Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 21:25:33 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 64 65 66 67 68 69 70 [71] 72 73 74 75 76 77 78 ... 1558   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 21908521 alkalommal)
0 Felhasználó és 119 vendég van a témában
Vendég
« Új hozzászólás #3500 Dátum: 2005.10.25 kedd, 14:31:00 »

Szia Zsoel!
Ha még aktuális a kérdésed FLH=FLiesenHeck= Ferde Hátú
Köszi,jó tudni.Zsoel.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3501 Dátum: 2005.10.26 szerda, 21:33:00 »

Üdv Hali Mindenkinek!
Tanácsot kérnék!
Eddig egy más gyártó más autóját vezetem, de egyre többet nézegetem a 2001-2002-es Mondeokat. Úgy tűnik számomra, hogy ebben a kategóriában nagyon jó felszereltségűeket lehet kapni  2.5M körüli árakon.
Egy dolog van ami bizonytalanná tesz...Túl sok van eladó a piacon...  
Szóval segítsetek már, hogy mire, hogyan, merre figyeljek. Milyet érdemes? Mi a fontos? Hogyan válasszak? Hol keressek?... Smiley
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3502 Dátum: 2005.10.26 szerda, 22:02:00 »

A facelift óta. Állítóag. De asszem az eur3 és 4 ugyanaz a kategória, regadó szempontból.
Egen, ugyanaz a kategória, úgyhogy kár rajta rugózni. Egyébként a 2.2-es Euro 3-as, a 2.0-es Euro 4.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3503 Dátum: 2005.10.26 szerda, 22:04:00 »

232??? Annyit az 5 sebességes nem megy... az a 6 sebességes vége. Persze gondolom, csak vicc volt...
A 6-os sem megy annyit, még a 2.2-esre is 220 km/h van megadva végének.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3504 Dátum: 2005.10.26 szerda, 22:11:00 »

Egen, ugyanaz a kategória, úgyhogy kár rajta rugózni. Egyébként a 2.2-es Euro 3-as, a 2.0-es Euro 4.
Az új 2.2-es már eur-4-es.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3505 Dátum: 2005.10.26 szerda, 22:12:00 »

A 6-os sem megy annyit, még a 2.2-esre is 220 km/h van megadva végének.
De megy. Ha elolvastad volna a teljes beszélgetést, leírtuk, hogy óra szerint. Ha nem hiszed, egyszer megmutatom.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #3506 Dátum: 2005.10.26 szerda, 22:13:00 »

Az új 2.2-es már eur-4-es.
Mióta? Én leragadtam ott, hogy egyszer majd az lesz:-)
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3507 Dátum: 2005.10.26 szerda, 22:14:00 »

De megy. Ha elolvastad volna a teljes beszélgetést, leírtuk, hogy óra szerint. Ha nem hiszed, egyszer megmutatom.
Nem derült ki egyértelműen az előzmény. Ettől még a gyár 208-at ír a 2.0 TDCi vmax-ra.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3508 Dátum: 2005.10.26 szerda, 23:01:00 »

Mióta? Én leragadtam ott, hogy egyszer majd az lesz:-)
Asszem facelift2 vagy szeptember. Jönnek az előírások, ugyi...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3509 Dátum: 2005.10.26 szerda, 23:01:00 »

Nem derült ki egyértelműen az előzmény. Ettől még a gyár 208-at ír a 2.0 TDCi vmax-ra.
Lehet, hogy ezért nem olyan egyszerű  belecsöppenni, úgymond beleszólni így utólag? Érdemes lett volna átfutni az előzményeket, Balu komám...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #3510 Dátum: 2005.10.26 szerda, 23:24:00 »

Üdv Hali Mindenkinek!
Tanácsot kérnék!
Eddig egy más gyártó más autóját vezetem, de egyre többet nézegetem a 2001-2002-es Mondeokat. Úgy tűnik számomra, hogy ebben a kategóriában nagyon jó felszereltségűeket lehet kapni  2.5M körüli árakon.
Egy dolog van ami bizonytalanná tesz...Túl sok van eladó a piacon...  
Szóval segítsetek már, hogy mire, hogyan, merre figyeljek. Milyet érdemes? Mi a fontos? Hogyan válasszak? Hol keressek?... Smiley
Jack,
 
ezeket a kérdéseket elöbb magadnak tedd fel, válaszolj rá, aztán segítünk. Smiley
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #3511 Dátum: 2005.10.27 csütörtök, 08:50:00 »

