Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 03:06:44
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo I.
>
Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
Oldalak:
1
...
66
67
68
69
70
71
72
[
73
]
74
75
76
77
78
79
80
...
88
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0) (Megtekintve 1673935 alkalommal)
0 Felhasználó és 93 vendég van a témában
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #3600 Dátum:
2013.10.15 kedd, 18:39:23 »
Idézetet írta: Rico - 2013.10.12 szombat, 09:01:49
nagyautónál 7200-ért kapod az 5w30-at
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
MakóJoe
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #3601 Dátum:
2013.10.23 szerda, 13:39:41 »
Sziasztok!
Fogyasztásról szeretnék infót kérni.
Még egy hónapja sincs meg a benzines 2.0 16V Mondeóm,
eddig városon kívül 80-90-el 7-8litereket,
pályán 130-al 9-10,
városban sok rövid szakasszal 10-12liter/100km fogyasztásokat számolok.
Kaptam itt olyan infót, hogy ennyivel a V6-os beéri valakinek..
túl sok ez, vagy a kétliteres benzines ennyit fogyaszt?
igazából csak a városit sokallom...
mondjuk legalább megy is ha előzni kell
Naplózva
Rico
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #3602 Dátum:
2013.10.23 szerda, 14:32:17 »
Idézetet írta: MakóJoe - 2013.10.23 szerda, 13:39:41
Sziasztok!
Fogyasztásról szeretnék infót kérni.
Még egy hónapja sincs meg a benzines 2.0 16V Mondeóm,
eddig városon kívül 80-90-el 7-8litereket,
pályán 130-al 9-10,
városban sok rövid szakasszal 10-12liter/100km fogyasztásokat számolok.
Kaptam itt olyan infót, hogy ennyivel a V6-os beéri valakinek..
túl sok ez, vagy a kétliteres benzines ennyit fogyaszt?
igazából csak a városit sokallom...
mondjuk legalább megy is ha előzni kell
szerintem egy V6 os nak joval nagyobb nyomatéka van,és könnyebben hajtja az autót,ergo kevesebbet kell neki nyomni! Egy Amerikai autó ami V8,és 5000 kcm,az sem eszik arányosan többet! 12-17 liter,é van benne 2-300 lóerő! Egy kamion ami 12000kcm és 3-400 lovas,az is el megy 30 literrel...
Naplózva
yooccoo
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #3603 Dátum:
2013.10.23 szerda, 15:08:58 »
Idézetet írta: MakóJoe - 2013.10.23 szerda, 13:39:41
Sziasztok!
Fogyasztásról szeretnék infót kérni.
Még egy hónapja sincs meg a benzines 2.0 16V Mondeóm,
eddig városon kívül 80-90-el 7-8litereket,
pályán 130-al 9-10,
városban sok rövid szakasszal 10-12liter/100km fogyasztásokat számolok.
Kaptam itt olyan infót, hogy ennyivel a V6-os beéri valakinek..
túl sok ez, vagy a kétliteres benzines ennyit fogyaszt?
igazából csak a városit sokallom...
mondjuk legalább megy is ha előzni kell
sajnos ennyi, azért nem egy kis kaszniról beszélünk, amit mozgat a motor
a többi fogyasztásod rendben van
Naplózva
MakóJoe
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #3604 Dátum:
2013.10.23 szerda, 16:55:47 »
Idézetet írta: Rico - 2013.10.23 szerda, 14:32:17
szerintem egy V6 os nak joval nagyobb nyomatéka van,és könnyebben hajtja az autót,ergo kevesebbet kell neki nyomni! Egy Amerikai autó ami V8,és 5000 kcm,az sem eszik arányosan többet! 12-17 liter,é van benne 2-300 lóerő! Egy kamion ami 12000kcm és 3-400 lovas,az is el megy 30 literrel...
igen, hát ebben lehet valami..
látom neked is 2literes, városban te is 12litereket fogyasztasz akkor?
pont azért nem mertem V6-ost venni, pedig ennyiért volt pár,
mert '94-es C280 automata Mercim 15litert evett és asszony nyomására száműzve lett
Naplózva
MakóJoe
Vendég
Válasz: Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #3605 Dátum:
2013.10.23 szerda, 17:01:21 »
Idézetet írta: yooccoo - 2013.10.23 szerda, 15:08:58
sajnos ennyi, azért nem egy kis kaszniról beszélünk, amit mozgat a motor
a többi fogyasztásod rendben van
tényleg csak a városi 12liter+ zavar kicsit,
mert a többire fel voltam készülve lelkileg,
hogy ok 10liter körül lesz, úgyhogy városban felveszem a nagypapi stílust
országúton meg még dinamikusan is 8alatt van, egy Győr - Szombathely távon meg 6,9-et mértem előzgetés nélkül
Naplózva
yooccoo
Vendég
Válasz: Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #3606 Dátum:
2013.10.23 szerda, 17:10:39 »
Idézetet írta: MakóJoe - 2013.10.23 szerda, 17:01:21
tényleg csak a városi 12liter+ zavar kicsit,
mert a többire fel voltam készülve lelkileg,
hogy ok 10liter körül lesz, úgyhogy városban felveszem a nagypapi stílust
országúton meg még dinamikusan is 8alatt van, egy Győr - Szombathely távon meg 6,9-et mértem előzgetés nélkül
városban is tudsz etetni kevesebbet vele, csak jobban oda kell figyelni, hogyan vezet
megfelelő vezetési stílussal 1 litert biztos le lehet faragni ebből még
Naplózva
Rico
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #3607 Dátum:
2013.10.23 szerda, 19:30:08 »
Idézetet írta: MakóJoe - 2013.10.23 szerda, 16:55:47
igen, hát ebben lehet valami..
