Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 17:00:58 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 ... 29   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Gyorsulás  (Megtekintve 488032 alkalommal)
0 Felhasználó és 3 vendég van a témában
Vendég
« Új hozzászólás #100 Dátum: 2005.02.15 kedd, 14:04:00 »

Faro csak ki ne Farolj.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #101 Dátum: 2005.02.15 kedd, 14:29:00 »

Az a baj, hogy a szabiéról túl sok infóm nincs, de azért én megnézném azt a 2.0-ás, aki 9.0 alá megy, ideértve a chiptuningost is. Ugye a 2.5-ös tud valami 8,3-at, vagy ilyesmit, na azt én nem hiszem el, hogy lenyomnád. Vegyük pl a Balut. Én úgy szoktam mesélni, hogy majdnem lenyomtam, pedig nem. Azaz, mi a majdnem. Na mind1. Téged viszont lenyomtalak, víz ide vagy oda, a sajátomról pedig nem gondolom, hogy jobbat menne, mint a gyári. De ha azt mondod, te jobban értesz hozzá, én készséggel elhiszem, ugyanis én nem szoktam versenyezgetni, a talis gyorsuláson kívül még másikon nem voltam.
figyi..9alatt vok..szabi gépével mártünk 8.1et meg 8.4eket!
mé hazudnék?
10.98 meg magáért beszél!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #102 Dátum: 2005.02.15 kedd, 14:30:00 »

Az a baj, hogy a szabiéról túl sok infóm nincs, de azért én megnézném azt a 2.0-ás, aki 9.0 alá megy, ideértve a chiptuningost is. Ugye a 2.5-ös tud valami 8,3-at, vagy ilyesmit, na azt én nem hiszem el, hogy lenyomnád. Vegyük pl a Balut. Én úgy szoktam mesélni, hogy majdnem lenyomtam, pedig nem. Azaz, mi a majdnem. Na mind1. Téged viszont lenyomtalak, víz ide vagy oda, a sajátomról pedig nem gondolom, hogy jobbat menne, mint a gyári. De ha azt mondod, te jobban értesz hozzá, én készséggel elhiszem, ugyanis én nem szoktam versenyezgetni, a talis gyorsuláson kívül még másikon nem voltam.
lenyomtalak én is 4kocsra 400on szárazon.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #103 Dátum: 2005.02.15 kedd, 14:31:00 »

Faro csak ki ne Farolj.
power slide:-)))
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #104 Dátum: 2005.02.15 kedd, 14:32:00 »

power slide:-)))
Rükiben mi!!!!???
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #105 Dátum: 2005.02.15 kedd, 15:33:00 »

lenyomtalak én is 4kocsra 400on szárazon.
Az igaz, csak akkor még nem volt meg a 10e km, és nem engedélyezte a szgép a tljes kakaót. A másik, hogy be volt kapcsolva a kipörgésgátlóm. Még azon alkalommal versenyeztem azzal a 150 lovas vectrával. Így már csak 1 autóval nyomott le (az előző 5-tel szemben). De persze kiderül az igazság az aszfalton... addig is edzek. Nem azt mondom hogy nem mondasz igazat, én elhiszem neked, hogy az a műszer annyit írt ki, csak szerintem a műszer nem pontos. A másik meg, hogy az AVE-n van egy mondeo, aki az 1/8-ad mérföldet (201,168m) 10,95 alatt futotta, és ahhoz asszem 9.36 a 0-100. AVE Persze a 9,4 is nagyon szép. De Faro, mint mondtam, én nem vagyok egy nagy profi gyorsulás ügyben, és tavasszal majd meglátjuk.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #106 Dátum: 2005.02.15 kedd, 16:24:00 »