Üdv Hali Mindenkinek!
Tanácsot kérnék!
Eddig egy más gyártó más autóját vezetem, de egyre többet nézegetem a 2001-2002-es Mondeokat. Úgy tűnik számomra, hogy ebben a kategóriában nagyon jó felszereltségűeket lehet kapni  2.5M körüli árakon.
Egy dolog van ami bizonytalanná tesz...Túl sok van eladó a piacon...  
Szóval segítsetek már, hogy mire, hogyan, merre figyeljek. Milyet érdemes? Mi a fontos? Hogyan válasszak? Hol keressek?... Smiley
Az hogy ilyen sok van az annak köszönhető, hogy nagyon sokat hoztak be az országba. Én a dízelt ajánlom Ghiaba, és abból is a legtöbb extrával. Már a TDDI is jó választás, de a TDCI... És legyen szervízkönyves az esetleges átrozsdásodási gari miatt(12év), mert csak így érvényes.
Hogy hol? milyet? mennyirért? az a Te döntésed. Ha olvasgatsz MKIII ügyében most igen sok okosságot találhatsz! Megéri!
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
« Új hozzászólás #3512 Dátum: 2005.10.27 csütörtök, 09:02:00 »

Scratch, Joe.  
Igazából a hol és milyet és mennyire csak mintegy elhaló befejezése volt a gondolatsornak, mintegy kiteljesítve laikusságom. Smiley
Igazából olyasmi infók érdekelnek, mint ez a átrozsdásodás és TDDI kontra TDCI amit Joe említett... Minden autónak van valami "tipikus" dolga, amire figyelni kell... Mit tudom én...pl. "Ne vegyél olyat, ami 2001 január 28-án volt gyártva, mert csilingel a kézifékje, vagy ilyesmik. Smiley
Szóval értitek...
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #3513 Dátum: 2005.10.27 csütörtök, 10:22:00 »

Scratch, Joe.  
Igazából a hol és milyet és mennyire csak mintegy elhaló befejezése volt a gondolatsornak, mintegy kiteljesítve laikusságom. Smiley
Igazából olyasmi infók érdekelnek, mint ez a átrozsdásodás és TDDI kontra TDCI amit Joe említett... Minden autónak van valami "tipikus" dolga, amire figyelni kell... Mit tudom én...pl. "Ne vegyél olyat, ami 2001 január 28-án volt gyártva, mert csilingel a kézifékje, vagy ilyesmik. Smiley
Szóval értitek...
Jack,
 
a rozsdát csak akkor javítják gariba, ha van vezetett szervízkönyv, ez ez miatt lehet fontos.
A TDDi (90-115LE) a régebbi, a TDCi (115-130LE) az új, takarékosabb, erősebb motor.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #3514 Dátum: 2005.10.27 csütörtök, 16:37:00 »

Érdemesebb TDCi-ben gondolkodni, mint valami benzinesben? Sokan azt mondják, és itt is többet olvasok iylen jellegű hozzászólást, hogy a diesel jó, de ha elromlik valami rajta, akkor mélyen a zsebbe kell nyúlni.
Mi az amire még figyelni kell? A kaszni az OK...Az mindenhol egyformán fontos, de mondjuk amit potenciális vevőként meg tudok állapítani...Hangról, vagy próbavezetés közben, vagy a motortérbe nézve... Mi az elterjedt? Ezeket is törik rendre és tekergetik az órát?  Motorikusan mire figyeljek? Hol vana gyenge pontja az autónak? Komolyan kérem a tanácsaitokat, mert "boldog" mondeo-s akarok lenni. Smiley  
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3515 Dátum: 2005.10.27 csütörtök, 18:09:00 »

Helo azután érdeklödnék,hogy 2002.12 havi TDCI-m van és a biztonsági öv állandoan zenél.érdeklödnék hogy lehet megszőntetni?1xrégen olvastam de akkor TDDI-m volt.előre is köszi
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3516 Dátum: 2005.10.27 csütörtök, 18:32:00 »

