Ford Mondeo Club Hungary
2024.06.29 szombat, 13:44:17
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo IV.
>
MK4 Általános kérdések
Oldalak:
1
...
96
97
98
99
100
101
102
[
103
]
104
105
106
107
108
109
110
...
798
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: MK4 Általános kérdések (Megtekintve 11266813 alkalommal)
Soprano
és 63 vendég van a témában
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48469
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #5100 Dátum:
2009.12.18 péntek, 14:32:48 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2009.12.18 péntek, 14:31:04
Ja, lehet, hogy benne sem volt, hanem a második tk. után csak ilyet találtak a bontóban...
vicces fiú
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Takiatti
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 9466
30 / 993-7376
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #5101 Dátum:
2009.12.18 péntek, 14:54:36 »
Idézetet írta: alf - 2009.12.18 péntek, 13:59:59
Ez nálam mk3ban is így van!
Nálam is!
Naplózva
2017.07. Renault Megane Intens 1,2TCe EDC7
Ex: 2004.09. 2.0TDCI, GHIA, Xenon, Zen, stb...
"Nem véletlen, hogy nem építenek hülyék házát! Felemésztené az építőanyag készletet..."
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26667
Phinabubus, filematológus
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #5102 Dátum:
2009.12.18 péntek, 15:03:38 »
Idézetet írta: takiatti - 2009.12.18 péntek, 14:54:36
Nálam is!
jó, de ez az mk4 topik, úgyhogy a tk-s autóitokkal húzzatok vissza a megfelelő topikba (pl.: bontásra kínál)
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48469
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #5103 Dátum:
2009.12.18 péntek, 15:12:22 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2009.12.18 péntek, 15:03:38
jó, de ez az mk4 topik, úgyhogy a tk-s autóitokkal húzzatok vissza a megfelelő topikba (pl.: bontásra kínál)
Én is szeretlek te disznyó!
Nem kell aggódnod,úgy is legyorsulunk az 3assal,mert a TE autód már nem hozza a gyári értékeket!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
JOCi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2069
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #5104 Dátum:
2009.12.30 szerda, 20:27:32 »
Lehet, hogy csak nekem újdonság, de kitudtam kapcsolni a biztonsági öv figyelmeztető csipogást!
Naplózva
2007.06. ezüst "cápa" Ghia kombi TDCi Mondi + BMW Motorrad
A Mondeo elkelt!!!!
zsoel
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #5105 Dátum:
2009.12.30 szerda, 22:41:55 »
Idézetet írta: JOCi - 2009.12.30 szerda, 20:27:32
Lehet, hogy csak nekem újdonság, de kitudtam kapcsolni a biztonsági öv figyelmeztető csipogást!
szerintem itt többeknek újdonság.
Én is kikapcsolom, azzal, hogy bekapcsolom az övet.
Naplózva
JOCi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2069
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #5106 Dátum:
2009.12.30 szerda, 23:10:13 »
Idézetet írta: zsoel - 2009.12.30 szerda, 22:41:55
szerintem itt többeknek újdonság.
Én is kikapcsolom, azzal, hogy bekapcsolom az övet.
Holnap leírom, hogy tudtam kikapcsolni.
Nem csipog, nem villog már a kis piros ikon!
Naplózva
2007.06. ezüst "cápa" Ghia kombi TDCi Mondi + BMW Motorrad
A Mondeo elkelt!!!!
zsoel
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #5107 Dátum:
2009.12.31 csütörtök, 07:41:56 »
Idézetet írta: JOCi - 2009.12.30 szerda, 23:10:13
Holnap leírom, hogy tudtam kikapcsolni.
Nem csipog, nem villog már a kis piros ikon!
Nyomd az igét, osszad a tudást!
Naplózva
JOCi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2069
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #5108 Dátum:
2009.12.31 csütörtök, 14:09:22 »
Tehát!
A sokak által és általam is nagyon utált bimbamozás a következő lépésekkel szüntethető meg:
- Kéziféket behúzni
- A váltó üres állásba
- A gyújtáskapcsoló "0" állásba
- Az összes ajtót belülről bezárni a központi zárral
- A biztonsági öv nincs bekapcsolva!
- A gyújtáskapcsoló "II." állásba, NEM KELL BEINDÍTANI!!!
- A biztonsági öv ikon elalszik
- Ezután 60 mp-en belül 9x be-ki kapcsolni a biztonsági öv csatját
Ha minden rendben, akkor a biztonsági öv ikonja 3x villog. Ezután gyújtás le.
A visszaállítás szintén ezekkel a lépésekkel történik.
Mindenki saját felelősségére csinálja, de azt tudni kell, hogy a biztonsági övet minden esetben be kell kapcsolni, mert életet menthet! A vezetőn kívül az összes utasnak is!
Naplózva
2007.06. ezüst "cápa" Ghia kombi TDCi Mondi + BMW Motorrad
A Mondeo elkelt!!!!
zsoel
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #5109 Dátum:
2009.12.31 csütörtök, 15:17:41 »
Idézetet írta: JOCi - 2009.12.31 csütörtök, 14:09:22
Tehát!
A sokak által és általam is nagyon utált bimbamozás a következő lépésekkel szüntethető meg:
- Kéziféket behúzni
- A váltó üres állásba
- A gyújtáskapcsoló "0" állásba
- Az összes ajtót belülről bezárni a központi zárral
- A biztonsági öv nincs bekapcsolva!
