Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.04.25 csütörtök, 22:07:09 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 10 11 12 13 14 15 16 [17] 18 19 20 21 22 23 24 ... 112   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK5 Általános kérdések  (Megtekintve 1569512 alkalommal)
0 Felhasználó és 7 vendég van a témában
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #800 Dátum: 2015.09.16 szerda, 15:25:22 »

a probléma,hogy a felső plafon lett a 2liter.ebből kell kihozniuk mindent.nem hoz profitot az a réteg,aki ennél nagyobbat szeretne.az nincs 100ember magyarországon a 10millióból(vagy akármennyiből is).szerintem érthető.a ford most flottaautókat értékesít mondeó vonalon.nem éri meg fejleszteni a nagyobb motorba.meg a szigorodó előírások.nagy motor-sok károsanyag.a károsanyag  a legnagyobb ellenség.ha az ezres turbós fele annyit bocsájtana ki mint most,5éven belül csak ezres motorral szerelnék  a mondeot.

Persze, hogy nem hoz profitot az a réteg. Mert én sem vettem most újat, mert nem volt az újban erősebb annál, mint amit most vettem egyébként használtan. Pedig 8ig kerestem most autót...
Ha lett volna vmi bivaly motoros 4WD MK5, akkor karácsonyig még hozzácsaptam volna egy kicsit, s azt veszek.
Ne MO-ból indulj ki, de ne is az EUból hanem worldwide (ww) szinten: ha fauvéék tudnak nagy motort betenni, akkor Fordék is tegyenek már be. Értem én a kvótákat, de ha ww szinten nézzük az usával együtt, akkor azért Fordék jóval nagyobbak, mint a vw csoport, ahol belefér egy 3.6FSI.
Motort sem kell fejleszteni, mert ott van készen a 3.5 Ecoboost, meg a 2.3 Ecoboost.

A középréteg mindenhol komolyan erősödik, sok ember van, aki fizetne egy "prémium" kocsiért, de nem akar Audi-Bmw-Mercibe ülni. Fordék el fogják rontani, mert az egyre lejjebb lévő rétegnek fognak csak autót gyártani. Így lesz majd a nagy fhingásnak szharás a vége.
(nézz meg majd egy 2.0TDCi Vignalét használtan... semmi nem lesz, csak egy kombimondeó gigantikus értékvesztéssel)
Vw-ék ezt a helyzetet felismerik. (Én is majdnem egy 3.6 CC-be ültem be...)

Amúgy meg értem a Fordot, az usában a rengeteg nagymotor elviszi a kvótát, az EUba meg maradnak az I4-ek. Így nem marad más, ott kell venni nagymotoros Fordot annak, aki akar. A kutya meg ott van elásva Mondeo szinten, hogy most már ugye globálFord, s az usában a Mondeo (Fusion) az nem a legnagyobb Ford szedán, hanem ott kb a Focus kategória lesz hamarosan (a csak I4 motorok miatt)...

Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #801 Dátum: 2015.09.16 szerda, 15:58:26 »

Persze, hogy nem hoz profitot az a réteg. Mert én sem vettem most újat, mert nem volt az újban erősebb annál, mint amit most vettem egyébként használtan. Pedig 8ig kerestem most autót...
Ha lett volna vmi bivaly motoros 4WD MK5, akkor karácsonyig még hozzácsaptam volna egy kicsit, s azt veszek.
Ne MO-ból indulj ki, de ne is az EUból hanem worldwide (ww) szinten: ha fauvéék tudnak nagy motort betenni, akkor Fordék is tegyenek már be. Értem én a kvótákat, de ha ww szinten nézzük az usával együtt, akkor azért Fordék jóval nagyobbak, mint a vw csoport, ahol belefér egy 3.6FSI.
Motort sem kell fejleszteni, mert ott van készen a 3.5 Ecoboost, meg a 2.3 Ecoboost.

A középréteg mindenhol komolyan erősödik, sok ember van, aki fizetne egy "prémium" kocsiért, de nem akar Audi-Bmw-Mercibe ülni. Fordék el fogják rontani, mert az egyre lejjebb lévő rétegnek fognak csak autót gyártani. Így lesz majd a nagy fhingásnak szharás a vége.
(nézz meg majd egy 2.0TDCi Vignalét használtan... semmi nem lesz, csak egy kombimondeó gigantikus értékvesztéssel)
Vw-ék ezt a helyzetet felismerik. (Én is majdnem egy 3.6 CC-be ültem be...)

