Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 10:54:00 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 13 14 15 16 17 18 19 [20] 21 22 23 24 25 26 27   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Automata váltó  (Megtekintve 630531 alkalommal)
0 Felhasználó és 3 vendég van a témában
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #950 Dátum: 2017.01.12 csütörtök, 18:19:57 »

Sziasztok!
Egy röpke kör kérdésem volna a hagyományos automata 2.0 Tdci-sek felé! Télen inkább városi használat mellett milyen fogyasztással jár el a kocsitok?
Nekem 7et mutat +-0,1, de kiszámitva közel 10liter! Azt tudom, hogy a műszer sosem mutat valósat, de azért a 10 litert kicsit sokallom, mert nem rallyzok vele!
Köszi előre is a válaszokat!  wave
Ott valami gond lesz. Nem azt akarom mondani, hogy lehetetlen ennyit megetetni, de a kijelzett és valós között ez túl nagy eltérés. Nem szivárog el valahol az üzemanyag?
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #951 Dátum: 2017.01.12 csütörtök, 19:37:08 »

Sziasztok!
Egy röpke kör kérdésem volna a hagyományos automata 2.0 Tdci-sek felé! Télen inkább városi használat mellett milyen fogyasztással jár el a kocsitok?
Nekem 7et mutat +-0,1, de kiszámitva közel 10liter! Azt tudom, hogy a műszer sosem mutat valósat, de azért a 10 litert kicsit sokallom, mert nem rallyzok vele!
Köszi előre is a válaszokat!  wave
én mondanék értéket, ha számolgatnám vigyor3 kijelzőn 7körülit ír.

tddi-n pár éve sikerült 12-14közötti értékeket is produkálni, szóval nem lehetetlen
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #952 Dátum: 2017.01.12 csütörtök, 19:57:55 »

Sziasztok!
Egy röpke kör kérdésem volna a hagyományos automata 2.0 Tdci-sek felé! Télen inkább városi használat mellett milyen fogyasztással jár el a kocsitok?
Nekem 7et mutat +-0,1, de kiszámitva közel 10liter! Azt tudom, hogy a műszer sosem mutat valósat, de azért a 10 litert kicsit sokallom, mert nem rallyzok vele!
Köszi előre is a válaszokat!  wave
jó az a 10L sajnos. Milyen távokat mész városban?
Az enyém napi 2x6km városi táv mellett, 2x hidegüzemmel, óvatos vezetés mellett is lenyeli a 10-11L-t, főleg hogy reggel, hideg motorral hegynek fel/le megyek vele. Az mk3 2.0 tdci hasonló használat mellett 9-9,5L-t evett, ez most kb 1L-rel kér többet. Nagyobb méret, automata váltó.
A valós városi értéke 6,5-7L, de ehhez az kell, hogy a meleg üzem többségben legyen, tehát kell kb 15km város egyhuzamban. Legutóbb autópályán, tetőboxszal, 120-as utazóval, téli gumi, 4 fő+csomag ~7L átlag jött ki, ami viszont nem rossz szerintem.(box nélkül kb 0,5-1L-rel kevesebb lenne). Amúgy van fogyasztás topic.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
ManiMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 766



E-mail
« Új hozzászólás #953 Dátum: 2017.01.12 csütörtök, 21:32:59 »

Ott valami gond lesz. Nem azt akarom mondani, hogy lehetetlen ennyit megetetni, de a kijelzett és valós között ez túl nagy eltérés. Nem szivárog el valahol az üzemanyag?

Nekem is a különbség szurt szemet nagyon. Igazából elgondolkodtam, hogy talán szivároghat, pláne, hogy egyre kevesebbet megy el ugyannyi üzemanyaggal.
Motortérben egy hely van,ahol néha felfigyelek nedvességre és mikor megnézem akkor higabb fekete lé van ott, ami ugye épp gázolaj is lehet, ez a pierburg szelepeknél van. A váltó teteje is folyamatosan nedves, ha nem isvolt eső sok napig, illetve egy balatoni ut után lettem rá figyelmes, vagyis hosszu pályázás után. Asszem átnézem ott a csőveket, de csak egy üzemanyag cső megy ott, amin a kis légtelenitő szelep van, de az legutobbi nézéskor száraz volt.
Naplózva

Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off

Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
ManiMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 766



