Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 12:12:43
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Generáció független
>
Autógáz - LPG
Oldalak:
1
2
3
4
5
[
6
]
7
8
9
10
11
12
13
...
28
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Autógáz - LPG (Megtekintve 587330 alkalommal)
0 Felhasználó és 3 vendég van a témában
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Autógáz - LPG
«
Új hozzászólás #250 Dátum:
2011.01.22 szombat, 10:26:04 »
Idézetet írta: mondejoooooo - 2011.01.21 péntek, 23:33:53
most kaptam infót egy ismerős Ford szervizestől.
aszonta semmi gond a gázosítással (Mk3-ra vonatkozott a kérdésem) csak valami extra szelepszár (vagy szelepszár szimering) olajzót kell beépíteni, és elvileg a jó gázosítók ezt be is szerelik...
ezt nem értem!
a szelepszár most is kenve van olajjal.ez független attól,hogy benyát vagy gázt égetsz a hengerben.....az olajat nem az égéstér felől kapja!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
mondejoooooo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1790
Válasz: Autógáz - LPG
«
Új hozzászólás #251 Dátum:
2011.01.22 szombat, 14:50:58 »
Idézetet írta: alf - 2011.01.22 szombat, 10:26:04
ezt nem értem!
a szelepszár most is kenve van olajjal.ez független attól,hogy benyát vagy gázt égetsz a hengerben.....az olajat nem az égéstér felől kapja!
én se értettem, de egyenlőre csak ennyit írt. kértem írja le bővebben mire is gondolt...
Naplózva
ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia, tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
Ferqo
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2813
Válasz: Autógáz - LPG
«
Új hozzászólás #252 Dátum:
2011.01.22 szombat, 18:13:27 »
Idézetet írta: astor72 - 2011.01.21 péntek, 23:48:13
ezt viszont (mivel kombid van) tudod orvosolni légrugókkal.
www.airspring.hu
Igen, tudom. Nyárra már be vagyon tervezve.De azért köszönöm.
Naplózva
MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001 Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
seekay
Vendég
Válasz: Autógáz - LPG
«
Új hozzászólás #253 Dátum:
2011.01.23 vasárnap, 23:53:11 »
Kezd uncsi lenni már ez a benzináremelés... Úgyhogy elkezdek spórolni az átalakításra, amennyiben lehet rakni V6-ba anélkül, hogy megpurcanna... Mi a helyzet a szelepekkel, tényleg annyira rossz a hátsó hengersor hűtése, hogy gáznál beégnének?
Pár sorral feljebb írtátok, hogy MK3-nál nem kell tartani a kerámia szelepfészektől és a nitrogén hűtésű szelepszártól, ez igaz a V6-ra is?
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37285
www.mondeo.hu
Válasz: Autógáz - LPG
«
Új hozzászólás #254 Dátum:
2011.01.24 hétfő, 08:13:44 »
Idézetet írta: alf - 2011.01.21 péntek, 19:00:39
és akkor most ki mond valótlant?a gázosok vagy a ford?
Mindenki a saját érdekét nézni...
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37285
www.mondeo.hu
Válasz: Autógáz - LPG
«
Új hozzászólás #255 Dátum:
2011.01.24 hétfő, 08:15:37 »
Idézetet írta: mondejoooooo - 2011.01.21 péntek, 23:33:53
most kaptam infót egy ismerős Ford szervizestől.
aszonta semmi gond a gázosítással (Mk3-ra vonatkozott a kérdésem) csak valami extra szelepszár (vagy szelepszár szimering) olajzót kell beépíteni, és elvileg a jó gázosítók ezt be is szerelik...
Valami Flashtube a neve, de csak opció, külön kell fizetni érte. Állítólag csak néhány tipusba szükséges, pl. Opel, Ford-ba nem mondják, hogy kell.
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Gabor77
Vendég
Válasz: Autógáz - LPG
«
Új hozzászólás #256 Dátum:
2011.01.24 hétfő, 08:22:43 »
Idézetet írta: Scratch - 2011.01.24 hétfő, 08:13:44
Mindenki a saját érdekét nézni...
A helyzet alapvetően az, hogy a Ford és más típusok szerelői nem mernek hozzányúlni a gázos autókhoz, mert félnek tőle. Rengeteg a tévhit.
Nemhogy nem nyúlnak hozzá, hanem arra is húzzák a szájukat, ha gázos autót kell a szerelőcsarnokba bevinni. Jó lenne, ha ezen a hozzáálláson változtatnának.
A Skoda nyerő lehet ebben, "gyárilag" egyre több gázos autót csinálnak, szerintem jól csinálják.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Autógáz - LPG
«
Új hozzászólás #257 Dátum:
2011.01.24 hétfő, 14:42:55 »
Idézetet írta: seekay - 2011.01.23 vasárnap, 23:53:11
Kezd uncsi lenni már ez a benzináremelés... Úgyhogy elkezdek spórolni az átalakításra, amennyiben lehet rakni V6-ba anélkül, hogy megpurcanna... Mi a helyzet a szelepekkel, tényleg annyira rossz a hátsó hengersor hűtése, hogy gáznál beégnének?
Pár sorral feljebb írtátok, hogy MK3-nál nem kell tartani a kerámia szelepfészektől és a nitrogén hűtésű szelepszártól, ez igaz a V6-ra is?
Itt ket hete meg 1,329 volt a gazolaj, mult heten mar csak 1,274, ma reggel meg 1,204, ugyanannal a kutnal, a Belvarosban, ahol nem is eppen a legolcsobb. :-)
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Ferqo
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2813
Válasz: Autógáz - LPG
«
Új hozzászólás #258 Dátum:
2011.01.24 hétfő, 20:57:13 »
Idézetet írta: Gabor77 - 2011.01.24 hétfő, 08:22:43
A helyzet alapvetően az, hogy a Ford és más típusok szerelői nem mernek hozzányúlni a gázos autókhoz, mert félnek tőle. Rengeteg a tévhit.
Nemhogy nem nyúlnak hozzá, hanem arra is húzzák a szájukat, ha gázos autót kell a szerelőcsarnokba bevinni. Jó lenne, ha ezen a hozzáálláson változtatnának.