Amúgy meg értem a Fordot, az usában a rengeteg nagymotor elviszi a kvótát, az EUba meg maradnak az I4-ek. Így nem marad más, ott kell venni nagymotoros Fordot annak, aki akar. A kutya meg ott van elásva Mondeo szinten, hogy most már ugye globálFord, s az usában a Mondeo (Fusion) az nem a legnagyobb Ford szedán, hanem ott kb a Focus kategória lesz hamarosan (a csak I4 motorok miatt)...



és nem tudnak 150g alatt maradni 3liter + lökettérfogattal a ka. kibocsátásban és meg is van cseszve a nammotor projekt... police
Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #802 Dátum: 2015.09.16 szerda, 16:37:48 »

és nem tudnak 150g alatt maradni 3liter + lökettérfogattal a ka. kibocsátásban és meg is van cseszve a nammotor projekt... police


Engem vásárlóként nem érdekelnek a károsanyag kibocsájtási kvóták (legyen a gyártó baja).
Én csak azt látom, hogy minden valamirevaló márka típusánál vannak rendes nagy motorok.
Ott az Insignia OPC. Na jó, ők Vauxhall, meg Holden-ek is, szóval GM mögött könnyű.
De ott van a pözsó-citroen vonal, amikből sosem vennék magamnak, még ők is gyártanak v6 dízelt.

Azt sem értem miért Focus RS-t gyártanak,
http://www.origo.hu/auto/20150916-ford-focus-rs-350-loero-hot-hatch.html
olyan a piac ahová gyártják, hogy sokkal több a konkurens (nagyobb a verseny), mint mondjuk a Mondeo kategóriában lenne.
Ma olyan cuccal kell előrukkolni, aminek nem nagyon van vetélytársa, vagy minél kevesebb van (lsd Musk-ékat...)
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #803 Dátum: 2015.09.16 szerda, 16:46:02 »


Nem tudom, miért nem elég nektek egy 2.0 tdci... bőven sok is...

Nem baj, majd mutatok nektek decemberben egy szép tit-s s-maxot...  eplus2
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #804 Dátum: 2015.09.16 szerda, 16:56:29 »

Nem tudom, miért nem elég nektek egy 2.0 tdci... bőven sok is...

Nem baj, majd mutatok nektek decemberben egy szép tit-s s-maxot...  eplus2
Apud kocsit cserél?  eplus2
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #805 Dátum: 2015.09.16 szerda, 17:21:41 »

Apud kocsit cserél?  eplus2

Dehogy.....megint szervizben lesz az övé és azt kér csereautónak..... eplus2

Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #806 Dátum: 2015.09.16 szerda, 18:29:24 »

Apud kocsit cserél?  eplus2

Tulajdonképpen igen.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #807 Dátum: 2015.09.16 szerda, 18:29:45 »

Dehogy.....megint szervizben lesz az övé és azt kér csereautónak..... eplus2



Tulajdonképpen igen.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #808 Dátum: 2015.09.16 szerda, 18:30:07 »

 eplus2
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #809 Dátum: 2015.09.16 szerda, 21:25:46 »

Engem vásárlóként nem érdekelnek a károsanyag kibocsájtási kvóták (legyen a gyártó baja).
Én csak azt látom, hogy minden valamirevaló márka típusánál vannak rendes nagy motorok.
Ott az Insignia OPC. Na jó, ők Vauxhall, meg Holden-ek is, szóval GM mögött könnyű.
De ott van a pözsó-citroen vonal, amikből sosem vennék magamnak, még ők is gyártanak v6 dízelt.

Azt sem értem miért Focus RS-t gyártanak,
http://www.origo.hu/auto/20150916-ford-focus-rs-350-loero-hot-hatch.html
olyan a piac ahová gyártják, hogy sokkal több a konkurens (nagyobb a verseny), mint mondjuk a Mondeo kategóriában lenne.
Ma olyan cuccal kell előrukkolni, aminek nem nagyon van vetélytársa, vagy minél kevesebb van (lsd Musk-ékat...)
azért nem fenékig tejfel az a vw-nek sem.nézzed csak meg a Fétont,hogy mekkorát zúgott vele a csoport.ezt a ford nem fogja bebukni.... eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #810 Dátum: 2015.09.16 szerda, 21:48:37 »

azért nem fenékig tejfel az a vw-nek sem.nézzed csak meg a Fétont,hogy mekkorát zúgott vele a csoport.ezt a ford nem fogja bebukni.... eplus2

A fétön már eleve bukó volt: házon belüli konkurencia (A8), elb***ott C oszlop, vértesierőműnyi hulladékhőt termelő V10tdi-k, iszonyat súly, stb.

