Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 11:43:12 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 ... 28   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Autógáz - LPG  (Megtekintve 587289 alkalommal)
0 Felhasználó és 4 vendég van a témában
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #250 Dátum: 2011.01.22 szombat, 10:26:04 »

most kaptam infót egy ismerős Ford szervizestől.
aszonta semmi gond a gázosítással (Mk3-ra vonatkozott a kérdésem) csak valami extra szelepszár (vagy szelepszár szimering) olajzót kell beépíteni, és elvileg a jó gázosítók ezt be is szerelik...
ezt nem értem!
a szelepszár most is kenve van olajjal.ez független attól,hogy benyát vagy gázt égetsz a hengerben.....az olajat nem az égéstér felől kapja! nemtudom
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
mondejoooooo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1790



E-mail
« Új hozzászólás #251 Dátum: 2011.01.22 szombat, 14:50:58 »

ezt nem értem!
a szelepszár most is kenve van olajjal.ez független attól,hogy benyát vagy gázt égetsz a hengerben.....az olajat nem az égéstér felől kapja! nemtudom

én se értettem, de egyenlőre csak ennyit írt. kértem írja le bővebben mire is gondolt...
Naplózva

ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia,  tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #252 Dátum: 2011.01.22 szombat, 18:13:27 »

ezt viszont (mivel kombid van) tudod orvosolni légrugókkal. www.airspring.hu
Igen, tudom. Nyárra már be vagyon tervezve.De azért köszönöm.
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
seekay
Vendég
« Új hozzászólás #253 Dátum: 2011.01.23 vasárnap, 23:53:11 »

Kezd uncsi lenni már ez a benzináremelés... Úgyhogy elkezdek spórolni az átalakításra, amennyiben lehet rakni V6-ba anélkül, hogy megpurcanna...  Mi a helyzet a szelepekkel, tényleg annyira rossz a hátsó hengersor hűtése, hogy gáznál beégnének?

Pár sorral feljebb írtátok, hogy MK3-nál nem kell tartani a kerámia szelepfészektől és a nitrogén hűtésű szelepszártól, ez igaz a V6-ra is?
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #254 Dátum: 2011.01.24 hétfő, 08:13:44 »

és akkor most ki mond valótlant?a gázosok vagy a ford? Roll Eyes

Mindenki a saját érdekét nézni... Smiley
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #255 Dátum: 2011.01.24 hétfő, 08:15:37 »

most kaptam infót egy ismerős Ford szervizestől.
aszonta semmi gond a gázosítással (Mk3-ra vonatkozott a kérdésem) csak valami extra szelepszár (vagy szelepszár szimering) olajzót kell beépíteni, és elvileg a jó gázosítók ezt be is szerelik...

Valami Flashtube a neve, de csak opció, külön kell fizetni érte. Állítólag csak néhány tipusba szükséges, pl. Opel, Ford-ba nem mondják, hogy kell.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Gabor77
Vendég
« Új hozzászólás #256 Dátum: 2011.01.24 hétfő, 08:22:43 »

Mindenki a saját érdekét nézni... Smiley

A helyzet alapvetően az, hogy a Ford és más típusok szerelői nem mernek hozzányúlni a gázos autókhoz, mert félnek tőle. Rengeteg a tévhit.
Nemhogy nem nyúlnak hozzá, hanem arra is húzzák a szájukat, ha gázos autót kell a szerelőcsarnokba bevinni. Jó lenne, ha ezen a hozzáálláson változtatnának.
A Skoda nyerő lehet ebben, "gyárilag" egyre több gázos autót csinálnak, szerintem jól csinálják.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #257 Dátum: 2011.01.24 hétfő, 14:42:55 »

Kezd uncsi lenni már ez a benzináremelés... Úgyhogy elkezdek spórolni az átalakításra, amennyiben lehet rakni V6-ba anélkül, hogy megpurcanna...  Mi a helyzet a szelepekkel, tényleg annyira rossz a hátsó hengersor hűtése, hogy gáznál beégnének?

Pár sorral feljebb írtátok, hogy MK3-nál nem kell tartani a kerámia szelepfészektől és a nitrogén hűtésű szelepszártól, ez igaz a V6-ra is?

Itt ket hete meg 1,329 volt a gazolaj, mult heten mar csak 1,274, ma reggel meg 1,204, ugyanannal a kutnal, a Belvarosban, ahol nem is eppen a legolcsobb. :-)

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #258 Dátum: 2011.01.24 hétfő, 20:57:13 »

A helyzet alapvetően az, hogy a Ford és más típusok szerelői nem mernek hozzányúlni a gázos autókhoz, mert félnek tőle. Rengeteg a tévhit.
Nemhogy nem nyúlnak hozzá, hanem arra is húzzák a szájukat, ha gázos autót kell a szerelőcsarnokba bevinni. Jó lenne, ha ezen a hozzáálláson változtatnának.
A Skoda nyerő lehet ebben, "gyárilag" egyre több gázos autót csinálnak, szerintem jól csinálják.
A Cromaxnál rögtön mondták, hogy elvileg gázos autót be sem engedhet, mert nincs rá engedélyük.
Lehet van vmi törvényi kötelezettség, ami miatt hűzzűk a szájukat.
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
Gabor77
Vendég
« Új hozzászólás #259 Dátum: 2011.01.24 hétfő, 21:09:26 »

