Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 17:04:34 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 370 371 372 373 374 375 376 [377] 378 379 380 381 382 383 384 ... 390   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK1 Általános kérdések  (Megtekintve 5254606 alkalommal)
0 Felhasználó és 41 vendég van a témában
Kincso70
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 561



« Új hozzászólás #18800 Dátum: 2014.04.28 hétfő, 22:19:38 »

Hali mindenkinek. Az 1.6-os mondeo injektorai jók az 1.8-as hoz? Előre is kösz a vàlaszokat.
Én úgy tudom,hogy az 1.8 és a 2.0 ugyanaz,érzem ezzel nem sokat segítettem.
Naplózva

Ford Sierra kombi 2.3 D 1985 DPN-954
Ford Mondeo Kombi 1.8 GLX 1995 HMY-760
Ford Escort 1.6i 1986 EOL-491
Ford Galaxy 1.9 TDI Si 1999 ILF-165
Ford Mondeo Kombi 1.6 CLX 1994 IOS-480
Ford Mondeo Kombi 1.8TD Ghia 1997 JAK-629
MSanya
Vendég
« Új hozzászólás #18801 Dátum: 2014.04.29 kedd, 00:52:22 »

Kincso70: Köszi. Szerintem akkor jó lehet az 1.6-osé is. Nem hiszem , hogy lenne bàrmi difi. Az adagolàst meg az ecu és baràtai elintézi.
Naplózva
Jisei
Vendég
« Új hozzászólás #18802 Dátum: 2014.04.29 kedd, 11:17:18 »

Sziasztok próbálok egy képet felrakni, nem tudom fog e sikerülni. A helyzetfelismerés jó volt, a fent rögzített vég az megvan, nincs szakadva, teljesen épp a vezeték, csak a helye kérdés, hogy honnan hiányzik. Ha az segít akkor kb. azóta mióta ez a kábel hiányzik jelentkezett egy két probléma, csak nem tudom hogy csak ezzel vannak e összefüggésben: világít az ABS lámpa, és nem is működik az ABS, nem működnek az elektromos fényszóróállító motorok, és a műszerfal világítás sem. Hátha ezzel is segítettem. Köszönöm a segítséget!
« Utoljára szerkesztve: 2014.04.29 kedd, 11:19:37 írta Jisei » Naplózva
MSanya
Vendég
« Új hozzászólás #18803 Dátum: 2014.04.29 kedd, 12:30:06 »

Jisel: megnéztem az enyémet, mert az is 94-es, és ez a bizonyos testkàbel màsik vége a kuplung mechanika mellé van felcsavarozva. Ha pont felülröl benézel, làtod a vàltot a kuplunghàzzal.  A kuplunghàz tetején van a fogazott tengely amit te az utastérből a pedàl es bowdwn segitségével mozgatsz. kb 5 centire van mellette van egy kiugràs és oda kell a csavarral rögziteni a kàbeled màsik végét. Persze ha ez a javitàskor kimaradt lehet higy a csavar nem lessz ott. Remélem thdtam segiteni. üdv.
Naplózva
Préti
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 617



« Új hozzászólás #18804 Dátum: 2014.04.29 kedd, 14:05:53 »

Szia,
akkor ha jól értem. A test kábeled egyik vége le van csavarozva a karosszériához, csak a másik vége nemcsatlakozik vmelyik elektromos rendszerhez.
Este megnézem az enyémen.
PZs

Sziasztok próbálok egy képet felrakni, nem tudom fog e sikerülni. A helyzetfelismerés jó volt, a fent rögzített vég az megvan, nincs szakadva, teljesen épp a vezeték, csak a helye kérdés, hogy honnan hiányzik. Ha az segít akkor kb. azóta mióta ez a kábel hiányzik jelentkezett egy két probléma, csak nem tudom hogy csak ezzel vannak e összefüggésben: világít az ABS lámpa, és nem is működik az ABS, nem működnek az elektromos fényszóróállító motorok, és a műszerfal világítás sem. Hátha ezzel is segítettem. Köszönöm a segítséget!

Naplózva

02'11 Mondeo Kombi 2.0 TDDI, Ghia+  nyes
Múlt:
96'03 Mondeo kombi 1.6, CLX  rinya
Préti
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 617



« Új hozzászólás #18805 Dátum: 2014.04.29 kedd, 14:09:24 »

Szia,
szerintem Jisel nem erre gondolt. A kábel le van testelve, csak azt nem tudja, hogy mit kellene vele le testelnie. Írta, hogy a kerékdobhoz van csavarozva az egyik vége, ez lenne a testelés, csak a másik végéről hiányzik a testelendő eszköz.
Ha jól értettem mindent, és megcsinálja azt amit írtál, akkor a testkábel két vége lesz lecsavarozva, egyik a "tűzfalhoz" másik a kerékdobhoz. Lehet ennek is van jelentősége, de ezt én már nem látom.
PZs
Jisel: megnéztem az enyémet, mert az is 94-es, és ez a bizonyos testkàbel màsik vége a kuplung mechanika mellé van felcsavarozva. Ha pont felülröl benézel, làtod a vàltot a kuplunghàzzal.  A kuplunghàz tetején van a fogazott tengely amit te az utastérből a pedàl es bowdwn segitségével mozgatsz. kb 5 centire van mellette van egy kiugràs és oda kell a csavarral rögziteni a kàbeled màsik végét. Persze ha ez a javitàskor kimaradt lehet higy a csavar nem lessz ott. Remélem thdtam segiteni. üdv.
Naplózva

