Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 05:06:48 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 96 97 98 99 100 101 102 [103] 104 105 106 107 108 109 110 ... 799   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK4 Általános kérdések  (Megtekintve 12013784 alkalommal)
0 Felhasználó és 14 vendég van a témában
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #5100 Dátum: 2009.12.18 péntek, 14:32:48 »

Ja, lehet, hogy benne sem volt, hanem a második tk. után csak ilyet találtak a bontóban... eplus2
duhos2
vicces fiú  knuppel2 taperouleaupatisserie
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Takiatti
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9466


30 / 993-7376


E-mail
« Új hozzászólás #5101 Dátum: 2009.12.18 péntek, 14:54:36 »

Ez nálam mk3ban is így van! Wink

Nálam is!  vigyor3 eljen
Naplózva

2017.07. Renault Megane Intens 1,2TCe EDC7

Ex: 2004.09. 2.0TDCI, GHIA, Xenon, Zen, stb...  
"Nem véletlen, hogy nem építenek hülyék házát! Felemésztené az építőanyag készletet..."
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #5102 Dátum: 2009.12.18 péntek, 15:03:38 »

Nálam is!  vigyor3 eljen

jó, de ez az mk4 topik, úgyhogy a tk-s autóitokkal húzzatok vissza a megfelelő topikba (pl.: bontásra kínál)  eplus2 hehe beka3
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #5103 Dátum: 2009.12.18 péntek, 15:12:22 »

jó, de ez az mk4 topik, úgyhogy a tk-s autóitokkal húzzatok vissza a megfelelő topikba (pl.: bontásra kínál)  eplus2 hehe beka3
Én is szeretlek te disznyó! beka3
Nem kell aggódnod,úgy is legyorsulunk az 3assal,mert a TE autód már nem hozza a gyári értékeket! Wink Kiss wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
JOCi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



E-mail
« Új hozzászólás #5104 Dátum: 2009.12.30 szerda, 20:27:32 »

Lehet, hogy csak nekem újdonság, de kitudtam kapcsolni a biztonsági öv figyelmeztető csipogást!  taps
Naplózva

2007.06. ezüst "cápa" Ghia kombi TDCi Mondi + BMW Motorrad
A Mondeo elkelt!!!!
zsoel
Vendég
« Új hozzászólás #5105 Dátum: 2009.12.30 szerda, 22:41:55 »

Lehet, hogy csak nekem újdonság, de kitudtam kapcsolni a biztonsági öv figyelmeztető csipogást!  taps

szerintem itt többeknek újdonság.
Én is kikapcsolom, azzal, hogy bekapcsolom az övet.
Naplózva
JOCi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



E-mail
« Új hozzászólás #5106 Dátum: 2009.12.30 szerda, 23:10:13 »

szerintem itt többeknek újdonság.
Én is kikapcsolom, azzal, hogy bekapcsolom az övet.
Holnap leírom, hogy tudtam kikapcsolni.
Nem csipog, nem villog már a kis piros ikon!  taps
Naplózva

2007.06. ezüst "cápa" Ghia kombi TDCi Mondi + BMW Motorrad
A Mondeo elkelt!!!!
zsoel
Vendég
« Új hozzászólás #5107 Dátum: 2009.12.31 csütörtök, 07:41:56 »

Holnap leírom, hogy tudtam kikapcsolni.
Nem csipog, nem villog már a kis piros ikon!  taps

Nyomd az igét, osszad a tudást!  wave
Naplózva
JOCi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



E-mail
« Új hozzászólás #5108 Dátum: 2009.12.31 csütörtök, 14:09:22 »

Tehát!
A sokak által és általam is nagyon utált bimbamozás a következő lépésekkel szüntethető meg:

 - Kéziféket behúzni
 - A váltó üres állásba
 - A gyújtáskapcsoló "0" állásba
 - Az összes ajtót belülről bezárni a központi zárral
 - A biztonsági öv nincs bekapcsolva!
 - A gyújtáskapcsoló "II." állásba, NEM KELL BEINDÍTANI!!!
 - A biztonsági öv ikon elalszik
 - Ezután 60 mp-en belül 9x be-ki kapcsolni a biztonsági öv csatját
 Ha minden rendben, akkor a biztonsági öv ikonja 3x villog. Ezután gyújtás le.  taps

A visszaállítás szintén ezekkel a lépésekkel történik.

Mindenki saját felelősségére csinálja, de azt tudni kell, hogy a biztonsági övet minden esetben be kell kapcsolni, mert életet menthet! A vezetőn kívül az összes utasnak is!   integet2
Naplózva

2007.06. ezüst "cápa" Ghia kombi TDCi Mondi + BMW Motorrad
A Mondeo elkelt!!!!
zsoel
Vendég
« Új hozzászólás #5109 Dátum: 2009.12.31 csütörtök, 15:17:41 »

Tehát!
A sokak által és általam is nagyon utált bimbamozás a következő lépésekkel szüntethető meg:

 - Kéziféket behúzni
 - A váltó üres állásba
 - A gyújtáskapcsoló "0" állásba
 - Az összes ajtót belülről bezárni a központi zárral
 - A biztonsági öv nincs bekapcsolva!
 - A gyújtáskapcsoló "II." állásba, NEM KELL BEINDÍTANI!!!
 - A biztonsági öv ikon elalszik
 - Ezután 60 mp-en belül 9x be-ki kapcsolni a biztonsági öv csatját
 Ha minden rendben, akkor a biztonsági öv ikonja 3x villog. Ezután gyújtás le.  taps

A visszaállítás szintén ezekkel a lépésekkel történik.

