Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 19:24:50 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 925 926 927 928 929 930 931 [932] 933 934 935 936 937 938 939 ... 1558   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 21905541 alkalommal)
0 Felhasználó és 125 vendég van a témában
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #46550 Dátum: 2013.06.06 csütörtök, 10:01:03 »

Azóta lefogytál? Smiley

AndyA

 beka3

nem, de hátul már azóta csak 1 gyerekülés van, nem 3  vigyor3
Naplózva
zolas
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1662


E-mail
« Új hozzászólás #46551 Dátum: 2013.06.06 csütörtök, 10:02:12 »

Sziasztok.

Hülye kérdésnek fogjátok gondolni, de inkább tutira megyek.
Van két hátsó féknyergem pluszba és csak a balt akarom felújíttatni a kocsin, mert a jobb az zsír új.
A képen ugye a bal oldalt szereplő megy a bal hátsó féknyereg helyére, ugye?  Roll Eyes


 worship worship
 integet2 integet2
Naplózva

MK3 |2002.XII.|2.0|TDCi|130 LE|Ghia|Black Eye Bi-Xenon|18" 5Y|Tolatóradar|Tempomat|Sony 6CD|EGR Off|4 door|Befásult belső Cheesy|Skyfol korom fólia|FlipKey|Full bőr|
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #46552 Dátum: 2013.06.06 csütörtök, 10:12:13 »

Sziasztok.

Hülye kérdésnek fogjátok gondolni, de inkább tutira megyek.
Van két hátsó féknyergem pluszba és csak a balt akarom felújíttatni a kocsin, mert a jobb az zsír új.
A képen ugye a bal oldalt szereplő megy a bal hátsó féknyereg helyére, ugye?  Roll Eyes
[img width=800 height=600]http://kepfeltoltes.hu/130606/2013-06-05_12.29.47_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/img

 worship worship
 integet2 integet2

Szerintem a jobb oldali. Csak nézd meg, hogy hol van a légtelenítő csavar. Nem hinném, hogy annak alul kell lennie. Meg a kézifék kis karja is lefelé kell, hogy álljon.
« Utoljára szerkesztve: 2013.06.06 csütörtök, 10:18:40 írta AndyA » Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #46553 Dátum: 2013.06.06 csütörtök, 10:13:43 »

Szerintem a jobb oldali. Csak nézd meg, hogy hol van a légtelenítő csavar.
...no meg a kézifék kötél csak az egyikbe fog tudni beakadni...pontosabban annak az iránya sem 1 utolsó szempont. vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #46554 Dátum: 2013.06.06 csütörtök, 12:12:19 »

Sziasztok.

Hülye kérdésnek fogjátok gondolni, de inkább tutira megyek.
Van két hátsó féknyergem pluszba és csak a balt akarom felújíttatni a kocsin, mert a jobb az zsír új.
A képen ugye a bal oldalt szereplő megy a bal hátsó féknyereg helyére, ugye?  Roll Eyes
[img width=800 height=600]http://kepfeltoltes.hu/130606/2013-06-05_12.29.47_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/img

 worship worship
 integet2 integet2

Bal - jobb
Jobb - bal
« Utoljára szerkesztve: 2013.06.06 csütörtök, 12:43:03 írta GSR » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
zolas
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1662


E-mail
« Új hozzászólás #46555 Dátum: 2013.06.06 csütörtök, 13:30:24 »

Bal - jobb
Jobb - bal
köszi szépen mindenkinek.  worship worship
Naplózva

MK3 |2002.XII.|2.0|TDCi|130 LE|Ghia|Black Eye Bi-Xenon|18" 5Y|Tolatóradar|Tempomat|Sony 6CD|EGR Off|4 door|Befásult belső Cheesy|Skyfol korom fólia|FlipKey|Full bőr|
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #46556 Dátum: 2013.06.06 csütörtök, 13:45:31 »

köszi szépen mindenkinek.  worship worship
ez az ütésváltások irány ám,csak,hogy tudd.....baljobbjobbbal  nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
zolas
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1662


