Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 18:23:52 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 1241 1242 1243 1244 1245 1246 1247 [1248] 1249 1250 1251 1252 1253 1254 1255 ... 1558   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 21903556 alkalommal)
0 Felhasználó és 136 vendég van a témában
karirulez
Vendég
« Új hozzászólás #62350 Dátum: 2015.03.30 hétfő, 10:21:20 »

Sziasztok,
2002-es 1.8-as benzines Mondim azt csinálja, hogy 2000-es fordulat alatt ha a gázra lépek, akkor elkezd rángatni, nem gyorsul, olyan, mintha kimaradna a szikra. Nagyobb fordulatnál ez a hiba nem jelentkezik, ha pörgetem a motort nem jön elő, de egy kanyarból nem szoktam 2000 fordulat felett kifordulni 2.-ban, kellemetlen mert nem tudok kigyorsítani csak szép lassan.
Hol lehet a hiba a rendszerben? Gyújtás? Kábel? Gyertya?
Köszi!
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #62351 Dátum: 2015.03.30 hétfő, 10:23:07 »

Sziasztok,
2002-es 1.8-as benzines Mondim azt csinálja, hogy 2000-es fordulat alatt ha a gázra lépek, akkor elkezd rángatni, nem gyorsul, olyan, mintha kimaradna a szikra. Nagyobb fordulatnál ez a hiba nem jelentkezik, ha pörgetem a motort nem jön elő, de egy kanyarból nem szoktam 2000 fordulat felett kifordulni 2.-ban, kellemetlen mert nem tudok kigyorsítani csak szép lassan.
Hol lehet a hiba a rendszerben? Gyújtás? Kábel? Gyertya?
Köszi!
Szelepek is akár...
Naplózva
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #62352 Dátum: 2015.03.30 hétfő, 10:34:39 »

Sziasztok,
2002-es 1.8-as benzines Mondim azt csinálja, hogy 2000-es fordulat alatt ha a gázra lépek, akkor elkezd rángatni, nem gyorsul, olyan, mintha kimaradna a szikra. Nagyobb fordulatnál ez a hiba nem jelentkezik, ha pörgetem a motort nem jön elő, de egy kanyarból nem szoktam 2000 fordulat felett kifordulni 2.-ban, kellemetlen mert nem tudok kigyorsítani csak szép lassan.
Hol lehet a hiba a rendszerben? Gyújtás? Kábel? Gyertya?
Köszi!

vagy akár fals levegőt is szívhat. Lehet megtört vmelyik vákuumcső.
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
Nyuszy
Vendég
« Új hozzászólás #62353 Dátum: 2015.03.30 hétfő, 11:21:56 »



A nagyobb méretű kell neked, mert automata.  Komoly szerelő lehet, ha ez nem derül ki neki az alkatrész kereső/rendelő programokból.

Külső átmérő [mm]: 83
Belső átmérő [mm]: 47
Szélesség [mm]: 37

Nem ő rendeli, hanem v unixos,  v bárdis értékesítőket hív fel és nekik adja meg azokat az adatokat amik kellenek. Ezért is kérdeztem meg, hátha tud vki vmi okosat mondani.
Köszönöm a segítséget, szép napot!  Cheesy
Naplózva
selmeci
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4


E-mail
« Új hozzászólás #62354 Dátum: 2015.03.31 kedd, 19:19:51 »

keresek mondeo III 2.0i benzines motort 107kw motorkod CJBB.
Ki tudja mi a különbség a CJBA és a CJBB között azt tudom hogy az egyik eu3 a másik eu4 de az eu 4 be be tudom épiteni az eu3ast.
Van aki automata váltot épített már át mechanikus váltóra a szerkezeti dogokon kivűl  kell cserélni motorvezérlő computert meg gyujtáskapcsolot is ll cseagyon megköszönnésm ha valaki tudna segiteni hogy mit kell cserélni
Naplózva
paszty
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 298


Mr.


E-mail
« Új hozzászólás #62355 Dátum: 2015.03.31 kedd, 19:55:51 »

Sziasztok!

A segítségeteket szeretném kérni!

A következő a problémám:

amikor rükibe teszem a váltót, a tolatást jelző fény nem gyullad ki, csak akkor, ha egy kicsit tovább húzom és ott is tartom abban a pozícióban ameddig tolatok,csak akkor világít.
A kapcsoló teljesen új!

Naplózva

2001. Duratec HE 1.8L SFI 110PS Kombi  300.000 km
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #62356 Dátum: 2015.03.31 kedd, 20:16:19 »

Sziasztok!

A segítségeteket szeretném kérni!

