Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 03:12:07 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 273 274 275 276 277 278 279 [280] 281 282 283 284 285 286 287 ... 799   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK4 Általános kérdések  (Megtekintve 11984672 alkalommal)
0 Felhasználó és 132 vendég van a témában
Gondi01
Vendég
« Új hozzászólás #13950 Dátum: 2013.02.20 szerda, 12:34:55 »

Sziasztok,

csatlakoznék az 1.8-asok táborához, három hónapja vettem az autót és nagyon meg vagyok elégedve vele.

Egyetlen hiba után nyomozok, néha, de tényleg csak ritkán előfordul, hogy gyorsítás közben megtorpan egy pillanatra, aztán mintha mi sem történt volna...
Mértünk turbó nyomást, tökéletes, egr-t megnéztük, tökéletes...esetleg van valami tippetek, hogy mi a frász lehet ez?

Mindenkinek szép napot:

Göndi
Naplózva
ST220_Gab
Vendég
« Új hozzászólás #13951 Dátum: 2013.02.20 szerda, 12:38:21 »

Sziasztok,

csatlakoznék az 1.8-asok táborához, három hónapja vettem az autót és nagyon meg vagyok elégedve vele.

Egyetlen hiba után nyomozok, néha, de tényleg csak ritkán előfordul, hogy gyorsítás közben megtorpan egy pillanatra, aztán mintha mi sem történt volna...
Mértünk turbó nyomást, tökéletes, egr-t megnéztük, tökéletes...esetleg van valami tippetek, hogy mi a frász lehet ez?

Mindenkinek szép napot:

Göndi

légtömegmérő elkoszolódás
bár érdekes hogy csak ritkán
Naplózva
Gondi01
Vendég
« Új hozzászólás #13952 Dátum: 2013.02.20 szerda, 12:47:51 »

légtömegmérő elkoszolódás
bár érdekes hogy csak ritkán

ugye? ritkán és mindig csak kettesből....szerelő ember szerint az egr után van egy szívósor, aztán egy elektronika, ezek lehetnek bűnösök, én meg gondoltam arra, hogy a tps szenzor esetleg.
Szóval azért úgy tűnik lesz egy kis barkácsolás, mire kiderül mi a frász ez.
Naplózva
doszi_zeg
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2726



E-mail
« Új hozzászólás #13953 Dátum: 2013.02.20 szerda, 17:07:01 »

ugye? ritkán és mindig csak kettesből....szerelő ember szerint az egr után van egy szívósor, aztán egy elektronika, ezek lehetnek bűnösök, én meg gondoltam arra, hogy a tps szenzor esetleg.
Szóval azért úgy tűnik lesz egy kis barkácsolás, mire kiderül mi a frász ez.
Szervusz! Smiley

Nekem hasonló gondom volt, sokat is írtam ide miatta.
Ami érdekes, hogy csak néha érzed.

Nálam úgy volt, hogy ha rájött akkor abszolult semmi ereje nem volt... hidegindításnál annyira gyenge volt, hogy az alapjáraton ugrált a fordulatszámmérő mutatója és kellett neki pár perc mire eltudta kapni a megfelelő alapjáratot. Aztán mikor elindultam vele 1-esben lefulladt ha csak nem adtam neki kicsit nagyobb gázt a normálisnál. Kettesben pedig szinte nem is húzott és nagyon lassan gyorsult fel annyira, h 3-ba váltsak. 6-ost nem is adtam neki, m abba semmi ereje nem volt. Mindig 3ezerig legalább ki kellett húzatnom, h váltani tudjak.
Ezek voltak a tünetek.

Amiket vizsgáltunk:
légtömegmérő, turbó, porlasztó, nagynyomású szivattyú, EGR ki lett pucolva. És sehol semmi. A számítógép nem dobott rá hiba kódot. Márkaszervizek meg voltak lőve, és egyedül nekik sikerült vmi számítógépes machinálással ideiglenesen (2 hónapra) megcsinálni, míg újból elő nem jött.
Nekem most legutóbb a Vick-ék csinálták meg. Azt mondták a légtömegmérőt kellett kipucolni, m pókhálós volt meg koszos... ill számítógépen csináltak vmit vele, amit persze nem árulnak el, h pontosan mit, m szakmai titok. Nah mind1, most így lett megcsinálva, előtte 2szer egy másik márkaszerviz tudta csak megcsinálni, de akkor csak számítógépes programozgatások voltak, de pontosan m nem tudom, m ők sem mondták meg! De ezek csak 2-2 hónapig voltak jó megoldások. Most kíváncsi vagyok, h Vick-ék megoldása meddig tart, ugyanis a légtömegmérő pucolásukban az volt az érdekes, h előtte 1 héttel egy szerelő ismerősöm azt kipucolta. Szal nem értettem mit találtak benne.... de mivel jó volt a kocsi nem kérdőjeleztem meg. Majd 2 hónap múlva kiderül!!!  wave

