Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.10.06 vasárnap, 04:42:34 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 807 808 809 810 811 812 813 [814] 815 816 817 818 819 820 821 ... 1558   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 21489312 alkalommal)
0 Felhasználó és 543 vendég van a témában
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #40650 Dátum: 2012.10.21 vasárnap, 23:01:52 »

Elég fura lenne, ha 170e-nél a magasnyomású tönkremenne... amúgy sem ez az algoritmus. Hála a magyar üzemanyagnak: ezt hogy érti? Mi az az anyag, ami a gázolajban van, és megmarja a vasat? A szűrő úgymond 2 mikronos... azaz, csak ennél kisebb mechanikai részecske menne át rajta. Van köztünk olyan szakember, aki vmi miatt figyelemmel kíséri az üzemanyagok minőségét, és szerinte teljesen megfelel az előírásoknak...
Villog az izzításjelző? Mi a hibakód? Bontó? Ha a szippancs 170e kilométernél tönkremenne, szerinted érdemes bontottat venni? Nem hinném...
Ha a cr nyomás eltér a tervezettől (elég kicsi a tűrés), akkor hibakód lesz, meg villogás... Amíg nincs ilyen, kár találgatni. Amúgy a szippancson van egy szelep is, az is tönkre tud menni, és akkor szintén probléma lesz a nyomással.
Ha pest közeli vagy, legalább olvastass hibakódot, sok klubtársunknak van rá eszköze.
Nem fura az hidd el.Nekem 187000km-nél és annyi volt akkor benne mielőtt ez lenne a kérdés tönkre ment.Állandóan terhelésnél letiltott,fémreszelék volt bőven a GO szürőben és a hibakód is rá vonatkozott.Ennyi.Na azóta nem tankolok mást csak prémiumot.Ja és ment a 4 csúcs is.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #40651 Dátum: 2012.10.21 vasárnap, 23:07:53 »

Nem fura az hidd el.Nekem 187000km-nél és annyi volt akkor benne mielőtt ez lenne a kérdés tönkre ment.Állandóan terhelésnél letiltott,fémreszelék volt bőven a GO szürőben és a hibakód is rá vonatkozott.Ennyi.Na azóta nem tankolok mást csak prémiumot.Ja és ment a 4 csúcs is.
Ez csak a te személyes tapasztalatod, hogy te hogy jártál. Ez nem általános mert másnak meg 100 ekm-el többel sincs ilyen gondja. Ja és soha nem tankolok premiumot.  wave
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #40652 Dátum: 2012.10.21 vasárnap, 23:09:27 »

Ez csak a te személyes tapasztalatod, hogy te hogy jártál. Ez nem általános mert másnak meg 100 ekm-el többel sincs ilyen gondja. Ja és soha nem tankolok premiumot.  wave
Ez meg a te tapasztalatod (persze ez jobban tetszik). Neked 2.2, neki meg 2.0, a csúcs is más, ugye?
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #40653 Dátum: 2012.10.21 vasárnap, 23:15:07 »

Ez meg a te tapasztalatod (persze ez jobban tetszik). Neked 2.2, neki meg 2.0, a csúcs is más, ugye?
Persze, de többet is toltam le a torkán. Ez azért kompenzálna. (Az asszony pont ha idegesíteni akar akkor az 5 liter körüli fogyasztásával szokott dühíteni, nekem ugyanez 6,8 volt pályán az átlag az MKIII-assal. A mostani meg meg 7,6  Undecided  )
Naplózva
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #40654 Dátum: 2012.10.21 vasárnap, 23:18:30 »

Tisztelt MK3 társak!
Sajnos autóm elérte a 170000km és a magasnyomású szivattyúm betegeskedik (állandó szinten tartott fordulaton, sebességen ingadozik a teljesítmény és a füst kibocsájtása is megemelkedett) a szerelőm és egy gépjármű mérnök ismerősöm szerint is a magasnyomású szivattyú kezd meghalni, hála a magyar üzemanyagoknak.
Kérésem az lenne, hogy tud-e valaki megbízható bontót ahol lehetőleg külföldi bontott alkatrészt tudok vásárolni, esetemben magasnyomású szivattyút 2004-es MK3 2.0 130LE tdci mondeóhoz!
A segítséget előre is köszönöm!

