Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 04:12:30 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 93 94 95 96 97 98 99 [100] 101 102 103 104 105 106 107 ... 799   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK4 Általános kérdések  (Megtekintve 11987393 alkalommal)
0 Felhasználó és 129 vendég van a témában
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #4950 Dátum: 2009.09.24 csütörtök, 14:55:51 »



itt esik szó (képekkel) a motorháztető lobogásról. Nem érteni dojcs, de ha igaz a gumibakok mozgását kellene megszüntetni, vagy mi...

http://www.motor-talk.de/blogs/remps-mondeo-mk4/der-gummiklotz-ist-ab-t2035710.html
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #4951 Dátum: 2009.09.24 csütörtök, 14:59:37 »

ahogy aznap...

Neki kellene már állnom a projekt folytatásának.

Egyelőre a részegységgé bontás történt meg az első napon...

azóta logisztikai feladatokat láttam el (egyik helyről pakoltam a másik helyre). (Az üres lökös egy éjszakát eltölthetett zöld környezetben is, a kertben)  eplus2

De há', há' de'h. Én már azt hittem kész van.
Itt szomorkodtam, hogy a nagytali is elmaradt, de az sajnos nekem egyébként sem lett volna jó, aztán lesz a póttali, sajnos akkor sem tudunk talizni, mert szüretelünk, szóval már elkeseredtem, hogy nem fogom látni, hogy milyen lett, de úgy látom, hogy eddig még nem késtem le semmiről.
Remlélem azé' lesz hamar olyan találkozó időpont, ahová nem vagyok beütemezve. Elkezdtem egy másoddiplomát, babát várunk, költözés előkészítés, munkahely elhavazódás, minden játszik most.  eplus2 De ez így jó.
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #4952 Dátum: 2009.09.24 csütörtök, 15:03:22 »


itt esik szó (képekkel) a motorháztető lobogásról. Nem érteni dojcs, de ha igaz a gumibakok mozgását kellene megszüntetni, vagy mi...

http://www.motor-talk.de/blogs/remps-mondeo-mk4/der-gummiklotz-ist-ab-t2035710.html

Ezt a lobogást eddig csak 1x tapasztaltam. Hatvanból kellett 30 perc alatt Budaörs-re érni, így egy német autópályán jöttünk, ahol nagy volt az oldalszél. Ekkor láttam, hogy lebeg.
Előtte-azóta sem soha.
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #4953 Dátum: 2009.09.24 csütörtök, 15:30:21 »

Egyébként az van, hogy Mondi most ismét hibátlan. Még a Conserv+ -nek sem jön a hülyesége.
CsAK.
Így most hiányzik néha valami, ami felvillanyozna.
Néha kis időre kiterelem az összes lovat az autópályán,  eplus2 megszámolni, hogy megvannak-e, de vmi hiányzik.  Undecided
Nem tomm mi, vmi motorhang, vagy kicsit emberesebb kipuff hang, vagy mindegy, hogy mi csak történjen vmi. Mondom ezt innen az íróasztal mellől.
Mert persze ha már megyek az autó felé, akkor ez a hiányérzet csökken a látvány hatására  smile, aztán tovább csökken a néha előforduló bemelegedés utáni ménesösszeszámláláson, de vmi még kellene.
Már egy csomagtartóba12Vdugalj install is segítene rajtam, azt hiszem. Vagy vmi minimáltuning: fehér oldalindex, vagy vmi apróság. De ezek is csak ideig-óráig.
Direktszűrő, DPF uninstall, chip, stb témákban történő feláldozásra sajnálnám, ezek soha nem lesznek rajta.
Asszem tényleg meg kell vennem hamarosan az OFF hvégi játszóautót.

Nagyon-nagyon jó autó ez a Mondeo, erős, gyönyörű, tipp-topp, csak így, hogy minden kerek vele, néha nekem vmi miatt mégis kevés. De én autób*zi vagyok s tudat alatt már vagy 5 éve egy usa-sportördögszekérre vágyom, ami dörög-prüszköl-fújtat, individuálisabb, s néha én is "félek tőle".
Ezt csak azért írtam, hogy ha vki hasonló autófíliás emberke gondolkodik Mondeovételen, s olvassa a topikunkat, akkor számoljon rá, hogy bizonyos szellemi körülmények fennálása esetén SZERINTEM ez az autó túl "steril".
Egy átlagos, s picit nemátlagos tulajnak viszont minden igényét maximálisan kielégíti, családi autónak messze tökéletes.
Azért még szeretem Mondit.  Wink
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #4954 Dátum: 2009.09.24 csütörtök, 15:34:05 »

Egyébként az van, hogy Mondi most ismét hibátlan. Még a Conserv+ -nek sem jön a hülyesége.
CsAK.
Így most hiányzik néha valami, ami felvillanyozna.
Néha kis időre kiterelem az összes lovat az autópályán,  eplus2 megszámolni, hogy megvannak-e, de vmi hiányzik.  Undecided
Nem tomm mi, vmi motorhang, vagy kicsit emberesebb kipuff hang, vagy mindegy, hogy mi csak történjen vmi. Mondom ezt innen az íróasztal mellől.
Mert persze ha már megyek az autó felé, akkor ez a hiányérzet csökken a látvány hatására  smile, aztán tovább csökken a néha előforduló bemelegedés utáni ménesösszeszámláláson, de vmi még kellene.
Már egy csomagtartóba12Vdugalj install is segítene rajtam, azt hiszem. Vagy vmi minimáltuning: fehér oldalindex, vagy vmi apróság. De ezek is csak ideig-óráig.
Direktszűrő, DPF uninstall, chip, stb témákban történő feláldozásra sajnálnám, ezek soha nem lesznek rajta.
Asszem tényleg meg kell vennem hamarosan az OFF hvégi játszóautót.

