Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 17:40:51 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 922 923 924 925 926 927 928 [929] 930 931 932 933 934 935 936 ... 1558   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 21902141 alkalommal)
0 Felhasználó és 110 vendég van a témában
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #46400 Dátum: 2013.05.29 szerda, 13:14:20 »

Na majd jön Stealt és mindent (és mindenkit) helyrerak gázolaj-minőség-származás vonalon.  vigyor3
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #46401 Dátum: 2013.05.29 szerda, 13:31:40 »

Na majd jön Stealt és mindent (és mindenkit) helyrerak gázolaj-minőség-származás vonalon.  vigyor3

Na ja. Erre céloztam az imént... Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #46402 Dátum: 2013.05.29 szerda, 13:42:49 »

1. magyar az is. Illetve pl. Sopronban az alap gázolaj lehet, hogy Schwechatról jött... Ezt autentikus forrásból tudom. Wink
2. mert elgurult a gyógyszerük

Nekem is elgurult egyszer. Kipróbáltam az OMV prémiumot. Nem ment jobban az autó, nem evett kevesebbet, nem lett szebb hangja viszont majd' 50 ft-al drágábban vettem literjét. Leht, azt mondják sokan, hogy hülye vagyok, de nekem jó a 403 ft-os osan go is egy kis repsol 2T-vel keverve. Azzal is eljárok vegyesben (főleg városi közlekedéssel) 5,8l-el/100 km.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #46403 Dátum: 2013.05.29 szerda, 19:30:02 »

Nekem is elgurult egyszer. Kipróbáltam az OMV prémiumot. Nem ment jobban az autó, nem evett kevesebbet, nem lett szebb hangja viszont majd' 50 ft-al drágábban vettem literjét. Leht, azt mondják sokan, hogy hülye vagyok, de nekem jó a 403 ft-os osan go is egy kis repsol 2T-vel keverve. Azzal is eljárok vegyesben (főleg városi közlekedéssel) 5,8l-el/100 km.

Én ma jól bekaptam hazafelé... Erős szembeszél (alsó hangon +2-3 deci), és mellé 3/4 óra dugóban araszolás a győri kerülőn egyes alapjáratnál is lassabban. 6,6-ot mutat a computer a szokásos 6,0-6,1 helyett... Sad

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #46404 Dátum: 2013.05.29 szerda, 19:37:16 »

Én ma jól bekaptam hazafelé... Erős szembeszél (alsó hangon +2-3 deci), és mellé 3/4 óra dugóban araszolás a győri kerülőn egyes alapjáratnál is lassabban. 6,6-ot mutat a computer a szokásos 6,0-6,1 helyett... Sad

AndyA

Nekem a computer folyamatosan beáll 4,7-re. Csak akkor fog ennyit enni, ha lejtőn leállítom és úgy gurulok vele. Vagy még akkor sem. A legkevesebbet akkor evett, amikor mentünk Horvátországba. Az út 90%-át autópályán tettem meg 135-ös óra szerinti sebességgel. Akkor számolással 5,4-re jött ki.
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #46405 Dátum: 2013.05.29 szerda, 19:52:50 »

Nekem a computer folyamatosan beáll 4,7-re. Csak akkor fog ennyit enni, ha lejtőn leállítom és úgy gurulok vele. Vagy még akkor sem. A legkevesebbet akkor evett, amikor mentünk Horvátországba. Az út 90%-át autópályán tettem meg 135-ös óra szerinti sebességgel. Akkor számolással 5,4-re jött ki.

Horvát gázolajjal nekem is mindig jó fogyiaim voltak...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #46406 Dátum: 2013.05.29 szerda, 20:10:23 »

Horvát gázolajjal nekem is mindig jó fogyiaim voltak...