Szerintem keressetek inkább repedt turbócsövet első körben.
Naplózva
Dini02
Vendég
« Új hozzászólás #40655 Dátum: 2012.10.21 vasárnap, 23:18:53 »

Az 5 ajtós ülései megegyeznek vajon a sedanéval?  Huh? Sok a hasonlóság... hátha ez is. Köszi.
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #40656 Dátum: 2012.10.21 vasárnap, 23:19:30 »

Ez csak a te személyes tapasztalatod, hogy te hogy jártál. Ez nem általános mert másnak meg 100 ekm-el többel sincs ilyen gondja. Ja és soha nem tankolok premiumot.  wave
Én nem is azért írtam ezt.Ugyan így nem azért írják mikor a kormányművek egy-két fórumtársnak tönkremennek,míg neked-nekem semmio baja addig az övé kuka.Na ezzel is így van.Én is örültem volna ha a ráköltött pénzt elnyaralom.Most viszont jó és az üzemanyag nekem bevált.Én így te meg úgy.Akkor is célba érünk nem???
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #40657 Dátum: 2012.10.21 vasárnap, 23:21:40 »

Az 5 ajtós ülései megegyeznek vajon a sedanéval?  Huh? Sok a hasonlóság... hátha ez is. Köszi.

Hátsók nem egyeznek meg.
Naplózva
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #40658 Dátum: 2012.10.22 hétfő, 01:30:20 »

Akkor mégis az én válaszom a helyes, mert nekem is ugyanez a helyzet!

Már akinek...Nekem ott vannak.
Azt azért kétlem, hogy nincs gyári helye. Még egy zsiguliban is van.
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #40659 Dátum: 2012.10.22 hétfő, 01:35:45 »

Már akinek...Nekem ott vannak.
Azt azért kétlem, hogy nincs gyári helye. Még egy zsiguliban is van.
Én úgy tudom sőt TZS fórumtársnak is úgy van hogy a mélyedés megvan a navigációnak a dolgai meg előtte vannak szintén be kárpitozva.Nekm a mélyedésbe belefér az EÜ doboz meg vettem hozzá gyári háromszöget az meg a doboz tetején van és bezárva a kis ajtóval
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #40660 Dátum: 2012.10.22 hétfő, 01:40:41 »

Én úgy tudom sőt TZS fórumtársnak is úgy van hogy a mélyedés megvan a navigációnak a dolgai meg előtte vannak szintén be kárpitozva.Nekm a mélyedésbe belefér az EÜ doboz meg vettem hozzá gyári háromszöget az meg a doboz tetején van és bezárva a kis ajtóval
szerintem tùlragoztuk.
aki nem hiszi, nézze meg a kezelési könyv 70. oldalát. nyes
FL után is ìgy van gondolom...
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #40661 Dátum: 2012.10.22 hétfő, 07:01:08 »

szerintem tùlragoztuk.
aki nem hiszi, nézze meg a kezelési könyv 70. oldalát. nyes
FL után is ìgy van gondolom...
Egyértelmű annak akinek úgy van!  Wink
Neked van CD tárad a csomagtartóban baloldalt?
Mert itt arról volt szó, hogy akinek van az nem találja a helyet 3szögnek meg aZ EÜ doboznak, ugyanis a CD tár pont elfoglalja azt a helyet amiről beszélsz, ill amit a 70.oldalon ábrázolnak.  wow1  wave
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27020


E-mail
« Új hozzászólás #40662 Dátum: 2012.10.22 hétfő, 09:43:59 »

Nem.

Akkor a CD-váltósok alighanem megszívták. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #40663 Dátum: 2012.10.22 hétfő, 11:07:54 »

Nekem az anyós ülés alatt van a cd tár helye.

Akkor lehet, hogy változott FL után a helyzet?

Valahol csak kell, hogy legyen helye...
Naplózva
ChPh
Vendég
« Új hozzászólás #40664 Dátum: 2012.10.22 hétfő, 12:51:05 »

Akkor a CD-váltósok alighanem megszívták. Smiley

AndyA
Az egy dolog, hogy megszívtuk, de akkor nincs helye, ez tuti?
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27020


E-mail
« Új hozzászólás #40665 Dátum: 2012.10.22 hétfő, 13:19:50 »

Az egy dolog, hogy megszívtuk, de akkor nincs helye, ez tuti?

