Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 17:14:18 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 894 895 896 897 898 899 900 [901] 902 903 904 905 906 907 908 ... 1558   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 21901528 alkalommal)
0 Felhasználó és 89 vendég van a témában
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #45000 Dátum: 2013.03.31 vasárnap, 13:58:37 »



Így van, de az autóban akkor is terheli a motort a generátor, ha nem fogyasztanál semmit, míg a háztartásban nem.
Itt konkrétan a ledesítés előnyeiről, hátrányairól volt szó, ami szerintem az össz. alapfogyasztáshoz képest jelentéktelen, tehát jelentős fogyasztáscsökkenést sem eredményezhet. SZERINTEM!  integet2
De nem így van! Tongue

A generátor ha nem gerjeszted a forgórész tekercset,akkor csak a fizikai súlyát kell a forgórésznek forgatni.Abban a pillanatban ahogy terheled-gerjeszted a forgórészt,abban a pillanatban óriási fizikai ellenerő fogja ellentartani a forgórészt a hajtással szemben.Ez a különbség a dinamó ás a generátor között.Üresjáratban nagyságrendekkel kissebb erő kell a generátor forgatásához!Ez a különbség mérhető,ez jelentős a terhelt és terheletlen generátor közti fogyasztáskülönbségben.A nagy márkák nem véletlenül kapcsolgatják ki a generátort,amikor nem kell.A mondeó még nem vette át ezt a technológiát,de arányosan csökkenthető a szükséges energia a generátor forgatásához,ha csökkented a villamos terhelését.
Nem szükséges háztartási összefüggéseket hozni,pedig van.A generátor működése önmagában magyarázza ezt az összefüggést.Villamos tanulmányokat végző szakemberek ezt első évben tanulták a nagykönyvől.Ezért nem is érdemes ezzel vitázni,mert a spanyol viasz már vagy 150éve felvan találva. vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Andor111
Vendég
« Új hozzászólás #45001 Dátum: 2013.03.31 vasárnap, 14:23:26 »

Sziasztok.Lenne hozzátok 1 hatalmas nagy kérésem!! worship  131le-őshöz keresek tdci-hez katalizátort,ami sajnos a legritkábbik fajta,valami:4sca szerepel a tipuskódon.Válaszotokat,vagy segítségeteket előre is köszönöm,mert már kb másfél hónapja szenvedek a témával és a tököm televan vele,mert csak vegyszerekre ami elvileg jó,elpazaroltam már 13-15 ezret Cheesy  falbav falbav  Köszi
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #45002 Dátum: 2013.03.31 vasárnap, 14:28:47 »

Sziasztok.Lenne hozzátok 1 hatalmas nagy kérésem!! worship  131le-őshöz keresek tdci-hez katalizátort,ami sajnos a legritkábbik fajta,valami:4sca szerepel a tipuskódon.Válaszotokat,vagy segítségeteket előre is köszönöm,mert már kb másfél hónapja szenvedek a témával és a tököm televan vele,mert csak vegyszerekre ami elvileg jó,elpazaroltam már 13-15 ezret Cheesy  falbav falbav  Köszi

Annyira kell neked az a katalizátor?
Sokan épp ki akarják szedni.  vigyor3
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
dadan
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 264



E-mail
« Új hozzászólás #45003 Dátum: 2013.03.31 vasárnap, 14:31:05 »

De nem így van! Tongue

A generátor ha nem gerjeszted a forgórész tekercset,akkor csak a fizikai súlyát kell a forgórésznek forgatni.Abban a pillanatban ahogy terheled-gerjeszted a forgórészt,abban a pillanatban óriási fizikai ellenerő fogja ellentartani a forgórészt a hajtással szemben.Ez a különbség a dinamó ás a generátor között.Üresjáratban nagyságrendekkel kissebb erő kell a generátor forgatásához!Ez a különbség mérhető,ez jelentős a terhelt és terheletlen generátor közti fogyasztáskülönbségben.A nagy márkák nem véletlenül kapcsolgatják ki a generátort,amikor nem kell.A mondeó még nem vette át ezt a technológiát,de arányosan csökkenthető a szükséges energia a generátor forgatásához,ha csökkented a villamos terhelését.
Nem szükséges háztartási összefüggéseket hozni,pedig van.A generátor működése önmagában magyarázza ezt az összefüggést.Villamos tanulmányokat végző szakemberek ezt első évben tanulták a nagykönyvől.Ezért nem is érdemes ezzel vitázni,mert a spanyol viasz már vagy 150éve felvan találva. vigyor3

Ez így van, senki nem vonta kétségbe, nem is erről szólt a vita. (Tudtommal.)
A generátor fizikai súlya eleve terhelés a motornak, azonkívül ott vannak a fix fogyasztók, üzemanyagpumpa, üa. rendszer, ilyen-olyan elektronika, comp, stb., ami jelentős. Ezek folyamatosan terhelik a generátort. Erre jöhetnek a plusz fogyasztók, amik befolyásolják amiről szó van. Én továbbra sem gondolnám, hogy a hagyományos izzók és a ledek között akkora fogyasztásbeli különbségek lennének, ami mérvadó lenne a fogyasztást tekintve.
Ennél jelentősen nagyobb fogyasztási eltéréseket okoz, hogy hol váltasz el, guminyomás, kövérgáz....
De aki így gondolkodik, az miért használja a klímát, vagy az ülésfűtést?  wave
Persze "elméletben" biztos igazatok van.  worship
De ha havonta egyszer odalépsz, akkor már b@szhatod a ledekből származó jelentéktelen "hasznodat".  nyes
Naplózva

2006 2.2TDCI Turnier Titanium-x.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #45004 Dátum: 2013.03.31 vasárnap, 14:44:09 »