De nézd meg a Passatot. Most van amit 16-ért adnak, s veszik!
Írd be a googleba, hogy "ford európa zászlóshajó". Nemfordos oldalakon nem sok találat jön ki.
(Ez majd az Edge lesz hamarosan.)
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6474


E-mail
« Új hozzászólás #811 Dátum: 2015.09.16 szerda, 21:53:12 »

azért nem fenékig tejfel az a vw-nek sem.nézzed csak meg a Fétont,hogy mekkorát zúgott vele a csoport.ezt a ford nem fogja bebukni.... eplus2
Vignale ide tit-s oda... és hogy bebukja-é, azt majd 2-3 év múlva meglátjuk... Viszont: abban Janinak igaza van, hogy egy bivaly motor nélkül nincs belépés a prémium osztályba.
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #812 Dátum: 2015.09.16 szerda, 22:01:04 »


De ott van a pözsó-citroen vonal, amikből sosem vennék magamnak, még ők is gyártanak v6 dízelt.


Ez ne boldogitson. Ugyanaz az aisin váltó van rajta mint a 2.0 an csak a difi attetel hosszabb. A motor le van butitva és alulról messze nem azt adja amit el lehet varni egy 3.0 tol. A hangja viszont nagyon szép.

 
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #813 Dátum: 2015.09.16 szerda, 22:05:30 »

Ez ne boldogitson. Ugyanaz az aisin váltó van rajta mint a 2.0 an csak a difi attetel hosszabb. A motor le van butitva és alulról messze nem azt adja amit el lehet varni egy 3.0 tol. A hangja viszont nagyon szép.

 

Tudom. De teljesen mindegy, hogy mennyire butított, milyen váltó van rajta, jó-e, rossz-e: V6, 3.0. Ez a lényeg.
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #814 Dátum: 2015.09.16 szerda, 22:08:52 »

Tudom. De teljesen mindegy, hogy mennyire butított, milyen váltó van rajta, jó-e, rossz-e: V6, 3.0. Ez a lényeg.



Az újakban (2014-15) már nincs 3.0 V6......asszem 2.2hdi a csúcs.   
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #815 Dátum: 2015.09.16 szerda, 22:09:24 »

Vignale ide tit-s oda... és hogy bebukja-é, azt majd 2-3 év múlva meglátjuk... Viszont: abban Janinak igaza van, hogy egy bivaly motor nélkül nincs belépés a prémium osztályba.
nem is akar.ilyen drága lesz a középosztály... vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #816 Dátum: 2015.09.16 szerda, 22:32:10 »

Tudom. De teljesen mindegy, hogy mennyire butított, milyen váltó van rajta, jó-e, rossz-e: V6, 3.0. Ez a lényeg.

Vannak jo autok 3.0 val. Nem kell a fordhoz ragaszkodni
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #817 Dátum: 2015.09.16 szerda, 22:34:55 »

Vannak jo autok 3.0 val. Nem kell a fordhoz ragaszkodni

Hát igen.
Tudok jó pár Mondeóst, akinek a következő lehet, hogy nem Mondeo lesz...
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #818 Dátum: 2015.09.16 szerda, 22:38:16 »

...
(Ez majd az Edge lesz hamarosan.)

Ahogy nézem, az Edge is el lesz khúrva nálunk:
http://www.origo.hu/auto/20150914-ford-edge-bemutato.html
drágán adják majd, s 2.0TDCi-vel csak 180lovas változatban. 4 évesen ki akarja madj ezt megvenni 8M-ért 2 literes dízellel? Santafé kategória lesz.

Ezzel szemben nézzétek meg kint mivel mennek ezek:
http://www.ford.com/crossovers/edge/specifications/engine/

Ez a 2.7TT jöhetne az MK5be is 4WD-vel, 315 lóval...
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
bocc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1141



WWW E-mail
« Új hozzászólás #819 Dátum: 2015.09.17 csütörtök, 05:57:08 »

Ahogy nézem, az Edge is el lesz khúrva nálunk:
http://www.origo.hu/auto/20150914-ford-edge-bemutato.html
drágán adják majd, s 2.0TDCi-vel csak 180lovas változatban. 4 évesen ki akarja madj ezt megvenni 8M-ért 2 literes dízellel? Santafé kategória lesz.

