Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.26 kedd, 17:01:33 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 72 73 74 75 76 77 78 [79] 80 81 82 83 84 85 86 ... 114   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK5 Általános kérdések  (Megtekintve 1810398 alkalommal)
0 Felhasználó és 12 vendég van a témában
pék73
Vendég
« Új hozzászólás #3900 Dátum: 2019.09.20 péntek, 20:52:04 »

Szegény mk4 nek mennie kell a háztol
Naplózva
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #3901 Dátum: 2019.09.21 szombat, 20:02:18 »

Itt az új projekt: csak akarat kell, meg egy donor mustang...  Cheesy Cheesy
https://www.vezess.hu/vezetunk/2019/09/20/kilinccsel-elore-tud-igazan-menni-ez-a-mondeo/?fbclid=IwAR39t7orQHL1kk7DejTDRACzdqCNkK_NLFClr5movqb01_IRAmuq03DRGm4
 
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #3902 Dátum: 2019.09.23 hétfő, 17:41:17 »

Közben feltelepítettem tabra a fordpass apk-t.Bejelentkeztem ,azonosítás ,kész.Teljesen ok. Kezelési elérhető és még magyar is . Köszi a segítséget.
Honnan telepítetted? Nekem azt mondja a Play áruház, hogy az én országomban, azaz Magyarországon- nem elérhető. Nem is értem. Ezerrel reklámozza a ford.hu oldal az alkalmazást, amit nem telepíthetek. Hogy van ez?
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
szemisun
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 317



E-mail
« Új hozzászólás #3903 Dátum: 2019.09.23 hétfő, 20:12:57 »

Honnan telepítetted? Nekem azt mondja a Play áruház, hogy az én országomban, azaz Magyarországon- nem elérhető. Nem is értem. Ezerrel reklámozza a ford.hu oldal az alkalmazást, amit nem telepíthetek. Hogy van ez?

úgy, hogy ami a magyar ford oldalán van link, az az amerikai appra hivatkozik, ha simán rákeresel a playben a fordpassra, akkor a jót, magyaroszágon is telepíthetőt dobja ki
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.ford.fordpasseu
Naplózva

alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #3904 Dátum: 2019.09.23 hétfő, 20:21:35 »

Honnan telepítetted? Nekem azt mondja a Play áruház, hogy az én országomban, azaz Magyarországon- nem elérhető. Nem is értem. Ezerrel reklámozza a ford.hu oldal az alkalmazást, amit nem telepíthetek. Hogy van ez?
én simán megkerestem a play áruházban a telón.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #3905 Dátum: 2019.09.24 kedd, 08:26:01 »

úgy, hogy ami a magyar ford oldalán van link, az az amerikai appra hivatkozik, ha simán rákeresel a playben a fordpassra, akkor a jót, magyaroszágon is telepíthetőt dobja ki
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.ford.fordpasseu

Köszi.
Azért dobok nekik egy mailt. Ennyire nem lehetnek balfaszok.
Vagy a magyarokat ebben a tekintetben is lesz@rják. Nincs magyar menü, nem megy a TMC sem.
« Utoljára szerkesztve: 2019.09.24 kedd, 08:59:41 írta Sakos » Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #3906 Dátum: 2019.09.24 kedd, 09:03:01 »

Köszi.
Azért dobok nekik egy mailt. Ennyire nem lehetnek balfaszok.
Vagy a magyarokat ebben a tekintetben is lesz@rják. Nincs magyar menü, nem megy a TMC sem.

Szerintem a TMC témában  is kellene írnunk sok levelet. Hátha, talán...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Vectron
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 547



E-mail
« Új hozzászólás #3907 Dátum: 2019.09.24 kedd, 09:54:49 »

én simán megkerestem a play áruházban a telón.
Addig nekem is megvan.

A belépési jelszora mindig azt irja ki, hogy érvénytelen.
Elöször elfogadja a regisztráciot, utána nem enged be.
Ha meg akarom változtatni, kiirja h az eredeti jelszo nem stimmel...
Naplózva

Ex : MKIII 2.0i
Mondeo MKV, ST Line,  5 ajtó, Metallicious
2.0 TDCi,  Powershift 210 LE, 450Nm
Jelenleg : Ford Mustang Fastback 2020, Lucid Red V8 5.0.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #3908 Dátum: 2019.09.24 kedd, 10:09:06 »

Addig nekem is megvan.

