Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.26 kedd, 00:08:11 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 83 84 85 86 87 88 89 [90] 91 92 93 94 95 96 97 ... 114   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK5 Általános kérdések  (Megtekintve 1809719 alkalommal)
0 Felhasználó és 7 vendég van a témában
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #4450 Dátum: 2020.01.02 csütörtök, 21:07:51 »

Elég gagyinak tűnik Sad

A youtube videók alapján tényleg elég dühítően lassú...számomra!
De szerencsére nem nekem kell Cheesy
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #4451 Dátum: 2020.01.02 csütörtök, 22:51:56 »


MK4-el kapcsolatban olvastam erről a Tesla style-os cuccról. Pontosabban csak szerettem volna olvasni, ugyanis szinte nulla információt lehetett találni. Amiért végül lemondtam róla:
- Nem csak egy fejegység, pl klímát is kell vezérelje. Nem bíztam annyira Xian Ping Pang-ban, hogy ezt sikerrel abszolválta.
- Az előző pontból tovább gondolva, kitudja hol rondít bele az autó rendszerébe. Ha bármi gond van, support egyenlő nulla.
- Videók alapján a menürendszere nekem gagyinak hatott. A grafikája összecsapottnak tűnt, nem illik az autóhoz.
- Lassú.
- Árához képest gagyi hardver (CPU-ról általában nulla infó, memória 2-4 giga, alacsony felbontású és kitudja milyen minőségű kijelző).
- Úgy általánosságban a kínai fejegységekkel kapcsolatban azt hallom, hogy "hát igen nem rossz, de...." És ami a ... után van, elég változatos (lassú, rossz a hangja, rossz a rádióvétel minősége, rossz a grafika, lefagy, ez nem indul, ez nem úgy működik, stb stb). Szóval nem tudod előre, hogy mit fogsz kapni a pénzedért.

Nincs mese, akinek ez a műszerfal tetszik, spóroljon Tesla-ra Cheesy
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
rstwingo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1131


csak vagyok


E-mail
« Új hozzászólás #4452 Dátum: 2020.01.03 péntek, 08:08:44 »

MK4-el kapcsolatban olvastam erről a Tesla style-os cuccról. Pontosabban csak szerettem volna olvasni, ugyanis szinte nulla információt lehetett találni. Amiért végül lemondtam róla:
- Nem csak egy fejegység, pl klímát is kell vezérelje. Nem bíztam annyira Xian Ping Pang-ban, hogy ezt sikerrel abszolválta.
- Az előző pontból tovább gondolva, kitudja hol rondít bele az autó rendszerébe. Ha bármi gond van, support egyenlő nulla.
- Videók alapján a menürendszere nekem gagyinak hatott. A grafikája összecsapottnak tűnt, nem illik az autóhoz.
- Lassú.
- Árához képest gagyi hardver (CPU-ról általában nulla infó, memória 2-4 giga, alacsony felbontású és kitudja milyen minőségű kijelző).
- Úgy általánosságban a kínai fejegységekkel kapcsolatban azt hallom, hogy "hát igen nem rossz, de...." És ami a ... után van, elég változatos (lassú, rossz a hangja, rossz a rádióvétel minősége, rossz a grafika, lefagy, ez nem indul, ez nem úgy működik, stb stb). Szóval nem tudod előre, hogy mit fogsz kapni a pénzedért.

Nincs mese, akinek ez a műszerfal tetszik, spóroljon Tesla-ra Cheesy

Nem vitaindításnak, de ugy mondani valamiről véleményt, hogy ki se próbáltam az azért nem semmi.Messziről jött ember azt mond amit akar.
Mindenre mondják hogy ***, akkor semmit ne vegyünk, a 4-s mondira is vannak akik azt mondják hogy ***, még is megvettem és nem bántam meg (igaz picit mást vártam tőle (az én hármasomhoz képest lassú,tohonya), de hát ez van ezt kell szeretni), mindenkinek más az igénye .
nem beszélve arról, hogy azért a minőséget meg is kell fizetni nem olcsó szart kell venni és utána meg szidni meg terjeszteni, hogy mennyire szarok a kínai fejegységek
Én a 3-s mondiba 3 éve használom megelégedéssel , jobban szól még gyári hangszóróval is mint a gyári fejegység, a rádió gyengesége egy 500 forintos erősítővel megoldva, más gyengesége nincs, kinézetét oda alakitom ahova akarom, tudása sokkal több mint a gyárié, alakíthatósága,okosíthatósága szintén jobb és egyszerűbb na és olcsóbb.

A proci után a gyártói oldalon utána tudsz nézni, nem hiszem el hogy 6 mag és 4Gb kevés és lassú lenne , Full HD mióta alacsony felbontás, de még az 1024 se alacsony bőven elég, IPS kijelző se rossz, sok telefon ezt használja és jó pár TV is

Én már tervezem a vételét a 4-s mondiba is és igen ilyen tesla stílusút
« Utoljára szerkesztve: 2020.01.03 péntek, 08:17:28 írta rstwingo » Naplózva

2012-s MK4 2.0 TDCI Titanium Luxury  Lunar Sky kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TDCI 2.0 TURNIER VIVA X - kombi-130 pacis-Mashine Silv
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #4453 Dátum: 2020.01.03 péntek, 11:47:03 »

Nem vitaindításnak, de ugy mondani valamiről véleményt, hogy ki se próbáltam az azért nem semmi.Messziről jött ember azt mond amit akar.
Mindenre mondják hogy ***, akkor semmit ne vegyünk, a 4-s mondira is vannak akik azt mondják hogy ***, még is megvettem és nem bántam meg (igaz picit mást vártam tőle (az én hármasomhoz képest lassú,tohonya), de hát ez van ezt kell szeretni), mindenkinek más az igénye .
nem beszélve arról, hogy azért a minőséget meg is kell fizetni nem olcsó szart kell venni és utána meg szidni meg terjeszteni, hogy mennyire szarok a kínai fejegységek
Én a 3-s mondiba 3 éve használom megelégedéssel , jobban szól még gyári hangszóróval is mint a gyári fejegység, a rádió gyengesége egy 500 forintos erősítővel megoldva, más gyengesége nincs, kinézetét oda alakitom ahova akarom, tudása sokkal több mint a gyárié, alakíthatósága,okosíthatósága szintén jobb és egyszerűbb na és olcsóbb.

A proci után a gyártói oldalon utána tudsz nézni, nem hiszem el hogy 6 mag és 4Gb kevés és lassú lenne , Full HD mióta alacsony felbontás, de még az 1024 se alacsony bőven elég, IPS kijelző se rossz, sok telefon ezt használja és jó pár TV is

Én már tervezem a vételét a 4-s mondiba is és igen ilyen tesla stílusút

Kipróbáltam volna én nagyon szívesen, ha lett volna bárkinek. Bárhol láttam ezt a témát, mindig csak odáig jutott a dolog, hogy tetszik mindenkinek és akinek van írja meg a tapasztalatait. Aztán ezután kínos csend. ~200-250 ezer ft meg nekem sok pénz ahhoz, hogy nekiálljak kísérletezgetni és adott esetben a nyakamon ragadjon.
Így maradt az, hogy abból a fél maréknyi cikkből és videóból kellett döntést hoznom, ami elérhető volt. Az alapján pedig az jött le nekem, amit előzőleg írtam. Nem kötelező egyet érteni, erre van a fórum  integet2

Gyártói oldal... általában pont az a baj, hogy semmi gyártói megnevezés nem szerepel. Pl, amit Nero linkelt, ott sem látok semmi olyan infót, ami alapján rá tudnék keresni, hogy pontosan ez a cucc kitől származik, pontosan milyen típus, pontosan mit tud gyártói leírás szerint. Annyi infó van, amit az Alis eladó ír. Ez meg vagy igaz vagy nem.
Pl leírásban 1024x600 szerepel, alul az egyik képen 1920x1080. Nem derül ki, hogy mekkora tárhellyel rendelkezik. Egyik leírásban az van, hogy telefonról kell hotspotolj, hogy net legyen rajta, másik oldalon azt írja, hogy támogatja a 3G, 4G-t. Egyszer 2GB RAM-ról ír, egyszer 4 GB-ról. Egyszer 32 GB ROM, egyszer 64 GB. Egyszer 4x50, egyszer 4x60W. Támogatja-e a gyári mélynyomót? A gyári tolatókamerát? A képeken egyszer Mondeo van, egyszer Touareg, egyszer talán Merci és még kitudja micsodák. Nem derül ki, hogy mennyi a bekapcsolási idő, mennyi idő alatt bootol fel, stb.

