Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.04.26 péntek, 17:02:38 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 69 70 71 72 73 74 75 [76] 77 78 79 80 81 82 83 ... 112   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK5 Általános kérdések  (Megtekintve 1570947 alkalommal)
0 Felhasználó és 31 vendég van a témában
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #3750 Dátum: 2019.07.30 kedd, 11:18:02 »

Egy lama kérdés;
- ebben a meleg idöben ha megy a klima, kell e hogy vizet lássak az asztfalton ha hosszabb idöt állok miután leállitottam a kocsit?
Mert nem látni semmit. Ugyanakkor elözö autoim mindig hagytak kondenzvizet maguk alatt.
Vagy az lehet, h azért nincs, mert ha tudom h le fogom állitani a kocsit, elötte 3-5 perccel kikapcsolom a klimat és szellöztetö üzemmodban hagyom.
Vélemény?

Ez érdekes egyébként. Nekem az MKIV sem "izzadt" maga alá, de aopel sem. Visszacsepegteti a hengerbe valszeg...  vigyor3 vigyor3

De nem láttam nagy melegben sem tócsát alatta, a kollégám pezsója alatt mindig áll a víz. Fene érti...

A 3-5 percre meg azt mondta KlímaZsolt szerelő, hogy vagy 10perccel megállás előtt lődd le, vagy le sem lődd. 3 - 5perc alatt még párás marad a rendsze, kb. 8 - 10perc mire átfújja.

Hangsúlyozom nem láttam, nem voltam benne a rendszerben, csak egy klímás mondta nekem is.  wave wave
Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #3751 Dátum: 2019.07.30 kedd, 11:43:37 »

Ez érdekes egyébként. Nekem az MKIV sem "izzadt" maga alá, de aopel sem. Visszacsepegteti a hengerbe valszeg...  vigyor3 vigyor3

De nem láttam nagy melegben sem tócsát alatta, a kollégám pezsója alatt mindig áll a víz. Fene érti...

A 3-5 percre meg azt mondta KlímaZsolt szerelő, hogy vagy 10perccel megállás előtt lődd le, vagy le sem lődd. 3 - 5perc alatt még párás marad a rendsze, kb. 8 - 10perc mire átfújja.

Hangsúlyozom nem láttam, nem voltam benne a rendszerben, csak egy klímás mondta nekem is.  wave wave

Ugyan mk2 smaxi, de mk4 és mk1 smaxi sem vizelt annyira, mint most ez párás időben...

Szerintem egyrészt nagyobb teljesítményű a klíma, meg vélhetően párás időben figyeltem meg, de jó nagy tócsát hagyott a garázsban néha.

Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4940



E-mail
« Új hozzászólás #3752 Dátum: 2019.08.03 szombat, 12:04:28 »

Ugyan gumis kérdés, de mégiscsak MK5-re vonatkozik.

Milyen téligumi méretben gondolkozzak az új autóra?
Van ugyan hozzá 4db 19-es téligumi, aminek sem a típusát sem az állapotát még nem ismerem. Viszont szereltetni sem szeretném minden szezonváltásnál.
A gépkönyvben 215/60R16 illetve 235/50R17 méreteket néztem. Vagy a 16-os felni nagyon kicsi?
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #3753 Dátum: 2019.08.03 szombat, 12:28:47 »

Ugyan gumis kérdés, de mégiscsak MK5-re vonatkozik.

Milyen téligumi méretben gondolkozzak az új autóra?
Van ugyan hozzá 4db 19-es téligumi, aminek sem a típusát sem az állapotát még nem ismerem. Viszont szereltetni sem szeretném minden szezonváltásnál.
A gépkönyvben 215/60R16 illetve 235/50R17 méreteket néztem. Vagy a 16-os felni nagyon kicsi?

Érdemes azt is figyelembe venni,hogy smaxinál volt fékben valami váltás is, ami miatt a 17-esnél kisebb nem megy fel.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #3754 Dátum: 2019.08.03 szombat, 12:33:11 »

Érdemes azt is figyelembe venni,hogy smaxinál volt fékben valami váltás is, ami miatt a 17-esnél kisebb nem megy fel.

Ez, a Mondeo esetében mit is számít?  vigyor3
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #3755 Dátum: 2019.08.03 szombat, 13:01:47 »

Ez, a Mondeo esetében mit is számít?  vigyor3

Semmit az eg vilagon, de ne vessz el a reszletekben  vigyor3
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #3756 Dátum: 2019.08.03 szombat, 14:38:13 »

Ez, a Mondeo esetében mit is számít?  vigyor3

Pl lehet ott is volt váltás
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #3757 Dátum: 2019.08.03 szombat, 18:14:19 »

Pl lehet ott is volt váltás


A Transit-oknál is volt váltás....  Shocked
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4940



E-mail
« Új hozzászólás #3758 Dátum: 2019.08.03 szombat, 19:30:37 »

Köszi a sok hasznos hozzászólást.  falbav
A gépkönyv ír 16-os kereket, tehát nem hiszem, hogy ne menne fel. Viszont nagyon bután néz ki, úgyhogy ezt elvetem.
Azt hiszem 215/55R17 lesz valami jó alufelnivel.