A Skoda nyerő lehet ebben, "gyárilag" egyre több gázos autót csinálnak, szerintem jól csinálják.
A Cromaxnál rögtön mondták, hogy elvileg gázos autót be sem engedhet, mert nincs rá engedélyük.
Lehet van vmi törvényi kötelezettség, ami miatt hűzzűk a szájukat.
Naplózva
MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001 Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
Gabor77
Vendég
Válasz: Autógáz - LPG
«
Új hozzászólás #259 Dátum:
2011.01.24 hétfő, 21:09:26 »
Idézetet írta: Ferqo - 2011.01.24 hétfő, 20:57:13
A Cromaxnál rögtön mondták, hogy elvileg gázos autót be sem engedhet, mert nincs rá engedélyük.
Lehet van vmi törvényi kötelezettség, ami miatt hűzzűk a szájukat.
Elvileg! Ha érted.
Naplózva
Ferqo
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2813
Válasz: Autógáz - LPG
«
Új hozzászólás #260 Dátum:
2011.01.25 kedd, 10:04:36 »
Idézetet írta: Gabor77 - 2011.01.24 hétfő, 21:09:26
Elvileg! Ha érted.
Értem én! (én is ebben az országban szocializálódtam/ok)
Naplózva
MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001 Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37285
www.mondeo.hu
Válasz: Autógáz - LPG
«
Új hozzászólás #261 Dátum:
2011.01.25 kedd, 14:03:22 »
A Ford olasz honlapján leírják, hogy a gyári gázos kocsik erősített szelepülékkel illetve szelepekkel rendelkeznek a német fórumokban is azt írják, hogy a gyári motorok alapvetően nem bírják a gázt (Ford) ott lehet is kapni speciális szelepeket hozzá illetve Hollandiában is csak az erősített szelepfészkes hengerfejekbe ajánlják. A gond nem is annyira a szelepekkel van hanem a szelepfészkek kopása felgyorsul (10000km -es ellenőrzést írnak!) amin az állítás ugyan segít de ez meglehetősen bonyolult illetve költséges és kb 100-120ezer km után elfogy az állítási lehetőség (ez is flashlube segítségével) és beéghetnek a szelepek persze ez is függ vezetési stílustól is magas fordulat stb. előrehozza a halált... Ugyhogy az eddigiek alapján én lemondtam róla.
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
seekay
Vendég
Válasz: Autógáz - LPG
«
Új hozzászólás #262 Dátum:
2011.01.25 kedd, 20:43:24 »
Döntöttem, elgázosítom, találtam egy helyet, ahol nagyon jó tapasztalatok vannak a V6-ossal és jó áron is dolgoznak.
Viszont reggelig el kell dönteni, hogy hengeres vagy pótkeréktartály legyen. A pótkerékből kb. 44-45 liternyi férne bele, a hengeresből durván 70. Nehéz kérdés. Pro kontra a henger vs pótkeréktartályra?
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Autógáz - LPG
«
Új hozzászólás #263 Dátum:
2011.01.25 kedd, 20:50:57 »
Idézetet írta: seekay - 2011.01.25 kedd, 20:43:24
Döntöttem, elgázosítom, találtam egy helyet, ahol nagyon jó tapasztalatok vannak a V6-ossal és jó áron is dolgoznak.
Viszont reggelig el kell dönteni, hogy hengeres vagy pótkeréktartály legyen. A pótkerékből kb. 44-45 liternyi férne bele, a hengeresből durván 70. Nehéz kérdés. Pro kontra a henger vs pótkeréktartályra?
mindenféleképpen buksz helyet a csomagtartóból.
ha nem használod hosszútávú utakon, és van a közeledben lpg kút, akkor akár a pótkerekes is jó lehet, csak akkor kell a csomagtartóba egy pótkerék.
mankókerék kevesebb helyet foglal.
nagytartállyal szerintem a csomagtartó kb 1/3-át elbukod, cserébe 1,5szer akkora tartályod van.
ezt neked kell eldöntened.
ha a pótkerekeset választod, és neked normál méretű pótkereked van, de mankókereket akarsz, akkor én elcserélném veled
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
seekay
Vendég
Válasz: Autógáz - LPG
«
Új hozzászólás #264 Dátum:
2011.01.25 kedd, 22:39:39 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.01.25 kedd, 20:50:57
mindenféleképpen buksz helyet a csomagtartóból.
ha nem használod hosszútávú utakon, és van a közeledben lpg kút, akkor akár a pótkerekes is jó lehet, csak akkor kell a csomagtartóba egy pótkerék.
mankókerék kevesebb helyet foglal.
nagytartállyal szerintem a csomagtartó kb 1/3-át elbukod, cserébe 1,5szer akkora tartályod van.
ezt neked kell eldöntened.
ha a pótkerekeset választod, és neked normál méretű pótkereked van, de mankókereket akarsz, akkor én elcserélném veled
Nekem is mankókerekem van, de azért köszönöm a felajánlást.
Általában az 500 literes csomagtartó nincs kihasználva, ami most is a csomagtartóban van, az meg elférne a kisebb helyen is. A pótkeréktartály viszont diszkrétebb, tény hogy kevesebb helyet is foglal, de a hatótáv is kevesebb. 10-11 literes benzines átlagfogyasztás gázzal 12.5-13 liter lenne, így a hatótáv 3-400 km lenne.
Ugyanez hengeres tartállyal 5-600 km lenne, ami ugye nem mindegy. De az is tény, hogy elég sok helyen lehet tankolni gázt, tehát a pótkeréktartály is elég a következő kútig, de mégis kényelmesebb, ha nem kell annyit tankolni.
Nehéz ügy... A pótkerék jobban el van rejtve, a henger az meg a hátsó ülés mögött lenne ugye...ez szag szempontjából jelent vmit, vagy ezeknél a korszerű rendszereknél már nincs semmi szag ígyse-úgyse?
Az is tény, hogy szegedi vagyok, és egy Szeged-Pest távolság ha még Pesten is járkálok, akkor az oda-vissza min. 400 km. Az meg pótkeréktartállyal kevéske, tankolni kéne útközben. Hengeressel nem kéne, viszont a csomagtér egy (kis) része elveszne, meg a hátsó ülések lehajthatósága is értelmét vesztené, igaz sose volt eddig szükség rá.