E-mail
« Új hozzászólás #46557 Dátum: 2013.06.06 csütörtök, 14:01:27 »

ez az ütésváltások irány ám,csak,hogy tudd.....baljobbjobbbal  nyes
nekem is megfordult a fejemben.  eplus2 nyes
Naplózva

MK3 |2002.XII.|2.0|TDCi|130 LE|Ghia|Black Eye Bi-Xenon|18" 5Y|Tolatóradar|Tempomat|Sony 6CD|EGR Off|4 door|Befásult belső Cheesy|Skyfol korom fólia|FlipKey|Full bőr|
balko
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1065



WWW E-mail
« Új hozzászólás #46558 Dátum: 2013.06.06 csütörtök, 14:38:14 »

ez az ütésváltások irány ám,csak,hogy tudd.....baljobbjobbbal  nyes
Ütéskombináció nyes nyes
Naplózva

2002 TDCI ford mondeo 130le
vision
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 42



E-mail
« Új hozzászólás #46559 Dátum: 2013.06.06 csütörtök, 16:36:08 »

Szia 6 liter kell vagy ford olaj vagy  http://www.olajshop.hu/castrol-magnatec-a1-5w-30-4-l.html    integet2   

Na megvan a gép!  nyes
Voltam ma vásárolni hozzá szűrőket és olajat a cromaxban, viszont érdekes dolggal állok szemben(ami lehet h hülyeség  Wink ), DE hogy lehet az, hogy ugyanazt az olajat kaptam a diesel mondeohoz, mint az elöző 1.8as benzines focusomhoz???  wow1
Naplózva

Mk3 2.0tdci 130le 2004 10. ghia limusin
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #46560 Dátum: 2013.06.06 csütörtök, 16:58:38 »

Na megvan a gép!  nyes
Voltam ma vásárolni hozzá szűrőket és olajat a cromaxban, viszont érdekes dolggal állok szemben(ami lehet h hülyeség  Wink ), DE hogy lehet az, hogy ugyanazt az olajat kaptam a diesel mondeohoz, mint az elöző 1.8as benzines focusomhoz???  wow1
mert nincs jelentössége a benzinesen nem ken turbót.de mi lenne szerinted kenésileg a különbség a két motor tipus között?
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #46561 Dátum: 2013.06.06 csütörtök, 16:59:14 »

Na megvan a gép!  nyes
Voltam ma vásárolni hozzá szűrőket és olajat a cromaxban, viszont érdekes dolggal állok szemben(ami lehet h hülyeség  Wink ), DE hogy lehet az, hogy ugyanazt az olajat kaptam a diesel mondeohoz, mint az elöző 1.8as benzines focusomhoz???  wow1

Szerintem azért, mert full szintetikusnál mindegy, csak az a lényeg, hogy a viszkozitása meglegyen. Jelen esetben az 5W30. Ha az olaj specifikációi megfelelnek a motorhoz előírtaknak, akkor nincs gond. Ezek szerint megfelel, mint a mellékelt ábra mutatja.
Naplózva
Duli
Vendég
« Új hozzászólás #46562 Dátum: 2013.06.06 csütörtök, 18:14:51 »

Sziasztok.
Elöször is köszönöm a felvételt a Klubba.
Tervezem egy 2001-es évjáratu 2.0L benzines Giha modell vásárlását.
Szeretnék töletek tanácsot kérni hogy mit érdemes átvizsgálni, mire érdemes figyelni?
Ha valakik akkor ti biztos tudtok ebben nekem segiteni.
Elöre is köszönöm a válaszokat és még1x köszönöm hogy itt lehetek.
Naplózva
Jym20
Vendég
« Új hozzászólás #46563 Dátum: 2013.06.06 csütörtök, 19:29:09 »

Elhagytam az egyik felnimről a középső kupakot és nem tudok venni hozzá... Nem tud valaki olyan embert aki minta után kiönti a kupakot pvc-ből??


