Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 17:19:12 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 79 80 81 82 83 84 85 [86] 87 88 89 90 91 92 93 ... 95   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max  (Megtekintve 1502448 alkalommal)
0 Felhasználó és 60 vendég van a témában
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #4250 Dátum: 2018.10.27 szombat, 11:33:38 »

Szervusztok!

legyetek kedvesek infót adni:
Első, hátsó féktárcsáknál mi a minimális vastagsági méret, amikor cserélni kell.
Újkori vastagságok, ha jól tudom E 28mm és H 11mm.
Mostani állapot
~26,1/~26,6; ~60e km ment eddig  (120e km-en lett feltéve számlák szerint 2.ként)
~9/~9,5         ~80e km ment eddig (100e km-en lett feltéve számlák szerint 2.ként)

Betétet kellene cserélni (~3,6/~4mm van még (~40e km ment); ~4,5/~4,6 van még (~22e km ment)),
nem feltétlenül cserélnék tárcsákat.
Elöl ez lenne a második betétcsere ezeken a tárcsákon
Hátul ez lenne a harmadik betétcsere ezeken a tárcsákon
Gk. típus alul.
 worship  beka3

Szia,

az elsőknek 26, a hátsóknak 9mm a minimális vastagsága.

Szóval már nem nagyon bírnak ki még egy betétet, szerintem komplett csere minden.
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
fecskebeka
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 453



« Új hozzászólás #4251 Dátum: 2018.10.27 szombat, 11:43:02 »

Hmm... a manóba  szomoru1
Akkor lehet az előző tulaj orosz rulettezett.  eplus2 Pedig hegyen is lakott.
Igaz 1,5 annyit ment mint mi egy évben, lehet jóval kevesebbet fékezett km re vetítve.
Köszönöm!  beka3

No meg akkor fékolajcsere is gondolom. Mert 2 éve biztos nem volt cserélve.
Ez ma is olyan para mint régen, hogy munkahenger, tudom is én még mi probléma lehet utána?

Szia,

az elsőknek 26, a hátsóknak 9mm a minimális vastagsága.

Szóval már nem nagyon bírnak ki még egy betétet, szerintem komplett csere minden.
« Utoljára szerkesztve: 2018.10.27 szombat, 11:47:36 írta fecskebeka » Naplózva

Galaxy Ghia 2.2 TDCi Panther Black (Metallic)                                                 "vágyom rá, hogy megismerjelek te bestia" Wink
2010- 200LE 6 fokozat kézi  WA6, KNWA, Bi-Xenon, DRL, LEDs, ... 7 person, ..
fecskebeka
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 453



« Új hozzászólás #4252 Dátum: 2018.10.27 szombat, 12:12:38 »

Jó tapasztalat alapján milyen tárcsát, betétet ajánlotok ehhez a típushoz?
Az első eredeti gyári volt, nem vennék. Gyakran deformálódik a tárcsa, erősebb fékezéskor hol rázza az orrát, hol nem. Lehetett simítani is.  action

Nyugodt stílusú autózáshoz!  Wink

 worship  beka3
« Utoljára szerkesztve: 2018.10.27 szombat, 12:28:11 írta fecskebeka » Naplózva

Galaxy Ghia 2.2 TDCi Panther Black (Metallic)                                                 "vágyom rá, hogy megismerjelek te bestia" Wink
2010- 200LE 6 fokozat kézi  WA6, KNWA, Bi-Xenon, DRL, LEDs, ... 7 person, ..
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #4253 Dátum: 2018.10.27 szombat, 12:50:39 »

Jó tapasztalat alapján milyen tárcsát, betétet ajánlotok ehhez a típushoz?
Az első eredeti gyári volt, nem vennék. Gyakran deformálódik a tárcsa, erősebb fékezéskor hol rázza az orrát, hol nem. Lehetett simítani is.  action

Nyugodt stílusú autózáshoz!  Wink

 worship  beka3

Brembo
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
fecskebeka
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 453



« Új hozzászólás #4254 Dátum: 2018.10.27 szombat, 13:46:21 »