A következő a problémám:

amikor rükibe teszem a váltót, a tolatást jelző fény nem gyullad ki, csak akkor, ha egy kicsit tovább húzom és ott is tartom abban a pozícióban ameddig tolatok,csak akkor világít.
A kapcsoló teljesen új!


bevan a kapcsoló tekerve rendesen a váltóba? Roll Eyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
paszty
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 298


Mr.


E-mail
« Új hozzászólás #62357 Dátum: 2015.03.31 kedd, 20:22:03 »

bevan a kapcsoló tekerve rendesen a váltóba? Roll Eyes

Tökig!
Naplózva

2001. Duratec HE 1.8L SFI 110PS Kombi  300.000 km
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #62358 Dátum: 2015.03.31 kedd, 20:26:37 »

Tökig!
lehet,hogy a váltóbowdeneken kellene feszíteni.a csuklót lehet tekerni a végükön.valszeg elnyúlt a bowden.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
paszty
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 298


Mr.


E-mail
« Új hozzászólás #62359 Dátum: 2015.03.31 kedd, 20:34:41 »

lehet,hogy a váltóbowdeneken kellene feszíteni.a csuklót lehet tekerni a végükön.valszeg elnyúlt a bowden.

Erre gondoltam én is, csak nem tudom, hogy merre keressem ezeket az állítókat.
A motortérben, vagy az utastérben?
Tudom, hogy balga a kérdés, de vigasztal, hogy lelkes laikus szerelő vagyok:)!
Naplózva

2001. Duratec HE 1.8L SFI 110PS Kombi  300.000 km
Csabi77
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1146



E-mail
« Új hozzászólás #62360 Dátum: 2015.03.31 kedd, 20:34:59 »

keresek mondeo III 2.0i benzines motort 107kw motorkod CJBB.
Ki tudja mi a különbség a CJBA és a CJBB között azt tudom hogy az egyik eu3 a másik eu4 de az eu 4 be be tudom épiteni az eu3ast.
Van aki automata váltot épített már át mechanikus váltóra a szerkezeti dogokon kivűl  kell cserélni motorvezérlő computert meg gyujtáskapcsolot is ll cseagyon megköszönnésm ha valaki tudna segiteni hogy mit kell cserélni


Neked is szia!
Szerintem bontsd szét amit írtál.Túl sok minden van összefolyva.Keres/kínál,benzinmotorok,automata váltó topic... integet2
Naplózva

2004 MK3 Hatchback Trend+ 1.8 125PS
csapo geza
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 97


E-mail
« Új hozzászólás #62361 Dátum: 2015.03.31 kedd, 20:45:28 »

Sziasztok

Olyat produkált ma a gép hogy elindult majd leállt és villog az üzemanyag kijelző majd többszöri próba elindult és simán haza jött autópályán.
Úgy állt le mintha nem lenne anyag lehet ez pillanatnyi dugulás?
Naplózva

MK1.1996. 1.6 16V zetec
MK3.2004. 2.0 TDCI 130LE Ghia
MK3.2004. 2.0 Duratec HE
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #62362 Dátum: 2015.03.31 kedd, 21:11:23 »

Sziasztok

Olyat produkált ma a gép hogy elindult majd leállt és villog az üzemanyag kijelző majd többszöri próba elindult és simán haza jött autópályán.
Úgy állt le mintha nem lenne anyag lehet ez pillanatnyi dugulás?

Egy kérdés egy helyre, azután türelem. Nem mindenki olvassa tíz percenként az új leveleket.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #62363 Dátum: 2015.03.31 kedd, 21:18:47 »

Sziasztok

Olyat produkált ma a gép hogy elindult majd leállt és villog az üzemanyag kijelző majd többszöri próba elindult és simán haza jött autópályán.
Úgy állt le mintha nem lenne anyag lehet ez pillanatnyi dugulás?
cmp
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
csapo geza
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 97


E-mail
« Új hozzászólás #62364 Dátum: 2015.03.31 kedd, 21:55:31 »

cmp

Köszönöm ránézek
Naplózva

MK1.1996. 1.6 16V zetec
MK3.2004. 2.0 TDCI 130LE Ghia
MK3.2004. 2.0 Duratec HE
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #62365 Dátum: 2015.03.31 kedd, 22:17:37 »

keresek mondeo III 2.0i benzines motort 107kw motorkod CJBB.
Ki tudja mi a különbség a CJBA és a CJBB között azt tudom hogy az egyik eu3 a másik eu4 de az eu 4 be be tudom épiteni az eu3ast.
Van aki automata váltot épített már át mechanikus váltóra a szerkezeti dogokon kivűl  kell cserélni motorvezérlő computert meg gyujtáskapcsolot is ll cseagyon megköszönnésm ha valaki tudna segiteni hogy mit kell cserélni

wow mennyi kérdés.