Hmmm...nehéz ügy...még mindig.
Naplózva
Gabor77
Vendég
Válasz: Autógáz - LPG
«
Új hozzászólás #265 Dátum:
2011.01.25 kedd, 23:09:28 »
Idézetet írta: seekay - 2011.01.25 kedd, 22:39:39
Nekem is mankókerekem van, de azért köszönöm a felajánlást.
Általában az 500 literes csomagtartó nincs kihasználva, ami most is a csomagtartóban van, az meg elférne a kisebb helyen is. A pótkeréktartály viszont diszkrétebb, tény hogy kevesebb helyet is foglal, de a hatótáv is kevesebb. 10-11 literes benzines átlagfogyasztás gázzal 12.5-13 liter lenne, így a hatótáv 3-400 km lenne.
Ugyanez hengeres tartállyal 5-600 km lenne, ami ugye nem mindegy. De az is tény, hogy elég sok helyen lehet tankolni gázt, tehát a pótkeréktartály is elég a következő kútig, de mégis kényelmesebb, ha nem kell annyit tankolni.
Nehéz ügy... A pótkerék jobban el van rejtve, a henger az meg a hátsó ülés mögött lenne ugye...ez szag szempontjából jelent vmit, vagy ezeknél a korszerű rendszereknél már nincs semmi szag ígyse-úgyse?
Az is tény, hogy szegedi vagyok, és egy Szeged-Pest távolság ha még Pesten is járkálok, akkor az oda-vissza min. 400 km. Az meg pótkeréktartállyal kevéske, tankolni kéne útközben. Hengeressel nem kéne, viszont a csomagtér egy (kis) része elveszne, meg a hátsó ülések lehajthatósága is értelmét vesztené, igaz sose volt eddig szükség rá.
Hmmm...nehéz ügy...még mindig.
Szag nincs, szépen is néznénk ki, ha lenne.
A hengeres tartályt nem tudják hosszában berakni arra az oldalra, ahol 1/3os a hátsó ülés?
Naplózva
seekay
Vendég
Válasz: Autógáz - LPG
«
Új hozzászólás #266 Dátum:
2011.01.25 kedd, 23:20:15 »
Idézetet írta: Gabor77 - 2011.01.25 kedd, 23:09:28
Szag nincs, szépen is néznénk ki, ha lenne.
A hengeres tartályt nem tudják hosszában berakni arra az oldalra, ahol 1/3os a hátsó ülés?
Nem tudom, erre majd rákérdezek amikor viszem beszereltetni, de nem ez lesz a döntő érv.
Neked ugye pótkeréktartály van, hány literes, ebből ténylegesen mennyit tudsz beletankolni és átlagosan hány km-re elég vegyes használattal?
Van-e olyan márkájú szett, ami kifejezetten nem ajánlatos?
«
Utoljára szerkesztve: 2011.01.25 kedd, 23:22:42 írta seekay
»
Naplózva
Gabor77
Vendég
Válasz: Autógáz - LPG
«
Új hozzászólás #267 Dátum:
2011.01.25 kedd, 23:38:16 »
Idézetet írta: seekay - 2011.01.25 kedd, 23:20:15
Nem tudom, erre majd rákérdezek amikor viszem beszereltetni, de nem ez lesz a döntő érv.
Neked ugye pótkeréktartály van, hány literes, ebből ténylegesen mennyit tudsz beletankolni és átlagosan hány km-re elég vegyes használattal?
Van-e olyan márkájú szett, ami kifejezetten nem ajánlatos?
Bruttó 59 literes a pótkeréktartály, kb 42-45 liter gáz fér bele, ha teljesen kiürül, kb 300km-enként szoktam tankolni, de ekkor még nincs kifogyva.
Asszem eddig legtöbbet 370 km-t tudtam menni egy tank gázzal.
Naplózva
Ferqo
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2813
Válasz: Autógáz - LPG
«
Új hozzászólás #268 Dátum:
2011.01.26 szerda, 08:20:39 »
Szia seekay!
Én V6 ba lehet hengereset tetetnék. Meg fog "ölni" az állandó kútrajárkálás. Ha neked elfér, és nem hiányzik a csomagtérből az elbukott hely, szerintem tegyél bele hengereset.
Nekem mindenképpen pótkerék tartály kellett, kombi lévén elég sokat "szállítok" vele, rendszeresen lehajtott hátós ülésekkel telepakolva kell az autót használnom. Nekem nem lett volna alternatíva a hengeres tartály. Én is 300 km-nként járok kútra, igaz nekem MkII lévén kisebb tartály fér bele(kisebb a gyári kerékméret, így a bruttó 44literes tartályba, 38 litert enged a szelep), igaz 2,0 literes motorom van. De 12 literes gáz fogyaszás alá nem igazán sikerül menni, legutóbb volt 11,5 de sok volt benne a hosszútávú menet.
Szaglani ugyanannyira fog mint a pótkerék tartály, azaz semennyire.
Üdv
Naplózva
MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001 Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
mondejoooooo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1790
Válasz: Autógáz - LPG
«
Új hozzászólás #269 Dátum:
2011.01.26 szerda, 11:06:26 »
Idézetet írta: seekay - 2011.01.25 kedd, 20:43:24
Döntöttem, elgázosítom, találtam egy helyet, ahol nagyon jó tapasztalatok vannak a V6-ossal és jó áron is dolgoznak.
Viszont reggelig el kell dönteni, hogy hengeres vagy pótkeréktartály legyen. A pótkerékből kb. 44-45 liternyi férne bele, a hengeresből durván 70. Nehéz kérdés. Pro kontra a henger vs pótkeréktartályra?
ha nem titok hol fogod gázosítani? mennyiért?
«
Utoljára szerkesztve: 2011.01.26 szerda, 12:27:07 írta mondejoooooo
»
Naplózva
ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia, tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
seekay
Vendég
Válasz: Autógáz - LPG
«
Új hozzászólás #270 Dátum:
2011.01.26 szerda, 17:39:29 »
Idézetet írta: mondejoooooo - 2011.01.26 szerda, 11:06:26
ha nem titok hol fogod gázosítani? mennyiért?
