Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 05:10:01 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 208 209 210 211 212 213 214 [215] 216 217 218 219 220 221 222 ... 799   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK4 Általános kérdések  (Megtekintve 11987977 alkalommal)
0 Felhasználó és 39 vendég van a témában
CsZoli
Vendég
« Új hozzászólás #10700 Dátum: 2012.08.29 szerda, 17:25:36 »

Biztos, hogy nem féltengely. Valami futómű alkatrész, de még az is lehet, hogy túl éles a hallásom...
vigyor3 És az mitől lehet, hogy a kormányt balra tekerve majdnem álló helyzetben a középállás és a végállás kb felétől nyikorgó hangot hallok? Mintha a szervóval lenne valami.  rinya
Naplózva
doszi_zeg
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2726



E-mail
« Új hozzászólás #10701 Dátum: 2012.08.29 szerda, 17:42:06 »

Akik még emlékeznek rám a pár nappal ezelőtti beírásommal kapcsolatban, azoknak üzenem, hogy meg lett az autó hibája! taps
Ford Márkaszervizben (Zalaegerszeg) kevesebb mint 2 óra alatt és sokkal kevesebb pénzért kiszűrték, hogy a gond a gázolajszűrő felett lévő légnyomás szabályozó jeladó (remélem jól írom) ment el. Csak baj, hogy a sok "szakszervizi" munka miatt ahol először nézték az autómat, a gázolajszűrű tömítését szétcseszték, így miután tegnap nagy boldogon átvettem az autómat és egész nap hajtottam, ma reggel levegőt kapott a rendszer és nem indult el!!! Úgyh visszament egy gázolajszűrő cserére. falbav De holnaptól ismét együtt falhatjuk az országutakat!!! ha minden jól megy! Wink
Naplózva

MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #10702 Dátum: 2012.08.29 szerda, 18:07:14 »

Akik még emlékeznek rám a pár nappal ezelőtti beírásommal kapcsolatban, azoknak üzenem, hogy meg lett az autó hibája! taps
Ford Márkaszervizben (Zalaegerszeg) kevesebb mint 2 óra alatt és sokkal kevesebb pénzért kiszűrték, hogy a gond a gázolajszűrő felett lévő légnyomás szabályozó jeladó (remélem jól írom) ment el. Csak baj, hogy a sok "szakszervizi" munka miatt ahol először nézték az autómat, a gázolajszűrű tömítését szétcseszték, így miután tegnap nagy boldogon átvettem az autómat és egész nap hajtottam, ma reggel levegőt kapott a rendszer és nem indult el!!! Úgyh visszament egy gázolajszűrő cserére. falbav De holnaptól ismét együtt falhatjuk az országutakat!!! ha minden jól megy! Wink

gratula, látod, ha hozzáértő csinálja Smiley
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #10703 Dátum: 2012.08.29 szerda, 18:42:10 »

vigyor3 És az mitől lehet, hogy a kormányt balra tekerve majdnem álló helyzetben a középállás és a végállás kb felétől nyikorgó hangot hallok? Mintha a szervóval lenne valami.  rinya

Tolatáskor?
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #10704 Dátum: 2012.08.29 szerda, 19:03:32 »

Akkor ne tökölj, vedd meg  eplus2
Megtörtént Smiley  wave
Ahogy megállapodtunk, kezdheted is összeszedni a dolgokat hozzá.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #10705 Dátum: 2012.08.29 szerda, 19:13:46 »

Megtörtént Smiley  wave
Ahogy megállapodtunk, kezdheted is összeszedni a dolgokat hozzá.


Gratula!  taps eljen integet2

Egy kép kollekciót feldobhatnál róla!  worship
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
mondeofan
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 763


E-mail
« Új hozzászólás #10706 Dátum: 2012.08.29 szerda, 20:04:48 »

Megtörtént Smiley  wave
Ahogy megállapodtunk, kezdheted is összeszedni a dolgokat hozzá.

Gratula hozzá!

Egyébként néztem az autót (ma sikerült), valóban kevés km-t írnak róla garanciális előítéletben, szóval lehet reális...

Szerintem ennyi pénzért, ilyen felszereltségben jól kifogtad!