Mindenki saját felelősségére csinálja, de azt tudni kell, hogy a biztonsági övet minden esetben be kell kapcsolni, mert életet menthet! A vezetőn kívül az összes utasnak is!   integet2


Köszi, és igazad van!

A biztonsági öv valóban gátol a mozgásban, de nem annyira mint a tolószék!
Naplózva
JOCi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



E-mail
« Új hozzászólás #5110 Dátum: 2009.12.31 csütörtök, 15:22:57 »


Köszi, és igazad van!

A biztonsági öv valóban gátol a mozgásban, de nem annyira mint a tolószék!
Sikerült kikapcsolni a hangot?
Naplózva

2007.06. ezüst "cápa" Ghia kombi TDCi Mondi + BMW Motorrad
A Mondeo elkelt!!!!
zsoel
Vendég
« Új hozzászólás #5111 Dátum: 2009.12.31 csütörtök, 16:22:44 »

Sikerült kikapcsolni a hangot?

Én nekem jó ha van hang.
Nálam első a biztonság. Nem véletlenül van biztonsági öv az autóban.
Egy kis bim-bammot meg kibírok!  worship
Naplózva
Mukkerino
Vendég
« Új hozzászólás #5112 Dátum: 2010.01.11 hétfő, 11:52:45 »

Sziasztok,


Lehet volt mar rola szo nem olvastam vissza, ugyhogy bocs ha duplikalom a kerdest. Volt mar valaki Toletek a visszahivason? Tavaly marciusi a mondeo 2.0 TDCi es most kaptam levelet, hogy visszahivjak vmi fekkel kapcsolatos dologban az autot. Tudtok ezugyben vmit?


elore is koszi
Naplózva
sarkan
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 134



E-mail
« Új hozzászólás #5113 Dátum: 2010.01.11 hétfő, 12:12:04 »

Sziasztok,


Lehet volt mar rola szo nem olvastam vissza, ugyhogy bocs ha duplikalom a kerdest. Volt mar valaki Toletek a visszahivason? Tavaly marciusi a mondeo 2.0 TDCi es most kaptam levelet, hogy visszahivjak vmi fekkel kapcsolatos dologban az autot. Tudtok ezugyben vmit?


elore is koszi

Szia!

Mikor kaptad a levelet és honnan?
A tavaly március az 2009 vagy 2008 március ( most év elején még hajlamos az ember 2009-ben érezni magát).
Naplózva

ex MK4 2,0 TDCi automata Trend_2009

Mk5 2.0 HEV Titanium_2018
Mukkerino
Vendég
« Új hozzászólás #5114 Dátum: 2010.01.11 hétfő, 12:20:31 »

Szia!

Mikor kaptad a levelet és honnan?
A tavaly március az 2009 vagy 2008 március ( most év elején még hajlamos az ember 2009-ben érezni magát).


En mar 2010-ben elek Cheesy
2009 marciusban vettem at az autot. A belgiumi Ford company-tol kaptam a levelet, mivel itt elek es az autot is itt vettem.
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #5115 Dátum: 2010.01.11 hétfő, 12:21:59 »


En mar 2010-ben elek Cheesy
2009 marciusban vettem at az autot. A belgiumi Ford company-tol kaptam a levelet, mivel itt elek es az autot is itt vettem.

Én nem kaptam levelet. Az autóm 2007. augusztusi. Jó lenne tudni, hogy mi a bibi...

(belgiumban tényleg olcsóbb az alkatrész?)
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Mukkerino
Vendég
« Új hozzászólás #5116 Dátum: 2010.01.11 hétfő, 12:34:17 »

Én nem kaptam levelet. Az autóm 2007. augusztusi. Jó lenne tudni, hogy mi a bibi...

(belgiumban tényleg olcsóbb az alkatrész?)

Ma kora este viszem el az egyik szervizbe, utana en is okosabb leszek akkor megirom mi volt. A levelet most januar elejen kuldtek. Mivel visszahivas igy gondolom ingyenes a szereles/alkatresz csere. Amugy draga a szervizeles itt, foleg munkadijban kernek sokat. Megeri Mo.-n csinaltatni a kotelezo szervizeket Cheesy
Naplózva
Mukkerino
Vendég
« Új hozzászólás #5117 Dátum: 2010.01.14 csütörtök, 09:45:55 »