A Cromaxnál rögtön mondták, hogy elvileg gázos autót be sem engedhet, mert nincs rá engedélyük.
Lehet van vmi törvényi kötelezettség, ami miatt hűzzűk a szájukat.
Elvileg! Ha érted.
Naplózva
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #260 Dátum: 2011.01.25 kedd, 10:04:36 »

Elvileg! Ha érted.
Értem én! (én is ebben az országban szocializálódtam/ok)
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #261 Dátum: 2011.01.25 kedd, 14:03:22 »

A Ford olasz honlapján leírják, hogy a gyári gázos kocsik erősített szelepülékkel illetve szelepekkel rendelkeznek a német fórumokban is azt írják, hogy a gyári motorok alapvetően nem bírják a gázt (Ford) ott lehet is kapni speciális szelepeket hozzá illetve Hollandiában is csak az erősített szelepfészkes hengerfejekbe ajánlják. A gond nem is annyira a szelepekkel van hanem a szelepfészkek kopása felgyorsul (10000km -es ellenőrzést írnak!) amin az állítás ugyan segít de ez meglehetősen bonyolult illetve költséges és kb 100-120ezer km után elfogy az állítási lehetőség (ez is flashlube segítségével) és beéghetnek a szelepek persze ez is függ vezetési stílustól is magas fordulat stb. előrehozza a halált... Ugyhogy az eddigiek alapján én lemondtam róla.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
seekay
Vendég
« Új hozzászólás #262 Dátum: 2011.01.25 kedd, 20:43:24 »

Döntöttem, elgázosítom, találtam egy helyet, ahol nagyon jó tapasztalatok vannak a V6-ossal és jó áron is dolgoznak.

Viszont reggelig el kell dönteni, hogy hengeres vagy pótkeréktartály legyen. A pótkerékből kb. 44-45 liternyi férne bele, a hengeresből durván 70. Nehéz kérdés. Pro kontra a henger vs pótkeréktartályra? vigyor3
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #263 Dátum: 2011.01.25 kedd, 20:50:57 »

Döntöttem, elgázosítom, találtam egy helyet, ahol nagyon jó tapasztalatok vannak a V6-ossal és jó áron is dolgoznak.

Viszont reggelig el kell dönteni, hogy hengeres vagy pótkeréktartály legyen. A pótkerékből kb. 44-45 liternyi férne bele, a hengeresből durván 70. Nehéz kérdés. Pro kontra a henger vs pótkeréktartályra? vigyor3
mindenféleképpen buksz helyet a csomagtartóból.

ha nem használod hosszútávú utakon, és van a közeledben lpg kút, akkor akár a pótkerekes is jó lehet, csak akkor kell a csomagtartóba egy pótkerék.
mankókerék kevesebb helyet foglal.

nagytartállyal szerintem a csomagtartó kb 1/3-át elbukod, cserébe 1,5szer akkora tartályod van.

ezt neked kell eldöntened.
ha a pótkerekeset választod, és neked normál méretű pótkereked van, de mankókereket akarsz, akkor én elcserélném veled Wink
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
seekay
Vendég
« Új hozzászólás #264 Dátum: 2011.01.25 kedd, 22:39:39 »

mindenféleképpen buksz helyet a csomagtartóból.

ha nem használod hosszútávú utakon, és van a közeledben lpg kút, akkor akár a pótkerekes is jó lehet, csak akkor kell a csomagtartóba egy pótkerék.
mankókerék kevesebb helyet foglal.

nagytartállyal szerintem a csomagtartó kb 1/3-át elbukod, cserébe 1,5szer akkora tartályod van.

ezt neked kell eldöntened.
ha a pótkerekeset választod, és neked normál méretű pótkereked van, de mankókereket akarsz, akkor én elcserélném veled Wink

Nekem is mankókerekem van, de azért köszönöm a felajánlást.  nyes Általában az 500 literes csomagtartó nincs kihasználva, ami most is a csomagtartóban van, az meg elférne a kisebb helyen is. A pótkeréktartály viszont diszkrétebb, tény hogy kevesebb helyet is foglal, de a hatótáv is kevesebb. 10-11 literes benzines átlagfogyasztás gázzal 12.5-13 liter lenne, így a hatótáv 3-400 km lenne.
Ugyanez hengeres tartállyal  5-600 km lenne, ami ugye nem mindegy. De az is tény, hogy elég sok helyen lehet tankolni gázt, tehát a pótkeréktartály is elég a következő kútig, de mégis kényelmesebb, ha nem kell annyit tankolni.
Nehéz ügy... A pótkerék jobban el van rejtve, a henger az meg a hátsó ülés mögött lenne ugye...ez szag szempontjából jelent vmit, vagy ezeknél a korszerű rendszereknél már nincs semmi szag ígyse-úgyse?
Az is tény, hogy szegedi vagyok, és egy Szeged-Pest távolság ha még Pesten is járkálok, akkor az oda-vissza min. 400 km. Az meg pótkeréktartállyal kevéske, tankolni kéne útközben. Hengeressel nem kéne, viszont a csomagtér egy (kis) része elveszne, meg a hátsó ülések lehajthatósága is értelmét vesztené, igaz sose volt eddig szükség rá.
Hmmm...nehéz ügy...még mindig.  pias
Naplózva
Gabor77
Vendég
« Új hozzászólás #265 Dátum: 2011.01.25 kedd, 23:09:28 »

