Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 23:07:16 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 528 529 530 531 532 533 534 [535] 536 537 538 539 540 541 542 ... 799   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK4 Általános kérdések  (Megtekintve 11974517 alkalommal)
0 Felhasználó és 131 vendég van a témában
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #26700 Dátum: 2015.04.27 hétfő, 14:26:46 »

Na akkor egyre izgalmasabb ez a hiba. Menet közben is hallani, tegnap 200km autópálya után nagyon hangos volt, 50km/óránál akkorát koppant ha finoman jobbra balra kitértem a középállásból, hogy nem csak hallani de "érezni" is lehetett a pedálokon, kormányon. Aztán ma reggel megint nyoma sem volt semminek.

Ezt a szilent kikopást akkor is észre lehet venni, ha éppen nem kopog? Csak mert amikor szervizbe tudom vinni az autót, akkor sosem jön elő a kopogás.

Tudom hogy nem a szomszédban van, de nálunk van egy nagyon jó futóműves. Ha gondolod megadom az elérhetőségét. Most szombaton is voltam nála a szokásos éves futómű ellenőrzésen. Már sok kopognak a manók dolgot megtalált és javított ismerőseim kocsijában. A nulláson kb 40 perc alatt ott vagy.
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
KaoszNagymester
Vendég
« Új hozzászólás #26701 Dátum: 2015.04.28 kedd, 09:50:30 »

Tudom hogy nem a szomszédban van, de nálunk van egy nagyon jó futóműves. Ha gondolod megadom az elérhetőségét. Most szombaton is voltam nála a szokásos éves futómű ellenőrzésen. Már sok kopognak a manók dolgot megtalált és javított ismerőseim kocsijában. A nulláson kb 40 perc alatt ott vagy.

Küldd el a címet légy szíves, aztán valamikor elmegyek.

Egyébként múltkor amikor nagyon kopogott, kipróbáltam csendben, álló motornál. Olyan hangja volt mintha egy üres fémhordót kopogtatnék...
Naplózva
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #26702 Dátum: 2015.04.28 kedd, 10:19:55 »

Küldd el a címet légy szíves, aztán valamikor elmegyek.

Egyébként múltkor amikor nagyon kopogott, kipróbáltam csendben, álló motornál. Olyan hangja volt mintha egy üres fémhordót kopogtatnék...

Küldtem pü.
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
mondeofan
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 763


E-mail
« Új hozzászólás #26703 Dátum: 2015.04.29 szerda, 08:55:46 »

Sziasztok!

Kicsit "off téma", azonban lehet van akinek van a családban, ismerős körben. Ford C-max vásárlását tervezi a család, 2012-től, 1.6 tdci  Sok véleményt nem tudok róla, ezért is érdeklődnék.

Naplózva

2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
umfrider
Vendég
« Új hozzászólás #26704 Dátum: 2015.04.30 csütörtök, 21:08:57 »

Hali!

Belső bizti tábla leírását merre találom meg? Néztem a kezelési útmutatót, google-oztam, de sajnos semmi...
Naplózva
doszi_zeg
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2726



E-mail
« Új hozzászólás #26705 Dátum: 2015.05.01 péntek, 09:58:02 »

Hali!

Belső bizti tábla leírását merre találom meg? Néztem a kezelési útmutatót, google-oztam, de sajnos semmi...
Helló!

Pedig az autó kézikönyvében benne van. Én anno megtaláltam. Majd megnézem hányadik oldal!  wave
Naplózva

MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
doszi_zeg
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2726



E-mail
« Új hozzászólás #26706 Dátum: 2015.05.01 péntek, 14:14:48 »

Hali!

Belső bizti tábla leírását merre találom meg? Néztem a kezelési útmutatót, google-oztam, de sajnos semmi...
Nah meg van. 188.o-tol kezdődik.
Naplózva

MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #26707 Dátum: 2015.05.01 péntek, 14:31:40 »

Helló!

Pedig az autó kézikönyvében benne van. Én anno megtaláltam. Majd megnézem hányadik oldal!  wave

azt este 11.30kor kell keresni 1db kandelláber alatt... eplus2
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
doszi_zeg
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2726



E-mail
« Új hozzászólás #26708 Dátum: 2015.05.01 péntek, 16:39:34 »

azt este 11.30kor kell keresni 1db kandelláber alatt... eplus2
Nah jah!  eplus2
Naplózva

MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
KaoszNagymester
Vendég
« Új hozzászólás #26709 Dátum: 2015.05.02 szombat, 09:00:27 »

Na sikerült megtalálni a kopogás okát: A bal oldali toronycsapágy a ludas. Középállásban kicsit megszorul, majd ugrik egyet a lengéscsillapító rugó. Jövő héten viszem szervizbe.

Izgalmas nyomozás volt, köszönöm mindenkinek a segítséget!  vigyor3
Naplózva
umfrider
Vendég
« Új hozzászólás #26710 Dátum: 2015.05.02 szombat, 15:57:49 »

Nah meg van. 188.o-tol kezdődik.