Nemigen tudok mire gondolni, hogy hol férhet még el. Talán az első ülés alatt... smile

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
ChPh
Vendég
« Új hozzászólás #40666 Dátum: 2012.10.22 hétfő, 13:30:31 »

Nemigen tudok mire gondolni, hogy hol férhet még el. Talán az első ülés alatt... smile

AndyA

oké
megnézem, köszönöm

mert most baromira idegesít, hogy össze vissza csúszkálnak (oké, tudom szatyor, de az csak a legvégső megoldás)

Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27020


E-mail
« Új hozzászólás #40667 Dátum: 2012.10.22 hétfő, 13:50:42 »

oké
megnézem, köszönöm

mert most baromira idegesít, hogy össze vissza csúszkálnak (oké, tudom szatyor, de az csak a legvégső megoldás)

Én simán ragasztanék két csík tépőzárat az aljára - utána ahová leteszed, ott marad. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
ChPh
Vendég
« Új hozzászólás #40668 Dátum: 2012.10.22 hétfő, 14:04:19 »

Én simán ragasztanék két csík tépőzárat az aljára - utána ahová leteszed, ott marad. Smiley

AndyA
A háromszög Original BMW teile nem teszem vele tönkre Wink De jó ötlet Smiley
Igazából azért is kérdeztem, hogy megtudjam tényleg nem volt az autóban ilyesmi...
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27020


E-mail
« Új hozzászólás #40669 Dátum: 2012.10.22 hétfő, 14:32:53 »

A háromszög Original BMW teile nem teszem vele tönkre Wink De jó ötlet Smiley
Igazából azért is kérdeztem, hogy megtudjam tényleg nem volt az autóban ilyesmi...

Akkor egy alkalmas tokra, huzatra kell a tépőzárat rakni. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
ChPh
Vendég
« Új hozzászólás #40670 Dátum: 2012.10.22 hétfő, 14:35:50 »

Akkor egy alkalmas tokra, huzatra kell a tépőzárat rakni. Smiley

AndyA
Jah, most nézem, aláírásodban két kombi van, gondolom akkor egyik se CD táras...
Naplózva
tibike71
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 298



« Új hozzászólás #40671 Dátum: 2012.10.22 hétfő, 16:29:57 »

Én semmit sem a CD-ről tettem fel, mert vírusos volt. Lehet a mobydic gyártójának oldaláról letölteni mindent hozzá (gondolom Te is innen szedted), és nekem azokkal kiválóan műxik. Akitől kaptad, annak rendesen működik az olvasó?
Igen, onnan is meg máshonnan is próbáltam, de mindenre az a válasz, hogy nem talál hozzá szoftvert, a rohadt Angry
Naplózva

2001. 12. MK III tdci 96kw trend combi, EGR OFF, ZEn (Ex:()
2008. 06. MK IV TDCI 103kw trend kombi (még nem csípem, ez mostanra elmúlt:))
2005. 06. MK III TDCI 96kw trend EGR OFF (igazából a fiamé)
2018. 10.MK V Business 2.0 TDCI 150+30LE (PF)
igi
Vendég
« Új hozzászólás #40672 Dátum: 2012.10.22 hétfő, 16:40:32 »

Helo! A közeljövöbe tervezek vásárolni egy Mondeot 02/03asat, van pár kinézve csak nem tudom hogy TDDi vagy a TDCi motor mellet dontsek! Vélemények???, tapasztalatok???Köszönöm
Naplózva
ChPh
Vendég
« Új hozzászólás #40673 Dátum: 2012.10.22 hétfő, 18:36:11 »

Helo! A közeljövöbe tervezek vásárolni egy Mondeot 02/03asat, van pár kinézve csak nem tudom hogy TDDi vagy a TDCi motor mellet dontsek! Vélemények???, tapasztalatok???Köszönöm

Helo, én is nemrégiben vásároltam egyet, amikor én kérdezősködtem a TDCi-t ajánlották. Smiley
Naplózva
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #40674 Dátum: 2012.10.22 hétfő, 18:43:03 »

Helo! A közeljövöbe tervezek vásárolni egy Mondeot 02/03asat, van pár kinézve csak nem tudom hogy TDDi vagy a TDCi motor mellet dontsek! Vélemények???, tapasztalatok???Köszönöm
http://mondeo.hu/index.php?page=49
http://mondeo.hu/index.php?page=93
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
zolas
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1662


E-mail
« Új hozzászólás #40675 Dátum: 2012.10.22 hétfő, 19:06:28 »

Valaki tudja, hogy MTX75-ös 2.0tdci 130 pacisban hány darab turbócső van?

