Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 03:00:47 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 15 16 ... 43   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TD motor  (Megtekintve 842960 alkalommal)
0 Felhasználó és 26 vendég van a témában
ndan
Vendég
« Új hozzászólás #400 Dátum: 2010.09.06 hétfő, 19:03:01 »

a gyári kézipumpa-szűrő egység nem visszacsapóként működik? különben nem tudnád felpumpálni. szerintem.  wave

Nem.Mert ha felpumpálod keményre és valahol nincs tömítettség akkor kis időn belül lepuhul a kézi pumpa, tehát visszengedett.Felpumpálni meg azért tudod mert az adagoló felé menő cső amikor tele van nő a nyomás és azért keményedik fel a pumpáló.A gyáriban nincs sehol visszacsapószelep.
Naplózva
titti
Vendég
« Új hozzászólás #401 Dátum: 2010.09.18 szombat, 19:39:48 »

Hi!Segitséget szeretnék kérni 4hónapja vettem egy94es td mondeot problémám a következő
hidegen 800as az alapjárat majd szép lassan 1100
2300as fordulat után húz csak az autó alatta nagyon gyenge viszont amikor megindúl megy szépen
fogyasztása 5.6 5.8 max legalább 8x mértem füstnek jele sincs se hidegen se melegen
Naplózva
crisrea
Vendég
« Új hozzászólás #402 Dátum: 2010.09.22 szerda, 19:17:06 »


    Üdvözöllek Benneteket !

    Bajban vagyok, keresek, 1994-es évjáratú Ford Mondeo 1.8-as TD komplett motort -adagolóval szerelve, lehetőleg bontás előtt állót, Még mindig ragaszkodom ehhez a régi tipushoz. Ha tudtok segíteni, vagy konkrét helyett, elérhetőséget ahol van, megköszönném, egy régi fordos,   :worship
Naplózva
blasz
Vendég
« Új hozzászólás #403 Dátum: 2010.09.28 kedd, 12:22:13 »

sziasztok tegnap vettem egy 95-ös 1.8 td kombit és azt vettem észre hogy néha nem igazán reagál a gázra indulásnál,legalábbis nagyon lassan,ha elindult utána viszonylag jol megy .full füstmentes a motor 275 000 van benne sok rosszat olvastam az adagolorol.
Naplózva
crisrea
Vendég
« Új hozzászólás #404 Dátum: 2010.09.28 kedd, 12:31:02 »

  Kedves Fordos Barátaim !

  Sajnálatos, de az Én 1994-es Ford Mondeó 1.8-as TD. autóm turbófeltöltője is felmondta a szolgálatot és az istennek sem találtam eddig ilyen alkatrészt, pedig 2 éjszakát is a NET-en töltöttem emiatt. Az én autóm motorkódja
( RFN ) ami úgy tudom fontos a turbófeltöltőnél is. Szeretném megőrizni ezt az ( öreg ?! ), de a szívemhez nőtt
" járgányt " ezért, ha valaki tudna valahol egy ilyen alkatrészt, örömmel üdvözölném. Email : crisrea@freemail.hu

                                                     Tisztelettel : Tibor
Naplózva
blasz
Vendég
« Új hozzászólás #405 Dátum: 2010.09.28 kedd, 12:41:57 »

  Kedves Fordos Barátaim !

  Sajnálatos, de az Én 1994-es Ford Mondeó 1.8-as TD. autóm turbófeltöltője is felmondta a szolgálatot és az istennek sem találtam eddig ilyen alkatrészt, pedig 2 éjszakát is a NET-en töltöttem emiatt. Az én autóm motorkódja
( RFN ) ami úgy tudom fontos a turbófeltöltőnél is. Szeretném megőrizni ezt az ( öreg ?! ), de a szívemhez nőtt
" járgányt " ezért, ha valaki tudna valahol egy ilyen alkatrészt, örömmel üdvözölném. Email : crisrea@freemail.hu

                                                     Tisztelettel : Tibor
vatera ott láttam de tipus nélkül
Naplózva
crisrea
Vendég
« Új hozzászólás #406 Dátum: 2010.09.28 kedd, 12:54:46 »


 Köszönöm Blasz ! reagáltam is rá, de a tulaj sem tudta de  nem ( RFN ) Keresem tovább
Naplózva
ndan
Vendég
« Új hozzászólás #407 Dátum: 2010.09.28 kedd, 19:55:07 »

  Kedves Fordos Barátaim !

