Ford Mondeo Club Hungary
2025.10.09 csütörtök, 15:52:33
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo IV.
>
MK4 Általános kérdések
Oldalak:
1
...
88
89
90
91
92
93
94
[
95
]
96
97
98
99
100
101
102
...
799
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: MK4 Általános kérdések (Megtekintve 13336249 alkalommal)
Petya
és 15 vendég van a témában
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48606
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #4700 Dátum:
2009.07.21 kedd, 13:09:15 »
Idézetet írta: takiatti - 2009.07.21 kedd, 12:57:28
Ne is törődj vele, Ő az apjára hasonlít, a következő majd rád fog...
Sértődésnek helye nincs
Azé rakok ennyi smile-t mert mindent elmondanak....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #4701 Dátum:
2009.07.21 kedd, 13:56:34 »
Chat-et a chat topicba...
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #4702 Dátum:
2009.07.21 kedd, 22:05:15 »
Idézetet írta: V.Tamás - 2009.07.21 kedd, 12:56:45
Egy autós újságban van rólla metszet rajz. A Volvóba rakták bele először ez a kettős kuplungos 6 fokozatú olajos, 450Nm átvitelére alkalmas, hasonló mint a VW-nek a 6-os DSG, míg a VW új 7 fokozatú DSG már száraz karteres. Ha kell bescannelem, akár a cikket is ... holnap.
Nem rég vett a cég ilyen benzines turbós 7sebességes DSG-s octaviát...hát 3-4 év múlva ezek a szerkezetek szerintem javarészt kiűzik a manuális váltókat...ez valami csoda...Mikor először vezettem, rákérdeztem a kollégára, hogy mikor is fog váltani?
Erre Ő:"Apukám már 7.-ben van"
Szóval úgy tolta fel 7-be, hogy egy rezzenést nem éreztem...teljesen folyamatosnak tűnt a nyomatékátvitel...nagyon profi!!!
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #4703 Dátum:
2009.07.23 csütörtök, 09:39:37 »
Az öreg rókák mindig azt mondták nekem, hogy ha sérült vmelyik lökhárító, azt nem kell javítani, meg kell várni amig törik. Soha nem hittem nekik, pedig mindig igazuk volt. Most is: kár volt a múltkor elöl a JB betétet újrafényeztetnem, tegnap egy jobbkezes utcánál lekoccoltam Mondi jobb elejét.
Elsőre azt hittem, hogy lökhárító csere+fényezéssel majd megúszom, de aztán a motorháztetőt felnyitva már láttam, hogy nem.
Ugyanis a jobb xenon lámpa megúszta volna egy újrafóliázással (kicsit horzsolódott), de eltört az a felső kis vékony sz*r fül, amivel rögzítődik a zárhídhoz. Gondolom ezt a részét nem lehet külön cserélni, csak kompletten a lámpát.
Aztán, hogy ne legyen annyira ócsó a történet, a lámpa annyira azért megmozdult, hogy eltörte a zárhídnak azt a kis füles részét, ahol a másik helyen csavarozódik hozzá... tehát zárhíd csere is lesz. Azt nem értem, hogy mi a francért nem úgy van tervezve a lámpa, hogy ha törik, akkor törjön össze saját maga, ne törje a további részeket... (2 fül törik-> lámpa és zárhíd csere),
A ködlámpák épek, érdekes, hogy ha a fóliát most leszedném a lökhárítóról, csak a repedés nyoma látszana, tehát a fólia jól vizsgázott.
Ezt elb*sztam, van cascom, megcsináltatom, csak bosszant a dolog.
Egyébként megtudtam volna állni, ha pont a kereszteződésben nem hagyták volna a kivitelezők azt a finom port az úton, amivel a macskakő közötti réseket töltik fel, vagy nemtomm mi lehet. Lassulva érkeztem, amikor láttam, hogy jön az autó, akkor jobban nyomtam a féket, de a poron csak csúsztam, tisztára olyan érzés volt, mint ha havon történt volna a dolog. Volt a "salakon" kb, 2m féknyomom.
(most néztem meg, ha saras útnak veszem, akkor saras úton 20km/h-nál 5,3m a fékút).
Legalább ez a por más színű lett volna, mint a macskaköves út, hogy lássa jobban az ember, de nem, meg egyébként is pont a kereszteződésben a másik útról érkezőket figyeli az aki balról jön.
Csak azt tudnám, hogy ilyenkor a közútkezelőt milyen felelősség terheli...
Érdemes lenne őket is belerángatni a dologba?
Bár igazából sztem nem éri meg mászkálni miatta, bosszankodni, stb. nem ér annyit az egész.
Ja, meg köcsögök, mert automatice védik magukat, ugyanis ma reggel megnéztem az utca elején a 30-as tábla alá oda van rakva egy "Úthibák" felirat. (Komolyan mondom nekem is így kellene dolgoznom: megcsinálnám az adott dolgot oszt' odaírnám, hogy ne nyúlj hozzá, mert megb*sz...) Szóval sztem kár lenne belekezdenem.
Mindegy. Fákkendsit.
