Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 17:04:47
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Generáció független
>
Gyorsulás
Oldalak:
1
...
4
5
6
7
8
9
10
[
11
]
12
13
14
15
16
17
18
...
29
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Gyorsulás (Megtekintve 488801 alkalommal)
0 Felhasználó és 3 vendég van a témában
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37285
www.mondeo.hu
Re: Gyorsulás
«
Új hozzászólás #500 Dátum:
2006.05.26 péntek, 16:15:00 »
Idézetet írta: Laczik V6_old - 2006.05.26 péntek, 10:41:00
Felkerültek a majális gyorsulási adatai a focus.hu-ra ha vki tudja hogy kell tegye má át ide
Ahogy láttam nem kell szégyenkeznem
Folyamatba van!
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
Re: Gyorsulás
«
Új hozzászólás #501 Dátum:
2006.05.29 hétfő, 08:54:00 »
Idézetet írta: Laczik V6_old - 2006.05.26 péntek, 10:41:00
Felkerültek a majális gyorsulási adatai a focus.hu-ra ha vki tudja hogy kell tegye má át ide
Ahogy láttam nem kell szégyenkeznem
Mi lesz, ha kérik a személyidet is
lehet, hogy újra kell teljesítened az időket
Naplózva
Vendég
Re: Gyorsulás
«
Új hozzászólás #502 Dátum:
2006.05.29 hétfő, 09:08:00 »
Idézetet írta: napu - 2006.05.29 hétfő, 08:54:00
Mi lesz, ha kérik a személyidet is
lehet, hogy újra kell teljesítened az időket
Akkor mindenkit lehengerlek ezzel
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Re: Gyorsulás
«
Új hozzászólás #503 Dátum:
2006.05.29 hétfő, 09:50:00 »
Idézetet írta: napu - 2006.05.29 hétfő, 08:54:00
Mi lesz, ha kérik a személyidet is
lehet, hogy újra kell teljesítened az időket
Vagy kiderül, nem is volt ott az autód kulcsa (meg egyébként is elfogyott a benzin), így nem is versenyezhettél, tehát diszkvalifikálnak. Amúgy is egész nap szőke cicák futikáztak a verdáddal.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Re: Gyorsulás
«
Új hozzászólás #504 Dátum:
2006.06.05 hétfő, 12:57:00 »
Tartalmas, velős hozzászólás.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
Re: Gyorsulás
«
Új hozzászólás #505 Dátum:
2006.06.05 hétfő, 19:14:00 »
Scratch,
Ez nem éri, kitörölni az érdekességet! Így hogy tudjuk meg mi, későn jövők, hogy Angel mihez is szólt hozzá?
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37285
www.mondeo.hu
Re: Gyorsulás
«
Új hozzászólás #506 Dátum:
2006.06.05 hétfő, 22:12:00 »
Idézetet írta: tomi3118 - 2006.06.05 hétfő, 19:14:00
Scratch,
Ez nem éri, kitörölni az érdekességet! Így hogy tudjuk meg mi, későn jövők, hogy Angel mihez is szólt hozzá?
Ennyi volt: ŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐ
Nem nagy kaland.
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
Re: Gyorsulás
«
Új hozzászólás #507 Dátum:
2006.06.05 hétfő, 22:38:00 »
Idézetet írta: Scratch - 2006.06.05 hétfő, 22:12:00
Ennyi volt: ŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐ
Nem nagy kaland.
Köszi, ez kellett a lelki nyugalmamhoz. Azt hittem valami kuriózum.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Re: Gyorsulás
«
Új hozzászólás #508 Dátum:
2006.06.05 hétfő, 23:23:00 »
Idézetet írta: Scratch - 2006.06.05 hétfő, 22:12:00
Ennyi volt: ŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐ
Nem nagy kaland.
A múltkori bi lányokat kár volt kitörölni...
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37285
www.mondeo.hu
Re: Gyorsulás
«
Új hozzászólás #509 Dátum:
2006.06.06 kedd, 10:04:00 »
Idézetet írta: Angel - 2006.06.05 hétfő, 23:23:00
A múltkori bi lányokat kár volt kitörölni...
Nem jó topic-ba írtak.
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37285
www.mondeo.hu
Re: Gyorsulás
«
Új hozzászólás #510 Dátum:
2006.06.06 kedd, 10:04:00 »
Idézetet írta: tomi3118 - 2006.06.05 hétfő, 22:38:00
Köszi, ez kellett a lelki nyugalmamhoz. Azt hittem valami kuriózum.
