Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 16:25:39 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 1245 1246 1247 1248 1249 1250 1251 [1252] 1253 1254 1255 1256 1257 1258 1259 ... 1558   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 21900294 alkalommal)
0 Felhasználó és 119 vendég van a témában
nagyzotya
Vendég
« Új hozzászólás #62550 Dátum: 2015.04.11 szombat, 20:16:38 »

Sziasztok!
Nyikorgó hangot hallok hátulról és ha rálépek picit a fékre elhallgat.
Ugye ez fékpofa cserét jelent?
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #62551 Dátum: 2015.04.11 szombat, 20:19:57 »

Sziasztok!
Nyikorgó hangot hallok hátulról és ha rálépek picit a fékre elhallgat.
Ugye ez fékpofa cserét jelent?
Valószínűleg. Meg egy alapos tisztítás szükségességét is.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #62552 Dátum: 2015.04.11 szombat, 20:57:45 »

Sziasztok!
Nyikorgó hangot hallok hátulról és ha rálépek picit a fékre elhallgat.
Ugye ez fékpofa cserét jelent?

A nyikorgás alapból csak annyit jelent, hogy nem megy vissza a fékbetét a helyére fékezés után, alighanem elkoszolódott a csúszkája. Kipucolod, és megnézed, mit csinál úgy. Meg akkor már látni fogod azt is, mennyi még a réteg rajta, kell-e cserélni. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
nagyzotya
Vendég
« Új hozzászólás #62553 Dátum: 2015.04.11 szombat, 22:12:35 »

A nyikorgás alapból csak annyit jelent, hogy nem megy vissza a fékbetét a helyére fékezés után, alighanem elkoszolódott a csúszkája. Kipucolod, és megnézed, mit csinál úgy. Meg akkor már látni fogod azt is, mennyi még a réteg rajta, kell-e cserélni. Smiley

AndyA

Köszönöm szépen VZoli es AndyA!
Holnap megnezem mit tehetek.
Naplózva
etekefiloz
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 347


E-mail
« Új hozzászólás #62554 Dátum: 2015.04.11 szombat, 22:24:30 »

nos ma megint volt villogó malacfarok meg még motorhiba jel is!   
kódolvasás: túl sok korom a részecskeszűrőben!
kérdésem az lenne: hogy lehet ezt a szart likvidálni az autómból! nem kell nekem oda semmiféle részecskeszűrő!
előre is köszönöm a válaszokat!

Megoldható a tisztítás is. Teljesen jó lesz. Jövőhét közepén írj rám és megbeszéljük. Kicsi pénzből tiszta lesz és még az eltömődés okét is rendezzük.
Naplózva

2006 MK3 kombi 2.2 TDCI QJBB Egr szoftveresen OFF,  Chip sok ló!
Jani18
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 173



« Új hozzászólás #62555 Dátum: 2015.04.12 vasárnap, 08:38:43 »

Sziasztok olyan problémám van hogy mikor kitekerem a kormányt teljesen lesik az alapjárat és mint ha erőlködne a szervószivattyú is. Ötlet?
Naplózva

2003-as Mondeo MK3 1.8 (110 LE) Ambiente
Jalkin
Vendég
« Új hozzászólás #62556 Dátum: 2015.04.12 vasárnap, 10:06:25 »

Nem tudom,hogy mennyire off,de ez az olvasói levél annyira tipikus...

http://totalcar.hu/tanacsok/nepperuzo/2015/04/12/nagyszerviz_elott_a_mondeo._eladjam/

2006-os első tulaj,120ezer km. Bemérték a porlasztókat a szervízben és csere. Aham,hát a szervízben nekünk is ezt mondták,úgy 200ezer km-el ezelőtt,azóta is köszöni minden üzemanyagrendszeralkatrész,jól vannak  eplus2
A komplett rendszer 500k-s szervízköltségét én sokallom,szerintem kevesebből is meg tudják azt csinálni...
A kettőstömegű cseréje miért lenne 300k? Legrosszabb esetben is 180-200ezerből megvan(ez már tényleg a legrosszabb eset).
Naplózva
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #62557 Dátum: 2015.04.12 vasárnap, 12:36:46 »

Nem tudom,hogy mennyire off,de ez az olvasói levél annyira tipikus...

http://totalcar.hu/tanacsok/nepperuzo/2015/04/12/nagyszerviz_elott_a_mondeo._eladjam/

2006-os első tulaj,120ezer km. Bemérték a porlasztókat a szervízben és csere. Aham,hát a szervízben nekünk is ezt mondták,úgy 200ezer km-el ezelőtt,azóta is köszöni minden üzemanyagrendszeralkatrész,jól vannak  eplus2
A komplett rendszer 500k-s szervízköltségét én sokallom,szerintem kevesebből is meg tudják azt csinálni...
A kettőstömegű cseréje miért lenne 300k? Legrosszabb esetben is 180-200ezerből megvan(ez már tényleg a legrosszabb eset).