Hardver: az én telefonomban van egy 8 magos Snapdragon 845, 8 GB RAM, 256 GB tárhely. Ezt a telefont újként, hivatalos magyar áfával, garanciával meg lehet venni most 120.000-ért. Ez a fejegységet kitudja milyen 6 magos (vélhetően valamelyik legbutább CPU, különben a leírásban promóznák) procival van szerelve, fele vagy negyed annyi memória, max negyed annyi tárhely, nevetségesen alacsony felbontású kijelző (aminek a minőségéről még mindig nem tudunk semmit; attól, hogy IPS, még lehet sz.r). Mindezt 200.000-ért. Erre én azt mondom, hogy igen, a hardver gyenge az árhoz képest. (És még akkor azt nem is néztem, hogy a fejegységbe nem kell akku, nincs benne integrált telefon modul, ujjlenyomat olvasó, NFC és még biztos lehet sorolni. Helyből sokkal több áll rendelkezésre, egyszerűbb a hűtést, elrendezést megoldani, stb.)

A képek alapján pedig továbbra is tartom azt, hogy a grafikák számomra gagyik. Abszolút nem illik az autóhoz, ezer éves hatást kelt. Ez már ízlések és pofonok, nekem nem tetszik.


Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #4454 Dátum: 2020.01.03 péntek, 11:53:13 »

Kipróbáltam volna én nagyon szívesen, ha lett volna bárkinek. Bárhol láttam ezt a témát, mindig csak odáig jutott a dolog, hogy tetszik mindenkinek és akinek van írja meg a tapasztalatait. Aztán ezután kínos csend. ~200-250 ezer ft meg nekem sok pénz ahhoz, hogy nekiálljak kísérletezgetni és adott esetben a nyakamon ragadjon.
Így maradt az, hogy abból a fél maréknyi cikkből és videóból kellett döntést hoznom, ami elérhető volt. Az alapján pedig az jött le nekem, amit előzőleg írtam. Nem kötelező egyet érteni, erre van a fórum  integet2

Gyártói oldal... általában pont az a baj, hogy semmi gyártói megnevezés nem szerepel. Pl, amit Nero linkelt, ott sem látok semmi olyan infót, ami alapján rá tudnék keresni, hogy pontosan ez a cucc kitől származik, pontosan milyen típus, pontosan mit tud gyártói leírás szerint. Annyi infó van, amit az Alis eladó ír. Ez meg vagy igaz vagy nem.
Pl leírásban 1024x600 szerepel, alul az egyik képen 1920x1080. Nem derül ki, hogy mekkora tárhellyel rendelkezik. Egyik leírásban az van, hogy telefonról kell hotspotolj, hogy net legyen rajta, másik oldalon azt írja, hogy támogatja a 3G, 4G-t. Egyszer 2GB RAM-ról ír, egyszer 4 GB-ról. Egyszer 32 GB ROM, egyszer 64 GB. Egyszer 4x50, egyszer 4x60W. Támogatja-e a gyári mélynyomót? A gyári tolatókamerát? A képeken egyszer Mondeo van, egyszer Touareg, egyszer talán Merci és még kitudja micsodák. Nem derül ki, hogy mennyi a bekapcsolási idő, mennyi idő alatt bootol fel, stb.

Hardver: az én telefonomban van egy 8 magos Snapdragon 845, 8 GB RAM, 256 GB tárhely. Ezt a telefont újként, hivatalos magyar áfával, garanciával meg lehet venni most 120.000-ért. Ez a fejegységet kitudja milyen 6 magos (vélhetően valamelyik legbutább CPU, különben a leírásban promóznák) procival van szerelve, fele vagy negyed annyi memória, max negyed annyi tárhely, nevetségesen alacsony felbontású kijelző (aminek a minőségéről még mindig nem tudunk semmit; attól, hogy IPS, még lehet sz.r). Mindezt 200.000-ért. Erre én azt mondom, hogy igen, a hardver gyenge az árhoz képest. (És még akkor azt nem is néztem, hogy a fejegységbe nem kell akku, nincs benne integrált telefon modul, ujjlenyomat olvasó, NFC és még biztos lehet sorolni. Helyből sokkal több áll rendelkezésre, egyszerűbb a hűtést, elrendezést megoldani, stb.)

A képek alapján pedig továbbra is tartom azt, hogy a grafikák számomra gagyik. Abszolút nem illik az autóhoz, ezer éves hatást kelt. Ez már ízlések és pofonok, nekem nem tetszik.





Az érvelésed azért nem megfelelő, mert két különböző dolgot hasonlítasz össze!
A telefon az telefon, ott is van egy külső amit megfizetsz.
Az autóba és itt a lényeg, hogy egy speciális környezetbe kialakított illeszkedés-t is ki kell fizetni, nem csak a hardvert!


Egy másik példa.
Motorkerékpárban 180 LE-t mennyiért kapsz és autóban 180LE-t mennyiért kapsz.
Ugye nem összehasonlítható?  eplus2
« Utoljára szerkesztve: 2020.01.03 péntek, 11:56:45 írta Meg Győző » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #4455 Dátum: 2020.01.03 péntek, 17:33:07 »



Hardver: az én telefonomban van egy 8 magos Snapdragon 845, 8 GB RAM, 256 GB tárhely. Ezt a telefont újként, hivatalos magyar áfával, garanciával meg lehet venni most 120.000-ért. Ez a fejegységet kitudja milyen 6 magos (vélhetően valamelyik legbutább CPU, különben a leírásban promóznák) procival van szerelve, fele vagy negyed annyi memória, max negyed annyi tárhely, nevetségesen alacsony felbontású kijelző (aminek a minőségéről még mindig nem tudunk semmit; attól, hogy IPS, még lehet sz.r). Mindezt 200.000-ért. Erre én azt mondom, hogy igen, a hardver gyenge az árhoz képest. (És még akkor azt nem is néztem, hogy a fejegységbe nem kell akku, nincs benne integrált telefon modul, ujjlenyomat olvasó, NFC és még biztos lehet sorolni. Helyből sokkal több áll rendelkezésre, egyszerűbb a hűtést, elrendezést megoldani, stb.)