Nagyon-nagyon jó autó ez a Mondeo, erős, gyönyörű, tipp-topp, csak így, hogy minden kerek vele, néha nekem vmi miatt mégis kevés. De én autób*zi vagyok s tudat alatt már vagy 5 éve egy usa-sportördögszekérre vágyom, ami dörög-prüszköl-fújtat, individuálisabb, s néha én is "félek tőle".
Ezt csak azért írtam, hogy ha vki hasonló autófíliás emberke gondolkodik Mondeovételen, s olvassa a topikunkat, akkor számoljon rá, hogy bizonyos szellemi körülmények fennálása esetén SZERINTEM ez az autó túl "steril".
Egy átlagos, s picit nemátlagos tulajnak viszont minden igényét maximálisan kielégíti, családi autónak messze tökéletes.
Azért még szeretem Mondit.  Wink


 taps taps

Majd kitalálok valamit, ami Neked van az autódban, Nekem nincs, és azt ismét szétszedheted, lefényképezheted... így jó lesz?   eplus2
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #4955 Dátum: 2009.09.24 csütörtök, 15:36:37 »

Ezt a lobogást eddig csak 1x tapasztaltam. Hatvanból kellett 30 perc alatt Budaörs-re érni, így egy német autópályán jöttünk, ahol nagy volt az oldalszél. Ekkor láttam, hogy lebeg.
Előtte-azóta sem soha.


Kamion mögött/mellett bizonyos szögben Nekem láthatóan van...  szomoru1 (bár ez általában pár szászadmásodperc  eplus2)
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #4956 Dátum: 2009.09.24 csütörtök, 15:38:23 »

taps taps

Majd kitalálok valamit, ami Neked van az autódban, Nekem nincs, és azt ismét szétszedheted, lefényképezheted... így jó lesz?   eplus2

Jó. Cheesy

Látod belerendeltem gyakorlatilag minden extrát a kocsiba, aztán ÍJ.
Smiley

De ha Te szerelsz vmit a Tiédne, akkor is szívesen segítek, tartom a vasakat, adom a kalapácsot, stb.  vigyor3
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #4957 Dátum: 2009.09.24 csütörtök, 15:41:28 »

Jó. Cheesy

Látod belerendeltem gyakorlatilag minden extrát a kocsiba, aztán ÍJ.
Smiley

De ha Te szerelsz vmit a Tiédne, akkor is szívesen segítek, tartom a vasakat, adom a kalapácsot, stb.  vigyor3


Nem lenne egyszerűbb ha cserélnénk paripát...  hehe Te jól járnál mert bütykölhetnéd, tehát nem unatkoznál, És Én sem járnék olyan rosszul  hehe eplus2
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #4958 Dátum: 2009.09.24 csütörtök, 15:44:20 »

Jó. Cheesy


Akkor az első feladat:

szedd szét atomjaira ezt a követési távolságos cuccot...  vigyor3 Ki tudja, lehet pár párszázforintos kínai diódából összerittyentünk egy hasonlót...  eplus2
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #4959 Dátum: 2009.09.24 csütörtök, 21:58:37 »

Akkor az első feladat:

szedd szét atomjaira ezt a követési távolságos cuccot...  vigyor3 Ki tudja, lehet pár párszázforintos kínai diódából összerittyentünk egy hasonlót...  eplus2

Látod, ez pl. egy érdekes kérdés.
Lehet, hogy a Tiéd is kábelezés szinten alkalmas az ACC-re, csak modul be, kormánycsere, carconfig fájl átír és működik.
Na majd egyszer megnézzük, hogy ahová mennek az enyémnek a kábelei, Neked ott pl. mi van.
De nem akarsz mással kezdeni? Pl. kis ültetés, széles-nagy papucsok, dpf uninst, sport auspuff, direktszűrő, chip, nagy turbo + nagy intercooler, rendesen szóló BOV, stb.
Hm? Cheesy
Segítek szerelni. Cheesy
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #4960 Dátum: 2009.09.25 péntek, 07:49:27 »

Látod, ez pl. egy érdekes kérdés.
Lehet, hogy a Tiéd is kábelezés szinten alkalmas az ACC-re, csak modul be, kormánycsere, carconfig fájl átír és működik.
Na majd egyszer megnézzük, hogy ahová mennek az enyémnek a kábelei, Neked ott pl. mi van.
De nem akarsz mással kezdeni? Pl. kis ültetés, széles-nagy papucsok, dpf uninst, sport auspuff, direktszűrő, chip, nagy turbo + nagy intercooler, rendesen szóló BOV, stb.
Hm? Cheesy
Segítek szerelni. Cheesy


szóval akkor sorban

nem vagyok híve
bőevn jó ami most van

dpf köll a környezetért  vigyor3
sport kipufogó nem illik ehehez az autóhoz, főleg a dízlihez nem
direktszűrőtől félek
chiptől félek
nagy turbó? ez jó kérdés
 


de mi aza BOV?
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #4961 Dátum: 2009.09.25 péntek, 08:49:13 »

szóval akkor sorban

nem vagyok híve
bőevn jó ami most van

dpf köll a környezetért  vigyor3
sport kipufogó nem illik ehehez az autóhoz, főleg a dízlihez nem
direktszűrőtől félek
chiptől félek
nagy turbó? ez jó kérdés
 


de mi aza BOV?