Nekem is mankókerekem van, de azért köszönöm a felajánlást.  nyes Általában az 500 literes csomagtartó nincs kihasználva, ami most is a csomagtartóban van, az meg elférne a kisebb helyen is. A pótkeréktartály viszont diszkrétebb, tény hogy kevesebb helyet is foglal, de a hatótáv is kevesebb. 10-11 literes benzines átlagfogyasztás gázzal 12.5-13 liter lenne, így a hatótáv 3-400 km lenne.
Ugyanez hengeres tartállyal  5-600 km lenne, ami ugye nem mindegy. De az is tény, hogy elég sok helyen lehet tankolni gázt, tehát a pótkeréktartály is elég a következő kútig, de mégis kényelmesebb, ha nem kell annyit tankolni.
Nehéz ügy... A pótkerék jobban el van rejtve, a henger az meg a hátsó ülés mögött lenne ugye...ez szag szempontjából jelent vmit, vagy ezeknél a korszerű rendszereknél már nincs semmi szag ígyse-úgyse?
Az is tény, hogy szegedi vagyok, és egy Szeged-Pest távolság ha még Pesten is járkálok, akkor az oda-vissza min. 400 km. Az meg pótkeréktartállyal kevéske, tankolni kéne útközben. Hengeressel nem kéne, viszont a csomagtér egy (kis) része elveszne, meg a hátsó ülések lehajthatósága is értelmét vesztené, igaz sose volt eddig szükség rá.
Hmmm...nehéz ügy...még mindig.  pias

Szag nincs, szépen is néznénk ki, ha lenne.
A hengeres tartályt nem tudják hosszában berakni arra az oldalra, ahol 1/3os a hátsó ülés?
Naplózva
seekay
Vendég
« Új hozzászólás #266 Dátum: 2011.01.25 kedd, 23:20:15 »

Szag nincs, szépen is néznénk ki, ha lenne.
A hengeres tartályt nem tudják hosszában berakni arra az oldalra, ahol 1/3os a hátsó ülés?

Nem tudom, erre majd rákérdezek amikor viszem beszereltetni, de nem ez lesz a döntő érv.
Neked ugye pótkeréktartály van, hány literes, ebből ténylegesen mennyit tudsz beletankolni és átlagosan hány km-re elég vegyes használattal?

Van-e olyan márkájú szett, ami kifejezetten nem ajánlatos?
« Utoljára szerkesztve: 2011.01.25 kedd, 23:22:42 írta seekay » Naplózva
Gabor77
Vendég
« Új hozzászólás #267 Dátum: 2011.01.25 kedd, 23:38:16 »

Nem tudom, erre majd rákérdezek amikor viszem beszereltetni, de nem ez lesz a döntő érv.
Neked ugye pótkeréktartály van, hány literes, ebből ténylegesen mennyit tudsz beletankolni és átlagosan hány km-re elég vegyes használattal?

Van-e olyan márkájú szett, ami kifejezetten nem ajánlatos?
Bruttó 59 literes a pótkeréktartály, kb 42-45 liter gáz fér bele, ha teljesen kiürül, kb 300km-enként szoktam tankolni, de ekkor még nincs kifogyva.
Asszem eddig legtöbbet 370 km-t tudtam menni egy tank gázzal.
Naplózva
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #268 Dátum: 2011.01.26 szerda, 08:20:39 »

Szia seekay!
Én V6 ba lehet hengereset tetetnék. Meg fog "ölni" az állandó kútrajárkálás. Ha neked elfér, és nem hiányzik a csomagtérből az elbukott hely, szerintem tegyél bele hengereset.
Nekem mindenképpen pótkerék tartály kellett, kombi lévén elég sokat "szállítok" vele, rendszeresen lehajtott hátós ülésekkel telepakolva kell az autót használnom. Nekem nem lett volna alternatíva a hengeres tartály. Én is 300 km-nként járok kútra, igaz nekem MkII lévén kisebb tartály fér bele(kisebb a gyári kerékméret, így a bruttó 44literes tartályba, 38 litert enged a szelep), igaz 2,0 literes motorom van. De 12 literes gáz fogyaszás alá nem igazán sikerül menni, legutóbb volt 11,5 de sok volt benne a hosszútávú menet.
Szaglani ugyanannyira fog mint a pótkerék tartály, azaz semennyire.
Üdv
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
mondejoooooo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1790



E-mail
« Új hozzászólás #269 Dátum: 2011.01.26 szerda, 11:06:26 »

Döntöttem, elgázosítom, találtam egy helyet, ahol nagyon jó tapasztalatok vannak a V6-ossal és jó áron is dolgoznak.

Viszont reggelig el kell dönteni, hogy hengeres vagy pótkeréktartály legyen. A pótkerékből kb. 44-45 liternyi férne bele, a hengeresből durván 70. Nehéz kérdés. Pro kontra a henger vs pótkeréktartályra? vigyor3

ha nem titok hol fogod gázosítani? mennyiért?
« Utoljára szerkesztve: 2011.01.26 szerda, 12:27:07 írta mondejoooooo » Naplózva

ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia,  tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
seekay
Vendég
« Új hozzászólás #270 Dátum: 2011.01.26 szerda, 17:39:29 »

ha nem titok hol fogod gázosítani? mennyiért?