Amúgy én is meg vagyok vele elégedve ezt leszámítva!!
Naplózva

MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
doszi_zeg
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2726



E-mail
« Új hozzászólás #13954 Dátum: 2013.02.20 szerda, 17:13:57 »

ugye? ritkán és mindig csak kettesből....szerelő ember szerint az egr után van egy szívósor, aztán egy elektronika, ezek lehetnek bűnösök, én meg gondoltam arra, hogy a tps szenzor esetleg.
Szóval azért úgy tűnik lesz egy kis barkácsolás, mire kiderül mi a frász ez.
Figyelj sztem is elektronika lesz, m számítógép tudta eddig csak megcsinálni nálam. Látszik, h nem alkatrész gond van. Csak nem tudni honnan ered, mi okozza, és hogy egy esetleges újra programozás az autó számítógépében megoldaná-e.....
Én a légtömegmérő által generált jelekre és amit a központi agynak eljuttat infókra gyanakszom, ugyanis elvileg a légtömegmérő számolja ki, h mennyi üzemanyag felvétel szükséges a motornak, h ideálisan menjen. Nálam pl. leesett a fogyasztás, m olyan szarul számolt, valószinűleg kevesebb üzemanyagot adott és így gyengébb lett a kocsi is. V vmi ilyesmi!  wave
Naplózva

MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
Gondi01
Vendég
« Új hozzászólás #13955 Dátum: 2013.02.20 szerda, 17:58:43 »

Figyelj sztem is elektronika lesz, m számítógép tudta eddig csak megcsinálni nálam. Látszik, h nem alkatrész gond van. Csak nem tudni honnan ered, mi okozza, és hogy egy esetleges újra programozás az autó számítógépében megoldaná-e.....
Én a légtömegmérő által generált jelekre és amit a központi agynak eljuttat infókra gyanakszom, ugyanis elvileg a légtömegmérő számolja ki, h mennyi üzemanyag felvétel szükséges a motornak, h ideálisan menjen. Nálam pl. leesett a fogyasztás, m olyan szarul számolt, valószinűleg kevesebb üzemanyagot adott és így gyengébb lett a kocsi is. V vmi ilyesmi!  wave

Nagyon köszi a hozzászólásokat, a szerencsém az, hogy van egy remek szerelőm, el is mesélem neki amit itt olvasok, aztán ha megjavul majd megosztom a tapasztalatokat.
Naplózva
mondeofan
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 763


E-mail
« Új hozzászólás #13956 Dátum: 2013.02.20 szerda, 18:44:39 »

Sziasztok!

Apró zajra keresem a megoldást, de még nem sikerült megtalálnom.

"B" oszlopból sokszor folyamatos cicergő hang jön.... vagy a hátsó ajtó "B" oszlop felöli részéből. (biztonsági öv körül és a hátsó ajtón már lebontottam mindent, azonban megoldást még nem sikerült találnom)

Találkozott már vki ilyennel?!

Köszi
Naplózva

2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
Arabic
Vendég
« Új hozzászólás #13957 Dátum: 2013.02.20 szerda, 20:15:14 »

Sziasztok!

Apró zajra keresem a megoldást, de még nem sikerült megtalálnom.

"B" oszlopból sokszor folyamatos cicergő hang jön.... vagy a hátsó ajtó "B" oszlop felöli részéből. (biztonsági öv körül és a hátsó ajtón már lebontottam mindent, azonban megoldást még nem sikerült találnom)

Találkozott már vki ilyennel?!