Érdemesebb TDCi-ben gondolkodni, mint valami benzinesben? Sokan azt mondják, és itt is többet olvasok iylen jellegű hozzászólást, hogy a diesel jó, de ha elromlik valami rajta, akkor mélyen a zsebbe kell nyúlni.
Mi az amire még figyelni kell? A kaszni az OK...Az mindenhol egyformán fontos, de mondjuk amit potenciális vevőként meg tudok állapítani...Hangról, vagy próbavezetés közben, vagy a motortérbe nézve... Mi az elterjedt? Ezeket is törik rendre és tekergetik az órát?  Motorikusan mire figyeljek? Hol vana gyenge pontja az autónak? Komolyan kérem a tanácsaitokat, mert "boldog" mondeo-s akarok lenni. Smiley  
Jack,
 
Én mindig is benzines mondeokat néztem. Ha benzinesnél döntesz Te is érdemes a 2.0-ás Ghia kivitel.
Fogyastása nem egetverő (7,5-9) vegyes. Persze lábfüggő is. Hidegben is pöccre indul és még egyszer sem fulladtam le vele. Az ajtól alatti rozsdásodást nézd meg. Mivel garis (ha van vezetett szervízkönyv), nem nagyon lehet erre alkudni. Dehát ez csak az én véleményem. Ja az 5-ajtósba kíválóan lehet pakolni.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3517 Dátum: 2005.10.27 csütörtök, 18:56:00 »

Üdv Hali Mindenkinek!
Tanácsot kérnék!
Eddig egy más gyártó más autóját vezetem, de egyre többet nézegetem a 2001-2002-es Mondeokat. Úgy tűnik számomra, hogy ebben a kategóriában nagyon jó felszereltségűeket lehet kapni  2.5M körüli árakon.
Egy dolog van ami bizonytalanná tesz...Túl sok van eladó a piacon...  
Szóval segítsetek már, hogy mire, hogyan, merre figyeljek. Milyet érdemes? Mi a fontos? Hogyan válasszak? Hol keressek?... Smiley
passat-ok tipiköl esete. ezekből rengeteget eladnak mert jók. kintről meg tényleg jóval olcsóbban hozzák be, mint az itthoni áruk. mindkettő "munkaautó" bírják a strapát.
 
ha sokat jársz, akkor TDDi-t vegyél.
 
ha sokat jársz városban, akkor automatát, mint az enyém. attól nem kell tartanod, hogy sok van belőle.
 
benzin-dízel, DÍZEL. nekem volt már mindenféle, de egy jó kis tádé-nál nincs jobb.
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #3518 Dátum: 2005.10.27 csütörtök, 23:11:00 »

Érdemesebb TDCi-ben gondolkodni, mint valami benzinesben? Sokan azt mondják, és itt is többet olvasok iylen jellegű hozzászólást, hogy a diesel jó, de ha elromlik valami rajta, akkor mélyen a zsebbe kell nyúlni.
Mi az amire még figyelni kell? A kaszni az OK...Az mindenhol egyformán fontos, de mondjuk amit potenciális vevőként meg tudok állapítani...Hangról, vagy próbavezetés közben, vagy a motortérbe nézve... Mi az elterjedt? Ezeket is törik rendre és tekergetik az órát?  Motorikusan mire figyeljek? Hol vana gyenge pontja az autónak? Komolyan kérem a tanácsaitokat, mert "boldog" mondeo-s akarok lenni. Smiley  
Jack,
 
nagyon jó a TDCi, ebbe gondolkodj szerintem! A hibákat úgyse tudod megállapítani, vásárlás elött irány egy szervíz, és diagnosztika!
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #3519 Dátum: 2005.10.27 csütörtök, 23:59:00 »

Helo azután érdeklödnék,hogy 2002.12 havi TDCI-m van és a biztonsági öv állandoan zenél.érdeklödnék hogy lehet megszőntetni?1xrégen olvastam de akkor TDDI-m volt.előre is köszi
Zsolty!
 
Asszem vhogyan így:
 
- gyújtást add rá és várd meg amíg a bizt.öv jelzés eltűnik a mőszerfalról (cca. 1-2 perc szoftvertől függően). Ha eltűnt, van 60mp-ed a következőkre:
 
- kapcsolt be és ki 3-szor egymás után az övet úgy, hogy utoljára kikapcsolod (be-ki, be-ki, be-ki)
- fényszóró be, majd ki
- kapcsolt be és ki 3-szor egymás után az övet úgy, hogy utoljára kikapcsolod (be-ki, be-ki, be-ki). Namostan itt kellene a kis lámpának bekapcsolnia a műszerfalon 3 másodpercre
- ha eltűnt, 7mp-en belül lassan kapcsold be és ki az övet.
 