Eddig 2 ajánlatot kaptam:
- a Szappanos autógáznál: Technology-gas Modena gázszettel 220.000, -Ft  (hengeres vagy pótkeréktartály ugyanannyi)
- a Bácsgépkernél: AC STAG 300 plus gázszettel 230.000,- Ft pótkeréktartállyal, hengeres tartállyal 225.000,- Ft

Az indexes autógáz topicban mindkét beszerelőműhelyet nagyon dicsérik, a Modena szett nekem névről annyira nem ismerős, de azt mondták a beszerelők, hogy nagyon jó minőségű cucc az is, sok V6-ost alakítottak már át, szeretni fogja a gép.

Ti a kettő közül melyik rendszert javasolnátok, pro-kontra?  
« Utoljára szerkesztve: 2011.01.26 szerda, 17:41:31 írta seekay » Naplózva
Gabor77
Vendég
« Új hozzászólás #271 Dátum: 2011.01.26 szerda, 21:38:30 »

Eddig 2 ajánlatot kaptam:
- a Szappanos autógáznál: Technology-gas Modena gázszettel 220.000, -Ft  (hengeres vagy pótkeréktartály ugyanannyi)
- a Bácsgépkernél: AC STAG 300 plus gázszettel 230.000,- Ft pótkeréktartállyal, hengeres tartállyal 225.000,- Ft

Az indexes autógáz topicban mindkét beszerelőműhelyet nagyon dicsérik, a Modena szett nekem névről annyira nem ismerős, de azt mondták a beszerelők, hogy nagyon jó minőségű cucc az is, sok V6-ost alakítottak már át, szeretni fogja a gép.

Ti a kettő közül melyik rendszert javasolnátok, pro-kontra?  

Nekem AC STAG komputer van, de az injektor meg reduktor más márka. Ez a STAG azért jó, mert nagyon jól programozható. A másikat nem ismerem.
Naplózva
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #272 Dátum: 2011.01.27 csütörtök, 08:26:51 »

Nekem AC STAG komputer van, de az injektor meg reduktor más márka. Ez a STAG azért jó, mert nagyon jól programozható. A másikat nem ismerem.
A STAG ról én is ezt hallottam, hogy jól programozható, és a gázszervízben beszéltem szerelőkkel, ők is azt mondták, hogy jó. Én ezt választanám. Szrintem több műhelyben ismerik, van gépük hozzá, a garanciális időn túl több szervízbe is viheted, míg a másikat ha csak egy műhely szereli az eléggé korlátozza a lehetőségeidet. (Én ebben a cípőben járok, UGS-t csak a Freeforce)
Üdv
ui: 6 hengeresre jó árakat kaptál, pesten a 4 hengerest csinálják ennyiért
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
seekay
Vendég
« Új hozzászólás #273 Dátum: 2011.01.28 péntek, 21:22:17 »

Ha egyedi engdélyest választok, azt ugye műszakisztatni kell. Nekem csak jövőre jár le a műszaki, el lehet-e addig húzni a papírozást? Egyébként mennyibe fáj egy gázos autóhoz a műszaki, a gázszemlén kívül jár-e vmi plusz költséggel, kell-e mellé külön még eredetvizsga, ha már a nevemen volt előtte is az autó?
Naplózva
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #274 Dátum: 2011.01.30 vasárnap, 08:10:13 »

Ha egyedi engdélyest választok, azt ugye műszakisztatni kell. Nekem csak jövőre jár le a műszaki, el lehet-e addig húzni a papírozást? Egyébként mennyibe fáj egy gázos autóhoz a műszaki, a gázszemlén kívül jár-e vmi plusz költséggel, kell-e mellé külön még eredetvizsga, ha már a nevemen volt előtte is az autó?
Ha egyedi, ha sorozat műszakiztatni kell. (Legalábbis nekem ezt mondták, talán az, akit Gábor77 ajánlott, de nem biztos)
Eredtvizsga nem kell. ELvileg 30 napon belül be kell jelenteni, le kell vizsgáztatni. Gyakorlatilag az engedély, a kiadástól számított 1 évig hatályos, így elfogadják később is. Én október körül rakattam be, júniusban fogom vizsgáztatni. Szerintem akkor van gáz, ha igazoltatnak, mert "beleköthető" állapotban van a gép. Ez az elnyújtott vizsgáztatás működik, mert más is ezt csinálta. (Fórumtárs, szintén 2-es Mondeo, szintén Freeforce kft-és beszerelés)
A műszaki vizsga azthiszem csak a gázszemle miatt drágább. Meg plusz egy kört kell futnod a vizsga előtt a gázszemlével, mert azt a beszerlő műhey csinálja, adja ki, bár szerintem bárki gázos műhely kiadhat ilyet.
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
chla
Vendég
« Új hozzászólás #275 Dátum: 2011.02.03 csütörtök, 18:43:58 »

Sziasztok!
Végigolvastam az eddigi LPG hozzászólásokat, és már végképp nem tudom, hogy mit tegyek. falbav

2004es 2000ccm aut. Mondeom van és szeretnék gázzal járni.
Kaptam ajánlatokat (Lovato easy fast lenne a nyerő a Medic Car-nál), de itt olvastam, hogy nem minden forrás szerint javasolt ehhez a motorhoz a gáz.
Ettől meg végképp elkeseredtem: http://mondeo.hu/index.php?topic=48.msg535009#msg535009
A szervíz azt monda, "igen; vannak nem ajánlott típusok", de no para, több taxis ügyfelük police nyúzza gond nélkül.

