Ford Mondeo Club Hungary
2025.10.09 csütörtök, 15:51:21
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo IV.
>
MK4 Általános kérdések
Oldalak:
1
...
92
93
94
95
96
97
98
[
99
]
100
101
102
103
104
105
106
...
799
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: MK4 Általános kérdések (Megtekintve 13336167 alkalommal)
Petya
és 16 vendég van a témában
highend
Vendég
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #4900 Dátum:
2009.08.28 péntek, 13:05:45 »
Idézetet írta: zacci - 2009.08.28 péntek, 13:03:27
lol
Jo a verdad
Zacci, téged kezelnek egyébként ezzel a kóros mindenhovabeszólással? Mer' ha nem, akkor kellene...
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #4901 Dátum:
2009.08.28 péntek, 13:06:37 »
Idézetet írta: SzJani - 2009.08.28 péntek, 13:05:05
Ez sztem bármilyen autóban így van...
Mondiban biztos
Nekem is ilyen
Jon a szelzaj, kinyitom az ablaxot, akkor meg hangosabb
De a klima azert van, hogy hasznald...
Naplózva
blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #4902 Dátum:
2009.08.28 péntek, 13:07:39 »
Idézetet írta: Tádé - 2009.08.28 péntek, 13:05:45
Zacci, téged kezelnek egyébként ezzel a kóros mindenhovabeszólással? Mer' ha nem, akkor kellene...
nesze
Naplózva
blah blah blah
Trigolasjaja
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 225
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #4903 Dátum:
2009.08.28 péntek, 13:12:43 »
Idézetet írta: SzJani - 2009.08.28 péntek, 12:57:41
Sajnos nem találtad el.
Ha egyedül megyek (sokat ez van), akkor a JH ablakot résnyire leengedve megszűnik a napfénytető szélzja, s a levegő is mozog.
Mondjuk ekkor az anyósülésnél orkán erejű szél van.
240km/h nál már 2es erősségű tornádó kavarog az anyósülésen
Naplózva
Scorpio MKII 2.0 16v (136) hátulhajtás ;-)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26701
Phinabubus, filematológus
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #4904 Dátum:
2009.08.28 péntek, 13:14:19 »
Idézetet írta: Trigolasjaja - 2009.08.28 péntek, 13:12:43
240km/h nál már 2es erősségű tornádó kavarog az anyósülésen
csak aztán az anyós nehogy kárt tegyen az ablakban...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Trigolasjaja
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 225
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #4905 Dátum:
2009.08.28 péntek, 13:17:30 »
Idézetet írta: baloght - 2009.08.28 péntek, 13:14:19
csak aztán az anyós nehogy kárt tegyen az ablakban...
Lo.Ol
Naplózva
Scorpio MKII 2.0 16v (136) hátulhajtás ;-)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26701
Phinabubus, filematológus
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #4906 Dátum:
2009.08.28 péntek, 22:12:44 »
Na tehát JB-mester akcióba lépett...
Thanks for my father, my mother, for my wife, and thanks lot for Jani ( aki a lökössel szerintem somogybabodi off-road fesztiválon járt
)
Tehát adva volt egy sérült fullos első lökös, 5-6 köbméter sár, és a FOrd tervezőmérnököknek köszönhetően 3 köbméter ragasztó
Szóval a feladat, hogy hogyan lehet egységből, külön egységeket csinálni. A képek magukért beszélnek.
Részletesebb (írásos)beszámoló majd holnap, de az biztos: az autóépítéshez nem kell más, csak egy jó erős ragasztó
( előzetesen csak annyit. Jani a JB alsó betétedet már valaki buzerálta mert két fül le volt törve, amihez további kettőt Én is letörtem
, de azokraa fülekre semmi szükség, mert egy kis teknokol kell oda gyárilag is. Szóval betét koptató tud külön mozogni. Sőt: a koptatót csak úgy lehet leszedni, ha a betétet alul kipattintod (na itt nincs egyedül ragasztó
))
És íme tessék:
Ford célszerszámok:
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja.
http://www.kepfeltoltes.hu
Végeredméyn 1:
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja.
http://www.kepfeltoltes.hu
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja.
http://www.kepfeltoltes.hu
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja.
http://www.kepfeltoltes.hu
Végeredmény2:
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja.
http://www.kepfeltoltes.hu
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja.
http://www.kepfeltoltes.hu
Köztes állapotok, avagy ragasztó itt-ott, de leginkább mindenhol:
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja.
http://www.kepfeltoltes.hu
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja.
http://www.kepfeltoltes.hu
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja.
http://www.kepfeltoltes.hu
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja.
http://www.kepfeltoltes.hu
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja.
http://www.kepfeltoltes.hu
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja.
http://www.kepfeltoltes.hu
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja.
http://www.kepfeltoltes.hu
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja.
http://www.kepfeltoltes.hu
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja.
http://www.kepfeltoltes.hu
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja.
http://www.kepfeltoltes.hu
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja.
http://www.kepfeltoltes.hu
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja.
http://www.kepfeltoltes.hu
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #4907 Dátum:
2009.08.28 péntek, 22:53:36 »
Idézetet írta: baloght - 2009.08.28 péntek, 22:12:44
Na tehát JB-mester akcióba lépett...