Asszem vhogyan így működött...nekem ki van kapcsolva, de nem tudom az Istennek se visszakapcsolni
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3520 Dátum: 2005.10.28 péntek, 15:11:00 »

Hali minden kedves Fórumozónak!
Mondeo beszerzés ügyben jártam az országot, a következőket tapasztaltam:( MIII F2. )
Pesten 2 milla kp alatt nem álltak szóba velem!
Meg is jegyezte a Dealer, hogy két asztallal odébb a kollégája nagyon jó konstrukciókat tud Fiesta-ra...Itt az üzembehelyezési klts. 2.0-as motorra, 112.000.-
Miskolcon már 10% önerőtől sok szeretettel várnak minden kedves leendő Mondeo tulajdonost, futamidő max 120 hó. És itt az üzembehelyezés 99.000.-, ( mindkét helyen tartalmazza az átírás költségét! )
Ha valakit érdekelne, ismerem az eladót, priviben megküldöm az elérhetőséget...
Szép hétvégét, és üdv.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3521 Dátum: 2005.10.28 péntek, 15:49:00 »

Üdv Mindenkinek! A véleményetekre lennék kiváncsi két dologban is. Van egy 2001-es TDDI mondeóm a 3-as szériából. Nemrég vettem és mivel nem volt elötte dízel autóm nem igazán tudom, hogy normális dolog-e, hogy kb 2000-es fordulatnál és aztán 26000 körül ha nem nyomom eszettül a gázt akkor néha olyan mintha egy fél pillanatra kihagyna a motor. 2000 alatt soha nem csinálja. Ez normális vagy a turbóval van valami gond? A másik kérdésem az lenne, hogy tudtok-e jó áron olyan motorelektronikai cuccot amitől egy kicsit jobban harap a gép? Előre is köszi!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3522 Dátum: 2005.10.28 péntek, 20:05:00 »

Zsolty!
 
Asszem vhogyan így:
 
- gyújtást add rá és várd meg amíg a bizt.öv jelzés eltűnik a mőszerfalról (cca. 1-2 perc szoftvertől függően). Ha eltűnt, van 60mp-ed a következőkre:
 
- kapcsolt be és ki 3-szor egymás után az övet úgy, hogy utoljára kikapcsolod (be-ki, be-ki, be-ki)
- fényszóró be, majd ki
- kapcsolt be és ki 3-szor egymás után az övet úgy, hogy utoljára kikapcsolod (be-ki, be-ki, be-ki). Namostan itt kellene a kis lámpának bekapcsolnia a műszerfalon 3 másodpercre
- ha eltűnt, 7mp-en belül lassan kapcsold be és ki az övet.
 
Asszem vhogyan így működött...nekem ki van kapcsolva, de nem tudom az Istennek se visszakapcsolni
Köszi szépen most olvestam de már nem megyek le a gariba de holnap kiprobálom,engen nagyon idegesit.köszi még 1x.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3523 Dátum: 2005.10.28 péntek, 21:51:00 »

valami zorog a muszerfal alol razos uton! olyasmi hangja van mint az iranyjelzo relenek. ki tudja mi lehet az es hogy lehet megszuntetni?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3524 Dátum: 2005.10.28 péntek, 22:16:00 »

Üdv Mindenkinek! A véleményetekre lennék kiváncsi két dologban is. Van egy 2001-es TDDI mondeóm a 3-as szériából. Nemrég vettem és mivel nem volt elötte dízel autóm nem igazán tudom, hogy normális dolog-e, hogy kb 2000-es fordulatnál és aztán 26000 körül ha nem nyomom eszettül a gázt akkor néha olyan mintha egy fél pillanatra kihagyna a motor. 2000 alatt soha nem csinálja. Ez normális vagy a turbóval van valami gond? A másik kérdésem az lenne, hogy tudtok-e jó áron olyan motorelektronikai cuccot amitől egy kicsit jobban harap a gép? Előre is köszi!
Ádám!
 
Ami te érzel az a turbólyuk.Megszokott jelenség a tddi-nél.Gyorsan hozzászoksz.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3525 Dátum: 2005.10.28 péntek, 23:12:00 »

Ádám!
 