Nekünk is 300ezerrel ezelőtt ment a "bármelyik pillanatban megállhat az autó a porlasztók miatt", és nem térdelt le, most kezdett csak télen 1 hét állás után bizonytalankodni (és az se biztos, hogy emiatt).
A szerviz úgy gondolja fogott egy madarat, és jól lel lehetne húzni, gondolom a 300ezres kuplung/DMFcserét is ők mondták.
Naplózva
bartezz
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 129


« Új hozzászólás #62558 Dátum: 2015.04.12 vasárnap, 14:17:00 »

Sziasztok!

Szerettünk volna venni egy jól felszerelt mk2-es mondeot 500k-ig,de lassan 1 hónapja nem találni semmit,fölöslegesen utazgatunk csak.Felvetődött,hogy kicsit kitolva a keretet lehetne egy mk3-as mondeot néznünk.Mivel kicsit újabb ez a típus és csak mk1-es mondeom volt,nem ismerem semennyire.Segítséget szeretnék kérni,mire figyeljek vásárlásnál vagy ennek a szériának mik a jellemzői?
5-10km és ritkán hosszú utazásokra lenne használva,emiatt 1.8 és 2.0 benzines típus jött szóba és a javítása is olcsóbb mint a dízelé.600-700k között keresnénk és láttam jó pár hirdetést,de nem tudom lehet-e ennyiért kapni normálisat egyáltalán?

Előre is köszönöm.
Naplózva
breakbeat
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 161



E-mail
« Új hozzászólás #62559 Dátum: 2015.04.12 vasárnap, 14:57:22 »

Nem tudom,hogy mennyire off,de ez az olvasói levél annyira tipikus...

http://totalcar.hu/tanacsok/nepperuzo/2015/04/12/nagyszerviz_elott_a_mondeo._eladjam/

2006-os első tulaj,120ezer km. Bemérték a porlasztókat a szervízben és csere. Aham,hát a szervízben nekünk is ezt mondták,úgy 200ezer km-el ezelőtt,azóta is köszöni minden üzemanyagrendszeralkatrész,jól vannak  eplus2
A komplett rendszer 500k-s szervízköltségét én sokallom,szerintem kevesebből is meg tudják azt csinálni...
A kettőstömegű cseréje miért lenne 300k? Legrosszabb esetben is 180-200ezerből megvan(ez már tényleg a legrosszabb eset).
Azon csodálkozom, hogy nem dobta oda nepperűző Úr a második gondolat után -ahogy lenni szokott- hogy bezzeg a V.A.G konszern TDI-je, na AZ, az már igen! Ha olyanod lenne..... ajaj  nyes Ingyen van az alkatrész, de minek is, úgysem romlik el.  nyes
Naplózva

2002/04 Mondeo  Tournier Trend TDDI/85KW
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #62560 Dátum: 2015.04.12 vasárnap, 14:58:20 »

Sziasztok!

Szerettünk volna venni egy jól felszerelt mk2-es mondeot 500k-ig,de lassan 1 hónapja nem találni semmit,fölöslegesen utazgatunk csak.Felvetődött,hogy kicsit kitolva a keretet lehetne egy mk3-as mondeot néznünk.Mivel kicsit újabb ez a típus és csak mk1-es mondeom volt,nem ismerem semennyire.Segítséget szeretnék kérni,mire figyeljek vásárlásnál vagy ennek a szériának mik a jellemzői?
5-10km és ritkán hosszú utazásokra lenne használva,emiatt 1.8 és 2.0 benzines típus jött szóba és a javítása is olcsóbb mint a dízelé.600-700k között keresnénk és láttam jó pár hirdetést,de nem tudom lehet-e ennyiért kapni normálisat egyáltalán?