Ez így van, senki nem vonta kétségbe, nem is erről szólt a vita. (Tudtommal.)
A generátor fizikai súlya eleve terhelés a motornak, azonkívül ott vannak a fix fogyasztók, üzemanyagpumpa, üa. rendszer, ilyen-olyan elektronika, comp, stb., ami jelentős. Ezek folyamatosan terhelik a generátort. Erre jöhetnek a plusz fogyasztók, amik befolyásolják amiről szó van. Én továbbra sem gondolnám, hogy a hagyományos izzók és a ledek között akkora fogyasztásbeli különbségek lennének, ami mérvadó lenne a fogyasztást tekintve.
Ennél jelentősen nagyobb fogyasztási eltéréseket okoz, hogy hol váltasz el, guminyomás, kövérgáz....
De aki így gondolkodik, az miért használja a klímát, vagy az ülésfűtést?  wave
Persze "elméletben" biztos igazatok van.  worship
De ha havonta egyszer odalépsz, akkor már b@szhatod a ledekből származó jelentéktelen "hasznodat".  nyes
Nem jól olvasol a sorok között.
A gyártók millió eurókat költekenek a környezetvédelmi normák csökkentésére,ami értelemszerűen a fogyasztás csökkenéssel érhető el,és egyéb technikai fejlesztésekkel.Ebből következik az,hogy használjunk kevesebb villamos fogyasztót az autóinkban.Hogyan?Ne halogén-hagyományos izzókat,hanem sokkal takarékosabb ledes fényforrásokat használjunk.Én nem volt szó itt egyéni használati módokról,hanem globálisan.Ha te 2dl üzemanyagot megspórolsz 100km-en,akkor kiszámolható globálisan,hogy hány száz tonna üzemanyagot nem égetsz el évente-mondjuk országos szinten.Vitatkozhatunk,hogy mennyit pöffentesz el egy kövér gázzal,de arányosat ott is kevesebbet fogsz,ha nem 150w-al terheled a generátorodat,hanem csak 10w-al.
Ha neked ez jelentéktelen,akkor az csak azt bizonyítja,hogy nem látod a globális jelentőségét.Ez csak egy szubjektív vélemény.A tényeket nem tudod megerőszakolni.
Sokkal jobb megoldás,mint pl az egr-szelep.Nem szükséges rossz megoldás,hanem követendő jó példa.
Szerinted miért tiltották be a 100Wos normál izzókat a háztartásban?Hát pont ezért...... Wink
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #45005 Dátum: 2013.03.31 vasárnap, 14:45:49 »


De aki így gondolkodik, az miért használja a klímát, vagy az ülésfűtést?  wave

az izzókat folyamatosan égeted,az egy konstans fogyasztó.A klímát és az ülésfűtést nem használod non-stop.
Értem én,hogy ezt nehéz megérteni..... nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #45006 Dátum: 2013.03.31 vasárnap, 15:00:23 »

Nem jól olvasol a sorok között.
A gyártók millió eurókat költekenek a környezetvédelmi normák csökkentésére,ami értelemszerűen a fogyasztás csökkenéssel érhető el,és egyéb technikai fejlesztésekkel.Ebből következik az,hogy használjunk kevesebb villamos fogyasztót az autóinkban.Hogyan?Ne halogén-hagyományos izzókat,hanem sokkal takarékosabb ledes fényforrásokat használjunk.Én nem volt szó itt egyéni használati módokról,hanem globálisan.Ha te 2dl üzemanyagot megspórolsz 100km-en,akkor kiszámolható globálisan,hogy hány száz tonna üzemanyagot nem égetsz el évente-mondjuk országos szinten.Vitatkozhatunk,hogy mennyit pöffentesz el egy kövér gázzal,de arányosat ott is kevesebbet fogsz,ha nem 150w-al terheled a generátorodat,hanem csak 10w-al.
Ha neked ez jelentéktelen,akkor az csak azt bizonyítja,hogy nem látod a globális jelentőségét.Ez csak egy szubjektív vélemény.A tényeket nem tudod megerőszakolni.
Sokkal jobb megoldás,mint pl az egr-szelep.Nem szükséges rossz megoldás,hanem követendő jó példa.
Szerinted miért tiltották be a 100Wos normál izzókat a háztartásban?Hát pont ezért...... Wink
Egyébként ennyi.. eljen
Tényleg csak egyszer szólok a témához, de minden ami fogyaszt és mozog egy autón, ha külső segítség nélkül történik, akkor az az üzemanyag elégetéséből van, (fizika 6. osztály... vigyor3) jó rossz hatásfokkal,  az üzemanyag az energiahordozó, ha 1 wattot használok el az is az üzemanyagból van..az hogy csekély mértékben növeli az tény, de ahogy Alf is írta, ha mondjuk csak fél %-al emeli a fogyit, a naponta használt több 10 millió járműnél, ez hány ezer tonna plussz co2...? Roll Eyes
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
dadan
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 264



E-mail
« Új hozzászólás #45007 Dátum: 2013.03.31 vasárnap, 15:16:24 »

Nem jól olvasol a sorok között.
A gyártók millió eurókat költekenek a környezetvédelmi normák csökkentésére,ami értelemszerűen a fogyasztás csökkenéssel érhető el,és egyéb technikai fejlesztésekkel.Ebből következik az,hogy használjunk kevesebb villamos fogyasztót az autóinkban.Hogyan?Ne halogén-hagyományos izzókat,hanem sokkal takarékosabb ledes fényforrásokat használjunk.Én nem volt szó itt egyéni használati módokról,hanem globálisan.Ha te 2dl üzemanyagot megspórolsz 100km-en,akkor kiszámolható globálisan,hogy hány száz tonna üzemanyagot nem égetsz el évente-mondjuk országos szinten.Vitatkozhatunk,hogy mennyit pöffentesz el egy kövér gázzal,de arányosat ott is kevesebbet fogsz,ha nem 150w-al terheled a generátorodat,hanem csak 10w-al.
Ha neked ez jelentéktelen,akkor az csak azt bizonyítja,hogy nem látod a globális jelentőségét.Ez csak egy szubjektív vélemény.A tényeket nem tudod megerőszakolni.
Sokkal jobb megoldás,mint pl az egr-szelep.Nem szükséges rossz megoldás,hanem követendő jó példa.
Szerinted miért tiltották be a 100Wos normál izzókat a háztartásban?Hát pont ezért...... Wink

