Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.26 kedd, 00:14:14
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo IV.
>
Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
Oldalak:
1
...
79
80
81
82
83
84
85
[
86
]
87
88
89
90
91
92
93
...
95
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max (Megtekintve 1504715 alkalommal)
0 Felhasználó és 43 vendég van a témában
Zolibácsi
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3370
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #4250 Dátum:
2018.10.27 szombat, 11:33:38 »
Idézetet írta: fecskebeka - 2018.10.27 szombat, 10:58:59
Szervusztok!
legyetek kedvesek infót adni:
Első, hátsó féktárcsáknál mi a minimális vastagsági méret, amikor cserélni kell.
Újkori vastagságok, ha jól tudom E 28mm és H 11mm.
Mostani állapot
~26,1/~26,6; ~60e km ment eddig (120e km-en lett feltéve számlák szerint 2.ként)
~9/~9,5 ~80e km ment eddig (100e km-en lett feltéve számlák szerint 2.ként)
Betétet kellene cserélni (~3,6/~4mm van még (~40e km ment); ~4,5/~4,6 van még (~22e km ment)),
nem feltétlenül cserélnék tárcsákat.
Elöl ez lenne a második betétcsere ezeken a tárcsákon
Hátul ez lenne a harmadik betétcsere ezeken a tárcsákon
Gk. típus alul.
Szia,
az elsőknek 26, a hátsóknak 9mm a minimális vastagsága.
Szóval már nem nagyon bírnak ki még egy betétet, szerintem komplett csere minden.
Naplózva
MK5 2.0TDCi Titanium PS
fecskebeka
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 453
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #4251 Dátum:
2018.10.27 szombat, 11:43:02 »
Hmm... a manóba
Akkor lehet az előző tulaj orosz rulettezett.
Pedig hegyen is lakott.
Igaz 1,5 annyit ment mint mi egy évben, lehet jóval kevesebbet fékezett km re vetítve.
Köszönöm!
No meg akkor fékolajcsere is gondolom. Mert 2 éve biztos nem volt cserélve.
Ez ma is olyan para mint régen, hogy munkahenger, tudom is én még mi probléma lehet utána?
Idézetet írta: Zolibácsi - 2018.10.27 szombat, 11:33:38
Szia,
az elsőknek 26, a hátsóknak 9mm a minimális vastagsága.
Szóval már nem nagyon bírnak ki még egy betétet, szerintem komplett csere minden.
«
Utoljára szerkesztve: 2018.10.27 szombat, 11:47:36 írta fecskebeka
»
Naplózva
Galaxy
Ghia
2.2
TD
Ci
Panther
Black
(Metallic)
"vágyom rá, hogy megismerjelek te bestia"
2010- 200LE 6 fokozat kézi WA6, KNWA, Bi-Xenon, DRL, LEDs, ... 7 person, ..
fecskebeka
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 453
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #4252 Dátum:
2018.10.27 szombat, 12:12:38 »
Jó tapasztalat alapján milyen tárcsát, betétet ajánlotok ehhez a típushoz?
Az első eredeti gyári volt, nem vennék. Gyakran deformálódik a tárcsa, erősebb fékezéskor hol rázza az orrát, hol nem. Lehetett simítani is.
Nyugodt stílusú autózáshoz!
«
Utoljára szerkesztve: 2018.10.27 szombat, 12:28:11 írta fecskebeka
»
Naplózva
Galaxy
Ghia
2.2
TD
Ci
Panther
Black
(Metallic)
"vágyom rá, hogy megismerjelek te bestia"
2010- 200LE 6 fokozat kézi WA6, KNWA, Bi-Xenon, DRL, LEDs, ... 7 person, ..
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #4253 Dátum:
2018.10.27 szombat, 12:50:39 »
Idézetet írta: fecskebeka - 2018.10.27 szombat, 12:12:38
Jó tapasztalat alapján milyen tárcsát, betétet ajánlotok ehhez a típushoz?
Az első eredeti gyári volt, nem vennék. Gyakran deformálódik a tárcsa, erősebb fékezéskor hol rázza az orrát, hol nem. Lehetett simítani is.
Nyugodt stílusú autózáshoz!
Brembo
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
fecskebeka
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 453
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #4254 Dátum:
2018.10.27 szombat, 13:46:21 »
Köszönöm!
Rád számítottam, mint bálna tulajdonos!
