Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.27 szerda, 02:15:20 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 32 33 34 35 36 37 38 [39] 40 41 42 43 44 45 46 ... 114   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK5 Általános kérdések  (Megtekintve 1810617 alkalommal)
0 Felhasználó és 6 vendég van a témában
Mumus1986
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 50


« Új hozzászólás #1900 Dátum: 2017.01.30 hétfő, 19:31:58 »

Ti a téli gumit hogy oldottátok meg?
A szervíztől vettétek, vagy külön? Ez a guminyomás ellenőrző rendszer nem világos. Most ezekben direkt vagy indirekt rendszer van?
Be tudod otthon tanítani, vagy minden kerékcserekor vinni kell a szervizbe? Hogy jövök ki a legolcsóbban? Szervizben 19.000 a lemezfelni, 11.000 a szelep. Kicsit soknak tartom...
Naplózva
power_ford
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 170



« Új hozzászólás #1901 Dátum: 2017.01.30 hétfő, 21:48:41 »

Érdekes, az enyém tavaly januári, azt még működőképes vonóhoroggal adták át. Azóta sem volt vele baj. Bár eddig nem is használtam, csak demóra egy párszor. Smiley

Lehet hogy ha majd valoban akarod hasznalni nem hajlik ki Smiley
Naplózva

MK4 Ford Mondeo Titanium X 2.0 140(170) LE Fekete párduc
TamTam
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 185


E-mail
« Új hozzászólás #1902 Dátum: 2017.01.30 hétfő, 22:11:50 »

Lehet hogy ha majd valoban akarod hasznalni nem hajlik ki Smiley

Mintha Murphy mondta volna...  taps
Naplózva

Most: Mondeo MKV. Kombi TDCI 2.0 (180LE) Titanium AWD Powershift 2016.01 (Deep Impact Blue)
Előtte: Mondeo MKIV. Kombi TDCI 2.0 (140LE) Titanium-X ++ 6Aut 2008.09 / Mondeo MKIII Kombi Ghia  TDCi 2.0 (130LE)
Trobi70
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 12



« Új hozzászólás #1903 Dátum: 2017.02.01 szerda, 15:46:41 »

Érdekes, az enyém tavaly januári, azt még működőképes vonóhoroggal adták át. Azóta sem volt vele baj. Bár eddig nem is használtam, csak demóra egy párszor. Smiley

Az én autóm is tavaly januári, rendszeresen használtam a vonóhorgot (igaz csak kerékpár tartóhoz), de minden probléma nélkül.
Naplózva

Jelenleg: MK5 Titanium 2.0 TDCI 150 LE Powershift, 5 ajtós, White Platinum, Tourneo Custom Titanium 2,2 155 LE, Tectonic Silver
Előző: Focus C-max 1,6 Trend Plus, MK2 1,8 TD
Kresz
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 38


« Új hozzászólás #1904 Dátum: 2017.02.01 szerda, 17:00:51 »

Sziasztok!

MK4 Titaniumról váltanék. Külföldön néztem (oda járok dolgozni, nem lenne behozva az országba) egy ezüst MK5 2.0 136kW-os Titanium, automata gépet. 6.5M az ára, 2016.4 havi, 18e km. Nagyon el akarja adni a tulaj. Szakszerviz szerint nincs semmi rejtett hibája, magánszerelő is átnézte, szerinte is hibátlan. Magyar kínálatban ezek jóval drágábbak.

Amiket az eladó mondott:
- *** automata van a Fordokban
- kényelemre sehol nincs a régi kocsijához képest (A5)
- úttartásban, rugózásban az MK4 is jobb

Mi lehet a valódi oka, milyen rejtett hibái vannak ezeknek a kocsiknak amiből később baj lehet?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #1905 Dátum: 2017.02.01 szerda, 18:09:23 »

Sziasztok!

MK4 Titaniumról váltanék. Külföldön néztem (oda járok dolgozni, nem lenne behozva az országba) egy ezüst MK5 2.0 136kW-os Titanium, automata gépet. 6.5M az ára, 2016.4 havi, 18e km. Nagyon el akarja adni a tulaj. Szakszerviz szerint nincs semmi rejtett hibája, magánszerelő is átnézte, szerinte is hibátlan. Magyar kínálatban ezek jóval drágábbak.

Amiket az eladó mondott:
- *** automata van a Fordokban
- kényelemre sehol nincs a régi kocsijához képest (A5)
- úttartásban, rugózásban az MK4 is jobb

Mi lehet a valódi oka, milyen rejtett hibái vannak ezeknek a kocsiknak amiből később baj lehet?
ezek még nincsenek 1 évesek magyarországon.mégis milyen későbbi bajról tudhatunk itt?
az automata pedig nagyon szubjektív.van akinek bejön ls van akinek nem.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
TamTam
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 185


E-mail
« Új hozzászólás #1906 Dátum: 2017.02.01 szerda, 19:12:29 »


MK5 2.0 136kW-os...