- A gyújtáskapcsoló "II." állásba, NEM KELL BEINDÍTANI!!!
- A biztonsági öv ikon elalszik
- Ezután 60 mp-en belül 9x be-ki kapcsolni a biztonsági öv csatját
Ha minden rendben, akkor a biztonsági öv ikonja 3x villog. Ezután gyújtás le.
A visszaállítás szintén ezekkel a lépésekkel történik.
Mindenki saját felelősségére csinálja, de azt tudni kell, hogy a biztonsági övet minden esetben be kell kapcsolni, mert életet menthet! A vezetőn kívül az összes utasnak is!
Köszi, és igazad van!
A biztonsági öv valóban gátol a mozgásban, de nem annyira mint a tolószék!
Naplózva
JOCi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2069
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #5110 Dátum:
2009.12.31 csütörtök, 15:22:57 »
Idézetet írta: zsoel - 2009.12.31 csütörtök, 15:17:41
Köszi, és igazad van!
A biztonsági öv valóban gátol a mozgásban, de nem annyira mint a tolószék!
Sikerült kikapcsolni a hangot?
Naplózva
2007.06. ezüst "cápa" Ghia kombi TDCi Mondi + BMW Motorrad
A Mondeo elkelt!!!!
zsoel
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #5111 Dátum:
2009.12.31 csütörtök, 16:22:44 »
Idézetet írta: JOCi - 2009.12.31 csütörtök, 15:22:57
Sikerült kikapcsolni a hangot?
Én nekem jó ha van hang.
Nálam első a biztonság. Nem véletlenül van biztonsági öv az autóban.
Egy kis bim-bammot meg kibírok!
Naplózva
Mukkerino
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #5112 Dátum:
2010.01.11 hétfő, 11:52:45 »
Sziasztok,
Lehet volt mar rola szo nem olvastam vissza, ugyhogy bocs ha duplikalom a kerdest. Volt mar valaki Toletek a visszahivason? Tavaly marciusi a mondeo 2.0 TDCi es most kaptam levelet, hogy visszahivjak vmi fekkel kapcsolatos dologban az autot. Tudtok ezugyben vmit?
elore is koszi
Naplózva
sarkan
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 134
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #5113 Dátum:
2010.01.11 hétfő, 12:12:04 »
Idézetet írta: Mukkerino - 2010.01.11 hétfő, 11:52:45
Sziasztok,
Lehet volt mar rola szo nem olvastam vissza, ugyhogy bocs ha duplikalom a kerdest. Volt mar valaki Toletek a visszahivason? Tavaly marciusi a mondeo 2.0 TDCi es most kaptam levelet, hogy visszahivjak vmi fekkel kapcsolatos dologban az autot. Tudtok ezugyben vmit?
elore is koszi
Szia!
Mikor kaptad a levelet és honnan?
A tavaly március az 2009 vagy 2008 március ( most év elején még hajlamos az ember 2009-ben érezni magát).
Naplózva
ex MK4 2,0 TDCi automata Trend_2009
Mk5 2.0 HEV Titanium_2018
Mukkerino
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #5114 Dátum:
2010.01.11 hétfő, 12:20:31 »
Idézetet írta: sarkan - 2010.01.11 hétfő, 12:12:04
Szia!
Mikor kaptad a levelet és honnan?
A tavaly március az 2009 vagy 2008 március ( most év elején még hajlamos az ember 2009-ben érezni magát).
En mar 2010-ben elek
2009 marciusban vettem at az autot. A belgiumi Ford company-tol kaptam a levelet, mivel itt elek es az autot is itt vettem.
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26667
Phinabubus, filematológus
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #5115 Dátum:
2010.01.11 hétfő, 12:21:59 »
Idézetet írta: Mukkerino - 2010.01.11 hétfő, 12:20:31
En mar 2010-ben elek
2009 marciusban vettem at az autot. A belgiumi Ford company-tol kaptam a levelet, mivel itt elek es az autot is itt vettem.
Én nem kaptam levelet. Az autóm 2007. augusztusi. Jó lenne tudni, hogy mi a bibi...
(belgiumban tényleg olcsóbb az alkatrész?)
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Mukkerino
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #5116 Dátum:
2010.01.11 hétfő, 12:34:17 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2010.01.11 hétfő, 12:21:59
Én nem kaptam levelet. Az autóm 2007. augusztusi. Jó lenne tudni, hogy mi a bibi...
(belgiumban tényleg olcsóbb az alkatrész?)
Ma kora este viszem el az egyik szervizbe, utana en is okosabb leszek akkor megirom mi volt. A levelet most januar elejen kuldtek. Mivel visszahivas igy gondolom ingyenes a szereles/alkatresz csere. Amugy draga a szervizeles itt, foleg munkadijban kernek sokat. Megeri Mo.-n csinaltatni a kotelezo szervizeket
Naplózva
Mukkerino
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #5117 Dátum:
2010.01.14 csütörtök, 09:45:55 »
Ma reggel sikerult csak idopontot kernem egy belgiumi szervizben. Valoban visszahivasrol van szo (s-max,galaxy,mondeo, focus, 2.0 dizeleket erinti). Sajnos a szervizes ember nem tudta nekem angolul megnevezni a cserelendo alkatreszt, francia nyelven meg en nem ertettem pontosan mirol is van szo. De annyit megtudtam, hogy a fekkel kapcsolatos dolog -talan vmi vezetek-, es valojaban nem igenyel azonnali cseret, hanem a kotelezo szervizt is meg lehetne ezzel varni. En inkabb bejelentkeztem mar jovo hetre. Na hat ennyi, amit megtudtam (tudom ezzel sokat nem segitettem, de hatha...)