Az magyar gázolaj volt. Vagy ósanos vagy a Metrónál (Envi) tankoltam. A horváttal hazafelé 5,7 volt, de abban benne volt 90 km hegyi út+lakott terület Splitig és a határtól egy Citroen Xsara Picasso vontatás Nagykanizsáig úgy, hogy az öreg egyfolytában a féket tiporta. Pedig nem is mentem gyorsan, csak 140-el.  eplus2 Valójában 50-el húztam, de alig bírtam elindulni, amikor meg kellett állni, (kereszteződés, körforgalom) mert állt a féken.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #46407 Dátum: 2013.05.29 szerda, 20:13:09 »

Nekem a computer folyamatosan beáll 4,7-re. Csak akkor fog ennyit enni, ha lejtőn leállítom és úgy gurulok vele. Vagy még akkor sem. A legkevesebbet akkor evett, amikor mentünk Horvátországba. Az út 90%-át autópályán tettem meg 135-ös óra szerinti sebességgel. Akkor számolással 5,4-re jött ki.

Enyém 2.2-es, kombi, 225-ös nyári gumikon, és inkább 135 valós, mint óra szerinti. Smiley

Ott van az aláírásomban, hogy pontosan mennyi az annyi. 70+ ezer km átlaga valós tankolások adatai alapján.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
zolas
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1662


E-mail
« Új hozzászólás #46408 Dátum: 2013.05.29 szerda, 21:35:42 »

Hali!

Kesztyűtartó hidraulika behelyezése nagy szaktudást igényel?  Roll Eyes

 worship worship
 integet2 integet2
Naplózva

MK3 |2002.XII.|2.0|TDCi|130 LE|Ghia|Black Eye Bi-Xenon|18" 5Y|Tolatóradar|Tempomat|Sony 6CD|EGR Off|4 door|Befásult belső Cheesy|Skyfol korom fólia|FlipKey|Full bőr|
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #46409 Dátum: 2013.05.29 szerda, 21:38:48 »

Hali!

Kesztyűtartó hidraulika behelyezése nagy szaktudást igényel?  Roll Eyes

 worship worship
 integet2 integet2
nem igazán vigyor3 csak rá kell rakni az ajtóra és alulra bepattintani.
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
zolas
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1662


E-mail
« Új hozzászólás #46410 Dátum: 2013.05.29 szerda, 22:04:47 »

nem igazán vigyor3 csak rá kell rakni az ajtóra és alulra bepattintani.
fasza. nah holnap rápróbálok Cheesy  worship worship
holnap akkor lehet, hogy itt leszel debben?
Naplózva

MK3 |2002.XII.|2.0|TDCi|130 LE|Ghia|Black Eye Bi-Xenon|18" 5Y|Tolatóradar|Tempomat|Sony 6CD|EGR Off|4 door|Befásult belső Cheesy|Skyfol korom fólia|FlipKey|Full bőr|
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #46411 Dátum: 2013.05.29 szerda, 22:18:16 »

fasza. nah holnap rápróbálok Cheesy  worship worship
holnap akkor lehet, hogy itt leszel debben?
biztos nem, délelőtt ki kell mennem a beosztásomért, délután meg zh. legfeljebb este 8 fele majd
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
zolas
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1662


E-mail
« Új hozzászólás #46412 Dátum: 2013.05.29 szerda, 22:19:42 »

biztos nem, délelőtt ki kell mennem a beosztásomért, délután meg zh. legfeljebb este 8 fele majd
nem baj. jövő héten is jövök  nyes sok sikert a zh-hoz. Wink
Naplózva

MK3 |2002.XII.|2.0|TDCi|130 LE|Ghia|Black Eye Bi-Xenon|18" 5Y|Tolatóradar|Tempomat|Sony 6CD|EGR Off|4 door|Befásult belső Cheesy|Skyfol korom fólia|FlipKey|Full bőr|
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #46413 Dátum: 2013.05.29 szerda, 23:26:47 »

Hát lehet rá egy egyszerű magyarázat: mégsem ugyanaz vagy ugyanannyi van benne.
A lukoil főnöke nyilatkozta tavaly egy ujság cikkben,hogy náluk azért nincs prémium mert azt külföldről kellene behozni.A többiek is ki ntről hozzák.És van közte különbség de nem akarok vitát nyitni róla mert lecsöngött ez már itt nem egyszer.Andy-nek jó a mondása a külföldi nem ugyanaz mint a magyar.Amúgy amióta licseréltem mindent a kocsiban én is prémiumot tankolok és nem gurult el agyógyszerem ha erre értetted.Mindenkinek saját dolga.A vélemény meg egy dolog.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #46414 Dátum: 2013.05.30 csütörtök, 02:07:07 »