02'11 Mondeo Kombi 2.0 TDDI, Ghia+  nyes
Múlt:
96'03 Mondeo kombi 1.6, CLX  rinya
Jisei
Vendég
« Új hozzászólás #18806 Dátum: 2014.04.30 szerda, 22:17:11 »

Köszönöm a segítségeteket.  A holnap nap folyamán megpróbálok egy kis időt szakítani rá és megnézem megoldja e a problémáimat.
Naplózva
kerteszati
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 108



E-mail
« Új hozzászólás #18807 Dátum: 2014.05.02 péntek, 18:38:05 »

Sziasztok. Sajnos karambolom volt, és a jobb első kerekem kifordult valahogy, nem tudom mi törhetett el, vagy görbülhetett el.
Valaki Kaposvár környékéről nem tudna ránézni, vagy egy szerelőt ajánlani?
Lenne kedvem szerelni, de így tapasztalat nélkül félnék neki állni Sad
Naplózva

Ford Mondeo 2.5 V6 Ghia 2001 - manuális, full
Jisei
Vendég
« Új hozzászólás #18808 Dátum: 2014.05.05 hétfő, 17:50:52 »

Köszönöm a segítségeteket, a kábelt rögzítettem. De sajnos nem sikerült a mellékesen felmerült problémákat orvosolni. Nincs ötletetek arra a dologra, hogy mitől mehetett el az ABS-em az elektromos fényszórómagasság állítás, és a műszerfal világításom. Azt reméltem ez a kábel lesz a megoldás. De a jelek szerint nem ez volt a baj.  rinya Ha akadna valami ötletetek szívesen fogadnám. (valahol valamiket méregetve hibák kiszűrése, vagy valami ilyesmi) Köszönöm!
Naplózva
Zsotty
Vendég
« Új hozzászólás #18809 Dátum: 2014.05.06 kedd, 17:51:31 »

Sziasztok!
Keresek 1.6-os 1995évj. mondeohoz fém vízcsövet. Sajna elrohadt és az új vízcserénél el is eresztett.

Zsolt
Naplózva
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #18810 Dátum: 2014.05.08 csütörtök, 23:19:55 »

Itt teszem fel a kérdést, hátha MKI-ből többet szereltek infrás kpzárral mint MKII-t. Ugyanis nekem infrás rendszer van, és állandóan elfelejti az infrajel kódot. Idegesítő az ajtózárral nyitogatás-zárogatás és az újratanítás elég gyakran. Miért van ez, mit lehet tenni?
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #18811 Dátum: 2014.05.09 péntek, 12:09:49 »

Itt teszem fel a kérdést, hátha MKI-ből többet szereltek infrás kpzárral mint MKII-t. Ugyanis nekem infrás rendszer van, és állandóan elfelejti az infrajel kódot. Idegesítő az ajtózárral nyitogatás-zárogatás és az újratanítás elég gyakran. Miért van ez, mit lehet tenni?
Elem hogy áll a távirányítóban?
Vagy az biztos jó?

Én csak közbevau, nem van infrás záram, és sokat nem is tudok róla. Smiley
Naplózva
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #18812 Dátum: 2014.05.09 péntek, 15:54:39 »

Elem hogy áll a távirányítóban?
Vagy az biztos jó?

Én csak közbevau, nem van infrás záram, és sokat nem is tudok róla. Smiley

Újraprogramozással mindig jó egy darabig, így nem hiszem, hogy az elemmel lenne gond (egyébként 2 éve cseréltem benne).
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

Petya
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 141



E-mail
« Új hozzászólás #18813 Dátum: 2014.05.10 szombat, 09:48:42 »

Újraprogramozással mindig jó egy darabig, így nem hiszem, hogy az elemmel lenne gond (egyébként 2 éve cseréltem benne).

Helló!

Nálam is ez volt. A megoldás a kulcs paneljének újra forrasztása és az infra led cseréje volt. A led egy rossz DVD távirányítóból lett kivéve.

Üdv: Petya!
Naplózva

2005 Ford Mondeo 2.0 TDCi Ghia, 130 LE, MMT6, B5Y, Panther Black

ex: 1995 Ford Mondeo 2.0 Zetec, CLX -> GHIA
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #18814 Dátum: 2014.05.10 szombat, 10:35:31 »

Helló!

Nálam is ez volt. A megoldás a kulcs paneljének újra forrasztása és az infra led cseréje volt. A led egy rossz DVD távirányítóból lett kivéve.

Üdv: Petya!

Szia!
Akkor én is így teszek. Köszi!
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

szepesim
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 69


E-mail
« Új hozzászólás #18815 Dátum: 2014.05.11 vasárnap, 21:32:38 »

Köszönöm a választ worship! Azt hittem a csatlakozónál is ki tudtad cserélni a vezetéket. Azért nem szeretném mozgatni, mert a szigetelés elég rossz állapotban van és nem szeretném eltörni a csupasz drótot a csatlakozó előtt. Azt hittem van valami trükkje a csatlakozó szétszedésének.

