Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 13:47:39 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 1255 1256 1257 1258 1259 1260 1261 [1262] 1263 1264 1265 1266 1267 1268 1269 ... 1558   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 21895725 alkalommal)
0 Felhasználó és 169 vendég van a témában
Csabi77
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1146



E-mail
« Új hozzászólás #63050 Dátum: 2015.05.15 péntek, 22:09:31 »

Nálatok is így működik, mint nálam? Huh?


Így működik. wave
Naplózva

2004 MK3 Hatchback Trend+ 1.8 125PS
ezso
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 232



E-mail
« Új hozzászólás #63051 Dátum: 2015.05.15 péntek, 23:49:35 »


Így működik. wave

+1  Wink
Naplózva

Ford Mondeo Ghia, 2003.07, 2.0 16V, 145LE
Metatron13
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 972



E-mail
« Új hozzászólás #63052 Dátum: 2015.05.16 szombat, 07:50:30 »

+1  Wink


ja ja ja was ist los was ist das nyes nyes
Naplózva

2001 Ford Mondeo MK3 2.0 16V (146 HP)B4Y wilting

Tel.: 06-30-331-4175
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #63053 Dátum: 2015.05.16 szombat, 18:11:20 »

érdekes, az enyém zárásnál csippan és hosszan villan egyet az index. kettőszárásnál semmi. Nyitásnál pedig csak 2 rövidet villant az index, hang nuku.
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #63054 Dátum: 2015.05.16 szombat, 18:28:06 »

érdekes, az enyém zárásnál csippan és hosszan villan egyet az index. kettőszárásnál semmi. Nyitásnál pedig csak 2 rövidet villant az index, hang nuku.
Az enyém 1 gombnyomásra bezár, kettőre reteszel és villan. Mindkét kocsi.
Csippanni nem csippan.
Naplózva
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #63055 Dátum: 2015.05.16 szombat, 19:17:13 »

Akkor beszállok én is:

Első zárásra mindkettő simán bezár, se hang, se index, se semmi.
Második zárásra mindkettő index duplán villant, reteszel, nincs hang.

Nyitásra a facelift előtti csak kinyit, se hang, se index.
Nyitásra a facelift 1-es kinyit, egy hosszú index, nincs hang.

Mindkettőben gyári riasztó van.
Naplózva
szucstamas20
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 87


E-mail
« Új hozzászólás #63056 Dátum: 2015.05.16 szombat, 22:19:09 »

Grat az autóhoz. Az aláírásodba írd be az autód fontosabb adatait, ahogy sokunknál látod, és akkor nem kell minden egyes alkalommal begépelgetni és könnyebben és gyorsabban kapsz segítséget.

Szia!

Köszönöm szépen a tanácsot!  wave
Naplózva

2001-es Ford Mondeo mk3 TDDI sedan
nejo88
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 565



E-mail
« Új hozzászólás #63057 Dátum: 2015.05.19 kedd, 20:12:14 »

Helló.
Mk2 nek mi a címe? Ahol autót bont.
Naplózva

Audi A6 3.0 tdi V6 Quattro (225 LE)
A múlt.Ford mondeo 2003 2.0 tdci 96kw (131 le) by:Relhist
A múlt. Ford mondeo 2004 2.0 Tdci 85kw (115 Le)
Kispusi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 625


BLACK SMOKE & HIGH TORQUE


E-mail
« Új hozzászólás #63058 Dátum: 2015.05.19 kedd, 20:19:10 »

Helló.
Mk2 nek mi a címe? Ahol autót bont.


Hívd fel telón. De ha jól tudom XIII ker. Reitter Feri u.
Naplózva

2.2 ST TDCi, 2004/9, MACHINE SILVER, DENSO navi, 6 GANG, EGéR-ke OFF, KATALYST OFF, INA, ,CHIP, STRAIGHT PIPE + BLACK SMOKE, FOCUS ST ELSŐ FÉKEK, EBC BETÉT,
nejo88
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 565



E-mail
« Új hozzászólás #63059 Dátum: 2015.05.19 kedd, 20:21:12 »


Hívd fel telón. De ha jól tudom XIII ker. Reitter Feri u.