Ma reggel sikerult csak idopontot kernem egy belgiumi szervizben. Valoban visszahivasrol van szo (s-max,galaxy,mondeo, focus, 2.0 dizeleket erinti). Sajnos a szervizes ember nem tudta nekem angolul megnevezni a cserelendo alkatreszt, francia nyelven meg en nem ertettem pontosan mirol is van szo. De annyit megtudtam, hogy a fekkel kapcsolatos dolog -talan vmi vezetek-, es valojaban nem igenyel azonnali cseret, hanem a kotelezo szervizt is meg lehetne ezzel varni. En inkabb bejelentkeztem mar jovo hetre. Na hat ennyi, amit megtudtam (tudom ezzel sokat nem segitettem, de hatha...)
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #5118 Dátum: 2010.01.14 csütörtök, 09:59:40 »

Ma reggel sikerult csak idopontot kernem egy belgiumi szervizben. Valoban visszahivasrol van szo (s-max,galaxy,mondeo, focus, 2.0 dizeleket erinti). Sajnos a szervizes ember nem tudta nekem angolul megnevezni a cserelendo alkatreszt, francia nyelven meg en nem ertettem pontosan mirol is van szo. De annyit megtudtam, hogy a fekkel kapcsolatos dolog -talan vmi vezetek-, es valojaban nem igenyel azonnali cseret, hanem a kotelezo szervizt is meg lehetne ezzel varni. En inkabb bejelentkeztem mar jovo hetre. Na hat ennyi, amit megtudtam (tudom ezzel sokat nem segitettem, de hatha...)

Nekünk van S-Max tdci is, és arra sem kaptunk visszahívást.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Kiss
Vendég
« Új hozzászólás #5119 Dátum: 2010.01.15 péntek, 06:21:17 »

Jó Napot Mindenkinek!
Szeretnék egy gyönyörűséges Mondeot. Alvázszám (WF0EXXGBBE8R37320) alapján megtudja valaki mondani nekem az előéletét? Hallottam, hogy létezik ilyen.
A kocsi: http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.0_ffv_titanium-x_automata-3497681
Előre is köszönöm. Remélem nem írtam semmi rosszat új létemre. Ha igen javítsatok ki.
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #5120 Dátum: 2010.01.15 péntek, 08:35:03 »

Jó Napot Mindenkinek!
Szeretnék egy gyönyörűséges Mondeot. Alvázszám (WF0EXXGBBE8R37320) alapján megtudja valaki mondani nekem az előéletét? Hallottam, hogy létezik ilyen.
A kocsi: http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.0_ffv_titanium-x_automata-3497681
Előre is köszönöm. Remélem nem írtam semmi rosszat új létemre. Ha igen javítsatok ki.


Én ezt az FFV-t nem értem. No meg azt sem, hogy hogy lehet 147 lóerős. 2.0 tdci-ben volt 130 és 140 lovas. 2008. 2. hónapban azt hiszem, az automata csak 130 lovassal volt kapható...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #5121 Dátum: 2010.01.15 péntek, 15:01:17 »

Jó Napot Mindenkinek!
Szeretnék egy gyönyörűséges Mondeot. Alvázszám (WF0EXXGBBE8R37320) alapján megtudja valaki mondani nekem az előéletét? Hallottam, hogy létezik ilyen.
A kocsi: http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.0_ffv_titanium-x_automata-3497681
Előre is köszönöm. Remélem nem írtam semmi rosszat új létemre. Ha igen javítsatok ki.


Ez egy bioetanolos autó, ha valóban FFV.
Magyarul benzines.
Az pedig nem eszik keveset pl. városban, automatával meg főleg nem eszik keveset, már ha ez tényleg FFV automata.
Bár FFV automatát én soha sem láttam az árlistákban, csak manuálisat.
Szóval ha automata, akkor inkább dízel (vagy 2.3-as B).
A hirdetésben kicsit össze-vissza vannak megadva az adatok (dízel-FFV), bár a 146LE az FFV-re utal.
A fényképek szerint én dízelnek látom, mivel automata, s mint ha a TDCi jelet látnám a hátulján.

Itt érdemes regisztrálni: www.etis.ford.com
Innen kaphatsz infókat az alvázszám alapján.
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #5122 Dátum: 2010.01.15 péntek, 15:23:18 »

Ez egy bioetanolos autó, ha valóban FFV.
Magyarul benzines.
Az pedig nem eszik keveset pl. városban, automatával meg főleg nem eszik keveset, már ha ez tényleg FFV automata.
Bár FFV automatát én soha sem láttam az árlistákban, csak manuálisat.
Szóval ha automata, akkor inkább dízel (vagy 2.3-as B).
A hirdetésben kicsit össze-vissza vannak megadva az adatok (dízel-FFV), bár a 146LE az FFV-re utal.
A fényképek szerint én dízelnek látom, mivel automata, s mint ha a TDCi jelet látnám a hátulján.

Itt érdemes regisztrálni: www.etis.ford.com
Innen kaphatsz infókat az alvázszám alapján.


Nekem is eszembe jutott, hogy hátha benzines, de a kipufogó és a TDCi-nek tűnő jel miatt gyorsan el is hesegettem a gondolatot.