látom neked is 2literes, városban te is 12litereket fogyasztasz akkor?
pont azért nem mertem V6-ost venni, pedig ennyiért volt pár,
mert '94-es C280 automata Mercim 15litert evett és asszony nyomására száműzve lett
én ugy veszem észre,kb 10 liter közt vagyok,és minél jobban tudok haladni,annál kevesebbet eszik! a sok lámpa,elindul,,,megáll,az oka a nagy fogyasztásnak! a nagy sulyt megmozgatni,ahhoz kell az erő....
Naplózva
MakóJoe
Vendég
Válasz: Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #3608 Dátum:
2013.10.24 csütörtök, 11:11:15 »
Idézetet írta: yooccoo - 2013.10.23 szerda, 17:10:39
városban is tudsz etetni kevesebbet vele, csak jobban oda kell figyelni, hogyan vezet
megfelelő vezetési stílussal 1 litert biztos le lehet faragni ebből még
igen, a következő 2hétben ez lesz a cél,
csak óvatosan gyorsítva, minél előbb felkapcsolva, kigurítva stb.
már az inspirációm is megvan: tegnap megint 55litert tankoltam
Naplózva
MakóJoe
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #3609 Dátum:
2013.10.24 csütörtök, 11:14:06 »
Idézetet írta: Rico - 2013.10.23 szerda, 19:30:08
én ugy veszem észre,kb 10 liter közt vagyok,és minél jobban tudok haladni,annál kevesebbet eszik! a sok lámpa,elindul,,,megáll,az oka a nagy fogyasztásnak! a nagy sulyt megmozgatni,ahhoz kell az erő....
én is így vettem észre, mert városon kívül még elég sportosan is 7,5 - 8 liter, amin meg is lepődtem milyen kevés
csak hát iskola 2km, munkahely is csak 5km, sok lámpa, csak város
de dolgozom rajta, hogy 10legyen
Naplózva
yooccoo
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #3610 Dátum:
2013.10.24 csütörtök, 11:16:22 »
Idézetet írta: MakóJoe - 2013.10.24 csütörtök, 11:14:06
én is így vettem észre, mert városon kívül még elég sportosan is 7,5 - 8 liter, amin meg is lepődtem milyen kevés
csak hát iskola 2km, munkahely is csak 5km, sok lámpa, csak város
de dolgozom rajta, hogy 10legyen
körülbelül 8,5-9 km kell ahhoz, hogy elérje az optimális üzemi hőfokot a motor
Naplózva
MakóJoe
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #3611 Dátum:
2013.10.24 csütörtök, 11:19:43 »
Idézetet írta: yooccoo - 2013.10.24 csütörtök, 11:16:22
körülbelül 8,5-9 km kell ahhoz, hogy elérje az optimális üzemi hőfokot a motor
az sajnos reggelente csak 3 megállással - indulással van meg
na mindegy, akkor úgy néz ki a moci rendben csak többet kell menni és gyorsabban
Naplózva
Rico
Vendég
Kihagy a motor hideg inditásnál!
«
Új hozzászólás #3612 Dátum:
2013.10.24 csütörtök, 17:45:01 »
na fiuk,ma három hengerrel indultam! tegnap semmi baj nem volt,ma beültem és három hengerrel nehezen indult! aztán lassan észhez tért...hogy ez mitől lehet??? azt észre vettem hogy kis fagyállós lé fogyogat a kiegyenlitőből,de azt valamiféle szivárgásnak tudom be,mivel szoktam érezni az autóban is,főleg ha megy a légbefuvás.. de ha eszi a vizet,vagy valami hengerfejes gond,,és mondjuk ázik a gyertya,,vagy csak lecsapódik rajta akkor ha nem látszik,,honnan tudni hogy hengerfejes lesz???
Naplózva
Lacika71
Vendég
Válasz: Kihagy a motor hideg inditásnál!
«
Új hozzászólás #3613 Dátum:
2013.10.24 csütörtök, 19:32:04 »
Idézetet írta: Rico - 2013.10.24 csütörtök, 17:45:01
na fiuk,ma három hengerrel indultam! tegnap semmi baj nem volt,ma beültem és három hengerrel nehezen indult! aztán lassan észhez tért...hogy ez mitől lehet??? azt észre vettem hogy kis fagyállós lé fogyogat a kiegyenlitőből,de azt valamiféle szivárgásnak tudom be,mivel szoktam érezni az autóban is,főleg ha megy a légbefuvás.. de ha eszi a vizet,vagy valami hengerfejes gond,,és mondjuk ázik a gyertya,,vagy csak lecsapódik rajta akkor ha nem látszik,,honnan tudni hogy hengerfejes lesz???
Pl. fehér, sűrű füst a kipufogóból, az olajbetöltő sapka "túrósodik". Biztos van még más jele is, nekem hirtelen ennyi jutott az eszembe.
Naplózva
Rico
Vendég
Válasz: Kihagy a motor hideg inditásnál!