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
Re: Gyorsulás
«
Új hozzászólás #511 Dátum:
2006.06.21 szerda, 21:00:00 »
Kérdések végsebességgel, gyorsulással kapcsolatban:
Melyik tényező NEM befolyásolja a végsebességet, vagy inkább a gyorsulás intenzítását?
?
1. légszűrő állapota(14-15.000 km van benne)
2. gyújtógyertyák állapota (43.000 km van bennük)
3. motorolaj állapota, minősége (5.000 km és még tiszta a színe."Nagyautós 5W30")
4. Guminyomás (2.6 elől 2.3 hátul)
5. Benzin minősége (Shell v. OMV 95, régebben TECSÓ, de nagyon sűrűn, szinte minden alkalommal változik a beszerzési hely)
6. Külső tényezők, szél, lejtő, LEVEGŐ HŐMÉRSÉKLET?
7. És mi az ami még esetleg beleszólhat az élménybe?
A probléma az, hogy eddig még csak 1x tudtam elérni a 230-at kényelmesen, dinamikus tempóban. Ez alatt azt értsétek, hogy 200-nál dobtam az 5.-et és onnan még érezhetően húzott egyenletesen és szinte sértve érezte magát amikor 6000 ford/percnél letiltották. Szóval ment volna még simán és nem volt időm azon morgolódni, hogy ménem méészmááá!
Monnyatok vmit!
Ja! 2.5 V6
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Re: Gyorsulás
«
Új hozzászólás #512 Dátum:
2006.06.21 szerda, 21:06:00 »
jassin,
Szerintem...
1.-es valamelyest...
2. nem hinnem, hogy beleszolna...
3. szinten...
4. Ez mar igen ! Ha alacsony a gumi nyomas, akkor nyulosabban megy. Nagyobb a surlodas.
5. OMV 95 vagy tecso, szerintem kb. mind1. Esetleg 100assal probalkozz...
6. Szel igen ! Szembe szel uye visszafogja a verdat. ha meg hatulrol kapod, akkor meg tol is rajta valamelyest. Lejto egyertelmu
7. A rendor
Naplózva
blah blah blah
Vendég
Re: Gyorsulás
«
Új hozzászólás #513 Dátum:
2006.06.21 szerda, 21:19:00 »
Idézetet írta: zacci - 2006.06.21 szerda, 21:06:00
jassin,
Szerintem...
1.-es valamelyest...
2. nem hinnem, hogy beleszolna...
3. szinten...
4. Ez mar igen ! Ha alacsony a gumi nyomas, akkor nyulosabban megy. Nagyobb a surlodas.
5. OMV 95 vagy tecso, szerintem kb. mind1. Esetleg 100assal probalkozz...
6. Szel igen ! Szembe szel uye visszafogja a verdat. ha meg hatulrol kapod, akkor meg tol is rajta valamelyest. Lejto egyertelmu
7. A rendor
A rendőr nem befolyásolja. Esetleg utána.
Ami k..ra zavar az az, hogy egy ekkora motor ekkora teljesítménnyel mit vacakol elérni a gyári paramétereket. Ahhoz képest meg főleg zavaró, hogy milyen jó állapotban van a szíve.
Eszem ágában sincs ezt gyakran kipróbálni(évente 3-4 alkalom), de akkor menjen rendesen
. Meg ugye azonnal elindul az IQ-zás, hogy "csak nincs valami baj?"
Naplózva
Vendég
Re: Gyorsulás
«
Új hozzászólás #514 Dátum:
2006.06.21 szerda, 22:02:00 »
Idézetet írta: jassin_old - 2006.06.21 szerda, 21:19:00
A rendőr nem befolyásolja. Esetleg utána.
Ami k..ra zavar az az, hogy egy ekkora motor ekkora teljesítménnyel mit vacakol elérni a gyári paramétereket. Ahhoz képest meg főleg zavaró, hogy milyen jó állapotban van a szíve.
Eszem ágában sincs ezt gyakran kipróbálni(évente 3-4 alkalom), de akkor menjen rendesen
. Meg ugye azonnal elindul az IQ-zás, hogy "csak nincs valami baj?"
Nademé'?? Hezitál vagy rángat vagy nem gyorsul rendesen???
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Re: Gyorsulás
«
Új hozzászólás #515 Dátum:
2006.06.21 szerda, 23:56:00 »
Idézetet írta: jassin_old - 2006.06.21 szerda, 21:19:00
A rendőr nem befolyásolja. Esetleg utána.