Azt hiszem elárulhatom, hogy egy Focus klubtárs a kérdező, ezért is szeretnék segíteni neki. Én javasoltam, hogy ide is tegye be a hirdetést, hátha mondtok valami okosat. Már az is eredmény, hogy egyáltalán a motor teljesítményét tisztázni kell.
Nekem a külföldről behozott autóknál mindig a km óra aktuális állása és a valós futásteljesítmény közötti esetleges eltérés a parám. Vajon egy márkakereskedő megbízható ilyen szempontból?
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #5123 Dátum: 2010.01.15 péntek, 15:33:11 »

Nekem is eszembe jutott, hogy hátha benzines, de a kipufogó és a TDCi-nek tűnő jel miatt gyorsan el is hesegettem a gondolatot.

Azt hiszem elárulhatom, hogy egy Focus klubtárs a kérdező, ezért is szeretnék segíteni neki. Én javasoltam, hogy ide is tegye be a hirdetést, hátha mondtok valami okosat. Már az is eredmény, hogy egyáltalán a motor teljesítményét tisztázni kell.
Nekem a külföldről behozott autóknál mindig a km óra aktuális állása és a valós futásteljesítmény közötti esetleges eltérés a parám. Vajon egy márkakereskedő megbízható ilyen szempontból?

A kipufogó sokszor nem mérvadó, mert sok benzinesnek is lefelé hajlik. Pl Mondeonál 2.5T-k biztosan.

Az etis-es oldal tud pontos infókat adni, csak most vmiért nem tudok belépni, hibát jelez.

Km óra állás? Hááááát, amikor használt MKIII-akat néztem, akkor találkoztam egy kereskedés vezetői kocsival, de eléggé vegyesen voltak megadva különböző helyeken az óraállások, s a valóság is mást mutatott.
Múltkor egyébként amikor az autómat az IDS-sel babrálták, mint ha láttam volna benne olyan "menüt", hogy kmóra állítás... Innentől fogva... Ki tudja...

Egyébként bármelyik Ford kereskedés, vagy szervíz az alvázszám alappján tud adni infókat, ha kedvesen megkérjük őket. Ingyen.

Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #5124 Dátum: 2010.01.15 péntek, 15:45:52 »

Sikerült lekérdeznem az autót:
RÖVIDEN: 2008.02.11.-én gyártották Francia piacra, 2,0L TDCi, automata.



BŐVEBBEN:
Alvázszám (VIN):   WF0EXXGBBE8R37320
Mondeo 2007- (CD345), Duratorq 2.0L TDCI (130PS), Panther Black (metál)


Előzetes jellemzők 
Gyártás dátuma:   11.02.2008
Gépkocsi típus:   Mondeo 2007- (CD345)
Karosszéria kialakítás:   5 ajtós limuzin
Változat:   66 sorozat
Motor:   Duratorq 2.0L TDCI (130PS)
Váltó:   6-sebességes automata AWF21
Hajtás:   LHD FWD
Emisszió:   E3 Emissions
Légkondicionáló:   Kétzónás aut. szab. klímával
Terület:   (+)"F"
Fényezés:   Panther Black (metál)
Belső anyag:   Alcantara Platinum


Kisebb jellemzők

 Levegőminőség érzékelő nélkül
 Különleg első üléshuz nélk
 Hangvezérléses modul - német
 sport elso ülés
 Standard felfüggesztéssel
 Utas Légzsák Kiiktató Nélkül
 Hőm.szab. kesztyűtartó nélkül
 Air Crtn Rstrnt LH
 Egyszínű műszerfallal
 Kék színű üvegek - teljes
 Automata szélvédőtörlővel
 El ajtózár el nyitással
 Első 4 irányba állíth. fejtámlával
 IV. fokozat+ DPF kibocsátások
 Borrel bevont kormánykerék
 Rear Spring Load Class-H
 Korlátozott felhaszn.mini pótkerék
 Nappal mükőd. lámpák nélkül
 Fejlett első világítás rendszerrel
 Oldallégzsákkal - vezetőoldali
 Sízsák nélkül
 Rakodópolc nélkül
 elektromos működtet.visszap.tükör
 Háromsávos antennával
 Lábtérvilágítással
 Konzolba épített hamutartóval
 Szabványos csomagtérfedéllel
 Fék vészhelyzeti segítséggel
 Dupla El./Fűt./Hajt./lámpás Tükör
 Bor sebességváltó gomb
 Oldallégzsákkal - utasoldali
 Utasülés 2 irányú kézi állĺtóval
 5 szintű ajtókárpittal
 Vezető fűtött ülés -Vált.hőm.
 Mini acél pótkerékkel
 Fényezett első díszráccsal
 Első parkolássegéllyel
 Marketing elők csom nélkül
 A/V emelővel
 Kiegészítő CD Lejátszó Nélkül
 Kulcsnélküli indítással
 Elektronikus hátsó ablakokkal
 Jobb old függönylégzsák
 Fűtött utasüléssel -Vált.hőm.
 Textil lábszonyegek elöl
 Teljes-zárással
 Genkben készült
 Kiegészĺtő fűtés nélkül
 Motoros billeno/csúszó napteto
 Telefonelőkészítés B - Francia
 Utas kézi deréktámasszal
 Gumiabroncs javitó készlet nélkül
 Nem záródó csap anyák
 Kék színű szélvédő
 Kulcsnélküli rendszer
 Integrált gyermekölés nélkül
 Ice Feature Pack 8
 70 literes tartállyal
 Tetőcsomagtartó nélkül
 Biztonsági Zár Cs. nélkül
 Normál teljesítményu akkumulátor
 Napellenzők nélkül
 Vezetőü. 2 irányú elektr.állĺtóval
 Vezetőoldali térdlégzsák
 Dĺsztárcsák nélkül
 Textil lábszonyeg hátul
 Standard hátsó lengéscsillapĺtókkal
 Raktérpadló szőnyeggel
 Hátsó Fűtött Ülés Nélkül
 Első ködlámpákkal
 Automata fényszóró be/ki-vel
 Fűtött mosó fúvókával
 Csak BT/VC telefon Interfész
 Antenna nélkül
 fűtött szélvédővel
 ICE-Nav magas CD+AM/FM Rádió
 Fényszóró-tisztító nélkül
 8 felsőosztályú radio hangszóró
 Hátsó parkolási segítséggel
 Lopásgátló riasztó nélkül
 17 X 7.5 kf felni 2 stílus
 Belső térképvilágítással
 Sebesség szabályozással
 Elect.stab.szabályozással
 Első rugó terhelésosztály R
 Hátsó szell.vel/B-oszlop
 Hagyományos műszerek - 3.szint
 Színre fújt külső ajtókilincs
 Marketing szint 1
 Különleg hátsó üléshuz nélk
 2. sor olvasolámpával
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #5125 Dátum: 2010.01.15 péntek, 15:55:42 »