A belépési jelszora mindig azt irja ki, hogy érvénytelen.
Elöször elfogadja a regisztráciot, utána nem enged be.
Ha meg akarom változtatni, kiirja h az eredeti jelszo nem stimmel...
megnyitod a weboldalt,regelsz,és utána már a telón is csak bejelentkezni kell. Wink
https://www.ford.hu/ford-account
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #3909 Dátum: 2019.09.24 kedd, 20:25:48 »

Ezt már osztotta vki:
https://totalcar.hu/magazin/hirek/2019/09/24/tobb_mint_300_ezer_fordot_hivnak_vissza/
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #3910 Dátum: 2019.09.24 kedd, 20:38:59 »

Már rég, etisben is megjelent a visszahívás...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
szemisun
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 317



E-mail
« Új hozzászólás #3911 Dátum: 2019.09.24 kedd, 20:43:57 »

megnyitod a weboldalt,regelsz,és utána már a telón is csak bejelentkezni kell. Wink
https://www.ford.hu/ford-account
én telefonon kereszül regeltem és azzal az accounttal nem tudok belépni a honlapon. mindig azt modja, hogy a háttér rendszer nem érhető el, próbáljam újra Smiley
Naplózva

alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #3912 Dátum: 2019.09.24 kedd, 20:59:01 »

én telefonon kereszül regeltem és azzal az accounttal nem tudok belépni a honlapon. mindig azt modja, hogy a háttér rendszer nem érhető el, próbáljam újra Smiley
én fordított sorrendben csináltam, és gond nélkül ment.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #3913 Dátum: 2019.09.24 kedd, 21:00:29 »

holnap után viszem a kocsit a visszahívásra, az előző időpontról lekéstem.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #3914 Dátum: 2019.09.25 szerda, 10:08:38 »

holnap után viszem a kocsit a visszahívásra, az előző időpontról lekéstem.

Ezt jól értem? Szivároghat a negatív sarunál a sav, ami offolja a szenzort és nem jelezne, ha túlmelegedne az akksi?
Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #3915 Dátum: 2019.09.25 szerda, 10:35:06 »

Sziasztok,

használ valaki ilyen gyári gumiszőnyeg garnitúrát? https://alkatreszfordpetranyi.hu/ford-petranyi-alkatresz-webshop-gumiszonyeg-elso-es-hatso-1873895-tk-t567-c2813,2940,2950,2965

A vezető oldali nem túl rövid? Az méretpontos utángyártottaknál van egy plusz toldat, ami bemegy a pedál alá. Van annak jelentősége? Akinek van tapasztalata vele, megoszthatja. vigyor3
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #3916 Dátum: 2019.09.25 szerda, 10:36:16 »

Ezt jól értem? Szivároghat a negatív sarunál a sav, ami offolja a szenzort és nem jelezne, ha túlmelegedne az akksi?
De azért vegyünk hibridet...  vigyor3
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #3917 Dátum: 2019.09.25 szerda, 10:43:37 »

Ezt jól értem? Szivároghat a negatív sarunál a sav, ami offolja a szenzort és nem jelezne, ha túlmelegedne az akksi?

Nem jól érted.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #3918 Dátum: 2019.09.25 szerda, 11:27:22 »

Nem jól érted.
Pedig jól érti.

Ford said leaking battery acid around the battery's negative terminal could cause the battery monitoring system sensor to fail. As a result, the battery could overheat, presenting a potential fire risk.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Vectron
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 547



E-mail
« Új hozzászólás #3919 Dátum: 2019.09.25 szerda, 11:58:36 »

Sziasztok,

használ valaki ilyen gyári gumiszőnyeg garnitúrát? https://alkatreszfordpetranyi.hu/ford-petranyi-alkatresz-webshop-gumiszonyeg-elso-es-hatso-1873895-tk-t567-c2813,2940,2950,2965

A vezető oldali nem túl rövid? Az méretpontos utángyártottaknál van egy plusz toldat, ami bemegy a pedál alá. Van annak jelentősége? Akinek van tapasztalata vele, megoszthatja. vigyor3
Jelen!

Igazábol esös, havas, sáros idöben jo, h ne a kárpit szivja tele magát, ezt könnyebb takaritani, mint a szönyegét.

