Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.27 szerda, 00:50:24 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 205 206 207 208 209 210 211 [212] 213 214 215 216 217 218 219 ... 799   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK4 Általános kérdések  (Megtekintve 12024400 alkalommal)
0 Felhasználó és 23 vendég van a témában
doszi_zeg
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2726



E-mail
« Új hozzászólás #10550 Dátum: 2012.08.24 péntek, 15:10:13 »

Sziasztok!

Segítségeteket szeretném kérni, hátha más már találkozott hasonló esettel. Ugyanis a szerelők már 3 hete ülnek az autómon, de csak találgatnak, eredmény meg semmi, ráadásul már lassan 100-at is elkerüli a szerelés költsége.
Egy 1.8 TDCI Trend típusú Mondeom van, 2008-as, 150 ezer km-vel, dízeles (125LE). Olyan problémája van, hogy alapjáraton jár az autó, de amint a gázpedálra lépek leáll az autó. Át lett vizsgálva már a gázolajszűrű, a porlasztó és a nagynyomású szivattyú is. De eddig semmi hibát nem találtak egyiknél sem. Most a nyomásvezérlőt vizsgálják, de én már nem hiszek benne, hogy vmi eredményt is hoz.
Esetleg valaki nem találkozott hasonlóval, vagy valamilyen tippetek nincs?

Előre is köszi!
üdv:
Balázs
Naplózva

MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
tomeed
Vendég
« Új hozzászólás #10551 Dátum: 2012.08.24 péntek, 15:44:40 »

Egy újabb gyöngyszem!

Solymár Ford Esztergomi szerviz:
Apám rávette magát,hogy kicserélje szíjfeszítő, görgők, ékszíj.
Oké, megtörtént a csere, összerakás után első indításnál széthullott az ékszíjtárcsa, oké csere az is, ez is megtörtént rendben.
Na, lehet menni az autóért.
Hazajött vele a kapu előtt légkondi leáll, töltés visszajelző kigyullad, nem kell hozzá nagy matek, hogy rájöjjön az ember, hogy az ékszíjnak annyi!

Hát persze, hogy annyi, az autó alatt feküdt a fűben!!!!!!!!!!!!!!

Telefon, fiúk valami nem kóser, ugyanis kurvára eltépte az autó a zsír új szíjat.
Válasz: biztos rossz a szíjfeszítő, de hát banyek zsír új volt igaz nem gyári hanem SKF.

Mi legyen, mi legyen, na jó kijönnek, visszahúzzák aztán újra próba.
Persze anyám szája már habzott, hogy 150 ezernél járunk de az autó még mindig nem mozdul, vagyis mozdul ha húzzák.
Persze az autónak mennie kéne ma délután Balcsira.

Szóval most újra próba!
Azt mondják járatták, de terhelve nem próbálták ki, aztán kapott a kicsike egy kis terhelést és hupsz már repült is a szíj.
Hogy lehet ezt is elkúrni, hihetetlen!!!!

Amikor mondom, hogy ne a gyári szíjat tegyék fel ,hanem az 5 mm-el rövidebbet, mert akkor a szíjfeszítő munkatartományban fog dolgozni végig akkor megy a tanakodás, hogy háááát, az nem a gyári méret, hogy tegyék fel?Huh?
Istenem, kardomba dőlök mindjárt!!!!!

Na én ezért nem hordom szagszervizbe a kocsit!
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #10552 Dátum: 2012.08.24 péntek, 16:22:40 »

Sziasztok!

Segítségeteket szeretném kérni, hátha más már találkozott hasonló esettel. Ugyanis a szerelők már 3 hete ülnek az autómon, de csak találgatnak, eredmény meg semmi, ráadásul már lassan 100-at is elkerüli a szerelés költsége.
Egy 1.8 TDCI Trend típusú Mondeom van, 2008-as, 150 ezer km-vel, dízeles (125LE). Olyan problémája van, hogy alapjáraton jár az autó, de amint a gázpedálra lépek leáll az autó. Át lett vizsgálva már a gázolajszűrű, a porlasztó és a nagynyomású szivattyú is. De eddig semmi hibát nem találtak egyiknél sem. Most a nyomásvezérlőt vizsgálják, de én már nem hiszek benne, hogy vmi eredményt is hoz.
Esetleg valaki nem találkozott hasonlóval, vagy valamilyen tippetek nincs?

Előre is köszi!
üdv:
Balázs
Hello!
igen korrekt hely lehet ha még nem jó a kocsi és már 100 fölött jársz...  Helyileg hol vagy? Hogy akadtál a fórumra?
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
doszi_zeg
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2726



E-mail
« Új hozzászólás #10553 Dátum: 2012.08.24 péntek, 16:40:58 »

Hello!
igen korrekt hely lehet ha még nem jó a kocsi és már 100 fölött jársz...  Helyileg hol vagy? Hogy akadtál a fórumra?


Hello!

Zalaegerszegi vagyok, ez meg egy márka független szerviz, ahol olyan fickók dolgoznak, akik régen a helyi Ford Márkaszervizben dolgoztak. Ezért bíztam bennük. 10ezer volt a porlasztó vizsgálata, 37ezer volt a nagynyomású szivattyú vizsgálata(Sárváron), akkor 34ezret kértek azért mert ki és beszerelték a szivattyút munkadíjjal, de mikor telefonáltak, h jó  a kocsi és elmentünk érte, kiderült hogy mégse. Így ez az összeg még valszeg emelkedni fog. Elkeseredésembe elkezdtem keresgélni a neten hátha találok vmi hasonló esetet és így akadtam erre az oldalra!
Naplózva

MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #10554 Dátum: 2012.08.24 péntek, 16:46:39 »

Hello!

Zalaegerszegi vagyok, ez meg egy márka független szerviz, ahol olyan fickók dolgoznak, akik régen a helyi Ford Márkaszervizben dolgoztak. Ezért bíztam bennük. 10ezer volt a porlasztó vizsgálata, 37ezer volt a nagynyomású szivattyú vizsgálata(Sárváron), akkor 34ezret kértek azért mert ki és beszerelték a szivattyút munkadíjjal, de mikor telefonáltak, h jó  a kocsi és elmentünk érte, kiderült hogy mégse. Így ez az összeg még valszeg emelkedni fog. Elkeseredésembe elkezdtem keresgélni a neten hátha találok vmi hasonló esetet és így akadtam erre az oldalra!

