Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 21:35:48 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 65 66 67 68 69 70 71 [72] 73 74 75 76 77 78 79 ... 1558   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 21908804 alkalommal)
0 Felhasználó és 177 vendég van a témában
Vendég
« Új hozzászólás #3550 Dátum: 2005.10.30 vasárnap, 03:51:00 »

Na most akkor milyet?
1.OSRAM COOL BLUE?
2.FUTURE LIGHT?
Gondolom árban nincs nagy különbség?Nekem a jobbik kellene.zsoel.
Nem tudom,hogy az előző mondiba milyen távolsági izzó volt,de nagyon jól világított.
Nincs valahol egy internetes oldal,ahol sok jó dolgot lehetne olvasni?Tipp?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3551 Dátum: 2005.10.30 vasárnap, 09:50:00 »

Láttam a héten egy MKIII-at tréleren, a bal hátsó kerék hátrább volt 20 centivel, mint kéne (nem szakadt ki). Szerintetek mennyi a javítás (márkaszervízbe)?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3552 Dátum: 2005.10.30 vasárnap, 10:03:00 »

Na most akkor milyet?
1.OSRAM COOL BLUE?
2.FUTURE LIGHT?
Gondolom árban nincs nagy különbség?Nekem a jobbik kellene.zsoel.
Zsoel! Én az előző gépbe vettem GE Megalight Plus nevű izzót, ezzel 4(!) év alatt egyszer sem volt problémám. Nem kék színekben játszott az izzó, de vmi eszetlen ereje volt. A Future Light-ot nem nagyon ismerem...
 
Próbálok beszélni a GE-vel (hamár az ügyfelünk), hogy adjanak mindegyikből egy tesztpédányt - nekik is van vagy 5-6 féle és a következő talira elviszem és kipróbáljuk mind1iket. Persze, lehet, hogy ez nov 4.-re nem fog összejönni...
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #3553 Dátum: 2005.10.30 vasárnap, 10:08:00 »

Neked a tompítottba H7-es kell
Petya,
 
oké, köszi!
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #3554 Dátum: 2005.10.30 vasárnap, 10:10:00 »

Na most akkor milyet?
1.OSRAM COOL BLUE?
2.FUTURE LIGHT?
Gondolom árban nincs nagy különbség?Nekem a jobbik kellene.zsoel.
Én Osram -ot veszek, nekem valamennyire ismertebb. Meg ez nem lesz kék, hanem csak szép fehér! Smiley
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #3555 Dátum: 2005.10.30 vasárnap, 10:12:00 »

Zsoel! Én az előző gépbe vettem GE Megalight Plus nevű izzót, ezzel 4(!) év alatt egyszer sem volt problémám. Nem kék színekben játszott az izzó, de vmi eszetlen ereje volt. A Future Light-ot nem nagyon ismerem...
 
Próbálok beszélni a GE-vel (hamár az ügyfelünk), hogy adjanak mindegyikből egy tesztpédányt - nekik is van vagy 5-6 féle és a következő talira elviszem és kipróbáljuk mind1iket. Persze, lehet, hogy ez nov 4.-re nem fog összejönni...
Akkor ezt a tesztet lehet megvárom én is, ha tudtok szerezni, és kipróbálni! Majd figyeljétek nekem, hogy melyik a legfehérebb! Smiley
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #3556 Dátum: 2005.10.30 vasárnap, 10:36:00 »

Akkor ezt a tesztet lehet megvárom én is, ha tudtok szerezni, és kipróbálni! Majd figyeljétek nekem, hogy melyik a legfehérebb! Smiley
Igyekszem kipréselni belőlük a következő minitalira
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3557 Dátum: 2005.10.30 vasárnap, 17:36:00 »