Köszönöm!
Rád számítottam, mint bálna tulajdonos!  worship  eljen
Brembo
« Utoljára szerkesztve: 2018.10.27 szombat, 13:48:03 írta fecskebeka » Naplózva

Galaxy Ghia 2.2 TDCi Panther Black (Metallic)                                                 "vágyom rá, hogy megismerjelek te bestia" Wink
2010- 200LE 6 fokozat kézi  WA6, KNWA, Bi-Xenon, DRL, LEDs, ... 7 person, ..
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #4255 Dátum: 2018.10.27 szombat, 19:26:43 »

Jó tapasztalat alapján milyen tárcsát, betétet ajánlotok ehhez a típushoz?
Az első eredeti gyári volt, nem vennék. Gyakran deformálódik a tárcsa, erősebb fékezéskor hol rázza az orrát, hol nem. Lehetett simítani is.  action

Nyugodt stílusú autózáshoz!  Wink

 worship  beka3


Trw... nekem az van hátul és nagyon bevált eddig.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
fecskebeka
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 453



« Új hozzászólás #4256 Dátum: 2018.10.27 szombat, 21:05:45 »

Köszönöm!
Rád is számítottam!   worship  wave
És persze mindenkire!  eljen Wink    beka3
Trw... nekem az van hátul és nagyon bevált eddig.
Naplózva

Galaxy Ghia 2.2 TDCi Panther Black (Metallic)                                                 "vágyom rá, hogy megismerjelek te bestia" Wink
2010- 200LE 6 fokozat kézi  WA6, KNWA, Bi-Xenon, DRL, LEDs, ... 7 person, ..
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #4257 Dátum: 2018.10.27 szombat, 21:07:51 »

Köszönöm!
Rád is számítottam!   worship  wave
És persze mindenkire!  eljen Wink

A gyári ford egyébként jó szerintem, az ate, legalábbis a tárcsa, a betég ferodo volt, azzal sincs bajom.
Ami xar volt az a motocraft
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #4258 Dátum: 2018.10.27 szombat, 21:21:08 »

A gyári ford egyébként jó szerintem, az ate, legalábbis a tárcsa, a betég ferodo volt, azzal sincs bajom.
Ami xar volt az a motocraft
A gyári nekem mindig összeporozta az első felnit. Ugyan még kb 14ekm, de már vettem első fékbetétet törleynek... Hát persze, hogy brembot!!!!!
PS: amúgy a montiban tegnap cseréltem fékbetétet előre organikus, hátulra szintetikus került.... nem brembo...  Cheesy   
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
fecskebeka
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 453



« Új hozzászólás #4259 Dátum: 2018.10.27 szombat, 21:42:33 »

Sajnos amivel vettem az autót az elöl .zar, esélyes, hogy már motorcraft, nem tudom. Pont arról a részletes számla nincs meg. Csak a lizingcég feljegyzése. Mert a FORD P. nem adta ki "idegennek", hiába vagyok a tulaj.  action A betéteim most motorcraftosak, ezek is koszolnak rendesen. De viszonylag tűrhetőeknek érzem.
A vékony betét okozhat időszakos kormányelhúzást, mondjuk megszorulhat, vagy inkább a por miatt már?
A gyári ford egyébként jó szerintem, az ate, legalábbis a tárcsa, a betég ferodo volt, azzal sincs bajom.
Ami xar volt az a motocraft
Naplózva

Galaxy Ghia 2.2 TDCi Panther Black (Metallic)                                                 "vágyom rá, hogy megismerjelek te bestia" Wink
2010- 200LE 6 fokozat kézi  WA6, KNWA, Bi-Xenon, DRL, LEDs, ... 7 person, ..
Isu
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 257


2.0L Duratorq CR TC (140PS) - DW10C UFWA (2013)


« Új hozzászólás #4260 Dátum: 2018.10.27 szombat, 21:47:04 »

Jó tapasztalat alapján milyen tárcsát, betétet ajánlotok ehhez a típushoz?
Az első eredeti gyári volt, nem vennék. Gyakran deformálódik a tárcsa, erősebb fékezéskor hol rázza az orrát, hol nem. Lehetett simítani is.  action