Nekem is ez rémlik. Holnap úgy is hívom. Köszi
Naplózva

Audi A6 3.0 tdi V6 Quattro (225 LE)
A múlt.Ford mondeo 2003 2.0 tdci 96kw (131 le) by:Relhist
A múlt. Ford mondeo 2004 2.0 Tdci 85kw (115 Le)
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #63060 Dátum: 2015.05.19 kedd, 20:26:04 »

Nekem is ez rémlik. Holnap úgy is hívom. Köszi

hívd most, úgy tuti elmenti a számod nyes
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
nejo88
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 565



E-mail
« Új hozzászólás #63061 Dátum: 2015.05.19 kedd, 20:28:55 »

hívd most, úgy tuti elmenti a számod nyes

 eplus2
Naplózva

Audi A6 3.0 tdi V6 Quattro (225 LE)
A múlt.Ford mondeo 2003 2.0 tdci 96kw (131 le) by:Relhist
A múlt. Ford mondeo 2004 2.0 Tdci 85kw (115 Le)
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #63062 Dátum: 2015.05.19 kedd, 21:02:36 »

hívd most, úgy tuti elmenti a számod nyes
És kap olyan r2d2 csengőhangot is Cheesy
Naplózva
Metatron13
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 972



E-mail
« Új hozzászólás #63063 Dátum: 2015.05.19 kedd, 21:13:30 »

Helló.
Mk2 nek mi a címe? Ahol autót bont.

Nagyon normális srác  wave
Naplózva

2001 Ford Mondeo MK3 2.0 16V (146 HP)B4Y wilting

Tel.: 06-30-331-4175
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #63064 Dátum: 2015.05.19 kedd, 21:24:56 »

Nagyon normális srác  wave
Nem mondta senki, hogy nem. A hülyéket utálni tök normális, ezt teszem én is.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #63065 Dátum: 2015.05.19 kedd, 23:00:15 »


Hívd fel telón. De ha jól tudom XIII ker. Reitter Feri u.

De már csak hétközben, munkaidőben. Már nem ott lakik.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
ultio
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1242


rasti rusti

ultio.ultionis@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #63066 Dátum: 2015.05.20 szerda, 18:19:22 »

Van egy alkatrészem, ami szerintem féltengely szimering.
Fordos dobozban, a dobozra radialdichtring, illetve seal-oil van írva és ez a kód: 93ZT 3K169 A9B.
Ezek alapján meg lehet mondani, hogy mi ez pontosan vagy csak összehasonlítva a kivett féltengely szimeringgel?

Naplózva

rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #63067 Dátum: 2015.05.20 szerda, 18:26:48 »

Van egy alkatrészem, ami szerintem féltengely szimering.
Fordos dobozban, a dobozra radialdichtring, illetve seal-oil van írva és ez a kód: 93ZT 3K169 A9B.
Ezek alapján meg lehet mondani, hogy mi ez pontosan vagy csak összehasonlítva a kivett féltengely szimeringgel?


Google szerint:  http://www.ford-esklep.pl/pl/p/Uszczelniacz-na-polos-do-manualnej-skrzyni-biegow-MTX75-VXT75-MMT6-1543933-FORD/1651
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
ultio
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1242


rasti rusti

ultio.ultionis@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #63068 Dátum: 2015.05.20 szerda, 18:31:02 »

Google szerint:  http://www.ford-esklep.pl/pl/p/Uszczelniacz-na-polos-do-manualnej-skrzyni-biegow-MTX75-VXT75-MMT6-1543933-FORD/1651


Ezek szerint akkor az, bár nem tudok lengyelül.
Naplózva

rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #63069 Dátum: 2015.05.20 szerda, 21:18:15 »

Sziasztok,

kesztyűtartó beadta az unalmast, hogy tudnám kinyitni? Már a mozgató fület letörtem... vigyor3  szomoru1
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
Metatron13
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 972



E-mail
« Új hozzászólás #63070 Dátum: 2015.05.20 szerda, 23:20:15 »

törd ki a középkonzolból is  nyes nyes
« Utoljára szerkesztve: 2015.05.20 szerda, 23:25:03 írta Metatron13 » Naplózva

2001 Ford Mondeo MK3 2.0 16V (146 HP)B4Y wilting

Tel.: 06-30-331-4175
Petike86
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 446


E-mail
« Új hozzászólás #63071 Dátum: 2015.05.21 csütörtök, 09:02:07 »

Emberek...félsiker már megvan!
Az autóm kb 15 óra ellenőrzésen van túl...