A 3631-es számú hozzászólásomban nem a teljes igazságot írtam le. Az a mkIII, aminek a bal hátsó kereke kiszakadt az az enyém ( 4 ajtós). Illetve a kerék nem szakadt ki, a rúgó kb 20 fokban hátrafelé áll, de nem görbült el. A lökhárítóba beleér  a felni, a sárvédő minimálisan sérült. Amúgy egy részeg faszkalap jött nekem (rendőrség helyszínelt, személyi sérülés szerencsére nem történt, intézkekedek a biztosítónál stb...)
Az a kérdésem, hogy melyik a legjobb Ford szervíz Pest megyében, melyik szervíznél vannak a  legjobb lakatosok
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3558 Dátum: 2005.10.30 vasárnap, 18:01:00 »

A 3631-es számú hozzászólásomban nem a teljes igazságot írtam le. Az a mkIII, aminek a bal hátsó kereke kiszakadt az az enyém ( 4 ajtós). Illetve a kerék nem szakadt ki, a rúgó kb 20 fokban hátrafelé áll, de nem görbült el. A lökhárítóba beleér  a felni, a sárvédő minimálisan sérült. Amúgy egy részeg faszkalap jött nekem (rendőrség helyszínelt, személyi sérülés szerencsére nem történt, intézkekedek a biztosítónál stb...)
Az a kérdésem, hogy melyik a legjobb Ford szervíz Pest megyében, melyik szervíznél vannak a  legjobb lakatosok
Én a csepelieket (Védgát utca) ismerem, láttam, hogyan dolgoznak. Nagyon szépen. Végig betartják a technológiai előírásokat, nem festenek rá a rozsdára, meg ilyesmi. Nekem nagyon szimpatikus volt, ahogy dolgoznak. Az áraik is szimpatikusak. Az én első sárvádőm is meg van nyomva, mostanság fogom hozzájuk vinni. Azt hiszem, a szeleckyék lakatos műhelyét is dícsérte valaki, de gondolom, a solymári is jó. Nekem sem az autofort nem jön be, több dolog miatt.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #3559 Dátum: 2005.10.30 vasárnap, 21:06:00 »

Zsoel,
 
megvetted már a szíved vágyát?
Nézegettem a német oldalakat és találtam egy érdekes hírdetést : http://www.autoscout24.de/home/index/detail.asp?ts=7511003&id=ff2cf3id1zz
Nem értem , hogy hol van benne a trükk. A hírdetés végén megad egy webcímet /www.miltimups.de/  Ha jól értettem itt különböző új gépkocsikat lehet jelentős kedvezménnyel megvenni.Sajnos a pontos finanszírozási részleteket nem értettem, lehet, hogy ebben van elrejtve a lényeg.
Ha valaki lefordítja, akkor ossza meg velem is!
Üdv: falabu
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3560 Dátum: 2005.10.31 hétfő, 11:14:00 »

Zsoel,
 
megvetted már a szíved vágyát?
Nézegettem a német oldalakat és találtam egy érdekes hírdetést : http://www.autoscout24.de/home/index/detail.asp?ts=7511003&id=ff2cf3id1zz
Nem értem , hogy hol van benne a trükk. A hírdetés végén megad egy webcímet /www.miltimups.de/  Ha jól értettem itt különböző új gépkocsikat lehet jelentős kedvezménnyel megvenni.Sajnos a pontos finanszírozási részleteket nem értettem, lehet, hogy ebben van elrejtve a lényeg.
Ha valaki lefordítja, akkor ossza meg velem is!
Üdv: falabu
falabu!
 
Nézz át az MKIII facelift topicba.Ott láthatod az új gépet!
 