E-mail
« Új hozzászólás #954 Dátum: 2017.01.12 csütörtök, 21:39:12 »

jó az a 10L sajnos. Milyen távokat mész városban?
Az enyém napi 2x6km városi táv mellett, 2x hidegüzemmel, óvatos vezetés mellett is lenyeli a 10-11L-t, főleg hogy reggel, hideg motorral hegynek fel/le megyek vele. Az mk3 2.0 tdci hasonló használat mellett 9-9,5L-t evett, ez most kb 1L-rel kér többet. Nagyobb méret, automata váltó.
A valós városi értéke 6,5-7L, de ehhez az kell, hogy a meleg üzem többségben legyen, tehát kell kb 15km város egyhuzamban. Legutóbb autópályán, tetőboxszal, 120-as utazóval, téli gumi, 4 fő+csomag ~7L átlag jött ki, ami viszont nem rossz szerintem.(box nélkül kb 0,5-1L-rel kevesebb lenne). Amúgy van fogyasztás topic.

Nekem napi szinten 2x12km város. Egyik hajnalban, amikor kb kétszer állok meg max, másik kora délután, az kissé döcögősebb, több a lámpa és a kocsisor. Mindig hideg motorral indulok de igyekszem nem taposni neki.
Nyáron balatonra viszont 2 fővel, pakkal, üres tetővel, 130as tempomattal 6 literes átlag volt.
Előző kocsinál, bár az manuális volt, 6 liter főlé nem ment, sose, pedig ott is csak város volt és dinamikusabb vezetési stilus (azóta levésbé "rallyzok").
Naplózva

Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off

Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #955 Dátum: 2017.01.13 péntek, 07:48:13 »

Nekem napi szinten 2x12km város. Egyik hajnalban, amikor kb kétszer állok meg max, másik kora délután, az kissé döcögősebb, több a lámpa és a kocsisor. Mindig hideg motorral indulok de igyekszem nem taposni neki.
Nyáron balatonra viszont 2 fővel, pakkal, üres tetővel, 130as tempomattal 6 literes átlag volt.
Előző kocsinál, bár az manuális volt, 6 liter főlé nem ment, sose, pedig ott is csak város volt és dinamikusabb vezetési stilus (azóta levésbé "rallyzok").
Én 2x13-at megyek, és a fele azért dugós. Reggel csillaggarázs, de napközben mélygarázsban állok. Így eszik 7,5-öt igaz ez kéziváltós, viszont 2.2-es.
Bemelegszik rendesen neked a motor?
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Viló
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1815



WWW E-mail
« Új hozzászólás #956 Dátum: 2017.01.13 péntek, 11:33:02 »

Sziasztok!

2013-as 2.0 TDCi  kb 200km után kidobja a sebességet.
Mi lehet a baja?
Naplózva

1997  1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.

2004  F1 2.0 TDCi kombi automata.
zsapeti
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 974



E-mail
« Új hozzászólás #957 Dátum: 2017.01.13 péntek, 11:34:55 »

Nekem is a különbség szurt szemet nagyon. Igazából elgondolkodtam, hogy talán szivároghat, pláne, hogy egyre kevesebbet megy el ugyannyi üzemanyaggal.
Motortérben egy hely van,ahol néha felfigyelek nedvességre és mikor megnézem akkor higabb fekete lé van ott, ami ugye épp gázolaj is lehet, ez a pierburg szelepeknél van. A váltó teteje is folyamatosan nedves, ha nem isvolt eső sok napig, illetve egy balatoni ut után lettem rá figyelmes, vagyis hosszu pályázás után. Asszem átnézem ott a csőveket, de csak egy üzemanyag cső megy ott, amin a kis légtelenitő szelep van, de az legutobbi nézéskor száraz volt.

Lehet érdemes lenne nullázni az átlag fogyasztásmérőt.
Nekem amíg nem voltak ezek a -10-ek 5,6 körül írta ki az átlagot (számolva azért nekem is a valóságban ez +1 literrel igaz). Viszont ahogy bejöttek ezek a nagy hidegek 2-3 naponta ment fel egy-egy tizedet ugyan azon útvonalakon használva.
Szóval ahhoz, hogy ilyen rövid távok megtétele után (~30-40km) ugorjon egy tizedet felfelé, azért ahhoz rendesen 6 liter feletti fogyasztás kell szerintem.
Naplózva

MKIII. 2.0 TDCi Trend kombi /2002.12./ --> ex/Citroen Evasion 1.9 TD --> ex/Galaxy 2.0 TDCi 2006-->ex/Renault Grand Espace 2.0T
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #958 Dátum: 2017.01.13 péntek, 12:05:20 »

Sziasztok!