Ezzel szemben nézzétek meg kint mivel mennek ezek:
http://www.ford.com/crossovers/edge/specifications/engine/

Ez a 2.7TT jöhetne az MK5be is 4WD-vel, 315 lóval...
Mennyibe kerülne Usából hozni autót? Én is gondolkodom, hogy pár év múlva a mondeoból egy 3.5 Ecoboost Transitba (8-9 személyes) ülnék át, addigra már lehet kapni használtan is.
Pl. ebbe: http://www.cars.com/vehicledetail/detail/642222711/overview/ eplus2
Naplózva

2006 Volvo S80 V8 (315LE)
2009 Vw T5 2.0 Benzin + Földgáz (cng)
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #820 Dátum: 2015.09.17 csütörtök, 12:47:01 »

Engem vásárlóként nem érdekelnek a károsanyag kibocsájtási kvóták (legyen a gyártó baja).
Én csak azt látom, hogy minden valamirevaló márka típusánál vannak rendes nagy motorok.
Ott az Insignia OPC. Na jó, ők Vauxhall, meg Holden-ek is, szóval GM mögött könnyű.
De ott van a pözsó-citroen vonal, amikből sosem vennék magamnak, még ők is gyártanak v6 dízelt.

Azt sem értem miért Focus RS-t gyártanak,
http://www.origo.hu/auto/20150916-ford-focus-rs-350-loero-hot-hatch.html
olyan a piac ahová gyártják, hogy sokkal több a konkurens (nagyobb a verseny), mint mondjuk a Mondeo kategóriában lenne.
Ma olyan cuccal kell előrukkolni, aminek nem nagyon van vetélytársa, vagy minél kevesebb van (lsd Musk-ékat...)

Baszki, elkaptam egy levelezést házon belül!

"Tisztelt János,

Ön nem lesz már idén FoMoCo Europe vice president, ez tisztán látszik! De ötletét megfontoljuk és a fiók mélyére helyezzük, NINCS rá igény és fojtanak az eu normák!

Elnézését kérjük, maradunk tistelettel:

FoMoCo Europe - EU Hq."
Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #821 Dátum: 2015.09.17 csütörtök, 12:48:16 »

Apud kocsit cserél?  eplus2

...or beül Alféba!  eplus2
Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #822 Dátum: 2015.09.17 csütörtök, 12:49:31 »

Baszki, elkaptam egy levelezést házon belül!

"Tisztelt János,

Ön nem lesz már idén FoMoCo Europe vice president, ez tisztán látszik! De ötletét megfontoljuk és a fiók mélyére helyezzük, NINCS rá igény és fojtanak az eu normák!

Elnézését kérjük, maradunk tistelettel:

FoMoCo Europe - EU Hq."

 2funny 2funny 2funny Te mekkora lüke vagy!!!! Nagyon keveset aludhattál!  eplus2
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #823 Dátum: 2015.09.17 csütörtök, 12:53:53 »

2funny 2funny 2funny Te mekkora lüke vagy!!!! Nagyon keveset aludhattál!  eplus2

Bekarmoltam tegnap tényleg és keveset aludtam!  taps Alig vártam, hogy trollkodhassak végre! Most meek az indexre meg az origóra péézt gyűjteni egy 300+PS Mondi fejlesztésére!  eplus2
Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #824 Dátum: 2015.09.17 csütörtök, 20:47:53 »

Mennyibe kerülne Usából hozni autót? Én is gondolkodom, hogy pár év múlva a mondeoból egy 3.5 Ecoboost Transitba (8-9 személyes) ülnék át, addigra már lehet kapni használtan is.
Pl. ebbe: http://www.cars.com/vehicledetail/detail/642222711/overview/ eplus2

Egy használt! 2010es 3.5 Ecoboosttal szerelt, kint csak! 15k dollárba kerülő kocsi, kb ennyiért jön haza.



ebből lehet leokoskodni kb 1 millát, ha ügyes az ember... Ha szerencsés is, akkor kb 1,5(-2)-t.
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #825 Dátum: 2015.09.17 csütörtök, 20:50:19 »

Baszki, elkaptam egy levelezést házon belül!

"Tisztelt János,

Ön nem lesz már idén FoMoCo Europe vice president, ez tisztán látszik! De ötletét megfontoljuk és a fiók mélyére helyezzük, NINCS rá igény és fojtanak az eu normák!

Elnézését kérjük, maradunk tistelettel:

FoMoCo Europe - EU Hq."

 mf2
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #826 Dátum: 2015.09.17 csütörtök, 20:53:19 »

Bekarmoltam tegnap tényleg és keveset aludtam!  taps Alig vártam, hogy trollkodhassak végre! Most meek az indexre meg az origóra péézt gyűjteni egy 300+PS Mondi fejlesztésére!  eplus2

röhögjé' csak.  vigyor3
http://marysin.waw.pl/mondeo/mods/supercharged%204wd%20mondeo%20part%201.pdf
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Carmaged
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 590


MKIV 2007 2.0 TDCi Ghia Executive


« Új hozzászólás #827 Dátum: 2015.09.17 csütörtök, 22:13:13 »