Eddig 2 ajánlatot kaptam:
- a Szappanos autógáznál: Technology-gas Modena gázszettel 220.000, -Ft (hengeres vagy pótkeréktartály ugyanannyi)
- a Bácsgépkernél: AC STAG 300 plus gázszettel 230.000,- Ft pótkeréktartállyal, hengeres tartállyal 225.000,- Ft
Az indexes autógáz topicban mindkét beszerelőműhelyet nagyon dicsérik, a Modena szett nekem névről annyira nem ismerős, de azt mondták a beszerelők, hogy nagyon jó minőségű cucc az is, sok V6-ost alakítottak már át, szeretni fogja a gép.
Ti a kettő közül melyik rendszert javasolnátok, pro-kontra?
«
Utoljára szerkesztve: 2011.01.26 szerda, 17:41:31 írta seekay
»
Naplózva
Gabor77
Vendég
Válasz: Autógáz - LPG
«
Új hozzászólás #271 Dátum:
2011.01.26 szerda, 21:38:30 »
Idézetet írta: seekay - 2011.01.26 szerda, 17:39:29
Eddig 2 ajánlatot kaptam:
- a Szappanos autógáznál: Technology-gas Modena gázszettel 220.000, -Ft (hengeres vagy pótkeréktartály ugyanannyi)
- a Bácsgépkernél: AC STAG 300 plus gázszettel 230.000,- Ft pótkeréktartállyal, hengeres tartállyal 225.000,- Ft
Az indexes autógáz topicban mindkét beszerelőműhelyet nagyon dicsérik, a Modena szett nekem névről annyira nem ismerős, de azt mondták a beszerelők, hogy nagyon jó minőségű cucc az is, sok V6-ost alakítottak már át, szeretni fogja a gép.
Ti a kettő közül melyik rendszert javasolnátok, pro-kontra?
Nekem AC STAG komputer van, de az injektor meg reduktor más márka. Ez a STAG azért jó, mert nagyon jól programozható. A másikat nem ismerem.
Naplózva
Ferqo
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2813
Válasz: Autógáz - LPG
«
Új hozzászólás #272 Dátum:
2011.01.27 csütörtök, 08:26:51 »
Idézetet írta: Gabor77 - 2011.01.26 szerda, 21:38:30
Nekem AC STAG komputer van, de az injektor meg reduktor más márka. Ez a STAG azért jó, mert nagyon jól programozható. A másikat nem ismerem.
A STAG ról én is ezt hallottam, hogy jól programozható, és a gázszervízben beszéltem szerelőkkel, ők is azt mondták, hogy jó. Én ezt választanám. Szrintem több műhelyben ismerik, van gépük hozzá, a garanciális időn túl több szervízbe is viheted, míg a másikat ha csak egy műhely szereli az eléggé korlátozza a lehetőségeidet. (Én ebben a cípőben járok, UGS-t csak a Freeforce)
Üdv
ui: 6 hengeresre jó árakat kaptál, pesten a 4 hengerest csinálják ennyiért
Naplózva
MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001 Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
seekay
Vendég
Válasz: Autógáz - LPG
«
Új hozzászólás #273 Dátum:
2011.01.28 péntek, 21:22:17 »
Ha egyedi engdélyest választok, azt ugye műszakisztatni kell. Nekem csak jövőre jár le a műszaki, el lehet-e addig húzni a papírozást? Egyébként mennyibe fáj egy gázos autóhoz a műszaki, a gázszemlén kívül jár-e vmi plusz költséggel, kell-e mellé külön még eredetvizsga, ha már a nevemen volt előtte is az autó?
Naplózva
Ferqo
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2813
Válasz: Autógáz - LPG
«
Új hozzászólás #274 Dátum:
2011.01.30 vasárnap, 08:10:13 »
Idézetet írta: seekay - 2011.01.28 péntek, 21:22:17
Ha egyedi engdélyest választok, azt ugye műszakisztatni kell. Nekem csak jövőre jár le a műszaki, el lehet-e addig húzni a papírozást? Egyébként mennyibe fáj egy gázos autóhoz a műszaki, a gázszemlén kívül jár-e vmi plusz költséggel, kell-e mellé külön még eredetvizsga, ha már a nevemen volt előtte is az autó?
Ha egyedi, ha sorozat műszakiztatni kell. (Legalábbis nekem ezt mondták, talán az, akit Gábor77 ajánlott, de nem biztos)
Eredtvizsga nem kell. ELvileg 30 napon belül be kell jelenteni, le kell vizsgáztatni. Gyakorlatilag az engedély, a kiadástól számított 1 évig hatályos, így elfogadják később is. Én október körül rakattam be, júniusban fogom vizsgáztatni. Szerintem akkor van gáz, ha igazoltatnak, mert "beleköthető" állapotban van a gép. Ez az elnyújtott vizsgáztatás működik, mert más is ezt csinálta. (Fórumtárs, szintén 2-es Mondeo, szintén Freeforce kft-és beszerelés)
A műszaki vizsga azthiszem csak a gázszemle miatt drágább. Meg plusz egy kört kell futnod a vizsga előtt a gázszemlével, mert azt a beszerlő műhey csinálja, adja ki, bár szerintem bárki gázos műhely kiadhat ilyet.
Naplózva
MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001 Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
chla
Vendég
Válasz: Autógáz - LPG
«
Új hozzászólás #275 Dátum:
2011.02.03 csütörtök, 18:43:58 »
Sziasztok!
Végigolvastam az eddigi LPG hozzászólásokat, és már végképp nem tudom, hogy mit tegyek.
2004es 2000ccm aut. Mondeom van és szeretnék gázzal járni.
Kaptam ajánlatokat (Lovato easy fast lenne a nyerő a Medic Car-nál), de itt olvastam, hogy nem minden forrás szerint javasolt ehhez a motorhoz a gáz.
Ettől meg végképp elkeseredtem:
http://mondeo.hu/index.php?topic=48.msg535009#msg535009
A szervíz azt monda, "igen; vannak nem ajánlott típusok", de no para, több taxis ügyfelük
nyúzza gond nélkül.