Az igaz, csak akkor még nem volt meg a 10e km, és nem engedélyezte a szgép a tljes kakaót. A másik, hogy be volt kapcsolva a kipörgésgátlóm. Még azon alkalommal versenyeztem azzal a 150 lovas vectrával. Így már csak 1 autóval nyomott le (az előző 5-tel szemben). De persze kiderül az igazság az aszfalton... addig is edzek. Nem azt mondom hogy nem mondasz igazat, én elhiszem neked, hogy az a műszer annyit írt ki, csak szerintem a műszer nem pontos. A másik meg, hogy az AVE-n van egy mondeo, aki az 1/8-ad mérföldet (201,168m) 10,95 alatt futotta, és ahhoz asszem 9.36 a 0-100. AVE Persze a 9,4 is nagyon szép. De Faro, mint mondtam, én nem vagyok egy nagy profi gyorsulás ügyben, és tavasszal majd meglátjuk.
jó.
nekem nincs kedvem ezen vitázni.
inkább okosítgatom  a kocsit.
engem már hidegen hagy a gyorsulás és nem amiatt tuningolom  a gépet.
utcai móka még mindíg jobban bejön(sajnos) mint a hülye párméteres 3asigváltás.
yobban megdobja az adrenalinszintemet amikor 170el megy a szlalom  vhol  a városban,de erről leszokóban vagyok!
PEACE!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #107 Dátum: 2005.02.15 kedd, 16:28:00 »

jó.
nekem nincs kedvem ezen vitázni.
inkább okosítgatom  a kocsit.
engem már hidegen hagy a gyorsulás és nem amiatt tuningolom  a gépet.
utcai móka még mindíg jobban bejön(sajnos) mint a hülye párméteres 3asigváltás.
yobban megdobja az adrenalinszintemet amikor 170el megy a szlalom  vhol  a városban,de erről leszokóban vagyok!
PEACE!
Húúúúbáze, és mi lesz a palacsintával? ha nem leszox, hanem leszoktatnak 8-)
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #108 Dátum: 2005.02.15 kedd, 16:37:00 »

na
az enyém olyan 8.5 körül van százon cca....
faró-val mentem párat de a külöbmség nem számottevő tehát reális a 8.4 körüli idő(beleszámítva hogy az enyém 200kg-al nehezebb az övénél!!)
az 1/8-ad mérföldes időt nem lehet a 100-ra gyorsulásnál alapul venni!!!!!(ugye vannak olyanok is akik kisebb célvonali sebességgel jobb időt mennek)
amúgy jól mész Angel-de asszem faró meg fog verni(beleszámítva a rutin-t is)
de szerintem 2 max 3 ótó lesz 400-on(én 400-on megvertem faro-t és olyan 16.5-ös időket mentem)
ja és a műszer pontos G-Tech Pro(most néztem egy tesztet semmivel nem pontatlanabb mint AVE gépe csak hogy tudd:))))))))
 
és beszálnék én is a versenybe:
7.0-7.2 :DDDD
 
 
kérdés?Huh?Huh?Smiley))))))
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #109 Dátum: 2005.02.15 kedd, 16:52:00 »

na
az enyém olyan 8.5 körül van százon cca....
faró-val mentem párat de a külöbmség nem számottevő tehát reális a 8.4 körüli idő(beleszámítva hogy az enyém 200kg-al nehezebb az övénél!!)
az 1/8-ad mérföldes időt nem lehet a 100-ra gyorsulásnál alapul venni!!!!!(ugye vannak olyanok is akik kisebb célvonali sebességgel jobb időt mennek)
amúgy jól mész Angel-de asszem faró meg fog verni(beleszámítva a rutin-t is)
de szerintem 2 max 3 ótó lesz 400-on(én 400-on megvertem faro-t és olyan 16.5-ös időket mentem)
ja és a műszer pontos G-Tech Pro(most néztem egy tesztet semmivel nem pontatlanabb mint AVE gépe csak hogy tudd:))))))))
 
és beszálnék én is a versenybe:
7.0-7.2 :DDDD
 
 
kérdés?Huh?Huh?Smiley))))))
Az 1/8-ados időt - ebben az esetben, amikoris két ugyanolyan autót nézünk - igenis alapul lehet venni. Azt nem állítom, hogy hajszálpontos a dolog, de a karakterisztikája a motoroknak ugyanaz! Más a helyzet pl egy dízel vs benzines, vagy v6 vs s4... De szabik: hát lenyomtam! sőt, nem csak, hogy lehagytam, hanem folyamatosan nőtt a távolság! Persze, lehet hogy a vizes út miatt. És a Balut sikerült lenyomnod? Mert az övé ekörül lenne... A 7,2 a fiestáé? Azt mondod a rutin? Én kb 25 éve vezetek, asszem a faro nincs is annyi :--)))
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #110 Dátum: 2005.02.15 kedd, 16:59:00 »