Ha megígéred, h nem csak ezért regisztráltál be, és aktív tag leszel, akkor biztos kapsz segítséget  Wink Lehúzás szaga van a távolság ellenére is.  Diagnosztikát csináltak gyári műszerrel, vagy csak neki álltak a szerintük szokásos porlasztó nagynyomású témának?
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #10555 Dátum: 2012.08.24 péntek, 16:55:47 »

Ha megígéred, h nem csak ezért regisztráltál be, és aktív tag leszel, akkor biztos kapsz segítséget  Wink Lehúzás szaga van a távolság ellenére is.  Diagnosztikát csináltak gyári műszerrel, vagy csak neki álltak a szerintük szokásos porlasztó nagynyomású témának?

 angel jaj, de gyanakvó vagy  wow1
Szerintem mindenki azzal kezdi, hogy a problémájára szeretne megoldást, de aztán a jó társaság miatt itt ragad. Aztán minitali, meg nagytali és már is folyamatosan írogat, de tény, hogy sok volt az egy kérdéses express kutya.

Amúgy tény, hogy lehúzás szaga van. Eddig mindig csak a megoldásért kellett fizetnem mindenhol (még olaszban is). Még jó, hogy nem vetetnek veled valami műszert, mert az nincs nekik, hogy megnézzék. Ezekben ne bízzál, mert innen mondom, hogy mocsok banda.

Amúgy szerintem nézd meg a vezetéket a gázpedálnál, szed szét, kontakt spray és össze. Amúgy ez a leállás nem normális, szóval biztos van valami hibakód. nem is értem, hogy azt miért nem nézték meg. Egy független szervíznek is be kell ruháznia egy ilyen eszközre.
Naplózva
doszi_zeg
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2726



E-mail
« Új hozzászólás #10556 Dátum: 2012.08.24 péntek, 17:05:47 »

angel jaj, de gyanakvó vagy  wow1
Szerintem mindenki azzal kezdi, hogy a problémájára szeretne megoldást, de aztán a jó társaság miatt itt ragad. Aztán minitali, meg nagytali és már is folyamatosan írogat, de tény, hogy sok volt az egy kérdéses express kutya.

Amúgy tény, hogy lehúzás szaga van. Eddig mindig csak a megoldásért kellett fizetnem mindenhol (még olaszban is). Még jó, hogy nem vetetnek veled valami műszert, mert az nincs nekik, hogy megnézzék. Ezekben ne bízzál, mert innen mondom, hogy mocsok banda.

Amúgy szerintem nézd meg a vezetéket a gázpedálnál, szed szét, kontakt spray és össze. Amúgy ez a leállás nem normális, szóval biztos van valami hibakód. nem is értem, hogy azt miért nem nézték meg. Egy független szervíznek is be kell ruháznia egy ilyen eszközre.

Nem, nem leszek expressz kutya! Smiley
Jó dolognak tartom az ilyen oldalakat, de tény míg nem kerültem ilyen szarba nem nagyon keresgéltem!

A Mondeo-s találkozókat majd szívesen látogatnék. Biztos nagy élmény az ilyen. Még a barátnőmnek voltak régebbi pasijaival hasonló élményei, Ő azt mondta hogy nagyon jó dolog ez az autós találkozó, főleg márkatársakkal! Smiley

Igen volt számítógépes analízis. Az 2 ismeretlen hibát talált. Ez volt a konkrét megnevezése...ismeretlen hiba...aztán egy másik gépen megpróbálták a kódja alapján megfejteni, hogy mi lehet, de ott én úgy vettem észre túl tág fogalmi kört adott meg nekik a gép, és a gázolajszűrőre tippeltek elsőre. Ami nem jött be. De már sok mindenre gondoltak meg próbáltak..állítólag... de semmi nem jött be. A lehúzás szagot már én egyre erősebben érzem, de már van benne elég pénz ahhoz, hogy nem akarom máshova vinni...hátha máshol is hasonló lesz az eredmény...
Márkaszervizekről sem hallottam sok jót..főleg az itteniről... még van egy kollégám, akinek van egy jó ismerőse (szervizes) akit ajánlott nekem... jövő héten elfogy a türelme akkor sztem átviszem, ill. vontattatom oda.
Naplózva

MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
power_ford
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 170



« Új hozzászólás #10557 Dátum: 2012.08.24 péntek, 17:10:13 »

angel jaj, de gyanakvó vagy  wow1
Aztán minitali, meg nagytali és már is folyamatosan írogat, de tény, hogy sok volt az egy kérdéses express kutya.


Mikor es hol?
Naplózva

MK4 Ford Mondeo Titanium X 2.0 140(170) LE Fekete párduc
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #10558 Dátum: 2012.08.24 péntek, 17:13:52 »

Nem, nem leszek expressz kutya! Smiley
Jó dolognak tartom az ilyen oldalakat, de tény míg nem kerültem ilyen szarba nem nagyon keresgéltem!

A Mondeo-s találkozókat majd szívesen látogatnék. Biztos nagy élmény az ilyen. Még a barátnőmnek voltak régebbi pasijaival hasonló élményei, Ő azt mondta hogy nagyon jó dolog ez az autós találkozó, főleg márkatársakkal! Smiley

Igen volt számítógépes analízis. Az 2 ismeretlen hibát talált. Ez volt a konkrét megnevezése...ismeretlen hiba...aztán egy másik gépen megpróbálták a kódja alapján megfejteni, hogy mi lehet, de ott én úgy vettem észre túl tág fogalmi kört adott meg nekik a gép, és a gázolajszűrőre tippeltek elsőre. Ami nem jött be. De már sok mindenre gondoltak meg próbáltak..állítólag... de semmi nem jött be. A lehúzás szagot már én egyre erősebben érzem, de már van benne elég pénz ahhoz, hogy nem akarom máshova vinni...hátha máshol is hasonló lesz az eredmény...
Márkaszervizekről sem hallottam sok jót..főleg az itteniről... még van egy kollégám, akinek van egy jó ismerőse (szervizes) akit ajánlott nekem... jövő héten elfogy a türelme akkor sztem átviszem, ill. vontattatom oda.
A sejtés beigazolódott... Ezeknek fogalmuk sincs, csak találgatnak a Te zsebedre. Normális (gyári)diag kellene, meg olyan ember aki tudja is értelmezni a hibát! Ezért nem kell márkaszervizbe menni, csak olyan helyre ahol ez a kettő megvan. Ha nem változott a kocsi akkor szerintem pénz vissza! Próbálj az asztalra csapni mert ez így nem jó! Ne hagyd magad. Tudom ez ideg meg minden, de 1kiló az 1 kiló! Nézz be a régiós topicba, hátha tudnak a környékeden olyat aki ért is hozzá.
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #10559 Dátum: 2012.08.24 péntek, 17:16:20 »

angel jaj, de gyanakvó vagy  wow1
Szerintem mindenki azzal kezdi, hogy a problémájára szeretne megoldást, de aztán a jó társaság miatt itt ragad. Aztán minitali, meg nagytali és már is folyamatosan írogat, de tény
Te álmodsz, ébresztő  nyes
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
doszi_zeg
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2726



E-mail
« Új hozzászólás #10560 Dátum: 2012.08.24 péntek, 17:25:46 »

A sejtés beigazolódott... Ezeknek fogalmuk sincs, csak találgatnak a Te zsebedre. Normális (gyári)diag kellene, meg olyan ember aki tudja is értelmezni a hibát! Ezért nem kell márkaszervizbe menni, csak olyan helyre ahol ez a kettő megvan. Ha nem változott a kocsi akkor szerintem pénz vissza! Próbálj az asztalra csapni mert ez így nem jó! Ne hagyd magad. Tudom ez ideg meg minden, de 1kiló az 1 kiló! Nézz be a régiós topicba, hátha tudnak a környékeden olyat aki ért is hozzá.