A legközelebbi autóm: 1:nem új lesz, 2:nem műanyag lesz, 3:nem lesz rajta (sz*r műanyag ropikból álló) gyűrődőzóna. Azért Ford lesz, lehet egy C-s jogsit addig csinálok... !nemmosolyogvakacsintószmájli
Képek:
http://kep.tar.hu/szjani78/50647151#2
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
highend
Vendég
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #4704 Dátum:
2009.07.23 csütörtök, 09:59:35 »
Idézetet írta: SzJani - 2009.07.23 csütörtök, 09:39:37
Képek:
http://kep.tar.hu/szjani78/50647151#2
Részvét.
Naplózva
Zseby
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 591
0620/938-9837
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #4705 Dátum:
2009.07.23 csütörtök, 10:14:25 »
Idézetet írta: SzJani - 2009.07.23 csütörtök, 09:39:37
Csak azt tudnám, hogy ilyenkor a közútkezelőt milyen felelősség terheli...
Érdemes lenne őket is belerángatni a dologba?
A képek alapján lehet, hogy egy telefont megérne. Mivel lehet, hogy kinnt van a tábla, hogy úthiba, de ez nem az útnak a hibája, hanem szó szerint gondatlanság. A kivitelezőnek kötelessége tisztán visszaadni a "munkaterületet". És te ezen a bitumenes anyagon csúsztál meg.
Ezeket csak onnan tudom, hogy építőiparban dolgozom, és tudom, hogy mi az elvárás.
Hasonló ügyem volt már nekem is. Brazil gépsor fel volt háborodva, mi az hogy merek szólni, hogy kárt tettek faterom mondijába. Felvettem a fehér kobakom, be az építkezésre, és azonnal vezetőt. 5 perc alatt kiderült, hogy senki nincs bejelentve, onnantól kezdve mondtam, hogy a kocsiba a kár 75000, ha feljelentem akkor akár millió. Gyorsan belátták, hogy kussolni kéne.
Én a helyedbe biztos, hogy próbálkoznék.
Naplózva
MK4 2011.11 2.0 TDci Titanium
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #4706 Dátum:
2009.07.23 csütörtök, 14:28:33 »
Idézetet írta: SzJani - 2009.07.23 csütörtök, 09:39:37
Mindegy. Fákkendsit.
A legközelebbi autóm: 1:nem új lesz, 2:nem műanyag lesz, 3:nem lesz rajta (sz*r műanyag ropikból álló) gyűrődőzóna. Azért Ford lesz, lehet egy C-s jogsit addig csinálok... !nemmosolyogvakacsintószmájli
Képek:
http://kep.tar.hu/szjani78/50647151#2
Reszvetem
Ebbol is laccik, hogy ma mar csak munyag szappantartokat csinaznak autok helyett. Nameg ugye a fogyasztoi tarsadalom...
Vegye Explorert...Az olyan, hogy atmesz mindenen, es mindenki meghal, csak Te maracc eletben
Meg a lokos is vasbul van
Egy ilyen MKIV et le tudnek daralni vele a picsbe...de meg az MKIII sem elne tul.
Jo fajta mernokok lehetnek fordeknal, hogy igy tervezik az otokat
Naplózva
blah blah blah
Takiatti
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 9466
30 / 993-7376
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #4707 Dátum:
2009.07.23 csütörtök, 14:38:24 »
Idézetet írta: SzJani - 2009.07.23 csütörtök, 09:39:37
Képek:
http://kep.tar.hu/szjani78/50647151#2
Igazán kár érte...
Naplózva
2017.07. Renault Megane Intens 1,2TCe EDC7
Ex: 2004.09. 2.0TDCI, GHIA, Xenon, Zen, stb...
"Nem véletlen, hogy nem építenek hülyék házát! Felemésztené az építőanyag készletet..."
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #4708 Dátum:
2009.07.23 csütörtök, 15:19:23 »
Idézetet írta: zacci - 2009.07.23 csütörtök, 14:28:33
Vegye Explorert...Az olyan, hogy atmesz mindenen, es mindenki meghal, csak Te maracc eletben
Meg a lokos is vasbul van
Egy ilyen MKIV et le tudnek daralni vele a picsbe...de meg az MKIII sem elne tul.
Jo fajta mernokok lehetnek fordeknal, hogy igy tervezik az otokat
(féligOFF: F250, Expedition tényleg bejön.
Excirsion már nekem is túl nagy...
ON)
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #4709 Dátum:
2009.07.23 csütörtök, 15:20:03 »
Idézetet írta: takiatti - 2009.07.23 csütörtök, 14:38:24
Igazán kár érte...
Nem baj, hamarosan megcsináltatom, s újból tündökölni fog.
(most a közútkezelős témára készülök lelkileg)
Aki Bp-n közlekedik relatíve sokat, annak ez a pakliban van.
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #4710 Dátum:
2009.07.23 csütörtök, 15:26:58 »
Idézetet írta: SzJani - 2009.07.23 csütörtök, 15:20:03
Aki Bp-n közlekedik relatíve sokat, annak ez a pakliban van.
Akárhol is közlekedsz, benne van a pakliban. Jégkár, kutya, stb, stb... vandálok.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #4711 Dátum:
2009.07.23 csütörtök, 15:27:19 »
Idézetet írta: SzJani - 2009.07.23 csütörtök, 15:19:23
(féligOFF: F250, Expedition tényleg bejön.