Naplózva
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #46564 Dátum: 2013.06.06 csütörtök, 19:31:43 »

Sziasztok.
Elöször is köszönöm a felvételt a Klubba.
Tervezem egy 2001-es évjáratu 2.0L benzines Giha modell vásárlását.
Szeretnék töletek tanácsot kérni hogy mit érdemes átvizsgálni, mire érdemes figyelni?
Ha valakik akkor ti biztos tudtok ebben nekem segiteni.
Elöre is köszönöm a válaszokat és még1x köszönöm hogy itt lehetek.


Hali!

Rozsda az alábbi helyeken: Hátsó ajtók belső alsó része, első kerék mögötti küszöb, visszapillantók műanyag-háromszögének környéke, első küszöbök króm díszlécének környéke.
Motor ne füstöljön, hosszabban tartott emelt alapjáraton (2,5-3k rpm), meg padlózáskor magas fordulaton menet közben, mert akkor eszi az olajat, és az drága móka tud lenni. Magas fokozatban alacsony fordulatról gyorsítva ne rángasson, mert akkor a gyújtásrendszerbe lehet némi pénzt önteni (vagy ha rángat, akkor alkudj le belőle a gyári gyújtásalkatrészek árát figyelembe véve). A kocsinak a mutató szerint nagyon gyorsan be kell melegednie, ha ez nem történik meg, akkor termosztáthiba (ami megint egy drága darab), meg ha sokáig volt így használva, akkor előjöhet a füstölős-olajzabálós történet.
Hátsó féknyergek szeretnek berohadni, ha menetpróba után süt a hátsó felnik közepe, akkor kalkulálj be nyeregcserét. Központizár tud még érdekes parajelenségeket okozni, ha a bal első zárszerkezet elromlik.
Meg majd biztos írnak mások is dolgokat.

Elhagytam az egyik felnimről a középső kupakot és nem tudok venni hozzá... Nem tud valaki olyan embert aki minta után kiönti a kupakot pvc-ből??




Ilyen?

https://cromax.hu/index.php?page=shop.kategoria&option=com_virtuemart&Itemid=26&category_id=81590232&kereso_modell=6&kereso_marka=Ford
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #46565 Dátum: 2013.06.06 csütörtök, 20:01:47 »

Elhagytam az egyik felnimről a középső kupakot és nem tudok venni hozzá... Nem tud valaki olyan embert aki minta után kiönti a kupakot pvc-ből??

Milyen kupak? Csak lehet kapni valahol.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #46566 Dátum: 2013.06.06 csütörtök, 20:06:57 »

Hali!

Rozsda az alábbi helyeken: Hátsó ajtók belső alsó része, első kerék mögötti küszöb, visszapillantók műanyag-háromszögének környéke, első küszöbök króm díszlécének környéke.
Motor ne füstöljön, hosszabban tartott emelt alapjáraton (2,5-3k rpm), meg padlózáskor magas fordulaton menet közben, mert akkor eszi az olajat, és az drága móka tud lenni. Magas fokozatban alacsony fordulatról gyorsítva ne rángasson, mert akkor a gyújtásrendszerbe lehet némi pénzt önteni (vagy ha rángat, akkor alkudj le belőle a gyári gyújtásalkatrészek árát figyelembe véve). A kocsinak a mutató szerint nagyon gyorsan be kell melegednie, ha ez nem történik meg, akkor termosztáthiba (ami megint egy drága darab), meg ha sokáig volt így használva, akkor előjöhet a füstölős-olajzabálós történet.
Hátsó féknyergek szeretnek berohadni, ha menetpróba után süt a hátsó felnik közepe, akkor kalkulálj be nyeregcserét. Központizár tud még érdekes parajelenségeket okozni, ha a bal első zárszerkezet elromlik.
Meg majd biztos írnak mások is dolgokat.
Elolvasta, és most már Twingot keres!  eplus2
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #46567 Dátum: 2013.06.06 csütörtök, 20:10:49 »