Megtaláltam végre...! 177. o.-tól

A szivargyújtóm szállt el. F19, 15A. Ki is cseréltem, viszont továbbra sem jó

KaoszNagymester
"Na sikerült megtalálni a kopogás okát: A bal oldali toronycsapágy a ludas. Középállásban kicsit megszorul, majd ugrik egyet a lengéscsillapító rugó. Jövő héten viszem szervizbe.

Izgalmas nyomozás volt, köszönöm mindenkinek a segítséget!  vigyor3 "

Kátyúba menve, fekvő rendőrről lehajtva nem volt nálad zuhanás, zubogás, mint hang és érzés?
« Utoljára szerkesztve: 2015.05.02 szombat, 16:10:03 írta umfrider » Naplózva
doszi_zeg
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2726



E-mail
« Új hozzászólás #26711 Dátum: 2015.05.02 szombat, 17:14:41 »

Megtaláltam végre...! 177. o.-tól

A szivargyújtóm szállt el. F19, 15A. Ki is cseréltem, viszont továbbra sem jó

KaoszNagymester
"Na sikerült megtalálni a kopogás okát: A bal oldali toronycsapágy a ludas. Középállásban kicsit megszorul, majd ugrik egyet a lengéscsillapító rugó. Jövő héten viszem szervizbe.

Izgalmas nyomozás volt, köszönöm mindenkinek a segítséget!  vigyor3 "

Kátyúba menve, fekvő rendőrről lehajtva nem volt nálad zuhanás, zubogás, mint hang és érzés?
Bocsánat!!!  eplus2
Naplózva

MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #26712 Dátum: 2015.05.02 szombat, 18:42:58 »

Vajúdás heppienddel avagy, hogy NEM lett Goodyear Assymetric 2-es szettem...

Elhatároztam kb. 1 hónapja, hogy gyári felni megy és valami érkezik helyette. Mivel a gyári szett gumistól elég hamar (1 nap alatt) elkelt, kinéztem és megvettem 4 db. GY Assymetric 2-t külföldön. Be is jött annak rendje és módja szerint, de a felnik még sehol. Ledepóztam a gumisnál. Csütörtökön jött a telefon, hogy megérkeztek a felnik, de van egy kis baj!  wow1 "Te Tomi, csak 3 gumi van, egy eltűnt..."  taps Neb*ssz, mondom szerezz egyet gyorsan, van 2 órád, pont elég!  vigyor3 ...hát nem szerzett, esélytelen, ritka...stb.

Nekem kell valami SOS, Titta kölcsön 16-osaival járok már egy hete, nagy köszönet érte neki!  worship  worship

Nincs ötlet, jött a válasz! Akkor nézz nekem SOS 4 Misi Primacy 3 - ast, de nem fizetek érte semmit, még mindig maradt 1 órád!  falbav

Kb. 1 óra múlva telefon, megvan a Misi, mehetek érte!  guluszem1

Szóval gumispajti "beljebb" lett 3 db GY - al, nekem meg ismét mislenek lettek, mondjuk ezt egy kicsit sem bánom, mert nagyon szerettem eddig is! Tartós, csöndes, jó vizen...stb. Csak egy kísérlet lett volna a gy.

És végezetül az új "lábbelik":


A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu

 wave
« Utoljára szerkesztve: 2015.05.02 szombat, 18:50:19 írta Tonyo » Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
BLACKMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 649



« Új hozzászólás #26713 Dátum: 2015.05.02 szombat, 18:56:33 »

Vajúdás heppienddel avagy, hogy NEM lett Goodyear Assymetric 2-es szettem...

Elhatároztam kb. 1 hónapja, hogy gyári felni megy és valami érkezik helyette. Mivel a gyári szett gumistól elég hamar (1 nap alatt) elkelt, kinéztem és megvettem 4 db. GY Assymetric 2-t külföldön. Be is jött annak rendje és módja szerint, de a felnik még sehol. Ledepóztam a gumisnál. Csütörtökön jött a telefon, hogy megérkeztek a felnik, de van egy kis baj!  wow1 "Te Tomi, csak 3 gumi van, egy eltűnt..."  taps Neb*ssz, mondom szerezz egyet gyorsan, van 2 órád, pont elég!  vigyor3 ...hát nem szerzett, esélytelen, ritka...stb.

Nekem kell valami SOS, Titta kölcsön 16-osaival járok már egy hete, nagy köszönet érte neki!  worship  worship

Nincs ötlet, jött a válasz! Akkor nézz nekem SOS 4 Misi Primacy 3 - ast, de nem fizetek érte semmit, még mindig maradt 1 órád!  falbav

Kb. 1 óra múlva telefon, megvan a Misi, mehetek érte!  guluszem1

Szóval gumispajti "beljebb" lett 3 db GY - al, nekem meg ismét mislenek lettek, mondjuk ezt egy kicsit sem bánom, mert nagyon szerettem eddig is! Tartós, csöndes, jó vizen...stb. Csak egy kísérlet lett volna a gy.

És végezetül az új "lábbelik":


A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu

 wave



tsinos!

Grat!  taps wave
Naplózva

2014-2022  2011 évj. MKIV 2.0 TDCI Titanium kombi BLACK 140HP +20% chip (kb.170HP) 18", Custom Full Leather, EGR off, DPF off,

2005-2014  2002 évj. TDDI MK3 115LE +25% chip,
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #26714 Dátum: 2015.05.02 szombat, 19:11:05 »

Vajúdás heppienddel avagy, hogy NEM lett Goodyear Assymetric 2-es szettem...

