Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 11:26:56
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo IV.
>
Automata váltó
Oldalak:
1
...
13
14
15
16
17
18
19
[
20
]
21
22
23
24
25
26
27
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Automata váltó (Megtekintve 630612 alkalommal)
0 Felhasználó és 7 vendég van a témában
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4955
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #950 Dátum:
2017.01.12 csütörtök, 18:19:57 »
Idézetet írta: ManiMondeo - 2017.01.12 csütörtök, 17:36:37
Sziasztok!
Egy röpke kör kérdésem volna a hagyományos automata 2.0 Tdci-sek felé! Télen inkább városi használat mellett milyen fogyasztással jár el a kocsitok?
Nekem 7et mutat +-0,1, de kiszámitva közel 10liter! Azt tudom, hogy a műszer sosem mutat valósat, de azért a 10 litert kicsit sokallom, mert nem rallyzok vele!
Köszi előre is a válaszokat!
Ott valami gond lesz. Nem azt akarom mondani, hogy lehetetlen ennyit megetetni, de a kijelzett és valós között ez túl nagy eltérés. Nem szivárog el valahol az üzemanyag?
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #951 Dátum:
2017.01.12 csütörtök, 19:37:08 »
Idézetet írta: ManiMondeo - 2017.01.12 csütörtök, 17:36:37
Sziasztok!
Egy röpke kör kérdésem volna a hagyományos automata 2.0 Tdci-sek felé! Télen inkább városi használat mellett milyen fogyasztással jár el a kocsitok?
Nekem 7et mutat +-0,1, de kiszámitva közel 10liter! Azt tudom, hogy a műszer sosem mutat valósat, de azért a 10 litert kicsit sokallom, mert nem rallyzok vele!
Köszi előre is a válaszokat!
én mondanék értéket, ha számolgatnám
kijelzőn 7körülit ír.
tddi-n pár éve sikerült 12-14közötti értékeket is produkálni, szóval nem lehetetlen
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #952 Dátum:
2017.01.12 csütörtök, 19:57:55 »
Idézetet írta: ManiMondeo - 2017.01.12 csütörtök, 17:36:37
Sziasztok!
Egy röpke kör kérdésem volna a hagyományos automata 2.0 Tdci-sek felé! Télen inkább városi használat mellett milyen fogyasztással jár el a kocsitok?
Nekem 7et mutat +-0,1, de kiszámitva közel 10liter! Azt tudom, hogy a műszer sosem mutat valósat, de azért a 10 litert kicsit sokallom, mert nem rallyzok vele!
Köszi előre is a válaszokat!
jó az a 10L sajnos. Milyen távokat mész városban?
Az enyém napi 2x6km városi táv mellett, 2x hidegüzemmel, óvatos vezetés mellett is lenyeli a 10-11L-t, főleg hogy reggel, hideg motorral hegynek fel/le megyek vele. Az mk3 2.0 tdci hasonló használat mellett 9-9,5L-t evett, ez most kb 1L-rel kér többet. Nagyobb méret, automata váltó.
A valós városi értéke 6,5-7L, de ehhez az kell, hogy a meleg üzem többségben legyen, tehát kell kb 15km város egyhuzamban. Legutóbb autópályán, tetőboxszal, 120-as utazóval, téli gumi, 4 fő+csomag ~7L átlag jött ki, ami viszont nem rossz szerintem.(box nélkül kb 0,5-1L-rel kevesebb lenne). Amúgy van fogyasztás topic.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
ManiMondeo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 766
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #953 Dátum:
2017.01.12 csütörtök, 21:32:59 »
Idézetet írta: Sakos - 2017.01.12 csütörtök, 18:19:57
Ott valami gond lesz. Nem azt akarom mondani, hogy lehetetlen ennyit megetetni, de a kijelzett és valós között ez túl nagy eltérés. Nem szivárog el valahol az üzemanyag?
Nekem is a különbség szurt szemet nagyon. Igazából elgondolkodtam, hogy talán szivároghat, pláne, hogy egyre kevesebbet megy el ugyannyi üzemanyaggal.
Motortérben egy hely van,ahol néha felfigyelek nedvességre és mikor megnézem akkor higabb fekete lé van ott, ami ugye épp gázolaj is lehet, ez a pierburg szelepeknél van. A váltó teteje is folyamatosan nedves, ha nem isvolt eső sok napig, illetve egy balatoni ut után lettem rá figyelmes, vagyis hosszu pályázás után. Asszem átnézem ott a csőveket, de csak egy üzemanyag cső megy ott, amin a kis légtelenitő szelep van, de az legutobbi nézéskor száraz volt.
Naplózva
Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off
Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
ManiMondeo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 766
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #954 Dátum:
2017.01.12 csütörtök, 21:39:12 »
Idézetet írta: Relhist - 2017.01.12 csütörtök, 19:57:55
jó az a 10L sajnos. Milyen távokat mész városban?