Ha van valaki aki meglépte a gázosítást ennél a típusnál, és vannak tapasztalatai nagyon megköszönnék 1-2 bátorító szót  worship, vagy elrettentő példával beszéljen le örökre... rinya

Köszi szépen!
chla
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #276 Dátum: 2011.02.03 csütörtök, 19:06:38 »


A szervíz azt monda, "igen; vannak nem ajánlott típusok", de no para, több taxis ügyfelük police nyúzza gond nélkül.
hidd el taxisoknak nem éri meg a gázt használni (nekünk sem érte meg, ezért lett dizli...)

felénk 20 taxiból max 2 benzines a többi mind dieseles
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Gabor77
Vendég
« Új hozzászólás #277 Dátum: 2011.02.03 csütörtök, 22:09:53 »

Sziasztok!
Végigolvastam az eddigi LPG hozzászólásokat, és már végképp nem tudom, hogy mit tegyek. falbav

2004es 2000ccm aut. Mondeom van és szeretnék gázzal járni.
Kaptam ajánlatokat (Lovato easy fast lenne a nyerő a Medic Car-nál), de itt olvastam, hogy nem minden forrás szerint javasolt ehhez a motorhoz a gáz.
Ettől meg végképp elkeseredtem: http://mondeo.hu/index.php?topic=48.msg535009#msg535009
A szervíz azt monda, "igen; vannak nem ajánlott típusok", de no para, több taxis ügyfelük police nyúzza gond nélkül.

Ha van valaki aki meglépte a gázosítást ennél a típusnál, és vannak tapasztalatai nagyon megköszönnék 1-2 bátorító szót  worship, vagy elrettentő példával beszéljen le örökre... rinya

Köszi szépen!
chla

Szia!

Mennyit fogyaszt benzinből az autód?

Elrettentő példát még senki nem írt itt, mert kevés a tapasztalat. Nekem 10000km-ig semmi gond.
Következő olajcserekor megnézetem Vik-kel a szelepfészket vagy hézagot vagy tudja köhöm mit, aztán beszámolok, hogy mi a helyzet.
Naplózva
Gabor77
Vendég
« Új hozzászólás #278 Dátum: 2011.02.03 csütörtök, 22:13:47 »

hidd el taxisoknak nem éri meg a gázt használni (nekünk sem érte meg, ezért lett dizli...)

felénk 20 taxiból max 2 benzines a többi mind dieseles

Hong-Kong összes taxija gázos. Olvastam. Elhittem.
A magyar taxisok nem tudom miért nem gázosítanak. Mert a taxi az "füstöljön", szennyezze a környzetet, stb.
Hozzáteszem nagyon szeretem a diesel autókat, nagyon jól mennek, stb. De mégis benzines párti vagyok.
A taxisok jobban tennék, ha hybridben gondolkoznának, de Passat meg Octavia meg miegymás hybrid nincs.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #279 Dátum: 2011.02.03 csütörtök, 22:16:20 »

Hong-Kong összes taxija gázos. Olvastam. Elhittem.
A magyar taxisok nem tudom miért nem gázosítanak. Mert a taxi az "füstöljön", szennyezze a környzetet, stb.
Hozzáteszem nagyon szeretem a diesel autókat, nagyon jól mennek, stb. De mégis benzines párti vagyok.
A taxisok jobban tennék, ha hybridben gondolkoznának, de Passat meg Octavia meg miegymás hybrid nincs.
akkor én is cseréljem le a mondit egy priusra?? vigyor3 nanemá levele

és azért éri meg nekik a diesel, mert a kannás az lpg ára alatt van de abból fele annyit eszik csak  eplus2

nekünk is volt gázos taxinak, de az nem abba való szelepek abban sem arra voltak tervezve, nem is bírta sokáig szomoru1
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Gabor77
Vendég
« Új hozzászólás #280 Dátum: 2011.02.03 csütörtök, 22:42:49 »

akkor én is cseréljem le a mondit egy priusra?? vigyor3 nanemá levele

és azért éri meg nekik a diesel, mert a kannás az lpg ára alatt van de abból fele annyit eszik csak  eplus2

nekünk is volt gázos taxinak, de az nem abba való szelepek abban sem arra voltak tervezve, nem is bírta sokáig szomoru1

Ki beszél itt priusról?
Nézd ezt:
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/escape/ford_escape_mercury_mariner_hybrid_4x4_fu-4230379
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #281 Dátum: 2011.02.03 csütörtök, 23:16:01 »

ezzel csak az a bajom, hogy automata
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #282 Dátum: 2011.02.04 péntek, 08:21:47 »

hidd el taxisoknak nem éri meg a gázt használni (nekünk sem érte meg, ezért lett dizli...)

felénk 20 taxiból max 2 benzines a többi mind dieseles

Pont rövidebb távokra a dízel nem jó. Gyakorlatilag egész nap nem melegedik be azon a pár km-em, a hideg motor pedig jobban kopik, és nem is optimális a fogyasztása.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Gabor77
Vendég
« Új hozzászólás #283 Dátum: 2011.02.04 péntek, 08:40:16 »

ezzel csak az a bajom, hogy automata
Én elviselném, sőt :-)
Míg nem vezettem huzamosabb ideig automatát, addig én is nagyon szerettem a manuális váltót. Azóta ez megváltozott, bár dolgozni manuális Focussal járok.
Mondom ezt úgy, hogy a Mondeo automatája azért nem egy csúcs.
« Utoljára szerkesztve: 2011.02.04 péntek, 08:42:43 írta Gabor77 » Naplózva
chla
Vendég
« Új hozzászólás #284 Dátum: 2011.02.04 péntek, 09:19:35 »

Szia!