Már megint a háztartás.  Roll Eyes
De legyen, kipróbálom, hogy teletankolom a kocsit és x km-ig full elektromos terheléssel megyek, (ülésfűtés, szélvédőfűtések, stb.), azután meg minimális elektronikával, tényleg kíváncsi vagyok, hogy lesz-e különbség.  nyes
Megpróbálom ugyanazon körülmények között, ami ezek szerint jelentősen mérhető lesz.  nyes


az izzókat folyamatosan égeted,az egy konstans fogyasztó.A klímát és az ülésfűtést nem használod non-stop.
Értem én,hogy ezt nehéz megérteni..... nyes

Ha nem is non-stop, de használod, de ha így növeli a fogyasztást, akkor miért kapcsolod be? Hiszen az növeli a környezetvédelmi normákat, nem?
Hát, jaja, nehéz megérteni, mert én logikusan gondolkodom.  nyes
Naplózva

2006 2.2TDCI Turnier Titanium-x.
dadan
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 264



E-mail
« Új hozzászólás #45008 Dátum: 2013.03.31 vasárnap, 15:25:38 »

Egyébként ennyi.. eljen
Tényleg csak egyszer szólok a témához, de minden ami fogyaszt és mozog egy autón, ha külső segítség nélkül történik, akkor az az üzemanyag elégetéséből van, (fizika 6. osztály... vigyor3) jó rossz hatásfokkal,  az üzemanyag az energiahordozó, ha 1 wattot használok el az is az üzemanyagból van..az hogy csekély mértékben növeli az tény, de ahogy Alf is írta, ha mondjuk csak fél %-al emeli a fogyit, a naponta használt több 10 millió járműnél, ez hány ezer tonna plussz co2...? Roll Eyes

De itt nem több tízmillió járműről van szó, hanem egyről. Smiley Mit mérsz fogyasztási különbségnek?  hehe


Ööö, ha már itt vagy, a nagytalin nem néznéd meg a turbomat???  Wink worship
« Utoljára szerkesztve: 2013.03.31 vasárnap, 15:28:04 írta dadan » Naplózva

2006 2.2TDCI Turnier Titanium-x.
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #45009 Dátum: 2013.03.31 vasárnap, 15:30:20 »

De itt nem több tízmillió járműről van szó, hanem egyről. Smiley Mit mérsz fogyasztási különbségnek?  hehe


Ööö, ha már itt vagy, a nagytalin nem néznéd meg a turbomat???  Wink worship

Fényképezd le és csatold ide. Itt többen is megnézzük....  eplus2
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
dadan
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 264



E-mail
« Új hozzászólás #45010 Dátum: 2013.03.31 vasárnap, 15:43:46 »

Fényképezd le és csatold ide. Itt többen is megnézzük....  eplus2

Nem vagyok hazudós, akkor sem, ha nincs igazam, nálam az igazmondás elvi kérdés. Erre tanítom a gyerekeimet is. Smiley
Naplózva

2006 2.2TDCI Turnier Titanium-x.
oritomi
Vendég
« Új hozzászólás #45011 Dátum: 2013.03.31 vasárnap, 15:47:35 »

Gyors kérdés az urakhoz:
 ha gyárilag 700A-os akksi van az autóban akkor lehet-e abból gond ha nagyobbat (740A) rakok bele?
Nagy hifi miatt jól jönne,hogy könnyebben induljon az autó.
Naplózva
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 937


E-mail
« Új hozzászólás #45012 Dátum: 2013.03.31 vasárnap, 15:50:35 »

Egyébként ennyi.. eljen
Tényleg csak egyszer szólok a témához, de minden ami fogyaszt és mozog egy autón, ha külső segítség nélkül történik, akkor az az üzemanyag elégetéséből van, (fizika 6. osztály... vigyor3) jó rossz hatásfokkal,  az üzemanyag az energiahordozó, ha 1 wattot használok el az is az üzemanyagból van..az hogy csekély mértékben növeli az tény, de ahogy Alf is írta, ha mondjuk csak fél %-al emeli a fogyit, a naponta használt több 10 millió járműnél, ez hány ezer tonna plussz co2...? Roll Eyes
Erről próbálok meggyőzni pár embert de aki nem látja a fizikai összefüggéseket annak hiába érvelhetünk.
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
dadan
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 264



E-mail
« Új hozzászólás #45013 Dátum: 2013.03.31 vasárnap, 15:51:21 »

Gyors kérdés az urakhoz:
 ha gyárilag 700A-os akksi van az autóban akkor lehet-e abból gond ha nagyobbat (740A) rakok bele?
Nagy hifi miatt jól jönne,hogy könnyebben induljon az autó.

Nem, 700 A, hanem 70 és 74, de nem lesz gond.
« Utoljára szerkesztve: 2013.03.31 vasárnap, 15:54:40 írta dadan » Naplózva

2006 2.2TDCI Turnier Titanium-x.
dadan
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 264



E-mail
« Új hozzászólás #45014 Dátum: 2013.03.31 vasárnap, 15:56:52 »

Erről próbálok meggyőzni pár embert de aki nem látja a fizikai összefüggéseket annak hiába érvelhetünk.

Ha te látod, akkor le tudnád nekem vezetni?