Ami te érzel az a turbólyuk.Megszokott jelenség a tddi-nél.Gyorsan hozzászoksz.
Megszokott jelenség minden turbómotornál.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #3526 Dátum: 2005.10.29 szombat, 01:12:00 »

Kicseréltem a távolsági fényszóró sima Osram H1 55W-os izzóját Osram H1 Cool Blue 55W-osra (4000K). Óriási a különbség: szinte a nappali világosságot csinál a reflektor.  
Ha csak fele olyan tartós lesz mint a '83-as Escortomban volt az ugyan ilyen H4-es (50.000 km), akkor nagyon megérte: 2.100 Ft/db volt az ára.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3527 Dátum: 2005.10.29 szombat, 08:19:00 »

Kicseréltem a távolsági fényszóró sima Osram H1 55W-os izzóját Osram H1 Cool Blue 55W-osra (4000K). Óriási a különbség: szinte a nappali világosságot csinál a reflektor.  
Ha csak fele olyan tartós lesz mint a '83-as Escortomban volt az ugyan ilyen H4-es (50.000 km), akkor nagyon megérte: 2.100 Ft/db volt az ára.
Szia petya!
 
A tompított fényszoród izzója még az eredeti?Azt nem cserélted ki egy másikra?
 
Nekem korábban volt egy ugynevezett "hosszú fény"izzóm,30 %-al megnövelt hatásfokkal.Az nagyon jó volt,csak már nem emlékszem a tipusára.
Ezt az Osram H11 Cool Blue 55 W,hol lehet kapni?Bármelyik autósboltba?Zsoel.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3528 Dátum: 2005.10.29 szombat, 09:48:00 »

Megszokott jelenség minden turbómotornál.
Nem csak turbómotornál . Nálam hármasban 4000-nél van egy pillanatnyi lyuk...turbó nélkül is.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3529 Dátum: 2005.10.29 szombat, 09:49:00 »

Szia petya!
 
A tompított fényszoród izzója még az eredeti?Azt nem cserélted ki egy másikra?
 
Nekem korábban volt egy ugynevezett "hosszú fény"izzóm,30 %-al megnövelt hatásfokkal.Az nagyon jó volt,csak már nem emlékszem a tipusára.
Ezt az Osram H11 Cool Blue 55 W,hol lehet kapni?Bármelyik autósboltba?Zsoel.
Télleg, a gyári xenont cserélte már vki? Vhol írták, hogy abból is van egy "erősebb" verzió??
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #3530 Dátum: 2005.10.29 szombat, 10:04:00 »

Kicseréltem a távolsági fényszóró sima Osram H1 55W-os izzóját Osram H1 Cool Blue 55W-osra (4000K). Óriási a különbség: szinte a nappali világosságot csinál a reflektor.  
Ha csak fele olyan tartós lesz mint a '83-as Escortomban volt az ugyan ilyen H4-es (50.000 km), akkor nagyon megérte: 2.100 Ft/db volt az ára.
Petya,
 
és ennek ilyen kékes színű a fénye?
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #3531 Dátum: 2005.10.29 szombat, 10:06:00 »

Télleg, a gyári xenont cserélte már vki? Vhol írták, hogy abból is van egy "erősebb" verzió??
Vision,
 
ja ja, a gyári 6000K, a tuning 10000K! Smiley
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #3532 Dátum: 2005.10.29 szombat, 10:21:00 »

Vision,
 
ja ja, a gyári 6000K, a tuning 10000K! Smiley
És van neki vmi neve is?? Hol szereztétek be és mennyié'?? Philips vagy Osram vagy GE??
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3533 Dátum: 2005.10.29 szombat, 11:43:00 »

A normál izzók mellett a neves gyártók kiadnak 25-30%-al erősebb fényű és gyakran más színhőfokú izzókat, amik között több xenon gáz töltésű is van.
Ezen felül gyártanak a normál izzóknál 50-60%-al erősebbnek látszó izzókat is, de ez ezeknél a fényerősség növekedést jórészben azzal érik el, hogy csökkentik az izzószál vastagságát, így ugyanolyan eletromos teljesítménynél jobban izzik a szál és erősebb fényt ad. Igen, de ennek az ára, hogy az izzó  élettartama 2-3 hónapra csökken, ezt a gyártók el is ismerik.
Az Osram Cool Blue nem ilyen 50%-os, hanem csak a 30%-os kategóriába tartozik, azoknak az élettartamával nincs gond.
 