«
Új hozzászólás #3614 Dátum:
2013.10.24 csütörtök, 19:41:26 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2013.10.24 csütörtök, 19:32:04
Pl. fehér, sűrű füst a kipufogóból, az olajbetöltő sapka "túrósodik". Biztos van még más jele is, nekem hirtelen ennyi jutott az eszembe.
valami kis füst van,de hogy az most a viztől,vagy mástól nem tudom. a betöltő nem turós,pedig szinte csak helyben járok..a kiegyenlitő nem buborékol,,stb.. igazából jeke nincs. az hogy hetente kb 1 deci vizet veszit,jelenthet valamit,de eddig indult rendesen! ma nem értem miért,,de csak 3 hengerrel nehezen! holnap kiszedem a gyertyákat,,azt meg nézem van e viznyom a hengerben! sajnos a seicentom igy kezdte,igy döglött meg!
Naplózva
Lacika71
Vendég
Válasz: Kihagy a motor hideg inditásnál!
«
Új hozzászólás #3615 Dátum:
2013.10.24 csütörtök, 19:43:07 »
Idézetet írta: Rico - 2013.10.24 csütörtök, 19:41:26
valami kis füst van,de hogy az most a viztől,vagy mástól nem tudom. a betöltő nem turós,pedig szinte csak helyben járok..a kiegyenlitő nem buborékol,,stb.. igazából jeke nincs. az hogy hetente kb 1 deci vizet veszit,jelenthet valamit,de eddig indult rendesen! ma nem értem miért,,de csak 3 hengerrel nehezen! holnap kiszedem a gyertyákat,,azt meg nézem van e viznyom a hengerben! sajnos a seicentom igy kezdte,igy döglött meg!
Amikor jár, tegyél a kipuhoz egy papírlapot. Azon meglátszik, hogy mi jön ki belőle.
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: Kihagy a motor hideg inditásnál!
«
Új hozzászólás #3616 Dátum:
2013.10.24 csütörtök, 19:43:55 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2013.10.24 csütörtök, 19:43:07
Amikor jár, tegyél a kipuhoz egy papírlapot. Azon meglátszik, hogy mi jön ki belőle.
és minek kéne jönnie?
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Lacika71
Vendég
Válasz: Kihagy a motor hideg inditásnál!
«
Új hozzászólás #3617 Dátum:
2013.10.24 csütörtök, 19:45:21 »
Idézetet írta: GinJoy - 2013.10.24 csütörtök, 19:43:55
és minek kéne jönnie?
Én konkrétan arra gondoltam, hogy, ha nagyon nedeves lesz a papírlap, akkor kezdhet aggódni. Nyilván valamennyi pára jön ki belőle, de az nem számottevő.
Naplózva
Rico
Vendég
Válasz: Kihagy a motor hideg inditásnál!
«
Új hozzászólás #3618 Dátum:
2013.10.24 csütörtök, 19:45:53 »
Idézetet írta: GinJoy - 2013.10.24 csütörtök, 19:43:55
és minek kéne jönnie?
gondolom a katalizator miatt egyébbként is jön némi pára,vagy ilyesmi... de tény ha füstöl is,,inkább világos szinű! a fogyasztásom meg jó..tehát remélem nem a motorral van baj..
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: Kihagy a motor hideg inditásnál!
«
Új hozzászólás #3619 Dátum:
2013.10.24 csütörtök, 19:48:52 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2013.10.24 csütörtök, 19:45:21
Én konkrétan arra gondoltam, hogy, ha nagyon nedeves lesz a papírlap, akkor kezdhet aggódni. Nyilván valamennyi pára jön ki belőle, de az nem számottevő.
a benzines szabályzott katalizátoros kocsikból konkrétan víz csöpög belőle, nem is kevés
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Rico
Vendég
Válasz: Kihagy a motor hideg inditásnál!
«
Új hozzászólás #3620 Dátum:
2013.10.24 csütörtök, 19:49:25 »
Idézetet írta: Rico - 2013.10.24 csütörtök, 19:45:53
gondolom a katalizator miatt egyébbként is jön némi pára,vagy ilyesmi... de tény ha füstöl is,,inkább világos szinű! a fogyasztásom meg jó..tehát remélem nem a motorral van baj..
azt kéne tudni,ha hengerfejes,akkor a kiegyenlitő tényleg buborékol? és ha igen,az folyamatosan?? hogy néz ki egy ilyen???
Naplózva
Lacika71
Vendég
Válasz: Kihagy a motor hideg inditásnál!
«
Új hozzászólás #3621 Dátum:
2013.10.24 csütörtök, 19:51:42 »
Idézetet írta: GinJoy - 2013.10.24 csütörtök, 19:48:52
a benzines szabályzott katalizátoros kocsikból konkrétan víz csöpög belőle, nem is kevés
Azt tudom, de ha a hűtőközeg ad neki egy kis pluszt, az inkább pára formájában távozik, ami aztán azon a lapon csapódik le. Nem azt mondtam, hogy alá tegye, hanem mögé. Azért a csöpögést és a lecsapódást csak meg lehet különböztetni.
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: Kihagy a motor hideg inditásnál!
«
Új hozzászólás #3622 Dátum:
2013.10.24 csütörtök, 20:13:44 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2013.10.24 csütörtök, 19:51:42
Azt tudom, de ha a hűtőközeg ad neki egy kis pluszt, az inkább pára formájában távozik, ami aztán azon a lapon csapódik le. Nem azt mondtam, hogy alá tegye, hanem mögé. Azért a csöpögést és a lecsapódást csak meg lehet különböztetni.
a többi víz sem a motorból folyik a kipun keresztül, hanem páralecsapódás. ezt nem lehet megkülönböztetni
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Rico
Vendég
Válasz: Kihagy a motor hideg inditásnál!