Előre is köszönöm.

Annyiért már lehet. Inkább a 2 literes, az 1.8-as bizonyos helyzetekben el tudna még viselni pár lóerőt pluszban.

Azt majd a nálam hozzábbértők, hogy mire kell figyelni. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
netcore
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1107


netcoore@gmai.com
E-mail
« Új hozzászólás #62561 Dátum: 2015.04.12 vasárnap, 17:49:53 »

RÉgen kérdeztem már:
KLíma.
bekapcsolom és no hideg .
megnéztem járó motornál és ki be kapcsolgat a kompresszor.
valami ötlet?
2hete még hibátlanul ment Sad

Naplózva

0670-5882782


A nőknek 70 házimunkához kell érteniük:a főzés és a 69!
Mk4 2008 2,0Tdci 143Le? Titanium-x
Ex:Focus mk2 1,6tdci kombi 18"
R.I.P. Mondeo mk3(2002)2.0 tddi(tdci vgt turbo 1,5bar boost+csipsz)kombi -8cm
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #62562 Dátum: 2015.04.12 vasárnap, 17:51:52 »

RÉgen kérdeztem már:
KLíma.
bekapcsolom és no hideg .
megnéztem járó motornál és ki be kapcsolgat a kompresszor.
valami ötlet?
2hete még hibátlanul ment Sad


gáz van?gáz van....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
netcore
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1107


netcoore@gmai.com
E-mail
« Új hozzászólás #62563 Dátum: 2015.04.12 vasárnap, 17:53:38 »

gáz van?gáz van....

nem látok bele sajna..
hogyan ellenőrizhetem esetleg itthon?
Naplózva

0670-5882782


A nőknek 70 házimunkához kell érteniük:a főzés és a 69!
Mk4 2008 2,0Tdci 143Le? Titanium-x
Ex:Focus mk2 1,6tdci kombi 18"
R.I.P. Mondeo mk3(2002)2.0 tddi(tdci vgt turbo 1,5bar boost+csipsz)kombi -8cm
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #62564 Dátum: 2015.04.12 vasárnap, 18:03:32 »

nem látok bele sajna..
hogyan ellenőrizhetem esetleg itthon?

Szeintem leginkább sehogy.
Naplózva
bartezz
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 129


« Új hozzászólás #62565 Dátum: 2015.04.12 vasárnap, 19:06:30 »

Annyiért már lehet. Inkább a 2 literes, az 1.8-as bizonyos helyzetekben el tudna még viselni pár lóerőt pluszban.

Azt majd a nálam hozzábbértők, hogy mire kell figyelni. Smiley

AndyA

Ilyen kis távolságoknál végül is mindegy,hogy 1.8 vagy 2.0 ha a fogyasztást nézem.A power viszont jobb,ha több van eplus2 De majd amit találok,az dönti el.
Naplózva
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #62566 Dátum: 2015.04.12 vasárnap, 19:14:54 »

RÉgen kérdeztem már:
KLíma.
bekapcsolom és no hideg .
megnéztem járó motornál és ki be kapcsolgat a kompresszor.
valami ötlet?
2hete még hibátlanul ment Sad



Valószínűleg nincs benne gáz. Mennyit használtad a télen?
Naplózva
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #62567 Dátum: 2015.04.12 vasárnap, 19:41:16 »

nem látok bele sajna..
hogyan ellenőrizhetem esetleg itthon?


Hűtőventilátor elindul, jár rendesen?

Nekünk akkor kapcsolgatott ki-be, amikor nem ment a venti, és a túlnyomás miatt lekapcsolgatott, aztán hűlt annyira, hogy visszakapcsoljon, stb stb.
Naplózva
netcore
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1107


netcoore@gmai.com
E-mail
« Új hozzászólás #62568 Dátum: 2015.04.12 vasárnap, 20:49:49 »

kész is van
gáz volt kevés benne , feltöltöttük  és már hűt is Cheesy

más kérdés:
a vezérlés cseréhez kell a linken lévő cuccokon kívül más?
http://www.ebay.com/itm/Ford-Mondeo-Mk3-2-0-2-2-Di-TDDi-TDCi-2000-2007-Timing-Chain-Kit-Gear-Sprocket-/311010075010?pt=LH_DefaultDomain_3&hash=item4869a52182

« Utoljára szerkesztve: 2015.04.12 vasárnap, 21:05:03 írta netcore » Naplózva

0670-5882782


A nőknek 70 házimunkához kell érteniük:a főzés és a 69!
Mk4 2008 2,0Tdci 143Le? Titanium-x
Ex:Focus mk2 1,6tdci kombi 18"
R.I.P. Mondeo mk3(2002)2.0 tddi(tdci vgt turbo 1,5bar boost+csipsz)kombi -8cm
Krissz31
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 109



E-mail
« Új hozzászólás #62569 Dátum: 2015.04.13 hétfő, 09:42:04 »

Sziasztok!

