Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 08:04:20
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
Automata váltó
Oldalak:
1
2
3
4
5
[
6
]
7
8
9
10
11
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Automata váltó (Megtekintve 353501 alkalommal)
0 Felhasználó és 9 vendég van a témában
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #250 Dátum:
2013.05.20 hétfő, 11:35:20 »
Idézetet írta: sz.zsolti - 2013.05.20 hétfő, 10:14:55
Sziasztok!
Legyetek szivesek segíteni abban a kérdésben,hogy 2008-as Galaxy (ami gondolom azonos a mondeójéval) autómataváltó olajcseréhez jó-e a Mobil ATF 320-as olaj,a gyári helyett.
A Ford Mercon M-931220 minősítés rajta van,de azért biztos ami biztos.
Illetve a mennyiség tekintetében mennyire kell számolnom? Természetesen szűrőcsere nélkül értettem.
Előre is köszönöm:
Zsolti
(gondolom 1.8 tdci a motor)
Én ezt a minősítést találtam: WSS-M2C924-A 7.0 liter
Naplózva
Imádom a dízeleket!
sz.zsolti
Vendég
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #251 Dátum:
2013.05.21 kedd, 17:14:33 »
A motor 2.0 tdci
96kw-os
Valóban a WSS-M2C924-A,és a Mercon M-931220 is ford minősítés,a kérdés hogy melyik volna jó hozzá.
Naplózva
cosfi
Vendég
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #252 Dátum:
2013.05.24 péntek, 07:37:08 »
Sziasztok!
Megállás után P állásba kapcsolva az automatát néha kerregő hang hallható. Ahhoz tudnám hasonlítani, mintha vmit felcsévélne, és ha végzett elhallgat). Nem tudom, hogy köze van-e a dologhoz, amit ma reggel tapasztaltam, bár lehet, hogy eddig is volt, csak nem volt lehúzva az ablak. Ma váltásnál is hallottam vmi hasonlót, de ez a motortérből jött, a P állású dolog pedig bent hallható.
Szerintetek?
Köszi
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #253 Dátum:
2013.05.24 péntek, 12:13:43 »
Idézetet írta: cosfi - 2013.05.24 péntek, 07:37:08
Sziasztok!
Megállás után P állásba kapcsolva az automatát néha kerregő hang hallható. Ahhoz tudnám hasonlítani, mintha vmit felcsévélne, és ha végzett elhallgat). Nem tudom, hogy köze van-e a dologhoz, amit ma reggel tapasztaltam, bár lehet, hogy eddig is volt, csak nem volt lehúzva az ablak. Ma váltásnál is hallottam vmi hasonlót, de ez a motortérből jött, a P állású dolog pedig bent hallható.
Szerintetek?
Köszi
Mindegyik hang a váltóból jön, a kerregést bevezeti a váltórúd/bowden.
Ha megállsz és vársz egy kicsit, majd utána tolod P-be, akkor is kerreg? Ilyen akkor szokott előfordulni, ha akkor akarod P-be rakni mikor még mozog az autó.
Tehát valamiért nem fékeződik/áll le az a tengely, amelyiket a rögzítő körmök vannak. Ez lehet mechanikai hiba a váltón belül....
Naplózva
Imádom a dízeleket!
cosfi
Vendég
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #254 Dátum:
2013.05.24 péntek, 13:51:45 »
Idézetet írta: GSR - 2013.05.24 péntek, 12:13:43
Mindegyik hang a váltóból jön, a kerregést bevezeti a váltórúd/bowden.
Ha megállsz és vársz egy kicsit, majd utána tolod P-be, akkor is kerreg? Ilyen akkor szokott előfordulni, ha akkor akarod P-be rakni mikor még mozog az autó.
Tehát valamiért nem fékeződik/áll le az a tengely, amelyiket a rögzítő körmök vannak. Ez lehet mechanikai hiba a váltón belül....
Megállásnál mindig figyelek arra, hogy hagyjak időt a váltónak, néha mégis előfordul. A menet közbeni hangot mi okozhatja? A váltón belüli hiba mi lehet? Köszi
Naplózva
zotya
Vendég
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #255 Dátum:
2013.05.27 hétfő, 13:00:09 »
Tíz éves Monde III automataváltó nem kapcsolható hátrafele menetbe.
Volt már valakinek hasonló problémája?
Mi lehet rossz?
Remélem nem a komplett váltó.
A tanácsokat előre is köszi.