Az enyém napi 2x6km városi táv mellett, 2x hidegüzemmel, óvatos vezetés mellett is lenyeli a 10-11L-t, főleg hogy reggel, hideg motorral hegynek fel/le megyek vele. Az mk3 2.0 tdci hasonló használat mellett 9-9,5L-t evett, ez most kb 1L-rel kér többet. Nagyobb méret, automata váltó.
A valós városi értéke 6,5-7L, de ehhez az kell, hogy a meleg üzem többségben legyen, tehát kell kb 15km város egyhuzamban. Legutóbb autópályán, tetőboxszal, 120-as utazóval, téli gumi, 4 fő+csomag ~7L átlag jött ki, ami viszont nem rossz szerintem.(box nélkül kb 0,5-1L-rel kevesebb lenne). Amúgy van fogyasztás topic.
Nekem napi szinten 2x12km város. Egyik hajnalban, amikor kb kétszer állok meg max, másik kora délután, az kissé döcögősebb, több a lámpa és a kocsisor. Mindig hideg motorral indulok de igyekszem nem taposni neki.
Nyáron balatonra viszont 2 fővel, pakkal, üres tetővel, 130as tempomattal 6 literes átlag volt.
Előző kocsinál, bár az manuális volt, 6 liter főlé nem ment, sose, pedig ott is csak város volt és dinamikusabb vezetési stilus (azóta levésbé "rallyzok").
Naplózva
Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off
Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4955
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #955 Dátum:
2017.01.13 péntek, 07:48:13 »
Idézetet írta: ManiMondeo - 2017.01.12 csütörtök, 21:39:12
Nekem napi szinten 2x12km város. Egyik hajnalban, amikor kb kétszer állok meg max, másik kora délután, az kissé döcögősebb, több a lámpa és a kocsisor. Mindig hideg motorral indulok de igyekszem nem taposni neki.
Nyáron balatonra viszont 2 fővel, pakkal, üres tetővel, 130as tempomattal 6 literes átlag volt.
Előző kocsinál, bár az manuális volt, 6 liter főlé nem ment, sose, pedig ott is csak város volt és dinamikusabb vezetési stilus (azóta levésbé "rallyzok").
Én 2x13-at megyek, és a fele azért dugós. Reggel csillaggarázs, de napközben mélygarázsban állok. Így eszik 7,5-öt igaz ez kéziváltós, viszont 2.2-es.
Bemelegszik rendesen neked a motor?
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Viló
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1815
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #956 Dátum:
2017.01.13 péntek, 11:33:02 »
Sziasztok!
2013-as 2.0 TDCi kb 200km után kidobja a sebességet.
Mi lehet a baja?
Naplózva
1997 1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.
2004 F1 2.0 TDCi kombi automata.
zsapeti
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 974
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #957 Dátum:
2017.01.13 péntek, 11:34:55 »
Idézetet írta: ManiMondeo - 2017.01.12 csütörtök, 21:32:59
Nekem is a különbség szurt szemet nagyon. Igazából elgondolkodtam, hogy talán szivároghat, pláne, hogy egyre kevesebbet megy el ugyannyi üzemanyaggal.
Motortérben egy hely van,ahol néha felfigyelek nedvességre és mikor megnézem akkor higabb fekete lé van ott, ami ugye épp gázolaj is lehet, ez a pierburg szelepeknél van. A váltó teteje is folyamatosan nedves, ha nem isvolt eső sok napig, illetve egy balatoni ut után lettem rá figyelmes, vagyis hosszu pályázás után. Asszem átnézem ott a csőveket, de csak egy üzemanyag cső megy ott, amin a kis légtelenitő szelep van, de az legutobbi nézéskor száraz volt.
Lehet érdemes lenne nullázni az átlag fogyasztásmérőt.
Nekem amíg nem voltak ezek a -10-ek 5,6 körül írta ki az átlagot (számolva azért nekem is a valóságban ez +1 literrel igaz). Viszont ahogy bejöttek ezek a nagy hidegek 2-3 naponta ment fel egy-egy tizedet ugyan azon útvonalakon használva.
Szóval ahhoz, hogy ilyen rövid távok megtétele után (~30-40km) ugorjon egy tizedet felfelé, azért ahhoz rendesen 6 liter feletti fogyasztás kell szerintem.
Naplózva
MKIII. 2.0 TDCi Trend kombi /2002.12./ --> ex/Citroen Evasion 1.9 TD --> ex/Galaxy 2.0 TDCi 2006-->ex/Renault Grand Espace 2.0T
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #958 Dátum:
2017.01.13 péntek, 12:05:20 »
Idézetet írta: Viló - 2017.01.13 péntek, 11:33:02
Sziasztok!
2013-as 2.0 TDCi kb 200km után kidobja a sebességet.
Mi lehet a baja?
powershift?