Olyan kérdésem lenne, ( nem találtam róla infót ) hogy a kormányművet lehet esetleg utánállítani , ha már van egy kis lógása ?? Értem ez alatt azt, hogy a fogaslécet picit utánállítani "spanolni"... 
Naplózva

Mk3 ST220 Facelift  /2003.12.08/ és kistestvére:
Mk5 Escort Rs 2000 /1992.11.27/
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #62570 Dátum: 2015.04.13 hétfő, 10:26:28 »

Sziasztok!

Olyan kérdésem lenne, ( nem találtam róla infót ) hogy a kormányművet lehet esetleg utánállítani , ha már van egy kis lógása ?? Értem ez alatt azt, hogy a fogaslécet picit utánállítani "spanolni"... 
nem.ha tényléeg annak van lógása.biztos nem az összekötő gömbfej lóg?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Krissz31
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 109



E-mail
« Új hozzászólás #62571 Dátum: 2015.04.13 hétfő, 11:04:00 »

nem.ha tényléeg annak van lógása.biztos nem az összekötő gömbfej lóg?

Ez ma fog kiderülni pontosan, amikor leveszem a kereket... de szerintem nincs olyan szerencsém , hogy csak az (összekötő gömbfej) lógjon.
 
Ahogy asszonykám mozgatta a kormányt, ott füleltem a keréknél és nekem nagyon onnan bentről jövőnek tűnt a hang...
Naplózva

Mk3 ST220 Facelift  /2003.12.08/ és kistestvére:
Mk5 Escort Rs 2000 /1992.11.27/
Kitnerboy
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14



E-mail
« Új hozzászólás #62572 Dátum: 2015.04.13 hétfő, 19:28:54 »

Sziasztok!  Valakinek nincs véletleül mk3 (digit) fűtésbox robbantott rajza? Csak a forró levegőt fújja a drága. A kesztyűtartónál lévő motorok dolgoznak, gondolom a fűtésboxban van a hőmérséklet-szabályozó. Nem tudom,hogy ez valami terelőlapot mozgató motor lehet, vagy valami fűtéscsap.... vagy bármi, de valami tuti elromlott falbav( B2266 hibakód hőmérséklet-szabályozó csappantyú elektronika hiba Huh?).Segítségeket köszönöm! help
Naplózva

Válasz
  vigyor2  2001. 1.8 Trend kombi  vigyor2            git
nejo88
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 565



E-mail
« Új hozzászólás #62573 Dátum: 2015.04.14 kedd, 10:40:02 »

Helló.
Szerintetek ez mennyire lehet tartós és jó minőségű rugó.

http://www.deviltuning.hu/?oldal=2&kat=83&termek=5405
Naplózva

Audi A6 3.0 tdi V6 Quattro (225 LE)
A múlt.Ford mondeo 2003 2.0 tdci 96kw (131 le) by:Relhist
A múlt. Ford mondeo 2004 2.0 Tdci 85kw (115 Le)
geri93
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 299


« Új hozzászólás #62574 Dátum: 2015.04.14 kedd, 11:00:57 »

Sziasztok!
Hétvégén elég sokat matattam a motorháztető alatt tempomatosítás miatt. Mikor kész voltam ellenőriztem a folyadékok szintjét, plusz beugrott hogy leellenőrizzem az izzítógyertyákat. Meg is tettem 4-ből egy rossz, nem vesz fel áramot. A kérdés, hogy érdemes egyet cserélni, vagy legyen mind egyszerre? A többinél mérhető volt ellenállás, milyen értékek elfogadhatók? Ti milyet márkát ajánlotok? Én gyáriban gondolkodtam, meg hogy cserélem az összeset, ki tudja mióta csücsülnek benn.
A motor pöccre indul (télen is), nincs vele baj. Mennyire gáz ha így járnék vele még egy iddig?
Naplózva