Vignale ide tit-s oda... és hogy bebukja-é, azt majd 2-3 év múlva meglátjuk... Viszont: abban Janinak igaza van, hogy egy bivaly motor nélkül nincs belépés a prémium osztályba.
Nemtom', nekem valahogy mindig furának tűnik, amikor a Ford-Opel-Renault-PSA-Fiat vonal prémiumról próbál beszélni. Nincs közük hozzá és ez jól is van így. A Ford jó autók, a többihez képest jobb vezethetőséggel, gyengébb általános minőséggel, jó áron. Ennyi, ezt tudják jól. És nem utolsósorban ezt hiszi el róluk mindenki. Kár erőlködni a prémiumsággal, aki jobb minőséget akar nem BMW-Audi-Mercedes áron, annak ott a VW. Innen meg fölösleges a csodamotor is. Plusz ha az 1-es BMW vevők bő fele azt sem tudja, hogy hátul kapar, akkor minek a sok henger? Legyen meg a 200 LE, ennyi az igény.
« Utoljára szerkesztve: 2015.09.17 csütörtök, 22:38:26 írta Carmaged » Naplózva
bocc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1141



WWW E-mail
« Új hozzászólás #828 Dátum: 2015.09.18 péntek, 20:13:34 »

Egy használt! 2010es 3.5 Ecoboosttal szerelt, kint csak! 15k dollárba kerülő kocsi, kb ennyiért jön haza.



ebből lehet leokoskodni kb 1 millát, ha ügyes az ember... Ha szerencsés is, akkor kb 1,5(-2)-t.
Majdnem az autó ára duplán + egy csomó kínlódás. Ez elgondolkodtató. Azért köszi
Naplózva

2006 Volvo S80 V8 (315LE)
2009 Vw T5 2.0 Benzin + Földgáz (cng)
Takiatti
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9466


30 / 993-7376


E-mail
« Új hozzászólás #829 Dátum: 2015.09.18 péntek, 20:34:15 »

Majdnem az autó ára duplán + egy csomó kínlódás. Ez elgondolkodtató. Azért köszi

De ha jól látom ~9milláért olyan autód van, ami nem jön szemben minden sarkon!  taps taps eljen
Nekem nagyon tetszett, nem az Én világom egy ilyen busz, de nagyon pöpec járgány az tuti!
Naplózva

2017.07. Renault Megane Intens 1,2TCe EDC7

Ex: 2004.09. 2.0TDCI, GHIA, Xenon, Zen, stb...  
"Nem véletlen, hogy nem építenek hülyék házát! Felemésztené az építőanyag készletet..."
bocc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1141



WWW E-mail
« Új hozzászólás #830 Dátum: 2015.09.19 szombat, 15:59:29 »

De ha jól látom ~9milláért olyan autód van, ami nem jön szemben minden sarkon!  taps taps eljen
Nekem nagyon tetszett, nem az Én világom egy ilyen busz, de nagyon pöpec járgány az tuti!
Ez viszont igaz!! És hány autós meg lehetne vele viccelni eplus2 eplus2 Sajnos itt mérlegelni kell azt is,ha alkatrész kell hozzá, lehet, hogy egy hónapig nem lesz kocsid mire ideér a cucc.
Naplózva

2006 Volvo S80 V8 (315LE)
2009 Vw T5 2.0 Benzin + Földgáz (cng)
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #831 Dátum: 2015.09.19 szombat, 18:35:07 »

Ez viszont igaz!! És hány autós meg lehetne vele viccelni eplus2 eplus2 Sajnos itt mérlegelni kell azt is,ha alkatrész kell hozzá, lehet, hogy egy hónapig nem lesz kocsid mire ideér a cucc.

5 nap alatt itt van hozzá bármi.
Árak: rockauto.com
(kb 1,7tel szorozd az árakat, annyiból jön haza)
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Carmaged
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 590


MKIV 2007 2.0 TDCi Ghia Executive


« Új hozzászólás #832 Dátum: 2015.09.20 vasárnap, 17:34:57 »

5 nap alatt itt van hozzá bármi.
Árak: rockauto.com
(kb 1,7tel szorozd az árakat, annyiból jön haza)

Értenek is hozzá? Én attól jobban félnék, hogy nem...
Naplózva
bocc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1141



WWW E-mail
« Új hozzászólás #833 Dátum: 2015.09.20 vasárnap, 17:54:38 »

5 nap alatt itt van hozzá bármi.
Árak: rockauto.com
(kb 1,7tel szorozd az árakat, annyiból jön haza)

Jani miket tudsz?? vigyor3
Naplózva

2006 Volvo S80 V8 (315LE)
2009 Vw T5 2.0 Benzin + Földgáz (cng)
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #834 Dátum: 2015.09.23 szerda, 21:14:42 »

Egyébként meg ez a motor is jöhetne:
http://totalcar.hu/magazin/hirek/2015/04/22/van_ford_a_mondeon_tul/
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #835 Dátum: 2015.10.14 szerda, 21:54:49 »

Egy használt! 2010es 3.5 Ecoboosttal szerelt, kint csak! 15k dollárba kerülő kocsi, kb ennyiért jön haza.



ebből lehet leokoskodni kb 1 millát, ha ügyes az ember... Ha szerencsés is, akkor kb 1,5(-2)-t.