Szerintem add el és vegyél egy FL-t euro 4-es motorral és manuális váltóval.
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #62366 Dátum: 2015.03.31 kedd, 22:54:51 »

MKIII-ban milyen gyerekülés lehetőségek vannak?
ISOFIX gondolom kilőve...ugye?
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #62367 Dátum: 2015.03.31 kedd, 22:56:16 »

MKIII-ban milyen gyerekülés lehetőségek vannak?
ISOFIX gondolom kilőve...ugye?
Nincs kilőve, van amelyikben van isofix.
Naplózva
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #62368 Dátum: 2015.03.31 kedd, 23:09:05 »

MKIII-ban milyen gyerekülés lehetőségek vannak?
ISOFIX gondolom kilőve...ugye?
Nekünk ennek a sima verziója van,  ill a mienk nem isofixes.
Viszont van vmi isofixhez hasonló rögzítési lehetősége, de sose használtuk.
http://www.brendon.hu/Products/Details/56616

Illetve egy régebbi a kisebbiknek: (a linken vmi újabb cucc van, a mienk hasonló)
http://www.preistrend.de/Preisvergleich_Maxi_Cosi_-_Side_Protection_System_Kindersitz__x72497101037373.html
Ez is övvel bekötős.

Nem tudom az isofix mivel tud többet, az övvel bekötős max akkor macera, ha sokat teszed/veszed ki/be.
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
Metatron13
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 972



E-mail
« Új hozzászólás #62369 Dátum: 2015.04.01 szerda, 00:05:00 »

Sziasztok!

Az autó előző tulaja megkarcolta az ablaktörlő lapáttal az első szélvédőt, mint a képen is látjátok! Annyi volna a kérdésem, hogy szerintetek ezt fel lehet políroztatni, vagy teljes szélvédőcserét kell eszközölni? Mi a véleményetek?



THX worship
Naplózva

2001 Ford Mondeo MK3 2.0 16V (146 HP)B4Y wilting

Tel.: 06-30-331-4175
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #62370 Dátum: 2015.04.01 szerda, 00:11:12 »

Sziasztok!

Az autó előző tulaja megkarcolta az ablaktörlő lapáttal az első szélvédőt, mint a képen is látjátok! Annyi volna a kérdésem, hogy szerintetek ezt fel lehet políroztatni, vagy teljes szélvédőcserét kell eszközölni? Mi a véleményetek?



THX worship

Rohadt sokat fogsz melózni vele, és nem lesz az igazi. Inkább csere, ha van Cascód.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Metatron13
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 972



E-mail
« Új hozzászólás #62371 Dátum: 2015.04.01 szerda, 00:16:13 »

Rohadt sokat fogsz melózni vele, és nem lesz az igazi. Inkább csere, ha van Cascód.

AndyA

Cascom nincs a pilkingtonagr oldalát nézegetem, ott 20eFT-ra írják a cserét, csak nem tudom, hogy az fűthető szélvédőre vonatkozik-e? ma felhívom őket majd elválik.
Naplózva

2001 Ford Mondeo MK3 2.0 16V (146 HP)B4Y wilting

Tel.: 06-30-331-4175
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #62372 Dátum: 2015.04.01 szerda, 07:28:58 »

Cascom nincs a pilkingtonagr oldalát nézegetem, ott 20eFT-ra írják a cserét, csak nem tudom, hogy az fűthető szélvédőre vonatkozik-e? ma felhívom őket majd elválik.

felpolírozható,de garanciát nem vállalnak rá, hogy polír közben nem robban szét az üveg. És ha meg is csinálják, nem lesz tökéletes, tükröződni fog és megtörik rajta a fény.
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #62373 Dátum: 2015.04.01 szerda, 07:29:46 »

Cascom nincs a pilkingtonagr oldalát nézegetem, ott 20eFT-ra írják a cserét, csak nem tudom, hogy az fűthető szélvédőre vonatkozik-e? ma felhívom őket majd elválik.
Tisztelt Fórumtárs!
A csere ára lehet 20 ezer Ft, de az első fűtött szélvédő ára sokkal borsosabb. wave
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
karirulez
Vendég
« Új hozzászólás #62374 Dátum: 2015.04.01 szerda, 08:24:39 »

Sziasztok,
2002-es 1.8-as benzines Mondim azt csinálja, hogy 2000-es fordulat alatt ha a gázra lépek, akkor elkezd rángatni, nem gyorsul, olyan, mintha kimaradna a szikra. Nagyobb fordulatnál ez a hiba nem jelentkezik, ha pörgetem a motort nem jön elő, de egy kanyarból nem szoktam 2000 fordulat felett kifordulni 2.-ban, kellemetlen mert nem tudok kigyorsítani csak szép lassan.
Hol lehet a hiba a rendszerben? Gyújtás? Kábel? Gyertya?
Köszi!