Nyugodt stílusú autózáshoz!  Wink

 worship  beka3


TRW van elol hatul, brembo betétekkel. Hibatlan eddig!
Naplózva

ex: Mondeo MKII. 2.0 (1997) 4 ajtó és majdnem Ghia Smiley
fecskebeka
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 453



« Új hozzászólás #4261 Dátum: 2018.10.27 szombat, 21:52:37 »

 én organikussal mosom a fogam fogmosas, ezen még nem gondolkodtam miaz   wave   köszi!  beka3
A gyári nekem mindig összeporozta az első felnit. Ugyan még kb 14ekm, de már vettem első fékbetétet törleynek... Hát persze, hogy brembot!!!!!
PS: amúgy a montiban tegnap cseréltem fékbetétet előre organikus, hátulra szintetikus került.... nem brembo...  Cheesy  
« Utoljára szerkesztve: 2018.10.27 szombat, 21:55:32 írta fecskebeka » Naplózva

Galaxy Ghia 2.2 TDCi Panther Black (Metallic)                                                 "vágyom rá, hogy megismerjelek te bestia" Wink
2010- 200LE 6 fokozat kézi  WA6, KNWA, Bi-Xenon, DRL, LEDs, ... 7 person, ..
fecskebeka
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 453



« Új hozzászólás #4262 Dátum: 2018.10.27 szombat, 21:55:03 »

THX. Akkor már csak beszállítót kell keresnem és döntenem.  finom  beka3
TRW van elol hatul, brembo betétekkel. Hibatlan eddig!

Naplózva

Galaxy Ghia 2.2 TDCi Panther Black (Metallic)                                                 "vágyom rá, hogy megismerjelek te bestia" Wink
2010- 200LE 6 fokozat kézi  WA6, KNWA, Bi-Xenon, DRL, LEDs, ... 7 person, ..
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #4263 Dátum: 2018.10.27 szombat, 21:57:21 »

THX. Akkor már csak beszállítót kell keresnem és döntenem.  finom  beka3
bárdi  -48%...
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #4264 Dátum: 2018.11.06 kedd, 19:06:54 »

Hejj Tomi!

Nemrégen cseréltél elektromos lengéscsillapítót,ugye?
Mennyi km után jött  elő a hiba,és hogy vetted észre,mi volt az észrevehető hiba?
Mennyibe került,hol sikerült venned,csak 1 vettél?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #4265 Dátum: 2018.11.06 kedd, 19:18:40 »

Hejj Tomi!

Nemrégen cseréltél elektromos lengéscsillapítót,ugye?
Mennyi km után jött  elő a hiba,és hogy vetted észre,mi volt az észrevehető hiba?
Mennyibe került,hol sikerült venned,csak 1 vettél?
Melyik Tomi?  eplus2
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #4266 Dátum: 2018.11.06 kedd, 19:23:28 »

Melyik Tomi?  eplus2
Bocs,igaz.

Hejj Thomi!
…  eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #4267 Dátum: 2018.11.06 kedd, 20:42:12 »

Hejj Tomi!

Nemrégen cseréltél elektromos lengéscsillapítót,ugye?
Mennyi km után jött  elő a hiba,és hogy vetted észre,mi volt az észrevehető hiba?
Mennyibe került,hol sikerült venned,csak 1 vettél?

A km nem releváns. Sanszos, hogy a sok gariban cserélt féltengelyszimmering javításakor baxták szét.
Először egy fhos barnás színű lötyo jelenik meg, aztán az olaj. Úttartásban semmit nem vettem észre. Elvileg a Ford szerint elég egyet cserélni. Én mindkettőt cseréltem. Viszont van egy meg jó jobb első.
Érdemes venni Monroet, olcsóbb és párban van,a gyári is az, csak rá van rakva pluszban egy ford matrica is.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #4268 Dátum: 2018.11.06 kedd, 20:45:45 »

A km nem releváns. Sanszos, hogy a sok gariban cserélt féltengelyszimmering javításakor baxták szét.
Először egy fhos barnás színű lötyo jelenik meg, aztán az olaj. Úttartásban semmit nem vettem észre. Elvileg a Ford szerint elég egyet cserélni. Én mindkettőt cseréltem. Viszont van egy meg jó jobb első.
Érdemes venni Monroet, olcsóbb és párban van,a gyári is az, csak rá van rakva pluszban egy ford matrica is.
és hol kaptál?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #4269 Dátum: 2018.11.06 kedd, 20:50:52 »

és hol kaptál?

