Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 17:09:42 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 14 15 16 17 18 ... 29   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Gyorsulás  (Megtekintve 488828 alkalommal)
0 Felhasználó és 5 vendég van a témában
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #500 Dátum: 2006.05.26 péntek, 16:15:00 »

Felkerültek a majális gyorsulási adatai a focus.hu-ra ha vki tudja hogy kell tegye má át ide
Ahogy láttam nem kell szégyenkeznem
Folyamatba van! Smiley
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #501 Dátum: 2006.05.29 hétfő, 08:54:00 »

Felkerültek a majális gyorsulási adatai a focus.hu-ra ha vki tudja hogy kell tegye má át ide
Ahogy láttam nem kell szégyenkeznem
Mi lesz, ha kérik a személyidet is lehet, hogy újra kell teljesítened az időket
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #502 Dátum: 2006.05.29 hétfő, 09:08:00 »

Mi lesz, ha kérik a személyidet is lehet, hogy újra kell teljesítened az időket
Akkor mindenkit lehengerlek ezzel
 
                   
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #503 Dátum: 2006.05.29 hétfő, 09:50:00 »

Mi lesz, ha kérik a személyidet is lehet, hogy újra kell teljesítened az időket
Vagy kiderül, nem is volt ott az autód kulcsa (meg egyébként is elfogyott a benzin), így nem is versenyezhettél, tehát diszkvalifikálnak. Amúgy is egész nap szőke cicák futikáztak a verdáddal.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #504 Dátum: 2006.06.05 hétfő, 12:57:00 »

Tartalmas, velős hozzászólás.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #505 Dátum: 2006.06.05 hétfő, 19:14:00 »

Scratch,
Ez nem éri, kitörölni az érdekességet! Így hogy tudjuk meg mi, későn jövők, hogy Angel mihez is szólt hozzá?Huh?
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #506 Dátum: 2006.06.05 hétfő, 22:12:00 »

Scratch,
Ez nem éri, kitörölni az érdekességet! Így hogy tudjuk meg mi, későn jövők, hogy Angel mihez is szólt hozzá?Huh?
Ennyi volt: ŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐ
Nem nagy kaland. Smiley
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #507 Dátum: 2006.06.05 hétfő, 22:38:00 »

Ennyi volt: ŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐ
Nem nagy kaland. Smiley
Köszi, ez kellett a lelki nyugalmamhoz. Azt hittem valami kuriózum.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #508 Dátum: 2006.06.05 hétfő, 23:23:00 »

Ennyi volt: ŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐ
Nem nagy kaland. Smiley
A múltkori bi lányokat kár volt kitörölni...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #509 Dátum: 2006.06.06 kedd, 10:04:00 »

A múltkori bi lányokat kár volt kitörölni...
Nem jó topic-ba írtak. Smiley
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #510 Dátum: 2006.06.06 kedd, 10:04:00 »

Köszi, ez kellett a lelki nyugalmamhoz. Azt hittem valami kuriózum.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #511 Dátum: 2006.06.21 szerda, 21:00:00 »

Kérdések végsebességgel, gyorsulással kapcsolatban:
 

 
Melyik tényező NEM befolyásolja a végsebességet, vagy inkább a gyorsulás intenzítását?Huh??
 
1. légszűrő állapota(14-15.000 km van benne)
 
2. gyújtógyertyák állapota (43.000 km van bennük)
 
3. motorolaj állapota, minősége (5.000 km és még tiszta a színe."Nagyautós 5W30")
 
4. Guminyomás (2.6 elől 2.3 hátul)
 
5. Benzin minősége (Shell v. OMV 95, régebben TECSÓ, de nagyon sűrűn, szinte minden alkalommal változik a beszerzési hely)
 
6. Külső tényezők, szél, lejtő, LEVEGŐ HŐMÉRSÉKLET?
 
   7. És mi az ami még esetleg beleszólhat az élménybe?
 
A probléma az, hogy eddig még csak 1x tudtam elérni a 230-at kényelmesen, dinamikus tempóban. Ez alatt azt értsétek, hogy 200-nál dobtam az 5.-et és onnan még érezhetően húzott egyenletesen és szinte sértve érezte magát amikor 6000 ford/percnél letiltották. Szóval ment volna még simán és nem volt időm azon morgolódni, hogy ménem méészmááá!
 
