Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 17:05:12
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo II.
>
TD motor
Oldalak:
1
...
66
67
68
69
70
71
72
[
73
]
74
75
76
77
78
79
80
...
83
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TD motor (Megtekintve 1560324 alkalommal)
0 Felhasználó és 11 vendég van a témában
ebihal
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 116
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3600 Dátum:
2015.11.05 csütörtök, 07:32:59 »
Idézetet írta: gabor0135 - 2015.11.05 csütörtök, 06:31:44
Jó reggelt fórumtársak!
Lassan utólérem magam és nekikezdek a hengerfej lebontásának.
Megérkezett az etzold könyvem amit sűrűn forgatok esténként (memorizálom a dolgokat hogy ne keljen retkes kézzel lapozgatni a könyvet).
Viszont a főtengyely felsőholtpont helyzetbe hozó tüske helyét nem találom (egy zárókupakot kellene kitekernem és annak a helyére a tüskét be).
Segítsetek merre keressem?(az etzold könyvben azt irja hogy a generátor és a befecskendezö egység között van)
DE a generátor a motor egyik,az adagoló a motor másik oldalán van.
Ez így elég tág behatárolás.
Jó reggelt!
Én is kiváncsian várom mit találsz , hol fújt át , lassan az enyém is megy.
Naplózva
gyurci
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 64
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3601 Dátum:
2015.11.05 csütörtök, 16:01:27 »
Idézetet írta: gabor0135 - 2015.11.05 csütörtök, 06:31:44
Jó reggelt fórumtársak!
Lassan utólérem magam és nekikezdek a hengerfej lebontásának.
Megérkezett az etzold könyvem amit sűrűn forgatok esténként (memorizálom a dolgokat hogy ne keljen retkes kézzel lapozgatni a könyvet).
Viszont a főtengyely felsőholtpont helyzetbe hozó tüske helyét nem találom (egy zárókupakot kellene kitekernem és annak a helyére a tüskét be).
Segítsetek merre keressem?(az etzold könyvben azt irja hogy a generátor és a befecskendezö egység között van)
DE a generátor a motor egyik,az adagoló a motor másik oldalán van.
Ez így elég tág behatárolás.
Adagoló alatt van a helye a tüskének, 13-as dugókulcs kell hozzá azt hiszem.
Naplózva
MK3 2004 kombi GHIA 2.0 TDCI (FMBA 96kw)
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3602 Dátum:
2015.11.06 péntek, 12:24:17 »
Idézetet írta: gyurci - 2015.11.05 csütörtök, 16:01:27
Adagoló alatt van a helye a tüskének, 13-as dugókulcs kell hozzá azt hiszem.
10-es
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3603 Dátum:
2015.11.06 péntek, 12:27:24 »
szerintem is hengerfejes lehet, ha folyamatosan jön a bubi. a porlasztó az 165 báros
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
mikroferi
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3604 Dátum:
2015.11.10 kedd, 15:14:11 »
Sziasztok.
Nemolyan régen be lett lőve az előtöltésem úgy, hogy a számítógép szrinti kívánt és mért előtöltés követi egymást szépen. Viszont a kocsinak sokkal keményebb hangja van mint amikor régen megevttem, illetve alapjáraton egy ütemesen kopogó hangot hallok, amivel a szerelő szerint nincs baj, de nekem mégsem tetszik. Ginjoy egyszer mondta illetve írta, hogyha a 3. porlasztórol leveszem a csatit akkor nem nagyon kellene változni a hangjának. Na ennek akkor nagyon kerregős lessz, de ha úgy állítom hogy szép hangja legyen akkor meg a számítógép szerint nem jó. Ilyenkor mi a helyzet? A környéken egy szakit sem ismerek aki ezt bevállalná beállítani...
Naplózva
deerman
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3605 Dátum:
2015.11.13 péntek, 08:15:25 »
Idézetet írta: mikroferi - 2015.11.10 kedd, 15:14:11
Sziasztok.
Nemolyan régen be lett lőve az előtöltésem úgy, hogy a számítógép szrinti kívánt és mért előtöltés követi egymást szépen. Viszont a kocsinak sokkal keményebb hangja van mint amikor régen megevttem, illetve alapjáraton egy ütemesen kopogó hangot hallok, amivel a szerelő szerint nincs baj, de nekem mégsem tetszik. Ginjoy egyszer mondta illetve írta, hogyha a 3. porlasztórol leveszem a csatit akkor nem nagyon kellene változni a hangjának. Na ennek akkor nagyon kerregős lessz, de ha úgy állítom hogy szép hangja legyen akkor meg a számítógép szerint nem jó. Ilyenkor mi a helyzet? A környéken egy szakit sem ismerek aki ezt bevállalná beállítani...
Ez nem újkeletű probléma nálad. Én meg mindig azt gondolom, mi van, ha csak az autó "gondolja", hogy jó az előbefecskendezés, a valóságban meg el van csúszva, akár a bordáskerékkel, akár a főtengely holtponti jeladójával nem stimmel valami. (pl. a főtengely szíjtárcsa retesze is el lehet kicsit nyíródva) Létezik olyan stroboszkóp, aminek piezzós érzékelője van, és a nyomócsőre lehet tenni. Ha ilyen lenne ott valamelyik (talán inkább teherautó)szerelőnek, esetleg meg lehetne nézni, hogy a valóságban mikor előbefecskendez. Azt nem tudom, hogy az izzítógyertya helyén be lehet-e valahogy nyúlni a dugattyú tetejéig, hogy a felső holtpontot össze lehessen vetni a jelekkel, illetve a lendkeréken vannak-e jelek. Szokták lufival vagy óvszerrel is nézni a felső holtpontot. Hogy az mennyire pontos módszer...?