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26667
Phinabubus, filematológus
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #5118 Dátum:
2010.01.14 csütörtök, 09:59:40 »
Idézetet írta: Mukkerino - 2010.01.14 csütörtök, 09:45:55
Ma reggel sikerult csak idopontot kernem egy belgiumi szervizben. Valoban visszahivasrol van szo (s-max,galaxy,mondeo, focus, 2.0 dizeleket erinti). Sajnos a szervizes ember nem tudta nekem angolul megnevezni a cserelendo alkatreszt, francia nyelven meg en nem ertettem pontosan mirol is van szo. De annyit megtudtam, hogy a fekkel kapcsolatos dolog -talan vmi vezetek-, es valojaban nem igenyel azonnali cseret, hanem a kotelezo szervizt is meg lehetne ezzel varni. En inkabb bejelentkeztem mar jovo hetre. Na hat ennyi, amit megtudtam (tudom ezzel sokat nem segitettem, de hatha...)
Nekünk van S-Max tdci is, és arra sem kaptunk visszahívást.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Kiss
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #5119 Dátum:
2010.01.15 péntek, 06:21:17 »
Jó Napot Mindenkinek!
Szeretnék egy gyönyörűséges Mondeot. Alvázszám (WF0EXXGBBE8R37320) alapján megtudja valaki mondani nekem az előéletét? Hallottam, hogy létezik ilyen.
A kocsi:
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.0_ffv_titanium-x_automata-3497681
Előre is köszönöm. Remélem nem írtam semmi rosszat új létemre. Ha igen javítsatok ki.
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26667
Phinabubus, filematológus
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #5120 Dátum:
2010.01.15 péntek, 08:35:03 »
Idézetet írta: Kiss - 2010.01.15 péntek, 06:21:17
Jó Napot Mindenkinek!
Szeretnék egy gyönyörűséges Mondeot. Alvázszám (WF0EXXGBBE8R37320) alapján megtudja valaki mondani nekem az előéletét? Hallottam, hogy létezik ilyen.
A kocsi:
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.0_ffv_titanium-x_automata-3497681
Előre is köszönöm. Remélem nem írtam semmi rosszat új létemre. Ha igen javítsatok ki.
Én ezt az FFV-t nem értem. No meg azt sem, hogy hogy lehet 147 lóerős. 2.0 tdci-ben volt 130 és 140 lovas. 2008. 2. hónapban azt hiszem, az automata csak 130 lovassal volt kapható...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #5121 Dátum:
2010.01.15 péntek, 15:01:17 »
Idézetet írta: Kiss - 2010.01.15 péntek, 06:21:17
Jó Napot Mindenkinek!
Szeretnék egy gyönyörűséges Mondeot. Alvázszám (WF0EXXGBBE8R37320) alapján megtudja valaki mondani nekem az előéletét? Hallottam, hogy létezik ilyen.
A kocsi:
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.0_ffv_titanium-x_automata-3497681
Előre is köszönöm. Remélem nem írtam semmi rosszat új létemre. Ha igen javítsatok ki.
Ez egy bioetanolos autó, ha valóban FFV.
Magyarul benzines.
Az pedig nem eszik keveset pl. városban, automatával meg főleg nem eszik keveset, már ha ez tényleg FFV automata.
Bár FFV automatát én soha sem láttam az árlistákban, csak manuálisat.
Szóval ha automata, akkor inkább dízel (vagy 2.3-as B).
A hirdetésben kicsit össze-vissza vannak megadva az adatok (dízel-FFV), bár a 146LE az FFV-re utal.
A fényképek szerint én dízelnek látom, mivel automata, s mint ha a TDCi jelet látnám a hátulján.
Itt érdemes regisztrálni:
www.etis.ford.com
Innen kaphatsz infókat az alvázszám alapján.
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4943
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #5122 Dátum:
2010.01.15 péntek, 15:23:18 »
Idézetet írta: SzJani - 2010.01.15 péntek, 15:01:17
Ez egy bioetanolos autó, ha valóban FFV.
Magyarul benzines.
Az pedig nem eszik keveset pl. városban, automatával meg főleg nem eszik keveset, már ha ez tényleg FFV automata.
Bár FFV automatát én soha sem láttam az árlistákban, csak manuálisat.
Szóval ha automata, akkor inkább dízel (vagy 2.3-as B).
A hirdetésben kicsit össze-vissza vannak megadva az adatok (dízel-FFV), bár a 146LE az FFV-re utal.
A fényképek szerint én dízelnek látom, mivel automata, s mint ha a TDCi jelet látnám a hátulján.
Itt érdemes regisztrálni:
www.etis.ford.com
Innen kaphatsz infókat az alvázszám alapján.
Nekem is eszembe jutott, hogy hátha benzines, de a kipufogó és a TDCi-nek tűnő jel miatt gyorsan el is hesegettem a gondolatot.
