Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 02:46:31 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 81 82 83 84 85 86 87 [88] 89 90 91 92 93 94 95 ... 114   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK5 Általános kérdések  (Megtekintve 1804446 alkalommal)
0 Felhasználó és 42 vendég van a témában
N0R31
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 228



« Új hozzászólás #4350 Dátum: 2019.12.02 hétfő, 08:36:32 »

Sziasztok.

Sync 2 splash screen ( ford logó induláskor leállításkor/ajtónyitás leállítás után) változtatható forscannel? Vagy csak valami usb-n keresztül? Sync 3 olvastam hogy ott lehet forscannel könnyedén.

Köszi
Naplózva

Mondeo MK5 2.0 TDCi - 150 Le -  Deep Impact Blue (180 by PF) --> 205 by PF
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #4351 Dátum: 2019.12.02 hétfő, 08:59:43 »

https://www.youtube.com/watch?v=8TqbCH1tvnE&t=132s

Szintem így kell. Fék --> 5x start stop --> Fék --> 6x start stop. De kell hozzá a videón látható eszköz. Vagy forscannel teszed tanuló módba. (még nem próbáltam a videóba lévő módszert)


Szerinted......  Cool
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #4352 Dátum: 2019.12.02 hétfő, 09:02:10 »

https://www.youtube.com/watch?v=8TqbCH1tvnE&t=132s

Szintem így kell. Fék --> 5x start stop --> Fék --> 6x start stop. De kell hozzá a videón látható eszköz. Vagy forscannel teszed tanuló módba. (még nem próbáltam a videóba lévő módszert)


Pont előtted írta le Tibi, hogy mi a módja.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
N0R31
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 228



« Új hozzászólás #4353 Dátum: 2019.12.02 hétfő, 10:36:45 »

Szerinted......  Cool

Valszeg nekem is az általad leírt a jó, de irtam nem próbáltam. Viszont 2017-es modell van a videóban, szóval előfordulhat hogy valakinek így működne, vagy Fusion esetében van így.
Szenzor tanító nélkül egyenlőre felesleges próbálgatnom, de forscanből is megy.
Naplózva

Mondeo MK5 2.0 TDCi - 150 Le -  Deep Impact Blue (180 by PF) --> 205 by PF
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #4354 Dátum: 2019.12.02 hétfő, 13:11:56 »

Valszeg nekem is az általad leírt a jó, de irtam nem próbáltam. Viszont 2017-es modell van a videóban, szóval előfordulhat hogy valakinek így működne, vagy Fusion esetében van így.
Szenzor tanító nélkül egyenlőre felesleges próbálgatnom, de forscanből is megy.

Mindegyik így működik és nem csak a Mondeo.
« Utoljára szerkesztve: 2019.12.02 hétfő, 14:23:19 írta Meg Győző » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
N0R31
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 228



« Új hozzászólás #4355 Dátum: 2019.12.02 hétfő, 14:21:49 »

THX  worship

Ha megjön az Alis eszköz végre kipróbálom mindenképp, nyári felniket mindenképp fordítva tenném fel, hátsókat előre, elsőt hátra kopás miatt. Köszi
Naplózva

Mondeo MK5 2.0 TDCi - 150 Le -  Deep Impact Blue (180 by PF) --> 205 by PF
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #4356 Dátum: 2019.12.02 hétfő, 16:52:24 »

Sziasztok.

Sync 2 splash screen ( ford logó induláskor leállításkor/ajtónyitás leállítás után) változtatható forscannel? Vagy csak valami usb-n keresztül? Sync 3 olvastam hogy ott lehet forscannel könnyedén.

Köszi
sync2 szinte ugyan az.Apim-ban forscannel manipulálj.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
N0R31
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 228



« Új hozzászólás #4357 Dátum: 2019.12.02 hétfő, 16:58:09 »

sync2 szinte ugyan az.Apim-ban forscannel manipulálj.