Az Index fórumon van egy elég jó adagolós topic, esetleg ott is bekérdezhetsz, ott nevesebb adagolóépítők-mókolók is meg-megszólalnak.
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3606 Dátum:
2015.11.13 péntek, 09:05:45 »
Idézetet írta: deerman - 2015.11.13 péntek, 08:15:25
Ez nem újkeletű probléma nálad. Én meg mindig azt gondolom, mi van, ha csak az autó "gondolja", hogy jó az előbefecskendezés, a valóságban meg el van csúszva, akár a bordáskerékkel, akár a főtengely holtponti jeladójával nem stimmel valami. (pl. a főtengely szíjtárcsa retesze is el lehet kicsit nyíródva) Létezik olyan stroboszkóp, aminek piezzós érzékelője van, és a nyomócsőre lehet tenni. Ha ilyen lenne ott valamelyik (talán inkább teherautó)szerelőnek, esetleg meg lehetne nézni, hogy a valóságban mikor előbefecskendez. Azt nem tudom, hogy az izzítógyertya helyén be lehet-e valahogy nyúlni a dugattyú tetejéig, hogy a felső holtpontot össze lehessen vetni a jelekkel, illetve a lendkeréken vannak-e jelek. Szokták lufival vagy óvszerrel is nézni a felső holtpontot. Hogy az mennyire pontos módszer...?
Az Index fórumon van egy elég jó adagolós topic, esetleg ott is bekérdezhetsz, ott nevesebb adagolóépítők-mókolók is meg-megszólalnak.
ez mind bonyolultabb és pontatlanabb, mint a jeladó. a főtengely szíjtárcsán nincs semmilyen retesz. a stroboszkópot is cseszheted, ha adat nincs hozzá, hogy mit kell nézned. az előtöltést be kell állítani rendesen, és kész
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3607 Dátum:
2015.11.13 péntek, 09:06:47 »
Idézetet írta: mikroferi - 2015.11.10 kedd, 15:14:11
Sziasztok.
Nemolyan régen be lett lőve az előtöltésem úgy, hogy a számítógép szrinti kívánt és mért előtöltés követi egymást szépen. Viszont a kocsinak sokkal keményebb hangja van mint amikor régen megevttem, illetve alapjáraton egy ütemesen kopogó hangot hallok, amivel a szerelő szerint nincs baj, de nekem mégsem tetszik. Ginjoy egyszer mondta illetve írta, hogyha a 3. porlasztórol leveszem a csatit akkor nem nagyon kellene változni a hangjának. Na ennek akkor nagyon kerregős lessz, de ha úgy állítom hogy szép hangja legyen akkor meg a számítógép szerint nem jó. Ilyenkor mi a helyzet? A környéken egy szakit sem ismerek aki ezt bevállalná beállítani...
állítsd kicsit hátrább
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
mikroferi
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3608 Dátum:
2015.11.13 péntek, 09:11:06 »
Idézetet írta: GinJoy - 2015.11.13 péntek, 09:05:45
ez mind bonyolultabb és pontatlanabb, mint a jeladó. a főtengely szíjtárcsán nincs semmilyen retesz. a stroboszkópot is cseszheted, ha adat nincs hozzá, hogy mit kell nézned. az előtöltést be kell állítani rendesen, és kész
Értem, de hogyan?? Tudom hogy nem lehet távgyógyítani, de esetleg valami támpotot tudnál adni hogy kezdjek neki? Egyáltalán ha elállítom és a szgép szerint nem lessz jó, az attól még az életben lehet jó?? Ezt kicsit megcifráztam..
Naplózva
mikroferi
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3609 Dátum:
2015.11.13 péntek, 09:12:15 »
Idézetet írta: mikroferi - 2015.11.13 péntek, 09:11:06
Értem, de hogyan?? Tudom hogy nem lehet távgyógyítani, de esetleg valami támpotot tudnál adni hogy kezdjek neki? Egyáltalán ha elállítom és a szgép szerint nem lessz jó, az attól még az életben lehet jó?? Ezt kicsit megcifráztam..
Mármint azt tudom hogyan kell állítani,csak hogy állítsam hogy pontos legyen? Az tuti hogyha beállítom és széthúzom a csatit a 3-ik hengeren, kicsit legyen keményebb és ott jó?
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3610 Dátum:
2015.11.13 péntek, 09:18:14 »
Idézetet írta: mikroferi - 2015.11.13 péntek, 09:12:15
Mármint azt tudom hogyan kell állítani,csak hogy állítsam hogy pontos legyen? Az tuti hogyha beállítom és széthúzom a csatit a 3-ik hengeren, kicsit legyen keményebb és ott jó?
így van
nagyon picit
ha innen nem tudja kellő mértékben előre állítani menet közben, akkor ott valami tápszivattyú, vagy nyomásszabályzó probléma van
de ne a géppel törödj, ha működik rendesen, akkor nem számít hogy fél fokkal hátrébb mutatja
«
Utoljára szerkesztve: 2015.11.13 péntek, 09:19:57 írta GinJoy
»
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
mikroferi
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3611 Dátum:
2015.11.13 péntek, 10:03:38 »
Köszönöm! Ma elvileg hazajön a kasztnistól, -totál rendberakás-, és nekiállok beállítani.Majd a fejleményeket megírom.
Naplózva
mikroferi
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3612 Dátum:
2015.11.13 péntek, 16:03:51 »
Megtörtént a beállítás. Körülbelül középre volt állítva a tárcsa, és a próbálgatások alatt úgy lett a legjobb, hogy koppra balra lett tekerve, egy tizedet sem lehet hátrébb. Ez így jó lehet? Lehet át van akasztva a szíj egy foggal, vagy butaság? Most elég szép a hangja, és sosem volt gondom az indítással, de most hideg motornál is úgy indul, hogy szinte át sem fordul a főtengely. Elég megpöccintsem a kulcsot és már jár is.