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Llort Eht
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2209
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #959 Dátum:
2017.01.13 péntek, 12:36:44 »
Idézetet írta: Monster Pimpili - 2017.01.13 péntek, 12:05:20
powershift?
Mi más lehet még?
2.0tdci / 2013.
Naplózva
Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps
Off: Insignia 2019 st. gsi
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #960 Dátum:
2017.01.13 péntek, 13:20:32 »
Idézetet írta: Llort Eht - 2017.01.13 péntek, 12:36:44
Mi más lehet még?
2.0tdci / 2013.
Tettek bele sima autómatát is...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Llort Eht
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2209
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #961 Dátum:
2017.01.13 péntek, 14:35:54 »
Idézetet írta: Monster Pimpili - 2017.01.13 péntek, 13:20:32
Tettek bele sima autómatát is...
Az MKIV FL 2.0tdci - be? Nemnem!
Naplózva
Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps
Off: Insignia 2019 st. gsi
ManiMondeo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 766
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #962 Dátum:
2017.01.13 péntek, 21:34:54 »
Idézetet írta: zsapeti - 2017.01.13 péntek, 11:34:55
Lehet érdemes lenne nullázni az átlag fogyasztásmérőt.
Nekem amíg nem voltak ezek a -10-ek 5,6 körül írta ki az átlagot (számolva azért nekem is a valóságban ez +1 literrel igaz). Viszont ahogy bejöttek ezek a nagy hidegek 2-3 naponta ment fel egy-egy tizedet ugyan azon útvonalakon használva.
Szóval ahhoz, hogy ilyen rövid távok megtétele után (~30-40km) ugorjon egy tizedet felfelé, azért ahhoz rendesen 6 liter feletti fogyasztás kell szerintem.
Nulláztam többször az elmult évben, de 7,2 fölé még nem ment a kijelzőn.
Naplózva
Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off
Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
ManiMondeo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 766
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #963 Dátum:
2017.01.13 péntek, 21:37:26 »
Idézetet írta: Sakos - 2017.01.13 péntek, 07:48:13
Én 2x13-at megyek, és a fele azért dugós. Reggel csillaggarázs, de napközben mélygarázsban állok. Így eszik 7,5-öt igaz ez kéziváltós, viszont 2.2-es.
Bemelegszik rendesen neked a motor?
A motor az első 4km után már üzemi hőfokon van még minusz 15ben is. Igy 8km a 12ből üzemmeleg motorral megtett ut, átlag 60as tempó, tempomattal. Én a fűtést csak bemelegedés után kapcsolom be ilyenkor.
Naplózva
Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off
Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
ReFi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 663
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #964 Dátum:
2017.01.13 péntek, 22:27:05 »
Idézetet írta: ManiMondeo - 2017.01.13 péntek, 21:37:26
A motor az első 4km után már üzemi hőfokon van még minusz 15ben is. Igy 8km a 12ből üzemmeleg motorral megtett ut, átlag 60as tempó, tempomattal. Én a fűtést csak bemelegedés után kapcsolom be ilyenkor.
ezek az ótómata váltók aztán jól melegitik a kocsit
Naplózva
Mondeo MK4 Titanium Kombi 2011/10 163LE
ManiMondeo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 766
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #965 Dátum:
2017.01.14 szombat, 09:04:11 »
Idézetet írta: ReFi - 2017.01.13 péntek, 22:27:05
ezek az ótómata váltók aztán jól melegitik a kocsit
De amugy ez olyan fura, hogy 4km az üzemmeleg állapot? Nekem eddig minden diesel igy működött, pedig nem nyomom neki egyáltalán és max 60as a tempó a város miatt. Igaz, mint irtam, amig nem éri az üzemi hőfokot, addig nem kapcsolok se fűtést, se ventit. Szerencsére a szélvédőfűtés és ülésfűtés nagyon hatásos.
Naplózva
Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off
Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #966 Dátum:
2017.01.14 szombat, 09:25:40 »
Idézetet írta: ManiMondeo - 2017.01.14 szombat, 09:04:11
De amugy ez olyan fura, hogy 4km az üzemmeleg állapot? Nekem eddig minden diesel igy működött, pedig nem nyomom neki egyáltalán és max 60as a tempó a város miatt. Igaz, mint irtam, amig nem éri az üzemi hőfokot, addig nem kapcsolok se fűtést, se ventit. Szerencsére a szélvédőfűtés és ülésfűtés nagyon hatásos.
ez a 2 dolog nekem is alapfeltétel lesz a következőnél.kár hogy ezek nem széria tartozékok...