Szia. Találtam egy listát, amiből egyet próbáltam, de az nem működött azért probáltam kérdezni. Nincs esetleg listád ehhez? Előfordulhat hogy nem mindegyiket tudja mint a sync3 és azért nem volt jó? Bár az alap Ford Logo-s nál is más volt a szám :/ nem igazán merek belenyúlni, oké mentettem előtte állapotot, csak tönkre nem akarnám tenni  Wink
Naplózva

Mondeo MK5 2.0 TDCi - 150 Le -  Deep Impact Blue (180 by PF) --> 205 by PF
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #4358 Dátum: 2019.12.02 hétfő, 17:03:05 »

Szia. Találtam egy listát, amiből egyet próbáltam, de az nem működött azért probáltam kérdezni. Nincs esetleg listád ehhez? Előfordulhat hogy nem mindegyiket tudja mint a sync3 és azért nem volt jó? Bár az alap Ford Logo-s nál is más volt a szám :/ nem igazán merek belenyúlni, oké mentettem előtte állapotot, csak tönkre nem akarnám tenni  Wink
szerintem azért nem működött,mert mielőtt konkrét típusra átállítod egy másik menü pontban engedélyezni kell a szabadon konfigurálés lehetőségét.Ha ez megvan,akkor lehet pl az ST módba áttenni.Tehát C-be.

   7D0-01-02 APIM   *xxx  xxxx  xxxx  Brand       0=Ford, 8=Lincoln, C=Configurable Splash Screen


https://www.focusrs.org/threads/forscan-mods-changes-and-info.103801/
« Utoljára szerkesztve: 2019.12.02 hétfő, 17:07:05 írta alf® » Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
N0R31
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 228



« Új hozzászólás #4359 Dátum: 2019.12.02 hétfő, 17:15:45 »

szerintem azért nem működött,mert mielőtt konkrét típusra átállítod egy másik menü pontban engedélyezni kell a szabadon konfigurálés lehetőségét.Ha ez megvan,akkor lehet pl az ST módba áttenni.Tehát C-be.

   7D0-01-02 APIM   *xxx  xxxx  xxxx  Brand       0=Ford, 8=Lincoln, C=Configurable Splash Screen


https://www.focusrs.org/threads/forscan-mods-changes-and-info.103801/

Fuu köszi  worship worship Hazaérek megpróbálom.  integet2
Naplózva

Mondeo MK5 2.0 TDCi - 150 Le -  Deep Impact Blue (180 by PF) --> 205 by PF
N0R31
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 228



« Új hozzászólás #4360 Dátum: 2019.12.03 kedd, 08:00:15 »

Fuu köszi  worship worship Hazaérek megpróbálom.  integet2

Sajna nem jött össze, csak azt értem el hogy nem lett Fordos logó, gyorsabban ki be kapcsolt Smiley
Naplózva

Mondeo MK5 2.0 TDCi - 150 Le -  Deep Impact Blue (180 by PF) --> 205 by PF
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #4361 Dátum: 2019.12.03 kedd, 19:00:25 »

A helyüket magától találja ki az autó, természetesen rosszul. Felcseréli az első és a hátsó kerekeket.   falbav
egészen bizti?  vigyor3

726-40-02 xxxx xxxx x*xx TPMS Auto Locate Cfg: 0=disable, 1=enable
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
sting
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7


E-mail
« Új hozzászólás #4362 Dátum: 2019.12.03 kedd, 20:48:00 »

Sziasztok!

Valaki tudja értelmezni, hogy konkrétan mik is történtek szerviz témában ezzel az autóval?
280.000 inspekció Maintenance
« Utoljára szerkesztve: 2019.12.03 kedd, 20:49:58 írta sting » Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #4363 Dátum: 2019.12.03 kedd, 21:20:02 »

Sziasztok!

Valaki tudja értelmezni, hogy konkrétan mik is történtek szerviz témában ezzel az autóval?
280.000 inspekció Maintenance

280e km-es szerviz.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
sting
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7


E-mail
« Új hozzászólás #4364 Dátum: 2019.12.03 kedd, 21:44:23 »

280e km-es szerviz.