A lukoil főnöke nyilatkozta tavaly egy ujság cikkben,hogy náluk azért nincs prémium mert azt külföldről kellene behozni.A többiek is ki ntről hozzák.És van közte különbség de nem akarok vitát nyitni róla mert lecsöngött ez már itt nem egyszer.Andy-nek jó a mondása a külföldi nem ugyanaz mint a magyar.Amúgy amióta licseréltem mindent a kocsiban én is prémiumot tankolok és nem gurult el agyógyszerem ha erre értetted.Mindenkinek saját dolga.A vélemény meg egy dolog.

Ha visszaolvasol, nem én mondtam, hogy annak elgurult a gyógyszere, hanem BT. Méghozzá itt. A másik meg az, hogy nem hiszek a mesékben. Semmi bizonyíték nincs arra, hogy az összes kútra külföldről hozzák a prémium gázolajat. A MOL meg főleg nem. Miért is tenné, mikor saját finomítója van. Tudod én azóta nem hiszek az ilyenekben, amióta a Shell váltig állította, hogy ők nem a MOL-tól veszik az üzemanyagot, aztán utána a saját szememmel látom ki és begurulni Százhalombattán a MOL telepre a Shelles tartálykocsikat. Mindenkinek szíve joga a 40 ft-al drágább üzemanyagot belerakni az autójába.
« Utoljára szerkesztve: 2013.05.30 csütörtök, 02:12:26 írta Lacika71 » Naplózva
Doby
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 449



E-mail
« Új hozzászólás #46415 Dátum: 2013.05.30 csütörtök, 07:43:56 »

Sziasztok,

van egy kis gondom a kocsival.
Hibajelenség: hidegen, indítás után 3-4 másodpercenként nyikorgó hang alapjáraton, a kocsi is beleremeg.
Na már most 50e mentem a teljes generátor oldali felújítás óta (szíj, ékszíjtárcsa, szabadonfutó, feszítő, görgők), arra gondolok hogy a szíj nyikoroghat?
De a remegést azt még mindig nem értem, minek van köze ehhez a nyikorgáshoz, amitől remeghet is? KEttőstömegű elvileg nem nagyon ***, mert azt leállításnál hallanám...

Megyek 1-2 km-t, utána teljesen megszűnik a jelenség, megállok, és alapjáraton is zéró, semmi, nulla.

Ötletek esetleg?

Köszönet!
Naplózva

MKIV Titanium 2014 2.0 TDCI 100kW, 5 ajtó, Red Candy

Korábban:
MKIII F2 ; 2006.06 ; 4 ajtós limuzin ; 2.0L Duratorq TDCi (131Le) ; MMT6 ; Platinum Metallic ; Aras ; Ghia
KaoszNagymester
Vendég
« Új hozzászólás #46416 Dátum: 2013.05.30 csütörtök, 08:47:07 »

Sziasztok!

Tönkrement a szervoszivattyúm, már szinte az összes olaj is kifojt, kedden szerelik be az újat, az szeretném megtudni, hogy addig használhatom az autót? Károsodhatod emiatt másvalami is? Vagy azon kívül, hogy birkózok a kormánnyal, más baja nem lesz?
Naplózva
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #46417 Dátum: 2013.05.30 csütörtök, 09:10:40 »

Nekem a computer folyamatosan beáll 4,7-re. Csak akkor fog ennyit enni, ha lejtőn leállítom és úgy gurulok vele. Vagy még akkor sem. A legkevesebbet akkor evett, amikor mentünk Horvátországba. Az út 90%-át autópályán tettem meg 135-ös óra szerinti sebességgel. Akkor számolással 5,4-re jött ki.
akkor nullázd le  vigyor3 azért mutat folyamatosan annyit mert nincs különösebb változás a fogyasztásodban.
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #46418 Dátum: 2013.05.30 csütörtök, 09:15:50 »

Sziasztok!