Ami k..ra zavar az az, hogy egy ekkora motor ekkora teljesítménnyel mit vacakol elérni a gyári paramétereket. Ahhoz képest meg főleg zavaró, hogy milyen jó állapotban van a szíve.
Eszem ágában sincs ezt gyakran kipróbálni(évente 3-4 alkalom), de akkor menjen rendesen
. Meg ugye azonnal elindul az IQ-zás, hogy "csak nincs valami baj?"
Ha eléred a gyári adatokat, fizetek egy sört.
Azt csak az ügyes, profi gyorsulóbajnok tudja.
Ha te a 9,8 helyett 10,5-öt futsz, az már jó.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 22910
Vót...
Re: Gyorsulás
«
Új hozzászólás #516 Dátum:
2006.06.22 csütörtök, 09:03:00 »
Idézetet írta: jassin_old - 2006.06.21 szerda, 21:00:00
Kérdések végsebességgel, gyorsulással kapcsolatban:
Melyik tényező NEM befolyásolja a végsebességet, vagy inkább a gyorsulás intenzítását?
?
1. légszűrő állapota(14-15.000 km van benne)
2. gyújtógyertyák állapota (43.000 km van bennük)
3. motorolaj állapota, minősége (5.000 km és még tiszta a színe."Nagyautós 5W30")
4. Guminyomás (2.6 elől 2.3 hátul)
5. Benzin minősége (Shell v. OMV 95, régebben TECSÓ, de nagyon sűrűn, szinte minden alkalommal változik a beszerzési hely)
6. Külső tényezők, szél, lejtő, LEVEGŐ HŐMÉRSÉKLET?
7. És mi az ami még esetleg beleszólhat az élménybe?
A probléma az, hogy eddig még csak 1x tudtam elérni a 230-at kényelmesen, dinamikus tempóban. Ez alatt azt értsétek, hogy 200-nál dobtam az 5.-et és onnan még érezhetően húzott egyenletesen és szinte sértve érezte magát amikor 6000 ford/percnél letiltották. Szóval ment volna még simán és nem volt időm azon morgolódni, hogy ménem méészmááá!
Monnyatok vmit!
Ja! 2.5 V6
1. a végét járhatja.
2. még kell, hogy teljes bedobással működjön.
3. az olajad tuti.
4. guminyomás sztem megfelelő.
5. az utóbbit hanyagold.
6. ezek segíthetnek, mert hátszél, és lejtő esetén könnyebben kiforoghatja magát a motor.
7. ...
Naplózva
Tisztelettel!
Jelenleg: '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...
'07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.
'99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 22910
Vót...
Re: Gyorsulás
«
Új hozzászólás #517 Dátum:
2006.06.22 csütörtök, 09:04:00 »
Idézetet írta: Joe - 2006.06.22 csütörtök, 09:03:00
1. a végét járhatja.
2. még kell, hogy teljes bedobással működjön.
3. az olajad tuti.
4. guminyomás sztem megfelelő.
5. az utóbbit hanyagold.
6. ezek segíthetnek, mert hátszél, és lejtő esetén könnyebben kiforoghatja magát a motor.
7. ...
6. a hűvös párás luft is segíthet.
Naplózva
Tisztelettel!
Jelenleg: '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...
'07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.
'99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
Re: Gyorsulás
«
Új hozzászólás #518 Dátum:
2006.06.23 péntek, 16:05:00 »
Idézetet írta: Joe - 2006.06.22 csütörtök, 09:04:00
6. a hűvös párás luft is segíthet.
Igen mondasz valamit. Tegnap este 9 után jobb volt, de főként a benzinre gyanakszom.
Eddig is sajnáltam a 300 forintot a 100-asra, most meg már a natúr 95-ösre is sajnálom. Marad a nagypapás stílus!
Naplózva
Vendég
Re: Gyorsulás
«
Új hozzászólás #519 Dátum:
2006.06.23 péntek, 16:43:00 »
Idézetet írta: jassin_old - 2006.06.23 péntek, 16:05:00
Igen mondasz valamit. Tegnap este 9 után jobb volt, de főként a benzinre gyanakszom.
Eddig is sajnáltam a 300 forintot a 100-asra, most meg már a natúr 95-ösre is sajnálom. Marad a nagypapás stílus!
csúsztassad a kuplungot....
nemigazán szoktam gyorsulni csak olvastam vhol,hogy az segít!
Naplózva
Vendég
Re: Gyorsulás
«
Új hozzászólás #520 Dátum:
2006.07.12 szerda, 20:49:00 »
Nagyon el van hanyagolva ez a topic.