Kicsi üröm az örömben, hogy amikor széthúzom a csatit, akkor egyenletlen lesz az alapjáratom ami meg talán már kevés előtöltés jelent? Mi van ha így hagyom? Bár ezek még korai tapasztalatok, mert még nem mentem az autóval... Illetve az ütemesen halkan kattogó hang nem múlt el. Olyan mintha valami "beleverene" valamibe, csak halkan. Ez nem lehet porlasztócsúcshiba? Köszi mindenkinek a válaszokat, főleg Ginjoynak, hogy ennyi idő után is törődik az amatőr "hülyeségeimmel..."
Naplózva
Black
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 162
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3613 Dátum:
2015.11.13 péntek, 17:22:08 »
"Illetve az ütemesen halkan kattogó hang nem múlt el. Olyan mintha valami "beleverene" valamibe, csak halkan."
Ez lehet esetleg a vákuum előállító készség? Abban mozog egy rudacska amit a vezérműtengelyen lévő bütyök lökdös.
Próbálj meg ott fülelni.
Naplózva
Ford Fiesta MKVII 2016/6 1,25 benzin
Ford Mondeo MKIV 2009/4 2.0TDCI Titanium Kombi
Ford Mondeo MKII 1999/5 1,8TD CLX Kombi (eladtam)
Lincoln Continental Mark V 1977/1 460 (7,5L)/V8 (végülis Ford 100 éve)
MGF 1996 1,8 benzin
mikroferi
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3614 Dátum:
2015.11.13 péntek, 18:03:41 »
Idézetet írta: Black - 2015.11.13 péntek, 17:22:08
"Illetve az ütemesen halkan kattogó hang nem múlt el. Olyan mintha valami "beleverene" valamibe, csak halkan."
Ez lehet esetleg a vákuum előállító készség? Abban mozog egy rudacska amit a vezérműtengelyen lévő bütyök lökdös.
Próbálj meg ott fülelni.
Holnap meghallgatm.Hogy nez ki ez a szerkentyu?Javithato?
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3615 Dátum:
2015.11.13 péntek, 20:20:46 »
Idézetet írta: mikroferi - 2015.11.13 péntek, 16:03:51
Megtörtént a beállítás. Körülbelül középre volt állítva a tárcsa, és a próbálgatások alatt úgy lett a legjobb, hogy koppra balra lett tekerve, egy tizedet sem lehet hátrébb. Ez így jó lehet? Lehet át van akasztva a szíj egy foggal, vagy butaság? Most elég szép a hangja, és sosem volt gondom az indítással, de most hideg motornál is úgy indul, hogy szinte át sem fordul a főtengely. Elég megpöccintsem a kulcsot és már jár is.
Kicsi üröm az örömben, hogy amikor széthúzom a csatit, akkor egyenletlen lesz az alapjáratom ami meg talán már kevés előtöltés jelent? Mi van ha így hagyom? Bár ezek még korai tapasztalatok, mert még nem mentem az autóval... Illetve az ütemesen halkan kattogó hang nem múlt el. Olyan mintha valami "beleverene" valamibe, csak halkan. Ez nem lehet porlasztócsúcshiba? Köszi mindenkinek a válaszokat, főleg Ginjoynak, hogy ennyi idő után is törődik az amatőr "hülyeségeimmel..."
ha széthúzod és dadog, akkor kicsit előrébb kell
ha kicist oda van a vákuum szivattyú, akkor valóban csinálhat ilyen hangot, ahogy a kollega is mondja
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3616 Dátum:
2015.11.13 péntek, 20:21:51 »
Idézetet írta: mikroferi - 2015.11.13 péntek, 18:03:41
Holnap meghallgatm.Hogy nez ki ez a szerkentyu?Javithato?
4-es porlasztótól jobbra, fekete alu cucc, enyhén lefelé áll. és sokszor olajos kívülről. na akkor már nem olyan jó
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
mikroferi
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3617 Dátum:
2015.11.14 szombat, 07:28:28 »
Jó reggelt mindenkinek.
Kora reggel állítottam az előtöltésen előrébb, így kicsit nehezebben indult. Reggeli első indításnál kellett neki vagy 3-4 szer átforduljon, mire beindult. A hangja szép, és ha széthúzom a csatit akkor sem dadog, viszont kicsit "szagos" lett a kipufogó. Eddig ezt nem tapasztaltam. Jéghideg motornál szürkés-fehér füst volt, aztán ez elmúlt 2-3 perc alatt, ezután füst nélkül járt, de egy kicsi szaga van a kipugáznak...
Naplózva
ebihal
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 116
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3618 Dátum:
2015.11.14 szombat, 09:01:08 »
Idézetet írta: mikroferi - 2015.11.13 péntek, 16:03:51
Megtörtént a beállítás. Körülbelül középre volt állítva a tárcsa, és a próbálgatások alatt úgy lett a legjobb, hogy koppra balra lett tekerve, egy tizedet sem lehet hátrébb. Ez így jó lehet? Lehet át van akasztva a szíj egy foggal, vagy butaság? Most elég szép a hangja, és sosem volt gondom az indítással, de most hideg motornál is úgy indul, hogy szinte át sem fordul a főtengely. Elég megpöccintsem a kulcsot és már jár is.