Amiket az eladó mondott:
- *** automata van a Fordokban
- kényelemre sehol nincs a régi kocsijához képest (A5)
- úttartásban, rugózásban az MK4 is jobb


Ez a 180 LE-s TDCi, ha nem tévedek. Ebben az esetben:

- ebben van egy Powershift (dupla-kuplungos) automata váltó. Az MKIV-ben volt (a 140 LE-s dieselben) egy A6-os.  Tehát nem értem, miért az A5-öshöz hasonlítunk. De nekem pont A6-os volt az MKIV-ben és most pont ez a PowerShiftes van pont ezzel a motorral. Nem igaz, hogy rosszabb, mint az A6-os. Az sem volt rossz, az igaz, de ez jobb és kevesebbet fogyaszt.
- a úttartásra, rugózásra vonatkozó véleménnyel sem értek egyet. Jobb az MKV. Kicsit más, és minden hasonló esetben lehet az embernek egy olyan érzése, hogy a régi jobb volt.  De egy idő után már elfelejti az ember a korábbit.

A rejtett hibákra ua. a válaszom, mint az előttem szólónak. Volt egy visszahívás a LED-es fényszórónál, túl vagyunk rajta. Most néhány esetben ez elektromos horog le van tiltva, arra is lesz egy visszahívás. Egyébként semmi gondról nem ír senki.
Naplózva

Most: Mondeo MKV. Kombi TDCI 2.0 (180LE) Titanium AWD Powershift 2016.01 (Deep Impact Blue)
Előtte: Mondeo MKIV. Kombi TDCI 2.0 (140LE) Titanium-X ++ 6Aut 2008.09 / Mondeo MKIII Kombi Ghia  TDCi 2.0 (130LE)
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #1907 Dátum: 2017.02.01 szerda, 19:16:39 »

Ez a 180 LE-s TDCi, ha nem tévedek. Ebben az esetben:

- ebben van egy Powershift (dupla-kuplungos) automata váltó. Az MKIV-ben volt (a 140 LE-s dieselben) egy A6-os.  Tehát nem értem, miért az A5-öshöz hasonlítunk. De nekem pont A6-os volt az MKIV-ben és most pont ez a PowerShiftes van pont ezzel a motorral. Nem igaz, hogy rosszabb, mint az A6-os. Az sem volt rossz, az igaz, de ez jobb és kevesebbet fogyaszt.
- a úttartásra, rugózásra vonatkozó véleménnyel sem értek egyet. Jobb az MKV. Kicsit más, és minden hasonló esetben lehet az embernek egy olyan érzése, hogy a régi jobb volt.  De egy idő után már elfelejti az ember a korábbit.

A rejtett hibákra ua. a válaszom, mint az előttem szólónak. Volt egy visszahívás a LED-es fényszórónál, túl vagyunk rajta. Most néhány esetben ez elektromos horog le van tiltva, arra is lesz egy visszahívás. Egyébként semmi gondról nem ír senki.
A5= audi5...
Én biztosan nagyon óvatos lennék... 
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Bajkonur
Vendég
« Új hozzászólás #1908 Dátum: 2017.02.01 szerda, 19:36:10 »

Sziasztok!

MK4 Titaniumról váltanék. Külföldön néztem (oda járok dolgozni, nem lenne behozva az országba) egy ezüst MK5 2.0 136kW-os Titanium, automata gépet. 6.5M az ára, 2016.4 havi, 18e km. Nagyon el akarja adni a tulaj. Szakszerviz szerint nincs semmi rejtett hibája, magánszerelő is átnézte, szerinte is hibátlan. Magyar kínálatban ezek jóval drágábbak.

Amiket az eladó mondott:
- *** automata van a Fordokban
- kényelemre sehol nincs a régi kocsijához képest (A5)
- úttartásban, rugózásban az MK4 is jobb

Mi lehet a valódi oka, milyen rejtett hibái vannak ezeknek a kocsiknak amiből később baj lehet?

Ha az előző tulajnak 18e km kellett hozzá,hogy ezeket a különbségeket felfedezze az (A5) és az mk5 között,akkor nem a készülékben van a hiba...
« Utoljára szerkesztve: 2017.02.01 szerda, 20:04:25 írta Zsolteey » Naplózva
Kresz
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 38


« Új hozzászólás #1909 Dátum: 2017.02.01 szerda, 22:06:50 »

Kösz mindenkinek.

Márkaszervizes srác olyat mondott, hogy amelyikben van tetőablak, az beázik és olyat ne vegyek. Meg Sync2 rendszerűt se vegyek (ezt nem fejtette ki nyelvi korlátok miatt) Meg valami akku gondokról is beszélt néhány példánynál ami náluk volt (cserélni kellett) Led lámpáról nem beszélt.
A többi tényleg szubjektív. Amúgy azt mondja a tulaj, azért nem cserélte le 1-2 hónap után mert várta az új Audi A5 Sportbacket meg amúgy is bukott rajta, inkább kihasználta.
Segítene valaki abban hogyha küldenék VIN számot akkor átnézné etisben hogy mi hiányozhat belőle, ilyesmi?
Naplózva
TamTam
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 185


E-mail
« Új hozzászólás #1910 Dátum: 2017.02.02 csütörtök, 00:45:10 »

A5= audi5...
Én biztosan nagyon óvatos lennék... 

