Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.06.30 vasárnap, 05:10:04 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 503 504 505 506 507 508 509 [510] 511 512 513 514 515 516 517 ... 798   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK4 Általános kérdések  (Megtekintve 11270720 alkalommal)
0 Felhasználó és 76 vendég van a témában
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #25450 Dátum: 2015.01.27 kedd, 18:19:12 »

Most egyelőre egy olyan áron hirdettem meg az autót, amennyiért biztosan nem veszik meg.
Ennek az az oka, hogy 3 szál fut nálam párhuzamosan autó témában, ezeknek kell összeérni pár héten belül. Jó lenne egyszerre, bár felkészültem, hogy ha csúsznak egymáshoz képest a dolgok.
- Mondi árát fokozatosan engedem majd, mert kíváncsi vagyok mi lesz az az összeg, amelyiknél már hívni fognak, ugyanis ahhoz képest tudom majd, hogy mennyit kell majd engednem, hogy elvigyék,
- Mondi bankjával is meg kell még egyeznem, ez is kis idő, sztem sokkot kaptak a legutóbbi levelem kapcsán  eplus2 , de úgy tűnik lehet közös nevezőnk,
- az utódot birtokba venni nem kevés idő lesz, ugyanis még csak az EU-ba van beléptetve, egy németországi és egy magyarországi forg.helyezés előtt állok, szhopóálarcok, időben: hetek,

Egyelőre az utód tűnik elsőnek, hogy meg lesz. Addig a bankommal is meggyúrjuk egymást, amikor látom majd, hogy nekem mi fér bele, akkor statáriumot rendezek, sztem piaci ár környékén el tudom majd adni Mondit. Szóval ha fórumost érdekel az autó, akkor egyelőre várjon. Mielőtt felteszem majd eladási ár felett picivel a hahura, jelzem majd itt, hát ha érdekel vkit. Wink



Good luck Jani! Wink  

wave
Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #25451 Dátum: 2015.01.27 kedd, 18:19:19 »

Ennél a gyári felokosítás nincs, hiszen ebből a motortípusból nem készült gyári 163Le. 2010.05. hótól van az újabb 2 literes moci EU5 normával.

Motoroptimalizálás (ha úgy teccik csiptuning) van, de nem gyári technológia, átírják a sw-t és visszatöltik a phaszát.

Igen tudom ezért írtam. Smiley Majd módosítják nekem.  nyes
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #25452 Dátum: 2015.01.27 kedd, 18:21:54 »

Most egyelőre egy olyan áron hirdettem meg az autót, amennyiért biztosan nem veszik meg.
Ennek az az oka, hogy 3 szál fut nálam párhuzamosan autó témában, ezeknek kell összeérni pár héten belül. Jó lenne egyszerre, bár felkészültem, hogy ha csúsznak egymáshoz képest a dolgok.
- Mondi árát fokozatosan engedem majd, mert kíváncsi vagyok mi lesz az az összeg, amelyiknél már hívni fognak, ugyanis ahhoz képest tudom majd, hogy mennyit kell majd engednem, hogy elvigyék,
- Mondi bankjával is meg kell még egyeznem, ez is kis idő, sztem sokkot kaptak a legutóbbi levelem kapcsán  eplus2 , de úgy tűnik lehet közös nevezőnk,
- az utódot birtokba venni nem kevés idő lesz, ugyanis még csak az EU-ba van beléptetve, egy németországi és egy magyarországi forg.helyezés előtt állok, szhopóálarcok, időben: hetek,

Egyelőre az utód tűnik elsőnek, hogy meg lesz. Addig a bankommal is meggyúrjuk egymást, amikor látom majd, hogy nekem mi fér bele, akkor statáriumot rendezek, sztem piaci ár környékén el tudom majd adni Mondit. Szóval ha fórumost érdekel az autó, akkor egyelőre várjon. Mielőtt felteszem majd eladási ár felett picivel a hahura, jelzem majd itt, hát ha érdekel vkit. Wink



Szóval te árulod azt a gépet.

Lenne egy kérdésem: A fényszórón az a takarás nem vesz le a fényerőből vagy a megvilágításból nem takar ki sokat? Meg gondolom ebayról rendelted utána csak simán színre fújattad azt rá lett ragasztva, vagy hogy van rögzítve?
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
barbi93x
Vendég
« Új hozzászólás #25453 Dátum: 2015.01.27 kedd, 18:23:45 »

Barbi átlagjúzer. Szerelő

Nem mondja meg egy p****bubusnak az évjáratot. Szerelő

Csak lábrafújásnál büdös a befútt levegő. Szerelő

Öt litykó körül fogyaszt a verda, de most akár 7-8-9lityit is. Szerelő

Barbinak szakemberre van szüksége. Szerelő

Hol lakik Barbi? A szerelő miatt kérdezem!  Wink

Azt hiszem szerelő lesz a vége Smiley Amúgy 2007-es. Bécs környéke és Veszprém környéke jöhet szóba.
Naplózva
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #25454 Dátum: 2015.01.27 kedd, 18:39:49 »

Azt hiszem szerelő lesz a vége Smiley Amúgy 2007-es. Bécs környéke és Veszprém környéke jöhet szóba.