Excirsion már nekem is túl nagy...
ON)
Ide mar az F-150 is boven nagy lenne
Naplózva
blah blah blah
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #4712 Dátum:
2009.07.23 csütörtök, 15:30:16 »
Idézetet írta: zacci - 2009.07.23 csütörtök, 15:27:19
Ide mar az F-150 is boven nagy lenne
OFF (Nincs 6.0-s, vagy 6.4-es PowerStroke dízelben... csak benzines van belőle.) ON
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
TamTam
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 185
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #4713 Dátum:
2009.07.24 péntek, 13:28:52 »
Idézetet írta: V.Tamás - 2009.07.21 kedd, 12:56:45
Egy autós újságban van rólla metszet rajz. A Volvóba rakták bele először ez a kettős kuplungos 6 fokozatú olajos, 450Nm átvitelére alkalmas, hasonló mint a VW-nek a 6-os DSG, míg a VW új 7 fokozatú DSG már száraz karteres. Ha kell bescannelem, akár a cikket is ... holnap.
Ez már akkor duplakuplungus lenne? Érdekes... Azt olvastam, hogy a duplakuplungus kevesebbet fogyaszt, mint a manuális. Ez azért esetemben nem igaz. Város 11-12, autópálya 130-140: 7,1 -7,3 l/100km. És bár elég jól vált, de olyan villámgyorsnak nem tűnik. Persze nincs összehasonlítási alapom, ez az első aut. váltós autóm.
Naplózva
Most: Mondeo MKV. Kombi TDCI 2.0 (180LE) Titanium AWD Powershift 2016.01 (Deep Impact Blue)
Előtte: Mondeo MKIV. Kombi TDCI 2.0 (140LE) Titanium-X ++ 6Aut 2008.09 / Mondeo MKIII Kombi Ghia TDCi 2.0 (130LE)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26701
Phinabubus, filematológus
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #4714 Dátum:
2009.07.24 péntek, 14:14:54 »
Idézetet írta: SzJani - 2009.07.23 csütörtök, 09:39:37
Az öreg rókák mindig azt mondták nekem, hogy ha sérült vmelyik lökhárító, azt nem kell javítani, meg kell várni amig törik. Soha nem hittem nekik, pedig mindig igazuk volt. Most is: kár volt a múltkor elöl a JB betétet újrafényeztetnem, tegnap egy jobbkezes utcánál lekoccoltam Mondi jobb elejét.
....
őszinte részvétem.
A közútkezelőt hagyd a pi-be. A választ előre megmondom: nem az útviszonyoknak megfelelően vezettél...
Ha kell féláron megveszem az autódat..-
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #4715 Dátum:
2009.07.24 péntek, 16:00:25 »
Idézetet írta: TamTam - 2009.07.24 péntek, 13:28:52
Ez már akkor duplakuplungus lenne? Érdekes... Azt olvastam, hogy a duplakuplungus kevesebbet fogyaszt, mint a manuális. Ez azért esetemben nem igaz. Város 11-12, autópálya 130-140: 7,1 -7,3 l/100km. És bár elég jól vált, de olyan villámgyorsnak nem tűnik. Persze nincs összehasonlítási alapom, ez az első aut. váltós autóm.
Nem! A tiéd a hagyományos automata. A mondeóban nincs még duplakuplungos, csak a fókában (tesztüzemmód).
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #4716 Dátum:
2009.07.24 péntek, 21:51:40 »
Idézetet írta: Angel - 2009.07.24 péntek, 16:00:25
Nem! A tiéd a hagyományos automata. A mondeóban nincs még duplakuplungos, csak a fókában (tesztüzemmód).
Így igaz, a mondeoban még nincs, de a tesztelők a fókáét is leszólták a VW féle DSG-hez képest(nem nagyon), hogy lassabb, és nem olyan okos, de még így is tök szuper...
Mire a mondeoba kerül király lesz
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #4717 Dátum:
2009.07.24 péntek, 22:02:57 »
Idézetet írta: Ervin - 2009.07.24 péntek, 21:51:40
Így igaz, a mondeoban még nincs, de a tesztelők a fókáét is leszólták a VW féle DSG-hez képest(nem nagyon), hogy lassabb, és nem olyan okos, de még így is tök szuper...
Mire a mondeoba kerül király lesz
A VW majd 2 évvel előbb kezdte. Nyilván, hogy előrébb járnak.
A fordéval eleinte jócskán voltak gondok. Már régóta (3-4 év?) tesztelik, reszelgetik.
Szerintem mire belekerül a mondeóba, addigra már kinövi a gyerekbetegségeit.
Ugyi a getrag készíti, valószínűleg nem csak a ford-konszern autóiba, hanem sok más autómárkába is be fog kerülni.
Így valószínűleg komolyan veszik a dolgot.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
zsoel
Vendég
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #4718 Dátum:
2009.07.25 szombat, 12:30:54 »
Idézetet írta: baloght - 2009.07.24 péntek, 14:14:54
őszinte részvétem.
A közútkezelőt hagyd a pi-be. A választ előre megmondom: nem az útviszonyoknak megfelelően vezettél...
