Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 17:14:15 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 13 14 ... 45   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)  (Megtekintve 948346 alkalommal)
0 Felhasználó és 11 vendég van a témában
Kuk3sz
Vendég
« Új hozzászólás #300 Dátum: 2011.02.23 szerda, 23:56:34 »

ez lehet váltó tartó bak is...
a rángatást be határolhatnátok jobban is. csak 2-ben? csak kanyarban?

Azért írtam a kanyart, mert ott általában ugye 2.-ba fordulsz és alulról mész tovább.
Amúgy alacsony fordulaton, hidegen annyira nem, de ha bemelegszik akkor intenzívebb.
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #301 Dátum: 2011.02.24 csütörtök, 00:06:40 »

Azért írtam a kanyart, mert ott általában ugye 2.-ba fordulsz és alulról mész tovább.
Amúgy alacsony fordulaton, hidegen annyira nem, de ha bemelegszik akkor intenzívebb.
na akkor még egyszer fussunk neki vigyor3
melegen, alacsony fordulatszámon rángat?
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Kuk3sz
Vendég
« Új hozzászólás #302 Dátum: 2011.02.24 csütörtök, 00:12:32 »

na akkor még egyszer fussunk neki vigyor3
melegen, alacsony fordulatszámon rángat?

nah, igen. vigyor3
pontosabban melegen, alacsony fordulaton jobban rángat, mint hidegen alacsony fordulaton
Naplózva
Kuk3sz
Vendég
« Új hozzászólás #303 Dátum: 2011.02.24 csütörtök, 00:16:25 »

Nem is lenne szerintem ezzel akkora gond, mert kb olyan mint az anyós: együtt lehet vele élni, csak bazza az ember csőrét.  eplus2
Naplózva
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #304 Dátum: 2011.02.24 csütörtök, 07:47:34 »

Nem is lenne szerintem ezzel akkora gond, mert kb olyan mint az anyós: együtt lehet vele élni, csak bazza az ember csőrét.  eplus2
Anyósal együtt élni?  wow1 Inkább rángasson az autó  nyes
Boccs, az OFF-ért
(Az enyém is rángat 2000 F/p körül. Figyelek, okulok.)
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #305 Dátum: 2011.02.24 csütörtök, 10:54:37 »

akkor két dolog lehet.
1 diag.
2 neki lehet állni egyenként cserélgetni és kísérletezgetni. mert ez lehet maf, lambda, gyújtáskábel, gyertya, benzinszűrő, meg ezen kívül egy valag érzékelő közül küldhet fals jelet bármelyik....
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
devisionhun
Vendég
« Új hozzászólás #306 Dátum: 2011.02.25 péntek, 20:39:36 »

Sziasztok!

"Muanyag fedeles" 2.0 zetec motorhoz keresek vizhuto radiatort 2000es kombiba.
Vateran talaltam 2-3 hutot, de nem tudom, hogy pl 1.8TD-s kocsibol valo jo-e az enyemhez.
Mibe kerul egy normalis, hasznalhato gyari huto altalaban?
Mirol lehet felismerni egy gyarit/jo minosegut?

Hogy lehetne esetleg nyomasprobazni, mert az enyem pont nyomasprobanal repedt meg a szelen.

Mennyire szivas kicserelni, ha mondjuk kozepesen jaratosnak szamitok es egy alapfelszerelesem van a cserehez. (csillag-villasok, krovak, emelo stb, de semmi extra)

Koszi minden segitseget!
M
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #307 Dátum: 2011.02.25 péntek, 20:48:10 »

Sziasztok!

"Muanyag fedeles" 2.0 zetec motorhoz keresek vizhuto radiatort 2000es kombiba.
Vateran talaltam 2-3 hutot, de nem tudom, hogy pl 1.8TD-s kocsibol valo jo-e az enyemhez.
Mibe kerul egy normalis, hasznalhato gyari huto altalaban?
Mirol lehet felismerni egy gyarit/jo minosegut?

Hogy lehetne esetleg nyomasprobazni, mert az enyem pont nyomasprobanal repedt meg a szelen.