1 szép kipuff mindenhova illik, csak meg kell találni az autóhoz illőt. az, h dizli baromira mind1.
direktszűrő nem rossz dolog, csak nem annyira a legolcsóbb kínaisat kell megvenni, viszont felesleges a legdrágábbat is.
chip ... hát ez már hosszú téma volt és mindenkinek van véleménye Smiley
nagy turbo önmagában nem sokat ér, még coolerral sem  nyes
Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #4962 Dátum: 2009.09.25 péntek, 08:52:15 »

szóval akkor sorban

nem vagyok híve
bőevn jó ami most van

dpf köll a környezetért  vigyor3
sport kipufogó nem illik ehehez az autóhoz, főleg a dízlihez nem
direktszűrőtől félek
chiptől félek
nagy turbó? ez jó kérdés
 


de mi aza BOV?

BOV. BlowOffValve - turbó lefuvó szelep
Inkább a benzinesturbós autoóknál játszik. mert ugye ott van pillangószelep, a dízelnél meg nincs.
De egyébként megoldható.
Visszatérve: pl. Imprezáknál már biztos hallottad, hogy váltásnál szisszen-csattan, stb. egyet.
Elvileg a turbónak jó, illetve a vezetőnek, hogy nem lasssul le a turbó gázelvételnél, amikor a pillangószelep zár, mert a feleslegesen betolt levegőt ez a szelep kiereszti.
Mivel a dízelben nicns pillangószelep, ezért elvileg nem működik.
http://wiki.answers.com/Q/Can_you_put_a_Blow_off_valve_in_a_turbo_diesel_engine
Gyakorlatilag mégis megoldható. -> lyutyúb
Sztem gizda. Wink

Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #4963 Dátum: 2009.09.25 péntek, 08:53:34 »

...
nagy turbo önmagában nem sokat ér, még coolerral sem  nyes

Ez igaz, de a "szokásos" "salátákkal" gondoltam, cak nem akartam részletekbe menni.  Wink
De ekkor már tuti nem garis az autónk...  eplus2
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #4964 Dátum: 2009.09.25 péntek, 09:01:10 »

Ez igaz, de a "szokásos" "salátákkal" gondoltam, cak nem akartam részletekbe menni.  Wink
De ekkor már tuti nem garis az autónk...  eplus2

jobb sztem 1 előtöltő (kicsi) turbot felpakolni ami alacsonyabb fordulaton is ketyeg, így a húzás majdnem alapjárattól jelentkezhet.
na persze ez se eccerű ám. eleve új kipuff csonkot kell reszelni, szívórendszert átcsövezni és új szoftot írni. ez utóbbi monnyuk a nagyobbra cserélésnél is kell.
Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #4965 Dátum: 2009.09.25 péntek, 09:03:31 »

jobb sztem 1 előtöltő (kicsi) turbot felpakolni ami alacsonyabb fordulaton is ketyeg, így a húzás majdnem alapjárattól jelentkezhet.
na persze ez se eccerű ám. eleve új kipuff csonkot kell reszelni, szívórendszert átcsövezni és új szoftot írni. ez utóbbi monnyuk a nagyobbra cserélésnél is kell.

 eljen
Ha már a Ford nem csinálja meg a biturbó dízelt, akkor mi megcsináljuk magunknak.  eplus2
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #4966 Dátum: 2009.09.25 péntek, 09:03:50 »

Ez igaz, de a "szokásos" "salátákkal" gondoltam, cak nem akartam részletekbe menni.  Wink
De ekkor már tuti nem garis az autónk...  eplus2

ez az autó úgy jó, ahogy van...

A gari nekem nagyon szempont... Annak nem elvesztése érdekében még a kipuff végére is gyári csonk került fel (heggesztés nélkül)
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #4967 Dátum: 2009.09.25 péntek, 09:04:32 »

eljen
Ha már a Ford nem csinálja meg a biturbó dízelt, akkor mi megcsináljuk magunknak.  eplus2


Elvileg az új pugokban a kétezres már biturbós, szóval idő kérdése és fjordban is leszen...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #4968 Dátum: 2009.09.25 péntek, 09:09:59 »

ez az autó úgy jó, ahogy van...

A gari nekem nagyon szempont... Annak nem elvesztése érdekében még a kipuff végére is gyári csonk került fel (heggesztés nélkül)

Garancia, garancia. Most az élményfaktorról beszélgetünk.  vigyor3
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #4969 Dátum: 2009.09.25 péntek, 09:24:17 »

Na jó. Ne piszkáljuk a garit egyelőre.

Akkor. Ez tetszik Nektek?

1.
http://www.mondeo-mk4.de/index.php?page=RGalleryImageWrapper&itemID=967&type=page

http://www.mondeo-mk4.de/index.php?page=RGalleryImageWrapper&itemID=966&type=page#imageTop

http://www.mondeo-mk4.de/index.php?page=RGalleryImageWrapper&itemID=965&type=page#imageTop

http://www.mondeo-mk4.de/index.php?page=RGalleryImageWrapper&itemID=964&type=page#imageTop

http://www.mondeo-mk4.de/index.php?page=RGalleryImageWrapper&itemID=963&type=page#imageTop

2.
http://www.mondeo-mk4.de/index.php?page=RGalleryImageWrapper&itemID=714&type=page

3.
http://www.mondeo-mk4.de/index.php?page=RGalleryImageWrapper&itemID=668&type=page

A fekete (1.) lehetne egy kicsit kontúrosabb (az is lehet, hogy csak a lámpára van ráfestve feketével).
A kék vonalvezetése is tetszik. Meg a fekete trendé.