Nekem fekete lyuk a környék, de reméljük lesz itt segítőkész klubtárs Veszprém - Bécs környkéről. Jó szelet, de ne lábra!  Wink
Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6478


E-mail
« Új hozzászólás #25455 Dátum: 2015.01.27 kedd, 18:50:32 »

Nekem fekete lyuk a környék, de reméljük lesz itt segítőkész klubtárs Veszprém - Bécs környkéről. Jó szelet, de ne lábra!  Wink
Szvsz, írjál Andynak vagy az osztrák mondik topikba... Esetleg a veszprémi szekciónak
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
norbull
Vendég
« Új hozzászólás #25456 Dátum: 2015.01.27 kedd, 19:13:05 »

Nem tudom egyforma e a benzines és a dízel MK4-ben a szervószivattyú, de hátha valaki már tapasztalt ilyen hibát. A gázadásnál  (szerelő szerint a szervószivattyú)
vinnyogó, nyüszitő hangot hallani. Kb az a hang mikor ütközésig van elfordítva a kormány, és gondolom egy szelep elengedi a nyomást. Nem vagyok autószerelő, nem tudom hogyan működik a szervó! Csak érdekelne járt e már így valaki? Korábban nem hallottam ezt a hangot, csak ha ütközésig tekertem a kormányt, most egyenes vonalban közlekedve fordulattól függően, magasabb fordulatnál hangosabb, alacsonyabbnál halkabb a hang. Hidegben hangosabb, ha melegebb az idő akkor halkabb. A hangosítsam fel a rádiót már elsütötte egyik haverom. A hasonló tanácsoktól is kíméljetek meg legyetek szívesek.  A benzines dízel szócsatától is eltekintenék. Köszönöm.
Az ékszíj és a szervóolaj csere felmerült, esetleg feszitő, hátha az nem olyan nagy összeg, persze csak ha az állapota indokolja, de félek nem oldja meg a problémát. Egyre idegesítőbb a hang. Más problémát még nem okozott, nincs folyás, szivárgás, dolgozik rendesen. A szervószivattyú cserét egyenlőre elvetem. Gondolom nem javítható, felújjítható, csak cserélni lehet?
Előre is köszönöm.
Naplózva
balazs1011
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 254



E-mail
« Új hozzászólás #25457 Dátum: 2015.01.27 kedd, 19:27:13 »

melyik típus kell?


vagy


szerintem tetőcsomagtartó kelleni fog
 nyes  nyes  nyes

 taps taps taps
Naplózva

Ford Mondeo MKIV 2008.05 Titanium Kombi 2.0 TDCI 140LE (175LE 395NM)
(Ex Ford Mondeo 2004 TDCI Trend 130 LE 5 év 200000 km)
Candle
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2087


E-mail
« Új hozzászólás #25458 Dátum: 2015.01.27 kedd, 20:07:54 »

...mert kíváncsi vagyok mi lesz az az összeg, amelyiknél már hívni fognak, ugyanis ahhoz képest tudom majd, hogy mennyit kell majd engednem, hogy elvigyék,
....

A világ minden kincséért sem szeretnélek megbántani, de ezzel a hirdetéssel pont ezt nem fogod elérni. Ha én keresnék autót és olvasnám a hirdetést, akkor látnám, hogy ez a faszi vigyázott a paripára és ez piros pont, de a szövegezésből tisztán látszik két dolog.

1. Nem akarja eladni.
2. Annyira felül árazta, h még egy kis alku után is a qrva drága kategóriát súrolja felülről és nem biztos, h az eladónak van fogalma a használati és a piaci érték közötti különbségről.

Noch einmal. Nem akartalak megbántani, remélem nem is sikerült. De látatlanban ezt gondoltam volna.
Naplózva
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #25459 Dátum: 2015.01.27 kedd, 21:02:26 »

Nem tudom egyforma e a benzines és a dízel MK4-ben a szervószivattyú, de hátha valaki már tapasztalt ilyen hibát. A gázadásnál  (szerelő szerint a szervószivattyú)
vinnyogó, nyüszitő hangot hallani. Kb az a hang mikor ütközésig van elfordítva a kormány, és gondolom egy szelep elengedi a nyomást. Nem vagyok autószerelő, nem tudom hogyan működik a szervó! Csak érdekelne járt e már így valaki? Korábban nem hallottam ezt a hangot, csak ha ütközésig tekertem a kormányt, most egyenes vonalban közlekedve fordulattól függően, magasabb fordulatnál hangosabb, alacsonyabbnál halkabb a hang. Hidegben hangosabb, ha melegebb az idő akkor halkabb. A hangosítsam fel a rádiót már elsütötte egyik haverom. A hasonló tanácsoktól is kíméljetek meg legyetek szívesek.  A benzines dízel szócsatától is eltekintenék. Köszönöm.
Az ékszíj és a szervóolaj csere felmerült, esetleg feszitő, hátha az nem olyan nagy összeg, persze csak ha az állapota indokolja, de félek nem oldja meg a problémát. Egyre idegesítőbb a hang. Más problémát még nem okozott, nincs folyás, szivárgás, dolgozik rendesen. A szervószivattyú cserét egyenlőre elvetem. Gondolom nem javítható, felújjítható, csak cserélni lehet?
Előre is köszönöm.

cserélj olajat mielőtt teljesen tönkre megy.
Naplózva
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #25460 Dátum: 2015.01.27 kedd, 21:03:04 »

A világ minden kincséért sem szeretnélek megbántani, de ezzel a hirdetéssel pont ezt nem fogod elérni. Ha én keresnék autót és olvasnám a hirdetést, akkor látnám, hogy ez a faszi vigyázott a paripára és ez piros pont, de a szövegezésből tisztán látszik két dolog.