Asszem Hollandiaba kell vamoltatni vagymi, mert ott csak 1x az afa. en valami ilyen "trukkrol" tudok.
Naplózva

blah blah blah
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #836 Dátum: 2015.10.14 szerda, 21:59:49 »

Asszem Hollandiaba kell vamoltatni vagymi, mert ott csak 1x az afa. en valami ilyen "trukkrol" tudok.

írom is a táblázatban, ha megnézed Wink
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #837 Dátum: 2015.10.14 szerda, 22:03:15 »


En meg nem igazan latom a turbos benyasok elonyet, azon kivul, hogy kobcentire nezve jo erosek, de nyilvan bonyibbak, ezzel egyutt dragabb a fenntartasuk, mint szivo(s) tarsaiknak.
Azt hittem joval kevesebbet zabal egy turbos benyas motor, de pl. 2.3 eco vs 3.7 v6 kozott alig van kulonbseg. CO-ban pl. kb. 8% ami koztunk szolva is lofax. Fogyiban is max. ennyi vagy meg kevesebb.
Jo persze marketing szempontbol sokkal jobban hangzik egy 2.3 eco mint egy 3.7 v6. Utobbitol legtobben infarktust kapnak, ha meglatjak a 3.7 meg v6 jelzoket.  hehe
Es azert egy v6 szivo sokkal kiegyensulyozottabb, mint egy turbos 4 hengeres. A hangjarol meg ne is beszeljunk  vigyor3
Jah es kb. azonos teljesitmenyrol beszelunk.
« Utoljára szerkesztve: 2015.10.14 szerda, 22:05:48 írta zacci » Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #838 Dátum: 2015.10.14 szerda, 22:04:40 »

írom is a táblázatban, ha megnézed Wink


De ott 21% szerepel  wow1 Hogy is van ez ?  fejvakaras
Mar tobbszor hallottam mostansag az USA EU szabad kereskedelmi dolgot. Hat nem lenne rossz...
Naplózva

blah blah blah
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #839 Dátum: 2015.10.14 szerda, 22:26:43 »

En meg nem igazan latom a turbos benyasok elonyet, azon kivul, hogy kobcentire nezve jo erosek, de nyilvan bonyibbak, ezzel egyutt dragabb a fenntartasuk, mint szivo(s) tarsaiknak.
Azt hittem joval kevesebbet zabal egy turbos benyas motor, de pl. 2.3 eco vs 3.7 v6 kozott alig van kulonbseg. CO-ban pl. kb. 8% ami koztunk szolva is lofax. Fogyiban is max. ennyi vagy meg kevesebb.
Jo persze marketing szempontbol sokkal jobban hangzik egy 2.3 eco mint egy 3.7 v6. Utobbitol legtobben infarktust kapnak, ha meglatjak a 3.7 meg v6 jelzoket.  hehe
Es azert egy v6 szivo sokkal kiegyensulyozottabb, mint egy turbos 4 hengeres. A hangjarol meg ne is beszeljunk  vigyor3
Jah es kb. azonos teljesitmenyrol beszelunk.

Tudom milyen nagyköbcentis benzinessel menni.  vigyor3
De sajna a puszta fizikából adódóan (nagyobb hengerűrtartalom-több levegő-több üa) többet eszik átlagban, mint egy kisköbcentis.
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #840 Dátum: 2015.10.14 szerda, 22:27:38 »

De ott 21% szerepel  wow1 Hogy is van ez ?  fejvakaras
Mar tobbszor hallottam mostansag az USA EU szabad kereskedelmi dolgot. Hat nem lenne rossz...

igen,21.
Nem lesz abból egy ideig semmi...
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #841 Dátum: 2015.10.14 szerda, 22:31:47 »

Tudom milyen nagyköbcentis benzinessel menni.  vigyor3
De sajna a puszta fizikából adódóan (nagyobb hengerűrtartalom-több levegő-több üa) többet eszik átlagban, mint egy kisköbcentis.