szepesim: Először is. Egy elektromos boltban veszel néhàny méter vezetéket(2-3 elég). Ahol nagyon rossz a szigetelés, màr lemàllott szinte teljesen,azt a részt kivàgod, és megtoldod az uj vezetékkel. Természetesen a toldàst forrasztod és megfelelően szigeteled. Ha a kàbelek egészen a csatiig lemàlottak ott zsugorcsövezed, hiszen ott nem tudsz szigetelni, mert nem férsz hozzà. Egyébként a kicserélt kàbelek toldàsaira is érdemes zsugorcsövet húzni. Én igy csinàltam. Ami meg a vastag kàbelkötegekben vannak azok nàllam legalàbbis hibàtlanok voltak. Ez egy költséghatékonyabb megoldàs, mint bontóban, vagy újonnan beszerezni a komplett kàbelköteget csatikka együtt. A bontók irreàlis àron adjàk, az új pedig még dràgàbb. Ha jol emlékszem akkor kb.2800 ft körül volt a történet, meg néhàny óra meló, és hàrom kàvé:-) Ja és persze a motor néhàny alkatrészét is el kell tàvolítani, hogy rendesen hozzàférj mindenhez.
Naplózva

MK l Mondeo 2.0 kombi
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #18816 Dátum: 2014.05.12 hétfő, 15:24:17 »

... Azt hittem van valami trükkje a csatlakozó szétszedésének.
Van trükkje, de miért tennéd? A csatiban levő saruk nem szokványos, minden sarki boltban kapható saruk. Mindenféleképpen forrasztani kell a kábelt a levágott saruhoz.
És ajánlott figyelni a kábelek vastagságára/átmérőjére is.
Naplózva
Stormhand
Vendég
« Új hozzászólás #18817 Dátum: 2014.05.12 hétfő, 23:02:53 »

Sziasztok,
Nekem egy MK1 96-os 1.8TD kombim van. Az autó országúti/autópálya használatnál tökéletesen működik és a víz hőmérséklet visszajelző a (normál...Huh?) fehér és zöld rész között áll. Városban araszoláskor viszont a hőmérő egy idő után felmegy függőleges/közép állásba (zöld közepe) amikor is a ventilátor bekapcsol. Eddig ez kb. a normál működés is lehetne, de ilyenkor egyszer csak gázadáskor felpörög a motor. Volt, hogy 6-7 000-ig is felpörgött (hátul fekete füstöt okádva) majd utána leállt. Elsőnek azt hittem, hogy kész vége... de beindítottam és normálisan működött tovább. Ezt már 3x eljátszotta velem, ami eléggé aggaszt. A szerelő amikor megnézte akkor azt mondta, hogy minden ok... Szerencsére 80%-ban autópályán járok így egyenlőre izgulok, hogy ne kelljen a városba bemenni...

Valakinek volt már hasonló hibája? Esetleg van ötletetek, hogy merre kellene tapogatóznom?
Előre is köszönöm.

Zsolt
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #18818 Dátum: 2014.05.13 kedd, 04:59:31 »

Sziasztok,
Nekem egy MK1 96-os 1.8TD kombim van. Az autó országúti/autópálya használatnál tökéletesen működik és a víz hőmérséklet visszajelző a (normál...Huh?) fehér és zöld rész között áll. Városban araszoláskor viszont a hőmérő egy idő után felmegy függőleges/közép állásba (zöld közepe) amikor is a ventilátor bekapcsol. Eddig ez kb. a normál működés is lehetne, de ilyenkor egyszer csak gázadáskor felpörög a motor. Volt, hogy 6-7 000-ig is felpörgött (hátul fekete füstöt okádva) majd utána leállt. Elsőnek azt hittem, hogy kész vége... de beindítottam és normálisan működött tovább. Ezt már 3x eljátszotta velem, ami eléggé aggaszt. A szerelő amikor megnézte akkor azt mondta, hogy minden ok... Szerencsére 80%-ban autópályán járok így egyenlőre izgulok, hogy ne kelljen a városba bemenni...

Valakinek volt már hasonló hibája? Esetleg van ötletetek, hogy merre kellene tapogatóznom?
Előre is köszönöm.

Zsolt
adagoló elején valószínű át van szakadva a membrán. turbó felé megy egy cső, 10 cm gumi, majd vékony fémcső lesz. húzd le, és nézd meg csöpög-e belőle a gázolaj. valószínű az lesz a baj
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Préti
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 617



« Új hozzászólás #18819 Dátum: 2014.05.13 kedd, 10:22:42 »

Sziasztok,
tegnap sorompónál várakoztam járó motornál kb 2 percet, és csak indulás után vettem észre, hogy a vízhőfok mutató a M betű jobb szélén állt. Ahogy mentem szép lassan visszaállt kicsitbalos függőbe. Eddig ilyet nem csinált, még 40 C fokos melegben is csak M betű bal szélét érintette.

Mi okozhat ilyen "hibát"?

Köszi,

PZs
Naplózva

02'11 Mondeo Kombi 2.0 TDDI, Ghia+  nyes
Múlt:
96'03 Mondeo kombi 1.6, CLX  rinya
Rick25
Vendég
« Új hozzászólás #18820 Dátum: 2014.05.13 kedd, 22:27:00 »

Sziasztok!  help

Szeretett Mondeomat múlt héten sikerült összetörni.  rinya
Tudtok esetleg valakit, aki alkatrészként megvenné? Sürgősen kellene, mert pénteken már intézem a szállítást és nincs helyem...

https://admin.hasznaltauto.hu/gyorsnezet/szemelyauto/7906174

Szerintetek mennyiért lehetne eladni ezt a négy kereket?

Üdv és köszi,
Rick
« Utoljára szerkesztve: 2014.05.14 szerda, 22:07:19 írta Rick25 » Naplózva
xrobe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1292



E-mail
« Új hozzászólás #18821 Dátum: 2014.05.15 csütörtök, 13:56:59 »

Sziasztok!  help

Szeretett Mondeomat múlt héten sikerült összetörni.  rinya
Tudtok esetleg valakit, aki alkatrészként megvenné? Sürgősen kellene, mert pénteken már intézem a szállítást és nincs helyem...

https://admin.hasznaltauto.hu/gyorsnezet/szemelyauto/7906174

Szerintetek mennyiért lehetne eladni ezt a négy kereket?

