Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 23:54:56 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 529 530 531 532 533 534 535 [536] 537 538 539 540 541 542 543 ... 799   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK4 Általános kérdések  (Megtekintve 11975403 alkalommal)
0 Felhasználó és 87 vendég van a témában
Carmaged
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 590


MKIV 2007 2.0 TDCi Ghia Executive


« Új hozzászólás #26750 Dátum: 2015.05.05 kedd, 22:57:38 »

...pl próbálj ki egy 6hengeres soros BMW-t, egy V6-os valamit, esetlegesen egy V8 benzinest. Nem kell megvenni és nem kell ész érveket találni...
E46 328iA forever love annak ellenére, hogy a 150 lovas 1,6 turbós Focus 190-ig körberöhögte. A 4000 fölött megjövő érces hang priceless.

Persze az IVDC-vel megspékelt hömpölygés is zseniális, teljesen más világ. Most nem adnám egy BMW közvetlenségéért.
« Utoljára szerkesztve: 2015.05.05 kedd, 23:03:07 írta Carmaged » Naplózva
Savanya
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 164



E-mail
« Új hozzászólás #26751 Dátum: 2015.05.06 szerda, 05:50:27 »

Van új bajnok!  angel véletlen nem rokonod?   Cheesy
Nem kell elhinni.
Naplózva

Mondeo MK4 Titanium kombi, 2.0TDCi
Mondeoi MK2 2.5 V6
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #26752 Dátum: 2015.05.06 szerda, 06:49:37 »

Nem kell elhinni.
Jáj mán, Te kis kezdő! Majd a többiek elmesélik minitalin, ha ott leszel.
A visszaolvashatsz a fogyi topikban is... integet2
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #26753 Dátum: 2015.05.06 szerda, 13:35:42 »

E46 328iA forever love annak ellenére, hogy a 150 lovas 1,6 turbós Focus 190-ig körberöhögte. A 4000 fölött megjövő érces hang priceless.

Persze az IVDC-vel megspékelt hömpölygés is zseniális, teljesen más világ. Most nem adnám egy BMW közvetlenségéért.

ugye, hogy vannak ilyen autók, amig csak úgy magukban a létezésükkel, a gurulásukkal, hangjukkal mosolyt csalnak az arcodra. Nem biztos, hogy olyan megbízható mint egy mondi, vagy annyira gazdaságos, de akkor is. A jelenlegi autóm mögött sincs semmilyen ész érv.
Naplózva
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #26754 Dátum: 2015.05.06 szerda, 13:55:18 »

ugye, hogy vannak ilyen autók, amig csak úgy magukban a létezésükkel, a gurulásukkal, hangjukkal mosolyt csalnak az arcodra. Nem biztos, hogy olyan megbízható mint egy mondi, vagy annyira gazdaságos, de akkor is. A jelenlegi autóm mögött sincs semmilyen ész érv.

Dehogyis nincs! Neked ez kellett, boldog vagy vele és a lényeg hogy meg tudtad venni és fent is tudod tartani. Annak nem látom értelmét amikor emberek egy csomó pénzzel rendelkeznek és a forrás viszonylag biztos, mégis kuporgatnak, nem élvezik cseppet sem az életet. Nem is boldogok....
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #26755 Dátum: 2015.05.06 szerda, 16:03:41 »

ugye, hogy vannak ilyen autók, amig csak úgy magukban a létezésükkel, a gurulásukkal, hangjukkal mosolyt csalnak az arcodra. Nem biztos, hogy olyan megbízható mint egy mondi, vagy annyira gazdaságos, de akkor is. A jelenlegi autóm mögött sincs semmilyen ész érv.