Az ilyen hirdetésektől ment fel bennem nem egyszer a pumpa.A paraszt,aki már nem tud mit csinálni a számítógépével,az ad fel ilyen kamu hirdetéseket.Egy idő után már ránézésre meg lehet állapítani,hogy melyik nem igazi.Túl jó autó,irreálisan alacsony árban.Ez is ilyen.Aztán feltűnő az,hogy a hirdetésben csak város nevet ad meg,de pontos címet nem.A tel.szám is kamu,vagy ki sem cseng,vagy németül bemondja,hogy nem kapcsolható.
Én is néztem egy autót,nagyon tetszett,de 3 hét alatt kétszer láttam teljesen más adatokkal és áron.Az itthoni kereskedők is szeretik az ilyen hirdetéseket,szerintem ezt csinálnák a hirdetés feladójával.
Naplózva
ticu
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4247


2011 S-MAX 2.0 TDCi 140Le

ticu@flx.hu
E-mail
« Új hozzászólás #3561 Dátum: 2005.10.31 hétfő, 17:28:00 »

Megtudná valaki mondani, hogy mennyibe fáj 1 pár fehér index búra? Lehet, hogy meglepem a bratyómat egyik reggelre!
Naplózva

Utcára néző ablakokkal és tekerhető kormánnyal...
Korábban: MK3 Mondeo 2,0 TDCi... MK2 Mondeo 2,0 Zetec
Vendég
« Új hozzászólás #3562 Dátum: 2005.10.31 hétfő, 18:17:00 »

Létezik valahol olyan szakirodalom, ahonnét az MK III motorját meg lehet ismerni, hogy mi van benne és az mire való?
Tudtok "dízelek for dummies" kiadványt, amiből a nem autószerelők is megérthetik a gépük működését mondjuk annál, hogy "gázolajjal megy" kicsit mélyebben?
Kb. 25 éve tanultam ilyesmit, de akkor még MAF szenzor, intercooler meg társai még nem is léteztek. (vagy csak az űrsiklókban)
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3563 Dátum: 2005.10.31 hétfő, 19:58:00 »

Megtudná valaki mondani, hogy mennyibe fáj 1 pár fehér index búra? Lehet, hogy meglepem a bratyómat egyik reggelre!
Én tavaly vettem a fordnál 3.500-ért/pár, gyárit.Zsoel.
Naplózva
ticu
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4247


2011 S-MAX 2.0 TDCi 140Le

ticu@flx.hu
E-mail
« Új hozzászólás #3564 Dátum: 2005.11.01 kedd, 14:57:00 »

Thx Zsoel! Beruházok én is.
Naplózva

Utcára néző ablakokkal és tekerhető kormánnyal...
Korábban: MK3 Mondeo 2,0 TDCi... MK2 Mondeo 2,0 Zetec
Vendég
« Új hozzászólás #3565 Dátum: 2005.11.01 kedd, 16:47:00 »

Thx Zsoel! Beruházok én is.
Küldtem mailt.Zsoel.
Naplózva
ticu
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4247


2011 S-MAX 2.0 TDCi 140Le

ticu@flx.hu
E-mail
« Új hozzászólás #3566 Dátum: 2005.11.01 kedd, 16:55:00 »

Én is!
Naplózva

Utcára néző ablakokkal és tekerhető kormánnyal...
Korábban: MK3 Mondeo 2,0 TDCi... MK2 Mondeo 2,0 Zetec
Vendég
« Új hozzászólás #3567 Dátum: 2005.11.01 kedd, 17:15:00 »

Én is!
Válasz ment.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3568 Dátum: 2005.11.01 kedd, 17:15:00 »

Sziasztok!
 
Azt olvastam, hogy a mondeoban van a vezető lábterénél egy kis szerkezet, ami boruláskor leállítja a motort. Nekem a TDCI-mben nincs ilyen, nemrég derült ki a riasztó beszerelésekor. Lehet, hogy dízelekbe eleve nem raknak ilyet, csak a benzinesekbe?
 
Előre is köszi!
 
Üd
Naplózva
ticu
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4247


2011 S-MAX 2.0 TDCi 140Le

ticu@flx.hu
E-mail
« Új hozzászólás #3569 Dátum: 2005.11.01 kedd, 19:46:00 »

Én úgy tudom, hogy amikor ütközöl lezárja a üzemanyag utánpótlást nehogy bumm legyen a vége. Volt egy kis kocc-om és tényleg nem idult be utána az autó (MKII 2.0 benzin), csak ha megnyomtam a gombot.
Naplózva

Utcára néző ablakokkal és tekerhető kormánnyal...
Korábban: MK3 Mondeo 2,0 TDCi... MK2 Mondeo 2,0 Zetec
Vendég
« Új hozzászólás #3570 Dátum: 2005.11.01 kedd, 22:17:00 »

Sziasztok!
 