ja latom venyoc  taps
Jo de a turbosba is bele preselsz majd ugyan annyit.
Mondjuk 10.1 helyett 8.8
haat ez nem olyan sok. Persze van kulonbseg, de a teljesitmenynek ara van akarhogy nezzuk.
En eddig max. 3.0 es 4.0 v6-ot toltam. Utobbi Mustang motor volt es nekem tetszett. Teljesen mas vilag  Grin Valahogy nem erdekelt, hogy mennyit zabal. Egyen csak megerdemli  taps
« Utoljára szerkesztve: 2015.10.14 szerda, 22:35:11 írta zacci » Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #842 Dátum: 2015.10.14 szerda, 22:35:39 »

igen,21.
Nem lesz abból egy ideig semmi...


ooo shit  szomoru1
Naplózva

blah blah blah
Carmaged
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 590


MKIV 2007 2.0 TDCi Ghia Executive


« Új hozzászólás #843 Dátum: 2015.10.15 csütörtök, 21:47:42 »

En meg nem igazan latom a turbos benyasok elonyet, azon kivul, hogy kobcentire nezve jo erosek, de nyilvan bonyibbak, ezzel egyutt dragabb a fenntartasuk, mint szivo(s) tarsaiknak.
Azt hittem joval kevesebbet zabal egy turbos benyas motor, de pl. 2.3 eco vs 3.7 v6 kozott alig van kulonbseg. CO-ban pl. kb. 8% ami koztunk szolva is lofax. Fogyiban is max. ennyi vagy meg kevesebb.
Jo persze marketing szempontbol sokkal jobban hangzik egy 2.3 eco mint egy 3.7 v6. Utobbitol legtobben infarktust kapnak, ha meglatjak a 3.7 meg v6 jelzoket.  hehe
Es azert egy v6 szivo sokkal kiegyensulyozottabb, mint egy turbos 4 hengeres. A hangjarol meg ne is beszeljunk  vigyor3
Jah es kb. azonos teljesitmenyrol beszelunk.
Még nem jártál turbóssal, ugye? Én 60e km-t lenyomtam egy 1,6 EcoBoost Focus-szal. Azon felül, hogy az ugyanakkora szívónál ugyanolyan használat mellett 6-7 decivel kevesebbet evett, 35 lóval erősebb is volt, 9 alatt volt százon, ami ugye a magyar autópopuláció felső 5%-ában szerintem benne van. Csendesebb volt, mert kevesebbet forgott, 1400-as fordulatról megindult (sosem kellett visszaváltani, a váltás egyébként is eltart addig, amíg megjön a töltőnyomás).

Ja, és nagy különbség, hogy a nagy motort akkor is etetni kell, hanem használod a lovakat. A kicsit nem...
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #844 Dátum: 2015.10.15 csütörtök, 22:02:31 »

Még nem jártál turbóssal, ugye? Én 60e km-t lenyomtam egy 1,6 EcoBoost Focus-szal. Azon felül, hogy az ugyanakkora szívónál ugyanolyan használat mellett 6-7 decivel kevesebbet evett, 35 lóval erősebb is volt, 9 alatt volt százon, ami ugye a magyar autópopuláció felső 5%-ában szerintem benne van. Csendesebb volt, mert kevesebbet forgott, 1400-as fordulatról megindult (sosem kellett visszaváltani, a váltás egyébként is eltart addig, amíg megjön a töltőnyomás).

Ja, és nagy különbség, hogy a nagy motort akkor is etetni kell, hanem használod a lovakat. A kicsit nem...

Minden motort annyira kell "etetni", amennyire terhelve van. Az pedig a szenzor jelekből és a terhelés/teljesítmény igénytől függ. A befecskendezett mennyiség ezekből alakul.
Egy kicsi motor nagyon terhelve simán ehet többet, mint egy nagyobb motor, ami "kisujjból kirázza" az éppen fellépő teljesítmény igényt.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #845 Dátum: 2015.10.15 csütörtök, 22:35:28 »

Még nem jártál turbóssal, ugye? Én 60e km-t lenyomtam egy 1,6 EcoBoost Focus-szal. Azon felül, hogy az ugyanakkora szívónál ugyanolyan használat mellett 6-7 decivel kevesebbet evett, 35 lóval erősebb is volt, 9 alatt volt százon, ami ugye a magyar autópopuláció felső 5%-ában szerintem benne van. Csendesebb volt, mert kevesebbet forgott, 1400-as fordulatról megindult (sosem kellett visszaváltani, a váltás egyébként is eltart addig, amíg megjön a töltőnyomás).