2013-as 2.0 TDCi  kb 200km után kidobja a sebességet.
Mi lehet a baja?

powershift?
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #959 Dátum: 2017.01.13 péntek, 12:36:44 »

powershift?

Mi más lehet még?  Huh?

2.0tdci / 2013.
Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #960 Dátum: 2017.01.13 péntek, 13:20:32 »

Mi más lehet még?  Huh?

2.0tdci / 2013.

Tettek bele sima autómatát is...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #961 Dátum: 2017.01.13 péntek, 14:35:54 »

Tettek bele sima autómatát is...

Az MKIV FL 2.0tdci - be? Nemnem!  nono2
Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
ManiMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 766



E-mail
« Új hozzászólás #962 Dátum: 2017.01.13 péntek, 21:34:54 »

Lehet érdemes lenne nullázni az átlag fogyasztásmérőt.
Nekem amíg nem voltak ezek a -10-ek 5,6 körül írta ki az átlagot (számolva azért nekem is a valóságban ez +1 literrel igaz). Viszont ahogy bejöttek ezek a nagy hidegek 2-3 naponta ment fel egy-egy tizedet ugyan azon útvonalakon használva.
Szóval ahhoz, hogy ilyen rövid távok megtétele után (~30-40km) ugorjon egy tizedet felfelé, azért ahhoz rendesen 6 liter feletti fogyasztás kell szerintem.


Nulláztam többször az elmult évben, de 7,2 fölé még nem ment a kijelzőn.
Naplózva

Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off

Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
ManiMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 766



E-mail
« Új hozzászólás #963 Dátum: 2017.01.13 péntek, 21:37:26 »

Én 2x13-at megyek, és a fele azért dugós. Reggel csillaggarázs, de napközben mélygarázsban állok. Így eszik 7,5-öt igaz ez kéziváltós, viszont 2.2-es.
Bemelegszik rendesen neked a motor?

A motor az első 4km után már üzemi hőfokon van még minusz 15ben is. Igy 8km a 12ből üzemmeleg motorral megtett ut, átlag 60as tempó, tempomattal. Én a fűtést csak bemelegedés után kapcsolom be ilyenkor.
Naplózva

Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off

Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
ReFi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 663



« Új hozzászólás #964 Dátum: 2017.01.13 péntek, 22:27:05 »

A motor az első 4km után már üzemi hőfokon van még minusz 15ben is. Igy 8km a 12ből üzemmeleg motorral megtett ut, átlag 60as tempó, tempomattal. Én a fűtést csak bemelegedés után kapcsolom be ilyenkor.
ezek az ótómata váltók aztán jól melegitik a kocsit  nyes
Naplózva

ManiMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 766



E-mail
« Új hozzászólás #965 Dátum: 2017.01.14 szombat, 09:04:11 »

ezek az ótómata váltók aztán jól melegitik a kocsit  nyes

De amugy ez olyan fura, hogy 4km az üzemmeleg állapot? Nekem eddig minden diesel igy működött, pedig nem nyomom neki egyáltalán és max 60as a tempó a város miatt. Igaz, mint irtam, amig nem éri az üzemi hőfokot, addig nem kapcsolok se fűtést, se ventit. Szerencsére a szélvédőfűtés és ülésfűtés nagyon hatásos.  smile
Naplózva

Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off

Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #966 Dátum: 2017.01.14 szombat, 09:25:40 »

De amugy ez olyan fura, hogy 4km az üzemmeleg állapot? Nekem eddig minden diesel igy működött, pedig nem nyomom neki egyáltalán és max 60as a tempó a város miatt. Igaz, mint irtam, amig nem éri az üzemi hőfokot, addig nem kapcsolok se fűtést, se ventit. Szerencsére a szélvédőfűtés és ülésfűtés nagyon hatásos.  smile
ez a 2 dolog nekem is alapfeltétel lesz a következőnél.kár hogy ezek nem széria tartozékok...
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
ReFi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 663



« Új hozzászólás #967 Dátum: 2017.01.14 szombat, 10:29:31 »