Be is nézek köszi! Smiley

Igen. Ez lenne a helyes, hogy pénz vissza, ha már eredményt nem tudnak felmutatni, azon kívül, hogy vmit kiszerelnek meg vissza... Édesapám régóta ismeri őket és megbízott bennük. Neki is Ford Mondeoja volt, amit 11éves korában megörököltem, mint első autóm. Smiley Ezért vittem oda most is ezt az autót is... nem hiszem hogy még egyszer bevinném ide, úgyhogy mindegy is lenne hogyan vállnak el az útjaink!
Naplózva

MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #10561 Dátum: 2012.08.24 péntek, 17:32:04 »

Be is nézek köszi! Smiley

Igen. Ez lenne a helyes, hogy pénz vissza, ha már eredményt nem tudnak felmutatni, azon kívül, hogy vmit kiszerelnek meg vissza... Édesapám régóta ismeri őket és megbízott bennük. Neki is Ford Mondeoja volt, amit 11éves korában megörököltem, mint első autóm. Smiley Ezért vittem oda most is ezt az autót is... nem hiszem hogy még egyszer bevinném ide, úgyhogy mindegy is lenne hogyan vállnak el az útjaink!
Majd nézz vissza ide is a hétvégén mert lesznek tőlünk hozzáértőbbek is  wave   De azt próbáld meg amit a kotta-cs mondott a gázpedállal.  esetleg aksi saru előte le és úgyhagyni 1 fél órát. Bár ez durva lenne ha megoldaná. Töltés-akksi jó?
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #10562 Dátum: 2012.08.24 péntek, 17:39:54 »

Mikor es hol?

javaslom ezt nézegetni: http://mondeo.hu/index.php?board=13.0

Igen volt számítógépes analízis. Az 2 ismeretlen hibát talált. Ez volt a konkrét megnevezése...ismeretlen hiba...aztán egy másik gépen megpróbálták a kódja alapján megfejteni, hogy mi lehet, de ott én úgy vettem észre túl tág fogalmi kört adott meg nekik a gép, és a gázolajszűrőre tippeltek elsőre. Ami nem jött be. De már sok mindenre gondoltak meg próbáltak..állítólag... de semmi nem jött be. A lehúzás szagot már én egyre erősebben érzem, de már van benne elég pénz ahhoz, hogy nem akarom máshova vinni...hátha máshol is hasonló lesz az eredmény...
Márkaszervizekről sem hallottam sok jót..főleg az itteniről... még van egy kollégám, akinek van egy jó ismerőse (szervizes) akit ajánlott nekem... jövő héten elfogy a türelme akkor sztem átviszem, ill. vontattatom oda.

Dentcraft-nak igaza van (több mindenben is). Szerintem hamarosan on-line lesznek a hozzáértők, mert mi csak találgatunk. Az viszont biztos, ha olyan műszerrel nézik, ami ismeri a Mondeót akkor nem két ismeretlen hibát kapsz. Ki kell nyomozni azt a két hibát, majd törölni a hibatárolót, előidézni a hibát és kiolvasni megint. Ha van hibakód, akkor az központi agy érzékeli a hibát, ha nincs, akkor lehet, hogy valami mechanikai probléma van vagy kábel szakadás, pótméter probléma a gázpedálban.
Naplózva
doszi_zeg
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2726



E-mail
« Új hozzászólás #10563 Dátum: 2012.08.24 péntek, 17:48:57 »

javaslom ezt nézegetni: http://mondeo.hu/index.php?board=13.0

Dentcraft-nak igaza van (több mindenben is). Szerintem hamarosan on-line lesznek a hozzáértők, mert mi csak találgatunk. Az viszont biztos, ha olyan műszerrel nézik, ami ismeri a Mondeót akkor nem két ismeretlen hibát kapsz. Ki kell nyomozni azt a két hibát, majd törölni a hibatárolót, előidézni a hibát és kiolvasni megint. Ha van hibakód, akkor az központi agy érzékeli a hibát, ha nincs, akkor lehet, hogy valami mechanikai probléma van vagy kábel szakadás, pótméter probléma a gázpedálban.

Húú, hát köszönöm. Smiley
Sok hasznos infót kaptam tőletek, mindenféleképpen kifogom próbálni őket!
Visszanézek majd hétvégén is! Smiley

Aksit néztük még a hiba elején. Minden ok volt vele.


Naplózva

MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #10564 Dátum: 2012.08.24 péntek, 17:52:57 »

Húú, hát köszönöm. Smiley
Sok hasznos infót kaptam tőletek, mindenféleképpen kifogom próbálni őket!
Visszanézek majd hétvégén is! Smiley

Aksit néztük még a hiba elején. Minden ok volt vele.
a linket a ptodic-nak szánta  wave   de ott tudod nézni Te is a találkozóval kapcs dolgokat
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #10565 Dátum: 2012.08.24 péntek, 18:45:38 »

Újabb jelöltem akadt: http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.2_tdci_titanium-x_naviborxenonkeylessgo-6098694
Kéretik megköpködni, mert ha nem, akkor holnap lefoglalózom.
Magyar, szervizkönyves. 10e után volt egy extra olajcseréje is. Végignéztük vastagságmérővel és a jobb hátsó sárvédőn ment fel 150-190 közé. Érdekes módon viszont a bal hátulján illeszkedik csúnyán a lökhárító, de ott a lemez gyári. Lökhárítók persze fújva, de az belefér. Gumik újszerűek. Felnik persze valamennyire meg vannak karistolva, de még nem láttam olyat, amelyiken ne lettek volna. Sajnos navi van benne, Sony rádió helyett, de ahogy néztem rendszeresen vették hozzá a frissítéseket. Sokat nem tudtam vele menni, de szép volt a hangja és húz mint a disznó.
Most számolgatom, hogy valószínűleg a műszaki vizsga pont most fog lejárni rajta.

Persze vannak hibák

- A vezető ülés centiket lötyög fel-le, mintha valami emelő szerkezet elszabadult volna.  Elég durvának tűnik, de talán nem olyan nagy a hiba. Az összes motoros állítás működik, tehát előre-hátra, ülőlap emelés elöl-hátul és a háttámla döntés is. Szerintetek mi lehet a gond?