«
Új hozzászólás #3623 Dátum:
2013.10.24 csütörtök, 20:16:11 »
Idézetet írta: GinJoy - 2013.10.24 csütörtök, 20:13:44
a többi víz sem a motorból folyik a kipun keresztül, hanem páralecsapódás. ezt nem lehet megkülönböztetni
lehet hülyesreg,de ízről?
Naplózva
Lacika71
Vendég
Válasz: Kihagy a motor hideg inditásnál!
«
Új hozzászólás #3624 Dátum:
2013.10.25 péntek, 07:52:15 »
Idézetet írta: Rico - 2013.10.24 csütörtök, 20:16:11
lehet hülyesreg,de ízről?
Te megnyalogatnád azt levet, ami kijön a kipuból? Tapintásra is lehet akár. Tapintásra más a fagyálló, mint a víz.
Naplózva
Rico
Vendég
Válasz: Kihagy a motor hideg inditásnál!
«
Új hozzászólás #3625 Dátum:
2013.10.25 péntek, 08:59:39 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2013.10.25 péntek, 07:52:15
Te megnyalogatnád azt levet, ami kijön a kipuból? Tapintásra is lehet akár. Tapintásra más a fagyálló, mint a víz.
én m mindent....
Naplózva
Rico
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #3626 Dátum:
2013.10.25 péntek, 10:51:30 »
ma egy kis terep rendeszés után egy enyhe lejtön ereszkedtem le az udvarba ami egy kb 25 cm szintkülömbségü lejtő és ez kb 6 méter hosszan,tehát nem jelentős-viszont felgyulladt egy lámpa,egy tepsi benne egy pálca,ez elvileg az olajszint kevés jelző lámpa! nem igazán értem,mert amikor már sik talajon álltam akkor sem aludt el,és nekem eddig jo volt az olaj szintem! beragadt volna a jeladó?? ha jo a szint,és nem alszik ki,,,,mit tegyek???
Naplózva
legyozo
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #3627 Dátum:
2013.10.25 péntek, 12:09:08 »
Idézetet írta: Rico - 2013.10.25 péntek, 10:51:30
ma egy kis terep rendeszés után egy enyhe lejtön ereszkedtem le az udvarba ami egy kb 25 cm szintkülömbségü lejtő és ez kb 6 méter hosszan,tehát nem jelentős-viszont felgyulladt egy lámpa,egy tepsi benne egy pálca,ez elvileg az olajszint kevés jelző lámpa! nem igazán értem,mert amikor már sik talajon álltam akkor sem aludt el,és nekem eddig jo volt az olaj szintem! beragadt volna a jeladó?? ha jo a szint,és nem alszik ki,,,,mit tegyek???
Semmit. Ha van elég olaj benne akkor miután leállítod a gépet és lefolyik az olaj, akkor kialszik.
Naplózva
Rico
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #3628 Dátum:
2013.10.25 péntek, 12:09:28 »
Idézetet írta: Rico - 2013.10.25 péntek, 10:51:30
ma egy kis terep rendeszés után egy enyhe lejtön ereszkedtem le az udvarba ami egy kb 25 cm szintkülömbségü lejtő és ez kb 6 méter hosszan,tehát nem jelentős-viszont felgyulladt egy lámpa,egy tepsi benne egy pálca,ez elvileg az olajszint kevés jelző lámpa! nem igazán értem,mert amikor már sik talajon álltam akkor sem aludt el,és nekem eddig jo volt az olaj szintem! beragadt volna a jeladó?? ha jo a szint,és nem alszik ki,,,,mit tegyek???
megnéztem az olajszintet,és mivel az autó hátulja kissé lefelé áll,az eleje meg magasabban van,igy az olajszint a minimumon van! valószinü hogy sik talajon épp jó a szint,bár most elaludt a szintjelző lámpa! azt nem tudom mivel töltsek utána,mivel nem tudom mi van benne! mi a jobb választás? sajnos a csere most nem lehetséges!
Naplózva
Lacika71
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #3629 Dátum:
2013.10.25 péntek, 14:57:49 »
Idézetet írta: Rico - 2013.10.25 péntek, 12:09:28
megnéztem az olajszintet,és mivel az autó hátulja kissé lefelé áll,az eleje meg magasabban van,igy az olajszint a minimumon van! valószinü hogy sik talajon épp jó a szint,bár most elaludt a szintjelző lámpa! azt nem tudom mivel töltsek utána,mivel nem tudom mi van benne! mi a jobb választás? sajnos a csere most nem lehetséges!
Mikor volt benne utoljára olaj cserélve? Ha nem te cserélted, de már nálad volt az autó, akkor elvileg a számlán rajta kell lennie, hogy milyen olajat öntöttek bele.
Naplózva
Rico
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #3630 Dátum:
2013.10.25 péntek, 15:16:07 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2013.10.25 péntek, 14:57:49
Mikor volt benne utoljára olaj cserélve? Ha nem te cserélted, de már nálad volt az autó, akkor elvileg a számlán rajta kell lennie, hogy milyen olajat öntöttek bele.
ja igy vettem.de szamla.. ha olyan tulaj lett volna
Nem lennek bajban...