Neked nem hiányzik a "lapos" autók gyorsasága/ugráisképessége?
Én 2 hónapja használom napira a dömpert, élvezem minden percét a dolognak, de kezdek kívánni vmi nagyon sportszedánt. Smiley
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #26756 Dátum: 2015.05.06 szerda, 16:13:13 »

Neked nem hiányzik a "lapos" autók gyorsasága/ugráisképessége?
Én 2 hónapja használom napira a dömpert, élvezem minden percét a dolognak, de kezdek kívánni vmi nagyon sportszedánt. Smiley

Vegyél egy motort... Reggel 15 perc alatt beérek a melóba...  vigyor3
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #26757 Dátum: 2015.05.06 szerda, 16:47:51 »

Vegyél egy motort... Reggel 15 perc alatt beérek a melóba...  vigyor3

Nekem nem kell munkába járni minden nap.  Wink Nem azért akarok gyors autót, hogy hamar odaérjek valahová.  vigyor3
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Savanya
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 164



E-mail
« Új hozzászólás #26758 Dátum: 2015.05.06 szerda, 18:01:44 »

Jáj mán, Te kis kezdő! Majd a többiek elmesélik minitalin, ha ott leszel.
A visszaolvashatsz a fogyi topikban is... integet2
Ok. Az még nem volt meg.
Naplózva

Mondeo MK4 Titanium kombi, 2.0TDCi
Mondeoi MK2 2.5 V6
potyo57
Vendég
« Új hozzászólás #26759 Dátum: 2015.05.06 szerda, 22:28:36 »

E46 328iA forever love annak ellenére, hogy a 150 lovas 1,6 turbós Focus 190-ig körberöhögte. A 4000 fölött megjövő érces hang priceless.

Persze az IVDC-vel megspékelt hömpölygés is zseniális, teljesen más világ. Most nem adnám egy BMW közvetlenségéért.
ugye ezt nem komolyan írtad
Naplózva
Carmaged
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 590


MKIV 2007 2.0 TDCi Ghia Executive


« Új hozzászólás #26760 Dátum: 2015.05.07 csütörtök, 07:45:23 »

ugye ezt nem komolyan írtad
Melyik részét?  smile
Naplózva
Arabic
Vendég
« Új hozzászólás #26761 Dátum: 2015.05.07 csütörtök, 11:49:16 »

tegnap eldurrant a gázolaj visszavezető cső, ezért 100km-t kb 14 literes fogyival tettem meg, füstölt a motortérből a go, meg körbe mindenhol tiszta fátyol lett a kocsi. műanyag cső cserélve, meg a motortérburkolat is a nyesttámadások miatt. 70e pénz volt. (még egy alapos mosás vár a kocsira mert retekbüdös kívülről az alap mosás ellenére...)
Naplózva
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #26762 Dátum: 2015.05.07 csütörtök, 12:47:39 »

tegnap eldurrant a gázolaj visszavezető cső, ezért 100km-t kb 14 literes fogyival tettem meg, füstölt a motortérből a go, meg körbe mindenhol tiszta fátyol lett a kocsi. műanyag cső cserélve, meg a motortérburkolat is a nyesttámadások miatt. 70e pénz volt. (még egy alapos mosás vár a kocsira mert retekbüdös kívülről az alap mosás ellenére...)

Valami nyest biztos motortérburkolatot vettél? Mer nekem is a gyári burkolatnál betudnak menni. Sad
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
Savanya
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 164



E-mail
« Új hozzászólás #26763 Dátum: 2015.05.07 csütörtök, 13:20:22 »

Valami nyest biztos motortérburkolatot vettél? Mer nekem is a gyári burkolatnál betudnak menni. Sad
Én úgy vettem a mondimat, hogy az előző tulaj tett bele egy négy érzékelős riasztót. Külön ecsetelte, hogy a két érzékelős /nem is érzékelő, hanem ami a frekvenciát adja/nem jó semmire, csak a négy, ő ezt tapasztalatból tudja. Kicsit nevetségesnek találtam, mert engem kicsit sem érdekelnek a nyestek. Soha nem halottam, hogy bárkinek is ez probléma lenne. Erre itt olvasom már nem is egyszer a nyest problémát. Nekem ez idegen, mert felénk nincs de úgy látszik kicsit távolabbra kell, hogy lássak.
Naplózva

Mondeo MK4 Titanium kombi, 2.0TDCi
Mondeoi MK2 2.5 V6
danidoki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 768



E-mail
« Új hozzászólás #26764 Dátum: 2015.05.07 csütörtök, 14:01:28 »

De rég írtál...Vagy csak oda, amiket én olvasok? Smiley

Vegyél egy motort... Reggel 15 perc alatt beérek a melóba...  vigyor3
Naplózva

Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
danidoki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 768



E-mail
« Új hozzászólás #26765 Dátum: 2015.05.07 csütörtök, 14:05:38 »

Állítólag a citromos cuccokat nem szeretik...Betettem egyet a motortérbe, másnap tele volt a tappancsaival az illetosító mellett..., de csak ott. Cheesy
Viszont a szélvédőre feltett palack vízzel teli tényleg hatásos. A motortérben sem látom nyomát.