Naplózva
Trendi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 412
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #256 Dátum:
2013.06.11 kedd, 07:25:40 »
A retesz adja a hangot. Amikor fék nélkül akarod kivenni P-ből, akkor a váltón lévő kis gombot nem lehet benyomni, ennek a működtető kapcsolója kezd kifeküdni. Hamarosan nem lehet majd fékkel sem kivenni a P-t. Ekkor jön a segédkulcsos kivétel, majd előbb utóbb beletöröd, mert elfog az ideg. utána már kijön P-ből mindig...
Pesze jobb javíttani, mielőtt eljuthál idáig.
Idézetet írta: cosfi - 2013.05.24 péntek, 07:37:08
Sziasztok!
Megállás után P állásba kapcsolva az automatát néha kerregő hang hallható. Ahhoz tudnám hasonlítani, mintha vmit felcsévélne, és ha végzett elhallgat). Nem tudom, hogy köze van-e a dologhoz, amit ma reggel tapasztaltam, bár lehet, hogy eddig is volt, csak nem volt lehúzva az ablak. Ma váltásnál is hallottam vmi hasonlót, de ez a motortérből jött, a P állású dolog pedig bent hallható.
Szerintetek?
Köszi
Naplózva
2005/12 Trend 2.0 TDCI 4ajtós, automata, ZEN, tempomat, kieg. fűtés
Trendi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 412
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #257 Dátum:
2013.06.11 kedd, 07:27:22 »
Honnan nem kapcsolható? P-ből, vagy D-ből?
Idézetet írta: zotya - 2013.05.27 hétfő, 13:00:09
Tíz éves Monde III automataváltó nem kapcsolható hátrafele menetbe.
Volt már valakinek hasonló problémája?
Mi lehet rossz?
Remélem nem a komplett váltó.
A tanácsokat előre is köszi.
Naplózva
2005/12 Trend 2.0 TDCI 4ajtós, automata, ZEN, tempomat, kieg. fűtés
mazlitulla
Vendég
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #258 Dátum:
2013.06.19 szerda, 08:24:35 »
Mire gondoltal a segedkulcsos kivetellel mert nalam most ugyanezvan nem tudom p bol kivenni az autot:S
Naplózva
kis zeller
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 120
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #259 Dátum:
2013.06.22 szombat, 09:13:40 »
Idézetet írta: mazlitulla - 2013.06.19 szerda, 08:24:35
Mire gondoltal a segedkulcsos kivetellel mert nalam most ugyanezvan nem tudom p bol kivenni az autot:S
A váltó kart körbe vevő műanyagon van egy kis köralaku kis dugú azt kiveszed és egy kulcsal vagy csavarhúzóval benyomod a reteszt
Naplózva
2002/5 MKIII 2.0 TDCivolt (2.0 tddi 116 le) GHIA Gyári xenon ,(FMBA) 131 ló, 5 ajtó, Automata váltó tiptronic, ABS, EGR off, tempomat ,225/45 R 17" gumival
pkka1020
Vendég
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #260 Dátum:
2013.07.02 kedd, 21:47:42 »
Üdv Mondeosok!
Azt szeretném kérdezni, hogy valaki tudna e Balatonalmádi környékén automata
váltó szervizt ajánlani?
Köszi a segítséget!
Naplózva
Japán
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 566
:D
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #261 Dátum:
2013.08.01 csütörtök, 00:53:19 »
Idézetet írta: pkka1020 - 2013.07.02 kedd, 21:47:42
Üdv Mondeosok!
Azt szeretném kérdezni, hogy valaki tudna e Balatonalmádi környékén automata
váltó szervizt ajánlani?
Köszi a segítséget!
Budapesten tudok egy nagyon jót XVIII kerben
Naplózva
FEKETE GYÉMÁNT,GHIA,19col 40mm ültetve,automata kényelem
MFC100
Vendég
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #262 Dátum:
2013.09.10 kedd, 13:28:00 »
Sziasztok!
2004-es TDCI Mondeom automata tiptronic váltója elszált. Tud esetleg valaki Budapest közelében frissen bontottat? Köszönöm.
Atti
Naplózva
Lacika71
Vendég
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #263 Dátum:
2013.09.10 kedd, 13:37:13 »
Idézetet írta: MFC100 - 2013.09.10 kedd, 13:28:00
Sziasztok!
2004-es TDCI Mondeom automata tiptronic váltója elszált. Tud esetleg valaki Budapest közelében frissen bontottat? Köszönöm.