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
ReFi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 663
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #967 Dátum:
2017.01.14 szombat, 10:29:31 »
Idézetet írta: ManiMondeo - 2017.01.14 szombat, 09:04:11
De amugy ez olyan fura, hogy 4km az üzemmeleg állapot? Nekem eddig minden diesel igy működött, pedig nem nyomom neki egyáltalán és max 60as a tempó a város miatt. Igaz, mint irtam, amig nem éri az üzemi hőfokot, addig nem kapcsolok se fűtést, se ventit. Szerencsére a szélvédőfűtés és ülésfűtés nagyon hatásos.
Annyiban fura h se nekem se masnak akit eddig olvastam nem melegedett be 4km alatt telen
Ha nem futok akkor se.
Jaratni szoktad indulas elott?
Naplózva
Mondeo MK4 Titanium Kombi 2011/10 163LE
Bandy
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 521
2016 MK5 Mondeo 2.0 TDCI 150/180/205LE Tit Design
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #968 Dátum:
2017.01.14 szombat, 11:03:52 »
Idézetet írta: ReFi - 2017.01.14 szombat, 10:29:31
Annyiban fura h se nekem se masnak akit eddig olvastam nem melegedett be 4km alatt telen
Ha nem futok akkor se.
Jaratni szoktad indulas elott?
Azért azt a 4km-t én is megnézném, kb 3 km nekem a meló, és -15ben, hogy hagytam ketyegni is 2-3 percet, úgy nem melegedett fel 40re. Ilyen minusz pár fokokban azért képest fűtés nélkül 45, talán 50ig is eljutni, de valóságban is max 82-83 hosszútávon. Az olaj meg örökkévalóság lehet.
Ha automata 2ezer fölött tartja, akkor simán megmozdíthatja már a "mutatót". De érdekes, mert ezt direkt kipróbáltam, és 2ezer fölött tartottam a fordulatot, 30 foknál is már mutatta nekem a zöld nyíl, hogy váltsak feljebb.
«
Utoljára szerkesztve: 2017.01.14 szombat, 11:06:34 írta Bandy
»
Naplózva
Mivel az okos enged, már rég a hülyék uralkodnak
ManiMondeo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 766
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #969 Dátum:
2017.01.14 szombat, 12:01:05 »
Idézetet írta: ReFi - 2017.01.14 szombat, 10:29:31
Annyiban fura h se nekem se masnak akit eddig olvastam nem melegedett be 4km alatt telen
Ha nem futok akkor se.
Jaratni szoktad indulas elott?
Járatom, de max 2-3 percet, mert nem tesz jót állitólag ha sokáig alapjáraton ketyeg. Amugy azt azért tudni kell, hogy a 4km az, amig kijutok a kertvárosból, igy az 2es, 3as sebességben megy végig kisebb sebességgel és sok a kanyar, ujra kigyorsitás. Lehet ez segit neki.
Naplózva
Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off
Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4955
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #970 Dátum:
2017.01.14 szombat, 13:20:58 »
Idézetet írta: ManiMondeo - 2017.01.13 péntek, 21:37:26
A motor az első 4km után már üzemi hőfokon van még minusz 15ben is. Igy 8km a 12ből üzemmeleg motorral megtett ut, átlag 60as tempó, tempomattal. Én a fűtést csak bemelegedés után kapcsolom be ilyenkor.
Átlag 60 tempomattal neked a városi közlekedés?
Vagy te vagy én, de valaki nagyon el van tévedve.
Na mindegy, a lényeg, hogy szerintem elfolyik valahol az üzemanyagod. Ilyen körülmények között a 10 liter nem jöhet ki.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
ManiMondeo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 766
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #971 Dátum:
2017.01.14 szombat, 18:28:15 »
Idézetet írta: Sakos - 2017.01.14 szombat, 13:20:58
Átlag 60 tempomattal neked a városi közlekedés?
Vagy te vagy én, de valaki nagyon el van tévedve.
Na mindegy, a lényeg, hogy szerintem elfolyik valahol az üzemanyagod. Ilyen körülmények között a 10 liter nem jöhet ki.
Jó az átlag 60 kissé tulzás, de a lényeg, hogy a reggeli ut 2/3-a folyamatos 60as tempó.
Át fogom nézni a motorteret alaposan. Esetleg van olyan hely, ahol könnyebben előfordulhat a szivárgás vagy bárhol lehet?
Naplózva
Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off
Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4955
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #972 Dátum:
2017.01.14 szombat, 21:33:04 »
Idézetet írta: ManiMondeo - 2017.01.14 szombat, 18:28:15
Jó az átlag 60 kissé tulzás, de a lényeg, hogy a reggeli ut 2/3-a folyamatos 60as tempó.
Át fogom nézni a motorteret alaposan. Esetleg van olyan hely, ahol könnyebben előfordulhat a szivárgás vagy bárhol lehet?