Ha van valaki aki meglépte a gázosítást ennél a típusnál, és vannak tapasztalatai nagyon megköszönnék 1-2 bátorító szót
, vagy elrettentő példával beszéljen le örökre...
Köszi szépen!
chla
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Autógáz - LPG
«
Új hozzászólás #276 Dátum:
2011.02.03 csütörtök, 19:06:38 »
Idézetet írta: chla - 2011.02.03 csütörtök, 18:43:58
A szervíz azt monda, "igen; vannak nem ajánlott típusok", de no para, több taxis ügyfelük
nyúzza gond nélkül.
hidd el taxisoknak nem éri meg a gázt használni (nekünk sem érte meg, ezért lett dizli...)
felénk 20 taxiból max 2 benzines a többi mind dieseles
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Gabor77
Vendég
Válasz: Autógáz - LPG
«
Új hozzászólás #277 Dátum:
2011.02.03 csütörtök, 22:09:53 »
Idézetet írta: chla - 2011.02.03 csütörtök, 18:43:58
Sziasztok!
Végigolvastam az eddigi LPG hozzászólásokat, és már végképp nem tudom, hogy mit tegyek.
2004es 2000ccm aut. Mondeom van és szeretnék gázzal járni.
Kaptam ajánlatokat (Lovato easy fast lenne a nyerő a Medic Car-nál), de itt olvastam, hogy nem minden forrás szerint javasolt ehhez a motorhoz a gáz.
Ettől meg végképp elkeseredtem:
http://mondeo.hu/index.php?topic=48.msg535009#msg535009
A szervíz azt monda, "igen; vannak nem ajánlott típusok", de no para, több taxis ügyfelük
nyúzza gond nélkül.
Ha van valaki aki meglépte a gázosítást ennél a típusnál, és vannak tapasztalatai nagyon megköszönnék 1-2 bátorító szót
, vagy elrettentő példával beszéljen le örökre...
Köszi szépen!
chla
Szia!
Mennyit fogyaszt benzinből az autód?
Elrettentő példát még senki nem írt itt, mert kevés a tapasztalat. Nekem 10000km-ig semmi gond.
Következő olajcserekor megnézetem Vik-kel a szelepfészket vagy hézagot vagy tudja köhöm mit, aztán beszámolok, hogy mi a helyzet.
Naplózva
Gabor77
Vendég
Válasz: Autógáz - LPG
«
Új hozzászólás #278 Dátum:
2011.02.03 csütörtök, 22:13:47 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.02.03 csütörtök, 19:06:38
hidd el taxisoknak nem éri meg a gázt használni (nekünk sem érte meg, ezért lett dizli...)
felénk 20 taxiból max 2 benzines a többi mind dieseles
Hong-Kong összes taxija gázos. Olvastam. Elhittem.
A magyar taxisok nem tudom miért nem gázosítanak. Mert a taxi az "füstöljön", szennyezze a környzetet, stb.
Hozzáteszem nagyon szeretem a diesel autókat, nagyon jól mennek, stb. De mégis benzines párti vagyok.
A taxisok jobban tennék, ha hybridben gondolkoznának, de Passat meg Octavia meg miegymás hybrid nincs.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Autógáz - LPG
«
Új hozzászólás #279 Dátum:
2011.02.03 csütörtök, 22:16:20 »
Idézetet írta: Gabor77 - 2011.02.03 csütörtök, 22:13:47
Hong-Kong összes taxija gázos. Olvastam. Elhittem.
A magyar taxisok nem tudom miért nem gázosítanak. Mert a taxi az "füstöljön", szennyezze a környzetet, stb.
Hozzáteszem nagyon szeretem a diesel autókat, nagyon jól mennek, stb. De mégis benzines párti vagyok.
A taxisok jobban tennék, ha hybridben gondolkoznának, de Passat meg Octavia meg miegymás hybrid nincs.
akkor én is cseréljem le a mondit egy priusra??
nanemá
és azért éri meg nekik a diesel, mert a kannás az lpg ára alatt van de abból fele annyit eszik csak
nekünk is volt gázos taxinak, de az nem abba való szelepek abban sem arra voltak tervezve, nem is bírta sokáig
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Gabor77
Vendég
Válasz: Autógáz - LPG
«
Új hozzászólás #280 Dátum:
2011.02.03 csütörtök, 22:42:49 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.02.03 csütörtök, 22:16:20
akkor én is cseréljem le a mondit egy priusra??
nanemá
és azért éri meg nekik a diesel, mert a kannás az lpg ára alatt van de abból fele annyit eszik csak
nekünk is volt gázos taxinak, de az nem abba való szelepek abban sem arra voltak tervezve, nem is bírta sokáig
Ki beszél itt priusról?
Nézd ezt:
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/escape/ford_escape_mercury_mariner_hybrid_4x4_fu-4230379
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Autógáz - LPG
«
Új hozzászólás #281 Dátum:
2011.02.03 csütörtök, 23:16:01 »
Idézetet írta: Gabor77 - 2011.02.03 csütörtök, 22:42:49
Ki beszél itt priusról?
Nézd ezt:
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/escape/ford_escape_mercury_mariner_hybrid_4x4_fu-4230379
ezzel csak az a bajom, hogy automata
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37285
www.mondeo.hu
Válasz: Autógáz - LPG
«
Új hozzászólás #282 Dátum:
2011.02.04 péntek, 08:21:47 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.02.03 csütörtök, 19:06:38
hidd el taxisoknak nem éri meg a gázt használni (nekünk sem érte meg, ezért lett dizli...)
felénk 20 taxiból max 2 benzines a többi mind dieseles
Pont rövidebb távokra a dízel nem jó. Gyakorlatilag egész nap nem melegedik be azon a pár km-em, a hideg motor pedig jobban kopik, és nem is optimális a fogyasztása.
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Gabor77
Vendég
Válasz: Autógáz - LPG
«
Új hozzászólás #283 Dátum:
2011.02.04 péntek, 08:40:16 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.02.03 csütörtök, 23:16:01
ezzel csak az a bajom, hogy automata
Én elviselném, sőt :-)
Míg nem vezettem huzamosabb ideig automatát, addig én is nagyon szerettem a manuális váltót. Azóta ez megváltozott, bár dolgozni manuális Focussal járok.
