|
|
Angel
|
 |
« Új hozzászólás #40207 Dátum: 2012.09.30 vasárnap, 20:02:23 » |
|
 az milyen az?mármint amikor kis sebességgel állsz?Azt értem,hogy nagy sebességű állásnál nem tapasztaltad,de valami nem smakkol.....  Álló helyzet vagy kis sebesség. Tehát, ha legurulsz a járdaszegélyről, de nem állsz meg, akkor is korrigál.
|
|
|
Naplózva
|
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
|
|
|
vzoli
Vendég
|
 |
« Új hozzászólás #40208 Dátum: 2012.09.30 vasárnap, 20:11:39 » |
|
 megpróbálom 
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Relhist
|
 |
« Új hozzászólás #40209 Dátum: 2012.09.30 vasárnap, 22:04:02 » |
|
mindenesetre érdekelne hogy hol megy az a vezeték, és hol bír elszakadni. A csomagtérnyitóval is pont így jártam, megvettem a kapcsolót, mert már 2x volt ***, erre nem a kábel volt elszakadva :S meg az ülésfűtésnél is a vezeték volt szakadt. Szóval érdekelne hol volt másé elszakadva, mert aknám nincs és a kocsi alatt feküdni nem egy élmény.
A hátsó szintező vezetéke a hátsó üléslap bal hátsó élénél lép ki a kasztniból, és a küszöb mögötti mélyedésben éri el a hátsó lengőkart. Az enyém kb. úgy adta meg magát, hogy elhagyta a rögzítést és a lengőkarhoz verőde szétdörzsölte a vezeték védőburkolatát. A jó hír az, hogy a hátsó ülés alatt és a szintezőn is van csatlakozó, így a vezetékszakasz egyben kivehető. 3 vezetékből áll.
|
|
|
Naplózva
|
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue  Ex: MK3F1 2.0 TDC i Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
|
|
|
Relhist
|
 |
« Új hozzászólás #40210 Dátum: 2012.09.30 vasárnap, 22:08:10 » |
|
Kicsit tüzetesebben átnézve minkét kocsinkra a listát rájöttem, hogy televan tévedésekkel, szóval nem éppen mérvadó, hogy mit ír a vészfékrásegítővel kapcsolatban.
nem szokott pontatlan lenni. A EBA nélküliség csak annyit jelent, hogy IVD van benne (asszem), meg ESP.
|
|
|
Naplózva
|
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue  Ex: MK3F1 2.0 TDC i Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
|
|
|
tpmportal
|
 |
« Új hozzászólás #40211 Dátum: 2012.09.30 vasárnap, 22:15:59 » |
|
nem szokott pontatlan lenni. A EBA nélküliség csak annyit jelent, hogy IVD van benne (asszem), meg ESP.
Pedig van benne bőven pontatlanság, olyanokat is írnak, hogy van, ami nincs, és olyanra is írják, hogy nincs, ami van. Lehet, hogy csak a fordítások nem sikerültek, mert egy ilyen is becsúszott, közvetlenül egymás alatt: Kipörgésgátló rendszer nélkül Kipörgésgátló rendszerrel
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Angel
|
 |
« Új hozzászólás #40212 Dátum: 2012.09.30 vasárnap, 22:27:20 » |
|
nem szokott pontatlan lenni. A EBA nélküliség csak annyit jelent, hogy IVD van benne (asszem), meg ESP.
Eba nincs benne, de van esp?
|
|
|
Naplózva
|
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
|
|
|
vzoli
Vendég
|
 |
« Új hozzászólás #40213 Dátum: 2012.09.30 vasárnap, 22:41:00 » |
|
A hátsó szintező vezetéke a hátsó üléslap bal hátsó élénél lép ki a kasztniból, és a küszöb mögötti mélyedésben éri el a hátsó lengőkart. Az enyém kb. úgy adta meg magát, hogy elhagyta a rögzítést és a lengőkarhoz verőde szétdörzsölte a vezeték védőburkolatát. A jó hír az, hogy a hátsó ülés alatt és a szintezőn is van csatlakozó, így a vezetékszakasz egyben kivehető. 3 vezetékből áll.