  Sajnálatos, de az Én 1994-es Ford Mondeó 1.8-as TD. autóm turbófeltöltője is felmondta a szolgálatot és az istennek sem találtam eddig ilyen alkatrészt, pedig 2 éjszakát is a NET-en töltöttem emiatt. Az én autóm motorkódja
( RFN ) ami úgy tudom fontos a turbófeltöltőnél is. Szeretném megőrizni ezt az ( öreg ?! ), de a szívemhez nőtt
" járgányt " ezért, ha valaki tudna valahol egy ilyen alkatrészt, örömmel üdvözölném. Email : crisrea@freemail.hu

                                                     Tisztelettel : Tibor

Mennyit ér meg neked egy ilyen turbo?Mert ha mondasz 1 árat akkor szétnézek a sufniba...
Naplózva
crisrea
Vendég
« Új hozzászólás #408 Dátum: 2010.09.28 kedd, 23:15:13 »

Kedves EndAn
nem tudom mennyi az ára , a  mai piaci viszonyokat figyelembe véve 20 ezer forintot tudok rá áldozni, de ha más az elképzelésed itt a telefonszámon 06309487258 Hivjál és megbeszéljük
Naplózva
crisrea
Vendég
« Új hozzászólás #409 Dátum: 2010.09.29 szerda, 09:55:04 »

Kedves ndan !

elnézést kérek Tőled, de véletlenül elírtam a telefonszámomat helyesen : 06 7o 9487258. Bocsi, hiszen magammal toltam ki, várom a hívásod.

                                             Tibor - Ózd
Naplózva
ndan
Vendég
« Új hozzászólás #410 Dátum: 2010.09.29 szerda, 16:09:54 »

Kedves ndan !

elnézést kérek Tőled, de véletlenül elírtam a telefonszámomat helyesen : 06 7o 9487258. Bocsi, hiszen magammal toltam ki, várom a hívásod.

                                             Tibor - Ózd

Az édeskevés.Viszont találtam egyet a sufniba.
Naplózva
crisrea
Vendég
« Új hozzászólás #411 Dátum: 2010.09.29 szerda, 20:44:06 »

Az édeskevés.Viszont találtam egyet a sufniba.

Kedves ndan !
Beszéljük meg telefonon, Csörgess meg és visszahívlak:   06-70-948 7258
Naplózva
Goa
Vendég
« Új hozzászólás #412 Dátum: 2010.10.05 kedd, 21:47:21 »

Sziasztok nincs valakinek eladó turbója mk1-hez?
Mk2 is érdekel ha jó áron van igaz akkor szívósor is kéne.
Naplózva
retro78
Vendég
« Új hozzászólás #413 Dátum: 2010.10.08 péntek, 18:32:21 »

Sziasztok! Meg tudná mondani valaki, hogy a porlasztókat mekkora nyomatékkal kell meghúzni?
Naplózva
palesz
Vendég
« Új hozzászólás #414 Dátum: 2010.10.17 vasárnap, 17:27:42 »

Sziasztok!
A gondom az volna,hogy az adagolón a dúsitót reggeli inditásnál nem húzza be a bowden.
Két bowden megy oda,egy a termosztát aljáról,eg pedig az akksi alatt lévő talán vákumkapcsolóról.
Egyik sem húzza be.
Ez hiba lehet,vagy csak bizonyos hőmérséklet  alatt  kapcsol.
Ez kb 0fokban volt.
Tanácsokat előre is köszönök!
Naplózva
Akiee
Vendég
« Új hozzászólás #415 Dátum: 2010.10.28 csütörtök, 11:47:27 »

Hello. Új vagyok itt a fórumon. Őőőő, egy '93-as Td Turnierünk van. Lenne egy olyan problémám, hogy most a hidegek közeledtével elég nehezen /vagy sehogy se akar üzemi hőmérsékletet elérni az autó, van hogy kifeküdve marad a hőfokmutató egész úton (pl. 30 km-en). rajt a takaró az elején, de fűtés igy se nagyon van. Minden évbe szenvedés van vele, mert tele van a rendszer rozsdával :\   Lekötöttük a tágulási tartályról a felső csövet, most jobb lett a fűtés, de érdekelne, hogy ez lehet-e valami befolyással az autóra/hűtésre, keringésre. Előre is kösz a választ.

Második kérdés:
Rossz a fék az autón. Le lett cserélve a fékolaj (már jó fekete volt), de nem nagyon van fékhatás az autón. Jóval beljebb lehet nyomni a fékpedált, mint alapból lehetne, illetve 2-3x meg kell "pumpálni"/fékezni az autót hogy normálisan működjön a fék. Fékek meg lettek pucolva, hátsó dob az okés. Első tárcsák picit vékonyak de nem veszélyes. A főfékmunkahengerre gyanakszok, de nemtudom hogy mi lehet a felelős ezért.