Sok szerencsét hozzá!

Üdv.: Peti
Naplózva

2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #10707 Dátum: 2012.08.29 szerda, 20:29:11 »

Megtörtént Smiley  wave
Ahogy megállapodtunk, kezdheted is összeszedni a dolgokat hozzá.
taps sok sikert hozzá.
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #10708 Dátum: 2012.08.29 szerda, 21:09:15 »


Gratula!  taps eljen integet2

Egy kép kollekciót feldobhatnál róla!  worship

Köszi,

Csak szombaton veszem át. Majd teszek fel képet.
Lenne is kérdésem. Valami félprofi gumiszerelő az egyik aszimetrikus mintázatú gumit fordítva tette fel. Hogy eredetileg vagy egy javítás után azt nem tudni. Szóval az a kérdés, hogy visszafordítani vagy sem?
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #10709 Dátum: 2012.08.29 szerda, 21:11:40 »

Köszi,

Csak szombaton veszem át. Majd teszek fel képet.
Lenne is kérdésem. Valami félprofi gumiszerelő az egyik aszimetrikus mintázatú gumit fordítva tette fel. Hogy eredetileg vagy egy javítás után azt nem tudni. Szóval az a kérdés, hogy visszafordítani vagy sem?

A kérdés az, hogy mióta van ez így.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #10710 Dátum: 2012.08.29 szerda, 21:27:18 »

A kérdés az, hogy mióta van ez így.

Költői kérdés. A gumik tavalyi gyártásúak. Felteszem, hogy az első szereléskor még figyeltek az irányra, és később szúrták el egy javítás vagy téli-nyári csere alkalmával. Szóval azt hiszem inkább forgatom.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #10711 Dátum: 2012.08.29 szerda, 21:31:00 »

Költői kérdés. A gumik tavalyi gyártásúak. Felteszem, hogy az első szereléskor még figyeltek az irányra, és később szúrták el egy javítás vagy téli-nyári csere alkalmával. Szóval azt hiszem inkább forgatom.


Én is forgatnám. Így nem jó. Ha megfordítod, max úgy sem lesz az.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #10712 Dátum: 2012.08.29 szerda, 21:35:44 »

Költői kérdés. A gumik tavalyi gyártásúak. Felteszem, hogy az első szereléskor még figyeltek az irányra, és később szúrták el egy javítás vagy téli-nyári csere alkalmával. Szóval azt hiszem inkább forgatom.

Azért majd vizslasd meg azt a gumit, nehogy szálszakadás miatt lőn beforgatva!  wow1
Remélem nem.  integet2
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #10713 Dátum: 2012.08.29 szerda, 21:41:15 »

Azért majd vizslasd meg azt a gumit, nehogy szálszakadás miatt lőn beforgatva!  wow1
Remélem nem.  integet2

Erre én is gondoltam. De ezt átnézéskor ki kellett volna szúrni.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #10714 Dátum: 2012.08.29 szerda, 22:09:24 »

Szerintem van egy paranojád, hogy mennyi gond lesz az autóval. Ez felejtsd el. Mk 3 után én is sokat paráztam, de mk 3 mk4 ég és föld.
Ég és föld? Akkor te valahol az istenek hegye környékén csücsülhetsz ahol igencsak közel van az ég a földel. Ha lehetett volna III-asban "O" kilóméteres 2.2-est  venni akkor egy pillanatig nem gondolkoztam volna hogy azt vegyem és ne a IV-est.
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #10715 Dátum: 2012.08.29 szerda, 22:14:06 »

Ég és föld? Akkor te valahol az istenek hegye környékén csücsülhetsz ahol igencsak közel van az ég a földel. Ha lehetett volna III-asban "O" kilóméteres 2.2-est  venni akkor egy pillanatig nem gondolkoztam volna hogy azt vegyem és ne a IV-est.


Stealt!

Te megírhatnád nekem, miért vettél volna inkább MKIII-ast! Szerelem? v. jön a racionális magyarázat?

Tomi!

Te meg megírhatnád mit értesz ég és föld között!

Köszi, Urak  worship integet2
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #10716 Dátum: 2012.08.29 szerda, 22:15:14 »

Erre én is gondoltam. De ezt átnézéskor ki kellett volna szúrni.