Igazából csak 1 kérdés lenne.
Kiadósan leforgatott, 6500-as fordulat után váltogattam felfelé és gumicsikorgáshoz hasonló visítást hallottam a motortérből.
Mifene lehet?
(ékszíj??)
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Re: Gyorsulás
«
Új hozzászólás #521 Dátum:
2006.07.12 szerda, 21:00:00 »
Idézetet írta: jassin_old - 2006.07.12 szerda, 20:49:00
Nagyon el van hanyagolva ez a topic.
Igazából csak 1 kérdés lenne.
Kiadósan leforgatott, 6500-as fordulat után váltogattam felfelé és gumicsikorgáshoz hasonló visítást hallottam a motortérből.
Mifene lehet?
(ékszíj??)
Akár ékszíj is lehetne. Bár az kisebb forulaton csúszik, a nagyobbon már elkapja, azaz nem csúszik.
Persze hallani kéne.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
Re: Gyorsulás
«
Új hozzászólás #522 Dátum:
2006.07.12 szerda, 21:19:00 »
Idézetet írta: Angel - 2006.07.12 szerda, 21:00:00
Akár ékszíj is lehetne. Bár az kisebb forulaton csúszik, a nagyobbon már elkapja, azaz nem csúszik.
Persze hallani kéne.
kuplungtárcsa esetleg??
Tudod csak úgy egyszerüen leugrottam a pedálról...
Naplózva
Vendég
Re: Gyorsulás
«
Új hozzászólás #523 Dátum:
2006.07.15 szombat, 14:56:00 »
sziasztok!:)
Naplózva
Vendég
Re: Gyorsulás
«
Új hozzászólás #524 Dátum:
2006.07.15 szombat, 15:00:00 »
Idézetet írta: szasza_old - 2006.07.15 szombat, 14:56:00
sziasztok!:)
Naplózva
Vendég
Re: Gyorsulás
«
Új hozzászólás #525 Dátum:
2006.07.15 szombat, 17:33:00 »
Idézetet írta: szasza_old - 2006.07.15 szombat, 14:56:00
sziasztok!:)
Szia,mizu?-:)
Naplózva
Vendég
Re: Gyorsulás
«
Új hozzászólás #526 Dátum:
2006.07.21 péntek, 12:28:00 »
Idézetet írta: jassin_old - 2006.07.12 szerda, 20:49:00
Nagyon el van hanyagolva ez a topic.
Igazából csak 1 kérdés lenne.
Kiadósan leforgatott, 6500-as fordulat után váltogattam felfelé és gumicsikorgáshoz hasonló visítást hallottam a motortérből.
Mifene lehet?
(ékszíj??)
Lehet, hogy még mindíg túlpörgött a kereked!
Naplózva
Vendég
Re: Gyorsulás
«
Új hozzászólás #527 Dátum:
2006.07.22 szombat, 12:04:00 »
Idézetet írta: TZS_old - 2006.07.21 péntek, 12:28:00
Lehet, hogy még mindíg túlpörgött a kereked!
Figyelj, nem mondasz hülyeséget annyira, mert ismerek pár vagánycsávóót akinek "a Lada is nyekkent még 3. ba"
Naplózva
Vendég
Re: Gyorsulás
«
Új hozzászólás #528 Dátum:
2006.07.22 szombat, 16:08:00 »
Idézetet írta: jassin_old - 2006.07.22 szombat, 12:04:00
Figyelj, nem mondasz hülyeséget annyira, mert ismerek pár vagánycsávóót akinek "a Lada is nyekkent még 3. ba"
A Lada hátsó kerék meghajtású, ott nincs sok súly, ezért az még könyebben nyikkan mintha első kerekes lenne. "Csak erő nincs".
Naplózva
Vendég
Re: Gyorsulás
«
Új hozzászólás #529 Dátum:
2006.07.22 szombat, 16:26:00 »
Idézetet írta: tommymondeo_old - 2006.07.22 szombat, 16:08:00
A Lada hátsó kerék meghajtású, ott nincs sok súly, ezért az még könyebben nyikkan mintha első kerekes lenne. "Csak erő nincs".
Igen! Itt 100 pacival több van.
Naplózva
Vendég
Re: Gyorsulás
«
Új hozzászólás #530 Dátum:
2006.07.22 szombat, 17:21:00 »
Idézetet írta: jassin_old - 2006.07.22 szombat, 16:26:00
Igen! Itt 100 pacival több van.