na
az enyém olyan 8.5 körül van százon cca....
faró-val mentem párat de a külöbmség nem számottevő tehát reális a 8.4 körüli idő(beleszámítva hogy az enyém 200kg-al nehezebb az övénél!!)
az 1/8-ad mérföldes időt nem lehet a 100-ra gyorsulásnál alapul venni!!!!!(ugye vannak olyanok is akik kisebb célvonali sebességgel jobb időt mennek)
amúgy jól mész Angel-de asszem faró meg fog verni(beleszámítva a rutin-t is)
de szerintem 2 max 3 ótó lesz 400-on(én 400-on megvertem faro-t és olyan 16.5-ös időket mentem)
ja és a műszer pontos G-Tech Pro(most néztem egy tesztet semmivel nem pontatlanabb mint AVE gépe csak hogy tudd:))))))))
 
és beszálnék én is a versenybe:
7.0-7.2 :DDDD
 
 
kérdés?Huh?Huh?Smiley))))))
Remélem a talira elhozod a szerkód. És azzal is lehet ilyen grafikonokat rittyenteni?
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #111 Dátum: 2005.02.15 kedd, 17:14:00 »

Remélem a talira elhozod a szerkód. És azzal is lehet ilyen grafikonokat rittyenteni?
sajnos nem log-ol de attól még jó:)
ott volt nálam az utolsó talin is!
igen Balut lenyomtam...
egyedül koris adott 400m-en egy autót!!!!!!!!(számold ki az időbe mennyi)
 
 
az hogy 25éve vezetsz semmit nem jelent!
a gyorsuláshoz teljesen más rutin kell hidd el......
még maffy st200-nak is adtam 2 autót
utána mértem én neki és az ő 8.xx-hez képest én 7.3-at tudtam kihozni belőle!
nem voltam ott amikor mentetek de le fog nyomni:)))))))))))
 
nem akarok vitázni majd meglássuk
én is megyek majd azért:)))))
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #112 Dátum: 2005.02.15 kedd, 17:27:00 »

sajnos nem log-ol de attól még jó:)
ott volt nálam az utolsó talin is!
igen Balut lenyomtam...
egyedül koris adott 400m-en egy autót!!!!!!!!(számold ki az időbe mennyi)
 
 
az hogy 25éve vezetsz semmit nem jelent!
a gyorsuláshoz teljesen más rutin kell hidd el......
még maffy st200-nak is adtam 2 autót
utána mértem én neki és az ő 8.xx-hez képest én 7.3-at tudtam kihozni belőle!
nem voltam ott amikor mentetek de le fog nyomni:)))))))))))
 
nem akarok vitázni majd meglássuk
én is megyek majd azért:)))))
Nem, nem vita ez. A Balut is, meg a Maffyt is lehagytad? Az nem semmi. Sajnos én ezeket nem láttam, mert a kaját csináltam. És milyen volt a Curtis régi gépe? Asszem az is chippelt volt.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #113 Dátum: 2005.02.15 kedd, 17:34:00 »

az is kapott:)
pedig az alapból 145Le!
az enyém meg 132!!
látod lemaradsz a jórol:)
Naplózva
Maffy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5378


9094814
E-mail
« Új hozzászólás #114 Dátum: 2005.02.15 kedd, 17:35:00 »

Nem, nem vita ez. A Balut is, meg a Maffyt is lehagytad? Az nem semmi. Sajnos én ezeket nem láttam, mert a kaját csináltam. És milyen volt a Curtis régi gépe? Asszem az is chippelt volt.
Shocked) engem, akkor, nem volt nehéz Shocked))))
Naplózva