Köszi
én
jobb hátsó ajtó felől ciripel nekem is valami, szétbassz.a az agyamat zene közben... egy minitalin kéne menni egymás kocsijával pár kört és megnézni/fülelni hogy mi a retek... nincs jobb ötletem.
Naplózva
tomeed
Vendég
« Új hozzászólás #13958 Dátum: 2013.02.20 szerda, 20:42:27 »

a legtomegmero az az ami a legszurohazon van?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #13959 Dátum: 2013.02.20 szerda, 21:12:59 »

a legtomegmero az az ami a legszurohazon van?
igen,a csoben.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #13960 Dátum: 2013.02.20 szerda, 21:17:41 »

igen,a csoben.
Mi az a cso?  hehe
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #13961 Dátum: 2013.02.20 szerda, 21:19:30 »

Mi az a cso?  hehe
butamobilon cső.....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Arabic
Vendég
« Új hozzászólás #13962 Dátum: 2013.02.20 szerda, 21:36:15 »

Mi az a cso?  hehe
2 napja szegeden vagyok:
Mögjöttek?
Tö hol vagy?
özt köll másolni? hehe
Naplózva
tomeed
Vendég
« Új hozzászólás #13963 Dátum: 2013.02.20 szerda, 21:56:57 »

[quot  e author=alf link=topic=30.msg748902#msg748902 date=1361391179]
igen,a csoben.
[/quote]

En is kocsog buta mobilrol irok szoval megkoszonom franciaul
Thank you!!!  vigyor3
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #13964 Dátum: 2013.02.20 szerda, 22:14:48 »

2 napja szegeden vagyok:
Mögjöttek?
Tö hol vagy?
özt köll másolni? hehe

Még jó, hogy a :kocsog:öt ott is ugyanúgy mondják, így észreveszed amikor köszönnök nököd!  hehe  integet2
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #13965 Dátum: 2013.02.20 szerda, 22:24:22 »

Srácok,
belső világításnak hol a biztije?
(nem mennek az elektromos ablakok sem...)
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #13966 Dátum: 2013.02.20 szerda, 22:25:27 »

Srácok,
belső világításnak hol a biztije?
(nem mennek az elektromos ablakok sem...)


Kesztyűtartó mögött!
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #13967 Dátum: 2013.02.20 szerda, 22:26:23 »

Kesztyűtartó mögött!

Ja, látom, hogy F17, de miért nem mennek az ablakjaim?...
Kimegyek megnézem, hogy 1 bizti ment-e ki csak...
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
doszi_zeg
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2726



E-mail
« Új hozzászólás #13968 Dátum: 2013.02.20 szerda, 22:26:37 »

Nagyon köszi a hozzászólásokat, a szerencsém az, hogy van egy remek szerelőm, el is mesélem neki amit itt olvasok, aztán ha megjavul majd megosztom a tapasztalatokat.
Az jó lenne!!
Köszi!!  smile

Sok sikert!  wave
Naplózva

MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #13969 Dátum: 2013.02.20 szerda, 22:27:16 »

Ja, látom, hogy F17, de miért nem mennek az ablakjaim?...
Kimegyek megnézem, hogy 1 bizti ment-e ki csak...


Egy, nekem is ezt csinálta...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
doszi_zeg
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2726



E-mail
« Új hozzászólás #13970 Dátum: 2013.02.20 szerda, 22:28:47 »

Ja, látom, hogy F17, de miért nem mennek az ablakjaim?...
Kimegyek megnézem, hogy 1 bizti ment-e ki csak...

Ez nekem is volt. Egy biztin van a belső világítás meg az ablak kezelő konzol, ha jól emlékszem nekem is így volt, mikor kiment!!
Naplózva

MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #13971 Dátum: 2013.02.20 szerda, 22:36:35 »

Ez nekem is volt. Egy biztin van a belső világítás meg az ablak kezelő konzol, ha jól emlékszem nekem is így volt, mikor kiment!!

Na akkor mi van, ha az F17 nem szakadt?
Nem melékeztek melyik emnt ki Nektek?
(nincs kedvem most végig bogarászni...)
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #13972 Dátum: 2013.02.20 szerda, 22:41:34 »

Na akkor mi van, ha az F17 nem szakadt?
Nem melékeztek melyik emnt ki Nektek?
(nincs kedvem most végig bogarászni...)

Akkor van az, hogy fejjel lefelé nézem, s felülről veszem ki a 3.-at, s nem alulról... wave
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
doszi_zeg
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2726



E-mail
« Új hozzászólás #13973 Dátum: 2013.02.20 szerda, 22:43:47 »

Na akkor mi van, ha az F17 nem szakadt?
Nem melékeztek melyik emnt ki Nektek?
(nincs kedvem most végig bogarászni...)
Hát ne haragudj de már meg nem mondom Neked!!! Sötétben bogarásztuk mi is akkor anno... szart sem láttunk belőle....
Naplózva

MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
zenész
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 99



E-mail
« Új hozzászólás #13974 Dátum: 2013.02.20 szerda, 22:44:59 »