Köszönöm az ötleteket!

vagy akár fals levegőt is szívhat. Lehet megtört vmelyik vákuumcső.

Szelepek is akár...

Melyik lehet az amelyik inkább az üzemmeleg motorral függhet össze? Hidegen nem csinálja, csak amikor már üzemmeleg.
Naplózva
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #62375 Dátum: 2015.04.01 szerda, 08:54:56 »

Köszönöm az ötleteket!

Melyik lehet az amelyik inkább az üzemmeleg motorral függhet össze? Hidegen nem csinálja, csak amikor már üzemmeleg.

Én a gyújtással kezdeném a helyedben, az szokott ezeknél a motoroknál tipikusan ilyet okozni.
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #62376 Dátum: 2015.04.01 szerda, 08:59:14 »

Én a gyújtással kezdeném a helyedben, az szokott ezeknél a motoroknál tipikusan ilyet okozni.

kompressziómérés se ártana
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #62377 Dátum: 2015.04.01 szerda, 09:30:21 »

Cascom nincs a pilkingtonagr oldalát nézegetem, ott 20eFT-ra írják a cserét, csak nem tudom, hogy az fűthető szélvédőre vonatkozik-e? ma felhívom őket majd elválik.

A fűthető inkább a duplája.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #62378 Dátum: 2015.04.01 szerda, 21:03:47 »

Na ma megnéztem a régi gyári TDDI ülés szettet és a mostani bőr szettet és mindkettőben vannak ISOFIX rögzítési pontok...a hátsó két szélső ülésnél.
Középsőnél nincs...
Viszont mindkettőnél bevan varrva a kárpit alá...idióta ford....majd jó kivágom a varratnál akkor, hogy f@sz üsse ki a fogukat... eplus2
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #62379 Dátum: 2015.04.01 szerda, 22:03:59 »

Na ma megnéztem a régi gyári TDDI ülés szettet és a mostani bőr szettet és mindkettőben vannak ISOFIX rögzítési pontok...a hátsó két szélső ülésnél.
Középsőnél nincs...
Viszont mindkettőnél bevan varrva a kárpit alá...idióta ford....majd jó kivágom a varratnál akkor, hogy f@sz üsse ki a fogukat... eplus2
A középső nem is ülés, hanem könyöklő Smiley
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #62380 Dátum: 2015.04.01 szerda, 22:19:55 »

A középső nem is ülés, hanem könyöklő Smiley

miért könyöklőre nem lehet ülni?  eplus2
Naplózva
bmate
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 49


E-mail
« Új hozzászólás #62381 Dátum: 2015.04.02 csütörtök, 00:11:17 »

Sziasztok.
Azt szeretném kérdezni, hogy miként lehet orvosolni azt, hogy az ülésem nem megy lejjebb. Elektromos a magasság állítás.
Biztosítékok rendben, a motor is kerreg. Szétesett valami, vagy elkopott?
Válaszokat előre is köszönöm.
Üdv.: bmate
Naplózva

MK3 Kombi 2004 2.0 TDCI 116LE
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #62382 Dátum: 2015.04.02 csütörtök, 00:17:46 »

miért könyöklőre nem lehet ülni?  eplus2
Vannak itt, akik cudarabb dolgokra is ráülnek Smiley
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #62383 Dátum: 2015.04.02 csütörtök, 06:25:29 »

Vannak itt, akik cudarabb dolgokra is ráülnek Smiley
ezekszerint te a váltón ülve vezetsz....! hehe
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #62384 Dátum: 2015.04.02 csütörtök, 06:27:07 »

Sziasztok.
Azt szeretném kérdezni, hogy miként lehet orvosolni azt, hogy az ülésem nem megy lejjebb. Elektromos a magasság állítás.
Biztosítékok rendben, a motor is kerreg. Szétesett valami, vagy elkopott?
Válaszokat előre is köszönöm.
Üdv.: bmate
http://mondeo.hu/index.php?topic=7689.0
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
paszty
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 298


Mr.


E-mail
« Új hozzászólás #62385 Dátum: 2015.04.02 csütörtök, 14:00:03 »

lehet,hogy a váltóbowdeneken kellene feszíteni.a csuklót lehet tekerni a végükön.valszeg elnyúlt a bowden.