 
Monnyatok vmit!

Ja! 2.5 V6
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #512 Dátum: 2006.06.21 szerda, 21:06:00 »

jassin,
 
Szerintem...
 
1.-es valamelyest...
2. nem hinnem, hogy beleszolna...
3. szinten...
4. Ez mar igen ! Ha alacsony a gumi nyomas, akkor nyulosabban megy. Nagyobb a surlodas.
5. OMV 95 vagy tecso, szerintem kb. mind1. Esetleg 100assal probalkozz...
6. Szel igen ! Szembe szel uye visszafogja a verdat. ha meg hatulrol kapod, akkor meg tol is rajta valamelyest. Lejto egyertelmu Cool
7. A rendor  
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #513 Dátum: 2006.06.21 szerda, 21:19:00 »

jassin,
 
Szerintem...
 
1.-es valamelyest...
2. nem hinnem, hogy beleszolna...
3. szinten...
4. Ez mar igen ! Ha alacsony a gumi nyomas, akkor nyulosabban megy. Nagyobb a surlodas.
5. OMV 95 vagy tecso, szerintem kb. mind1. Esetleg 100assal probalkozz...
6. Szel igen ! Szembe szel uye visszafogja a verdat. ha meg hatulrol kapod, akkor meg tol is rajta valamelyest. Lejto egyertelmu Cool
7. A rendor  

A rendőr nem befolyásolja. Esetleg utána.
 
Ami k..ra zavar az az, hogy egy ekkora motor ekkora teljesítménnyel mit vacakol elérni a gyári paramétereket. Ahhoz képest meg főleg zavaró, hogy milyen jó állapotban van a szíve.
Eszem ágában sincs ezt gyakran kipróbálni(évente 3-4 alkalom), de akkor menjen rendesen. Meg ugye azonnal elindul az IQ-zás, hogy "csak nincs valami baj?"
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #514 Dátum: 2006.06.21 szerda, 22:02:00 »

A rendőr nem befolyásolja. Esetleg utána.
 
Ami k..ra zavar az az, hogy egy ekkora motor ekkora teljesítménnyel mit vacakol elérni a gyári paramétereket. Ahhoz képest meg főleg zavaró, hogy milyen jó állapotban van a szíve.
Eszem ágában sincs ezt gyakran kipróbálni(évente 3-4 alkalom), de akkor menjen rendesen. Meg ugye azonnal elindul az IQ-zás, hogy "csak nincs valami baj?"

Nademé'?? Hezitál vagy rángat vagy nem gyorsul rendesen???
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #515 Dátum: 2006.06.21 szerda, 23:56:00 »

A rendőr nem befolyásolja. Esetleg utána.
 
Ami k..ra zavar az az, hogy egy ekkora motor ekkora teljesítménnyel mit vacakol elérni a gyári paramétereket. Ahhoz képest meg főleg zavaró, hogy milyen jó állapotban van a szíve.
Eszem ágában sincs ezt gyakran kipróbálni(évente 3-4 alkalom), de akkor menjen rendesen. Meg ugye azonnal elindul az IQ-zás, hogy "csak nincs valami baj?"

Ha eléred a gyári adatokat, fizetek egy sört.
Azt csak az ügyes, profi gyorsulóbajnok tudja.
Ha te a 9,8 helyett 10,5-öt futsz, az már jó.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #516 Dátum: 2006.06.22 csütörtök, 09:03:00 »

Kérdések végsebességgel, gyorsulással kapcsolatban:
 

 
Melyik tényező NEM befolyásolja a végsebességet, vagy inkább a gyorsulás intenzítását?Huh??
 
1. légszűrő állapota(14-15.000 km van benne)
 
2. gyújtógyertyák állapota (43.000 km van bennük)
 
3. motorolaj állapota, minősége (5.000 km és még tiszta a színe."Nagyautós 5W30")
 
4. Guminyomás (2.6 elől 2.3 hátul)
 
5. Benzin minősége (Shell v. OMV 95, régebben TECSÓ, de nagyon sűrűn, szinte minden alkalommal változik a beszerzési hely)
 
6. Külső tényezők, szél, lejtő, LEVEGŐ HŐMÉRSÉKLET?
 
   7. És mi az ami még esetleg beleszólhat az élménybe?
 