De amugy ez olyan fura, hogy 4km az üzemmeleg állapot? Nekem eddig minden diesel igy működött, pedig nem nyomom neki egyáltalán és max 60as a tempó a város miatt. Igaz, mint irtam, amig nem éri az üzemi hőfokot, addig nem kapcsolok se fűtést, se ventit. Szerencsére a szélvédőfűtés és ülésfűtés nagyon hatásos.  smile
Annyiban fura h se nekem se masnak akit eddig olvastam nem melegedett be 4km alatt telen
Ha nem futok akkor se.
Jaratni szoktad indulas elott?
Naplózva

Bandy
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 521


2016 MK5 Mondeo 2.0 TDCI 150/180/205LE Tit Design


E-mail
« Új hozzászólás #968 Dátum: 2017.01.14 szombat, 11:03:52 »

Annyiban fura h se nekem se masnak akit eddig olvastam nem melegedett be 4km alatt telen
Ha nem futok akkor se.
Jaratni szoktad indulas elott?
Azért azt a 4km-t én is megnézném, kb 3 km nekem a meló, és -15ben, hogy hagytam ketyegni is 2-3 percet, úgy nem melegedett fel 40re. Ilyen minusz pár fokokban azért képest fűtés nélkül 45, talán 50ig is eljutni, de valóságban is max 82-83 hosszútávon. Az olaj meg örökkévalóság lehet.
Ha automata 2ezer fölött tartja, akkor simán megmozdíthatja már a "mutatót". De érdekes, mert ezt direkt kipróbáltam, és 2ezer fölött tartottam a fordulatot, 30 foknál is már mutatta nekem a zöld nyíl, hogy váltsak feljebb.
« Utoljára szerkesztve: 2017.01.14 szombat, 11:06:34 írta Bandy » Naplózva

Mivel az okos enged, már rég a hülyék uralkodnak
ManiMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 766



E-mail
« Új hozzászólás #969 Dátum: 2017.01.14 szombat, 12:01:05 »

Annyiban fura h se nekem se masnak akit eddig olvastam nem melegedett be 4km alatt telen
Ha nem futok akkor se.
Jaratni szoktad indulas elott?

Járatom, de max 2-3 percet, mert nem tesz jót állitólag ha sokáig alapjáraton ketyeg. Amugy azt azért tudni kell, hogy a 4km az, amig kijutok a kertvárosból, igy az 2es, 3as sebességben megy végig kisebb sebességgel és sok a kanyar, ujra kigyorsitás. Lehet ez segit neki.
Naplózva

Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off

Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #970 Dátum: 2017.01.14 szombat, 13:20:58 »

A motor az első 4km után már üzemi hőfokon van még minusz 15ben is. Igy 8km a 12ből üzemmeleg motorral megtett ut, átlag 60as tempó, tempomattal. Én a fűtést csak bemelegedés után kapcsolom be ilyenkor.
Átlag 60 tempomattal neked a városi közlekedés?  wow1 Vagy te vagy én, de valaki nagyon el van tévedve.  integet2
Na mindegy, a lényeg, hogy szerintem elfolyik valahol az üzemanyagod. Ilyen körülmények között a 10 liter nem jöhet ki.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
ManiMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 766



E-mail
« Új hozzászólás #971 Dátum: 2017.01.14 szombat, 18:28:15 »

Átlag 60 tempomattal neked a városi közlekedés?  wow1 Vagy te vagy én, de valaki nagyon el van tévedve.  integet2
Na mindegy, a lényeg, hogy szerintem elfolyik valahol az üzemanyagod. Ilyen körülmények között a 10 liter nem jöhet ki.

Jó az átlag 60 kissé tulzás, de a lényeg, hogy a reggeli ut 2/3-a folyamatos 60as tempó.  Wink
Át fogom nézni a motorteret alaposan. Esetleg van olyan hely, ahol könnyebben előfordulhat a szivárgás vagy bárhol lehet?
Naplózva

Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off

Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #972 Dátum: 2017.01.14 szombat, 21:33:04 »

Jó az átlag 60 kissé tulzás, de a lényeg, hogy a reggeli ut 2/3-a folyamatos 60as tempó.  Wink
Át fogom nézni a motorteret alaposan. Esetleg van olyan hely, ahol könnyebben előfordulhat a szivárgás vagy bárhol lehet?
Hát, ha azt veszed, hogy a jelek szerint 100km-enként 2-3 liter eltűnik, akkor az tankonként 15-20 liter. Ez k..va sok ahhoz hogy észervétlen legyen. Nem értem.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
ManiMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 766



E-mail
« Új hozzászólás #973 Dátum: 2017.01.14 szombat, 21:37:35 »

Hát, ha azt veszed, hogy a jelek szerint 100km-enként 2-3 liter eltűnik, akkor az tankonként 15-20 liter. Ez k..va sok ahhoz hogy észervétlen legyen. Nem értem.