Vezetö oldalon valoban rövidebb az orra, de sztem elég.
(42-es cipöt hordok, 45-46 nál lehet kellene az a toldat)
Naplózva

Ex : MKIII 2.0i
Mondeo MKV, ST Line,  5 ajtó, Metallicious
2.0 TDCi,  Powershift 210 LE, 450Nm
Jelenleg : Ford Mustang Fastback 2020, Lucid Red V8 5.0.
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #3920 Dátum: 2019.09.25 szerda, 12:15:39 »

Pedig jól érti.

Ford said leaking battery acid around the battery's negative terminal could cause the battery monitoring system sensor to fail. As a result, the battery could overheat, presenting a potential fire risk.


Pedig nem.
Nem az akku melegszik túl és nem azt nem érzékeli.....

Az angol leírás is fura. Mivel a probléma nem ez.
Én megkaptam a helyes leírást, magyarul és tudom mi a történet. Párat már át is alakítottam.
Egyébként nem fordul elő minden esetben, csak előfordulhat. Volt pár eset.
Ezért megelőző biztonsági művelet.
« Utoljára szerkesztve: 2019.09.25 szerda, 12:22:02 írta Meg Győző » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #3921 Dátum: 2019.09.25 szerda, 12:21:12 »

Pedig nem.
Nem az akku melegszik túl és nem azt nem érzékeli.....

Akkor mi melegszik túl és mit igen érzékel, vagy nem? Szóval mi lenne a helyes megfejtés?
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #3922 Dátum: 2019.09.25 szerda, 12:23:53 »

Akkor mi melegszik túl és mit igen érzékel, vagy nem? Szóval mi lenne a helyes megfejtés?
Alfnak leírtam, kérdezd meg.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #3923 Dátum: 2019.09.25 szerda, 12:24:48 »

Alf, kérdezem tőled, hogy mit írt le neked Tibi?  hehe
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #3924 Dátum: 2019.09.25 szerda, 12:26:03 »

Alfnak leírtam, kérdezd meg.


Vagy tőled kérdezzem meg? Mert akkor tessék:

Alfnak leírtad?
Ha igen a válaszod, akkor mit és milyen tartalommal írtál le Alfnak? Leírnád nekünk is?

 taps
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #3925 Dátum: 2019.09.25 szerda, 12:51:15 »

Vagy tőled kérdezzem meg? Mert akkor tessék:

Alfnak leírtad?
Ha igen a válaszod, akkor mit és milyen tartalommal írtál le Alfnak? Leírnád nekünk is?

 taps


Az ügyfél levélben is le van írva.
Ha nem izgulnátok ennyire és érvényes az autóra a visszahívás, meg fogjátok kapni a levelet és benne van.
Az egy a Ford és ügyfél közötti hivatalos tájékoztató.
Nem fórum információ.
« Utoljára szerkesztve: 2019.09.25 szerda, 12:54:47 írta Meg Győző » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #3926 Dátum: 2019.09.25 szerda, 13:04:11 »

Az ügyfél levélben is le van írva.
Ha nem izgulnátok ennyire és érvényes az autóra a visszahívás, meg fogjátok kapni a levelet és benne van.
Az egy a Ford és ügyfél közötti hivatalos tájékoztató.
Nem fórum információ.

Ez valami államtitok?
 vigyor3

Én ha kapok levelet, mint a huzat, úgy kirakom a tartalmát. Ezt szerintem illene is nyilvánosságra hozni.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
steve78
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 398



« Új hozzászólás #3927 Dátum: 2019.09.25 szerda, 13:26:54 »

Az ügyfél levélben is le van írva.
Ha nem izgulnátok ennyire és érvényes az autóra a visszahívás, meg fogjátok kapni a levelet és benne van.
Az egy a Ford és ügyfél közötti hivatalos tájékoztató.
Nem fórum információ.

Akkor ez esetben Te hivatalosan tájékoztattad alf-ot?  nyes
Naplózva

Mondeo Turnier MKIV Titanium, 2011, 2.0TDCI 140 LE UFBA, 6 seb. kézi
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #3928 Dátum: 2019.09.25 szerda, 14:18:20 »

Akkor ez esetben Te hivatalosan tájékoztattad alf-ot?  nyes

Rossz Következtetés. Nem én, hanem a Ford.
Én csak leírtam neki, amit kérdezett.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #3929 Dátum: 2019.09.25 szerda, 14:19:57 »

Ez valami államtitok?
 vigyor3

Én ha kapok levelet, mint a huzat, úgy kirakom a tartalmát. Ezt szerintem illene is nyilvánosságra hozni.