A probléma az, hogy eddig még csak 1x tudtam elérni a 230-at kényelmesen, dinamikus tempóban. Ez alatt azt értsétek, hogy 200-nál dobtam az 5.-et és onnan még érezhetően húzott egyenletesen és szinte sértve érezte magát amikor 6000 ford/percnél letiltották. Szóval ment volna még simán és nem volt időm azon morgolódni, hogy ménem méészmááá!
 
 
Monnyatok vmit!

Ja! 2.5 V6
1. a végét járhatja.
2. még kell, hogy teljes bedobással működjön.
3. az olajad tuti.
4. guminyomás sztem megfelelő.
5. az utóbbit hanyagold.
6. ezek segíthetnek, mert hátszél, és lejtő esetén könnyebben kiforoghatja magát a motor.
7. ...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #517 Dátum: 2006.06.22 csütörtök, 09:04:00 »

1. a végét járhatja.
2. még kell, hogy teljes bedobással működjön.
3. az olajad tuti.
4. guminyomás sztem megfelelő.
5. az utóbbit hanyagold.
6. ezek segíthetnek, mert hátszél, és lejtő esetén könnyebben kiforoghatja magát a motor.
7. ...
6. a hűvös párás luft is segíthet.
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
« Új hozzászólás #518 Dátum: 2006.06.23 péntek, 16:05:00 »

6. a hűvös párás luft is segíthet.
Igen mondasz valamit. Tegnap este 9 után jobb volt, de főként a benzinre gyanakszom.
Eddig is sajnáltam a 300 forintot a 100-asra, most meg már a natúr 95-ösre is sajnálom. Marad a nagypapás stílus!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #519 Dátum: 2006.06.23 péntek, 16:43:00 »

Igen mondasz valamit. Tegnap este 9 után jobb volt, de főként a benzinre gyanakszom.
Eddig is sajnáltam a 300 forintot a 100-asra, most meg már a natúr 95-ösre is sajnálom. Marad a nagypapás stílus!
csúsztassad a kuplungot....
nemigazán szoktam gyorsulni csak olvastam vhol,hogy az segít!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #520 Dátum: 2006.07.12 szerda, 20:49:00 »

Nagyon el van hanyagolva ez a topic.
 
Igazából csak 1 kérdés lenne.
 
Kiadósan leforgatott, 6500-as fordulat után váltogattam felfelé és gumicsikorgáshoz hasonló visítást hallottam a motortérből.  
Mifene lehet?
(ékszíj??)
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #521 Dátum: 2006.07.12 szerda, 21:00:00 »

Nagyon el van hanyagolva ez a topic.
 
Igazából csak 1 kérdés lenne.
 
Kiadósan leforgatott, 6500-as fordulat után váltogattam felfelé és gumicsikorgáshoz hasonló visítást hallottam a motortérből.  
Mifene lehet?
(ékszíj??)

Akár ékszíj is lehetne. Bár az kisebb forulaton csúszik, a nagyobbon már elkapja, azaz nem csúszik.
Persze hallani kéne.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #522 Dátum: 2006.07.12 szerda, 21:19:00 »

Akár ékszíj is lehetne. Bár az kisebb forulaton csúszik, a nagyobbon már elkapja, azaz nem csúszik.
Persze hallani kéne.
kuplungtárcsa esetleg??
 
Tudod csak úgy egyszerüen leugrottam a pedálról...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #523 Dátum: 2006.07.15 szombat, 14:56:00 »

sziasztok!:)
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #524 Dátum: 2006.07.15 szombat, 15:00:00 »

sziasztok!:)
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #525 Dátum: 2006.07.15 szombat, 17:33:00 »

sziasztok!:)
Szia,mizu?-:)
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #526 Dátum: 2006.07.21 péntek, 12:28:00 »

Nagyon el van hanyagolva ez a topic.
 
Igazából csak 1 kérdés lenne.
 
Kiadósan leforgatott, 6500-as fordulat után váltogattam felfelé és gumicsikorgáshoz hasonló visítást hallottam a motortérből.  
Mifene lehet?
(ékszíj??)