Van különbség az mk4 és mk5 felni paraméterekben vagy csereszabatosak?
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #3759 Dátum: 2019.08.03 szombat, 19:41:50 »

Köszi a sok hasznos hozzászólást.  falbav
A gépkönyv ír 16-os kereket, tehát nem hiszem, hogy ne menne fel. Viszont nagyon bután néz ki, úgyhogy ezt elvetem.
Azt hiszem 215/55R17 lesz valami jó alufelnivel.

Van különbség az mk4 és mk5 felni paraméterekben vagy csereszabatosak?

235/50/17 az mk5 méret. Elvileg ET szám egyezik, de a fumi szélessége miatt gondolom más a felni szélessége.
Illetve az sem mindegy, hogy mk4, vagy mk4 fl felniről van-e szó.

Ez már hasznos?  beka3
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #3760 Dátum: 2019.08.03 szombat, 20:39:43 »

... de a fumi ….

Ez már hasznos?  beka3
ezmiezmi? nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4940



E-mail
« Új hozzászólás #3761 Dátum: 2019.08.03 szombat, 20:42:24 »

235/50/17 az mk5 méret. Elvileg ET szám egyezik, de a fumi szélessége miatt gondolom más a felni szélessége.
Illetve az sem mindegy, hogy mk4, vagy mk4 fl felniről van-e szó.

Ez már hasznos?  beka3
A 215/55R17 pontosabb váltóméret (235/40R19-671mm, 235/50R17-666mm, 215/55R17-668mm). A keskenység sem gond szerintem, mert a 215/60R16 is gyári méret. Az MK4-emen is 215-ös volt a téli gumi.
Ahogy néztem a 215-ös gumi mehet 6,5-től 7,5-ös felni szélességig vagyis jó az MK4 felnihez. A 235-öshöz viszont 7,5-ös felni kellene. És persze ez méret árban is jobb.

Van valami hiba az elgondolásomban?
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #3762 Dátum: 2019.08.03 szombat, 21:24:18 »

A 215/55R17 pontosabb váltóméret (235/40R19-671mm, 235/50R17-666mm, 215/55R17-668mm). A keskenység sem gond szerintem, mert a 215/60R16 is gyári méret. Az MK4-emen is 215-ös volt a téli gumi.
Ahogy néztem a 215-ös gumi mehet 6,5-től 7,5-ös felni szélességig vagyis jó az MK4 felnihez. A 235-öshöz viszont 7,5-ös felni kellene. És persze ez méret árban is jobb.

Van valami hiba az elgondolásomban?

Nincs hiba. Szerintem már mk4 fl-en is keskeny volt a 215, ez mk5 esetén méginkább igaz. Szerintem.
(Főleg, hogy ez nem egy 1.0 ecoboost)
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4940



E-mail
« Új hozzászólás #3763 Dátum: 2019.08.03 szombat, 21:44:10 »

Nincs hiba. Szerintem már mk4 fl-en is keskeny volt a 215, ez mk5 esetén méginkább igaz. Szerintem.
(Főleg, hogy ez nem egy 1.0 ecoboost)
Köszi, megfontolom.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #3764 Dátum: 2019.08.03 szombat, 23:36:55 »

A 215/55R17 pontosabb váltóméret (235/40R19-671mm, 235/50R17-666mm, 215/55R17-668mm). A keskenység sem gond szerintem, mert a 215/60R16 is gyári méret. Az MK4-emen is 215-ös volt a téli gumi.
Ahogy néztem a 215-ös gumi mehet 6,5-től 7,5-ös felni szélességig vagyis jó az MK4 felnihez. A 235-öshöz viszont 7,5-ös felni kellene. És persze ez méret árban is jobb.

Van valami hiba az elgondolásomban?