Kicsi üröm az örömben, hogy amikor széthúzom a csatit, akkor egyenletlen lesz az alapjáratom ami meg talán már kevés előtöltés jelent? Mi van ha így hagyom? Bár ezek még korai tapasztalatok, mert még nem mentem az autóval... Illetve az ütemesen halkan kattogó hang nem múlt el. Olyan mintha valami "beleverene" valamibe, csak halkan. Ez nem lehet porlasztócsúcshiba? Köszi mindenkinek a válaszokat, főleg Ginjoynak, hogy ennyi idő után is törődik az amatőr "hülyeségeimmel..."
Szia , az ütemesen kattogó hang hideg motornál is hallható vagy csak ha bemelegszik?Volt mostanában vezérműszíj csere?
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3619 Dátum:
2015.11.14 szombat, 09:40:05 »
Idézetet írta: mikroferi - 2015.11.14 szombat, 07:28:28
Jó reggelt mindenkinek.
Kora reggel állítottam az előtöltésen előrébb, így kicsit nehezebben indult. Reggeli első indításnál kellett neki vagy 3-4 szer átforduljon, mire beindult. A hangja szép, és ha széthúzom a csatit akkor sem dadog, viszont kicsit "szagos" lett a kipufogó. Eddig ezt nem tapasztaltam. Jéghideg motornál szürkés-fehér füst volt, aztán ez elmúlt 2-3 perc alatt, ezután füst nélkül járt, de egy kicsi szaga van a kipugáznak...
mennyit mozdítottál rajta?
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
mikroferi
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3620 Dátum:
2015.11.14 szombat, 11:19:28 »
Idézetet írta: GinJoy - 2015.11.14 szombat, 09:40:05
mennyit mozdítottál rajta?
kb 0.5 mm-t
Délután megyek vele, ha nem jó az előtöltés, az menet közben produkál jelenségeket?
Naplózva
mikroferi
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3621 Dátum:
2015.11.14 szombat, 11:20:26 »
Idézetet írta: ebihal - 2015.11.14 szombat, 09:01:08
Szia , az ütemesen kattogó hang hideg motornál is hallható vagy csak ha bemelegszik?Volt mostanában vezérműszíj csere?
Hidegen-melegen egyformán hallatszik, nem egyértelműen a vákumpumpától, azt meghallgattam. Inkább egyforma kopogásnak hallom...
Naplózva
ebihal
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 116
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3622 Dátum:
2015.11.14 szombat, 14:06:02 »
Idézetet írta: mikroferi - 2015.11.14 szombat, 11:20:26
Hidegen-melegen egyformán hallatszik, nem egyértelműen a vákumpumpától, azt meghallgattam. Inkább egyforma kopogásnak hallom...
Azért leírom én hogy jártam bár nekem inkább meleg motornál volt hallható és inkább csattogó hang volt.Drága szerelő hengerfej tömítés csere után rosszul ékelte ki a vezérműtengelyt , vagy ki se ékelte , nem tudom nem láttam , mindenesetre meleg motornál épphogy összeértek a szelepek a dugattyúval és nem volt szép hangja és nem is ment túl jól.Másik szerelőhöz elvittem és azt mondta kb fél fognyi volt az eltérés , ilyen kevés eltérés is ennyit számít.Ha nem vagy benne teljesen biztos hogy jó a vezérlés akkor nem árt ránézni.
Naplózva
mikroferi
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3623 Dátum:
2015.11.14 szombat, 14:24:06 »
Idézetet írta: ebihal - 2015.11.14 szombat, 14:06:02
Azért leírom én hogy jártam bár nekem inkább meleg motornál volt hallható és inkább csattogó hang volt.Drága szerelő hengerfej tömítés csere után rosszul ékelte ki a vezérműtengelyt , vagy ki se ékelte , nem tudom nem láttam , mindenesetre meleg motornál épphogy összeértek a szelepek a dugattyúval és nem volt szép hangja és nem is ment túl jól.Másik szerelőhöz elvittem és azt mondta kb fél fognyi volt az eltérés , ilyen kevés eltérés is ennyit számít.Ha nem vagy benne teljesen biztos hogy jó a vezérlés akkor nem árt ránézni.
Koszi a valaszt, nem en csereltem a vezerlest,hanem szerelo.Egyebkent az az erdekes hogy fordulaton sem no a hang sot akkor nem is hallani,csak alapjaraton...
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3624 Dátum:
2015.11.15 vasárnap, 00:19:48 »
Idézetet írta: mikroferi - 2015.11.14 szombat, 11:19:28
kb 0.5 mm-t
Délután megyek vele, ha nem jó az előtöltés, az menet közben produkál jelenségeket?
az sok. tizedek is sokat számítanak
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
mikroferi
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3625 Dátum:
2015.11.15 vasárnap, 08:17:23 »
Idézetet írta: GinJoy - 2015.11.15 vasárnap, 00:19:48
az sok. tizedek is sokat számítanak
Reggeli első indításnál olyat produkált, hogy elsőre beindult kb 2. átfordulásra (mindig gáz nélkül indítok),de azzal a lendülettel le is állt. Második indításra beindult rendesen.
Viszont menet közben... Nem gondoltam volna, hogy ennyit jelent az előtöltés. Alul is erős lett, kuplungfelengedésre, nem rezeg nem erőlködik, hanem "húzza" magát gáz nélkül is. Egyformán megy egész 1000 párszázasa fordulatról, nincs ilyen érzés hogy nyit a turbó. Egészen benzines feelingje lett az előző önmagához képest, úgyhogy sokkal, de sokkal jobb lett mint volt. Nem mondanám hogy jobban megy mint eddig, csak szélesebb tartományban nyomatékos. Már csak ez a reggeli indítás izgat, ilyet még nem csinált...
Naplózva
deerman
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3626 Dátum:
2015.11.15 vasárnap, 09:11:18 »
Idézetet írta: mikroferi - 2015.11.15 vasárnap, 08:17:23
Reggeli első indításnál olyat produkált, hogy elsőre beindult kb 2. átfordulásra (mindig gáz nélkül indítok),de azzal a lendülettel le is állt. Második indításra beindult rendesen.