Idézetet írta: alf® - 2018.10.27 szombat, 12:50:39
Brembo
«
Utoljára szerkesztve: 2018.10.27 szombat, 13:48:03 írta fecskebeka
»
Naplózva
Galaxy
Ghia
2.2
TD
Ci
Panther
Black
(Metallic)
"vágyom rá, hogy megismerjelek te bestia"
2010- 200LE 6 fokozat kézi WA6, KNWA, Bi-Xenon, DRL, LEDs, ... 7 person, ..
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #4255 Dátum:
2018.10.27 szombat, 19:26:43 »
Idézetet írta: fecskebeka - 2018.10.27 szombat, 12:12:38
Jó tapasztalat alapján milyen tárcsát, betétet ajánlotok ehhez a típushoz?
Az első eredeti gyári volt, nem vennék. Gyakran deformálódik a tárcsa, erősebb fékezéskor hol rázza az orrát, hol nem. Lehetett simítani is.
Nyugodt stílusú autózáshoz!
Trw... nekem az van hátul és nagyon bevált eddig.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
fecskebeka
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 453
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #4256 Dátum:
2018.10.27 szombat, 21:05:45 »
Köszönöm!
Rád is számítottam!
És persze mindenkire!
Idézetet írta: Mikorka Kálmán - 2018.10.27 szombat, 19:26:43
Trw... nekem az van hátul és nagyon bevált eddig.
Naplózva
Galaxy
Ghia
2.2
TD
Ci
Panther
Black
(Metallic)
"vágyom rá, hogy megismerjelek te bestia"
2010- 200LE 6 fokozat kézi WA6, KNWA, Bi-Xenon, DRL, LEDs, ... 7 person, ..
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #4257 Dátum:
2018.10.27 szombat, 21:07:51 »
Idézetet írta: fecskebeka - 2018.10.27 szombat, 21:05:45
Köszönöm!
Rád is számítottam!
És persze mindenkire!
A gyári ford egyébként jó szerintem, az ate, legalábbis a tárcsa, a betég ferodo volt, azzal sincs bajom.
Ami xar volt az a motocraft
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6481
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #4258 Dátum:
2018.10.27 szombat, 21:21:08 »
Idézetet írta: Mikorka Kálmán - 2018.10.27 szombat, 21:07:51
A gyári ford egyébként jó szerintem, az ate, legalábbis a tárcsa, a betég ferodo volt, azzal sincs bajom.
Ami xar volt az a motocraft
A gyári nekem mindig összeporozta az első felnit. Ugyan még kb 14ekm, de már vettem első fékbetétet törleynek... Hát persze, hogy brembot!!!!!
PS: amúgy a montiban tegnap cseréltem fékbetétet előre organikus, hátulra szintetikus került.... nem brembo...
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
fecskebeka
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 453
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #4259 Dátum:
2018.10.27 szombat, 21:42:33 »
Sajnos amivel vettem az autót az elöl .zar, esélyes, hogy már motorcraft, nem tudom. Pont arról a részletes számla nincs meg. Csak a lizingcég feljegyzése. Mert a FORD P. nem adta ki "idegennek", hiába vagyok a tulaj.
A betéteim most motorcraftosak, ezek is koszolnak rendesen. De viszonylag tűrhetőeknek érzem.
A vékony betét okozhat időszakos kormányelhúzást, mondjuk megszorulhat, vagy inkább a por miatt már?
Idézetet írta: Mikorka Kálmán - 2018.10.27 szombat, 21:07:51
A gyári ford egyébként jó szerintem, az ate, legalábbis a tárcsa, a betég ferodo volt, azzal sincs bajom.
Ami xar volt az a motocraft
Naplózva
Galaxy
Ghia
2.2
TD
Ci
Panther
Black
(Metallic)
"vágyom rá, hogy megismerjelek te bestia"
2010- 200LE 6 fokozat kézi WA6, KNWA, Bi-Xenon, DRL, LEDs, ... 7 person, ..
Isu
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 257
2.0L Duratorq CR TC (140PS) - DW10C UFWA (2013)
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #4260 Dátum:
2018.10.27 szombat, 21:47:04 »
Idézetet írta: fecskebeka - 2018.10.27 szombat, 12:12:38
Jó tapasztalat alapján milyen tárcsát, betétet ajánlotok ehhez a típushoz?