Szerintem sem ékszíj... Az 6500-nál nemnagyon sikít.Szal ha 1-2-be nem csúszik,akkor feljebb sem fog... úgy ahogy Angel kolléga mondja..
Naplózva
Vendég
Re: Gyorsulás
«
Új hozzászólás #531 Dátum:
2006.07.30 vasárnap, 19:45:00 »
Na szóval, visszatérve Angel okfejtésére, miszerint egy 2.0 TDCi ellen esélye nincs egy V6-nak:
Vegyél elő egy nyomatékgörbét és pillants rá!
1. 180-200 (3000-3500 fordulatnál) km/h körül mennyi nyomatékod van (mert ugye emelkedőn számít igazán a nyomaték). Sztem olyan 250 Nm lehet. Annyi mint egy fapad V6-nak, viszont 40 pacival kevesebb.
Amit mondasz, az kb. 140-ig igaz. Addig ellenfél vagy EMELKEDŐN. Sehol máshol. Nemhogy sík úton.
Több TDCI van az utakon mint V6, ebben egy picit talán több tapasztalatom van, hidd el.
2. Én 200 körül váltok 5-be, amikor egy 2.0 TDCI lassan megáll (gyárilag 210 a vége, ugye?). Persze sík terepen 210 a vége, nem emelkedőn... Nem leszabályoz, hanem ennyit megy. Én 230-ig vígan megyek még, amikor leszabályoz.. Különbség.
3. Volt nekem 3 évig 320d-m (2002-es), ami ugyanolyan jó moci mint a TDCi. Szted miért cseréltem le egy V6 Mondira? Gondolkodj...
Naplózva
Vendég
Re: Gyorsulás
«
Új hozzászólás #532 Dátum:
2006.07.30 vasárnap, 20:39:00 »
Idézetet írta: Vision_old - 2006.07.30 vasárnap, 19:45:00
Na szóval, visszatérve Angel okfejtésére, miszerint egy 2.0 TDCi ellen esélye nincs egy V6-nak:
Vegyél elő egy nyomatékgörbét és pillants rá!
1. 180-200 (3000-3500 fordulatnál) km/h körül mennyi nyomatékod van (mert ugye emelkedőn számít igazán a nyomaték). Sztem olyan 250 Nm lehet. Annyi mint egy fapad V6-nak, viszont 40 pacival kevesebb.
Amit mondasz, az kb. 140-ig igaz. Addig ellenfél vagy EMELKEDŐN. Sehol máshol. Nemhogy sík úton.
Több TDCI van az utakon mint V6, ebben egy picit talán több tapasztalatom van, hidd el.
2. Én 200 körül váltok 5-be, amikor egy 2.0 TDCI lassan megáll (gyárilag 210 a vége, ugye?). Persze sík terepen 210 a vége, nem emelkedőn... Nem leszabályoz, hanem ennyit megy. Én 230-ig vígan megyek még, amikor leszabályoz.. Különbség.
3. Volt nekem 3 évig 320d-m (2002-es), ami ugyanolyan jó moci mint a TDCi. Szted miért cseréltem le egy V6 Mondira? Gondolkodj...
Jajaj ebből baj lesz!
Angelnek nem lehet ám csak így odamondani....
Naplózva
Vendég
Re: Gyorsulás
«
Új hozzászólás #533 Dátum:
2006.07.30 vasárnap, 21:06:00 »
Idézetet írta: jassin_old - 2006.07.30 vasárnap, 20:39:00
Jajaj ebből baj lesz!
Angelnek nem lehet ám csak így odamondani....
Neeem baaaj
. Legfeljebb kapok egy kokit a fejemre a legközelebbi minitalin
. Legalább mellém állhatnál
)) Télleg, mi van a vassal?? Megy rendesen?? Az a múltkori gebasz megoldódott??
Naplózva
Vendég
Re: Gyorsulás
«
Új hozzászólás #534 Dátum:
2006.07.31 hétfő, 10:27:00 »
Idézetet írta: jassin_old - 2006.07.30 vasárnap, 20:39:00
Jajaj ebből baj lesz!
Angelnek nem lehet ám csak így odamondani....
Keresi a görbéket oszt jön
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Re: Gyorsulás
«
Új hozzászólás #535 Dátum:
2006.07.31 hétfő, 10:34:00 »
Idézetet írta: Vision_old - 2006.07.30 vasárnap, 19:45:00
Na szóval, visszatérve Angel okfejtésére, miszerint egy 2.0 TDCi ellen esélye nincs egy V6-nak:
Vegyél elő egy nyomatékgörbét és pillants rá!