Azt hiszem elárulhatom, hogy egy Focus klubtárs a kérdező, ezért is szeretnék segíteni neki. Én javasoltam, hogy ide is tegye be a hirdetést, hátha mondtok valami okosat. Már az is eredmény, hogy egyáltalán a motor teljesítményét tisztázni kell.
Nekem a külföldről behozott autóknál mindig a km óra aktuális állása és a valós futásteljesítmény közötti esetleges eltérés a parám. Vajon egy márkakereskedő megbízható ilyen szempontból?
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #5123 Dátum:
2010.01.15 péntek, 15:33:11 »
Idézetet írta: Sakos - 2010.01.15 péntek, 15:23:18
Nekem is eszembe jutott, hogy hátha benzines, de a kipufogó és a TDCi-nek tűnő jel miatt gyorsan el is hesegettem a gondolatot.
Azt hiszem elárulhatom, hogy egy Focus klubtárs a kérdező, ezért is szeretnék segíteni neki. Én javasoltam, hogy ide is tegye be a hirdetést, hátha mondtok valami okosat. Már az is eredmény, hogy egyáltalán a motor teljesítményét tisztázni kell.
Nekem a külföldről behozott autóknál mindig a km óra aktuális állása és a valós futásteljesítmény közötti esetleges eltérés a parám. Vajon egy márkakereskedő megbízható ilyen szempontból?
A kipufogó sokszor nem mérvadó, mert sok benzinesnek is lefelé hajlik. Pl Mondeonál 2.5T-k biztosan.
Az etis-es oldal tud pontos infókat adni, csak most vmiért nem tudok belépni, hibát jelez.
Km óra állás? Hááááát, amikor használt MKIII-akat néztem, akkor találkoztam egy kereskedés vezetői kocsival, de eléggé vegyesen voltak megadva különböző helyeken az óraállások, s a valóság is mást mutatott.
Múltkor egyébként amikor az autómat az IDS-sel babrálták, mint ha láttam volna benne olyan "menüt", hogy kmóra állítás... Innentől fogva... Ki tudja...
Egyébként bármelyik Ford kereskedés, vagy szervíz az alvázszám alappján tud adni infókat, ha kedvesen megkérjük őket. Ingyen.
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #5124 Dátum:
2010.01.15 péntek, 15:45:52 »
Sikerült lekérdeznem az autót:
RÖVIDEN: 2008.02.11.-én gyártották Francia piacra, 2,0L TDCi, automata.
BŐVEBBEN:
Alvázszám (VIN): WF0EXXGBBE8R37320
Mondeo 2007- (CD345), Duratorq 2.0L TDCI (130PS), Panther Black (metál)
Előzetes jellemzők
Gyártás dátuma: 11.02.2008
Gépkocsi típus: Mondeo 2007- (CD345)
Karosszéria kialakítás: 5 ajtós limuzin
Változat: 66 sorozat
Motor: Duratorq 2.0L TDCI (130PS)
Váltó: 6-sebességes automata AWF21
Hajtás: LHD FWD
Emisszió: E3 Emissions
Légkondicionáló: Kétzónás aut. szab. klímával
Terület: (+)"F"
Fényezés: Panther Black (metál)
Belső anyag: Alcantara Platinum
Kisebb jellemzők
Levegőminőség érzékelő nélkül
Különleg első üléshuz nélk
Hangvezérléses modul - német
sport elso ülés
Standard felfüggesztéssel
Utas Légzsák Kiiktató Nélkül
Hőm.szab. kesztyűtartó nélkül
Air Crtn Rstrnt LH
Egyszínű műszerfallal
Kék színű üvegek - teljes
Automata szélvédőtörlővel
El ajtózár el nyitással
Első 4 irányba állíth. fejtámlával
IV. fokozat+ DPF kibocsátások
Borrel bevont kormánykerék
Rear Spring Load Class-H
Korlátozott felhaszn.mini pótkerék
Nappal mükőd. lámpák nélkül
Fejlett első világítás rendszerrel
Oldallégzsákkal - vezetőoldali
Sízsák nélkül
Rakodópolc nélkül
elektromos működtet.visszap.tükör
Háromsávos antennával
Lábtérvilágítással
Konzolba épített hamutartóval
Szabványos csomagtérfedéllel
Fék vészhelyzeti segítséggel
Dupla El./Fűt./Hajt./lámpás Tükör
Bor sebességváltó gomb
Oldallégzsákkal - utasoldali
Utasülés 2 irányú kézi állĺtóval
5 szintű ajtókárpittal
Vezető fűtött ülés -Vált.hőm.
Mini acél pótkerékkel
Fényezett első díszráccsal
Első parkolássegéllyel
Marketing elők csom nélkül
A/V emelővel
Kiegészítő CD Lejátszó Nélkül
Kulcsnélküli indítással
Elektronikus hátsó ablakokkal
Jobb old függönylégzsák
Fűtött utasüléssel -Vált.hőm.