Az első eredeti gyári volt, nem vennék. Gyakran deformálódik a tárcsa, erősebb fékezéskor hol rázza az orrát, hol nem. Lehetett simítani is.
Nyugodt stílusú autózáshoz!
TRW van elol hatul, brembo betétekkel. Hibatlan eddig!
Naplózva
ex: Mondeo MKII. 2.0 (1997) 4 ajtó és majdnem Ghia
fecskebeka
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 453
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #4261 Dátum:
2018.10.27 szombat, 21:52:37 »
én organikussal mosom a fogam
, ezen még nem gondolkodtam
köszi!
Idézetet írta: blau4kombi - 2018.10.27 szombat, 21:21:08
A gyári nekem mindig összeporozta az első felnit. Ugyan még kb 14ekm, de már vettem első fékbetétet törleynek... Hát persze, hogy brembot!!!!!
PS: amúgy a montiban tegnap cseréltem fékbetétet előre organikus, hátulra szintetikus került.... nem brembo...
«
Utoljára szerkesztve: 2018.10.27 szombat, 21:55:32 írta fecskebeka
»
Naplózva
Galaxy
Ghia
2.2
TD
Ci
Panther
Black
(Metallic)
"vágyom rá, hogy megismerjelek te bestia"
2010- 200LE 6 fokozat kézi WA6, KNWA, Bi-Xenon, DRL, LEDs, ... 7 person, ..
fecskebeka
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 453
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #4262 Dátum:
2018.10.27 szombat, 21:55:03 »
THX. Akkor már csak beszállítót kell keresnem és döntenem.
Idézetet írta: Isu - 2018.10.27 szombat, 21:47:04
TRW van elol hatul, brembo betétekkel. Hibatlan eddig!
Naplózva
Galaxy
Ghia
2.2
TD
Ci
Panther
Black
(Metallic)
"vágyom rá, hogy megismerjelek te bestia"
2010- 200LE 6 fokozat kézi WA6, KNWA, Bi-Xenon, DRL, LEDs, ... 7 person, ..
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #4263 Dátum:
2018.10.27 szombat, 21:57:21 »
Idézetet írta: fecskebeka - 2018.10.27 szombat, 21:55:03
THX. Akkor már csak beszállítót kell keresnem és döntenem.
bárdi -48%...
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #4264 Dátum:
2018.11.06 kedd, 19:06:54 »
Hejj Tomi!
Nemrégen cseréltél elektromos lengéscsillapítót,ugye?
Mennyi km után jött elő a hiba,és hogy vetted észre,mi volt az észrevehető hiba?
Mennyibe került,hol sikerült venned,csak 1 vettél?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #4265 Dátum:
2018.11.06 kedd, 19:18:40 »
Idézetet írta: alf® - 2018.11.06 kedd, 19:06:54
Hejj Tomi!
Nemrégen cseréltél elektromos lengéscsillapítót,ugye?
Mennyi km után jött elő a hiba,és hogy vetted észre,mi volt az észrevehető hiba?
Mennyibe került,hol sikerült venned,csak 1 vettél?
Melyik Tomi?
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #4266 Dátum:
2018.11.06 kedd, 19:23:28 »
Idézetet írta: Mikorka Kálmán - 2018.11.06 kedd, 19:18:40
Melyik Tomi?
Bocs,igaz.
Hejj Thomi!
…
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #4267 Dátum:
2018.11.06 kedd, 20:42:12 »
Idézetet írta: alf® - 2018.11.06 kedd, 19:06:54
Hejj Tomi!
Nemrégen cseréltél elektromos lengéscsillapítót,ugye?
Mennyi km után jött elő a hiba,és hogy vetted észre,mi volt az észrevehető hiba?
Mennyibe került,hol sikerült venned,csak 1 vettél?
A km nem releváns. Sanszos, hogy a sok gariban cserélt féltengelyszimmering javításakor baxták szét.
Először egy fhos barnás színű lötyo jelenik meg, aztán az olaj. Úttartásban semmit nem vettem észre. Elvileg a Ford szerint elég egyet cserélni. Én mindkettőt cseréltem. Viszont van egy meg jó jobb első.
Érdemes venni Monroet, olcsóbb és párban van,a gyári is az, csak rá van rakva pluszban egy ford matrica is.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #4268 Dátum:
2018.11.06 kedd, 20:45:45 »
Idézetet írta: Mikorka Kálmán - 2018.11.06 kedd, 20:42:12
A km nem releváns. Sanszos, hogy a sok gariban cserélt féltengelyszimmering javításakor baxták szét.