Van azonban néhány olyan cég is, akik xenon töltésű izzóknál ennél ügyesebbek és az 50% pluszt 2-5 év garanciával vállalják!
 
Az enyém a nagynevű Future Light gyártótól van (maga az izzó normál h4-h7 foglalat aranyozott érintkezőkkel), a Boombasstic is kínál ilyen garanciális izzókat.
Az ára 5-6e Ft egy pár, csak párban vehető.
 
A különbség nagyon nagy, majdnem olyan fényerőt és világítást adnak, mint a xenon szettek. Olyat nem, de nem áll nagyon távol tőlük a hatása.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3534 Dátum: 2005.10.29 szombat, 11:49:00 »

A normál izzók mellett a neves gyártók kiadnak 25-30%-al erősebb fényű és gyakran más színhőfokú izzókat, amik között több xenon gáz töltésű is van.
Ezen felül gyártanak a normál izzóknál 50-60%-al erősebbnek látszó izzókat is, de ez ezeknél a fényerősség növekedést jórészben azzal érik el, hogy csökkentik az izzószál vastagságát, így ugyanolyan eletromos teljesítménynél jobban izzik a szál és erősebb fényt ad. Igen, de ennek az ára, hogy az izzó  élettartama 2-3 hónapra csökken, ezt a gyártók el is ismerik.
Az Osram Cool Blue nem ilyen 50%-os, hanem csak a 30%-os kategóriába tartozik, azoknak az élettartamával nincs gond.
 
Van azonban néhány olyan cég is, akik xenon töltésű izzóknál ennél ügyesebbek és az 50% pluszt 2-5 év garanciával vállalják!
 
Az enyém a nagynevű Future Light gyártótól van (maga az izzó normál h4-h7 foglalat aranyozott érintkezőkkel), a Boombasstic is kínál ilyen garanciális izzókat.
Az ára 5-6e Ft egy pár, csak párban vehető.
 
A különbség nagyon nagy, majdnem olyan fényerőt és világítást adnak, mint a xenon szettek. Olyat nem, de nem áll nagyon távol tőlük a hatása.
Ez nálam a reflektor résznél lehet érdekes, de a tompított az gyári xenon, de vhogyan nem vagyok megelégedve vele...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3535 Dátum: 2005.10.29 szombat, 19:45:00 »

Télleg, a gyári xenont cserélte már vki? Vhol írták, hogy abból is van egy "erősebb" verzió??
Vision: én néhány hete cseréltem le a gyári Xenon égőket ˝tuningra˝. Ez konkrétan azt jelenti, hogy most 6000K helyett 10000K színhőmérsékletű a lámpám. Ez a gyakorlatban igen nagy különbséget jelent: amikor a Mondimban az egyik oldalon még a gyári, a másikon pedig az új Xenonom volt, a gyári teljesen sárgának tűnt a hófehér új Xenon mellett. A 10000K-s Xenon égőnek darabja 17.900 forint, ami nagyjából egy szinten van egyébként a gyári égő árával, tehát végül is nem olyan vészes.  
 
Petya: nem is rossz ötlet a távolsági égő ilyen módon történő lecserélése. Lehet, hogy én is meglépem majd a dolgot.  
 
Talán emlékeztek rá, hogy gagyizik a baloldali xenonom, vagyis, hogy nem mindig gyújt be. Most sikerült bevizsgálni a dolgot és 99%, hogy a lámpán belüli feszültségstabilizátorom a hibás. Na most kérem szépen ez a kis gyufásdoboznyi méretű ketyere a Fordnál 93.000 forintba kerül. Megjegyzem a komplett Xenon lámpa cakkundpakk 168.000 forint. Most éppen ilyen stabilizátorra vadászok, állítólag szokott lenni belőle használtan eladó, 10.000 forintos ár környékén.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3536 Dátum: 2005.10.29 szombat, 20:14:00 »

Vision: én néhány hete cseréltem le a gyári Xenon égőket ˝tuningra˝. Ez konkrétan azt jelenti, hogy most 6000K helyett 10000K színhőmérsékletű a lámpám. Ez a gyakorlatban igen nagy különbséget jelent: amikor a Mondimban az egyik oldalon még a gyári, a másikon pedig az új Xenonom volt, a gyári teljesen sárgának tűnt a hófehér új Xenon mellett. A 10000K-s Xenon égőnek darabja 17.900 forint, ami nagyjából egy szinten van egyébként a gyári égő árával, tehát végül is nem olyan vészes.  
 