Lehet, hogy még mindíg túlpörgött a kereked!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #527 Dátum: 2006.07.22 szombat, 12:04:00 »

Lehet, hogy még mindíg túlpörgött a kereked!
Figyelj, nem mondasz hülyeséget annyira, mert ismerek pár vagánycsávóót akinek "a Lada is nyekkent még 3. ba"
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #528 Dátum: 2006.07.22 szombat, 16:08:00 »

Figyelj, nem mondasz hülyeséget annyira, mert ismerek pár vagánycsávóót akinek "a Lada is nyekkent még 3. ba"
A Lada hátsó kerék meghajtású, ott nincs sok súly, ezért az még könyebben nyikkan mintha első kerekes lenne. "Csak erő nincs".
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #529 Dátum: 2006.07.22 szombat, 16:26:00 »

A Lada hátsó kerék meghajtású, ott nincs sok súly, ezért az még könyebben nyikkan mintha első kerekes lenne. "Csak erő nincs".
Igen! Itt 100 pacival több van.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #530 Dátum: 2006.07.22 szombat, 17:21:00 »

Igen! Itt 100 pacival több van.
Szerintem sem ékszíj... Az 6500-nál nemnagyon sikít.Szal ha 1-2-be nem csúszik,akkor feljebb sem fog... úgy ahogy Angel kolléga mondja..
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #531 Dátum: 2006.07.30 vasárnap, 19:45:00 »

Na szóval, visszatérve Angel okfejtésére, miszerint egy 2.0 TDCi ellen esélye nincs egy V6-nak:
 
Vegyél elő egy nyomatékgörbét és pillants rá!  
 
1. 180-200 (3000-3500 fordulatnál) km/h körül mennyi nyomatékod van (mert ugye emelkedőn számít igazán a nyomaték). Sztem olyan 250 Nm lehet. Annyi mint egy fapad V6-nak, viszont 40 pacival kevesebb.
 
Amit mondasz, az kb. 140-ig igaz. Addig ellenfél vagy EMELKEDŐN. Sehol máshol. Nemhogy sík úton. Több TDCI van az utakon mint V6, ebben egy picit talán több tapasztalatom van, hidd el.
 
2. Én 200 körül váltok 5-be, amikor egy 2.0 TDCI lassan megáll (gyárilag 210 a vége, ugye?). Persze sík terepen 210 a vége, nem emelkedőn... Nem leszabályoz, hanem ennyit megy. Én 230-ig vígan megyek még, amikor leszabályoz.. Különbség.
 
3. Volt nekem 3 évig 320d-m (2002-es), ami ugyanolyan jó moci mint a TDCi. Szted miért cseréltem le egy V6 Mondira? Gondolkodj...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #532 Dátum: 2006.07.30 vasárnap, 20:39:00 »

Na szóval, visszatérve Angel okfejtésére, miszerint egy 2.0 TDCi ellen esélye nincs egy V6-nak:
 
Vegyél elő egy nyomatékgörbét és pillants rá!  
 
1. 180-200 (3000-3500 fordulatnál) km/h körül mennyi nyomatékod van (mert ugye emelkedőn számít igazán a nyomaték). Sztem olyan 250 Nm lehet. Annyi mint egy fapad V6-nak, viszont 40 pacival kevesebb.
 
Amit mondasz, az kb. 140-ig igaz. Addig ellenfél vagy EMELKEDŐN. Sehol máshol. Nemhogy sík úton. Több TDCI van az utakon mint V6, ebben egy picit talán több tapasztalatom van, hidd el.
 
2. Én 200 körül váltok 5-be, amikor egy 2.0 TDCI lassan megáll (gyárilag 210 a vége, ugye?). Persze sík terepen 210 a vége, nem emelkedőn... Nem leszabályoz, hanem ennyit megy. Én 230-ig vígan megyek még, amikor leszabályoz.. Különbség.
 
3. Volt nekem 3 évig 320d-m (2002-es), ami ugyanolyan jó moci mint a TDCi. Szted miért cseréltem le egy V6 Mondira? Gondolkodj...
Jajaj ebből baj lesz!
Angelnek nem lehet ám csak így odamondani....
 