1. Nem akarja eladni.
2. Annyira felül árazta, h még egy kis alku után is a qrva drága kategóriát súrolja felülről és nem biztos, h az eladónak van fogalma a használati és a piaci érték közötti különbségről.

Noch einmal. Nem akartalak megbántani, remélem nem is sikerült. De látatlanban ezt gondoltam volna.


gondoltam nem szólok, mert én is most adtam el az autót, de egyet kell értsek. //nem bántásból//
Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #25461 Dátum: 2015.01.27 kedd, 21:15:19 »

Szóval te árulod azt a gépet.

Lenne egy kérdésem: A fényszórón az a takarás nem vesz le a fényerőből vagy a megvilágításból nem takar ki sokat? Meg gondolom ebayról rendelted utána csak simán színre fújattad azt rá lett ragasztva, vagy hogy van rögzítve?

Nem vesz le. Nem takar ki. Nem az ebayről vettem, hanem mittudoménhonnan, de nem az ebay. Hozattam vmi céggel a németektől. Az enyém eredeti Mattig cucc, van műbizonylat is hozzá.
Megjött, színre fújattam, fel lett ragasztva azzal a ragasztóval, amit adtak hozzá (szélvédő ragasztó szerű fekete cucc) Én a lámpán lévő kasztnifóliára ragasztottam, tehát az enyémről leszedhető a fóliával együtt.
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #25462 Dátum: 2015.01.27 kedd, 21:17:21 »

A világ minden kincséért sem szeretnélek megbántani, de ezzel a hirdetéssel pont ezt nem fogod elérni. Ha én keresnék autót és olvasnám a hirdetést, akkor látnám, hogy ez a faszi vigyázott a paripára és ez piros pont, de a szövegezésből tisztán látszik két dolog.

1. Nem akarja eladni.
2. Annyira felül árazta, h még egy kis alku után is a qrva drága kategóriát súrolja felülről és nem biztos, h az eladónak van fogalma a használati és a piaci érték közötti különbségről.

Noch einmal. Nem akartalak megbántani, remélem nem is sikerült. De látatlanban ezt gondoltam volna.


Nem bántasz meg.
Mint írtam, folyamatosan fogom engedni, addig, amíg nem kezdenek el hívni kb 200E/2hét lesz a deriváltja majd az árcsökkentésnek.
Mint írtam: most nem szeretném, hogy megvegye valaki. Azért ennyi az ára fent. Még a szervizbe is el akarom vinni, + a szimmeringes könnyezést is meg akarom szüntetni. Ha most akarnám eladni, akkor jóval olcsóbban raktam volna fel.

El fogom adni Wink Ha itt lesz az utód, akkor elengedem a kezét végleg, mert kell a hely a garázsban.
Kivéve ha a bank udvarán felgyújtom, mert ott tettem erre is nemrég ígéretet. Wink

Aki alkudni akar, az legyen tökös, nem fogom elhajtani, ha bemond egy -6-700E-t. Ő is tudja mi a piaci ár, meg én is tudom. Én a múltkor vettem a neten 2 dolgot. 1: piaci értéke: 750E, az eladó 220ért tette fel. Mondom ez hülye, nem ért hozzá, felhívtam, adok érte 100-at, másnap 110ért elhoztam. 2. dolog: piaci érték 80E, 40ért hirdették, felhívom, mondom ezt csak spéci szakemberek tudják használni, mint én, 20-at adok érte. Délután elhoztam.
Nekem ha kellene egy ilyen Mondeo, megszerezném. Kiszívnám az eladó agyát-vérét, de akkor is megszerezném nekem tetsző áron.
Ha nem fognak a tökösök hívni, akkor lámáknak-tojógalamboknak kell majd a kocsit eladnom. Ebben az esetben módosítom majd a hirdetés szövegezését is, hogy szelídebbnek-szerényebbnek tűnjek. Ha kettőfélér' sem fog elmenni, akkor tényleg gazdaságosabb lesz felgyújtani. Wink
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #25463 Dátum: 2015.01.27 kedd, 21:18:03 »

gondoltam nem szólok, mert én is most adtam el az autót, de egyet kell értsek. //nem bántásból//

Te Kotta,
most látom az aláírásod, akkor a v8-on a kotta az is Te vagy?
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
norbull
Vendég
« Új hozzászólás #25464 Dátum: 2015.01.27 kedd, 21:19:52 »

cserélj olajat mielőtt teljesen tönkre megy.

Köszönöm. Gondoltam rá. Gondolod minél előbb kellene, mert az olaj miatt lehet.
Most vettem az autót kb 3 hónapja, akkor még nem csinálta.
Van lista mikor mit csináltak rajta, megnézem mikor cserélték, ha cserélték, tudom az nem szentírás.
Azt hiszem minél előbb lecserélem az olajat.
Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #25465 Dátum: 2015.01.27 kedd, 21:27:32 »



Aki alkudni akar, az legyen tökös, ...