Van egy sejtésem, hogy megint elpukkant az egyik.
Így lehet bekövetkezett, amit László megjósolt. Hogy ha csak egy csövet cserélek (EGR-cooler), akkor sorra fognak megdöglődni, mert máshol erősödik a nyomás. Brühühü.  rinya
Naplózva

MK3 |2002.XII.|2.0|TDCi|130 LE|Ghia|Black Eye Bi-Xenon|18" 5Y|Tolatóradar|Tempomat|Sony 6CD|EGR Off|4 door|Befásult belső Cheesy|Skyfol korom fólia|FlipKey|Full bőr|
kisgyerek83
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1652



E-mail
« Új hozzászólás #40676 Dátum: 2012.10.22 hétfő, 19:11:12 »

Olvass utána, akinek DI-je van ő azt javasolja akinek CI-je ő meg azt, mki saját magának kell eldöntenie melyiket akarja, én maradnék a DI mellett nekem beállt Cheesy
Naplózva

MK3, 2001.12.20. fekete Kombi , 2.0 TDDI, Ghia 
EGR-t már nyomokban sem tartalmaz Cheesy
AIR SPRING légrugó Smiley
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #40677 Dátum: 2012.10.22 hétfő, 19:11:36 »

Valaki tudja, hogy MTX75-ös 2.0tdci 130 pacisban hány darab turbócső van?

Van egy sejtésem, hogy megint elpukkant az egyik.
Így lehet bekövetkezett, amit László megjósolt. Hogy ha csak egy csövet cserélek (EGR-cooler), akkor sorra fognak megdöglődni, mert máshol erősödik a nyomás. Brühühü.  rinya

Már miért erősödne a nyomás? A turbónyomást a szgép szabályozza, nem pedig annyi van, amennyit sikerül... max még egy cső durran ki, a többi nagyjából soha.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
zolas
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1662


E-mail
« Új hozzászólás #40678 Dátum: 2012.10.22 hétfő, 19:26:37 »

Már miért erősödne a nyomás? A turbónyomást a szgép szabályozza, nem pedig annyi van, amennyit sikerül... max még egy cső durran ki, a többi nagyjából soha.
igazad van rosszul fogalmaztam.
emlékeim szerint valahogy úgy fogalmazott László, hogy mivel a szilikon annyira nem tágul, így máshol fog megindulni mint a harisnya.
Naplózva

MK3 |2002.XII.|2.0|TDCi|130 LE|Ghia|Black Eye Bi-Xenon|18" 5Y|Tolatóradar|Tempomat|Sony 6CD|EGR Off|4 door|Befásult belső Cheesy|Skyfol korom fólia|FlipKey|Full bőr|
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #40679 Dátum: 2012.10.22 hétfő, 19:37:52 »

Helo! A közeljövöbe tervezek vásárolni egy Mondeot 02/03asat, van pár kinézve csak nem tudom hogy TDDi vagy a TDCi motor mellet dontsek! Vélemények???, tapasztalatok???Köszönöm
Az elmúlt 8 évben TDDi-t használtam, egyszer kuplungoztam, mert a kinyomó tönkrement, se az adagolónak se a porlasztóknak se a turbónak se a motor más részének soha nem volt baja, 5 körül eszik. Bevált.
Jók a Ci-k is, csak megkíméltet próbálj találni (nehéz lesz), kicsit érzékenyebbek az üza minőségre, de ha normális gazdája ügyelt a szűrőcserékre stb, akkor azok is sokat elmennek gond nélkül.
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #40680 Dátum: 2012.10.22 hétfő, 19:49:37 »

igazad van rosszul fogalmaztam.
emlékeim szerint valahogy úgy fogalmazott László, hogy mivel a szilikon annyira nem tágul, így máshol fog megindulni mint a harisnya.