Mennyire szivas kicserelni, ha mondjuk kozepesen jaratosnak szamitok es egy alapfelszerelesem van a cserehez. (csillag-villasok, krovak, emelo stb, de semmi extra)

Koszi minden segitseget!
M
a csere nem vészes.
asszem egyformák a hűtők.
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Kali 74
Vendég
« Új hozzászólás #308 Dátum: 2011.03.06 vasárnap, 13:20:48 »

Heló, van egy mondeo kombim 1.8 as kombi 1999 es évjáratu.
Enyhe gázadásnál be szok szaggatni a motor aztán már kezd gyorsitani.Autópályán fut a kocsi szépen.Csak városban szok beszaggatni mikor sokat kell váltani sebességet.Mi lehet a gond.Tudna valaki segiteni worship wave
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #309 Dátum: 2011.03.06 vasárnap, 13:38:07 »

Heló, van egy mondeo kombim 1.8 as kombi 1999 es évjáratu.
Enyhe gázadásnál be szok szaggatni a motor aztán már kezd gyorsitani.Autópályán fut a kocsi szépen.Csak városban szok beszaggatni mikor sokat kell váltani sebességet.Mi lehet a gond.Tudna valaki segiteni worship wave
hidegen is melegen is? fogyid nem több, mióta ezt csinálja?
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
devisionhun
Vendég
« Új hozzászólás #310 Dátum: 2011.03.10 csütörtök, 13:06:23 »

Sziasztok!

Kellemetlen hiba: a fűtéscsövem elrohadt és elfolyatta az összes hűtővizet. Kibányásztam:

(Ford) D31HA XS71-8274-EC



Mielőtt lehajtatnám, tud esetleg valaki eladót ingyen vagy olcsón? Lehetőleg nem lukasat =DD
Köszönöm!
demizson
Naplózva
Csiki
Vendég
« Új hozzászólás #311 Dátum: 2011.03.10 csütörtök, 13:43:57 »

Azt nem tudom, hogy normális-e a dolog, de nekem is dettó ugyanezt csinálja. Én viszont elkövettem azt, hogy kicseréltettem az összes hidrotőkét - hát nem oldódott meg a gond, viszont legalább elkölthettem egy csomó pénzt  falbav (ha már ott voltak akkor szelepszár szimering csere is bejátszott, azóta nem eszi az olajat - ezt viszont ajánlom az olajfalóknak)
Ha valaki talál majd megoldást rá akkor arra vevő lennék, mert az azért ciki, hogy dízelnek néznek egy benzinest. (semmi kifogásom a dízelek ellen)


hali!

nekem is hidrotőke hangja van a mondeomnak de most elbizonytalanítottál hogy a csere lehet nem oldja meg. sikerült rájönni azóta hogy mitől szűnik meg a kopogó hang ?

üdv,
dawe
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #312 Dátum: 2011.03.10 csütörtök, 13:53:22 »


hali!

nekem is hidrotőke hangja van a mondeomnak de most elbizonytalanítottál hogy a csere lehet nem oldja meg. sikerült rájönni azóta hogy mitől szűnik meg a kopogó hang ?

üdv,
dawe


Hét ez a hsz nem ma volt...
Milyen olajat használsz?
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #313 Dátum: 2011.03.10 csütörtök, 18:52:17 »

Hét ez a hsz nem ma volt...
Milyen olajat használsz?
és ráadásul 2004-es autójával nem is jó topicba ír vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #314 Dátum: 2011.03.11 péntek, 08:38:43 »

és ráadásul 2004-es autójával nem is jó topicba ír vigyor3

Háát a hidrotőke az hidrotőke abban is. nyes
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #315 Dátum: 2011.05.27 péntek, 16:03:47 »

Sziasztok!

Egy rövid kérdésem lenne az itteni szakikhoz:

A hengerfej a ZETEC motoroknál vajon egyforma? (1,6-1,8-2,0)
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #316 Dátum: 2011.05.28 szombat, 15:55:16 »

Sziasztok!