Üdv és köszi,
Rick
Rossz a linked, így nem látjuk, csak ha nem az adminosat rakod ki.
Naplózva

Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TDCI 140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TDCI 140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TDCI Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
Rick25
Vendég
« Új hozzászólás #18822 Dátum: 2014.05.15 csütörtök, 21:47:40 »

Rossz a linked, így nem látjuk, csak ha nem az adminosat rakod ki.

Bocsánat, szóval ez a jó link:
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_1.6_16v_alba_clx-7906174
Naplózva
Rick25
Vendég
« Új hozzászólás #18823 Dátum: 2014.05.17 szombat, 10:54:30 »


Úgy néz ki, hogy darabonként fogom eladni. Szóval ha valakinek kell valami alkatrész jelentkezzen.

Üdv,
Rick
Naplózva
szepesim
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 69


E-mail
« Új hozzászólás #18824 Dátum: 2014.05.17 szombat, 13:05:50 »

Nyugodtabb lennék ha közvetlenül a saruba tudnám kötni a kábelt. Az látom, hogy nem szabványos saru ( bár a látásom már nem a régi  Smiley). Ráforrasztani nem lenne probléma, van pákám és ón akad egy kevés. Ha tudod a trükkjét elárulod?

Van trükkje, de miért tennéd? A csatiban levő saruk nem szokványos, minden sarki boltban kapható saruk. Mindenféleképpen forrasztani kell a kábelt a levágott saruhoz.
És ajánlott figyelni a kábelek vastagságára/átmérőjére is.
Naplózva

MK l Mondeo 2.0 kombi
Jisei
Vendég
« Új hozzászólás #18825 Dátum: 2014.05.19 hétfő, 14:14:51 »

Sziasztok! LEnne egy kérdésem: mi lehet a közös pont a műszerfalvilágítás, a féynszórómagasságállítás, és esetleg az ABS között? Az ABS nem biztos. DE a másik kettő teljesen egyszerre tünt el egy kuplung szerelés alkalmával. Nem tudom mi történhetett de szeretném megtalálni a hiba forrását. Ha valakinek van valami ötlete szivesen veszem! Köszönöm!
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #18826 Dátum: 2014.05.19 hétfő, 21:38:13 »

Nyugodtabb lennék ha közvetlenül a saruba tudnám kötni a kábelt. Az látom, hogy nem szabványos saru ( bár a látásom már nem a régi  Smiley). Ráforrasztani nem lenne probléma, van pákám és ón akad egy kevés. Ha tudod a trükkjét elárulod?
Helló!
A saruba semmiféleképpen nem fogod tudni belekötni a kábelt, mert mint mindegyik saru, ez is préselős. Max a régi kábelt levágva hozzá tudod forrasztani a saru végéhez. Ami valljuk be, nem lesz az igazi Smiley.
A csatlakozó szétszedéséhez annyit tudok segíteni, hogy.
Ha megnézed szemből a csatit, mint pl. itt is látni őket, akkor a képen látható piros részeket órás csavarhúzóval (nekem ilyen készletem van) ki lehet piszkálni. Némelyik csatlakozófajtánál hátulról, némelyiknél alá kell feszegetni innen elölről.
Ha kint van a piros, akkor innen szemből a saruk mellé bepiszkálva a kis csavarhúzókkal, vissza kell nyomkodni a saruk füleit és az őket tartó műanyag lamellákat, hogy ki tudd hátrafelé húzni a sarut kábelestől.
Van hozzá gyári kiszedő, de nem hiszem, hogy kapni bárhol is, ha mégis, szerintem nem olcsó.
Remélem érthetően írtam Smiley.

Üdv, HegeGabi.
Naplózva
Préti
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 617



« Új hozzászólás #18827 Dátum: 2014.05.21 szerda, 07:49:48 »

Nekem lámpa kapcsoló, csatlakozó saruja volt rossz és akkor ment le a műszerfal-világítás, hátsó lámpa és az óra.
Csatlakozót lehúztam a kapcsolóról és ha szemből nézzük a csatlakozót, akkor a jobb felső sarokban levő saru volt a hibás, kontaktos. Kis csavarhúzóval összébb nyomtam és azóta nem csinál ilyen hibát.


Sziasztok! LEnne egy kérdésem: mi lehet a közös pont a műszerfalvilágítás, a féynszórómagasságállítás, és esetleg az ABS között? Az ABS nem biztos. DE a másik kettő teljesen egyszerre tünt el egy kuplung szerelés alkalmával. Nem tudom mi történhetett de szeretném megtalálni a hiba forrását. Ha valakinek van valami ötlete szivesen veszem! Köszönöm!
Naplózva

02'11 Mondeo Kombi 2.0 TDDI, Ghia+  nyes
Múlt:
96'03 Mondeo kombi 1.6, CLX  rinya
Stormhand
Vendég
« Új hozzászólás #18828 Dátum: 2014.05.21 szerda, 23:05:25 »

adagoló elején valószínű át van szakadva a membrán. turbó felé megy egy cső, 10 cm gumi, majd vékony fémcső lesz. húzd le, és nézd meg csöpög-e belőle a gázolaj. valószínű az lesz a baj