Kb 15E a legyártás + 5-8E a fényezés.
Sztem megéri.
Egy picit az a bajom, hogy ez a fekete autón áll igazán jól, ahol nem ütnek úgy ki a rések.
Na majd megalkotom az enyémre egyelőre fotosoppban.  vigyor3
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #4970 Dátum: 2009.09.25 péntek, 09:45:06 »

Na jó. Ne piszkáljuk a garit egyelőre.

Akkor. Ez tetszik Nektek?

Na majd megalkotom az enyémre egyelőre fotosoppban.  vigyor3


Én gyári párti vagyok nagyon. Nekem annyira nem jön be. A felniei meg kimondottan nem tetszenek...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #4971 Dátum: 2009.09.25 péntek, 10:07:38 »

Én gyári párti vagyok nagyon. Nekem annyira nem jön be. A felniei meg kimondottan nem tetszenek...

Jaaaa, én a szemöldökre gondoltam.
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #4972 Dátum: 2009.09.25 péntek, 10:29:25 »

Jaaaa, én a szemöldökre gondoltam.


a szemöldök az csini, de mifelénk nem 15E a legyártása, hanem kb 5E Smiley
Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #4973 Dátum: 2009.09.25 péntek, 10:30:41 »

a szemöldök az csini, de mifelénk nem 15E a legyártása, hanem kb 5E Smiley

Na ez akkor most engem érdekelne.
Hol tudnak ilyet 5E-ért csinálni?  smile
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #4974 Dátum: 2009.09.25 péntek, 10:50:27 »

Na ez akkor most engem érdekelne.
Hol tudnak ilyet 5E-ért csinálni?  smile

miskolcon Smiley van valahol 1 telefonszámom, kb 2-3 órára kell az autó a művelethez mert sablont nem őrizget a bácsi. mindenkinek egyedi igény szerint készíti el, utánna még persze festeni kell.
Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #4975 Dátum: 2009.09.25 péntek, 11:02:15 »

miskolcon Smiley van valahol 1 telefonszámom, kb 2-3 órára kell az autó a művelethez mert sablont nem őrizget a bácsi. mindenkinek egyedi igény szerint készíti el, utánna még persze festeni kell.

Ez jó lenne, csak több az üzemanyag és az idő oda lemenni.
De azért THX.
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
clint
Vendég
« Új hozzászólás #4976 Dátum: 2009.09.25 péntek, 11:04:52 »

Na ez akkor most engem érdekelne.
Hol tudnak ilyet 5E-ért csinálni?  smile


Szerintem az mk4-ben rengeteg fantázia van átalakítás terén.
Gondolok itt a felső rács jelmentesítésére, a krómtoldat lefedésére, a lámpák feketítésére, ültetésre, ami minden autót sokkal szebbé és élvezetesebbé varázsol ugyanígy a nyomtávszélesítő pogácsákra amik szépen síkba hozzák a felnit a sárvédőkkel. A 2.2 tdci be meg nem kell BOV fütyül az a nélkül is.
íme klubtársunk autója: http://www.youtube.com/watch?v=gMm9x4vjzOc&feature=channel_page
A katalizátor kiiktatása után már adja a hangot (létezik o2senzor kati kiiktatásra pár E HUF) károsanyag kibocsájtás meg nem változik legalábbis a BOSCH Istvánko féle mérés alapján.

És ha már motortuning. Amiben biztos nem csalódnál és rosszat nem tud mondani róla senki az a BLUEFIN rendszer (google) a Superchips-től.
Ha jól emlékszem a 2.2 tdci-t 220Le és 490Nm környékére lövi be ami valljuk be már egy komolyabb Bajor hajót is meg tud lepni.

A kipufogó meg egy olyan díszítő elem amit szerintem nem lehet kihagyni egy autóról sem.
Készítettünk két tervet photoshoppal íme:

és


A Mondi az eredeti képhez képest le van ültetve a kerekek síkba vannak hozva le van sötétítve és a diffúzor át van alakítva.
Csak ötletek. remélem segítettem
« Utoljára szerkesztve: 2009.09.25 péntek, 11:08:48 írta clint » Naplózva
clint
Vendég
« Új hozzászólás #4977 Dátum: 2009.09.25 péntek, 11:06:33 »

Miért szerepel oldalunk "TILTOTT LINK"-ként?

Tanácsokat, segítséget ott is tudunk adni. Ez elég gyerekes
« Utoljára szerkesztve: 2009.09.25 péntek, 18:13:25 írta Scratch » Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #4978 Dátum: 2009.09.25 péntek, 11:09:11 »

Szerintem az mk4-ben rengeteg fantázia van átalakítás terén.




ami az első képen van. Olyan Jani kipuffja... Nem?
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
clint
Vendég
« Új hozzászólás #4979 Dátum: 2009.09.25 péntek, 11:11:48 »

ami az első képen van. Olyan Jani kipuffja... Nem?

Nem eredetileg fele akkora az átmérője
íme

szerintem túl pici (virsli) egy ekkora autóhoz.

A direkt szűrő meg egy olyan dolog, ahogy azt baloght is írta, hogy csak márkásat szabad venni belőle (nekünk K&N57i van)
Erősebb, gyorsabb nem lesz, legalábbis érezni semmit sem fogsz. Alapjáraton hangosabb lesz tőle a kocsi terhelésen viszont szépen kiadja a turbó hangját, motorféken meg mélyen duruzsol. Ha érdekel személyesen is milyen hangja van egy 2.2 tdci-nek direkt szűrővel keresd fel ST220 kollégát a TILTOTT LINK oldalon. (nevetséges ez az utálat)
« Utoljára szerkesztve: 2009.09.25 péntek, 11:17:56 írta clint » Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #4980 Dátum: 2009.09.25 péntek, 11:14:42 »

Nem eredetileg fele akkora az átmérője
íme

szerintem túl pici (virsli) egy ekkora autóhoz.