Elhatároztam kb. 1 hónapja, hogy gyári felni megy és valami érkezik helyette. Mivel a gyári szett gumistól elég hamar (1 nap alatt) elkelt, kinéztem és megvettem 4 db. GY Assymetric 2-t külföldön. Be is jött annak rendje és módja szerint, de a felnik még sehol. Ledepóztam a gumisnál. Csütörtökön jött a telefon, hogy megérkeztek a felnik, de van egy kis baj!  wow1 "Te Tomi, csak 3 gumi van, egy eltűnt..."  taps Neb*ssz, mondom szerezz egyet gyorsan, van 2 órád, pont elég!  vigyor3 ...hát nem szerzett, esélytelen, ritka...stb.

Nekem kell valami SOS, Titta kölcsön 16-osaival járok már egy hete, nagy köszönet érte neki!  worship  worship

Nincs ötlet, jött a válasz! Akkor nézz nekem SOS 4 Misi Primacy 3 - ast, de nem fizetek érte semmit, még mindig maradt 1 órád!  falbav

Kb. 1 óra múlva telefon, megvan a Misi, mehetek érte!  guluszem1

Szóval gumispajti "beljebb" lett 3 db GY - al, nekem meg ismét mislenek lettek, mondjuk ezt egy kicsit sem bánom, mert nagyon szerettem eddig is! Tartós, csöndes, jó vizen...stb. Csak egy kísérlet lett volna a gy.

És végezetül az új "lábbelik":


A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu

 wave


Szép, de nekem a gyári Y-al még mindég jobban bejön. Smiley
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
BLACKMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 649



« Új hozzászólás #26715 Dátum: 2015.05.02 szombat, 19:14:35 »

Szép, de nekem a gyári Y-al még mindég jobban bejön. Smiley


Ízlések és pofonok. Nálam 1ik gyári sem volt nyerő. Azért a fehér Mondi most mégis nagyot mutat ezzel  eljen
Naplózva

2014-2022  2011 évj. MKIV 2.0 TDCI Titanium kombi BLACK 140HP +20% chip (kb.170HP) 18", Custom Full Leather, EGR off, DPF off,

2005-2014  2002 évj. TDDI MK3 115LE +25% chip,
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #26716 Dátum: 2015.05.02 szombat, 19:23:54 »

Szép, de nekem a gyári Y-al még mindég jobban bejön. Smiley

Ízlések és pofonok... Nekem az olyan volt, mint egy 18-as dísztárcsa és minden nap jött szembe velem uszkve 5-10.

Karakteres formát kerestem, mely egyedi és harmóniában vannak a színei az autóval...

Mindegy is, ezt én használom!  wave
Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #26717 Dátum: 2015.05.02 szombat, 19:24:46 »


Ízlések és pofonok. Nálam 1ik gyári sem volt nyerő. Azért a fehér Mondi most mégis nagyot mutat ezzel  eljen

 worship worship
Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #26718 Dátum: 2015.05.02 szombat, 19:35:51 »


Ízlések és pofonok. Nálam 1ik gyári sem volt nyerő. Azért a fehér Mondi most mégis nagyot mutat ezzel  eljen

Nem mondtam, hogy nem szép kifejezetten tetszik az ő fehér mondija. Viszont ha jól emlékszek neki nem is olyan Y felnije volt mint az enyémen.


Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
KaoszNagymester
Vendég
« Új hozzászólás #26719 Dátum: 2015.05.02 szombat, 20:53:12 »

Kátyúba menve, fekvő rendőrről lehajtva nem volt nálad zuhanás, zubogás, mint hang és érzés?

A kopogáson kívül nem tapasztaltam más hibát...
Naplózva
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #26720 Dátum: 2015.05.02 szombat, 23:55:41 »

Ízlések és pofonok... Nekem az olyan volt, mint egy 18-as dísztárcsa és minden nap jött szembe velem uszkve 5-10.

Karakteres formát kerestem, mely egyedi és harmóniában vannak a színei az autóval...

Mindegy is, ezt én használom!  wave

Az a lenyeg hogy neked tetszik. Meg a parodnak!  nyes
Amugy egesz turheto.  eplus2
Csak majd csereld le a keped, mert az meg disztarcsas!  eplus2
Ja es vigyazz ra jobban, mint en az enyemre.
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
öcsi87
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22


« Új hozzászólás #26721 Dátum: 2015.05.03 vasárnap, 12:03:02 »

Sziasztok!
Új vagyok még a forumon.
Jelen pillanatban még nincs Mondeom de a közel jővöben szeretnk vásárolni. Egyenlőre még nem is látom át annyira dolgokat ezért lenne pár általános kérdésem és ti biztos többet tudtok mondani mert ti már tapasztalatból mondjátok.
A tervezett autó: 2011 utáni legyen max 120km   2.0tdci 140LE vagy 163.
Nem tudom hogy a kettő között milyen fogyasztás különbség van persze látom a katalogusos gyári adatot de hát a tapasztalat a lényeg.
A másik nagy kérdés hogy manuális 6 vagy powersift automata?Huh?? Mik a tapasztalatok menyire szol bele a fogyasztásba?Huh?
A másik nagy kérdés a szerviz díjak gondolom nagyobb LE nél a szerviz is nagyobb összeg ha baj van. Alkatrész ellátás?   
Nekem nincs ismerősöm sajnos akinek lenne mondeoja aki megoszthatná velem a tapasztalatokat ezért fordultam hozzátok!!!
A válaszokat előre is köszönöm!!! 
Naplózva
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #26722 Dátum: 2015.05.03 vasárnap, 12:44:40 »