Vmi történik, mert a fenti hirdetés eltűnt most a rendszerből...
Smiley
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #5126 Dátum: 2010.01.15 péntek, 16:55:21 »

Vmi történik, mert a fenti hirdetés eltűnt most a rendszerből...
Smiley

Lehet hogy meg is vették (?)
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Kiss
Vendég
« Új hozzászólás #5127 Dátum: 2010.01.15 péntek, 20:08:58 »

Sikerült lekérdeznem az autót...
Köszönöm a segítséget!
Naplózva
gravitydave
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1002



« Új hozzászólás #5128 Dátum: 2010.01.15 péntek, 21:01:11 »

itt egy FFV:
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.0_ffv_trend_2.0_ffv_trend_hitelatvallalassal-3120411
megvennem ha kombi lenne! wave
Naplózva

2020 MK-5 2.0 Hibrid Kombi ST Line
2006 MK-3 1.8 b Szedan Ambiente
EX 2011 Fusion 2,5 SEL Szedan
EX 2008 Mk-4 1.6 b Kombi, Trend, LPG
EX 1997 Mk-2 1.8 b Ferdehatu GLX
Ex 2002 MK-3 1.8 b Kombi Ambiente
Ex 1996 Mk-1 1.6 b Kombi CLX
eagleburger
Vendég
« Új hozzászólás #5129 Dátum: 2010.01.17 vasárnap, 16:54:04 »

Kedves Mondeo Masterek!

2009 júniusi MK4 2.2 TDCI Mondeó tegnap az alábbi üzenetet íta ki: Service Oil és mellette megjelent egy villáskulcs szimbólum. Az autóval a vásárlása óta kb 17.300km-t mentem és voltam vele 3000 km-es szervízen is. Tudomásom szerint az autó szervízperiódusa 20.000km. A felirat csak előre jelez, hogy majd 20e km-nél menjek szervízbe, vagy valami miatt rögtön kell menni?
Válaszaitokat előre is köszönöm.
Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #5130 Dátum: 2010.01.17 vasárnap, 16:59:49 »

Kedves Mondeo Masterek!

2009 júniusi MK4 2.2 TDCI Mondeó tegnap az alábbi üzenetet íta ki: Service Oil és mellette megjelent egy villáskulcs szimbólum. Az autóval a vásárlása óta kb 17.300km-t mentem és voltam vele 3000 km-es szervízen is. Tudomásom szerint az autó szervízperiódusa 20.000km. A felirat csak előre jelez, hogy majd 20e km-nél menjek szervízbe, vagy valami miatt rögtön kell menni?
Válaszaitokat előre is köszönöm.

Nem kell rögtön menni.
A felirat csak hülye...
Nekem már 8E km után jelezte...
Ha majd mész olajcserére, a csere után üssétek ki ezt a jelzést (a szervízben általában elfelejtik).
(gyújtásnál fék+ gázpedál tövig nyomása pár mp-ig)

Én 10E km-enként cserélek olajat, de mindig 1-2 E km-rel előtte már jön a villáskulcs... Smiley
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
eagleburger
Vendég
« Új hozzászólás #5131 Dátum: 2010.01.17 vasárnap, 19:39:19 »

Köszi szépen!
Naplózva
zsoel
Vendég
« Új hozzászólás #5132 Dátum: 2010.01.17 vasárnap, 23:00:44 »

Kedves Mondeo Masterek!