Ui.: Valaki tud olcsóbban lengéscsillapítókat, illetve első féktárcsákat??
Előre is kösz Wink
Naplózva
Akiee
Vendég
« Új hozzászólás #416 Dátum: 2010.11.02 kedd, 18:02:21 »

Szia!
A hűtési rendszert nem érdemes megbontani, ha nem melegszik fel a motor, akkor inkább a termosztátot nézd meg, (a ladáknál rendszerint berohadt) tehát ha megakadt egy nyitott állapotban, akkor nem képes felmelegedni. Ezt lehet látni akkor, ha egy huzamosabb terhelés után szépen visszaveszed a gázt, és kb 2 km alatt visszahűl a motor. A rozsdásodást illetően, érdemes jól átmosni a rendszert 2X 3X sima vízzel, vagy belerakni tisztítót és vízkőoldót, majd úgy járkálni vele (természetesen csak nyáron) utána beletölteni tiszta glikolt.
A féket illetően, én a cromaxnál vettem hátulra féktárcsákat és fékbetéteket, Meyle gyártmányt (német) harapnak rendesen, és tökéletes.
A javítási kézikönyv alapján az első féktárcsák gyári vastagsága 24,15 mm, a megengedett legkisebb vastagság (a legvékonyabb helyen) 22,2 mm ezt elérve cserélni kell a tárcsákat.
Ha érdekel tudok küldeni neked egy két címet ahonnan válogathatsz alkatrészeket.
üdv:
Frogger

Termosztátra énis gondoltam már, volt is cserélve ha jól emlékszem, a víz városba, ha picit meg lett hajtva  a normal feliratnál az O-ig kúszott fel a mutató, de hazafele viszonylag egyenes úton haladva 110-130 km/h-s tempó között viszont visszahűl eégszen a /kezdő csík elejéig. Átmosni már rengetegszer mostuk 5-6 alkalommal bizots, volt hogy sima vízzel, ecettel ,trisóval, mentem vele 100 kilómétert megint átmosni stb de méég mindig tele van retekkel. Sztem lehet hogy 1 évet állt az autó tiszta vizzel mielött megvvettük volna Tongue féknél sztem a munkahengerrel lesz probléma csak még nem értünk réá kiszedni :\
Naplózva
sanyka77
Vendég
« Új hozzászólás #417 Dátum: 2010.11.04 csütörtök, 04:25:09 »

Aholy!
Nekem is ilyen bajom volt a fűtéssel, rengeteg pénzt ráköltöttem de nem lett jobb, aztán rájöttünk tök véletlenül. LÉGBUBORÉK volt a csőben ami megy át a motorról a fűtőradiátorba! Üzem-meleg, járó motornál óvatosan nyúljál fel a fűtéscsövekhez, de vigyázz a kipufogónál! Ha az egyik cső hideg, vagy legalábbis sokkal hidegebb mint a másik akkor ott lesz a hiba! Legalábbis az enyémen ez volt! Javításnál fel lett cserélve a 2 vízcső, ezáltal a radiátorból  visszatérő  cső a motor előremenő kivezetésére került, ráadásul a visszatérő cső magasabbra is került valamiért, (lett benne 1 kurlfli) és meg tudott benne állni a levegő. Mikor melegedett a motor először volt fűtés, de elhűlt, mivel a légbuboréknál gőz tudott fejlődni és elzárta a "hidegebb" víz útját! Az a szerencsétlen víz meg arra folyik amerre könnyebb neki, ezért inkább a hűtőkörben mozgott! A vízpuma sem tudja lelégteleníteni valamiért! Átrendeztem a csöveket, és most jó a fűtés! Arra figyelj, hogy amelyik cső a motorblokkon magasabban van az a radiátoron is a magasabbik csőre csatlakozzon rá! Sajnos felcserélhetőek! Egy javítás alkalmával nem figyel az ember, máris lehet szívni és súlyos pénzeket rákölteni fölöslegesen. Nekem  egy fűtésszerelő ismerősöm adta az ötletet, nekem bejött!!!!
Sok sikert! Csőőőőőő
Naplózva
medve76
Vendég
« Új hozzászólás #418 Dátum: 2010.11.06 szombat, 14:41:43 »

Sziasztok.Segitséget szeretnék kérni van e valakinek 1,8 td bosch adagoloja elado?Elöre is köszönöm.
Naplózva
ndan
Vendég
« Új hozzászólás #419 Dátum: 2010.11.07 vasárnap, 18:17:54 »

Sziasztok.Segitséget szeretnék kérni van e valakinek 1,8 td bosch adagoloja elado?Elöre is köszönöm.


Nekem van
Naplózva
Akiee
Vendég
« Új hozzászólás #420 Dátum: 2010.11.08 hétfő, 15:08:01 »

Szia!