Sziasztok!
MK IV vásárlása előtt volnék, és azt szeretném kérdezni, hogy vannak-e valami különös gócpontok, amiket meg kell nézni, hallgatni, stb. Eddig 7 éven keresztül MK III-som volt, és  most le szeretném cserélni. Ha van valakinek jó ötlete,tanácsa köszönettel fogadom.
Tisztelettel : zenész
Naplózva

Ford Mondeo MKIV 2.0 Fl.titánium 140 HP (2010.11.)
Arabic
Vendég
« Új hozzászólás #13975 Dátum: 2013.02.20 szerda, 22:50:16 »

Sziasztok!
MK IV vásárlása előtt volnék, és azt szeretném kérdezni, hogy vannak-e valami különös gócpontok, amiket meg kell nézni, hallgatni, stb. Eddig 7 éven keresztül MK III-som volt, és  most le szeretném cserélni. Ha van valakinek jó ötlete,tanácsa köszönettel fogadom.
Tisztelettel : zenész
a legfőbb kérdés hogy mennyit szánsz rá...
Naplózva
zenész
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 99



E-mail
« Új hozzászólás #13976 Dátum: 2013.02.20 szerda, 22:56:35 »

Már kinéztem egy 2010.november havit, meg is néztem, de jó volna tudni hogy  van-e valami ezeknél amire esetleg jobban oda kell figyelni?
Pl. nem tudtam hogy ezekben nincs pótkerék. Egyébként 150 ezer km. van benne.
Tisztelettel : zenész   
Naplózva

Ford Mondeo MKIV 2.0 Fl.titánium 140 HP (2010.11.)
doszi_zeg
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2726



E-mail
« Új hozzászólás #13977 Dátum: 2013.02.20 szerda, 23:05:16 »

Már kinéztem egy 2010.november havit, meg is néztem, de jó volna tudni hogy  van-e valami ezeknél amire esetleg jobban oda kell figyelni?
Pl. nem tudtam hogy ezekben nincs pótkerék. Egyébként 150 ezer km. van benne.
Tisztelettel : zenész   
Az enyémben volt pótkerék, de ez a kisebb méretű, v csak kinézetű, amivel csak 50km/h-val lehet menni.
Hát hogy mire figyelj. Ha teheted legalább 2.0-est vegyél dizelben, bár nekem 1.8 van, de sokan szídják... én nem... és egyre több embert találtam a fórumon, akik szintén nem. De ettől még tény, hogy 2.0-eskben már jobb fejlesztések vannak motorikusan, meg sztem ha kombit akarsz akkor legalább egy 2.0-es motorral. Ha sedant szeretnél akkor az 1.8 is vállalható.  vigyor3

Ha 1.8-as dizelt nézel, akkor figyeld meg mennyire csörömpöl, ha leállítod a kocsit, ha nagyon akkor a kettős tömegű halálon van (negyed milla a cseréje kb.). De ha korrekt az eladó és van egy jó szerelő ismerősöd, akkor érdemes átnézettetni vele.
Sztem tipus hibákról még nagyon nem lehet beszélni, de javítsatok ki, ha tévedek.

Az 1.8-nál már egy újabb embert találtam, akinek a légtömegmérő elektronikus hibát okoz és a kocsi ereje bánja ezt. De mást nem tudok megemlíteni.
Naplózva

MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
Arabic
Vendég
« Új hozzászólás #13978 Dátum: 2013.02.20 szerda, 23:14:19 »

Az enyémben volt pótkerék, de ez a kisebb méretű, v csak kinézetű, amivel csak 50km/h-val lehet menni.
Hát hogy mire figyelj. Ha teheted legalább 2.0-est vegyél dizelben, bár nekem 1.8 van, de sokan szídják... én nem... és egyre több embert találtam a fórumon, akik szintén nem. De ettől még tény, hogy 2.0-eskben már jobb fejlesztések vannak motorikusan, meg sztem ha kombit akarsz akkor legalább egy 2.0-es motorral. Ha sedant szeretnél akkor az 1.8 is vállalható.  vigyor3

Ha 1.8-as dizelt nézel, akkor figyeld meg mennyire csörömpöl, ha leállítod a kocsit, ha nagyon akkor a kettős tömegű halálon van (negyed milla a cseréje kb.). De ha korrekt az eladó és van egy jó szerelő ismerősöd, akkor érdemes átnézettetni vele.
Sztem tipus hibákról még nagyon nem lehet beszélni, de javítsatok ki, ha tévedek.