Akkor most lenne egy fordítva felszerelt defektes gumi az autón! Az miért jó?  hehe
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
tomeed
Vendég
« Új hozzászólás #10717 Dátum: 2012.08.29 szerda, 22:16:49 »

Erre én is gondoltam. De ezt átnézéskor ki kellett volna szúrni.

Ott más lehet a biznisz szerintem, nem véletlenül van a tit-x-en 16os kerék.
17es gyárit leszedték, gyorsan feldobták a 16os kerekeket, aztán a nagy sietségben fordítva ment fel a gumi.  nyes. Megesik az ilyen.

Az enyémmel az volt a szitu, hogy a hátsó gumikat leszedte a Ford, eladás előtt, feltett valami kóreai gagyi fost
Autónak olyan hangja volt, mint egy tanknak annyira kagylós volt, felhívtam a tulajt mondta fél éve cserélte zsír újra mind a 4et. Na erre mit lehet mondani?
Magyarország, ennyi!
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #10718 Dátum: 2012.08.29 szerda, 22:18:58 »


Stealt!

Te megírhatnád nekem, miért vettél volna inkább MKIII-ast! Szerelem? v. jön a racionális magyarázat?

Tomi!

Te meg megírhatnád mit értesz ég és föld között!

Köszi, Urak  worship integet2

 Mk3- ommal 150 e kmert mentem. 120 ezernél már parázva indultam el egy hoszabb útra. 90 e km volt már benne, és nem volt olyan hónap, hogy ne lett volna szervízben. 150 e ig volt a garancia. Nagyon szép autó volt, sokkal jobban tetszett, mint a mostani, de alig vártam, hogy megszabaduljak tőle.

Mk4- et 20 e kmerrel vettem. Most 130 e- nél tartok. Gyakorlatilag olajcsere, fékbetét csere, stb és ennyi. Átülhetnék egy s- maxba, amiben 56 e km van, full bőr, xenon és mégsem vágyom rá.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #10719 Dátum: 2012.08.29 szerda, 22:27:14 »

Ott más lehet a biznisz szerintem, nem véletlenül van a tit-x-en 16os kerék.
17es gyárit leszedték, gyorsan feldobták a 16os kerekeket, aztán a nagy sietségben fordítva ment fel a gumi.  nyes. Megesik az ilyen.

Az enyémmel az volt a szitu, hogy a hátsó gumikat leszedte a Ford, eladás előtt, feltett valami kóreai gagyi fost
Autónak olyan hangja volt, mint egy tanknak annyira kagylós volt, felhívtam a tulajt mondta fél éve cserélte zsír újra mind a 4et. Na erre mit lehet mondani?
Magyarország, ennyi!
Nem tudom honnan veszed ezt a 16-kos méretet. 17-es a felni, az etis is ezt hozza rá. Max egy éves, igen jó állapotúnak tűnő Pirelli P zero gumikkal.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #10720 Dátum: 2012.08.29 szerda, 22:28:43 »

Nem tudom honnan veszed ezt a 16-kos méretet. 17-es a felni, az etis is ezt hozza rá. Max egy éves, igen jó állapotúnak tűnő Pirelli P zero gumikkal.
235/45/17?

17 es melyik felni? Gyárilag azok good year excellence gumikkal jöttek.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #10721 Dátum: 2012.08.29 szerda, 22:30:03 »

Mk3- ommal 150 e kmert mentem. 120 ezernél már parázva indultam el egy hoszabb útra. 90 e km volt már benne, és nem volt olyan hónap, hogy ne lett volna szervízben. 150 e ig volt a garancia. Nagyon szép autó volt, sokkal jobban tetszett, mint a mostani, de alig vártam, hogy megszabaduljak tőle.