Elolvasta, és most már Twingot keres!  eplus2

Inkább, minthogy bevásároljon egy mondeo-t, aminek lóg a bele és rohad mindenhol, és aztán a vételár másfélszeresét kéne rákölteni, hogy renben legyen. De még inkább keressen egy jó állapotút  Wink
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #46568 Dátum: 2013.06.06 csütörtök, 20:30:56 »

Inkább, minthogy bevásároljon egy mondeo-t, aminek lóg a bele és rohad mindenhol, és aztán a vételár másfélszeresét kéne rákölteni, hogy renben legyen. De még inkább keressen egy jó állapotút  Wink
Persze.  eljen wave
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #46569 Dátum: 2013.06.06 csütörtök, 20:34:14 »

Persze.  eljen wave
vagy vegyen díszlet . He-he-he
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
Conor
Vendég
« Új hozzászólás #46570 Dátum: 2013.06.06 csütörtök, 21:19:06 »

Inkább, minthogy bevásároljon egy mondeo-t, aminek lóg a bele és rohad mindenhol, és aztán a vételár másfélszeresét kéne rákölteni, hogy renben legyen. De még inkább keressen egy jó állapotút  Wink
Nem kell arra sokat költeni, csak pár liter benzin és egy szál gyufa... hehe
Naplózva
Duli
Vendég
« Új hozzászólás #46571 Dátum: 2013.06.06 csütörtök, 21:33:33 »

Ha valaki tudna segiteni megköszönném. további szép estét mindenkinek
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #46572 Dátum: 2013.06.06 csütörtök, 21:44:41 »

Ha valaki tudna segiteni megköszönném. további szép estét mindenkinek


Szia,
Az első válaszban voltak az infók Wink
a többieknek nincs is fordjuk, valami 20 éver renóval járnak  eplus2

Szerintem próbálj meg 2003 utáni faceliftes példányt, azokkal kevesebb a nyűg. Amúgy pl a v6osok elég olcsók, ha keveset jársz, érdemes meggondolni, mert annyira sokkal nem eszik többet.
Naplózva
Conor
Vendég
« Új hozzászólás #46573 Dátum: 2013.06.06 csütörtök, 21:58:11 »

.
Sziasztok.
Elöször is köszönöm a felvételt a Klubba.
Tervezem egy 2001-es évjáratu 2.0L benzines Giha modell vásárlását.
Szeretnék töletek tanácsot kérni hogy mit érdemes átvizsgálni, mire érdemes figyelni?
Ha valakik akkor ti biztos tudtok ebben nekem segiteni.
Elöre is köszönöm a válaszokat és még1x köszönöm hogy itt lehetek.

tpmportal válaszához még kiegészítés:
A szívósor örvénylapátjait tartó tengely szeret elkopni és a motor benyelni a lapátokat. (Ki kell herélni vagy szerezni rá bontottan faceliftes szívósort, az új ára horror) Ablakmosó szivattyú is szeret berozsdásodni és megállni (apróságnak tűnhet, de nem olcsó). Próbakörön fülelj nagyon, keress úthibákat és hallgatózz, hogy kopog-e a futómű, úgytűnik ilyen 10 éves koruk körül szoktak kirohadni a  futómű szilentblokkjai hátul. Kormányművet is figyeld, hogy nincsenek-e pontok, ahol "leragad"/nem normálisan működik vagy épp csúnya hangja van.
Naplózva
Duli
Vendég
« Új hozzászólás #46574 Dátum: 2013.06.06 csütörtök, 22:21:56 »

nagyon köszönök mintent.
Várom azért mások véleményét is hátha mondanak ujat. Cheesy
jah és még mindig mk 3 van tervben Cheesy
Naplózva
Duli
Vendég
« Új hozzászólás #46575 Dátum: 2013.06.06 csütörtök, 22:27:37 »

Neem Cheesy még minfig tervben van a vétel Cheesy
Naplózva
Duli
Vendég
« Új hozzászólás #46576 Dátum: 2013.06.06 csütörtök, 22:32:08 »