Egy rövid kérdésem lenne az itteni szakikhoz:

A hengerfej a ZETEC motoroknál vajon egyforma? (1,6-1,8-2,0)
szerintem nem.
hf tömítésre is teljesen más cikkszámot dob ki minden adatbázis.
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #317 Dátum: 2011.05.28 szombat, 16:05:02 »

szerintem nem.
hf tömítésre is teljesen más cikkszámot dob ki minden adatbázis.

Persze hogy mást hiszen más a hüvelyátmérő!
De a hengerfej attól még lehet ugyanaz viszont eddig senki sem tudott nekem konkrét határozott választ adni a kérdésemre sajnos!  rinya
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #318 Dátum: 2011.05.28 szombat, 16:06:20 »

Persze hogy mást hiszen más a hüvelyátmérő!
De a hengerfej attól még lehet ugyanaz viszont eddig senki sem tudott nekem konkrét határozott választ adni a kérdésemre sajnos!  rinya
asszem utoljára HegeGabi nyomozott ezügyben és hasonló végeredményre jutott...
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #319 Dátum: 2011.05.28 szombat, 18:19:19 »

Persze hogy mást hiszen más a hüvelyátmérő!
De a hengerfej attól még lehet ugyanaz viszont eddig senki sem tudott nekem konkrét határozott választ adni a kérdésemre sajnos!  rinya
ha a tömítése eltér, miért lenne ugyanolyan a fej?
Naplózva
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #320 Dátum: 2011.05.28 szombat, 18:27:11 »

ha a tömítése eltér, miért lenne ugyanolyan a fej?

Akkor visszakérdezek: Van a hengerfejen bármi ami miatt nem lehet jó egy másik hengertömbre ha csak a köbcenti a különbség köztük?
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #321 Dátum: 2011.05.28 szombat, 19:47:11 »

Persze hogy mást hiszen más a hüvelyátmérő!
De a hengerfej attól még lehet ugyanaz viszont eddig senki sem tudott nekem konkrét határozott választ adni a kérdésemre sajnos!  rinya
Hát,neked van kétféle motorral szerelt autód.szedd le és máris kiderül az igazság.
Naplózva
Diego
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 146


E-mail
« Új hozzászólás #322 Dátum: 2011.06.06 hétfő, 13:11:52 »

Sziasztok.

Hátha tud valaki segíteni...2.0 16V Mondeo alapjáraton rendesen megy,indul,gázadásra hebeg,nem pörög föl a motor.Gyertyák újak(gyári),benzinszűrő kicserélve.Trafót is próbáltam egy másikat.azzal sem jó.Mi lehet még?légtömegmérő vagy ac pumpa?Huh?
Naplózva
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #323 Dátum: 2011.06.06 hétfő, 13:13:47 »

Hát,neked van kétféle motorral szerelt autód.szedd le és máris kiderül az igazság.

Az lesz! Talán már a héten szétkapjuk és megnézzük mindkettőt!
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #324 Dátum: 2011.06.06 hétfő, 13:17:00 »

Sziasztok.

Hátha tud valaki segíteni...2.0 16V Mondeo alapjáraton rendesen megy,indul,gázadásra hebeg,nem pörög föl a motor.Gyertyák újak(gyári),benzinszűrő kicserélve.Trafót is próbáltam egy másikat.azzal sem jó.Mi lehet még?légtömegmérő vagy ac pumpa?Huh?

Ha cseréltél mostanában gyertyákat akkor szedd ki őket és nézd át mert az újaknak hamar megreped a porcelán része meghúzáskor és amiatt áthúz a gyertya és gyenge szikrát ad ezért rángat némelyik autó gyorsításkor és terhelés alatt! Ez igy egy lehetőség a hibára! Vagy ha találsz függőleges csíkot a porcelán részen akkor gyertya + kábel csere azon a hengeren!  wave
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #325 Dátum: 2011.06.06 hétfő, 15:47:38 »

Sziasztok.

Hátha tud valaki segíteni...2.0 16V Mondeo alapjáraton rendesen megy,indul,gázadásra hebeg,nem pörög föl a motor.Gyertyák újak(gyári),benzinszűrő kicserélve.Trafót is próbáltam egy másikat.azzal sem jó.Mi lehet még?légtömegmérő vagy ac pumpa?Huh?