köszi, közben már megtaláltam, de pont így volt elszakadva 
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
mendoza
Vendég
|
 |
« Új hozzászólás #40214 Dátum: 2012.10.01 hétfő, 10:49:55 » |
|
sziasztok,
Reggelente akadozik a valtom, olyan, mintha nem emelne ki teljesen a tengelykapcsolo. Par km utan mar sokkal jobb a helyzet, de pl. 3-bol vissza 2-be meg akkor is nehezkes. Valtoolaj? Kuplung? Azt hiszem 164000 km korul van benne, de a dmf korabban mar volt cserelve. azt nem tudom, hogy kuplunggal egyutt-e, bar gyanitom... Any otlet? koszi
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
coboy
|
 |
« Új hozzászólás #40215 Dátum: 2012.10.01 hétfő, 18:13:19 » |
|
sziasztok,
Reggelente akadozik a valtom, olyan, mintha nem emelne ki teljesen a tengelykapcsolo. Par km utan mar sokkal jobb a helyzet, de pl. 3-bol vissza 2-be meg akkor is nehezkes. Valtoolaj? Kuplung? Azt hiszem 164000 km korul van benne, de a dmf korabban mar volt cserelve. azt nem tudom, hogy kuplunggal egyutt-e, bar gyanitom... Any otlet? koszi
ha nem emelne ki darálnád a fogaskereket.nekem az mk2-es csinálta telente.
|
|
|
Naplózva
|
2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
|
|
|
vzoli
Vendég
|
 |
« Új hozzászólás #40216 Dátum: 2012.10.01 hétfő, 18:16:34 » |
|
ha nem emelne ki darálnád a fogaskereket.nekem az mk2-es csinálta telente.
Egy váltóolajcsere mondjuk csodákra képes.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
coboy
|
 |
« Új hozzászólás #40217 Dátum: 2012.10.01 hétfő, 18:58:33 » |
|
Egy váltóolajcsere mondjuk csodákra képes.
kicseréltem de a csoda elmaradt 
|
|
|
Naplózva
|
2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
|
|
|
vzoli
Vendég
|
 |
« Új hozzászólás #40218 Dátum: 2012.10.01 hétfő, 19:14:52 » |
|
kicseréltem de a csoda elmaradt  a pedál milyen? elkönnyül a végén?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
FrancoNero
|
 |
« Új hozzászólás #40219 Dátum: 2012.10.01 hétfő, 19:18:50 » |
|
Brembo első féktárcsáért 10.000Ft/db ár az elfogadható?
|
|
|
Naplózva
|
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03. "KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT" "NO SMOKE NO FUN" 400,000+
|
|
|
Nika91127
Vendég
|
 |
« Új hozzászólás #40220 Dátum: 2012.10.01 hétfő, 19:23:02 » |
|
Brembo első féktárcsáért 10.000Ft/db ár az elfogadható?
Az,csak nehogy te is valami szart kapj Brembo név alatt...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
coboy
|
 |
« Új hozzászólás #40221 Dátum: 2012.10.01 hétfő, 19:42:02 » |
|
a pedál milyen? elkönnyül a végén?
én az mk2-es mondirol beszélek azt meg áprilisban eladtam.normál pedál ellenállás volt csak nehezen tudtad visszahuzni 2-be.gondolom 2-3 kilméter után átjáródott,melegedett az olaj onantól nem volt baj a váltással
|
|
|
Naplózva
|
2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
|
|
|
tpmportal
|
 |
« Új hozzászólás #40222 Dátum: 2012.10.01 hétfő, 19:49:06 » |
|
A hidegben akadozó szinkron-szerkezeten (akár agy, akár gyűrű) miért segít, ha felmelegszik? Mert ezt szokás itt megjelölni, mint a hidegben kettesbe nehezen kapcsolható MMT6 hibája.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
alf®
|
 |
« Új hozzászólás #40223 Dátum: 2012.10.01 hétfő, 20:19:23 » |
|
A hidegben akadozó szinkron-szerkezeten (akár agy, akár gyűrű) miért segít, ha felmelegszik? Mert ezt szokás itt megjelölni, mint a hidegben kettesbe nehezen kapcsolható MMT6 hibája.
mert a tis szerint nem is az a baj. http://mondeo.hu/index.php?topic=1438.msg517765#msg517765
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2012.10.01 hétfő, 20:20:54 írta alf »
|
Naplózva
|
 TDCI Űrhajó  Titanium Smax 18"
|
|
|
tpmportal
|
 |
« Új hozzászólás #40224 Dátum: 2012.10.01 hétfő, 20:21:44 » |
|
mert a tis szerint nem is az a baj.