- Nem vagyok magas, de nem a kormányt harapva vezetek. Ezért furcsa, hogy a vezető ülést teljesen előre tolva jó nekem a pozíció. Lefotóztam az ülést. Ennyire megy előre a mechanika. Ez szerintetek normális?


- A hűtővíz szintje a minimum alatt van egy centivel. (Érdekes, hogy egy korábbi 2.2-esnél is pont ezt tapasztaltam) Típushiba?
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
doszi_zeg
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2726



E-mail
« Új hozzászólás #10566 Dátum: 2012.08.24 péntek, 19:44:08 »

a linket a ptodic-nak szánta  wave   de ott tudod nézni Te is a találkozóval kapcs dolgokat

És hogyan telnek ezek a mondeo-s találkozók? Smiley
Tehát hogy nézz ki egy ilyen találkozós nap? Én még sosem voltam ilyenen csak azért... Persze ami késik...  Wink
Naplózva

MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #10567 Dátum: 2012.08.24 péntek, 20:06:08 »

Újabb jelöltem akadt: http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.2_tdci_titanium-x_naviborxenonkeylessgo-6098694
Kéretik megköpködni, mert ha nem, akkor holnap lefoglalózom.
Magyar, szervizkönyves. 10e után volt egy extra olajcseréje is.
Akkor ez xar ügy mert minden új autónál 2000km után kell tisztítóolajcserét csinálni.  Így kell ezt csinálni offnál és fordnál is. Előtte azért nem érdemes mert még szedhet összes esetleges gyártás utáni fém maradékot stb utána meg azért nem illik húzni mert a leszedett fém stb elég dúrván karistolgathat belülről. (Ez a 10ekm-nél tisztótó olajcsere valószínű elvett ey-két tizezer km-et az életéből) Ez olyannyira gyári előírás, hogy ilyenkor sehol nem számolnak fel a tisztító olajcseréért munkadíjat csak az olaj anyagdíját.
Végignéztük vastagságmérővel és a jobb hátsó sárvédőn ment fel 150-190 közé. Érdekes módon viszont a bal hátulján illeszkedik csúnyán a lökhárító, de ott a lemez gyári. Lökhárítók persze fújva, de az belefér.
Ez nagyon már nem sokat jelent ha esetleg volt is kokis de szakszerűen lett megcsinálva.

Gumik újszerűek. Felnik persze valamennyire meg vannak karistolva, de még nem láttam olyat, amelyiken ne lettek volna.
HA városban használta akkor jogos, ha csak vidéken akkor azért lehet vigyázni a felnire

Sokat nem tudtam vele menni, de szép volt a hangja és húz mint a disznó.
Most számolgatom, hogy valószínűleg a műszaki vizsga pont most fog lejárni rajta.
Azért az vedd figyelembe hogy ez a legelső sorozat lehet a 175 lovas 2.2-esekből. A légszűrő már itt is  kb 3x -sa az MKIII-asénak.
Olyan nincs hogy kanyarkövető bi-xenon. Vagy kanyarkövető vagy xenonnal lehet rendelni. A ködlámpa kanyarodó oldalon felkapcsolása a faceliftnl jött be a xenonokoz. Ha ez nincs akkor hiányozhat más is.

Persze vannak hibák

- A vezető ülés centiket lötyög fel-le, mintha valami emelő szerkezet elszabadult volna.  Elég durvának tűnik, de talán nem olyan nagy a hiba. Az összes motoros állítás működik, tehát előre-hátra, ülőlap emelés elöl-hátul és a háttámla döntés is. Szerintetek mi lehet a gond?
- Nem vagyok magas, de nem a kormányt harapva vezetek. Ezért furcsa, hogy a vezető ülést teljesen előre tolva jó nekem a pozíció. Lefotóztam az ülést. Ennyire megy előre a mechanika. Ez szerintetek normális?

Kérdés mi a nagy hiba? Mert kb 10 centi az valóban elhanyagolható lehet (mármint méret a hölgyek szemében). De a helyzet az hogy ennek még egy bő 10 centit kellene onnan még előrébb mennie.... Szerintem arra a mechanikára rá van számolva a KO.

- A hűtővíz szintje a minimum alatt van egy centivel. (Érdekes, hogy egy korábbi 2.2-esnél is pont ezt tapasztaltam) Típushiba?
Esetleg inkább koc koc utáni javítás után nem töltötték fel rendesen?
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #10568 Dátum: 2012.08.24 péntek, 20:45:38 »

Hát nem tudom, lehet én vagyok vaksi, de ezt a csatit sehol nem találom.  Roll Eyes Lehet azért mert a felszereltségi szint Trend? 

Lehet. Az is lehet, hogy az elmeletem csak Ghia-tol igaz.
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Gerike
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 86



« Új hozzászólás #10569 Dátum: 2012.08.24 péntek, 21:46:39 »

Akkor ez xar ügy mert minden új autónál 2000km után kell tisztítóolajcserét csinálni.  Így kell ezt csinálni offnál és fordnál is. Előtte azért nem érdemes mert még szedhet összes esetleges gyártás utáni fém maradékot stb utána meg azért nem illik húzni mert a leszedett fém stb elég dúrván karistolgathat belülről. (Ez a 10ekm-nél tisztótó olajcsere valószínű elvett ey-két tizezer km-et az életéből) Ez olyannyira gyári előírás, hogy ilyenkor sehol nem számolnak fel a tisztító olajcseréért munkadíjat csak az olaj anyagdíját.
A 2000km-es olajcserét a Ford nem írja elő, éppen ezért a garanciádat sem érinti, ha nem csinálod meg! Egyébként egy ilyen motor mennyit megy el megbontás nélkül? 4-500 000 km-et? Ekkora futásnál szerintem egy-két tízezer km nem különösebben számít. Végezetül pedig: http://totalcar.hu/tanacsok/olajdoktor/070419c/
Naplózva

2010. MKIV 2.0 TDCi Trend Kombi
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #10570 Dátum: 2012.08.24 péntek, 21:57:58 »

A 2000km-es olajcserét a Ford nem írja elő, éppen ezért a garanciádat sem érinti, ha nem csinálod meg! Egyébként egy ilyen motor mennyit megy el megbontás nélkül? 4-500 000 km-et? Ekkora futásnál szerintem egy-két tízezer km nem különösebben számít. Végezetül pedig: http://totalcar.hu/tanacsok/olajdoktor/070419c/
Nekem az olajdoki adjon tanácsot? Ez jó  eplus2 wave taps  2funny Internetes link helyett csak egy kérdés,  hanyadik "O" kilóméteres autód használod? Én bevallom még az életben nem vettem használt autót csak szigórúan "0" kilóméterest. Ha valaki igénytelen és xarik ara hogy mennyit fog bírni az autója akkor el lehet hagyni, de utána nem kell okoskodni itt a forumon se hogy na vajon miért van hogy van az hogy van akinek még 300ekm közelében sincs semmi baja pl egy TDCi-jének. (de ugyanez igaz offoknál is)
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #10571 Dátum: 2012.08.24 péntek, 22:00:26 »