Alaposan át fogom nézni a motorteret, tank környékét és a szürőt is hátul. Lehet egy nagyon ovatos motormosást is majd csinálok, de azt tavaszig semmiképp, amig fagyok vannak. Addig marad a rongy és törölgetéses takaritás és figyelés!
Naplózva

Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off

Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
Viló
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1815



WWW E-mail
« Új hozzászólás #974 Dátum: 2017.01.15 vasárnap, 10:41:37 »

powershift?

Az.
Naplózva

1997  1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.

2004  F1 2.0 TDCi kombi automata.
oriat
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 13



« Új hozzászólás #975 Dátum: 2017.01.15 vasárnap, 11:06:51 »

na a gödöllői már a 15 kerben van és tegnap voltam nála a jeep-el, szépen jól és rendben dolgozott, de kicsit fura figura  Cheesy

Szia!

Olvastam itt a fórumon, hogy a "gödöllői" jó szaki, de elérhetőséget nem találtam hozzá. Tudsz ebben segíteni?

Köszönöm
Naplózva

1993 Mondeo MK1 1.8 16V
2004 Mondeo MK3 2.0 TDCi, EGR off, Octane blue, 5 ajtó, 5 sebesség..
steve78
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 398



« Új hozzászólás #976 Dátum: 2017.01.15 vasárnap, 11:31:28 »

Hát, ha azt veszed, hogy a jelek szerint 100km-enként 2-3 liter eltűnik, akkor az tankonként 15-20 liter. Ez k..va sok ahhoz hogy észervétlen legyen. Nem értem.
Pluszban ez az üzemanyag rendszer levegősödését is okozná, ami az indításoknál jelentkezne. Szerintem.
Naplózva

Mondeo Turnier MKIV Titanium, 2011, 2.0TDCI 140 LE UFBA, 6 seb. kézi
ManiMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 766



E-mail
« Új hozzászólás #977 Dátum: 2017.01.15 vasárnap, 11:39:33 »

Pluszban ez az üzemanyag rendszer levegősödését is okozná, ami az indításoknál jelentkezne. Szerintem.

Talán lehetséges, hogy ezért dadog inditáskor, plusz több esetleb is lefullad pár másodperc után. Ezt a dermedt üzemanyagnak tudtam be, de akkor lehet levegő is.
Naplózva

Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off

Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
steve78
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 398



« Új hozzászólás #978 Dátum: 2017.01.15 vasárnap, 11:41:50 »

Talán lehetséges, hogy ezért dadog inditáskor, plusz több esetleb is lefullad pár másodperc után. Ezt a dermedt üzemanyagnak tudtam be, de akkor lehet levegő is.
Sanszos.
Naplózva

Mondeo Turnier MKIV Titanium, 2011, 2.0TDCI 140 LE UFBA, 6 seb. kézi
X777
Vendég
« Új hozzászólás #979 Dátum: 2017.01.16 hétfő, 17:22:52 »

Szia!

Olvastam itt a fórumon, hogy a "gödöllői" jó szaki, de elérhetőséget nem találtam hozzá. Tudsz ebben segíteni?

Köszönöm
Szia!
Ők voltak régebben Gödöllőn, de már a 15. kerületben vannak. Pár hónapja érdeklődtem náluk akkor azt mondták, hogy javítanak powershiftet, ma újra felhívtam őket és ma már azt a választ kaptam, hogy nem foglalkoznak ezzel a típussal. Azért tégy egy próbát és légy szíves szólj vissza, hogy mit válaszoltak.
http://www.valtodoktor.hu/
« Utoljára szerkesztve: 2017.01.16 hétfő, 17:28:09 írta X777 » Naplózva
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #980 Dátum: 2017.01.16 hétfő, 22:48:24 »

Szia!
Ők voltak régebben Gödöllőn, de már a 15. kerületben vannak. Pár hónapja érdeklődtem náluk akkor azt mondták, hogy javítanak powershiftet, ma újra felhívtam őket és ma már azt a választ kaptam, hogy nem foglalkoznak ezzel a típussal. Azért tégy egy próbát és légy szíves szólj vissza, hogy mit válaszoltak.
http://www.valtodoktor.hu/

nekem mindig azt mondták, hogy powershiftet nem vállal, amúgy nekem tavaly cserélt váltó és konverter olajat a jeepben
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #981 Dátum: 2017.01.17 kedd, 21:24:08 »

Az.
Olajszint rendben a váltóban?
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
macsars
Vendég
« Új hozzászólás #982 Dátum: 2017.02.02 csütörtök, 17:31:37 »

Sziasztok!