2001 05 MK3 Kombi 2.0 TDDI 115LE D6BA EGR
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #62575 Dátum: 2015.04.14 kedd, 11:12:26 »

Sziasztok!
Hétvégén elég sokat matattam a motorháztető alatt tempomatosítás miatt. Mikor kész voltam ellenőriztem a folyadékok szintjét, plusz beugrott hogy leellenőrizzem az izzítógyertyákat. Meg is tettem 4-ből egy rossz, nem vesz fel áramot. A kérdés, hogy érdemes egyet cserélni, vagy legyen mind egyszerre? A többinél mérhető volt ellenállás, milyen értékek elfogadhatók? Ti milyet márkát ajánlotok? Én gyáriban gondolkodtam, meg hogy cserélem az összeset, ki tudja mióta csücsülnek benn.
A motor pöccre indul (télen is), nincs vele baj. Mennyire gáz ha így járnék vele még egy iddig?
nem gáz.de kíméled a mocit,ha működik mind....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
geri93
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 299


« Új hozzászólás #62576 Dátum: 2015.04.14 kedd, 13:14:44 »

nem gáz.de kíméled a mocit,ha működik mind....
„ha működik mind....” ezt most hogy értsem? 4 gyertyábol három valamennyire még működik, hogy mennyire az jó kérdés.  vigyor3
Naplózva

2001 05 MK3 Kombi 2.0 TDDI 115LE D6BA EGR
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #62577 Dátum: 2015.04.14 kedd, 14:00:39 »

„ha működik mind....” ezt most hogy értsem? 4 gyertyábol három valamennyire még működik, hogy mennyire az jó kérdés.  vigyor3
1értelmű.ha mind működik,az a legjobb állapot.ennél minden más csak rosszabb lehet.attól függetlenül 4 rossz gyertyával is beindul.vélhetően nem fog annyira gyorsan bemelegedni sem a moci,így biztosan van negatív hatása is,amellett,hogy nem hagy ott az út szélén.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
geri93
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 299


« Új hozzászólás #62578 Dátum: 2015.04.14 kedd, 15:38:28 »

1értelmű.ha mind működik,az a legjobb állapot.ennél minden más csak rosszabb lehet.attól függetlenül 4 rossz gyertyával is beindul.vélhetően nem fog annyira gyorsan bemelegedni sem a moci,így biztosan van negatív hatása is,amellett,hogy nem hagy ott az út szélén.

Már megint félreolvastam, így másodszorra már tényleg egyértelmű.  wave
Akkor mind a 4-et cseréljem gyárira az a biztos.
Köszönöm a választ.  worship
Naplózva

2001 05 MK3 Kombi 2.0 TDDI 115LE D6BA EGR
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #62579 Dátum: 2015.04.14 kedd, 15:46:44 »

Már megint félreolvastam, így másodszorra már tényleg egyértelmű.  wave
Akkor mind a 4-et cseréljem gyárira az a biztos.
Köszönöm a választ.  worship
Én biztos nem nyúlnék ahoz ami működik, addig amíg működik.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #62580 Dátum: 2015.04.14 kedd, 16:00:57 »

Én biztos nem nyúlnék ahoz ami működik, addig amíg működik.
pedig ha csak a gyanúja felmerül,már érdemes az izzítókat cserélni.120 a csereperiódusa,amit senki sem tart be.így ahogy az első probléma megjelenik,és még ki is derül,hogy valamelyik vagy mind rossz,akkor cserélni kell mindet újra. Wink
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #62581 Dátum: 2015.04.14 kedd, 16:05:29 »

Én biztos nem nyúlnék ahoz ami működik, addig amíg működik.