Hát sajnálom... :S  én annyit tennék, hogy szétszedném az egész hűtőkört és egységenként átmosnám (hűtő kiszed, tágulási tartály, csövek, termosztát stb.stb.) Csak amihez kell vegyél új tömítést. Nekem most volt motorfeújítás, átmosták a motort hengerfejet stb, de nekem sem full tiszta a hűtőfolyadék.
A fékes dolog csak egy tipp volt... nekem az legfontosabb, hogy az hibátlan legyen! jó szerelgetést!

Kösz. Meglesz Wink Most az esősebb idöbe ráérünk majd szerelgetni talán. Jah és ma jött meg az új termosztát Smiley Remélem működik is majd rendesen.
Naplózva
Akiee
Vendég
« Új hozzászólás #421 Dátum: 2010.11.10 szerda, 21:16:08 »

Aholy!
Nekem is ilyen bajom volt a fűtéssel, rengeteg pénzt ráköltöttem de nem lett jobb, aztán rájöttünk tök véletlenül. LÉGBUBORÉK volt a csőben ami megy át a motorról a fűtőradiátorba! Üzem-meleg, járó motornál óvatosan nyúljál fel a fűtéscsövekhez, de vigyázz a kipufogónál! Ha az egyik cső hideg, vagy legalábbis sokkal hidegebb mint a másik akkor ott lesz a hiba! Legalábbis az enyémen ez volt! Javításnál fel lett cserélve a 2 vízcső, ezáltal a radiátorból  visszatérő  cső a motor előremenő kivezetésére került, ráadásul a visszatérő cső magasabbra is került valamiért, (lett benne 1 kurlfli) és meg tudott benne állni a levegő. Mikor melegedett a motor először volt fűtés, de elhűlt, mivel a légbuboréknál gőz tudott fejlődni és elzárta a "hidegebb" víz útját! Az a szerencsétlen víz meg arra folyik amerre könnyebb neki, ezért inkább a hűtőkörben mozgott! A vízpuma sem tudja lelégteleníteni valamiért! Átrendeztem a csöveket, és most jó a fűtés! Arra figyelj, hogy amelyik cső a motorblokkon magasabban van az a radiátoron is a magasabbik csőre csatlakozzon rá! Sajnos felcserélhetőek! Egy javítás alkalmával nem figyel az ember, máris lehet szívni és súlyos pénzeket rákölteni fölöslegesen. Nekem  egy fűtésszerelő ismerősöm adta az ötletet, nekem bejött!!!!
Sok sikert! Csőőőőőő
Kösz, meg is nézem holnap. Egyszer már volt benne buborék de akkor hengerfejet kellett síkolni mert a kipuff gáz bejutott a vízhez Tongue
Naplózva
Balage903
Vendég
« Új hozzászólás #422 Dátum: 2010.11.26 péntek, 19:35:30 »

Üdv.
Ezekben az autókban elvileg volt ez az úgynevezett üzemanyag előmelegítő.
Hogy kell ezt elektronikusan bekötni?
Alakzáras dugó megy rá a mondeokban elvileg de a Sierra ba nemvolt ez benn és abba szeretném betenni mert hidegben nehezen indul melegben viszont jól.
Ötletek? Olaj 15 40 es jó minőségű. Izzítógyertyák jók most cseréltem. Kompressziót mérek.
Naplózva
Balage903
Vendég
« Új hozzászólás #423 Dátum: 2010.11.27 szombat, 07:18:16 »

Van valakinek 1.8 td figyelem TD-hez Bosch adagolója?
Nem szívó hanem td...
Naplózva
ndan
Vendég
« Új hozzászólás #424 Dátum: 2010.11.27 szombat, 08:30:04 »

Van valakinek 1.8 td figyelem TD-hez Bosch adagolója?
Nem szívó hanem td...

Nekem van.Ha érdekel írj privátot.
Naplózva
Akiee
Vendég
« Új hozzászólás #425 Dátum: 2010.11.28 vasárnap, 16:32:29 »

Szia!
A hűtési rendszert nem érdemes megbontani, ha nem melegszik fel a motor, akkor inkább a termosztátot nézd meg, (a ladáknál rendszerint berohadt) tehát ha megakadt egy nyitott állapotban, akkor nem képes felmelegedni. Ezt lehet látni akkor, ha egy huzamosabb terhelés után szépen visszaveszed a gázt, és kb 2 km alatt visszahűl a motor. A rozsdásodást illetően, érdemes jól átmosni a rendszert 2X 3X sima vízzel, vagy belerakni tisztítót és vízkőoldót, majd úgy járkálni vele (természetesen csak nyáron) utána beletölteni tiszta glikolt.
A féket illetően, én a cromaxnál vettem hátulra féktárcsákat és fékbetéteket, Meyle gyártmányt (német) harapnak rendesen, és tökéletes.
A javítási kézikönyv alapján az első féktárcsák gyári vastagsága 24,15 mm, a megengedett legkisebb vastagság (a legvékonyabb helyen) 22,2 mm ezt elérve cserélni kell a tárcsákat.
Ha érdekel tudok küldeni neked egy két címet ahonnan válogathatsz alkatrészeket.
üdv:
Frogger