Ha télen átlagos MO-i viszonyok között közlekedsz (értsd: nem minden nap az Alpok síparadicsomait mászod meg), akkor nyugodtan gondolkodhatsz a 235-ös szélességben is. Két telet letoltam 235-ös gumival és semmi negatívot nem tapasztaltam.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4940



E-mail
« Új hozzászólás #3765 Dátum: 2019.08.04 vasárnap, 07:49:06 »

Ha télen átlagos MO-i viszonyok között közlekedsz (értsd: nem minden nap az Alpok síparadicsomait mászod meg), akkor nyugodtan gondolkodhatsz a 235-ös szélességben is. Két telet letoltam 235-ös gumival és semmi negatívot nem tapasztaltam.
Az nyilvánvaló, hogy a 235-ös jó. De a 215 kevés-e?
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
xrobe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1284



E-mail
« Új hozzászólás #3766 Dátum: 2019.08.04 vasárnap, 09:29:08 »

Az nyilvánvaló, hogy a 235-ös jó. De a 215 kevés-e?
Szerintem ha átlagosan közlekedsz vele, akkor biztosan nem kevés. Igaz, hogy én már 235/45 R18-al járok télen is, mert annyira bután nézett ki alatta a 16-os kerék.  vigyor3
A 17-es talán pont jó lesz.
« Utoljára szerkesztve: 2019.08.05 hétfő, 07:11:37 írta xrobe » Naplózva

Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TDCI 140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TDCI 140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TDCI Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
Vectron
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 547



E-mail
« Új hozzászólás #3767 Dátum: 2019.08.05 hétfő, 06:15:05 »

Az nyilvánvaló, hogy a 235-ös jó. De a 215 kevés-e?
Nem.
Igazábol nekem is ilyen volt eddig(16“ 215/55) annyi h mikor felrakták, utána fémes surlodo hangok jöttek a kerekektöl, de csak egy ideig.
Télre vékonyabb futofelületet javasoltak eddig nekem, akiknek volt fent széles, havas-hókásás utviszonyoknál szívtak vele, mert terelgette az autot az esetleges addigi nyomvonal...
Nekem a gumis ue mondta, h télre ne tegyek fel széleset.
Hóborda nélküli(letakaritott)úton közlekedsz inkább, olyat tegyél amilyet akarsz!  smile
Naplózva

Ex : MKIII 2.0i
Mondeo MKV, ST Line,  5 ajtó, Metallicious
2.0 TDCi,  Powershift 210 LE, 450Nm
Jelenleg : Ford Mustang Fastback 2020, Lucid Red V8 5.0.
Vectron
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 547



E-mail
« Új hozzászólás #3768 Dátum: 2019.08.05 hétfő, 06:23:51 »

Szerintem ha átlagosan közlekedsz vele, akkor biztosan. Igaz, hogy én már 235/45 R18-al járok télen is, mert annyira bután nézett ki alatta a 16-os kerék.  vigyor3
A 17-es talán pont jó lesz.
Most 2-szezon után váltok én is, 18“-lesz grafit szinben(jövö honapban rendelem) Continental papucsokkal.
Eddigi 16-os garnitura a fiam MKIII-asához passzol. Csak a tpms szenzorok kellettek belöle vissza. Ezekre 15e/db-ot mondtak rá, ha ujonnan kellene.
Naplózva

Ex : MKIII 2.0i
Mondeo MKV, ST Line,  5 ajtó, Metallicious
2.0 TDCi,  Powershift 210 LE, 450Nm
Jelenleg : Ford Mustang Fastback 2020, Lucid Red V8 5.0.
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #3769 Dátum: 2019.08.05 hétfő, 07:42:21 »

Most 2-szezon után váltok én is, 18“-lesz grafit szinben(jövö honapban rendelem) Continental papucsokkal.
Eddigi 16-os garnitura a fiam MKIII-asához passzol. Csak a tpms szenzorok kellettek belöle vissza. Ezekre 15e/db-ot mondtak rá, ha ujonnan kellene.

A drágább listaáron sincs 15...

https://alkatreszfordpetranyi.hu/mondeo+20142940+kerek23345+guminyomas-erzekelo-szenzor-tpms-ws-c2813,2940,23345,23348
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4940



E-mail
« Új hozzászólás #3770 Dátum: 2019.08.05 hétfő, 10:43:27 »

Nem.
Igazábol nekem is ilyen volt eddig(16“ 215/55) annyi h mikor felrakták, utána fémes surlodo hangok jöttek a kerekektöl, de csak egy ideig.
Télre vékonyabb futofelületet javasoltak eddig nekem, akiknek volt fent széles, havas-hókásás utviszonyoknál szívtak vele, mert terelgette az autot az esetleges addigi nyomvonal...
Nekem a gumis ue mondta, h télre ne tegyek fel széleset.
Hóborda nélküli(letakaritott)úton közlekedsz inkább, olyat tegyél amilyet akarsz!  smile


215/60R16 volt inkább, nem?
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Vectron
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 547



E-mail
« Új hozzászólás #3771 Dátum: 2019.08.05 hétfő, 11:36:15 »

215/60R16 volt inkább, nem?
De.  eljen
Ballonos volt, azt tudom.
Ahol a nyárival a Bakonyban simán befordult, a télivel ugyanott kisebb sebességnél visitott.
Naplózva

Ex : MKIII 2.0i
Mondeo MKV, ST Line,  5 ajtó, Metallicious
2.0 TDCi,  Powershift 210 LE, 450Nm
Jelenleg : Ford Mustang Fastback 2020, Lucid Red V8 5.0.
Vectron
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 547