Tudna esetleg valaki nekem segíteni abban, hogy hogyan kell, illetve lehet a váltóbowdeneken állítani?!
Van esetleg erre vonatkozóan valamilyen leírás, esetleg képekkel?
Vizsga előtt áll az autó és szeretném ezt megcsinálni valahogy.

Köszi
Naplózva

2001. Duratec HE 1.8L SFI 110PS Kombi  300.000 km
Metatron13
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 972



E-mail
« Új hozzászólás #62386 Dátum: 2015.04.02 csütörtök, 14:47:46 »

Tudna esetleg valaki nekem segíteni abban, hogy hogyan kell, illetve lehet a váltóbowdeneken állítani?!
Van esetleg erre vonatkozóan valamilyen leírás, esetleg képekkel?
Vizsga előtt áll az autó és szeretném ezt megcsinálni valahogy.

Köszi

No ez engem is érdekelne, valaki tpdf-t vagy képeket küldeni a hiba orvoslásáról! THX worship
Naplózva

2001 Ford Mondeo MK3 2.0 16V (146 HP)B4Y wilting

Tel.: 06-30-331-4175
bmate
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 49


E-mail
« Új hozzászólás #62387 Dátum: 2015.04.02 csütörtök, 17:00:09 »

Köszi szépen
Naplózva

MK3 Kombi 2004 2.0 TDCI 116LE
balkal
Vendég
« Új hozzászólás #62388 Dátum: 2015.04.02 csütörtök, 17:34:50 »

Sziasztok!
Nem az interneten át akarom megjavítani a kocsimat, és tudom,  hogy látatlanban nehéz,  de szeretném elkerülni,  hogy pár szerelő hülyének nézzen.  

A kormány nagy tempónál remeg picit.  Fékezésnél is berázza.  (felnik,  gumik nem ütnek,  centírozva,  tárcsák vadi új GYÁRI Ford tárcsa.  (ezeket már lezongoráztam 2 tárcsa is volt fent,  de fékezés nélkül is ráz)  Alacsony tempónál pl városba is. Ide oda "zizeg"  a kormany nemsokat de idegesítő.  Olyan mintha a kormány másik vége "kocsonyába"  lógna,  nemtudom,  hogy elmagyarázni,  de ilyen bizonytalan remegős,  mintha lenne holtjátéka is bár a szervó sokat elvesz belőle sztem. Ma parkolóból kiállás során ha tekerem pattan vagy kattan  vmi.. De nem mikor elindulok,  hanem allto helyzetbe uresbe alaszedem es akkor nem nagyon hallani inkább érezni.  És nem is mikor teljesen alá szedi az ember hanem pl félúton a vegpont kozott.  Mintha jobbra is huzna picit az auto.. Futomuvesnel is voltam  beallitotta a helyzet valtozatlan Ötletek tippek?  
« Utoljára szerkesztve: 2015.04.02 csütörtök, 17:38:22 írta balkal » Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #62389 Dátum: 2015.04.02 csütörtök, 18:49:43 »

Tudna esetleg valaki nekem segíteni abban, hogy hogyan kell, illetve lehet a váltóbowdeneken állítani?!
Van esetleg erre vonatkozóan valamilyen leírás, esetleg képekkel?
Vizsga előtt áll az autó és szeretném ezt megcsinálni valahogy.

Köszi
" Rossz kapcsolhatóság és a sebességváltó kar nehezen mozgatható; továbbá a sebességváltó kart nem lehet mozgatni, amikor a motor nem jár
23/2005
Amennyiben egy ügyfélnek az a panasza, hogy a sebességváltó kar nehezen mozgatható vagy a sebességfokozat váltása nehézkes, a hiba valószínű oka a helytelenül beállított, szakadt vagy sérült sebességváltó-kapcsolóhuzal, egy laza önzáró csavar vagy a kapcsolómechanizmus vízbejutás miatt korrodált felső csapágya lehet.
Általános tudnivalók: A kapcsolómechanizmus felső csapágyának korrózióját azonosítani lehet a kapcsolómechanizmus beszerelésekor. Miközben a sebességváltó-kapcsolóhuzalok le vannak választva a sebességváltóról, a kapcsolómechanizmus rezgéselhangoló tömegén keresztül meg kell kísérelni az összes sebességfokozatba történő kapcsolást. Amennyiben ez problémamentesen megoldható, a felső csapágy nem korrodált és nem okozhatja a hibát.
A 2005.02.01-től gyártott gépkocsiknál (gyártási kód 5U) módosított kapcsolómechanizmust építenek be a gyártás során. Ez az MSZI NEM vonatkozik a módosított kapcsolómechanizmussal felszerelt gépkocsikra. A hiba elhárításához a következő lépéseket kell elvégezni:
A sebességváltó-kapcsolóhuzalok ellenőrzése A sebességváltókar-csavar ellenőrzése A sebességváltó-kapcsolóhuzalok beállítása Próbautat tenni, és a rossz kapcsolhatóságra vonatkozó panaszokat ellenőrizni. Ha a hibák még mindig fennállnak:
A belső kapcsolómechanizmus önzáró csavarjának meghúzási nyomatékát ellenőrizni A belső kapcsolómechanizmus csapágyát korrózió szempontjából ellenőrizni. Amennyiben a felső csapágy korrodált, vagy az önzáró csavar nem megfelelő nyomatékra lett meghúzva, új belső kapcsolómechanizmust kell beszerelni.
A Műhelykézikönyv 308-03B Kézi kapcsolású sebességváltó fejezete - gépkocsik VXT-75-tel a következő kiadásban kerül frissítésre."ű