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #3631 Dátum:
2013.10.25 péntek, 15:31:02 »
Idézetet írta: Rico - 2013.10.25 péntek, 15:16:07
ja igy vettem.de szamla.. ha olyan tulaj lett volna
Nem lennek bajban...
veszel egy autót, amit utána használsz a benne lévő olajjal??
az ilyen embereket komolyan nem értem. gondolom vezérlés csere sem volt pl... amik alap dolgok egy autóvásárlásakor... utána ha csapágyas lesz a motor, vagy szakad a szíj akkor meg a ford a ***. minden bántás nélkül, ha nem megy az autó fenttartása (megvétel, átírás, tankolás, szervizelés!!!) akkor nem kéne inkább tömegközlekedésre, biciklire átülni? mindenki jobban járna
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Rico
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #3632 Dátum:
2013.10.25 péntek, 15:40:53 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2013.10.25 péntek, 15:31:02
veszel egy autót, amit utána használsz a benne lévő olajjal??
az ilyen embereket komolyan nem értem. gondolom vezérlés csere sem volt pl... amik alap dolgok egy autóvásárlásakor... utána ha csapágyas lesz a motor, vagy szakad a szíj akkor meg a ford a ***. minden bántás nélkül, ha nem megy az autó fenttartása (megvétel, átírás, tankolás, szervizelés!!!) akkor nem kéne inkább tömegközlekedésre, biciklire átülni? mindenki jobban járna
képzeld nem volt rá! négy gyermekem van ,és erre csak sárga busz jár! nem ragozom! de kimélj meg a gusztustalan beszólásodtól légyszives! nem vagyok vevő rá! és jol nénznénk ki ha csak azoknak lehetne autójuk akik tehetősek,és nem gond egy 100 ezres számla a szervizben! hadjuk jó...köszi
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #3633 Dátum:
2013.10.25 péntek, 15:45:28 »
Idézetet írta: Rico - 2013.10.25 péntek, 15:40:53
képzeld nem volt rá! négy gyermekem van ,és erre csak sárga busz jár! nem ragozom! de kimélj meg a gusztustalan beszólásodtól légyszives! nem vagyok vevő rá! és jol nénznénk ki ha csak azoknak lehetne autójuk akik tehetősek,és nem gond egy 100 ezres számla a szervizben! hadjuk jó...köszi
felénk meg kék busz
mégis sokan el tudnak vele járni. egy olajcsere meg nehogymár 100eft legyen. ha csak oljat veszel meg egy szűrőt bele akkor is max10eft
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Rico
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #3634 Dátum:
2013.10.25 péntek, 15:51:47 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2013.10.25 péntek, 15:45:28
felénk meg kék busz
mégis sokan el tudnak vele járni. egy olajcsere meg nehogymár 100eft legyen. ha csak oljat veszel meg egy szűrőt bele akkor is max10eft
tudom de mindig közbe jön valami,és már ezerszer leakartam cserélni! eddig rendben volt a szint,nem sürgettem a dolgot. a tulaj azt mondta és ezt egy valamiféle matrica is jelzi hogy volt olajcsere! a matrica igazából csak valami igazolo matrica,és nem mutatja sem márkát,sem az olaj adatait! és igen ,mikor megvettem ugy volt cserélem is,de aztán jöttek a vezetékek,a beázás,a fékek,a mafszenzor,a gumik a felnik amik szélesek voltak,ezer hiba aminek nem láttam a végét! a vezérléssel is az a helyzet,a szij jó,,de ahhoz sem tudok nyulni,mert én nem értek hozzá,és aki meg ért az meg azt mondja 20 ezer a csere plusz a cucc ami kb 30 000 ha vizpumpát is dobok bele..ugy hogy kapásból a vezérlésre nincs 50 rongyom meg a 10 az olajra,most fagyálloztam,,meg pár apróság! az öninditóm is állandoan szarakodik,a segitségem aki segitett volna lerobbant idefelé jövet fél úton,,ugy hogy van elég bajom,,..
Naplózva
Rico
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #3635 Dátum:
2013.10.25 péntek, 15:56:10 »
Idézetet írta: Rico - 2013.10.25 péntek, 15:51:47
tudom de mindig közbe jön valami,és már ezerszer leakartam cserélni! eddig rendben volt a szint,nem sürgettem a dolgot. a tulaj azt mondta és ezt egy valamiféle matrica is jelzi hogy volt olajcsere! a matrica igazából csak valami igazolo matrica,és nem mutatja sem márkát,sem az olaj adatait! és igen ,mikor megvettem ugy volt cserélem is,de aztán jöttek a vezetékek,a beázás,a fékek,a mafszenzor,a gumik a felnik amik szélesek voltak,ezer hiba aminek nem láttam a végét! a vezérléssel is az a helyzet,a szij jó,,de ahhoz sem tudok nyulni,mert én nem értek hozzá,és aki meg ért az meg azt mondja 20 ezer a csere plusz a cucc ami kb 30 000 ha vizpumpát is dobok bele..ugy hogy kapásból a vezérlésre nincs 50 rongyom meg a 10 az olajra,most fagyálloztam,,meg pár apróság! az öninditóm is állandoan szarakodik,a segitségem aki segitett volna lerobbant idefelé jövet fél úton,,ugy hogy van elég bajom,,..