Én úgy vettem a mondimat, hogy az előző tulaj tett bele egy négy érzékelős riasztót. Külön ecsetelte, hogy a két érzékelős /nem is érzékelő, hanem ami a frekvenciát adja/nem jó semmire, csak a négy, ő ezt tapasztalatból tudja. Kicsit nevetségesnek találtam, mert engem kicsit sem érdekelnek a nyestek. Soha nem halottam, hogy bárkinek is ez probléma lenne. Erre itt olvasom már nem is egyszer a nyest problémát. Nekem ez idegen, mert felénk nincs de úgy látszik kicsit távolabbra kell, hogy lássak.
Naplózva

Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #26766 Dátum: 2015.05.07 csütörtök, 15:12:15 »

De rég írtál...Vagy csak oda, amiket én olvasok? Smiley


Nem, sokminden leköti most a feles energiáimat...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #26767 Dátum: 2015.05.07 csütörtök, 15:13:30 »

Nem, sokminden leköti most a feles energiáimat...
Tudjuk, kidobtak otthonról és árulod a szekrénysort... Cheesy
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #26768 Dátum: 2015.05.07 csütörtök, 15:14:15 »

Tudjuk, kidobtak otthonról és árulod a szekrénysort... Cheesy

Pontosan.  vigyor3
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #26769 Dátum: 2015.05.07 csütörtök, 15:55:43 »

Én úgy vettem a mondimat, hogy az előző tulaj tett bele egy négy érzékelős riasztót. Külön ecsetelte, hogy a két érzékelős /nem is érzékelő, hanem ami a frekvenciát adja/nem jó semmire, csak a négy, ő ezt tapasztalatból tudja. Kicsit nevetségesnek találtam, mert engem kicsit sem érdekelnek a nyestek. Soha nem halottam, hogy bárkinek is ez probléma lenne. Erre itt olvasom már nem is egyszer a nyest problémát. Nekem ez idegen, mert felénk nincs de úgy látszik kicsit távolabbra kell, hogy lássak.

Örülj neki... itt felénk viszont vannak a rohadékok megint befújtam a motor teret oda nem ment most be. Tökjó, hogy lemostam egyik nap a gépet csili-vili lett erre reggelre össze volt járkálva sáros lábakkal és láttam az antenna is meg volt kaparászva. Egyszer látnám meg a rohadékot lelövöm a picsbe... falbav
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
Savanya
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 164



E-mail
« Új hozzászólás #26770 Dátum: 2015.05.07 csütörtök, 16:14:52 »

Örülj neki... itt felénk viszont vannak a rohadékok megint befújtam a motor teret oda nem ment most be. Tökjó, hogy lemostam egyik nap a gépet csili-vili lett erre reggelre össze volt járkálva sáros lábakkal és láttam az antenna is meg volt kaparászva. Egyszer látnám meg a rohadékot lelövöm a picsbe... falbav
Megértem. Én már attól is a plafonon vagyok ha a macska járkál az autón. gun
Naplózva

Mondeo MK4 Titanium kombi, 2.0TDCi
Mondeoi MK2 2.5 V6
danidoki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 768



E-mail
« Új hozzászólás #26771 Dátum: 2015.05.07 csütörtök, 21:22:43 »

Tényleg próbáljátok ki a flakonos megoldást!

Megértem. Én már attól is a plafonon vagyok ha a macska járkál az autón. gun
Naplózva

Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
potyo57
Vendég
« Új hozzászólás #26772 Dátum: 2015.05.07 csütörtök, 23:01:11 »

Melyik részét?  smile
egy sorhatos BMW-t körbeautózza az 1.6  fókusz ha csak nem ált a BMW
Naplózva
BLACKMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 649



« Új hozzászólás #26773 Dátum: 2015.05.08 péntek, 00:22:04 »



Sziasztok,


Valaki ismeri őket?

http://www.autopotahy.sk/hu/fotogaleria/ford/mondeo-78

a képek elég bíztatóak lehet, hogy bevállalom.