Életben nem ilyen szembetűnő a különbség, de mostmár látom...  vigyor3

Az enyém ilyen lefeléhajlós króm vég, ráadásul szimpla ...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #4981 Dátum: 2009.09.25 péntek, 11:40:20 »

Szerintem az mk4-ben rengeteg fantázia van átalakítás terén.
Gondolok itt a felső rács jelmentesítésére, a krómtoldat lefedésére, a lámpák feketítésére, ültetésre, ami minden autót sokkal szebbé és élvezetesebbé varázsol ugyanígy a nyomtávszélesítő pogácsákra amik szépen síkba hozzák a felnit a sárvédőkkel. A 2.2 tdci be meg nem kell BOV fütyül az a nélkül is.
íme klubtársunk autója: http://www.youtube.com/watch?v=gMm9x4vjzOc&feature=channel_page
A katalizátor kiiktatása után már adja a hangot (létezik o2senzor kati kiiktatásra pár E HUF) károsanyag kibocsájtás meg nem változik legalábbis a BOSCH Istvánko féle mérés alapján.

És ha már motortuning. Amiben biztos nem csalódnál és rosszat nem tud mondani róla senki az a BLUEFIN rendszer (google) a Superchips-től.
Ha jól emlékszem a 2.2 tdci-t 220Le és 490Nm környékére lövi be ami valljuk be már egy komolyabb Bajor hajót is meg tud lepni.

A kipufogó meg egy olyan díszítő elem amit szerintem nem lehet kihagyni egy autóról sem.
Készítettünk két tervet photoshoppal íme:

és

A Mondi az eredeti képhez képest le van ültetve a kerekek síkba vannak hozva le van sötétítve és a diffúzor át van alakítva.
Csak ötletek. remélem segítettem


A nyomtávszélesító pogin már gondolkodtam, mert egy picit tényleg lehetne a kerekeket kintebb hozni. CSak eddig mindig azt hallottam, hogy az ilyen beavatkozások nem tesznek jót a futóműnek, jönnek az ilyen-olyan kopások, stb.


Turbo: Igen ez érdekes, mert én is hallom a szisszenő hangot még így gyári állapotban is, amikor mondjuk 3.ban kiforgatom olyan 3500-ig és akkor váltok. Ez hogyan működik egyébként a mi TDCi-nkben?
Én azt hittem, hogy a VGT lapátszögállítással oldják meg, hogy ne legyen tolulás. Mit hallok egyébként fütyülésnek?


A kati alatt mit értesz? A DPF szűrőt?
Mert annak a kiiktatása nem egyszerű történet, illtve megoldható, csak bele kell nyúlni az ECU-ba komolyabban, ugyanis a DPF uninst után a hülye ECU csinálja a ciklikus regeneket időközönként, ami füstöléssel jár. Komolyan, ekkora f*szságot: utóbefecskendezünkm, hogy jobban égjen el a felgyülemlett korom, de az utóbefecskendezés miatt is még több a korom: tehát megemelem a kipuffgáz hőmérsékletet, hogy kitisztuljon a DPF a koromtól, de közben ezzel meg féig telekormolom újra a DPF-et.
Na mindegy.

Bluefin: ezt is nézegettem, az angol srácok körében nagyon megy a dolog.
Az adatokra jól emlékszel. Csak hát 6 évre vetetm az autót, addig meg nem biztos, hogy bluefinnel elmenne.

A gyári kipuff nekem (egyelőre) tetszik.
De a 2. kép a két dupla kipuffal, az most megfogott.   finom Smiley
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #4982 Dátum: 2009.09.25 péntek, 11:41:12 »

Na, melyik tetszik Nektek a 2 közül?

http://kep.tar.hu/szjani78/50654460?o=0#2
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
clint
Vendég
« Új hozzászólás #4983 Dátum: 2009.09.25 péntek, 11:54:02 »

Kati mint katalizátor.
Nem tudom a DPF nél hogyan működik pontosan de tény, hogy létezik olyan szenzor ami képes olyan értéket küldeni a lekötött csatlakozóból az ECU-nak hogy minden érték rendben van. O2stimulator vagy vmi ilyesmi a neve ha érdekel utánajárok.

Blufin:

Pont ez a jó benne. bármikor visszatöltheted a gyári programod 10 perc alatt otthon is.
Nem kell 6 évig átírt elektronikával járkálnod. A Bluefin lényege, hogy egy kis kézi szgépet kaspz ami eltárolja a gyári ECU-t és helyére berakja a módosított programot amitől plusz 40 lóerőt kapsz, ha szervizbe mész bedugod újra és visszatölti a gyári programot addig a gépen tárolja a "CHIP-et".
Egyszerre egy program lehet a gépen.
« Utoljára szerkesztve: 2009.09.25 péntek, 11:57:07 írta clint » Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #4984 Dátum: 2009.09.25 péntek, 12:00:58 »

Na, melyik tetszik Nektek a 2 közül?

http://kep.tar.hu/szjani78/50654460?o=0#2


nekem ez: http://kep.tar.hu/szjani78/50615655/36818212#2   vigyor3
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
gravitydave
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1002



« Új hozzászólás #4985 Dátum: 2009.09.25 péntek, 12:30:04 »


Asszem tényleg meg kell vennem hamarosan az OFF hvégi játszóautót.