Én gyárit vettem.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
G_B
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1162



« Új hozzászólás #4270 Dátum: 2018.11.07 szerda, 09:19:53 »

Hejj Tomi!

Nemrégen cseréltél elektromos lengéscsillapítót,ugye?
Mennyi km után jött  elő a hiba,és hogy vetted észre,mi volt az észrevehető hiba?
Mennyibe került,hol sikerült venned,csak 1 vettél?
fhosol tőle?  Smiley

egyszer eszembe jutott, hogy az egynyócba kéne tenni PS-t és IVDC-t, ultrakirály kombó lett volna  vigyor3
Naplózva

üdv, B
S-Max '12 2.0 tdci
ex: S-Max '06 1.8 tdci
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #4271 Dátum: 2018.11.07 szerda, 09:47:49 »

fhosol tőle?  Smiley

egyszer eszembe jutott, hogy az egynyócba kéne tenni PS-t és IVDC-t, ultrakirály kombó lett volna  vigyor3
nem. infókat gyűjtök a következő smaxhoz.
Tegnap megnéztem az ETIS-ben, és abban van IVDC.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #4272 Dátum: 2018.11.07 szerda, 10:56:14 »

nem. infókat gyűjtök a következő smaxhoz.
Tegnap megnéztem az ETIS-ben, és abban van IVDC.

nem kell fhosni, olyan 300e-ből kijön a 4 cseréje monroeval...  eplus2
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #4273 Dátum: 2018.11.07 szerda, 11:26:53 »

nem kell fhosni, olyan 300e-ből kijön a 4 cseréje monroeval...  eplus2
ezért kérdeztem a km-t, de mondod, hogy nem széthullott, hanem szétcseszték.
Abban most 120e km van.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #4274 Dátum: 2018.11.07 szerda, 12:04:37 »

ezért kérdeztem a km-t, de mondod, hogy nem széthullott, hanem szétcseszték.
Abban most 120e km van.

170e körül volt nekem a csere...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
fektoh
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 290


E-mail
« Új hozzászólás #4275 Dátum: 2018.11.08 csütörtök, 10:53:13 »

ezért kérdeztem a km-t, de mondod, hogy nem széthullott, hanem szétcseszték.
Abban most 120e km van.

Én amikor 5 éve majdnem megvettem egy IVDC-set, abban garantáltam 125e km volt és mindkét jobboldalija folyatta az olajat már rendesen. Rázópadon is gyatra értékeket produkált, csak a "hagyományos" módon ment volna át a vizsgán ( = némi alkotmányos költséggel).
Érdekes, hogy a balosok viszont rendben voltak, az előző tulaj biztos direkt kereste az útszéli kátyúkat vele.
Naplózva

S-Max 2.0 TDCi 140 HP Titanium (2009)
Isu
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 257


2.0L Duratorq CR TC (140PS) - DW10C UFWA (2013)


« Új hozzászólás #4276 Dátum: 2018.11.08 csütörtök, 16:48:58 »

Sziasztok!

Bekötöttem végre a DPF regenerációhoz a visszajelző LED-et Alf leírása alapján. Köszönöm a segítséget, működik.   Wink


https://drive.google.com/file/d/1uoJ0lybMY8YF7usH0v8uRRWyx-a9fEgR/view?usp=sharing

üdv.
Isu
Naplózva

ex: Mondeo MKII. 2.0 (1997) 4 ajtó és majdnem Ghia Smiley
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #4277 Dátum: 2018.11.08 csütörtök, 17:25:25 »

Sziasztok!