Hát, ha azt veszed, hogy a jelek szerint 100km-enként 2-3 liter eltűnik, akkor az tankonként 15-20 liter. Ez k..va sok ahhoz hogy észervétlen legyen. Nem értem.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
ManiMondeo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 766
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #973 Dátum:
2017.01.14 szombat, 21:37:35 »
Idézetet írta: Sakos - 2017.01.14 szombat, 21:33:04
Hát, ha azt veszed, hogy a jelek szerint 100km-enként 2-3 liter eltűnik, akkor az tankonként 15-20 liter. Ez k..va sok ahhoz hogy észervétlen legyen. Nem értem.
Alaposan át fogom nézni a motorteret, tank környékét és a szürőt is hátul. Lehet egy nagyon ovatos motormosást is majd csinálok, de azt tavaszig semmiképp, amig fagyok vannak. Addig marad a rongy és törölgetéses takaritás és figyelés!
Naplózva
Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off
Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
Viló
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1815
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #974 Dátum:
2017.01.15 vasárnap, 10:41:37 »
Idézetet írta: Monster Pimpili - 2017.01.13 péntek, 12:05:20
powershift?
Az.
Naplózva
1997 1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.
2004 F1 2.0 TDCi kombi automata.
oriat
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 13
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #975 Dátum:
2017.01.15 vasárnap, 11:06:51 »
Idézetet írta: kotta_cs - 2016.11.11 péntek, 21:45:54
na a gödöllői már a 15 kerben van és tegnap voltam nála a jeep-el, szépen jól és rendben dolgozott, de kicsit fura figura
Szia!
Olvastam itt a fórumon, hogy a "gödöllői" jó szaki, de elérhetőséget nem találtam hozzá. Tudsz ebben segíteni?
Köszönöm
Naplózva
1993 Mondeo MK1 1.8 16V
2004 Mondeo MK3 2.0 TDCi, EGR off, Octane blue, 5 ajtó, 5 sebesség..
steve78
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 398
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #976 Dátum:
2017.01.15 vasárnap, 11:31:28 »
Idézetet írta: Sakos - 2017.01.14 szombat, 21:33:04
Hát, ha azt veszed, hogy a jelek szerint 100km-enként 2-3 liter eltűnik, akkor az tankonként 15-20 liter. Ez k..va sok ahhoz hogy észervétlen legyen. Nem értem.
Pluszban ez az üzemanyag rendszer levegősödését is okozná, ami az indításoknál jelentkezne. Szerintem.
Naplózva
Mondeo Turnier MKIV Titanium, 2011, 2.0TDCI 140 LE UFBA, 6 seb. kézi
ManiMondeo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 766
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #977 Dátum:
2017.01.15 vasárnap, 11:39:33 »
Idézetet írta: steve78 - 2017.01.15 vasárnap, 11:31:28
Pluszban ez az üzemanyag rendszer levegősödését is okozná, ami az indításoknál jelentkezne. Szerintem.
Talán lehetséges, hogy ezért dadog inditáskor, plusz több esetleb is lefullad pár másodperc után. Ezt a dermedt üzemanyagnak tudtam be, de akkor lehet levegő is.
Naplózva
Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off
Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
steve78
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 398
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #978 Dátum:
2017.01.15 vasárnap, 11:41:50 »
Idézetet írta: ManiMondeo - 2017.01.15 vasárnap, 11:39:33
Talán lehetséges, hogy ezért dadog inditáskor, plusz több esetleb is lefullad pár másodperc után. Ezt a dermedt üzemanyagnak tudtam be, de akkor lehet levegő is.
Sanszos.
Naplózva
Mondeo Turnier MKIV Titanium, 2011, 2.0TDCI 140 LE UFBA, 6 seb. kézi
X777
Vendég
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #979 Dátum:
2017.01.16 hétfő, 17:22:52 »
Idézetet írta: oriat - 2017.01.15 vasárnap, 11:06:51
Szia!
Olvastam itt a fórumon, hogy a "gödöllői" jó szaki, de elérhetőséget nem találtam hozzá. Tudsz ebben segíteni?
Köszönöm
Szia!
Ők voltak régebben Gödöllőn, de már a 15. kerületben vannak. Pár hónapja érdeklődtem náluk akkor azt mondták, hogy javítanak powershiftet, ma újra felhívtam őket és ma már azt a választ kaptam, hogy nem foglalkoznak ezzel a típussal. Azért tégy egy próbát és légy szíves szólj vissza, hogy mit válaszoltak.
http://www.valtodoktor.hu/
«
Utoljára szerkesztve: 2017.01.16 hétfő, 17:28:09 írta X777
»
Naplózva
kotta_cs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2304
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #980 Dátum:
2017.01.16 hétfő, 22:48:24 »
Idézetet írta: X777 - 2017.01.16 hétfő, 17:22:52
Szia!