Textil lábszonyegek elöl
Teljes-zárással
Genkben készült
Kiegészĺtő fűtés nélkül
Motoros billeno/csúszó napteto
Telefonelőkészítés B - Francia
Utas kézi deréktámasszal
Gumiabroncs javitó készlet nélkül
Nem záródó csap anyák
Kék színű szélvédő
Kulcsnélküli rendszer
Integrált gyermekölés nélkül
Ice Feature Pack 8
70 literes tartállyal
Tetőcsomagtartó nélkül
Biztonsági Zár Cs. nélkül
Normál teljesítményu akkumulátor
Napellenzők nélkül
Vezetőü. 2 irányú elektr.állĺtóval
Vezetőoldali térdlégzsák
Dĺsztárcsák nélkül
Textil lábszonyeg hátul
Standard hátsó lengéscsillapĺtókkal
Raktérpadló szőnyeggel
Hátsó Fűtött Ülés Nélkül
Első ködlámpákkal
Automata fényszóró be/ki-vel
Fűtött mosó fúvókával
Csak BT/VC telefon Interfész
Antenna nélkül
fűtött szélvédővel
ICE-Nav magas CD+AM/FM Rádió
Fényszóró-tisztító nélkül
8 felsőosztályú radio hangszóró
Hátsó parkolási segítséggel
Lopásgátló riasztó nélkül
17 X 7.5 kf felni 2 stílus
Belső térképvilágítással
Sebesség szabályozással
Elect.stab.szabályozással
Első rugó terhelésosztály R
Hátsó szell.vel/B-oszlop
Hagyományos műszerek - 3.szint
Színre fújt külső ajtókilincs
Marketing szint 1
Különleg hátsó üléshuz nélk
2. sor olvasolámpával
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #5125 Dátum:
2010.01.15 péntek, 15:55:42 »
Vmi történik, mert a fenti hirdetés eltűnt most a rendszerből...
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4943
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #5126 Dátum:
2010.01.15 péntek, 16:55:21 »
Idézetet írta: SzJani - 2010.01.15 péntek, 15:55:42
Vmi történik, mert a fenti hirdetés eltűnt most a rendszerből...
Lehet hogy meg is vették (?)
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Kiss
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #5127 Dátum:
2010.01.15 péntek, 20:08:58 »
Idézetet írta: SzJani - 2010.01.15 péntek, 15:45:52
Sikerült lekérdeznem az autót...
Köszönöm a segítséget!
Naplózva
gravitydave
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1002
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #5128 Dátum:
2010.01.15 péntek, 21:01:11 »
itt egy FFV:
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.0_ffv_trend_2.0_ffv_trend_hitelatvallalassal-3120411
megvennem ha kombi lenne!
Naplózva
2020 MK-5 2.0 Hibrid Kombi ST Line
2006 MK-3 1.8 b Szedan Ambiente
EX 2011 Fusion 2,5 SEL Szedan
EX 2008 Mk-4 1.6 b Kombi, Trend, LPG
EX 1997 Mk-2 1.8 b Ferdehatu GLX
Ex 2002 MK-3 1.8 b Kombi Ambiente
Ex 1996 Mk-1 1.6 b Kombi CLX
eagleburger
Vendég
Service oil
«
Új hozzászólás #5129 Dátum:
2010.01.17 vasárnap, 16:54:04 »
Kedves Mondeo Masterek!
2009 júniusi MK4 2.2 TDCI Mondeó tegnap az alábbi üzenetet íta ki: Service Oil és mellette megjelent egy villáskulcs szimbólum. Az autóval a vásárlása óta kb 17.300km-t mentem és voltam vele 3000 km-es szervízen is. Tudomásom szerint az autó szervízperiódusa 20.000km. A felirat csak előre jelez, hogy majd 20e km-nél menjek szervízbe, vagy valami miatt rögtön kell menni?
Válaszaitokat előre is köszönöm.
Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: Service oil
«
Új hozzászólás #5130 Dátum:
2010.01.17 vasárnap, 16:59:49 »
Idézetet írta: eagleburger - 2010.01.17 vasárnap, 16:54:04
Kedves Mondeo Masterek!
2009 júniusi MK4 2.2 TDCI Mondeó tegnap az alábbi üzenetet íta ki: Service Oil és mellette megjelent egy villáskulcs szimbólum. Az autóval a vásárlása óta kb 17.300km-t mentem és voltam vele 3000 km-es szervízen is. Tudomásom szerint az autó szervízperiódusa 20.000km. A felirat csak előre jelez, hogy majd 20e km-nél menjek szervízbe, vagy valami miatt rögtön kell menni?
Válaszaitokat előre is köszönöm.
Nem kell rögtön menni.
A felirat csak hülye...
Nekem már 8E km után jelezte...
Ha majd mész olajcserére, a csere után üssétek ki ezt a jelzést (a szervízben általában elfelejtik).
(gyújtásnál fék+ gázpedál tövig nyomása pár mp-ig)
Én 10E km-enként cserélek olajat, de mindig 1-2 E km-rel előtte már jön a villáskulcs...
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
eagleburger
Vendég
Válasz: Service oil
«
Új hozzászólás #5131 Dátum:
2010.01.17 vasárnap, 19:39:19 »
Köszi szépen!
Naplózva
zsoel
Vendég
Válasz: Service oil
«
Új hozzászólás #5132 Dátum:
2010.01.17 vasárnap, 23:00:44 »
Idézetet írta: eagleburger - 2010.01.17 vasárnap, 16:54:04
Kedves Mondeo Masterek!