Köszi szépen! Megnéztem és jön ott a gázolaj a csőből... jSajnos ezzel egy időben elszakadt a gázbowdenem is. Szerintem a kettő együtt okozhatta ezt a hibát.
Most a szerelőnél pihen. Remélem jó lesz.
Köszi még 1x Smiley
Zs
Naplózva
szellemlovas75
Vendég
« Új hozzászólás #18829 Dátum: 2014.05.22 csütörtök, 18:47:27 »

Sziasztok! Problémám a következő, nem jut el a benya a gyertyákig csak a közös tüzelő csőig és nincs szikra sem. Gyújtó trafót,vezérmű tengely jeladót cseréltem. üzemanyag szivatyú müködik. Valaki tudd rá orvoslatot?
Naplózva
Truthful
Vendég
« Új hozzászólás #18830 Dátum: 2014.05.22 csütörtök, 21:27:14 »

Sziasztok! Problémám a következő, nem jut el a benya a gyertyákig csak a közös tüzelő csőig és nincs szikra sem. Gyújtó trafót,vezérmű tengely jeladót cseréltem. üzemanyag szivatyú müködik. Valaki tudd rá orvoslatot?

Injektorok vajon nyitnak? ECU, főtengely jeladó, lambda szonda?
« Utoljára szerkesztve: 2014.05.22 csütörtök, 21:32:15 írta Truthful » Naplózva
szellemlovas75
Vendég
« Új hozzászólás #18831 Dátum: 2014.05.23 péntek, 17:48:29 »

Injektorok vajon nyitnak? ECU, főtengely jeladó, lambda szonda?
Főtengely jeladó az jó lamda szonda is én inkább az inditás gátlóra gyanakszom,hogy az nem ad áramot a gyújtás felé meg a befecskendezőkhöz. Az órában ami van hiba kijelző led 12-es hibát küld ami a leírás szerint hibás vevőegység. Csak az a problémám,hogy nem tudom ez gyári inditás gátlós vagy utólagos. Ami biztos nam a kulcs müködteti hanem külön gomb.
« Utoljára szerkesztve: 2014.05.23 péntek, 19:06:43 írta Scratch » Naplózva
ody
Vendég
« Új hozzászólás #18832 Dátum: 2014.05.23 péntek, 18:28:24 »

Úgy néz ki, hogy darabonként fogom eladni. Szóval ha valakinek kell valami alkatrész jelentkezzen.

Üdv,
Rick


Szia.
Első üléseket mennyiért adnád ha még meg van?

Üdv Lajos
Naplózva
ody
Vendég
« Új hozzászólás #18833 Dátum: 2014.05.24 szombat, 20:54:22 »

Sziasztok

MK1 fordom van lenne bontót MK2 ülések /első ülések elektromosak/ mennyire bonyolult az átrakás illetve egyáltalán lehetséges?

Köszönettel ody
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #18834 Dátum: 2014.05.25 vasárnap, 21:08:03 »

MK1 fordom van lenne bontót MK2 ülések /első ülések elektromosak/ mennyire bonyolult az átrakás illetve egyáltalán lehetséges?
Hi!
Az első ülések csereszabatosak.
A hátsókról csak kombi esetében tudok nyilatkozni, ott mahinálni kell a háttámla rögzítésénél. 4, 5 ajtós esetében nem tudok semmit mondani.
Az elektromos rész pedig attól függ, mennyire van előkészítve a kábelköteg az első ülések alatt.
Naplózva
Préti
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 617



« Új hozzászólás #18835 Dátum: 2014.05.26 hétfő, 07:43:30 »

Szia,
ahogy előttem mondták: első ülések egy az egyben cserélhetők.  nyes
Kombi hátsó ülések: ülés lap cserélhető.  nyes
Háttámla: ide kell MK2-ből a biztonsági-öv csatija mindkettő (= az a fekete, amit piros gombbal oldasz, és a padlólemezhez van csavarozva). Kell a csomagtér oldalablak alatt futó műanyag takarás végig. (elvileg bontható az hátsóajtó melletti rész, de nekem eltört a patent) Kell a háttámlát rögzítő vas szerkezet. Ez utóbbi pont fordítottja az MK1-nek; MK1-ben ülésből jön ki a rögzítő "tüske", míg MK2-nél a karosszériából.
Elektromos részt nem tudom.
PZs
 
Sziasztok

MK1 fordom van lenne bontót MK2 ülések /első ülések elektromosak/ mennyire bonyolult az átrakás illetve egyáltalán lehetséges?

Köszönettel ody
Naplózva

02'11 Mondeo Kombi 2.0 TDDI, Ghia+  nyes
Múlt:
96'03 Mondeo kombi 1.6, CLX  rinya
Hanko77
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 372



E-mail
« Új hozzászólás #18836 Dátum: 2014.05.29 csütörtök, 14:28:25 »

Sziasztok
Mennyire macerás manapság egy külföldi papiros Mondeo forgalomba helyezése? Lenne egy 1.8 benzin. Hajdúhadházon...
Naplózva

Mondeo 1.6 16V CLX 1997/10
5ajtó,2lufi,Szervó,ABS.Elektromos ablak.Központ zár.Fűthető szélvédő,(ami sajna,már nem fűthető) és fűtött ablakmosófúvókák.Elektromos ülésmagasság állítás.Ködfényszóró.
szepesim
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 69


E-mail
« Új hozzászólás #18837 Dátum: 2014.05.29 csütörtök, 22:31:26 »

Miért nem lesz az igazi ha a saruhoz forrasztom a drótot?