2009 júniusi MK4 2.2 TDCI Mondeó tegnap az alábbi üzenetet íta ki: Service Oil és mellette megjelent egy villáskulcs szimbólum. Az autóval a vásárlása óta kb 17.300km-t mentem és voltam vele 3000 km-es szervízen is. Tudomásom szerint az autó szervízperiódusa 20.000km. A felirat csak előre jelez, hogy majd 20e km-nél menjek szervízbe, vagy valami miatt rögtön kell menni?
Válaszaitokat előre is köszönöm.

Nálam ugyanez volt. Szervíz során nem törölték a törlendőt, idővel a kocsi gondolkodott helyettük.
Szjani által leírtak alapján kiütheted a hibaüzenetet, utánna meg a mester fogát!  Grin
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #5133 Dátum: 2010.01.18 hétfő, 08:19:40 »

Nem kell rögtön menni.
A felirat csak hülye...
Nekem már 8E km után jelezte...
Ha majd mész olajcserére, a csere után üssétek ki ezt a jelzést (a szervízben általában elfelejtik).
(gyújtásnál fék+ gázpedál tövig nyomása pár mp-ig)

Én 10E km-enként cserélek olajat, de mindig 1-2 E km-rel előtte már jön a villáskulcs... Smiley


Azért abba is gondoljunk bele, hogy Neki 14e km után jelzett, ami akár szükséges is lehet. Nem?

Pont azért van ez a jelző, hogy a 20e előtt szükséges olajcserére figyelmeztessen.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
zsoel
Vendég
« Új hozzászólás #5134 Dátum: 2010.01.18 hétfő, 09:35:58 »

Azért abba is gondoljunk bele, hogy Neki 14e km után jelzett, ami akár szükséges is lehet. Nem?

Pont azért van ez a jelző, hogy a 20e előtt szükséges olajcserére figyelmeztessen.

És akkor most 2700 km-en keresztül ott lesz a  villáskulcs?
Nekem ez mostanában 4-5 hónap futásteljesítménye lenne.
Annyira azért nem tetszik az az ikon!  Grin
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #5135 Dátum: 2010.01.18 hétfő, 09:38:08 »

És akkor most 2700 km-en keresztül ott lesz a  villáskulcs?
Nekem ez mostanában 4-5 hónap futásteljesítménye lenne.
Annyira azért nem tetszik az az ikon!  Grin

Nem, lehet, hogy el kellene vinni olajcserére...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #5136 Dátum: 2010.01.18 hétfő, 15:39:30 »



Megnéztem az autóm etis-es leírását, azokat emelném ki, amit nem értek:

  Motoros reteszzár Elekt. Kienged-el Ez mi lehet?
 
 Jobb old függönylégzsák : akkor bal oladlon nincsen?  vigyor3

 Air Crtn Rstrnt LH: ez mi? LH, mint left hand?

 Rear Spring Load Class-G :   Huh?
 
Utas kézi deréktámasszal: a gyárban már adnak hozzá élő embereket is?  nyes
 
Nem záródó csap anyák: szét fog esni az autóm?  eplus2 de tényleg, ez mi a fhaszom?

 70 literes tartállyal: van kisebb is? Vagy nagyobb?

 IV. fokozat+ DPF kibocsátások:   Huh?

 Security Lock Group #7 : van 10 meg 1 is?

 Marketing szint 1 : ezt nem kellet annyira reklámozni?  vigyor3
 
Ice Feature Pack 6:   Huh?


Röviden ennyi.  vigyor3
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #5137 Dátum: 2010.01.19 kedd, 10:42:57 »


Megnéztem az autóm etis-es leírását, azokat emelném ki, amit nem értek:

......

Röviden ennyi.  vigyor3

 vigyor3 ez jó
Jók ezek a magyar fordítások. Egyébként én azt tapasztaltam, hogy ha angol nyelvűre állítjuk az oldalt vhol a preferenszizeknél, akkor talán érthetőbb, amit akarnak írni...
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #5138 Dátum: 2010.01.19 kedd, 10:45:23 »

Futómű téma:

Elvittem beállíttatni a futóművet, mert mint előzőleg írtam: a nyári első gumijaim belső fele jobban kopott.
Felkerült gépre az autó, kiderült, hogy az első kerekek sem a teljes összetartásban, sem a részleges összetartásban nem álltak jól. Magyarul: túl nagy volt a kerék-összetartás. A JE meg főleg jelentős "pluszban" volt, kérdezték nem húzott-e jobbra az autó. Mondtam, hogy DE, de közben meg gondoltam, hogy: de b+, mióta megvettem ezt a q autót, azóta nyiszogok, hogy jobbra húz...
Beállítottak mindent. Aztán beállítottak mindenet a hátsó tengelyen is, mert ott is a részleges összetartás elég sz*r volt.
Már kezdtem elköszönni, amikor a kezembe nyomtak egy 8E-s számlát, hogy ennyibe került ez a móka. Ugyanis ez nem garanciális dolog: futóműállítás kérdések csak az autó 1 hónapos koráig garisak...
Nem akartam sz*rozni a 8E-rel, mert egyébként rendesek, csak morogtam azért magamban, mert tényleg már az átvétel óta hisztiztem, hogy jobbra húz, de mindig csak a kerekeket csereberélték...