Először egy fhos barnás színű lötyo jelenik meg, aztán az olaj. Úttartásban semmit nem vettem észre. Elvileg a Ford szerint elég egyet cserélni. Én mindkettőt cseréltem. Viszont van egy meg jó jobb első.
Érdemes venni Monroet, olcsóbb és párban van,a gyári is az, csak rá van rakva pluszban egy ford matrica is.
és hol kaptál?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #4269 Dátum:
2018.11.06 kedd, 20:50:52 »
Idézetet írta: alf® - 2018.11.06 kedd, 20:45:45
és hol kaptál?
Én gyárit vettem.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
G_B
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1162
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #4270 Dátum:
2018.11.07 szerda, 09:19:53 »
Idézetet írta: alf® - 2018.11.06 kedd, 19:06:54
Hejj Tomi!
Nemrégen cseréltél elektromos lengéscsillapítót,ugye?
Mennyi km után jött elő a hiba,és hogy vetted észre,mi volt az észrevehető hiba?
Mennyibe került,hol sikerült venned,csak 1 vettél?
fhosol tőle?
egyszer eszembe jutott, hogy az egynyócba kéne tenni PS-t és IVDC-t, ultrakirály kombó lett volna
Naplózva
üdv, B
S-Max '12 2.0 tdci
ex: S-Max '06 1.8 tdci
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #4271 Dátum:
2018.11.07 szerda, 09:47:49 »
Idézetet írta: G_B - 2018.11.07 szerda, 09:19:53
fhosol tőle?
egyszer eszembe jutott, hogy az egynyócba kéne tenni PS-t és IVDC-t, ultrakirály kombó lett volna
nem. infókat gyűjtök a következő smaxhoz.
Tegnap megnéztem az ETIS-ben, és abban van IVDC.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #4272 Dátum:
2018.11.07 szerda, 10:56:14 »
Idézetet írta: alf® - 2018.11.07 szerda, 09:47:49
nem. infókat gyűjtök a következő smaxhoz.
Tegnap megnéztem az ETIS-ben, és abban van IVDC.
nem kell fhosni, olyan 300e-ből kijön a 4 cseréje monroeval...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #4273 Dátum:
2018.11.07 szerda, 11:26:53 »
Idézetet írta: Mikorka Kálmán - 2018.11.07 szerda, 10:56:14
nem kell fhosni, olyan 300e-ből kijön a 4 cseréje monroeval...
ezért kérdeztem a km-t, de mondod, hogy nem széthullott, hanem szétcseszték.
Abban most 120e km van.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #4274 Dátum:
2018.11.07 szerda, 12:04:37 »
Idézetet írta: alf® - 2018.11.07 szerda, 11:26:53
ezért kérdeztem a km-t, de mondod, hogy nem széthullott, hanem szétcseszték.
Abban most 120e km van.
170e körül volt nekem a csere...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
fektoh
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 290
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #4275 Dátum:
2018.11.08 csütörtök, 10:53:13 »
Idézetet írta: alf® - 2018.11.07 szerda, 11:26:53
ezért kérdeztem a km-t, de mondod, hogy nem széthullott, hanem szétcseszték.
Abban most 120e km van.
Én amikor 5 éve majdnem megvettem egy IVDC-set, abban garantáltam 125e km volt és mindkét jobboldalija folyatta az olajat már rendesen. Rázópadon is gyatra értékeket produkált, csak a "hagyományos" módon ment volna át a vizsgán ( = némi alkotmányos költséggel).
Érdekes, hogy a balosok viszont rendben voltak, az előző tulaj biztos direkt kereste az útszéli kátyúkat vele.
Naplózva
S-Max 2.0 TDCi 140 HP Titanium (2009)
Isu
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 257
2.0L Duratorq CR TC (140PS) - DW10C UFWA (2013)
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #4276 Dátum:
2018.11.08 csütörtök, 16:48:58 »
Sziasztok!
Bekötöttem végre a DPF regenerációhoz a visszajelző LED-et Alf leírása alapján. Köszönöm a segítséget, működik.
https://drive.google.com/file/d/1uoJ0lybMY8YF7usH0v8uRRWyx-a9fEgR/view?usp=sharing
üdv.