Nem államtitok. Amennyi elég az ügyfélnek és a nyilvánosságnak, azt olvasgattad a cikkben.  vigyor3
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #3930 Dátum: 2019.09.25 szerda, 14:22:02 »

Rossz Következtetés. Nem én, hanem a Ford.
Én csak leírtam neki, amit kérdezett.

Mi is kérdezünk, és mégsem írod le.  nyes
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #3931 Dátum: 2019.09.25 szerda, 14:25:13 »

Mi is kérdezünk, és mégsem írod le.  nyes

Érzed a pü és a nyilvános között a különbséget, ugye.....  Smiley
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #3932 Dátum: 2019.09.25 szerda, 14:26:22 »

Érzed a pü és a nyilvános között a különbséget, ugye.....  Smiley

Akkor pü-ben te vagy a Ford és Alf az ügyfél?  eplus2
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #3933 Dátum: 2019.09.25 szerda, 14:38:16 »

Jelen!

Igazábol esös, havas, sáros idöben jo, h ne a kárpit szivja tele magát, ezt könnyebb takaritani, mint a szönyegét.

Vezetö oldalon valoban rövidebb az orra, de sztem elég.
(42-es cipöt hordok, 45-46 nál lehet kellene az a toldat)

Köszi, megrendelve. worship
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #3934 Dátum: 2019.09.25 szerda, 15:10:42 »

Pedig nem.
Nem az akku melegszik túl és nem azt nem érzékeli.....

Az angol leírás is fura. Mivel a probléma nem ez.
Én megkaptam a helyes leírást, magyarul és tudom mi a történet. Párat már át is alakítottam.
Egyébként nem fordul elő minden esetben, csak előfordulhat. Volt pár eset.
Ezért megelőző biztonsági művelet.

Felhívnám a figyelmedet, hogy az angol leírás ezzel indul "Ford said", tehát ezt a Ford kommunikálta.
Nyilván nem fordul elő minden esetben. Szép is lenne, ha 300 ezer autó sorban kigyulladna.  wow1

Mindazonáltal nem értem, hogy ha tudsz valamit, akkor miért nem írod le. Ha meg nem akarod leírni, akkor minek szólsz bele? Ez így gyerekes. Nem ez az első eset, hogy lebegteted az információt a bennfentesség látszatát keltve, de ügyesen kerülve a konkrétumokat.
Ez sem lehet bizalmas információ, ami nem osztható meg, ha az ügyfél tájékoztató levélben is kimegy. Vagy ha bizalmas, akkor máris megszegted a titoktartást azzal, hogy elárultad a hivatalos kommunikáció nem igaz.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #3935 Dátum: 2019.09.25 szerda, 15:57:26 »

Felhívnám a figyelmedet, hogy az angol leírás ezzel indul "Ford said", tehát ezt a Ford kommunikálta.
Nyilván nem fordul elő minden esetben. Szép is lenne, ha 300 ezer autó sorban kigyulladna.  wow1

Mindazonáltal nem értem, hogy ha tudsz valamit, akkor miért nem írod le. Ha meg nem akarod leírni, akkor minek szólsz bele? Ez így gyerekes. Nem ez az első eset, hogy lebegteted az információt a bennfentesség látszatát keltve, de ügyesen kerülve a konkrétumokat.
Ez sem lehet bizalmas információ, ami nem osztható meg, ha az ügyfél tájékoztató levélben is kimegy. Vagy ha bizalmas, akkor máris megszegted a titoktartást azzal, hogy elárultad a hivatalos kommunikáció nem igaz.

Nos, az a "Ford mondta" ..... Üzenetet biztosan nem hivatalos Ford oldalon olvastad. Mivel az úgy értelmetlen lenne.
Szóval aki azt leírta, ő már simán értelmezhezi rosszul. Azt nem hinném, hogy a Ford mond hülyeséget.

Korábban leírtam, hogy ÉN nem írhatok ki bármit nyilvánosan. Ami az ügyfélre és Ford - ra tartozik vagy közöttük zajlik.
Van ügyfél levél, van műszaki információ.
Mitől lennék gyerekes? Ha te ezt annak gondolod, hát nem én vagyok az.

Akire vonatkozik az úgyis kap tájékoztatás attól, akitől kaphat és azt, annyit ami elegendő és szükséges számára.
Ha te is érintett vagy, akkor csak ki kell várnod. Ennyi.
Szerintem annyit kellene foglalkozni a dolgokkal, amennyit szükséges.