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #533 Dátum: 2006.07.30 vasárnap, 21:06:00 »

Jajaj ebből baj lesz!
Angelnek nem lehet ám csak így odamondani....
 

Neeem baaaj . Legfeljebb kapok egy kokit a fejemre a legközelebbi minitalin . Legalább mellém állhatnál Smiley)) Télleg, mi van a vassal?? Megy rendesen?? Az a múltkori gebasz megoldódott??
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #534 Dátum: 2006.07.31 hétfő, 10:27:00 »

Jajaj ebből baj lesz!
Angelnek nem lehet ám csak így odamondani....
 

Keresi a görbéket oszt jön
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #535 Dátum: 2006.07.31 hétfő, 10:34:00 »

Na szóval, visszatérve Angel okfejtésére, miszerint egy 2.0 TDCi ellen esélye nincs egy V6-nak:
 
Vegyél elő egy nyomatékgörbét és pillants rá!  
 
1. 180-200 (3000-3500 fordulatnál) km/h körül mennyi nyomatékod van (mert ugye emelkedőn számít igazán a nyomaték). Sztem olyan 250 Nm lehet. Annyi mint egy fapad V6-nak, viszont 40 pacival kevesebb.
 
Amit mondasz, az kb. 140-ig igaz. Addig ellenfél vagy EMELKEDŐN. Sehol máshol. Nemhogy sík úton. Több TDCI van az utakon mint V6, ebben egy picit talán több tapasztalatom van, hidd el.
 
2. Én 200 körül váltok 5-be, amikor egy 2.0 TDCI lassan megáll (gyárilag 210 a vége, ugye?). Persze sík terepen 210 a vége, nem emelkedőn... Nem leszabályoz, hanem ennyit megy. Én 230-ig vígan megyek még, amikor leszabályoz.. Különbség.
 
3. Volt nekem 3 évig 320d-m (2002-es), ami ugyanolyan jó moci mint a TDCi. Szted miért cseréltem le egy V6 Mondira? Gondolkodj...
Hááát, pontosítsunk. Én nem pont ezt mondtam, de mind1.
1. 180 körül szerintem olyan 3000-et pörög a motor 5-ben (megsaccoltam, nem tuti). Ott 290 Nm a nyomaték. A v6-nak a nyomatékmaximuma 220 Nm (asszem örülnél a 250-nek!!! de ez csak álom), viszont abban a fordulattartományban 190-210 körül van. Tehát 290 vs mondjuk 200.
2. A számok, amiket a sebességről mondasz, az az óra által mutatott. A tdci gyárilag 208-at tud, óra szerint 232-őt. Én 200-nál szoktam 6-ba váltani. Nálad 230-nál leszabályoz? Szvsz nem pont ugyanannyit mutat a két óra, azaz a te 230-ad nem ugyanannyi, mint az én 232-őm.
3. Az a 320d hány lovas volt? A 150 ló/330Nm-es? Vagy régebbi? Mert ha régebbi (2002 körül kezdték azt gyártani, azért kérdem, mert sokszor a 2001-es gyártású autót 2002-ben helyezik forgalomba, és 2002-esnek hívják, pedig nem az), az nem igazán ellenfél a tdci-nek. És a tdci már második generációs közös nyomócsöves, míg a 20d csak első, asszem 2004-ben lett az. És azt se feledjük, hogy az még 5 sebességes volt. Hogy miért cserélted le a 320d-t v6-ra? Fogalmam sincs. Egyébkény szerintem a 20d 150 lovasban (a 163-ról ne is beszéljünk), jobb, mint a tdci.
 