Nincs hiba a töltéssel, nincs hiba az akkumulátorral, semmi ilyen jellegű hiba nincs.
Az automata klíma szívja le az akkumulátort!
Egy relé vagy valami rendszeresen beragad, és a klíma valamelyik része állandóan "megy", "üzemel"!
Valaki hallott már hasonlóról??
Most ez következik, hogy ez kiderüljön, melyik az a rész ami nem kapcsol le. Valakinek valami tipp, hogy merre érdemes indulni?
Már minden biztosíték ki lett húzva, meg lett mérve, jó volt természetesen.
Ha megállok bárhol, az akkumulátor sarukat lehúzom, majd visszateszem, mindig jó lesz, nullázódik az érték, tehát akkor jó lesz.
Hihetetlen már ez...de már megjelent a fény az alagút végén...aki tud, az segíthetne, hátha még közelebb kerülünk a megoldáshoz, és nem kell a klíma összes részét külön nézegetni. ( tehát mi lehet a hibás? mi szokott nem lekapcsolni?)  worship
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #63072 Dátum: 2015.05.21 csütörtök, 09:23:27 »

Emberek...félsiker már megvan!
Az autóm kb 15 óra ellenőrzésen van túl...

Nincs hiba a töltéssel, nincs hiba az akkumulátorral, semmi ilyen jellegű hiba nincs.
Az automata klíma szívja le az akkumulátort!
Egy relé vagy valami rendszeresen beragad, és a klíma valamelyik része állandóan "megy", "üzemel"!
Valaki hallott már hasonlóról??
Most ez következik, hogy ez kiderüljön, melyik az a rész ami nem kapcsol le. Valakinek valami tipp, hogy merre érdemes indulni?
Már minden biztosíték ki lett húzva, meg lett mérve, jó volt természetesen.
Ha megállok bárhol, az akkumulátor sarukat lehúzom, majd visszateszem, mindig jó lesz, nullázódik az érték, tehát akkor jó lesz.
Hihetetlen már ez...de már megjelent a fény az alagút végén...aki tud, az segíthetne, hátha még közelebb kerülünk a megoldáshoz, és nem kell a klíma összes részét külön nézegetni. ( tehát mi lehet a hibás? mi szokott nem lekapcsolni?)  worship
volt már ilyen,természetesen.
Klíma vezérlő panel rossz,ésvagy a ventillátor reléje összeégett,ésvagy a klímakuplung reléje összeégett.

szerintem... vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Gromie
Vendég
« Új hozzászólás #63073 Dátum: 2015.05.21 csütörtök, 09:59:58 »

volt már ilyen,természetesen.
Klíma vezérlő panel rossz,ésvagy a ventillátor reléje összeégett,ésvagy a klímakuplung reléje összeégett.

szerintem... vigyor3

Hello,

Az én klímám azt csinálja hogy nem tudom rendesen szabályozni a hőmérsékletet, vagy maxon fűt, vagy maxon hűt. Néha meggondolja magát és normálisan működik úgy fél óra múlva. Erre van egy "fűtésterelőlapát áramköri hiba" kódom , amire azt mondták, hogy valszeg a klímavezérlő rossz... Szerintetek? Egyébként hol található ez a klímavezérlő?