Sziasztok!
Új vagyok még a forumon.
Jelen pillanatban még nincs Mondeom de a közel jővöben szeretnk vásárolni. Egyenlőre még nem is látom át annyira dolgokat ezért lenne pár általános kérdésem és ti biztos többet tudtok mondani mert ti már tapasztalatból mondjátok.
A tervezett autó: 2011 utáni legyen max 120km   2.0tdci 140LE vagy 163.
Nem tudom hogy a kettő között milyen fogyasztás különbség van persze látom a katalogusos gyári adatot de hát a tapasztalat a lényeg.
A másik nagy kérdés hogy manuális 6 vagy powersift automata?Huh?? Mik a tapasztalatok menyire szol bele a fogyasztásba?Huh?
A másik nagy kérdés a szerviz díjak gondolom nagyobb LE nél a szerviz is nagyobb összeg ha baj van. Alkatrész ellátás?   
Nekem nincs ismerősöm sajnos akinek lenne mondeoja aki megoszthatná velem a tapasztalatokat ezért fordultam hozzátok!!!
A válaszokat előre is köszönöm!!! 
Ha kérdezés helyett kb. fél órát szánnál visszaolvasásra egy csomó kérdésedre választ kapnál!
Javasolt topik: Fl modellek, automata váltó...
Ha ennyi időt rászánsz a tájékozódásra és vmit nem értesz segítünk szívesen!
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
bozokigabi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 70



E-mail
« Új hozzászólás #26723 Dátum: 2015.05.03 vasárnap, 13:51:17 »

Ha kérdezés helyett kb. fél órát szánnál visszaolvasásra egy csomó kérdésedre választ kapnál!
Javasolt topik: Fl modellek, automata váltó...
Ha ennyi időt rászánsz a tájékozódásra és vmit nem értesz segítünk szívesen!
Ha esetleg pályát módosítanál ajánlom a diplomáciát úgy tudod elküldeni az embert a jóqrva....jába,hogy szinte várja az indulást! vigyor3 Egyébként maximálisan igazad van.
Naplózva

mk4 kombi Ghia TXBA
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #26724 Dátum: 2015.05.03 vasárnap, 14:06:35 »

Ha esetleg pályát módosítanál ajánlom a diplomáciát úgy tudod elküldeni az embert a jóqrva....jába,hogy szinte várja az indulást! vigyor3 Egyébként maximálisan igazad van.
Jaj ne mán! Hiszen segítettem is. Ja, a tdci topikot kihagytam...  Cheesy
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #26725 Dátum: 2015.05.03 vasárnap, 17:05:40 »

Sziasztok!

Kicsit "off téma", azonban lehet van akinek van a családban, ismerős körben. Ford C-max vásárlását tervezi a család, 2012-től, 1.6 tdci  Sok véleményt nem tudok róla, ezért is érdeklődnék.



Ha jól informált vagyok, akkor csak 2 dolgot mondok, ami miatt én biztosan nem vennék Ford 1.6TDCi-t:
- lötyis benne a DPF,
- maga a DPF szűrő cseréje elő van írva ciklikusan és kötelezően...
ON
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Carmaged
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 590


MKIV 2007 2.0 TDCi Ghia Executive


« Új hozzászólás #26726 Dátum: 2015.05.03 vasárnap, 17:15:47 »

Ha jól informált vagyok, akkor csak 2 dolgot mondok, ami miatt én biztosan nem vennék Ford 1.6TDCi-t:
- lötyis benne a DPF,
- maga a DPF szűrő cseréje elő van írva ciklikusan és kötelezően...
ON
A 115 lovasban már nem löttyös tudtommal. Sőt, 2010-től a 110 lovas sem az a Focusban.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #26727 Dátum: 2015.05.03 vasárnap, 17:28:39 »

Vajúdás heppienddel avagy, hogy NEM lett Goodyear Assymetric 2-es szettem...

Elhatároztam kb. 1 hónapja, hogy gyári felni megy és valami érkezik helyette. Mivel a gyári szett gumistól elég hamar (1 nap alatt) elkelt, kinéztem és megvettem 4 db. GY Assymetric 2-t külföldön. Be is jött annak rendje és módja szerint, de a felnik még sehol. Ledepóztam a gumisnál. Csütörtökön jött a telefon, hogy megérkeztek a felnik, de van egy kis baj!  wow1 "Te Tomi, csak 3 gumi van, egy eltűnt..."  taps Neb*ssz, mondom szerezz egyet gyorsan, van 2 órád, pont elég!  vigyor3 ...hát nem szerzett, esélytelen, ritka...stb.