Jó, ok, eddig magam is eljutottam..     Cheesy
De, ez van írva a 160, 180, 220, 240 re is.
Azt viszont nem taglalja mik is ezek valójában.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #4365 Dátum: 2019.12.03 kedd, 21:48:59 »

Jó, ok, eddig magam is eljutottam..     Cheesy
De, ez van írva a 160, 180, 220, 240 re is.
Azt viszont nem taglalja mik is ezek valójában.

eddig lehetett eljutni a kapott információból. Wink
Ami a többihez hiányzik:
alvázszám,ha nincs,
autó tipusa,motor,váltó,évjárat,stb


Találtam egy korábbi hszben egy vázszámot.
« Utoljára szerkesztve: 2019.12.03 kedd, 21:57:35 írta alf® » Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #4366 Dátum: 2019.12.03 kedd, 21:55:51 »

Jó, ok, eddig magam is eljutottam..     Cheesy
De, ez van írva a 160, 180, 220, 240 re is.
Azt viszont nem taglalja mik is ezek valójában.

<a href="http://members.upcweb.hu//simontamas0229/checksheet-1575406287310.pdf" target="_blank">http://members.upcweb.hu//simontamas0229/checksheet-1575406287310.pdf</a>
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
sting
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7


E-mail
« Új hozzászólás #4367 Dátum: 2019.12.03 kedd, 22:27:43 »

Igen, stimmel az alvázszám. 
Köszönöm

Akkor ez elég szervizeltnek tűnik- élőben is tetszetős, karbantartott állapotúnak tűnt szakértői szemmel is, gépre rakva is jók voltak az értékek, aknára állva is jó dolgokat láttunk
Szerintem holnap lecsapok rá.
Egyszer élünk.
 worship
Naplózva
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #4368 Dátum: 2019.12.04 szerda, 08:29:01 »

egészen bizti?  vigyor3

726-40-02 xxxx xxxx x*xx TPMS Auto Locate Cfg: 0=disable, 1=enable
Csak ezen múlna? Talán nem azért lehet tiltva, mert a felhasználók többségének úgy kézenfekvő, ha összevissza jelzi ki a TPMS a keréknyomást.
Majd egyszer ránézek. Itt, vagy másutt, olvastam azt is, hogy a kézi aktivátorral kell esőtáncot járni a kocsi körül és akkor jó lesz.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #4369 Dátum: 2019.12.04 szerda, 12:20:41 »

Csak ezen múlna? Talán nem azért lehet tiltva, mert a felhasználók többségének úgy kézenfekvő, ha összevissza jelzi ki a TPMS a keréknyomást.
Majd egyszer ránézek. Itt, vagy másutt, olvastam azt is, hogy a kézi aktivátorral kell esőtáncot járni a kocsi körül és akkor jó lesz.
jah.ez nem kerul semmibe kiprobalni.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #4370 Dátum: 2019.12.11 szerda, 10:44:39 »

Újra melegedés kérdés.

0 fokban, csillaggarázsból indulva, teljesen kikapcsolt fűtéssel, városi forgalomban 3-4km után moccan a mutató, és 7-8km után ér középre. Mennyire normális ez egy dízeltől?
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Vectron
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 547



E-mail
« Új hozzászólás #4371 Dátum: 2019.12.11 szerda, 12:33:32 »

Újra melegedés kérdés.

0 fokban, csillaggarázsból indulva, teljesen kikapcsolt fűtéssel, városi forgalomban 3-4km után moccan a mutató, és 7-8km után ér középre. Mennyire normális ez egy dízeltől?
Nálad(is) a dupla turbo miatt hamarabb bemelegszik. Sztem amit tapasztaltált az ugy ok.