En arra gondoltam hogy veszek egy Alfa 155 os 2000 benzines motorral! wow1
megy is es szerelni ie lehet  eplus2
Naplózva

2020 MK-5 2.0 Hibrid Kombi ST Line
2006 MK-3 1.8 b Szedan Ambiente
EX 2011 Fusion 2,5 SEL Szedan
EX 2008 Mk-4 1.6 b Kombi, Trend, LPG
EX 1997 Mk-2 1.8 b Ferdehatu GLX
Ex 2002 MK-3 1.8 b Kombi Ambiente
Ex 1996 Mk-1 1.6 b Kombi CLX
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #4986 Dátum: 2009.09.25 péntek, 12:32:02 »

Kati mint katalizátor.
Nem tudom a DPF nél hogyan működik pontosan de tény, hogy létezik olyan szenzor ami képes olyan értéket küldeni a lekötött csatlakozóból az ECU-nak hogy minden érték rendben van. O2stimulator vagy vmi ilyesmi a neve ha érdekel utánajárok.

Blufin:

Pont ez a jó benne. bármikor visszatöltheted a gyári programod 10 perc alatt otthon is.
Nem kell 6 évig átírt elektronikával járkálnod. A Bluefin lényege, hogy egy kis kézi szgépet kaspz ami eltárolja a gyári ECU-t és helyére berakja a módosított programot amitől plusz 40 lóerőt kapsz, ha szervizbe mész bedugod újra és visszatölti a gyári programot addig a gépen tárolja a "CHIP-et".
Egyszerre egy program lehet a gépen.

Egyébként ha a szervízben IDS-sel olvasgatnak, akkor nincs vmi számláló amin látszik, hogy az ECU/PCM hányszor lett eddig programozva?
Én egyébként f*sos vagyok, félnék, hogy idő előtt vmi turbótörés, vagy befecskendezőrendszer gebasz, vagy hasonó lenne a dologból.
Inkább várok, s veszek majd egy nehezen szétüthető OFF 5,7V8-at, amire majd okoskodok egy prochargert. Annak lesz rendes BOV-ja is.
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #4987 Dátum: 2009.09.25 péntek, 12:42:18 »


En arra gondoltam hogy veszek egy Alfa 155 os 2000 benzines motorral! wow1
megy is es szerelni ie lehet  eplus2

Én vmi ilyesmmit szeretnék: OFFautó
Meg azt szeretném, hogy úgy szóljon majd az enyim is, mint ez 2.00-2.15 között.
 Wink
Ezt nem fogom sajnálni.  eplus2
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #4988 Dátum: 2009.09.25 péntek, 12:43:39 »

Egyébként ha a szervízben IDS-sel olvasgatnak, akkor nincs vmi számláló amin látszik, hogy az ECU/PCM hányszor lett eddig programozva?
Én egyébként f*sos vagyok, félnék, hogy idő előtt vmi turbótörés, vagy befecskendezőrendszer ge***, vagy hasonó lenne a dologból.
Inkább várok, s veszek majd egy nehezen szétüthető OFF 5,7V8-at, amire majd okoskodok egy prochargert. Annak lesz rendes BOV-ja is.


Nekem egyelőre elég lóerőben ami van... Persze az álom egy 911 turbó..

Ha a mostat nézzünk, akkor a feelingre megyek... ahhoz kapcsolódóan erősen foglalkoztatnak az mx-5 madzagok...


Anyával elmennénk Tihanyba egyet ebédelni, közbe lobogna az ő haja...  vigyor3
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #4989 Dátum: 2009.09.25 péntek, 12:51:48 »

Nekem egyelőre elég lóerőben ami van... Persze az álom egy 911 turbó..

Ha a mostat nézzünk, akkor a feelingre megyek... ahhoz kapcsolódóan erősen foglalkoztatnak az mx-5 madzagok...


Anyával elmennénk Tihanyba egyet ebédelni, közbe lobogna az ő haja...  vigyor3

Sztem 911 legyen, az kb 450-480LE is lehet, pont pariban lenne az én gépemmel is.
Tudnánk egymást hvégén ölni.  eplus2
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #4990 Dátum: 2009.09.25 péntek, 18:12:36 »


A Mondi az eredeti képhez képest le van ültetve a kerekek síkba vannak hozva le van sötétítve és a diffúzor át van alakítva.
Csak ötletek. remélem segítettem


Az első nagyon ott van!  eljen
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #4991 Dátum: 2009.09.25 péntek, 19:58:45 »

Szerintem az mk4-ben rengeteg fantázia van átalakítás terén.
Gondolok itt a felső rács jelmentesítésére, a krómtoldat lefedésére, a lámpák feketítésére, ültetésre, ami minden autót sokkal szebbé és élvezetesebbé varázsol ugyanígy a nyomtávszélesítő pogácsákra amik szépen síkba hozzák a felnit a sárvédőkkel. A 2.2 tdci be meg nem kell BOV fütyül az a nélkül is.

Jók az ötletek. A 2 drb dupla kipuff nagyon ütős... a küszöb nekem egy kicsit túl sok, de csak praktikum miatt.
Amúgy jól néz ki. Az a lefújószelep  vigyor3 hát, anélkül bőven megvagyok. Nagyon zavar a hangja. Hát, ki így, ki úgy.
Az A5-ön jelent meg egy cikk a faceliftről. Ígéretes.
Érdekelne, hol az ST. Mikor jön már?
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
ST220
Vendég
« Új hozzászólás #4992 Dátum: 2009.09.26 szombat, 17:36:53 »

A nyomtávszélesító pogin már gondolkodtam, mert egy picit tényleg lehetne a kerekeket kintebb hozni. CSak eddig mindig azt hallottam, hogy az ilyen beavatkozások nem tesznek jót a futóműnek, jönnek az ilyen-olyan kopások, stb.