Ha kell féláron megveszem az autódat..-
Ne adjál érte annyit, hiszen már törött.
Úriember leszek, én elcserélném az enyémre!
Naplózva
TamTam
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 185
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #4719 Dátum:
2009.07.25 szombat, 12:46:23 »
Idézetet írta: Angel - 2009.07.24 péntek, 16:00:25
Nem! A tiéd a hagyományos automata. A mondeóban nincs még duplakuplungos, csak a fókában (tesztüzemmód).
Én is így tudtam... De akkor mire véljem, a korábbi megjegyzést - az A6-os váltóra vonatkoztatva? "Egy autós újságban van rólla metszet rajz. A Volvóba rakták bele először ez a kettős kuplungos 6 fokozatú olajos, 450Nm átvitelére alkalmas, hasonló mint a VW-nek a 6-os DSG". Akkor miben új ez az A6-os? Csupán annyi, hogy 6 kokozatú 5 helyett, vagy vmi más is? Az idézett megjegyzés arra utalt volna, hogy kettős kuplungos...
Naplózva
Most: Mondeo MKV. Kombi TDCI 2.0 (180LE) Titanium AWD Powershift 2016.01 (Deep Impact Blue)
Előtte: Mondeo MKIV. Kombi TDCI 2.0 (140LE) Titanium-X ++ 6Aut 2008.09 / Mondeo MKIII Kombi Ghia TDCi 2.0 (130LE)
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #4720 Dátum:
2009.07.25 szombat, 13:32:07 »
Idézetet írta: TamTam - 2009.07.25 szombat, 12:46:23
Én is így tudtam... De akkor mire véljem, a korábbi megjegyzést - az A6-os váltóra vonatkoztatva? "Egy autós újságban van rólla metszet rajz. A Volvóba rakták bele először ez a kettős kuplungos 6 fokozatú olajos, 450Nm átvitelére alkalmas, hasonló mint a VW-nek a 6-os DSG". Akkor miben új ez az A6-os? Csupán annyi, hogy 6 kokozatú 5 helyett, vagy vmi más is? Az idézett megjegyzés arra utalt volna, hogy kettős kuplungos...
Attól új, hogy új fejlesztés. A "régi" 5 sebességes valami nissan vagy milyen gyártmány, tudomásom szerint, míg ez már a fordé (a tiéd).
Nyilván egy kicsit ügyesebb az elektronikája, jobban alkalmazkodik a vezetőhöz. De ezt inkább neked kellene tudni...
A duplakuplungos már van az új fókában. De azt nem tudom, hogy olajos kuplungos, vagy száraz (szerintem a száraz a jobb).
De a mondeóba a száraz fog kerülni (ha igaz).
Jó eséllyel én olyat fogok venni. Persze előtte kipróbálom.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
dave4
Vendég
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #4721 Dátum:
2009.07.29 szerda, 16:45:36 »
Hy all! Két kép a kocsirol...
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja.
http://www.kepfeltoltes.hu
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja.
http://www.kepfeltoltes.hu
Naplózva
gravitydave
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1002
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #4722 Dátum:
2009.07.29 szerda, 21:01:55 »
Idézetet írta: dave4 - 2009.07.29 szerda, 16:45:36
Hy all! Két kép a kocsirol...
gratula!
igy pont jo lenne nekem is!
talan egy benzin motoros peldanyt bevallalok osszel!
Naplózva
2020 MK-5 2.0 Hibrid Kombi ST Line
2006 MK-3 1.8 b Szedan Ambiente
EX 2011 Fusion 2,5 SEL Szedan
EX 2008 Mk-4 1.6 b Kombi, Trend, LPG
EX 1997 Mk-2 1.8 b Ferdehatu GLX
Ex 2002 MK-3 1.8 b Kombi Ambiente
Ex 1996 Mk-1 1.6 b Kombi CLX
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37308
www.mondeo.hu
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #4723 Dátum:
2009.07.29 szerda, 22:09:52 »
Idézetet írta: dave4 - 2009.07.29 szerda, 16:45:36
Hy all! Két kép a kocsirol...
Nagyon babán néz ki!
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2025
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37308
www.mondeo.hu
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #4724 Dátum:
2009.07.29 szerda, 22:11:32 »
Idézetet írta: gravitydave - 2009.07.29 szerda, 21:01:55
gratula!
igy pont jo lenne nekem is!
talan egy benzin motoros peldanyt bevallalok osszel!
Én a 2.5T-re gyúrok!
Jó a dízel, de még soha nem volt turbo benzines autóm, és kiváncsiság...
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2025
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #4725 Dátum:
2009.07.29 szerda, 22:15:23 »
Idézetet írta: Scratch - 2009.07.29 szerda, 22:11:32
Én a 2.5T-re gyúrok!
Jó a dízel, de még soha nem volt turbo benzines autóm, és kiváncsiság...
Támogatom az ötletet! Bár lesz 1,6-os turbó, te nem szoktál döngetni, lehet, hogy azzal jobban járnál.
De a 2,5T egy jó ötlet!