Segítsetek kérlek, ha lehet.
MK4-es Ford Mondeo (2009)
Néha lefullad...
Van hogy állandó tempónál, mondjuk M7-en haladva, néhány másodpercre fulladozik... relé kattogáshoz hasonló hang is van néha.
Van viszont hogy teljesen hidegen, indulásnál az első gázadásra fullad.
...és persze van, hogy csak fékezésre elkezd dadogni (jellemzően alacsony sebességénél), majd lefullad.
Van hogy hetekig semmi baja, van hogy napi 2-3 alkalommal is fullad.

Most teszteltem egy olyat, hogy vészféket tolok. Arra szinte mindig fullad.
Be is dob egy ilyen hibát arra:

P0744:68-27
TCC Circuit Intermittent

Lehetséges oknak ezt írja:
Torque converter clutch control solenoid
nyomatékváltó tengelykapcsoló vezérlő mágnesszelep

Ez hol van? Mi a tapasztalat?
Hova vigyem szerintetek? ...lassan már elásnám az autót, mert nagyon nagyon régóta keresik a hibát, mindenféle márkaszervizek (Ivanics, M3 Solymár, Petrányi... stb)
Egy éve bajlódom vele, mert a hibakódok, amiket mellészór, főként jelenségek... és nem mindig idézhető elő a fulladás.
EGR korábban cserélve lett... karbantartások mindig megvannak...

Köszönöm előre is!
(nézzétek el a szöveg minőségét, nem vagyok autószerelő)
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #983 Dátum: 2017.02.02 csütörtök, 18:56:08 »

Sziasztok!

Segítsetek kérlek, ha lehet.
MK4-es Ford Mondeo (2009)
Néha lefullad...
Van hogy állandó tempónál, mondjuk M7-en haladva, néhány másodpercre fulladozik... relé kattogáshoz hasonló hang is van néha.
Van viszont hogy teljesen hidegen, indulásnál az első gázadásra fullad.
...és persze van, hogy csak fékezésre elkezd dadogni (jellemzően alacsony sebességénél), majd lefullad.
Van hogy hetekig semmi baja, van hogy napi 2-3 alkalommal is fullad.

Most teszteltem egy olyat, hogy vészféket tolok. Arra szinte mindig fullad.
Be is dob egy ilyen hibát arra:

P0744:68-27
TCC Circuit Intermittent

Lehetséges oknak ezt írja:
Torque converter clutch control solenoid
nyomatékváltó tengelykapcsoló vezérlő mágnesszelep

Ez hol van? Mi a tapasztalat?
Hova vigyem szerintetek? ...lassan már elásnám az autót, mert nagyon nagyon régóta keresik a hibát, mindenféle márkaszervizek (Ivanics, M3 Solymár, Petrányi... stb)
Egy éve bajlódom vele, mert a hibakódok, amiket mellészór, főként jelenségek... és nem mindig idézhető elő a fulladás.
EGR korábban cserélve lett... karbantartások mindig megvannak...

Köszönöm előre is!
(nézzétek el a szöveg minőségét, nem vagyok autószerelő)

5perc guglizás alapján ez a hiba az automata váltó nagyjavításával mulasztható el. Durashift vagy powershift?
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #984 Dátum: 2017.02.02 csütörtök, 22:30:19 »

Sziasztok!

Segítsetek kérlek, ha lehet.
MK4-es Ford Mondeo (2009)
Néha lefullad...
Van hogy állandó tempónál, mondjuk M7-en haladva, néhány másodpercre fulladozik... relé kattogáshoz hasonló hang is van néha.
Van viszont hogy teljesen hidegen, indulásnál az első gázadásra fullad.
...és persze van, hogy csak fékezésre elkezd dadogni (jellemzően alacsony sebességénél), majd lefullad.
Van hogy hetekig semmi baja, van hogy napi 2-3 alkalommal is fullad.