Mk4- et 20 e kmerrel vettem. Most 130 e- nél tartok. Gyakorlatilag olajcsere, fékbetét csere, stb és ennyi. Átülhetnék egy s- maxba, amiben 56 e km van, full bőr, xenon és mégsem vágyom rá.

 worship

Majd ha találkozunk megengedem, hogy mennyél az enyémmel.  nyes Élmény lesz, szervíz meg nuku.  integet2
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #10722 Dátum: 2012.08.29 szerda, 22:31:41 »

Akik még emlékeznek rám a pár nappal ezelőtti beírásommal kapcsolatban, azoknak üzenem, hogy meg lett az autó hibája! taps
Ford Márkaszervizben (Zalaegerszeg) kevesebb mint 2 óra alatt és sokkal kevesebb pénzért kiszűrték, hogy a gond a gázolajszűrő felett lévő légnyomás szabályozó jeladó (remélem jól írom) ment el. Csak baj, hogy a sok "szakszervizi" munka miatt ahol először nézték az autómat, a gázolajszűrű tömítését szétcseszték, így miután tegnap nagy boldogon átvettem az autómat és egész nap hajtottam, ma reggel levegőt kapott a rendszer és nem indult el!!! Úgyh visszament egy gázolajszűrő cserére. falbav De holnaptól ismét együtt falhatjuk az országutakat!!! ha minden jól megy! Wink
Na végre! és az addig eldobált lóvé?
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #10723 Dátum: 2012.08.29 szerda, 22:33:44 »

235/45/17?

17 es melyik felni? Gyárilag azok good year excellence gumikkal jöttek.
hát a titanium x sok küllős
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #10724 Dátum: 2012.08.29 szerda, 22:34:21 »

worship
 Élmény lesz, szervíz meg nuku.  integet2
biztos  Wink
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #10725 Dátum: 2012.08.29 szerda, 22:35:57 »


Stealt!
Te megírhatnád nekem, miért vettél volna inkább MKIII-ast! Szerelem? v. jön a racionális magyarázat?
Tomi!
Te meg megírhatnád mit értesz ég és föld között!
Köszi, Urak  worship integet2
0-tól 270ekm-ig én hajtottam az MKIII-ast. Azóta az asszony hajtja mert ez lett a  második autó. Az EGR szelep beállásán kívül semmi baja nem volt. A mostani MKIV-em nél most tartok 0-40ekm-nél. Eddig ez is rendben van de kell még néhány km-et megtennie amíg lesz annyi becsülete mint az MKIII-asnak. Egy vastagon extrázott Titanium MKIV kb ugyanaz funkcióban mint egy MKIII-as Trend executive csak bő kétmillióval drágább árcéduláért. Igazából az MKIII-as fogyasztását sírom vissza mert az 1 literrel jobb volt. Ja és apróság de 3x annyiba kerül a levegő szűrő pl a IV-esbe mint a III-asba került (Ennyi a szerviz tapasztalat hála az égnek itt is). Mondjuk az MKIV-es a maga 200 lovával az tény hogy érezhetően erősebb, ez az előnye meg finomabb a váltója. A többi csak szubjektív, az hogy milyen belülről az egy talmi dolog pár év múlva úgyis ez is divatja múlt lesz vagy már most is az. A kárpitozás helyett én inkább az utat szoktam figyelni.
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #10726 Dátum: 2012.08.29 szerda, 22:42:32 »

0-tól 270ekm-ig én hajtottam az MKIII-ast. Azóta az asszony hajtja mert ez lett a  második autó. Az EGR szelep beállásán kívül semmi baja nem volt. A mostani MKIV-em nél most tartok 0-40ekm-nél. Eddig ez is rendben van de kell még néhány km-et megtennie amíg lesz annyi becsülete mint az MKIII-asnak. Egy vastagon extrázott Titanium MKIV kb ugyanaz funkcióban mint egy MKIII-as Trend executive csak bő kétmillióval drágább árcéduláért. Igazából az MKIII-as fogyasztását sírom vissza mert az 1 literrel jobb volt. Ja és apróság de 3x annyiba kerül a levegő szűrő pl a IV-esbe mint a III-asba került (Ennyi a szerviz tapasztalat hála az égnek itt is). Mondjuk az MKIV-es a maga 200 lovával az tény hogy érezhetően erősebb, ez az előnye meg finomabb a váltója. A többi csak szubjektív, az hogy milyen belülről az egy talmi dolog pár év múlva úgyis ez is divatja múlt lesz vagy már most is az. A kárpitozás helyett én inkább az utat szoktam figyelni.