A bowdeneket leakasztva menettel lehet feszíteni a végén lévő gömbfejet.ennyi.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Metatron13
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 972



E-mail
« Új hozzászólás #62390 Dátum: 2015.04.02 csütörtök, 18:56:51 »

" Rossz kapcsolhatóság és a sebességváltó kar nehezen mozgatható; továbbá a sebességváltó kart nem lehet mozgatni, amikor a motor nem jár
23/2005
Amennyiben egy ügyfélnek az a panasza, hogy a sebességváltó kar nehezen mozgatható vagy a sebességfokozat váltása nehézkes, a hiba valószínű oka a helytelenül beállított, szakadt vagy sérült sebességváltó-kapcsolóhuzal, egy laza önzáró csavar vagy a kapcsolómechanizmus vízbejutás miatt korrodált felső csapágya lehet.
Általános tudnivalók: A kapcsolómechanizmus felső csapágyának korrózióját azonosítani lehet a kapcsolómechanizmus beszerelésekor. Miközben a sebességváltó-kapcsolóhuzalok le vannak választva a sebességváltóról, a kapcsolómechanizmus rezgéselhangoló tömegén keresztül meg kell kísérelni az összes sebességfokozatba történő kapcsolást. Amennyiben ez problémamentesen megoldható, a felső csapágy nem korrodált és nem okozhatja a hibát.
A 2005.02.01-től gyártott gépkocsiknál (gyártási kód 5U) módosított kapcsolómechanizmust építenek be a gyártás során. Ez az MSZI NEM vonatkozik a módosított kapcsolómechanizmussal felszerelt gépkocsikra. A hiba elhárításához a következő lépéseket kell elvégezni:
A sebességváltó-kapcsolóhuzalok ellenőrzése A sebességváltókar-csavar ellenőrzése A sebességváltó-kapcsolóhuzalok beállítása Próbautat tenni, és a rossz kapcsolhatóságra vonatkozó panaszokat ellenőrizni. Ha a hibák még mindig fennállnak:
A belső kapcsolómechanizmus önzáró csavarjának meghúzási nyomatékát ellenőrizni A belső kapcsolómechanizmus csapágyát korrózió szempontjából ellenőrizni. Amennyiben a felső csapágy korrodált, vagy az önzáró csavar nem megfelelő nyomatékra lett meghúzva, új belső kapcsolómechanizmust kell beszerelni.
A Műhelykézikönyv 308-03B Kézi kapcsolású sebességváltó fejezete - gépkocsik VXT-75-tel a következő kiadásban kerül frissítésre."ű


A bowdeneket leakasztva menettel lehet feszíteni a végén lévő gömbfejet.ennyi.


Utána járok Köszi a választ worship
Naplózva

2001 Ford Mondeo MK3 2.0 16V (146 HP)B4Y wilting

Tel.: 06-30-331-4175
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #62391 Dátum: 2015.04.02 csütörtök, 19:07:30 »

Sziasztok!
Nem az interneten át akarom megjavítani a kocsimat, és tudom,  hogy látatlanban nehéz,  de szeretném elkerülni,  hogy pár szerelő hülyének nézzen.  