Thanks for my father, my mother, for my wife, and thanks lot for Jani ( aki a lökössel szerintem somogybabodi off-road fesztiválon járt
)
Tehát adva volt egy sérült fullos első lökös, 5-6 köbméter sár, és a FOrd tervezőmérnököknek köszönhetően 3 köbméter ragasztó
Szóval a feladat, hogy hogyan lehet egységből, külön egységeket csinálni. A képek magukért beszélnek.
Részletesebb (írásos)beszámoló majd holnap, de az biztos: az autóépítéshez nem kell más, csak egy jó erős ragasztó
( előzetesen csak annyit. Jani a JB alsó betétedet már valaki buzerálta mert két fül le volt törve, amihez további kettőt Én is letörtem
, de azokraa fülekre semmi szükség, mert egy kis teknokol kell oda gyárilag is. Szóval betét koptató tud külön mozogni. Sőt: a koptatót csak úgy lehet leszedni, ha a betétet alul kipattintod (na itt nincs egyedül ragasztó
))
...
Somogybabod: valóban voltam nemrég egy faluban eső után, ott volt 1-2 tócsa...
(mostmár tuti lesz egyszer egy F250-em, s készülök majd ha olyan helyre megyek
)
Buzerálás: az az volt, amikor tavasszal lefényeztettem a középső betétet, s próbálták kiszedni a Fordéknál.
A középső betét megúszta a dolgot? Kell fényezni szted?
Ha írni fogsz, érdemes lenne már cikknek megfelelően írni.
Te már teljesen profi vagy a JB retrofit témában.
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #4908 Dátum:
2009.08.28 péntek, 23:01:12 »
Ja: lécci csinálj majd képeket a JB-s állapotról de még a régi ködlámpákkal. Kíváncsi lennék úgy milyen.
Tényleg: akarod egyáltalán a ködlámpákat cserélni?
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26701
Phinabubus, filematológus
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #4909 Dátum:
2009.08.29 szombat, 07:55:11 »
Idézetet írta: SzJani - 2009.08.28 péntek, 23:01:12
Ja: lécci csinálj majd képeket a JB-s állapotról de még a régi ködlámpákkal. Kíváncsi lennék úgy milyen.
Tényleg: akarod egyáltalán a ködlámpákat cserélni?
Szerintem maradnak a régi ködlámpák, tetszik az alap gyári is, illetve k. drága utólag venni.
Szerintem nem kell fényezni a JB betétet, kivéve ha a fólia lehúzásakor valami megindulna. Két alsó sarokban itt-ott van kopás, de szerintem ott mindegyiken lesz, valami konstrukciós hiba lehet az, annyira szabályos a kopás.
Ha lenne valami anyagom/szerszámom esküszöm nekiállnék a lökös megjavításának jómagam.
Tegnap a JB betétről eltávolítottam a ragasztót. Kb 5 perc volt az 1-es kéziszerszámmal (
), utána finomcsiszolóval megcsiszoltam és olyan, mint az új. Az alsó koptató is ezt fogja kapni, de addig, amíg nincs a vágás kijavítva (egyébként ebbe a másik oldalon is belevágtak egy fél centit) addig nem akarom buzerálni, hogy ne deformálódjon.
Egyébként jó anyagból vannak, elég jól bírják a feszegetést deformálódás nélkül.
Mégegyszer köszi.
Ja és az ígért link:
http://www.horpadas.hu/
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Zolibácsi
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3376
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #4910 Dátum:
2009.08.29 szombat, 09:59:03 »
Idézetet írta: baloght - 2009.08.29 szombat, 07:55:11
Szerintem maradnak a régi ködlámpák, tetszik az alap gyári is, illetve k. drága utólag venni.
Szerintem nem kell fényezni a JB betétet, kivéve ha a fólia lehúzásakor valami megindulna. Két alsó sarokban itt-ott van kopás, de szerintem ott mindegyiken lesz, valami konstrukciós hiba lehet az, annyira szabályos a kopás.
Ha lenne valami anyagom/szerszámom esküszöm nekiállnék a lökös megjavításának jómagam.
Tegnap a JB betétről eltávolítottam a ragasztót. Kb 5 perc volt az 1-es kéziszerszámmal (
), utána finomcsiszolóval megcsiszoltam és olyan, mint az új. Az alsó koptató is ezt fogja kapni, de addig, amíg nincs a vágás kijavítva (egyébként ebbe a másik oldalon is belevágtak egy fél centit) addig nem akarom buzerálni, hogy ne deformálódjon.
Egyébként jó anyagból vannak, elég jól bírják a feszegetést deformálódás nélkül.
Mégegyszer köszi.