Petya: nem is rossz ötlet a távolsági égő ilyen módon történő lecserélése. Lehet, hogy én is meglépem majd a dolgot.  
 
Talán emlékeztek rá, hogy gagyizik a baloldali xenonom, vagyis, hogy nem mindig gyújt be. Most sikerült bevizsgálni a dolgot és 99%, hogy a lámpán belüli feszültségstabilizátorom a hibás. Na most kérem szépen ez a kis gyufásdoboznyi méretű ketyere a Fordnál 93.000 forintba kerül. Megjegyzem a komplett Xenon lámpa cakkundpakk 168.000 forint. Most éppen ilyen stabilizátorra vadászok, állítólag szokott lenni belőle használtan eladó, 10.000 forintos ár környékén.
Aha ez az! Hol sikerült beszerezni és mi neki a neve?? Hadd süssem már én is a szembejövők szemeit . THX az infóért!
 
Hívd fel Bontiékat a Xenon cucc miatt, hátha nekik van. Ha nincs szám, írj mélt és küldök!
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3537 Dátum: 2005.10.29 szombat, 20:19:00 »

Kicseréltem a távolsági fényszóró sima Osram H1 55W-os izzóját Osram H1 Cool Blue 55W-osra (4000K). Óriási a különbség: szinte a nappali világosságot csinál a reflektor.  
Ha csak fele olyan tartós lesz mint a '83-as Escortomban volt az ugyan ilyen H4-es (50.000 km), akkor nagyon megérte: 2.100 Ft/db volt az ára.
Nekem volt osram cool blue, a tompított helyén, még a régi verdán. Mindkettő tönkrement kb 6 hónap után. Beleuntam, és visszakerült az eredeti izzó. Én valahogy nem hiszek a megnövelt fényerejű, meg xenon fényű izzókban. Ugyanez gagyiból (ugyanezen az áron) az egyik fele fél óra múlva égett ki, a másik kb 1 hónap után.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #3538 Dátum: 2005.10.29 szombat, 20:20:00 »

A 10000K-es cucc pontos neve: GP Thunder 35W, és a XI. kerületben a Villányi út 54-ben vásároltam. A nevéből egyébként könnyen kiderül, hogy ugyanolyan 35W-os, mint a gyári, tehát abszolút nem terheli sem az elektronikát, sem a lámpatestet (hő), ja és EU kompatibilis.
 
Köszi a tippet, majd felkeresem Bontit!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3539 Dátum: 2005.10.29 szombat, 20:24:00 »

Örök hála! Szerdán megyek és kikérdezem őket is. Asszem a GE-nél láttam 55W-os Xenont is...ez már sok lenne a műanyag búrának meg az elektronikának?? Vagy lehet, hogy már nem is "legális"?
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #3540 Dátum: 2005.10.29 szombat, 21:13:00 »

Ez nálam a reflektor résznél lehet érdekes, de a tompított az gyári xenon, de vhogyan nem vagyok megelégedve vele...
Vision,
 
akkor cseréljünk lámpát, kapsz normált a xenon helyett, és olyan Cool Blue izzót teszel bele, amit akarsz!
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #3541 Dátum: 2005.10.29 szombat, 21:42:00 »

Remek deal lenne . Mindig is csodáltam az üzleti érzékedet
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3542 Dátum: 2005.10.29 szombat, 22:29:00 »

Szia petya!
 
A tompított fényszoród izzója még az eredeti?Azt nem cserélted ki egy másikra?
 
Nekem korábban volt egy ugynevezett "hosszú fény"izzóm,30 %-al megnövelt hatásfokkal.Az nagyon jó volt,csak már nem emlékszem a tipusára.
Ezt az Osram H11 Cool Blue 55 W,hol lehet kapni?Bármelyik autósboltba?Zsoel.
Eredeti bizony, lévén, hogy az valódi xenon.
 
Egyébként Kunhegyesen (59/530-022) vettem egy autós boltban, rendelésre hozták két nap alatt.
 