Az 1.8-nál már egy újabb embert találtam, akinek a légtömegmérő elektronikus hibát okoz és a kocsi ereje bánja ezt. De mást nem tudok megemlíteni.

kettős tömegű 150 körül kihozható, de igen, nekem 126e km alatt a női tulaj tönkrevágta, most 166e km van benne, kímélem és hibátlan. nyáron cserélve lesz minden kompletten. (H astra se bírt többet, nem lehet tipushíbának nevezni..., astránál kinyomócsapágy adta meg magát, de a kt lk is *** állapotban volt és a tárcsa is el volt kopva...)
amúgy elég az 1,8, ha van elég hosszútáv az életedben, (országút, a.pálya) szerintem kellemesen hajtható, jól fogyaszt, olcsóbban szerelhető. én imádom.  nyes
Naplózva
zenész
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 99



E-mail
« Új hozzászólás #13979 Dátum: 2013.02.20 szerda, 23:14:54 »

Igen ,amit kinéztem az egy 2.O l. 140 LE  volna  ráncfelvarrott(de szép szó). A jó öreg MK III-asomat már nagyon ismerem , régebben sok jó segítséget,tanácsot  kaptam a fórum tagoktól. A IV-est nem ismerem , ezért bátorkodtam kérdezni az előbbieket. Köszönöm a válaszodat.
Tisztelettel: zenész
Naplózva

Ford Mondeo MKIV 2.0 Fl.titánium 140 HP (2010.11.)
zsoel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 10594



« Új hozzászólás #13980 Dátum: 2013.02.21 csütörtök, 10:05:14 »

Igen ,amit kinéztem az egy 2.O l. 140 LE  volna  ráncfelvarrott(de szép szó). A jó öreg MK III-asomat már nagyon ismerem , régebben sok jó segítséget,tanácsot  kaptam a fórum tagoktól. A IV-est nem ismerem , ezért bátorkodtam kérdezni az előbbieket. Köszönöm a válaszodat.
Tisztelettel: zenész

Ha a neten hirdetik a kocsit, tedd be ide a linket, ránézésre is sok szakértő választ kaphatsz!
Naplózva

MKIV, 2.0 TDCi, Ghia mánia! Smiley
tomeed
Vendég
« Új hozzászólás #13981 Dátum: 2013.02.21 csütörtök, 11:59:41 »

Hi,

Csináltatott már valaki márkaszervizben futóműbeállítást? Ha igen mennyibe kerül egy ilyen művelet?

Azért kérdezem, mert van ez a fiesta24es kuponom ami 50%os kedvezményt ad mondjuk erre, de ha az 50%os ár még mindig dupla annyi, mint egy szimpla szervizben akkor nincs értelme vele foglalkozni.

Aztán ha már ott lesz az autó ki akarom kapcsoltatni az automatán bekapcsolódó első-hátsó ablakfűtést 4 fok alatt.
Megoldható ez vajon?
Naplózva
Arabic
Vendég
« Új hozzászólás #13982 Dátum: 2013.02.21 csütörtök, 12:13:26 »

Hi,

Csináltatott már valaki márkaszervizben futóműbeállítást? Ha igen mennyibe kerül egy ilyen művelet?

Azért kérdezem, mert van ez a fiesta24es kuponom ami 50%os kedvezményt ad mondjuk erre, de ha az 50%os ár még mindig dupla annyi, mint egy szimpla szervizben akkor nincs értelme vele foglalkozni.

Aztán ha már ott lesz az autó ki akarom kapcsoltatni az automatán bekapcsolódó első-hátsó ablakfűtést 4 fok alatt.
Megoldható ez vajon?
odanyúlsz és kikapcsolod. ennyire zavar?  wow1  hehe
Naplózva
tomeed
Vendég
« Új hozzászólás #13983 Dátum: 2013.02.21 csütörtök, 13:03:02 »

odanyúlsz és kikapcsolod. ennyire zavar?  wow1  hehe

Engem azért zavar, mert ha bekapcsolnak egy ideig dadog az alapjáratom, viszont ha nem kapcsol be akkor szépen kisimultan indul az autó.
Minek kínozni ha nem muszáj, nem?
Naplózva
doszi_zeg
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2726



E-mail
« Új hozzászólás #13984 Dátum: 2013.02.21 csütörtök, 13:28:17 »