Atti
Hívd fel mk2-t. Ott a száma a profiljában.
Naplózva
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #264 Dátum:
2013.09.10 kedd, 13:40:44 »
Idézetet írta: MFC100 - 2013.09.10 kedd, 13:28:00
Sziasztok!
2004-es TDCI Mondeom automata tiptronic váltója elszált. Tud esetleg valaki Budapest közelében frissen bontottat? Köszönöm.
Atti
Az mit jelent, hogy elszállt? Nem is javítható?
Naplózva
MFC100
Vendég
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #265 Dátum:
2013.09.10 kedd, 13:51:25 »
Idézetet írta: Mad-V - 2013.09.10 kedd, 13:40:44
Az mit jelent, hogy elszállt? Nem is javítható?
Elijesztettek a javítástól. 200e tól 400e ft-os ajánlatot kaptam és csak a szétszerelésre kérnek el 30e ft-ot és csak akkor tudnak megfelelő választ......
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #266 Dátum:
2013.09.10 kedd, 15:46:21 »
Idézetet írta: MFC100 - 2013.09.10 kedd, 13:51:25
Elijesztettek a javítástól. 200e tól 400e ft-os ajánlatot kaptam és csak a szétszerelésre kérnek el 30e ft-ot és csak akkor tudnak megfelelő választ......
Ez így van, nincs ebben semmi meglepődésre okot adó részlet.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
MFC100
Vendég
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #267 Dátum:
2013.09.11 szerda, 10:57:20 »
Idézetet írta: GSR - 2013.09.10 kedd, 15:46:21
Ez így van, nincs ebben semmi meglepődésre okot adó részlet.
Azért egy 700e és 1 m közötti autónál ez több mint amit az ember rááldozna.....Egyébként köszönöm, megoldottam. Megcsináltatom és már szabadulok is meg tőle.....
Naplózva
norberto31
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 95
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #268 Dátum:
2013.09.13 péntek, 20:29:25 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2013.09.10 kedd, 13:37:13
Hívd fel mk2-t. Ott a száma a profiljában.
Szia! Mik a tünetek.Lehet csak valamelyik szolenoid szelep ment tönkre,az meg bontás nélkül is cserélhető!
Naplózva
2004-es 2.0TDCI Ghia Kombi Aut.
Lacika71
Vendég
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #269 Dátum:
2013.09.13 péntek, 20:31:15 »
Idézetet írta: norberto31 - 2013.09.13 péntek, 20:29:25
Szia! Mik a tünetek.Lehet csak valamelyik szolenoid szelep ment tönkre,az meg bontás nélkül is cserélhető!
Miért tőlem kérdezed?
Naplózva
huszare
Vendég
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #270 Dátum:
2014.01.15 szerda, 19:49:36 »
Sziasztok,
2004 Mondeo 2,0 TDCI autóhoz keresek automata váltó kar egységet....a hiba jelenség az volt, hogy P állásban, ha nyomtam a fékpedált berregett a váltókar. Valami mágnes húzott be mindig. Ezt sikerült bontottan venni és kicseréltetni, de néhány hete megadta magát, bent maradt P-ben, és nem jött ki a kulcs. A szervizben megoldották (kivették belőle ezt a váltókar egységet), de most menet közben is mozgatható a váltókar, és bármilyen állásban ki lehet venni a kulcsot. Tudtok segíteni, hogy mit kellene vennem bele, és ez mennyibe kerülne? Köszi előre is...
Erika
Naplózva
Viló
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1815
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #271 Dátum:
2014.01.16 csütörtök, 15:43:02 »
Sziasztok!
2-3 hete azt produkálja a kocsi, hogy bizonyos esetekben nem akar elindulni.
Gyújtás után ha továbbfordítom a kulcsot nem történik semmi.
Kicsit előre lejt az út a ház előtt és nem szoktam behúzni a kéziféket csak P-be hagyom.
Ha kirakom N-be akkor elindul. Mi kezd el elkopni? Mit kell cseréljek?
Köszi.
Naplózva
1997 1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.
2004 F1 2.0 TDCi kombi automata.
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #272 Dátum:
2014.01.16 csütörtök, 15:58:24 »
Idézetet írta: Viló - 2014.01.16 csütörtök, 15:43:02
Sziasztok!
2-3 hete azt produkálja a kocsi, hogy bizonyos esetekben nem akar elindulni.
Gyújtás után ha továbbfordítom a kulcsot nem történik semmi.