Szerintem nincs jogod számonkérni engem, hogy miért szólok bele valamibe!
(Mondhatnám úgy is, hogy semmi közöd hozzá, hogy én mibe és mennyire szólok bele. Nem csak az beszélhet itt, akinek ide vonatkozó autója van.)
« Utoljára szerkesztve: 2019.09.25 szerda, 16:03:53 írta Meg Győző » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #3936 Dátum: 2019.09.25 szerda, 16:18:47 »

Nos, az a "Ford mondta" ..... Üzenetet biztosan nem hivatalos Ford oldalon olvastad. Mivel az úgy értelmetlen lenne.
Szóval aki azt leírta, ő már simán értelmezhezi rosszul. Azt nem hinném, hogy a Ford mond hülyeséget.

Korábban leírtam, hogy ÉN nem írhatok ki bármit nyilvánosan. Ami az ügyfélre és Ford - ra tartozik vagy közöttük zajlik.
Van ügyfél levél, van műszaki információ.
Mitől lennék gyerekes? Ha te ezt annak gondolod, hát nem én vagyok az.

Akire vonatkozik az úgyis kap tájékoztatás attól, akitől kaphat és azt, annyit ami elegendő és szükséges számára.
Ha te is érintett vagy, akkor csak ki kell várnod. Ennyi.
Szerintem annyit kellene foglalkozni a dolgokkal, amennyit szükséges.

Szerintem nincs jogod számonkérni engem, hogy miért szólok bele valamibe!
(Mondhatnám úgy is, hogy semmi közöd hozzá, hogy én mibe és mennyire szólok bele. Nem csak az beszélhet itt, akinek ide vonatkozó autója van.)

Tibi, részben igazad van. De vagy teljes némaság, vagy teljes infó. Ez a nincs igazatok, mind hülyék vagytok, csak én nem... ez nem túl jó.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #3937 Dátum: 2019.09.25 szerda, 16:47:06 »

Tibi, részben igazad van. De vagy teljes némaság, vagy teljes infó. Ez a nincs igazatok, mind hülyék vagytok, csak én nem... ez nem túl jó.

Senkire nem mondtam, hogy hülye és én nem vagyok az.

Annyit írtam, hogy amit troll leírt, az félreértés. Amit valaki leírt (és Sakos bemásolta), hogy a "Ford mondta", hát az is. Mert az nem hivatalos és nem is pontos.


Ezek után rám van kiabálva mindenféle......  ez sem túl jó.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #3938 Dátum: 2019.09.25 szerda, 17:15:23 »

Senkire nem mondtam, hogy hülye és én nem vagyok az.

Annyit írtam, hogy amit troll leírt, az félreértés. Amit valaki leírt (és Sakos bemásolta), hogy a "Ford mondta", hát az is. Mert az nem hivatalos és nem is pontos.


Ezek után rám van kiabálva mindenféle......  ez sem túl jó.

Innen vettem az infót: https://europe.autonews.com/automakers/ford-recalls-322000-cars-europe-over-battery-fire-risk
A cikk azt állítja, hogy a Ford szóvivője nyilatkozta ezt nekik.
Bevallom nem ismertem ezt az oldalt korábban, de nem egy  Kacsa magazinnak tűnik.

Founded in 1996, Automotive News Europe is the preferred information source for decision-makers and opinion leaders operating in Europe.
Na persze ezt is ők állítják magukról.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #3939 Dátum: 2019.09.25 szerda, 17:20:16 »

Innen vettem az infót: https://europe.autonews.com/automakers/ford-recalls-322000-cars-europe-over-battery-fire-risk
A cikk azt állítja, hogy a Ford szóvivője nyilatkozta ezt nekik.
Bevallom nem ismertem ezt az oldalt korábban, de nem egy  Kacsa magazinnak tűnik.

Founded in 1996, Automotive News Europe is the preferred information source for decision-makers and opinion leaders operating in Europe.
Na persze ezt is ők állítják magukról.

Egy újságíró amit hallott (értett belőle) és amire emlékszik leírta.
Itt azért több buktató is van....
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #3940 Dátum: 2019.09.25 szerda, 17:24:16 »

Innen vettem az infót: https://europe.autonews.com/automakers/ford-recalls-322000-cars-europe-over-battery-fire-risk
A cikk azt állítja, hogy a Ford szóvivője nyilatkozta ezt nekik.
Bevallom nem ismertem ezt az oldalt korábban, de nem egy  Kacsa magazinnak tűnik.