Mondom ezt úgy, hogy a Mondeo automatája azért nem egy csúcs.
«
Utoljára szerkesztve: 2011.02.04 péntek, 08:42:43 írta Gabor77
»
Naplózva
chla
Vendég
Válasz: Autógáz - LPG
«
Új hozzászólás #284 Dátum:
2011.02.04 péntek, 09:19:35 »
Idézetet írta: Gabor77 - 2011.02.03 csütörtök, 22:09:53
Szia!
Mennyit fogyaszt benzinből az autód?
Elrettentő példát még senki nem írt itt, mert kevés a tapasztalat. Nekem 10000km-ig semmi gond.
Következő olajcserekor megnézetem Vik-kel a szelepfészket vagy hézagot vagy tudja köhöm mit, aztán beszámolok, hogy mi a helyzet.
Vegyesen kb. 9,6; városban 10-11.
Kaptam tegnap egy korrekt választ a Molnár autógáztól, azt hiszem eldőlt a dolog
,
PERSZE ÉRDEKEL A VÉLEMÉNYED
.
Lehet, hogy marad az Etanol. Arról van tapasztalat?
Molnár Úr wote:
"A Ford gyártmányú autókba, a gázbeszerelés valóban a hengerfej "felújításával" javasolt.
Általában a gáz beszerelése után, a hengerfejet fel kell újítani, szelepeket ki kell cserélni,
mivel a gázüzem során, a magasabb égéshő miatt, a szelepek "b tudnak égni".
Vannak kenőanyagok, amik a hengerfej alkatrészeit (szelepeket), menet közben olajozzák,
de tartós és hosszútávú védelmet azonban nem nyújtanak.
Léteznek direkt gázüzemre gyártott alkatrészek, így is meg lehet rendelni az autót."
Naplózva
Gabor77
Vendég
Válasz: Autógáz - LPG
«
Új hozzászólás #285 Dátum:
2011.02.09 szerda, 14:14:21 »
Molnár Úr általában beszél a Fordról, de nem a Ford Mondeo 2.0 benzines motorjáról. Ez a véleményem!
Az 1.8-as Ford Focusba pl nem lehet gázt építeni, csak a hengerfej, szelepek, szelepfészek, stb upgrade-jével. De még ott is megéri azt megcsinálni. Én ilyen Focust adtam el a Mondeo előtt, a vevő gázosítani akarta, és tisztában volt ezzel, de így is bevállalta, mert akkor plusz 5000 km még a megtérülés, de akkor is megéri.
Én nem vagyok hajlandó 350ért tankolni, inkább literenként a pluszfogyasztást kalkulálva 230ért tankolok.
Idézetet írta: chla - 2011.02.04 péntek, 09:19:35
Vegyesen kb. 9,6; városban 10-11.
Kaptam tegnap egy korrekt választ a Molnár autógáztól, azt hiszem eldőlt a dolog
,
PERSZE ÉRDEKEL A VÉLEMÉNYED
.
Lehet, hogy marad az Etanol. Arról van tapasztalat?
Molnár Úr wote:
"A Ford gyártmányú autókba, a gázbeszerelés valóban a hengerfej "felújításával" javasolt.
Általában a gáz beszerelése után, a hengerfejet fel kell újítani, szelepeket ki kell cserélni,
mivel a gázüzem során, a magasabb égéshő miatt, a szelepek "b tudnak égni".
Vannak kenőanyagok, amik a hengerfej alkatrészeit (szelepeket), menet közben olajozzák,
de tartós és hosszútávú védelmet azonban nem nyújtanak.
Léteznek direkt gázüzemre gyártott alkatrészek, így is meg lehet rendelni az autót."
Naplózva
chla
Vendég
Válasz: Autógáz - LPG
«
Új hozzászólás #286 Dátum:
2011.02.09 szerda, 22:10:32 »
mekkora összeg lehet ez az upgrade?
Amúgy osztom a üzemanyag-árakkal kapcsolatos
-t.
«
Utoljára szerkesztve: 2011.02.09 szerda, 22:12:37 írta chla
»
Naplózva
Gabor77
Vendég
Válasz: Autógáz - LPG
«
Új hozzászólás #287 Dátum:
2011.02.09 szerda, 22:19:06 »
Idézetet írta: chla - 2011.02.09 szerda, 22:10:32
mekkora összeg lehet ez az upgrade?
nem tudom pontosan, optimistán állj a dolgokhoz
Naplózva
chla
Vendég
Válasz: Autógáz - LPG
«
Új hozzászólás #288 Dátum:
2011.02.10 csütörtök, 11:55:39 »
Idézetet írta: Gabor77 - 2011.02.09 szerda, 22:19:06
nem tudom pontosan, optimistán állj a dolgokhoz
Kértem egy optimista ajánlatot
, amiben ez szerepel:
-- "Természetesen utólag beszerelhetők az említett alkatrészek, azonban hivatalos Ford márkaszervizeink nem foglalkoznak ilyen átalakítással. A miértjét nem tudom, de mindenképpen érdemes ilyen átalakításra szakosodott szervizeket felkeresni". Kösz...
Ez lassan már kihívás lesz, de remélem, hogy most még én és később a verda szívja a gázt...
Naplózva
tormab
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 31
Válasz: Autógáz - LPG
«
Új hozzászólás #289 Dátum:
2011.02.18 péntek, 11:19:31 »
Sziasztok!
Tegnap elgázosodott a mondim:) 2001 MK3 Autómata 2.0
Gondoltam megosztom a tapasztalataimat
Zavoli rendszer került bele, és egyelőre úgy tűnik rendben üzemel. Kevesebb mint 1km alatt átkapcsol gázra. Nem rángat, és az alapjáratom is teljesen olyan mintha benzinről menne. Viszont benzinnel jobban húz.
A tartály kapacitása kicsit csalódás.43liter nettó.
Hétvégén beleugrik kb 500km a kocsiba, majd megírom a tapasztalatokat. A fogyasztás lesz még a sarkalatos pont.