Egy valódi beSTia™
ST200 2.5 V6 (2000.04)
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #115 Dátum: 2005.02.15 kedd, 17:58:00 »

az is kapott:)
pedig az alapból 145Le!
az enyém meg 132!!
látod lemaradsz a jórol:)
145 ló, de plusz 300 kiló. De asszem azt mondta, hogy valami 170 lovasra chippelték. Szóval, te meg a Faró lehagytátok a Balut meg a Maffyt és a Curtist? Hát, sajnálom, hogy nem láttam. És a Curtis vs Balu? Ott ki volt a jobb?
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #116 Dátum: 2005.02.15 kedd, 18:17:00 »

Shocked) engem, akkor, nem volt nehéz Shocked))))
jah:))))))))
de azért tréningezzél:DDDDDD
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #117 Dátum: 2005.02.15 kedd, 18:17:00 »

szeintem egal közeli a dolog....
+300kg?
nem hiszem
az enyém üresen(üres tank hifi kipakolva stb) 1400kg!!!!!!!
a sok extrának ára van:
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #118 Dátum: 2005.02.15 kedd, 18:18:00 »

szeintem egal közeli a dolog....
+300kg?
nem hiszem
az enyém üresen(üres tank hifi kipakolva stb) 1400kg!!!!!!!
a sok extrának ára van:
az egál dolog az curtis-balu dologra értettem(szerintem 400-on balu nyert)
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #119 Dátum: 2005.02.15 kedd, 18:45:00 »

szeintem egal közeli a dolog....
+300kg?
nem hiszem
az enyém üresen(üres tank hifi kipakolva stb) 1400kg!!!!!!!
a sok extrának ára van:
Ez mérés alapján? Az én régi MKI-en (1,8i) 1225 kg (ghia). Bár ez nem sokat jelent, mert a tdci a forgalmi szerint 1400kg, a ford oldalán meg 1540, legalábbis a ghia. Tehát a curtis kb egyforma volt a baluval? Na mind1, a mostani talin majd többet bámészkodok.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Maffy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5378


9094814
E-mail
« Új hozzászólás #120 Dátum: 2005.02.15 kedd, 19:24:00 »

jah:))))))))
de azért tréningezzél:DDDDDD
Szerintem ÉN még egy ideig nem leszek versenyképes... még ha az autóm az is  Shocked)
Naplózva

Egy valódi beSTia™
ST200 2.5 V6 (2000.04)
Vendég
« Új hozzászólás #121 Dátum: 2005.02.15 kedd, 20:01:00 »

Ez mérés alapján? Az én régi MKI-en (1,8i) 1225 kg (ghia). Bár ez nem sokat jelent, mert a tdci a forgalmi szerint 1400kg, a ford oldalán meg 1540, legalábbis a ghia. Tehát a curtis kb egyforma volt a baluval? Na mind1, a mostani talin majd többet bámészkodok.
én megmérettem egy olyan mérlegen ami 60t-ig pár százalékot csal!!!!!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #122 Dátum: 2005.02.15 kedd, 22:03:00 »

Helló mindenki nem tudja valaki hogy mennyi egy 98-as MKII-es 2.0i kombi automata gyorsulása 0-100-ig?
Köszi!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #123 Dátum: 2005.02.15 kedd, 23:50:00 »

Korkerdes, ki milyen fordulatszamon valt gyorsulaskor?
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #124 Dátum: 2005.02.16 szerda, 00:15:00 »

Korkerdes, ki milyen fordulatszamon valt gyorsulaskor?
Laciba,
 
Vikiviki ott ahol kiakad a ford.szám mérő mutatója.
Én meg a piros mező elött.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #125 Dátum: 2005.02.16 szerda, 01:55:00 »

Korkerdes, ki milyen fordulatszamon valt gyorsulaskor?
Kérdés hogy melyik sebességbe?Huh?  
 
1-be a bazi nagy hajtási befolyás miatt meglóbálás után engedni kell és kicsit gyorsabban elváltani, 2.-tól a nyomatékcsúcs miatt V6-nál érdemes 5500 körül elváltani, mert 3000-től egyenes, ezzel szemben az ST 200-nál csak leszabályozás előtt egy hangyaf..szal szabad, mert a nagy nyomaték 5000 felett érkezik, 2000-et meg akár akarod akár nem visszaesik.
 