Bekötöttem végre a DPF regenerációhoz a visszajelző LED-et Alf leírása alapján. Köszönöm a segítséget, működik.   Wink


https://drive.google.com/file/d/1uoJ0lybMY8YF7usH0v8uRRWyx-a9fEgR/view?usp=sharing

üdv.
Isu
eljen
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
blackbile
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 202


E-mail
« Új hozzászólás #4278 Dátum: 2018.11.09 péntek, 15:15:04 »

bárdi  -48%...

Mennyire reális, hogy - bántás nélkül - tényleg minőségit kap az ember itthon? Annyi infót kapok, olvasok, hogy Mo. tele van hamisítványokkal.
Most néztem, az én TXWA-mhoz nincs is Brembo a Bárdinál... van, a legdrágább...
« Utoljára szerkesztve: 2018.11.09 péntek, 15:19:02 írta blackbile » Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #4279 Dátum: 2018.11.09 péntek, 15:41:16 »

Mennyire reális, hogy - bántás nélkül - tényleg minőségit kap az ember itthon? Annyi infót kapok, olvasok, hogy Mo. tele van hamisítványokkal.
Most néztem, az én TXWA-mhoz nincs is Brembo a Bárdinál... van, a legdrágább...
a brembo logo benne van az öntvényben.Azt nem hiszem, hogy tudják hamisítani.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
steve78
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 398



« Új hozzászólás #4280 Dátum: 2018.11.09 péntek, 21:11:18 »

bárdi  -48%...

És ezen kedvezmény érvényesítésének mi a menete? Az országban bármelyik Bárdi üzletben kérhető?
Naplózva

Mondeo Turnier MKIV Titanium, 2011, 2.0TDCI 140 LE UFBA, 6 seb. kézi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #4281 Dátum: 2018.11.10 szombat, 08:33:04 »

És ezen kedvezmény érvényesítésének mi a menete? Az országban bármelyik Bárdi üzletben kérhető?
felkell hívnod Joe-t.
A számát kérd el tőle privátban.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Isu
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 257


2.0L Duratorq CR TC (140PS) - DW10C UFWA (2013)


« Új hozzászólás #4282 Dátum: 2018.11.16 péntek, 16:43:07 »

A külső tükrökben cserélt már valaki index izzót? Hogyan lehet?

köszi
Isu
Naplózva

ex: Mondeo MKII. 2.0 (1997) 4 ajtó és majdnem Ghia Smiley
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #4283 Dátum: 2018.11.16 péntek, 16:53:29 »

A külső tükrökben cserélt már valaki index izzót? Hogyan lehet?

köszi
Isu

Ki kell
Attintani. Nekem a garázsajtó megoldotta, de még burkolatot is cseréltem. vigyor3
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #4284 Dátum: 2018.11.16 péntek, 17:41:52 »

Ki kell
Attintani. Nekem a garázsajtó megoldotta, de még burkolatot is cseréltem. vigyor3
A régi mk3ból így lett smaxi vagy az tervezett autócsere volt?  Grin
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Isu
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 257


2.0L Duratorq CR TC (140PS) - DW10C UFWA (2013)


« Új hozzászólás #4285 Dátum: 2018.11.16 péntek, 18:09:45 »

Ki kell
Attintani. Nekem a garázsajtó megoldotta, de még burkolatot is cseréltem. vigyor3
Kívülről a fehér indexbúrát csak simán ki kell pattintani?
Naplózva

ex: Mondeo MKII. 2.0 (1997) 4 ajtó és majdnem Ghia Smiley
weiße Riese
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27


« Új hozzászólás #4286 Dátum: 2018.12.01 szombat, 21:31:09 »

Sziasztok!
Kérdésem lenne.:
Szerintetek mi a baj, ha alacsony fordulaton 1, 2-ben gurulva (motorfék) illetve kigyorsításkor olyan hangot ad a váltó mint a régi Ikarus buszok hátsó hidja.  Grin
Enyhe búgást.
Természetesen nem olyan hangos.
3-tól felfelé már elhagyja, és mintha nem is lenne baja.
A váltó 6-os, a motor 2l diesel 163le.
Köszi előre is a válaszokat!
Naplózva