Tönkrement a szervoszivattyúm, már szinte az összes olaj is kifojt, kedden szerelik be az újat, az szeretném megtudni, hogy addig használhatom az autót? Károsodhatod emiatt másvalami is? Vagy azon kívül, hogy birkózok a kormánnyal, más baja nem lesz?
én nem használnám igy.szerintem tönkre teszed.de ez csak vélemény  integet2
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #46419 Dátum: 2013.05.30 csütörtök, 10:28:52 »

A lukoil főnöke nyilatkozta tavaly egy ujság cikkben,hogy náluk azért nincs prémium mert azt külföldről kellene behozni.A többiek is ki ntről hozzák.És van közte különbség de nem akarok vitát nyitni róla mert lecsöngött ez már itt nem egyszer.Andy-nek jó a mondása a külföldi nem ugyanaz mint a magyar.Amúgy amióta licseréltem mindent a kocsiban én is prémiumot tankolok és nem gurult el agyógyszerem ha erre értetted.Mindenkinek saját dolga.A vélemény meg egy dolog.

Én is tankoltam BP prémiumot (kb. az egyetlen, aminek nem elvetemült az ára a normálhoz képest). Semmi különbség nem volt fogyasztásban, menetteljesítményben - csak az ára. Azután számolgattam kicsit, hogy a literenkénti plusz 10-12 centtel hogyan is jövök ki. Ha 6,5 a fogyasztásom, akkor 100 km-re minimum 65-70 centtel tankolok többet. Ez 2 év és 150 ezer km alatt kb. 1000 Euro többlet. Annyiból kb. pont megvan a 4 PCS és a szivattyú felújítása, ha ugyan az osztrák GO-tól egyáltalán tönkremegy 150 ezer alatt.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #46420 Dátum: 2013.05.30 csütörtök, 10:29:38 »

Sziasztok!

Tönkrement a szervoszivattyúm, már szinte az összes olaj is kifojt, kedden szerelik be az újat, az szeretném megtudni, hogy addig használhatom az autót? Károsodhatod emiatt másvalami is? Vagy azon kívül, hogy birkózok a kormánnyal, más baja nem lesz?

A szervoolaj keni a szivattyút is, a kormányművet is. Nem jó ötlet tíz centit sem menni vele anélkül.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #46421 Dátum: 2013.05.30 csütörtök, 10:33:16 »

akkor nullázd le  vigyor3 azért mutat folyamatosan annyit mert nincs különösebb változás a fogyasztásodban.

Az is megtörtént már.Akármit csinálok mindig arra áll be. Lehet, hogy neki ez a szám szimpi. vigyor3 Különösebben nem érdekel, mert mindig kiszámolom a fogyit.
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #46422 Dátum: 2013.05.30 csütörtök, 12:11:50 »

Ha visszaolvasol, nem én mondtam, hogy annak elgurult a gyógyszere, hanem BT. Méghozzá itt. A másik meg az, hogy nem hiszek a mesékben. Semmi bizonyíték nincs arra, hogy az összes kútra külföldről hozzák a prémium gázolajat. A MOL meg főleg nem. Miért is tenné, mikor saját finomítója van. Tudod én azóta nem hiszek az ilyenekben, amióta a Shell váltig állította, hogy ők nem a MOL-tól veszik az üzemanyagot, aztán utána a saját szememmel látom ki és begurulni Százhalombattán a MOL telepre a Shelles tartálykocsikat. Mindenkinek szíve joga a 40 ft-al drágább üzemanyagot belerakni az autójába.
Én tudom,hogy nem te mondtad,de én azt mondtam a cikkre hivatkozva,hogy a prémiumot hozzák kintről csak.Ezt a lukoilos főnök mondta és ez nekik nem éri meg.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #46423 Dátum: 2013.05.30 csütörtök, 12:19:02 »

Sziasztok,

van egy kis gondom a kocsival.
Hibajelenség: hidegen, indítás után 3-4 másodpercenként nyikorgó hang alapjáraton, a kocsi is beleremeg.
Na már most 50e mentem a teljes generátor oldali felújítás óta (szíj, ékszíjtárcsa, szabadonfutó, feszítő, görgők), arra gondolok hogy a szíj nyikoroghat?
De a remegést azt még mindig nem értem, minek van köze ehhez a nyikorgáshoz, amitől remeghet is? KEttőstömegű elvileg nem nagyon ***, mert azt leállításnál hallanám...