Founded in 1996, Automotive News Europe is the preferred information source for decision-makers and opinion leaders operating in Europe.
Na persze ezt is ők állítják magukról.

Na, találtam egy szupertitkos és teljesen megbízhatatlan oldalt. Valami Európai Bizottság nevű gittegylet kezeli.
https://ec.europa.eu/consumers/consumers_safety/safety_products/rapex/alerts/?event=viewProduct&reference=A12/1222/19&lng=en

Potential leakage of battery acid around the battery negative terminal could cause the battery monitoring sensor to fail. Over time growth of copper sulphate may accumulate. This, in turn, could provide a conductive layer underneath the Battery Monitoring Sensor, creating a low resistance to ground.
The increased current flow, due to low resistance, could cause the surrounding material to heat up to a point where it ignites, resulting in a fire.


Talált, süllyedt?
Hogy ezen mit kellett tikolni...
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #3941 Dátum: 2019.09.25 szerda, 20:28:24 »

Alf, kérdezem tőled, hogy mit írt le neked Tibi?  hehe
Uram isten... nyes
Ha elmondanám, megkellene öljelek.Sőt mindenkit megkellene ölnöm miattad... eplus2
Szóval ne akard tudni.Tudod nehéz bekerülni a "körbe", és könnyű onnan kiesni,így nem kockáztathatok.
Remélem megérti mindenki. worship Cheesy
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #3942 Dátum: 2019.09.25 szerda, 21:10:28 »

Na, találtam egy szupertitkos és teljesen megbízhatatlan oldalt. Valami Európai Bizottság nevű gittegylet kezeli.
https://ec.europa.eu/consumers/consumers_safety/safety_products/rapex/alerts/?event=viewProduct&reference=A12/1222/19&lng=en

Potential leakage of battery acid around the battery negative terminal could cause the battery monitoring sensor to fail. Over time growth of copper sulphate may accumulate. This, in turn, could provide a conductive layer underneath the Battery Monitoring Sensor, creating a low resistance to ground.
The increased current flow, due to low resistance, could cause the surrounding material to heat up to a point where it ignites, resulting in a fire.


Talált, süllyedt?
Hogy ezen mit kellett tikolni...

Nem akartam vele tovább foglalkozni, de igazából mindegy ki írja és kik ők..... fura.

"This, in turn, could provide a conductive layer underneath the Battery Monitoring Sensor, creating a low resistance to ground.


A réz-szulfát kicsapódás éppen, hogy megnöveli az ellenállást.
Ha csökkentené, akkor az lenne a cél, hogy keletkezzen az akku sarun és akkor jobb lesz a kontakt!  vigyor3





« Utoljára szerkesztve: 2019.09.25 szerda, 21:57:41 írta Meg Győző » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #3943 Dátum: 2019.09.25 szerda, 21:34:01 »

Ahogy nézem, még magyarul is rosszul van leírva......  Nyilván mert a hibás angolt fordították.  taps
(én eddig nem olvastam, szóban kaptam az infót a mérnököktől)
Még jó, hogy akik értenek hozzá tudják miről van szó.  wilting



De igazából nem a leírással kell foglalkozni, ha van értesítés el kell menni és megcsinálják a szervizben, amit kell.  wave


Viszont amit Llort írt, az téves marad.
"Szivároghat a negatív sarunál a sav, ami offolja a szenzort és nem jelezne, ha túlmelegedne az akksi? "


« Utoljára szerkesztve: 2019.09.25 szerda, 21:59:01 írta Meg Győző » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #3944 Dátum: 2019.09.25 szerda, 21:37:00 »

Ahogy nézem, még magyarul is rosszul van leírva......  Nyilván mert a hibás angolt fordították.  taps
(én eddig nem olvastam, szóban kaptam az infót a mérnököktől)
Még jó, hogy akik értenek hozzá tudják miről van szó.  wilting





Tehát mindenki hülye, csak te nem?  eplus2
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #3945 Dátum: 2019.09.25 szerda, 21:40:29 »

Tehát mindenki hülye, csak te nem?  eplus2

Nem ezt írtam.
Nem csak én tudom, hogy a réz-szulfátosodás nem ellenállást csökkent, hanem növel.
« Utoljára szerkesztve: 2019.09.25 szerda, 21:44:06 írta Meg Győző » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #3946 Dátum: 2019.09.26 csütörtök, 08:21:39 »

Nem akartam vele tovább foglalkozni, de igazából mindegy ki írja és kik ők..... fura.