Jó hétvégét mindenkinek!
Naplózva
MK3 2.0 16v Automata Ghia (2001.06)
chla
Vendég
Válasz: Autógáz - LPG
«
Új hozzászólás #290 Dátum:
2011.02.18 péntek, 20:08:33 »
Idézetet írta: tormab - 2011.02.18 péntek, 11:19:31
Sziasztok!
Tegnap elgázosodott a mondim:) 2001 MK3 Autómata 2.0
Gondoltam megosztom a tapasztalataimat
Zavoli rendszer került bele, és egyelőre úgy tűnik rendben üzemel. Kevesebb mint 1km alatt átkapcsol gázra. Nem rángat, és az alapjáratom is teljesen olyan mintha benzinről menne. Viszont benzinnel jobban húz.
A tartály kapacitása kicsit csalódás.43liter nettó.
Hétvégén beleugrik kb 500km a kocsiba, majd megírom a tapasztalatokat. A fogyasztás lesz még a sarkalatos pont.
Jó hétvégét mindenkinek!
Király vagy!
Nekem még 2hét, és ugyanígy jár a verdám.
A fogyasztás tényleg érdekelne.
Hol csináltattad?
Naplózva
tormab
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 31
Válasz: Autógáz - LPG
«
Új hozzászólás #291 Dátum:
2011.02.18 péntek, 22:23:33 »
Idézetet írta: chla - 2011.02.18 péntek, 20:08:33
Király vagy!
Nekem még 2hét, és ugyanígy jár a verdám.
A fogyasztás tényleg érdekelne.
Hol csináltattad?
Újabb fejlemény
200km--> 50km város araszolás + 150km országút ---->11liter/100km
Tartós országút egyenletes sebességgel szerintem 10 körül megáll.
Eco-Jet kft. Véleményem szerint nagyon korrekt munkát végeztek a srácok! Bár nyugtával a napot!
Egy dolog zavar, hogy a kocsi fogyimérője (a digitális) meghülyült. Butaságokat írkál. A megtehető km meg csökken, holott gázzal megyek:) Nem tudom még, hogy mit írkál.
Majd még írok fogyasztást
Naplózva
MK3 2.0 16v Automata Ghia (2001.06)
chla
Vendég
Válasz: Autógáz - LPG
«
Új hozzászólás #292 Dátum:
2011.02.19 szombat, 21:29:50 »
Idézetet írta: tormab - 2011.02.18 péntek, 22:23:33
Újabb fejlemény
200km--> 50km város araszolás + 150km országút ---->11liter/100km
Tartós országút egyenletes sebességgel szerintem 10 körül megáll.
Eco-Jet kft. Véleményem szerint nagyon korrekt munkát végeztek a srácok! Bár nyugtával a napot!
Egy dolog zavar, hogy a kocsi fogyimérője (a digitális) meghülyült. Butaságokat írkál. A megtehető km meg csökken, holott gázzal megyek:) Nem tudom még, hogy mit írkál.
Majd még írok fogyasztást
Szerintem is ok ez a fogyasztás...sőt!
Miért Zavoli mellett döntöttél?
Nekem Lovato easy Fast néz ki, hallottál erről valamit?
Köszi!
Naplózva
hoobii
Vendég
Válasz: Autógáz - LPG
«
Új hozzászólás #293 Dátum:
2011.02.20 vasárnap, 08:56:04 »
Idézetet írta: seekay - 2011.01.25 kedd, 20:43:24
Döntöttem, elgázosítom, találtam egy helyet, ahol nagyon jó tapasztalatok vannak a V6-ossal és jó áron is dolgoznak.
Viszont reggelig el kell dönteni, hogy hengeres vagy pótkeréktartály legyen. A pótkerékből kb. 44-45 liternyi férne bele, a hengeresből durván 70. Nehéz kérdés. Pro kontra a henger vs pótkeréktartályra?
Na és a hátsó ülés alá berakni egy tartályt? Valami hasonlóan, mint a
gyári zafirákon
?
Naplózva
tormab
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 31
Válasz: Autógáz - LPG
«
Új hozzászólás #294 Dátum:
2011.02.20 vasárnap, 16:14:30 »
Idézetet írta: chla - 2011.02.19 szombat, 21:29:50
Szerintem is ok ez a fogyasztás...sőt!
Miért Zavoli mellett döntöttél?
Nekem Lovato easy Fast néz ki, hallottál erről valamit?
Köszi!
Szia!
Ez volt sorozatengedéllyel ahol csinálták. Nem hallottam róla rosszat. Továbbá ha hozzá kell nyúlni, ehhez minden gázos ért jóformán, van műszerük.
Landirenzon vaciláltam, de nem az lett végülis. Lovatora egyedi engedély kell nemde?
Két nap alatt belraktam 630km-t.
Rohangászás, és tempós menet. Kipróbáltam hogy viselkedik.
11 lett az átlag.
Majd legközelebb nem állatkodok, és 10 lesz:)
Naplózva
MK3 2.0 16v Automata Ghia (2001.06)
chla
Vendég
Válasz: Autógáz - LPG
«
Új hozzászólás #295 Dátum:
2011.02.20 vasárnap, 18:42:28 »
Idézetet írta: tormab - 2011.02.20 vasárnap, 16:14:30
Szia!
Ez volt sorozatengedéllyel ahol csinálták. Nem hallottam róla rosszat. Továbbá ha hozzá kell nyúlni, ehhez minden gázos ért jóformán, van műszerük.
Landirenzon vaciláltam, de nem az lett végülis. Lovatora egyedi engedély kell nemde?
Két nap alatt belraktam 630km-t.
Rohangászás, és tempós menet. Kipróbáltam hogy viselkedik.
11 lett az átlag.
Majd legközelebb nem állatkodok, és 10 lesz:)
Ahová én megyek ott Lovato-hoz van sorozatengedélyük. (Medic-car Dunakeszi)
Milyen tartályt tetettél bele? Én a szükségpótkerék helyére szereltetem majd, de gőzöm sincs egyelőre, hogy mekkora fér bele viszonylag "láthatatlanul"
A szervízben azt mondák, hogy majd többfélét belepróbálunk, aztán én majd jól eldöntöm.