Ja és az ígért link:
http://www.horpadas.hu/
Én nemrég csináltattam horpadásjavítást, és több helyen is érdeklődtem. Végül ez mellett döntöttem:
http://www.carmechanix.hu/
, mivel kb féláron csinálták a többihez képest (az általad linkelthez képest is).
Bocs hogy belevau, csak gondoltam hátha hasznos lehet az infó valakinek.
Naplózva
MK5 2.0TDCi Titanium PS
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26701
Phinabubus, filematológus
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #4911 Dátum:
2009.08.29 szombat, 10:00:13 »
Idézetet írta: Zolibácsi - 2009.08.29 szombat, 09:59:03
Én nemrég csináltattam horpadásjavítást, és több helyen is érdeklődtem. Végül ez mellett döntöttem:
http://www.carmechanix.hu/
, mivel kb féláron csinálták a többihez képest (az általad linkelthez képest is).
Bocs hogy belevau, csak gondoltam hátha hasznos lehet az infó valakinek.
nem ugatsz bele, sőt...
Én több helyen is jártam, és ez az egy volt, ahol tényleg eltűnt a horpadás. De ha Te is ezt tapasztaltad akkor kár lenne drágábban ugyanazt...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Zolibácsi
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3376
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #4912 Dátum:
2009.08.29 szombat, 10:13:45 »
Idézetet írta: baloght - 2009.08.29 szombat, 10:00:13
nem ugatsz bele, sőt...
Én több helyen is jártam, és ez az egy volt, ahol tényleg eltűnt a horpadás. De ha Te is ezt tapasztaltad akkor kár lenne drágábban ugyanazt...
Egy nagyon éles, és mély horpadásom volt a motorháztetőn, meg sok kicsi ajtórányitás. Az ajtónyitásokat 100%ig eltüntette, a motorháztetőn lévőt úgy 95%. De arra az összes hely azt mondta, hogy lehet nem fog teljesen eltünni, mert elég éles a horpadás, nem egyszerű benyomódás. Szal csak akkor látod ha nagyon-nagyon megnézed. Eddig akiknek mutattam hogy látnak-e sérülést rajta, nem is vették észre, csak miután megmutattam nekik hogy hol van. Szal teljesen meg vagyok elégedve, és tényleg kb feléért csinálta a többi árajánlathoz képest.
A srác azt mondta, hogy ugyanazzal a technológiával dolgoznak mint a többi, csak mások "titkolják". Te láttad hogyan csinálják, vagy tényleg titokban tartják?
«
Utoljára szerkesztve: 2009.08.29 szombat, 10:15:29 írta Zolibácsi
»
Naplózva
MK5 2.0TDCi Titanium PS
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26701
Phinabubus, filematológus
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #4913 Dátum:
2009.08.29 szombat, 10:15:13 »
Idézetet írta: Zolibácsi - 2009.08.29 szombat, 10:13:45
Egy nagyon éles, és mély horpadásom volt a motorháztetőn, meg sok kicsi ajtórányitás. Az ajtónyitásokat 100%ig eltüntette, a motorhátrerőn lévőt úgy 95%. De arra az összes hely azt mondta, hogy lehet nem fog teljesen eltünni, mert elég éles a horpadás, nem egyszerű benyomódás. Szal csak akkor látod ha nagyon-nagyon megnézed. Eddig akiknek mutattam hogy látnak-e sérülést rajta, nem is vették észre, csak miután megmutattam nekik hogy hol van. Szal teljesen meg vagyok elégedve, és tényleg kb feléért csinálta a többi árajánlathoz képest.
A srác azt mondta, hogy ugyanazzal a technológiával dolgoznak mint a többi, csak ők "titkolják". Te láttad hogyan csinálják, vagy tényleg titokban tartják?
Nem láttam. Nagyon furfangosak voltak. Eldugták az autót, és bezárkóztak. De szerintem pálcás módszerrel csinálja mindenki...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Zolibácsi
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3376
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #4914 Dátum:
2009.08.29 szombat, 10:17:49 »
Idézetet írta: baloght - 2009.08.29 szombat, 10:15:13
Nem láttam. Nagyon furfangosak voltak. Eldugták az autót, és bezárkóztak. De szerintem pálcás módszerrel csinálja mindenki...
Az publikus hogy mit javíttattál és mennyiért?
Naplózva
MK5 2.0TDCi Titanium PS
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26701
Phinabubus, filematológus
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #4915 Dátum:
2009.08.29 szombat, 10:20:06 »
Idézetet írta: Zolibácsi - 2009.08.29 szombat, 10:17:49
Az publikus hogy mit javíttattál és mennyiért?
az árra már nem emlékszem, de nem volt olcsó (10 fölött...)
EGy nyasztert elsodortam a zebrán és a koponyája benyomta a jobb hátsó elemet...
Na jó, csak vicceltem. Egy bicósnak nem tetszett, hogy megjegyztem nem egy egyszámjegyű főúton kellene az út közepén cikáznia úgy, hogy mellette megy kerékpár út is, erre mikor elmentem ráütött az autóm jobb hátuljára...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Zolibácsi
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3376
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #4916 Dátum:
2009.08.29 szombat, 10:34:01 »
Idézetet írta: baloght - 2009.08.29 szombat, 10:20:06
az árra már nem emlékszem, de nem volt olcsó (10 fölött...)