Naplózva

2006 2.2TDCI Turnier Titanium-x.
oritomi
Vendég
« Új hozzászólás #45015 Dátum: 2013.03.31 vasárnap, 15:59:40 »

Nem, 700 A, hanem 70 és 74, de nem lesz gond.

Nem.
Mert 80ah és 700A a gyári.Az új amit kinéztem az 80ah és 740A.
Erre lennék kíváncsi,hogy lehet-e gond,hogy nagyobb illetve érzékelhető-e az indításkor hogy nagyobb van bent.
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #45016 Dátum: 2013.03.31 vasárnap, 16:03:16 »

Nem.
Mert 80ah és 700A a gyári.Az új amit kinéztem az 80ah és 740A.
Erre lennék kíváncsi,hogy lehet-e gond,hogy nagyobb illetve érzékelhető-e az indításkor hogy nagyobb van bent.

Nem, de a magasságára figyelj!
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #45017 Dátum: 2013.03.31 vasárnap, 16:08:47 »

Nem vagyok hazudós, akkor sem, ha nincs igazam, nálam az igazmondás elvi kérdés. Erre tanítom a gyerekeimet is. Smiley

Poén....kérem.  Wink ....és csak a turbóra vonatkozott.  Cool

Amúgy ne azt kérdezd, hogy "nem nézné meg".... mert erre nem kell nagytali sem.  eplus2  integet2  Wink Poén.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #45018 Dátum: 2013.03.31 vasárnap, 16:11:52 »

Gyors kérdés az urakhoz:
 ha gyárilag 700A-os akksi van az autóban akkor lehet-e abból gond ha nagyobbat (740A) rakok bele?
Nagy hifi miatt jól jönne,hogy könnyebben induljon az autó.

Nem fogod észrevenni a különbséget.
Nem lesz belőle baj.
Nem fog jobban indulni az autód.
Nem számít semmit a hifid-hez sem.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
oritomi
Vendég
« Új hozzászólás #45019 Dátum: 2013.03.31 vasárnap, 16:15:34 »

Nem fogod észrevenni a különbséget.
Nem lesz belőle baj.
Nem fog jobban indulni az autód.
Nem számít semmit a hifid-hez sem.


Ha nincs semmi különbség akkor minek gyártanak 700-as 720-as meg 740-es akkumlátorokat?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #45020 Dátum: 2013.03.31 vasárnap, 16:19:54 »

De itt nem több tízmillió járműről van szó, hanem egyről. Smiley Mit mérsz fogyasztási különbségnek?  hehe


mondtam.nem baj ha nem érted.ettől még így van.

Amúgy miért gondolod,hogy csak egy autóról van szó?Csak a te autód égeti az üzemanyagot?Szerintem több tíz millió.Ha egynél csak 1-2dl a különbség akkor már több millió tonnáról beszélhetünk globálisan.Továbbá igaz az is,ha csak a te autód nem fogyaszt majd kevesebbet, és a többi 999.999.999db meg igen,akkor is konstans a fogyasztás csökkenés,és a károsanyag kibocsájtásának a csökkenése a földön.Mint ahogy ma már amerikában sem gyártanak a nagy autógyártók 12e ccm motorokat....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #45021 Dátum: 2013.03.31 vasárnap, 16:20:42 »

Ha nincs semmi különbség akkor minek gyártanak 700-as 720-as meg 740-es akkumlátorokat?

A kérdés jó. vigyor3
Így alakul.
Terveznek egy akkumulátort pl. 700 A -ra és a beméréskor ezek az adatok mérhetők. Valamint sok akku  gyártó van.

Egy 1.3 -as motor sem 1300 ccm, hanem 1290, 1341, 1326 ...stb.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #45022 Dátum: 2013.03.31 vasárnap, 16:24:14 »




Ha nem is non-stop, de használod, de ha így növeli a fogyasztást, akkor miért kapcsolod be? Hiszen az növeli a környezetvédelmi normákat, nem?
Hát, jaja, nehéz megérteni, mert én logikusan gondolkodom.  nyes
Nem,nem gondolkodsz logikusan.De mond sokszor hangosan,és tényleg elhiszed majd magadnak. nyes

Te egy állandó fogyasztót veszel ki az állandó használatból(ugye -150W).Mindenképpen többet számít,mint a szakaszosan bekapcsolt fogyasztók lekapcsolása.
Példa:Miért nem a gazdag réteget adóztatják?Mert kevesen vannak.Azokat kell megsarcolni,akik sokkal többen vannak. eplus2
Nem baj ha nem érted.... nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #45023 Dátum: 2013.03.31 vasárnap, 16:31:27 »

Lefordulok a székről.

A kérdés jó. vigyor3
Így alakul.
Terveznek egy akkumulátort pl. 700 A -ra és a beméréskor ezek az adatok mérhetők. Valamint sok akku  gyártó van.

Egy 1.3 -as motor sem 1300 ccm, hanem 1290, 1341, 1326 ...stb.
Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #45024 Dátum: 2013.03.31 vasárnap, 16:33:45 »

Lefordulok a székről.


Szerinted miért?

Már a szék bír el, te olyan okos vagy?  eplus2
« Utoljára szerkesztve: 2013.03.31 vasárnap, 16:37:23 írta GSR » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #45025 Dátum: 2013.03.31 vasárnap, 16:37:19 »

Indítóáram.
Az akkumulátor erejét fejezi ki.
Azért annyi mert úgy sikerült? Hehehe.
Vagy azért mert nem csak Mondeoba gyártanak akkut. Van amihez annyi kell.
Ha már itt tartunk akkor a másik szám a kapacitás. Azt adja meg, hogy mennyi ideig tudja a fogyasztókat ellátni töltés nélkül.
Pontosan azt, hogy 1 órán át tud leadni X Ampert.


Szerinted miért?