Nekem kell valami SOS, Titta kölcsön 16-osaival járok már egy hete, nagy köszönet érte neki!  worship  worship

Nincs ötlet, jött a válasz! Akkor nézz nekem SOS 4 Misi Primacy 3 - ast, de nem fizetek érte semmit, még mindig maradt 1 órád!  falbav

Kb. 1 óra múlva telefon, megvan a Misi, mehetek érte!  guluszem1

Szóval gumispajti "beljebb" lett 3 db GY - al, nekem meg ismét mislenek lettek, mondjuk ezt egy kicsit sem bánom, mert nagyon szerettem eddig is! Tartós, csöndes, jó vizen...stb. Csak egy kísérlet lett volna a gy.

És végezetül az új "lábbelik":



 wave

micsoda történet... Roll Eyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
mondeofan
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 763


E-mail
« Új hozzászólás #26728 Dátum: 2015.05.03 vasárnap, 18:42:15 »

Ha jól informált vagyok, akkor csak 2 dolgot mondok, ami miatt én biztosan nem vennék Ford 1.6TDCi-t:
- lötyis benne a DPF,
- maga a DPF szűrő cseréje elő van írva ciklikusan és kötelezően...
ON

Szia!

Köszi!

Nem vagyok bent biztos és most meg sem találtam neten, de tudtommal az új EU5-ösök már nem lötyisek... 2011-utáni 116LE verzió.
Naplózva

2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
TZS
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1410



E-mail
« Új hozzászólás #26729 Dátum: 2015.05.03 vasárnap, 20:16:05 »

Sziasztok!
Új vagyok még a forumon.
Jelen pillanatban még nincs Mondeom de a közel jővöben szeretnk vásárolni. Egyenlőre még nem is látom át annyira dolgokat ezért lenne pár általános kérdésem és ti biztos többet tudtok mondani mert ti már tapasztalatból mondjátok.
A tervezett autó: 2011 utáni legyen max 120km   2.0tdci 140LE vagy 163.
Nem tudom hogy a kettő között milyen fogyasztás különbség van persze látom a katalogusos gyári adatot de hát a tapasztalat a lényeg.
A másik nagy kérdés hogy manuális 6 vagy powersift automata?Huh?? Mik a tapasztalatok menyire szol bele a fogyasztásba?Huh?
A másik nagy kérdés a szerviz díjak gondolom nagyobb LE nél a szerviz is nagyobb összeg ha baj van. Alkatrész ellátás?  
Nekem nincs ismerősöm sajnos akinek lenne mondeoja aki megoszthatná velem a tapasztalatokat ezért fordultam hozzátok!!!
A válaszokat előre is köszönöm!!!  

Szerintem 140LE, az átírás után meg felokosítják 163-ra neked itt a fórumon. Csak szoftveres a különbség. Fogyi az érdekes kérdés, én 6 körül járok vegyesben ez gyakorlatban 5.5 és 6.5 között változik. Autó vagy manuál izlés dolga szerintem, használtban az automata lutrisabb. És akkor el is érkeztünk a km kérdéshez. Nálunk jellemzően 120 alattiakat hírdetnek, föleg Székesfehérváron, de ez 99 százalékban kamu. Kamu gépkönyvvel, kamu felszereltséggel. Jó, nem pontos felszereltséggel. Ha céges volt a vas akkor inkább 150-200ezer környékén van benne. Fel kell hívni a szervizkönyvben szereplő szervizt és ott lecsekkolni. Itt a fórumon jó áron tudsz alkatrész beszerezni. Újat is, bontottat is. Ha visszaolvastál akkor biztosan rájöttél, hogy ez egy segítőkész, hasznos fórum, jó fej tagokkal. Magunk között néha sajátos humorral.  Wink Ha kinéztél valamit, linkeld be és véleményezzük.
Naplózva

2016 MK-II facelift Kuga 2.0 TDCI AWD (Mondeo szívvel)
ex: 2011 MK-IV 2.0 TDCi
ex: 2003 MK-III facelift 2.0 TDCI
ex: 1993 MK-I 2.0 ZETEC

"Összejönni - jó kezdés. Együtt maradni - haladás. Együtt is dolgozni - siker." Henry Ford
öcsi87
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22


« Új hozzászólás #26730 Dátum: 2015.05.03 vasárnap, 21:57:21 »

Szerintem 140LE, az átírás után meg felokosítják 163-ra neked itt a fórumon. Csak szoftveres a különbség. Fogyi az érdekes kérdés, én 6 körül járok vegyesben ez gyakorlatban 5.5 és 6.5 között változik. Autó vagy manuál izlés dolga szerintem, használtban az automata lutrisabb. És akkor el is érkeztünk a km kérdéshez. Nálunk jellemzően 120 alattiakat hírdetnek, föleg Székesfehérváron, de ez 99 százalékban kamu. Kamu gépkönyvvel, kamu felszereltséggel. Jó, nem pontos felszereltséggel. Ha céges volt a vas akkor inkább 150-200ezer környékén van benne. Fel kell hívni a szervizkönyvben szereplő szervizt és ott lecsekkolni. Itt a fórumon jó áron tudsz alkatrész beszerezni. Újat is, bontottat is. Ha visszaolvastál akkor biztosan rájöttél, hogy ez egy segítőkész, hasznos fórum, jó fej tagokkal. Magunk között néha sajátos humorral.  Wink Ha kinéztél valamit, linkeld be és véleményezzük.