Isu
Naplózva
ex: Mondeo MKII. 2.0 (1997) 4 ajtó és majdnem Ghia
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #4277 Dátum:
2018.11.08 csütörtök, 17:25:25 »
Idézetet írta: Isu - 2018.11.08 csütörtök, 16:48:58
Sziasztok!
Bekötöttem végre a DPF regenerációhoz a visszajelző LED-et Alf leírása alapján. Köszönöm a segítséget, működik.
https://drive.google.com/file/d/1uoJ0lybMY8YF7usH0v8uRRWyx-a9fEgR/view?usp=sharing
üdv.
Isu
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
blackbile
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 202
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #4278 Dátum:
2018.11.09 péntek, 15:15:04 »
Idézetet írta: alf® - 2018.10.27 szombat, 21:57:21
bárdi -48%...
Mennyire reális, hogy - bántás nélkül - tényleg minőségit kap az ember itthon? Annyi infót kapok, olvasok, hogy Mo. tele van hamisítványokkal.
Most néztem, az én TXWA-mhoz nincs is Brembo a Bárdinál...
van, a legdrágább...
«
Utoljára szerkesztve: 2018.11.09 péntek, 15:19:02 írta blackbile
»
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #4279 Dátum:
2018.11.09 péntek, 15:41:16 »
Idézetet írta: blackbile - 2018.11.09 péntek, 15:15:04
Mennyire reális, hogy - bántás nélkül - tényleg minőségit kap az ember itthon? Annyi infót kapok, olvasok, hogy Mo. tele van hamisítványokkal.
Most néztem, az én TXWA-mhoz nincs is Brembo a Bárdinál...
van, a legdrágább...
a brembo logo benne van az öntvényben.Azt nem hiszem, hogy tudják hamisítani.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
steve78
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 398
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #4280 Dátum:
2018.11.09 péntek, 21:11:18 »
Idézetet írta: alf® - 2018.10.27 szombat, 21:57:21
bárdi -48%...
És ezen kedvezmény érvényesítésének mi a menete? Az országban bármelyik Bárdi üzletben kérhető?
Naplózva
Mondeo Turnier MKIV Titanium, 2011, 2.0TDCI 140 LE UFBA, 6 seb. kézi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #4281 Dátum:
2018.11.10 szombat, 08:33:04 »
Idézetet írta: steve78 - 2018.11.09 péntek, 21:11:18
És ezen kedvezmény érvényesítésének mi a menete? Az országban bármelyik Bárdi üzletben kérhető?
felkell hívnod Joe-t.
A számát kérd el tőle privátban.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Isu
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 257
2.0L Duratorq CR TC (140PS) - DW10C UFWA (2013)
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #4282 Dátum:
2018.11.16 péntek, 16:43:07 »
A külső tükrökben cserélt már valaki index izzót? Hogyan lehet?
köszi
Isu
Naplózva
ex: Mondeo MKII. 2.0 (1997) 4 ajtó és majdnem Ghia
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #4283 Dátum:
2018.11.16 péntek, 16:53:29 »
Idézetet írta: Isu - 2018.11.16 péntek, 16:43:07
A külső tükrökben cserélt már valaki index izzót? Hogyan lehet?
köszi
Isu
Ki kell
Attintani. Nekem a garázsajtó megoldotta, de még burkolatot is cseréltem.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6481
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #4284 Dátum:
2018.11.16 péntek, 17:41:52 »
Idézetet írta: Mikorka Kálmán - 2018.11.16 péntek, 16:53:29
Ki kell
Attintani. Nekem a garázsajtó megoldotta, de még burkolatot is cseréltem.
A régi mk3ból így lett smaxi vagy az tervezett autócsere volt?
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Isu
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 257
2.0L Duratorq CR TC (140PS) - DW10C UFWA (2013)
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #4285 Dátum:
2018.11.16 péntek, 18:09:45 »
Idézetet írta: Mikorka Kálmán - 2018.11.16 péntek, 16:53:29
Ki kell
Attintani. Nekem a garázsajtó megoldotta, de még burkolatot is cseréltem.
Kívülről a fehér indexbúrát csak simán ki kell pattintani?
Naplózva
ex: Mondeo MKII. 2.0 (1997) 4 ajtó és majdnem Ghia
weiße Riese
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #4286 Dátum:
2018.12.01 szombat, 21:31:09 »
Sziasztok!