Azt olvastam, hogy a mondeoban van a vezető lábterénél egy kis szerkezet, ami boruláskor leállítja a motort. Nekem a TDCI-mben nincs ilyen, nemrég derült ki a riasztó beszerelésekor. Lehet, hogy dízelekbe eleve nem raknak ilyet, csak a benzinesekbe?
 
Előre is köszi!
 
Üd
Mivel a Mondeo TDCi-ben nincs elektromos AC pumpa, így nincs is ami nyomja az üzemanyagot ha a motor leállt. Ellenben az összes benzinesben és a TDDi-ben van villanyos AC, így ezeknél van is ilyen kapcsoló.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3571 Dátum: 2005.11.01 kedd, 23:08:00 »

Mivel a Mondeo TDCi-ben nincs elektromos AC pumpa, így nincs is ami nyomja az üzemanyagot ha a motor leállt. Ellenben az összes benzinesben és a TDDi-ben van villanyos AC, így ezeknél van is ilyen kapcsoló.
Köszi a választ!:)
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3572 Dátum: 2005.11.02 szerda, 00:00:00 »

Mivel a Mondeo TDCi-ben nincs elektromos AC pumpa, így nincs is ami nyomja az üzemanyagot ha a motor leállt. Ellenben az összes benzinesben és a TDDi-ben van villanyos AC, így ezeknél van is ilyen kapcsoló.
Biztos, hogy a TDCi-ben nincs AC? Én is így gondoltam, de a szervízben megmutatták, a rendelési számmal együtt. Mi az igazság?
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #3573 Dátum: 2005.11.02 szerda, 10:12:00 »

Biztos, hogy a TDCi-ben nincs AC? Én is így gondoltam, de a szervízben megmutatták, a rendelési számmal együtt. Mi az igazság?
Sziasztok.
Sztem kéne, hogy legyen. ApósomOFF Renault DCijében van.ON Sztem a Mondiban is kellene, hogy legyen. Vagy ott a szivattyú húzza előre a naftát? Nem hinném.  
Üdv
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3574 Dátum: 2005.11.02 szerda, 10:52:00 »

Mennyit eszik egy 2L-es TDCi Mondeo?
Hogy viselkedik hidegben?
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3575 Dátum: 2005.11.02 szerda, 11:25:00 »

Mennyit eszik egy 2L-es TDCi Mondeo?
Hogy viselkedik hidegben?
Nekem garázsom van. De próbáltam már -10 fokban (kinn aludt), és pöccre indult, ugyanúgy, mint mondjuk +20-ban.
 
Fogyi: 6. Városban kicsit felette, országúton jóval alatta, autópályán kicsit alatta, persze attól függően, mennyivel mész. Tehát az átlag 6. Klímával 0,5-1 literrel több.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #3576 Dátum: 2005.11.02 szerda, 21:35:00 »

Sziasztok.
Sztem kéne, hogy legyen. ApósomOFF Renault DCijében van.ON Sztem a Mondiban is kellene, hogy legyen. Vagy ott a szivattyú húzza előre a naftát? Nem hinném.  
Üdv
A nekem is 6 liter körül (inkább alatta) fogyaszt a 115 le TDCi, főleg országút, 100-120as tempó + előzgetések.
 