A TIS szerint mi a baj? Jön a tél, és nincs kedvem 1->3 játékot játszani, az olajcsere, meg a váltórudazat megtaknyolása meg nem segített 
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
alf®
|
 |
« Új hozzászólás #40225 Dátum: 2012.10.01 hétfő, 20:23:11 » |
|
A TIS szerint mi a baj? Jön a tél, és nincs kedvem 1->3 játékot játszani, az olajcsere, meg a váltórudazat megtaknyolása meg nem segített  lentebb van a link!
|
|
|
Naplózva
|
 TDCI Űrhajó  Titanium Smax 18"
|
|
|
tpmportal
|
 |
« Új hozzászólás #40226 Dátum: 2012.10.01 hétfő, 20:28:00 » |
|
lentebb van a link!
Én eddig abban a hitben voltam, hogy az MTX-75-re vonatkozik  Lehet márkaszervizben meg lesz nézetve, mert akkor ott elvileg tisztában vannak ezzel a hibajelenséggel, és a megfelelő javításával
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
alf®
|
 |
« Új hozzászólás #40227 Dátum: 2012.10.01 hétfő, 20:32:49 » |
|
Én eddig abban a hitben voltam, hogy az MTX-75-re vonatkozik  Lehet márkaszervizben meg lesz nézetve, mert akkor ott elvileg tisztában vannak ezzel a hibajelenséggel, és a megfelelő javításával hát nem.6os váltóhoz tartozik a leírás. Az,hogy mennyire lesznek vele tisztában.....chhhh....jó kérdés... 
|
|
|
Naplózva
|
 TDCI Űrhajó  Titanium Smax 18"
|
|
|
vzoli
Vendég
|
 |
« Új hozzászólás #40228 Dátum: 2012.10.01 hétfő, 20:36:20 » |
|
Nekem a végén nem könnyült el a pedál, olyan volt mintha egy deszkát betettem volna alá. Kiemelt végülis, és nem is csúszott, de elég kellemetlen volt így kuplungolni, a váltás is nehezebb volt kicsit. A szett cseréje óta minden rendben van. Ezzel együtt az olaj is le lett cserélve. Igaz sose kéne, de én 100.000kmenként le szoktam csapatni azt is.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
mendoza
Vendég
|
 |
« Új hozzászólás #40229 Dátum: 2012.10.02 kedd, 08:56:46 » |
|
ha jól tudom/emlékszem, akkor végig ugyanolyan ellenállással dolgozik a pedál és vajpuha a kuplung. mivel 16xxxx km van benne, érdemes lecsapatni az olajat első körben? 6 gangos a váltó. nagy bűvészet otthon lecserélni? Vagy másfelé kellene keresni a hibát?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
vzoli
Vendég
|
 |
« Új hozzászólás #40230 Dátum: 2012.10.02 kedd, 11:24:27 » |
|
ha jól tudom/emlékszem, akkor végig ugyanolyan ellenállással dolgozik a pedál és vajpuha a kuplung. mivel 16xxxx km van benne, érdemes lecsapatni az olajat első körben? 6 gangos a váltó. nagy bűvészet otthon lecserélni? Vagy másfelé kellene keresni a hibát?
hát ha végig egyforma a pedál, és nem érzel benne a végén egy olyant mintha kicsit "átbillenne" és könnyebb lenne tartani, akkor esélyes, hogy a szerkezet van megkopva. Nekem ez miatt nem emelt ki rendesen. nem lehetett érezni, hogy "kúszna" az autó, de kicsit "versenyautósabb" keményebb volt a sebességeket kapcsolni, és hosszútávon fárasztó volt kuplungolni. Az olajat nem én cseréltem, de gondolom aknáról könnyen ki lehet cserélni.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
mendoza
Vendég
|
 |
« Új hozzászólás #40231 Dátum: 2012.10.02 kedd, 12:42:56 » |
|
akkor ez kuplung lesz, mert mintha kicsit kuszni is akarna, ezt jo, hogy emlitetted... Akkor azt egyben lehetne a hasto fotengely szimmeringgel cserelni. Mit kostalhat ez igy cakk-pakk? koszi
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Angel
|
 |
« Új hozzászólás #40232 Dátum: 2012.10.02 kedd, 12:51:00 » |
|
akkor ez kuplung lesz, mert mintha kicsit kuszni is akarna, ezt jo, hogy emlitetted... Akkor azt egyben lehetne a hasto fotengely szimmeringgel cserelni. Mit kostalhat ez igy cakk-pakk? koszi
Be 4-be, padlófék, és kuplung ki, járó motornál... ha lefullad, a kuplung jó. Ha a motor jár, a kuplung csúszik. Vigyázz a hátsó ft szimeringgel, Ervin szerint az új is hamar xar lesz, ha nem megfelelően teszik fel. Én beszélnék vele...