Ja, fordítva is voltam már.
2005ben, amikor vettem a Focusom, az eladó a 2,39M-ból egy fillért nem engedett. Mondván ennyiért elviszi más is. Ez volt a legdrágább autó a kínáltak között. Szerencsétlenségemre pont egy tojógalamb (tanárnő-egyedül) is nézegette, s tetszett neki annyiért. Mondtam, ok, kifizetem a 2,39-et, de levonunk minden javítási ktsg-et, amit az állapotfelméréskor mondanak. Beleegyezett.  Átnézték a kocsit. Kérdem mi van. Semmi. Akkor vissza kocsi alá. Megint mi van? Találtak hibát. Ohhhó és mi az? Egy szimmeringcsere, kb 1000-es a szimmering, s 3E-ért kicserélik… Smiley  Így megvettem 2,39-ért.


Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #25466 Dátum: 2015.01.27 kedd, 21:28:21 »

Nem vesz le. Nem takar ki. Nem az ebayről vettem, hanem mittudoménhonnan, de nem az ebay. Hozattam vmi céggel a németektől. Az enyém eredeti Mattig cucc, van műbizonylat is hozzá.
Megjött, színre fújattam, fel lett ragasztva azzal a ragasztóval, amit adtak hozzá (szélvédő ragasztó szerű fekete cucc) Én a lámpán lévő kasztnifóliára ragasztottam, tehát az enyémről leszedhető a fóliával együtt.


Köszi az infót.  worship
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #25467 Dátum: 2015.01.27 kedd, 21:35:20 »

Köszi az infót.  worship

klikkelj az info gombra:

http://www.mattig.de/content/index.php?option=com_phpshop&page=shop.browse&category_id=47b8ac342d62b0f3e925272972444607&Itemid=1
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #25468 Dátum: 2015.01.27 kedd, 21:45:05 »


Lehet beruházok majd egy ilyenre, komplett leírás minden van hozzá.
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
Arabic
Vendég
« Új hozzászólás #25469 Dátum: 2015.01.27 kedd, 21:50:04 »

Nem bántasz meg.
Mint írtam, folyamatosan fogom engedni, addig, amíg nem kezdenek el hívni kb 200E/2hét lesz a deriváltja majd az árcsökkentésnek.
Mint írtam: most nem szeretném, hogy megvegye valaki. Azért ennyi az ára fent. Még a szervizbe is el akarom vinni, + a szimmeringes könnyezést is meg akarom szüntetni. Ha most akarnám eladni, akkor jóval olcsóbban raktam volna fel.

El fogom adni Wink Ha itt lesz az utód, akkor elengedem a kezét végleg, mert kell a hely a garázsban.
Kivéve ha a bank udvarán felgyújtom, mert ott tettem erre is nemrég ígéretet. Wink

Aki alkudni akar, az legyen tökös, nem fogom elhajtani, ha bemond egy -6-700E-t. Ő is tudja mi a piaci ár, meg én is tudom. Én a múltkor vettem a neten 2 dolgot. 1: piaci értéke: 750E, az eladó 220ért tette fel. Mondom ez hülye, nem ért hozzá, felhívtam, adok érte 100-at, másnap 110ért elhoztam. 2. dolog: piaci érték 80E, 40ért hirdették, felhívom, mondom ezt csak spéci szakemberek tudják használni, mint én, 20-at adok érte. Délután elhoztam.
Nekem ha kellene egy ilyen Mondeo, megszerezném. Kiszívnám az eladó agyát-vérét, de akkor is megszerezném nekem tetsző áron.
Ha nem fognak a tökösök hívni, akkor lámáknak-tojógalamboknak kell majd a kocsit eladnom. Ebben az esetben módosítom majd a hirdetés szövegezését is, hogy szelídebbnek-szerényebbnek tűnjek. Ha kettőfélér' sem fog elmenni, akkor tényleg gazdaságosabb lesz felgyújtani. Wink

hajrá.
remélem azért 2,7 felett megy el. csúf lenne a 2,5.

én is most kacérkodok mindenféle gondolattal, de ahogy a tervező elküldte az építkezés első számait asszem egy lada 2107-et kellene vennem lpgvel és elé két lovat tartaléknak...  eplus2
szóval marad a gép (szerencsére/sajnos)
Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #25470 Dátum: 2015.01.27 kedd, 21:55:07 »

Lehet beruházok majd egy ilyenre, komplett leírás minden van hozzá.

na, megnéztem: nekem deviltuningék hozták.
http://www.deviltuning.hu/?oldal=14&q=Ford%20Mondeo
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #25471 Dátum: 2015.01.27 kedd, 21:56:24 »

Mint írtam, folyamatosan fogom engedni, addig, amíg nem kezdenek el hívni kb 200E/2hét lesz a deriváltja majd az árcsökkentésnek.
Mint írtam: most nem szeretném, hogy megvegye valaki. Azért ennyi az ára fent. Még a szervizbe is el akarom vinni, + a szimmeringes könnyezést is meg akarom szüntetni. Ha most akarnám eladni, akkor jóval olcsóbban raktam volna fel.