Dizelt üresjáratban nagyon nincs értelme melegiteni, én beinditom, mire összelövöm a telot kábelen a Sync -el, go.
Persze, csak ésszel eleinte, nincs padlogáz.
Naplózva

Ex : MKIII 2.0i
Mondeo MKV, ST Line,  5 ajtó, Metallicious
2.0 TDCi,  Powershift 210 LE, 450Nm
Jelenleg : Ford Mustang Fastback 2020, Lucid Red V8 5.0.
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #4372 Dátum: 2019.12.11 szerda, 12:50:39 »

Nálad(is) a dupla turbo miatt hamarabb bemelegszik.

Már suldigung, de a turbók számának mi köze van a bemelegedéshez?
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #4373 Dátum: 2019.12.11 szerda, 13:00:27 »

Már suldigung, de a turbók számának mi köze van a bemelegedéshez?



.....és még rám mondják, hogy kötözködöm (amikor csak helyesbítek)? 
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Vectron
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 547



E-mail
« Új hozzászólás #4374 Dátum: 2019.12.11 szerda, 14:03:21 »

Már suldigung, de a turbók számának mi köze van a bemelegedéshez?
Eszkjuzmi, olvastam korábban vhol...
Naplózva

Ex : MKIII 2.0i
Mondeo MKV, ST Line,  5 ajtó, Metallicious
2.0 TDCi,  Powershift 210 LE, 450Nm
Jelenleg : Ford Mustang Fastback 2020, Lucid Red V8 5.0.
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #4375 Dátum: 2019.12.11 szerda, 14:53:21 »

Nálad(is) a dupla turbo miatt hamarabb bemelegszik. Sztem amit tapasztaltált az ugy ok.
Talán félreérthető voltam. Én ezt kifejezetten lassúnak találom. Szerintem az MK4 gyorsabban melegedett, pedig ebben még zárható hűtőlamella is van. De ha ez normális, akkor nem rugózok rajta.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #4376 Dátum: 2019.12.11 szerda, 15:02:53 »

Talán félreérthető voltam. Én ezt kifejezetten lassúnak találom. Szerintem az MK4 gyorsabban melegedett, pedig ebben még zárható hűtőlamella is van. De ha ez normális, akkor nem rugózok rajta.
A hűtőzsalu lényegtelen, amíg a hűtőn nem áramlik át a hűtőfolyadék.
Hogy áll az elektromos kieg. projekt?
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
N0R31
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 228



« Új hozzászólás #4377 Dátum: 2019.12.11 szerda, 15:29:02 »

A hűtőzsalu lényegtelen, amíg a hűtőn nem áramlik át a hűtőfolyadék.
Hogy áll az elektromos kieg. projekt?

Esetleg tudja valaki hogy ez az elektromos kieg fűtés (mk4be PTC-nek nevezik ha jól tudom) mekkora meló berakni? mi a cikkszáma, vagy mi kell hozzá tulajdonképpen?!
Bármi infó jöhet. Köszi  worship
Naplózva

Mondeo MK5 2.0 TDCi - 150 Le -  Deep Impact Blue (180 by PF) --> 205 by PF
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #4378 Dátum: 2019.12.11 szerda, 16:09:51 »

A hűtőzsalu lényegtelen, amíg a hűtőn nem áramlik át a hűtőfolyadék.
Hogy áll az elektromos kieg. projekt?
Ott áll, hogy a Ford KE kft ügyfélszolgálata két hónap és két telefonos érdeklődés után sem képes egy kérdést megválaszolni. Most pedig már el sem tudom őket érni. Nevetséges gittegylet.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #4379 Dátum: 2019.12.11 szerda, 16:10:37 »

Esetleg tudja valaki hogy ez az elektromos kieg fűtés (mk4be PTC-nek nevezik ha jól tudom) mekkora meló berakni? mi a cikkszáma, vagy mi kell hozzá tulajdonképpen?!
Bármi infó jöhet. Köszi  worship
Biztos nincs a tiédben? Az is félregyártott?
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Vectron
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 547