Egy készülék árának igencsak jelentős része az egyszeri költség (fejlesztés, szerszámozás, stb.) Szerinted hány darab készült az említett telefonból és hány darab ilyen fejegység? Ahogy a hardveren, úgy ezeken is mindent lehetőt megspórolnak beleértve a terméktámogatást is. Tehát egyetértek, hogy nem lehet túl jó minőségű, de pont azért mert szerintem 200k-ból nem is lehet igazán jót kihozni.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
rstwingo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1131


csak vagyok


E-mail
« Új hozzászólás #4456 Dátum: 2020.01.04 szombat, 10:00:35 »

Kipróbáltam volna én nagyon szívesen, ha lett volna bárkinek. Bárhol láttam ezt a témát, mindig csak odáig jutott a dolog, hogy tetszik mindenkinek és akinek van írja meg a tapasztalatait. Aztán ezután kínos csend. ~200-250 ezer ft meg nekem sok pénz ahhoz, hogy nekiálljak kísérletezgetni és adott esetben a nyakamon ragadjon.
Így maradt az, hogy abból a fél maréknyi cikkből és videóból kellett döntést hoznom, ami elérhető volt. Az alapján pedig az jött le nekem, amit előzőleg írtam. Nem kötelező egyet érteni, erre van a fórum  integet2

Gyártói oldal... általában pont az a baj, hogy semmi gyártói megnevezés nem szerepel. Pl, amit Nero linkelt, ott sem látok semmi olyan infót, ami alapján rá tudnék keresni, hogy pontosan ez a cucc kitől származik, pontosan milyen típus, pontosan mit tud gyártói leírás szerint. Annyi infó van, amit az Alis eladó ír. Ez meg vagy igaz vagy nem.
Pl leírásban 1024x600 szerepel, alul az egyik képen 1920x1080. Nem derül ki, hogy mekkora tárhellyel rendelkezik. Egyik leírásban az van, hogy telefonról kell hotspotolj, hogy net legyen rajta, másik oldalon azt írja, hogy támogatja a 3G, 4G-t. Egyszer 2GB RAM-ról ír, egyszer 4 GB-ról. Egyszer 32 GB ROM, egyszer 64 GB. Egyszer 4x50, egyszer 4x60W. Támogatja-e a gyári mélynyomót? A gyári tolatókamerát? A képeken egyszer Mondeo van, egyszer Touareg, egyszer talán Merci és még kitudja micsodák. Nem derül ki, hogy mennyi a bekapcsolási idő, mennyi idő alatt bootol fel, stb.

Hardver: az én telefonomban van egy 8 magos Snapdragon 845, 8 GB RAM, 256 GB tárhely. Ezt a telefont újként, hivatalos magyar áfával, garanciával meg lehet venni most 120.000-ért. Ez a fejegységet kitudja milyen 6 magos (vélhetően valamelyik legbutább CPU, különben a leírásban promóznák) procival van szerelve, fele vagy negyed annyi memória, max negyed annyi tárhely, nevetségesen alacsony felbontású kijelző (aminek a minőségéről még mindig nem tudunk semmit; attól, hogy IPS, még lehet sz.r). Mindezt 200.000-ért. Erre én azt mondom, hogy igen, a hardver gyenge az árhoz képest. (És még akkor azt nem is néztem, hogy a fejegységbe nem kell akku, nincs benne integrált telefon modul, ujjlenyomat olvasó, NFC és még biztos lehet sorolni. Helyből sokkal több áll rendelkezésre, egyszerűbb a hűtést, elrendezést megoldani, stb.)

A képek alapján pedig továbbra is tartom azt, hogy a grafikák számomra gagyik. Abszolút nem illik az autóhoz, ezer éves hatást kelt. Ez már ízlések és pofonok, nekem nem tetszik.




Úgy teszel, mintha most kezdenéd az iskolát érthetetlen  falbav

A mondiból nem több féle van, többféle motorral és felszereltséggel , ott is az egyik oldalon az egyiket irják , a másikon meg a másikat, nem értem a dolgot
A gyári fejegység mennyiért is adják 300-500 ezer, mennyi a szoftveres támogatása NULLA, mutasd meg hol van leírva mi van benne SEHOL,milyen proci , mennyi memória és mit támogat,
még kihangosítani se tud azért a 300 ezerért, MK3 sony kijelzőt nem lehetett látni napsütésben

ezzel szemben kinai fejegység 150 ezerből kijön a legjobbak . Android Radio PX5 Rockchip(RK3368) , PX6 Rockchip(RK3399) 2/32GB-s 4/32Gb-s 4/64Gb-s változatok 1024-s vagy 1920-s kijelzővel
wifi,usb,aux,kihangosító alapból benne,pár ezresből tolató kamerát lehet hozzá tenni (gyárinál meg mindent cserélni kell, még a fejegységet is)
támogatás : jobban van mint a telefonodnál , csak megfelelő helyen kell keresni .A 3-s mondimba levő fejegységet 6.0-s androiddal vettem és már hivatalosan is a 9.0-nál jár
melyik telefon kap 3 fő rendszer frissítést, EGYIK SE, ráadásul romilag több gyártő fejegysége kompatibilis egymással
hangzás : ez megint egyének válogatják, a gyáriakra még pár száz ezret ráköltenek hogy szépen szóljon (erősítő,hangszóró és a hozzá kellő dolgok),
a fejegységre egy jó lejátszó és eqvalizer progi és igen szép hangzást lehet kihozni belőle, mint írtam még a gyári hangszórókkal is

egyszóval utánalehet nézni mindennek ha akar az ember

Nem akarlak rábeszélni semmire, ne azt hidd, csak én saját magam tapasztalom, hogy nem igaz amit sok ember leír
Naplózva

2012-s MK4 2.0 TDCI Titanium Luxury  Lunar Sky kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TDCI 2.0 TURNIER VIVA X - kombi-130 pacis-Mashine Silv
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #4457 Dátum: 2020.01.06 hétfő, 09:20:30 »

Köszi mindenkinek. Találtam egy itthon beszerezhető, hasonló adottságokkal rendelkező fejegységet, ami lényegesen kissebb és ugyan a klímát nem vezérli de minden mást tud:)
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #4458 Dátum: 2020.01.06 hétfő, 10:08:23 »

Köszi mindenkinek. Találtam egy itthon beszerezhető, hasonló adottságokkal rendelkező fejegységet, ami lényegesen kissebb és ugyan a klímát nem vezérli de minden mást tud:)
De akkor mivel vezérled a klímát?
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Bandy
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 521


2016 MK5 Mondeo 2.0 TDCI 150/180/205LE Tit Design


E-mail
« Új hozzászólás #4459 Dátum: 2020.01.06 hétfő, 10:09:32 »


Facebook MK5 Mondeo csoportban lecserélte egy srác a Sync3-at ilyenre, és nagyon meg van vele elégedve, igaz ő nem aliról, hanem itthon cégtől vette és rakatta bele, asszem 270ezer ft, de cégesbe vette amit leír és úgy 220.

Itt van:
https://www.facebook.com/pg/amcentrum/photos/?tab=album&album_id=596946297505413
« Utoljára szerkesztve: 2020.01.06 hétfő, 10:21:30 írta Bandy » Naplózva

Mivel az okos enged, már rég a hülyék uralkodnak
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #4460 Dátum: 2020.01.06 hétfő, 13:30:19 »

De akkor mivel vezérled a klímát?
Voice Control  vigyor3
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #4461 Dátum: 2020.01.06 hétfő, 13:35:25 »

Voice Control  vigyor3

Mukodj  vigyor3
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #4462 Dátum: 2020.01.06 hétfő, 15:56:56 »

Facebook MK5 Mondeo csoportban lecserélte egy srác a Sync3-at ilyenre, és nagyon meg van vele elégedve, igaz ő nem aliról, hanem itthon cégtől vette és rakatta bele, asszem 270ezer ft, de cégesbe vette amit leír és úgy 220.