E-mail
« Új hozzászólás #3772 Dátum: 2019.08.05 hétfő, 12:50:47 »

Gumis mondta az árat.
Arra nem is kerestem rá, mer van.  Wink
Naplózva

Ex : MKIII 2.0i
Mondeo MKV, ST Line,  5 ajtó, Metallicious
2.0 TDCi,  Powershift 210 LE, 450Nm
Jelenleg : Ford Mustang Fastback 2020, Lucid Red V8 5.0.
Pitt
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 16


« Új hozzászólás #3773 Dátum: 2019.08.14 szerda, 21:16:37 »

Sziasztok

Mk4 ről váltunk Mk5 re a kiszemelt autóról tudnátok segíteni .WFOEXXWPCEGC16287

Köszi ezer hála. worship
Naplózva
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #3774 Dátum: 2019.08.14 szerda, 21:28:27 »

Sziasztok

Mk4 ről váltunk Mk5 re a kiszemelt autóról tudnátok segíteni .WFOEXXWPCEGC16287

Köszi ezer hála. worship

Mondeo 2014 -, 2,0l Duratorq 150LE, Shadow Black (Mica)
Alvázszám (VIN):   WF0EXXWPCEGC16287
(Alvázszámban az az O egy nulla.)

Előzetes jellemzők
Gyártás dátuma:   19.05.2016
Gépkocsi típus:   Mondeo 2014 -
Karosszéria kialakítás:   5 ajtós limuzin
Változat:   20-as sorozat
Motor:   2,0l Duratorq 150LE
Váltó:   6-fok. Powershift 6DCT450 - MPS6
Hajtás:   LHD FWD
Emisszió:   Euro 6 károsanyag-kibocsátás
Légkondicionáló:   Kétzónás aut. szab. klímával
Terület:   (+)"F"
Fényezés:   Shadow Black (Mica)
Belső anyag:   Luxus bőr 2 / Szén fekete