Turbo: Igen ez érdekes, mert én is hallom a szisszenő hangot még így gyári állapotban is, amikor mondjuk 3.ban kiforgatom olyan 3500-ig és akkor váltok. Ez hogyan működik egyébként a mi TDCi-nkben?
Én azt hittem, hogy a VGT lapátszögállítással oldják meg, hogy ne legyen tolulás. Mit hallok egyébként fütyülésnek?


A kati alatt mit értesz? A DPF szűrőt?
Mert annak a kiiktatása nem egyszerű történet, illtve megoldható, csak bele kell nyúlni az ECU-ba komolyabban, ugyanis a DPF uninst után a hülye ECU csinálja a ciklikus regeneket időközönként, ami füstöléssel jár. Komolyan, ekkora f*szságot: utóbefecskendezünkm, hogy jobban égjen el a felgyülemlett korom, de az utóbefecskendezés miatt is még több a korom: tehát megemelem a kipuffgáz hőmérsékletet, hogy kitisztuljon a DPF a koromtól, de közben ezzel meg féig telekormolom újra a DPF-et.
Na mindegy.

Bluefin: ezt is nézegettem, az angol srácok körében nagyon megy a dolog.
Az adatokra jól emlékszel. Csak hát 6 évre vetetm az autót, addig meg nem biztos, hogy bluefinnel elmenne.

A gyári kipuff nekem (egyelőre) tetszik.
De a 2. kép a két dupla kipuffal, az most megfogott.   finom Smiley


Én is eljátszottam a kipufogóval, és én egy ilyet képzeltem el:



Ha kíváncsi vagy a fütyülésre meg a 2.2 hangra, akkor nagyon szívesen megmutatom. Igaz más a motor, de hasonló hangja lenne neked is.
70/418-08-26
Ez a számom, csörögj rám, ha érdekel...
Pest környékén lakom.
Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #4993 Dátum: 2009.09.26 szombat, 20:03:13 »

Én is eljátszottam a kipufogóval, és én egy ilyet képzeltem el:

http://kepfeltoltes.hu/090926/kipufog__lexus1_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Ha kíváncsi vagy a fütyülésre meg a 2.2 hangra, akkor nagyon szívesen megmutatom. Igaz más a motor, de hasonló hangja lenne neked is.
70/418-08-26
Ez a számom, csörögj rám, ha érdekel...
Pest környékén lakom.

Privi ment.
« Utoljára szerkesztve: 2009.09.27 vasárnap, 10:43:01 írta mACSman » Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
zsoel
Vendég
« Új hozzászólás #4994 Dátum: 2009.09.29 kedd, 20:14:47 »

Szerintem az mk4-ben rengeteg fantázia van átalakítás terén.

A Mondi az eredeti képhez képest le van ültetve a kerekek síkba vannak hozva le van sötétítve és a diffúzor át van alakítva.
Csak ötletek. remélem segítettem


A dupla kipufogós változat= eljen  taps
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #4995 Dátum: 2009.09.29 kedd, 20:51:08 »

diffuzor...hehe  Cheesy
Naplózva

blah blah blah
Iceman
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 15


« Új hozzászólás #4996 Dátum: 2009.10.05 hétfő, 23:46:00 »

Üdv Mindenkinek!

Eggyel nőtt a Mondeót birtoklók száma, személyemnek köszönhetően.
Azonban nem vagyok maradéktalanul elégedett a géppel.
A kereskedésben az átvétel után jött a gépezet beindítása:

Gyújtás bekapcs, mire minden világít mint a karácsonyfa. Kis idő után csak az olajnyomás a töltés és az izzítás kontrollámpa világít.
Miután megvártam az izzítás végét (+20 fokon!!!), gázadás nélkül indítottam ahogy a nagy kézikönyvben meg vagyon írva.
Kulcsot elengedem, felveszi egy pillanatra az alapjáratot, azután lefullad.
-Nana! Mondom Én.
Újabb próba, ua. mégegyszer. Hát ilyen nincs.  falbav
Erre a kereskedő: -Adjunk egy kevéske gázt is!
Mire én: -Kézikönyv szerint nem kell.
ker.: -Nem kell mindig hinni a kézikönyvnek!  wow1

OK. Kis gázrásegítéssel beindult. Na irány haza.

Azóta gázadás nélkül indítom, de a 1.5 hónap alatt megismételte a lefulladást kb 5x.

Érdekes jelenség a kocsimnál, hogy +20 fokban minek izzít kb. 3-4mp-ig?
Haverom 1.6 TDCi-s fókájánál hideg motor mellett +10 fokon csak éppen felvillan az izzítás jelző, alig lehet észrevenni. Nekem meg izzít 1000-el!

Nekem még üzemmeleg motor indításakor is izzít!
Mi lesz -20 fok-nál? A kocsi alá kell majd gyújtanom?  szomoru1

Normális ez? Lehet, hogy vmik izzítógyertya rossz lenne?  help
5500km van a masinában a km óra szerint.

Várom véleményeteket!
Továbbá érdekelne, hogy nálatok miként megyen az izzítás-indítás folyamata!

Előre is hálás köszönetem!!!  worship

Naplózva

2008/06 MKIV Trend 5ajtós
1.8 TDCi 125LE 6 man.
TamTam
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 185


E-mail
« Új hozzászólás #4997 Dátum: 2009.10.05 hétfő, 23:56:46 »

Igaz, nekem a 2l-es motor van, de izzítás? Talán télen, 1-2 mp, nagyobb hidegben.
Naplózva

Most: Mondeo MKV. Kombi TDCI 2.0 (180LE) Titanium AWD Powershift 2016.01 (Deep Impact Blue)
Előtte: Mondeo MKIV. Kombi TDCI 2.0 (140LE) Titanium-X ++ 6Aut 2008.09 / Mondeo MKIII Kombi Ghia  TDCi 2.0 (130LE)
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #4998 Dátum: 2009.10.06 kedd, 08:14:22 »

Üdv Mindenkinek!