Itt van:
https://www.facebook.com/pg/amcentrum/photos/?tab=album&album_id=596946297505413

Ha cserélsz és sync3-ad van, akkor az érdekel, nehogy a kukába dobd.  Wink
De tényleg, a klímával mit csinál? (mondjuk a képeken ott van a klímavezérlő a képernyő alján, ami mértre is jobbnak tűnik, mint a kínai)
« Utoljára szerkesztve: 2020.01.06 hétfő, 16:00:04 írta Sakos » Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #4463 Dátum: 2020.01.06 hétfő, 16:24:37 »

De akkor mivel vezérled a klímát?
Beépítő keretet adnak hozzá és így a klímavezérlő marad a régi, csak a rádió lesz odanyúlós vigyor3
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #4464 Dátum: 2020.01.06 hétfő, 16:26:40 »

Facebook MK5 Mondeo csoportban lecserélte egy srác a Sync3-at ilyenre, és nagyon meg van vele elégedve, igaz ő nem aliról, hanem itthon cégtől vette és rakatta bele, asszem 270ezer ft, de cégesbe vette amit leír és úgy 220.

Itt van:
https://www.facebook.com/pg/amcentrum/photos/?tab=album&album_id=596946297505413

Nem is volna semmi kifogásom mert nagykn szép és tuti nem rossz cucc...még közel 300ért sem. Viszont ha nézel róla videót youtubeon, akkor a rendszer nagyon lassan épül fel...
Ami gyors városi használatnál nem biztos hogy mindenkinek megfelel.
Én konkrétan tökre ráérnék, de nem vagyunk egyformák:)
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


Bandy
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 521


2016 MK5 Mondeo 2.0 TDCI 150/180/205LE Tit Design


E-mail
« Új hozzászólás #4465 Dátum: 2020.01.06 hétfő, 17:21:47 »

Ha cserélsz és sync3-ad van, akkor az érdekel, nehogy a kukába dobd.  Wink
De tényleg, a klímával mit csinál? (mondjuk a képeken ott van a klímavezérlő a képernyő alján, ami mértre is jobbnak tűnik, mint a kínai)
Nekem személy szerint nem tetszik, túlságosan lelóg, nagy, nem passzol az autóhoz, a Tesla se jön be( persze azért elfogadnám Cheesy ), inkább vennék egy ilyet:
https://www.aliexpress.com/item/32237574731.html vagy inkább innen, itt van videó is a sync3-al. https://www.alibaba.com/product-detail/google-maps-bluetooth-auto-automotive-android_62339707854.html

Srác szerint jobban szól amúgy a hifije, igaz most már cseréli a gyári hangszórókat is benne meg hangszigetelés atyaúristen. Videót azt nem töltöttek fel mennyi idő alatt tölt be, de állítólag az ilyen 2-4gigások már pár mp alatt felállnak. Ennyi meg kell azért a Sync-nek is, mert ott is mire betölt a logo miegymás, telnek a mp-ek.

Enyém még sajna Sync2, egy 3-ra okosítás is 200k körül jön ki.
Naplózva

Mivel az okos enged, már rég a hülyék uralkodnak
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #4466 Dátum: 2020.01.06 hétfő, 18:02:04 »

Beépítő keretet adnak hozzá és így a klímavezérlő marad a régi, csak a rádió lesz odanyúlós vigyor3
Ne viccelj már, legalább nézd meg miről van szó! Ez nem MK4. Az MK5-nél majdnem a teljes gombrészen klíma gombok vannak. Itt a kijelző mellé/alá nem fér egy gomb se.
Ott vannak a kijelző alján a kezelőszervek.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #4467 Dátum: 2020.01.06 hétfő, 18:09:03 »

Nekem személy szerint nem tetszik, túlságosan lelóg, nagy, nem passzol az autóhoz, a Tesla se jön be( persze azért elfogadnám Cheesy ), inkább vennék egy ilyet:
https://www.aliexpress.com/item/32237574731.html vagy inkább innen, itt van videó is a sync3-al. https://www.alibaba.com/product-detail/google-maps-bluetooth-auto-automotive-android_62339707854.html

Srác szerint jobban szól amúgy a hifije, igaz most már cseréli a gyári hangszórókat is benne meg hangszigetelés atyaúristen. Videót azt nem töltöttek fel mennyi idő alatt tölt be, de állítólag az ilyen 2-4gigások már pár mp alatt felállnak. Ennyi meg kell azért a Sync-nek is, mert ott is mire betölt a logo miegymás, telnek a mp-ek.

Enyém még sajna Sync2, egy 3-ra okosítás is 200k körül jön ki.

Ez az alis cucc érdekes, de sokkal több info kéne. Sync2-höz is jó vajon? Mondjuk sync3-hoz sok értelme nem lenne.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
mk5omg
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8



« Új hozzászólás #4468 Dátum: 2020.01.06 hétfő, 22:47:56 »

Sziasztok,
Új vagyok itt a fórumon, csak pár hónapja olvasgatom a hozzászólásokat, de írni még nem írtam. Egy 2019 eleji MK5 Titanium Mondeo-om, 1.5 EcoBoost monorral. Messze, vidéken lakom, az autóban nincs semmilyen védelem, csak a Casco. Kulcs nélküli nyitásom, és indításom van. Az elérhető utólagos védelmek nem igazán szimpatikusak, az aggaszt ezekben, hogy nem tudni ki mit barmol össze az autón, utána meg megy a mutogatás egy esetleges márkaszervizes látogatás és a védelem beépítője között. Egyedi, titkos kapcsolós megoldást szintén nem szívesen eszközölnék egy garanciális, canbus-os autón.

Három kérdésem volna, ezeket kombinálnám, ha van értelme:
- Tudtok ajánlani valamilyen megbízható utólagos indításgátló védelmet, ami esetlegesen nem veszik össze a garanciával/márkaszervizzel, és hatékony is?
- Van értelme az OBD csatlakozó bármilyen védelmének egy lopás megelőzése céljából? Gondolok itt arra, hogy felrakok valami dummy csatlakozót, az eredeti helyére, az eredetit pedig arrébb rakom (ameddig a kábelezése engedi, szóval nem kábelezem újra), illetve lehet rá venni, valamilyen fém zárszerűséget. Tudom, nem egy egetverő ötlet, de talán ha pár perc időveszteséget okoz egy esetleges tolvajnak, akkor lehet inkább otthagyja. Tételezzük fel, hogy tolvaj nem a gyári kulcs jelét erősítve jut be az autóba, és próbálja elindítani azt, ez esetben vajon szüksége lehet az OBD csatlozóra?
- Van valakinek tapasztalata a Ford tartozékok között is fellelhető Dantracker GPS nyomkövetével és előfizetésével, amit elrejtesz valahova az autóban, érdemes lehet foglalkozni vele?

Köszönöm a válaszokat!
Üdv. Gábor
Naplózva

Mondeo MK5 1.5 EB, 2019
rstwingo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1131


csak vagyok


E-mail
« Új hozzászólás #4469 Dátum: 2020.01.07 kedd, 06:56:55 »

Sziasztok,
Új vagyok itt a fórumon, csak pár hónapja olvasgatom a hozzászólásokat, de írni még nem írtam. Egy 2019 eleji MK5 Titanium Mondeo-om, 1.5 EcoBoost monorral. Messze, vidéken lakom, az autóban nincs semmilyen védelem, csak a Casco. Kulcs nélküli nyitásom, és indításom van. Az elérhető utólagos védelmek nem igazán szimpatikusak, az aggaszt ezekben, hogy nem tudni ki mit barmol össze az autón, utána meg megy a mutogatás egy esetleges márkaszervizes látogatás és a védelem beépítője között. Egyedi, titkos kapcsolós megoldást szintén nem szívesen eszközölnék egy garanciális, canbus-os autón.