Kisebb jellemzők
 Tetővonal átalakítás nélkül
 Hátsó sárfogók nélkül
 Első küszöbborítás - Világos
 Belső Csomag nélkül
 Automata távolsági fényszórók
 Első sárfogók nélkül
 My Key
 Luggage Compartment mat
 Elektromos ötödik ajtóval
 Less Park Lock Ctrl (BTSI Man Ovrd)
 (-) Version Packages
 Valenciában készült
 Speciális felsz. csomag nélkül
 Marketing elők csom nélkül
 Értékesítési minta nélkül
 Különleg rendelésű festék nélkül
 SVO matrica nélkül
 Küls? megjelenés csomag nélül
 Marketing, 1. szint
 RSO díszítés nélkül
 (-) SVP
 SIP nélkül
 Belső fényezés - Matt
 Elect.stab.szabályozással
 VP alkalmazás címke nélk
 Felszerelés vízen átkeléshez nélkül
 Márkatulajdonos – Ford Europe
 Less Outbound Modification Cnt
 Tűzoltókészülék rögz. nélkül
 Elakadásjelzővel
 Gumiabroncs javitó készlet nélkül
 Pedál burkolatok nélkül
 E. elekt. ablakem. egyérint. fel/le
 Motoros hátsó abl egy érinté le/fel
 Tükrözött üveggel
 Széria zöld szélvédő
 fűtött szélvédővel
 Konzolba szerelt hamutartó nélkül
 Zárható kesztyűtartó fedéllel
 Mini fejtér egys. szemüveg-tartós
 Középkonzol – 2. szint
 Cup Holders (2) - Row 1
 Interior Trim - PVC/Leatherett
 Belső körny. szín-Charcoal Black
 Belső körny. szín-Charcoal Black
 Rögzített lábpedálok
 Textil lábszonyegek elöl
 Textil lábszonyeg hátul
 Oldalablak-fólia nélkül
 2. szintű ajtóburkolattal
 Rakodópolc nélkül
 Csomagtérháló készlet nélkül
 Hátsó ablakfüggöny nélkül
 Raktér borítás nélkül
 4 Load Compartment Tie Down Loops
 Rakományrögzĺtő háló nélkül
 1. szintű hangszigetelő csomaggal
 Belső elválasztás nélkül
 Rács - Alsó körny, mag fény fekete
 Aktív hűtőzáró
 Tetőcsomagtartó nélkül
 Ajtóküszöb-díszléc-színrefújt
 Titanium ajtókeret díszlécekkel
 Alsó karosszéria díszléc nélkül
 Spoiler nélkül
 Elektromos hátsó visszap.tükörrel
 Ket el fűt irjel k.s. lám beh
 karosszériaszínu külso tükörrel
 Less Pass Seat Back Control Switch
 Ülés csomag nélkül
 Első üléstámla rakodózsebbel
 Sízsák előkészítéssel
 Első 4 irányba állíth. fejtámlával
 Elekt. vezetőülés-támladöntéssel
 Utasülés elektr. háttámlaállítással
 Különleges üléshuzat nélkül
 Hátsó közép. kartám. fed. tár/poh
 Deréktám. ülés – 2 ir. áll. vezető
 Utasoldali motoros deréktámasszal
 Többkontúros ülések nélkül
 Vezető fűtött ülés -Vált.hőm.
 Fűtött utasüléssel -Vált.hőm.
 Hátsó Fűtött Ülés Nélkül
 2.sor ülés 60/40 (3 P)-lehajtható
 Memóriás elektr vezetőülés
 10 irányú el. ülésállítóval
 Vonóhorog nélkül
 Utánfutó-vonóhorog nélkül
 Első vonószemmel
 Hátsó vonószemmel
 Fűtésszabályozók Alt A
 With Trailer Sway Control (TSC)
 Motorburkolat - motorháztető alatt
 Színre fújt külső ajtókilincs
 Bor sebességváltó gomb
 Távvezérelt 5. ajtó nyitással
 Automatic Gearshift
 Frekvencia - 433 MHz
 El ajtózár el nyitással
 Bez zdaln. sterow otw. drzwi
 Kulcsnélküli zárrendszer és indítás
 Sapka nélk tüza.betöltő zárral
 Beépített. h. ablak törlo/mosóval
 Automata szélvédőtörlővel
 Fűtött mosó fúvókával
 Fényszóró-tisztító nélkül
 napfénytető nélkül
 AlvĂĄz/karosszĂŠria korr. vĂŠd. nĂŠlk.
 Első lökhárító érz. eszköz nélkül
 Színre fújt elso lökhárító
 karosszériaszínu muanyag hátsó lökh
 Els? rendszámtábla tartóval
 Bal oldali függönylégzsák
 Jobb old függönylégzsák
 Vezetőoldali térdlégzsák
 3 pontos biztonsági övekkel
 Standard hátsóülés-övekkel
 Smart utasoldali légzsákkal
 Oldallégzsákkal - vezetőoldali
 Oldallégzsákkal - utasoldali
 Utasol. légzsák hatástalanítással
 Isofix rögzítő kiegészítéssel
 16" mini acél pótkerékkel
 Gumiabroncs-nyomás érz. – 433 MHz
 Standard hátsó lengéscsillapĺtókkal
 18 X 8,0" alum. festett Euro perem
 Pótkerék – T125/80R16
 Normál gumi mintával – elöl
 With Standard Tyre Tread - Rear
 Bármilyen márkájú gumiszállító
 Dĺsztárcsák nélkül
 Nem záródó csap anyák
 Programozott sebességkorlát nélk
 Hidegindítás -25 fok
 Elektromos vízmelegítő nélkül
 Indítóm. - stop/start rendsz.
 Távindító nélkül
 Euro 6 károsanyag-kibocsátás
 Standard felfüggesztéssel
 Első rugó terhelésosztály-U
 Hátsó rugó terhelésosztály-I
 Egy átlós hangtomp./dupla kipufgoó
 Kipu.cső hossz. nélkül
 Elektromos rögzítőfékkel
 ĂœtkĂśzĂŠs enyhĂ­tő rendszer nĂŠlkĂźl
 Alacsony Seb. Bizt. Rendszer
 Fék vészhelyzeti segítséggel
 Négy kerékre ható blokkolásgátlóval
 Less Assembly Plant Fuel Fill
 Szőnyeg nélkül – FIA
 Kapcs.tech.vál.(SST) korm-ról kapcs
 sport elso ülés
 Levegőminőség érzékelő nélkül
 Pollenszűrő/szenes szűrő
 Újrakeringető fűtővel
 A/C hűtőközeg-R134A
 Tiszta tüzelőanyagú flotta gépk.
 Tüzelőanyag/víz elválasztó nélkül
 dízel tözeloanyag képességgel
 Elektromos szervokormánnyal
 Kézi billent./tolható kormányosz.
 Borrel bevont kormánykerék
 Fűtött kormánykerék nélkül
 Elektronikus sebességkorl. nélkül
 Tempomat és ASLD
 Távolságérzékelős tempomat nélkül
 Kiegészĺtő fűtés nélkül
 Hagy. műszer hibrid–TFT kijelzővel
 KMH/MPH sebességmérővel
 Fedélzeti számítógéppel
 7000 RPM Tachometer
 MFD TFT érintőképernyő
 Navigációs rendszerrel
 Sebesség hangjelző nélkül
 Holttér információs rendszer nélkül
 Sávtartás segítség
 Sebességkorlátozás tábla felismerés
 HMI kezelőfelület 4
 Lopásgátló riasztó nélkül
 Motor immobilizerrel - integrált
 Hátsó parkolási segítséggel
 Első parkolássegéllyel
 Automatizált parkolórendszer nélkül
 75 Ah akkumulátor
 1. csoport rádiófrekvencia
 ICE-Másod két/5. csat/TMC/DAB/PD
 Ice Feature Pack 73
 8 hangszóróval
 Rádióelhalkítás nélkül
 Szórakoztató rendszer nélkül
 Mobiltel. Interfész nélk
 Sync III
 hátsó üléshez rádió vezérlés nélkül
 Garázsajtónyitó nélkül
 Elektromos kimenet nélkül
 Szivargyújtó nélkül
 Szivargyújtó nélkül
 Fix tolatókamera
 1. szintű fényszóróval
 DTRL Lamp Lit In Pos 0 And Pos
 Első ködlámpával - VP
 Világítás csomagok nélkül
 Belső fény csomaggal
 etőbe szerelt olvasólámpával
 Tető lámpák nélkül
 Belső világĺtás késleltetéssel
 Bels? lámpával
 2. sor olvasolámpával
 Kesztyűtartó világítással
 Raktérvilágítás - LED
 Hátsó lámpa – 3. szint
 Kiegészítő féklámpával
 Hátsó ködlámpák nélkül
 Kézifék-figyelmezteto lámpa nélkül
 Első fénysz vetítési távolság szab.
 Automata fényszóró be/ki-vel
 Ford Division származék
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Pitt
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 16