Javaslatod alapján kicseréltük az autón a termosztátot. Annyi lett a különbség,hogy eddig teljesen,fullra letakart hűtővel sem akart melegedni az autó, most ezzel az új termosztáttal viszont már 1-2 kilóméter alatt kellemes meleget fúj a fűtés. Egyébként érdekes hogy az új termosztát 2-3 miliméterrel hosszab mint a régi, és a régi nem is feküdt annyira rá a lyukra mint a mostani, pedig eddig is diesel mondeo 1-esre kértünk termosztátot, de most Escortos ismerős amit hozott ez picitt hosszab, ésmost a Normal feliratnál simán felmegy M-A kornyékére,eddig meg örültem ha az N-et elérte a mutató. Kössz a tippet Wink
Naplózva
igabor
Vendég
« Új hozzászólás #426 Dátum: 2010.12.01 szerda, 12:23:40 »

Sziasztok!

Az lenne a kérdésem, hogy 95-ös 1.8 TD motorba, be lehet e rakni a 92 C°-os termosztátot ?

A válaszokat előre is köszönöm.
Naplózva
mondeozoo
Vendég
« Új hozzászólás #427 Dátum: 2010.12.11 szombat, 16:24:29 »

Sziasztok!

Még új vagyok itt a fórumon. Viszont máris a hozzáértők segítségét szeretném kérni.  :help:Nagyjából átolvastam ezt a topikot az indítási problémák miatt. Nekem is ilyesmi gondom van. Úgy másfél éve vettem egy '97-es, 1,8 TD  Turniert. Egészen eddig semmi gondja nem volt, indult rendesen hidegben, melegben. Kb egy hete be akartam indítani, de nem sikerült. Két izzítás után indítózás, köhentett kettőt-hármat, mintha nem menne minden henger, aztán semmi. Még néhányszor próbálkoztam eredménytelenül.  szomoru1 Majd a napokban, mondom megpróbálom megint. Többszöri, hosszas próbálgatás után nagy nehezen beindult. járó motornál belekukkantottam a motortérbe, hátha látok valami rendellenes dolgot. Láttam! wow1 Az adagoló (Francia, talán Lucas) oldalán van egy mágnesszelep, ennek az elektromos kivezetése mellett szivárgott, folyt ki a gázolaj.  :falbav:Jól tudom, hogy ez a leállító mágnesszelep? Ez a hiba okozhatta, okozhat ilyen problémát? Utána érdeklődtem több helyen az alkatrésznek és tág határok között mozog az ár tángyártottól a gyáriig. Mik a tapasztalatok, jó az utángyártott, vagy inkább a majd' tízszer annyiba kerülő gyárit ajánljátok?

Köszönöm előre is a válaszotokat.
 
Üdv Zoli.
 
Naplózva
voto
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 549


AKINEKSZERENCSÉJESINCS 0036705007081

vototomi@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #428 Dátum: 2010.12.11 szombat, 16:33:05 »

Sziasztok!

Az lenne a kérdésem, hogy 95-ös 1.8 TD motorba, be lehet e rakni a 92 C°-os termosztátot ?

A válaszokat előre is köszönöm.

Igen!!
Nekem már 2 éve 92 C°-os termosztát /aszem GATES/ van bent és tökéletes...
Télen észrevehetően előbb melegszik.
Nyáron nem volt gond vele....
Naplózva

'97/12 1.8 TD BOSCH adagoló Romos kasztni faxa motor....
'07/09 2,2 TDCI Transit családi csapatszállító...
voto
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 549


AKINEKSZERENCSÉJESINCS 0036705007081

vototomi@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #429 Dátum: 2010.12.11 szombat, 16:36:37 »

Sziasztok!