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Balu1st
Vendég
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #4726 Dátum:
2009.07.30 csütörtök, 00:08:16 »
Szerencsére az előző kaszniban annyira nem vették... Az ST meg a TDCi két külön fogalom. Vegyél egy rendes benzinest :-)
Idézetet írta: Angel - 2009.07.19 vasárnap, 12:02:36
Dehogynem. Valószínűleg ST lesz... ST TDCi...
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #4727 Dátum:
2009.07.30 csütörtök, 10:05:59 »
Idézetet írta: Balu1st - 2009.07.30 csütörtök, 00:08:16
Szerencsére az előző kaszniban annyira nem vették... Az ST meg a TDCi két külön fogalom. Vegyél egy rendes benzinest :-)
Benzines biztos, hogy nem lesz.
Am]gy meg szerintem ahhoz képest, hogy mikor hozták ki a dízel ST-t (jóval később, mint a benzinest), elég jól fogyott.
Viszont, a 4-es ST-je nem nagyon akar jönni... kíváncsi vagyok, melyik motor lesz benne. Azaz, nyilván az 5 hengeres, csak hány lóval.
Talán 280? Volt ilyen hír is.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37308
www.mondeo.hu
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #4728 Dátum:
2009.07.30 csütörtök, 11:06:33 »
Idézetet írta: Angel - 2009.07.29 szerda, 22:15:23
Támogatom az ötletet! Bár lesz 1,6-os turbó, te nem szoktál döngetni, lehet, hogy azzal jobban járnál.
De a 2,5T egy jó ötlet!
Ez még a távoli jövő, addig kiforrja magát az ötlet!
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2025
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #4729 Dátum:
2009.08.07 péntek, 07:57:57 »
Na ilyen extrát én még nem tudtam rendelni:
http://www.hasznaltauto.hu/3179269
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26701
Phinabubus, filematológus
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #4730 Dátum:
2009.08.07 péntek, 08:13:31 »
Idézetet írta: SzJani - 2009.08.07 péntek, 07:57:57
Na ilyen extrát én még nem tudtam rendelni:
http://www.hasznaltauto.hu/3179269
alohá... rég láttunk.
szóval fűtött első... ?
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #4731 Dátum:
2009.08.07 péntek, 08:18:54 »
Idézetet írta: baloght - 2009.08.07 péntek, 08:13:31
alohá... rég láttunk.
szóval fűtött első... ?
ja, kicsit még levagyok kettyenve, szegény mondin még mindig ott a tasli helye. Már várom, hogy hívjanak, hogy vigyem be és szépen megcsinálják.
Tényleg: ha lekapják majd a lökhárítómat, nem érdekel esetleg? Állítólag műanyagos megtudja csinálni szépen.
JB spoilerrel, betéttel (ugye nem lehet szétszedni, mert ragasztott).
Természetesen ingyé'; Fordék úgyis csak kidobják majd...
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26701
Phinabubus, filematológus
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #4732 Dátum:
2009.08.07 péntek, 08:20:59 »
Idézetet írta: SzJani - 2009.08.07 péntek, 08:18:54
ja, kicsit még levagyok kettyenve, szegény mondin még mindig ott a tasli helye. Már várom, hogy hívjanak, hogy vigyem be és szépen megcsinálják.
Tényleg: ha lekapják majd a lökhárítómat, nem érdekel esetleg? Állítólag műanyagos megtudja csinálni szépen.
JB spoilerrel, betéttel (ugye nem lehet szétszedni, mert ragasztott).
Természetesen ingyé'; Fordék úgyis csak kidobják majd...
má hogyne érdekelne... Van úgyis egy műanyagos ismerősöm.
Megnézzük, hátha kijön a JB betét, ha nem akkor javítás fényezés...
Kösz a felajánlást.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #4733 Dátum:
2009.08.07 péntek, 08:27:31 »
Idézetet írta: baloght - 2009.08.07 péntek, 08:20:59
má hogyne érdekelne... Van úgyis egy műanyagos ismerősöm.
Megnézzük, hátha kijön a JB betét, ha nem akkor javítás fényezés...
Kösz a felajánlást.
OK.
megbeszélem majd Fordékkal, hogy akkor csomagolják be szépen a csomagtartómba, vagy megbeszéljük majd telefonon, hogy mikor gyere oda, amikor leszedik, s már viheted is. Már ha akkor jó lesz Neked.
A JB betét nem nagyon akart kijönni, amikor fényeztettem. Ugyanis a patentjai a spoiler alatt vannak, ammeg felvan ragasztva...
Fordéknál 3+1-en is küzdöttek vele, de nem ment.
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26701
Phinabubus, filematológus
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #4734 Dátum:
2009.08.07 péntek, 08:30:38 »
Idézetet írta: SzJani - 2009.08.07 péntek, 08:27:31
OK.
megbeszélem majd Fordékkal, hogy akkor csomagolják be szépen a csomagtartómba, vagy megbeszéljük majd telefonon, hogy mikor gyere oda, amikor leszedik, s már viheted is. Már ha akkor jó lesz Neked.
A JB betét nem nagyon akart kijönni, amikor fényeztettem. Ugyanis a patentjai a spoiler alatt vannak, ammeg felvan ragasztva...
Fordéknál 3+1-en is küzdöttek vele, de nem ment.