E-mail
« Új hozzászólás #4380 Dátum: 2019.12.11 szerda, 19:20:50 »

Talán félreérthető voltam. Én ezt kifejezetten lassúnak találom. Szerintem az MK4 gyorsabban melegedett, pedig ebben még zárható hűtőlamella is van. De ha ez normális, akkor nem rugózok rajta.
Sztem meg nem volt félreérthetö! Smiley

Viszonyitás kérdése.  smile

Az elözö MKIII 2.0i-m elég hamar bemelegedett, a mostani sem rosszabb, ahhoz képest h eddig az volt az általános nézet aki dizelt vesz hidegben fázni fog egy darabig.
Ismerösöm offoktavia egyhatdizli-je 20 km ut után kezd bemelegedni, elindultunk Györböl Hegyesbe az otopályán, a lébényi lehajto után lehetett érezni h lesz még fütés is mire kiszállunk! Smiley))

MK4-et nem ismerem ennyire h mit tud az 5-öshöz képest.
Szo ami szo, hidegben nálam kezdetnek az ülésfütés+kormánykerék fütés jo opcio volt eddig.(hölgy utasom egyetértöen bólogat)
Naplózva

Ex : MKIII 2.0i
Mondeo MKV, ST Line,  5 ajtó, Metallicious
2.0 TDCi,  Powershift 210 LE, 450Nm
Jelenleg : Ford Mustang Fastback 2020, Lucid Red V8 5.0.
Radvany_18
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 132



« Új hozzászólás #4381 Dátum: 2019.12.11 szerda, 19:55:32 »

"............................(hölgy utasom egyetértöen bólogat)........"


...miközben az ő tarkóját is fűti a kormányfűtés...... Kiss Shocked

BOCS!
Naplózva
N0R31
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 228



« Új hozzászólás #4382 Dátum: 2019.12.11 szerda, 22:55:39 »

Biztos nincs a tiédben? Az is félregyártott?

Nemtudom, ETIS-be ennyi van. hogy " Kiegészĺtő fűtés nélkül" .Aztán hogy ez az állófűtést jelenti vagy PCT-t azt nem tudom. Amúgy akinek van, annak amig a motor nem meleg már nyomja a meleget a kabinba? Vagy csak miután eléri kb a 60 fokot a víz?  wow1
Naplózva

Mondeo MK5 2.0 TDCi - 150 Le -  Deep Impact Blue (180 by PF) --> 205 by PF
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #4383 Dátum: 2019.12.11 szerda, 23:16:36 »

Nemtudom, ETIS-be ennyi van. hogy " Kiegészĺtő fűtés nélkül" .Aztán hogy ez az állófűtést jelenti vagy PCT-t azt nem tudom. Amúgy akinek van, annak amig a motor nem meleg már nyomja a meleget a kabinba? Vagy csak miután eléri kb a 60 fokot a víz?  wow1

Azt jelenti, hogy nincs benne PTC sem.
Hát forróságot nem csinál, de érezhető a hőmérséklethez képest melegebb levegő beáramlás.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #4384 Dátum: 2019.12.12 csütörtök, 09:03:24 »

Nemtudom, ETIS-be ennyi van. hogy " Kiegészĺtő fűtés nélkül" .Aztán hogy ez az állófűtést jelenti vagy PCT-t azt nem tudom. Amúgy akinek van, annak amig a motor nem meleg már nyomja a meleget a kabinba? Vagy csak miután eléri kb a 60 fokot a víz?  wow1
Nekem sincs benne a TIS szerint, pedig a 2015-ös modellévben a Titanium alapfelszereltség része volt a kiegészítő elektromos fűtés. Kifelejtették a gyárban egy sor más dologgal együtt.
A tiédről mit tudni? Milyen modell, kellett-e legyen benne gyárilag, stb.