H1-es(!) az izzó, a H11-es a ködlámpában van.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3543 Dátum: 2005.10.29 szombat, 22:33:00 »

Petya,
 
és ennek ilyen kékes színű a fénye?
4000K, azaz hideg fehér (bár a neve alapján hideg kék lenne). Sőt szinte fehérebb mint a gyári xenon - ezért én is át fogok térni a srac féle 10000K-sra - , ami szintén Osram, Xenarc a tipus, és állítólag csak 4700K(!) - Osram márkaboltban mondták - a színhőmérséklete. Semmi kék nincs a fényében.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3544 Dátum: 2005.10.29 szombat, 22:35:00 »

Vision: én néhány hete cseréltem le a gyári Xenon égőket ˝tuningra˝. Ez konkrétan azt jelenti, hogy most 6000K helyett 10000K színhőmérsékletű a lámpám. Ez a gyakorlatban igen nagy különbséget jelent: amikor a Mondimban az egyik oldalon még a gyári, a másikon pedig az új Xenonom volt, a gyári teljesen sárgának tűnt a hófehér új Xenon mellett. A 10000K-s Xenon égőnek darabja 17.900 forint, ami nagyjából egy szinten van egyébként a gyári égő árával, tehát végül is nem olyan vészes.  
 
Petya: nem is rossz ötlet a távolsági égő ilyen módon történő lecserélése. Lehet, hogy én is meglépem majd a dolgot.  
 
Talán emlékeztek rá, hogy gagyizik a baloldali xenonom, vagyis, hogy nem mindig gyújt be. Most sikerült bevizsgálni a dolgot és 99%, hogy a lámpán belüli feszültségstabilizátorom a hibás. Na most kérem szépen ez a kis gyufásdoboznyi méretű ketyere a Fordnál 93.000 forintba kerül. Megjegyzem a komplett Xenon lámpa cakkundpakk 168.000 forint. Most éppen ilyen stabilizátorra vadászok, állítólag szokott lenni belőle használtan eladó, 10.000 forintos ár környékén.
Ha megyek a 4.-ei minitalira, tudsz hozni nekem egy pár ilyen GP xenon csövet?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3545 Dátum: 2005.10.29 szombat, 22:38:00 »

Nekem volt osram cool blue, a tompított helyén, még a régi verdán. Mindkettő tönkrement kb 6 hónap után. Beleuntam, és visszakerült az eredeti izzó. Én valahogy nem hiszek a megnövelt fényerejű, meg xenon fényű izzókban. Ugyanez gagyiból (ugyanezen az áron) az egyik fele fél óra múlva égett ki, a másik kb 1 hónap után.
Mint lejjebb írtam, neken a H4-es az Escortomban 50 eKm (!) bírt ki.
 
Ha egyszer találkozunk sötétben - mondjuk 4-én a minitalin -, akkor meg fogod látni, hogy mekkora a különbség a hagyományos és Cool Blue égő között. Ez nem növelt fényerejű, csak jóval magasabb a színhőmérséklete.
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #3546 Dátum: 2005.10.29 szombat, 23:04:00 »

Remek deal lenne . Mindig is csodáltam az üzleti érzékedet
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #3547 Dátum: 2005.10.29 szombat, 23:07:00 »

4000K, azaz hideg fehér (bár a neve alapján hideg kék lenne). Sőt szinte fehérebb mint a gyári xenon - ezért én is át fogok térni a srac féle 10000K-sra - , ami szintén Osram, Xenarc a tipus, és állítólag csak 4700K(!) - Osram márkaboltban mondták - a színhőmérséklete. Semmi kék nincs a fényében.
Petya,
 
ez akkor jó, beszerzek én is ilyet!
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #3548 Dátum: 2005.10.29 szombat, 23:14:00 »

Petya,
 
ez akkor jó, beszerzek én is ilyet!
Neked a tompítottba H7-es kell
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3549 Dátum: 2005.10.30 vasárnap, 00:06:00 »

Na most akkor milyet?
1.OSRAM COOL BLUE?
2.FUTURE LIGHT?
Gondolom árban nincs nagy különbség?Nekem a jobbik kellene.zsoel.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 64 65 66 67 68 69 70 [71] 72 73 74 75 76 77 78 ... 1558   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.074 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.