Kicsit előre lejt az út a ház előtt és nem szoktam behúzni a kéziféket csak P-be hagyom.
Ha kirakom N-be akkor elindul. Mi kezd el elkopni? Mit kell cseréljek?
Köszi.
A választókar mozgat egy kapcsoló szerkezetet, ami csak N és P állásban engedélyez az indítást. Azt kell kimérni, hogy biztosan hibás-e és nem vezeték hiba, aztán cserélni.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Trendi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 412
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #273 Dátum:
2014.01.16 csütörtök, 20:22:23 »
Igazából miért gond ez?
Ne vedd ki, ha nem akarod azt a kulcsot.
Az pedig külön hasznos, ha tudod menet közben mozgatni a váltókart, nem?
Talán azt akartad mondani, hogy fék nélkül is kijön a P-böl? Most látszik a müszerfalon a bekapcsolt fokozat?
Amikor nekem akadozott a P fokozatból kiemelés, egyszer megharagudtam és kihúztam eröböl. Azóta nekem is kijön fék nélkül és nem mutatja a müszerfal a fokozatot.
Lehet, hogy a szervizben a tiédet is így törék ki. Vagy vették ki szelíden, de mindenképpen az hiányzik belöle.
Nem jégtöröhajó homloklemezböl van az a szerkezet, el tud törni. A vezethetöséget nem befolyásolja.
Idézetet írta: huszare - 2014.01.15 szerda, 19:49:36
Sziasztok,
2004 Mondeo 2,0 TDCI autóhoz keresek automata váltó kar egységet....a hiba jelenség az volt, hogy P állásban, ha nyomtam a fékpedált berregett a váltókar. Valami mágnes húzott be mindig. Ezt sikerült bontottan venni és kicseréltetni, de néhány hete megadta magát, bent maradt P-ben, és nem jött ki a kulcs. A szervizben megoldották (kivették belőle ezt a váltókar egységet), de most menet közben is mozgatható a váltókar, és bármilyen állásban ki lehet venni a kulcsot. Tudtok segíteni, hogy mit kellene vennem bele, és ez mennyibe kerülne? Köszi előre is...
Erika
Naplózva
2005/12 Trend 2.0 TDCI 4ajtós, automata, ZEN, tempomat, kieg. fűtés
Viló
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1815
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #274 Dátum:
2014.01.16 csütörtök, 23:00:19 »
Idézetet írta: GSR - 2014.01.16 csütörtök, 15:58:24
A választókar mozgat egy kapcsoló szerkezetet, ami csak N és P állásban engedélyez az indítást. Azt kell kimérni, hogy biztosan hibás-e és nem vezeték hiba, aztán cserélni.
Naplózva
1997 1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.
2004 F1 2.0 TDCi kombi automata.
Viló
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1815
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #275 Dátum:
2014.01.19 vasárnap, 12:25:02 »
Idézetet írta: GSR - 2014.01.16 csütörtök, 15:58:24
A választókar mozgat egy kapcsoló szerkezetet, ami csak N és P állásban engedélyez az indítást. Azt kell kimérni, hogy biztosan hibás-e és nem vezeték hiba, aztán cserélni.
Ma megint elkezdett szivatni az autó az indulással.
Elkezdtem lebontani a borítást és észrevettem hogy az a fekete műanyag ami a váltókar körül van, lötyög.
A két első lába nem volt bepattintva. Visszaraktam a helyére és azóta pöcc röff.
Naplózva
1997 1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.
2004 F1 2.0 TDCi kombi automata.
t2com
Vendég
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #276 Dátum:
2014.02.16 vasárnap, 18:20:37 »
Sziasztok!
A segítségeteket szeretném kérni! Van egy 2003-as, faceliftes automata tdci-m, 115 Le! Az automata váltóm két napja megadta magát! Autópályán araszolva dugó miatt egyszer csak egy megállás után nem volt hajlandó elindulni az autó! Letoltam a leállósávba, majd haver aki jött mögöttem lehúzott a pályáról! 1-2 óra állás után egy parkolóban beindítottam a kocsit, hátha! És lám elindult a kocsi, annyi hibával hogy 2-es után nem akar váltani, csak felpörög a motor, de nem vált, meg mintha a hajtás is megszűnne! Visszaveszem a gázt, lelassul a kocsi, majd ugyanezt produkálja mikor újra gyorsítok! Hazahoztuk trailer-el, töltöttem bele olajat, hátha az a baj, de a jelenség nem szűnt meg! Nem mertem nagy távra indulni, nehogy megint teljesen megszűnjön a hajtás, csak utca végéig, meg vissza! Lehet hogy a motor melegedésével újra azt csinálná mint az autópályán, ezért nem is erőltettem! Lerobbanásom előtt 1-2 nappal produkált olyat, hogy városban lámpánál indulva nehezen ment, mintha nagyon óvatosan kuplungot csúsztatna az ember, majd rántott egy nagyot, és megindult rendesen!