Biztosítónak nem kell leadni a cuccot?
Persze az is lehet, hogy ott a szervízben is van már rá 14 jelentkező, és várólistát csináltak.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #4735 Dátum:
2009.08.07 péntek, 08:35:41 »
Idézetet írta: baloght - 2009.08.07 péntek, 08:30:38
Biztosítónak nem kell leadni a cuccot?
Persze az is lehet, hogy ott a szervízben is van már rá 14 jelentkező, és várólistát csináltak.
Leadni?
Nem hiszem. Lefényképezték meg minden, annyi elég nekik. Illetve lesz még majd egy pótszemle, amikor lekapják a lökhárítót, ott is csak fotózni fognak, azt ami eddig nem látszott: a jobb fényszóró mosóm diszcipálódott.
A várólistát meg elfelejthetik, mert ez még az enyém, utána meg a Tiéd lesz.
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26701
Phinabubus, filematológus
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #4736 Dátum:
2009.08.07 péntek, 08:45:28 »
Idézetet írta: SzJani - 2009.08.07 péntek, 08:35:41
Leadni?
Nem hiszem. Lefényképezték meg minden, annyi elég nekik. Illetve lesz még majd egy pótszemle, amikor lekapják a lökhárítót, ott is csak fotózni fognak, azt ami eddig nem látszott: a jobb fényszóró mosóm diszcipálódott.
A várólistát meg elfelejthetik, mert ez még az enyém, utána meg a Tiéd lesz.
Egy dologra figyelj:
A számlára azért ne kerüljenek fel nagyon-nagyon felesleges dolgok. Ugyanis a biztosítól nagy része ha ellopják a kocsidat(ne kerüljön rá sor, még nem is fog rá sor kerülni) levonja az adott évben káreseményre kifizetett összeget.
Tehát az ok, hogy a szervíz kaszál a biztosító zsebére, de közvetve Téged is megszivathat.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #4737 Dátum:
2009.08.07 péntek, 08:47:23 »
Idézetet írta: baloght - 2009.08.07 péntek, 08:45:28
Egy dologra figyelj:
A számlára azért ne kerüljenek fel nagyon-nagyon felesleges dolgok. Ugyanis a biztosítól nagy része ha ellopják a kocsidat(ne kerüljön rá sor, még nem is fog rá sor kerülni) levonja az adott évben káreseményre kifizetett összeget.
Tehát az ok, hogy a szervíz kaszál a biztosító zsebére, de közvetve Téged is megszivathat.
Nah ezt jo tudni
Naplózva
blah blah blah
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26701
Phinabubus, filematológus
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #4738 Dátum:
2009.08.07 péntek, 08:47:38 »
Tegnap lemostam a kocsit és gondoltam, hogy a fenyózuzalékokat kitisztítom a zeg-zugokból.
Hát az ablak alsó sarkaiban lévő műanyag terelőket szerintem péntek éjszaka, ittas török vendégminkásokkal terveztették meg.
Az egy dolog, hogy lifeg, de ha hozzáérsz simán a kezedben marad.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26701
Phinabubus, filematológus
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #4739 Dátum:
2009.08.07 péntek, 08:48:37 »
Idézetet írta: zacci - 2009.08.07 péntek, 08:47:23
Nah ezt jo tudni
ez a cascora vonatkozik, és az apróbetűs apróbetűjének csillagos részében megtaláljátok.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #4740 Dátum:
2009.08.07 péntek, 08:49:46 »
Idézetet írta: baloght - 2009.08.07 péntek, 08:47:38
Tegnap lemostam a kocsit és gondoltam, hogy a fenyózuzalékokat kitisztítom a zeg-zugokból.
Hát az ablak alsó sarkaiban lévő műanyag terelőket szerintem péntek éjszaka, ittas török vendégminkásokkal terveztették meg.
Az egy dolog, hogy lifeg, de ha hozzáérsz simán a kezedben marad.
nezd a jo oldalat...ha eccer elhagyod, akkor egy masik MKIV-rol konnyeden potolhatod
Naplózva
blah blah blah
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #4741 Dátum:
2009.08.07 péntek, 08:52:09 »
Idézetet írta: baloght - 2009.08.07 péntek, 08:45:28
Egy dologra figyelj:
A számlára azért ne kerüljenek fel nagyon-nagyon felesleges dolgok. Ugyanis a biztosítól nagy része ha ellopják a kocsidat(ne kerüljön rá sor, még nem is fog rá sor kerülni) levonja az adott évben káreseményre kifizetett összeget.
Tehát az ok, hogy a szervíz kaszál a biztosító zsebére, de közvetve Téged is megszivathat.
Ha vki ellopja ezt az autót, akkor az meg is érdemeli, hogy az ővé legyen. Nem fogok bánkódni.
Ha jól értem ez a biztosítós dolog, nekem csak 2009ben játszik. tehát ha még idén ellopnák, akkor nem fizetnék ki a mostani javítás összegét.
Ez milyen szemétség...