Köszi a tapasztalat megosztást.  worship Én is ilyen fogyasztásra gondoltam.Ugy hallom az a 140Le az mindenre pont elég Smiley Igen én is halottam hogy vigyázni kell elég könnyen belehet fürödni ezzel a km csavargatása miatt. Az autó csere szerencsére nem s.o.s. Tehát van időm vele de nagyon szívesen belinkelgetek egy párat gondolom úgy is szeret mindenki rágódni meg kritizálni rajta és pont ebből nagy segítség  Smiley 
Azt halottam hogy a fordnál van állapot felmérés azért ott a km állást csak meglátják hogy mennyi az annyi, ha megvan a többször megnézett autó akkor biztos elvitetem egy ilyenre azt  és hogyha az eladó nem engedi az ilyet egyből tovább kell menni mert akkor valami nem klappol az autóval. Cheesy
Majd beletanulok ebbe a forumozgatásba Smiley
Naplózva
Arabic
Vendég
« Új hozzászólás #26731 Dátum: 2015.05.04 hétfő, 00:25:40 »

Köszi a tapasztalat megosztást.  worship Én is ilyen fogyasztásra gondoltam.Ugy hallom az a 140Le az mindenre pont elég Smiley Igen én is halottam hogy vigyázni kell elég könnyen belehet fürödni ezzel a km csavargatása miatt. Az autó csere szerencsére nem s.o.s. Tehát van időm vele de nagyon szívesen belinkelgetek egy párat gondolom úgy is szeret mindenki rágódni meg kritizálni rajta és pont ebből nagy segítség  Smiley 
Azt halottam hogy a fordnál van állapot felmérés azért ott a km állást csak meglátják hogy mennyi az annyi, ha megvan a többször megnézett autó akkor biztos elvitetem egy ilyenre azt  és hogyha az eladó nem engedi az ilyet egyből tovább kell menni mert akkor valami nem klappol az autóval. Cheesy
Majd beletanulok ebbe a forumozgatásba Smiley
azért mielőtt benyeled a 5,5-6 literes fogyikat...tegyük hozzá hogy szigorúan a sebességhatárrok betartása és nyugodt vezetés mellett lehet ilyen értékeket produkálni.
én nem így vezetek és ezért 7l alatt nem igen vagy fogyasztásom (értsd: sima főúton is 140+, és városban is 70+...) autópálya meg stabilan 8l körül van. (150+)

szóval ez vezetési stílus kérdése. én sajnos mindig rohanok.
Naplózva
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #26732 Dátum: 2015.05.04 hétfő, 10:25:11 »

azért mielőtt benyeled a 5,5-6 literes fogyikat...tegyük hozzá hogy szigorúan a sebességhatárrok betartása és nyugodt vezetés mellett lehet ilyen értékeket produkálni.
én nem így vezetek és ezért 7l alatt nem igen vagy fogyasztásom (értsd: sima főúton is 140+, és városban is 70+...) autópálya meg stabilan 8l körül van. (150+)

szóval ez vezetési stílus kérdése. én sajnos mindig rohanok.

Gondolom már pár csekket fizettél.  nyes
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
Arabic
Vendég
« Új hozzászólás #26733 Dátum: 2015.05.04 hétfő, 10:38:02 »

Gondolom már pár csekket fizettél.  nyes
szerintem nem többet mint más, évi 1-2 valóban összejön. de ezek csak 30e-s csekkek.  vigyor3
Naplózva
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #26734 Dátum: 2015.05.04 hétfő, 12:23:13 »

szerintem nem többet mint más, évi 1-2 valóban összejön. de ezek csak 30e-s csekkek.  vigyor3

Akkor én meg se szólalok, mert még soha nem volt csekkem.  Cool  Kopp-kopp.
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
Arabic
Vendég
« Új hozzászólás #26735 Dátum: 2015.05.04 hétfő, 12:48:17 »

Akkor én meg se szólalok, mert még soha nem volt csekkem.  Cool  Kopp-kopp.
kettőnk közül mégis te jársz tuningolt verdával. miért is? a 0-50 ne 5,2 hanem 4,8 alatt legyen meg?! Wink
vagy van valami detektorod/parkolássegítőd?  eplus2
Naplózva
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #26736 Dátum: 2015.05.04 hétfő, 13:02:02 »

Akkor én meg se szólalok, mert még soha nem volt csekkem.  Cool  Kopp-kopp.
Ha szeretnél, akkor intézek... eplus2
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #26737 Dátum: 2015.05.04 hétfő, 13:08:12 »

kettőnk közül mégis te jársz tuningolt verdával. miért is? a 0-50 ne 5,2 hanem 4,8 alatt legyen meg?! Wink
vagy van valami detektorod/parkolássegítőd?  eplus2
Egynyócba nem kell tuning, száguldozik az anélkül is.  eplus2 integet2
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Arabic
Vendég
« Új hozzászólás #26738 Dátum: 2015.05.04 hétfő, 13:18:53 »

Egynyócba nem kell tuning, száguldozik az anélkül is.  eplus2 integet2
ja... de tényleg nem kell Wink... én is gondolkodtam rajta, de rájöttem hogy nem szabad...
Naplózva
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #26739 Dátum: 2015.05.04 hétfő, 13:20:22 »

ja... de tényleg nem kell Wink... én is gondolkodtam rajta, de rájöttem hogy nem szabad...