A kérdésem az lenne, hogy mi okozhatja ezt a hibát, mennyibe fájna nekem, és házilag tudok-e neki "ártani"?
Kérlek benneteket segítsetek!!!
Naplózva
Dodi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 592
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #277 Dátum:
2014.02.17 hétfő, 19:35:27 »
Házilag csak ártani tudsz.
Diagnosztikát kell csináltatni, kinyomtattatni, aztán elmenni egy jó, korrekt automatáshoz, amiből 1 ha van.(1 van)
Naplózva
2010.11. 2.0 TDCI TITANIUM FACELIFT WEBASTO
2002.10. TDCI GHIA, 130Le, bőr, két pedál
tomfanta
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #278 Dátum:
2014.02.26 szerda, 20:45:09 »
Üdv mindenkinek,
Nemrég lettem Mondeo tulaj, egy 2004-es 2.5 V6, 5 sebességes automata személyében.
2 hete az M3-ason 140-el áthajtottam egy hirtelen elémkerülő nagy tárgyon, ami talán egy leszakadt kipufogódob lehetett, nem tudom, mire megálltam már nem láttam.
Félreállva nem láttam semmi komoly sérülést, folyást, mentem még 300 kilométert ezután, és nem tapasztaltam hibát. Másnap reggel láttam, hogy az első
lökhárító eltört, bár nem vészes. A műanyag tepsi, ami a motort védi alulról ripityára tört (eBay-en 30ezer volt az új). Viszont ami jobban aggasztott, az a váltóolaj-hűtő,
mert az rendesen eldeformálódott. Szivárgást nem észleltem, nem is látszott sehol nyílt sérülés a hűtőn, csak elhajlott.Bejelentkeztem a hajdúsámsoni automata-szervízbe,
kicserélték a hűtőt és egyúttal kértem egy komplett olajcserét is, cakk-pakk 60ezer volt. A szerelő srác 10 liter olajjal átforgatta az egészet, ebből benne maradt 8,5 körül.
Azt mondta ráfért már (150.000 km van az órámban és valószínűleg sosem volt cserélve a váltóolaj)- elég trutymós volt. Ő is nagyon ajánlja az olajcserét 50.000 kilométerenként ha lehet.
Előtte is pöpec volt a váltó, ezután sem érzek semmi változást, de így sokkal nyugodtabb vagyok.
Van egy apró, kellemetlen dolog, ami olajcsere előtt is jelen volt már, és azóta is fennáll:
Néha, de csak üzemmeleg motornál, 1500-1800 fordulat körül 4. illetve 5. sebességben haladva ha lassú gázt adok, akkor elkezd rángatni az autó, érzem hogy erőtlen.
Nem vált vissza, csak egy nagyobb gázadásra, de szerintem nem is kéne ott még, hiszen máskor meg bőven 1500 fordulat alatt is szépen muzsikál ez a motor.
Találkozott már valaki ilyennel? Vagy csak a vezetési stílusom talált meg valami holtpontot? (Eddig kézi váltósom volt)
Ezen fórum egyik első hozzászólása hasonló esetről számolt be egy dízelnél, de a kérdés nyitva maradt.
Ötlet?
UPDATE: ez nem váltóprobléma volt, úgy tűnik a gyertyák cseréje megoldotta.
«
Utoljára szerkesztve: 2014.03.03 hétfő, 13:37:45 írta tomfanta
»
Naplózva
Ford Mondeo 2004 2.5 V6 B5Y automata
t2com
Vendég
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #279 Dátum:
2014.03.03 hétfő, 02:50:47 »
Idézetet írta: t2com - 2014.02.16 vasárnap, 18:20:37
Sziasztok!