Ezért szoktam vademberekkel szemben aszinkron váltós váltást nyomni, gázfröcsivel Smiley)))))))
 
Egyébként próbálom mostt télen, de a "virsli" 205 téligumik miatt szárazonis elkapar amikor 3-ba tolom.
 
Üdv
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #126 Dátum: 2005.02.16 szerda, 01:59:00 »

Az 1/8-ados időt - ebben az esetben, amikoris két ugyanolyan autót nézünk - igenis alapul lehet venni. Azt nem állítom, hogy hajszálpontos a dolog, de a karakterisztikája a motoroknak ugyanaz! Más a helyzet pl egy dízel vs benzines, vagy v6 vs s4... De szabik: hát lenyomtam! sőt, nem csak, hogy lehagytam, hanem folyamatosan nőtt a távolság! Persze, lehet hogy a vizes út miatt. És a Balut sikerült lenyomnod? Mert az övé ekörül lenne... A 7,2 a fiestáé? Azt mondod a rutin? Én kb 25 éve vezetek, asszem a faro nincs is annyi :--)))
Angel  
 
Kedvelem a gondolkodásod módját, csak az eredményeket nem értem.
Nem filózni kell, hanem odaállni a csíkra, oszt ereszd el a hajamat. Viszek álványt, kamerát ahogy szoktam és döntsön a célfotó.  
 
Már csak egy szakképzett operatőr kellene, mert akkor én hogy gyorsulok Smiley))))))))))))))))))))))
 
Egyéként meg erős a tádé. jó a tádé, rugalmas a tádé de asszem engem a lomha kombimmal a 2.2 tádé se fog megfogni hacsal el nem baxom:)))
 
Üdv
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #127 Dátum: 2005.02.16 szerda, 06:40:00 »

Korkerdes, ki milyen fordulatszamon valt gyorsulaskor?
7000
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #128 Dátum: 2005.02.16 szerda, 08:39:00 »

3500-4000
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #129 Dátum: 2005.02.16 szerda, 09:33:00 »

7000
Szintén zenész...
Ellenben nem lehetne 20-ról indulni?;-) Mert 0-ról csak mormog az elején, viszont mielőtt még Farot ledudáltam vóna Kunmadaras felé előztünk egy pótost, és elmondása szerint ő is padlózott, és alig ment jobban, mint én. Szinte csak cm-kel változott a különbség olyan 70-80-tól!
 
 
Tisztelettel!
Ui: nem azért írtam mintha ellenfél lennék neki, de nagyobb sebességnél tutira lenne esélyem az 1,8 kategóriában!
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #130 Dátum: 2005.02.16 szerda, 09:48:00 »

Angel  
 
Kedvelem a gondolkodásod módját, csak az eredményeket nem értem.
Nem filózni kell, hanem odaállni a csíkra, oszt ereszd el a hajamat. Viszek álványt, kamerát ahogy szoktam és döntsön a célfotó.  
 
Már csak egy szakképzett operatőr kellene, mert akkor én hogy gyorsulok Smiley))))))))))))))))))))))
 
Egyéként meg erős a tádé. jó a tádé, rugalmas a tádé de asszem engem a lomha kombimmal a 2.2 tádé se fog megfogni hacsal el nem baxom:)))
 
Üdv
Az én gondolkodásom módja: vitakozni, a kákán csomót keresni... Annak idején javasolták, hogy menjek ügyvédnek, de aztán valahogy nem jött össze...
 
Az a gázfröccs dolog hogy van? 2x kuplungolsz, meg gázfröccz? És fel, vagy leváltásnál adsz gázfröccsöt?
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #131 Dátum: 2005.02.16 szerda, 09:49:00 »

7000
Mondjuk az vicces lenne, ha én is várnék 7000-ig váltáskor.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #132 Dátum: 2005.02.16 szerda, 09:50:00 »