A kormány nagy tempónál remeg picit.  Fékezésnél is berázza.  (felnik,  gumik nem ütnek,  centírozva,  tárcsák vadi új GYÁRI Ford tárcsa.  (ezeket már lezongoráztam 2 tárcsa is volt fent,  de fékezés nélkül is ráz)  Alacsony tempónál pl városba is. Ide oda "zizeg"  a kormany nemsokat de idegesítő.  Olyan mintha a kormány másik vége "kocsonyába"  lógna,  nemtudom,  hogy elmagyarázni,  de ilyen bizonytalan remegős,  mintha lenne holtjátéka is bár a szervó sokat elvesz belőle sztem. Ma parkolóból kiállás során ha tekerem pattan vagy kattan  vmi.. De nem mikor elindulok,  hanem allto helyzetbe uresbe alaszedem es akkor nem nagyon hallani inkább érezni.  És nem is mikor teljesen alá szedi az ember hanem pl félúton a vegpont kozott.  Mintha jobbra is huzna picit az auto.. Futomuvesnel is voltam  beallitotta a helyzet valtozatlan Ötletek tippek?  

ilyen roppanást nekem off autónál rugótörés okozott uilyen jelenséggel.
ha nem rugó, akkor esetleg toronycsapágy.
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #62392 Dátum: 2015.04.02 csütörtök, 20:12:37 »

Sziasztok!
Nem az interneten át akarom megjavítani a kocsimat, és tudom,  hogy látatlanban nehéz,  de szeretném elkerülni,  hogy pár szerelő hülyének nézzen.  

A kormány nagy tempónál remeg picit.  Fékezésnél is berázza.  (felnik,  gumik nem ütnek,  centírozva,  tárcsák vadi új GYÁRI Ford tárcsa.  (ezeket már lezongoráztam 2 tárcsa is volt fent,  de fékezés nélkül is ráz)  Alacsony tempónál pl városba is. Ide oda "zizeg"  a kormany nemsokat de idegesítő.  Olyan mintha a kormány másik vége "kocsonyába"  lógna,  nemtudom,  hogy elmagyarázni,  de ilyen bizonytalan remegős,  mintha lenne holtjátéka is bár a szervó sokat elvesz belőle sztem. Ma parkolóból kiállás során ha tekerem pattan vagy kattan  vmi.. De nem mikor elindulok,  hanem allto helyzetbe uresbe alaszedem es akkor nem nagyon hallani inkább érezni.  És nem is mikor teljesen alá szedi az ember hanem pl félúton a vegpont kozott.  Mintha jobbra is huzna picit az auto.. Futomuvesnel is voltam  beallitotta a helyzet valtozatlan Ötletek tippek?  

kormányösszekötő gömbfej, esetleg
Naplózva
cseripeti
Vendég
« Új hozzászólás #62393 Dátum: 2015.04.03 péntek, 06:15:31 »

Sziasztok. Adott egy Mondeo mk3 2.0 tdci 2005 Gia kombi. Sokáig szépen muzsikált, de aztán megmutatta a foga fehérjét. Volt már vízhőfok jeladó, vízpumpa, szervószivattyú és ventillátor elektronika csere. Aztán egyik nap kissé nyúlósan kezdett gyorsulni az autó, s a hangja is picit más lett. Autószerelő haver megnézte, szerinte porlasztó. Csúcs csere, szebb lett a hang de megnőtt a fogyi 5-5,5 ről 7-8 literre s elkezdett füstölni. Egr ledugóz katalizátor kiherél. Helyzet nem változik, vissza a porlasztóshoz, kiderül, az egyik zárszerkezet a porlasztón meghalt - csere. Porlasztó kivesz, ellenőriz minden ok. De a fogyi és a füst maradt ahogy volt. Így közlekedtem vele sokáig. Egyszer csak turbó megáll. Lebont, kitakarít, szívócsonkot is, bár látszott, hogy sokáig nem odázhatom el a felújítását. Na ez a múlt hóban meg is történt, elektronikával együtt, változás: semmi. Az autó kormol, magas fogyi, igazán nem nagyon megy ( mondjuk nem vagyok az a száguldozós típus) és van egy érdekes dolog is: hidegen szép a hangja, de ahogy elkezd nyitni a termosztát, gyorsításnál ( de csak terhelésen, álló helyzetben nem) csúnya csattogó- kerepelő hangja van. Már 3. szerelő nézte, de nem sikerült megoldást találni, pedig mindhárom régi motoros, értik a dolgukat, de egyszerüen nem tudnak rájönni a hiba okára. Lenne itt vkinek egy két ötlete, mit nézzünk meg, cseréljünk ki? Előre is köszönöm a segítséget!
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #62394 Dátum: 2015.04.03 péntek, 06:51:12 »