2009 júniusi MK4 2.2 TDCI Mondeó tegnap az alábbi üzenetet íta ki: Service Oil és mellette megjelent egy villáskulcs szimbólum. Az autóval a vásárlása óta kb 17.300km-t mentem és voltam vele 3000 km-es szervízen is. Tudomásom szerint az autó szervízperiódusa 20.000km. A felirat csak előre jelez, hogy majd 20e km-nél menjek szervízbe, vagy valami miatt rögtön kell menni?
Válaszaitokat előre is köszönöm.
Nálam ugyanez volt. Szervíz során nem törölték a törlendőt, idővel a kocsi gondolkodott helyettük.
Szjani által leírtak alapján kiütheted a hibaüzenetet, utánna meg a mester fogát!
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26667
Phinabubus, filematológus
Válasz: Service oil
«
Új hozzászólás #5133 Dátum:
2010.01.18 hétfő, 08:19:40 »
Idézetet írta: SzJani - 2010.01.17 vasárnap, 16:59:49
Nem kell rögtön menni.
A felirat csak hülye...
Nekem már 8E km után jelezte...
Ha majd mész olajcserére, a csere után üssétek ki ezt a jelzést (a szervízben általában elfelejtik).
(gyújtásnál fék+ gázpedál tövig nyomása pár mp-ig)
Én 10E km-enként cserélek olajat, de mindig 1-2 E km-rel előtte már jön a villáskulcs...
Azért abba is gondoljunk bele, hogy Neki 14e km után jelzett, ami akár szükséges is lehet. Nem?
Pont azért van ez a jelző, hogy a 20e előtt szükséges olajcserére figyelmeztessen.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
zsoel
Vendég
Válasz: Service oil
«
Új hozzászólás #5134 Dátum:
2010.01.18 hétfő, 09:35:58 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2010.01.18 hétfő, 08:19:40
Azért abba is gondoljunk bele, hogy Neki 14e km után jelzett, ami akár szükséges is lehet. Nem?
Pont azért van ez a jelző, hogy a 20e előtt szükséges olajcserére figyelmeztessen.
És akkor most 2700 km-en keresztül ott lesz a villáskulcs?
Nekem ez mostanában 4-5 hónap futásteljesítménye lenne.
Annyira azért nem tetszik az az ikon!
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26667
Phinabubus, filematológus
Válasz: Service oil
«
Új hozzászólás #5135 Dátum:
2010.01.18 hétfő, 09:38:08 »
Idézetet írta: zsoel - 2010.01.18 hétfő, 09:35:58
És akkor most 2700 km-en keresztül ott lesz a villáskulcs?
Nekem ez mostanában 4-5 hónap futásteljesítménye lenne.
Annyira azért nem tetszik az az ikon!
Nem, lehet, hogy el kellene vinni olajcserére...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26667
Phinabubus, filematológus
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #5136 Dátum:
2010.01.18 hétfő, 15:39:30 »
Megnéztem az autóm etis-es leírását, azokat emelném ki, amit nem értek:
Motoros reteszzár Elekt. Kienged-el Ez mi lehet?
Jobb old függönylégzsák : akkor bal oladlon nincsen?
Air Crtn Rstrnt LH: ez mi? LH, mint left hand?
Rear Spring Load Class-G :
Utas kézi deréktámasszal: a gyárban már adnak hozzá élő embereket is?
Nem záródó csap anyák: szét fog esni az autóm?
de tényleg, ez mi a fhaszom?
70 literes tartállyal: van kisebb is? Vagy nagyobb?
IV. fokozat+ DPF kibocsátások:
Security Lock Group #7 : van 10 meg 1 is?
Marketing szint 1 : ezt nem kellet annyira reklámozni?
Ice Feature Pack 6:
Röviden ennyi.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #5137 Dátum:
2010.01.19 kedd, 10:42:57 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2010.01.18 hétfő, 15:39:30
Megnéztem az autóm etis-es leírását, azokat emelném ki, amit nem értek:
......
Röviden ennyi.
ez jó
Jók ezek a magyar fordítások. Egyébként én azt tapasztaltam, hogy ha angol nyelvűre állítjuk az oldalt vhol a preferenszizeknél, akkor talán érthetőbb, amit akarnak írni...
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #5138 Dátum:
2010.01.19 kedd, 10:45:23 »
Futómű téma:
Elvittem beállíttatni a futóművet, mert mint előzőleg írtam: a nyári első gumijaim belső fele jobban kopott.
Felkerült gépre az autó, kiderült, hogy az első kerekek sem a teljes összetartásban, sem a részleges összetartásban nem álltak jól. Magyarul: túl nagy volt a kerék-összetartás. A JE meg főleg jelentős "pluszban" volt, kérdezték nem húzott-e jobbra az autó. Mondtam, hogy DE, de közben meg gondoltam, hogy: de b+, mióta megvettem ezt a q autót, azóta nyiszogok, hogy jobbra húz...
Beállítottak mindent. Aztán beállítottak mindenet a hátsó tengelyen is, mert ott is a részleges összetartás elég sz*r volt.
Már kezdtem elköszönni, amikor a kezembe nyomtak egy 8E-s számlát, hogy ennyibe került ez a móka. Ugyanis ez nem garanciális dolog: futóműállítás kérdések csak az autó 1 hónapos koráig garisak...
Nem akartam sz*rozni a 8E-rel, mert egyébként rendesek, csak morogtam azért magamban, mert tényleg már az átvétel óta hisztiztem, hogy jobbra húz, de mindig csak a kerekeket csereberélték...