Akár be is jöhet a stratégia. A Zsoel is nem egyszer jóval drágábban árulta, mint szerintem a piac ezt indokolta volna, de a végén csak megvették, jó áron.
Ha nem sürgős, akkor ki lehet tartani, hátha lesz olyan, aki pont ilyet szeretne.
Most az idő neked dolgozik, jön a tavasz, akkor vesznek autót az emberek.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #25472 Dátum: 2015.01.27 kedd, 21:58:29 »

hajrá.
remélem azért 2,7 felett megy el. csúf lenne a 2,5.

én is most kacérkodok mindenféle gondolattal, de ahogy a tervező elküldte az építkezés első számait asszem egy lada 2107-et kellene vennem lpgvel és elé két lovat tartaléknak...  eplus2
szóval marad a gép (szerencsére/sajnos)

Az építkezéssel úgy kalkulálj:
időben: +50-100%
pénzben: +20-50%
Nekem az építkezés(ek) 3 éves szünetet jelentettek a vágyak kiélésében.
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #25473 Dátum: 2015.01.27 kedd, 22:00:32 »

Nekem az építkezés(ek) 3 éves szünetet jelentettek a vágyak kiélésében.

3 évig nem volt keksz?  vigyor3 wow1
Akkó inkább nem építkezünk  Wink
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #25474 Dátum: 2015.01.27 kedd, 22:01:02 »

Akár be is jöhet a stratégia. A Zsoel is nem egyszer jóval drágábban árulta, mint szerintem a piac ezt indokolta volna, de a végén csak megvették, jó áron.
Ha nem sürgős, akkor ki lehet tartani, hátha lesz olyan, aki pont ilyet szeretne.
Most az idő neked dolgozik, jön a tavasz, akkor vesznek autót az emberek.


Igen, ez a 4. szál. Már mint a tavasz. Azért is akarom leszervizelve, új gumikkal adni.


Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #25475 Dátum: 2015.01.27 kedd, 22:04:42 »

na, megnéztem: nekem deviltuningék hozták.
http://www.deviltuning.hu/?oldal=14&q=Ford%20Mondeo


 worship
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #25476 Dátum: 2015.01.27 kedd, 22:17:06 »

Akár be is jöhet a stratégia. A Zsoel is nem egyszer jóval drágábban árulta, mint szerintem a piac ezt indokolta volna, de a végén csak megvették, jó áron.
Ha nem sürgős, akkor ki lehet tartani, hátha lesz olyan, aki pont ilyet szeretne.
Most az idő neked dolgozik, jön a tavasz, akkor vesznek autót az emberek.

Volt egy 1994es kocka Ladánk a szabolcsi szülőfalumban, anno. 0km-esen vettük (nyertük).
2005ben apám mondta, adjuk el. Akkor volt az autóban 36.268km. Megnéztem akkor a hahun, a legdrágább 250E volt, vmi 60E km-rel. Elindultam szabolcsból vissza fel bp-re, út közben addig morfondíroztam, hogy este 390E-ért raktam fel a hahura. Gondoltam, úgy is kell még a neten is engednem majd, meg a helyszínen úgy is alkudnak még. Az autónak csak az akksi kínja volt, bár akkor azt hiszem éppen új volt benne megint, ill a fényszórók alsó-külső szélénél rozsdált a kasztni, érdekes módon máshol nem, valamint a BE ajtó éle picit megnyomódott, mert egyszer nyitott ajtóval a garázsajtónak gurult szegény. A hirdetésben leírtam mindent, a hibákat is lefotóztam. Úgy voltam, ha 1 hónapig nem hívnak, leviszem 300ra, majd 250-re, utána meg meglátom.
Kb 2 hét múlva hívott egy fickó Miskolcról, tetszik neki, megvenné a kocsit, kell a lányának, kérdés: mikor tudja elvinni? Ezt az 1 kérdést tette fel, más semmit. Megbeszéltük szombaton eljön érte. Mentem megint haza, út közben anyáztam magamban, hogy úgy sem jön el, sebaj találkozok legalább az otthoniakkal megint.
Szombaton aztán "fogott" a kutya, kimentem, a 2x1m-es fickó tényleg eljött. A kocsival kiálltunk, körbenézte, beleült (alig fért bele), beindította, ment vele az utcában 2x300m-t oda-vissza. Kiszállt, aszongya', jó, tetszik, megveszi, itt a pénz, elővett egy marék húszezrest, s elkezdte leszámolni. 20,40,60…160-180, 200, 220,240, … Apámmal néztünk egymásra, mondom csak közbeszólok: - Nem akar alkudni? - Miért kellene? - Elvileg úgy kalkuláltam ki a vételárat... - Hmmm... Jó, akkor odaadom 370-ért?  - ( ? ? ? ) ha önnek jó… - Hápersze. Számolt tovább … 320,340,360 és még egy tizes, aláírtuk az adásvételit, elvitte.
Az autószerelő szomszéd hetekig azt hitte, hogy szivattuk a 370-nel.