« Új hozzászólás #3775 Dátum: 2019.08.14 szerda, 22:22:00 »

Köszönöm szuper . Wink
Naplózva
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4940



E-mail
« Új hozzászólás #3776 Dátum: 2019.08.15 csütörtök, 19:18:30 »

A magasabb  alapjárati fogyasztás (1.2-1.7l/h klíma nélkül) MK5-nél is a regeneráció jele?
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #3777 Dátum: 2019.08.15 csütörtök, 21:54:59 »

A magasabb  alapjárati fogyasztás (1.2-1.7l/h klíma nélkül) MK5-nél is a regeneráció jele?

Nem ment a klíma?
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #3778 Dátum: 2019.08.15 csütörtök, 22:48:29 »

A magasabb  alapjárati fogyasztás (1.2-1.7l/h klíma nélkül) MK5-nél is a regeneráció jele?
neked nem írja ki,amikor fut a regen?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #3779 Dátum: 2019.08.15 csütörtök, 22:57:08 »

neked nem írja ki,amikor fut a regen?

Nem.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #3780 Dátum: 2019.08.15 csütörtök, 23:07:37 »

neked nem írja ki,amikor fut a regen?

 Neked Tibi rakta fel a teherautó sw-t, ami kijelzi a regent? nyes

Egyébként én még egyszer sem vettem észre a regenerálást.  szomoru1
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #3781 Dátum: 2019.08.15 csütörtök, 23:34:48 »

Neked Tibi rakta fel a teherautó sw-t, ami kijelzi a regent? nyes

Egyébként én még egyszer sem vettem észre a regenerálást.  szomoru1

Nem.
Amiről te beszélsz, az OCR az kicsit más. Ott te indítod ha felajánlja.


'17-től már van olyan, ami kiírja ha tisztít.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4940



E-mail
« Új hozzászólás #3782 Dátum: 2019.08.16 péntek, 07:50:42 »

Nem ment a klíma?
Nem ment a klíma, írtam is.

Az volt a fucsaság, hogy amíg hazaértem háromszor is csinálta ezt. Felment az alapjárati fogyasztás, letiltott a start-stop. Aztán elmúlt, ekkor megálltam az autóval elintézni valamit. Amikor újra elindultam megint felment. Utána lement, megálltam, újraelindultam, megint fel-le végül hazértem és azóta OK. Fura. Az egész lezajlott 30-40 km-en belül.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #3783 Dátum: 2019.08.16 péntek, 09:18:34 »

A magasabb  alapjárati fogyasztás (1.2-1.7l/h klíma nélkül) MK5-nél is a regeneráció jele?

Ez regenhez kevés szerintem. Klíma nélkül 1.8-1.9l/h kellene legyen, klímával 2.1 - 2.3l/h... Ha lefutott meg azonnal vissza kell állnia 0,5-6l/h - ra. Szal, szerintem, nem regen volt!  wave wave
Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #3784 Dátum: 2019.08.16 péntek, 09:25:18 »


Egyébként én még egyszer sem vettem észre a regenerálást.  szomoru1

Vannak az MK4 topikban srácok, akik 0-24 - ben monitorozzák a regent, ők tudnak neked segíteni szerintem!  vigyor3 vigyor3
Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
xrobe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1284



E-mail
« Új hozzászólás #3785 Dátum: 2019.08.16 péntek, 09:27:58 »

Vannak az MK4 topikban srácok, akik 0-24 - ben monitorozzák a regent, ők tudnak neked segíteni szerintem!  vigyor3 vigyor3
nyes
Mk5-öt ne hasonlíts Mk4-essel.  hehe
Naplózva

Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TDCI 140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TDCI 140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TDCI Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #3786 Dátum: 2019.08.16 péntek, 10:35:48 »

nyes
Mk5-öt ne hasonlíts Mk4-essel.  hehe

Az MKIV fl regen rendszere szinte ua., mint az V-é.
Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #3787 Dátum: 2019.08.16 péntek, 11:09:46 »

Az MKIV fl regen rendszere szinte ua., mint az V-é.