Mind1, hogy fogalmazott, ettől nem fog előbb tönkremenni. És csak ezért teljesen felesleges szilikonosra alakítani.
Nézd meg mennyi a boltban, cseréld ki, és annyi.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
zolas
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1662


E-mail
« Új hozzászólás #40681 Dátum: 2012.10.22 hétfő, 20:02:30 »

Mind1, hogy fogalmazott, ettől nem fog előbb tönkremenni. És csak ezért teljesen felesleges szilikonosra alakítani.
Nézd meg mennyi a boltban, cseréld ki, és annyi.
De ha masszívabb anyagból van a szilikonos és árban kb ugyanannyi mint cromaxban, akkor is a szilikonos ellen lennél?
az igaz, hogy nagy hátránya a szilikonosnak, hogy kb 1 hét mire UK-ből lejön.
Naplózva

MK3 |2002.XII.|2.0|TDCi|130 LE|Ghia|Black Eye Bi-Xenon|18" 5Y|Tolatóradar|Tempomat|Sony 6CD|EGR Off|4 door|Befásult belső Cheesy|Skyfol korom fólia|FlipKey|Full bőr|
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #40682 Dátum: 2012.10.22 hétfő, 20:12:18 »

De ha masszívabb anyagból van a szilikonos és árban kb ugyanannyi mint cromaxban, akkor is a szilikonos ellen lennél?
az igaz, hogy nagy hátránya a szilikonosnak, hogy kb 1 hét mire UK-ből lejön.

A szilikonos jobb. Ez nem kérdés. Ha nem sokkal drágább, simán megéri.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #40683 Dátum: 2012.10.22 hétfő, 20:25:54 »

A szilikonos jobb. Ez nem kérdés. Ha nem sokkal drágább, simán megéri.
Múltkor volt itt link az EGR alatti cső szilikonos verziójáról. Ebay-en Ausztriából és Lengyelországból annyiba került vagy olcsóbb is volt mint a gyári nem szilikon.
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #40684 Dátum: 2012.10.22 hétfő, 20:30:27 »

Múltkor volt itt link az EGR alatti cső szilikonos verziójáról. Ebay-en Ausztriából és Lengyelországból annyiba került vagy olcsóbb is volt mint a gyári nem szilikon.

A gyári 22ezer, a szilikon szállítással együtt 15ezer. Jelentősen olcsóbb, ha nekem legközelebb cserélni kell biztos nem gyárit veszek.
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #40685 Dátum: 2012.10.22 hétfő, 20:33:16 »

A gyári 22ezer, a szilikon szállítással együtt 15ezer. Jelentősen olcsóbb, ha nekem legközelebb cserélni kell biztos nem gyárit veszek.
18 a gyári, de úgy is a szilikon éri meg.  wave
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #40686 Dátum: 2012.10.22 hétfő, 20:34:28 »

18 a gyári, de úgy is a szilikon éri meg.  wave

Bocsi, cromaxban néztem csak hirtelen.

Szerk: Nagyautónál is 21, hol lehet 18-ért kapni  Huh?
« Utoljára szerkesztve: 2012.10.22 hétfő, 20:41:31 írta tpmportal » Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #40687 Dátum: 2012.10.22 hétfő, 20:40:56 »

Valaki tudja, hogy MTX75-ös 2.0tdci 130 pacisban hány darab turbócső van?

Van egy sejtésem, hogy megint elpukkant az egyik.
Így lehet bekövetkezett, amit László megjósolt. Hogy ha csak egy csövet cserélek (EGR-cooler), akkor sorra fognak megdöglődni, mert máshol erősödik a nyomás. Brühühü.  rinya
5 db van
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #40688 Dátum: 2012.10.22 hétfő, 20:45:26 »

Valaki tudja, hogy MTX75-ös 2.0tdci 130 pacisban hány darab turbócső van?