Még új vagyok itt a fórumon. Viszont máris a hozzáértők segítségét szeretném kérni.  :help:Nagyjából átolvastam ezt a topikot az indítási problémák miatt. Nekem is ilyesmi gondom van. Úgy másfél éve vettem egy '97-es, 1,8 TD  Turniert. Egészen eddig semmi gondja nem volt, indult rendesen hidegben, melegben. Kb egy hete be akartam indítani, de nem sikerült. Két izzítás után indítózás, köhentett kettőt-hármat, mintha nem menne minden henger, aztán semmi. Még néhányszor próbálkoztam eredménytelenül.  szomoru1 Majd a napokban, mondom megpróbálom megint. Többszöri, hosszas próbálgatás után nagy nehezen beindult. járó motornál belekukkantottam a motortérbe, hátha látok valami rendellenes dolgot. Láttam! wow1 Az adagoló (Francia, talán Lucas) oldalán van egy mágnesszelep, ennek az elektromos kivezetése mellett szivárgott, folyt ki a gázolaj.  :falbav:Jól tudom, hogy ez a leállító mágnesszelep? Ez a hiba okozhatta, okozhat ilyen problémát? Utána érdeklődtem több helyen az alkatrésznek és tág határok között mozog az ár tángyártottól a gyáriig. Mik a tapasztalatok, jó az utángyártott, vagy inkább a majd' tízszer annyiba kerülő gyárit ajánljátok?

Köszönöm előre is a válaszotokat.
 
Üdv Zoli.
 

Az adagoló hűtő felöli oldalán van amire gondolsz vagy az akksi felől....
Mert a hűtő felöli az az előtöltésállító mágnesszelep és gyakori gond szokot lenni...
Aszem az e-bay-on jó áron be lehet szerezni...
Naplózva

'97/12 1.8 TD BOSCH adagoló Romos kasztni faxa motor....
'07/09 2,2 TDCI Transit családi csapatszállító...
mondeozoo
Vendég
« Új hozzászólás #430 Dátum: 2010.12.11 szombat, 17:03:15 »

Az adagoló hűtő felöli oldalán van amire gondolsz vagy az akksi felől....
Mert a hűtő felöli az az előtöltésállító mágnesszelep és gyakori gond szokot lenni...
Aszem az e-bay-on jó áron be lehet szerezni...


 Szia!

 Köszönöm a gyors választ.

 Az adagoló hűtő felőli oldalán. Kb középen. Az innen menő gázolajcső az adagoló tetejére, majd a porlasztókhoz, onnan (valószínűleg) hátra a tankhoz megy.
 Akkor én ezek szerint nem a megfelelő alkatrész után érdeklődtem...!? Az e-bay-on  sajnos nyelvtudás hiányában nem tudok vásárolni...

 Üdv
Naplózva
voto
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 549


AKINEKSZERENCSÉJESINCS 0036705007081

vototomi@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #431 Dátum: 2010.12.11 szombat, 17:16:32 »

Előtöltés szabályozó:


http://www.cromax.hu/?katid=43639315&termek_al_id=10756&katnev=El%F5t%F6lt%E9s%20szab%E1lyz%F3%20m%E1gnes

Leállító:


http://www.cromax.hu/?katid=43632372&termek_al_id=4425&katnev=Le%E1ll%EDt%F3%20m%E1gnesszelep

« Utoljára szerkesztve: 2010.12.11 szombat, 17:19:58 írta voto » Naplózva

'97/12 1.8 TD BOSCH adagoló Romos kasztni faxa motor....
'07/09 2,2 TDCI Transit családi csapatszállító...
zsombi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 395


« Új hozzászólás #432 Dátum: 2010.12.11 szombat, 17:57:31 »

Sziasztok!
Még új vagyok itt a fórumon. Viszont máris a hozzáértők segítségét szeretném kérni.  :help:Nagyjából átolvastam ezt a topikot az indítási problémák miatt. Nekem is ilyesmi gondom van. Úgy másfél éve vettem egy '97-es, 1,8 TD  Turniert. Egészen eddig semmi gondja nem volt, indult rendesen hidegben, melegben. Kb egy hete be akartam indítani, de nem sikerült. Két izzítás után indítózás, köhentett kettőt-hármat, mintha nem menne minden henger, aztán semmi. Még néhányszor próbálkoztam eredménytelenül.  szomoru1 Majd a napokban, mondom megpróbálom megint. Többszöri, hosszas próbálgatás után nagy nehezen beindult. járó motornál belekukkantottam a motortérbe, hátha látok valami rendellenes dolgot. Láttam! wow1 Az adagoló (Francia, talán Lucas) oldalán van egy mágnesszelep, ennek az elektromos kivezetése mellett szivárgott, folyt ki a gázolaj.  :falbav:Jól tudom, hogy ez a leállító mágnesszelep? Ez a hiba okozhatta, okozhat ilyen problémát? Utána érdeklődtem több helyen az alkatrésznek és tág határok között mozog az ár tángyártottól a gyáriig. Mik a tapasztalatok, jó az utángyártott, vagy inkább a majd' tízszer annyiba kerülő gyárit ajánljátok?
Köszönöm előre is a válaszotokat.
Üdv Zoli.
 