Kérdésem lenne.:
Szerintetek mi a baj, ha alacsony fordulaton 1, 2-ben gurulva (motorfék) illetve kigyorsításkor olyan hangot ad a váltó mint a régi Ikarus buszok hátsó hidja.
Enyhe búgást.
Természetesen nem olyan hangos.
3-tól felfelé már elhagyja, és mintha nem is lenne baja.
A váltó 6-os, a motor 2l diesel 163le.
Köszi előre is a válaszokat!
Naplózva
Ford Fusion
S-Max 2.0 Tdci 163 le 2012
SzIstván
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 42
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #4287 Dátum:
2018.12.03 hétfő, 10:19:48 »
Sziasztok!
Esedékes lenne egy akumlátor csere Ford S max ban 2006-os 2.0 tdci 136 le.
Kérdésem az lenne mekkora akumlátor kell bele?
Köszönöm
Naplózva
2003 2.0 TDCI Ghia Kombi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #4288 Dátum:
2018.12.03 hétfő, 10:53:37 »
Idézetet írta: weiße Riese - 2018.12.01 szombat, 21:31:09
Sziasztok!
Kérdésem lenne.:
Szerintetek mi a baj, ha alacsony fordulaton 1, 2-ben gurulva (motorfék) illetve kigyorsításkor olyan hangot ad a váltó mint a régi Ikarus buszok hátsó hidja.
Enyhe búgást.
Természetesen nem olyan hangos.
3-tól felfelé már elhagyja, és mintha nem is lenne baja.
A váltó 6-os, a motor 2l diesel 163le.
Köszi előre is a válaszokat!
kerékcsapágy?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #4289 Dátum:
2018.12.03 hétfő, 10:54:41 »
Idézetet írta: SzIstván - 2018.12.03 hétfő, 10:19:48
Sziasztok!
Esedékes lenne egy akumlátor csere Ford S max ban 2006-os 2.0 tdci 136 le.
Kérdésem az lenne mekkora akumlátor kell bele?
Köszönöm
https://www.mindenamiford.hu/akkumulator/motorcraft_akkumulator/motorcraft-akkumulator-80ah-2247689
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
weiße Riese
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #4290 Dátum:
2018.12.03 hétfő, 11:23:19 »
Idézetet írta: alf® - 2018.12.03 hétfő, 10:53:37
kerékcsapágy?
"Sajna" nem.
A váltóból jön a hang. Szerelőnél voltam, azt mondta: váltócsapágy.
Szerinte ez a 6 gangos váltók konstrukciós hibája a kényszerolajzás miatt.
A hat sebesség 3 tengelyre van elosztva, abból az 1. és 2. sebesség van egy tengelyen. Annak a csapágya adhatja a hangot.
Azokat kell cserélni és minden ok. Elég borsos összegeket emlegetett közben.
Igaza lehet? Hallottatok ilyenről?
Naplózva
Ford Fusion
S-Max 2.0 Tdci 163 le 2012
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #4291 Dátum:
2018.12.03 hétfő, 11:54:53 »
Idézetet írta: weiße Riese - 2018.12.03 hétfő, 11:23:19
"Sajna" nem.
A váltóból jön a hang. Szerelőnél voltam, azt mondta: váltócsapágy.
Szerinte ez a 6 gangos váltók konstrukciós hibája a kényszerolajzás miatt.
A hat sebesség 3 tengelyre van elosztva, abból az 1. és 2. sebesség van egy tengelyen. Annak a csapágya adhatja a hangot.
Azokat kell cserélni és minden ok. Elég borsos összegeket emlegetett közben.
Igaza lehet? Hallottatok ilyenről?
HZsolt nagyon szidja ezeket a váltókat...
Mennyi km van benne?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
weiße Riese
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #4292 Dátum:
2018.12.03 hétfő, 12:52:37 »
Idézetet írta: alf® - 2018.12.03 hétfő, 11:54:53
HZsolt nagyon szidja ezeket a váltókat...
Mennyi km van benne?
205e km
Naplózva
Ford Fusion
S-Max 2.0 Tdci 163 le 2012
SzIstván
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 42
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #4293 Dátum:
2018.12.03 hétfő, 22:22:00 »
Idézetet írta: alf® - 2018.12.03 hétfő, 10:54:41
https://www.mindenamiford.hu/akkumulator/motorcraft_akkumulator/motorcraft-akkumulator-80ah-2247689
Köszönöm a gyors választ! Ha nem is ezt de egy hasonlót sikerült szereznem. Banner 80 Ah, de sajnos csak 660A és volt készleten. Mivel azonnal kellett megvettem azt. Egyenlőre szuperul működik, Remélem hosszabb távon is jó lesz.