 worship
Naplózva

2014-2022  2011 évj. MKIV 2.0 TDCI Titanium kombi BLACK 140HP +20% chip (kb.170HP) 18", Custom Full Leather, EGR off, DPF off,

2005-2014  2002 évj. TDDI MK3 115LE +25% chip,
Carmaged
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 590


MKIV 2007 2.0 TDCi Ghia Executive


« Új hozzászólás #26774 Dátum: 2015.05.08 péntek, 00:40:32 »

egy sorhatos BMW-t körbeautózza az 1.6  fókusz ha csak nem ált a BMW
A BMW 200 kilóval nehezebb, 5-ös hagyományos automata van benne, 190 ló, hagyományos szívó, csak nagy fordulaton erős (magához képest persze). A Focus kéziváltós, 6-fokozatú és az alacsony ébredő nyomaték miatt már 1500-as fordulattól megy.

Gyári adat szerint mindkettő picivel 9-en belül van 100-on. Engem is meglepett. Aztán mindenki azt hisz, amit akar. Smiley A BMW-vel 15 ezer, a Focus-szal 60 ezer km-t mentem, párhuzamosan is használva őket fél évig.
Naplózva
Arabic
Vendég
« Új hozzászólás #26775 Dátum: 2015.05.08 péntek, 00:41:00 »

Én úgy vettem a mondimat, hogy az előző tulaj tett bele egy négy érzékelős riasztót. Külön ecsetelte, hogy a két érzékelős /nem is érzékelő, hanem ami a frekvenciát adja/nem jó semmire, csak a négy, ő ezt tapasztalatból tudja. Kicsit nevetségesnek találtam, mert engem kicsit sem érdekelnek a nyestek. Soha nem halottam, hogy bárkinek is ez probléma lenne. Erre itt olvasom már nem is egyszer a nyest problémát. Nekem ez idegen, mert felénk nincs de úgy látszik kicsit távolabbra kell, hogy lássak.
én se hittem hogy van ilyen... azt hittem valami lúzer hype...
de amikor azt látom hogy szétrágva lóg takonymód a motorháztető burkolat és beleér mindenbe a lógó textilcafat... meg amikor a szigetelés omlik le az ékszíj irányába... na ott elértem egy pontra... (lásd michael douglas összeomlás című filmjét..)
én a kaukázusi medveölőm szőrét tettem a beálló alá szét, pár hétig jó volt, de most már az sem véd. a palackot megpróbálom. Most csilivili a motortérburkolat, remélem így is marad egy ideig.
Naplózva
Savanya
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 164



E-mail
« Új hozzászólás #26776 Dátum: 2015.05.08 péntek, 06:56:55 »

Tényleg próbáljátok ki a flakonos megoldást!

Hogy is van ez a flakonos megoldás?
Naplózva

Mondeo MK4 Titanium kombi, 2.0TDCi
Mondeoi MK2 2.5 V6
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #26777 Dátum: 2015.05.08 péntek, 12:52:17 »

Hogy is van ez a flakonos megoldás?

Kell egy 1.5-2L-es átlátszó vizes palack. Ezt töltsd meg vízzel majdnem tele és rakd az autó orra elé. A nyest el fogja kerülni, de nem tudom megmondani miért. Én a tippet egy gárdonyi autókereskedőtől kaptam, aki évek óta így tolja.
A másik ami bevált még, hogy egy pici rádiót valami beszélgetős műsorra állítasz (egyházi adó...) és azt rakod be a motortérbe. A nyest azt hiszi, hogy emberek vannak ott és kerülni fog.
Naplózva
Savanya
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 164



E-mail
« Új hozzászólás #26778 Dátum: 2015.05.08 péntek, 14:58:46 »

Kell egy 1.5-2L-es átlátszó vizes palack. Ezt töltsd meg vízzel majdnem tele és rakd az autó orra elé. A nyest el fogja kerülni, de nem tudom megmondani miért. Én a tippet egy gárdonyi autókereskedőtől kaptam, aki évek óta így tolja.
A másik ami bevált még, hogy egy pici rádiót valami beszélgetős műsorra állítasz (egyházi adó...) és azt rakod be a motortérbe. A nyest azt hiszi, hogy emberek vannak ott és kerülni fog.
Köszi.
Naplózva

Mondeo MK4 Titanium kombi, 2.0TDCi
Mondeoi MK2 2.5 V6
ultio
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1242


rasti rusti

ultio.ultionis@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #26779 Dátum: 2015.05.08 péntek, 16:02:17 »

Kell egy 1.5-2L-es átlátszó vizes palack. Ezt töltsd meg vízzel majdnem tele és rakd az autó orra elé. A nyest el fogja kerülni, de nem tudom megmondani miért. Én a tippet egy gárdonyi autókereskedőtől kaptam, aki évek óta így tolja.