Méress üa nyomást!
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Diego
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 146


E-mail
« Új hozzászólás #326 Dátum: 2011.06.07 kedd, 10:41:08 »

Mértünk ac nyomást,elég érdekes.Alapjáraton 2.5 bar viszont ahogy gázt adsz fölugrik 3 bar körüli értékre,de a motor mégsem megy rendesen.Amúgy meg szerintem egy ac nak folyamatos nyomásának kéne lenni,nem összevissza.
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #327 Dátum: 2011.06.07 kedd, 12:47:10 »

lehet injektor gond is...
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #328 Dátum: 2011.06.07 kedd, 12:53:16 »

lehet injektor gond is...


Lehet, viszont akkor így most kevesebbet fogyaszt a gép!  hehe
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
sanczye
Vendég
« Új hozzászólás #329 Dátum: 2011.06.07 kedd, 19:34:37 »

Sziasztok worship
Egy 2.0 ztec motoros automata váltós kombi mondim van.. És egyik pillanatról a másikra elkezdett köhögni majd többször lefulladt és egyre romlott az állapot, begurultunk szervizbe és hosszas ellenőrizgetés után (elektronika...) azt mondták, hogy benzinpumpa lesz a probléma, csak az a baj, hogy azt már egyszer cseréltem alig egy éve (de akkor is bontottat vettem de valszeg jól átvágtak) szomoru1 és nem túl olcsó... Az lenne az igazi kérdésem, hogy az MK1es 2.0 nek nem kompatibilis e az említett alkatrésze, vagy egy MK2 1.6 -nak esetleg? Tudtok e valamit erről esetleg egy helyet ahol olcsón alkatrészhez juthatok?? help
És joltudom, hogy ez a tankban van??
Naplózva
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #330 Dátum: 2011.06.07 kedd, 21:58:36 »

Mértünk ac nyomást,elég érdekes.Alapjáraton 2.5 bar viszont ahogy gázt adsz fölugrik 3 bar körüli értékre,de a motor mégsem megy rendesen.Amúgy meg szerintem egy ac nak folyamatos nyomásának kéne lenni,nem összevissza.
Hol mértétek a nyomást? Az injektor sor előtt van egy vákumos nyomásszabályzó az befolyásolja az injektorokhoz menő nyomást, ha a soron mértél, akkor nem az AC nyomása ingadozik.
HA meg nem itt mértetek, akkor szerintem az ac akkor ingadozhat ennyire, ha 12 V ingadozik,  fordulatszám változásra.
Szerintem.
Üdv
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
bcsabika
Vendég
« Új hozzászólás #331 Dátum: 2011.06.08 szerda, 13:18:15 »

Sziasztok. 2000.11 hó 1,8 16 szelepes mondeom van. szükségem lenne 1 db üzemanyag befecskendezőre- injektorra, tud-e valaki bontottan eladót vagy esetleg h hol keressek.ha egész sor van az is érdekelne,persze árfüggő.
ugy néztem h bosch gyártmány, a száma pedig 0280155819
köszi !
Naplózva
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #332 Dátum: 2011.06.08 szerda, 13:33:15 »

Sziasztok. 2000.11 hó 1,8 16 szelepes mondeom van. szükségem lenne 1 db üzemanyag befecskendezőre- injektorra, tud-e valaki bontottan eladót vagy esetleg h hol keressek.ha egész sor van az is érdekelne,persze árfüggő.
ugy néztem h bosch gyártmány, a száma pedig 0280155819
köszi !