Ja, Audi A5... Akkor még értelmetlenebb az összehasonlítás. Ua-ban a kiépítésben (uo. extrákkal) egy A5 min. 2x annyiba kerül, mint egy Mondeo MKV.
Naplózva

Most: Mondeo MKV. Kombi TDCI 2.0 (180LE) Titanium AWD Powershift 2016.01 (Deep Impact Blue)
Előtte: Mondeo MKIV. Kombi TDCI 2.0 (140LE) Titanium-X ++ 6Aut 2008.09 / Mondeo MKIII Kombi Ghia  TDCi 2.0 (130LE)
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #1911 Dátum: 2017.02.02 csütörtök, 08:30:18 »

Ja, Audi A5... Akkor még értelmetlenebb az összehasonlítás. Ua-ban a kiépítésben (uo. extrákkal) egy A5 min. 2x annyiba kerül, mint egy Mondeo MKV.
Ezért nem értettem én sem (mármint az mk5 tulaj "érvelését"). Mindenesetre, ha vki ennyire a piaci ár alatt akar szabadulni egy vastól, az gyanús. Erre bármelyik nepper lecsapna. Visszatekernek még 17ekm-et és mint demo autó árulják...
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Bandy
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 521


2016 MK5 Mondeo 2.0 TDCI 150/180/205LE Tit Design


E-mail
« Új hozzászólás #1912 Dátum: 2017.02.02 csütörtök, 11:05:21 »

Ezért nem értettem én sem (mármint az mk5 tulaj "érvelését"). Mindenesetre, ha vki ennyire a piaci ár alatt akar szabadulni egy vastól, az gyanús. Erre bármelyik nepper lecsapna. Visszatekernek még 17ekm-et és mint demo autó árulják...
Azért minőségben nincs ott az mk5 sztem, mint egy audi, és sajnos egy vw-nél is kicsit lejjebb van. Ha meg elég sznob a csóka, akkor van ilyen. Nekem is akad ismerős, aki nem bírja ki, hogy ne audi, bmw vagy merci legyen alatta, csak azzal a különbséggel, hogy a 10-15 évesek között válogat...

Kresz:
Apám MK5-e már 20ezer km után zörög itt ott a kárpit mögött, pl mintha be lenne akadva vmi falevél a B oszlopnál, de már végignéztük többször és semmi. Az ülése mondjuk fényévekkel jobb(meg a kormány sem olyan busz) mint az mk4, csak kisebb lett picit a lábtér a középkonzol miatt. Keresztapám automatájával semmi gond nincs, viszont neki is volt olyan, hogy kb 2-3 hétig nem használta, és lemerült az akku a garázsban, nyáron... de itthon nem cserélték ki szervizben.  fejvakaras
Úttartásban mondjuk semmi különbséget nem vettem észre(van még két mk4 is), max állandóan a technika akar beleszólni, pl sávtartó(már ha nem kapcsolod ki).
Naplózva

Mivel az okos enged, már rég a hülyék uralkodnak
TamTam
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 185


E-mail
« Új hozzászólás #1913 Dátum: 2017.02.02 csütörtök, 11:45:06 »

Azért minőségben nincs ott az mk5 sztem, mint egy audi, és sajnos egy vw-nél is kicsit lejjebb van. Ha meg elég sznob a csóka, akkor van ilyen. Nekem is akad ismerős, aki nem bírja ki, hogy ne audi, bmw vagy merci legyen alatta, csak azzal a különbséggel, hogy a 10-15 évesek között válogat...

Senki nem mondta, hogy a Fordot (akár még a Vignale modelleket) minőségben egy Audihoz lehetne mérni. De azért annyival nem jobb az Audi amennyivel drágább.
A VW esetében lehet vitatkozni. Nekem volt 2x Passat, 1x Volvo V70, 3x Mondeo. Személy szerint sem a Passat-ban sem a V70-ben nem éreztem maga jobban. Meghibásodás tekintetében sem tapasztaltam, hogy a Mondeo rosszabb lenne. Kivéve az első, MKIII Mondeo-t, de az sajtós tesztautó volt, vsz. tönkrehajtották az első 20 eKm-en.
Naplózva

Most: Mondeo MKV. Kombi TDCI 2.0 (180LE) Titanium AWD Powershift 2016.01 (Deep Impact Blue)
Előtte: Mondeo MKIV. Kombi TDCI 2.0 (140LE) Titanium-X ++ 6Aut 2008.09 / Mondeo MKIII Kombi Ghia  TDCi 2.0 (130LE)
Bandy
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 521