|
|
|
Naplózva
|
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
|
|
|
TISLER19
|
 |
« Új hozzászólás #40233 Dátum: 2012.10.02 kedd, 12:59:43 » |
|
akkor ez kuplung lesz, mert mintha kicsit kuszni is akarna, ezt jo, hogy emlitetted... Akkor azt egyben lehetne a hasto fotengely szimmeringgel cserelni. Mit kostalhat ez igy cakk-pakk? koszi
200e ft körül mindennel.A szett ha körül nézel és kifogod akcióba 130-150e ft körül kapsz.+ a szimering.A szett alatt lendkerék kuplung szerkezet kinyomó csapágy értem.
|
|
|
Naplózva
|
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
|
|
|
vzoli
Vendég
|
 |
« Új hozzászólás #40234 Dátum: 2012.10.02 kedd, 13:06:35 » |
|
Be 4-be, padlófék, és kuplung ki, járó motornál... ha lefullad, a kuplung jó. Ha a motor jár, a kuplung csúszik. Vigyázz a hátsó ft szimeringgel, Ervin szerint az új is hamar xar lesz, ha nem megfelelően teszik fel. Én beszélnék vele...
Ha csúszik ez jó, de ha kúszik, akkor csak sportosabb a váltó (jó keményen kell belökni sebességbe) 
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
FrancoNero
|
 |
« Új hozzászólás #40235 Dátum: 2012.10.02 kedd, 13:31:49 » |
|
Az meg micsoda dolog hogy az első pár féktárcsa:20e a hátsó pedig:26e  ? Állítólag nem elírás...baj az ha elöl és hátul különböző gyártótól vannak a tárcsák?
|
|
|
Naplózva
|
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03. "KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT" "NO SMOKE NO FUN" 400,000+
|
|
|
|
TISLER19
|
 |
« Új hozzászólás #40237 Dátum: 2012.10.02 kedd, 13:38:46 » |
|
A cromax-ban mind az első mind a hátsó egy árban van!!!! az eredeti Ford.
|
|
|
Naplózva
|
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
|
|
|
FrancoNero
|
 |
« Új hozzászólás #40238 Dátum: 2012.10.02 kedd, 13:40:45 » |
|
A cromax-ban mind az első mind a hátsó egy árban van!!!! az eredeti Ford.
annál azért van olcsóbb és biztos hogy mind van olyan minőségű legalább mint a ford! brembo-t nézegetem, de elég hülye ajánlatot kaptam rá, ezért szerintem hátra valami noname is jólesz!
|
|
|
Naplózva
|
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03. "KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT" "NO SMOKE NO FUN" 400,000+
|
|
|
ultio
|
 |
« Új hozzászólás #40239 Dátum: 2012.10.02 kedd, 13:42:17 » |
|
Be 4-be, padlófék, és kuplung ki, járó motornál... ha lefullad, a kuplung jó. Ha a motor jár, a kuplung csúszik.
Nekem lefullad, viszont 3.,4.-ben alacsony sebességnél erős gáznál csak felpörög a motor és késéssel indul meg az autó. Ez nekem rejtély  . De csütörtökön megnézi Vik, utána majd okos leszek.
|
|
|
Naplózva
|
rasti rusti Van: Toyota Auris HSD, 2010. Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
|
|
|
wyctor
|
 |
« Új hozzászólás #40240 Dátum: 2012.10.02 kedd, 13:43:27 » |
|
A cromax-ban mind az első mind a hátsó egy árban van!!!! az eredeti Ford.