EGy nyasztert elsodortam a zebrán és a koponyája benyomta a jobb hátsó elemet...
Na jó, csak vicceltem. Egy bicósnak nem tetszett, hogy megjegyztem nem egy egyszámjegyű főúton kellene az út közepén cikáznia úgy, hogy mellette megy kerékpár út is, erre mikor elmentem ráütött az autóm jobb hátuljára...
A bicós fejét kellett volna falbaverni...
Nekem is 10-15ezret mondtak csak arra az egyre. És végül a másik helyen 17ezerből meglett asszem 4 horpadás....
Naplózva
MK5 2.0TDCi Titanium PS
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26701
Phinabubus, filematológus
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #4917 Dátum:
2009.08.29 szombat, 10:38:22 »
Idézetet írta: Zolibácsi - 2009.08.29 szombat, 10:34:01
A bicós fejét kellett volna falbaverni...
Hívtam rendőrt. Az meg balfhasz volt(ráadásul ismerték is egymást). Ellenem indult eljárás közúti veszélyeztetés miatt. Na mondom ez meg mi??? Aztán kezembe vettem a dolgot. Én tettem feljelentést hamis tanuzás, rongálás...
Az Én eljárásom még vádemelésig sem jutott. Aztán a faszi mikor már könyörgött és láttam, hogy nagyon beszhart, visszavontam a feljelentésemet
Ki akarta fizetni a kárt, mondtam neki költse kresz tanfolyamra, de ha legközelebb meglátom ott bicózni, átmegyek rajta.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37308
www.mondeo.hu
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #4918 Dátum:
2009.08.29 szombat, 10:49:47 »
Idézetet írta: baloght - 2009.08.29 szombat, 07:55:11
Ja és az ígért link:
http://www.horpadas.hu/
Én őket nagyon nem ajánlom, 200km-t autóztam feleslegesen hozzájuk, mert telefonon mindent megtudnak csinálni, még képet is küldtem mail-be a munkáról, aztán személyesen már csak: "hát ezt mégse tudjuk megoldani..."
Úgyhogy horpadas.hu
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2025
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26701
Phinabubus, filematológus
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #4919 Dátum:
2009.08.29 szombat, 10:52:52 »
Idézetet írta: Scratch - 2009.08.29 szombat, 10:49:47
Én őket nagyon nem ajánlom, 200km-t autóztam feleslegesen hozzájuk, mert telefonon mindent megtudnak csinálni, még képet is küldtem mail-be a munkáról, aztán személyesen már csak: "hát ezt mégse tudjuk megoldani..."
Úgyhogy horpadas.hu
a hozzállásuk elég érdekes valóban. Egy másik autóval is voltam náluk, és mikor kiderült, hogy előzöleg egy másik helyen nem úgy csinálták meg, ahogy Én szerettem volna, elhajtottak a búbánatba... De a mondimat szépen megcsinálták...
Az ilyen brigádoktól mindig fél az ember.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
V.Tamás
Vendég
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #4920 Dátum:
2009.08.29 szombat, 11:46:07 »
Idézetet írta: baloght - 2009.08.29 szombat, 10:15:13
Nem láttam. Nagyon furfangosak voltak. Eldugták az autót, és bezárkóztak. De szerintem pálcás módszerrel csinálja mindenki...
Szia!
Nem vagyok biztos a dologban, még én sem láttam, de hidraulikus - vákuumos módszert hallottam.
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26701
Phinabubus, filematológus
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #4921 Dátum:
2009.08.29 szombat, 11:51:14 »
Idézetet írta: V.Tamás - 2009.08.29 szombat, 11:46:07
Szia!
Nem vagyok biztos a dologban, még én sem láttam, de hidraulikus - vákuumos módszert hallottam.
Ezt mondják, de és itt jöna de... Szerintem az vagy nem szív ki semmit, vagy annyira szív, hogy tovább nyújtja az anyagot...
Szóval szerintem nem a technológia miatt dugdossák az autókat, hanem a kamu miatt. Szerintem.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
V.Tamás
Vendég
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #4922 Dátum:
2009.08.29 szombat, 12:02:31 »
Idézetet írta: baloght - 2009.08.29 szombat, 11:51:14
Ezt mondják, de és itt jöna de... Szerintem az vagy nem szív ki semmit, vagy annyira szív, hogy tovább nyújtja az anyagot...
Szóval szerintem nem a technológia miatt dugdossák az autókat, hanem a kamu miatt. Szerintem.
Szia!
Én úgy tudom elképzelni, hogy egy a horpadás felületét betakaró és a szélein jól tömitő "szerszám" belsejében hoznak létre vákuumot, de ennek a "szerszámnak" a felülete síknak kell lennie és egy, vagy több apró fúraton keresztűl fejti ki a szívó hatást a horpadt lemezre, így ha a horpadás "simulni kezd" a sík felület gátat szabhat a nem kívánt alakváltozásnak. Még jobban szabályozható lehet egy ilyen folyamat ha a "szerszám" alatti teret nem levegő, hanem folyadék tölti ki, mert így lehet hidraulikus csillapitása is, jobban szabályozhatóbb az alakváltozás.