Helló!
A saruba semmiféleképpen nem fogod tudni belekötni a kábelt, mert mint mindegyik saru, ez is préselős. Max a régi kábelt levágva hozzá tudod forrasztani a saru végéhez. Ami valljuk be, nem lesz az igazi Smiley.

Naplózva

MK l Mondeo 2.0 kombi
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #18838 Dátum: 2014.05.29 csütörtök, 22:35:01 »

Miért nem lesz az igazi ha a saruhoz forrasztom a drótot?
Mert nem biztos, hogy tartós lesz, ha csak odapöttyinted. Ha meg adsz neki rendesen cint, akkor lehet, hogy vastag lesz, pláne, ha még zsugorcsövet is akarsz ráhúzni, hogy biztos legyen a tartása.
De próbáld ki, és majd számolj be a gyakorlati tapasztalatokról.
Naplózva
szepesim
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 69


E-mail
« Új hozzászólás #18839 Dátum: 2014.05.29 csütörtök, 22:45:12 »

Sziasztok! Tanácsot szeretnék kérni. Az a probléma, hogy nagyobb sebességnél 100 felett melegszik a víz, városban nem. Alapesetben a mutató középen áll. A hűtőviz nem fogy, nem látok olajat benne, ha leveszem az olajbetöltőt akkor alatta nincs semmi trugyi. Könnyen indul, jól megy. Viszem szerelőhöz, de szeretnék képben lenni.
Köszönöm! Mihály
Naplózva

MK l Mondeo 2.0 kombi
subway
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 145



E-mail
« Új hozzászólás #18840 Dátum: 2014.06.01 vasárnap, 10:41:17 »

Szevasztok!
Nem találtam konkrét topicot, így gondoltam ide bedobom. Ugyebár kiszedettem a gépből a klímakompresszort, hogy kicseréljem rajta a tömítéseket. A héten sikerült is elvégeznem, így gondoltam ma visszadobom a gépbe ráérő időmben. Már szinte minden meg is van, csak a szíj hiányzik, meg egy dolog ami miatt hozzátok fordulnék. Ugyebár megy a kompresszorra az a két nagynyomású cső. Azon a csatlakozón, van egy "érdekes kiállás" illetve az adagolóm tartójához be volt fűzve egy bowden. Na most az valahova a termosztát ház környékére vándorol fel, így nem is teljesen értem de nem is az a lényeg. Azt a bowdent kéne abba a kiállásba bekötnöm, vagy oda nem megy semmi, mert az egy ellenörző pont? Bár inkább el tudnám képzelni hogy a bowden megy bele. Csak ennyiben kéne megerősítenetek és akkor már kész is lennék a dologgal. Jah meg esetleg meg tudnátok mondani, hogy kb mibe fog fájni a komplett feltöltés?
Naplózva

'96 1.8 TD CLX
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #18841 Dátum: 2014.06.01 vasárnap, 10:57:04 »

Szevasztok!
Nem találtam konkrét topicot, így gondoltam ide bedobom. Ugyebár kiszedettem a gépből a klímakompresszort, hogy kicseréljem rajta a tömítéseket. A héten sikerült is elvégeznem, így gondoltam ma visszadobom a gépbe ráérő időmben. Már szinte minden meg is van, csak a szíj hiányzik, meg egy dolog ami miatt hozzátok fordulnék. Ugyebár megy a kompresszorra az a két nagynyomású cső. Azon a csatlakozón, van egy "érdekes kiállás" illetve az adagolóm tartójához be volt fűzve egy bowden. Na most az valahova a termosztát ház környékére vándorol fel, így nem is teljesen értem de nem is az a lényeg. Azt a bowdent kéne abba a kiállásba bekötnöm, vagy oda nem megy semmi, mert az egy ellenörző pont? Bár inkább el tudnám képzelni hogy a bowden megy bele. Csak ennyiben kéne megerősítenetek és akkor már kész is lennék a dologgal. Jah meg esetleg meg tudnátok mondani, hogy kb mibe fog fájni a komplett feltöltés?
az a kiállás, csak egy dugó. Akár egy ellenőrző pont.
A termosztátházból kijövő bowden az adagolóhoz való, ezek szerint azt sem tudták bekötni az újba. Érdemes lenne pedig. Nem rossz dolog, ha működik. Bár érdemes megnézni, hogy maga a bowden  működik-e egyáltalán
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Burczy™
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 197


IMI

115535257 burczy@tvnetwork.hu
E-mail
« Új hozzászólás #18842 Dátum: 2014.06.03 kedd, 14:26:40 »

Sziasztok!

Klímás kérdésemhez nem találtam topikot.
Mondeo Mk1-be manuális klímám van. A gondom az, hogy menet közbe mikor kikapcsolom a klímát iszonyat párás levegőt kezd el befújni, amit nem értem miért?
Hasonló korabeli autókban (pl. 96-os Volvo S40-ben) nem csinálja ezt. Amikor kikapcsoljuk a klímát, nem fúj be ilyen iszonyatos párát.
Valami tönkrement volna a klíma rendszeremben? pl. a dehidrátor tartály

Másik kérdésem inkább saját hobby miatt kérdem. A fent említett Volvoba úgy megy a hűtő/fűtő rendszer, hogy hőfokot adsz meg neki, és a klímát ki-be kapcsolgatja. Hasonló rendszert gondoltam készíteni magamnak is, csak nem tudom, a mondeo klímája mennyire szereti a rendszeres ki/be kapcsolgatást?
Ugyan olyan mágneskuplungos a volvo klímája is, mint az enyém, ebből gondolom, hogy ez is tudna működni így.
És akkor visszakanyarodva az első kérdésemhez ebből adódik, miért nem szeretném, ha párás levegőt nyomna be minden egyes kikapcsoláskor a klímám.