Újabb jelöltem akadt: http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.2_tdci_titanium-x_naviborxenonkeylessgo-6098694
Kéretik megköpködni, mert ha nem, akkor holnap lefoglalózom.
Magyar, szervizkönyves. 10e után volt egy extra olajcseréje is. Végignéztük vastagságmérővel és a jobb hátsó sárvédőn ment fel 150-190 közé. Érdekes módon viszont a bal hátulján illeszkedik csúnyán a lökhárító, de ott a lemez gyári. Lökhárítók persze fújva, de az belefér. Gumik újszerűek. Felnik persze valamennyire meg vannak karistolva, de még nem láttam olyat, amelyiken ne lettek volna. Sajnos navi van benne, Sony rádió helyett, de ahogy néztem rendszeresen vették hozzá a frissítéseket. Sokat nem tudtam vele menni, de szép volt a hangja és húz mint a disznó.
Most számolgatom, hogy valószínűleg a műszaki vizsga pont most fog lejárni rajta.

Persze vannak hibák

- A vezető ülés centiket lötyög fel-le, mintha valami emelő szerkezet elszabadult volna.  Elég durvának tűnik, de talán nem olyan nagy a hiba. Az összes motoros állítás működik, tehát előre-hátra, ülőlap emelés elöl-hátul és a háttámla döntés is. Szerintetek mi lehet a gond?
- Nem vagyok magas, de nem a kormányt harapva vezetek. Ezért furcsa, hogy a vezető ülést teljesen előre tolva jó nekem a pozíció. Lefotóztam az ülést. Ennyire megy előre a mechanika. Ez szerintetek normális?
- A hűtővíz szintje a minimum alatt van egy centivel. (Érdekes, hogy egy korábbi 2.2-esnél is pont ezt tapasztaltam) Típushiba?
sose értettem az ilyen vevőket, de most hátha kapok választ. hogy lehet jó a kombi is meg a 5 ajtós is, 2.0 és 2.2  smile   Ez hogy van?
« Utoljára szerkesztve: 2012.08.24 péntek, 22:02:27 írta Dentcraft » Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #10572 Dátum: 2012.08.24 péntek, 22:15:29 »

sose értettem az ilyen vevőket, de most hátha kapok választ. hogy lehet jó a kombi is meg a 5 ajtós is, 2.0 és 2.2  smile   Ez hogy van?
Úgy lehet jó a kombi és az 5 ajtós is, hogy mind a kettő jól megpakolható. Én alapvetően 5 ajtós párti vagyok, de az mk4-es Mondeóban az 5 ajtós eléggé rusnyára sikerült, míg a kombi arányosabb. Így esztétikai szempontból nálam kb. "egyenpotenciálra" került a kettő. (Az új Focusnál is kifejezetten jól néz ki a kombi, sportos.) De megnyugtatlak szedánt akkor sem veszek, ah ingyen adják.

A 2.0, 2.2 viszonylatban nem értem mi a probléma. A 2.0 is elvileg elég jól mozgatja a kasztnit, de a 2.2 jobban. Amikor 2.0-ás van a képben, akkor az az érzésem támad, hogy a mostani mk3-as mondimnál sz@rabbul megy, ha meg 2.2-es, akkor meg a fogyasztást.

Használt autónál kompromisszumot kell kötni, ez van. Szeretnék tetőablakos, alcantara bőrős, parkradaros, szélvédőfűtéses, üléshűtéses, 2.2-es, kevés km-es, jó állapotú autót, elfogadható áron. Ebben a tetőablak és az üléshűtés hiányzik. Mivel ezek nélkül eddig is jól megvoltam, talán annyira nem is hasznosak. Sajnos a kompromisszum ma nem abból áll, hogy milyen áron mit kapok, hanem arról, hogy van vagy nincs. Hiába adnék akár egy misivel többet egy jobb autóért, ha nincs.
Kettővel többet pedig nem adok, mert az meg nekem irreális ezért a pár dologért és egy jól dokumentált előéletért.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #10573 Dátum: 2012.08.24 péntek, 22:20:46 »

Nekem az olajdoki adjon tanácsot? Ez jó  eplus2 wave taps  2funny Internetes link helyett csak egy kérdés,  hanyadik "O" kilóméteres autód használod? Én bevallom még az életben nem vettem használt autót csak szigórúan "0" kilóméterest. Ha valaki igénytelen és xarik ara hogy mennyit fog bírni az autója akkor el lehet hagyni, de utána nem kell okoskodni itt a forumon se hogy na vajon miért van hogy van az hogy van akinek még 300ekm közelében sincs semmi baja pl egy TDCi-jének. (de ugyanez igaz offoknál is)
Nekem van 0km-esen vett autóm, és nem volt rajta 2e km után olajcsere, mert lebeszéltek róla. Nem nagyon hiszek benne, hogy nagy jelentősége lenne, mert ha lenne is forgács az olajban, az fennakad a szűrőn. Egy ilyen extra olajcsere inkább annyit jelent, hogy a gazdája valamiféle gondosságot tanúsított az autó irányában.

Ha van érdemi észrevétel a kiszemelt autóval kapcsolatban, azt köszönettel veszem.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #10574 Dátum: 2012.08.24 péntek, 22:21:18 »

Hát nem tudom, lehet én vagyok vaksi, de ezt a csatit sehol nem találom.  Roll Eyes Lehet azért mert a felszereltségi szint Trend? 

Enyém is trend, és ott vannak a csatik...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #10575 Dátum: 2012.08.24 péntek, 22:22:02 »

Újabb jelöltem akadt: http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.2_tdci_titanium-x_naviborxenonkeylessgo-6098694
Kéretik megköpködni, mert ha nem, akkor holnap lefoglalózom.
Magyar, szervizkönyves. 10e után volt egy extra olajcseréje is. Végignéztük vastagságmérővel és a jobb hátsó sárvédőn ment fel 150-190 közé. Érdekes módon viszont a bal hátulján illeszkedik csúnyán a lökhárító, de ott a lemez gyári. Lökhárítók persze fújva, de az belefér. Gumik újszerűek. Felnik persze valamennyire meg vannak karistolva, de még nem láttam olyat, amelyiken ne lettek volna. Sajnos navi van benne, Sony rádió helyett, de ahogy néztem rendszeresen vették hozzá a frissítéseket. Sokat nem tudtam vele menni, de szép volt a hangja és húz mint a disznó.
Most számolgatom, hogy valószínűleg a műszaki vizsga pont most fog lejárni rajta.