A segítségeteket szeretném kérni! Van egy 2003-as, faceliftes automata tdci-m, 115 Le! Az automata váltóm két napja megadta magát! Autópályán araszolva dugó miatt egyszer csak egy megállás után nem volt hajlandó elindulni az autó! Letoltam a leállósávba, majd haver aki jött mögöttem lehúzott a pályáról! 1-2 óra állás után egy parkolóban beindítottam a kocsit, hátha! És lám elindult a kocsi, annyi hibával hogy 2-es után nem akar váltani, csak felpörög a motor, de nem vált, meg mintha a hajtás is megszűnne! Visszaveszem a gázt, lelassul a kocsi, majd ugyanezt produkálja mikor újra gyorsítok! Hazahoztuk trailer-el, töltöttem bele olajat, hátha az a baj, de a jelenség nem szűnt meg! Nem mertem nagy távra indulni, nehogy megint teljesen megszűnjön a hajtás, csak utca végéig, meg vissza! Lehet hogy a motor melegedésével újra azt csinálná mint az autópályán, ezért nem is erőltettem! Lerobbanásom előtt 1-2 nappal produkált olyat, hogy városban lámpánál indulva nehezen ment, mintha nagyon óvatosan kuplungot csúsztatna az ember, majd rántott egy nagyot, és megindult rendesen!
A kérdésem az lenne, hogy mi okozhatja ezt a hibát, mennyibe fájna nekem, és házilag tudok-e neki "ártani"?
Kérlek benneteket segítsetek!!!
Megoldottam a problémát! Vettem egy 2011-es 1.6 tdci focus-t manuális váltóval! A mondit beszámolták! Sajnos elment a kedvem az automata monditól, csak rossz tapasztalatom volt!
Naplózva
kendre
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 53
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #280 Dátum:
2014.04.30 szerda, 13:19:51 »
Sziasztok.
Én még nem vagyok Mondeo tulaj, de szeretnék hamarosan azzá válni. 2002-2004 közötti kombi mondeot szeretnék venni, ha lehet hat számjegyű összegért. Ez van, erre fussa
Eddig csak benzines autóm volt, de most bepróbálkoznék egy jó kis dízellel. Ahogy gondolom, nekem a 2 literes motor bőven elég lesz, azt sem fogom kihasználni. Viszont, ha már változás, akkor merjünk nagyot álmodni, megfordult a fejemben, hogy automata vagy tiptronic váltós autót veszek. És akkor jöjjenek a kérdések:
-Van-e az említett típusokban nagyon jól sikerült váltó, ami abszolut probléma mentes és nem hagy az úton?
-Lehet, hogy nem ide tartozik, de melyik a leg megbízhatóbb motor esetleg nagyon jól bevált motor és váltó kombó?
Kicsit magamról. Nem úszkálok a pénzben, gondolom ez kiderült, ezért kell egy megbízható autó. Ha 1 literrel többet eszik, mint takarékosabb társai, az nem számít, csak jó legyen. Családapa vagyok, ha elővesszük a kocsit, akkor mindig messze megyünk, ezért is akarok nagy, kényelmes autót venni. Nem száguldozok, jelenlegi kocsim is 116 lovas, de max 120-al megyek. Szeretem élvezni az utazást, főleg, ha én vezetek. Ami fontos, olyan kocsit akarok, ami nem ijed meg egy előzésnél. Nem hajtok gyorsan, de ha valaki előttem tötyörög 80-al a jó úton, akkor ne féljek már megelőzni.
Szóval ebben az ügyben várom tanácsaitokat.
Naplózva
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #281 Dátum:
2014.04.30 szerda, 14:11:17 »
Idézetet írta: kendre - 2014.04.30 szerda, 13:19:51
Sziasztok.
Én még nem vagyok Mondeo tulaj, de szeretnék hamarosan azzá válni. 2002-2004 közötti kombi mondeot szeretnék venni, ha lehet hat számjegyű összegért. Ez van, erre fussa
Eddig csak benzines autóm volt, de most bepróbálkoznék egy jó kis dízellel. Ahogy gondolom, nekem a 2 literes motor bőven elég lesz, azt sem fogom kihasználni. Viszont, ha már változás, akkor merjünk nagyot álmodni, megfordult a fejemben, hogy automata vagy tiptronic váltós autót veszek. És akkor jöjjenek a kérdések:
-Van-e az említett típusokban nagyon jól sikerült váltó, ami abszolut probléma mentes és nem hagy az úton?
-Lehet, hogy nem ide tartozik, de melyik a leg megbízhatóbb motor esetleg nagyon jól bevált motor és váltó kombó?