Eredeti török 
|
|
|
Naplózva
|
2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
|
|
|
TISLER19
|
 |
« Új hozzászólás #40241 Dátum: 2012.10.02 kedd, 13:48:42 » |
|
Eredeti török  Bocs az off-ért de annak idején mikor PUG-om volt fél árért jött az alkatrész törökből ugyan az mintha dupla árért jött volna franciából.Előtte a szalonban volt a kezembe ugyan az mint amit kaptam törökből.
|
|
|
Naplózva
|
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
|
|
|
kormi21011
|
 |
« Új hozzászólás #40242 Dátum: 2012.10.02 kedd, 20:32:22 » |
|
Szevasztok!!!Segítség kellene!!Nagyon jó barátaim gondban vannak Pesten!! Off márkával (négykarikás) rengeteget mennek (5 év 280.000km) így szervíz igényük is elég komoly.Viszont mivel nagyon lámák a kocsikhoz állandóan átveri őket. Tudtok ajánlani valami jó és megbízható szerelőt Pestiában??Előre is kössz!!
|
|
|
Naplózva
|
Mondeo Ghia '02 2.0 16V Benzin
|
|
|
kormi21011
|
 |
« Új hozzászólás #40243 Dátum: 2012.10.02 kedd, 20:51:50 » |
|
Jelenleg is gondban vannak. NEm megy a jobbos xenon a kocsiban és százezrekről beszélnek nekik.Nem hinném hogy ekkora probléma lenne egy izzó csere vagy egy bontott trafó. 
|
|
|
Naplózva
|
Mondeo Ghia '02 2.0 16V Benzin
|
|
|
ChPh
Vendég
|
 |
« Új hozzászólás #40244 Dátum: 2012.10.02 kedd, 20:59:40 » |
|
Jelenleg is gondban vannak. NEm megy a jobbos xenon a kocsiban és százezrekről beszélnek nekik.Nem hinném hogy ekkora probléma lenne egy izzó csere vagy egy bontott trafó.  írtam privát üzit 
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
wyctor
|
 |
« Új hozzászólás #40245 Dátum: 2012.10.02 kedd, 21:08:24 » |
|
Bocs az off-ért de annak idején mikor PUG-om volt fél árért jött az alkatrész törökből ugyan az mintha dupla árért jött volna franciából.Előtte a szalonban volt a kezembe ugyan az mint amit kaptam törökből.
Nekem is volt a kezemben pár alkatrész elhiheted, hogy nem véletlen írom.
|
|
|
Naplózva
|
2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
|
|
|
alf®
|
 |
« Új hozzászólás #40246 Dátum: 2012.10.02 kedd, 21:17:49 » |
|
Szevasztok!!!Segítség kellene!!Nagyon jó barátaim gondban vannak Pesten!! Off márkával (négykarikás) rengeteget mennek (5 év 280.000km) így szervíz igényük is elég komoly.Viszont mivel nagyon lámák a kocsikhoz állandóan átveri őket. Tudtok ajánlani valami jó és megbízható szerelőt Pestiában??Előre is kössz!!
van egy srác,aki annak idején az audi m0-bol vált maganzova.a legjobb villamossági és diagnoszta a kornyeken.szigetszentmiklósi,delpesti.ha érdekli,elküldöm az elerhetoseget.
|
|
|
Naplózva
|
 TDCI Űrhajó  Titanium Smax 18"
|
|
|
ChPh
Vendég
|
 |
« Új hozzászólás #40247 Dátum: 2012.10.02 kedd, 21:19:42 » |
|
van egy srác,aki annak idején az audi m0-bol vált maganzova.a legjobb villamossági és diagnoszta a kornyeken.szigetszentmiklósi,delpesti.ha érdekli,elküldöm az elerhetoseget.
Csáó,nekem is átdobhatnád, köszi 
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
alf®
|
 |
« Új hozzászólás #40248 Dátum: 2012.10.02 kedd, 21:22:52 » |
|
Csáó,nekem is átdobhatnád, köszi  06705254041 Gere András
|
|
|
Naplózva
|
 TDCI Űrhajó  Titanium Smax 18"
|
|
|
ChPh
Vendég
|
 |
« Új hozzászólás #40249 Dátum: 2012.10.02 kedd, 21:23:52 » |
|
06705254041 Gere András
Köszi 
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
|