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37308
www.mondeo.hu
Általános kérdések
«
Új hozzászólás #4923 Dátum:
2009.08.30 vasárnap, 17:55:27 »
Általános kérdések.
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2025
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #4924 Dátum:
2009.08.30 vasárnap, 18:11:07 »
http://totalcar.hu/magazin/technika/horpadasjav/
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
V.Tamás
Vendég
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #4925 Dátum:
2009.08.30 vasárnap, 18:45:59 »
Idézetet írta: SzJani - 2009.08.30 vasárnap, 18:11:07
http://totalcar.hu/magazin/technika/horpadasjav/
Szia!
Köszi megint tanult az ember valamit. Tök jó a cikk.
Üdv: V.Tamás
Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: Általános kérdések
«
Új hozzászólás #4926 Dátum:
2009.09.13 vasárnap, 17:18:47 »
Ford Mondeo 2010
Minor cséndzsisz:
http://www.autoevolution.com/news/spyshots-2010-ford-mondeo-10804.html
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: Általános kérdések
«
Új hozzászólás #4927 Dátum:
2009.09.13 vasárnap, 17:36:54 »
Idézetet írta: SzJani - 2009.09.13 vasárnap, 17:18:47
Ford Mondeo 2010
Minor cséndzsisz:
http://www.autoevolution.com/news/spyshots-2010-ford-mondeo-10804.html
Ezt a hátsó lámpát a fotós benézte azért rendesen:
http://www.autositenews.com/ford-mondeo-spy/
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Általános kérdések
«
Új hozzászólás #4928 Dátum:
2009.09.13 vasárnap, 22:36:24 »
Idézetet írta: SzJani - 2009.09.13 vasárnap, 17:36:54
Ezt a hátsó lámpát a fotós benézte azért rendesen:
http://www.autositenews.com/ford-mondeo-spy/
A ledes lámpa nem hangzik rosszul.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Mjoey
Vendég
Válasz: Általános kérdések
«
Új hozzászólás #4929 Dátum:
2009.09.15 kedd, 00:16:07 »
Hali!
mekkora az Mk4 üzemanyagtankja... Faternak 2008-as MK4 titanium 2.0 TDCI-je van , s tegnap 73 literért tankolt a stadionokhoz közel lévő mol kúton. Lehet, hogy ennyi belemegy? azt mondta, hogy már 0-át mutatott a megtehető kilométernek a kijelző.
Sztem átvágták, mert az én MK3-somnak tudtommal 60 körüli tankja van...
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: Általános kérdések
«
Új hozzászólás #4930 Dátum:
2009.09.15 kedd, 09:09:07 »
Idézetet írta: Mjoey - 2009.09.15 kedd, 00:16:07
Hali!
mekkora az Mk4 üzemanyagtankja... Faternak 2008-as MK4 titanium 2.0 TDCI-je van , s tegnap 73 literért tankolt a stadionokhoz közel lévő mol kúton. Lehet, hogy ennyi belemegy? azt mondta, hogy már 0-át mutatott a megtehető kilométernek a kijelző.
Sztem átvágták, mert az én MK3-somnak tudtommal 60 körüli tankja van...
majdnem tuti, hogy atvagtak, mivel a kutakon penzert lehet tankolni, nem literert
Naplózva
blah blah blah
Mjoey
Vendég
Válasz: Általános kérdések
«
Új hozzászólás #4931 Dátum:
2009.09.15 kedd, 11:38:29 »
Idézetet írta: zacci - 2009.09.15 kedd, 09:09:07
majdnem tuti, hogy atvagtak, mivel a kutakon penzert lehet tankolni, nem literert
és az a húszezer forint sem tett jót a motornak, ami a tankba ment
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: Általános kérdések
«
Új hozzászólás #4932 Dátum:
2009.09.15 kedd, 12:21:49 »
Idézetet írta: Mjoey - 2009.09.15 kedd, 11:38:29
és az a húszezer forint sem tett jót a motornak, ami a tankba ment
nah ugye
ne tankolja tovabb elsz
Naplózva
blah blah blah
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Általános kérdések
«
Új hozzászólás #4933 Dátum:
2009.09.15 kedd, 12:53:44 »
Idézetet írta: Mjoey - 2009.09.15 kedd, 00:16:07
Hali!
mekkora az Mk4 üzemanyagtankja... Faternak 2008-as MK4 titanium 2.0 TDCI-je van , s tegnap 73 literért tankolt a stadionokhoz közel lévő mol kúton. Lehet, hogy ennyi belemegy? azt mondta, hogy már 0-át mutatott a megtehető kilométernek a kijelző.
Sztem átvágták, mert az én MK3-somnak tudtommal 60 körüli tankja van...