Engem azért zavar, mert ha bekapcsolnak egy ideig dadog az alapjáratom, viszont ha nem kapcsol be akkor szépen kisimultan indul az autó.
Minek kínozni ha nem muszáj, nem?
Dettó!!
Ha kitudják ezt kapcsolni, akkor szólj én is kikapcsoltatom, m nagyon unom!!4
De biztos ki lehet valahgy, m úgy hallottam nem mindegyik modell ilyen.
Naplózva

MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
Gerike
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 86



« Új hozzászólás #13985 Dátum: 2013.02.21 csütörtök, 14:58:35 »

De biztos ki lehet valahgy, m úgy hallottam nem mindegyik modell ilyen.
2010 júniusiban egyik se kapcsol be magától soha, -10-ben sem!
Naplózva

2010. MKIV 2.0 TDCi Trend Kombi
tomeed
Vendég
« Új hozzászólás #13986 Dátum: 2013.02.21 csütörtök, 15:09:43 »

Ha megpróbálok ésszerűen gondolkodni akkor az jön ki eredménynek ,hogy meg lehet neki mondani azt, hogy ne kapcsolj be, hiszen most meg van neki mondva, hogy kapcsolj be, ha a műszeregység 4 fokot mutat, vagy kevesebbet, ez egy egyszerű mondat ha plc-t programozok, már csak egy a bibi, itt nem plc hozza a döntést Smiley
Másik meg, hogy nem tudom kit kérdezzek meg erről, ugyebár anno próbálkoztam olyannal,hogy csukódjanak a tükrök ha becsukom az ajtót, azt mondták lehet, aztán mégse lehetett, és 3 napig sztenderen is volt az autóm miatta  eplus2
Szóval vékony jég, de bepróbálkozok vele.
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #13987 Dátum: 2013.02.21 csütörtök, 15:14:13 »

Ha megpróbálok ésszerűen gondolkodni akkor az jön ki eredménynek ,hogy meg lehet neki mondani azt, hogy ne kapcsolj be, hiszen most meg van neki mondva, hogy kapcsolj be, ha a műszeregység 4 fokot mutat, vagy kevesebbet, ez egy egyszerű mondat ha plc-t programozok, már csak egy a bibi, itt nem plc hozza a döntést Smiley
Másik meg, hogy nem tudom kit kérdezzek meg erről, ugyebár anno próbálkoztam olyannal,hogy csukódjanak a tükrök ha becsukom az ajtót, azt mondták lehet, aztán mégse lehetett, és 3 napig sztenderen is volt az autóm miatta  eplus2
Szóval vékony jég, de bepróbálkozok vele.

A programozáskor van ilyen opció, szóval lehet,...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #13988 Dátum: 2013.02.21 csütörtök, 16:09:11 »

A programozáskor van ilyen opció, szóval lehet,...
Van egy listám a programozható opciókról, de abban nem látok ilyet.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
tomeed
Vendég
« Új hozzászólás #13989 Dátum: 2013.02.21 csütörtök, 16:19:47 »

Bukta van, megkérdeztem Vik-et, azt mondta nem nagyon lehet  rinya
Naplózva
zenész
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 99



E-mail
« Új hozzászólás #13990 Dátum: 2013.02.21 csütörtök, 17:30:05 »

Ha a neten hirdetik a kocsit, tedd be ide a linket, ránézésre is sok szakértő választ kaphatsz!


Hello! Tegnapelőtt hozták Franciából, így még nem tették fel, de ha minden rendben megy akkor talán MÁR  nem is lesz fent, így nem tudom feltenni, sajna.Egyébként Bp. Fehér út 1st. a kereskedés. Számomra egyébként korrektnek tűnik az autó, bár a 2 év.4 hónap alatt picit sokallom a 150 ezer kilométert, de ez lehet hogy csak nekem sok, aki évi 12-15 ezret megy.
Tudom , hogy itt a fórumon sokan , sokat tudnak a Mondeokról ,és ezért csak arra lettem volna kiváncsi , hogy van -e az MK IV-en amit feltétlen meg kell nézni, hogy jó-e vagy sem.  A kéttömegűnek ahogy hallgattam talán nincs baja, bár holnap beviszem egy állapotfelmérése a cromaxhoz.
Az viszont még kérdésként felmerült bennem, hogy a szívósort ugyan úgy érdemes, vagy lehet takarítani mint az MK III-on (otthon), meg a MAF -ot , meg az EGR-t, akkor az EGR-t  le lehet-e dugózni, ad e hibakódot meg ilyesmik, sajnos ezeket sem tudom.
Tisztelettel: zenész
Naplózva

Ford Mondeo MKIV 2.0 Fl.titánium 140 HP (2010.11.)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #13991 Dátum: 2013.02.21 csütörtök, 17:41:35 »

Ha a neten hirdetik a kocsit, tedd be ide a linket, ránézésre is sok szakértő választ kaphatsz!