2016 MK5 Mondeo 2.0 TDCI 150/180/205LE Tit Design


E-mail
« Új hozzászólás #1914 Dátum: 2017.02.02 csütörtök, 12:10:00 »

Senki nem mondta, hogy a Fordot (akár még a Vignale modelleket) minőségben egy Audihoz lehetne mérni. De azért annyival nem jobb az Audi amennyivel drágább.
A VW esetében lehet vitatkozni. Nekem volt 2x Passat, 1x Volvo V70, 3x Mondeo. Személy szerint sem a Passat-ban sem a V70-ben nem éreztem maga jobban. Meghibásodás tekintetében sem tapasztaltam, hogy a Mondeo rosszabb lenne. Kivéve az első, MKIII Mondeo-t, de az sajtós tesztautó volt, vsz. tönkrehajtották az első 20 eKm-en.
Nekem csak egy Golf6 om volt eddig vw-ben, de azért az összeszerelésben láttam minőségibb érzetet, nem nyikkant meg semmi még 70ezer km után sem jött elő semmi nyikkanás sehonnan sem(pedig leültettem és 17-19es felnikkel használtam 3 éven át), amit az mk4-nél észrevenni, és már említettem mk5nél 20ezer után is megszólal 1-2 elem. De olcsóbb anyagból van, olcsóbb is maga az autó(vagy legalább is sokat engednek belőle), ezt tudomásul kell venni, én is szeretem a Fordom(csatangoltam már több márkához, de végül csak visszatértem ide), azt mondom, hogy vannak ilyen emberek, mint az említett német csóri, nem kell egyből hibát feltételezni.
Bár nem értem mégis miért vesznek ilyet, ha audihoz szokott a lelki világuk.
Naplózva

Mivel az okos enged, már rég a hülyék uralkodnak
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #1915 Dátum: 2017.02.02 csütörtök, 13:47:35 »

Nekem csak egy Golf6 om volt eddig vw-ben, de azért az összeszerelésben láttam minőségibb érzetet, nem nyikkant meg semmi még 70ezer km után sem jött elő semmi nyikkanás sehonnan sem(pedig leültettem és 17-19es felnikkel használtam 3 éven át), amit az mk4-nél észrevenni, és már említettem mk5nél 20ezer után is megszólal 1-2 elem. De olcsóbb anyagból van, olcsóbb is maga az autó(vagy legalább is sokat engednek belőle), ezt tudomásul kell venni, én is szeretem a Fordom(csatangoltam már több márkához, de végül csak visszatértem ide), azt mondom, hogy vannak ilyen emberek, mint az említett német csóri, nem kell egyből hibát feltételezni.
Bár nem értem mégis miért vesznek ilyet, ha audihoz szokott a lelki világuk.
ha a csend számít, akkor prémiumot kell venni. ott az e92-m, 10 éves, 263ekm és néma csend benne nem recseg semmi. ugyan ezt tudta a 20 éves e36om is
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bandy
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 521


2016 MK5 Mondeo 2.0 TDCI 150/180/205LE Tit Design


E-mail
« Új hozzászólás #1916 Dátum: 2017.02.02 csütörtök, 14:14:59 »

Jut eszembe, ha valaki esetleg akar 16os gyári felnit, akár télinek külön felnin stb, ez egész jó árnak tűnik:

http://www.jofogas.hu/budapest/Ford_Mondeo_16__215_60R16_Michelin_Nyari_62227006.htm

A gumi az új Vitara meg még pár autó váltómérete, szvsz talán könnyű eladni, ahogy nézem 20-25/db áron megy, tehát 80 körül maradhat meg a nyomásszenzoros új felniszett(bár a kupak nem a gyári kék).
Naplózva

Mivel az okos enged, már rég a hülyék uralkodnak
Bandy
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 521


2016 MK5 Mondeo 2.0 TDCI 150/180/205LE Tit Design


E-mail
« Új hozzászólás #1917 Dátum: 2017.02.02 csütörtök, 14:26:22 »

ha a csend számít, akkor prémiumot kell venni. ott az e92-m, 10 éves, 263ekm és néma csend benne nem recseg semmi. ugyan ezt tudta a 20 éves e36om is
Ha jól értelmeztem a németje egy új A5 Sportbackot vett mk5 után, talán az is van olyan prémium mint amiket említettél.
 
De nem ezt akartam kihozni, csak hogy nem kell beparázni attól az mk5től, nem kell egyből arra gondolni, hogy bajos, de azt mondjuk senki se látta meg...
Naplózva

Mivel az okos enged, már rég a hülyék uralkodnak
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #1918 Dátum: 2017.02.02 csütörtök, 15:29:02 »

Ha jól értelmeztem a németje egy új A5 Sportbackot vett mk5 után, talán az is van olyan prémium mint amiket említettél.
 