Amúgy megoldható, de nem egyszerű. Maga a fűtőegység olcsó. Elvileg az egész műszerfalat ki kéne szedni a beszereléshez (kezdve az első ajtók levételével!), de hála egy lelkes orosznak, aki kitaposta az utat, ez elkerülhető. A kábelezés és a biztosítéktábla átalakítása már nagyobb falat. Nálam a biztosítéktábla jó, még a bizti és relé is a helyén van. Talán nálad is.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
N0R31
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 228



« Új hozzászólás #4385 Dátum: 2019.12.12 csütörtök, 10:26:59 »

Nekem sincs benne a TIS szerint, pedig a 2015-ös modellévben a Titanium alapfelszereltség része volt a kiegészítő elektromos fűtés. Kifelejtették a gyárban egy sor más dologgal együtt.
A tiédről mit tudni? Milyen modell, kellett-e legyen benne gyárilag, stb.

Amúgy megoldható, de nem egyszerű. Maga a fűtőegység olcsó. Elvileg az egész műszerfalat ki kéne szedni a beszereléshez (kezdve az első ajtók levételével!), de hála egy lelkes orosznak, aki kitaposta az utat, ez elkerülhető. A kábelezés és a biztosítéktábla átalakítása már nagyobb falat. Nálam a biztosítéktábla jó, még a bizti és relé is a helyén van. Talán nálad is.

2015 dec gyártás, Titánium szintén elég sok extrával azért, de ez nincs benne. Belgiumból származik. (azért az is elég északon van) Oroszról küldj egy linket légyszi, elolvasnám google azért leforditja angolra Smiley De ha túl nagy macera akkor marad így....
Naplózva

Mondeo MK5 2.0 TDCi - 150 Le -  Deep Impact Blue (180 by PF) --> 205 by PF
N0R31
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 228



« Új hozzászólás #4386 Dátum: 2019.12.12 csütörtök, 11:11:51 »

Azt jelenti, hogy nincs benne PTC sem.
Hát forróságot nem csinál, de érezhető a hőmérséklethez képest melegebb levegő beáramlás.

Szia.

Gondolom úgy értetted, hogy hideg motornál is. Te tudsz valamit esetleges utólagos beszerelésről?
Köszi
Naplózva

Mondeo MK5 2.0 TDCi - 150 Le -  Deep Impact Blue (180 by PF) --> 205 by PF
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #4387 Dátum: 2019.12.12 csütörtök, 12:36:11 »

2015 dec gyártás, Titánium szintén elég sok extrával azért, de ez nincs benne. Belgiumból származik. (azért az is elég északon van) Oroszról küldj egy linket légyszi, elolvasnám google azért leforditja angolra Smiley De ha túl nagy macera akkor marad így....
Kérdés, hogy Belgiumban mi volt a Titanium felszereltség része, de sanszos, hogy a tiéd is félregyártott.
Próbálok beszélni a Forddal. A két hónapja küldött és telefonon kétszer megsürgetett emailemre még nem sikerült válaszolniuk, legalább két napja pedig telefonon is elérhetetlenek, de ez különösebben nem zavarja az ügyfélszolgálatot. Biztos örülnek, hogy nem zaklatják őket az ügyfelek hülye hívásokkal. Biztos, hogy így van, mert az asszisztencia vonal is megerősített, hogy rengetegen panaszkodnak emiatt.

A beépítési leírás linkje amúgy itt volt a topikban pár hónapja.

Nekem az MK4-ben volt, és azért jó dolog. Főleg átmeneti időszakban segített sokat, egyből jött a meleg. Nagy hidegekben inkább a szélvédő pára- és jégtelenítésen érződött a hatása.
« Utoljára szerkesztve: 2019.12.12 csütörtök, 12:39:51 írta Sakos » Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #4388 Dátum: 2019.12.12 csütörtök, 17:39:47 »

...miközben az ő tarkóját is fűti a kormányfűtés...... Kiss Shocked

BOCS!
Cheesy Cheesy  taps
PS: ezért nem kell magas labdákat dobálni!
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #4389 Dátum: 2019.12.12 csütörtök, 22:58:53 »

van köztünk olyan akinek nem aktív zsalus gépe van?
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #4390 Dátum: 2019.12.12 csütörtök, 23:01:13 »

van köztünk olyan akinek nem aktív zsalus gépe van?