Hello! Tegnapelőtt hozták Franciából, így még nem tették fel, de ha minden rendben megy akkor talán MÁR  nem is lesz fent, így nem tudom feltenni, sajna.Egyébként Bp. Fehér út 1st. a kereskedés. Számomra egyébként korrektnek tűnik az autó, bár a 2 év.4 hónap alatt picit sokallom a 150 ezer kilométert, de ez lehet hogy csak nekem sok, aki évi 12-15 ezret megy.
Tudom , hogy itt a fórumon sokan , sokat tudnak a Mondeokról ,és ezért csak arra lettem volna kiváncsi , hogy van -e az MK IV-en amit feltétlen meg kell nézni, hogy jó-e vagy sem.  A kéttömegűnek ahogy hallgattam talán nincs baja, bár holnap beviszem egy állapotfelmérése a cromaxhoz.
Az viszont még kérdésként felmerült bennem, hogy a szívósort ugyan úgy érdemes, vagy lehet takarítani mint az MK III-on (otthon), meg a MAF -ot , meg az EGR-t, akkor az EGR-t  le lehet-e dugózni, ad e hibakódot meg ilyesmik, sajnos ezeket sem tudom.
Tisztelettel: zenész
szia!
Hidd el,hogy az a km lehet korrekt!Sőt,az lenne a  gyanús,ha 80e km lenne csak benne.
A fehérúti kereskedéseknek nagyon nincs jó híre,figyelj oda minden papírokra,meg a tartozékokra!Az mk3asoknál gyakran meghamisították a környezetvédelmi besorolást,mert úgy kevesebb adót kellett befizessenek a behozatalkor.Takiatti járt asszem pont így-máshol.
Szóval legyél körültekintő,és ne dőlj be a nepperdumának!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
ST220_Gab
Vendég
« Új hozzászólás #13992 Dátum: 2013.02.21 csütörtök, 17:42:14 »

Hi,

Csináltatott már valaki márkaszervizben futóműbeállítást? Ha igen mennyibe kerül egy ilyen művelet?

Azért kérdezem, mert van ez a fiesta24es kuponom ami 50%os kedvezményt ad mondjuk erre, de ha az 50%os ár még mindig dupla annyi, mint egy szimpla szervizben akkor nincs értelme vele foglalkozni.

Aztán ha már ott lesz az autó ki akarom kapcsoltatni az automatán bekapcsolódó első-hátsó ablakfűtést 4 fok alatt.
Megoldható ez vajon?

10 körül lehet, de csak tippelek, már 3 éve is volt annak és sok összeg kavarog a fejemben Smiley
nézd meg a kupon apró betűs részeit, nem járt még le?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #13993 Dátum: 2013.02.21 csütörtök, 17:42:41 »

Amúgy valaki dugózta már le mk4-nél az egr-t?Dob csekkendzsint?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #13994 Dátum: 2013.02.21 csütörtök, 18:11:05 »

Amúgy valaki dugózta már le mk4-nél az egr-t?Dob csekkendzsint?
Az EuIV-esek dobnak, de nem gond ugyanúgy mint az MKIII-as facelift is EuIV-es. Akit zavar az legfeljebb törli. A bajom az EuV-ös IV-essel van. Semmi anyagom nincs róla hogy mit csinálna, ez lehet hogy nem is hibakódot hanem egy gyomrost dobna  Undecided
Naplózva
Takiatti
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9466


30 / 993-7376


E-mail
« Új hozzászólás #13995 Dátum: 2013.02.21 csütörtök, 19:14:15 »

Az mk3asoknál gyakran meghamisították a környezetvédelmi besorolást,mert úgy kevesebb adót kellett befizessenek a behozatalkor.Takiatti járt asszem pont így-máshol.