1. 180-200 (3000-3500 fordulatnál) km/h körül mennyi nyomatékod van (mert ugye emelkedőn számít igazán a nyomaték). Sztem olyan 250 Nm lehet. Annyi mint egy fapad V6-nak, viszont 40 pacival kevesebb.
Amit mondasz, az kb. 140-ig igaz. Addig ellenfél vagy EMELKEDŐN. Sehol máshol. Nemhogy sík úton.
Több TDCI van az utakon mint V6, ebben egy picit talán több tapasztalatom van, hidd el.
2. Én 200 körül váltok 5-be, amikor egy 2.0 TDCI lassan megáll (gyárilag 210 a vége, ugye?). Persze sík terepen 210 a vége, nem emelkedőn... Nem leszabályoz, hanem ennyit megy. Én 230-ig vígan megyek még, amikor leszabályoz.. Különbség.
3. Volt nekem 3 évig 320d-m (2002-es), ami ugyanolyan jó moci mint a TDCi. Szted miért cseréltem le egy V6 Mondira? Gondolkodj...
Hááát, pontosítsunk. Én nem pont ezt mondtam, de mind1.
1. 180 körül szerintem olyan 3000-et pörög a motor 5-ben (megsaccoltam, nem tuti). Ott 290 Nm a nyomaték. A v6-nak a nyomatékmaximuma 220 Nm (asszem örülnél a 250-nek!!! de ez csak álom), viszont abban a fordulattartományban 190-210 körül van. Tehát 290 vs mondjuk 200.
2. A számok, amiket a sebességről mondasz, az az óra által mutatott. A tdci gyárilag 208-at tud, óra szerint 232-őt. Én 200-nál szoktam 6-ba váltani. Nálad 230-nál leszabályoz? Szvsz nem pont ugyanannyit mutat a két óra, azaz a te 230-ad nem ugyanannyi, mint az én 232-őm.
3. Az a 320d hány lovas volt? A 150 ló/330Nm-es? Vagy régebbi? Mert ha régebbi (2002 körül kezdték azt gyártani, azért kérdem, mert sokszor a 2001-es gyártású autót 2002-ben helyezik forgalomba, és 2002-esnek hívják, pedig nem az), az nem igazán ellenfél a tdci-nek. És a tdci már második generációs közös nyomócsöves, míg a 20d csak első, asszem 2004-ben lett az. És azt se feledjük, hogy az még 5 sebességes volt. Hogy miért cserélted le a 320d-t v6-ra? Fogalmam sincs. Egyébkény szerintem a 20d 150 lovasban (a 163-ról ne is beszéljünk), jobb, mint a tdci.
De. El kell ismernem, 180 körül még nem mértem össze v6-tal emelkedőn, inkább 140 körül. Ez igaz. Meg az is, hogy többször versenyeztem A8-cal, és rendre mind lenyomtam. Semmi csoda nincs benne, egyszerűen nem álltak le velem, ennyi a titka. Ebből még nem érdemes azt a következtetést levonni, hogy jobban menne a tdci, mint az A8-asból bármelyik is. Ezt csak arra mondtam, ahol a versenyzési tapasztalatokról írsz.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Re: Gyorsulás
«
Új hozzászólás #536 Dátum:
2006.07.31 hétfő, 10:35:00 »
Idézetet írta: Vision_old - 2006.07.30 vasárnap, 21:06:00
Neeem baaaj
. Legfeljebb kapok egy kokit a fejemre a legközelebbi minitalin
. Legalább mellém állhatnál
)) Télleg, mi van a vassal?? Megy rendesen?? Az a múltkori gebasz megoldódott??
Koki, az nincs.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
Re: Gyorsulás
«
Új hozzászólás #537 Dátum:
2006.07.31 hétfő, 16:06:00 »
Idézetet írta: Angel - 2006.07.31 hétfő, 10:35:00
Koki, az nincs.
150 pacis volt a Bömös...Németo-ból hozták befelé fél évesen 35.000 km-rel. Lehet, hogy egy picit túlhajtották azért nem szerepelt olyan fényesen, mindenesetre nem voltam vele megelégedve...ezért cseréltem. Sokkal több probléma volt vele, mint a TDCi-vel - már amiket itt olvasgatok...
180-nál pörög a pici V6 4200-t egészen pontosan. "Nyomatékcsúcs" 220 Nm. Igen, 230-nál kapok egy "motorféket" és lassul az ótó...nemtom, hogy ez télleg 230 e vagy csal az óra - mondjuk a 17"-es papucsok miatt lehet, hogy csal 1-2%-ot.