én is a csere mellett vagyok. Csak kérdés mikor döglik meg a többi, így egy koszra megvan az egész és biztos nem lesz gond vele évekig.
Naplózva
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #62582 Dátum: 2015.04.14 kedd, 17:08:24 »

Én biztos nem nyúlnék ahoz ami működik, addig amíg működik.
Tisztelt Fórumtárs!
Az izzítógyertyákat 100-120 ezer km-t érdemes cserélni, még akkor is ha a négyből egy pár még működik. Természetesen gyárira, és ennek még az ár sem lehet akadály. Az utánagyártott és a helyettesítőgyertyák sok meglepetéssel szolgálhatnak. Ha ilyen intervallumban cseréled a gyertyákat, nem kell tartani a beszakadástól a csere alkalmával. Az izzítógyertya beszakadásának elsődleges oka, a gyertyaszárának túlzott elkokszosodása, ami megelőzhető az időben megejtett cserével. Természetesen mindenki úgy csinálja ahogy neki a legmegfelelőbb. Én még nem bántam meg a rendszeres cserét. wave
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
nejo88
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 565



E-mail
« Új hozzászólás #62583 Dátum: 2015.04.14 kedd, 18:02:27 »

Miért felejti el a b1 ablak az automatikus felhúzás programot. Olyan mint ha mindig lehúznám a csatit.
Naplózva

Audi A6 3.0 tdi V6 Quattro (225 LE)
A múlt.Ford mondeo 2003 2.0 tdci 96kw (131 le) by:Relhist
A múlt. Ford mondeo 2004 2.0 Tdci 85kw (115 Le)
nyuszibá
Vendég
« Új hozzászólás #62584 Dátum: 2015.04.14 kedd, 19:30:45 »

Sziasztok. A kérdésem az lenne, hogy alufelni csavart szeretnék rendelni, de nem tudom a méretét. Légyszi valaki segítsen! Köszi
Naplózva
Taki
Vendég
« Új hozzászólás #62585 Dátum: 2015.04.14 kedd, 20:01:18 »

Egy olyan kérdésem van, hogy pollenszűrőnél van valami takaró műanyag, aminek nem tudom a nevét!

És van valakinek egy ilyen elfekvőben???
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #62586 Dátum: 2015.04.14 kedd, 20:19:43 »

Sziasztok. A kérdésem az lenne, hogy alufelni csavart szeretnék rendelni, de nem tudom a méretét. Légyszi valaki segítsen! Köszi
http://szekely94.hu//webshop/index.php?route=product/categ
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
nyuszibá
Vendég
« Új hozzászólás #62587 Dátum: 2015.04.14 kedd, 20:36:17 »

Köszi ALF. Az számít hogy a tájoló kúp forgó legyen?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #62588 Dátum: 2015.04.14 kedd, 20:44:15 »

Köszi ALF. Az számít hogy a tájoló kúp forgó legyen?
jó a forgókúpos is meg a fix is.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
geri93
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 299


« Új hozzászólás #62589 Dátum: 2015.04.14 kedd, 20:48:01 »

Tisztelt Fórumtárs!
Az izzítógyertyákat 100-120 ezer km-t érdemes cserélni, még akkor is ha a négyből egy pár még működik. Természetesen gyárira, és ennek még az ár sem lehet akadály. Az utánagyártott és a helyettesítőgyertyák sok meglepetéssel szolgálhatnak. Ha ilyen intervallumban cseréled a gyertyákat, nem kell tartani a beszakadástól a csere alkalmával. Az izzítógyertya beszakadásának elsődleges oka, a gyertyaszárának túlzott elkokszosodása, ami megelőzhető az időben megejtett cserével. Természetesen mindenki úgy csinálja ahogy neki a legmegfelelőbb. Én még nem bántam meg a rendszeres cserét. wave
Tisztelettel László! worship

A napokban léptük át a 200e-et és meglehet, hogy ezek még a gyári gyertyák. A kérdést csak azért tettem fel, mert volt bennem egy olyan gondolat is, hogy lehet nem kéne bolygatni ami működik, csak azt az egyet ami rossz, viszont akkor cserélem mind.
Itt az oldalon találtam leírást a cseréről, viszont az tdci-hez van. Ránézésre nekem úgy tűnik hogy az enyémnél nincs útban a szívósor a cseréhez, vagy tévedek? (nem lepődnék meg Grin)

Köszönöm mindenki véleményét!   worship
Naplózva

2001 05 MK3 Kombi 2.0 TDDI 115LE D6BA EGR
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #62590 Dátum: 2015.04.14 kedd, 20:49:39 »

A napokban léptük át a 200e-et és meglehet, hogy ezek még a gyári gyertyák. A kérdést csak azért tettem fel, mert volt bennem egy olyan gondolat is, hogy lehet nem kéne bolygatni ami működik, csak azt az egyet ami rossz, viszont akkor cserélem mind.
Itt az oldalon találtam leírást a cseréről, viszont az tdci-hez van. Ránézésre nekem úgy tűnik hogy az enyémnél nincs útban a szívósor a cseréhez, vagy tévedek? (nem lepődnék meg Grin)

Köszönöm mindenki véleményét!   worship


Ha Di-d van (és hátul van az EGR) akkor nincs útban a szívósor.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
geri93
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 299


« Új hozzászólás #62591 Dátum: 2015.04.14 kedd, 21:03:29 »



Ha Di-d van (és hátul van az EGR) akkor nincs útban a szívósor.