Megyek 1-2 km-t, utána teljesen megszűnik a jelenség, megállok, és alapjáraton is zéró, semmi, nulla.

Ötletek esetleg?

Köszönet!
A főtengely ékszíj tárcsától is lehet ez mert az is kettős tömegü.Indítsd be és nézd meg egyenes -e a szíj futása.?Amúgy meg látod a tárcsa,hogy mozog.A szíj nekem is nyikorgott,de nem remegett be tőle a kocsi.Most lecseréltük és csönd van./80e km/.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #46424 Dátum: 2013.05.30 csütörtök, 19:13:46 »

Az is megtörtént már.Akármit csinálok mindig arra áll be. Lehet, hogy neki ez a szám szimpi. vigyor3 Különösebben nem érdekel, mert mindig kiszámolom a fogyit.
" mindig kiszámolom a fogyit." jó az valamire? úgy is annyi kell amivel eljutsz A-ból B-be.
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #46425 Dátum: 2013.05.30 csütörtök, 19:20:48 »

" mindig kiszámolom a fogyit." jó az valamire? úgy is annyi kell amivel eljutsz A-ból B-be.
megnyugtatja a kicsi lelkivilágomat.én pl mindig belegondolok,hogy az A4esem 14litert evett,amikor ez eljár 7el is.és amikor ebbe 8at hajtok,akkor bizony az pont a dupláját ette.

és még valami.2hetente tankolok 28ért. az egy évben több mint 600e.jobban esik mint 1 milla.
« Utoljára szerkesztve: 2013.05.30 csütörtök, 19:52:35 írta alf » Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #46426 Dátum: 2013.05.30 csütörtök, 19:30:07 »

" mindig kiszámolom a fogyit." jó az valamire? úgy is annyi kell amivel eljutsz A-ból B-be.

Gondolom eszedbe sem jutott egy -szerintem- fontos ok, amiért jó ha tudjuk mennyit eszik a kocsi.
Ha valami kezd meghibásodni vagy már meghibásodott és nem olyan alkatrész, ami egyből működésképtelenné teszi vagy egyértelmű hiba.
Akkor egy megemelkedett fogyasztásból lehet következtetni valami meghibásodásra, romlásra. Persze ha tudjuk vagy úgy mentünk vele, hogy többletfogyasztást eredményezhetett....az más.  Cool
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #46427 Dátum: 2013.05.30 csütörtök, 20:17:11 »

ezzel lehet leszedni a "mi" szabadonfutónkat is?
http://www.ebay.com/itm/TT-A3-VW-AUDI-V-Belt-Pulley-Center-Bolt-Removal-Alternator-Bosch-Socket-Tool-/400448418052?pt=Motors_Automotive_Tools&hash=item5d3c95f104&vxp=mtr
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #46428 Dátum: 2013.05.30 csütörtök, 20:20:11 »

a borda szám és az átmérő számít.László tudja,ő már vett.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #46429 Dátum: 2013.05.30 csütörtök, 20:46:03 »

Gondolom eszedbe sem jutott egy -szerintem- fontos ok, amiért jó ha tudjuk mennyit eszik a kocsi.
Ha valami kezd meghibásodni vagy már meghibásodott és nem olyan alkatrész, ami egyből működésképtelenné teszi vagy egyértelmű hiba.
Akkor egy megemelkedett fogyasztásból lehet következtetni valami meghibásodásra, romlásra. Persze ha tudjuk vagy úgy mentünk vele, hogy többletfogyasztást eredményezhetett....az más.  Cool
még ezt tartom a mondi mellett. http://katalogus.hasznaltauto.hu/vw/phaeton_5.0_v10_tdi_4motion_5_sz.-2124716   igy nem szoktam számolgatni,hogy éppen  fogyaszt-e fél literrel többet a tegnapi adathoz képest.én csak azt szoktam nézni,nagyban változik-e amit kiszámol az autó magának.
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #46430 Dátum: 2013.05.30 csütörtök, 20:49:19 »

a borda szám és az átmérő számít.László tudja,ő már vett.
Kösz, írtam neki.
én úgy saccolom, hogy jó, mert 33 bordás és 17 mm-es. na majd meglátjuk...
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Mondeoápoló
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 58