Segítséget előre is köszi!
Üdv, Burczy
Naplózva

Sok rosszat el lehet mondani a pedofilokról, de ők legalább lelassítanak az iskolák előtti zebráknál!

1. [Escort XR3i '84/1.6 i/105 paci]
2. [Mondeo Mk I. '93/2.0i-DOHC/Ghia/136 paci]
3. [Mondeo Mk III. '02/2.0i 16V/Ghia/145 paci]
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #18843 Dátum: 2014.06.03 kedd, 15:58:01 »

Sziasztok!

Klímás kérdésemhez nem találtam topikot.
Mondeo Mk1-be manuális klímám van. A gondom az, hogy menet közbe mikor kikapcsolom a klímát iszonyat párás levegőt kezd el befújni, amit nem értem miért?
Hasonló korabeli autókban (pl. 96-os Volvo S40-ben) nem csinálja ezt. Amikor kikapcsoljuk a klímát, nem fúj be ilyen iszonyatos párát.
Valami tönkrement volna a klíma rendszeremben? pl. a dehidrátor tartály

Másik kérdésem inkább saját hobby miatt kérdem. A fent említett Volvoba úgy megy a hűtő/fűtő rendszer, hogy hőfokot adsz meg neki, és a klímát ki-be kapcsolgatja. Hasonló rendszert gondoltam készíteni magamnak is, csak nem tudom, a mondeo klímája mennyire szereti a rendszeres ki/be kapcsolgatást?
Ugyan olyan mágneskuplungos a volvo klímája is, mint az enyém, ebből gondolom, hogy ez is tudna működni így.
És akkor visszakanyarodva az első kérdésemhez ebből adódik, miért nem szeretném, ha párás levegőt nyomna be minden egyes kikapcsoláskor a klímám.

Segítséget előre is köszi!
Üdv, Burczy
Hali!

Nem nagyon értek a dologhoz, így csak ötletelés szintjén szólnék hozzá.
Pollenszűrő milyen állapotban van, mikor volt cserélve?
Nem lehet, hogy el van dugulva a páraelvezető csövecske, ami kivezeti a lecsapódott párát az utastéren kívülre?

Ezt hívják úgy, hogy digit klíma - legalábbis Mondeo esetében.
Sajnos csak Mk2-höz találtam képet, de van Mk1-ben is, csak nagyon ritka.
Max Mk2-esét beleépíted, de az tuti, hogy nem lesz egyszerű mutatvány Cheesy.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #18844 Dátum: 2014.06.03 kedd, 16:06:50 »

Sziasztok!

Klímás kérdésemhez nem találtam topikot.
Mondeo Mk1-be manuális klímám van. A gondom az, hogy menet közbe mikor kikapcsolom a klímát iszonyat párás levegőt kezd el befújni, amit nem értem miért?
Hasonló korabeli autókban (pl. 96-os Volvo S40-ben) nem csinálja ezt. Amikor kikapcsoljuk a klímát, nem fúj be ilyen iszonyatos párát.
Valami tönkrement volna a klíma rendszeremben? pl. a dehidrátor tartály

Másik kérdésem inkább saját hobby miatt kérdem. A fent említett Volvoba úgy megy a hűtő/fűtő rendszer, hogy hőfokot adsz meg neki, és a klímát ki-be kapcsolgatja. Hasonló rendszert gondoltam készíteni magamnak is, csak nem tudom, a mondeo klímája mennyire szereti a rendszeres ki/be kapcsolgatást?
Ugyan olyan mágneskuplungos a volvo klímája is, mint az enyém, ebből gondolom, hogy ez is tudna működni így.
És akkor visszakanyarodva az első kérdésemhez ebből adódik, miért nem szeretném, ha párás levegőt nyomna be minden egyes kikapcsoláskor a klímám.

Segítséget előre is köszi!
Üdv, Burczy

A manuális klíma is ki-be kapcsolgatja a kompresszort, nem kell neked készíteni semmit. Megcsinálta már a Ford....a Mondeo-ban úgy 20 éve.

Ahogyan javasolták ellenőrizd, hogy a párologtató kifolyó csöve nincs-e eldugulva.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Burczy™
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 197


IMI

115535257 burczy@tvnetwork.hu
E-mail
« Új hozzászólás #18845 Dátum: 2014.06.03 kedd, 16:42:18 »

Köszi a tippeket.
A kondenzvíz elvezetését megpróbálom megkeresni, és megnézni. Esetleg tipp merre keressem?

A klímát nem ilyen módon gondoltam megoldani, hanem egyedileg a régi, gyári CD-tár vezérlő helyére beszerelve, egy egyedi építésű 4x16-os lcd kijelzővel mondjuk(ha nagy, akkor 2x16-os), és egy AVR mikrocsippel megspékelve, de mint írtam, ez csak a hobby szerelgetés lenne. Remélem időm is lesz majd rá. És ugyan úgy mint a digi klíma, amikor bekapcsolom a klímát az eddigi hagyományos módszerrel, akkor lépne életbe a klíma vezérlésem, és szabályozná a hőfokot...természetesen egy hőmérő is lenne beleépítve ami az utastér hőmérsékletét nézne.

« Utoljára szerkesztve: 2014.06.03 kedd, 17:11:18 írta Burczy™ » Naplózva

Sok rosszat el lehet mondani a pedofilokról, de ők legalább lelassítanak az iskolák előtti zebráknál!