De pár hete fordítva ültem fel a lóra, tüntettem el itthonról a dolgokat, olyan áron hirdettem meg ezeket, hogy félóránként csörgött a telefon, a végén már azt mondtam, hogy aki a lóvéval a kezében hamarabb áll a kapu előtt az viszi a cuccot. 2 hét alatt eltűnt minden (piaci ár 70%án adtam mindent).
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Arabic
Vendég
« Új hozzászólás #25477 Dátum: 2015.01.28 szerda, 00:07:50 »

Volt egy 1994es kocka Ladánk a szabolcsi szülőfalumban, anno. 0km-esen vettük (nyertük).
2005ben apám mondta, adjuk el. Akkor volt az autóban 36.268km. Megnéztem akkor a hahun, a legdrágább 250E volt, vmi 60E km-rel. Elindultam szabolcsból vissza fel bp-re, út közben addig morfondíroztam, hogy este 390E-ért raktam fel a hahura. Gondoltam, úgy is kell még a neten is engednem majd, meg a helyszínen úgy is alkudnak még. Az autónak csak az akksi kínja volt, bár akkor azt hiszem éppen új volt benne megint, ill a fényszórók alsó-külső szélénél rozsdált a kasztni, érdekes módon máshol nem, valamint a BE ajtó éle picit megnyomódott, mert egyszer nyitott ajtóval a garázsajtónak gurult szegény. A hirdetésben leírtam mindent, a hibákat is lefotóztam. Úgy voltam, ha 1 hónapig nem hívnak, leviszem 300ra, majd 250-re, utána meg meglátom.
Kb 2 hét múlva hívott egy fickó Miskolcról, tetszik neki, megvenné a kocsit, kell a lányának, kérdés: mikor tudja elvinni? Ezt az 1 kérdést tette fel, más semmit. Megbeszéltük szombaton eljön érte. Mentem megint haza, út közben anyáztam magamban, hogy úgy sem jön el, sebaj találkozok legalább az otthoniakkal megint.
Szombaton aztán "fogott" a kutya, kimentem, a 2x1m-es fickó tényleg eljött. A kocsival kiálltunk, körbenézte, beleült (alig fért bele), beindította, ment vele az utcában 2x300m-t oda-vissza. Kiszállt, aszongya', jó, tetszik, megveszi, itt a pénz, elővett egy marék húszezrest, s elkezdte leszámolni. 20,40,60…160-180, 200, 220,240, … Apámmal néztünk egymásra, mondom csak közbeszólok: - Nem akar alkudni? - Miért kellene? - Elvileg úgy kalkuláltam ki a vételárat... - Hmmm... Jó, akkor odaadom 370-ért?  - ( ? ? ? ) ha önnek jó… - Hápersze. Számolt tovább … 320,340,360 és még egy tizes, aláírtuk az adásvételit, elvitte.
Az autószerelő szomszéd hetekig azt hitte, hogy szivattuk a 370-nel.

De pár hete fordítva ültem fel a lóra, tüntettem el itthonról a dolgokat, olyan áron hirdettem meg ezeket, hogy félóránként csörgött a telefon, a végén már azt mondtam, hogy aki a lóvéval a kezében hamarabb áll a kapu előtt az viszi a cuccot. 2 hét alatt eltűnt minden (piaci ár 70%án adtam mindent).

van H astra Brembo féktárcsám, 2000km-t ment, add már el.  vigyor3
Naplózva
Arabic
Vendég
« Új hozzászólás #25478 Dátum: 2015.01.28 szerda, 00:08:21 »

Az építkezéssel úgy kalkulálj:
időben: +50-100%
pénzben: +20-50%
Nekem az építkezés(ek) 3 éves szünetet jelentettek a vágyak kiélésében.
időben ez év vége a falak+tető+ablak (ház bezárva) cél, de ha ez jövő tavasz, akkor se leszek befosva. egy kaukázusi lesz a vagyonőr. tesztelve.  Wink mivel az alapozást az eu fizeti ( Wink), ezért már csak a falak+tető amit fizetnem kell, az meglesz. lassan indítom a fundamentát meg a szocpolt, hogy az állam is vegye ki a részét a rohadt a építkezésből.  eplus2
a gond az, hogy olyan ház mint ez, nem ismerek. ezért részben a vts szakemberei és pár energetikus fog rajta rejszolni hogy jó legyen. különben szopacs, mert áram az nincs.  vigyor3
viszont a huawei lesz a fő szponzor inverter ügyben, úgyhogy remélem a kiskicsikínaiak tényleg stabilak, mer nem lesz fűtés a "kispöcörőnek" hehe (de lesz: vízteres kazán...)
« Utoljára szerkesztve: 2015.01.28 szerda, 00:15:14 írta Arabic » Naplózva
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6478


E-mail
« Új hozzászólás #25479 Dátum: 2015.01.28 szerda, 06:42:46 »

Feleség, gyerek, építkezés... ráadásul egyidőben.... Ilyenkor kell kötni egy 20M-es életbiztosítást... Cheesy
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Patek
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 568



E-mail
« Új hozzászólás #25480 Dátum: 2015.01.28 szerda, 09:42:26 »

Feleség, gyerek, építkezés... ráadásul egyidőben.... Ilyenkor kell kötni egy 20M-es életbiztosítást... Cheesy
Ebben (is) tudok segíteni, ha kell Cheesy Tongue
Naplózva

Mk4 2.0/140LE TDCi Titanium kombi (2010/6) - UFBA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48469



« Új hozzászólás #25481 Dátum: 2015.01.28 szerda, 10:41:59 »

Ebben (is) tudok segíteni, ha kell Cheesy Tongue
a gyerekben? nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Candle
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2087


E-mail
« Új hozzászólás #25482 Dátum: 2015.01.28 szerda, 11:05:12 »

Nem bántasz meg.
Mint írtam, folyamatosan fogom engedni, addig, amíg nem kezdenek el hívni kb 200E/2hét lesz a deriváltja majd az árcsökkentésnek.
Mint írtam: most nem szeretném, hogy megvegye valaki.  ...