Tehát jó tanács: ha vki átveszi az új autóját, akkor ha bármi iránytartási problémával találkozik, rögtön irány futóművet állítani, s nem kell elhinni, hogy kerék csereberével jó lesz a dolog.
Az van ugyanis, hogy nullreviziónál nincs futómű ellenőrzés sem, hanem minden úgy áll, ahogyan a gyárból kijön az autó. A gyárban pedig az időfaktor játszik, ott nem pepecselnek egy autóval 3 órát, hogy jól álljon a futóműve.
Eddig jónak tűnik a dolog, majd hamarosan megyek pályán pár E km-t, aztán kiderül majd, milyen az eredmény.
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26667
Phinabubus, filematológus
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #5139 Dátum:
2010.01.19 kedd, 10:48:59 »
Idézetet írta: SzJani - 2010.01.19 kedd, 10:45:23
Futómű téma:
Elvittem beállíttatni a futóművet, mert mint előzőleg írtam: a nyári első gumijaim belső fele jobban kopott.
Felkerült gépre az autó, kiderült, hogy az első kerekek sem a teljes összetartásban, sem a részleges összetartásban nem álltak jól. Magyarul: túl nagy volt a kerék-összetartás. A JE meg főleg jelentős "pluszban" volt, kérdezték nem húzott-e jobbra az autó. Mondtam, hogy DE, de közben meg gondoltam, hogy: de b+, mióta megvettem ezt a q autót, azóta nyiszogok, hogy jobbra húz...
Beállítottak mindent. Aztán beállítottak mindenet a hátsó tengelyen is, mert ott is a részleges összetartás elég sz*r volt.
Már kezdtem elköszönni, amikor a kezembe nyomtak egy 8E-s számlát, hogy ennyibe került ez a móka. Ugyanis ez nem garanciális dolog: futóműállítás kérdések csak az autó 1 hónapos koráig garisak...
Nem akartam sz*rozni a 8E-rel, mert egyébként rendesek, csak morogtam azért magamban, mert tényleg már az átvétel óta hisztiztem, hogy jobbra húz, de mindig csak a kerekeket csereberélték...
Tehát jó tanács: ha vki átveszi az új autóját, akkor ha bármi iránytartási problémával találkozik, rögtön irány futóművet állítani, s nem kell elhinni, hogy kerék csereberével jó lesz a dolog.
Az van ugyanis, hogy nullreviziónál nincs futómű ellenőrzés sem, hanem minden úgy áll, ahogyan a gyárból kijön az autó. A gyárban pedig az időfaktor játszik, ott nem pepecselnek egy autóval 3 órát, hogy jól álljon a futóműve.
Eddig jónak tűnik a dolog, majd hamarosan megyek pályán pár E km-t, aztán kiderül majd, milyen az eredmény.
Nekem már futóműállításom, tehát annyira nem izgulok. Auto-Fort-nál zsebbe 3000Ft-ért, de ha a Te szituációdban lettem volna, tutti, hogy nem fizettem volna, bár abban is igazad van, hogy 8e ft-ért kár idegeskedni, meg tépnie az embernek a száját...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26667
Phinabubus, filematológus
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #5140 Dátum:
2010.01.19 kedd, 10:55:44 »
Idézetet írta: SzJani - 2010.01.19 kedd, 10:42:57
ez jó
Jók ezek a magyar fordítások. Egyébként én azt tapasztaltam, hogy ha angol nyelvűre állítjuk az oldalt vhol a preferenszizeknél, akkor talán érthetőbb, amit akarnak írni...
Egy kicsit más téma...
Jani, Neked van USB csatlakozód?
(Kéne egy ilyenre Nekem is upgradelni, és a .org-on elveszek a sok infóban...
)
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #5141 Dátum:
2010.01.19 kedd, 10:56:39 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2010.01.19 kedd, 10:48:59
Nekem már futóműállításom, tehát annyira nem izgulok. Auto-Fort-nál zsebbe 3000Ft-ért, de ha a Te szituációdban lettem volna, tutti, hogy nem fizettem volna, bár abban is igazad van, hogy 8e ft-ért kár idegeskedni, meg tépnie az embernek a száját...
Persze, máskor egy alkalomkor majdnem többet spórolok, mint 8E, úgyhogy nem szarozok ilyenkor.
Egyébként meg tényleg ha idegeneknél fordult volna elő, nem csak, hogy nem fizettem volna, de még vetettem volna velük 2 új gumit is, vagy egy szalonban álló autóról lezedettem volna...
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #5142 Dátum:
2010.01.19 kedd, 10:59:55 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2010.01.19 kedd, 10:55:44
Egy kicsit más téma...
Jani, Neked van USB csatlakozód?
(Kéne egy ilyenre Nekem is upgradelni, és a .org-on elveszek a sok infóban...
)
Igen, van USB-m. Pont tegnap játszottam vele a hangvezérléssel (épp vártam vkit, aki késett).
Ha szeretnél ilyet, az BT-VCM modul csere, ha jól tudom. S onnan jön még a kenbusz móka, bár lehet nemkozervnél ez egyszerűbb, de talán a hagyományos műszerfalnál sem lehet egyszerű.
Én gondolkodnék majd egy olyan kis fullosabb utólagos DVD fejegységben, ami már párszor volt ide belinkelve miután megtudtam a BT-VCM modul csere árát, valamint átgondolnám az esetleges buktatókat.