Más téma: A régebbi fél oldalas csattogásos litániámmal kapcsolatban voltam szervízben, hogy a javasolt generátor lekötést ellenőriztessem. Azt az infót kaptam, hogy a generátor oldalon biztos nem stimmel valami, mert már nagyon zörög, úgyhogy azokat contitech hosszbordásszíj készlettel tervezem megjavíttatni, meg még talán a főtengely szíjtárcsát cseréltetni, ha kell. Ezenkívül a szerelő szerint súlyosabb probléma, hogy szarok a porlasztócsúcsok, meg a magasnyomású szivattyú, úgyhogy 300 ronggyal megkönnyített (porlasztók felújítása 4 db felújítókészlettel, nagynyomású szivattyú javítás, tanktisztítás, üz. szűrő csere). Ennek az lett az eredménye, hogy a kocsi hajszál pontosan ugyanazt csinálja hidegen, csattog mint az állat, csak melegen lett valamivel jobb hangja.

Eztán rákérdeztem, hogy miért csattog még mindig, amire azt a választ kaptam, hogy a "pilot befecskendezés hangja, teljesen normális". Nem az az igazi gond, hogy a régi kódok miatt nem megfelelő a pilot befecskendezés ideje, vagy egyáltalán nincs is pilot befecskendezés? Mint utólag megtudtam az új porlasztók az eredeti kódokkal üzemelnek (nem jár a felújítókészlethez kód??), így elkezdtem kételkedni a dolog minőségében. Én úgy tudtam, hogy a pilot befecskendezés pont arra jó, hogy lehalkítsa a motort, nem arra hogy még hangosabb legyen és csattogjon. Itt a fórumon is sokat olvasgattam már erről a témáról, de az a baj, hogy sokan sokfélét mondanak ezekről a problémákról. A szerelő azt mondta, hogy van szervíz, ahol tudnak kódokat generálni a porlasztóknak, amit utána be tudnak írni a vezérlőbe, de szerinte attól sem lesz jobb, mert igazából nem azt a kódot használja az autó amit felprogramoznak (az csak valami kezdeti mankóféle), hanem menet közben korrigálja magának az értékeket.

Most az lenne a kérdésem, hogy ha generáltatok új kódokat az új porlasztóknak és azokat beíratom a vezérlőbe, akkor a problémát teljes mértékben és hosszútávra megoldottam (azaz olyan, mintha vadonatúj porlasztókat tetettem volna bele a kódjaikkal együtt), vagy ez még mindig nem elég ahhoz, hogy pár százezerig normálisan működjön a kocsi?

Köszi, üdv
Gromie


Naplózva
Szipee86
Vendég
« Új hozzászólás #63074 Dátum: 2015.05.21 csütörtök, 17:49:16 »

Sziasztok. Valamelyik topicban írtam a problémámról az autóval kapcsolatban, hogy gázadásra csörgő hangot hallat, de csak melegen csinálja és menet közben ka gázt adok akkor is csörög. Mondtak már vezérműláncot, hidrotőkét, dugattyút, gyújtást de senki nem tudott ezidáig konkrétumot mondani. Hozzáteszem, mindemellett alacsony fordulaton olyan 2000 körüli fordulatig letorpan az autó, mintha nem lenne elég üzemanyaga, illetve 4500 rmp fölött pedig ugyanugy megtorpangat, mintha kevés lenne neki valami. Vákumcsövek át lettek nézve, gyertya , gyertyakábelek cserélve cserélve(Motorcraft), Maf szenzor megtakarítva. Csináltam egy videot. Az lentebbi linken meg tudjátok nézni. Sorry h megint irtam a hibámat csak isszonyatosan bosszantó ez a két hibajelenség.
Köszönöm.
https://www.youtube.com/watch?v=UviBln_YECM
Naplózva
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #63075 Dátum: 2015.05.21 csütörtök, 21:17:56 »

Nekem az XR3 Escortom csinált ilyet és az EGR volt benne rossz.
Igen, már abban is volt.

Sziasztok. Valamelyik topicban írtam a problémámról az autóval kapcsolatban, hogy gázadásra csörgő hangot hallat, de csak melegen csinálja és menet közben ka gázt adok akkor is csörög. Mondtak már vezérműláncot, hidrotőkét, dugattyút, gyújtást de senki nem tudott ezidáig konkrétumot mondani. Hozzáteszem, mindemellett alacsony fordulaton olyan 2000 körüli fordulatig letorpan az autó, mintha nem lenne elég üzemanyaga, illetve 4500 rmp fölött pedig ugyanugy megtorpangat, mintha kevés lenne neki valami. Vákumcsövek át lettek nézve, gyertya , gyertyakábelek cserélve cserélve(Motorcraft), Maf szenzor megtakarítva. Csináltam egy videot. Az lentebbi linken meg tudjátok nézni. Sorry h megint irtam a hibámat csak isszonyatosan bosszantó ez a két hibajelenség.
Köszönöm.
https://www.youtube.com/watch?v=UviBln_YECM
Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #63076 Dátum: 2015.05.21 csütörtök, 21:19:50 »

Sziasztok!