« Utoljára szerkesztve: 2013.03.31 vasárnap, 16:43:18 írta DomeSL » Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #45026 Dátum: 2013.03.31 vasárnap, 16:41:19 »

Indítóáram.
Az akkumulátor erejét fejezi ki.
Azért annyi mert úgy sikerült? Hehehe.



Tudom mi az, nem kell leírni.
A kérdés nem is ez volt! Nem tűnt fel?  Hehehe
Hajszál pontosra nem lehet 700-ast csinálni, értelme nem lenne 40-el többre tervezni...ha lehetne pontosan.
De semmi nem vesz fel ennyit egy önindító sem főleg, hogy nem lenne elég a 700 és pont a 40 kell még és ezért gyártanak 40-el többet, hogy elég legyen.  nyes
« Utoljára szerkesztve: 2013.03.31 vasárnap, 16:44:18 írta GSR » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #45027 Dátum: 2013.03.31 vasárnap, 16:44:32 »

Ja. Értem. Mindenkinek 700-ra van szüksége csak a pancserek nem tudnak pont 700-ast csinálni.
Vannak akik meg még ennél is bénábbak, mert 920A-es gépjármű akkumulátort csinálnak.
Jól elcseszték.

Mi lenne ha egyszer valamihez nem szólnál hozzá?

Van olyan topik ahol nem tiéd az utolsó bejegyzés?

Tudom mi az, nem kell leírni.
A kérdés nem is ez volt! Nem tűnt fel?  Hehehe
Hajszál pontosra nem lehet 700-ast csinálni, értelme nem lenne 40-el többre tervezni...ha lehetne pontosan.
« Utoljára szerkesztve: 2013.03.31 vasárnap, 16:47:46 írta DomeSL » Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
dadan
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 264



E-mail
« Új hozzászólás #45028 Dátum: 2013.03.31 vasárnap, 16:45:29 »

Nem.
Mert 80ah és 700A a gyári.Az új amit kinéztem az 80ah és 740A.
Erre lennék kíváncsi,hogy lehet-e gond,hogy nagyobb illetve érzékelhető-e az indításkor hogy nagyobb van bent.

Ok, igazad van.  worship

Poén....kérem.  Wink ....és csak a turbóra vonatkozott.  Cool

Amúgy ne azt kérdezd, hogy "nem nézné meg".... mert erre nem kell nagytali sem.  eplus2  integet2  Wink Poén.

Ja, de én csak a nagytalin tudok vele találkozni.  nyes
Naplózva

2006 2.2TDCI Turnier Titanium-x.
oritomi
Vendég
« Új hozzászólás #45029 Dátum: 2013.03.31 vasárnap, 16:46:00 »

Tudom mi az, nem kell leírni.
A kérdés nem is ez volt! Nem tűnt fel?  Hehehe
Hajszál pontosra nem lehet 700-ast csinálni, értelme nem lenne 40-el többre tervezni...ha lehetne pontosan.
De semmi nem vesz fel ennyit egy önindító sem főleg, hogy nem lenne elég a 700 és pont a 40 kell még és ezért gyártanak 40-el többet, hogy elég legyen.  nyes


Hát azért gondolom nem úgy működik,hogy fogja magát a bosch vagy a varta hogy gyártsunk akumlátort,aztán ha az 1ik jobb mint a többi akkor átcimkézi...
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #45030 Dátum: 2013.03.31 vasárnap, 16:53:12 »

Ja. Értem. Mindenkinek 700-ra van szüksége csak a pancserek nem tudnak pont 700-ast csinálni.
Vannak akik meg még ennél is bénábbak, mert 920A-es gépjármű akkumulátort csinálnak.
Jól elcseszték.

Mi lenne ha egyszer valamihez nem szólnál hozzá?

Van olyan topik ahol nem tiéd az utolsó bejegyzés?


Te állandóan sarkítasz, direkt...kiforgatva a szavakat. Olyan dolgokat hozzátéve, amiket te mondasz és gondolsz.  Cool
Hülye példa ez 700, pancserek és van 920 is...... jujj.......remélem nem komolyan gondolod, amit írsz. Mert akkor nem mással van a probléma.

"Mi lenne ha egyszer valamihez nem szólnál hozzá?"
 Mi lenne ha semmi közöd hozzá? Milyen jogon kérdezel te ilyet?  nyes

"Van olyan topik ahol nem tiéd az utolsó bejegyzés?"
 Van.
 De ehhez is mi közöd és főleg számon kérni?

Ennyire unatkozol, hogy ezt nézed?
 2funny Gratulálok!


Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #45031 Dátum: 2013.03.31 vasárnap, 16:54:55 »

Hát azért gondolom nem úgy működik,hogy fogja magát a bosch vagy a varta hogy gyártsunk akumlátort,aztán ha az 1ik jobb mint a többi akkor átcimkézi...
Nem is ezt írtam.  Cool

Kategóriák vannak. Nem lehet és főleg nem tud minden gyártó pontosan azonos akkumulátorokat gyártani azonos kategóriában.
De ez hülyeség..... nem is mondtam semmit.  vigyor3
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
dadan
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 264



E-mail
« Új hozzászólás #45032 Dátum: 2013.03.31 vasárnap, 16:56:18 »

mondtam.nem baj ha nem érted.ettől még így van.

Amúgy miért gondolod,hogy csak egy autóról van szó?Csak a te autód égeti az üzemanyagot?Szerintem több tíz millió.Ha egynél csak 1-2dl a különbség akkor már több millió tonnáról beszélhetünk globálisan.Továbbá igaz az is,ha csak a te autód nem fogyaszt majd kevesebbet, és a többi 999.999.999db meg igen,akkor is konstans a fogyasztás csökkenés,és a károsanyag kibocsájtásának a csökkenése a földön.Mint ahogy ma már amerikában sem gyártanak a nagy autógyártók 12e ccm motorokat....