E-mail
« Új hozzászólás #46431 Dátum: 2013.05.30 csütörtök, 20:53:38 »

Az alábbi olajakkal kinek van tapasztalata? Én az EUROL-al szemezek(Holland olaj), de nem nagyon találkoztam még vele. Melyiket válasszam?
FORD-http://www.olajshop.hu/auto-olaj/ford-formula-f-5w-30-1-l.html
EUROL-http://www.olajshop.hu/auto-olaj/eurol-fortence-5w-30-1-l.html
ENI-http://www.olajshop.hu/auto-olaj/eni-i-sint-fe-5w-30-1-l.html

Köszi!
« Utoljára szerkesztve: 2013.05.30 csütörtök, 21:07:33 írta Mondeoápoló » Naplózva

Ford Mondeo 2004 2.0 TDDI Kombi
NemTom
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1077



E-mail
« Új hozzászólás #46432 Dátum: 2013.05.30 csütörtök, 20:59:21 »

Az alábbi olajakkal kinek van tapasztalata? Én az EUROL-al szemezek(Holland olaj), de nem nagyon találkoztam még vele. Melyiket válasszam?
FORD-http://www.olajshop.hu/auto-olaj/ford-formula-f-5w-30-1-l.html
EUROL-http://www.olajshop.hu/auto-olaj/eurol-fortence-5w-30-1-l.html
ENI-http://www.olajshop.hu/auto-olaj/eni-i-sint-fe-5w-30-1-l.html
Köszi!

Szerintem a gyári ford olaj teljesen megfelelő és most 7100Ft/5liter a cromaxban. Neked 6liter olaj kell.
Naplózva

2.0 TDCI 115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"Smiley
Dini02
Vendég
« Új hozzászólás #46433 Dátum: 2013.05.30 csütörtök, 21:35:17 »

még ezt tartom a mondi mellett. http://katalogus.hasznaltauto.hu/vw/phaeton_5.0_v10_tdi_4motion_5_sz.-2124716   igy nem szoktam számolgatni,hogy éppen  fogyaszt-e fél literrel többet a tegnapi adathoz képest.én csak azt szoktam nézni,nagyban változik-e amit kiszámol az autó magának.

Mennyit eszik? Légrugó tönkrement már? Megbízható? Alkatrész árak? Tapasztalatok?
OFF, de engem érdekel, egy pár sort megér  Wink
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #46434 Dátum: 2013.05.30 csütörtök, 21:38:46 »

Szerintem a gyári ford olaj teljesen megfelelő és most 7100Ft/5liter a cromaxban. Neked 6liter olaj kell.

én évek óta a fordosat használom a v6-ban. még megy (330.000km)
Naplózva
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 937


E-mail
« Új hozzászólás #46435 Dátum: 2013.05.30 csütörtök, 21:45:10 »

Szerintem a gyári ford olaj teljesen megfelelő és most 7100Ft/5liter a cromaxban. Neked 6liter olaj kell.
Én most cseréltem olajat Cromaxban vettem Ford olajat  és ingyen cserélték mivel ott vettem!
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #46436 Dátum: 2013.05.30 csütörtök, 22:11:02 »

" mindig kiszámolom a fogyit." jó az valamire? úgy is annyi kell amivel eljutsz A-ból B-be.