Az mk3-nak hivatalosan 57,5 liter, de nekem már siker-lt 62 liter (vagy 63-at?) beletankolni.
Az MKIV-é nagyobb, szerintem ha teljesen üres volt... simán belemegy ennyi.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
ReaperGopher
Vendég
Válasz: Általános kérdések
«
Új hozzászólás #4934 Dátum:
2009.09.15 kedd, 21:44:50 »
Idézetet írta: Angel - 2009.09.15 kedd, 12:53:44
Az mk3-nak hivatalosan 57,5 liter, de nekem már siker-lt 62 liter (vagy 63-at?) beletankolni.
Az MKIV-é nagyobb, szerintem ha teljesen üres volt... simán belemegy ennyi.
Az MKIII-é 58,5 hivatalosan
Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: Általános kérdések
«
Új hozzászólás #4935 Dátum:
2009.09.15 kedd, 21:57:00 »
Az MKIV tankja papírforma szerint 70 liter.
Egyszer már beleszaladtam, hogy 0km volt a hátralévő, akkor tankoltam 68,58 litert.
Motorféket kellőképpen hasznosítva a kútig, mégiscsak jelzett 15km hátralévőt.
S 1 kattanásig tankolok mindig.
A 73 liter az nekem nagyon gyanús...
Ezért nem szoktam a kutasnak engedni, hogy az autó 1m-es közelébe jöjjön.
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
ReaperGopher
Vendég
Válasz: Általános kérdések
«
Új hozzászólás #4936 Dátum:
2009.09.15 kedd, 21:59:37 »
Idézetet írta: SzJani - 2009.09.15 kedd, 21:57:00
Az MKIV tankja papírforma szerint 70 liter.
Egyszer már beleszaladtam, hogy 0km volt a hátralévő, akkor tankoltam 68,58 litert.
Motorféket kellőképpen hasznosítva a kútig, mégiscsak jelzett 15km hátralévőt.
S 1 kattanásig tankolok mindig.
A 73 liter az nekem nagyon gyanús...
Ezért nem szoktam a kutasnak engedni, hogy az autó 1m-es közelébe jöjjön.
Nyugi vannak pisztolyon túli őtleteik is. Pl. lazán odacsapott mosódij stb. Elég kreativak a fiuk lányok.
Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: Általános kérdések
«
Új hozzászólás #4937 Dátum:
2009.09.15 kedd, 22:05:36 »
Idézetet írta: ReaperGopher - 2009.09.15 kedd, 21:59:37
Nyugi vannak pisztolyon túli őtleteik is. Pl. lazán odacsapott mosódij stb. Elég kreativak a fiuk lányok.
Tudom, már próbáltak átverni úgy, hogy belehúztak a vonalkódolasóba még egy kb 1500Ft-os cuccot, s nem akartak még blokkot sem adni, illetve mikor azt kértem, ideadták először a vásárolt autópálya matrica papírkáit. Szóval, hogy még hülyének is néztek, keresztrefeszítettem őket rögtön.
Volt még más is (M3 kivezető SHell), de ez itt OFF.
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
englishman
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 513
Válasz: Általános kérdések
«
Új hozzászólás #4938 Dátum:
2009.09.16 szerda, 14:24:00 »
Idézetet írta: SzJani - 2009.09.15 kedd, 21:57:00
...
S 1 kattanásig tankolok mindig.
...
1 kattanásnál tovább nem is érdemes. Van hogy már így is túlcsordul a csodálatos töltőrendszer. Ha még rátöltök akkor biztos a tócsa a kocsi alatt...
Naplózva
mk5 2.0 tdci 150le 5a titanium++ 2018 diffused silver
ex: mk4 2.0 tdci 5a titanium-x++ 2008
mégex: mk3 facelift 2.0 tdci ghia ++ 2004, mk3 2.0 tdci ghia 2002
zsoel
Vendég
Válasz: Általános kérdések
«
Új hozzászólás #4939 Dátum:
2009.09.16 szerda, 14:56:52 »
Idézetet írta: englishman - 2009.09.16 szerda, 14:24:00
1 kattanásnál tovább nem is érdemes. Van hogy már így is túlcsordul a csodálatos töltőrendszer. Ha még rátöltök akkor biztos a tócsa a kocsi alatt...
A kutas éppen tegnap mondta, hogy az MKIV-et 1 kattanásig nyomja, utánna szinte már alíg lehet rátenni, inkább túlfolyás lesz belőle.
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26701
Phinabubus, filematológus
Válasz: Általános kérdések
«
Új hozzászólás #4940 Dátum:
2009.09.16 szerda, 15:33:09 »
Idézetet írta: englishman - 2009.09.16 szerda, 14:24:00
1 kattanásnál tovább nem is érdemes. Van hogy már így is túlcsordul a csodálatos töltőrendszer. Ha még rátöltök akkor biztos a tócsa a kocsi alatt...
ezzel rendszeresen szhopok Én is... Csak azt nem tudom, hol a pi-be jön ki a go. Mert mindig csak a tócsát látom...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26701
Phinabubus, filematológus
Válasz: Általános kérdések MK IV
«
Új hozzászólás #4941 Dátum:
2009.09.24 csütörtök, 14:27:01 »
Janinak:
(bár ez szerintem megvan már Neki ungárisül is)
Technische Daten des 2,2 DURATORQ TDCI hinzugefügt.