Persze vannak hibák

- A vezető ülés centiket lötyög fel-le, mintha valami emelő szerkezet elszabadult volna.  Elég durvának tűnik, de talán nem olyan nagy a hiba. Az összes motoros állítás működik, tehát előre-hátra, ülőlap emelés elöl-hátul és a háttámla döntés is. Szerintetek mi lehet a gond?

- Nem vagyok magas, de nem a kormányt harapva vezetek. Ezért furcsa, hogy a vezető ülést teljesen előre tolva jó nekem a pozíció. Lefotóztam az ülést. Ennyire megy előre a mechanika. Ez szerintetek normális?


- A hűtővíz szintje a minimum alatt van egy centivel. (Érdekes, hogy egy korábbi 2.2-esnél is pont ezt tapasztaltam) Típushiba?

Ez itt van tőlem nem messze, ha gondolod elmehetünk az enyémmel megnézni, hogy lássa minket nem tud  átbaltázni  nyes
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #10576 Dátum: 2012.08.24 péntek, 22:24:57 »

Úgy lehet jó a kombi és az 5 ajtós is, hogy mind a kettő jól megpakolható. Én alapvetően 5 ajtós párti vagyok, de az mk4-es Mondeóban az 5 ajtós eléggé rusnyára sikerült, míg a kombi arányosabb. Így esztétikai szempontból nálam kb. "egyenpotenciálra" került a kettő. (Az új Focusnál is kifejezetten jól néz ki a kombi, sportos.) De megnyugtatlak szedánt akkor sem veszek, ah ingyen adják.

A 2.0, 2.2 viszonylatban nem értem mi a probléma. A 2.0 is elvileg elég jól mozgatja a kasztnit, de a 2.2 jobban. Amikor 2.0-ás van a képben, akkor az az érzésem támad, hogy a mostani mk3-as mondimnál sz@rabbul megy, ha meg 2.2-es, akkor meg a fogyasztást.

Használt autónál kompromisszumot kell kötni, ez van. Szeretnék tetőablakos, alcantara bőrős, parkradaros, szélvédőfűtéses, üléshűtéses, 2.2-es, kevés km-es, jó állapotú autót, elfogadható áron. Ebben a tetőablak és az üléshűtés hiányzik. Mivel ezek nélkül eddig is jól megvoltam, talán annyira nem is hasznosak. Sajnos a kompromisszum ma nem abból áll, hogy milyen áron mit kapok, hanem arról, hogy van vagy nincs. Hiába adnék akár egy misivel többet egy jobb autóért, ha nincs.
Kettővel többet pedig nem adok, mert az meg nekem irreális ezért a pár dologért és egy jól dokumentált előéletért.
Értem  smile  csalós a 140 lovas 2.0, de szerintem sokkal jobb a 3-asnál  most már én is 2.2-est vennék wave
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #10577 Dátum: 2012.08.24 péntek, 22:25:32 »

Nekem van 0km-esen vett autóm, és nem volt rajta 2e km után olajcsere, mert lebeszéltek róla. Nem nagyon hiszek benne, hogy nagy jelentősége lenne, mert ha lenne is forgács az olajban, az fennakad a szűrőn. Egy ilyen extra olajcsere inkább annyit jelent, hogy a gazdája valamiféle gondosságot tanúsított az autó irányában.

Ha van érdemi észrevétel a kiszemelt autóval kapcsolatban, azt köszönettel veszem.

Akkor én nagyon gondos vagyok, mert 10ezrenként végzek tisztító olajcserét... vigyor3
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #10578 Dátum: 2012.08.24 péntek, 22:26:52 »

És hogyan telnek ezek a mondeo-s találkozók? Smiley
Tehát hogy nézz ki egy ilyen találkozós nap? Én még sosem voltam ilyenen csak azért... Persze ami késik...  Wink


Lenyomm az összes gyári mk3-4 tdci- t aztán eszünk, iszunk, beszélgetünk. hehe
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #10579 Dátum: 2012.08.24 péntek, 22:26:58 »

Ez itt van tőlem nem messze, ha gondolod elmehetünk az enyémmel megnézni, hogy lássa minket nem tud  átbaltázni  nyes
Reggel 9-re megyek oda. Ha oda tudsz jönni, az hatalmas segítség!
Sajnos hülyén jött ki megint az időzítés. Holnap utazom, így reggel van csak időm. Ha meg nem foglalózom, akkor jó eséllyel elviszik hétfőn. Kedden tudom átnézetni. Abban maradtunk, és ezt a foglaló is tartalmazza, hogy komolyabb probléma feltárása esetén a foglaló visszajár.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Gerike
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 86



« Új hozzászólás #10580 Dátum: 2012.08.24 péntek, 22:27:53 »

Nekem az olajdoki adjon tanácsot? Ez jó  eplus2 wave taps  2funny Internetes link helyett csak egy kérdés,  hanyadik "O" kilóméteres autód használod? Én bevallom még az életben nem vettem használt autót csak szigórúan "0" kilóméterest. Ha valaki igénytelen és xarik ara hogy mennyit fog bírni az autója akkor el lehet hagyni, de utána nem kell okoskodni itt a forumon se hogy na vajon miért van hogy van az hogy van akinek még 300ekm közelében sincs semmi baja pl egy TDCi-jének. (de ugyanez igaz offoknál is)
Eddig 3 db 0 km-es autó volt. 95-ben Escort, 99-ben Focus I, 2005-ben Focus II, az év elején pedig bő egy éves Mondeo lett véve (minden bizonnyal) valós 55 000 km-el, tehát az elmúlt időszakban ez az első ami használt. (Igazából a dilemma most is új Focus III vagy Mondeo közt volt) Hozzáteszem, hogy az újaknál mind megvolt a 2000 környéki olaj csere, ám a Mondeonál szervizkönyv szerint 18-nál cseréltek először olajat, ám nem gondolom azt, hogy ez nekem problémát okozna. Megyek az autóval 150-200 000 km-et, ennyi idő alatt nem hiszem, hogy ezt észrevenném. Én nem tudom, hogy ennek az elmulasztása mekkora hátrányt jelent, te írtad a 10-20e km-et. Ha valóban ennyit veszít életéből a motor, akkor továbbra is azt mondom, hogy ez elenyésző a teljes futáshoz képest, tehát nálam nem szempont használt autó vásárlásnál, hogy megvolt-e a 2000-es csere.
« Utoljára szerkesztve: 2012.08.24 péntek, 22:31:10 írta Gerike » Naplózva

2010. MKIV 2.0 TDCi Trend Kombi
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #10581 Dátum: 2012.08.24 péntek, 22:30:28 »