Viszont menet közben... Nem gondoltam volna, hogy ennyit jelent az előtöltés. Alul is erős lett, kuplungfelengedésre, nem rezeg nem erőlködik, hanem "húzza" magát gáz nélkül is. Egyformán megy egész 1000 párszázasa fordulatról, nincs ilyen érzés hogy nyit a turbó. Egészen benzines feelingje lett az előző önmagához képest, úgyhogy sokkal, de sokkal jobb lett mint volt. Nem mondanám hogy jobban megy mint eddig, csak szélesebb tartományban nyomatékos. Már csak ez a reggeli indítás izgat, ilyet még nem csinált...
És az előző állapothoz képest a műszered hány fok eltérést mutat?
Naplózva
ebihal
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 116
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3627 Dátum:
2015.11.15 vasárnap, 10:01:44 »
Idézetet írta: mikroferi - 2015.11.15 vasárnap, 08:17:23
Reggeli első indításnál olyat produkált, hogy elsőre beindult kb 2. átfordulásra (mindig gáz nélkül indítok),de azzal a lendülettel le is állt. Második indításra beindult rendesen.
Viszont menet közben... Nem gondoltam volna, hogy ennyit jelent az előtöltés. Alul is erős lett, kuplungfelengedésre, nem rezeg nem erőlködik, hanem "húzza" magát gáz nélkül is. Egyformán megy egész 1000 párszázasa fordulatról, nincs ilyen érzés hogy nyit a turbó. Egészen benzines feelingje lett az előző önmagához képest, úgyhogy sokkal, de sokkal jobb lett mint volt. Nem mondanám hogy jobban megy mint eddig, csak szélesebb tartományban nyomatékos. Már csak ez a reggeli indítás izgat, ilyet még nem csinált...
Na ez engem is felcsigázott mert az enyém is halovány alacsony fordulaton.Bosch adagoló van rajta de gondolom attól még be lehet lőni hogy alul is nyomatékos legyen.Előtöltés állításhoz le kell venni az adagolót?És hol kell állítani?Tudom amatőr kérdések de ha tudja valaki ossza már meg velem legyenszíves.
Naplózva
mikroferi
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3628 Dátum:
2015.11.15 vasárnap, 10:17:46 »
Idézetet írta: deerman - 2015.11.15 vasárnap, 09:11:18
És az előző állapothoz képest a műszered hány fok eltérést mutat?
Nem tudom, mióta Ginjoy írta, hogy nem a műszer a lényeg, rá sem dugtam. A lényeg, mióta nálam van az autó, még nem volt ilyen kellemes vezetni. Másik ilyet még nem vezettem, tehát nincs összehasonlítási alapom, de önmagához képest ez most szuper.
Naplózva
mikroferi
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3629 Dátum:
2015.11.15 vasárnap, 10:21:33 »
Idézetet írta: ebihal - 2015.11.15 vasárnap, 10:01:44
Na ez engem is felcsigázott mert az enyém is halovány alacsony fordulaton.Bosch adagoló van rajta de gondolom attól még be lehet lőni hogy alul is nyomatékos legyen.Előtöltés állításhoz le kell venni az adagolót?És hol kell állítani?Tudom amatőr kérdések de ha tudja valaki ossza már meg velem legyenszíves.
Nem mondom, hogy erős lett, nem versenygép, de ahhoz képest hogy eddig gáz nélkül nehézkesen indult el pl kettőbe, meg remegett az egész kasztni, illetve alacsony fordulaton padlógáznál szinte semmi sem történt, aztán 1800-2000 körül megindult hirtelen. Na most egész szépen megy alulról,de fönt nem indul meg. Tehát szerintem nem erősebb csak egyenletesebb... És egy piroslámpánál állva is érezhető, hogy nem remeg, nem reszket hanem simán jár a motor. Egyébként az adagolót nem kell levenni.
Naplózva
ebihal
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 116
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3630 Dátum:
2015.11.15 vasárnap, 10:38:40 »
Idézetet írta: mikroferi - 2015.11.15 vasárnap, 10:21:33
Nem mondom, hogy erős lett, nem versenygép, de ahhoz képest hogy eddig gáz nélkül nehézkesen indult el pl kettőbe, meg remegett az egész kasztni, illetve alacsony fordulaton padlógáznál szinte semmi sem történt, aztán 1800-2000 körül megindult hirtelen. Na most egész szépen megy alulról,de fönt nem indul meg. Tehát szerintem nem erősebb csak egyenletesebb... És egy piroslámpánál állva is érezhető, hogy nem remeg, nem reszket hanem simán jár a motor. Egyébként az adagolót nem kell levenni.
Ha készen lesz a hengerfej tömítés csere akkor összefuthatnánk , legalább össze tudnánk hasonlítani a gépeket mert én se mentem még másikkal , úgyis közel lakunk egymáshoz.
Az jó hogy nem kell levenni , kösz az infót , már csak azt kell megtudnom hol kell állítani.
Naplózva
mikroferi
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3631 Dátum:
2015.11.15 vasárnap, 11:27:39 »
Idézetet írta: ebihal - 2015.11.15 vasárnap, 10:38:40
Ha készen lesz a hengerfej tömítés csere akkor összefuthatnánk , legalább össze tudnánk hasonlítani a gépeket mert én se mentem még másikkal , úgyis közel lakunk egymáshoz.
Az jó hogy nem kell levenni , kösz az infót , már csak azt kell megtudnom hol kell állítani.