Most teszteltem egy olyat, hogy vészféket tolok. Arra szinte mindig fullad.
Be is dob egy ilyen hibát arra:

P0744:68-27
TCC Circuit Intermittent

Lehetséges oknak ezt írja:
Torque converter clutch control solenoid
nyomatékváltó tengelykapcsoló vezérlő mágnesszelep

Ez hol van? Mi a tapasztalat?
Hova vigyem szerintetek? ...lassan már elásnám az autót, mert nagyon nagyon régóta keresik a hibát, mindenféle márkaszervizek (Ivanics, M3 Solymár, Petrányi... stb)
Egy éve bajlódom vele, mert a hibakódok, amiket mellészór, főként jelenségek... és nem mindig idézhető elő a fulladás.
EGR korábban cserélve lett... karbantartások mindig megvannak...

Köszönöm előre is!
(nézzétek el a szöveg minőségét, nem vagyok autószerelő)


ha váltóhiba, akkor mennyiért adod el az autót?
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #985 Dátum: 2017.02.03 péntek, 08:22:44 »

ha váltóhiba, akkor mennyiért adod el az autót?
Kotta keselyű??? vigyor3
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #986 Dátum: 2017.02.03 péntek, 08:23:19 »

Kotta keselyű??? vigyor3

Ne viccelődj, így vette a te autódat is...  hehe
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #987 Dátum: 2017.02.03 péntek, 09:09:18 »

Ne viccelődj, így vette a te autódat is...  hehe
kotta keselyű nepper  angel
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
macsars
Vendég
« Új hozzászólás #988 Dátum: 2017.02.03 péntek, 20:53:40 »

5perc guglizás alapján ez a hiba az automata váltó nagyjavításával mulasztható el. Durashift vagy powershift?

Markaszerviznek ez nem sikerult. Ezert diagoltam inkabb en a kocsit...
a koltsegvonzatok van infotok es persze ha tudtok megbizhato szerelot, akkor ne titkoljatok el lecci.
Ez meg nem a powershift-es valto...
Nagyon koszi
« Utoljára szerkesztve: 2017.02.03 péntek, 20:55:54 írta macsars » Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #989 Dátum: 2017.02.03 péntek, 21:42:46 »

Markaszerviznek ez nem sikerult. Ezert diagoltam inkabb en a kocsit...
a koltsegvonzatok van infotok es persze ha tudtok megbizhato szerelot, akkor ne titkoljatok el lecci.
Ez meg nem a powershift-es valto...
Nagyon koszi
ment pü
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Proteus
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14


« Új hozzászólás #990 Dátum: 2017.02.03 péntek, 21:50:47 »

POWERSHIFT izmosabb változatban  vigyor3

Naplózva

S-mozdony 2.0TDCi Blue Ambition
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #991 Dátum: 2017.02.03 péntek, 22:24:13 »

kotta keselyű nepper  angel

 Cheesy Cheesy Cheesy 
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #992 Dátum: 2017.02.03 péntek, 22:25:33 »

Ne viccelődj, így vette a te autódat is...  hehe

akkor még az enyém volt, de abban nem volt semmi hiba. A jeep-et jóval több hibával vettem meg. Most megy a mondi elkezdett kormánytekergetéskor fura, nem recsegő, de nem is koppanó hangokat hallatni. Szerintem valamelyik gömbcsukló
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #993 Dátum: 2017.02.04 szombat, 09:49:16 »

akkor még az enyém volt, de abban nem volt semmi hiba. A jeep-et jóval több hibával vettem meg. Most megy a mondi elkezdett kormánytekergetéskor fura, nem recsegő, de nem is koppanó hangokat hallatni. Szerintem valamelyik gömbcsukló
Már értem, miért kell a váltó hibás Cheesy
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #994 Dátum: 2017.02.04 szombat, 09:54:16 »

Markaszerviznek ez nem sikerult. Ezert diagoltam inkabb en a kocsit...
a koltsegvonzatok van infotok es persze ha tudtok megbizhato szerelot, akkor ne titkoljatok el lecci.
Ez meg nem a powershift-es valto...
Nagyon koszi
Az awf21 aisin gyártmányú váltó az egyik legelterjedtebb automata, sok típusban van, így van javítási tapasztalat és alkatrész is. Az, hogy a Ford szervizek nem értenek hozzá, nem meglepő, mert a gyári utasításban csak a le-fel szerelés van meg, még olaj frissítés sincs, merthogy a gyár szerint élettartam olajos.
Awf21 (tf80) ismeretekkel rendelkező automatás szervizt keress. Saccra 100-150eFt lehet alaphangon (30-40e a le/fel szerelés )
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
macsars
Vendég
« Új hozzászólás #995 Dátum: 2017.02.05 vasárnap, 14:47:29 »