1. [Escort XR3i '84/1.6 i/105 paci]
2. [Mondeo Mk I. '93/2.0i-DOHC/Ghia/136 paci]
3. [Mondeo Mk III. '02/2.0i 16V/Ghia/145 paci]
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #18846 Dátum: 2014.06.03 kedd, 16:44:35 »

Köszi a tippeket.
A kondenzvíz elvezetését megpróbálom megkeresni, és megnézni. Esetleg tipp merre keressem?

A klímát nem ilyen módon gondoltam megoldani, hanem egyedileg a régi, gyári CD-tár vezérlő helyére beszerelve, egy egyedi építésű 4x16-os lcd kijelzővel mondjuk(ha nagy, akkor 2x16-os), és egy AMR mikrocsippel megspékelve, de mint írtam, ez csak a hobby szerelgetés lenne. Remélem időm is lesz majd rá. És ugyan úgy mint a digi klíma, amikor bekapcsolom a klímát az eddigi hagyományos módszerrel, akkor lépne életbe a klíma vezérlésem, és szabályozná a hőfokot...természetesen egy hőmérő is lenne beleépítve ami az utastér hőmérsékletét nézne.




A digit klímánál nem 1 hőmérő van! Sokkal több...........
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Burczy™
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 197


IMI

115535257 burczy@tvnetwork.hu
E-mail
« Új hozzászólás #18847 Dátum: 2014.06.03 kedd, 16:57:08 »


A digit klímánál nem 1 hőmérő van! Sokkal több...........

Aranyos vagy, és tudom. Amit írtam, hogy egy hőmérő is lenne, az valójában min.2 lenne, és ezek átlagát nézné. Ezen kívül tudtommal van egy hőmérő a klímánál is, ami a befújt levegő hőmérsékletét is nézi.
Jelenleg a párás levegő megoldása lényeges, a házi digit klíma egy HOBBY projektem lenne. Tudom, hogy nem elég csak a klímát vezérelni, hanem a hideg/meleg befújást is vezérelni kellene valahogyan, de ez már a projektem tovább fejlesztése lenne... minden egyszerre nem fog menni.
Gondoltam egy ujjlenyomatos indításgátlón is, amit szintén bele lehetne ebbe építeni, mert a középkonzolon elférne még az is Smiley
De ezek már tényleg a 123.45-ös verziója lenne ennek a projektnek Cheesy
Naplózva

Sok rosszat el lehet mondani a pedofilokról, de ők legalább lelassítanak az iskolák előtti zebráknál!

1. [Escort XR3i '84/1.6 i/105 paci]
2. [Mondeo Mk I. '93/2.0i-DOHC/Ghia/136 paci]
3. [Mondeo Mk III. '02/2.0i 16V/Ghia/145 paci]
subway
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 145



E-mail
« Új hozzászólás #18848 Dátum: 2014.06.10 kedd, 18:14:43 »

Szevasztok!
Ma lett volna a nagy napocska, hogy újra feltöltik a klímámat, és élvezhetem ebben a deg melegben is a jó időt. Erre rányomják a nyomáspróbát, és olyan szinten ereszt a rendszer, hogy csak mutogatni lehet, hogy benne van. A tömbszelencénél ereszt, amit gyári cikkszám alapján cseréltem vadi újra, mert a régi el volt szakadva... Most kikaptam megint a kompresszort, de nem tudom mitévő legyek. Essek neki újra, hátha másodszor sikerül betenni a helyére faján azt a szerencsétlent, vagy vigyem el egy szakihoz, aki nem tom mennyiért megjavítja. Aki lepróbázta, mondta hogy foglalkoznak ilyennel, de konkrétan kiszereléssel együtt 25öt mondott a tömítések cseréjére. Ez reális egyáltalán. Jó az olaj visszatöltését is beleszámolta, mondjuk arra a 1,5dl-re mondott 3500-at egyből... wow1
Naplózva

'96 1.8 TD CLX
Proconsul
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6157


Mens sana in corpore sano


« Új hozzászólás #18849 Dátum: 2014.06.15 vasárnap, 21:51:06 »

Szevasztok!
Ma lett volna a nagy napocska, hogy újra feltöltik a klímámat, és élvezhetem ebben a deg melegben is a jó időt. Erre rányomják a nyomáspróbát, és olyan szinten ereszt a rendszer, hogy csak mutogatni lehet, hogy benne van. A tömbszelencénél ereszt, amit gyári cikkszám alapján cseréltem vadi újra, mert a régi el volt szakadva... Most kikaptam megint a kompresszort, de nem tudom mitévő legyek. Essek neki újra, hátha másodszor sikerül betenni a helyére faján azt a szerencsétlent, vagy vigyem el egy szakihoz, aki nem tom mennyiért megjavítja. Aki lepróbázta, mondta hogy foglalkoznak ilyennel, de konkrétan kiszereléssel együtt 25öt mondott a tömítések cseréjére. Ez reális egyáltalán. Jó az olaj visszatöltését is beleszámolta, mondjuk arra a 1,5dl-re mondott 3500-at egyből... wow1
figyi nekem is a tömbszelencécél ment el a gas.
de nekem amikor rá tették a gépre akkor volt vákum.nekem csak menet közben eresztett.
biztos ,hogy a tömbszelence  Huh?
Naplózva

95-ös 1.8TD mondeo
Oldalak: 1 ... 370 371 372 373 374 375 376 [377] 378 379 380 381 382 383 384 ... 390   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.082 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.