Denso navihoz vennék, építenék be  bluetooth egységet, a gyárit.
Van értelme?  Működik, kommunikál a mai androidos készülékkel ugyanúgy? Vagy csak a korabeli Nokiakkal működik együtt értelmesen?
Van vkinek ezirányú tapasztalata?

Ér ez a dolog bármit is?
Üdv, Ferqó
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #63077 Dátum: 2015.05.21 csütörtök, 21:27:20 »

Sziasztok!

Denso navihoz vennék, építenék be  bluetooth egységet, a gyárit.
Van értelme?  Működik, kommunikál a mai androidos készülékkel ugyanúgy? Vagy csak a korabeli Nokiakkal működik együtt értelmesen?
Van vkinek ezirányú tapasztalata?

Ér ez a dolog bármit is?
Üdv, Ferqó
Szerintem egy modern bt kihangosítóval többre mész.
Naplózva
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #63078 Dátum: 2015.05.21 csütörtök, 21:54:58 »

Szerintem egy modern bt kihangosítóval többre mész.
Kérdés mivel tud többet egy mai?
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #63079 Dátum: 2015.05.21 csütörtök, 22:01:47 »

Kérdés mivel tud többet egy mai?
Mindig kapcsolódik a telefonodhoz, nem zajos, nem visszhangzik, letölti a névjegyeidet, kijelzi.
Nekem mindkét kocsimban nokia ck200 van, nagy megelégedéssel használom, t-nél 13000 volt.
Naplózva
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #63080 Dátum: 2015.05.21 csütörtök, 22:10:25 »

Mindig kapcsolódik a telefonodhoz, nem zajos, nem visszhangzik, letölti a névjegyeidet, kijelzi.
Nekem mindkét kocsimban nokia ck200 van, nagy megelégedéssel használom, t-nél 13000 volt.
Nézegettem a Navi menüjét, bekapcsoltam rajta a BT-t (persze modul híjján nem működött), de barangolni lehetett benne, elvileg ez is letölt, meg rajta keresztül tudsz tárcsázni, meg felvenni letenni meg kapcsolatot beállítani stb. Hangminőségről nem tudom milyen.
Ezért érdekelne, hogy csak játék, vagy ér is vmit, főleg a mai telókkal.
és elvileg ez is Nokia
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #63081 Dátum: 2015.05.21 csütörtök, 23:32:58 »

Nézegettem a Navi menüjét, bekapcsoltam rajta a BT-t (persze modul híjján nem működött), de barangolni lehetett benne, elvileg ez is letölt, meg rajta keresztül tudsz tárcsázni, meg felvenni letenni meg kapcsolatot beállítani stb. Hangminőségről nem tudom milyen.
Ezért érdekelne, hogy csak játék, vagy ér is vmit, főleg a mai telókkal.
és elvileg ez is Nokia

Valaki majdcsak válaszol, ha van neki.
A nokia se mindegy mikori, mert pl a ck7w az visszhangzott a droiddal.
Naplózva
Sofi
Vendég
« Új hozzászólás #63082 Dátum: 2015.05.22 péntek, 12:13:18 »

Sziasztok!

Régebben olvastam már erről itt a fórumon, de most nem találom. Talán tudtok segíteni:

A 4 ajtós Mondeom csomagtér ajtó zárja vacakol. Hol kitudom nyitni távirányítóval, hol nem. Kulccsal megy simán, illetve amikor éppen nem működik, akkor világít a műszerfalon az ajtó nyitva lámpa.

Mikrokapcsoló probléma lesz?

Köszi előre is!