Kicsit magamról. Nem úszkálok a pénzben, gondolom ez kiderült, ezért kell egy megbízható autó. Ha 1 literrel többet eszik, mint takarékosabb társai, az nem számít, csak jó legyen. Családapa vagyok, ha elővesszük a kocsit, akkor mindig messze megyünk, ezért is akarok nagy, kényelmes autót venni. Nem száguldozok, jelenlegi kocsim is 116 lovas, de max 120-al megyek. Szeretem élvezni az utazást, főleg, ha én vezetek. Ami fontos, olyan kocsit akarok, ami nem ijed meg egy előzésnél. Nem hajtok gyorsan, de ha valaki előttem tötyörög 80-al a jó úton, akkor ne féljek már megelőzni.
Szóval ebben az ügyben várom tanácsaitokat.
Ha 2.0 TDCI lesz, akkor tartsd észben, hogy könnyen bejöhet egy ~300ezres üzemanyagrendszer felújítás. TDDI strapabíróbb (cserébe gyengébb és picivel többet fogyaszt).
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
kendre
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 53
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #282 Dátum:
2014.04.30 szerda, 17:24:24 »
Idézetet írta: Zsolteey - 2014.04.30 szerda, 14:11:17
Ha 2.0 TDCI lesz, akkor tartsd észben, hogy könnyen bejöhet egy ~300ezres üzemanyagrendszer felújítás. TDDI strapabíróbb (cserébe gyengébb és picivel többet fogyaszt).
Ezt már más is mondta, hogy válogatós az üzemanyagra. Valami titka csak van, mert nem egy-kettő van ilyen motorral szerelve. Bizonyos tipusú szűrő, vagy gyakori szűrőcsere nem előzheti meg a bajt?
Eddig egyetlen TDDI motorost találtam, a választék elég szegény ebből.
Naplózva
XperiaZ
Vendég
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #283 Dátum:
2014.05.27 kedd, 12:07:16 »
Helló!
Szeretnék segítséget kérni egy problémához.
Adott egy mk3 -as 2002-es 131lovas automata mondeo.
Minden rendben van vele, de 1500 és 2000-es fordulat között rángat az autó. Ha adok neki egy kis gázt akkor viszont abbahagyja. Hideg és meleg motornál is tapasztaltam már ezt a dolgot.
Mitől lehet ez? És mit lehet ezzel /ellene tenni?
Köszönöm előre is a válaszokat.
Naplózva
tomfanta
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #284 Dátum:
2014.06.23 hétfő, 10:55:48 »
Idézetet írta: XperiaZ - 2014.05.27 kedd, 12:07:16
Helló!
Szeretnék segítséget kérni egy problémához.
Adott egy mk3 -as 2002-es 131lovas automata mondeo.
Minden rendben van vele, de 1500 és 2000-es fordulat között rángat az autó. Ha adok neki egy kis gázt akkor viszont abbahagyja. Hideg és meleg motornál is tapasztaltam már ezt a dolgot.
Mitől lehet ez? És mit lehet ezzel /ellene tenni?
Köszönöm előre is a válaszokat.
Nekem a gyertyák + gyújtáskábelek cseréje megoldotta
Naplózva
Ford Mondeo 2004 2.5 V6 B5Y automata
AJani72
Vendég
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #285 Dátum:
2014.07.18 péntek, 10:34:30 »
Valaki segìtsen 2.0tdci trend(2002) automata milyen váltóolajat és mennyit. Illetve valami miatt nem akar 4-be fel és visszaváltani csak ha én váltok kézzel.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #286 Dátum:
2014.07.18 péntek, 10:43:56 »
Idézetet írta: tomfanta - 2014.06.23 hétfő, 10:55:48
Nekem a gyertyák + gyújtáskábelek cseréje megoldotta
Az ő autója dízel, ott aligha segítene a gyújtógyertyák és gyújtáskábelek cseréje.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #287 Dátum:
2014.07.18 péntek, 10:46:01 »
Idézetet írta: GSR - 2014.07.18 péntek, 10:43:56
Az ő autója dízel, ott aligha segítene a gyújtógyertyák és gyújtáskábelek cseréje.
ccccchhhssszzzz....ezt nem kellett volna.most egy világ omlott benne össze....gonosz vagy.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #288 Dátum:
2014.07.18 péntek, 10:48:02 »
Idézetet írta: AJani72 - 2014.07.18 péntek, 10:34:30
Valaki segìtsen 2.0tdci trend(2002) automata milyen váltóolajat és mennyit. Illetve valami miatt nem akar 4-be fel és visszaváltani csak ha én váltok kézzel.