Igen, mert macerás lenne a fékezőernyő állandó újrahajtogatása.  eplus2
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #26740 Dátum: 2015.05.04 hétfő, 22:49:07 »

kettőnk közül mégis te jársz tuningolt verdával. miért is? a 0-50 ne 5,2 hanem 4,8 alatt legyen meg?! Wink
vagy van valami detektorod/parkolássegítőd?  eplus2

Én ezekkel a dolgokkal úgy vagyok ha van ilyen lehetőség kihasználom.

Amúgy meg szoktam talpalni is, de nem értem a tuning meg a sebesség túllépés hogy függ össze. Smiley
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
Arabic
Vendég
« Új hozzászólás #26741 Dátum: 2015.05.04 hétfő, 23:13:33 »

Én ezekkel a dolgokkal úgy vagyok ha van ilyen lehetőség kihasználom.

Amúgy meg szoktam talpalni is, de nem értem a tuning meg a sebesség túllépés hogy függ össze. Smiley
fene az úri módodat. hogy talpalsz te hogy egy fénykép se készül rólad?  eplus2 Wink  30 és 55 között?  eplus2

egyébként nem függ össze, nem is ez volt a lényeg...de fura, hogy valaki egy egyébként is szépen menő 2 literes autót megtuningol mindenfajta parkolóradar-és fényképes eredmény mentesen...érted...
Naplózva
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #26742 Dátum: 2015.05.04 hétfő, 23:23:09 »

fene az úri módodat. hogy talpalsz te hogy egy fénykép se készül rólad?  eplus2 Wink  30 és 55 között?  eplus2

egyébként nem függ össze, nem is ez volt a lényeg...de fura, hogy valaki egy egyébként is szépen menő 2 literes autót megtuningol mindenfajta parkolóradar-és fényképes eredmény mentesen...érted...

Mindég tudom hol van mérés itt a városba így sose ér meglepetés szóval nyilván nem akarok fizetni, ha már tudom, hogy ott vannak. Pl övbecsatolásért már csomószor kaphattam volna a csekket pl ma is mellettem jöttek el azt basztak rá... Pályán meg 145 tempomattal megyek annyiért meg még nem büntetnek.

Előbb-utóbb úgy is fogok kapni én is egyszer mindenki átesik ezen, de remélem utóbb.  nyes

A tuningos dologra meg leírtam fentebb mindenhol kihasználom a lehetőségeket pl a motor is pöckölve van.
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
Carmaged
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 590


MKIV 2007 2.0 TDCi Ghia Executive


« Új hozzászólás #26743 Dátum: 2015.05.05 kedd, 07:24:43 »

fene az úri módodat. hogy talpalsz te hogy egy fénykép se készül rólad?  eplus2 Wink  30 és 55 között?  eplus2

egyébként nem függ össze, nem is ez volt a lényeg...de fura, hogy valaki egy egyébként is szépen menő 2 literes autót megtuningol mindenfajta parkolóradar-és fényképes eredmény mentesen...érted...
Nekem egy jó ideje csak a jelen Mondeonál erősebb autóm volt (bár ez sem gyári programmal megy már), aztán csak egyszer mértek meg, az is kórházba sietve. Nem azért kell az erő, hogy gyorsan tudjak menni, azt lehet 100 lóval is. Előzés, sávváltás, besorolás - ide kell a kraft, nem a tempóhoz. Legalábbis Németországon kívül. Smiley
Naplózva
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #26744 Dátum: 2015.05.05 kedd, 11:04:45 »

Nekem egy jó ideje csak a jelen Mondeonál erősebb autóm volt (bár ez sem gyári programmal megy már), aztán csak egyszer mértek meg, az is kórházba sietve. Nem azért kell az erő, hogy gyorsan tudjak menni, azt lehet 100 lóval is. Előzés, sávváltás, besorolás - ide kell a kraft, nem a tempóhoz. Legalábbis Németországon kívül. Smiley

Én azért szeretem az erőt, mer sokkal kényelmesebb vezetést tesz lehetővé. Nem kell felkészülni az előzésre annyira, nem kell lendület és a tempomat tudja tenni a dolgát emelkedőn is. Ezen felül mert sokkal jobb feeling.
Naplózva
Arabic
Vendég
« Új hozzászólás #26745 Dátum: 2015.05.05 kedd, 13:23:05 »

Én azért szeretem az erőt, mer sokkal kényelmesebb vezetést tesz lehetővé. Nem kell felkészülni az előzésre annyira, nem kell lendület és a tempomat tudja tenni a dolgát emelkedőn is. Ezen felül mert sokkal jobb feeling.
ezt mind értem. biztos velem van a baj, de a feeling engem nem kap el 52-nél. se 131-nél. senkit nem buzdítok a gyorshajtásra, sőt, én magamat is elítélem, de ez van, a család összes férfitagja így vezet, mióta eszemet tudom így vezetek. volt több balesetem is (amiket nem én okoztam) de egyik se változtatott meg.
ez van.
Naplózva
Savanya
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 164