Végülis nem Ford márkakereskedésbe vittem el javításra(#3637), hanem a csillagos márkához, ugyanis ott van ismerettség. A biztosító nem köthet bele, mert Fordos óradíjjal dolgoznak.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3577 Dátum: 2005.11.02 szerda, 21:41:00 »

Mennyit eszik egy 2L-es TDCi Mondeo?
Hogy viselkedik hidegben?
Hidegen zajos utána szép lassan elhalkul, nekem 10-15 km kell míg a motor eléri az üzemi hőfokot.
Hidegen nem szabad pörgetni semmilyen motort, főleg nem a turbódízelt, mert a turbó korai tönkremeneteléhez vezet (300 eFf), én max 2000ig forgatom ( az üzemmeleg motort pedig max 3200ig).
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3578 Dátum: 2005.11.02 szerda, 22:33:00 »

Biztos, hogy a TDCi-ben nincs AC? Én is így gondoltam, de a szervízben megmutatták, a rendelési számmal együtt. Mi az igazság?
Angel, Shadow!
 
Ezt már a múltkor is írta Angel és utána én megnéztem a TIS CD-n a kapcsolási rajzot, majd a Micro macskát is, és egyikben sem találtam rá utalást. Pont azért macerás az üa. szűrő cseréje, mivel nincs ami telenyomja gázolajjal.
 
A Ford-PSA közös fejlesztésű TDCi/HDi motorokban viszont van AC - ezért jóval kisebb a nagynyomású szivattyú -, meg pillangó szelep is (ilyen a Mondeo TDCi-ben nincs, és ez szerintem így jobb is).
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3579 Dátum: 2005.11.02 szerda, 23:12:00 »

Nem tudtam végigolvasni az összes fórumot, így elnézést kérek, ha valaki már felvetette volna a problémámat.
A nagy kérdés pedig az, hogy hol van a tolatólámpa kapcsolója? (Sajna a Ford szervízben a szerelő nem tudta megmondani, csak azt, hogy az a kolléga, aki tudja, most szabadságon van... Sad ) Valószínűleg az romolhatott el, mert eleinte csak ritkán nem égett a tolatólámpa, utána egyre gyakrabban hagyott ki, most meg már nem is világít... Sad
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3580 Dátum: 2005.11.03 csütörtök, 19:54:00 »

Sziasztok.
Sztem kéne, hogy legyen. ApósomOFF Renault DCijében van.ON Sztem a Mondiban is kellene, hogy legyen. Vagy ott a szivattyú húzza előre a naftát? Nem hinném.  
Üdv
Nekem is 115 LE-s gépem van. Amikor átvettem, reggelente -18 fok körül volt, az éjjeli állás után a Párom- mivel nem tudat, hogy azt is kell- izzítás nélkül indította, pöccre járt a motor! A fogyasztásom Budapesti vegyes forgalomban 6,5 l körüli, autópálya 140- 160 között is ugyanannyi, ha kímélő országúti a használat, akkor le megy 5- 5,5 l- re. (Nálam ez nem jellemző, az ilyen nyugis tempóhoz túl jól megy a kocsi.) Óra szerint 200 fölé megy a vége. Szerintem jó autó a Mondeo diesel!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3581 Dátum: 2005.11.03 csütörtök, 22:31:00 »

Sziasztok ! Sürgős segítség kellene!
 
faterom egy haverját kellett hazavontatnom eggyik nap. És meglepődve észleltem, hogy a vontatás miatt  valahogy beesett a tolató radarnak az érzékelői. Meglepő de az autó két szélén lévők estek be, a középső kettő a helyén van. Járt már igy valaki? Hogyan van az rögzitve, lehet csak a kasztni csavarodás miatt kipattantak?
Baromi zavaró, mert sípol mint a vadbarom!
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #3582 Dátum: 2005.11.04 péntek, 08:45:00 »

Sziasztok ! Sürgős segítség kellene!
 
faterom egy haverját kellett hazavontatnom eggyik nap. És meglepődve észleltem, hogy a vontatás miatt  valahogy beesett a tolató radarnak az érzékelői. Meglepő de az autó két szélén lévők estek be, a középső kettő a helyén van. Járt már igy valaki? Hogyan van az rögzitve, lehet csak a kasztni csavarodás miatt kipattantak?
Baromi zavaró, mert sípol mint a vadbarom!
Sztem csak az utóbbi lehet. Próbáld meg visszarakosgatni...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
« Új hozzászólás #3583 Dátum: 2005.11.04 péntek, 19:30:00 »

Udv!
 