Kívánom, hogy bejöjjön, de ahogyan írod a hsz-edben, az érződik a hirdetésben. Ezért - szerintem - pont nem a "tökösök" fognak hívni. Mondjuk, ha lenne időm, akkor lehet, h egy ilyen hirdetést olvasva, szivatásból hívnám az eladót, de tuti nem komoly szándékkal. Inkább keresnék egy olyat, akiről érzem, hogy el szeretné adni.
A folyamatos árcsökkentés pedig azért is érdekes, mert ha valaki nem kapkodva vásárol autót, akkor folyamatosan fogja látni, hogy viszed le az árát és megvárja meddig viszed le.

Mindegy, teoretikus a dolog. Sok sikert.  wave
Naplózva
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6478


E-mail
« Új hozzászólás #25483 Dátum: 2015.01.28 szerda, 13:56:58 »

a gyerekben? nyes
Szerintem ez ügyben lenne itt több jelentkező is....
De legalább végre egy hsz, amire jónéhányan nem lökhetnek egy replay-t... Cheesy Cheesy Cheesy
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #25484 Dátum: 2015.01.28 szerda, 20:34:13 »

Navi NX 2015 updated. 2014.07.hó térképadatbázis by Soma

Korrekt, hogy tolja az ápdéteket!  eljen
« Utoljára szerkesztve: 2015.01.28 szerda, 20:37:13 írta Tonyo » Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6478


E-mail
« Új hozzászólás #25485 Dátum: 2015.01.28 szerda, 20:38:49 »

Navi NX 2015 updated. 2014.07.hó térképadatbázis by Soma

Korrekt, hogy tolja az ápdéteket!  eljen
Ne fényezzed már ennyire, mert elbízza magát!  Cheesy
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Arabic
Vendég
« Új hozzászólás #25486 Dátum: 2015.01.29 csütörtök, 19:01:46 »

Ne fényezzed már ennyire, mert elbízza magát!  Cheesy
Te Blau, már nem is vagy blau  eplus2
Feka4kombi jobban passzolna  nyes Wink
vagy Scwarz4bierjedentagKombi  hehe
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #25487 Dátum: 2015.01.29 csütörtök, 19:05:19 »

Te Blau, már nem is vagy blau  eplus2
Feka4kombi jobban passzolna  nyes Wink
vagy Scwarz4bierjedentagKombi  hehe

 taps
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Patek
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 568



E-mail
« Új hozzászólás #25488 Dátum: 2015.01.29 csütörtök, 19:11:50 »

a gyerekben? nyes
vigyor3
Naplózva

Mk4 2.0/140LE TDCi Titanium kombi (2010/6) - UFBA
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6478


E-mail
« Új hozzászólás #25489 Dátum: 2015.01.29 csütörtök, 19:14:55 »

Te Blau, már nem is vagy blau  eplus2
Feka4kombi jobban passzolna  nyes Wink
vagy Scwarz4bierjedentagKombi  hehe
Tőlem is  taps  integet2
Amúgy tudom/gondold mivel működik nálunk a Schneeraupe? Nem is benzin, nem is dizli...  Cheesy
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #25490 Dátum: 2015.01.29 csütörtök, 19:32:20 »

Mivel végre jutott egy kis hó ide felénk próbálgattam a kipörgés gátlót, nem is hülyeség ez elég jól megfogja ha kipörögnek a kerekek kicsit alábecsültem. Smiley
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
Candle
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2087


E-mail
« Új hozzászólás #25491 Dátum: 2015.01.29 csütörtök, 19:57:05 »

Mivel végre jutott egy kis hó ide felénk próbálgattam a kipörgés gátlót, ...

Tózse. A korábbi céges opeleimmel összehasonlítva nagyságrenddel értelmesebb a ford kipörgésgátló hóban, a hegynek felfelé.
Naplózva
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6478


E-mail
« Új hozzászólás #25492 Dátum: 2015.01.29 csütörtök, 20:27:42 »

Erről megoszlanak a vélemények. Persze nem 5cm hó esete, amit leírok. Van egy hely, ahová rendszeresem járunk síelni. Többen, több féle autókkal.
Na már most: anno a golf-al és a kékkel is ugyan azon a helyen álltunk meg kb. ugyanaanyi hó esetén hólánc nélkül és bekapcsolt kipörgésgátlóval. Utána, se előre, se hátra. Hólánc szerelés után mindkettő felment. Butább/régebbi autók kipörgésgátló nélkül simán felmentek. Ugyan kipróbálni nem sikerült, de állítólag ugyanezen esetben az emelkedő aljáról indulva, ha kikapcs az esr, akkor felmentem volna.
Szóval nem mindig jó dolog... főként, ha nem tudod kikapcsolni. 
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26667