Az milyen? Kartonpapír? Cheesy
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #4391 Dátum: 2019.12.14 szombat, 21:01:22 »

van köztünk olyan akinek nem aktív zsalus gépe van?

Mindegyik az, nem?
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #4392 Dátum: 2019.12.14 szombat, 21:29:23 »

Mindegyik az, nem?
elvileg létezik olyan ami nem. eddig megnéztem vagy 50alvázszámot mind az volt
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
100kg
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 60



E-mail
« Új hozzászólás #4393 Dátum: 2019.12.18 szerda, 21:54:28 »

Sziasztok!

Azt szeretnem kerdezni, h szerintetek P1712 hibakod eseten van valami teendo, vagy ez csak siman betudhato a gyarihoz kepest tobb loeronek es nyomateknak es igy reklamal erte? (manualis valtos)
Naplózva

Mk5 Titanium 2015 manual 2.0L Diesel
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #4394 Dátum: 2019.12.18 szerda, 22:03:00 »

Sziasztok!

Azt szeretnem kerdezni, h szerintetek P1712 hibakod eseten van valami teendo, vagy ez csak siman betudhato a gyarihoz kepest tobb loeronek es nyomateknak es igy reklamal erte? (manualis valtos)

Ha hibakód van a hajtásláncban és főleg P1xxx, akkor az nem normális. Egy jól működő autónál nincsenek hibakódok.
Az egész hajtáslánc nincs összehangolva. Ezért olyan szenzor étékek keletkezhetnek, ami "nem normális" és emiatt nyomatékcsökkentés igény léphet fel.

Biztos megérte belepiszkálni...  wave
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
100kg
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 60



E-mail
« Új hozzászólás #4395 Dátum: 2019.12.18 szerda, 22:13:45 »

Ha hibakód van a hajtásláncban és főleg P1xxx, akkor az nem normális. Egy jól működő autónál nincsenek hibakódok.
Az egész hajtáslánc nincs összehangolva. Ezért olyan szenzor étékek keletkezhetnek, ami "nem normális" és emiatt nyomatékcsökkentés igény léphet fel.

Biztos megérte belepiszkálni...  wave

Tehat valamelyik szenzornak vagy szenzoroknak a modositas miatt nem tetszo ertekek jonnek. En ezzel nyugodtan egyutt tudok elni mert nekem meg jobban tetszik igy az auto. Koszi a segitseget.
Naplózva

Mk5 Titanium 2015 manual 2.0L Diesel
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #4396 Dátum: 2019.12.18 szerda, 22:21:56 »

Tehat valamelyik szenzornak vagy szenzoroknak a modositas miatt nem tetszo ertekek jonnek. En ezzel nyugodtan egyutt tudok elni mert nekem meg jobban tetszik igy az auto. Koszi a segitseget.

Hm..... azt, hogy a jövőben ez még mit eredményezhet/okozhat, majd akkor az idő megmutatja.
Nincs szenzor módosítva. Hogyan is lehetne?
Csak hibás a program, mert rossz a térkép benne és ha olyan szenzorállások/értékek állnak össze, ami ismeretlen, akkor az hiba és ilyenkor a motor védelem és/vagy káros anyag kibocsátás miatt nyomaték korlátozási kérelem generálódik.
Ami akár valóssá is válhat.


De mindenki azt csinál, amit akar!  wave
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
100kg
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 60



E-mail
« Új hozzászólás #4397 Dátum: 2019.12.18 szerda, 22:37:02 »

Hm..... azt, hogy a jövőben ez még mit eredményezhet/okozhat, majd akkor az idő megmutatja.
Nincs szenzor módosítva. Hogyan is lehetne?
Csak hibás a program, mert rossz a térkép benne és ha olyan szenzorállások/értékek állnak össze, ami ismeretlen, akkor az hiba és ilyenkor a motor védelem és/vagy káros anyag kibocsátás miatt nyomaték korlátozási kérelem generálódik.
Ami akár valóssá is válhat.