Az 1/8-ados időt - ebben az esetben, amikoris két ugyanolyan autót nézünk - igenis alapul lehet venni. Azt nem állítom, hogy hajszálpontos a dolog, de a karakterisztikája a motoroknak ugyanaz! Más a helyzet pl egy dízel vs benzines, vagy v6 vs s4... De szabik: hát lenyomtam! sőt, nem csak, hogy lehagytam, hanem folyamatosan nőtt a távolság! Persze, lehet hogy a vizes út miatt. És a Balut sikerült lenyomnod? Mert az övé ekörül lenne... A 7,2 a fiestáé? Azt mondod a rutin? Én kb 25 éve vezetek, asszem a faro nincs is annyi :--)))
10 éves korod óta vezetsz?
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
« Új hozzászólás #133 Dátum: 2005.02.16 szerda, 09:50:00 »

Az én gondolkodásom módja: vitakozni, a kákán csomót keresni... Annak idején javasolták, hogy menjek ügyvédnek, de aztán valahogy nem jött össze...
 
Az a gázfröccs dolog hogy van? 2x kuplungolsz, meg gázfröccz? És fel, vagy leváltásnál adsz gázfröccsöt?
Ezért inkább ügyész lettél?
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #134 Dátum: 2005.02.16 szerda, 10:12:00 »

10 éves korod óta vezetsz?
7.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #135 Dátum: 2005.02.16 szerda, 10:13:00 »

Ezért inkább ügyész lettél?
Nem, nem lettem ügyész, meg jogtanácsos sem, sőt, alkotmánybíró sem. Csak egy szimpla tördelő... Meg botcsinálta autóversenyző.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #136 Dátum: 2005.02.16 szerda, 11:20:00 »

Nem, nem lettem ügyész, meg jogtanácsos sem, sőt, alkotmánybíró sem. Csak egy szimpla tördelő... Meg botcsinálta autóversenyző.
A szakácsköny jó legyen >8-) az aszfalt jó lesz ;-)
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #137 Dátum: 2005.02.16 szerda, 11:21:00 »

Szintén zenész...
Ellenben nem lehetne 20-ról indulni?;-) Mert 0-ról csak mormog az elején, viszont mielőtt még Farot ledudáltam vóna Kunmadaras felé előztünk egy pótost, és elmondása szerint ő is padlózott, és alig ment jobban, mint én. Szinte csak cm-kel változott a különbség olyan 70-80-tól!
 
 
Tisztelettel!
Ui: nem azért írtam mintha ellenfél lennék neki, de nagyobb sebességnél tutira lenne esélyem az 1,8 kategóriában!
7000? 8-) én odaállok majd, OK? 2 gyerekülés fórt kapsz ;-)
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #138 Dátum: 2005.02.16 szerda, 11:50:00 »

Kérdés hogy melyik sebességbe?Huh?  
 
1-be a bazi nagy hajtási befolyás miatt meglóbálás után engedni kell és kicsit gyorsabban elváltani, 2.-tól a nyomatékcsúcs miatt V6-nál érdemes 5500 körül elváltani, mert 3000-től egyenes, ezzel szemben az ST 200-nál csak leszabályozás előtt egy hangyaf..szal szabad, mert a nagy nyomaték 5000 felett érkezik, 2000-et meg akár akarod akár nem visszaesik.
 
Ezért szoktam vademberekkel szemben aszinkron váltós váltást nyomni, gázfröcsivel Smiley)))))))
 
Egyébként próbálom mostt télen, de a "virsli" 205 téligumik miatt szárazonis elkapar amikor 3-ba tolom.
 
Üdv
Aha. Igazandibol azert kerdom, hogy valaki szamolgatta-e mar a kereken merheto forgatonyomatekot az egyes sebessegekben a fordulatszam fuggvenyeben.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #139 Dátum: 2005.02.16 szerda, 11:53:00 »

10 éves korod óta vezetsz?
A kislányom először 4 és fél éves korában vezette a mondit, ez jobb érték, mint a 10.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #140 Dátum: 2005.02.16 szerda, 14:24:00 »

Korkerdes, ki milyen fordulatszamon valt gyorsulaskor?
1-2-be 4500-nál, mert az olyan gyorsan lemegy, hogy ihaj. Jobb lenne előbb váltani. Később 4000-nél. Inkább az a kérdés, mekkora fordulaton legyen induláskor, azaz kuplungolás előtt.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #141 Dátum: 2005.02.16 szerda, 14:25:00 »

7000? 8-) én odaállok majd, OK? 2 gyerekülés fórt kapsz ;-)
Miért? Neked négy lesz benne?
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #142 Dátum: 2005.02.16 szerda, 14:27:00 »

A kislányom először 4 és fél éves korában vezette a mondit, ez jobb érték, mint a 10.
Ez is hozzá tartozik a OFFtopicban leírt Suzukis élményeihez a kisfiamnak, ugyanis fél évvel ezelőtt már vezette! Most 2 és fél!
 