TECHNISCHE DATEN 2,2 DURATORQ TDCI
Bauart Vierzylinder/Reihe
Hubraum 2.179 cm3
Bohrung 85,0 mm
Hub 96,0 mm
Kraftstoffsorte Diesel (EN 590)
Max. Leistung 129kW/175 PS
bei Drehzahl 3.500 1/min
Max. Drehmoment (ISO) 400 Nm (Overboost: 420 Nm)
bei Drehzahl 1.750 1/min
Verdichtungsverhältnis 16,6:1
Zylinderkopf Aluminium
Motorblock Gusseisen
Kurbelwelle Schmiedestahl
Ventiltrieb Zwei obenliegende Nockenwellen (Zahnriemenantrieb),vier Ventile pro Zylinder
Ventilwinkel 0 Grad (vertikale Anordnung)
Ventildurchmesser Einlass 24,7 mm/Auslass 22,33 mm
Turbolader VNT (variable Turbinengeometrie)
Kolben Aluminium
Pleuel Schmiedestahl
Motormanagement Bosch
Kraftstoffaufbereitung Bosch Hochdruck-Common-Rail (1.800 bar)
Schadstoffreduzierung katalytisch beschichteter Diesel-Partikelfilter (cDPF)
Emissionsstandard Euro 4
KRAFTÜBERTRAGUNG
Getriebeart Sechsgang, manuell (Ford M66)
Getriebeübersetzungen s. Tab.
Kupplung hydraulisch betätigt, selbstnachstellend, Zweimassen-Schwungrad
GETRIEBEÜBERSETZUNGEN
Mondeo
2,2 Duratorq
1. Gang 3,385
2. Gang 1,905
3. Gang 1,194
4. Gang 0,833
5. Gang 0,652
6. Gang 0,540
R.-Gang 3,231
Achsübersetzung 4,27 4,00
GEWICHTE
Mondeo Limousine, vier-/fünftürig
2,2 Duratorq 175 PS M66 1.599 kg 1.740 kg
Mondeo Turnier
2,2 Duratorq 175 PS M66 1.615 kg
1) ohne Fahrer, Betriebsflüssigkeiten 100 %, Tankfüllung 90 %, vorbehaltlich Herstellungstoleranzen und möglicher Optionen
LEISTUNG / KRAFTSTOFFVERBRAUCH / EMISSIONEN
2,2 Duratorq TDCi
Leistung 129 kW/175 PS
Modell
Mondeo
Limousine,
vier-/fünftürig
Mondeo Turnier
Emissionsstandard Euro 4
CO2-Emissionen 165 g/km 165 g/km
Emissionen im ECE-Zyklus
HC + NOx 0,261 g/km 0,261 g/km
CO 0,239 g/km 0,239 g/km
NOx 0,22 g/km 0,220 g/km
Partikel 0,0015 g/km 0,0015 g/km
Kraftstoffverbrauch städtisch 8,4 l/100 km 8,4 l/100 km
außerstädtisch 4,9 l/100 km 4,9 l/100 km
kombiniert 6,2 l/100 km 6,2 l/100 km
Höchstgeschwindigkeit 223 km/h 218 km/h
Beschl. 0-100 km/h 8,7 s 8,9 s
Beschl. 50-100 km/h (4. Gang) 6,9 s 7,1 s
FÜLLMENGEN
Öl (einschl. Filter) 6,23 l
Öl (ohne Filter) 5,6 l
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: Általános kérdések MK IV
«
Új hozzászólás #4942 Dátum:
2009.09.24 csütörtök, 14:37:00 »
Idézetet írta: baloght - 2009.09.24 csütörtök, 14:27:01
Janinak:
(bár ez szerintem megvan már Neki ungárisül is)
Technische Daten des 2,2 DURATORQ TDCI hinzugefügt.
...
Köszi.
Én meg ezt nézegettem:
http://www.fordwiki.co.uk/index.php/Engines_-_Diesel_Models
S a szemem ezen akadt meg:
Admissible oil consumption: 0,1 litre per 1000 km (620 mls)
Csúszunk az Opel Ecotec szintjére???
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26701
Phinabubus, filematológus
Válasz: Általános kérdések MK IV
«
Új hozzászólás #4943 Dátum:
2009.09.24 csütörtök, 14:44:55 »
Idézetet írta: SzJani - 2009.09.24 csütörtök, 14:37:00
Köszi.
Én meg ezt nézegettem:
http://www.fordwiki.co.uk/index.php/Engines_-_Diesel_Models
S a szemem ezen akadt meg:
Admissible oil consumption: 0,1 litre per 1000 km (620 mls)
Csúszunk az Opel Ecotec szintjére???