Azért gondoltam, hogy egy autóról van szó, mert egyről volt szó.
Ti meg belemagyarázzátok a globális felmelegedést, meg mittudomén... nyes
Nem,nem gondolkodsz logikusan.De mond sokszor hangosan,és tényleg elhiszed majd magadnak. nyes

Te egy állandó fogyasztót veszel ki az állandó használatból(ugye -150W).Mindenképpen többet számít,mint a szakaszosan bekapcsolt fogyasztók lekapcsolása.
Példa:Miért nem a gazdag réteget adóztatják?Mert kevesen vannak.Azokat kell megsarcolni,akik sokkal többen vannak. eplus2
Nem baj ha nem érted.... nyes

Nem veszek én ki semmit, hanem van az alapfogyasztás, meg a sima ízzókkal "túlterhelt fogyasztás, meg a ledes izzókkal terhelt fogyi....
Kérdés,mi a különbség?



Naplózva

2006 2.2TDCI Turnier Titanium-x.
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #45033 Dátum: 2013.03.31 vasárnap, 16:56:45 »

Tudom mi az, nem kell leírni.
A kérdés nem is ez volt! Nem tűnt fel?  Hehehe
Hajszál pontosra nem lehet 700-ast csinálni, értelme nem lenne 40-el többre tervezni...ha lehetne pontosan.
De semmi nem vesz fel ennyit egy önindító sem főleg, hogy nem lenne elég a 700 és pont a 40 kell még és ezért gyártanak 40-el többet, hogy elég legyen.  nyes


Nem csinálsz magadnak egy "gumiszoba" topikot? Tényleg kezd már bosszantó lenni, hogy a sok kötekedő hozzászólásod közül kell kimazsolázni az érdemi hozzászólásokat.
Lassan elkopik a scroll az egeremről   vigyor3
Nem bántásból, de valahogy rendhagyó a ténykedésed a fórumon, és ahogy látom, nem arat osztatlan sikert. Azzal semmi baj, ha van véleményed, és esetleg más, mint a többieké, de hogy mindig a tiéd legyen az utolsó komment és sosem fogadod el azt, amit más ír/állít...  Huh?  integet2
SZvsz nem kell mindent olyan komolyan venni..
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #45034 Dátum: 2013.03.31 vasárnap, 16:58:43 »

Nem csinálsz magadnak egy "gumiszoba" topikot? Tényleg kezd már bosszantó lenni, hogy a sok kötekedő hozzászólásod közül kell kimazsolázni az érdemi hozzászólásokat.
Lassan elkopik a scroll az egeremről   vigyor3
Nem bántásból, de valahogy rendhagyó a ténykedésed a fórumon, és ahogy látom, nem arat osztatlan sikert. Azzal semmi baj, ha van véleményed, és esetleg más, mint a többieké, de hogy mindig a tiéd legyen az utolsó komment és sosem fogadod el azt, amit más ír/állít...  Huh?  integet2

Elnézést, de nem figyelmesen olvasol.
Valahogy mindig más kóstol be engem. A kötekedő hozzászólásokat nem én kezdeményezem.  wave

Tudod írok egy hsz-t valamire.
Erre mindig jönnek az ellenségek..... tehát valóban elveszik az érdemi hsz, mert sorba követi a sok kötekedés másoktól.
Én kérek elnézést.

Nem veszek én olyan komolyan semmit. De számomra furcsa, hogy ha valamit sokan mondanak annak igaznak kell lenni. Ez így ebben a formában nem igaz.
Erre magyarázat sem érkezik sokszor, csak arra, hogy az a hülyeség amit én írok....  nyes
Sokszor direkt.... biztos sok embernek probléma, hogy itt vagyok, mert biztos zavarom a pozíciójukat vagy mittudom én. Valamint elég széles látókörrel rendelkezem az autókkal kapcsolatosan bármiben. Ez úgy látszik nem elfogadott és hihetetlen.... valamint rengeteg mindennek gyakorlati tapasztalata is van.  wave
« Utoljára szerkesztve: 2013.03.31 vasárnap, 17:04:46 írta GSR » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #45035 Dátum: 2013.03.31 vasárnap, 17:00:52 »

Elnézést, de nem figyelmesen olvasol.
Valahogy mindig más kóstol be engem. A kötekedő hozzászólásokat nem én kezdeményezem.  wave

Ok, van így is, úgy is, de ugrasz rá mindenesetre  vigyor3
Na mindegy, szétoffoljuk a topikot, mi és GSR  hehe
Naplózva
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #45036 Dátum: 2013.03.31 vasárnap, 17:03:27 »

Ellenségek?
Ez egy forum egyik szakmai topikja. Had szóljon már hozzá más is rajtad kívül.
Nem tudom feltűnt-e de te rendszeresen az ellenkezőjét állítod mint a másik 20 ember.
Tudom már elmagyaráztad, hogy az igazság nem a 20 ember miatt van, de még a nagy számok törvényéből is csak következik, hogy nem mindig neked van igazad, nem?

Elnézést, de nem figyelmesen olvasol.
Valahogy mindig más kóstol be engem. A kötekedő hozzászólásokat nem én kezdeményezem.  wave

Tudod írok egy hsz-t valamire.
Erre mindig jönnek az ellenségek..... tehát valóban elveszik az érdemi hsz, mert sorba követi a sok kötekedés másoktól.
Én kérek elnézést.
« Utoljára szerkesztve: 2013.03.31 vasárnap, 17:05:04 írta DomeSL » Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #45037 Dátum: 2013.03.31 vasárnap, 17:06:36 »

Ellenségek?
Ez egy forum egyik szakmai topikja. Had szóljon már hozzá más is rajtad kívül.
Nem tudom feltűnt-e de te rendszeresen az ellenkezőjét állítod mint a másik 20 ember.
Tudom már elmagyaráztad, hogy az igazság nem a 20 ember miatt van, de még a nagy számok törvényéből is csak következik, hogy nem mindig neked van igazad, nem?