Három kérdésem volna, ezeket kombinálnám, ha van értelme:
- Tudtok ajánlani valamilyen megbízható utólagos indításgátló védelmet, ami esetlegesen nem veszik össze a garanciával/márkaszervizzel, és hatékony is?
- Van értelme az OBD csatlakozó bármilyen védelmének egy lopás megelőzése céljából? Gondolok itt arra, hogy felrakok valami dummy csatlakozót, az eredeti helyére, az eredetit pedig arrébb rakom (ameddig a kábelezése engedi, szóval nem kábelezem újra), illetve lehet rá venni, valamilyen fém zárszerűséget. Tudom, nem egy egetverő ötlet, de talán ha pár perc időveszteséget okoz egy esetleges tolvajnak, akkor lehet inkább otthagyja. Tételezzük fel, hogy tolvaj nem a gyári kulcs jelét erősítve jut be az autóba, és próbálja elindítani azt, ez esetben vajon szüksége lehet az OBD csatlozóra?
- Van valakinek tapasztalata a Ford tartozékok között is fellelhető Dantracker GPS nyomkövetével és előfizetésével, amit elrejtesz valahova az autóban, érdemes lehet foglalkozni vele?

Köszönöm a válaszokat!
Üdv. Gábor

Miért nem tétetel bele egy gyári riasztót vagy esetleg a utána nézni ennek a pajzs védelemnek, amit reklámoznak
Naplózva

2012-s MK4 2.0 TDCI Titanium Luxury  Lunar Sky kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TDCI 2.0 TURNIER VIVA X - kombi-130 pacis-Mashine Silv
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #4470 Dátum: 2020.01.07 kedd, 07:19:13 »

Sziasztok,
Új vagyok itt a fórumon, csak pár hónapja olvasgatom a hozzászólásokat, de írni még nem írtam. Egy 2019 eleji MK5 Titanium Mondeo-om, 1.5 EcoBoost monorral. Messze, vidéken lakom, az autóban nincs semmilyen védelem, csak a Casco. Kulcs nélküli nyitásom, és indításom van. Az elérhető utólagos védelmek nem igazán szimpatikusak, az aggaszt ezekben, hogy nem tudni ki mit barmol össze az autón, utána meg megy a mutogatás egy esetleges márkaszervizes látogatás és a védelem beépítője között. Egyedi, titkos kapcsolós megoldást szintén nem szívesen eszközölnék egy garanciális, canbus-os autón.

Három kérdésem volna, ezeket kombinálnám, ha van értelme:
- Tudtok ajánlani valamilyen megbízható utólagos indításgátló védelmet, ami esetlegesen nem veszik össze a garanciával/márkaszervizzel, és hatékony is?
- Van értelme az OBD csatlakozó bármilyen védelmének egy lopás megelőzése céljából? Gondolok itt arra, hogy felrakok valami dummy csatlakozót, az eredeti helyére, az eredetit pedig arrébb rakom (ameddig a kábelezése engedi, szóval nem kábelezem újra), illetve lehet rá venni, valamilyen fém zárszerűséget. Tudom, nem egy egetverő ötlet, de talán ha pár perc időveszteséget okoz egy esetleges tolvajnak, akkor lehet inkább otthagyja. Tételezzük fel, hogy tolvaj nem a gyári kulcs jelét erősítve jut be az autóba, és próbálja elindítani azt, ez esetben vajon szüksége lehet az OBD csatlozóra?
- Van valakinek tapasztalata a Ford tartozékok között is fellelhető Dantracker GPS nyomkövetével és előfizetésével, amit elrejtesz valahova az autóban, érdemes lehet foglalkozni vele?

Köszönöm a válaszokat!
Üdv. Gábor

A casco a legjobb. Az meg van.  wave
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #4471 Dátum: 2020.01.07 kedd, 08:07:52 »

Sziasztok,
Új vagyok itt a fórumon, csak pár hónapja olvasgatom a hozzászólásokat, de írni még nem írtam. Egy 2019 eleji MK5 Titanium Mondeo-om, 1.5 EcoBoost monorral. Messze, vidéken lakom, az autóban nincs semmilyen védelem, csak a Casco. Kulcs nélküli nyitásom, és indításom van. Az elérhető utólagos védelmek nem igazán szimpatikusak, az aggaszt ezekben, hogy nem tudni ki mit barmol össze az autón, utána meg megy a mutogatás egy esetleges márkaszervizes látogatás és a védelem beépítője között. Egyedi, titkos kapcsolós megoldást szintén nem szívesen eszközölnék egy garanciális, canbus-os autón.

Három kérdésem volna, ezeket kombinálnám, ha van értelme:
- Tudtok ajánlani valamilyen megbízható utólagos indításgátló védelmet, ami esetlegesen nem veszik össze a garanciával/márkaszervizzel, és hatékony is?
- Van értelme az OBD csatlakozó bármilyen védelmének egy lopás megelőzése céljából? Gondolok itt arra, hogy felrakok valami dummy csatlakozót, az eredeti helyére, az eredetit pedig arrébb rakom (ameddig a kábelezése engedi, szóval nem kábelezem újra), illetve lehet rá venni, valamilyen fém zárszerűséget. Tudom, nem egy egetverő ötlet, de talán ha pár perc időveszteséget okoz egy esetleges tolvajnak, akkor lehet inkább otthagyja. Tételezzük fel, hogy tolvaj nem a gyári kulcs jelét erősítve jut be az autóba, és próbálja elindítani azt, ez esetben vajon szüksége lehet az OBD csatlozóra?
- Van valakinek tapasztalata a Ford tartozékok között is fellelhető Dantracker GPS nyomkövetével és előfizetésével, amit elrejtesz valahova az autóban, érdemes lehet foglalkozni vele?

Köszönöm a válaszokat!
Üdv. Gábor
Az ODB védelme jó ötlet és olcsón megoldható, habár nem tudom mennyire lehet odébb helyzeni. Inkább megszakítást tennék 1-2 adatvezetékre.
A gyári kulcs jelerősítése ellen ez nem véd, de ilyen módszer inkább a filmekben működik. Zárat törni majd ODB-n hozzákódolni egy kulcsot viszont egyszerű.
GPS nyomkövetőt ne gyári Ford-ot vegyél, hanem bármilyet a piacon. Kell bele egy adatos mobilkártya valahova elrejteni, és bármikor látod hol a verda.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #4472 Dátum: 2020.01.07 kedd, 08:16:06 »

Az ODB védelme jó ötlet és olcsón megoldható, habár nem tudom mennyire lehet odébb helyzeni. Inkább megszakítást tennék 1-2 adatvezetékre.
A gyári kulcs jelerősítése ellen ez nem véd, de ilyen módszer inkább a filmekben működik. Zárat törni majd ODB-n hozzákódolni egy kulcsot viszont egyszerű.
GPS nyomkövetőt ne gyári Ford-ot vegyél, hanem bármilyet a piacon. Kell bele egy adatos mobilkártya valahova elrejteni, és bármikor látod hol a verda.

OBD  vigyor3
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
mk5omg
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8



« Új hozzászólás #4473 Dátum: 2020.01.07 kedd, 08:35:40 »

Miért nem tétetel bele egy gyári riasztót vagy esetleg a utána nézni ennek a pajzs védelemnek, amit reklámoznak
Nem konfigurált autó volt, hanem éppen érkező, és nem volt benne a riasztó. A gyári riasztót esetleg utólag lehet aktiváltatni, vagy szükség van hozzá valamira pluszban?

szerk: Korábban utánaolvasgattam az utólagos védelemnek, többek közt a pajzsnak is. Valaki dícséri, valaki szerint meg csak problémát okoz, mert nem működik rendesen, leszívja az akkut, stb... Igaz nem pajzs, hanem valaki egy másik nevesebbet tetett egy új 4-es Focusba, és sorozatos problémái lettek, aztán kiderült, hogy elég nagy gányolás folyt a beszerelő részéről, főleg ez eléggé elriasztott.
« Utoljára szerkesztve: 2020.01.07 kedd, 08:44:47 írta mk5omg » Naplózva

Mondeo MK5 1.5 EB, 2019
mk5omg
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8



« Új hozzászólás #4474 Dátum: 2020.01.07 kedd, 08:38:00 »

A casco a legjobb. Az meg van.  wave
Igen, talán az segít a legtöbbet egy esetleges ilyen helyzetben. Kivéve ha benne felejtjük a forglamit és azzal viszik el az autót.  falbav
Naplózva

Mondeo MK5 1.5 EB, 2019
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #4475 Dátum: 2020.01.07 kedd, 08:41:02 »

Nem konfigurált autó volt, hanem éppen érkező, és nem volt benne a riasztó. A gyári riasztót esetleg utólag lehet aktiváltatni, vagy szükség van hozzá valamira pluszban?