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37380
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #5143 Dátum:
2010.01.19 kedd, 11:01:03 »
Idézetet írta: SzJani - 2010.01.19 kedd, 10:45:23
Tehát jó tanács: ha vki átveszi az új autóját, akkor ha bármi iránytartási problémával találkozik, rögtön irány futóművet állítani, s nem kell elhinni, hogy kerék csereberével jó lesz a dolog.
Ha valaki vesz egy autót - akár új, akár használt - MINDENKÉPPEN vigye el futóműbeállításra. Az enyém is rosszul volt beállítva a gyárban.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #5144 Dátum:
2010.01.19 kedd, 11:02:34 »
Idézetet írta: Angel - 2010.01.19 kedd, 11:01:03
Ha valaki vesz egy autót - akár új, akár használt - MINDENKÉPPEN vigye el futóműbeállításra. Az enyém is rosszul volt beállítva a gyárban.
Na igen. Ezt akartam még én is írni, hogy akár használt, akár új, vétel után mindenképpen legyen egy futóműállítás. 2 gumicsere az nem 8E Ft...
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26667
Phinabubus, filematológus
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #5145 Dátum:
2010.01.19 kedd, 11:06:32 »
Idézetet írta: SzJani - 2010.01.19 kedd, 10:59:55
Én gondolkodnék majd egy olyan kis fullosabb utólagos DVD fejegységben, ami már párszor volt ide belinkelve miután megtudtam a BT-VCM modul csere árát, valamint átgondolnám az esetleges buktatókat.
A Caska cég fejegységére gondolsz? 200e pénz. És a . org-on olvastam róla hideget-meleget... Mindig felmerül bennem is a kérdés...
Egyébként a Caska (Coagent) cég európában nyitott egy központot, és na hol? Hát persze, hogy büdipesten a china markt-ban. Elmentem, mikor olvastam a hírt. Akkor pakolták az üzletet a kis kínaiak, persze magyarul nem tudnak. Akkori állás szerint az egy ilyen bemutatóterem és értékesítési központ lesz, ahol majd vásárolni nem lehet. Egyébként nagyon kedvesek és segítőkészek voltak, és meg is lepődtek, hogy honnan tudom, hogy Ők európában is szeretnének letelepedni. Vissza kellene menni és megnézni a cuccokat.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26667
Phinabubus, filematológus
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #5146 Dátum:
2010.01.19 kedd, 11:07:38 »
Idézetet írta: SzJani - 2010.01.19 kedd, 11:02:34
Na igen. Ezt akartam még én is írni, hogy akár használt, akár új, vétel után mindenképpen legyen egy futóműállítás. 2 gumicsere az nem 8E Ft...
Én is így gondoltam, mikor tavasszal felkerültek a zsír új gumik és felnik. Bár azóta két gumit már vettem, mert valahogy ilyen peches voltam...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #5147 Dátum:
2010.01.19 kedd, 11:12:41 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2010.01.19 kedd, 11:07:38
Én is így gondoltam, mikor tavasszal felkerültek a zsír új gumik és felnik. Bár azóta két gumit már vettem, mert valahogy ilyen peches voltam...
vat hepönd?
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #5148 Dátum:
2010.01.19 kedd, 11:16:21 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2010.01.19 kedd, 11:06:32
A Caska cég fejegységére gondolsz? 200e pénz. És a . org-on olvastam róla hideget-meleget... Mindig felmerül bennem is a kérdés...
Egyébként a Caska (Coagent) cég európában nyitott egy központot, és na hol? Hát persze, hogy büdipesten a china markt-ban. Elmentem, mikor olvastam a hírt. Akkor pakolták az üzletet a kis kínaiak, persze magyarul nem tudnak. Akkori állás szerint az egy ilyen bemutatóterem és értékesítési központ lesz, ahol majd vásárolni nem lehet. Egyébként nagyon kedvesek és segítőkészek voltak, és meg is lepődtek, hogy honnan tudom, hogy Ők európában is szeretnének letelepedni. Vissza kellene menni és megnézni a cuccokat.
Caska itt van? Akkor én biztosan azt csinálnám, hogy bemennék hozzájuk, feltennék annyi (kereszt)kérdést a fejegységgel kapcsolatban, hogy legalább 5re ne tudjanak válaszolni, aztán felajánlanám, hogy "na jó, akkor megengedem, hogy ezt a cuccot az én autómban kipróbáljuk", aztán ha mukodne minden, akkor megvenném végül is.
Meg egy picit etetném őket, hogy ha nálam jó a cucc, akkor lehet hogy mások is vesznek majd ilyet, emrt elég sok Mondeós ismerősöm van.
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26667
Phinabubus, filematológus
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #5149 Dátum:
2010.01.19 kedd, 11:16:31 »
Idézetet írta: SzJani - 2010.01.19 kedd, 11:12:41
vat hepönd?
egy durrdefekt, akkor a jobb hátsó, a bal hátsót meg valami kivágta...
És mindez kb két hetes időkülönbséggel, nagyon örültem. Tehát most van két párezret futott gumim, meg van 2 mondjuk 10e futott. Minden kapóra jött, így tavasszal a hátsók mennek előre...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Oldalak:
1
...
96
97
98
99
100
101
102
[
103
]
104
105
106
107
108
109
110
...
798
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