Persze osszefuthatunk,semmi akadalya.Elotoltest?az adagolo tengelyen levo tarcsa elforgatasaval tudsz allitani...De sztem kerdezz hozzaertot,en csak azert probalgatom,mert a lucasal senki nem foglalkozik erre.
Naplózva
deerman
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3632 Dátum:
2015.11.15 vasárnap, 12:44:40 »
Idézetet írta: mikroferi - 2015.11.15 vasárnap, 10:21:33
Nem mondom, hogy erős lett, nem versenygép, de ahhoz képest hogy eddig gáz nélkül nehézkesen indult el pl kettőbe, meg remegett az egész kasztni, illetve alacsony fordulaton padlógáznál szinte semmi sem történt, aztán 1800-2000 körül megindult hirtelen. Na most egész szépen megy alulról,de fönt nem indul meg. Tehát szerintem nem erősebb csak egyenletesebb... És egy piroslámpánál állva is érezhető, hogy nem remeg, nem reszket hanem simán jár a motor. Egyébként az adagolót nem kell levenni.
Gáz nélkül 2.-ban nem remeg?
Azért ez a motor még 1800 ccm sincs, és másfél tonnát kell cibálnia. Anno az öreg csőrös Transitomban (1600kg) 2,5-ös direkt befecskendezéses sima szívó D volt, na az elindult még harmadikban is alapjáraton. De annak 100Nm-rel nagyobb volt a nyomatéka (meg se szervo, se klíma)
Ára lesz ennek az erőnek, attól tartok...de azért az ERŐ legyen veled!
Naplózva
mikroferi
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3633 Dátum:
2015.11.15 vasárnap, 15:42:26 »
Idézetet írta: deerman - 2015.11.15 vasárnap, 12:44:40
Gáz nélkül 2.-ban nem remeg?
Azért ez a motor még 1800 ccm sincs, és másfél tonnát kell cibálnia. Anno az öreg csőrös Transitomban (1600kg) 2,5-ös direkt befecskendezéses sima szívó D volt, na az elindult még harmadikban is alapjáraton. De annak 100Nm-rel nagyobb volt a nyomatéka (meg se szervo, se klíma)
Ára lesz ennek az erőnek, attól tartok...de azért az ERŐ legyen veled!
Ajaj, most így visszaolvasva igencsak félretájékoztattam a kedves fórumtársakat. Természetesen 1-ben nem remeg csak kuplunggal, a 2. fokozatot arra akartam írni, hogy pl kereszteződésnél lassan "csorogva" eddig ha kettőben hagytam érződött, rosszul esik neki, most meg vígan "húzza" magát. Alapból nem indulok álló helyzetből 2-be, nem vagyok kuplung-gyilkos. (Kivéve a Nissan Vanette Cargoval, mert annak meg nem értem minek az 1-fokozat...) Mégegyszer bocs a félre írásért!
Naplózva
deerman
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3634 Dátum:
2015.11.15 vasárnap, 17:14:57 »
Én is nyertem nemrégiben egy kevéske plusz motorerőt:
Történt, hogy két-három hete ugyanúgy jártam mint nemrég Petya72 kolléga, kilyukadt egyszerre két fagydugóm a hengerfej hátulján. Le kellett vennem a kipufogó csonkot, hogy hozzáférjek. Mikor a turbóról szedtem le a csöveket, a két átmérőjű pipacső ami az adagoló felé megy, túl könnyen a kezemben maradt. El volt érve, tele hajszálrepedésekkel. Ha minimálisan is, de szökött rajta a nyomás. Mióta megcsináltam, érezhetően alacsonyabb fordulaton kezd erőre kapni a autó, viszont az utolsó két fogyim közel 6 L lett.
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3635 Dátum:
2015.11.15 vasárnap, 18:18:33 »
Idézetet írta: mikroferi - 2015.11.15 vasárnap, 08:17:23
Reggeli első indításnál olyat produkált, hogy elsőre beindult kb 2. átfordulásra (mindig gáz nélkül indítok),de azzal a lendülettel le is állt. Második indításra beindult rendesen.
Viszont menet közben... Nem gondoltam volna, hogy ennyit jelent az előtöltés. Alul is erős lett, kuplungfelengedésre, nem rezeg nem erőlködik, hanem "húzza" magát gáz nélkül is. Egyformán megy egész 1000 párszázasa fordulatról, nincs ilyen érzés hogy nyit a turbó. Egészen benzines feelingje lett az előző önmagához képest, úgyhogy sokkal, de sokkal jobb lett mint volt. Nem mondanám hogy jobban megy mint eddig, csak szélesebb tartományban nyomatékos. Már csak ez a reggeli indítás izgat, ilyet még nem csinált...
az lehet épp egy kis levegőtől is
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3636 Dátum:
2015.11.15 vasárnap, 18:21:15 »
Idézetet írta: deerman - 2015.11.15 vasárnap, 12:44:40
Gáz nélkül 2.-ban nem remeg?
Azért ez a motor még 1800 ccm sincs, és másfél tonnát kell cibálnia. Anno az öreg csőrös Transitomban (1600kg) 2,5-ös direkt befecskendezéses sima szívó D volt, na az elindult még harmadikban is alapjáraton. De annak 100Nm-rel nagyobb volt a nyomatéka (meg se szervo, se klíma)
Ára lesz ennek az erőnek, attól tartok...de azért az ERŐ legyen veled!