Mennyit fogyaszt benzinből az autód?

Elrettentő példát még senki nem írt itt, mert kevés a tapasztalat. Nekem 10000km-ig semmi gond.
Következő olajcserekor megnézetem Vik-kel a szelepfészket vagy hézagot vagy tudja köhöm mit, aztán beszámolok, hogy mi a helyzet.


Vegyesen kb. 9,6; városban 10-11.
Kaptam tegnap egy korrekt választ a Molnár autógáztól, azt hiszem eldőlt a dolog rinya, PERSZE ÉRDEKEL A VÉLEMÉNYED.

Lehet, hogy marad az Etanol. Arról van tapasztalat? beka3

Molnár Úr wote:
"A Ford gyártmányú autókba, a gázbeszerelés valóban a hengerfej "felújításával" javasolt.
Általában a gáz beszerelése után, a hengerfejet fel kell újítani, szelepeket ki kell cserélni,
mivel a gázüzem során, a magasabb égéshő miatt, a szelepek "b tudnak égni".
Vannak kenőanyagok, amik a hengerfej alkatrészeit (szelepeket), menet közben olajozzák,
de tartós és hosszútávú védelmet azonban nem nyújtanak.
Léteznek direkt gázüzemre gyártott alkatrészek, így is meg lehet rendelni az autót."
Naplózva
Gabor77
Vendég
« Új hozzászólás #285 Dátum: 2011.02.09 szerda, 14:14:21 »

Molnár Úr általában beszél a Fordról, de nem a Ford Mondeo 2.0 benzines motorjáról. Ez a véleményem!

Az 1.8-as Ford Focusba pl nem lehet gázt építeni, csak a hengerfej, szelepek, szelepfészek, stb upgrade-jével. De még ott is megéri azt megcsinálni. Én ilyen Focust adtam el a Mondeo előtt, a vevő gázosítani akarta, és tisztában volt ezzel, de így is bevállalta, mert akkor plusz 5000 km még a megtérülés, de akkor is megéri.

Én nem vagyok hajlandó 350ért tankolni, inkább literenként a pluszfogyasztást kalkulálva 230ért tankolok.


Vegyesen kb. 9,6; városban 10-11.
Kaptam tegnap egy korrekt választ a Molnár autógáztól, azt hiszem eldőlt a dolog rinya, PERSZE ÉRDEKEL A VÉLEMÉNYED.

Lehet, hogy marad az Etanol. Arról van tapasztalat? beka3

Molnár Úr wote:
"A Ford gyártmányú autókba, a gázbeszerelés valóban a hengerfej "felújításával" javasolt.
Általában a gáz beszerelése után, a hengerfejet fel kell újítani, szelepeket ki kell cserélni,
mivel a gázüzem során, a magasabb égéshő miatt, a szelepek "b tudnak égni".
Vannak kenőanyagok, amik a hengerfej alkatrészeit (szelepeket), menet közben olajozzák,
de tartós és hosszútávú védelmet azonban nem nyújtanak.
Léteznek direkt gázüzemre gyártott alkatrészek, így is meg lehet rendelni az autót."

Naplózva
chla
Vendég
« Új hozzászólás #286 Dátum: 2011.02.09 szerda, 22:10:32 »

mekkora összeg lehet ez az upgrade?
Amúgy osztom a üzemanyag-árakkal kapcsolatos  duhos2-t.
« Utoljára szerkesztve: 2011.02.09 szerda, 22:12:37 írta chla » Naplózva
Gabor77
Vendég
« Új hozzászólás #287 Dátum: 2011.02.09 szerda, 22:19:06 »

mekkora összeg lehet ez az upgrade?

nem tudom pontosan, optimistán állj a dolgokhoz
Naplózva
chla
Vendég
« Új hozzászólás #288 Dátum: 2011.02.10 csütörtök, 11:55:39 »

nem tudom pontosan, optimistán állj a dolgokhoz

Kértem egy optimista ajánlatot  Wink, amiben ez szerepel:
-- "Természetesen utólag beszerelhetők az említett alkatrészek, azonban hivatalos Ford márkaszervizeink nem foglalkoznak ilyen átalakítással. A miértjét nem tudom, de mindenképpen érdemes ilyen átalakításra szakosodott szervizeket felkeresni". Kösz...  gun

Ez lassan már kihívás lesz, de remélem, hogy most még én és később a verda szívja a gázt...  pias
Naplózva
tormab
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 31

tormab@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #289 Dátum: 2011.02.18 péntek, 11:19:31 »

Sziasztok!

Tegnap elgázosodott a mondim:) 2001 MK3 Autómata 2.0
Gondoltam megosztom a tapasztalataimat
Zavoli rendszer került bele, és egyelőre úgy tűnik rendben üzemel. Kevesebb mint 1km alatt átkapcsol gázra. Nem rángat, és az alapjáratom is teljesen olyan mintha benzinről menne. Viszont benzinnel jobban húz. Sad A tartály kapacitása kicsit csalódás.43liter nettó.
Hétvégén beleugrik kb 500km a kocsiba, majd megírom a tapasztalatokat. A fogyasztás lesz még a sarkalatos pont.

Jó hétvégét mindenkinek!
Naplózva

MK3 2.0 16v Automata Ghia (2001.06)
chla
Vendég
« Új hozzászólás #290 Dátum: 2011.02.18 péntek, 20:08:33 »

Sziasztok!