Surgos!!!
Kigyulladt az ABS ez as ESP lampaja, mit tegyek? Ujrainditas nem segitett...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3584 Dátum: 2005.11.04 péntek, 19:33:00 »

Off.
 
Van egy masik kocsim, 1-esben es 2-esben 6000-es fordulattol mar nem adja at a kraftot a kerekekre (7000-tol van a piros, szoval "normalis" hasznalat :-)
A kuplung most lett kicserelve (illetve felujitva).
 
Koszi!
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3585 Dátum: 2005.11.04 péntek, 21:44:00 »

Udv!
 
Surgos!!!
Kigyulladt az ABS ez as ESP lampaja, mit tegyek? Ujrainditas nem segitett...
Nekem olyat csinált futóműállítás után, hogy kb 140-nél kicsulladt az ESP. Az volt a baj, hogy elállítódott a középhelyzet a kormánynál, és egyenesen mentem, azaz a kerekek egydorma sebességgel forognak, pedig a kormány nincs középen (szerinte). Aztán ezt beállították, majd usgyi.
 
Egyformák a kerekek? Érzékelő? Lehet, hogy az a baj. Rádugni wds-re...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #3586 Dátum: 2005.11.04 péntek, 22:38:00 »

Megint kellene az agytröszt!
 
Nem boldogulok az automata klímával. Illetve a normál hóbefúvással. Vagy 200 fokos levegőt ad be, vagy ha leveszem "Lo"-ra, akkor meg hideget, de időnként még akkor se a kintit, hanem valamennyire langyos levegőt fúj. Ha egy fél fokkal egemelem a celziuszt, akkor megint forró levegőt fúj.
Itt mi vezérli a befúvott levegő hőmérsékletét? Egyáltalán, nem automata módban jelent valamit a 22 C°? Vagy csak a hideg felé- meleg felé az irányt mutatja?
Eléggé nem értem. Van valaki, aki ismeri a szelőztető rendszert? Hálás lennék minden információért, mert hát eléggé utálom a hőingadozást...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3587 Dátum: 2005.11.05 szombat, 00:44:00 »

Nekem olyat csinált futóműállítás után, hogy kb 140-nél kicsulladt az ESP. Az volt a baj, hogy elállítódott a középhelyzet a kormánynál, és egyenesen mentem, azaz a kerekek egydorma sebességgel forognak, pedig a kormány nincs középen (szerinte). Aztán ezt beállították, majd usgyi.
 
Egyformák a kerekek? Érzékelő? Lehet, hogy az a baj. Rádugni wds-re...
Akkor ezt mintha jól gondoltam volna...
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3588 Dátum: 2005.11.05 szombat, 09:09:00 »

Akkor ezt mintha jól gondoltam volna...
Nagyon úgy néz ki. A következő alkalommal a ford szervízben állíttatok futóművet.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #3589 Dátum: 2005.11.06 vasárnap, 15:34:00 »

Ma elaludtak a lampak, nem tudom, mi lehetett. Maskor azert igyekszem nem kezifekkel kanyarodni.
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #3590 Dátum: 2005.11.08 kedd, 17:22:00 »

Fényszóró állításnál, külön lehet állítani a tompítottat, és a távolságit, vagy egybe csak?
Csak fel és le, vagy jobbra-balra is lehet állítani az izzó helyzetét?
 
Sajnos most vettem észre, hogy a jobb oldali fényszórba a magasságállítás nem működik, a legfelső helyzetbe (0) ragadt. Sad Valamit tudok ezzel csinálni, vagy csere? :/
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #3591 Dátum: 2005.11.08 kedd, 20:32:00 »

Ma visszamentem a Ford Solymárhoz fehér oldalindex ügyileg, és azt mondták, hogy a Focus-ra szánt búra tényleg fele annyiba kerül, mint a Mondeóé, de nem tudják, hogy jó-e bele.  
 