.tpmportal válaszához még kiegészítés:
A szívósor örvénylapátjait tartó tengely szeret elkopni és a motor benyelni a lapátokat. (Ki kell herélni vagy szerezni rá bontottan faceliftes szívósort, az új ára horror) Ablakmosó szivattyú is szeret berozsdásodni és megállni (apróságnak tűnhet, de nem olcsó). Próbakörön fülelj nagyon, keress úthibákat és hallgatózz, hogy kopog-e a futómű, úgytűnik ilyen 10 éves koruk körül szoktak kirohadni a  futómű szilentblokkjai hátul. Kormányművet is figyeld, hogy nincsenek-e pontok, ahol "leragad"/nem normálisan működik vagy épp csúnya hangja van.



Köszönöm.
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #46577 Dátum: 2013.06.06 csütörtök, 22:37:41 »

hali,
A 4 ajtóson az üzemanyag színjelző hogy cserélhető?
Naplózva
kurru
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 158


kiscs@mailcity.com
E-mail
« Új hozzászólás #46578 Dátum: 2013.06.06 csütörtök, 23:11:39 »

Nekem is P7 Cinturato van. Nem ráz, de ha éppen olyan sima aszfaltra érek és pont jó fázisban vannak a kerekek, akkor hallani, hogy "huppognak" a kerekek. Télivel semmi baja. Azt hiszem, eljárom ezeket, és többet nem veszek Pirellit akkor sem, ha ADAC tesztgyőztes...  falbav falbav falbav falbav falbav

AndyA

Úgyvan, és nekem is P7-es van, ami ezt csinálja, mármint a rázást. A Continental SnowContact vagy valami hasonló az nem csinálja.
A centírozás max mérsékli, de nem szüntette meg, ez gumi hiba. Ha belegondolsz, hogy a centírozás lényegében tömegközéppontot állít csak, és nem jelenti, hogy szabályos a kerék formája, akkor belátható, hogy inkább az a fura, ha valakinek nem csinálja ezt a kocsija. (Én már több ilyet is láttam, ahol a gazdája nem is veszi észre, mert vagy nem megy annyival, vagy nem figyel a részletekre.) A gumi szabálytalanságán pedig nem csodálkozom, amióta láttam egy videót a Michellin gyárból: a gyári munkás elmondta, hogy a köpeny összeillesztése a legkritikusabb lépése a folyamatnak, ha itt mm eltérés van, az már szívás, épp ezért csinálja kézzel. :-D
Még egy vonalzót se láttam a közelében, csak úgy szemre ragasztgatta.
« Utoljára szerkesztve: 2013.06.06 csütörtök, 23:17:50 írta kurru » Naplózva

2001. MKIII 2.0 TDDi Kombi
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #46579 Dátum: 2013.06.06 csütörtök, 23:17:59 »

nagyon köszönök mintent.
Várom azért mások véleményét is hátha mondanak ujat. Cheesy
jah és még mindig mk 3 van tervben Cheesy
Akkor ne itt olvassgass ha nem hiszel nekik!!!!Olvass bele a benzines topicba és ott tanulhatsz.Amúgy minden okossat elmondtakJa és én nem vennék benzinest.Ez is egy új infó volt.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
kurru
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 158


kiscs@mailcity.com
E-mail
« Új hozzászólás #46580 Dátum: 2013.06.06 csütörtök, 23:26:33 »

A kormányom egyik irányba tekerve nyikorgó hangot ad. Olyan hang, mint amikor kicsit csúszik a cipőtalp a kuplungon pl., és a kormányból jön, nem a motorházból. Tapasztalt valaki hasonlót?
Egyébként, ha tekergetem a kormányt, abbahagyja egy időre.