"This, in turn, could provide a conductive layer underneath the Battery Monitoring Sensor, creating a low resistance to ground.


A réz-szulfát kicsapódás éppen, hogy megnöveli az ellenállást.
Ha csökkentené, akkor az lenne a cél, hogy keletkezzen az akku sarun és akkor jobb lesz a kontakt!  vigyor3






Szerinted az EU hivatalos oldalára mégis honnan veszik a szöveget, ha nem a gyártó nyilatkozatából?

Segítek értelmezni az angol szöveget, mert úgy tűnik nem ment át a lényeg.

Az akkumulátorsav lehetséges szivárgása az akkumulátor negatív pólusánál az akkumulátorfelügyeleti érzékelő meghibásodását okozhatja. Az idő múlásával a keletkezett réz-szulfát mennyisége növekszik. Ez egy vezetőképes réteget alkothat az akkumulátorfelügyeleti érzékelő alatt, létrehozva egy kis ellenállású áramutat test felé. AAz alacsony ellenállás miatt keletkező megnövekedett áram a környező anyagokat a gyulladáspont fölé melegítheti ami tüzet okozhat.

Tehát nagyon nem arról van szó, hogy esetleg a negatív sarunál nőne az átmeneti ellenállás, hanem arról, hogy valahol létrejön egy viszonylag jó vezetőképességű réteg, ami ha rövidzárat nem is okoz, de kellően nagy áram folyhat rajta egy túlmelegedéshez. Feltételezem az akkufelügyeleti érzékelő pozitív vezetéke kap egy biztosítékot javításként. (De hogy lehet egy pozitív ág biztosíték nélkül gyárilag Huh?)
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #3947 Dátum: 2019.09.26 csütörtök, 08:29:06 »

Szerinted az EU hivatalos oldalára mégis honnan veszik a szöveget, ha nem a gyártó nyilatkozatából?

Segítek értelmezni az angol szöveget, mert úgy tűnik nem ment át a lényeg.

Az akkumulátorsav lehetséges szivárgása az akkumulátor negatív pólusánál az akkumulátorfelügyeleti érzékelő meghibásodását okozhatja. Az idő múlásával a keletkezett réz-szulfát mennyisége növekszik. Ez egy vezetőképes réteget alkothat az akkumulátorfelügyeleti érzékelő alatt, létrehozva egy kis ellenállású áramutat test felé. AAz alacsony ellenállás miatt keletkező megnövekedett áram a környező anyagokat a gyulladáspont fölé melegítheti ami tüzet okozhat.

Tehát nagyon nem arról van szó, hogy esetleg a negatív sarunál nőne az átmeneti ellenállás, hanem arról, hogy valahol létrejön egy viszonylag jó vezetőképességű réteg, ami ha rövidzárat nem is okoz, de kellően nagy áram folyhat rajta egy túlmelegedéshez. Feltételezem az akkufelügyeleti érzékelő pozitív vezetéke kap egy biztosítékot javításként. (De hogy lehet egy pozitív ág biztosíték nélkül gyárilag Huh?)

Nem kell segíteni értelmezni....
A réz-szulfát jó vezetőképességű réteg?  taps wilting
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #3948 Dátum: 2019.09.26 csütörtök, 08:44:26 »

Nem kell segíteni értelmezni....
A réz-szulfát jó vezetőképességű réteg?  taps wilting
Nedvesen az.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #3949 Dátum: 2019.09.26 csütörtök, 09:02:07 »

Ahogy nézem, még magyarul is rosszul van leírva......  Nyilván mert a hibás angolt fordították.  taps
(én eddig nem olvastam, szóban kaptam az infót a mérnököktől)
Még jó, hogy akik értenek hozzá tudják miről van szó.  wilting



De igazából nem a leírással kell foglalkozni, ha van értesítés el kell menni és megcsinálják a szervizben, amit kell.  wave


Viszont amit Llort írt, az téves marad.
"Szivároghat a negatív sarunál a sav, ami offolja a szenzort és nem jelezne, ha túlmelegedne az akksi? "




Köszönjük a részletes tájékoztatást Tibor!  eljen eljen
Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
Oldalak: 1 ... 72 73 74 75 76 77 78 [79] 80 81 82 83 84 85 86 ... 114   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.082 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.