De nem ezt akartam kihozni, csak hogy nem kell beparázni attól az mk5től, nem kell egyből arra gondolni, hogy bajos, de azt mondjuk senki se látta meg...
a némettel a kép nálam összeállt, simán van aki megvesz egy autót, nemjön be, rendel mást a régit meg eladja

amit írtam a golfra írtam. nekem még golftól nem sikerült hanyattesnem, pedig ültem már R ben is...
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Alexander09
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 100



E-mail
« Új hozzászólás #1919 Dátum: 2017.02.04 szombat, 08:53:37 »

Szerintem meg ne hasonlitgassuk a Mondeot más autókhoz, mert nincs értelme. Az árkategóriájában nincs ellenfele, mert 5 ajtósból nincs ekkora hodály. Smiley
A kombi más tészta, de annak sem az Audi vagy a vw az ellenfele, hanem a Skoda Superb...
Amikor, kicsit több mint 1 éve megrendeltem az enyémet, az árak a következőképpen alakultak, ugyanezzel a felszereltséggel. ne felejtsük el, hogy azonos méretkategben keressünk, egy golfnak vagy A4-nek semmi köze a Mondeohoz.
Vw Passat 4 millával több, audi a6 duplája, BMW inkább hagyjuk, Merci ennyi pénzért jó ha kereket adnak a kocsihoz...., a Skoda meg egyszerűen nem tetszett.
Még a japánok közt esetleg lehet nézelődni, de az egy más világ.
Szerintem...
Naplózva

Jelenleg: mk5 Titanium 1.5 ecoboost 160 LE, 5 ajtós, fehér;
Toyota LJ70
VW T5
Előző: mk4 Titanium 2.0 tdci 140 LE, kombi, fekete ;
 BMW 330 Ci;
VW 1300 70' ;
G Astra 1.4 ecotec;
 Porsche 996 4S;
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #1920 Dátum: 2017.02.04 szombat, 09:32:15 »

Szerintem meg ne hasonlitgassuk a Mondeot más autókhoz, mert nincs értelme. Az árkategóriájában nincs ellenfele, mert 5 ajtósból nincs ekkora hodály. Smiley
A kombi más tészta, de annak sem az Audi vagy a vw az ellenfele, hanem a Skoda Superb...
Amikor, kicsit több mint 1 éve megrendeltem az enyémet, az árak a következőképpen alakultak, ugyanezzel a felszereltséggel. ne felejtsük el, hogy azonos méretkategben keressünk, egy golfnak vagy A4-nek semmi köze a Mondeohoz.
Vw Passat 4 millával több, audi a6 duplája, BMW inkább hagyjuk, Merci ennyi pénzért jó ha kereket adnak a kocsihoz...., a Skoda meg egyszerűen nem tetszett.
Még a japánok közt esetleg lehet nézelődni, de az egy más világ.
Szerintem...
taps Ez amúgy egy generálszószos hsz, mkI-V-ig igaz.
PS: a superb is drágább, mert most tredi.
PS2: a passat csak 1..1,5m-el drágább  - listaáron.
PS3: képzeld mi lenne, ha mindenki tudná, hogy a mondeo ár-érték arányba a kategória bajnoka. Mindenki ilyet akarna.... hehe 
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Bandy
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 521


2016 MK5 Mondeo 2.0 TDCI 150/180/205LE Tit Design


E-mail
« Új hozzászólás #1921 Dátum: 2017.02.04 szombat, 12:06:34 »

Orosz MK5



https://www.drive2.ru/r/ford/1344738/
Naplózva

Mivel az okos enged, már rég a hülyék uralkodnak
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #1922 Dátum: 2017.02.06 hétfő, 16:58:39 »

Vélemény?
https://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.0_tdci_titanium_panoramateto-11105545
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Bajkonur
Vendég
« Új hozzászólás #1923 Dátum: 2017.02.06 hétfő, 18:56:09 »




Szerintem jó az ár! Egy haverom nem túl rég kért árajánlatot,egy alacsonyabb felszereltségű 1.5 ecoboostra és majd 7M lett a matek vége.
Ez magasabb felszereltség,nem túl sok km. Talán még a Power Ford csomagot kérném bele... hehe
Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #1924 Dátum: 2017.02.06 hétfő, 19:03:09 »


MK4 után nem lesz lényegi (nagyságrendnyi) előrelépés.
Ha nézegeted ezeket, akkor ne csak 1 percig ülj benne, hanem 5 percig. Utána érteni fogod.

Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #1925 Dátum: 2017.02.06 hétfő, 19:37:44 »

MK4 után nem lesz lényegi (nagyságrendnyi) előrelépés.
Ha nézegeted ezeket, akkor ne csak 1 percig ülj benne, hanem 5 percig. Utána érteni fogod.



Pont ez a lényeg, hogy nem kell lényegi előrelépés, csak fiatalít.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #1926 Dátum: 2017.02.06 hétfő, 19:41:37 »

Pont ez a lényeg, hogy nem kell lényegi előrelépés, csak fiatalít.