Eddig 3 db 0 km-es autó volt. 95-ben Escort, 99-ben Focus I, 2005-ben Focus II, az év elején pedig bő egy éves Mondeo lett véve (minden bizonnyal) valós 55 000 km-el, tehát az elmúlt időszakban ez az első ami használt. (Igazából a dilemma most is új Focus III vagy Mondeo közt volt) Hozzáteszem, hogy az újaknál mind megvolt a 2000 környéki olaj csere, ám a Mondeonál szervizkönyv szerint 18-nál cseréltek először olajat, ám nem gondolom azt, hogy ez nekem problémát okozna. Megyek az autóval 150-200 000 km-et, ennyi idő alatt nem hiszem, hogy ezt észrevenném. Én nem tudom, hogy ennek az elmulasztása mekkora hátrányt jelent, te írtad a 10-20e km-et. Ha valóban ennyit veszít életéből a motor, akkor továbbra is azt mondom, hogy ez elenyésző a teljes futáshoz képest.
stealt, ezt bebuktad  eplus2 taps
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #10582 Dátum: 2012.08.24 péntek, 22:39:48 »

Reggel 9-re megyek oda. Ha oda tudsz jönni, az hatalmas segítség!
Sajnos hülyén jött ki megint az időzítés. Holnap utazom, így reggel van csak időm. Ha meg nem foglalózom, akkor jó eséllyel elviszik hétfőn. Kedden tudom átnézetni. Abban maradtunk, és ezt a foglaló is tartalmazza, hogy komolyabb probléma feltárása esetén a foglaló visszajár.
Csörgess meg elötte, szerintem megtudjuk oldani.... wave
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #10583 Dátum: 2012.08.24 péntek, 22:40:09 »

Eddig 3 db 0 km-es autó volt. 95-ben Escort, 99-ben Focus I, 2005-ben Focus II, az év elején pedig bő egy éves Mondeo lett véve (minden bizonnyal) valós 55 000 km-el, tehát az elmúlt időszakban ez az első ami használt. (Igazából a dilemma most is új Focus III vagy Mondeo közt volt) Hozzáteszem, hogy az újaknál mind megvolt a 2000 környéki olaj csere, ám a Mondeonál szervizkönyv szerint 18-nál cseréltek először olajat, ám nem gondolom azt, hogy ez nekem problémát okozna. Megyek az autóval 150-200 000 km-et, ennyi idő alatt nem hiszem, hogy ezt észrevenném. Én nem tudom, hogy ennek az elmulasztása mekkora hátrányt jelent, te írtad a 10-20e km-et. Ha valóban ennyit veszít életéből a motor, akkor továbbra is azt mondom, hogy ez elenyésző a teljes futáshoz képest, tehát nálam nem szempont használt autó vásárlásnál, hogy megvolt-e a 2000-es csere.
Nem bántáskánt de ezzel a mentalitással tőled ne vegyen itt senki autót. Te ugye az a bontóig hajtom típus vagy?
Naplózva
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #10584 Dátum: 2012.08.24 péntek, 22:41:17 »

Csörgess meg elötte, szerintem megtudjuk oldani.... wave
Hánykor hívjalak? Én 9-kor ott leszek, az tuti.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #10585 Dátum: 2012.08.24 péntek, 22:48:25 »

Hánykor hívjalak? Én 9-kor ott leszek, az tuti.
fél9 kor megcsörgetsz az teljesen jó  Wink
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #10586 Dátum: 2012.08.24 péntek, 22:50:02 »

stealt, ezt bebuktad  eplus2 taps
Ezen semmit, ez akkora igénytelenség amit én inkább elhallgattam volna az elkövető helyében. Ez után mi lesz a következő fokozat? Ki lehet hagyni egy olajcsere periódust is? De felőlem mindenki úgy xarja szét a gépét maga alatt ahogy akarja.
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #10587 Dátum: 2012.08.24 péntek, 22:58:45 »

Ezen semmit, ez akkora igénytelenség amit én inkább elhallgattam volna az elkövető helyében. Ez után mi lesz a következő fokozat? Ki lehet hagyni egy olajcsere periódust is? De felőlem mindenki úgy xarja szét a gépét maga alatt ahogy akarja.
kicsit azért eltúlzod a dolgot. azt írja az újaknál mindig megcsinálta, a mostanit meg 55-el vette. Ez miért lenne igénytelenség??? ettől az a kocsi rossz lesz, átvág vele valakit? ha nem megy el 430-at, csak 410-et akkor mi van? megmondom: semmi
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #10588 Dátum: 2012.08.24 péntek, 23:02:04 »

Ezen semmit, ez akkora igénytelenség amit én inkább elhallgattam volna az elkövető helyében. Ez után mi lesz a következő fokozat? Ki lehet hagyni egy olajcsere periódust is? De felőlem mindenki úgy xarja szét a gépét maga alatt ahogy akarja.
Ha esetleg rám céloztál, akkor elmondanám, hogy 2 helyett 6 ezer km-nél volt az első olajcsere, és a többi is 5-6 ezrenként lesz, az ajánlott 20 helyett. Amúgy meg a márkaszerviz és a hazai forgalmazó véleménye nekem kellően hiteles.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #10589 Dátum: 2012.08.24 péntek, 23:04:32 »

fél9 kor megcsörgetsz az teljesen jó  Wink
Úgy lesz, köszi!
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #10590 Dátum: 2012.08.24 péntek, 23:08:18 »

a többi is 5-6 ezrenként lesz, az ajánlott 20 helyett. Amúgy meg a márkaszerviz és a hazai forgalmazó véleménye nekem kellően hiteles.
ez mire jó? a pénz/olaj pocsékoláson kívül
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Gerike
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 86



« Új hozzászólás #10591 Dátum: 2012.08.24 péntek, 23:11:22 »

Nem bántáskánt de ezzel a mentalitással tőled ne vegyen itt senki autót. Te ugye az a bontóig hajtom típus vagy?
Szerintem félre értjük egymást! Pont azt írtam, hogy én az összes új autónál megcsináltam a 2000-es szervizt, és utána végig tisztességesen vezettem a szervizkönyvet, tehát minden kötelező karbantartást megkapott az összes autó! A Focus 180e-nél lett eladva, 160-nál volt vezérműszíj csere, aminek még a számláját is megmutattam az új tulajnak, hogy ne keljen ezzel kezdenie, tehát nem hiszem, hogy olyan rossz eladó lennék Smiley Ahogy írtam, a Mondeo használtan lett véve, és az előző tulaj nem csinálta meg a 2000-es szervizt, tehát nem rajtam múlt a dolog, én azóta is tisztességesen vezetem a szervizkönyvet! Ha "csak" a kötelező szervizeket csináltatom meg, akkor szerinted a bontóig hajtom az autót? Smiley