Szólítottál...?
Pontosan Én jártam így, és mivel akkor (2007-ben vettük) asszem három évre kapott a kocsi műszakit, így ezt Vik vette észre a 2010-es műszakiztatáskor...
N7BA-ra volt vizsgáztatva, de valójában FMBA a motorkód, tehát EU4-re fizetett a kereskedő, de a verda EU3-as!
Aztán forgalmi csere, törzskönyv csere (ez nem tuti, mert már homályos az emlék), és a legszebb, egy szívhez szóló megkeresés az akkor még VPOP-tól, hogy menjünk tanúskodni, ha időnk engedi...  wow1
Majd írtam a kereskedőnek, hogy kiköhögheti a papírok cseréjének aszem 15-20ezres költségét, de mondanom sem kell, hogy nem kifejezetten udvarias hangnemben elküldtek a Bahamákra...
Ott sem veszek többet kocsit! Pedig amúgy a kocsi azóta is hibátlan, tehát a portékára egy rossz szavam sem lehet!
Naplózva

2017.07. Renault Megane Intens 1,2TCe EDC7

Ex: 2004.09. 2.0TDCI, GHIA, Xenon, Zen, stb...  
"Nem véletlen, hogy nem építenek hülyék házát! Felemésztené az építőanyag készletet..."
tomeed
Vendég
« Új hozzászólás #13996 Dátum: 2013.02.21 csütörtök, 19:43:41 »

Amúgy valaki dugózta már le mk4-nél az egr-t?Dob csekkendzsint?

Én igen, semmi csekkendzsin nincs.
Dughatod mint állat!
Naplózva
Takiatti
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9466


30 / 993-7376


E-mail
« Új hozzászólás #13997 Dátum: 2013.02.21 csütörtök, 19:46:56 »

Én igen, semmi csekkendzsin nincs.
Dughatod mint állat!

 Roll Eyes Roll Eyes eplus2 eplus2
Naplózva

2017.07. Renault Megane Intens 1,2TCe EDC7

Ex: 2004.09. 2.0TDCI, GHIA, Xenon, Zen, stb...  
"Nem véletlen, hogy nem építenek hülyék házát! Felemésztené az építőanyag készletet..."
tomeed
Vendég
« Új hozzászólás #13998 Dátum: 2013.02.21 csütörtök, 19:54:44 »

10 körül lehet, de csak tippelek, már 3 éve is volt annak és sok összeg kavarog a fejemben Smiley
nézd meg a kupon apró betűs részeit, nem járt még le?

28ig még jó vagyok Smiley
Naplózva
tomeed
Vendég
« Új hozzászólás #13999 Dátum: 2013.02.21 csütörtök, 20:04:47 »

Zenésznek egy két infó:

Kettőstömegű ha nem rúgod szét akkor tovább bírja mint az MK3, szívósort tisztítani lehet otthon, de ez majdnem mindenre igaz, csak megfelelő tudás és bátorság kell hozzá,
Cimbi a hétvégén fog kettőstömegűt+kuplung+kinyomócsapágy kombót cserélni otthon MK3-on, oda is csak bátorság kell és némi kézügyesség és szerszám sem árt, na mindegy.

EGR tisztítja magát, nem kell tisztítani, amikor én vittem Fordhoz tisztításra leszedték 190 ezer km környékén, mondták makulátlan, de mivel nem ez volt amiért bevittem le is dugózták, úgy jártam vele vagy 5-6 ezret, de nem volt vinnyogás az autó felöl, de ha belegondlok nem is lehet, ugyanis semmi nincs az égegyadta világon ami visszajelezne a kocsinak ott,hogy történik -e áramlás vagy sem. Ezért ha dugózod ő úgy érzékeli,hogy állandóan zárva van és kakukk. Ha leszeded a csatit róla akkor azért már kiabál. Én kiszedtem a dugót mert nem láttam értelmét, alul is lekéne zárni, de ezért nem bontom le az autó jobb oldalát.
MAF-ot otthon simán lehet tisztítani, alkohol, vagy némi pálesz és fültisztító és nem remegő kéz és kész. Ha remeg és szakad akkor zsebbenyúlós.

Ami 200 körül lehet gond: toronycsapágy, de ezt ennek a tetvedék ország tetvedék útjainak tudom be, ezért az autó nem hibáztatható. Lyukadhatnak a levegő és turbócsövek, kb ennyi.
Nálam van téli hidegben hideg motornál egy kicsit vonyító hangja a szervónak, de megnézettem, azt mondták nincs gond, mehetek istennek hírével Smiley

Persze bele lehet tenyerelni sz@rba, de én még nem hallottam rossz MK4ről.
« Utoljára szerkesztve: 2013.02.21 csütörtök, 20:12:04 írta tomeed » Naplózva
Oldalak: 1 ... 273 274 275 276 277 278 279 [280] 281 282 283 284 285 286 287 ... 799   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.11 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.