Jobban megnéztem, és a bal első kerékhez kapcsolódó kormányrúdtól jön a nyekergés, ha a fülem nem csal a porvédő alól. Viszont néhány kormánymozdítás után nem csinálja egy darabig. Ami még érdekes, hogy csak jobbra kormányzáskor nyikorog.
Az egész nem folyamatos és nem túl feltűnő.
Naplózva

2001. MKIII 2.0 TDDi Kombi
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #46581 Dátum: 2013.06.06 csütörtök, 23:27:40 »

Ja és én nem vennék benzinest.Ez is egy új infó volt.

ne zavard össze Wink
Naplózva
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #46582 Dátum: 2013.06.06 csütörtök, 23:28:11 »

Akkor ne itt olvassgass ha nem hiszel nekik!!!!Olvass bele a benzines topicba és ott tanulhatsz.Amúgy minden okossat elmondtakJa és én nem vennék benzinest.Ez is egy új infó volt.

Lehet ő nem szereti a dízelfüstöt,mint mi  vigyor3 Meg fél a rémhírektől...
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #46583 Dátum: 2013.06.07 péntek, 00:03:46 »

ne zavard össze Wink
Én nem akarom összezavarni,csak nem értem,ha elmondtok neki sok mindent akkor mit nem hisz el!!!
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #46584 Dátum: 2013.06.07 péntek, 00:11:14 »

hali,
A 4 ajtóson az üzemanyag színjelző hogy cserélhető?

Egyben van az AC pumpával.  Szerintem.
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #46585 Dátum: 2013.06.07 péntek, 00:15:03 »

Veszel egy bontott ECU csatit és kiszeded belőle. Vik is azt csinálja.

Mégis a szenzor volt rossz. Vettem egyet Motorcrafttól, megszűnt a hiba.
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
vision
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 42



E-mail
« Új hozzászólás #46586 Dátum: 2013.06.07 péntek, 03:41:49 »

mert nincs jelentössége a benzinesen nem ken turbót.de mi lenne szerinted kenésileg a különbség a két motor tipus között?
Nemtudom, pont ezért kérdeztem... annyira nem vagyok otthon az olajtémàban csak érdekes volt, hogy mindkettőbe ugyanaz az olaj mehet! Azért köszi a válaszokat! Wink
Naplózva

Mk3 2.0tdci 130le 2004 10. ghia limusin
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #46587 Dátum: 2013.06.07 péntek, 07:05:40 »

Egyben van az AC pumpával.  Szerintem.
Ok, de le kell venni a tankot, vagy van más mód is?
Naplózva
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #46588 Dátum: 2013.06.07 péntek, 07:38:04 »

Úgyvan, és nekem is P7-es van, ami ezt csinálja, mármint a rázást. A Continental SnowContact vagy valami hasonló az nem csinálja.
A centírozás max mérsékli, de nem szüntette meg, ez gumi hiba. Ha belegondolsz, hogy a centírozás lényegében tömegközéppontot állít csak, és nem jelenti, hogy szabályos a kerék formája, akkor belátható, hogy inkább az a fura, ha valakinek nem csinálja ezt a kocsija. (Én már több ilyet is láttam, ahol a gazdája nem is veszi észre, mert vagy nem megy annyival, vagy nem figyel a részletekre.) A gumi szabálytalanságán pedig nem csodálkozom, amióta láttam egy videót a Michellin gyárból: a gyári munkás elmondta, hogy a köpeny összeillesztése a legkritikusabb lépése a folyamatnak, ha itt mm eltérés van, az már szívás, épp ezért csinálja kézzel. :-D
Még egy vonalzót se láttam a közelében, csak úgy szemre ragasztgatta.
Tisztelt Fórumtárs!
A Pirelli gumikkal én is keményen megszivtam. Bármit csináltunk vele rázott, gumi csere oldotta meg a problémát. Nekem többet Pirelli akkor sem kell, ha ingyen adják. Egy nagy átverés az egész, nem kevés pénzért. falbav falbav falbav
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #46589 Dátum: 2013.06.07 péntek, 09:39:04 »

Mégis a szenzor volt rossz. Vettem egyet Motorcrafttól, megszűnt a hiba.

 taps taps
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #46590 Dátum: 2013.06.07 péntek, 09:40:19 »

Ok, de le kell venni a tankot, vagy van más mód is?