Nem tudom merre laksz de ha Pécs környékén jársz akkor szólj rám mert én hamarosan bontok szét egy 1,8 16V Zetec motort! Ha Pesten jársz akkor pedig mk2-t keresd ha meg egyik sem akkor ott a bontott topik vagy a másik fórum vagy Vatera és ott először piranha66-nak írj!  wave
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #333 Dátum: 2011.06.08 szerda, 16:10:37 »

Nem tudom merre laksz de ha Pécs környékén jársz akkor szólj rám mert én hamarosan bontok szét egy 1,8 16V Zetec motort! Ha Pesten jársz akkor pedig mk2-t keresd ha meg egyik sem akkor ott a bontott topik vagy a másik fórum vagy Vatera és ott először piranha66-nak írj!  wave
ha már 1.8-at bontasz, egy kérdés:
a végdob milyen állapotban van rajta és mennyiért válnál meg tőle?
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
bcsabika
Vendég
« Új hozzászólás #334 Dátum: 2011.06.08 szerda, 16:47:46 »

Mikor bontasz? mert elég sürgős lenne  vigyor3
 
Naplózva
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #335 Dátum: 2011.06.08 szerda, 17:06:32 »

ha már 1.8-at bontasz, egy kérdés:
a végdob milyen állapotban van rajta és mennyiért válnál meg tőle?

A dob elég érdekes állapotban van de asszem még nem lukadt ki:

http://kepfeltoltes.hu/view/110608/P7100004_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/110608/P7100005_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Ha érdekel így is akkor megbeszéljük mi kell érte!
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #336 Dátum: 2011.06.08 szerda, 17:07:15 »

Mikor bontasz? mert elég sürgős lenne  vigyor3

Mikor jönnél érte?  vigyor3
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #337 Dátum: 2011.06.08 szerda, 18:07:34 »

A dob elég érdekes állapotban van de asszem még nem lukadt ki:

http://kepfeltoltes.hu/view/110608/P7100004_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/110608/P7100005_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Ha érdekel így is akkor megbeszéljük mi kell érte!
ez valóban nem álmaim dobja... szomoru1
de azért köszi  worship
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
bcsabika
Vendég
« Új hozzászólás #338 Dátum: 2011.06.09 csütörtök, 07:21:56 »

Postai úton nem tudjuk megoldani valahogy a dolgot ?
Naplózva
bcsabika
Vendég
« Új hozzászólás #339 Dátum: 2011.06.09 csütörtök, 13:16:33 »

Mikor jönnél érte?  vigyor3

postai úton nem tudjuk valahogy megoldani?
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #340 Dátum: 2011.06.09 csütörtök, 13:20:53 »

postai úton nem tudjuk valahogy megoldani?
Szerinted ha beírod kétszer ugyanazt hamarabb válaszol?
Naplózva
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #341 Dátum: 2011.06.09 csütörtök, 13:45:29 »

postai úton nem tudjuk valahogy megoldani?

Szia!

Én nem postázok mert nem vagyok sem bontó sem alkatrészüzlet!
De ha vársz egy-két hónapot akkor elkzdem feltölteni a cuccokat a vaterára és majd ott is megveheted (persze nem ennyiért mint itt) mert nálam baráti árkedvezmény van a fórumozóknak és a környékbelieknek (de csak személyes átvétellel) viszont ezt már elég sokan ismerik tőlem ezért nem reklámozom! De ajánlottam neked több lehetőséget is biztos találsz járható utat a problémádra!  wave
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #342 Dátum: 2011.06.09 csütörtök, 13:48:03 »

Szerinted ha beírod kétszer ugyanazt hamarabb válaszol?

Az első az nem nekem szólt mert nem volt ott a nevem hogy nekem szól!  vigyor3
Nem tudom aktuális-e még a PM-es cucc de egyenlőre nem tudtam felhajtani neked sehol sem ilyet!  rinya
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
bcsabika
Vendég
« Új hozzászólás #343 Dátum: 2011.06.09 csütörtök, 14:31:45 »

Szia!