Szvsz a gyári riasztó pont semmit nem ér.
A Criterionnak (ex G4S) van autó távfelügyeleti szolgáltatása. Olvass utána, beszélj velük. Én meg vagyok elégedve a szolgáltatásukkal (élesben szerencsére még nem kellett tesztelni).
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
mk5omg
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8



« Új hozzászólás #4476 Dátum: 2020.01.07 kedd, 08:50:33 »

Az ODB védelme jó ötlet és olcsón megoldható, habár nem tudom mennyire lehet odébb helyzeni. Inkább megszakítást tennék 1-2 adatvezetékre.
A gyári kulcs jelerősítése ellen ez nem véd, de ilyen módszer inkább a filmekben működik. Zárat törni majd ODB-n hozzákódolni egy kulcsot viszont egyszerű.
GPS nyomkövetőt ne gyári Ford-ot vegyél, hanem bármilyet a piacon. Kell bele egy adatos mobilkártya valahova elrejteni, és bármikor látod hol a verda.
Igen az OBD valamilyen védelmét megcsinálom valószínű, arrébb helyezést, egy picit talán enged a kábelezés, de talán ha rá tudnék tenni valami fém zárat, ilyen arrébb tett állapotában, az volna a legjobb. Az adatvezeték megszakítása is jó lehet, csak ugye megint a garancia... Biztos vagyok benne, hogy inkább problémásnak tartanák, mint elfogadhatónak.
Ebbe a Dantrackerben az volt a szimpatikus, hogy 10 évig is elketyeg az akksijáról, és nem kell kötözgetni, meg semmi, csak elrejteni.
« Utoljára szerkesztve: 2020.01.07 kedd, 08:53:08 írta mk5omg » Naplózva

Mondeo MK5 1.5 EB, 2019
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #4477 Dátum: 2020.01.07 kedd, 08:53:51 »

Igen, talán az segít a legtöbbet egy esetleges ilyen helyzetben. Kivéve ha benne felejtjük a forglamit és azzal viszik el az autót.  falbav

Ezt csak a biztosító találta ki, hogy miért nem akar fizetni.
Jogilag nem kell bemutstnod a forgalmi, sőt a 2 kulcsot sem.

Pl.
Ellopják a táskád, papírokkal és kocsikulccsal. Elviszik az autót is.
A casco ilyenkor is casco.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Radvany_18
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 132



« Új hozzászólás #4478 Dátum: 2020.01.07 kedd, 11:33:48 »

Facebook MK5 Mondeo csoportban lecserélte egy srác a Sync3-at ilyenre, és nagyon meg van vele elégedve, igaz ő nem aliról, hanem itthon cégtől vette és rakatta bele, asszem 270ezer ft, de cégesbe vette amit leír és úgy 220.

Itt van:
https://www.facebook.com/pg/amcentrum/photos/?tab=album&album_id=596946297505413


Üdv!

Nem facebúkozom, de a látott képek alapján nekem nagyon ismerős az autó. No majd megvizslatom én azt élőben is  vigyor3

Én pl. elégedett vagyok a gyári Sync2-esemmel is!
Naplózva
xrobe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1292



E-mail
« Új hozzászólás #4479 Dátum: 2020.01.07 kedd, 12:28:01 »

Nem konfigurált autó volt, hanem éppen érkező, és nem volt benne a riasztó. A gyári riasztót esetleg utólag lehet aktiváltatni, vagy szükség van hozzá valamira pluszban?

szerk: Korábban utánaolvasgattam az utólagos védelemnek, többek közt a pajzsnak is. Valaki dícséri, valaki szerint meg csak problémát okoz, mert nem működik rendesen, leszívja az akkut, stb... Igaz nem pajzs, hanem valaki egy másik nevesebbet tetett egy új 4-es Focusba, és sorozatos problémái lettek, aztán kiderült, hogy elég nagy gányolás folyt a beszerelő részéről, főleg ez eléggé elriasztott.
Nekem az mk3-ban van pajzs, így vettem, az elején nehéz volt megszokni, de már örülök neki. Az akkut nem szívja le, pedig van, hogy 2 hetet áll a kocsi.
Naplózva

Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TDCI 140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TDCI 140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TDCI Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
fxpwrh
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 54


E-mail
« Új hozzászólás #4480 Dátum: 2020.01.12 vasárnap, 16:26:38 »

Sziasztok. Itt is feltenném a kérdéseimet. Igaz, hogy S-Max-om van, de talán ebben sem igazán tér el az MK5 Mondeo-tól.
3 dolgot szeretnék kérdezni azoktól elsősorban akinek 2019 utani, esetleg 2018-as évjáratú autója van, mert korában talán másabb volt a műszeregység (IPC), amivel nekem van több kis - inkább csak zavaró - problémám.
Korábban, idén június környékén volt egy márkaszervizes IPC modul frissítésem és úgy remlik előtte ezeket nem tapasztaltam, bár ezt nem merem biztosra kijeleneteni, igazából csak 2-3 hónapja figyeltem fel ezekre a dolgokra.

1. A képen kékkel bekarikazott 110-es táblában a 110-es szám, amit a táblafelismerő rak ki, hülyén jobbra van tolódva, majdnem hozzáér a 0 a piros körhöz. Ez nagyon feltűnő a 3 számjegyű tábláknál, picit a 2 szamjegyűnél is látszik. A harmadik képen levő 30-as tábláról a fotót, az átvétel utáni km-eken fotóztam, a casco-hoz volt rá szükésgem, azon kb középen van a szám, ezért gondolonám, hogy az IPC frissítés után jelentkeztek ezek.


Autó átadás utáni, korábbi kép:


2. A digitális fordulatszám mutató, amikor gyorsan esne vissza mondjuk váltásnal, akkor nem szépen visszaesik, hanem egyszerűen elindul lefelé és rögtön átugrik az alacsonyabb értékre. Készítettem egy pár másodperces videót, amiben két alkalommal is látszódik a jelenség váltásnál: https://www.youtube.com/watch?v=1NrIkSjwCFQ

3. Ez nem mindig jelentkezik, csak ritkán, de akkor feltűnik, és zavaró, mert ránézek, és azt hiszem nem indexeltem, pedig Fordban ülök, nem más márkában: A műszeregységen az index visszajelzői nem mindig, vagy nem rögtön, hanem csak pár villanás után látszódnak, a kattogás hallatszik rögtön, illetve az index is villog kint. Általaban csak amikor nem teljesen lenyomva a kart, csak a hármas villanást akarom, akkor hallom a három kattanást, de a visszajelzés a műszerfalon nem mindig vagy nem rögtön villog, hanem csak pl a második vagy harmadik.