ez butaság. semmi baja sem lesz. így kell működnie ahogy leírta
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3637 Dátum:
2015.11.15 vasárnap, 18:23:04 »
Idézetet írta: deerman - 2015.11.15 vasárnap, 17:14:57
Én is nyertem nemrégiben egy kevéske plusz motorerőt:
Történt, hogy két-három hete ugyanúgy jártam mint nemrég Petya72 kolléga, kilyukadt egyszerre két fagydugóm a hengerfej hátulján. Le kellett vennem a kipufogó csonkot, hogy hozzáférjek. Mikor a turbóról szedtem le a csöveket, a két átmérőjű pipacső ami az adagoló felé megy, túl könnyen a kezemben maradt. El volt érve, tele hajszálrepedésekkel. Ha minimálisan is, de szökött rajta a nyomás. Mióta megcsináltam, érezhetően alacsonyabb fordulaton kezd erőre kapni a autó, viszont az utolsó két fogyim közel 6 L lett.
hát annak a csőnek nagyon pici is számít
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
gabor0135
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 36
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3638 Dátum:
2015.11.15 vasárnap, 20:08:26 »
Idézetet írta: GinJoy - 2015.11.15 vasárnap, 18:23:04
hát annak a csőnek nagyon pici is számít
Ez az a cső ami a turbómembránhoz megy?
Naplózva
Mk II '97 kombi
deerman
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3639 Dátum:
2015.11.15 vasárnap, 20:16:06 »
Idézetet írta: GinJoy - 2015.11.15 vasárnap, 18:21:15
ez butaság. semmi baja sem lesz. így kell működnie ahogy leírta
ára lesz: úgy értem eddig sem a jó fogyasztásról szólt az autója, legalábbis a turbómembrán csere előtt nem igazán volt családbarát. Ha "túl" jól megy, esélyes a "fogyinövi".
«
Utoljára szerkesztve: 2015.11.15 vasárnap, 20:18:43 írta deerman
»
Naplózva
deerman
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3640 Dátum:
2015.11.15 vasárnap, 20:20:02 »
Idézetet írta: gabor0135 - 2015.11.15 vasárnap, 20:08:26
Ez az a cső ami a turbómembránhoz megy?
Aha!
Naplózva
mikroferi
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3641 Dátum:
2015.11.16 hétfő, 05:25:48 »
Idézetet írta: deerman - 2015.11.15 vasárnap, 20:16:06
ára lesz: úgy értem eddig sem a jó fogyasztásról szólt az autója, legalábbis a turbómembrán csere előtt nem igazán volt családbarát. Ha "túl" jól megy, esélyes a "fogyinövi".
Értem a gondolatodat, de remélem nem lesz igazad... Az én logikám valami olyasmit diktál, hogy hiába öntjük vödröstől a hengerbe a gázolajat, ha rossz időpontban ér oda. Viszont kevés gázolaj is tud erőteljeset robbanni ha minden jó időpontban van.
Illetve ennek van olyan hozama is, hogy mivel erősebbnek érzem az autót, így kevesebb gázt kell adjak. A saját lábamon érzem egy-egy elindulásnál, hogy nem taposom neki annyira. Persze ezeket a mozdulatokat nem nagyban kell érteni, ezek apró lábmozdulatok de mégis... Egyenlőre így marad és majd meglátjuk.
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3642 Dátum:
2015.11.16 hétfő, 07:36:36 »
Idézetet írta: gabor0135 - 2015.11.15 vasárnap, 20:08:26
Ez az a cső ami a turbómembránhoz megy?
igen
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3643 Dátum:
2015.11.16 hétfő, 07:37:41 »
Idézetet írta: deerman - 2015.11.15 vasárnap, 20:16:06
ára lesz: úgy értem eddig sem a jó fogyasztásról szólt az autója, legalábbis a turbómembrán csere előtt nem igazán volt családbarát. Ha "túl" jól megy, esélyes a "fogyinövi".
ez sem igaz
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3644 Dátum:
2015.11.16 hétfő, 07:38:19 »
Idézetet írta: mikroferi - 2015.11.16 hétfő, 05:25:48
Értem a gondolatodat, de remélem nem lesz igazad... Az én logikám valami olyasmit diktál, hogy hiába öntjük vödröstől a hengerbe a gázolajat, ha rossz időpontban ér oda. Viszont kevés gázolaj is tud erőteljeset robbanni ha minden jó időpontban van.
Illetve ennek van olyan hozama is, hogy mivel erősebbnek érzem az autót, így kevesebb gázt kell adjak. A saját lábamon érzem egy-egy elindulásnál, hogy nem taposom neki annyira. Persze ezeket a mozdulatokat nem nagyban kell érteni, ezek apró lábmozdulatok de mégis... Egyenlőre így marad és majd meglátjuk.
jól gondolod
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
deerman
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3645 Dátum:
2015.11.16 hétfő, 15:26:35 »
Idézetet írta: mikroferi - 2015.11.16 hétfő, 05:25:48
Értem a gondolatodat, de remélem nem lesz igazad... Az én logikám valami olyasmit diktál, hogy hiába öntjük vödröstől a hengerbe a gázolajat, ha rossz időpontban ér oda. Viszont kevés gázolaj is tud erőteljeset robbanni ha minden jó időpontban van.
Illetve ennek van olyan hozama is, hogy mivel erősebbnek érzem az autót, így kevesebb gázt kell adjak. A saját lábamon érzem egy-egy elindulásnál, hogy nem taposom neki annyira. Persze ezeket a mozdulatokat nem nagyban kell érteni, ezek apró lábmozdulatok de mégis... Egyenlőre így marad és majd meglátjuk.
Félre ne érts, nem azon drukkolok, hogy ne legyen jó, sőt! Csak én a mérhető paraméterekben hiszek, nem a fülre javításban.
Naplózva
mikroferi
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3646 Dátum:
2015.11.16 hétfő, 15:32:54 »
Idézetet írta: deerman - 2015.11.16 hétfő, 15:26:35
Félre ne érts, nem azon drukkolok, hogy ne legyen jó, sőt! Csak én a mérhető paraméterekben hiszek, nem a fülre javításban.