De mindenki azt csinál, amit akar!  wave

Az autom gyarilag a 150le valtozat, amire rakerult egy 180le gyari program, de en meg mindig gyengusnak ereztem ezert meg elvittem a rigotchez egy optimalizalasra ahol meg kapott 6le es 50Nm ekkor mar benne volt eza hiba es az optimalizalas utani teszt koron nem jott elo. Nincs diag muszerem nem tudom, h vissza tert a hiba vagy sem de azota 15e km-t minden gond nelkul megtettunk. Csak azert kerdeztem ra mert most nezegettem az adatlapjat az optimalizalasrol es ott lattam, h elotte volt ez a dolog.
Naplózva

Mk5 Titanium 2015 manual 2.0L Diesel
Radvany_18
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 132



« Új hozzászólás #4398 Dátum: 2019.12.18 szerda, 22:43:24 »

Üdv!

Én akkor vagyok nyugodt, ha nincs hibakód.
Mint az írtam, az MkIV-es nagyon szép Titaniumomat kb. 320.000km futásteljesítménnyel adtam el (kb. fél évet vártam  a kifogástalan műszaki állapotot felismerő, azt értékelő vevőre). A kocsi valahol 250.00km közelében kezdett hibakódot dobni az EGR-re. Először sima törlés, ami természetesen azonnal visszaugrott utána aztán EGR csere. Ez volt az egyetlen olyan "apróság" ami a motortérben az olaj+szűrők+vezérlés cserén kívül cseréltem. A kuplung is ugyanoly finoman működött, mint amikor 125.000km-vel megvettem, a fogyasztása is nagyon jó volt....

A tuningokból már kinőttem, ezért nem is nagyon értem, hogy miért kell ezeknél a - szerintem - érzékeny kocsiknál SW szinten teljesítményt növelni. 1200 Ladával még megtehette annakidején az ember (persze nem SW úton), no de egy 201X-ben legyártott nem kifejezetten sportjárgánynál. Nem ad az szerintem vezetési élményben annyit, mint azt az ember elképzeli.

Persze a sajátjával mindenki azt tesz amit akar, mint ahogy azt előttem is írták.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #4399 Dátum: 2019.12.18 szerda, 22:46:08 »

Az autom gyarilag a 150le valtozat, amire rakerult egy 180le gyari program, de en meg mindig gyengusnak ereztem ezert meg elvittem a rigotchez egy optimalizalasra ahol meg kapott 6le es 50Nm ekkor mar benne volt eza hiba es az optimalizalas utani teszt koron nem jott elo. Nincs diag muszerem nem tudom, h vissza tert a hiba vagy sem de azota 15e km-t minden gond nelkul megtettunk. Csak azert kerdeztem ra mert most nezegettem az adatlapjat az optimalizalasrol es ott lattam, h elotte volt ez a dolog.

A gyártó már optimalizálta a motorvezérlő szoftverét. Azzal adta el az autót. Az autó mechanikai kialakításával biztonságosan és hosszútávon üzemeltethető fiatal vagy idős vezetővel, télen-nyáron, hideg éghajlaton, meleg éghajlaton...stb...stb.
Attól való eltérés valaminek a "kárára" történhet csak, ami persze nem azonnal jelentkezhet. Bár a káros anyag kibocsájtási értékei az autónak, amivel engedélyeztették, az szinte azonnal megváltozott.
« Utoljára szerkesztve: 2019.12.18 szerda, 22:48:02 írta Meg Győző » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Oldalak: 1 ... 81 82 83 84 85 86 87 [88] 89 90 91 92 93 94 95 ... 114   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.092 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.