Semmi közük egymáshoz, illetve annyi, hogy a kormolós dízelmotor után van.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #3788 Dátum: 2019.08.16 péntek, 11:14:55 »

Vannak az MK4 topikban srácok, akik 0-24 - ben monitorozzák a regent, ők tudnak neked segíteni szerintem!  vigyor3 vigyor3

 Cheesy

Tele van cseszve az autó ledekkel, meg visszajelzőkkel, még egy ilyen regenes led hiányozna csak.  vigyor3

Most egyébként próbálok minden adatot eltüntetni a képernyőkről, este a sync képernyőt ki is lövöm, mert szinte már zavar, meg a sok adat a műszerfalon...

Ami viszont qvára zavar, azaz a tempomat és rádió gombok megcserélése a kormányon, illetve ahogy én fogom a kormányt, nekem túl távol van, szóval aki ezt tervezte, megkóstolhatja a paksi mogyorómat.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #3789 Dátum: 2019.08.16 péntek, 11:22:04 »

Cheesy

Tele van cseszve az autó ledekkel, meg visszajelzőkkel, még egy ilyen regenes led hiányozna csak.  vigyor3

Most egyébként próbálok minden adatot eltüntetni a képernyőkről, este a sync képernyőt ki is lövöm, mert szinte már zavar, meg a sok adat a műszerfalon...

Ami viszont qvára zavar, azaz a tempomat és rádió gombok megcserélése a kormányon, illetve ahogy én fogom a kormányt, nekem túl távol van, szóval aki ezt tervezte, megkóstolhatja a paksi mogyorómat.


Két ujjal, zsebkendővel?  nyes

Feltehetően nem te voltál az etalon a tervezés során. hehe
Vannak olyan márkák azon belül típusok, ahol te mondhatsz meg mindent, hogy hogyan legyen. Hajrá!  taps
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #3790 Dátum: 2019.08.16 péntek, 11:26:25 »

Két ujjal, zsebkendővel?  nyes

Feltehetően nem te voltál az etalon a tervezés során. hehe
Vannak olyan márkák azon belül típusok, ahol te mondhatsz meg mindent, hogy hogyan legyen. Hajrá!  taps

Legalább az oldalt ne cserélték volna meg...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #3791 Dátum: 2019.08.16 péntek, 11:30:03 »

Legalább az oldalt ne cserélték volna meg...


Nem lehet, hogy te ülsz fordítva vagy fejen állva?  hehe
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #3792 Dátum: 2019.08.16 péntek, 11:36:41 »

Semmi közük egymáshoz, illetve annyi, hogy a kormolós dízelmotor után van.

Nyilván! A PUG 2.0d motorjaihoz 19féle DPF rendszer futott 2016 - ban, ami pont nemolyan, mint 2014-ig volt! Pacsi Tibi!  Wink Wink

(Van egy MKV - ös itt, egymás mellett állunk a parkolóban, ő mesél mindent az autójáról, onnan az info, nekem nincs!) Mellesleg fyi, az opel is PONT ÚGY regenerál, mint anno az MKIV - em, és az MKV, alapjárati fogy. föl, morgás, ventilátor ON. Sőt, még a pakszáth is ugyanígy regenerál...  wave wave
Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #3793 Dátum: 2019.08.16 péntek, 11:43:17 »

Nyilván! A PUG 2.0d motorjaihoz 19féle DPF rendszer futott 2016 - ban, ami pont nemolyan, mint 2014-ig volt! Pacsi Tibi!  Wink Wink

(Van egy MKV - ös itt, egymás mellett állunk a parkolóban, ő mesél mindent az autójáról, onnan az info, nekem nincs!) Mellesleg fyi, az opel is PONT ÚGY regenerál, mint anno az MKIV - em, és az MKV, alapjárati fogy. föl, morgás, ventilátor ON. Sőt, még a pakszáth is ugyanígy regenerál...  wave wave

Valóban, a regeneráció ugyanúgy zajlik. Az elv azonos. Nagyobb hőmérsékleten elégetni a koromszemcséket.
Ezzel nem mondtál újat!  taps