Ők voltak régebben Gödöllőn, de már a 15. kerületben vannak. Pár hónapja érdeklődtem náluk akkor azt mondták, hogy javítanak powershiftet, ma újra felhívtam őket és ma már azt a választ kaptam, hogy nem foglalkoznak ezzel a típussal. Azért tégy egy próbát és légy szíves szólj vissza, hogy mit válaszoltak.
http://www.valtodoktor.hu/
nekem mindig azt mondták, hogy powershiftet nem vállal, amúgy nekem tavaly cserélt váltó és konverter olajat a jeepben
Naplózva
-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #981 Dátum:
2017.01.17 kedd, 21:24:08 »
Idézetet írta: Viló - 2017.01.15 vasárnap, 10:41:37
Az.
Olajszint rendben a váltóban?
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
macsars
Vendég
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #982 Dátum:
2017.02.02 csütörtök, 17:31:37 »
Sziasztok!
Segítsetek kérlek, ha lehet.
MK4-es Ford Mondeo (2009)
Néha lefullad...
Van hogy állandó tempónál, mondjuk M7-en haladva, néhány másodpercre fulladozik... relé kattogáshoz hasonló hang is van néha.
Van viszont hogy teljesen hidegen, indulásnál az első gázadásra fullad.
...és persze van, hogy csak fékezésre elkezd dadogni (jellemzően alacsony sebességénél), majd lefullad.
Van hogy hetekig semmi baja, van hogy napi 2-3 alkalommal is fullad.
Most teszteltem egy olyat, hogy vészféket tolok. Arra szinte mindig fullad.
Be is dob egy ilyen hibát arra:
P0744:68-27
TCC Circuit Intermittent
Lehetséges oknak ezt írja:
Torque converter clutch control solenoid
nyomatékváltó tengelykapcsoló vezérlő mágnesszelep
Ez hol van? Mi a tapasztalat?
Hova vigyem szerintetek? ...lassan már elásnám az autót, mert nagyon nagyon régóta keresik a hibát, mindenféle márkaszervizek (Ivanics, M3 Solymár, Petrányi... stb)
Egy éve bajlódom vele, mert a hibakódok, amiket mellészór, főként jelenségek... és nem mindig idézhető elő a fulladás.
EGR korábban cserélve lett... karbantartások mindig megvannak...
Köszönöm előre is!
(nézzétek el a szöveg minőségét, nem vagyok autószerelő)
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #983 Dátum:
2017.02.02 csütörtök, 18:56:08 »
Idézetet írta: macsars - 2017.02.02 csütörtök, 17:31:37
Sziasztok!
Segítsetek kérlek, ha lehet.
MK4-es Ford Mondeo (2009)
Néha lefullad...
Van hogy állandó tempónál, mondjuk M7-en haladva, néhány másodpercre fulladozik... relé kattogáshoz hasonló hang is van néha.
Van viszont hogy teljesen hidegen, indulásnál az első gázadásra fullad.
...és persze van, hogy csak fékezésre elkezd dadogni (jellemzően alacsony sebességénél), majd lefullad.
Van hogy hetekig semmi baja, van hogy napi 2-3 alkalommal is fullad.
Most teszteltem egy olyat, hogy vészféket tolok. Arra szinte mindig fullad.
Be is dob egy ilyen hibát arra:
P0744:68-27
TCC Circuit Intermittent
Lehetséges oknak ezt írja:
Torque converter clutch control solenoid
nyomatékváltó tengelykapcsoló vezérlő mágnesszelep
Ez hol van? Mi a tapasztalat?
Hova vigyem szerintetek? ...lassan már elásnám az autót, mert nagyon nagyon régóta keresik a hibát, mindenféle márkaszervizek (Ivanics, M3 Solymár, Petrányi... stb)
Egy éve bajlódom vele, mert a hibakódok, amiket mellészór, főként jelenségek... és nem mindig idézhető elő a fulladás.
EGR korábban cserélve lett... karbantartások mindig megvannak...
Köszönöm előre is!
(nézzétek el a szöveg minőségét, nem vagyok autószerelő)
5perc guglizás alapján ez a hiba az automata váltó nagyjavításával mulasztható el. Durashift vagy powershift?
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
kotta_cs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2304
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #984 Dátum:
2017.02.02 csütörtök, 22:30:19 »
Idézetet írta: macsars - 2017.02.02 csütörtök, 17:31:37
Sziasztok!
Segítsetek kérlek, ha lehet.
MK4-es Ford Mondeo (2009)
Néha lefullad...
Van hogy állandó tempónál, mondjuk M7-en haladva, néhány másodpercre fulladozik... relé kattogáshoz hasonló hang is van néha.
Van viszont hogy teljesen hidegen, indulásnál az első gázadásra fullad.
...és persze van, hogy csak fékezésre elkezd dadogni (jellemzően alacsony sebességénél), majd lefullad.
Van hogy hetekig semmi baja, van hogy napi 2-3 alkalommal is fullad.
Most teszteltem egy olyat, hogy vészféket tolok. Arra szinte mindig fullad.