Nem értettelek félre, egyáltalán nem is gondoltam volna ilyesmire, én úgy vettem észre itt a fórumon egymásnak segítünk, nem egymás ellen vagyunk. Én is jobban hiszek a mérhető dolgokban,de számomra ez nagy tanulság volt, hogy hiába írta a szgép ki a helyes értéket, sem szép hangja nem volt az autónak, sem pedig a menettulajdonságai nem voltak jók.
Én sem hiszek a fülre javításban, de azért valljuk be, hogy az olyan szakik mint pl.: Ginjoy, lehet többet hallanak fülre egy motor hangjából, mint amit én valaha is kiolvasnék egy gépből. Sokat elárul ez a hang, de mindegy... A lényeg, hogy most így jó, a többit meg az idő eldönti. Azért annyit még hozzátennék, hogy elég szomorú a számomra, hogy ha azt akarom, jó legyen igazán az autóm, akkor faipari végzettséggel kell "küszködjek, próbálkozzak" mert az autószerelőket hidegen hagyja az ilyesmi. (Tisztelet a kivételnek...)
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3647 Dátum:
2015.11.16 hétfő, 22:52:16 »
Idézetet írta: deerman - 2015.11.16 hétfő, 15:26:35
Félre ne érts, nem azon drukkolok, hogy ne legyen jó, sőt! Csak én a mérhető paraméterekben hiszek, nem a fülre javításban.
az a baj ezzel, hogy hiába mérhető, ha hivatalos adat nem áll rendelkezésre. hivatalosan annyi van, hogy az adagolót a stiftel pozicionálod a megfelelő helyen, amikor rárakod a szíjat. annyi adat van, hogy az agy hogy kell hogy álljon. ez az adat adagoló beállításkor lőhető be. és sajna még az sem tökéletes. a pcm-től jövő adat meg ha egy kicsit is más nyomáson nyit a 3-as porlasztó, akkor már csal is
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
WildDaemon
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 143
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3648 Dátum:
2015.11.22 vasárnap, 09:29:57 »
Jelenleg ott tartok, hogy igaz hideg nincs mlg de már nehezen indul a diesel.
Az adagoló ( Lukas) erősebb melegben leállítás után nem indít vissza csak ha visszahűtöm. Porlasztócsúcsok is betegesek lehetnek vagyis azt is cserélni kell. Nyafogtok a 6 literes fogyasztással én annak is örülökha 9 liternél nem eszik éppen többet ami akkor is irreállis lenne ha padlógázzal hajtanám csak az autótminden esetben. Mivel feljavítva már volt az adagoló így gondolom kuka érett.
Bosch adagolót ilyet lehet ráépíteni a mondeóra vagy mechanikus turbós legyen és nincs más kitétel? Milyen értékü porlasztó kell bosch adagolóhoz vagy alapban mekkora van a mondiban? Illetve turbós nemturbós 1.8 motor porlasztó csúcs értéke különböznek-e? Tudom, hogy mondeoban csak turbós van de ugyan ez a motor van pl az escortban is amiből van sima szivó is.
Naplózva
MKIII 2.0 TDCi Ghia kombi 2006/10/30 (Machine Silver) Euro IV.
'96 MK2 1.8TD Turnier Ghia (benzinkék)
mikroferi
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3649 Dátum:
2015.11.23 hétfő, 04:36:19 »
Idézetet írta: WildDaemon - 2015.11.22 vasárnap, 09:29:57
Jelenleg ott tartok, hogy igaz hideg nincs mlg de már nehezen indul a diesel.
Az adagoló ( Lukas) erősebb melegben leállítás után nem indít vissza csak ha visszahűtöm. Porlasztócsúcsok is betegesek lehetnek vagyis azt is cserélni kell. Nyafogtok a 6 literes fogyasztással én annak is örülökha 9 liternél nem eszik éppen többet ami akkor is irreállis lenne ha padlógázzal hajtanám csak az autótminden esetben. Mivel feljavítva már volt az adagoló így gondolom kuka érett.
Bosch adagolót ilyet lehet ráépíteni a mondeóra vagy mechanikus turbós legyen és nincs más kitétel? Milyen értékü porlasztó kell bosch adagolóhoz vagy alapban mekkora van a mondiban? Illetve turbós nemturbós 1.8 motor porlasztó csúcs értéke különböznek-e? Tudom, hogy mondeoban csak turbós van de ugyan ez a motor van pl az escortban is amiből van sima szivó is.
Neked is szia...
Azért mielőtt kidobálnád azokat a csúcsokat egy mérést én ejtetnék rajtuk, a bosch adagolóról meg annyit, hogy többe kerül egy olyat belerakni, mint felújítani a Lucast és szerintem semmi gond nincs a Lucas-al, ha jó.
Az én véleményem, hogyha még azt sem tudod milyen Bosch való bele, akkor szépen szedd ki a gyárit, tedd rendbe és mehet vissza a helyére. Nekem is sok gondom volt az adagolóval, és mivel a környéken senki nem foglalkozik vele, jobbára Ginjoy tanácsaira hagyatkozva cseréltem ki a lapátokat, a turbómembránt, és állítottam be mindent ahogy mondott.... Kicsit számolj, egy Bosch turbós adagoló olyan 60 e körül van, plussz a 4 csúcs....Ennyiértg már nagyon rendbe rakod a gyárit és az csak gyári.
A fogyasztásom olyan 7 körül van vagyesben nem is értem mikor 5,6 literekről beszélnek, egy ekkora kasztninál. Mindegy szerintem így jó és kész.
Sok sikert!
Naplózva
Oldalak:
1
...
66
67
68
69
70
71
72
[
73
]
74
75
76
77
78
79
80
...
83
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