Sofi
Naplózva
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #63083 Dátum: 2015.05.22 péntek, 12:28:56 »

Sziasztok!

Régebben olvastam már erről itt a fórumon, de most nem találom. Talán tudtok segíteni:

A 4 ajtós Mondeom csomagtér ajtó zárja vacakol. Hol kitudom nyitni távirányítóval, hol nem. Kulccsal megy simán, illetve amikor éppen nem működik, akkor világít a műszerfalon az ajtó nyitva lámpa.

Mikrokapcsoló probléma lesz?

Köszi előre is!

Sofi
Szia.
Valószínűleg az,de lehet vezetékszál törés-szakadás is.Kizárásos alapon kiméred a vezetékeket,vagy megcsinálod ezt:
http://mondeo.hu/index.php?topic=5061.0
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #63084 Dátum: 2015.05.22 péntek, 15:31:30 »

A helyzet az, hogy túlnyomás keletkezik a légkondi használatakor, és akkor van amikor leesik a töltés 0-ra.
Ennek a túlnyomás kialakulásának oka, hogy a hűtőventilátor jobb oldali forgó része nem szívja a levegőt. Csak forog, néha "beszorul". És megálláskor még nyikorgó hangot is ad.
És amikor túlnyomás keletkezik, a szíjtárcsáknál is remegő hang keletkezik, azt mondta a szerelő ezért, mert akkor terhelés lesz ott egy pillanatra.
Kérdésem, hogy ilyen ventilátort valaki tud szerezni? mert ahogy nézem az új ára horror...nekem csak a lapát elég lenne.
Aki tud ilyet kérem segítsen.
Illetve hol kaphatok ilyet? a Ford és a Jaguaré ugyanaz lehet?  worship

csodalk nemtudom fejvakaras wilting zavart2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #63085 Dátum: 2015.05.22 péntek, 15:33:20 »

A helyzet az, hogy túlnyomás keletkezik a légkondi használatakor, és akkor van amikor leesik a töltés 0-ra.
Ennek a túlnyomás kialakulásának oka, hogy a hűtőventilátor jobb oldali forgó része nem szívja a levegőt. Csak forog, néha "beszorul". És megálláskor még nyikorgó hangot is ad.
És amikor túlnyomás keletkezik, a szíjtárcsáknál is remegő hang keletkezik, azt mondta a szerelő ezért, mert akkor terhelés lesz ott egy pillanatra.
Kérdésem, hogy ilyen ventilátort valaki tud szerezni? mert ahogy nézem az új ára horror...nekem csak a lapát elég lenne.
Aki tud ilyet kérem segítsen.
Illetve hol kaphatok ilyet? a Ford és a Jaguaré ugyanaz lehet?  worship

Szerintem az ilyen jellegű kérdéseidet inkább az offtopicban tedd fel..... falbav
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #63086 Dátum: 2015.05.22 péntek, 15:34:41 »

Szerintem az ilyen jellegű kérdéseidet inkább az offtopicban tedd fel..... falbav
...de csak a lapát kell,mert az nem forog.egy másik fog forogni..... vigyor3 Lips Sealed
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #63087 Dátum: 2015.05.22 péntek, 15:36:26 »

...de csak a lapát kell,mert az nem forog.egy másik fog forogni..... vigyor3 Lips Sealed
Szélmalomharc.
Szerintem én vagyok Don Quiote te már csak a magasságod miatt is Sancho, a Tibcsi pedig a szamár.  eplus2
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #63088 Dátum: 2015.05.22 péntek, 15:38:17 »

Szélmalomharc.
Szerintem én vagyok Don Quiote te már csak a magasságod miatt is Sancho, a Tibcsi pedig a szamár.  eplus2
.....marha! nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Petike86
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 446