Sziasztok. Adott egy Mondeo mk3 2.0 tdci 2005 Gia kombi. Sokáig szépen muzsikált, de aztán megmutatta a foga fehérjét. Volt már vízhőfok jeladó, vízpumpa, szervószivattyú és ventillátor elektronika csere. Aztán egyik nap kissé nyúlósan kezdett gyorsulni az autó, s a hangja is picit más lett. Autószerelő haver megnézte, szerinte porlasztó. Csúcs csere, szebb lett a hang de megnőtt a fogyi 5-5,5 ről 7-8 literre s elkezdett füstölni. Egr ledugóz katalizátor kiherél. Helyzet nem változik, vissza a porlasztóshoz, kiderül, az egyik zárszerkezet a porlasztón meghalt - csere. Porlasztó kivesz, ellenőriz minden ok. De a fogyi és a füst maradt ahogy volt. Így közlekedtem vele sokáig. Egyszer csak turbó megáll. Lebont, kitakarít, szívócsonkot is, bár látszott, hogy sokáig nem odázhatom el a felújítását. Na ez a múlt hóban meg is történt, elektronikával együtt, változás: semmi. Az autó kormol, magas fogyi, igazán nem nagyon megy ( mondjuk nem vagyok az a száguldozós típus) és van egy érdekes dolog is: hidegen szép a hangja, de ahogy elkezd nyitni a termosztát, gyorsításnál ( de csak terhelésen, álló helyzetben nem) csúnya csattogó- kerepelő hangja van. Már 3. szerelő nézte, de nem sikerült megoldást találni, pedig mindhárom régi motoros, értik a dolgukat, de egyszerüen nem tudnak rájönni a hiba okára. Lenne itt vkinek egy két ötlete, mit nézzünk meg, cseréljünk ki? Előre is köszönöm a segítséget!
hibakódolvasás.turbónyomásmérés.üzemanyagrendszernyomás mérése,korrekciós értékek ellenőrzése a csúcsoknál.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #62395 Dátum: 2015.04.03 péntek, 07:23:39 »

hibakódolvasás.turbónyomásmérés.üzemanyagrendszernyomás mérése,korrekciós értékek ellenőrzése a csúcsoknál.

Meg elvinni olyan szerelőhöz, aki ért is hozzá, nem csak próbálkozik az ügyfél pénzén.

Lásd még: Vik.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Petike86
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 446


E-mail
« Új hozzászólás #62396 Dátum: 2015.04.03 péntek, 08:19:01 »

Üdv!

A mondeoba milyen első lengéscsillapító kell?

Mi a mérete?

Köszönöm!

ET45x140A-s? vagy más méretű?

Illetve eredeti vagy után gyártott? illetve ti honnan rendeltek, ahol olcsóbb az átlagnál?
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #62397 Dátum: 2015.04.03 péntek, 08:42:03 »

Üdv!

A mondeoba milyen első lengéscsillapító kell?

Mi a mérete?

Köszönöm!

ET45x140A-s? vagy más méretű?

Illetve eredeti vagy után gyártott? illetve ti honnan rendeltek, ahol olcsóbb az átlagnál?

Bárdi webshop. Kikeresi méret alapján a jót, mittomén, hogy mekkora... Meg ugyanott van kedvezmény is, elég jó, és akkor olcsóbban jön.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #62398 Dátum: 2015.04.03 péntek, 09:03:01 »

Üdv!

A mondeoba milyen első lengéscsillapító kell?

Mi a mérete?

Köszönöm!

ET45x140A-s? vagy más méretű?

Illetve eredeti vagy után gyártott? illetve ti honnan rendeltek, ahol olcsóbb az átlagnál?
Pontosan melyik mérete érdekel? Van pont 2 gólyaláb rugóstól a csomagtartómba, meg tudok mérni rajta amit szeretnél.
Naplózva
Petike86
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 446


E-mail
« Új hozzászólás #62399 Dátum: 2015.04.03 péntek, 09:54:58 »

Pontosan melyik mérete érdekel? Van pont 2 gólyaláb rugóstól a csomagtartómba, meg tudok mérni rajta amit szeretnél.

Köszönöm szépen!

Hát, hogy őszinte legyek, az én autómhoz olyan adatot láttam, hogy
Lengéscsillapító fajta: gáznyomásos
Lengéscsillapító rendszer: Kétcsöves
Lengéscsillapító típus: gólyaláb
Jellemző méret: SFE32/22X169A
Beépítési oldal: elsőtengely

Én ezeket a méreteket találtam.

Ha jó lenne ami van neked, azonnal vevő lennék rá Smiley worship
Naplózva
Oldalak: 1 ... 1241 1242 1243 1244 1245 1246 1247 [1248] 1249 1250 1251 1252 1253 1254 1255 ... 1558   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.133 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.