Csak azt ítram, ami tapasztalat. Télleg elég sokat járok Németo-ba (mondjuk havonta 2x legalább) és ott nyomják az ótópályán gazdagon, ott is vannak jófej gyerekek akik keménykednek - ergo nem mindenkivel állok le hülyülni, de Mondeokkal rendszeresen
.
Na mindegy, végre egyszer a végére értünk ennek is
)) TDCi akkor is rulez
Akkor a kokit beváltanám teára vagy mondjuk vmi másra (pogi lesz?
))
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Re: Gyorsulás
«
Új hozzászólás #538 Dátum:
2006.07.31 hétfő, 17:12:00 »
Idézetet írta: Vision_old - 2006.07.31 hétfő, 16:06:00
150 pacis volt a Bömös...Németo-ból hozták befelé fél évesen 35.000 km-rel. Lehet, hogy egy picit túlhajtották azért nem szerepelt olyan fényesen, mindenesetre nem voltam vele megelégedve...ezért cseréltem. Sokkal több probléma volt vele, mint a TDCi-vel - már amiket itt olvasgatok...
180-nál pörög a pici V6 4200-t egészen pontosan. "Nyomatékcsúcs" 220 Nm. Igen, 230-nál kapok egy "motorféket" és lassul az ótó...nemtom, hogy ez télleg 230 e vagy csal az óra - mondjuk a 17"-es papucsok miatt lehet, hogy csal 1-2%-ot.
Csak azt ítram, ami tapasztalat. Télleg elég sokat járok Németo-ba (mondjuk havonta 2x legalább) és ott nyomják az ótópályán gazdagon, ott is vannak jófej gyerekek akik keménykednek - ergo nem mindenkivel állok le hülyülni, de Mondeokkal rendszeresen
.
Na mindegy, végre egyszer a végére értünk ennek is
)) TDCi akkor is rulez
Akkor a kokit beváltanám teára vagy mondjuk vmi másra (pogi lesz?
))
230: ugye a tiéd hivatalos vége asszem 225, az enyém 208. És mindkettő órája 230-at mutat: valószínűleg a tdci-jé sokkal többet csal felfelé, mint a tiéd.
Én nem pogit, hanem kiflit szoktam hozni - meg teát, télen.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
Re: Gyorsulás
«
Új hozzászólás #539 Dátum:
2006.07.31 hétfő, 17:58:00 »
Idézetet írta: Angel - 2006.07.31 hétfő, 17:12:00
230: ugye a tiéd hivatalos vége asszem 225, az enyém 208. És mindkettő órája 230-at mutat: valószínűleg a tdci-jé sokkal többet csal felfelé, mint a tiéd.
Én nem pogit, hanem kiflit szoktam hozni - meg teát, télen.
Öööööö...akkor rosszul emléxem. Múlkor volt tea, az tutti, de kifli...nem pogácsa? Vagy perec?? Na mindegy...
Naplózva
Vendég
Re: Gyorsulás
«
Új hozzászólás #540 Dátum:
2006.07.31 hétfő, 19:26:00 »
Idézetet írta: Vision_old - 2006.07.30 vasárnap, 21:06:00
Neeem baaaj
. Legfeljebb kapok egy kokit a fejemre a legközelebbi minitalin
. Legalább mellém állhatnál
)) Télleg, mi van a vassal?? Megy rendesen?? Az a múltkori gebasz megoldódott??
Megyeget, de valami biztos nem stimmel. Nem nagyon tudom kipróbálni a végét idehaza, főleg nem asszonypajtással a jobb1-ben. Még van 5000km olajcseréig, majd ott átnézetem az egészet. Tutira a benzinminőség miatt nem ugrik annyira, mint ahogyan szeretném.
Ha már itt vagy áruld el te milyen olajat használsz? Sokat mész nagytempóval, kell utántölteni.?
Naplózva
Vendég
Re: Gyorsulás
«
Új hozzászólás #541 Dátum:
2006.07.31 hétfő, 20:06:00 »
Idézetet írta: jassin_old - 2006.07.31 hétfő, 19:26:00
Megyeget, de valami biztos nem stimmel. Nem nagyon tudom kipróbálni a végét idehaza, főleg nem asszonypajtással a jobb1-ben. Még van 5000km olajcseréig, majd ott átnézetem az egészet. Tutira a benzinminőség miatt nem ugrik annyira, mint ahogyan szeretném.
Ha már itt vagy áruld el te milyen olajat használsz? Sokat mész nagytempóval, kell utántölteni.?