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26701
Phinabubus, filematológus
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #4742 Dátum:
2009.08.07 péntek, 08:54:06 »
Idézetet írta: zacci - 2009.08.07 péntek, 08:49:46
nezd a jo oldalat...ha eccer elhagyod, akkor egy masik MKIV-rol konnyeden potolhatod
elhagyni azért nem lehet, mert ez a nyúlvány előre jön a lámpáig. Csak pl egy 150-es tempónál a becsapódó széltől szerintem lifeg, na meg azt sem értem, hogy mikor éppen hová vezeti az a lefolyó vizet.
Akkora holtjátéka van, hogy megpróbáltam több helyre is begyömöszölni, hátha..., de végül úgy maradt, ahogy volt. Ilyen gumis műanyag bizbhasz, lifeg, nyúlik, deformálódik, szfh.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26701
Phinabubus, filematológus
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #4743 Dátum:
2009.08.07 péntek, 08:56:21 »
Idézetet írta: SzJani - 2009.08.07 péntek, 08:52:09
Ha vki ellopja ezt az autót, akkor az meg is érdemeli, hogy az ővé legyen. Nem fogok bánkódni.
Ha jól értem ez a biztosítós dolog, nekem csak 2009ben játszik. tehát ha még idén ellopnák, akkor nem fizetnék ki a mostani javítás összegét.
Ez milyen szemétség...
Igen 2009-re, adott kárévre, az elétrhet mondjuk a naptári évtől. De ezt nem tudom pontosan.
De nem a kárt nem fizetik ki, hanem a kárösszeget vonják le.
Szóval pl. azt mondják, hogy az autód ér 4 milliót, de avultatják a használtsága miatt 1 millióval, és a 2 milliós kárt (ez nem áll messze a valóságtól) levonják ebből az árból, tehát a végén kapsz 1 misit.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #4744 Dátum:
2009.08.07 péntek, 08:57:18 »
Idézetet írta: baloght - 2009.08.07 péntek, 08:47:38
Tegnap lemostam a kocsit és gondoltam, hogy a fenyózuzalékokat kitisztítom a zeg-zugokból.
Hát az ablak alsó sarkaiban lévő műanyag terelőket szerintem péntek éjszaka, ittas török vendégminkásokkal terveztették meg.
Az egy dolog, hogy lifeg, de ha hozzáérsz simán a kezedben marad.
Én ezeket már egyszer kiakartam hajítani, amikor azt hittem ezek rezonálnak.
Tényleg gagyik.
Egyébként most is rezonál az autó 1500-nál.
Kíváncsi leszek, hogy javítás után fogja-e még csinálni.
Ha igen, én fogom kezelésben venni.
Egyéként most azt gondolom, hogy remélem amikor legközelebb (előzetes számítások szerint 5 év múlva) veszek autót, akkor már nem kell majd az üzemanyag ktsg-gel jelentősen számolnom. Szóval én lehet vissztérek majd a benzines témára.
A mostani 2,2 TDCi tetszik, teszik, de csak dízel ez.
Na, mindegy, nem akarok d-b diszkussziót elindítani.
Csak tényleg hallom, az autón, hogy a mérnökök a fejlesztési idő legalább felét azzal tölthették, hogy ne rezonáljon az autó.
Nem rezeg egyébként semmi az utastérben, de pont az a fura, hogy a motor hangja alapján várnám, hogy vmi rezonáljon.
«
Utoljára szerkesztve: 2009.08.07 péntek, 09:00:16 írta SzJani
»
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #4745 Dátum:
2009.08.07 péntek, 08:58:11 »
Idézetet írta: baloght - 2009.08.07 péntek, 08:54:06
szfh.
tényleg az.
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #4746 Dátum:
2009.08.07 péntek, 08:59:03 »
Idézetet írta: baloght - 2009.08.07 péntek, 08:56:21
Igen 2009-re, adott kárévre, az elétrhet mondjuk a naptári évtől. De ezt nem tudom pontosan.
De nem a kárt nem fizetik ki, hanem a kárösszeget vonják le.
Szóval pl. azt mondják, hogy az autód ér 4 milliót, de avultatják a használtsága miatt 1 millióval, és a 2 milliós kárt (ez nem áll messze a valóságtól) levonják ebből az árból, tehát a végén kapsz 1 misit.
jaja, értem.
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26701
Phinabubus, filematológus
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #4747 Dátum:
2009.08.07 péntek, 09:08:32 »
Idézetet írta: SzJani - 2009.08.07 péntek, 08:57:18
Én ezeket már egyszer kiakartam hajítani, amikor azt hittem ezek rezonálnak.
Tényleg gagyik.
Egyébként most is rezonál az autó 1500-nál.
Kíváncsi leszek, hogy javítás után fogja-e még csinálni.
Ha igen, én fogom kezelésben venni.
Egyéként most azt gondolom, hogy remélem amikor legközelebb (előzetes számítások szerint 5 év múlva) veszek autót, akkor már nem kell majd az üzemanyag ktsg-gel jelentősen számolnom. Szóval én lehet vissztérek majd a benzines témára.
A mostani 2,2 TDCi tetszik, teszik, de csak dízel ez.
Na, mindegy, nem akarok d-b diszkussziót elindítani.
Csak tényleg hallom, az autón, hogy a mérnökök a fejlesztési idő legalább felét azzal tölthették, hogy ne rezonáljon az autó.