De ez nem jelenti, hogy az "Az MKIV fl regen rendszere szinte ua., mint az V-é. ".
Más motor, motorvezérlés, stratégia, Euro szabvány....stb.
Nem kell egymáshoz hasonlítani, hacsak úgy nem, ahogy én írtam.  wave
« Utoljára szerkesztve: 2019.08.16 péntek, 13:16:13 írta Meg Győző » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #3794 Dátum: 2019.08.16 péntek, 12:01:07 »

Valóban, a regeneráció ugyanúgy zajlik. Az elv azonos. Nagyobb hőmérsékleten elégetni a koromszemcséket.
Ezzel nem mondtál újat!  taps

De ez nem jelenti, hogy az "Az MKIV fl regen rendszere szinte ua., mint az V-é. ".
Más motor, motorvezérlés, stratégia, Euro szabvány....stb.
Nem kell egymáshoz hasonlítani, hacsak őgy nem, ahogy én írtam.  wave

Tibi, én hiszek neked. De akkor légyszi mondj két konkrét és érthető különbséget.

Köszcsi vigyor3
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #3795 Dátum: 2019.08.16 péntek, 12:16:21 »

Valóban, a regeneráció ugyanúgy zajlik. Az elv azonos. Nagyobb hőmérsékleten elégetni a koromszemcséket.
Ezzel nem mondtál újat!  taps

De ez nem jelenti, hogy az "Az MKIV fl regen rendszere szinte ua., mint az V-é. ".
Más motor, motorvezérlés, stratégia, Euro szabvány....stb.
Nem kell egymáshoz hasonlítani, hacsak őgy nem, ahogy én írtam.  wave

Áh értem, úgy értetted, hogy ugyanaz az egység (cikksz.) van benne. Nem, nem ugyanaz!  Wink Wink De működési elve, az igen... Ákos kérdezte, hogy lehetett-e regen. Szerintem nem!  Wink

Ez regenhez kevés szerintem. Klíma nélkül 1.8-1.9l/h kellene legyen, klímával 2.1 - 2.3l/h... Ha lefutott meg azonnal vissza kell állnia 0,5-6l/h - ra. Szal, szerintem, nem regen volt!  wave wave

Vagy, hogy értetted?
Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #3796 Dátum: 2019.08.16 péntek, 12:34:27 »

Áh értem, úgy értetted, hogy ugyanaz az egység (cikksz.) van benne. Nem, nem ugyanaz!  Wink Wink De működési elve, az igen... Ákos kérdezte, hogy lehetett-e regen. Szerintem nem!  Wink

Ez regenhez kevés szerintem. Klíma nélkül 1.8-1.9l/h kellene legyen, klímával 2.1 - 2.3l/h... Ha lefutott meg azonnal vissza kell állnia 0,5-6l/h - ra. Szal, szerintem, nem regen volt!  wave wave

Vagy, hogy értetted?

Nem, nem így értettem.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #3797 Dátum: 2019.08.16 péntek, 12:49:18 »

Nem, nem így értettem.


Akkor a forró gázok legyenek Veled!  wave wave
Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4940



E-mail
« Új hozzászólás #3798 Dátum: 2019.08.16 péntek, 18:00:56 »

Áh értem, úgy értetted, hogy ugyanaz az egység (cikksz.) van benne. Nem, nem ugyanaz!  Wink Wink De működési elve, az igen... Ákos kérdezte, hogy lehetett-e regen. Szerintem nem!  Wink

Ez regenhez kevés szerintem. Klíma nélkül 1.8-1.9l/h kellene legyen, klímával 2.1 - 2.3l/h... Ha lefutott meg azonnal vissza kell állnia 0,5-6l/h - ra. Szal, szerintem, nem regen volt!  wave wave

Vagy, hogy értetted?
Megjegyzem MK4-en sem  ment 1.7 fölé a regen alatt a pillanatnyi, pedig ott alapvetően 1-2 decivel magasabb volt a regen nélküli pillanatnyi fogyasztás. Illetve regen alatt is volt magasabb (1,6-1.7) meg alacsonyabb szakasz (1.2-1.4). Szóval viselkedésre pont olyan az MK5, mint az MK4 volt. Kivéve azt, hogy itt tegnap három ilyen ciklus ment le, és tuti vége volt az első kettőnél is, mert lement a pillanatnyi normálisra és a start-stop is működött.

Mindazonáltal ha nem regen volt, akkor mi? Mi terheli ennyire a motort?
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Bajkonur
Vendég
« Új hozzászólás #3799 Dátum: 2019.08.17 szombat, 10:21:34 »

Hali!

Tudja-e valaki,hogy a motoros csomagtér zárás figyelmeztető hangját ki lehet-e kapcsolni?
Naplózva
Oldalak: 1 ... 69 70 71 72 73 74 75 [76] 77 78 79 80 81 82 83 ... 112   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.085 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.