Én nem szoktam ellenőrizni, tehát nekem nem fogy...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: Általános kérdések MK IV
«
Új hozzászólás #4944 Dátum:
2009.09.24 csütörtök, 14:46:44 »
Idézetet írta: baloght - 2009.09.24 csütörtök, 14:44:55
Én nem szoktam ellenőrizni, tehát nekem nem fogy...
Én meg 10E-ként cserélek olajat. Szóval engem sem zaklat fel.
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: Általános kérdések MK IV
«
Új hozzászólás #4945 Dátum:
2009.09.24 csütörtök, 14:47:33 »
Akartam már írni, hogy Mondi megkapta a szép új nóziját+visszafóliát, de még vártam eddig.
A következők miatt.
Ugye többször írtam, hogy sokszor vmi rezonanciát hallottam az autó bal oldali A oszlopának a tövétől.
Ugye írtam azt is, hogy a szervízben a szerelők mikkel próbálkoztak.
Általában a megoldások jók voltak ideig-óráig.
A múltkor (még kocc előtt) én gondoltam kézben venni a dolgokat.
Addig jutottam el, hogy a légszűrőház elfüggesztése okoza a galibát: ha kipattintottam azt a 3. tappancsot, ami a zárhídra támaszkodott, akkor nem rezonált, ha visszaraktam, akkor először csend volt, majd finoman elkezdte.
Namost.
Ugye jött a kocc. A zárhídról letört a jobb oldali lámpatartó fülem. Ez miatt új komplett zárhídat kaptam.
Elhozatalkor (kb 3 hete) hallottam még a rezonanciát, de már nem 1500ös fordulaton, hanem 1000 környékén.
De aztán 1 nap múlva eltűnt.
Azóta mentem vele mindenféle körülmények között (sok város, sok pálya) de háááÁÁÁÁÁááálistennek
csend van.
Szóval ahhoz hogy megszűnjön a rezonancia kellett egy kocc utáni zárhíd, lökös, jobblámpacsere, fényezéssel 600+ áron...
(szerencsére a biztosítós a történet)
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: Általános kérdések MK IV
«
Új hozzászólás #4946 Dátum:
2009.09.24 csütörtök, 14:48:29 »
Baloght kolléga: hogy áll a front JB bumper project?
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26701
Phinabubus, filematológus
Válasz: Általános kérdések MK IV
«
Új hozzászólás #4947 Dátum:
2009.09.24 csütörtök, 14:49:16 »
Idézetet írta: SzJani - 2009.09.24 csütörtök, 14:47:33
Akartam már írni, hogy Mondi megkapta a szép új nóziját+visszafóliát, de még vártam eddig.
A következők miatt.
Ugye többször írtam, hogy sokszor vmi rezonanciát hallottam az autó bal oldali A oszlopának a tövétől.
Ugye írtam azt is, hogy a szervízben a szerelők mikkel próbálkoztak.
Általában a megoldások jók voltak ideig-óráig.
A múltkor (még kocc előtt) én gondoltam kézben venni a dolgokat.
Addig jutottam el, hogy a légszűrőház elfüggesztése okoza a galibát: ha kipattintottam azt a 3. tappancsot, ami a zárhídra támaszkodott, akkor nem rezonált, ha vis***aktam, akkor először csend volt, majd finoman elkezdte.
Namost.
Ugye jött a kocc. A zárhídról letört a jobb oldali lámpatartó fülem. Ez miatt új komplett zárhídat kaptam.
Elhozatalkor (kb 3 hete) hallottam még a rezonanciát, de már nem 1500ös fordulaton, hanem 1000 környékén.
De aztán 1 nap múlva eltűnt.
Azóta mentem vele mindenféle körülmények között (sok város, sok pálya) de háááÁÁÁÁÁááálistennek
csend van.
Szóval ahhoz hogy megszűnjön a rezonancia kellett egy kocc utáni zárhíd, lökös, jobblámpacsere, fényezéssel 600+ áron...
(szerencsére a biztosítós a történet)
inkább akkor rezonáljon...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26701
Phinabubus, filematológus
Válasz: Általános kérdések MK IV
«
Új hozzászólás #4948 Dátum:
2009.09.24 csütörtök, 14:50:57 »
Idézetet írta: SzJani - 2009.09.24 csütörtök, 14:48:29
Baloght kolléga: hogy áll a front JB bumper project?
ahogy aznap...
Neki kellene már állnom a projekt folytatásának.
Egyelőre a részegységgé bontás történt meg az első napon...
azóta logisztikai feladatokat láttam el (egyik helyről pakoltam a másik helyre). (Az üres lökös egy éjszakát eltölthetett zöld környezetben is, a kertben)
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: Általános kérdések MK IV
«
Új hozzászólás #4949 Dátum:
2009.09.24 csütörtök, 14:51:49 »
Idézetet írta: baloght - 2009.09.24 csütörtök, 14:49:16
inkább akkor rezonáljon...
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Oldalak:
1
...
92
93
94
95
96
97
98
[
99
]
100
101
102
103
104
105
106
...
799
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