Pontosan, ez így van rendjén.  Cool

De nem kérdezünk egymástól olyat, hogy te miért szólsz hozzá és miért a tied az utolsó mindenhol? Ugye?  nyes
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #45038 Dátum: 2013.03.31 vasárnap, 17:08:28 »

Ellenségek?
Ez egy forum egyik szakmai topikja. Had szóljon már hozzá más is rajtad kívül.
Nem tudom feltűnt-e de te rendszeresen az ellenkezőjét állítod mint a másik 20 ember.
Tudom már elmagyaráztad, hogy az igazság nem a 20 ember miatt van, de még a nagy számok törvényéből is csak következik, hogy nem mindig neked van igazad, nem?

Sosem mondtam, hogy mindig nekem van igazam.  wave
Valamint meg kell győzni valakit az ellenkezőjéről és nem pedig azért van másképp, mert csak és többen ezt mondjuk.  wave
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #45039 Dátum: 2013.03.31 vasárnap, 17:08:48 »

Nem kérdezünk.
Te 2012.12.05 szerda, 22:32:47 óta szóltál a témákhoz annyit mint én 2007.10.25 csütörtök, 21:36:17 óta.
 eljen

Rád nyugodtan mondhatjuk, hogy polihisztor vagy.

Pontosan, ez így van rendjén.  Cool

De nem kérdezünk egymástól olyat, hogy te miért szólsz hozzá és miért a tied az utolsó mindenhol? Ugye?  nyes
Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
balko
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1065



WWW E-mail
« Új hozzászólás #45040 Dátum: 2013.03.31 vasárnap, 17:12:24 »

Elnézést, de nem figyelmesen olvasol.
Valahogy mindig más kóstol be engem. A kötekedő hozzászólásokat nem én kezdeményezem.  wave

Tudod írok egy hsz-t valamire.
Erre mindig jönnek az ellenségek..... tehát valóban elveszik az érdemi hsz, mert sorba követi a sok kötekedés másoktól.
Én kérek elnézést.

Nem veszek én olyan komolyan semmit. De számomra furcsa, hogy ha valamit sokan mondanak annak igaznak kell lenni. Ez így ebben a formában nem igaz.
Erre magyarázat sem érkezik sokszor, csak arra, hogy az a hülyeség amit én írok....  nyes
Sokszor direkt.... biztos sok embernek probléma, hogy itt vagyok, mert biztos zavarom a pozíciójukat vagy mittudom én. Valamint elég széles látókörrel rendelkezem az autókkal kapcsolatosan bármiben. Ez úgy látszik nem elfogadott és hihetetlen.... valamint rengeteg mindennek gyakorlati tapasztalata is van.  wave

Magabiztos,elégedett srác vagy az biztos és még önbizalomban sincs hiány   vigyor3 vigyor3 vigyor3
Naplózva

2002 TDCI ford mondeo 130le
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #45041 Dátum: 2013.03.31 vasárnap, 17:12:33 »

Nem kérdezünk.
Te 2012.12.05 szerda, 22:32:47 óta szóltál a témákhoz annyit mint én 2007.10.25 csütörtök, 21:36:17 óta.
 eljen

Rád nyugodtan mondhatjuk, hogy polihisztor vagy.


Te tényleg utánam nyomozol.  nyes
Most én szóltam hozzá sokat vagy te keveset? Ugye?  vigyor3
Most ez probléma?  Nekem biztos több mondanivalóm volt, nem?  Wink

Styleair többet tud rólam, mert beszélgettünk privátban. Sajnos úgy alakult, hogy sokat "tudok" gép előtt ülni. Ezt megpróbálom hasznosan, segítően.
De ez más téma.
« Utoljára szerkesztve: 2013.03.31 vasárnap, 17:30:43 írta GSR » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #45042 Dátum: 2013.03.31 vasárnap, 17:16:17 »

Sajnos csak kevés emberrel találkoztam még innen.
De ígérem egyszer majd remélem sikerül eljutnom egy találkozóra és ott majd megkövezhettek, jó?  nyes
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #45043 Dátum: 2013.03.31 vasárnap, 17:34:48 »

Gyors kérdés az urakhoz:
 ha gyárilag 700A-os akksi van az autóban akkor lehet-e abból gond ha nagyobbat (740A) rakok bele?
Nagy hifi miatt jól jönne,hogy könnyebben induljon az autó.
Tisztelt Fórumtárs!
Nyugodtan bele tehetsz nagyobbat. VARTA SYLVER Dynamic 85A/ó 800A  inditó árammal. Én ezt az akkumulátort javaslom ami a legnagyobb kapacitásu, ami még pont befér a rendszerbe. Ez az akku ezüst-calcium akksi, ami pont ilyen nagy terhelésekre lett kialakitva, és ami előirás a mondeoban, a Smart- Sharge töltö rendszer miatt. Mármint az, hogy Silvez-Calcium. wave
Tisztelettel László! worship
« Utoljára szerkesztve: 2013.04.01 hétfő, 16:00:46 írta László » Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
kisgyerek83
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1652



E-mail
« Új hozzászólás #45044 Dátum: 2013.03.31 vasárnap, 17:44:13 »

Én már raktam félre követ.  eplus2
honnan szedted fel, melyik tüntetés lakalmával, melyik térről??  hehe hehe eplus2
Naplózva

MK3, 2001.12.20. fekete Kombi , 2.0 TDDI, Ghia 
EGR-t már nyomokban sem tartalmaz Cheesy
AIR SPRING légrugó Smiley
BDWTeam
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2763



WWW E-mail
« Új hozzászólás #45045 Dátum: 2013.03.31 vasárnap, 17:49:55 »

Nem veszek én olyan komolyan semmit. De számomra furcsa, hogy ha valamit sokan mondanak annak igaznak kell lenni. Ez így ebben a formában nem igaz.