Neked is köszönöm a választ.  worship
Téged is már jó régen láttalak, csak összefutunk majd egy minin, vagy az őszin - Tomi ez rád is vonatkozik!  poigneemain
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #10727 Dátum: 2012.08.29 szerda, 22:43:19 »

Neked is köszönöm a választ.  worship
Téged is már jó régen láttalak, csak összefutunk majd egy minin, vagy az őszin - Tomi ez rád is vonatkozik!  poigneemain
Jövök- jövök. integet2
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #10728 Dátum: 2012.08.29 szerda, 22:48:36 »

Neked is köszönöm a választ.  worship
Téged is már jó régen láttalak, csak összefutunk majd egy minin, vagy az őszin - Tomi ez rád is vonatkozik!  poigneemain
A fiam már több mint 5 hónapos (lassan már kérdeztem is tőle hogy mikor lesz már nekem végre unokám) így azért egy kis távollét már belefér.  vigyor3 ( a múlthavi Lurdys minin pl nem voltál  wave )
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #10729 Dátum: 2012.08.29 szerda, 22:57:23 »

A fiam már több mint 5 hónapos (lassan már kérdeztem is tőle hogy mikor lesz már nekem végre unokám) így azért egy kis távollét már belefér.  vigyor3 ( a múlthavi Lurdys minin pl nem voltál  wave )
Meg az azt megelőzőn sem. Majd igyekszem, de függ attól is, hogy az utána következő szombaton (másnap) dolgozom-e, mert olyankor 3-kor kell kelni.  szomoru1
Ha már tudom, hogy megyek, akkor egyeztetünk.  integet2
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #10730 Dátum: 2012.08.29 szerda, 22:58:37 »

Meg az azt megelőzőn sem. Majd igyekszem, de függ attól is, hogy az utána következő szombaton (másnap) dolgozom-e, mert olyankor 3-kor kell kelni.  szomoru1
Ha már tudom, hogy megyek, akkor egyeztetünk.  integet2
OK  wave
Naplózva
tomeed
Vendég
« Új hozzászólás #10731 Dátum: 2012.08.29 szerda, 23:11:25 »

Nem tudom honnan veszed ezt a 16-kos méretet. 17-es a felni, az etis is ezt hozza rá. Max egy éves, igen jó állapotúnak tűnő Pirelli P zero gumikkal.

Igaz,igaz,bocs, össze kevertem a másik tit-x-el, amin 16os kerekek voltak.
Naplózva
doszi_zeg
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2726



E-mail
« Új hozzászólás #10732 Dátum: 2012.08.30 csütörtök, 06:57:08 »

Na végre! és az addig eldobált lóvé?

Köszi!  Wink
A bevizsgálások díjja, ami máshol volt nem jött vissza, de a munkadíj igen!!! Úgyh a kidobott pénz fele visszajött!!!  nyes
Naplózva

MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #10733 Dátum: 2012.08.30 csütörtök, 07:50:56 »

Köszi,

Csak szombaton veszem át. Majd teszek fel képet.
Lenne is kérdésem. Valami félprofi gumiszerelő az egyik aszimetrikus mintázatú gumit fordítva tette fel. Hogy eredetileg vagy egy javítás után azt nem tudni. Szóval az a kérdés, hogy visszafordítani vagy sem?