ha voto képei közül az elsőn van a kérdéses mágnesszeleped, az az előtöltésállító. nekem is szivárgott (bár az szerintem nem okozna indulás gondot) és cseréltem sk kb 10perc alatt. másfél éve van bent és minden ok.
innen rendeld, kb fele a cromaxos árnak és sejtésem szerint ugyanaz:
http://flag-diesel.rivousel.com/FlagDiesel/Advance%20Actuators.htm
Naplózva

1,8TD kombi 1998
2,0i 5ajtós 2004
mondeozoo
Vendég
« Új hozzászólás #433 Dátum: 2010.12.11 szombat, 18:10:27 »



Eeeeezaaaaaz! Előtöltésállító! Tegnap este kikaptam belőle, le is fényképeztem a telefonnal, csak nem találom a kábelt a feltöltéshez a gépre.  De már nem is kell. Voto megelőzött. Teljesen megegyezik a linken láthatóval, bár az adagolóm más.  Köszönöm!!!!  worship












Naplózva
mondeozoo
Vendég
« Új hozzászólás #434 Dátum: 2010.12.11 szombat, 18:12:18 »

ha voto képei közül az elsőn van a kérdéses mágnesszeleped, az az előtöltésállító. nekem is szivárgott (bár az szerintem nem okozna indulás gondot) és cseréltem sk kb 10perc alatt. másfél éve van bent és minden ok.
innen rendeld, kb fele a cromaxos árnak és sejtésem szerint ugyanaz:
http://flag-diesel.rivousel.com/FlagDiesel/Advance%20Actuators.htm

 Szia!

 Meg van a megoldás! Köszönöm a linket!

 Üdv Zoli.
Naplózva
voto
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 549


AKINEKSZERENCSÉJESINCS 0036705007081

vototomi@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #435 Dátum: 2010.12.11 szombat, 18:20:53 »


Eeeeezaaaaaz! Előtöltésállító! Tegnap este kikaptam belőle, le is fényképeztem a telefonnal, csak nem találom a kábelt a feltöltéshez a gépre.  De már nem is kell. Voto megelőzött. Teljesen megegyezik a linken láthatóval, bár az adagolóm más.  Köszönöm!!!!  worship




Ha más az adagolód akkor vigyázz!!
Amit én küldtem az MKII-höz való
Neked MKI kell?
Az 1 picit más de azt is meg fogod találni....








Naplózva

'97/12 1.8 TD BOSCH adagoló Romos kasztni faxa motor....
'07/09 2,2 TDCI Transit családi csapatszállító...
mondeozoo
Vendég
« Új hozzászólás #436 Dátum: 2010.12.11 szombat, 18:45:13 »



Ez jó kérdés...! Ezt miről lehet megtudni? Pontos "születési dátumot" nem tudok, csak azt, hogy 1997-es az autó. A motorkódja RFNVC58226.
Viszont az általad linkelt képen a szelep teljesen megegyezik (ránézésre) az enyémmel.
Naplózva
voto
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 549


AKINEKSZERENCSÉJESINCS 0036705007081

vototomi@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #437 Dátum: 2010.12.11 szombat, 19:09:37 »

Ez jó kérdés...! Ezt miről lehet megtudni? Pontos "születési dátumot" nem tudok, csak azt, hogy 1997-es az autó. A motorkódja RFNVC58226.
Viszont az általad linkelt képen a szelep teljesen megegyezik (ránézésre) az enyémmel.

Akkor OK!!
Mert az MKI mágnese ducibb és máshogy is néz ki picit....
Naplózva

'97/12 1.8 TD BOSCH adagoló Romos kasztni faxa motor....
'07/09 2,2 TDCI Transit családi csapatszállító...
mondeozoo
Vendég
« Új hozzászólás #438 Dátum: 2010.12.11 szombat, 20:00:52 »

Akkor OK!!
Mert az MKI mágnese ducibb és máshogy is néz ki picit....

Köszönöm még egyszer a segítséget!! worship
Naplózva
igabor
Vendég
« Új hozzászólás #439 Dátum: 2010.12.11 szombat, 21:00:00 »

Igen!!
Nekem már 2 éve 92 C°-os termosztát /aszem GATES/ van bent és tökéletes...
Télen észrevehetően előbb melegszik.
Nyáron nem volt gond vele....

Köszönöm
Naplózva
szell.n
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 290


E-mail
« Új hozzászólás #440 Dátum: 2010.12.13 hétfő, 19:40:37 »

Sziasztok nincs valakinek eladó turbója mk1-hez?
Mk2 is érdekel ha jó áron van igaz akkor szívósor is kéne.

kompletten 20 eFt ha kell
Naplózva

Mr.Windd
forddudi
Vendég
« Új hozzászólás #441 Dátum: 2010.12.14 kedd, 20:10:24 »

Sziasztok, HELP !