Igen! Ezen a helyen is van két-három véleményformáló ember és vagy húsz copy-paste követője! A véleményformálók talán értik-tudják az összefüggéseket, a copy-paste csapat pedig ismételni tudja amit az előtte szólók leírtak. Ezért van az, hogy bármi ami nem a véleményformálóktól származik az eretnekség!
Az évek alatt megszületett egy elég korrekt FAQ, viszont ez azt is magában hordozza, hogy hajlamosak az idevalósi emberek hinni, hogy a FAQ az szentírás és ami ott nincs leírva az nem is létezik. Járok ilyen stílusú fórumokra, ahol a fórumozás elveszítette a klasszikus szerepét, helyette az olvass vissza vagy olvasd el a -faq megfelelő része bemásolva-. Ez a fórum környezet nem tűr meg újonnan érkezett segíteni akaró embereket! ........ez az én véleményem, senkitől nem várok választ rá! Csupán az utóbbi időkben olvasott dolgok miatt kívánkozott ki belőlem.

Szép napot mindenkinek!  integet2
Naplózva

"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem ha kioktatnak!"
S.W.Churchill

----------------------------------------------------
Lancia Delta 1.6 Multijet (2011) #szarolasz
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #45046 Dátum: 2013.03.31 vasárnap, 17:58:21 »

Igen! Ezen a helyen is van két-három véleményformáló ember és vagy húsz copy-paste követője! A véleményformálók talán értik-tudják az összefüggéseket, a copy-paste csapat pedig ismételni tudja amit az előtte szólók leírtak. Ezért van az, hogy bármi ami nem a véleményformálóktól származik az eretnekség!
Az évek alatt megszületett egy elég korrekt FAQ, viszont ez azt is magában hordozza, hogy hajlamosak az idevalósi emberek hinni, hogy a FAQ az szentírás és ami ott nincs leírva az nem is létezik. Járok ilyen stílusú fórumokra, ahol a fórumozás elveszítette a klasszikus szerepét, helyette az olvass vissza vagy olvasd el a -faq megfelelő része bemásolva-. Ez a fórum környezet nem tűr meg újonnan érkezett segíteni akaró embereket! ........ez az én véleményem, senkitől nem várok választ rá! Csupán az utóbbi időkben olvasott dolgok miatt kívánkozott ki belőlem.

Szép napot mindenkinek!  integet2

 worship
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #45047 Dátum: 2013.03.31 vasárnap, 19:54:00 »

Igen! Ezen a helyen is van két-három véleményformáló ember és vagy húsz copy-paste követője! A véleményformálók talán értik-tudják az összefüggéseket, a copy-paste csapat pedig ismételni tudja amit az előtte szólók leírtak. Ezért van az, hogy bármi ami nem a véleményformálóktól származik az eretnekség!
Az évek alatt megszületett egy elég korrekt FAQ, viszont ez azt is magában hordozza, hogy hajlamosak az idevalósi emberek hinni, hogy a FAQ az szentírás és ami ott nincs leírva az nem is létezik. Járok ilyen stílusú fórumokra, ahol a fórumozás elveszítette a klasszikus szerepét, helyette az olvass vissza vagy olvasd el a -faq megfelelő része bemásolva-. Ez a fórum környezet nem tűr meg újonnan érkezett segíteni akaró embereket! ........ez az én véleményem, senkitől nem várok választ rá! Csupán az utóbbi időkben olvasott dolgok miatt kívánkozott ki belőlem.

Szép napot mindenkinek!  integet2
szerintem nem teljesen így van-de ez csak az én saját véleményem.Ha vannak dolgok,amik egyértelműek,azokat bizony meglehet találni a tudástárban,mert erre lett létrehozva.A baj,hogy kevesen használják.Kevesen olvassák,és mégkevesebben hivatkoznak rá-copizzák be.

A segítő szándékkal nincs baj.Az viszont félrevezető egy ford fórumon,ha nem tipus specifikusan-vagy általánosan akar valaki tanácsot adni ford ügyben.Ha adunk valakinek tanácsot az inkább legyen pontos és tapasztalat útján,mert van mögötte tartalmi információ.Ha viszont valaki jó autószerelő,de a fordhoz kevesebbet konyít,az adhat "általános autós" tanácsot,csak nem biztos,hogy az fedni fogja a valóságot.Elkell fogadni a társaság tapasztalatát,és igyekezni beilleszkedni egy közösségbe.Ezt mindig annak kell megtennie,aki bejönne,és nem annak,aki már ezt megtette.
Klikkesedés meg mindig lesz.Egy dologban lehet különböző véleményünk.Egy idő után pedig automatikusan 2 pártra fog szakadni a csapat.Nincs ezzel sem gond,amíg lehet értelmesen "beszélgetni".
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #45048 Dátum: 2013.03.31 vasárnap, 19:54:58 »

Sajnos csak kevés emberrel találkoztam még innen.
De ígérem egyszer majd remélem sikerül eljutnom egy találkozóra és ott majd megkövezhettek, jó?  nyes
Gyere el a tavaszi nagytalira,ott sokunkkal találkozhatsz! Wink
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Leflee
Vendég
« Új hozzászólás #45049 Dátum: 2013.03.31 vasárnap, 20:13:26 »

2001-es Mk3-ba van értelme beszerelni fedcompos óracsoportot vagy felejtős a dolog mert GEM úgyse tudja vezérelni? Cheesy
Lehet hülye kérdés, de hallottam már minden variációt  nyes
Naplózva
Oldalak: 1 ... 894 895 896 897 898 899 900 [901] 902 903 904 905 906 907 908 ... 1558   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.161 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.