Ford Fusion
S-Max 2.0 Tdci 163 le 2012
SzIstván
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 42


E-mail
« Új hozzászólás #4287 Dátum: 2018.12.03 hétfő, 10:19:48 »

Sziasztok!
Esedékes lenne egy akumlátor csere Ford S max ban 2006-os 2.0 tdci 136 le.
Kérdésem az lenne mekkora akumlátor kell bele?
Köszönöm
Naplózva

2003 2.0 TDCI Ghia Kombi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #4288 Dátum: 2018.12.03 hétfő, 10:53:37 »

Sziasztok!
Kérdésem lenne.:
Szerintetek mi a baj, ha alacsony fordulaton 1, 2-ben gurulva (motorfék) illetve kigyorsításkor olyan hangot ad a váltó mint a régi Ikarus buszok hátsó hidja.  Grin
Enyhe búgást.
Természetesen nem olyan hangos.
3-tól felfelé már elhagyja, és mintha nem is lenne baja.
A váltó 6-os, a motor 2l diesel 163le.
Köszi előre is a válaszokat!
kerékcsapágy?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #4289 Dátum: 2018.12.03 hétfő, 10:54:41 »

Sziasztok!
Esedékes lenne egy akumlátor csere Ford S max ban 2006-os 2.0 tdci 136 le.
Kérdésem az lenne mekkora akumlátor kell bele?
Köszönöm
https://www.mindenamiford.hu/akkumulator/motorcraft_akkumulator/motorcraft-akkumulator-80ah-2247689
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
weiße Riese
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27


« Új hozzászólás #4290 Dátum: 2018.12.03 hétfő, 11:23:19 »

kerékcsapágy?

"Sajna" nem.
A váltóból jön a hang. Szerelőnél voltam, azt mondta: váltócsapágy.
 Szerinte ez a 6 gangos váltók konstrukciós hibája a kényszerolajzás miatt.
A hat sebesség 3 tengelyre van elosztva, abból az 1. és  2. sebesség van egy tengelyen. Annak a csapágya adhatja a hangot.
Azokat kell cserélni és minden ok. Elég borsos összegeket emlegetett közben.
Igaza lehet? Hallottatok ilyenről?
Naplózva

Ford Fusion
S-Max 2.0 Tdci 163 le 2012
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #4291 Dátum: 2018.12.03 hétfő, 11:54:53 »

"Sajna" nem.
A váltóból jön a hang. Szerelőnél voltam, azt mondta: váltócsapágy.
 Szerinte ez a 6 gangos váltók konstrukciós hibája a kényszerolajzás miatt.
A hat sebesség 3 tengelyre van elosztva, abból az 1. és  2. sebesség van egy tengelyen. Annak a csapágya adhatja a hangot.
Azokat kell cserélni és minden ok. Elég borsos összegeket emlegetett közben.
Igaza lehet? Hallottatok ilyenről?
HZsolt nagyon szidja ezeket a váltókat... Roll Eyes
Mennyi km van benne?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
weiße Riese
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27


« Új hozzászólás #4292 Dátum: 2018.12.03 hétfő, 12:52:37 »

HZsolt nagyon szidja ezeket a váltókat... Roll Eyes
Mennyi km van benne?

205e km
Naplózva

Ford Fusion
S-Max 2.0 Tdci 163 le 2012
SzIstván
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 42


E-mail
« Új hozzászólás #4293 Dátum: 2018.12.03 hétfő, 22:22:00 »

Köszönöm a gyors választ! Ha nem is ezt de egy hasonlót sikerült szereznem. Banner 80 Ah, de sajnos csak 660A és volt készleten. Mivel azonnal kellett megvettem azt. Egyenlőre szuperul működik,  Remélem hosszabb távon is jó lesz.
Naplózva

2003 2.0 TDCI Ghia Kombi
Isu
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 257


2.0L Duratorq CR TC (140PS) - DW10C UFWA (2013)


« Új hozzászólás #4294 Dátum: 2019.01.07 hétfő, 14:30:32 »

Sziasztok!