Ja, és nagy különbség, hogy a nagy motort akkor is etetni kell, hanem használod a lovakat. A kicsit nem...

ok, de akkor miert eszik olyan sokat varosban ? szerintem az en szivo 2.0-am kevesebbet zabal mint 12. Arrol nem beszelve, hogy a turbosnak alul nincs ereje. Bratyom vezetett 2.0 turbos kopelt, es szidta mint a bokrot. Az auto kepes volt lefulladni varosban indulaskor.
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #846 Dátum: 2015.10.15 csütörtök, 23:03:23 »

Minden motort annyira kell "etetni", amennyire terhelve van. Az pedig a szenzor jelekből és a terhelés/teljesítmény igénytől függ. A befecskendezett mennyiség ezekből alakul.
Egy kicsi motor nagyon terhelve simán ehet többet, mint egy nagyobb motor, ami "kisujjból kirázza" az éppen fellépő teljesítmény igényt.

igen erre akartam celozgatni.
Naplózva

blah blah blah
Carmaged
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 590


MKIV 2007 2.0 TDCi Ghia Executive


« Új hozzászólás #847 Dátum: 2015.10.16 péntek, 22:53:40 »

Minden motort annyira kell "etetni", amennyire terhelve van. Az pedig a szenzor jelekből és a terhelés/teljesítmény igénytől függ. A befecskendezett mennyiség ezekből alakul.
Egy kicsi motor nagyon terhelve simán ehet többet, mint egy nagyobb motor, ami "kisujjból kirázza" az éppen fellépő teljesítmény igényt.
A nagyobb motor fajlagos fogyasztása - főleg a kis terhelésű régiókban - jellemzően nagyobb lesz. Márpedig az átlag közlekedés (130-hoz is csak 40-50 LE kell) pont erről szól - ezért fog többet enni a nagy motor, mint a kicsi. A "kisujjból kirázza" szerintem nem értelmezhető azonos csúcsteljesítmény esetén - de lehet, hogy a fajlagos fogyasztása a kicsinek több lesz nagy terhelés alatt.

A másik, hogy 4 félliteres hengert "életben tartani" kevesebb nafta, mint 6-ot, egyszerűen kevesebbszer van gyújtás, viszont gyújtásonként ugyanannyi nafta kell.
Naplózva
Carmaged
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 590


MKIV 2007 2.0 TDCi Ghia Executive


« Új hozzászólás #848 Dátum: 2015.10.16 péntek, 22:55:49 »

ok, de akkor miert eszik olyan sokat varosban ? szerintem az en szivo 2.0-am kevesebbet zabal mint 12. Arrol nem beszelve, hogy a turbosnak alul nincs ereje. Bratyom vezetett 2.0 turbos kopelt, es szidta mint a bokrot. Az auto kepes volt lefulladni varosban indulaskor.

Opelhez nem értek, meg kétliteres EcoBoost-hoz sem, de mint írtam, az 1,6-os 1400-tól a valóságban húz. Miért eszik annyit? Mert 1700kg... a szívó 2,0 Mondeore simán el tudom képzelni a 12-t (nekem tisztán Bp-n az 1,6 szívó Focus 2 evett inkább 10-et, mint 9-et, pedig takarékos sofőr vagyok - ugyanott az automata 328i 16-ot evett), másrészt város és város között is van különbség.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #849 Dátum: 2015.10.16 péntek, 23:12:54 »

A nagyobb motor fajlagos fogyasztása - főleg a kis terhelésű régiókban - jellemzően nagyobb lesz. Márpedig az átlag közlekedés (130-hoz is csak 40-50 LE kell) pont erről szól - ezért fog többet enni a nagy motor, mint a kicsi. A "kisujjból kirázza" szerintem nem értelmezhető azonos csúcsteljesítmény esetén - de lehet, hogy a fajlagos fogyasztása a kicsinek több lesz nagy terhelés alatt.

A másik, hogy 4 félliteres hengert "életben tartani" kevesebb nafta, mint 6-ot, egyszerűen kevesebbszer van gyújtás, viszont gyújtásonként ugyanannyi nafta kell.

Megint csak azt mondom, hogy ezt így nem lehet meghatározni. A befecskendezett mennyiség a döntő és nem az, hogy hány darab és mekkora a henger. A befecskendezett mennyiség pedig a motor terheléstől függ. Az erős motornak nem nagy terhelés az, ami a kicsinek. Tehát a fajlagos tüzelőanyag fogyasztás kedvezőbb lehet. Mert amit te írsz az csak alapjárat esetén jogos.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Oldalak: 1 ... 10 11 12 13 14 15 16 [17] 18 19 20 21 22 23 24 ... 112   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.063 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.