Tehát jó tanács: ha vki átveszi az új autóját, akkor ha bármi iránytartási problémával találkozik, rögtön irány futóművet állítani, s nem kell elhinni, hogy kerék csereberével jó lesz a dolog.

Az van ugyanis, hogy nullreviziónál nincs futómű ellenőrzés sem, hanem minden úgy áll, ahogyan a gyárból kijön az autó. A gyárban pedig az időfaktor játszik, ott nem pepecselnek egy autóval 3 órát, hogy jól álljon a futóműve.

Eddig jónak tűnik a dolog, majd hamarosan megyek pályán pár E km-t, aztán kiderül majd, milyen az eredmény.
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #5139 Dátum: 2010.01.19 kedd, 10:48:59 »

Futómű téma:

Elvittem beállíttatni a futóművet, mert mint előzőleg írtam: a nyári első gumijaim belső fele jobban kopott.
Felkerült gépre az autó, kiderült, hogy az első kerekek sem a teljes összetartásban, sem a részleges összetartásban nem álltak jól. Magyarul: túl nagy volt a kerék-összetartás. A JE meg főleg jelentős "pluszban" volt, kérdezték nem húzott-e jobbra az autó. Mondtam, hogy DE, de közben meg gondoltam, hogy: de b+, mióta megvettem ezt a q autót, azóta nyiszogok, hogy jobbra húz...
Beállítottak mindent. Aztán beállítottak mindenet a hátsó tengelyen is, mert ott is a részleges összetartás elég sz*r volt.
Már kezdtem elköszönni, amikor a kezembe nyomtak egy 8E-s számlát, hogy ennyibe került ez a móka. Ugyanis ez nem garanciális dolog: futóműállítás kérdések csak az autó 1 hónapos koráig garisak...
Nem akartam sz*rozni a 8E-rel, mert egyébként rendesek, csak morogtam azért magamban, mert tényleg már az átvétel óta hisztiztem, hogy jobbra húz, de mindig csak a kerekeket csereberélték...

Tehát jó tanács: ha vki átveszi az új autóját, akkor ha bármi iránytartási problémával találkozik, rögtön irány futóművet állítani, s nem kell elhinni, hogy kerék csereberével jó lesz a dolog.

Az van ugyanis, hogy nullreviziónál nincs futómű ellenőrzés sem, hanem minden úgy áll, ahogyan a gyárból kijön az autó. A gyárban pedig az időfaktor játszik, ott nem pepecselnek egy autóval 3 órát, hogy jól álljon a futóműve.

Eddig jónak tűnik a dolog, majd hamarosan megyek pályán pár E km-t, aztán kiderül majd, milyen az eredmény.


Nekem már futóműállításom, tehát annyira nem izgulok. Auto-Fort-nál zsebbe 3000Ft-ért, de ha a Te szituációdban lettem volna, tutti, hogy nem fizettem volna, bár abban is igazad van, hogy 8e ft-ért kár idegeskedni, meg tépnie az embernek a száját...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #5140 Dátum: 2010.01.19 kedd, 10:55:44 »

vigyor3 ez jó
Jók ezek a magyar fordítások. Egyébként én azt tapasztaltam, hogy ha angol nyelvűre állítjuk az oldalt vhol a preferenszizeknél, akkor talán érthetőbb, amit akarnak írni...


Egy kicsit más téma...

Jani, Neked van USB csatlakozód?

(Kéne egy ilyenre Nekem is upgradelni, és a .org-on elveszek a sok infóban...  vigyor3)
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #5141 Dátum: 2010.01.19 kedd, 10:56:39 »

Nekem már futóműállításom, tehát annyira nem izgulok. Auto-Fort-nál zsebbe 3000Ft-ért, de ha a Te szituációdban lettem volna, tutti, hogy nem fizettem volna, bár abban is igazad van, hogy 8e ft-ért kár idegeskedni, meg tépnie az embernek a száját...


Persze, máskor egy alkalomkor majdnem többet spórolok, mint 8E, úgyhogy nem szarozok ilyenkor.
Egyébként meg tényleg ha idegeneknél fordult volna elő, nem csak, hogy nem fizettem volna, de még vetettem volna velük 2 új gumit is, vagy egy szalonban álló autóról lezedettem volna... Smiley
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #5142 Dátum: 2010.01.19 kedd, 10:59:55 »

Egy kicsit más téma...

Jani, Neked van USB csatlakozód?