Itt a fórumon olvastam 2 okot:
1. Meglátja magát a vízben, de azt hiszi másik nyest van ott.
2. Mindig van valamennyi fény, megtörik az üvegekben lévő vízen és ez riasztja el.

Agárdon minden autó előtt, mögött ott vannak az üvegek.
Naplózva

rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #26780 Dátum: 2015.05.08 péntek, 17:00:00 »

Itt a fórumon olvastam 2 okot:
1. Meglátja magát a vízben, de azt hiszi másik nyest van ott.
2. Mindig van valamennyi fény, megtörik az üvegekben lévő vízen és ez riasztja el.

Agárdon minden autó előtt, mögött ott vannak az üvegek.

Én a 2. verziót ismerem, ma kirakom én is a flakonokat. Smiley

Amúgy meg a biztos védekezés: https://www.youtube.com/watch?v=Mb9h3YAuIfg   Kis rohadt.  nyes
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
potyo57
Vendég
« Új hozzászólás #26781 Dátum: 2015.05.08 péntek, 17:31:21 »

A BMW 200 kilóval nehezebb, 5-ös hagyományos automata van benne, 190 ló, hagyományos szívó, csak nagy fordulaton erős (magához képest persze). A Focus kéziváltós, 6-fokozatú és az alacsony ébredő nyomaték miatt már 1500-as fordulattól megy.

Gyári adat szerint mindkettő picivel 9-en belül van 100-on. Engem is meglepett. Aztán mindenki azt hisz, amit akar. Smiley A BMW-vel 15 ezer, a Focus-szal 60 ezer km-t mentem, párhuzamosan is használva őket fél évig.
ettől még a LE suly arány a BMw-nél jobb persze az automata rontja de ha egyformán nyomod akkor lehet csak valami alapja, minden autót másképpen kell taposni mert a fokozat kiosztások és a nyomaték görbe nagyban befolyásolja a gyorsulást, de gondolom nem tudtad kipróbálni melyik gyorsabb mert feltételezem te sem tudsz egyszerre két autót vezetni
Naplózva
Carmaged
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 590


MKIV 2007 2.0 TDCi Ghia Executive


« Új hozzászólás #26782 Dátum: 2015.05.08 péntek, 18:27:53 »

ettől még a LE suly arány a BMw-nél jobb persze az automata rontja de ha egyformán nyomod akkor lehet csak valami alapja, minden autót másképpen kell taposni mert a fokozat kiosztások és a nyomaték görbe nagyban befolyásolja a gyorsulást, de gondolom nem tudtad kipróbálni melyik gyorsabb mert feltételezem te sem tudsz egyszerre két autót vezetni
1450kg 190LE --> 7,6; 1250kg 150LE --> 8,3 kg/LE. Az automata megette a különbséget + a BMW-ben sokkal hosszabb a váltó kevesebb fokozattal (5-ben 130 ~2400, Focus-ban a 130 6-ban ~2800).

Ja, egymás mellett nem mentem velük.
Naplózva
doszi_zeg
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2726



E-mail
« Új hozzászólás #26783 Dátum: 2015.05.08 péntek, 19:25:30 »

Köszi.
Helló!

Én is próbáltam és csak addig működött, amíg az autó nem lett lemosva. Amint a mosást megkapta (és illatot árasztott) a nyestek már azon az estén körbejárták a palackot is, meg az autót is végig mászkálták, sőt még a palack mellé is szart!  gun
Így nekem ez csak akkor jött be, ha nem volt mosva az autó, de ha nagyon akar akkor úgy is felmegy rá!
Naplózva

MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #26784 Dátum: 2015.05.08 péntek, 19:30:10 »

Helló!