Automata sebességváltó-olaj Típus: WSS-M2C922-A1
Automata sebességváltó-olaja (névleges töltőkapacitás) liter: 7,9
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #289 Dátum:
2014.07.18 péntek, 10:48:55 »
Idézetet írta: alf - 2014.07.18 péntek, 10:46:01
ccccchhhssszzzz....ezt nem kellett volna.most egy világ omlott benne össze....gonosz vagy.
Bocsánat.
Menjek, regeljek le?
Naplózva
Imádom a dízeleket!
AJani72
Vendég
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #290 Dátum:
2014.07.18 péntek, 11:56:31 »
Idézetet írta: GSR - 2014.07.18 péntek, 10:48:02
Automata sebességváltó-olaj Típus: WSS-M2C922-A1
Automata sebességváltó-olaja (névleges töltőkapacitás) liter: 7,9
köszi.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #291 Dátum:
2014.07.18 péntek, 11:56:54 »
Idézetet írta: GSR - 2014.07.18 péntek, 10:48:55
Bocsánat.
Menjek, regeljek le?
azt már régen megkellett volna tenned.mindenkinek jobb lett volna...
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #292 Dátum:
2014.07.18 péntek, 11:57:24 »
Idézetet írta: GSR - 2014.07.18 péntek, 10:48:02
Automata sebességváltó-olaj Típus: WSS-M2C922-A1
Automata sebességváltó-olaja (névleges töltőkapacitás) liter: 7,9
végre.érdemi információ.már azt hittem igaza van a Szájkinak.....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #293 Dátum:
2014.07.18 péntek, 11:58:00 »
Idézetet írta: alf - 2014.07.18 péntek, 11:56:54
azt már régen megkellett volna tenned.mindenkinek jobb lett volna...
Még eljöhet az az idő is.......
Naplózva
Imádom a dízeleket!
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #294 Dátum:
2014.07.18 péntek, 11:58:44 »
Idézetet írta: GSR - 2014.07.18 péntek, 11:58:00
Még eljöhet az az idő is.......
csak engem meg ne kérdezz mégegyszer...
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Stalky89
Vendég
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #295 Dátum:
2014.09.22 hétfő, 09:42:29 »
Sziasztok érdeklődnék, hogy van-e valakinek elfekvőben automata váltója, vagy kit kell itt megkeresnem. Sajnos eléggé pórul jártam. Angol alkatrészek stimmelnek az autóhoz, jelen pillanatban komplett váltóra gondolok.
Válaszaitokat előre is köszönöm.
Naplózva
Lacika71
Vendég
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #296 Dátum:
2014.09.22 hétfő, 09:58:40 »
Idézetet írta: Stalky89 - 2014.09.22 hétfő, 09:42:29
Sziasztok érdeklődnék, hogy van-e valakinek elfekvőben automata váltója, vagy kit kell itt megkeresnem. Sajnos eléggé pórul jártam. Angol alkatrészek stimmelnek az autóhoz, jelen pillanatban komplett váltóra gondolok.
Válaszaitokat előre is köszönöm.
Hívd fel mk2 fórumtársunk. Ott a száma a profiljában.
Naplózva
Stalky89
Vendég
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #297 Dátum:
2014.09.22 hétfő, 12:17:07 »
Köszi, lehet hogy az lesz a vége, de egyelőre még várok, mivel nem annyira egyszerű az eset. Köszi szépen, mindenesetre felírom a számát.
Naplózva
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #298 Dátum:
2014.09.22 hétfő, 12:38:12 »
Idézetet írta: Stalky89 - 2014.09.22 hétfő, 09:42:29
Sziasztok érdeklődnék, hogy van-e valakinek elfekvőben automata váltója, vagy kit kell itt megkeresnem. Sajnos eléggé pórul jártam. Angol alkatrészek stimmelnek az autóhoz, jelen pillanatban komplett váltóra gondolok.
Válaszaitokat előre is köszönöm.
A váltó az ugyanaz a bal és jobb kormányosban.
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Stalky89
Vendég
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #299 Dátum:
2014.09.22 hétfő, 13:08:29 »
Idézetet írta: Zsolteey - 2014.09.22 hétfő, 12:38:12
A váltó az ugyanaz a bal és jobb kormányosban.
Köszönöm szépen.
Naplózva
Oldalak:
1
2
3
4
5
[
6
]
7
8
9
10
11
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