De. El kell ismernem, 180 körül még nem mértem össze v6-tal emelkedőn, inkább 140 körül. Ez igaz. Meg az is, hogy többször versenyeztem A8-cal, és rendre mind lenyomtam. Semmi csoda nincs benne, egyszerűen nem álltak le velem, ennyi a titka. Ebből még nem érdemes azt a következtetést levonni, hogy jobban menne a tdci, mint az A8-asból bármelyik is. Ezt csak arra mondtam, ahol a versenyzési tapasztalatokról írsz.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #536 Dátum: 2006.07.31 hétfő, 10:35:00 »

Neeem baaaj . Legfeljebb kapok egy kokit a fejemre a legközelebbi minitalin . Legalább mellém állhatnál Smiley)) Télleg, mi van a vassal?? Megy rendesen?? Az a múltkori gebasz megoldódott??
Koki, az nincs.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #537 Dátum: 2006.07.31 hétfő, 16:06:00 »

Koki, az nincs.
150 pacis volt a Bömös...Németo-ból hozták befelé fél évesen 35.000 km-rel. Lehet, hogy egy picit túlhajtották azért nem szerepelt olyan fényesen, mindenesetre nem voltam vele megelégedve...ezért cseréltem. Sokkal több probléma volt vele, mint a TDCi-vel - már amiket itt olvasgatok...
 
180-nál pörög a pici V6 4200-t egészen pontosan. "Nyomatékcsúcs" 220 Nm. Igen, 230-nál kapok egy "motorféket" és lassul az ótó...nemtom, hogy ez télleg 230 e vagy csal az óra - mondjuk a 17"-es papucsok miatt lehet, hogy csal 1-2%-ot.
 
Csak azt ítram, ami tapasztalat. Télleg elég sokat járok Németo-ba (mondjuk havonta 2x legalább) és ott nyomják az ótópályán gazdagon, ott is vannak jófej gyerekek akik keménykednek - ergo nem mindenkivel állok le hülyülni, de Mondeokkal rendszeresen .
 
Na mindegy, végre egyszer a végére értünk ennek is Smiley)) TDCi akkor is rulez
 
Akkor a kokit beváltanám teára vagy mondjuk vmi másra (pogi lesz? Smiley))
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #538 Dátum: 2006.07.31 hétfő, 17:12:00 »

150 pacis volt a Bömös...Németo-ból hozták befelé fél évesen 35.000 km-rel. Lehet, hogy egy picit túlhajtották azért nem szerepelt olyan fényesen, mindenesetre nem voltam vele megelégedve...ezért cseréltem. Sokkal több probléma volt vele, mint a TDCi-vel - már amiket itt olvasgatok...
 
180-nál pörög a pici V6 4200-t egészen pontosan. "Nyomatékcsúcs" 220 Nm. Igen, 230-nál kapok egy "motorféket" és lassul az ótó...nemtom, hogy ez télleg 230 e vagy csal az óra - mondjuk a 17"-es papucsok miatt lehet, hogy csal 1-2%-ot.
 
Csak azt ítram, ami tapasztalat. Télleg elég sokat járok Németo-ba (mondjuk havonta 2x legalább) és ott nyomják az ótópályán gazdagon, ott is vannak jófej gyerekek akik keménykednek - ergo nem mindenkivel állok le hülyülni, de Mondeokkal rendszeresen .
 
Na mindegy, végre egyszer a végére értünk ennek is Smiley)) TDCi akkor is rulez
 
Akkor a kokit beváltanám teára vagy mondjuk vmi másra (pogi lesz? Smiley))
230: ugye a tiéd hivatalos vége asszem 225, az enyém 208. És mindkettő órája 230-at mutat: valószínűleg a tdci-jé sokkal többet csal felfelé, mint a tiéd.
 
Én nem pogit, hanem kiflit szoktam hozni - meg teát, télen.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #539 Dátum: 2006.07.31 hétfő, 17:58:00 »

230: ugye a tiéd hivatalos vége asszem 225, az enyém 208. És mindkettő órája 230-at mutat: valószínűleg a tdci-jé sokkal többet csal felfelé, mint a tiéd.
 
Én nem pogit, hanem kiflit szoktam hozni - meg teát, télen.
Öööööö...akkor rosszul emléxem. Múlkor volt tea, az tutti, de kifli...nem pogácsa? Vagy perec?? Na mindegy...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #540 Dátum: 2006.07.31 hétfő, 19:26:00 »

Neeem baaaj . Legfeljebb kapok egy kokit a fejemre a legközelebbi minitalin . Legalább mellém állhatnál Smiley)) Télleg, mi van a vassal?? Megy rendesen?? Az a múltkori gebasz megoldódott??
Megyeget, de valami biztos nem stimmel. Nem nagyon tudom kipróbálni a végét idehaza, főleg nem asszonypajtással a jobb1-ben. Még van 5000km olajcseréig, majd ott átnézetem az egészet. Tutira a benzinminőség miatt nem ugrik annyira, mint ahogyan szeretném.
 