én egy droidos progit használok, mindig felírom bele a tankolást óraállást és forintot. hóvégére legalább tudom, hogy a cég felé pluszban vagy minuszban vagyok, nem utolsó sorban a hitetlenkedőknek is bizonyítékkal szolgál, hogy egy v6 is bír 30e km alatt 8.5ös átlagot produkálni Cheesy
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #46437 Dátum: 2013.05.30 csütörtök, 22:55:53 »

Gondolom eszedbe sem jutott egy -szerintem- fontos ok, amiért jó ha tudjuk mennyit eszik a kocsi.
Ha valami kezd meghibásodni vagy már meghibásodott és nem olyan alkatrész, ami egyből működésképtelenné teszi vagy egyértelmű hiba.
Akkor egy megemelkedett fogyasztásból lehet következtetni valami meghibásodásra, romlásra. Persze ha tudjuk vagy úgy mentünk vele, hogy többletfogyasztást eredményezhetett....az más.  Cool
Mivel én is mindig számolom a fogyit egxszer Pestről hazafelé az autopálya végénél ránézek a fed comp-ra és 8-at mutat.haza érek és motorháztető felnyit és keresem az okát ami egy lelazult turbo cső volt.A számolás meg a figyelés segít.GSR kollégának igaza van és ez nem okoz gondot kiszámolni
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
denar026
Vendég
« Új hozzászólás #46438 Dátum: 2013.05.31 péntek, 15:57:32 »

Sziasztok.

Új vagyok még itt...

Tudna valaki nekem segíteni feszítő görgő ügyben??

erről lenne szó: http://alkatreszek.hu/webaruhaz/hu/cikkszam?km=0&cikkkod=LK+534016910&keres=LK+534016910

a kérdésem az lenne hogy egyben lehet csak a szerkezetet cserélni vagy lehet cserélni csak a görgőt rajta??

köszönöm a segítséget.

üdv
Naplózva
kis zeller
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 120



E-mail
« Új hozzászólás #46439 Dátum: 2013.05.31 péntek, 16:05:09 »

Sziasztok.

Új vagyok még itt...

Tudna valaki nekem segíteni feszítő görgő ügyben??

erről lenne szó: http://alkatreszek.hu/webaruhaz/hu/cikkszam?km=0&cikkkod=LK+534016910&keres=LK+534016910

a kérdésem az lenne hogy egyben lehet csak a szerkezetet cserélni vagy lehet cserélni csak a görgőt rajta??

köszönöm a segítséget.

üdv
https://cromax.hu/110000000-motor/110650000-vezerles-es-alkatreszei/110650554-hosszbordasekszij-vezetogorgo/112461-vezetogorgo-generatorszijhoz-ford-transit-2000-2006-2_0td     Szia ez a görgő kell neked csak alu perselyt ki kell venni .
Naplózva

2002/5 MKIII 2.0 TDCivolt (2.0 tddi 116 le) GHIA Gyári xenon ,(FMBA) 131 ló,  5 ajtó, Automata váltó tiptronic,  ABS, EGR off,  tempomat ,225/45 R 17" gumival
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #46440 Dátum: 2013.05.31 péntek, 20:38:52 »

Mennyit eszik? Légrugó tönkrement már? Megbízható? Alkatrész árak? Tapasztalatok?
OFF, de engem érdekel, egy pár sort megér  Wink
ahogy én járok vele a fogyi 10-14 liter körüli.a megbizhatóság az a karbantartástól függ,olyan mint a mondi ha nem foglalkozol vele ez is lerohad.alkatrész ára nem olcsó de tartós, aki ilyet tart ne foglalkozzon árakkal ha költeni kell rá .légrugó cserélve.
a tapasztalatom: le irják mint a mondeot,de hatalmas belül is gondolom a légrugónak köszönhetö de nem zörög nem nyüszög.jó a váltó benne bármilyen terhelésnél tudja mikor kapcsoljon fel és le is.a 700 feletti Nm  Grin  igen csak mosolyt csal az arcodra,föleg mikor a sok gizda sufni tuningolt le akar tolni a pályáról mert betartanám a sebesség korlátokat.

2006-os null kilométeres volt azt kell mondjam extrém hibálya nem volt eddig kopó alkatrészek csak cserélve,szeretem jó vezetni lehet vele szépen utazni de hamar kihozza belölled az állatot a teljesitmény tudata.

már olcsón lehet venni,jó átvizsgálás után lehet jót találni a piacon.

elnézést mindenkitöl az OFF miatt  worship
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
bzozoo
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 414


« Új hozzászólás #46441 Dátum: 2013.05.31 péntek, 20:50:27 »

Mi a neve annak a fekete ragacsnak, amivel az ajtókárpit alatt lévő hangszigetelő van felragasztva?
Naplózva

MK3 1.8 125LE 5 ajtó... Lavjaman!
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #46442 Dátum: 2013.05.31 péntek, 20:52:37 »

Mi a neve annak a fekete ragacsnak, amivel az ajtókárpit alatt lévő hangszigetelő van felragasztva?