Belső világítás ismét. Szeretném lecserélni a belső világítást egy "ambient" , narancssárga éjjeli-fényes verzióra, ami a focusban vagy a fiestában is van, de azt látom, hogy ennél a verziónál van egy harmadik vezeték is amit rá kell kötni - gondolom az éjjeli-fény miatt. Van aki lecserélte és működik neki?
A sima térképolvasós: Ford 8a6a-13k767-ab34x1
Az éjjeli-fényes: Ford 8a6a-13k767-bb34x1
Az éjjeli-fényes bekötése így néz ki: https://drive.google.com/file/d/1fxs63QgC433-NGlKAUgIig5ECpEm4SA7/view?usp=sharing és  nekem csak a két szélső fekete csati van meg a harmadik fehér színű az nincs.

köszi
Isu
Naplózva

ex: Mondeo MKII. 2.0 (1997) 4 ajtó és majdnem Ghia Smiley
totti-x
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 13


E-mail
« Új hozzászólás #4295 Dátum: 2019.01.27 vasárnap, 20:40:52 »

Sziasztok, rég nem írtam, de most érdekes dolog történt a mai napon. Elindultam, és kb. 150méter után lelassított a kocsi, majd megállt és nem indult el, a motor járt, de nem váltott( powershift aut.), ki írta hogy motorhiba, és világított az esp visszajelző lámpa, amit a gomb kikapcsolásával sem kapcsolt ki. Mivel egy főutvonal, annak is a gyalogosátkelőhely közepén voltam, kapcsolgattam a váltókart, de csak hátramenetbe indult el, míg kiírta hogy 3asban van, így hosszan tartva lassan be tudtam fordulni egy közeli parkolóban, majd ott betolatva beparkoltam, hívtam segítséget, és utána leállítottam. Pár másodpercre rá újra indítottam, és mintha mi sem történt volna, haza jöttem vele, óvatosan.
Nemtudom, hogy számit-e, vagy ezzel kapcsolatos, de rövid időn belül(2 hét) alatt kiégett a jobb oldali tompitott, majd a jobb oldali féklámpa is, és a gyári rádiója is többször leállt, vagy inditáskor nem kapcsolt be.
Találkozott valaki hasonlóval, és/vagy mik a tapasztalatok?
Köszönöm a segítséget.
Naplózva
kellerz
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2


E-mail
« Új hozzászólás #4296 Dátum: 2019.02.19 kedd, 18:34:27 »

Sziasztok!!
Kérlek Benneteket,segítsetek,teljesen tanácstalan vagyok..... rinya rinya
2013-as s-max,tdci,140 le,ufwa,jó pár nappal ezelőtt bekapcsolt a dpf tisztítás és nem akarja abba hagyni.Minden jó,de a dpf_soot_load 300% és nem tudjuk nullázni és nem változik,a regen meg nem kapcsol ki.
1 hétig olvastam utána külföldi fórumokon,valakinek 20 napig tartott,valakinek még most se hagyta abba,valaki cserélt nyomáskülönbség érzékelőt és megoldotta,én is cseréltem,de nekem nem,nem áll le a regen és még mindig 300%.

Találkoztatok már ilyen hibával?Nincs ötletem,hátha itt tud valaki segíteni

Köszönöm szépen előre is!!
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #4297 Dátum: 2019.02.19 kedd, 18:55:38 »

Sziasztok!!
Kérlek Benneteket,segítsetek,teljesen tanácstalan vagyok..... rinya rinya
2013-as s-max,tdci,140 le,ufwa,jó pár nappal ezelőtt bekapcsolt a dpf tisztítás és nem akarja abba hagyni.Minden jó,de a dpf_soot_load 300% és nem tudjuk nullázni és nem változik,a regen meg nem kapcsol ki.
1 hétig olvastam utána külföldi fórumokon,valakinek 20 napig tartott,valakinek még most se hagyta abba,valaki cserélt nyomáskülönbség érzékelőt és megoldotta,én is cseréltem,de nekem nem,nem áll le a regen és még mindig 300%.