Ez remek hír, egy hónapja tisztítottam ki, most nem is lenne értelme leszedni, ha csak az nem hogy kicseréljem az egyrészesre amit bontósnál guberáltam a tempomatos cuccokkal együtt. Bár ezt addig nem akarom meglépni míg ennek nincs baja.  smile
Naplózva

2001 05 MK3 Kombi 2.0 TDDI 115LE D6BA EGR
Kitnerboy
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14



E-mail
« Új hozzászólás #62592 Dátum: 2015.04.14 kedd, 21:12:20 »

Sziasztok! Örömmel jelentem,hogy a problémám megoldódott!(B2266)A hőszabályzó motor HIÁNYZOTT!!!!. A sufni tuningos nyomoronc belerakott egy gyárinak tűnő "z" alakú lemezt,aminek az egyik felébe rakott egy átmenő csavart(ezt beleszuszakolta a tengelybe) a másik felét pedig a hiányzó állító motor rögzítési pontjához csavarozta. Ezért nem láttam a hiányzó motor tengelyét. A lemez szépen le volt fújva feketére... gun A lényeg hogy szereztem motort,beszereltem és tá-dám... műxik. Most azonban kiderült a klíma nem fúj hideg levegőt. A/C gombra a befújási erő növekszik, a motor alapjárata nem változik, és nem hallok semmi "hangeffektet", mint az előző autómnál.(A ventilátor kapcsolgat) Még nem tudom mennyi gáz van benne, most tipeghetek egy klímáshoz is,de azért már van sikerélményem. taps Köszönöm az eddigi segítséget!
Naplózva

Válasz
  vigyor2  2001. 1.8 Trend kombi  vigyor2            git
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #62593 Dátum: 2015.04.14 kedd, 21:32:26 »

Sziasztok! Örömmel jelentem,hogy a problémám megoldódott!(B2266)A hőszabályzó motor HIÁNYZOTT!!!!. A sufni tuningos nyomoronc belerakott egy gyárinak tűnő "z" alakú lemezt,aminek az egyik felébe rakott egy átmenő csavart(ezt beleszuszakolta a tengelybe) a másik felét pedig a hiányzó állító motor rögzítési pontjához csavarozta. Ezért nem láttam a hiányzó motor tengelyét. A lemez szépen le volt fújva feketére... gun A lényeg hogy szereztem motort,beszereltem és tá-dám... műxik. Most azonban kiderült a klíma nem fúj hideg levegőt. A/C gombra a befújási erő növekszik, a motor alapjárata nem változik, és nem hallok semmi "hangeffektet", mint az előző autómnál.(A ventilátor kapcsolgat) Még nem tudom mennyi gáz van benne, most tipeghetek egy klímáshoz is,de azért már van sikerélményem. taps Köszönöm az eddigi segítséget!

Az azért kemény. Amennyi időt eltöltött ezzel a taknyolással, annyi idő alatt vehetett volna egy bontott motort is párezerért.
 falbav
Naplózva
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #62594 Dátum: 2015.04.14 kedd, 21:40:59 »

Az azért kemény. Amennyi időt eltöltött ezzel a taknyolással, annyi idő alatt vehetett volna egy bontott motort is párezerért.
 falbav
Ezt nevezik fapados optikai tuningnak. falbav falbav Csak az a baj,hogy más szív miatta. falbav
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
Gepetto
Vendég
« Új hozzászólás #62595 Dátum: 2015.04.15 szerda, 07:09:01 »

Szeretném lejjebb vinni az autót mert elég hülyén néz ki a 18-as titánium kerekekkel és ezzel a hatalmas kerék járattal...
Kérdésem az hogy van e valakinek tapasztalata ezekkel az utángyártott ültető rugókkal? FK és társai

1 Mennyit veszítek vele a kényelmes rugózásból?
2 válasszak ilyet vagy inkább az st alapból kisebb rugóit bontóból?
3 komplett st futómű kell?