Van egy sejtésem, hogy megint elpukkant az egyik.
Így lehet bekövetkezett, amit László megjósolt. Hogy ha csak egy csövet cserélek (EGR-cooler), akkor sorra fognak megdöglődni, mert máshol erősödik a nyomás. Brühühü.  rinya
Amióta megvan a kocsi két és fél éve csak a szívósorra menő csövet cseréltem,de ez miatt a többi még nem durrant ki mert ez új lett.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
vomdeutsch
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 260


Gsd


E-mail
« Új hozzászólás #40689 Dátum: 2012.10.22 hétfő, 21:17:06 »

18 a gyári, de úgy is a szilikon éri meg.  wave


http://auto.bazos.sk/inzerat/18912297/hadica-turba-Ford-Mondeo.php
Naplózva

Ford Mondeo Turnier MK4 Facelift 2013.XI.hó 2.0 TDCi 163 LE.Champions Trend. Hungary
Szigony
Vendég
« Új hozzászólás #40690 Dátum: 2012.10.22 hétfő, 22:15:37 »

Szia!
Jól gondolod, szinte biztosan termosztát. Fűtött termosztát, szóval elég zsebbenyúlós.

Köszönöm a választ. Rendelek egy termosztátot.
Naplózva
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #40691 Dátum: 2012.10.22 hétfő, 22:56:14 »


Még így is inkább a szilikon ugyanennyiért  vigyor3

Köszönöm a választ. Rendelek egy termosztátot.

Nincs mit, ha magad cserélnéd, itt egy leírás: http://www.fordwiki.co.uk/index.php?title=Thermostat_replacement

Naplózva
Hyperborg
Vendég
« Új hozzászólás #40692 Dátum: 2012.10.23 kedd, 03:42:26 »

Köszönöm a választ. Rendelek egy termosztátot.

Fuss egy kört a BGA-val és írd meg, hogy mennyiért adják!
Naplózva
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #40693 Dátum: 2012.10.23 kedd, 08:10:15 »

ott a 6-os CD váltó van
akkor tedd bele a sony 6 lemezesét és dobd ki a cd váltót az eü.doboz és a háromszög helyéröl.
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
kadlac
Vendég
« Új hozzászólás #40694 Dátum: 2012.10.23 kedd, 08:45:53 »

Sziasztok!

Komoly kérdésem lenne hozzátok.....

Mondeo vásárlás előtt állók és a segítségeteket szeretném kikérni hogy mit érdemes megnézni mielőtt kezet fogunk egymással.

Belinkelek nektek 2-őt, bár többet néztem de ez a kettő facelift-es.

1.
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_turnier_2.0_tdci_trend_kituno160.000kmsz_konyv-6274358

2.
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_turnier_2.0_tdci_ambiente-6267291

Szerintetek melyik lehet jobb?

Előre is kösz a segítséget.
Naplózva
Hyperborg
Vendég
« Új hozzászólás #40695 Dátum: 2012.10.23 kedd, 08:57:07 »

Mondeo vásárlás előtt állók és a segítségeteket szeretném kikérni hogy mit érdemes megnézni mielőtt kezet fogunk egymással.

Első körben én itt a fórumon néznék szét az eladó autók résznél. Ott is vannak jó vasak, s az előéletük követhetőbb.
Egyrészt ha a közösségből vásárolsz, akkor mindenkinek jobb, másrészt kisebb a lutri faktor.

(TDCi-nél nagynyomású pumpa + porlasztócsúcs csere kb 500-600.000 Ft-os kiadásig elcsúszhat, így akármilyen szép is egy hahu-s autó, ez benne van a pakliban)
Naplózva
kadlac
Vendég
« Új hozzászólás #40696 Dátum: 2012.10.23 kedd, 09:17:31 »

Első körben én itt a fórumon néznék szét az eladó autók résznél. Ott is vannak jó vasak, s az előéletük követhetőbb.
Egyrészt ha a közösségből vásárolsz, akkor mindenkinek jobb, másrészt kisebb a lutri faktor.

(TDCi-nél nagynyomású pumpa + porlasztócsúcs csere kb 500-600.000 Ft-os kiadásig elcsúszhat, így akármilyen szép is egy hahu-s autó, ez benne van a pakliban)

Mikor megtaláltam az eladó autók részleget gyorsan körbe is néztem, de nem találok kombit....   Sad
Ezért gondoltam hogy segíthetnétek hogy mit érdemes jobban szemügyre venni vagy rákérdezni.
Amit elsőre belinkeltem inkább az tetszene, a km valószínűleg nem valós de egyébként sztem így képek alapján nem rossz...
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #40697 Dátum: 2012.10.23 kedd, 09:23:14 »

Sziasztok!