 
Tisztelettel!
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #143 Dátum: 2005.02.16 szerda, 14:32:00 »

1-2-be 4500-nál, mert az olyan gyorsan lemegy, hogy ihaj. Jobb lenne előbb váltani. Később 4000-nél. Inkább az a kérdés, mekkora fordulaton legyen induláskor, azaz kuplungolás előtt.
Azt mondják, hogy 3000-re kell pörgetni, term. benzinesnél, de ilyenkor nekem csak morogva indul:-), ezért én a kettőt egyszerre szoktam, tehát taposok, és ugrom, akkor a kerék is hajlandó elpörögni!
 
 
Tisztelettel!
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
« Új hozzászólás #144 Dátum: 2005.02.16 szerda, 14:52:00 »

én még soha nem tudtam kipörgetni a kereket...
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #145 Dátum: 2005.02.16 szerda, 18:07:00 »

Azt mondják, hogy 3000-re kell pörgetni, term. benzinesnél, de ilyenkor nekem csak morogva indul:-), ezért én a kettőt egyszerre szoktam, tehát taposok, és ugrom, akkor a kerék is hajlandó elpörögni!
 
 
Tisztelettel!
Joe,
 
én a dízelt is annyira szoktam. Smiley
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #146 Dátum: 2005.02.16 szerda, 18:30:00 »

Az én gondolkodásom módja: vitakozni, a kákán csomót keresni... Annak idején javasolták, hogy menjek ügyvédnek, de aztán valahogy nem jött össze...
 
Az a gázfröccs dolog hogy van? 2x kuplungolsz, meg gázfröccz? És fel, vagy leváltásnál adsz gázfröccsöt?
Lefelé váltással nem szok gyorsulni, csak előzni, és a lefelé váltáskor úgyis értelem szerúen megnő a fodulatszám, így marad a fel Smiley)
 
Gondolkodásmódra: Látod magam mindíg valamilyen megoldásra törekedtem bármely kérdésben, de gyakran nekem sem jött össze:)))))  
 
Üdv
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #147 Dátum: 2005.02.16 szerda, 18:33:00 »

Aha. Igazandibol azert kerdom, hogy valaki szamolgatta-e mar a kereken merheto forgatonyomatekot az egyes sebessegekben a fordulatszam fuggvenyeben.
Lacibá meg ne haragudj, de mivel tudnánk ezt lemérni Huh?Huh?? Ahogy én gondolom ehhez az autó árát kb 50X-esen meghaladó értékű profi pad kellene.
 
Üdv
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #148 Dátum: 2005.02.16 szerda, 21:48:00 »

Lefelé váltással nem szok gyorsulni, csak előzni, és a lefelé váltáskor úgyis értelem szerúen megnő a fodulatszám, így marad a fel Smiley)
 
Gondolkodásmódra: Látod magam mindíg valamilyen megoldásra törekedtem bármely kérdésben, de gyakran nekem sem jött össze:)))))  
 
Üdv
Csak azé, mer gázfröccs visszaváltáskor kell. Ha felfelé váltasz, nem kell gázfröccs. Sőt.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #149 Dátum: 2005.02.16 szerda, 21:51:00 »

Lacibá meg ne haragudj, de mivel tudnánk ezt lemérni Huh?Huh?? Ahogy én gondolom ehhez az autó árát kb 50X-esen meghaladó értékű profi pad kellene.
 
Üdv
Kiszamitani gondoltam. Ehhez mindossze a nyomatekgorbet kell ismerni meg a nyomatekvalto atteteleit. Persze a merest nem helyettesiti, de egy elmeleti alapot adhat.
Naplózva
Oldalak: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 ... 29   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.065 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.