A kérdésedben a válasz.
Fekete ragacs.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #46443 Dátum: 2013.05.31 péntek, 21:24:37 »

Mi a neve annak a fekete ragacsnak, amivel az ajtókárpit alatt lévő hangszigetelő van felragasztva?
Én "feketegenyónak" hívom.  vigyor3
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #46444 Dátum: 2013.05.31 péntek, 21:25:18 »

ahogy én járok vele a fogyi 10-14 liter körüli.a megbizhatóság az a karbantartástól függ,olyan mint a mondi ha nem foglalkozol vele ez is lerohad.alkatrész ára nem olcsó de tartós, aki ilyet tart ne foglalkozzon árakkal ha költeni kell rá .légrugó cserélve.
a tapasztalatom: le irják mint a mondeot,de hatalmas belül is gondolom a légrugónak köszönhetö de nem zörög nem nyüszög.jó a váltó benne bármilyen terhelésnél tudja mikor kapcsoljon fel és le is.a 700 feletti Nm  Grin  igen csak mosolyt csal az arcodra,föleg mikor a sok gizda sufni tuningolt le akar tolni a pályáról mert betartanám a sebesség korlátokat.

2006-os null kilométeres volt azt kell mondjam extrém hibálya nem volt eddig kopó alkatrészek csak cserélve,szeretem jó vezetni lehet vele szépen utazni de hamar kihozza belölled az állatot a teljesitmény tudata.

már olcsón lehet venni,jó átvizsgálás után lehet jót találni a piacon.

elnézést mindenkitöl az OFF miatt  worship
Minek ez is és a Mondi is?
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Dini02
Vendég
« Új hozzászólás #46445 Dátum: 2013.05.31 péntek, 22:07:59 »

Minek ez is és a Mondi is?

Hát ezt én is szeretném tudni  eplus2
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #46446 Dátum: 2013.05.31 péntek, 22:50:46 »

Hát ezt én is szeretném tudni  eplus2
Nyilván van oka!  Wink
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #46447 Dátum: 2013.06.01 szombat, 07:53:27 »

Minek ez is és a Mondi is?
egyszerü a válasz ugyan azért mint mindenki másnak aki két autót tart fent.két embernek egy azon idöben egy autóval elég nehéz két helyszinen megjelenni. vigyor3
és a feleségem választotta a mondit a kárpitozás miatt szinte ugyan az a szin és minta elrendezés.fa,bézs.
itt látod is.  lent a videóban.
http://totalcar.hu/tesztek/phaeton32/
« Utoljára szerkesztve: 2013.06.01 szombat, 08:03:05 írta coboy » Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #46448 Dátum: 2013.06.01 szombat, 10:45:11 »

egyszerü a válasz ugyan azért mint mindenki másnak aki két autót tart fent.két embernek egy azon idöben egy autóval elég nehéz két helyszinen megjelenni. vigyor3
és a feleségem választotta a mondit a kárpitozás miatt szinte ugyan az a szin és minta elrendezés.fa,bézs.
itt látod is.  lent a videóban.
http://totalcar.hu/tesztek/phaeton32/

A tiedről nincs kép kívül,  belül?
Inkább,  azt nézném, mint a hasonlókat.
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #46449 Dátum: 2013.06.01 szombat, 11:59:52 »

A tiedről nincs kép kívül,  belül?
Inkább,  azt nézném, mint a hasonlókat.
ha csinálok van,de gyári kivül belül igy nem fogsz látni semmi különösset.
de már szét rugják a hátsónkat az OFF miatt.
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
Oldalak: 1 ... 922 923 924 925 926 927 928 [929] 930 931 932 933 934 935 936 ... 1558   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.163 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.