Tegnap elgázosodott a mondim:) 2001 MK3 Autómata 2.0
Gondoltam megosztom a tapasztalataimat
Zavoli rendszer került bele, és egyelőre úgy tűnik rendben üzemel. Kevesebb mint 1km alatt átkapcsol gázra. Nem rángat, és az alapjáratom is teljesen olyan mintha benzinről menne. Viszont benzinnel jobban húz. Sad A tartály kapacitása kicsit csalódás.43liter nettó.
Hétvégén beleugrik kb 500km a kocsiba, majd megírom a tapasztalatokat. A fogyasztás lesz még a sarkalatos pont.

Jó hétvégét mindenkinek!


Király vagy! taps Nekem még 2hét, és ugyanígy jár a verdám.
A fogyasztás tényleg érdekelne. pias
Hol csináltattad?
Naplózva
tormab
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 31

tormab@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #291 Dátum: 2011.02.18 péntek, 22:23:33 »

Király vagy! taps Nekem még 2hét, és ugyanígy jár a verdám.
A fogyasztás tényleg érdekelne. pias
Hol csináltattad?


Újabb fejlemény Smiley
200km--> 50km város araszolás + 150km országút ---->11liter/100km Smiley
Tartós országút egyenletes sebességgel szerintem 10 körül megáll.

Eco-Jet kft.  Véleményem szerint nagyon korrekt munkát végeztek a srácok! Bár nyugtával a napot!

Egy dolog zavar, hogy  a kocsi fogyimérője (a digitális) meghülyült. Butaságokat írkál. A megtehető km meg csökken, holott gázzal megyek:) Nem tudom még, hogy mit írkál.


Majd még írok fogyasztást wave
Naplózva

MK3 2.0 16v Automata Ghia (2001.06)
chla
Vendég
« Új hozzászólás #292 Dátum: 2011.02.19 szombat, 21:29:50 »


Újabb fejlemény Smiley
200km--> 50km város araszolás + 150km országút ---->11liter/100km Smiley
Tartós országút egyenletes sebességgel szerintem 10 körül megáll.

Eco-Jet kft.  Véleményem szerint nagyon korrekt munkát végeztek a srácok! Bár nyugtával a napot!

Egy dolog zavar, hogy  a kocsi fogyimérője (a digitális) meghülyült. Butaságokat írkál. A megtehető km meg csökken, holott gázzal megyek:) Nem tudom még, hogy mit írkál.


Majd még írok fogyasztást wave

Szerintem is ok ez a fogyasztás...sőt! taps

Miért Zavoli mellett döntöttél?
Nekem Lovato easy Fast néz ki, hallottál erről valamit?

Köszi!
Naplózva
hoobii
Vendég
« Új hozzászólás #293 Dátum: 2011.02.20 vasárnap, 08:56:04 »

Döntöttem, elgázosítom, találtam egy helyet, ahol nagyon jó tapasztalatok vannak a V6-ossal és jó áron is dolgoznak.

Viszont reggelig el kell dönteni, hogy hengeres vagy pótkeréktartály legyen. A pótkerékből kb. 44-45 liternyi férne bele, a hengeresből durván 70. Nehéz kérdés. Pro kontra a henger vs pótkeréktartályra? vigyor3


Na és a hátsó ülés alá berakni egy tartályt? Valami hasonlóan, mint a gyári zafirákon?
Naplózva
tormab
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 31

tormab@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #294 Dátum: 2011.02.20 vasárnap, 16:14:30 »

Szerintem is ok ez a fogyasztás...sőt! taps

Miért Zavoli mellett döntöttél?
Nekem Lovato easy Fast néz ki, hallottál erről valamit?

Köszi!


Szia!

Ez volt sorozatengedéllyel ahol csinálták. Nem hallottam róla rosszat. Továbbá ha hozzá kell nyúlni, ehhez minden gázos ért jóformán, van műszerük.
Landirenzon vaciláltam, de nem az lett végülis. Lovatora egyedi engedély kell nemde?

Két nap alatt belraktam 630km-t.
Rohangászás, és tempós menet. Kipróbáltam hogy viselkedik.
11 lett az átlag.
Majd legközelebb nem állatkodok, és 10 lesz:)
 
Naplózva

MK3 2.0 16v Automata Ghia (2001.06)
chla
Vendég
« Új hozzászólás #295 Dátum: 2011.02.20 vasárnap, 18:42:28 »


Szia!

Ez volt sorozatengedéllyel ahol csinálták. Nem hallottam róla rosszat. Továbbá ha hozzá kell nyúlni, ehhez minden gázos ért jóformán, van műszerük.
Landirenzon vaciláltam, de nem az lett végülis. Lovatora egyedi engedély kell nemde?

Két nap alatt belraktam 630km-t.
Rohangászás, és tempós menet. Kipróbáltam hogy viselkedik.
11 lett az átlag.
Majd legközelebb nem állatkodok, és 10 lesz:)
 

Ahová én megyek ott Lovato-hoz van sorozatengedélyük. (Medic-car Dunakeszi)
Milyen tartályt tetettél bele? Én a szükségpótkerék helyére szereltetem majd, de gőzöm sincs egyelőre, hogy mekkora fér bele viszonylag "láthatatlanul" Roll Eyes A szervízben azt mondák, hogy majd többfélét belepróbálunk, aztán én majd jól eldöntöm.