Én is próbáltam és csak addig működött, amíg az autó nem lett lemosva. Amint a mosást megkapta (és illatot árasztott) a nyestek már azon az estén körbejárták a palackot is, meg az autót is végig mászkálták, sőt még a palack mellé is szart!  gun
Így nekem ez csak akkor jött be, ha nem volt mosva az autó, de ha nagyon akar akkor úgy is felmegy rá!

Ugyanez...lemostam már reggelre össze volt járva. Sad
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
Budafok
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 114



« Új hozzászólás #26785 Dátum: 2015.05.08 péntek, 20:07:40 »

Sziasztok,

Elektromos fórumban már rákérdeztem, de válasz híján itt próbálkozok... Smiley

Van valakinek ötlete arra, hogyan lehetne megoldani, hogy a szivargyújtó csak gyújtás után kapjon áramot? Úgy emlékszem 3-as mondeoban egy biztit kellett átrakni egyik helyről a másikra és kész volt. Itt van valami hasonló megoldásról tudomásotok??

Előre is köszönöm,
P
Naplózva

Mondeo Turnier, 2011. Automata
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #26786 Dátum: 2015.05.08 péntek, 21:14:40 »

Sziasztok,

Elektromos fórumban már rákérdeztem, de válasz híján itt próbálkozok... Smiley

Van valakinek ötlete arra, hogyan lehetne megoldani, hogy a szivargyújtó csak gyújtás után kapjon áramot? Úgy emlékszem 3-as mondeoban egy biztit kellett átrakni egyik helyről a másikra és kész volt. Itt van valami hasonló megoldásról tudomásotok??

Előre is köszönöm,
P
szerintem programozható a BCM-ben.... Roll Eyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Budafok
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 114



« Új hozzászólás #26787 Dátum: 2015.05.08 péntek, 21:25:35 »

szerintem programozható a BCM-ben.... Roll Eyes

Na... Hát erre nem is gondoltam.... Vasárnap megpróbálom! Smiley

Kszi,
P
Naplózva

Mondeo Turnier, 2011. Automata
ABR
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 109


« Új hozzászólás #26788 Dátum: 2015.05.09 szombat, 09:53:23 »

Ugyanez...lemostam már reggelre össze volt járva. Sad
Macskák ellen esetleg valakinek ötlet? Minden reggelre tappancsos a kocsi, meg is karcolták már.
Naplózva
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #26789 Dátum: 2015.05.09 szombat, 12:32:15 »

Macskák ellen esetleg valakinek ötlet? Minden reggelre tappancsos a kocsi, meg is karcolták már.
Az inkább nyest.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
doszi_zeg
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2726



E-mail
« Új hozzászólás #26790 Dátum: 2015.05.09 szombat, 13:29:25 »

Az inkább nyest.
nyes
Naplózva

MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
Tibor64
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 42



E-mail
« Új hozzászólás #26791 Dátum: 2015.05.09 szombat, 13:46:47 »

Üdv Mindenkinek!
Új vagyok ezen a fórumon, előtte focusos voltam, és ott is nagyon sok hasznos dolgot olvastam a kezelésekkel, beállításokkal kapcsolatban. Mondeo MK4 1,6 SCTI Ecoboost Titanium felszereltségű, 4 ajtós fehér autóm van, vastagon felszerelve. Keréknyomás figyelő ma reggel bejelzett az első kerekekre. Fújtam bele +2 tizedet, a nyomást méri, de a figyelmeztető jel nem tűnik el. Beállítva a részterheléses állapotra van. Kérdés, hogyan tudom a figyelmeztető jelzést eltüntetni?(Convers+)
Naplózva

Mondeo 1,6 ecoboost Titanium 2012.04 fl. 4ajtó.
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #26792 Dátum: 2015.05.09 szombat, 15:56:44 »

Üdv Mindenkinek!
Új vagyok ezen a fórumon, előtte focusos voltam, és ott is nagyon sok hasznos dolgot olvastam a kezelésekkel, beállításokkal kapcsolatban. Mondeo MK4 1,6 SCTI Ecoboost Titanium felszereltségű, 4 ajtós fehér autóm van, vastagon felszerelve. Keréknyomás figyelő ma reggel bejelzett az első kerekekre. Fújtam bele +2 tizedet, a nyomást méri, de a figyelmeztető jel nem tűnik el. Beállítva a részterheléses állapotra van. Kérdés, hogyan tudom a figyelmeztető jelzést eltüntetni?(Convers+)