Én nem postázok mert nem vagyok sem bontó sem alkatrészüzlet!
De ha vársz egy-két hónapot akkor elkzdem feltölteni a cuccokat a vaterára és majd ott is megveheted (persze nem ennyiért mint itt) mert nálam baráti árkedvezmény van a fórumozóknak és a környékbelieknek (de csak személyes átvétellel) viszont ezt már elég sokan ismerik tőlem ezért nem reklámozom! De ajánlottam neked több lehetőséget is biztos találsz járható utat a problémádra!  wave

Értem ! megpróbálom megoldani akkor h elmenjek Smiley
Naplózva
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #344 Dátum: 2011.06.09 csütörtök, 14:44:59 »

Értem ! megpróbálom megoldani akkor h elmenjek Smiley

Rendben de előtte majd még PM-ben pontosítunk! Majd dobj az emilemre pár képet a cuccokról amiket ki akarsz cserélni nehogy eltérés legyen valamiben és potyára gyere és akkor én is tudni fogom hogy pontosan mik kellenekneked! Ha a Mondiddal jössz akkor akár az is megoldható hogy egyből átszereljük a cuccokat de ahhoz is mindent tudom kell hogy időben elő tudjak készülni a műtétre!  wave
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
bcsabika
Vendég
« Új hozzászólás #345 Dátum: 2011.06.10 péntek, 16:30:42 »

Rendben de előtte majd még PM-ben pontosítunk! Majd dobj az emilemre pár képet a cuccokról amiket ki akarsz cserélni nehogy eltérés legyen valamiben és potyára gyere és akkor én is tudni fogom hogy pontosan mik kellenekneked! Ha a Mondiddal jössz akkor akár az is megoldható hogy egyből átszereljük a cuccokat de ahhoz is mindent tudom kell hogy időben elő tudjak készülni a műtétre!  wave

Rendben !
Naplózva
Poison The Well
Vendég
« Új hozzászólás #346 Dátum: 2011.07.11 hétfő, 11:33:48 »

Srácok, arra lennék kíváncsi, tudja-e valaki meddig voltak a 2.0 Mondeok 136 lóerős motorral felszerelve?
A meteor.hu szerint, 131 és 136 LE motoros is lett gyártva 1996 és 2000 között (?):
http://www.maximizeronline.com/?maker=20&action=cartype&modelgroup=39
Az angol ford wiki szerint 97 és 2001 között már csak 131 lóerős változatot gyártottak.
http://www.fordwiki.co.uk/index.php?title=Engines_-_Zetec_models_97-01

Én pedig eddig úgy tudtam, hogy a 131 lóerős változat fekete fedeles, a 136 lóerős motoron pedig nincs fedél, és a motor revízió nem volt szigorúan a facelifthez azaz a modelváltáshoz kötve. Vagy a köbcenti váltás előbb volt és független a további revízióktól?
A kocsimban egy ilyen fedél nélküli motor van, a Ford Hovány a garancialevélen-szervizkönyvben 136 lóerőt tüntetett fel, a kezelésiben amit a kocsiban találtam pedig 130 lóerős változat van feltüntetve  nyes
A forgalmi szerint a gyártási év 1998, az első magyarországi üzembe helyezés dátuma 1998.01.23.

És a hab a tortán, a kocsi papírjain 103 Kw van bejegyezve  smile
Mivel az adatokat tulajdonosváltásnál a nyilvántartásból átírják, gondolom valamikor régen még az első üzembe helyezésnél lett el****arintva.
Amikor csináltam az átíratást, megemlítettem a problémát az okmányirodai ügyintézőnek, azt mondta nem tudja hogyan kell ezt kijavítani, érdemes lenne műszakin ellenőrizni. És a vicces rész:
- Jobban járok, ha inkább továbbra is fizetek a plusz 3Kw-ért, mintha belekezdenék egy ilyen adatjavításba?
- Igen.
 vigyor3

Egyébként úgy bonyolódtam bele a témába, hogy vezérműszíj készletet keresek a kocsihoz, és az alkatrészkeresőknél már a szűrésnél találkoztam az eltérésekkel. A Cromaxnál kb egy árban vannak a készletek, de a képek szerint az egyikben 3, a másikban pedig csak 1 görgő van:
http://cromax.hu/index.php?katid=45216753&katnev=K%C3%A9szlet
Az tiszta, hogy az első üzembe helyezés szerint a 98/05 dátumig feltüntetett készlet az enyém...de mi is történt 98. májusában ezekkel a motorokkal?  Wink
Naplózva
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #347 Dátum: 2011.07.11 hétfő, 12:03:16 »