és ja az inditom nem jön le,nem lehet levenni! az egyik csavart valoszinü beragasztották. alulról nézve a felsőt! nem tudom leszedni! azon kivül egy éve betegállományban vagyok a vállammal,amit szeptemberben mütöttek! egy éve táppénzen! egy baleset miatt szétment a vállam!
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #3636 Dátum:
2013.10.25 péntek, 20:12:31 »
Azért valjuk be, ebben a formában az autó több bosszúságot fog okozni, mint örömöt
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Rico
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #3637 Dátum:
2013.10.25 péntek, 20:17:16 »
Idézetet írta: GinJoy - 2013.10.25 péntek, 20:12:31
Azért valjuk be, ebben a formában az autó több bosszúságot fog okozni, mint örömöt
ez igy van! De szerintem nem vok egyedül,akit atvertek! Engem csunyan!
Nem volt haver aki segitett vna atnezní,dőnteni! Igy jartam!
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #3638 Dátum:
2013.10.25 péntek, 20:21:32 »
Idézetet írta: Rico - 2013.10.25 péntek, 20:17:16
ez igy van! De szerintem nem vok egyedül,akit atvertek! Engem csunyan!
Nem volt haver aki segitett vna atnezní,dőnteni! Igy jartam!
mit jelent, hogy átvertek?
mennyiért sikerült az autót megvenni?
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Rico
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #3639 Dátum:
2013.10.25 péntek, 20:36:15 »
Idézetet írta: GinJoy - 2013.10.25 péntek, 20:21:32
mit jelent, hogy átvertek?
mennyiért sikerült az autót megvenni?
a srác akitől vettem egy nagy simlis gyerek volt,mint utolag kiderült. de mikor megnéztük a kocsit minden jo volt,egy hónapig.. 145 000 volt,20 éves.. és csak azért vettem meg mert szépen szólt a motorja! a srác azt mondta ha kell valami hivjam,aztán hiába hivtam semmire sem tudott válaszolni!
Naplózva
legyozo
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #3640 Dátum:
2013.10.25 péntek, 20:41:51 »
Idézetet írta: Rico - 2013.10.25 péntek, 12:09:28
megnéztem az olajszintet,és mivel az autó hátulja kissé lefelé áll,az eleje meg magasabban van,igy az olajszint a minimumon van! valószinü hogy sik talajon épp jó a szint,bár most elaludt a szintjelző lámpa! azt nem tudom mivel töltsek utána,mivel nem tudom mi van benne! mi a jobb választás? sajnos a csere most nem lehetséges!
Nálam is elől sport rugók vannak, és lehet, hogy ez is befolyásolja, de ha a kocsi egyik oldala magasabban van amikor leállítom, akkor indításkor világít a pilács, annak ellenére, hogy az olajszint az alsó 2/3-nál van. Nem is alszik ki mindaddig, amíg meg nem állok, le nem folyik a motortérből és nem érzékeli, hogy rendben van a szint. Szerintem ez nem lehet gond.
Már sokszor gondoltam arra,, hogy ki kéne geometriázni, hogy mit jelent, ez az ültetés az olajszintnél, de mindig abba maradt, hiszen nem tudom a az olajpálca helyét és az olajteknő méreteit
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #3641 Dátum:
2013.10.25 péntek, 20:52:42 »
Idézetet írta: Rico - 2013.10.25 péntek, 20:36:15
a srác akitől vettem egy nagy simlis gyerek volt,mint utolag kiderült. de mikor megnéztük a kocsit minden jo volt,egy hónapig.. 145 000 volt,20 éves.. és csak azért vettem meg mert szépen szólt a motorja! a srác azt mondta ha kell valami hivjam,aztán hiába hivtam semmire sem tudott válaszolni!
ennyi infóból nem gondolnám, hogy feltétlen átverés volt. Attis haverom árulta az autóját, 94-es mk1 1.6 benzin. az autó szinte makulátlan. mégis sokan mondogatták, hogy 300-ért hirdetni egy mk1-et? 1 hét múlva nem volt meg. azzal nagyon jól járt a gyerek még, ha drága is volt. 150-ért nem lehe hibátlan autót kapni. az, hogy egy hónapig jó volt, aztán nem, nem gondolnám, hogy az eladó szándékos kib@szása, és úgy volt időzítve a hiba. az, hogy nem nagyon akart vele utólag foglalkozni, hát vérmérséklet kérdése, de én sem akarnék az eladott kocsim után a vevővel lelkizni.persze, még lehet számos dolog, amit csak te meg ő tud az üzlettel kapcsolatban.
Én is meghirdettem eladásra az mk1-emet. leírtam az összes baját, leírtam azt is mi ami előnye, 95-ös, 100-ért hirdettem. teljesen használható, 25e ft-os kasznis munka van rajta, mégis mindenki attól van oda, hogy kitört a hátsó ablak. Hát mondom bakker! ezért kerül ennyibe
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
yooccoo
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #3642 Dátum:
2013.10.25 péntek, 20:56:32 »
Idézetet írta: GinJoy - 2013.10.25 péntek, 20:52:42
ennyi infóból nem gondolnám, hogy feltétlen átverés volt. Attis haverom árulta az autóját, 94-es mk1 1.6 benzin. az autó szinte makulátlan. mégis sokan mondogatták, hogy 300-ért hirdetni egy mk1-et? 1 hét múlva nem volt meg. azzal nagyon jól járt a gyerek még, ha drága is volt. 150-ért nem lehe hibátlan autót kapni. az, hogy egy hónapig jó volt, aztán nem, nem gondolnám, hogy az eladó szándékos kib@szása, és úgy volt időzítve a hiba. az, hogy nem nagyon akart vele utólag foglalkozni, hát vérmérséklet kérdése, de én sem akarnék az eladott kocsim után a vevővel lelkizni.persze, még lehet számos dolog, amit csak te meg ő tud az üzlettel kapcsolatban.