Menj vele pár km-t, el fog tűnni.
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Tibor64
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 42



E-mail
« Új hozzászólás #26793 Dátum: 2015.05.09 szombat, 16:24:26 »

Menj vele pár km-t, el fog tűnni.
Köszi, de már az is megvolt, most egy akkusaru le-fel verzióban gondolkodom, csak még meg kell találjam a rádió kódját! A megoldásról írok.  Wink
Naplózva

Mondeo 1,6 ecoboost Titanium 2012.04 fl. 4ajtó.
ABR
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 109


« Új hozzászólás #26794 Dátum: 2015.05.09 szombat, 20:45:18 »

Az inkább nyest.
Macska lesz az nyes (láttam is, a "miénk")
Naplózva
Budafok
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 114



« Új hozzászólás #26795 Dátum: 2015.05.10 vasárnap, 12:03:26 »

Na... Hát erre nem is gondoltam.... Vasárnap megpróbálom! Smiley

Kszi,
P

Sajnos nem programozható a szivargyújtó.... Sad
Marad a keresgélés, hátha találok olyan vezetéket, amiben gyújtás utáni plusz van.  Undecided

Ha valakinek van ötlete, szívesen meghallgatom!

Sziasztok,
P
Naplózva

Mondeo Turnier, 2011. Automata
csabika 82
Vendég
« Új hozzászólás #26796 Dátum: 2015.05.10 vasárnap, 13:19:41 »

Állítólag a citromos cuccokat nem szeretik...Betettem egyet a motortérbe, másnap tele volt a tappancsaival az illetosító mellett..., de csak ott. Cheesy
Viszont a szélvédőre feltett palack vízzel teli tényleg hatásos. A motortérben sem látom nyomát.

Sziasztok! ugy hallotam hogy a Német autok motortere nyúl szőrrel van bélelve a zaj csökentés miatt és ezért vonza a menyétet meg a nyestet! kutyaszőrt kell zokniba felakasztan a motortérbe mert attól megriadnak, bár a kasztni ettől még nincs védve de legallább indulni lehet az autóval!
Naplózva
Speedy86
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 74


E-mail
« Új hozzászólás #26797 Dátum: 2015.05.10 vasárnap, 16:12:06 »

Sziasztok!
A segítségeteket szeretném kérni, szerintetek ez jó vételnek számít?

http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.0_tdci_champions_trend_magyar_szervizkonyv-8863144

A champion az az ambiante akar lenni? Festett ennek a kilincse?
Előre is köszönöm a segítségeteket!
Naplózva

Mondeo 2.0 TDCI MK4 Facelift 2011
Tibor64
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 42



E-mail
« Új hozzászólás #26798 Dátum: 2015.05.10 vasárnap, 16:35:23 »

Sziasztok!
A segítségeteket szeretném kérni, szerintetek ez jó vételnek számít?

http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.0_tdci_champions_trend_magyar_szervizkonyv-8863144

A champion az az ambiante akar lenni? Festett ennek a kilincse?
Előre is köszönöm a segítségeteket!
Üdv! A Champion egy emelt szintű felszerelés, a Trendhez képest. Kilincsek színrefújtak. Képek alapján nem tűnik rossznak, de azért alvázszámot kérnék és a Ford Etisben leellenőrizném. Nem tetszik az ülésfűtés hiánya, mivel az Trend felszereltségtől jár.
Naplózva

Mondeo 1,6 ecoboost Titanium 2012.04 fl. 4ajtó.
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #26799 Dátum: 2015.05.10 vasárnap, 16:43:16 »

Sziasztok!
A segítségeteket szeretném kérni, szerintetek ez jó vételnek számít?

http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.0_tdci_champions_trend_magyar_szervizkonyv-8863144

A champion az az ambiante akar lenni? Festett ennek a kilincse?
Előre is köszönöm a segítségeteket!
Hát, én nem tudom, hogy ez miféle champion trend, az enyém 1 kicsit máskénpp nézki...
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Oldalak: 1 ... 529 530 531 532 533 534 535 [536] 537 538 539 540 541 542 543 ... 799   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.093 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.