Olyan gondom lenne hogy volna egy 94' 1.8 Td Mondeóm, és reggel amikor beinditom 10 perc járatás után sem nyom meleg levegőt, közbe el kell indulnom és felmegy a hőfokmérő majdnem pirosba és ezután visszaesik  a mutató és megindul a forró levegő. De ez is csak akkor ha megyek vele. Kérek segítséget !
Köszönöm !
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #442 Dátum: 2010.12.14 kedd, 22:09:39 »

Sziasztok, HELP !

Olyan gondom lenne hogy volna egy 94' 1.8 Td Mondeóm, és reggel amikor beinditom 10 perc járatás után sem nyom meleg levegőt, közbe el kell indulnom és felmegy a hőfokmérő majdnem pirosba és ezután visszaesik  a mutató és megindul a forró levegő. De ez is csak akkor ha megyek vele. Kérek segítséget !
Köszönöm !

Szerintem ez így oké, minimális terhelés mellett kell bemelegíteni.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #443 Dátum: 2010.12.14 kedd, 22:31:45 »

Szerintem ez így oké, minimális terhelés mellett kell bemelegíteni.
szerintem az nem normál, hogy kimegy majdnem a pirosig. esetleg termosztát hiba??
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
mondeozoo
Vendég
« Új hozzászólás #444 Dátum: 2010.12.14 kedd, 22:40:06 »

Sziasztok, HELP !

Olyan gondom lenne hogy volna egy 94' 1.8 Td Mondeóm, és reggel amikor beinditom 10 perc járatás után sem nyom meleg levegőt, közbe el kell indulnom és felmegy a hőfokmérő majdnem pirosba és ezután visszaesik  a mutató és megindul a forró levegő. De ez is csak akkor ha megyek vele. Kérek segítséget !
Köszönöm !

Szia!

 Ez nem normális melegedési folyamat. A hűtőfolyadék szintje rendben van?
Naplózva
forddudi
Vendég
« Új hozzászólás #445 Dátum: 2010.12.17 péntek, 09:32:35 »

Szia!

 Ez nem normális melegedési folyamat. A hűtőfolyadék szintje rendben van?

Szia !

Igen min. és max között van .
Naplózva
Mobidik
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1941


MK II 1,8 TD.


E-mail
« Új hozzászólás #446 Dátum: 2010.12.18 szombat, 11:21:42 »

Szia !

Igen min. és max között van .
Szerintem a hőgomba szórakozik.
Egy próbát megér lecserélni.
Naplózva

Otthonom a nagyvilág, vallásom a jó cselekedet.
mondeozoo
Vendég
« Új hozzászólás #447 Dátum: 2010.12.19 vasárnap, 18:56:17 »

Szia !

Igen min. és max között van .

Szia!

Bocs, de nem nagyon voltam gépközelben. Akkor (szerintem) a termosztát szórakozik, túl későn nyit ki valami oknál fogva. Vagy nem  belevaló hőértékű a termosztát, vagy tönkre ment. Én cserélném.

 Üdv Zoli.
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #448 Dátum: 2010.12.25 szombat, 15:44:03 »

Ez jó kérdés...! Ezt miről lehet megtudni? Pontos "születési dátumot" nem tudok, csak azt, hogy 1997-es az autó. A motorkódja RFNVC58226.
Viszont az általad linkelt képen a szelep teljesen megegyezik (ránézésre) az enyémmel.
ez a szelep csak ezen a fajta adagolón van. ha nem így néz ki, akkor a hátolján van pont az ellenkező oldalán, mint itt, de az csak így néz ki, nem ugyanez. ha viszont az elején van, és vastagabb, de középen van, az a hidegindító patron. az van nekem is, meg előtöltés állító is, ha nem ez a fajta van rajta. ha még nem oldódott meg, csörgess meg, aztán segítek. 06203106928
« Utoljára szerkesztve: 2010.12.25 szombat, 15:47:41 írta GinJoy » Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
karaikrisz
Vendég
« Új hozzászólás #449 Dátum: 2010.12.27 hétfő, 17:29:17 »

Hello!
Nekem olyan problémám van a mondimmal, hogy miota hidegek vannak inditás után beáll az alapjárat kb 850-re, majd kb 1 perc járatás után felmegy 950-1000-re, és amig be nem melegszik teljesen a motor addig nem jön lejebb az alapjárat. Ez gondolom nem normális?! Az én tudásom szerint inditáskor kellene hogy magasabb legyen az alapjárat. Ha számit 93-as, 1.8 Td a kicsike. szomoru1
Naplózva
Oldalak: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 15 16 ... 43   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.069 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.