Én is meghirdettem eladásra az mk1-emet. leírtam az összes baját, leírtam azt is mi ami előnye, 95-ös, 100-ért hirdettem. teljesen használható, 25e ft-os kasznis munka van rajta, mégis mindenki attól van oda, hogy kitört a hátsó ablak. Hát mondom bakker! ezért kerül ennyibe
persze, mert a rohadó kasztnit leszarja, azzal eljár egy darabig, de hogy néz ki a törött ablak
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #3643 Dátum:
2013.10.25 péntek, 20:59:36 »
Idézetet írta: yooccoo - 2013.10.25 péntek, 20:56:32
persze, mert a rohadó kasztnit leszarja, azzal eljár egy darabig, de hogy néz ki a törött ablak
jah, valószínűleg nem 100-ért árulnám, ha hibátlan lenne. fél éve állt, és valamelyik nap azt indítottam el, hogy az újat bebikázzam. öreg sokat szidott dízel, de a 2. főtengelyfordulatra indult
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Rico
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #3644 Dátum:
2013.10.25 péntek, 21:03:30 »
Idézetet írta: GinJoy - 2013.10.25 péntek, 20:52:42
ennyi infóból nem gondolnám, hogy feltétlen átverés volt. Attis haverom árulta az autóját, 94-es mk1 1.6 benzin. az autó szinte makulátlan. mégis sokan mondogatták, hogy 300-ért hirdetni egy mk1-et? 1 hét múlva nem volt meg. azzal nagyon jól járt a gyerek még, ha drága is volt. 150-ért nem lehe hibátlan autót kapni. az, hogy egy hónapig jó volt, aztán nem, nem gondolnám, hogy az eladó szándékos kib@szása, és úgy volt időzítve a hiba. az, hogy nem nagyon akart vele utólag foglalkozni, hát vérmérséklet kérdése, de én sem akarnék az eladott kocsim után a vevővel lelkizni.persze, még lehet számos dolog, amit csak te meg ő tud az üzlettel kapcsolatban.
Én is meghirdettem eladásra az mk1-emet. leírtam az összes baját, leírtam azt is mi ami előnye, 95-ös, 100-ért hirdettem. teljesen használható, 25e ft-os kasznis munka van rajta, mégis mindenki attól van oda, hogy kitört a hátsó ablak. Hát mondom bakker! ezért kerül ennyibe
bevallom mikor elmentünk egy próba körre ő vezetett,és ovatosan és durván is mutogatta.. nem vettem észre h a kupplung rángat! hazafelé,ha egyesből indultam akkor lehett érezni h valami sántit! hát a kuplung! a felnik,,ő menő volt,és sokkal szélesebbet tett fel,mint amit a kerék dobok elbirtak,igy mindenhova beleért,ezzel szivtam is egy darabig! a magnó ami ő kivett eladás elött,egy nagy lyuk tátongott a helyén de helyre hozhatónak találtam a dolgot,késöbb derült ki,hogy az összes vezeték el van csipledve,és szabadon lognak benne a vezetékek! egy embertelen kokány munka volt ahogy kivette a zenéjét! én nem voltam sem kötekedő,sem alapos! tudtam mit veszek 145 ért,de biztam bban hogy nem egy hengerfejes vacakot fog rám sózni! erre hamar elszállt a termosztát ház,amiből folyt a viz! és azért,mert valami rendes emberke agyon huzta a kupos menetü jeladót,és elrepesztette! erről sem tudtam! az hogy alul mindehol folyik az olaj,az már nem is érdekel,és az hogy azt hazudta sport dob van rajta,közben meg egy 5 cm es repedés volt a csövön,,az is másik téma.! nem értek hozzá,segitség nem volt,és meg voltam szorulva.nem tudtam utazgatni buszozni autókat nézegetni! nem volt egy haver,aki hordozgatott volna,,,busszal...nagyon gáz volt! és nem lelkiztem neki! egyszer felhivtam hogy mindjárt más nap kigyulladt a villáskulcs lámpa..tudja e hogy miért?? ŐŐŐ nem tudja! mondom tudtál e kuplungról hogy rángat!? neki nem tünt fel..na mondom köszi...hadjuk,ne bántsatok,van elég bajom! köszi,jó éjt...