Találkoztatok már ilyen hibával?Nincs ötletem,hátha itt tud valaki segíteni

Köszönöm szépen előre is!!

diagnosztizálni kellene kicsit komolyabban.Tesztelni a szenzort.Lehet vezetékelési hiba,kidörzsölődés,zárlat vagy ilyesmi.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
kellerz
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2


E-mail
« Új hozzászólás #4298 Dátum: 2019.02.21 csütörtök, 20:02:17 »

diagnosztizálni kellene kicsit komolyabban.Tesztelni a szenzort.Lehet vezetékelési hiba,kidörzsölődés,zárlat vagy ilyesmi.

Ha összeadom a regen időket,akkor kb.2,5 órán keresztül regenerált,kedd délután egyszer csak megindult lefele az dpf_soot_load 215%-ra,még 30 km megtétele után lement 30% alá és kikapcsolt a regenerálás!!!!  taps taps taps taps

A lényeget nem írtam: kb 180 ezernél eltelítődött a gyári szűrője,kivettük manuálisan a dpf-et és kiírattam az agyából.Most úgy döntöttem,hogy visszarakom a dpf-et,vettem volt bontós havertól pár 10ezer km-es gyári dpf-et,még volt neki.Programot visszarakták,de pár perc múlva bekapcsolt a regen és nem akarta abba hagyni.Még egy próba másnap,kipufogó-dpf nyomásérzékelő helyett vettem egy újat,hátha megoldja.Nem állt meg....Akkor elindultam haza kb. 80 km-re és reggel indítás után pár perc múlva be is kapcsolt.Munkahelyre mentem,gondoltam rá teszem a laptopot és akkor láttuk,hogy elkezdett csökkenni,utána,ahogy írtam azonnal mentünk tovább vele és kb. 30 km múlva kikapcsolt és a soot load is lement egészen 21%-ra.Össz. tisztítása így kb. 150 km-en keresztül.Hozzá teszem ez a második próbálkozás volt kb. 2 hét alatt.Csak a bibi az volt,hogy amikor nem jött először össze,program vissza,hazaérés után vissza a "herélt" dpf-et,majd következő héten vissza dpf,le 80-km-re,visszakapcsolni a regen programot,de megérte!
 eljen eljen
Szóval megoldódott!!   
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #4299 Dátum: 2019.02.21 csütörtök, 21:23:25 »

Ha összeadom a regen időket,akkor kb.2,5 órán keresztül regenerált,kedd délután egyszer csak megindult lefele az dpf_soot_load 215%-ra,még 30 km megtétele után lement 30% alá és kikapcsolt a regenerálás!!!!  taps taps taps taps

A lényeget nem írtam: kb 180 ezernél eltelítődött a gyári szűrője,kivettük manuálisan a dpf-et és kiírattam az agyából.Most úgy döntöttem,hogy visszarakom a dpf-et,vettem volt bontós havertól pár 10ezer km-es gyári dpf-et,még volt neki.Programot visszarakták,de pár perc múlva bekapcsolt a regen és nem akarta abba hagyni.Még egy próba másnap,kipufogó-dpf nyomásérzékelő helyett vettem egy újat,hátha megoldja.Nem állt meg....Akkor elindultam haza kb. 80 km-re és reggel indítás után pár perc múlva be is kapcsolt.Munkahelyre mentem,gondoltam rá teszem a laptopot és akkor láttuk,hogy elkezdett csökkenni,utána,ahogy írtam azonnal mentünk tovább vele és kb. 30 km múlva kikapcsolt és a soot load is lement egészen 21%-ra.Össz. tisztítása így kb. 150 km-en keresztül.Hozzá teszem ez a második próbálkozás volt kb. 2 hét alatt.Csak a bibi az volt,hogy amikor nem jött először össze,program vissza,hazaérés után vissza a "herélt" dpf-et,majd következő héten vissza dpf,le 80-km-re,visszakapcsolni a regen programot,de megérte!
 eljen eljen
Szóval megoldódott!!   
uhh...
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Oldalak: 1 ... 79 80 81 82 83 84 85 [86] 87 88 89 90 91 92 93 ... 95   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.071 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.