Valaki mondta a múltkor, de most akkor tuti biztos, hogy jó a Focusé a Mondiba?
 
Amúgy a Focus alapban sárga búrát kapott (mindkét modell), csak az ST-nek volt fehér, ennek pedig ára párban 3500 forint. A Mondeoé ennek pont a duplája, szóval nem mindegy.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3592 Dátum: 2005.11.08 kedd, 20:37:00 »

Ma visszamentem a Ford Solymárhoz fehér oldalindex ügyileg, és azt mondták, hogy a Focus-ra szánt búra tényleg fele annyiba kerül, mint a Mondeóé, de nem tudják, hogy jó-e bele.  
 
Valaki mondta a múltkor, de most akkor tuti biztos, hogy jó a Focusé a Mondiba?
 
Amúgy a Focus alapban sárga búrát kapott (mindkét modell), csak az ST-nek volt fehér, ennek pedig ára párban 3500 forint. A Mondeoé ennek pont a duplája, szóval nem mindegy.
a cromaxnal nezd meg! ott kb ugyanannyi.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3593 Dátum: 2005.11.08 kedd, 20:43:00 »

Xenon kálváriám sokadik helyzetjelentése:  
 
A lényeg, hogy a baloldali lámpám továbbra is bizonytalanul, vagy egyáltalán nem gyújt be. A lámpa hátára csavarozott trafók (16), illetve maguk a xenon égők tuti biztosan jók. Hibalehetőségnek maradt még a lámpán belüli feszültség stabilizátor, vagy mi. Na most erre a múltkor 93 ezer forintos árajánlatot kaptam a Ford Solymártól, de ma végül is kiderült, hogy nem ez, hanem a már említett trafók kerülnek ennyibe, az viszont nekem nem kell.  
 
A szervizessel rájöttünk arra, hogy az én lámpában nagy valószínűséggel egy bizonyos begyújtónak (20) nevezett alkatrész szorul cserére, ez viszont szerencsére csak 17 ezer forint. Ha minden igaz, a jövő héten kicserélik nekem és akkor talán végre mindkét lámpám hibátlanul fog működni. Remélem nem csak az lesz, hogy egy újabb drága alkatrészt vetetnek velem és a lámpám továbbra sem gyógyul meg...
 
Petya szaki: vélemény?  
 
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3594 Dátum: 2005.11.08 kedd, 21:21:00 »

Xenon kálváriám sokadik helyzetjelentése:  
 
A lényeg, hogy a baloldali lámpám továbbra is bizonytalanul, vagy egyáltalán nem gyújt be. A lámpa hátára csavarozott trafók (16), illetve maguk a xenon égők tuti biztosan jók. Hibalehetőségnek maradt még a lámpán belüli feszültség stabilizátor, vagy mi. Na most erre a múltkor 93 ezer forintos árajánlatot kaptam a Ford Solymártól, de ma végül is kiderült, hogy nem ez, hanem a már említett trafók kerülnek ennyibe, az viszont nekem nem kell.  
 
A szervizessel rájöttünk arra, hogy az én lámpában nagy valószínűséggel egy bizonyos begyújtónak (20) nevezett alkatrész szorul cserére, ez viszont szerencsére csak 17 ezer forint. Ha minden igaz, a jövő héten kicserélik nekem és akkor talán végre mindkét lámpám hibátlanul fog működni. Remélem nem csak az lesz, hogy egy újabb drága alkatrészt vetetnek velem és a lámpám továbbra sem gyógyul meg...
 
Petya szaki: vélemény?  
 