Ezek másnal is hasonlóan működnek a jelzett évjáratú autókon, vagy probléma lehet? Az autó 2019/01 évjárat, 16ekm-el.
« Utoljára szerkesztve: 2020.01.12 vasárnap, 16:31:38 írta fxpwrh » Naplózva

S-Max ST Line, 2019, 1.5/165LE EcoBoost
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #4481 Dátum: 2020.01.12 vasárnap, 16:33:20 »

Sziasztok. Itt is feltenném a kérdéseimet. Igaz, hogy S-Max-om van, de talán ebben sem igazán tér el az MK5 Mondeo-tól.
3 dolgot szeretnék kérdezni azoktól elsősorban akinek 2019 utani, esetleg 2018-as évjáratú autója van, mert korában talán másabb volt a műszeregység (IPC), amivel nekem van több kis - inkább csak zavaró - problémám.
Korábban, idén június környékén volt egy márkaszervizes IPC modul frissítésem és úgy remlik előtte ezeket nem tapasztaltam, bár ezt nem merem biztosra kijeleneteni, igazából csak 2-3 hónapja figyeltem fel ezekre a dolgokra.

1. A képen kékkel bekarikazott 110-es táblában a 110-es szám, amit a táblafelismerő rak ki, hülyén jobbra van tolódva, majdnem hozzáér a 0 a piros körhöz. Ez nagyon feltűnő a 3 számjegyű tábláknál, picit a 2 szamjegyűnél is látszik. A harmadik képen levő 30-as tábláról a fotót, az átvétel utáni km-eken fotóztam, a casco-hoz volt rá szükésgem, azon kb középen van a szám, ezért gondolonám, hogy az IPC frissítés után jelentkeztek ezek.


Autó átadás utáni, korábbi kép:


2. A digitális fordulatszám mutató, amikor gyorsan esne vissza mondjuk váltásnal, akkor nem szépen visszaesik, hanem egyszerűen elindul lefelé és rögtön átugrik az alacsonyabb értékre. Készítettem egy pár másodperces videót, amiben két alkalommal is látszódik a jelenség váltásnál: https://www.youtube.com/watch?v=1NrIkSjwCFQ

3. A műszeregységen az index visszajelzői nem mindig, vagy nem rögtön, hanem csak pár villanás után látszódnak, a kattogás hallatszik rogton, illetve az index is villog kint. Általaban csak amikor nem teljesen lenyomva a kart, csak a hármas villanást akarom, akkor hallom a három kattanást, de a visszajelzés a muszerfalon nem mindig vagy nem rogton villog, hanem csak pl a második vagy harmadik. Ez nem mindig jelentkezik, csak ritkán, de akkor feltunik, és zavaró, mert ránézek, és azt hiszem nem indexeltem, pedig Fordban ülök, nem más márkában.

Ezek másnal is hasonlóan működnek a jelzett évjáratú autókon, vagy probléma lehet? Az autó 2019/01 évjárat, 16ekm-el.
A fordulatszám  mutató " visszaesése" egész biztos, hogy nem normális. Innentől kezdve akár az összes probléma is összefügghet.
Mindenképp vidd vissza a márkaszervízbe.
Az index kattogást mintha már én is észrevettem volna a cmaxban... Roll Eyes
« Utoljára szerkesztve: 2020.01.12 vasárnap, 16:34:54 írta alf® » Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Vectron
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 547



E-mail
« Új hozzászólás #4482 Dátum: 2020.01.13 hétfő, 11:48:13 »

Kérdés:
ELM 327 elegendö a Sync3 hoz, kijelzö logo+keréknyomás kijelzés aktiváláshoz?

Szerintetek fejvakaras

https://auto.jofogas.hu/gyor_moson_sopron/Bluetooth_ELM_327_diagnosztika_Ford_Mazda_Forscan_HS_CAN_MS_CAN_OBD_99840136.htm


Naplózva

Ex : MKIII 2.0i
Mondeo MKV, ST Line,  5 ajtó, Metallicious
2.0 TDCi,  Powershift 210 LE, 450Nm
Jelenleg : Ford Mustang Fastback 2020, Lucid Red V8 5.0.
N0R31
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 228



« Új hozzászólás #4483 Dátum: 2020.01.13 hétfő, 14:03:07 »

Kérdés:
ELM 327 elegendö a Sync3 hoz, kijelzö logo+keréknyomás kijelzés aktiváláshoz?

Szerintetek fejvakaras

https://auto.jofogas.hu/gyor_moson_sopron/Bluetooth_ELM_327_diagnosztika_Ford_Mazda_Forscan_HS_CAN_MS_CAN_OBD_99840136.htm




Akár elég lehet. Regisztrált Forscaned legyen, akkor tutti lehet állítani. Meg hát ki kell próbálni megvétel előtt.
Naplózva

Mondeo MK5 2.0 TDCi - 150 Le -  Deep Impact Blue (180 by PF) --> 205 by PF
Vectron
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 547



E-mail
« Új hozzászólás #4484 Dátum: 2020.01.13 hétfő, 15:48:44 »

Akár elég lehet. Regisztrált Forscaned legyen, akkor tutti lehet állítani. Meg hát ki kell próbálni megvétel előtt.
Köszi  eljen
Naplózva

Ex : MKIII 2.0i
Mondeo MKV, ST Line,  5 ajtó, Metallicious
2.0 TDCi,  Powershift 210 LE, 450Nm
Jelenleg : Ford Mustang Fastback 2020, Lucid Red V8 5.0.
rstwingo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1131


csak vagyok


E-mail
« Új hozzászólás #4485 Dátum: 2020.01.13 hétfő, 19:22:15 »

Kérdés:
ELM 327 elegendö a Sync3 hoz, kijelzö logo+keréknyomás kijelzés aktiváláshoz?

Szerintetek fejvakaras

https://auto.jofogas.hu/gyor_moson_sopron/Bluetooth_ELM_327_diagnosztika_Ford_Mazda_Forscan_HS_CAN_MS_CAN_OBD_99840136.htm




Nem lesz elég az tuti, főleg a logó cseréhez nem lesz jó, ahhoz minimum ucds adapter kell
Naplózva

2012-s MK4 2.0 TDCI Titanium Luxury  Lunar Sky kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TDCI 2.0 TURNIER VIVA X - kombi-130 pacis-Mashine Silv
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #4486 Dátum: 2020.01.13 hétfő, 20:27:37 »

Nem lesz elég az tuti, főleg a logó cseréhez nem lesz jó, ahhoz minimum ucds adapter kell
mért mondod? Forscan tudja.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
rstwingo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1131


csak vagyok


E-mail
« Új hozzászólás #4487 Dátum: 2020.01.13 hétfő, 21:09:16 »

mért mondod? Forscan tudja.

A Syncnek a logó cseréjét nem hiszem hogy tudja a forscan, de legyen igazad  integet2
Naplózva

2012-s MK4 2.0 TDCI Titanium Luxury  Lunar Sky kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TDCI 2.0 TURNIER VIVA X - kombi-130 pacis-Mashine Silv
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #4488 Dátum: 2020.01.13 hétfő, 21:15:34 »

A Syncnek a logó cseréjét nem hiszem hogy tudja a forscan, de legyen igazad  integet2

Alf nem rég írta valamelyik topikban, hogy ELM-el backurálta a logókat.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #4489 Dátum: 2020.01.13 hétfő, 22:02:29 »

A Syncnek a logó cseréjét nem hiszem hogy tudja a forscan, de legyen igazad  integet2
nekem hetek óta a Mustang lóval köszön be a sync3. Wink
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #4490 Dátum: 2020.01.13 hétfő, 22:30:53 »

nekem hetek óta a Mustang lóval köszön be a sync3. Wink

Ezután már csak egy lépés a Mustang logós hűtőrács Cheesy
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #4491 Dátum: 2020.01.13 hétfő, 22:33:02 »

Ezután már csak egy lépés a Mustang logós hűtőrács Cheesy
[img]https://www.talkford.com/community/uploads/monthly_04_2016/post-115010-0-82146900-1460757112.jpg
Ennél jobban nem érdekel.De azért megnézik...Sőt,a cmaxban ST Performance logót állítottam be.Na az is franyó.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Mumus1986
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 50


« Új hozzászólás #4492 Dátum: 2020.01.14 kedd, 22:40:01 »

Nem tudom, hogy csak én maradtam-e le és már régebb óta így van, de a 2020. 01. 07-es árlistán már nincs benzines mondeo....
Naplózva
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #4493 Dátum: 2020.01.14 kedd, 23:45:45 »

Nem tudom, hogy csak én maradtam-e le és már régebb óta így van, de a 2020. 01. 07-es árlistán már nincs benzines mondeo....