Nem lehet, hogy egy másik autónak a másik oldali kereke lett nálad rossz oldalra feltéve?
A hátsó gumik dotszáma mennyire tér el egymástól?
Gumishoz azonnal vidd el, nézze meg, hogy milyen irányba van bekopva az a gumi; de addig ne ezerrel menj. (ha ügyes vagy, Te is érezheted, hogy tenyérrel végighúzod mind a 2 irányban, bár inkább ezt levett kerékkel célszerű) Egyébként a gumisok nem szoktak hülyék lenni, hogy pont egy ilyen alap dolgot nézzenek be, sztem a kereskedő hókuszpókolt még talán vmit a kerekekkel: lehet sérült volt az adott kerék, s csak egy másik oldalit talált ebből a típusból ezzel a gumival, de majd a dot nagyjából megmondja, hogy mi volt. Ha sérülés lehetősége áll fenn, akkor kellene egy futóműellenőrzés is célszerűen, meg az amúgy sem árt, nehogy 10E km múlva kopjon el rendellenesen a gumid.
Akkor is szoktak még csereberélgetni, amikor vmilyen okból nagy sebességnél nem fut egyenesen az autó. Ezt teszteltétek?
Egy biztos: fordított bekopási irányban ne járj a gumival, mert a fém szövetszerkezet meg minden az eredeti irányba vette fel a terhelést, s ha ez menet közben megfordítódik, az balesetveszélyes lehet (ezt gumis mondta nekem).
Ha van pénzed, vegyél 2 új gumit előre, az elsőket meg rakd fel hátra.
Ja és gratula; szurkolok Neked, hogy csak ennyi varázslással találkozz, ami eddig is kiderült. Wink Jó kis gép lesz ez, sztem ezt a 2.2-est nehéz szétütni.
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #10734 Dátum: 2012.08.30 csütörtök, 07:53:16 »

Ott más lehet a biznisz szerintem, nem véletlenül van a tit-x-en 16os kerék.
17es gyárit leszedték, gyorsan feldobták a 16os kerekeket, aztán a nagy sietségben fordítva ment fel a gumi.  nyes. Megesik az ilyen.

Az enyémmel az volt a szitu, hogy a hátsó gumikat leszedte a Ford, eladás előtt, feltett valami kóreai gagyi fost
Autónak olyan hangja volt, mint egy tanknak annyira kagylós volt, felhívtam a tulajt mondta fél éve cserélte zsír újra mind a 4et. Na erre mit lehet mondani?
Magyarország, ennyi!

Nekem anno a nullreviziónál leütötték a JE felnit, felrakták egy a szalonban álló smaxét. Csak nem rakták át a tpms szenzort bele... Így a nagy öröm a szalontól kb 800m-ig tartott, akkor jött az első hibaüzenet...  vigyor3  falbav
 also welcome to hungary  Undecided
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #10735 Dátum: 2012.08.30 csütörtök, 07:53:44 »

Közérdekű közlemény:
tegnap, meg ma reggel is pillempátyolt' a TPMS-em, hogy esett a nyomás a gumikban. Bár a külső hőmérséklet most huzamosan nem esett sokat, de ez is elég volt, hogy 0,2-0,3-mal essen a nyomás. Nézzétek Ti is.
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #10736 Dátum: 2012.08.30 csütörtök, 07:59:55 »

félig OFF, de használtat vásárlóknak tanulságos,
egy másik fórumon írja egy srác, ide átmásolom:

"http://www.hasznaltauto.hu/kishaszonjarmu/renault/clio/renault_clio_societe_1.5_dci_business-6063136
2 éve vettem ezt a kis tehert, megcsináltam teljesen jóra, sajnos kb 5 hónapja adóság fejébe át kellett adnom 450e-t váltottam így ki. A tulajnak a lelkére kötöttem szóljon, ha el akarja adni, mert akkor azonnal kifizetem a 450et, Ő azt mondta ne izguljak, szól.
Eltelt az idő összejött a pénz, mentem az autóért, kiderült eladta a kereskedésnek 400e ért 2 napja, pedig 1 hete hívtam időpontot egyeztetni viszem a zsét, és kell az autó. Namind1.
Bementem a kereskedésbe kilométer óra visszatekerve nálam 252e volt az ismerősöm még 20et tett bele, biztos nem tekerte vissza mert ahhoz hül@e, és nem is ad ilyenre pénzt.
Elmondtam a kereskedőnek ezeket az infókat, és felajánlottam a kocsiért 550e-t, na minden voltam csak rendes ember nem,
ők aztán nem tekerték vissza ebben ennyi km van soha nem volt törve, nem tudja miről beszélek..pedig a fekete csík a hátulján azért van, mert belém tolt egy teherautó..
Mutogatta a vezetett szervizkönyvet!!
Ha valahol lenne ilyen lap biztos felraknám tanulságnak, ez is egy feketelistás kereskedés, én csak azt sajnálom aki megveszi. "

Majd egy válasz neki:

"Ez itt OFF
Te valamelyik bolygóról most érkeztél? A HAHU minden kategóriájának első 2-3 oldalán szinte mind ilyen. Mi ezért hagytuk abba az EU-s járművek forgalmazását. "
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
tomeed
Vendég
« Új hozzászólás #10737 Dátum: 2012.08.30 csütörtök, 08:13:11 »

Ma reggel megálltam az autóval, semmi gond, beszállok gombnyom, üzenet: immobiliser malfiunction és rögtön utána key not detected,
Ezután pedig bedobta a kormány jobb oldali képét a kijelzőre, hogy menu, select.
Hmm, mi van veled ijedjél meg.

Eljátszom vagy 5ször, hogy gyújtás le fel, de semmi, üzenetek ugyanazok.

Akksi saru le, utána minden oké.


Merül az elem a kulcsban?
Nem írta volna az autó ,hogy battery low vagy mi a szart.
Igaz mostanában észrevettem ,hogy rányomok, hogy nyíljon ki ,de csak kamillázott, amíg közel nem értem hozzá.
Remélem elem csere megoldja a problémát.
Kicsit azért beszartam, bevallom! Smiley
Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #10738 Dátum: 2012.08.30 csütörtök, 08:46:30 »

Ma reggel megálltam az autóval, semmi gond, beszállok gombnyom, üzenet: immobiliser malfiunction és rögtön utána key not detected,
Ezután pedig bedobta a kormány jobb oldali képét a kijelzőre, hogy menu, select.
Hmm, mi van veled ijedjél meg.

Eljátszom vagy 5ször, hogy gyújtás le fel, de semmi, üzenetek ugyanazok.

Akksi saru le, utána minden oké.


Merül az elem a kulcsban?
Nem írta volna az autó ,hogy battery low vagy mi a szart.
Igaz mostanában észrevettem ,hogy rányomok, hogy nyíljon ki ,de csak kamillázott, amíg közel nem értem hozzá.
Remélem elem csere megoldja a problémát.
Kicsit azért beszartam, bevallom! Smiley

Az elemmerülést jelzi ("Key Battery Low").
Ilyenkor szállj ki, riaszt be ki, s újra be. Állítólag ettől is megjavul.
Arra figyelj, hogy ha csak közelről nyitja ki, de előtte meg nem, hogy nehogy ekkor lopja (vagy próbálja lopni) vki a kódodat. (ez a módszer rá, s ezek a tünetei, neten rákereshetsz)

Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #10739 Dátum: 2012.08.30 csütörtök, 09:12:23 »

Az elemmerülést jelzi ("Key Battery Low").



Elméletileg ige, de a gyakorlatban nem.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #10740 Dátum: 2012.08.30 csütörtök, 09:24:55 »

Elméletileg ige, de a gyakorlatban nem.

nem hagysz bamme' dolgozni...

 vigyor3



(előtte az autó ikonja helyett is kint volt az üzenet pár mp-ig)
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
tomeed
Vendég
« Új hozzászólás #10741 Dátum: 2012.08.30 csütörtök, 09:29:56 »

Elemet cseréltem, reménykedem megoldja a problémát.
Akkor valaki elakarta lopni a kódot Sad
Csak nem!
Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #10742 Dátum: 2012.08.30 csütörtök, 09:33:56 »

Elemet cseréltem, reménykedem megoldja a problémát.
Akkor valaki elakarta lopni a kódot Sad
Csak nem!

Lehet az általában vmi hülye interferencia is. Akkora elektroszmogban élünk már...

Figyelembevéve a rugótányérbanlévőkavicsos történéseimet, én mindig a legrosszabb esetet is mondom. Wink
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #10743 Dátum: 2012.08.30 csütörtök, 09:37:41 »

nem hagysz bamme' dolgozni...

 vigyor3



(előtte az autó ikonja helyett is kint volt az üzenet pár mp-ig)

Nekem nem ilyen médincsájna kijelzőm van. Se faternak, se nekem nem jelezte...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #10744 Dátum: 2012.08.30 csütörtök, 11:00:34 »

nem hagysz bamme' dolgozni...