Én ha ültem egy MK5-ben, az MK4-eim után olyan érzésem volt, mint ha egy "nagy" Focusban ülnék.
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #1927 Dátum: 2017.02.06 hétfő, 19:41:50 »

MK4 után nem lesz lényegi (nagyságrendnyi) előrelépés.
Ha nézegeted ezeket, akkor ne csak 1 percig ülj benne, hanem 5 percig. Utána érteni fogod.


OK, én nyitott vagyok. Akkor mi legyen helyette?
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #1928 Dátum: 2017.02.06 hétfő, 19:44:43 »

Pont ez a lényeg, hogy nem kell lényegi előrelépés, csak fiatalít.
Kb. csak úgy körülnéztem. Lehet most kéne váltani. Bár Schwarzit még rendbe kell tenni eladás előtt. És amúgy?
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #1929 Dátum: 2017.02.06 hétfő, 19:44:55 »

OK, én nyitott vagyok. Akkor mi legyen helyette?

Semmi. Jó az MK4-ed.
Áginak körbeültünk most elég sok típust: háááááááát... Egyikőnk sem dobott hátast egyiknél sem...
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #1930 Dátum: 2017.02.06 hétfő, 19:52:41 »

Semmi. Jó az MK4-ed.
Áginak körbeültünk most elég sok típust: háááááááát... Egyikőnk sem dobott hátast egyiknél sem...


Na de azt most jól tudja eladni és frissíteni szeretne... lett egx új vízvezetékszerelő haverja, az átszereli a kipuffot is... eplus2
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #1931 Dátum: 2017.02.06 hétfő, 19:57:09 »

Na de azt most jól tudja eladni és frissíteni szeretne... lett egx új vízvezetékszerelő haverja, az átszereli a kipuffot is... eplus2

Laci kb ezek között keresgélhet:

https://www.hasznaltauto.hu/talalatilista/auto/order1/YHUQ6CDJU5JKSFP4JYMZWS09TQZR6J16JUZ605S3RE8D0WDA39FS1KA7O1FRYTL8FIRCZTORPYQR3MCSCJ5PJ3ULSYL4AP6U2JAT18W3LKOHG9AEDS01DK81MUJWG4JHIF7SPPKH718QLEQLPAOHGRO2RE2DZPCTTCUKDY32RIQM1YGYQ9HP9H260920DJ0772M9RJ8EA2U02P19SK7OKD5YQ1CD71KQLL7ZW4A22R3C01UM7RWGZQ8O5UQPAH0M40DS3S2ZIZPGSKDZR8KMWJM11E8YOOGE0MW0HU4EI6SPL28Q0F212K82GIMRCWF5PKW3YLEKQ1KQI4RP7UKTW86UCJMYJZJRFZ4Q6R2C07MHPKFHE4QMG0RZHT4AD28UUITAUK50OOW7QLQ3KQQKG6KGRKUY4SDYHEUK6S/page1

nem tudok innen jobbat mondani, mint az MK4.
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #1932 Dátum: 2017.02.06 hétfő, 20:03:42 »

OK, én nyitott vagyok. Akkor mi legyen helyette?

https://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_turnier_2.2_tdci_titanium-s-10973599
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #1933 Dátum: 2017.02.06 hétfő, 20:13:25 »


170e km-el vegyen autót?
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #1934 Dátum: 2017.02.06 hétfő, 20:15:03 »

Szép, 2 évvel ezelőtt meg is vettem volna.
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Bandy
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 521


2016 MK5 Mondeo 2.0 TDCI 150/180/205LE Tit Design


E-mail
« Új hozzászólás #1935 Dátum: 2017.02.06 hétfő, 20:20:09 »

170e km-el vegyen autót?
Azért abban az MK5ben sem bíznék annyira.
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=238441878

Mondjuk az mk4 is 4 fölött volt hirdetve majdnem 1 éve, igaz akkor még nem volt magyarosítva, a km-ben sem vagyok biztos, hogy nem 2-vel kezdődött... de Tit. S ilyen 19es felnivel sztem nem rohangál itthon olyan sok.
Naplózva

Mivel az okos enged, már rég a hülyék uralkodnak
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #1936 Dátum: 2017.02.06 hétfő, 20:29:29 »

Azért abban az MK5ben sem bíznék annyira.
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=238441878

Mondjuk az mk4 is 4 fölött volt hirdetve majdnem 1 éve, igaz akkor még nem volt magyarosítva, a km-ben sem vagyok biztos, hogy nem 2-vel kezdődött... de Tit. S ilyen 19es felnivel sztem nem rohangál itthon olyan sok.

Ha az mk5-ben van x km, akkor egy mk4-ben 4-5*X
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #1937 Dátum: 2017.02.06 hétfő, 20:32:19 »

Szép, 2 évvel ezelőtt meg is vettem volna.