Be is dob egy ilyen hibát arra:
P0744:68-27
TCC Circuit Intermittent
Lehetséges oknak ezt írja:
Torque converter clutch control solenoid
nyomatékváltó tengelykapcsoló vezérlő mágnesszelep
Ez hol van? Mi a tapasztalat?
Hova vigyem szerintetek? ...lassan már elásnám az autót, mert nagyon nagyon régóta keresik a hibát, mindenféle márkaszervizek (Ivanics, M3 Solymár, Petrányi... stb)
Egy éve bajlódom vele, mert a hibakódok, amiket mellészór, főként jelenségek... és nem mindig idézhető elő a fulladás.
EGR korábban cserélve lett... karbantartások mindig megvannak...
Köszönöm előre is!
(nézzétek el a szöveg minőségét, nem vagyok autószerelő)
ha váltóhiba, akkor mennyiért adod el az autót?
Naplózva
-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #985 Dátum:
2017.02.03 péntek, 08:22:44 »
Idézetet írta: kotta_cs - 2017.02.02 csütörtök, 22:30:19
ha váltóhiba, akkor mennyiért adod el az autót?
Kotta keselyű???
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #986 Dátum:
2017.02.03 péntek, 08:23:19 »
Idézetet írta: Relhist - 2017.02.03 péntek, 08:22:44
Kotta keselyű???
Ne viccelődj, így vette a te autódat is...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #987 Dátum:
2017.02.03 péntek, 09:09:18 »
Idézetet írta: Monster Pimpili - 2017.02.03 péntek, 08:23:19
Ne viccelődj, így vette a te autódat is...
kotta keselyű nepper
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
macsars
Vendég
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #988 Dátum:
2017.02.03 péntek, 20:53:40 »
Idézetet írta: Relhist - 2017.02.02 csütörtök, 18:56:08
5perc guglizás alapján ez a hiba az automata váltó nagyjavításával mulasztható el. Durashift vagy powershift?
Markaszerviznek ez nem sikerult. Ezert diagoltam inkabb en a kocsit...
a koltsegvonzatok van infotok es persze ha tudtok megbizhato szerelot, akkor ne titkoljatok el lecci.
Ez meg nem a powershift-es valto...
Nagyon koszi
«
Utoljára szerkesztve: 2017.02.03 péntek, 20:55:54 írta macsars
»
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #989 Dátum:
2017.02.03 péntek, 21:42:46 »
Idézetet írta: macsars - 2017.02.03 péntek, 20:53:40
Markaszerviznek ez nem sikerult. Ezert diagoltam inkabb en a kocsit...
a koltsegvonzatok van infotok es persze ha tudtok megbizhato szerelot, akkor ne titkoljatok el lecci.
Ez meg nem a powershift-es valto...
Nagyon koszi
ment pü
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Proteus
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #990 Dátum:
2017.02.03 péntek, 21:50:47 »
POWERSHIFT izmosabb változatban
Naplózva
S
-mozdony 2.0TDCi Blue Ambition
kotta_cs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2304
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #991 Dátum:
2017.02.03 péntek, 22:24:13 »
Idézetet írta: Relhist - 2017.02.03 péntek, 09:09:18
kotta keselyű nepper
Naplózva
-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
kotta_cs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2304
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #992 Dátum:
2017.02.03 péntek, 22:25:33 »
Idézetet írta: Monster Pimpili - 2017.02.03 péntek, 08:23:19
Ne viccelődj, így vette a te autódat is...
akkor még az enyém volt, de abban nem volt semmi hiba. A jeep-et jóval több hibával vettem meg. Most megy a mondi elkezdett kormánytekergetéskor fura, nem recsegő, de nem is koppanó hangokat hallatni. Szerintem valamelyik gömbcsukló
Naplózva
-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #993 Dátum:
2017.02.04 szombat, 09:49:16 »
Idézetet írta: kotta_cs - 2017.02.03 péntek, 22:25:33
akkor még az enyém volt, de abban nem volt semmi hiba. A jeep-et jóval több hibával vettem meg. Most megy a mondi elkezdett kormánytekergetéskor fura, nem recsegő, de nem is koppanó hangokat hallatni. Szerintem valamelyik gömbcsukló
Már értem, miért kell a váltó hibás
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #994 Dátum:
2017.02.04 szombat, 09:54:16 »
Idézetet írta: macsars - 2017.02.03 péntek, 20:53:40
Markaszerviznek ez nem sikerult. Ezert diagoltam inkabb en a kocsit...
a koltsegvonzatok van infotok es persze ha tudtok megbizhato szerelot, akkor ne titkoljatok el lecci.
Ez meg nem a powershift-es valto...
Nagyon koszi
Az awf21 aisin gyártmányú váltó az egyik legelterjedtebb automata, sok típusban van, így van javítási tapasztalat és alkatrész is. Az, hogy a Ford szervizek nem értenek hozzá, nem meglepő, mert a gyári utasításban csak a le-fel szerelés van meg, még olaj frissítés sincs, merthogy a gyár szerint élettartam olajos.