Nem rezeg egyébként semmi az utastérben, de pont az a fura, hogy a motor hangja alapján várnám, hogy vmi rezonáljon.
hát persze, hogy dízel. És már sokat fejlődött. Pl. mk3 tdci-hez képest itt már nincs rezonancia(egyébként van). Nekem is tetszik a benya dolog, de pl. vezettem 2.5 T-t. Hát nem pisiltem le a bokámat tőle, attól viszont igen, hogy pl. egy Budapest-Adria távon fájna az a sok tankolás. Szóval Én szharrágó vagyok, arról nem is beszélve, hogy ülj be egy 2.0 benyába
. Mint egy 1.3 corsa.
Szóval amikor nem leszek kakievő (ha lesz ilyen), akkor majd jöhet a benya.
Utoljára ami tetszett benyából az egy Octavia 1.8T volt. Jól ment, és nem is evett sokat.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #4748 Dátum:
2009.08.07 péntek, 09:21:03 »
Idézetet írta: baloght - 2009.08.07 péntek, 09:08:32
hát persze, hogy dízel. És már sokat fejlődött. Pl. mk3 tdci-hez képest itt már nincs rezonancia(egyébként van). Nekem is tetszik a benya dolog, de pl. vezettem 2.5 T-t. Hát nem pisiltem le a bokámat tőle, attól viszont igen, hogy pl. egy Budapest-Adria távon fájna az a sok tankolás. Szóval Én szharrágó vagyok, arról nem is beszélve, hogy ülj be egy 2.0 benyába
. Mint egy 1.3 corsa.
Szóval amikor nem leszek kakievő (ha lesz ilyen), akkor majd jöhet a benya.
Utoljára ami tetszett benyából az egy Octavia 1.8T volt. Jól ment, és nem is evett sokat.
Igen, jelenleg én is így vagyok vele.
Én eléggé megterveztem azt, hogy mennyi lesz az autó havi ktsg-e, fenntartás, stb.
S az üzemanyaggal is számoltam azért. Mert most még kell. Vagyis remélem már csak most kell.
Szívóbenzinben már én sem gondolkodnék. Bár azért van 1-2 típus, ami teszik, de az nagyköbcenti.
Nekem is az alsó középben tetszett régen pl. 1.8T, 2.0T. de az a kategória meg kicsi kaszniméretben.
Mondit már teljesen jól megszoktam méretileg, tetszik az is, hogy ha mögém ülnek, akkor nem kell az ülést állítgatni.
A csomagtartóból meg főleg nem adnék. A héten vettem egy tv-t (régi fajta CRT), beraktam, kb a csomagtartó felét foglalta el.
Aztán lezártam az ajtót és kész. Nem kellett a kalaptartót bazergálni, stb.
Sokáig a dízelhibridben hittem, de most azt látom, hogy ha lesznek jó benzin-hibridek, akkor családi autónak vmi olyasmi lesz.
Ha 10-12 liter környékén megáll majd vegyesben, az jó lesz.
Hiszem ezt most, aztán lehet, hogy 5 év múlva majd vmi mást.
«
Utoljára szerkesztve: 2009.08.07 péntek, 09:25:44 írta SzJani
»
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26701
Phinabubus, filematológus
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #4749 Dátum:
2009.08.07 péntek, 09:32:41 »
Idézetet írta: SzJani - 2009.08.07 péntek, 09:21:03
Igen, jelenleg én is így vagyok vele.
Én eléggé megterveztem azt, hogy mennyi lesz az autó havi ktsg-e, fenntartás, stb.
S az üzemanyaggal is számoltam azért. Mert most még kell. Vagyis remélem már csak most kell.
Szívóbenzinben már én sem gondolkodnék. Bár azért van 1-2 típus, ami teszik, de az nagyköbcenti.
Nekem is az alsó középben tetszett régen pl. 1.8T, 2.0T. de az a kategória meg kicsi kaszniméretben.
Mondit már teljesen jól megszoktam méretileg, tetszik az is, hogy ha mögém ülnek, akkor nem kell az ülést állítgatni.
A csomagtartóból meg főleg nem adnék. A héten vettem egy tv-t (régi fajta CRT), beraktam, kb a csomagtartó felét foglalta el.
Aztán lezártam az ajtót és kész. Nem kellett a kalaptartót bazergálni, stb.
Sokáig a dízelhibridben hittem, de most azt látom, hogy ha lesznek jó benzin-hibridek, akkor családi autónak vmi olyasmi lesz.
Ha 10-12 liter környékén megáll majd vegyesben, az jó lesz.
Hiszem ezt most, aztán lehet, hogy 5 év múlva majd vmi mást.
a mértek nagyon jók...
Horvátországba mentünk: gyerek-anya-apa. Két bicó a tetőn, utazóágy, etetőszék, bicikliutánfutó a gyereknek, babakocsi, ruhák, stb... és befértünk hátra. Nem szeretek utastérba pakolni.
140-150-es tempó, aztán balcsitól hazafelé bicók nélkül: számolt fogyi 8.6. Szerintem nem rossz.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Oldalak:
1
...
88
89
90
91
92
93
94
[
95
]
96
97
98
99
100
101
102
...
799
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