Eggyel nőtt a Mondeót birtoklók száma, személyemnek köszönhetően.
Azonban nem vagyok maradéktalanul elégedett a géppel.
A kereskedésben az átvétel után jött a gépezet beindítása:

Gyújtás bekapcs, mire minden világít mint a karácsonyfa. Kis idő után csak az olajnyomás a töltés és az izzítás kontrollámpa világít.
Miután megvártam az izzítás végét (+20 fokon!!!), gázadás nélkül indítottam ahogy a nagy kézikönyvben meg vagyon írva.
Kulcsot elengedem, felveszi egy pillanatra az alapjáratot, azután lefullad.
-Nana! Mondom Én.
Újabb próba, ua. mégegyszer. Hát ilyen nincs.  falbav
Erre a kereskedő: -Adjunk egy kevéske gázt is!
Mire én: -Kézikönyv szerint nem kell.
ker.: -Nem kell mindig hinni a kézikönyvnek!  wow1

OK. Kis gázrásegítéssel beindult. Na irány haza.

Azóta gázadás nélkül indítom, de a 1.5 hónap alatt megismételte a lefulladást kb 5x.

Érdekes jelenség a kocsimnál, hogy +20 fokban minek izzít kb. 3-4mp-ig?
Haverom 1.6 TDCi-s fókájánál hideg motor mellett +10 fokon csak éppen felvillan az izzítás jelző, alig lehet észrevenni. Nekem meg izzít 1000-el!

Nekem még üzemmeleg motor indításakor is izzít!
Mi lesz -20 fok-nál? A kocsi alá kell majd gyújtanom?  szomoru1

Normális ez? Lehet, hogy vmik izzítógyertya rossz lenne?  help
5500km van a masinában a km óra szerint.

Várom véleményeteket!
Továbbá érdekelne, hogy nálatok miként megyen az izzítás-indítás folyamata!

Előre is hálás köszönetem!!!  worship



Szia,

először is gratula az autóhoz. Wink
Kereskedő: ? -> mindegy, hagyjuk. Smiley (egyébként Ford márkakereskedő volt?)
Izzítás: az enyém pl +20 fokban, csak felvillan 1 mp-re aztán annyi, télen mínuszokban kb 2-3 mp.
DE!
A dolog több helyen is lehet bukott. Ugyanis a mai modern dízel autók úgy vannak kitalálva, hogy amikor hosszabb állás után lezárt állapotból "kinyitod" az autót, akkor már a zárás megszüntetésekor (vagy a "kiriasztásra", de inkább vezetőajtó-nyitásra) történik egy előizzítás, ez azért van, hogy a user ne panaszkodjon, hogy a XXI. században sokáig izzít a modern dízele.
Szóval lehet ez a rész is döglött, ill. lehet izzítógyertya probléma is.
Szervízben nézesd meg, hátha van vmi hibakód, stb.
A fentiekre meg érdemes rákérdezni, hogy az a rész is működik-e normálisan.

Egyébként a kis alapjárati rásegítés miatt nekem gyanús a dolog, de az talán csak a véletlenek egybeesése lehet. Az 5x-i lefulladás után mindig csak gázzal indul el?
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Iceman
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 15


« Új hozzászólás #4999 Dátum: 2009.10.06 kedd, 09:18:33 »

Szia,

először is gratula az autóhoz. Wink
Kereskedő: ? -> mindegy, hagyjuk. Smiley (egyébként Ford márkakereskedő volt?)
Izzítás: az enyém pl +20 fokban, csak felvillan 1 mp-re aztán annyi, télen mínuszokban kb 2-3 mp.
DE!
A dolog több helyen is lehet bukott. Ugyanis a mai modern dízel autók úgy vannak kitalálva, hogy amikor hosszabb állás után lezárt állapotból "kinyitod" az autót, akkor már a zárás megszüntetésekor (vagy a "kiriasztásra", de inkább vezetőajtó-nyitásra) történik egy előizzítás, ez azért van, hogy a user ne panaszkodjon, hogy a XXI. században sokáig izzít a modern dízele.
Szóval lehet ez a rész is döglött, ill. lehet izzítógyertya probléma is.
Szervízben nézesd meg, hátha van vmi hibakód, stb.
A fentiekre meg érdemes rákérdezni, hogy az a rész is működik-e normálisan.

Egyébként a kis alapjárati rásegítés miatt nekem gyanús a dolog, de az talán csak a véletlenek egybeesése lehet. Az 5x-i lefulladás után mindig csak gázzal indul el?



Köszönöm válaszod!

A járgány ford márkakereskedésből származik, akit jól ismerek és megbízható fazon.

Félreérthetően fogalmaztam az 5x-i lefulladásra.

Azaz 5 alkalommal csinálta, hogy elsőre nem indult be, de a másodikra vagy harmadikra gázadás nélkül rendben volt.

Gyanakodtam még arra is, hogy belevegősödne, vagy leesne a az üa. rendszerben a nyomás, és ezért nem indul elsőre. Másodikra ugye meg már rendben van a nyomás.

Nem tudiom, én annyira nem értek ehhez.

Az előizzításra meg rárepülök és tudatom a fejleményeket.

Köszönettel: Iceman  worship
Naplózva

2008/06 MKIV Trend 5ajtós
1.8 TDCi 125LE 6 man.
Oldalak: 1 ... 93 94 95 96 97 98 99 [100] 101 102 103 104 105 106 107 ... 799   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.102 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.