Srácok, arra lennék kíváncsi, tudja-e valaki meddig voltak a 2.0 Mondeok 136 lóerős motorral felszerelve?
A meteor.hu szerint, 131 és 136 LE motoros is lett gyártva 1996 és 2000 között (?):
http://www.maximizeronline.com/?maker=20&action=cartype&modelgroup=39
Az angol ford wiki szerint 97 és 2001 között már csak 131 lóerős változatot gyártottak.
http://www.fordwiki.co.uk/index.php?title=Engines_-_Zetec_models_97-01

Én pedig eddig úgy tudtam, hogy a 131 lóerős változat fekete fedeles, a 136 lóerős motoron pedig nincs fedél, és a motor revízió nem volt szigorúan a facelifthez azaz a modelváltáshoz kötve. Vagy a köbcenti váltás előbb volt és független a további revízióktól?
A kocsimban egy ilyen fedél nélküli motor van, a Ford Hovány a garancialevélen-szervizkönyvben 136 lóerőt tüntetett fel, a kezelésiben amit a kocsiban találtam pedig 130 lóerős változat van feltüntetve  nyes
A forgalmi szerint a gyártási év 1998, az első magyarországi üzembe helyezés dátuma 1998.01.23.

És a hab a tortán, a kocsi papírjain 103 Kw van bejegyezve  smile
Mivel az adatokat tulajdonosváltásnál a nyilvántartásból átírják, gondolom valamikor régen még az első üzembe helyezésnél lett el****arintva.
Amikor csináltam az átíratást, megemlítettem a problémát az okmányirodai ügyintézőnek, azt mondta nem tudja hogyan kell ezt kijavítani, érdemes lenne műszakin ellenőrizni. És a vicces rész:
- Jobban járok, ha inkább továbbra is fizetek a plusz 3Kw-ért, mintha belekezdenék egy ilyen adatjavításba?
- Igen.
 vigyor3

Egyébként úgy bonyolódtam bele a témába, hogy vezérműszíj készletet keresek a kocsihoz, és az alkatrészkeresőknél már a szűrésnél találkoztam az eltérésekkel. A Cromaxnál kb egy árban vannak a készletek, de a képek szerint az egyikben 3, a másikban pedig csak 1 görgő van:
http://cromax.hu/index.php?katid=45216753&katnev=K%C3%A9szlet
Az tiszta, hogy az első üzembe helyezés szerint a 98/05 dátumig feltüntetett készlet az enyém...de mi is történt 98. májusában ezekkel a motorokkal?  Wink

Szia! Az enyém alvázszám szerint 98.04.30-as és 2.0-ás alumínimfedeles 96kw-s motorral van szerelve!  wave
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
Poison The Well
Vendég
« Új hozzászólás #348 Dátum: 2011.07.11 hétfő, 12:06:24 »

Szia! Az enyém alvázszám szerint 98.04.30-as és 2.0-ás alumínimfedeles 96kw-s motorral van szerelve!  wave

Köszi   smile
De még mindig homályos a dolog...
A maximizeronline szerint '96 és '00 között mindkét motort használták  Grin
http://www.maximizeronline.com/?maker=20&action=cartype&modelgroup=39
Mi a motorkódja a tiédnek?

Van esetleg valami írott anyagotok aminek az ismeretével ki tudnám olvasni a típustábla illetve az alvázszám részleteit?
MK1-hez találtam, de különböznek egy kicsit...
« Utoljára szerkesztve: 2011.07.11 hétfő, 12:14:26 írta Poison The Well » Naplózva
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #349 Dátum: 2011.07.11 hétfő, 12:21:57 »

Köszi   smile
De még mindig homályos a dolog...
A maximizeronline szerint '96 és '00 között mindkét motort használták  Grin
http://www.maximizeronline.com/?maker=20&action=cartype&modelgroup=39
Mi a motorkódja a tiédnek?

Van esetleg valami írott anyagotok aminek az ismeretével ki tudnám olvasni a típustábla illetve az alvázszám részleteit?
MK1-hez találtam, de különböznek egy kicsit...

Igen van de azt inkább PM-ben küldöm át!
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
Oldalak: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 13 14 ... 45   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.038 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.