Hát, akkor marad az MK5. Te úgy is azt szeretnél nagyon.
De akkor legalább ne halogén legyen a DRL benne.
+ ha átgondolod, hogy hányszor használtad ki tetőig a kombit, akkor mérlegelj egy 5 ajtósat, sokkal csinosabb.
+ legyen még vmiben különleges: ennek pl a színe jó + powershift is: https://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.0_tdci_titanium_powershift_automata53000kmnavi_plusz_pdc_plusz_tem-11080873
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #1938 Dátum: 2017.02.06 hétfő, 20:35:29 »

Azért abban az MK5ben sem bíznék annyira.
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=238441878

Mondjuk az mk4 is 4 fölött volt hirdetve majdnem 1 éve, igaz akkor még nem volt magyarosítva, a km-ben sem vagyok biztos, hogy nem 2-vel kezdődött... de Tit. S ilyen 19es felnivel sztem nem rohangál itthon olyan sok.
Kb. én is erre tippeltem. Egy szásast tekerhettek vissza. Ami viszont tetszett az a tetőablak. Ilyen autóm még nem volt. 1x ezt is ki kell próbálni. Szóval köszönöm a mai véleményeket. Egyelőre van 1 kis időm ilyenekkel foglalkozni...
Azért nem vetem el...
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #1939 Dátum: 2017.02.06 hétfő, 20:42:39 »

Hát, akkor marad az MK5. Te úgy is azt szeretnél nagyon.
De akkor legalább ne halogén legyen a DRL benne.
+ ha átgondolod, hogy hányszor használtad ki tetőig a kombit, akkor mérlegelj egy 5 ajtósat, sokkal csinosabb.
+ legyen még vmiben különleges: ennek pl a színe jó + powershift is: https://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.0_tdci_titanium_powershift_automata53000kmnavi_plusz_pdc_plusz_tem-11080873
Nem feltétlen mk5, viszont minden észérv mellette szól. A kombi sajna kell, főként a bringa miatt, meg hogy lehet benne aludni, jól pakolható, na meg a cég miatt is. A szín nekem mind1, csak piros ne legyen, a powershift-et meg még sosem próbáltam. Viszont tényleg nem sürget semmi, lehet, hogy kintről hozatok majd vmit... A verseny továbbra is nyitott!
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Bandy
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 521


2016 MK5 Mondeo 2.0 TDCI 150/180/205LE Tit Design


E-mail
« Új hozzászólás #1940 Dátum: 2017.02.06 hétfő, 20:54:56 »

Nem feltétlen mk5, viszont minden észérv mellette szól. A kombi sajna kell, főként a bringa miatt, meg hogy lehet benne aludni, jól pakolható, na meg a cég miatt is. A szín nekem mind1, csak piros ne legyen, a powershift-et meg még sosem próbáltam. Viszont tényleg nem sürget semmi, lehet, hogy kintről hozatok majd vmit... A verseny továbbra is nyitott!
Meglepő a km, ahhoz képest, hogy fvári kereskedésben van... Cheesy
https://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_turnier_2.0_tdci_titanium_powershift_ledlampa-navi-kamera-pdc-17kf-11099367
Naplózva

Mivel az okos enged, már rég a hülyék uralkodnak
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #1941 Dátum: 2017.02.07 kedd, 13:59:29 »

OK, én nyitott vagyok. Akkor mi legyen helyette?
ülj be egy ilyenbe, ami rendesen fel van extrázva és nem akarsz többet mondeot
https://www.hasznaltauto.hu/auto/citroen/c5/citroen_c5_3.0_v6_hdi_exclusive_automata_kombi-11016491
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #1942 Dátum: 2017.02.07 kedd, 16:09:08 »

ülj be egy ilyenbe, ami rendesen fel van extrázva és nem akarsz többet mondeot
https://www.hasznaltauto.hu/auto/citroen/c5/citroen_c5_3.0_v6_hdi_exclusive_automata_kombi-11016491

Zsoltikám:
1. 2015-ös autókban gondolkodom.
2. ennek a fenntartásáról fogalmam sincs.
3. 180-200 ló bőven elég (még a 163 is)
4. otómata autóm még nem volt, sőt életemben nem vezettem még.
5. mindösszesen 3 db c5-ös van a hahun. Kb. olyanok mint amit elsőre linkeltem.
Tehát: miért legyen c5 mk5 helyett? Szebb, jobb, okosabb, szerényebb...?
Tisztán objektív dolgokat várok (ha van)!
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #1943 Dátum: 2017.02.07 kedd, 16:19:05 »

Zsoltikám:
1. 2015-ös autókban gondolkodom.
2. ennek a fenntartásáról fogalmam sincs.
3. 180-200 ló bőven elég (még a 163 is)
4. otómata autóm még nem volt, sőt életemben nem vezettem még.
5. mindösszesen 3 db c5-ös van a hahun. Kb. olyanok mint amit elsőre linkeltem.
Tehát: miért legyen c5 mk5 helyett? Szebb, jobb, okosabb, szerényebb...?
Tisztán objektív dolgokat várok (ha van)!

ugyan az a technika, megvannak ezekben is az 1.6-2.0-2.2 hdi motorok, kényelemben, extrázhatóságban meg veri a fordot. ja meg árban is olcsóbbak. vannak belőle 15-16osakis.