Srác!
Nem kell megijedni!
Általában nem szoktuk lehúzni az ügyfeleket!
Egyébként a Xenon-diagnosztika nem is olyan egyszerű dolog, mint amennyire elsőre annak tűnik...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3595 Dátum: 2005.11.08 kedd, 22:39:00 »

Xenon kálváriám sokadik helyzetjelentése:  
 
A lényeg, hogy a baloldali lámpám továbbra is bizonytalanul, vagy egyáltalán nem gyújt be. A lámpa hátára csavarozott trafók (16), illetve maguk a xenon égők tuti biztosan jók. Hibalehetőségnek maradt még a lámpán belüli feszültség stabilizátor, vagy mi. Na most erre a múltkor 93 ezer forintos árajánlatot kaptam a Ford Solymártól, de ma végül is kiderült, hogy nem ez, hanem a már említett trafók kerülnek ennyibe, az viszont nekem nem kell.  
 
A szervizessel rájöttünk arra, hogy az én lámpában nagy valószínűséggel egy bizonyos begyújtónak (20) nevezett alkatrész szorul cserére, ez viszont szerencsére csak 17 ezer forint. Ha minden igaz, a jövő héten kicserélik nekem és akkor talán végre mindkét lámpám hibátlanul fog működni. Remélem nem csak az lesz, hogy egy újabb drága alkatrészt vetetnek velem és a lámpám továbbra sem gyógyul meg...
 
Petya szaki: vélemény?  
 

16 - vezérlő elektronika (!)
20 - nagyfeszültségű trafó
21 - nagyfeszültségű trafó
 
A 20/21-es alakatrész (erről megy a vastag vezeték a xenon csőre) évjárat függő. Az újabb lámpákban már közvetlenül a xenon cső végére van felcsavarva a trafó, a régebbieknél viszont a lámpán belül található és elé szűk a hely a kiszereléséhez.  
Én korábban is ennek a hibájára tippeltem.
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #3596 Dátum: 2005.11.08 kedd, 22:55:00 »

Ma visszamentem a Ford Solymárhoz fehér oldalindex ügyileg, és azt mondták, hogy a Focus-ra szánt búra tényleg fele annyiba kerül, mint a Mondeóé, de nem tudják, hogy jó-e bele.  
 
Valaki mondta a múltkor, de most akkor tuti biztos, hogy jó a Focusé a Mondiba?
 
Amúgy a Focus alapban sárga búrát kapott (mindkét modell), csak az ST-nek volt fehér, ennek pedig ára párban 3500 forint. A Mondeoé ennek pont a duplája, szóval nem mindegy.
Ugyan úgy néz ki?
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #3597 Dátum: 2005.11.09 szerda, 09:54:00 »

Tud nekem valaki segíteni abban, hogy az automata klímát hogy célszerő használni? A régi MKII-ben, ha autora kapcsoltam, akkor még nem indította be klímát automatikusan. Ennél pedig úgy tűnik, hogy olyankor folyamatosan használja a légkondit. Igaz ez?
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #3598 Dátum: 2005.11.09 szerda, 09:59:00 »

Tud nekem valaki segíteni abban, hogy az automata klímát hogy célszerő használni? A régi MKII-ben, ha autora kapcsoltam, akkor még nem indította be klímát automatikusan. Ennél pedig úgy tűnik, hogy olyankor folyamatosan használja a légkondit. Igaz ez?
Sztem egyszerű: ha nincs szükség, akkor az "AUTO" gomb lenyomása után kikapcsolod a klímát, és használod úgy...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3599 Dátum: 2005.11.09 szerda, 10:12:00 »

Tud nekem valaki segíteni abban, hogy az automata klímát hogy célszerő használni? A régi MKII-ben, ha autora kapcsoltam, akkor még nem indította be klímát automatikusan. Ennél pedig úgy tűnik, hogy olyankor folyamatosan használja a légkondit. Igaz ez?
Ha megnyomod az AC gombot, akkor az ECO felirat jelenik meg, és akkor nem megy a klíma.
 
De: rtfm!!!
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Oldalak: 1 ... 65 66 67 68 69 70 71 [72] 73 74 75 76 77 78 79 ... 1558   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.073 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.