Naplózva
hayhapapi
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #3645 Dátum:
2013.10.25 péntek, 21:06:24 »
Idézetet írta: Rico - 2013.10.25 péntek, 21:03:30
bevallom mikor elmentünk egy próba körre ő vezetett,és ovatosan és durván is mutogatta.. nem vettem észre h a kupplung rángat! hazafelé,ha egyesből indultam akkor lehett érezni h valami sántit! hát a kuplung! a felnik,,ő menő volt,és sokkal szélesebbet tett fel,mint amit a kerék dobok elbirtak,igy mindenhova beleért,ezzel szivtam is egy darabig! a magnó ami ő kivett eladás elött,egy nagy lyuk tátongott a helyén de helyre hozhatónak találtam a dolgot,késöbb derült ki,hogy az összes vezeték el van csipledve,és szabadon lognak benne a vezetékek! egy embertelen kokány munka volt ahogy kivette a zenéjét! én nem voltam sem kötekedő,sem alapos! tudtam mit veszek 145 ért,de biztam bban hogy nem egy hengerfejes vacakot fog rám sózni! erre hamar elszállt a termosztát ház,amiből folyt a viz! és azért,mert valami rendes emberke agyon huzta a kupos menetü jeladót,és elrepesztette! erről sem tudtam! az hogy alul mindehol folyik az olaj,az már nem is érdekel,és az hogy azt hazudta sport dob van rajta,közben meg egy 5 cm es repedés volt a csövön,,az is másik téma.! nem értek hozzá,segitség nem volt,és meg voltam szorulva.nem tudtam utazgatni buszozni autókat nézegetni! nem volt egy haver,aki hordozgatott volna,,,busszal...nagyon gáz volt! és nem lelkiztem neki! egyszer felhivtam hogy mindjárt más nap kigyulladt a villáskulcs lámpa..tudja e hogy miért?? ŐŐŐ nem tudja! mondom tudtál e kuplungról hogy rángat!? neki nem tünt fel..na mondom köszi...hadjuk,ne bántsatok,van elég bajom! köszi,jó éjt...
A villáskulcs nem gáz. Le kell nullázni a számlálót és utána megint békén hagy egy pár hónapig
Naplózva
Rico
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #3646 Dátum:
2013.10.28 hétfő, 17:25:27 »
valakinek van e infója rról,hogy a kiegyenlitő tartály sapkáján ha a menet felől belefujok a közepébe,át kell e engedni e azt ha fulyom! nekem át megy a szufla-nehezen de át! Az a baj,hogy a legerősebben a kiegyenlitő felől érzem a fagyállószagot,ha szimatolni kezdek,és ugye bent a kocsiban ha megy a venti! a kipufogon nem látszik viznyom,hogy oda csepegne valahonnan,és a kocsi alatt se folyik-se melegen,se hidegen...tudom nyomatni kéne,de ugy vélem a kiegyenlitősapka is ludas lehet ha kiengedi a párolgó fagyállót!
A minap,egy hozzáértő azt mondta nekem úgy kell légteleniteni,hogy sapka nélkül járassam,,,had dolgozza ki a levegőt,meg tettem,és azt láttam hogy gőzőlgőtt a forró fagyálló,és ugyan azt az illatot éreztem mikor még sapkás állapotban kutakodtam... lehetséges hogy a sapka engedi el a nyomást, a gőzt??
Naplózva
Truthful
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #3647 Dátum:
2013.10.28 hétfő, 17:38:36 »
Idézetet írta: Rico - 2013.10.28 hétfő, 17:25:27
valakinek van e infója rról,hogy a kiegyenlitő tartály sapkáján ha a menet felől belefujok a közepébe,át kell e engedni e azt ha fulyom! nekem át megy a szufla-nehezen de át! Az a baj,hogy a legerősebben a kiegyenlitő felől érzem a fagyállószagot,ha szimatolni kezdek,és ugye bent a kocsiban ha megy a venti! a kipufogon nem látszik viznyom,hogy oda csepegne valahonnan,és a kocsi alatt se folyik-se melegen,se hidegen...tudom nyomatni kéne,de ugy vélem a kiegyenlitősapka is ludas lehet ha kiengedi a párolgó fagyállót!
A minap,egy hozzáértő azt mondta nekem úgy kell légteleniteni,hogy sapka nélkül járassam,,,had dolgozza ki a levegőt,meg tettem,és azt láttam hogy gőzőlgőtt a forró fagyálló,és ugyan azt az illatot éreztem mikor még sapkás állapotban kutakodtam... lehetséges hogy a sapka engedi el a nyomást, a gőzt??
Szia! Ha az emlékezetem nem csal, akkor a kiegyenlítőtartály sapijában 1,4 atmoszférára van kalibrálva a szelep, ha tudsz annyit fújni, akkor átenged, hiszen kinyít a szelep.
Naplózva
Rico
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #3648 Dátum:
2013.10.28 hétfő, 19:25:24 »
Idézetet írta: Truthful - 2013.10.28 hétfő, 17:38:36
Szia! Ha az emlékezetem nem csal, akkor a kiegyenlítőtartály sapijában 1,4 atmoszférára van kalibrálva a szelep, ha tudsz annyit fújni, akkor átenged, hiszen kinyít a szelep.
na ez jokerdes.szerintem 0,4 et sem...
de at fujok rajta! Van hogv meg mozgatom a rezlapot,es
akkor nehezebb.de azt is oldoszereztem,stb,le jött
egy csomó gane,de nem zar joban..
Naplózva
Truthful
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #3649 Dátum:
2013.10.29 kedd, 21:02:48 »
Idézetet írta: Rico - 2013.10.28 hétfő, 19:25:24
na ez jokerdes.szerintem 0,4 et sem...
de at fujok rajta! Van hogv meg mozgatom a rezlapot,es
akkor nehezebb.de azt is oldoszereztem,stb,le jött
egy csomó gane,de nem zar joban..
Megkellene próbálnod egy másik sapit, amíről tudni, hogy jól működik. Valaki mondeos ismerőstől kérj egyet próbaképpen.
Naplózva
Oldalak:
1
...
66
67
68
69
70
71
72
[
73
]
74
75
76
77
78
79
80
...
88
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