E-mail
« Új hozzászólás #63089 Dátum: 2015.05.22 péntek, 16:03:14 »

csodalk nemtudom fejvakaras wilting zavart2

Figyelj, annyi mérésen vagyunk túl, hogy hihetetlen...( mértékegységeket nem tudom...nem értek hozzá)
eddigi szitu: járó motornál a töltés 14,5! Légkondi bekapcsol, lámpa ráad...kicsit megugrik, de visszaáll azonnal 14,5-re. Ha a légkondi bekapcs maxra, nagyon ritkán a töltés 0!! Ez mitől lehet??
Majd visszaáll 14,5-re.
Ezután több alkalommal megcsináltuk...autó bezár, minden lekapcsolva...ekkor a fogyasztás 0,09 volt! fél óra után, miután minden lekapcsol, az érték (negatív sarunál mérte műszerrel, 0,00 volt! tehát semmi nem fogyasztott! Ezt több alkalommal megcsináltuk! Elméletileg semmi nem fogyaszt! De mégis...mert 12 óra állás után nem indul...van, hogy 2 napig jó, utána nem jó!
Minden biztosítékot kihúzott...mindegyik jó értéket mutatott!

Akkor hogyan tovább??? Merre tovább???
Szerintetek? Huh? Huh? Huh?
Naplózva
Metatron13
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 972



E-mail
« Új hozzászólás #63090 Dátum: 2015.05.22 péntek, 16:05:51 »

Figyelj, annyi mérésen vagyunk túl, hogy hihetetlen...( mértékegységeket nem tudom...nem értek hozzá)
eddigi szitu: járó motornál a töltés 14,5! Légkondi bekapcsol, lámpa ráad...kicsit megugrik, de visszaáll azonnal 14,5-re. Ha a légkondi bekapcs maxra, nagyon ritkán a töltés 0!! Ez mitől lehet??
Majd visszaáll 14,5-re.
Ezután több alkalommal megcsináltuk...autó bezár, minden lekapcsolva...ekkor a fogyasztás 0,09 volt! fél óra után, miután minden lekapcsol, az érték (negatív sarunál mérte műszerrel, 0,00 volt! tehát semmi nem fogyasztott! Ezt több alkalommal megcsináltuk! Elméletileg semmi nem fogyaszt! De mégis...mert 12 óra állás után nem indul...van, hogy 2 napig jó, utána nem jó!
Minden biztosítékot kihúzott...mindegyik jó értéket mutatott!

Akkor hogyan tovább??? Merre tovább???
Szerintetek? Huh? Huh? Huh?

Nagyon furcsa egy helyzet, remélem megtalálod a hibát, mert eléggé idegesítő, ha a jószág kehes  nyes
Naplózva

2001 Ford Mondeo MK3 2.0 16V (146 HP)B4Y wilting

Tel.: 06-30-331-4175
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #63091 Dátum: 2015.05.22 péntek, 16:41:20 »

Figyelj, annyi mérésen vagyunk túl, hogy hihetetlen...( mértékegységeket nem tudom...nem értek hozzá)
eddigi szitu: járó motornál a töltés 14,5! Légkondi bekapcsol, lámpa ráad...kicsit megugrik, de visszaáll azonnal 14,5-re. Ha a légkondi bekapcs maxra, nagyon ritkán a töltés 0!! Ez mitől lehet??
Majd visszaáll 14,5-re.
Ezután több alkalommal megcsináltuk...autó bezár, minden lekapcsolva...ekkor a fogyasztás 0,09 volt! fél óra után, miután minden lekapcsol, az érték (negatív sarunál mérte műszerrel, 0,00 volt! tehát semmi nem fogyasztott! Ezt több alkalommal megcsináltuk! Elméletileg semmi nem fogyaszt! De mégis...mert 12 óra állás után nem indul...van, hogy 2 napig jó, utána nem jó!
Minden biztosítékot kihúzott...mindegyik jó értéket mutatott!