Naplózva
2003 2.0 TDCI Ghia Kombi
Isu
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 257
2.0L Duratorq CR TC (140PS) - DW10C UFWA (2013)
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #4294 Dátum:
2019.01.07 hétfő, 14:30:32 »
Sziasztok!
Belső világítás ismét. Szeretném lecserélni a belső világítást egy "ambient" , narancssárga éjjeli-fényes verzióra, ami a focusban vagy a fiestában is van, de azt látom, hogy ennél a verziónál van egy harmadik vezeték is amit rá kell kötni - gondolom az éjjeli-fény miatt. Van aki lecserélte és működik neki?
A sima térképolvasós: Ford 8a6a-13k767-ab34x1
Az éjjeli-fényes: Ford 8a6a-13k767-bb34x1
Az éjjeli-fényes bekötése így néz ki:
https://drive.google.com/file/d/1fxs63QgC433-NGlKAUgIig5ECpEm4SA7/view?usp=sharing
és nekem csak a két szélső fekete csati van meg a harmadik fehér színű az nincs.
köszi
Isu
Naplózva
ex: Mondeo MKII. 2.0 (1997) 4 ajtó és majdnem Ghia
totti-x
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 13
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #4295 Dátum:
2019.01.27 vasárnap, 20:40:52 »
Sziasztok, rég nem írtam, de most érdekes dolog történt a mai napon. Elindultam, és kb. 150méter után lelassított a kocsi, majd megállt és nem indult el, a motor járt, de nem váltott( powershift aut.), ki írta hogy motorhiba, és világított az esp visszajelző lámpa, amit a gomb kikapcsolásával sem kapcsolt ki. Mivel egy főutvonal, annak is a gyalogosátkelőhely közepén voltam, kapcsolgattam a váltókart, de csak hátramenetbe indult el, míg kiírta hogy 3asban van, így hosszan tartva lassan be tudtam fordulni egy közeli parkolóban, majd ott betolatva beparkoltam, hívtam segítséget, és utána leállítottam. Pár másodpercre rá újra indítottam, és mintha mi sem történt volna, haza jöttem vele, óvatosan.
Nemtudom, hogy számit-e, vagy ezzel kapcsolatos, de rövid időn belül(2 hét) alatt kiégett a jobb oldali tompitott, majd a jobb oldali féklámpa is, és a gyári rádiója is többször leállt, vagy inditáskor nem kapcsolt be.
Találkozott valaki hasonlóval, és/vagy mik a tapasztalatok?
Köszönöm a segítséget.
Naplózva
kellerz
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 2
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #4296 Dátum:
2019.02.19 kedd, 18:34:27 »
Sziasztok!!
Kérlek Benneteket,segítsetek,teljesen tanácstalan vagyok.....
2013-as s-max,tdci,140 le,ufwa,jó pár nappal ezelőtt bekapcsolt a dpf tisztítás és nem akarja abba hagyni.Minden jó,de a dpf_soot_load 300% és nem tudjuk nullázni és nem változik,a regen meg nem kapcsol ki.
1 hétig olvastam utána külföldi fórumokon,valakinek 20 napig tartott,valakinek még most se hagyta abba,valaki cserélt nyomáskülönbség érzékelőt és megoldotta,én is cseréltem,de nekem nem,nem áll le a regen és még mindig 300%.
Találkoztatok már ilyen hibával?Nincs ötletem,hátha itt tud valaki segíteni
Köszönöm szépen előre is!!
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #4297 Dátum:
2019.02.19 kedd, 18:55:38 »
Idézetet írta: kellerz - 2019.02.19 kedd, 18:34:27
Sziasztok!!
Kérlek Benneteket,segítsetek,teljesen tanácstalan vagyok.....
2013-as s-max,tdci,140 le,ufwa,jó pár nappal ezelőtt bekapcsolt a dpf tisztítás és nem akarja abba hagyni.Minden jó,de a dpf_soot_load 300% és nem tudjuk nullázni és nem változik,a regen meg nem kapcsol ki.