Véleményem továbbra is az, hogy mivel a Ford hivatalos álláspontja szerint a 2000-es olajcsere nem kötelező, így ha autót akarnék venni, és látnék egy nekem megfelelőt, akkor nem ezen múlna a dolog.
« Utoljára szerkesztve: 2012.08.24 péntek, 23:15:59 írta Gerike » Naplózva

2010. MKIV 2.0 TDCi Trend Kombi
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #10592 Dátum: 2012.08.24 péntek, 23:20:32 »

ez mire jó? a pénz/olaj pocsékoláson kívül
Mert ennyi az éves futás. Smiley
Ezek után kiszámolható, hogy mekkora jelentősége van számomra ennél a japán motornál , az esetleges 10-20e km-rel rövidebb élettartamnak. Ha hinném, hogy tényleg használ a 2000-es olacsere, akkor is mindegy lenne. Én ennek ellenére lelkiismeretesen meg akartam csináltatni, de lebeszéltek róla. Egyébként kiváló, meglepően takarékos kis motor.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
CsZoli
Vendég
« Új hozzászólás #10593 Dátum: 2012.08.24 péntek, 23:27:53 »

Újabb jelöltem akadt: http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.2_tdci_titanium-x_naviborxenonkeylessgo-6098694


- A vezető ülés centiket lötyög fel-le, mintha valami emelő szerkezet elszabadult volna.  Elég durvának tűnik, de talán nem olyan nagy a hiba. Az összes motoros állítás működik, tehát előre-hátra, ülőlap emelés elöl-hátul és a háttámla döntés is. Szerintetek mi lehet a gond?




Na pont ilyen autót akartam! Persze mikor nézegettem még 4M alatt nem is találtam.  falbav
Az ülés lötyögés nálam is megvan. Márkakereskedésben 2 hibaokot is kaptam 2 óra alatt. (Nem ez miatt vittem be, csak rákérdeztem)
Az első verzió: Elenged néhány patent vagy mi az alsó rögzítésnél. Gondolom párszázas ajánlatunk lett rá (állítólag van hozzá javító szett) mert később már az egész alsó rögzítést cseréltetni akarták. Mondta az ember, hogy az csak két sín, darabonként 10ezer + ugyanennyi munkadíj.  Roll Eyes Viszont ez kicsit sok, és rövid távon együtt tudok élni a problémával, míg nem lesz olcsóbb megoldás.  nyes
Naplózva
CsZoli
Vendég
« Új hozzászólás #10594 Dátum: 2012.08.24 péntek, 23:33:40 »

Na pont ilyen autót akartam! Persze mikor nézegettem még 4M alatt nem is találtam.  falbav


Azért gyanúsan olcsó egy fiatal, kiskilométeres, elég fullosan fölszerelt autóhoz nem? Vagy német, 360ezer kmrel és akkor kb.
De lehet rosszul látom. wave
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #10595 Dátum: 2012.08.24 péntek, 23:34:39 »

Mert ennyi az éves futás. Smiley
Ezek után kiszámolható, hogy mekkora jelentősége van számomra ennél a japán motornál , az esetleges 10-20e km-rel rövidebb élettartamnak. Ha hinném, hogy tényleg használ a 2000-es olacsere, akkor is mindegy lenne. Én ennek ellenére lelkiismeretesen meg akartam csináltatni, de lebeszéltek róla. Egyébként kiváló, meglepően takarékos kis motor.
japán, melyik?
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #10596 Dátum: 2012.08.24 péntek, 23:57:12 »

Újabb jelöltem akadt: http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.2_tdci_titanium-x_naviborxenonkeylessgo-6098694
Kéretik megköpködni, mert ha nem, akkor holnap lefoglalózom.
Magyar, szervizkönyves. 10e után volt egy extra olajcseréje is. Végignéztük vastagságmérővel és a jobb hátsó sárvédőn ment fel 150-190 közé. Érdekes módon viszont a bal hátulján illeszkedik csúnyán a lökhárító, de ott a lemez gyári. Lökhárítók persze fújva, de az belefér. Gumik újszerűek. Felnik persze valamennyire meg vannak karistolva, de még nem láttam olyat, amelyiken ne lettek volna. Sajnos navi van benne, Sony rádió helyett, de ahogy néztem rendszeresen vették hozzá a frissítéseket. Sokat nem tudtam vele menni, de szép volt a hangja és húz mint a disznó.
És erre mit hazudtak?

http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.2_tdci_titanium-x_bor.navi.xenon.keyless_go.temp-6048893

van nekik 1 fehér is. de méterek nincsenek beírva, biztos nem kevesek.  a suzukisok leárazták, nagyon eladó.
« Utoljára szerkesztve: 2012.08.25 szombat, 00:05:18 írta Dentcraft » Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Sved1K
Vendég
« Új hozzászólás #10597 Dátum: 2012.08.25 szombat, 07:16:01 »

És erre mit hazudtak?

http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.2_tdci_titanium-x_bor.navi.xenon.keyless_go.temp-6048893

van nekik 1 fehér is. de méterek nincsenek beírva, biztos nem kevesek.  a suzukisok leárazták, nagyon eladó.

MInap jartam ennel a kereskedonel es mutatott egy gyonyoru 2.0 tdci kombit, hibatlan allapotban, szinte nem latszodott rajta a hasznalat.
Megkerdeztem, hogy honnan jott be az auto, azt mondta, hogy nemet. Ez kicsit gyanus volt, amikor a kijelzon minden franciaul jelent meg. Aztan persze a szervizkonyv is francia pecsetekkel volt tele.
A hirdetesben 235/45/R17 gumik szerepeltek, persze az auton 215/55/R16 volt.
Tudom, hogy aprosag, de a kereskedo figyelhetne a reszletekre, mert fontos.


« Utoljára szerkesztve: 2012.08.25 szombat, 08:45:50 írta Sved1K » Naplózva
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #10598 Dátum: 2012.08.25 szombat, 08:10:12 »

És erre mit hazudtak?

http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.2_tdci_titanium-x_bor.navi.xenon.keyless_go.temp-6048893

van nekik 1 fehér is. de méterek nincsenek beírva, biztos nem kevesek.  a suzukisok leárazták, nagyon eladó.

Erre valami 140 ezret mondtak, de 200 körül van. A fehéret nem tudtam megnézni. Ma akartam volna, de ott sincs kétségem a km futást illetően. Amúgy 4 éves amit kinéztem, azért az annyira nem fiatal, de hihető a km.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #10599 Dátum: 2012.08.25 szombat, 08:10:47 »

japán, melyik?
Jazz
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Oldalak: 1 ... 205 206 207 208 209 210 211 [212] 213 214 215 216 217 218 219 ... 799   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.124 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.