 vigyor3


(előtte az autó ikonja helyett is kint volt az üzenet pár mp-ig)
És még tankolnod is kell  nyes
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
tomeed
Vendég
« Új hozzászólás #10745 Dátum: 2012.08.30 csütörtök, 11:55:14 »

És még tankolnod is kell  nyes

Wyctor mi lenne ha vasárnap randiznánk egyet nálad?
Arra fogok bóklászni délelőtt, beugranék a cuccaimért.
Vélemény?
Naplózva
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #10746 Dátum: 2012.08.30 csütörtök, 12:03:55 »

Wyctor mi lenne ha vasárnap randiznánk egyet nálad?
Arra fogok bóklászni délelőtt, beugranék a cuccaimért.
Vélemény?
Ha megjön minden, akkor akár azt is lehet, már a fele itt van nálam...
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
tomeed
Vendég
« Új hozzászólás #10747 Dátum: 2012.08.30 csütörtök, 12:37:07 »

Ha megjön minden, akkor akár azt is lehet, már a fele itt van nálam...


Király!
Holnap dobj egy PÜ-t légyszi, hogy megjöttek -e a cuccok vagy sem.

Köszi!
Naplózva
Sóbácsi
Vendég
« Új hozzászólás #10748 Dátum: 2012.08.30 csütörtök, 17:21:50 »

Kedves kollégák,
új fiú vagyok itt, bár már 8 éve hajtok egy 1.8-as Mondeo kombit. Most viszont egy kis tanácsra lenne szükségem: viharsebességgel döntenem kell, hogy az új cégautóm 1.6-os, 160 lovas benzines, manuális váltós, vagy 2.0-ás 140lóerős, dízelmotoros, powershift váltós kombi legyen. A powershift felé az eléggé fájós bal térdem miatt hajlok, megszabadulnék a kuplungtaposástól... Van-e valaki(k)nek tapasztalatuk ezzel a váltóval kapcsolatban, be merjem-e vállalni kb. 5 évre, évi 20-25ezer km futással? Nem szeretném a kárörvendő kollégákat hallgatni, hogy: "kellett neked automatát választani..."
Tanácsotokat előre is köszönöm.
Naplózva
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #10749 Dátum: 2012.08.30 csütörtök, 18:08:55 »

Kedves kollégák,
új fiú vagyok itt, bár már 8 éve hajtok egy 1.8-as Mondeo kombit. Most viszont egy kis tanácsra lenne szükségem: viharsebességgel döntenem kell, hogy az új cégautóm 1.6-os, 160 lovas benzines, manuális váltós, vagy 2.0-ás 140lóerős, dízelmotoros, powershift váltós kombi legyen. A powershift felé az eléggé fájós bal térdem miatt hajlok, megszabadulnék a kuplungtaposástól... Van-e valaki(k)nek tapasztalatuk ezzel a váltóval kapcsolatban, be merjem-e vállalni kb. 5 évre, évi 20-25ezer km futással? Nem szeretném a kárörvendő kollégákat hallgatni, hogy: "kellett neked automatát választani..."
Tanácsotokat előre is köszönöm.


Szia,

Üdvözöllek a forumon. Nekem ilyen van, mostmár átléptem a 100eKm-t óra szerint (persze használtan vettem 65eKm-el az órában). Szóval a bánat tudja mennyi van benne, de amennyit te akarsz futni vele annál több. Tökéletesen működik és még 5 évig biztosan meg lesz. Semmire nem tudok panaszkodni. Nyaralás alatt 5.4l-t evett, a többit még annyira nem tudom, mert most tankoltam megint és még nem vittem fel. általában robogóval járok a városban. Amit érzek, hogy kb 7.2 körül van most a városi fogyi, de lehet, hogy alatta.  Ekkora autóhoz nem venném az 1.6-ost, mert hiába a nagy LE, a nyomaték nem ugyan az. Azonban jókat hallottam az 1.6-os motorról, de olyanom soha nem volt. A 2.0 dizi+powershift-el egynelőre nem volt gondom.

Üdv
Csaba
Naplózva
Oldalak: 1 ... 208 209 210 211 212 213 214 [215] 216 217 218 219 220 221 222 ... 799   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.103 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.