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=238798652&isSearchRequest=true&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&scopeId=C&minFirstRegistrationDate=2015-01-01&makeModelVariant1.makeId=5900&makeModelVariant1.modelId=13&pageNumber=1

Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #1944 Dátum: 2017.02.07 kedd, 16:37:07 »

Amúgy megnézetem ma a delikvenst. Szép. (mint minden eladásra kínált 1,5 éves) Jópofa a panarámatető kombinálva tolótetővel, csak az eső miatt nem próbáltam ki. Amúgy csak trend a lelkem+télicsomag+cromléc az ablaknál.
Itt a vin: WF0FXXWPCFFD58384
Az alábbiak igazságtartalmát nem vizsgálva, a következőket tudtam meg:
-francia leaseplanos az autó,
-a jobb oldala sérült volt, két ajtó cserélve (itthon), a képek megvannak
-a szervizkönyv a jófogásról való  Cheesy
-fordszervízben sosem volt.
Most még nyomoznak, hogy egy vezérműcsere mennyi mk5-nél, mert ilyenre eddig még itthon nem volt példa.
És 5,5.
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Bandy
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 521


2016 MK5 Mondeo 2.0 TDCI 150/180/205LE Tit Design


E-mail
« Új hozzászólás #1945 Dátum: 2017.02.07 kedd, 18:22:55 »

Amúgy megnézetem ma a delikvenst. Szép. (mint minden eladásra kínált 1,5 éves) Jópofa a panarámatető kombinálva tolótetővel, csak az eső miatt nem próbáltam ki. Amúgy csak trend a lelkem+télicsomag+cromléc az ablaknál.
Itt a vin: WF0FXXWPCFFD58384
Az alábbiak igazságtartalmát nem vizsgálva, a következőket tudtam meg:
-francia leaseplanos az autó,
-a jobb oldala sérült volt, két ajtó cserélve (itthon), a képek megvannak
-a szervizkönyv a jófogásról való  Cheesy
-fordszervízben sosem volt.
Most még nyomoznak, hogy egy vezérműcsere mennyi mk5-nél, mert ilyenre eddig még itthon nem volt példa.
És 5,5.

Azert ez igy elgondolkodtato. Ha meg serult volt, akar a km sincs annyira elszallva benne.
Itthon csak a businessnel lehetett 17es alut kerni, meg ahogy nezem a kepeket, a 10"os ora kijelzo is benne van, navi, elso hatso radar, sportulesek, ugye a panoramateto, elektromos csomagtert is irja etis, kulcsnelkuli nyitas inditas, stb.


Szerk.:
Változat:     20-as sorozat
ugyanez van a szüleiménél is, és az magyarországi Titanium
« Utoljára szerkesztve: 2017.02.07 kedd, 21:08:16 írta Bandy » Naplózva

Mivel az okos enged, már rég a hülyék uralkodnak
haniboy
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 468


E-mail
« Új hozzászólás #1946 Dátum: 2017.02.07 kedd, 20:27:50 »

ülj be egy ilyenbe, ami rendesen fel van extrázva és nem akarsz többet mondeot
https://www.hasznaltauto.hu/auto/citroen/c5/citroen_c5_3.0_v6_hdi_exclusive_automata_kombi-11016491

Nem tudom, hogy az MK5 topikban mit keres egy citroen ajánlás, ráadásul ez az autó egy rakat ... Tele olcsó és gagyi műanyaggal.
Naplózva
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #1947 Dátum: 2017.02.07 kedd, 22:16:13 »

Nem tudom, hogy az MK5 topikban mit keres egy citroen ajánlás, ráadásul ez az autó egy rakat ... Tele olcsó és gagyi műanyaggal.
Ez csak egy alternatíva, melyről neki más a véleménye, mint a Tiéd.
Ha olvastad, Jani még az mk5ről is lebeszél. Én sem tudom a tutit. Ezért kérdeztelek Benneteket. Egyelőre parkoló pálya.
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #1948 Dátum: 2017.02.07 kedd, 22:18:39 »

Ez csak egy alternatíva, melyről neki más a véleménye, mint a Tiéd.
Ha olvastad, Jani még az mk5ről is lebeszél. Én sem tudom a tutit. Ezért kérdeztelek Benneteket. Egyelőre parkoló pálya.

Bocs, elfelejtettelek visszahívni. Holnap?
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #1949 Dátum: 2017.02.07 kedd, 22:30:12 »

Bocs, elfelejtettelek visszahívni. Holnap?
OK, azt akartam gyorsan elmondani, amit írtam. Hagyjam vagy küzdjek?
Amúgy van vkinek ilyen tolótetős-panorámatetős autója? Jó-rossz? Milyen egyáltalán?
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Oldalak: 1 ... 32 33 34 35 36 37 38 [39] 40 41 42 43 44 45 46 ... 114   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.077 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.