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #25493 Dátum: 2015.01.29 csütörtök, 20:29:41 »

Erről megoszlanak a vélemények. Persze nem 5cm hó esete, amit leírok. Van egy hely, ahová rendszeresem járunk síelni. Többen, több féle autókkal.
Na már most: anno a golf-al és a kékkel is ugyan azon a helyen álltunk meg kb. ugyanaanyi hó esetén hólánc nélkül és bekapcsolt kipörgésgátlóval. Utána, se előre, se hátra. Hólánc szerelés után mindkettő felment. Butább/régebbi autók kipörgésgátló nélkül simán felmentek. Ugyan kipróbálni nem sikerült, de állítólag ugyanezen esetben az emelkedő aljáról indulva, ha kikapcs az esr, akkor felmentem volna.
Szóval nem mindig jó dolog... főként, ha nem tudod kikapcsolni. 

Pont ezért lehet mindegyiken kikapcsolni. Egyébként szerintem a Ford lassan reagáló rendszer, és jó lenne, ha nem csak be és kikapcsolva lehetne, hanem lennének fokozatok...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #25494 Dátum: 2015.01.29 csütörtök, 20:31:16 »

Erről megoszlanak a vélemények. Persze nem 5cm hó esete, amit leírok. Van egy hely, ahová rendszeresem járunk síelni. Többen, több féle autókkal.
Na már most: anno a golf-al és a kékkel is ugyan azon a helyen álltunk meg kb. ugyanaanyi hó esetén hólánc nélkül és bekapcsolt kipörgésgátlóval. Utána, se előre, se hátra. Hólánc szerelés után mindkettő felment. Butább/régebbi autók kipörgésgátló nélkül simán felmentek. Ugyan kipróbálni nem sikerült, de állítólag ugyanezen esetben az emelkedő aljáról indulva, ha kikapcs az esr, akkor felmentem volna.
Szóval nem mindig jó dolog... főként, ha nem tudod kikapcsolni. 

nekem nem volt ilyen gondom az mk4-el, de ma is elmentem szépen mindenhol.  nyes
Naplózva
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #25495 Dátum: 2015.01.29 csütörtök, 20:31:40 »

Te Blau, már nem is vagy blau  eplus2
Feka4kombi jobban passzolna  nyes Wink
vagy Scwarz4bierjedentagKombi  hehe

 taps  taps
Naplózva
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6478


E-mail
« Új hozzászólás #25496 Dátum: 2015.01.29 csütörtök, 20:31:57 »

Pont ezért lehet mindegyiken kikapcsolni. Egyébként szerintem a Ford lassan reagáló rendszer, és jó lenne, ha nem csak be és kikapcsolva lehetne, hanem lennének fokozatok...
A kékben még volt, de a feketében már nincs kikapcsoló gomb... Pedig ma szándékosan is villogtattam a sárga szinű csúszós autó lámpát...
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #25497 Dátum: 2015.01.29 csütörtök, 20:32:05 »

Erről megoszlanak a vélemények. Persze nem 5cm hó esete, amit leírok. Van egy hely, ahová rendszeresem járunk síelni. Többen, több féle autókkal.
Na már most: anno a golf-al és a kékkel is ugyan azon a helyen álltunk meg kb. ugyanaanyi hó esetén hólánc nélkül és bekapcsolt kipörgésgátlóval. Utána, se előre, se hátra. Hólánc szerelés után mindkettő felment. Butább/régebbi autók kipörgésgátló nélkül simán felmentek. Ugyan kipróbálni nem sikerült, de állítólag ugyanezen esetben az emelkedő aljáról indulva, ha kikapcs az esr, akkor felmentem volna.
Szóval nem mindig jó dolog... főként, ha nem tudod kikapcsolni. 

Ezt amúgy én is tapasztaltam még a 2-es mondeonkal simán felmentünk a szokásos dombon a sípálya mellett, de az újabb autók kipörgésgátlóval ott szenvedtek nem tudtak felmenni. Cheesy
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6478


E-mail
« Új hozzászólás #25498 Dátum: 2015.01.29 csütörtök, 20:32:41 »

nekem nem volt ilyen gondom az mk4-el, de ma is elmentem szépen mindenhol.  nyes
Mint írtam, az eset nem vízszintes úton és 5cm hónál történt...
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6478


E-mail
« Új hozzászólás #25499 Dátum: 2015.01.29 csütörtök, 20:35:10 »

Ezt amúgy én is tapasztaltam még a 2-es mondeonkal simán felmentünk a szokásos dombon a sípálya mellett, de az újabb autók kipörgésgátlóval ott szenvedtek nem tudtak felmenni. Cheesy
Persze, mert kb. annyira tudtak vezetni, mint én.... Cheesy
Holott (ezt már megtanultam), ilyen esetben már az emelkedő alján ki kell kapcsolni az esr-t és nyomni a gázt...
Ha akkor is elakad, akkor hólánc.
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Oldalak: 1 ... 503 504 505 506 507 508 509 [510] 511 512 513 514 515 516 517 ... 798   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.115 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.