Meg biturbo dizel se. 190le a max.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Radvany_18
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 132



« Új hozzászólás #4494 Dátum: 2020.01.20 hétfő, 17:15:49 »

Sziasztok!

Kérek egy kis segítséget.

Az ETIS-be be tudok lépni, viszont a kocsim részletes felszereltségét nem tudom megnyitni és szükségem lenne arra, hogy a szélvédőmre gyárilag az ETIS mit ír (hővédő bevonattal, anélkül, stb.).

Csütörtökön szélvédő csere. Pici kis kavics a ragasztásba, oszt jónapot a szélvédőnek, a repedés már az üveg 1/3-ánál tart :-)))

Alvázszám: WF0FXXWPCFFS87489

Köszi a segítséget!

D.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #4495 Dátum: 2020.01.20 hétfő, 18:10:11 »

Sziasztok!

Kérek egy kis segítséget.

Az ETIS-be be tudok lépni, viszont a kocsim részletes felszereltségét nem tudom megnyitni és szükségem lenne arra, hogy a szélvédőmre gyárilag az ETIS mit ír (hővédő bevonattal, anélkül, stb.).

Csütörtökön szélvédő csere. Pici kis kavics a ragasztásba, oszt jónapot a szélvédőnek, a repedés már az üveg 1/3-ánál tart :-)))

Alvázszám: WF0FXXWPCFFS87489

Köszi a segítséget!

D.

Ford-nál cikkszámra nézik úgyis. Komplett szett van.
Amúgy "Fűtött szélvédővel",  "Széria zöld szélvédő".


« Utoljára szerkesztve: 2020.01.20 hétfő, 19:11:04 írta Meg Győző » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Radvany_18
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 132



« Új hozzászólás #4496 Dátum: 2020.01.20 hétfő, 22:19:14 »

Ford-nál cikkszámra nézik úgyis. Komplett szett van.
Amúgy "Fűtött szélvédővel",  "Széria zöld szélvédő".


Üdv!

Köszi az infót. Az egész lényege az, hogy a biztosító által kijelölt (!) szerelő csapattal először kerülök kapcsolatba és van egy kis bizalmatlanság. A kis bizalmatlanságom abból ered, hogy a különböző kamerák beállítását rendesen elvégzik-e (táblafigyelő....).

Az érdi szerelőm már több kocsinkban (FORD) cserélt nem egy szélvédőt és egyszóval profik. Velül cseréltettem volna, de a tót biztosítónál csak meresztették a szemüket és nem akartam bonyolítani az ügyet (időm sincs rá). Kedves páromnak két hónapja behozott kocsin is volt szélvédőcsere (még Dojcslandban) és a kóklerek, akik csinálták a visszapillantó mögötti dobozkában a szenzort nem zselézték le egyáltalán, és a csatlakozásánál is az egyik láb elgörbült, ezért nem is nyomták össze. Ez több mindenre kihatott: nem működött a szakaszos automatikus ablaktörlés és az automata lámpakapcsolás (nappali menetfény+tompított) sem. Ja és a kárpitot sem tudták rendesen összerakni (egyébként CORSA). A MONDINÁL azért több minden van a visszapillantó mögötti dobozkában.

Esetleg infó arról. hogy a szélvédőcsere technológiai folyamatában benne van-e olyasmi, mint pl. a kamerák kalibrálása? Nem biztos, hogy kell, csak kérdem....
Naplózva
Vectron
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 547



E-mail
« Új hozzászólás #4497 Dátum: 2020.01.21 kedd, 10:59:18 »

nekem hetek óta a Mustang lóval köszön be a sync3. Wink
eljen taps
Ha odaérünk h lesz hozzá eszköz és elakadna a projekt felhivlak!
Nekem az ST Performance-a kiszemelt Design.
Naplózva

Ex : MKIII 2.0i
Mondeo MKV, ST Line,  5 ajtó, Metallicious
2.0 TDCi,  Powershift 210 LE, 450Nm
Jelenleg : Ford Mustang Fastback 2020, Lucid Red V8 5.0.
Vectron
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 547



E-mail
« Új hozzászólás #4498 Dátum: 2020.01.21 kedd, 11:05:21 »

Üdv!

Köszi az infót. Az egész lényege az, hogy a biztosító által kijelölt (!) szerelő csapattal először kerülök kapcsolatba és van egy kis bizalmatlanság. A kis bizalmatlanságom abból ered, hogy a különböző kamerák beállítását rendesen elvégzik-e (táblafigyelő....).

Az érdi szerelőm már több kocsinkban (FORD) cserélt nem egy szélvédőt és egyszóval profik. Velül cseréltettem volna, de a tót biztosítónál csak meresztették a szemüket és nem akartam bonyolítani az ügyet (időm sincs rá). Kedves páromnak két hónapja behozott kocsin is volt szélvédőcsere (még Dojcslandban) és a kóklerek, akik csinálták a visszapillantó mögötti dobozkában a szenzort nem zselézték le egyáltalán, és a csatlakozásánál is az egyik láb elgörbült, ezért nem is nyomták össze. Ez több mindenre kihatott: nem működött a szakaszos automatikus ablaktörlés és az automata lámpakapcsolás (nappali menetfény+tompított) sem. Ja és a kárpitot sem tudták rendesen összerakni (egyébként CORSA). A MONDINÁL azért több minden van a visszapillantó mögötti dobozkában.

Esetleg infó arról. hogy a szélvédőcsere technológiai folyamatában benne van-e olyasmi, mint pl. a kamerák kalibrálása? Nem biztos, hogy kell, csak kérdem....
Nekem a Carglas Budaörs cserélte Cascora, kalibrálással, gyári szélvédö. Papirt is adtak rola.
Fiatal lelkes csapat, profi munka!  eljen
Söt, az uj szélvédö miután alig pár nappal a csere után ujra követ kapott(fükasza az M3-on, by autopalya nonprofit) elvégezték a szélvédö javitását, ami azota se repedt tovább, pedig kapott hideget, jeget, meleget.
Naplózva

Ex : MKIII 2.0i
Mondeo MKV, ST Line,  5 ajtó, Metallicious
2.0 TDCi,  Powershift 210 LE, 450Nm
Jelenleg : Ford Mustang Fastback 2020, Lucid Red V8 5.0.
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #4499 Dátum: 2020.01.21 kedd, 12:23:18 »

Nekem a Carglas Budaörs cserélte Cascora, kalibrálással, gyári szélvédö. Papirt is adtak rola.
Fiatal lelkes csapat, profi munka!  eljen
Söt, az uj szélvédö miután alig pár nappal a csere után ujra követ kapott(fükasza az M3-on, by autopalya nonprofit) elvégezték a szélvédö javitását, ami azota se repedt tovább, pedig kapott hideget, jeget, meleget.

És mit és hogyan kalibráltak?
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Oldalak: 1 ... 83 84 85 86 87 88 89 [90] 91 92 93 94 95 96 97 ... 114   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.056 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.