Bőven király ez a 11L fogysztás szerinetm. benzunből mennyire jöttél ki?
Nekem is 2.0 automata a verdám és benzinnel 10 literes átlagot futok.
Naplózva
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #296 Dátum: 2011.02.20 vasárnap, 20:25:59 »

Egy dolog zavar, hogy  a kocsi fogyimérője (a digitális) meghülyült. Butaságokat írkál. A megtehető km meg csökken, holott gázzal megyek:) Nem tudom még, hogy mit írkál.
Sajnos ez ilyen. Az enyém is össze-vissza mér/mutat. Nekem is csökken a megtehető út. A múltkor azért tankoltam csak tele benzinnel az autót, hogy ne karattyoljon a megtehető km miatt. Állandóan csipogott, sőt a sárga visszajelző lámpa is hol vikágított/hol nem, a végén már teljesen elbizonytalanodtam, hogy van-é benne benzin vagy sem.
Nem hinném, hogy megzavarodik, de nekem negyon úgy tűnt, hogy mégis. Az egy tankolásra jutó 3000 megtett km-t nem tudja kezelni az elektronika, az utolsó 3-500 km-en már "0" megtehető km mutatott, pedig még volt 5-10 liter a tankban, amit ugye bármilyen baromi magas fogyasztási átlagértékkel osztok el "0" megtehető km biztosan nem jöhetne ki. Vélhetőleg meghülyül a rendszer.
Üdv
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
tormab
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 31

tormab@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #297 Dátum: 2011.02.21 hétfő, 08:34:53 »

Ahová én megyek ott Lovato-hoz van sorozatengedélyük. (Medic-car Dunakeszi)
Milyen tartályt tetettél bele? Én a szükségpótkerék helyére szereltetem majd, de gőzöm sincs egyelőre, hogy mekkora fér bele viszonylag "láthatatlanul" Roll Eyes A szervízben azt mondák, hogy majd többfélét belepróbálunk, aztán én majd jól eldöntöm.

Bőven király ez a 11L fogysztás szerinetm. benzunből mennyire jöttél ki?
Nekem is 2.0 automata a verdám és benzinnel 10 literes átlagot futok.


Jó reggelt!
Benzinből 10körül volt az átlagom. 9országúton, finoman hajtva, Tizensok Budapesten. Pótkeréktartály van benn. 43litert tudok tankolni.
Többféle helyről többféle infót hallottam. Kell műszakiztatni vagy nem? Találtam olyan helyet ahol azt írták, ha egyedi engedély van akkor mindenképp kell. Ha 30napnál kevesebb műszaki van a kocsira, vagy egyáltalán nincs,akkor szintén. Azonban ha több mint 30 nap műszaki van még, akkor csak a lejáratkor kell.

Na szóval! Hogy is van ez?? 
Naplózva

MK3 2.0 16v Automata Ghia (2001.06)
tormab
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 31

tormab@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #298 Dátum: 2011.02.21 hétfő, 08:38:26 »

Sajnos ez ilyen. Az enyém is össze-vissza mér/mutat. Nekem is csökken a megtehető út. A múltkor azért tankoltam csak tele benzinnel az autót, hogy ne karattyoljon a megtehető km miatt. Állandóan csipogott, sőt a sárga visszajelző lámpa is hol vikágított/hol nem, a végén már teljesen elbizonytalanodtam, hogy van-é benne benzin vagy sem.
Nem hinném, hogy megzavarodik, de nekem negyon úgy tűnt, hogy mégis. Az egy tankolásra jutó 3000 megtett km-t nem tudja kezelni az elektronika, az utolsó 3-500 km-en már "0" megtehető km mutatott, pedig még volt 5-10 liter a tankban, amit ugye bármilyen baromi magas fogyasztási átlagértékkel osztok el "0" megtehető km biztosan nem jöhetne ki. Vélhetőleg meghülyül a rendszer.
Üdv

Valami átfolyást biztosan mér az injektorokon, nade mit?Smiley Majd még utána érdeklődök,hátha tud valaki valami okosat, és lehet, hogy elő lehet csalogatni a gázos fogyasztás kijelzést is, a benzines helyére.
Azt a tanácsot kaptam, hogy ne legyen teli a tankom mert tönkremegy a benzin ha sokáig nincs elhasználva. Igazságtartalma?Smiley
Naplózva

MK3 2.0 16v Automata Ghia (2001.06)
chla
Vendég
« Új hozzászólás #299 Dátum: 2011.02.21 hétfő, 09:31:31 »

Többféle helyről többféle infót hallottam. Kell műszakiztatni vagy nem? Találtam olyan helyet ahol azt írták, ha egyedi engedély van akkor mindenképp kell. Ha 30napnál kevesebb műszaki van a kocsira, vagy egyáltalán nincs,akkor szintén. Azonban ha több mint 30 nap műszaki van még, akkor csak a lejáratkor kell.
Na szóval! Hogy is van ez?? 


Nekem az ajánlatban ezt írta a szervíz:
"Műszaki vizsgáztatás nem szükséges! Az Okmányirodai ügyintézés költsége 2-3.000 Ft-ot jelent.
Sorozatengedély alapján alakítanánk át az autót, a beszereléskor megkapná a műszaki adatlapot a gázüzemről, csak  be kell jegyeztetni az okmányirodában"
...aztán majd meglátjuk...a vizsgát ha lehet nem erőltetném; nemrég csináltattam meg...
Naplózva
Oldalak: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 ... 28   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.058 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.