Ha már itt vagy áruld el te milyen olajat használsz? Sokat mész nagytempóval, kell utántölteni.?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #541 Dátum: 2006.07.31 hétfő, 20:06:00 »

Megyeget, de valami biztos nem stimmel. Nem nagyon tudom kipróbálni a végét idehaza, főleg nem asszonypajtással a jobb1-ben. Még van 5000km olajcseréig, majd ott átnézetem az egészet. Tutira a benzinminőség miatt nem ugrik annyira, mint ahogyan szeretném.
 
Ha már itt vagy áruld el te milyen olajat használsz? Sokat mész nagytempóval, kell utántölteni.?
Gyári 5W40-es olajat szeretni nagyon. 10e km-ként cserélem az olajat + szűrőt - szereti a friss olajat. Gyertyacsere most volt 100e-nél.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #542 Dátum: 2006.07.31 hétfő, 20:09:00 »

Megyeget, de valami biztos nem stimmel. Nem nagyon tudom kipróbálni a végét idehaza, főleg nem asszonypajtással a jobb1-ben. Még van 5000km olajcseréig, majd ott átnézetem az egészet. Tutira a benzinminőség miatt nem ugrik annyira, mint ahogyan szeretném.
 
Ha már itt vagy áruld el te milyen olajat használsz? Sokat mész nagytempóval, kell utántölteni.?
Olajat utántölteni még soha nem kellett, habár a keresztben beépített V6-nak megvan az a rossz tulajdonsága (főleg a Mondiban), hogy a hátsó hengersor szeret melegedni. Ha van benne olaj nincs baj, viszont ha nincs benne elég, akkor gáz van...
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #543 Dátum: 2006.07.31 hétfő, 20:10:00 »

Öööööö...akkor rosszul emléxem. Múlkor volt tea, az tutti, de kifli...nem pogácsa? Vagy perec?? Na mindegy...
Végülis nem kifli volt, hanem perec és stangli.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #544 Dátum: 2006.07.31 hétfő, 20:15:00 »

Végülis nem kifli volt, hanem perec és stangli.
Ugye mondtam Smiley)) Rémlett a perec...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #545 Dátum: 2006.07.31 hétfő, 20:33:00 »

Gyári 5W40-es olajat szeretni nagyon. 10e km-ként cserélem az olajat + szűrőt - szereti a friss olajat. Gyertyacsere most volt 100e-nél.
Gyári 5w40? Azt is lehet kapni a nagyautónál?
...és a gyertyacsere után volt némi változás a motorban?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #546 Dátum: 2006.07.31 hétfő, 20:48:00 »

Jajaja 5W40. Cromaxnál vettem asszem. Gyárilag ez való bele. Gyertyacsere után sok változás nem volt, a régiek is teljesen tiszták voltak...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #547 Dátum: 2006.07.31 hétfő, 20:49:00 »

Jajaja 5W40. Cromaxnál vettem asszem. Gyárilag ez való bele. Gyertyacsere után sok változás nem volt, a régiek is teljesen tiszták voltak...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #548 Dátum: 2006.07.31 hétfő, 20:52:00 »

Gyári 5w40? Azt is lehet kapni a nagyautónál?
...és a gyertyacsere után volt némi változás a motorban?
Amióta a Nagyautónál vett gyári mototrolajat használom alig eszi, úgy 2000 km-en evett 3 decit! Előtte más olajakból (többet is próbáltam) 1000 km-ént vagy fél lityit megevett! Igaz volt 2 db hidrotőke cserém is, de talán ez nem számít!
 
Üdv: Cody
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #549 Dátum: 2006.07.31 hétfő, 20:54:00 »

Gyári 5w40? Azt is lehet kapni a nagyautónál?
...és a gyertyacsere után volt némi változás a motorban?
Lehet bizony, megkérdeztem ~8500 literje kedvezménnyel.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 14 15 16 17 18 ... 29   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.067 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.