Bőven király ez a 11L fogysztás szerinetm. benzunből mennyire jöttél ki?
Nekem is 2.0 automata a verdám és benzinnel 10 literes átlagot futok.
Naplózva
Ferqo
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2813
Válasz: Autógáz - LPG
«
Új hozzászólás #296 Dátum:
2011.02.20 vasárnap, 20:25:59 »
Idézetet írta: tormab - 2011.02.18 péntek, 22:23:33
Egy dolog zavar, hogy a kocsi fogyimérője (a digitális) meghülyült. Butaságokat írkál. A megtehető km meg csökken, holott gázzal megyek:) Nem tudom még, hogy mit írkál.
Sajnos ez ilyen. Az enyém is össze-vissza mér/mutat. Nekem is csökken a megtehető út. A múltkor azért tankoltam csak tele benzinnel az autót, hogy ne karattyoljon a megtehető km miatt. Állandóan csipogott, sőt a sárga visszajelző lámpa is hol vikágított/hol nem, a végén már teljesen elbizonytalanodtam, hogy van-é benne benzin vagy sem.
Nem hinném, hogy megzavarodik, de nekem negyon úgy tűnt, hogy mégis. Az egy tankolásra jutó 3000 megtett km-t nem tudja kezelni az elektronika, az utolsó 3-500 km-en már "0" megtehető km mutatott, pedig még volt 5-10 liter a tankban, amit ugye bármilyen baromi magas fogyasztási átlagértékkel osztok el "0" megtehető km biztosan nem jöhetne ki. Vélhetőleg meghülyül a rendszer.
Üdv
Naplózva
MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001 Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
tormab
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 31
Válasz: Autógáz - LPG
«
Új hozzászólás #297 Dátum:
2011.02.21 hétfő, 08:34:53 »
Idézetet írta: chla - 2011.02.20 vasárnap, 18:42:28
Ahová én megyek ott Lovato-hoz van sorozatengedélyük. (Medic-car Dunakeszi)
Milyen tartályt tetettél bele? Én a szükségpótkerék helyére szereltetem majd, de gőzöm sincs egyelőre, hogy mekkora fér bele viszonylag "láthatatlanul"
A szervízben azt mondák, hogy majd többfélét belepróbálunk, aztán én majd jól eldöntöm.
Bőven király ez a 11L fogysztás szerinetm. benzunből mennyire jöttél ki?
Nekem is 2.0 automata a verdám és benzinnel 10 literes átlagot futok.
Jó reggelt!
Benzinből 10körül volt az átlagom. 9országúton, finoman hajtva, Tizensok Budapesten. Pótkeréktartály van benn. 43litert tudok tankolni.
Többféle helyről többféle infót hallottam. Kell műszakiztatni vagy nem? Találtam olyan helyet ahol azt írták, ha egyedi engedély van akkor mindenképp kell. Ha 30napnál kevesebb műszaki van a kocsira, vagy egyáltalán nincs,akkor szintén. Azonban ha több mint 30 nap műszaki van még, akkor csak a lejáratkor kell.
Na szóval! Hogy is van ez??
Naplózva
MK3 2.0 16v Automata Ghia (2001.06)
tormab
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 31
Válasz: Autógáz - LPG
«
Új hozzászólás #298 Dátum:
2011.02.21 hétfő, 08:38:26 »
Idézetet írta: Ferqo - 2011.02.20 vasárnap, 20:25:59
Sajnos ez ilyen. Az enyém is össze-vissza mér/mutat. Nekem is csökken a megtehető út. A múltkor azért tankoltam csak tele benzinnel az autót, hogy ne karattyoljon a megtehető km miatt. Állandóan csipogott, sőt a sárga visszajelző lámpa is hol vikágított/hol nem, a végén már teljesen elbizonytalanodtam, hogy van-é benne benzin vagy sem.
Nem hinném, hogy megzavarodik, de nekem negyon úgy tűnt, hogy mégis. Az egy tankolásra jutó 3000 megtett km-t nem tudja kezelni az elektronika, az utolsó 3-500 km-en már "0" megtehető km mutatott, pedig még volt 5-10 liter a tankban, amit ugye bármilyen baromi magas fogyasztási átlagértékkel osztok el "0" megtehető km biztosan nem jöhetne ki. Vélhetőleg meghülyül a rendszer.
Üdv
Valami átfolyást biztosan mér az injektorokon, nade mit?
Majd még utána érdeklődök,hátha tud valaki valami okosat, és lehet, hogy elő lehet csalogatni a gázos fogyasztás kijelzést is, a benzines helyére.
Azt a tanácsot kaptam, hogy ne legyen teli a tankom mert tönkremegy a benzin ha sokáig nincs elhasználva. Igazságtartalma?
Naplózva
MK3 2.0 16v Automata Ghia (2001.06)
chla
Vendég
Válasz: Autógáz - LPG
«
Új hozzászólás #299 Dátum:
2011.02.21 hétfő, 09:31:31 »
Idézetet írta: tormab - 2011.02.21 hétfő, 08:34:53
Többféle helyről többféle infót hallottam. Kell műszakiztatni vagy nem? Találtam olyan helyet ahol azt írták, ha egyedi engedély van akkor mindenképp kell. Ha 30napnál kevesebb műszaki van a kocsira, vagy egyáltalán nincs,akkor szintén. Azonban ha több mint 30 nap műszaki van még, akkor csak a lejáratkor kell.
Na szóval! Hogy is van ez??
Nekem az ajánlatban ezt írta a szervíz:
"Műszaki vizsgáztatás nem szükséges! Az Okmányirodai ügyintézés költsége 2-3.000 Ft-ot jelent.
Sorozatengedély alapján alakítanánk át az autót, a beszereléskor megkapná a műszaki adatlapot a gázüzemről, csak be kell jegyeztetni az okmányirodában"
...aztán majd meglátjuk...a vizsgát ha lehet nem erőltetném; nemrég csináltattam meg...
Naplózva
Oldalak:
1
2
3
4
5
[
6
]
7
8
9
10
11
12
13
...
28
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