A cél -35/-35 mm (ennyit tudtommal bőven elvisel a gyári gátló is)
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #62596 Dátum: 2015.04.15 szerda, 10:05:40 »

Szeretném lejjebb vinni az autót mert elég hülyén néz ki a 18-as titánium kerekekkel és ezzel a hatalmas kerék járattal...
Kérdésem az hogy van e valakinek tapasztalata ezekkel az utángyártott ültető rugókkal? FK és társai

1 Mennyit veszítek vele a kényelmes rugózásból?
2 válasszak ilyet vagy inkább az st alapból kisebb rugóit bontóból?
3 komplett st futómű kell?

A cél -35/-35 mm (ennyit tudtommal bőven elvisel a gyári gátló is)


1. Pont annyit amennyivel rövidül a rugóút....egy picit.  vigyor3
2. Attól (is) függ melyik mennyibe kerül. Én inkább gyárit vennék (bontott vagy új).   
3. Ugyanaz az St futómű, csak a rugók (talán még a gátlók?) mások.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #62597 Dátum: 2015.04.15 szerda, 10:52:22 »



1. Pont annyit amennyivel rövidül a rugóút....egy picit.  vigyor3
2. Attól (is) függ melyik mennyibe kerül. Én inkább gyárit vennék (bontott vagy új).   
3. Ugyanaz az St futómű, csak a rugók (talán még a gátlók?) mások.

Szerintem csak a rugók.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #62598 Dátum: 2015.04.15 szerda, 13:01:47 »

A napokban léptük át a 200e-et és meglehet, hogy ezek még a gyári gyertyák. A kérdést csak azért tettem fel, mert volt bennem egy olyan gondolat is, hogy lehet nem kéne bolygatni ami működik, csak azt az egyet ami rossz, viszont akkor cserélem mind.
Itt az oldalon találtam leírást a cseréről, viszont az tdci-hez van. Ránézésre nekem úgy tűnik hogy az enyémnél nincs útban a szívósor a cseréhez, vagy tévedek? (nem lepődnék meg Grin)

Köszönöm mindenki véleményét!   worship
Tisztelt Fórumtárs!
Örülök a döntésednek már mint, hogy minden gyertyát cserélsz. eljen A csere nem egy nagy dolog, csak megfelelő türelem és egy biztosan érző kéz kell csupán. Nem árt ha van egy 10-es hosszított dugókulcsod, ha nincs se nagy baj. A csere előtt minden esetre alaposan áztasd be akár többször is csavarlazítóval vagy WD40-el. Érzéssel meglazítva ki-be forgatva szépen mindnek ki kell jönnie. Sokat segíthet az autós boltokban kapható nem drága speciális izzítógyertya kiszerelő spray. Ez nem más mint egy komoly fagyasztó spray. Használati utasításnak megfelelően használva, sokat segíthet az esetleges makacs megszorulások esetében. Ha egy is véletlenül nem indul meg, vagy megakad menet közben, nem szabad túlerőltetni mert beszakadhat. A meghúzási nyomatékra is érdemes odafigyelni, mert mindössze max 13 Nm. 40 Nm-nél elszakad a gyertyafej.
Sok sikert a cseréhez. wave
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #62599 Dátum: 2015.04.15 szerda, 13:55:32 »

Szeretném lejjebb vinni az autót mert elég hülyén néz ki a 18-as titánium kerekekkel és ezzel a hatalmas kerék járattal...
Kérdésem az hogy van e valakinek tapasztalata ezekkel az utángyártott ültető rugókkal? FK és társai

1 Mennyit veszítek vele a kényelmes rugózásból?
2 válasszak ilyet vagy inkább az st alapból kisebb rugóit bontóból?
3 komplett st futómű kell?

A cél -35/-35 mm (ennyit tudtommal bőven elvisel a gyári gátló is)

Szerintem vegyél rá nagyobb gumit, az jobban kitölti a járatot és még a komforton is javít. Itthon biztos nem ültetnék le egy MK3-at, az már amúgy is alacsony
Naplózva
Oldalak: 1 ... 1245 1246 1247 1248 1249 1250 1251 [1252] 1253 1254 1255 1256 1257 1258 1259 ... 1558   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.128 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.