Awf21 (tf80) ismeretekkel rendelkező automatás szervizt keress. Saccra 100-150eFt lehet alaphangon (30-40e a le/fel szerelés )
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
macsars
Vendég
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #995 Dátum:
2017.02.05 vasárnap, 14:47:29 »
Idézetet írta: Relhist - 2017.02.04 szombat, 09:54:16
Az awf21 aisin gyártmányú váltó az egyik legelterjedtebb automata, sok típusban van, így van javítási tapasztalat és alkatrész is. Az, hogy a Ford szervizek nem értenek hozzá, nem meglepő, mert a gyári utasításban csak a le-fel szerelés van meg, még olaj frissítés sincs, merthogy a gyár szerint élettartam olajos.
Awf21 (tf80) ismeretekkel rendelkező automatás szervizt keress. Saccra 100-150eFt lehet alaphangon (30-40e a le/fel szerelés )
Nagyon koszonom a hozzaszolast, sokat segitett!
Remelem sikerul...
majd megosztom a vegeredmenyt, hatha valakit erdekel...
Naplózva
macsars
Vendég
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #996 Dátum:
2017.02.13 hétfő, 13:53:26 »
Sziasztok,
Volt automata váltós embernél a kocsi.
A váltónak semmi baja (úgy néz ki).
Váltó olaj cserélve még nem volt, így az ment rá, de a hiba inkább ESP / ABS irányból érkezik.
Olvasgattam azóta több forumot, ahol volt hasonló eset. Cserélték bontott váltóra és utána ugyanúgy beírta neki a solenoid-os hibát.
Vagyis ismét egy jelenséget sikerült megfogni.
Most az ABS modul helye és a szenzorok / kábelek ellenőrzéséről keresek infókat 2009-es MK4-hez.
Ha bárkinek van erről használható képe, doksija... bármilye, akkor írjatok lécci.
Jöhetnek a tanácsok.
Köszönöm szépen!
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #997 Dátum:
2017.02.13 hétfő, 14:22:24 »
Idézetet írta: macsars - 2017.02.13 hétfő, 13:53:26
Sziasztok,
Volt automata váltós embernél a kocsi.
A váltónak semmi baja (úgy néz ki).
Váltó olaj cserélve még nem volt, így az ment rá, de a hiba inkább ESP / ABS irányból érkezik.
Olvasgattam azóta több forumot, ahol volt hasonló eset. Cserélték bontott váltóra és utána ugyanúgy beírta neki a solenoid-os hibát.
Vagyis ismét egy jelenséget sikerült megfogni.
Most az ABS modul helye és a szenzorok / kábelek ellenőrzéséről keresek infókat 2009-es MK4-hez.
Ha bárkinek van erről használható képe, doksija... bármilye, akkor írjatok lécci.
Jöhetnek a tanácsok.
Köszönöm szépen!
hova valósi vagy? egyszerűbb lenne odaadni valakinek, aki tudja is mit csinál...
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
BalazsTamas
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 21
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #998 Dátum:
2017.02.14 kedd, 11:52:31 »
Sziasztok
Nem vagyok aktív szereplője a fórumnak,de sokat olvasgatom a hozzászólásokat,mert sok mindent meg lehet tudni.
Most jutottam el ahhoz a ponthoz , hogy váltóolaj csere következik. Tanácsot abban kérném,hogy Ford szervizbe vigyem,vagy amit már említettetek a fórumon :
Váltódoktor vs. a 17 ker.-es váltószervíz?
Powershiftes, 6 gangos a paripa, a 140Le-s diesel változat.
Köszönet
Tamás
Naplózva
velcsi80
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 229
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #999 Dátum:
2017.02.14 kedd, 12:17:12 »
Idézetet írta: BalazsTamas - 2017.02.14 kedd, 11:52:31
Sziasztok
Nem vagyok aktív szereplője a fórumnak,de sokat olvasgatom a hozzászólásokat,mert sok mindent meg lehet tudni.
Most jutottam el ahhoz a ponthoz , hogy váltóolaj csere következik. Tanácsot abban kérném,hogy Ford szervizbe vigyem,vagy amit már említettetek a fórumon :
Váltódoktor vs. a 17 ker.-es váltószervíz?
Powershiftes, 6 gangos a paripa, a 140Le-s diesel változat.
Köszönet
Tamás
Hamarosan nekem is eljön a váltóolaj csere, én az Ess Motor (Göd) mellet döntöttem. Megrögzött Fordosok ő is és nekem kiváló tapasztalataim vannak velük.
Naplózva
2010 Ford Galaxy Ghia 2.0 TDCi PowerShift
Oldalak:
1
...
13
14
15
16
17
18
19
[
20
]
21
22
23
24
25
26
27
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