E-mail
« Új hozzászólás #26746 Dátum: 2015.05.05 kedd, 13:51:33 »

Sziasztok!
Új vagyok még a forumon.
Jelen pillanatban még nincs Mondeom de a közel jővöben szeretnk vásárolni. Egyenlőre még nem is látom át annyira dolgokat ezért lenne pár általános kérdésem és ti biztos többet tudtok mondani mert ti már tapasztalatból mondjátok.
A tervezett autó: 2011 utáni legyen max 120km   2.0tdci 140LE vagy 163.
Nem tudom hogy a kettő között milyen fogyasztás különbség van persze látom a katalogusos gyári adatot de hát a tapasztalat a lényeg.
A másik nagy kérdés hogy manuális 6 vagy powersift automata?Huh?? Mik a tapasztalatok menyire szol bele a fogyasztásba?Huh?
A másik nagy kérdés a szerviz díjak gondolom nagyobb LE nél a szerviz is nagyobb összeg ha baj van. Alkatrész ellátás?   
Nekem nincs ismerősöm sajnos akinek lenne mondeoja aki megoszthatná velem a tapasztalatokat ezért fordultam hozzátok!!!
A válaszokat előre is köszönöm!!! 
Az enyém 140 le /hacsak meg nem csippelték/ és öt alatt eljárok. Kint 100-110, bent 50-60.
Naplózva

Mondeo MK4 Titanium kombi, 2.0TDCi
Mondeoi MK2 2.5 V6
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #26747 Dátum: 2015.05.05 kedd, 15:58:22 »

ezt mind értem. biztos velem van a baj, de a feeling engem nem kap el 52-nél. se 131-nél. senkit nem buzdítok a gyorshajtásra, sőt, én magamat is elítélem, de ez van, a család összes férfitagja így vezet, mióta eszemet tudom így vezetek. volt több balesetem is (amiket nem én okoztam) de egyik se változtatott meg.
ez van.

nem az a lényeg, hogy most 200-al tud-e menni a jármű, hanem az, hogy esetenként hogyan jutsz el 52-re vagy 131-re, nomeg nem 10 percet készülődsz egy előzésre. Ugyan ez a helyzet a motor hangra. Persze nem számít, hogy A-ból B-be eljutva milyen környezeti változók érnek, de valahol még is számít. Egy V6, V8 máshogy muzsikál és mosolyt csak az ember arcára. A sor 4 meg teszi a dolgát és kész. Szóval én abszolute de nem a sebességről beszélek. De pl mióta meg van a dömper, apám (aki 70 elmúlt már) sokkal szívesebben jön velem bárhova, miközben betartom a sebességhatárokat. Egyszer majd próbálj ki valamit, ami nagyon érdekel és ne fogyasztási adatokat, meg egyéb földhözragadt dolgokat nézz. Nem kell megvenni, csak egyszerűen a vezetés élményéért próbálj ki valami tök mást. Nem kell megvenni, de pl próbálj ki egy 6hengeres soros BMW-t, egy V6-os valamit, esetlegesen egy V8 benzinest. Nem kell megvenni és nem kell ész érveket találni...
Naplózva
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #26748 Dátum: 2015.05.05 kedd, 17:54:00 »

Az enyém 140 le /hacsak meg nem csippelték/ és öt alatt eljárok. Kint 100-110, bent 50-60.
Van új bajnok!  angel véletlen nem rokonod?   Cheesy
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Arabic
Vendég
« Új hozzászólás #26749 Dátum: 2015.05.05 kedd, 21:08:55 »

nem az a lényeg, hogy most 200-al tud-e menni a jármű, hanem az, hogy esetenként hogyan jutsz el 52-re vagy 131-re, nomeg nem 10 percet készülődsz egy előzésre. Ugyan ez a helyzet a motor hangra. Persze nem számít, hogy A-ból B-be eljutva milyen környezeti változók érnek, de valahol még is számít. Egy V6, V8 máshogy muzsikál és mosolyt csak az ember arcára. A sor 4 meg teszi a dolgát és kész. Szóval én abszolute de nem a sebességről beszélek. De pl mióta meg van a dömper, apám (aki 70 elmúlt már) sokkal szívesebben jön velem bárhova, miközben betartom a sebességhatárokat. Egyszer majd próbálj ki valamit, ami nagyon érdekel és ne fogyasztási adatokat, meg egyéb földhözragadt dolgokat nézz. Nem kell megvenni, csak egyszerűen a vezetés élményéért próbálj ki valami tök mást. Nem kell megvenni, de pl próbálj ki egy 6hengeres soros BMW-t, egy V6-os valamit, esetlegesen egy V8 benzinest. Nem kell megvenni és nem kell ész érveket találni...
értelek. sose érdekelt a fogyasztás, ellenben félek egy erősebb autótól, pedig előbb-utóbb lesz egy 180-240Le közötti vas a lábam között. nyílván nem fogok panaszkodni. most se panaszkodok. tök jó nekem ez is.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 528 529 530 531 532 533 534 [535] 536 537 538 539 540 541 542 ... 799   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.114 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.