Akkor hogyan tovább??? Merre tovább???
Szerintetek? Huh? Huh? Huh?
Hol méritek a töltést? Az akksin? Mert akkor hogy a fenébe mértek 0v ot? Ilyen csak olyankor lehetne, ha az akksi ki van véve. De akkor a motor sem járhat.
Naplózva
attila82
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 661



E-mail
« Új hozzászólás #63092 Dátum: 2015.05.22 péntek, 16:44:20 »

Sziasztok! Valaki meg tudná mondani,hogy milyen ledeket érdemes a műszeregységbe tenni?
Naplózva

2011.08. MKIV  2.0 TDCi  Turnier  Titanium 163Le Powershift  (2018.12.14. - ...........)

Ex: 2001.01. MKIII  2.0 TDDi  Turnier Trend 115Le  (2010.11.03. - 2018.12.11.)
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #63093 Dátum: 2015.05.22 péntek, 16:48:35 »

Sziasztok! Valaki meg tudná mondani,hogy milyen ledeket érdemes a műszeregységbe tenni?
Szerintem semmilyet, de ha teszel akkor olyant ami szórja a fényt, nem pedig előre vetíti.
Naplózva
Petike86
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 446


E-mail
« Új hozzászólás #63094 Dátum: 2015.05.22 péntek, 17:09:11 »

Hol méritek a töltést? Az akksin? Mert akkor hogy a fenébe mértek 0v ot? Ilyen csak olyankor lehetne, ha az akksi ki van véve. De akkor a motor sem járhat.

Igy van, az akkumulátornál...ahogy láttam, negatív sarunál, a műszer egyik felét az akkumulátor negatívjára tette rá, a másikat meg a saruba tette, miközben leemelte a sarut. ezt láttam. és folyamatosan láttam a töltést, és volt amikor leesett 0-rá...
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #63095 Dátum: 2015.05.22 péntek, 17:36:11 »

Igy van, az akkumulátornál...ahogy láttam, negatív sarunál, a műszer egyik felét az akkumulátor negatívjára tette rá, a másikat meg a saruba tette, miközben leemelte a sarut. ezt láttam. és folyamatosan láttam a töltést, és volt amikor leesett 0-rá...
Biztos töltést mért? Elvileg a fogyasztók az akksiról kapják a naftát, a generátor pedig a pcm által szabályzott gerjesztésnek megfelelően tölt. De szerintem üzem közben nem funky levenni a sarut az akksiról. Kivéve, ha ampert mérünk.
Naplózva
Petike86
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 446


E-mail
« Új hozzászólás #63096 Dátum: 2015.05.22 péntek, 17:50:24 »

Biztos töltést mért? Elvileg a fogyasztók az akksiról kapják a naftát, a generátor pedig a pcm által szabályzott gerjesztésnek megfelelően tölt. De szerintem üzem közben nem funky levenni a sarut az akksiról. Kivéve, ha ampert mérünk.

Figyi, mondtam, hogy nem tudom a mártékegységeket, hogy épp mikor mit mért.
De köszönöm az eddigi segítséget, mert most már csak a szőrszálhasogatás van.
Én csak a konkrét számokat tudom visszaadni, az, hogy amper, vagy volt, vagy bármi sajnos nem Sad

Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #63097 Dátum: 2015.05.22 péntek, 17:52:14 »

Figyi, mondtam, hogy nem tudom a mártékegységeket, hogy épp mikor mit mért.
De köszönöm az eddigi segítséget, mert most már csak a szőrszálhasogatás van.
Én csak a konkrét számokat tudom visszaadni, az, hogy amper, vagy volt, vagy bármi sajnos nem Sad


Az a baj, hogy így tényleg nehéz így bármit segíteni. Nem mindegy, hogy vidd ki a bilit vagy idd ki a bilit.
Naplózva
T0aD
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 284



E-mail
« Új hozzászólás #63098 Dátum: 2015.05.22 péntek, 18:07:41 »

Sziasztok

Fordetis-t miért nem tudom használni?
A vin nem a teljes alvázszám?

Vagy mi a vin szám? köszi
Naplózva

Jelen: Ford Mondeo 2012 TDCI 2.0 140LE Kombi
Múlt:  Ford Mondeo 2004 TDCI 2.0 115LE Kombi
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #63099 Dátum: 2015.05.22 péntek, 18:08:35 »

Sziasztok

Fordetis-t miért nem tudom használni?
A vin nem a teljes alvázszám?

Vagy mi a vin szám? köszi

arra figyelj, h a 0 az nulla, nem O betű.
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
Oldalak: 1 ... 1255 1256 1257 1258 1259 1260 1261 [1262] 1263 1264 1265 1266 1267 1268 1269 ... 1558   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.127 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.