Gyári 5W40-es olajat szeretni nagyon. 10e km-ként cserélem az olajat + szűrőt - szereti a friss olajat. Gyertyacsere most volt 100e-nél.
Naplózva
Vendég
Re: Gyorsulás
«
Új hozzászólás #542 Dátum:
2006.07.31 hétfő, 20:09:00 »
Idézetet írta: jassin_old - 2006.07.31 hétfő, 19:26:00
Megyeget, de valami biztos nem stimmel. Nem nagyon tudom kipróbálni a végét idehaza, főleg nem asszonypajtással a jobb1-ben. Még van 5000km olajcseréig, majd ott átnézetem az egészet. Tutira a benzinminőség miatt nem ugrik annyira, mint ahogyan szeretném.
Ha már itt vagy áruld el te milyen olajat használsz? Sokat mész nagytempóval, kell utántölteni.?
Olajat utántölteni még soha nem kellett, habár a keresztben beépített V6-nak megvan az a rossz tulajdonsága (főleg a Mondiban), hogy a hátsó hengersor szeret melegedni. Ha van benne olaj nincs baj, viszont ha nincs benne elég, akkor gáz van...
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Re: Gyorsulás
«
Új hozzászólás #543 Dátum:
2006.07.31 hétfő, 20:10:00 »
Idézetet írta: Vision_old - 2006.07.31 hétfő, 17:58:00
Öööööö...akkor rosszul emléxem. Múlkor volt tea, az tutti, de kifli...nem pogácsa? Vagy perec?? Na mindegy...
Végülis nem kifli volt, hanem perec és stangli.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
Re: Gyorsulás
«
Új hozzászólás #544 Dátum:
2006.07.31 hétfő, 20:15:00 »
Idézetet írta: Angel - 2006.07.31 hétfő, 20:10:00
Végülis nem kifli volt, hanem perec és stangli.
Ugye mondtam
)) Rémlett a perec...
Naplózva
Vendég
Re: Gyorsulás
«
Új hozzászólás #545 Dátum:
2006.07.31 hétfő, 20:33:00 »
Idézetet írta: Vision_old - 2006.07.31 hétfő, 20:06:00
Gyári 5W40-es olajat szeretni nagyon. 10e km-ként cserélem az olajat + szűrőt - szereti a friss olajat. Gyertyacsere most volt 100e-nél.
Gyári 5w40? Azt is lehet kapni a nagyautónál?
...és a gyertyacsere után volt némi változás a motorban?
Naplózva
Vendég
Re: Gyorsulás
«
Új hozzászólás #546 Dátum:
2006.07.31 hétfő, 20:48:00 »
Jajaja 5W40. Cromaxnál vettem asszem. Gyárilag ez való bele. Gyertyacsere után sok változás nem volt, a régiek is teljesen tiszták voltak...
Naplózva
Vendég
Re: Gyorsulás
«
Új hozzászólás #547 Dátum:
2006.07.31 hétfő, 20:49:00 »
Idézetet írta: Vision_old - 2006.07.31 hétfő, 20:48:00
Jajaja 5W40. Cromaxnál vettem asszem. Gyárilag ez való bele. Gyertyacsere után sok változás nem volt, a régiek is teljesen tiszták voltak...
Naplózva
Vendég
Re: Gyorsulás
«
Új hozzászólás #548 Dátum:
2006.07.31 hétfő, 20:52:00 »
Idézetet írta: jassin_old - 2006.07.31 hétfő, 20:33:00
Gyári 5w40? Azt is lehet kapni a nagyautónál?
...és a gyertyacsere után volt némi változás a motorban?
Amióta a Nagyautónál vett gyári mototrolajat használom alig eszi, úgy 2000 km-en evett 3 decit! Előtte más olajakból (többet is próbáltam) 1000 km-ént vagy fél lityit megevett! Igaz volt 2 db hidrotőke cserém is, de talán ez nem számít!
Üdv: Cody
Naplózva
Vendég
Re: Gyorsulás
«
Új hozzászólás #549 Dátum:
2006.07.31 hétfő, 20:54:00 »
Idézetet írta: jassin_old - 2006.07.31 hétfő, 20:33:00
Gyári 5w40? Azt is lehet kapni a nagyautónál?
...és a gyertyacsere után volt némi változás a motorban?
Lehet bizony, megkérdeztem ~8500 literje kedvezménnyel.
Naplózva
Oldalak:
1
...
4
5
6
7
8
9
10
[
11
]
12
13
14
15
16
17
18
...
29
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