Az awf21 aisin gyártmányú váltó az egyik legelterjedtebb automata, sok típusban van, így van javítási tapasztalat és alkatrész is. Az, hogy a Ford szervizek nem értenek hozzá, nem meglepő, mert a gyári utasításban csak a le-fel szerelés van meg, még olaj frissítés sincs, merthogy a gyár szerint élettartam olajos.
Awf21 (tf80) ismeretekkel rendelkező automatás szervizt keress. Saccra 100-150eFt lehet alaphangon (30-40e a le/fel szerelés )

Nagyon koszonom a hozzaszolast, sokat segitett!
Remelem sikerul...
majd megosztom a vegeredmenyt, hatha valakit erdekel...
Naplózva
macsars
Vendég
« Új hozzászólás #996 Dátum: 2017.02.13 hétfő, 13:53:26 »

Sziasztok,

Volt automata váltós embernél a kocsi.
A váltónak semmi baja (úgy néz ki).
Váltó olaj cserélve még nem volt, így az ment rá, de a hiba inkább ESP / ABS irányból érkezik.
Olvasgattam azóta több forumot, ahol volt hasonló eset. Cserélték bontott váltóra és utána ugyanúgy beírta neki a solenoid-os hibát.
Vagyis ismét egy jelenséget sikerült megfogni.

Most az ABS modul helye és a szenzorok / kábelek ellenőrzéséről keresek infókat 2009-es MK4-hez.
Ha bárkinek van erről használható képe, doksija... bármilye, akkor írjatok lécci.
Jöhetnek a tanácsok.
Köszönöm szépen!
 
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #997 Dátum: 2017.02.13 hétfő, 14:22:24 »

Sziasztok,

Volt automata váltós embernél a kocsi.
A váltónak semmi baja (úgy néz ki).
Váltó olaj cserélve még nem volt, így az ment rá, de a hiba inkább ESP / ABS irányból érkezik.
Olvasgattam azóta több forumot, ahol volt hasonló eset. Cserélték bontott váltóra és utána ugyanúgy beírta neki a solenoid-os hibát.
Vagyis ismét egy jelenséget sikerült megfogni.

Most az ABS modul helye és a szenzorok / kábelek ellenőrzéséről keresek infókat 2009-es MK4-hez.
Ha bárkinek van erről használható képe, doksija... bármilye, akkor írjatok lécci.
Jöhetnek a tanácsok.
Köszönöm szépen!
 
hova valósi vagy? egyszerűbb lenne odaadni valakinek, aki tudja is mit csinál...
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
BalazsTamas
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 21


« Új hozzászólás #998 Dátum: 2017.02.14 kedd, 11:52:31 »

Sziasztok

Nem vagyok aktív szereplője a fórumnak,de sokat olvasgatom a hozzászólásokat,mert sok mindent meg lehet tudni. worship
Most jutottam el ahhoz a ponthoz , hogy váltóolaj csere következik. Tanácsot abban kérném,hogy Ford szervizbe vigyem,vagy amit már említettetek a fórumon :
Váltódoktor vs. a 17 ker.-es váltószervíz?
Powershiftes, 6 gangos a paripa, a 140Le-s diesel változat.

Köszönet
Tamás
Naplózva
velcsi80
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 229



E-mail
« Új hozzászólás #999 Dátum: 2017.02.14 kedd, 12:17:12 »

Sziasztok

Nem vagyok aktív szereplője a fórumnak,de sokat olvasgatom a hozzászólásokat,mert sok mindent meg lehet tudni. worship
Most jutottam el ahhoz a ponthoz , hogy váltóolaj csere következik. Tanácsot abban kérném,hogy Ford szervizbe vigyem,vagy amit már említettetek a fórumon :
Váltódoktor vs. a 17 ker.-es váltószervíz?
Powershiftes, 6 gangos a paripa, a 140Le-s diesel változat.

Köszönet
Tamás

Hamarosan nekem is eljön a váltóolaj csere, én az Ess Motor (Göd) mellet döntöttem. Megrögzött Fordosok ő is és nekem kiváló tapasztalataim vannak velük.
Naplózva

2010 Ford Galaxy Ghia 2.0 TDCi PowerShift
Oldalak: 1 ... 13 14 15 16 17 18 19 [20] 21 22 23 24 25 26 27   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.04 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.