(Kéne egy ilyenre Nekem is upgradelni, és a .org-on elveszek a sok infóban...  vigyor3)


Igen, van USB-m. Pont tegnap játszottam vele a hangvezérléssel (épp vártam vkit, aki késett). Smiley
Ha szeretnél ilyet, az BT-VCM modul csere, ha jól tudom. S onnan jön még a kenbusz móka, bár lehet nemkozervnél ez egyszerűbb, de talán a hagyományos műszerfalnál sem lehet egyszerű.
Én gondolkodnék majd egy olyan kis fullosabb utólagos DVD fejegységben, ami már párszor volt ide belinkelve miután megtudtam a BT-VCM modul csere árát, valamint átgondolnám az esetleges buktatókat. Wink
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #5143 Dátum: 2010.01.19 kedd, 11:01:03 »

Tehát jó tanács: ha vki átveszi az új autóját, akkor ha bármi iránytartási problémával találkozik, rögtön irány futóművet állítani, s nem kell elhinni, hogy kerék csereberével jó lesz a dolog.

Ha valaki vesz egy autót - akár új, akár használt - MINDENKÉPPEN vigye el futóműbeállításra. Az enyém is rosszul volt beállítva a gyárban.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #5144 Dátum: 2010.01.19 kedd, 11:02:34 »

Ha valaki vesz egy autót - akár új, akár használt - MINDENKÉPPEN vigye el futóműbeállításra. Az enyém is rosszul volt beállítva a gyárban.

Na igen. Ezt akartam még én is írni, hogy akár használt, akár új, vétel után mindenképpen legyen egy futóműállítás. 2 gumicsere az nem 8E Ft...
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #5145 Dátum: 2010.01.19 kedd, 11:06:32 »


Én gondolkodnék majd egy olyan kis fullosabb utólagos DVD fejegységben, ami már párszor volt ide belinkelve miután megtudtam a BT-VCM modul csere árát, valamint átgondolnám az esetleges buktatókat. Wink


A Caska cég fejegységére gondolsz? 200e pénz. És a . org-on olvastam róla hideget-meleget... Mindig felmerül bennem is a kérdés...

Egyébként a Caska (Coagent) cég európában nyitott egy központot, és na hol? Hát persze, hogy büdipesten a china markt-ban. Elmentem, mikor olvastam a hírt. Akkor pakolták az üzletet a kis kínaiak, persze magyarul nem tudnak. Akkori állás szerint az egy ilyen bemutatóterem és értékesítési központ lesz, ahol majd vásárolni nem lehet. Egyébként nagyon kedvesek és segítőkészek voltak, és meg is lepődtek, hogy honnan tudom, hogy Ők európában is szeretnének letelepedni. Vissza kellene menni és megnézni a cuccokat.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #5146 Dátum: 2010.01.19 kedd, 11:07:38 »

Na igen. Ezt akartam még én is írni, hogy akár használt, akár új, vétel után mindenképpen legyen egy futóműállítás. 2 gumicsere az nem 8E Ft...


Én is így gondoltam, mikor tavasszal felkerültek a zsír új gumik és felnik. Bár azóta két gumit már vettem, mert valahogy ilyen peches voltam...  rinya
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #5147 Dátum: 2010.01.19 kedd, 11:12:41 »

Én is így gondoltam, mikor tavasszal felkerültek a zsír új gumik és felnik. Bár azóta két gumit már vettem, mert valahogy ilyen peches voltam...  rinya

vat hepönd?
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #5148 Dátum: 2010.01.19 kedd, 11:16:21 »

A Caska cég fejegységére gondolsz? 200e pénz. És a . org-on olvastam róla hideget-meleget... Mindig felmerül bennem is a kérdés...

Egyébként a Caska (Coagent) cég európában nyitott egy központot, és na hol? Hát persze, hogy büdipesten a china markt-ban. Elmentem, mikor olvastam a hírt. Akkor pakolták az üzletet a kis kínaiak, persze magyarul nem tudnak. Akkori állás szerint az egy ilyen bemutatóterem és értékesítési központ lesz, ahol majd vásárolni nem lehet. Egyébként nagyon kedvesek és segítőkészek voltak, és meg is lepődtek, hogy honnan tudom, hogy Ők európában is szeretnének letelepedni. Vissza kellene menni és megnézni a cuccokat.

Caska itt van? Akkor én biztosan azt csinálnám, hogy bemennék hozzájuk, feltennék annyi (kereszt)kérdést a fejegységgel kapcsolatban, hogy legalább 5re ne tudjanak válaszolni, aztán felajánlanám, hogy "na jó, akkor megengedem, hogy ezt a cuccot az én autómban kipróbáljuk", aztán ha mukodne minden, akkor megvenném végül is.
Meg egy picit etetném őket, hogy ha nálam jó a cucc, akkor lehet hogy mások is vesznek majd ilyet, emrt elég sok Mondeós ismerősöm van. Wink
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #5149 Dátum: 2010.01.19 kedd, 11:16:31 »

vat hepönd?


egy durrdefekt, akkor a jobb hátsó, a bal hátsót meg valami kivágta...  szomoru1

És mindez kb két hetes időkülönbséggel, nagyon örültem. Tehát most van két párezret futott gumim, meg van 2 mondjuk 10e futott. Minden kapóra jött, így tavasszal a hátsók mennek előre...  vigyor3
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Oldalak: 1 ... 96 97 98 99 100 101 102 [103] 104 105 106 107 108 109 110 ... 799   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.094 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.