Komoly kérdésem lenne hozzátok.....

Mondeo vásárlás előtt állók és a segítségeteket szeretném kikérni hogy mit érdemes megnézni mielőtt kezet fogunk egymással.

Belinkelek nektek 2-őt, bár többet néztem de ez a kettő facelift-es.

1.
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_turnier_2.0_tdci_trend_kituno160.000kmsz_konyv-6274358

2.
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_turnier_2.0_tdci_ambiente-6267291

Szerintetek melyik lehet jobb?

Előre is kösz a segítséget.
Hello!

A kettő közül mindenképp az ezüstöt válaszanám:  130 lovas, 6 sebességes, bemerték írni, h sérülésmentes, színre vannak fújva a kilincsek-díszlécek. Színben mindenkinek más tetszik.

A 6 sebesség lehet most nem kell, de ha később pl messzebbre jársz melózni, akkor jól jöhet. És ha nem akkor 5. be is lehet vele járni  Wink

Vásárlás előtt:  http://www.mondeo.hu/wiki/index.php/V%C3%A1s%C3%A1rl%C3%A1si_tan%C3%A1csok_TDCi_Mk3

Ha mégis jó az ötös váltó:
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.0_tdci_ambiente-6278980    A leírásban van a lényeg.

http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_ghia_2.0-6263407  Méter soknak tűnik majd elsőre, de lehet  igaz.  Ebből lehetne sokat alkudni, mert mindenki azt hiszi, h ennyit nem is megy el 1 kocsi, és fel sem hívják.
« Utoljára szerkesztve: 2012.10.23 kedd, 09:40:17 írta Dentcraft » Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Hyperborg
Vendég
« Új hozzászólás #40698 Dátum: 2012.10.23 kedd, 09:25:35 »

Mikor megtaláltam az eladó autók részleget gyorsan körbe is néztem, de nem találok kombit....   Sad
Ezért gondoltam hogy segíthetnétek hogy mit érdemes jobban szemügyre venni vagy rákérdezni.
Amit elsőre belinkeltem inkább az tetszene, a km valószínűleg nem valós de egyébként sztem így képek alapján nem rossz...

Ezek nem tuning verdák, ezért általában jól néznek ki. Az anyagok jók bennük.
TDCi-nél a nagynyomású + porlasztócsúcs szokott bedögleni
mk3-nál esélyes még a kormánymű csere (középen megszorul)
illetve szokott az ajtózárakkal még probléma lenni (nem nyit vagy zár)
Naplózva
kadlac
Vendég
« Új hozzászólás #40699 Dátum: 2012.10.23 kedd, 09:33:43 »

Hello!

A kettő közül mindenképp az ezüstöt válaszanám:  130 lovas, 6 sebességes, bemerték írni, h sérülésmentes, színre vannak fújva a kilincsek-díszlécek. Színben mindenkinek más tetszik.

A 6 sebesség lehet most nem kell, de ha később pl messzebbre jársz melózni, akkor jól jöhet. És ha nem akkor 5. be is lehet vele járni  Wink

Vásárlás előtt:  http://www.mondeo.hu/wiki/index.php/V%C3%A1s%C3%A1rl%C3%A1si_tan%C3%A1csok_TDCi_Mk3

Kedves Dentcraft!

Én is az ezüst mellett tenném le a voksom és ahogy látom neked is ilyesmid van. Neked bevált? A használatból eredendő szervizeken túl volt már valami extra? Megmondom öszintén eléggé beparáztam ettől az 5-600 ezres javítástól amit itt elég sokan emlegetnek.....

Közben elkezdtem elolvasni a linket amit küldtél, ebben az van hogy a facelift előtti modelleknek az achilles ina ez a hiba.... Igaz ez? A Facelift-esre is vonatkozik ez a hiba jelenség?
« Utoljára szerkesztve: 2012.10.23 kedd, 09:36:57 írta kadlac » Naplózva
Oldalak: 1 ... 807 808 809 810 811 812 813 [814] 815 816 817 818 819 820 821 ... 1558   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.322 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.