Tudtommal nem. A hátsó ülés alatt hozzá lehet férni.
Naplózva
joxer
Vendég
« Új hozzászólás #46591 Dátum: 2013.06.07 péntek, 09:57:35 »

Na átraktam a szellőzőrácsokat, most szép krómos van fent. Azt hittem, hogy ez valami nagy munka lesz, de nem. KB: tíz perc alatt ki is cseréltem a négy darab rácsot, nem volt nagy meló. eljen
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #46592 Dátum: 2013.06.07 péntek, 09:58:50 »

Na átraktam a szellőzőrácsokat, most szép krómos van fent. Azt hittem, hogy ez valami nagy munka lesz, de nem. KB: tíz perc alatt ki is cseréltem a négy darab rácsot, nem volt nagy meló. eljen

Csak a rácsokat cserélted vagy a keretét is. Itt a szélsőkre gondolok.
Naplózva
joxer
Vendég
« Új hozzászólás #46593 Dátum: 2013.06.07 péntek, 10:44:52 »

Csak a rácsokat cserélted vagy a keretét is. Itt a szélsőkre gondolok.
Csak a rácsokat cseréltem ki. Gondolkoztam azon is, hogy cserélem kompletten a két oldalsót, de letettem róla, mert azoknak más a textúrájuk, és elütnének a középsőktől.
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #46594 Dátum: 2013.06.07 péntek, 10:47:55 »

Csak a rácsokat cseréltem ki. Gondolkoztam azon is, hogy cserélem kompletten a két oldalsót, de letettem róla, mert azoknak más a textúrájuk, és elütnének a középsőktől.
eljen  taps
Akkor azokat azért ne dobd ki. Átveszem őket egy jó sörért!  wave
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
joxer
Vendég
« Új hozzászólás #46595 Dátum: 2013.06.07 péntek, 10:52:22 »

eljen  taps
Akkor azokat azért ne dobd ki. Átveszem őket egy jó sörért!  wave
Nem dobtam ki őket, csak azt nem tudom, hogy mikor tudom hozzád eljuttatni. De ha gondolod, akkor elküldöm neked postán. Csak a rács kellene vagy a szélsők kerete is, vagy csak a keret?
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #46596 Dátum: 2013.06.07 péntek, 10:58:07 »

Nem dobtam ki őket, csak azt nem tudom, hogy mikor tudom hozzád eljuttatni. De ha gondolod, akkor elküldöm neked postán. Csak a rács kellene vagy a szélsők kerete is, vagy csak a keret?

Úgyis taliztok...  eplus2
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #46597 Dátum: 2013.06.07 péntek, 12:05:23 »

Nem dobtam ki őket, csak azt nem tudom, hogy mikor tudom hozzád eljuttatni. De ha gondolod, akkor elküldöm neked postán. Csak a rács kellene vagy a szélsők kerete is, vagy csak a keret?
Csak a keretben lévő nyitó záró kerék. Majd jössz 1x minire,  oszt elhozod.  wave
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #46598 Dátum: 2013.06.07 péntek, 12:56:33 »

Tudtommal nem. A hátsó ülés alatt hozzá lehet férni.

Ott van egy nyílás, de kivenni nem lehet az AC-t. Szóval szerintem le kell venni hozzá a tankot.

Egyébként mi a baja, miért akarod cserélni? (nem te hanem vzoli) vigyor3
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #46599 Dátum: 2013.06.07 péntek, 12:58:21 »

Na átraktam a szellőzőrácsokat, most szép krómos van fent. Azt hittem, hogy ez valami nagy munka lesz, de nem. KB: tíz perc alatt ki is cseréltem a négy darab rácsot, nem volt nagy meló. eljen

Hogy kell kipattintani? Feszíteni oldalra?
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
Oldalak: 1 ... 925 926 927 928 929 930 931 [932] 933 934 935 936 937 938 939 ... 1558   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.169 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.