1 hétig olvastam utána külföldi fórumokon,valakinek 20 napig tartott,valakinek még most se hagyta abba,valaki cserélt nyomáskülönbség érzékelőt és megoldotta,én is cseréltem,de nekem nem,nem áll le a regen és még mindig 300%.
Találkoztatok már ilyen hibával?Nincs ötletem,hátha itt tud valaki segíteni
Köszönöm szépen előre is!!
diagnosztizálni kellene kicsit komolyabban.Tesztelni a szenzort.Lehet vezetékelési hiba,kidörzsölődés,zárlat vagy ilyesmi.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
kellerz
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 2
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #4298 Dátum:
2019.02.21 csütörtök, 20:02:17 »
Idézetet írta: alf® - 2019.02.19 kedd, 18:55:38
diagnosztizálni kellene kicsit komolyabban.Tesztelni a szenzort.Lehet vezetékelési hiba,kidörzsölődés,zárlat vagy ilyesmi.
Ha összeadom a regen időket,akkor kb.2,5 órán keresztül regenerált,kedd délután egyszer csak megindult lefele az dpf_soot_load 215%-ra,még 30 km megtétele után lement 30% alá és kikapcsolt a regenerálás!!!!
A lényeget nem írtam: kb 180 ezernél eltelítődött a gyári szűrője,kivettük manuálisan a dpf-et és kiírattam az agyából.Most úgy döntöttem,hogy visszarakom a dpf-et,vettem volt bontós havertól pár 10ezer km-es gyári dpf-et,még volt neki.Programot visszarakták,de pár perc múlva bekapcsolt a regen és nem akarta abba hagyni.Még egy próba másnap,kipufogó-dpf nyomásérzékelő helyett vettem egy újat,hátha megoldja.Nem állt meg....Akkor elindultam haza kb. 80 km-re és reggel indítás után pár perc múlva be is kapcsolt.Munkahelyre mentem,gondoltam rá teszem a laptopot és akkor láttuk,hogy elkezdett csökkenni,utána,ahogy írtam azonnal mentünk tovább vele és kb. 30 km múlva kikapcsolt és a soot load is lement egészen 21%-ra.Össz. tisztítása így kb. 150 km-en keresztül.Hozzá teszem ez a második próbálkozás volt kb. 2 hét alatt.Csak a bibi az volt,hogy amikor nem jött először össze,program vissza,hazaérés után vissza a "herélt" dpf-et,majd következő héten vissza dpf,le 80-km-re,visszakapcsolni a regen programot,de megérte!
Szóval megoldódott!!
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #4299 Dátum:
2019.02.21 csütörtök, 21:23:25 »
Idézetet írta: kellerz - 2019.02.21 csütörtök, 20:02:17
Ha összeadom a regen időket,akkor kb.2,5 órán keresztül regenerált,kedd délután egyszer csak megindult lefele az dpf_soot_load 215%-ra,még 30 km megtétele után lement 30% alá és kikapcsolt a regenerálás!!!!
A lényeget nem írtam: kb 180 ezernél eltelítődött a gyári szűrője,kivettük manuálisan a dpf-et és kiírattam az agyából.Most úgy döntöttem,hogy visszarakom a dpf-et,vettem volt bontós havertól pár 10ezer km-es gyári dpf-et,még volt neki.Programot visszarakták,de pár perc múlva bekapcsolt a regen és nem akarta abba hagyni.Még egy próba másnap,kipufogó-dpf nyomásérzékelő helyett vettem egy újat,hátha megoldja.Nem állt meg....Akkor elindultam haza kb. 80 km-re és reggel indítás után pár perc múlva be is kapcsolt.Munkahelyre mentem,gondoltam rá teszem a laptopot és akkor láttuk,hogy elkezdett csökkenni,utána,ahogy írtam azonnal mentünk tovább vele és kb. 30 km múlva kikapcsolt és a soot load is lement egészen 21%-ra.Össz. tisztítása így kb. 150 km-en keresztül.Hozzá teszem ez a második próbálkozás volt kb. 2 hét alatt.Csak a bibi az volt,hogy amikor nem jött először össze,program vissza,hazaérés után vissza a "herélt" dpf-et,majd következő héten vissza dpf,le 80-km-re,visszakapcsolni a regen programot,de megérte!
Szóval megoldódott!!
uhh...
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Oldalak:
1
...
79
80
81
82
83
84
85
[
86
]
87
88
89
90
91
92
93
...
95
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